Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.663 views

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
Verwijderd schreef op maandag 2 juli 2018 @ 19:21:
Op steam zijn de reviews op dat cactus spelletje uit games with gold vrij lovend te noemen. Misschien toch niet zo een prut als we allemaal dachten. Iemand gespeeld?
Ja en is vrij leuk. Holly is de Android waar je alle levels mee kunt s+. Op 2 of 3 levels na. Zodra ze alle power ups heeft is het makkelijk scoren.

Maar sommige level zijn best wel hardcore.
Eindbaas van het spel is voor de meesten totaal niet te doen.

Probeer de s+ archievement te halen maar ben niet meer zo goed in dit soort spelletjes als vroeger.

Word oud schijnbaar. Haha

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-11 16:32

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:46:
[...]

Beetje bizar ja... Ze (het was een meisje nota bene) heeft gewoon iets van 60 van de 61 games op 100%, dus denk dat dat cijfertje nog belangrijker is dan voor mij :P

Edit:

Weet je wat irritant is... Dat de laadschermen in Crash zo snel zijn op mijn ubersnelle X, dat ik de tips niet eens kan lezen :+
Volgens mij al jaren terug is een interview gezien mbt achievement hunters, en de persoon die toen de hoogste gamer score had was een vrouw. Dus ja, zeker iets waar vrouwen ook mee bezig kunnen zijn.

10 second ninja DONE

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Niet heel veel spannends. Ik kijk met een schuin oog naar de mega man collections en mega man 10, en raiden V vind ik als schmup fan ook interresant. (had em laast al bijna voor ps4 gekocht).

10 second ninja DONE

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 12:00:
Leuk voor de kinderen of als je nou eenmaal dol bent op dierentuinen, Zoo Tycoon Ultimate Animal Collection is nu gratis bij onze Koreaanse vrienden.
Zelfs voor de allerkleinsten. Toen ik een Kinect had, vonden mijn zonen met dieren spelen super leuk. Ze reageren daadwerkelijk op wat je doet. Erg leuk gemaakt.

Voor de rest is het een vrij simpele park architect spel. Niks moeilijks aan. Als je alle achievements wil, moet je een excelletje aanmaken.

ik ben dus echt een sneue henkie

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-11 13:13
justifire schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 12:00:
Leuk voor de kinderen of als je nou eenmaal dol bent op dierentuinen, Zoo Tycoon Ultimate Animal Collection is nu gratis bij onze Koreaanse vrienden.
Iemand deze gedownload?
Ik krijg het niet voor elkaar.
wjsiebes schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 08:11:
[...]

Iemand deze gedownload?
Yup.... gewoon via de store in zuid korea

Cogitationis poenam nemo patitur

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bullet NL schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:02:
[...]

Yup.... gewoon via de store in zuid korea
En hoe kom ik daar? Moet ik dan een nieuw account maken of zo ? :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:31
DennusB schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:04:
[...]

En hoe kom ik daar? Moet ik dan een nieuw account maken of zo ? :P
Ik heb gezocht op Google naar "Zoo Tycoon Ultimate Animal Collection xbox gold" en kwam op een Reddit thread uit met een directe link waar je kon 'kopen'.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:07

Meneer iCy

swarma

wjsiebes schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 08:11:
[...]

Iemand deze gedownload?
https://www.microsoft.com...1&source=lp&wa=wsignin1.0

PS, niet je taal laten wijzigen door Microsoft..... Gebruik google translate hiervoor indien je chrome gebruikt.

[ Voor 1% gewijzigd door Meneer iCy op 05-07-2018 08:23 . Reden: Blijkbaar vallen mensen over de woordkeuze M$ ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

icy schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:57:
[...]

PS, niet je taal laten wijzigen door M$. Gebruik google translate hiervoor indien je chrome gebruikt.
Oh laat maar snap hem al, reageerde en toen snapte ik hem al *

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 04-07-2018 11:01 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:49

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Martinspire schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 11:14:
Wat is er anders aan die versie in vergelijking met de normale zoo tycoon?
Tell us about Zoo Tycoon: Ultimate Animal Collection and what is new and different with this version of Zoo Tycoon.

When we initially brought the popular Zoo Tycoon franchise to Xbox 360 and Xbox One in 2013, our goal was to create the most beautiful animals in all of gaming and that is something we believe we absolutely achieved. We are quite proud of that accomplishment.

For this new version, we focused on empowering our fans to do more of what they wanted – specifically the ability to build much larger zoos, increase their control over path construction and enclosure customization. Zoo Tycoon: Ultimate Animal Collection is designed to appeal to traditional Tycoon fans and new players alike, offering the most detailed environments ever seen in the franchise and even more of the most beautiful animals we love, this time from South America and Australia.

Beyond that, we also added ten all-new campaigns in these new regions and we also added another all-new challenge zoo.

Zoo Tycoon: Ultimate Animal Collection is also by far the prettiest game of the series. On Xbox One X, it features awesome 4K Ultra HD visuals and HDR support. On Xbox One and Xbox One S, the game runs natively at 1080p and features HDR support on Xbox One S. It is also available on compatible Windows 10 PCs.

Lastly, the game features Xbox Play Anywhere, where you can pick up where you left off on another Xbox One device or Windows 10 PC, bringing all your saves, game add-ons and achievements with you.

Are there any new animals in this version?
Absolutely – we love the animals in Zoo Tycoon and added 91 new species (on top of the 100 we originally released in 2013) to give players almost 200 animals total. Thematically, we decided to take all the exotic animals from South America like jaguars, tapirs, and anteaters and from Australia such as kangaroos, koalas and platypuses. It’s awesome to have such a large variety to build zoos with!

Read more at https://news.xbox.com/en-...n-qa/#PyrdQZIK3YRc9Wr2.99

[ Voor 11% gewijzigd door Notna op 04-07-2018 11:19 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-11 13:13
Jan_V schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:23:
[...]

Ik heb gezocht op Google naar "Zoo Tycoon Ultimate Animal Collection xbox gold" en kwam op een Reddit thread uit met een directe link waar je kon 'kopen'.
Moet dit via VPN?

• Notna

Notna

Where are you?®

Nee. Gewoon hier naar toe gaan:
icy schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:57:
[...]

PS, niet je taal laten wijzigen door M$. Gebruik google translate hiervoor indien je chrome gebruikt.

Notna schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 11:28:
[...]

Nee. Gewoon hier naar toe gaan:

[...]
Net gedaan, hoe makkelijk gaat dat zeg :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-10 16:32
justifire schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 14:36:
En als je dan toch bezig bent :

KALIMBA
https://www.microsoft.com...c25k1d8b4h2b?SilentAuth=1

LOCO CYCLE
https://www.microsoft.com/ja-jp/p/lococycle/br3fwzmh6zcz

Heb je drie schijtgames voor nop :P
Hebben wij Europeanen het heel zo slecht nog niet met Assault Android Cactus en VF5FS.

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Zoo Tycoon is niet bepaald een schijt game :P
justifire schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 14:36:
En als je dan toch bezig bent :

KALIMBA
https://www.microsoft.com...c25k1d8b4h2b?SilentAuth=1

LOCO CYCLE
https://www.microsoft.com/ja-jp/p/lococycle/br3fwzmh6zcz

Heb je drie schijtgames voor nop :P
Hebben wij Europeanen het heel zo slecht nog niet met Assault Android Cactus en VF5FS.

Wie doen er eigenlijk mee met de MS rewards? : https://account.microsoft.com/rewards/

ik vind het zelf namelijk best lomp dat elk spel die ik digitaal koop met een code, kennelijk niet wordt meegeteld.... :? 8)7 |:(

En een xbox one x en een surface pro heb ik ook nog nooit gewonnen :P

[ Voor 13% gewijzigd door quorumz op 05-07-2018 08:41 ]

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:28

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Aantal posts verwijderd, als je een problemen hebt met een bepaalde post meld dit dan via 'Rapporteer' en ga er niet op reageren

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Notna

Notna

Where are you?®

Chaoss schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 08:52:
[mbr]Aantal posts verwijderd, als je een problemen hebt met een bepaalde post meld dit dan via 'Rapporteer' en ga er niet op reageren[/mbr]
Awww, nu ben ik nieuwsgierig :+

In unrelated news: van de week stond Fortnite: Battle Royal ineens in de download queue. Ik hoorde alle coole kinderen er wel over praten overal (met name mijn zoon van 9 :+ ) maar nog nooit gespeeld (hij overigens ook niet; enkel naar streams gekeken geloof ik)

Enfin; hij mocht wat langer opblijven en wilde graag dat ik het ging spelen. Sure.

1. Maak een account. Prima, maar waarom moet dat via de Edge browser in je console :? :')
2. Een queue om het spel uberhaubt binnen te komen van 5 minuten. Wut ?
3. Je wordt dus uit een bus gedropped en... :|

Ik had echt geen FLAUW idee wat ik moest doen. Ik had de trailer wel even gekeken en hier en daar wat dingen opgepakt, maar ben ik nou oud aan het worden (32) en pak ik alles niet meer zo snel op of is het echt een enorm onduidelijk iets zonder enige YT videos waarin alles wordt uitgelegd :+ ?

De coop mode lijkt mij dan wel enorm leuk. Maar dan moet ik de game kopen geloof ik? Is dat een beetje single player te doen?

#confused

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-11 19:13
Voor wie het nog niet heeft gezien/gelezen. De Darwin Project is vanaf nu free 2 play op de Xbox. Zit nog wel in de early access fase. Ik ga deze zeker even uitproberen als variatie op Fortnite.
Ik ben begonnen aan Crash Bandicoot 2, maar volgens mij weet ik nu weer waarom ik laatst slechts de originele PSX versies van deel 1 en 3 vond. Wat is dat toch een verdomd lastig spelletje wat voornamelijk wordt veroorzaakt door de irritante controls... Ik denk dat ik vroeger de disc gewoon door midden heb geknakt :P

Je hebt in deel 2 een slide movement. Dat maakt het jumpen erg onvoorspelbaar ten opzichte van deel 1. Daar had je namelijk grofweg 2 jumps. Een korte en een lange. In deel 2 is het zo onvoorspelbaar geworden vind ik zelf. En als een platformer iets niet moet hebben is onvoorspelbaarheid in de movement. :) Ik ben dan ook echt al onwijs vaak dood gegaan. Had even in een paar minuten 99 lives gefarmt, maar aan het einde van de avond zat ik weer op iets van 15... Dat heb ik in heel deel 1 niet gehad :P

Ik ben nu bezig met de time trials. De tijden zijn wel wat vergeeflijker dan in deel 1 dus dat gaat wel goedkomen. Maar baal er toch wel een klein beetje van dat ik me irriteer aan het jumpen. Hoop dat ik dat met deel 3 niet heb! :)

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-07-2018 09:37 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-11 15:03

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Notna schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 09:24:
[...]

In unrelated news: van de week stond Fortnite: Battle Royal ineens in de download queue. Ik hoorde alle coole kinderen er wel over praten overal (met name mijn zoon van 9 :+ ) maar nog nooit gespeeld (hij overigens ook niet; enkel naar streams gekeken geloof ik)

Enfin; hij mocht wat langer opblijven en wilde graag dat ik het ging spelen. Sure.

1. Maak een account. Prima, maar waarom moet dat via de Edge browser in je console :? :')
2. Een queue om het spel uberhaubt binnen te komen van minuten. Wut ?

Ik had echt geen FLAUW idee wat ik moest doen. Ik had de trailer wel even gekeken en hier en daar wat dingen opgepakt, maar ben ik nou oud aan het worden (32) en pak ik alles niet meer zo snel op of is het echt een enorm onduidelijk iets zonder enige YT videos waarin alles wordt uitgelegd :+ ?

De coop mode lijkt mij dan wel enorm leuk. Maar dan moet ik de game kopen geloof ik? Is dat een beetje single player te doen?

#confused
Oud aan het worden ???? Ik ben 10 jaar ouder :/ Maar goed, mijn oudste zoon speelt het ook.

Je springt dus uit een bus en beland op een eiland. Dan moet je als enige overblijven en iedereen die je ziet afschieten. Om de 3 minuten wordt het actieve gedeelte van het eiland kleiner zodat, als er van de max 100 spelers er nog meer 3 over zijn deze in een kleine cirkel bevinden die dus steeds kleiner wordt en je dus niet 200km moet lopen voordat je iemand nog tegenkomt.

Onderweg kun je bomen, huizen slopen, hakken etc etc om hout, steen etc te krijgen waarmee je weer trappen, muren etc kunt bouwen om ergens op te klimmen of je zelf te beschermen. Dat is het eigenlijk wel. Verder zitten er coole dansjes in die je scorende voetballers tijdens het WK in Russia ook ziet maken (Griezman laatst tegen Argentinie)

In het kort: zorg dat je binnen de circel blijft (wordt storm genoemd in de game en zichtbaar op de minimap) en schiet iedereen af die je tegenkomt. Probeer de goede wapens van iedereen die je afschiet te pakken. Die wapens liggen ook her en der verspreid.

Oh en over dat account. Dat is een Epic account. Die kun je ook geowon op de pc aanmaken. Onthoud echter 1 ding: log met dat account NOOIT in op een PS4 omdat Sony namelijk For tha Players is en je het account niet meer kunt gebruiken om in te loggen op bv een Xbox of Switch.

Edit: For the Players dus.... nieuws: Sony blijft meenemen van Fortnite-accounts naar Xbox of Switch blokkeren

[ Voor 4% gewijzigd door MRE-Inc op 05-07-2018 10:28 ]

XBL: MRE Inc

• Notna

Notna

Where are you?®

MRE-Inc schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 10:19:
[...]

Oud aan het worden ???? Ik ben 10 jaar ouder :/ Maar goed, mijn oudste zoon speelt het ook.

Je springt dus uit een bus en beland op een eiland. Dan moet je als enige overblijven en iedereen die je ziet afschieten. Om de 3 minuten wordt het actieve gedeelte van het eiland kleiner zodat, als er van de max 100 spelers er nog meer 3 over zijn deze in een kleine cirkel bevinden die dus steeds kleiner wordt en je dus niet 200km moet lopen voordat je iemand nog tegenkomt.

Onderweg kun je bomen, huizen slopen, hakken etc etc om hout, steen etc te krijgen waarmee je weer trappen, muren etc kunt bouwen om ergens op te klimmen of je zelf te beschermen. Dat is het eigenlijk wel. Verder zitten er coole dansjes in die je scorende voetballers tijdens het WK in Russia ook ziet maken (Griezman laatst tegen Argentinie)

In het kort: zorg dat je binnen de circel blijft (wordt storm genoemd in de game en zichtbaar op de minimap) en schiet iedereen af die je tegenkomt. Probeer de goede wapens van iedereen die je afschiet te pakken. Die wapens liggen ook her en der verspreid.

Oh en over dat account. Dat is een Epic account. Die kun je ook geowon op de pc aanmaken. Onthoud echter 1 ding: log met dat account NOOIT in op een PS4 omdat Sony namelijk For tha Players is en je het account niet meer kunt gebruiken om in te loggen op bv een Xbox of Switch.

Edit: For the Players dus.... nieuws: Sony blijft meenemen van Fortnite-accounts naar Xbox of Switch blokkeren
Het was sarcastisch (leeftijd c.q oud worden) bedoeld :+

Ik had wat YT vids gekeken en ben idd er nu achter wat er moet gebeuren. Maar als je dat dus niet doet, is het chaos galore :P

Also: PS4? Nevaaaaaaaaaaah

• MRE-Inc

MRE-Inc

Notna schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 10:31:
[...]

Het was sarcastisch (leeftijd c.q oud worden) bedoeld :+

Ik had wat YT vids gekeken en ben idd er nu achter wat er moet gebeuren. Maar als je dat dus niet doet, is het chaos galore :P

Also: PS4? Nevaaaaaaaaaaah
Nah....je bent echt oud aan het worden als je 32 bent en zulke vragen op het Tweakers forum moet stellen :+

Even de geruchten over de nieuwe Elite V2 controller:
Microsoft announced the Xbox Elite Controller during E3 2015 and has launched several limited edition Elite controllers since then. However, it looks like the company is planning to launch a successor of the Elite controller soon. The new Elite Controller first made its appearance back in January on Chinese website Baidu.

For those who don’t know, the Elite Controller was designed by Microsoft keeping in mind the different types of gamers playing different games. This allowed gamers to customize things like D-Pads and Joysticks according to their needs and also allowed them to add extra triggers if needed. The controller also supported two separate profiles for configurable button mapping.

Microsoft has used the feedback it received from the initial controller sales and is improving the original controller. According to the sources, the new controller is codenamed “Spider”. The new controller will have three-stage hair trigger lock. This will allow gamers to adjust the amount of trigger depression far more than the original controller, which only supported a single on/off stage.

Another feature that might be added to the controller is tension control for the joysticks. This will allow gamers to control the tension of joystick movement and adjust the amount of resistance while pushing the sticks. Microsoft might also add another configuration profile to the upcoming Xbox Elite controller and USB Type-C connectivity. Apart from that, the upcoming Elite controller will also support PC connectivity via Bluetooth which was missing from the original controller.

Microsoft is also planning to add MagSafe like port to the controller and will have built-in batteries. The Elite Controller might also come with a proprietary charge dock for fast-charging functionality. Apart from that, there are plenty of different patents filed by Microsoft that might give us an idea of what else is expected. For instance, Microsoft filed patents for fully customizable and removable triggers.

The new Xbox Elite Controller is rumoured to launch by the end of 2018. The pricing will be similar to the original controller so you can expect it to cost around $150.
Ingebouwde accu dus net als de DS4 ??? Man wat een ramp is dat. Die DS4 is na 2 uur spelen leeg, kun je hem aan de kabel gaan hangen tijdens je speel sessie. 8)7 8)7 8)7 Haal dat Elite dus maar weg.... Als ik zelf mijn accu pack niet kan kiezen, dan hoeft het voor mij niet. Maar goed, geruchten, geruchten, geruchten....eerst nog maar eens zien of het waar is.

[ Voor 74% gewijzigd door MRE-Inc op 05-07-2018 10:41 ]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:32

v8power67

Psn: Mausosaurus

MRE-Inc schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 10:35:
[...]

Ingebouwde accu dus net als de DS4 ??? Man wat een ramp is dat. Die DS4 is na 2 uur spelen leeg, kun je hem aan de kabel gaan hangen tijdens je speel sessie.
TROLL LOL LOL!! :')
Haal gewoon tussen de 7 en 8 uur, heb 2 controllers en een dock voor opladen.
Misschien je controller rma sturen want 2 uur is echt niet normaal d:)b

[ Voor 29% gewijzigd door v8power67 op 05-07-2018 10:50 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

[...]

Nah....je bent echt oud aan het worden als je 32 bent en zulke vragen op het Tweakers forum moet stellen :+

[...]

Ingebouwde accu dus net als de DS4 ??? Man wat een ramp is dat. Die DS4 is na 2 uur spelen leeg, kun je hem aan de kabel gaan hangen tijdens je speel sessie. 8)7 8)7 8)7 Haal dat Elite dus maar weg.... Als ik zelf mijn accu pack niet kan kiezen, dan hoeft het voor mij niet. Maar goed, geruchten, geruchten, geruchten....eerst nog maar eens zien of het waar is.
De ds4 gaat bij lange na niet zolang mee als een Xbox controller, maar 2 uur is ook zwaar overdreven... Het is meer iets van 5-8 uur volgens mij (de nieuwere gaan geloof ik iets langer mee). Uiteraard wel jammer als de accu slijt, maar het schijnt ook vrij simpel te zijn om hem zelf te vervangen.

Verder kan een ingebouwde accu natuurlijk prima net zo lang meegaan als aa's nu. Dat is puur een combinatie van capaciteit en verbruik, en beiden kunnen gewoon hetzelfde blijven. Enige wat je een nadeel kunt noemen is dat je hem aan de kabel moet leggen ipv er snel nieuwe batterijen in duwen en door als de accu leeg is. Zelf gebruik ik nu ook al een play&charge accu dus zal voor mij niet veel uitmaken.

Gamertag: FinrazielNL

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-11 18:55
Ik neem aan dat ze dan op z'n minst de accu van de play&charge kits erin doen, die houden het bij mij toch wel lang vol. Langer dan een gemiddelde speelavond :+

Verwijderd

[...]

[...]

Accupack kan prima als het dure meuk is. Als ze met eneloop gaan werken zou het wel fijn kunnen worden. Al zie ik liever dat ik zelf kan kiezen hoe ik het doe.

De andere verbeteringen zijn interessant! Die hair triggers nog minder dan tension control. Voor racespellen zou dat plezierig kunnen zijn!

Wat ik vooral tof zou vinden is als je de huidige elite zou kunnen kopen. De mijne is ernstig aan vervanging toe en ik wil geen normale meer. Dus speel ik nu zonder de a knop en met een haperende schouderknop. Gelukkig is a niet zo een veel gebruikte knop in zo een beetje elk spel. _O- /s
Verwijderd schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 11:13:
Gelukkig is a niet zo een veel gebruikte knop in zo een beetje elk spel. _O- /s
Gelukkig maakt net dat dus niet zo veel uit met een elite :+
Ik denk eigenlijk dat de a-knop op mijn elite het minder te verduren heeft dan gebruikelijk omdat ik die relatief vaak naar een trigger verplaats...

Wat ik vooral tof zou vinden is als je de huidige elite zou kunnen kopen. De mijne is ernstig aan vervanging toe en ik wil geen normale meer. Dus speel ik nu zonder de a knop en met een haperende schouderknop. Gelukkig is a niet zo een veel gebruikte knop in zo een beetje elk spel. _O- /s
Hier precies hetzelfde, RB knop werkt niet echt lekker. Mensen maar afvragen waarom ik nooit geplaatste schoten meer doe ik FIFA.. nouja, daarom dus :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MRE-Inc

MRE-Inc

[...]

Accupack kan prima als het dure meuk is. Als ze met eneloop gaan werken zou het wel fijn kunnen worden. Al zie ik liever dat ik zelf kan kiezen hoe ik het doe.

De andere verbeteringen zijn interessant! Die hair triggers nog minder dan tension control. Voor racespellen zou dat plezierig kunnen zijn!

Ja maar het is vaak geen dure meuk. Vaak van die cheap ass dingentjes om kosten te besparen. Ik wil anno 2018 gewoon altijd draadloos kunnen gamen. Daarom heb ik een headset die het Xbox Wireless Protocol ondersteunt zodat ik geen chat kabels meer heb. Dan ga ik straks zeker wel tijdens een speel sessie mijn controller aan de laadkabel hangen ? 8)7 8)7

En over die DS4 controller... ja die gaat langer mee dan 2 uur, maar in vergelijking met de accu pack van Microsoft voor de Xbox One controller of Eneloops, is het gewoon slecht.....

Notna schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 09:24:
[...]

2. Een queue om het spel uberhaubt binnen te komen van 5 minuten. Wut ?

#confused
haha :)

nee je hoeft het spel niet te kopen als je maar Gold member bent. De save the world optie is wel alleen betaald voor dit moment maar het zou in de toekomst gratis worden.

De andere optie kan je gewoon coop doen met team van 4 tegen de andere "96"

het enige wat ik weet is: als laatste (team) proberen te overleven en steeds binnen de kleiner wordende cirkel blijven. Daarnaast spullen slopen zodat je kan bouwen. De truuk is dat je dat snel kan.. (dat is een aardige uitdaging) en rest iedereen afknallen en hun spullen rippen...

Ik kijk zelf soms ge-ergert naar dochter en vrouw die het spelen en ik hard moet roepen druk in om in te zoomen voor een sniper gun :)

• Notna

Notna

Where are you?®

quorumz schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:19:
[...]

haha :)

nee je hoeft het spel niet te kopen als je maar Gold member bent. De save the world optie is wel alleen betaald voor dit moment maar het zou in de toekomst gratis worden.

De andere optie kan je gewoon coop doen met team van 4 tegen de andere "96"

het enige wat ik weet is: als laatste (team) proberen te overleven en steeds binnen de kleiner wordende cirkel blijven. Daarnaast spullen slopen zodat je kan bouwen. De truuk is dat je dat snel kan.. (dat is een aardige uitdaging) en rest iedereen afknallen en hun spullen rippen...

Ik kijk zelf soms ge-ergert naar dochter en vrouw die het spelen en ik hard moet roepen druk in om in te zoomen voor een sniper gun :)
Dat bnouwen ging inderdaad bizar snel bij sommigen. Ik zat nog tezoeken naar wat ik wilde bouwen en andere hadden al een wolkenkrabber met jumpingpads gemaakt :|

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

@Notna PUBG is leuker en een heel stuk langzamer qua gameplay ;-)

Zelfde concept overigens.

[...]

Mijn Elite is ook aan het verslijten... Met name het 'rubber' op de handvaten die loslaten... Ik wil hem eigenlijk deze week terugbrengen naar de Mediamarkt, want het begint wel erg te worden. Ik hoop dat ze in tussen andere lijm hebben gebruikt ofzo... het is gewoon vreemd, want het lijkt wel alsof dat 'rubber' uitrekt, want het steekt nu gewoon uit ten opzichte van de randen. Maak nog wel even een fotootje.

Maar ik zou ook nooit meer terug willen. Dus hoop dat die gratis gefixt wordt en ik denk dat ik erg genoeg ben om de Elite V2 te kopen zodra die uitkomt... Wel bizar, want dan heb ik in 3 jaar tijd 450 euro uitgegeven aan controllers. :+

[...]

Ah nee geen ingebouwde accu, oplaadbare batterijen van de Hema werken al 5 jaar lang goed.
Mocht de ingebouwde accu kapot gaan , laat M$ je vast en zeker niet zelf een nieuwe accu erin zetten :(.

Heb mijn Elite Controller nu 4 jaar zonder problemen of loslatende rubbers, lees om me heen andere verhalen.

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 05-07-2018 13:22 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-11 18:57
Waarom zou MS opeens terug willen naar een vaste accu nadat ze die al jaaaaren terug afgeschaft hebben? Zolang het niet door MS bevestigd wordt geloof ik het niet.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Heeft Microsoft ooit ingebouwde accu's gebruikt dan? De 1e Xbox was wired, de 360 gebruikte al penlites. Of mis ik ergens een geupdate controller tussendoor of zo?

• MRE-Inc

MRE-Inc

Lekker Ventje schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 13:26:
Waarom zou MS opeens terug willen naar een vaste accu nadat ze die al jaaaaren terug afgeschaft hebben? Zolang het niet door MS bevestigd wordt geloof ik het niet.
Het is ook een gerucht he ;)

Maar één reden kan zijn om dan bv een laadstation als accessoire te kunnen verkopen.

Oh je wilt een laadstation die extra snel oplaadt? Die is nog eens 9 euro duurder dan de 22 euro voor het basis laadstation.

En bij de volgende generatie controllers is dat ding niet meer backwards compatible zodat je een nieuwe moet kopen omdat MS de aansluiting weer eens heeft aangepast.

Net zoals bij de release van de X1 in 2013 je een extra headset adapter moest kopen van 24 euro anders werkte je bestaande headset niet meer. Laat mij Microsoft kennen....

• ED-B
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 12-11 08:51
Waar kopen jullie je Xbox Live Gold?

Op dit moment zie ik dat cdkeys.com de goedkoopste is, €39.99 voor 1 jaar. Heeft iemand hier ervaring mee?

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
MRE-Inc schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 14:23:
[...]

Het is ook een gerucht he ;)

Maar één reden kan zijn om dan bv een laadstation als accessoire te kunnen verkopen.

Oh je wilt een laadstation die extra snel oplaadt? Die is nog eens 9 euro duurder dan de 22 euro voor het basis laadstation.

En bij de volgende generatie controllers is dat ding niet meer backwards compatible zodat je een nieuwe moet kopen omdat MS de aansluiting weer eens heeft aangepast.

Net zoals bij de release van de X1 in 2013 je een extra headset adapter moest kopen van 24 euro anders werkte je bestaande headset niet meer. Laat mij Microsoft kennen....
Ik heb gewoon een Xbox stereo headset gekocht, daar zat die adapter bij, kostte toen €50 totaal :).

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

ED-B schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 14:30:

Op dit moment zie ik dat cdkeys.com de goedkoopste is, €39.99 voor 1 jaar. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb deze gekocht: https://livekaarten.nl/xb...3_b76WV0HYkBoCXdsQAvD_BwE

ED-B schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 14:30:

Cdkeys is prima, vaak genoeg dingen gekocht. En hoewel ik het niet echt ergens aan kan staven heb ik er een beter gevoel bij dan bij sites als G2A. Ik heb niet het idee dat je bij cdkeys keys koopt die met gestolen credit cards aangeschaft zijn of zo (wat bij G2A wel gebeurt).

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik doe ook liever CDkeys, dan 'moeilijk' doen met VPN. Heb wel die vietnamese zoo tycoon gedaan, maar dat is ook ongeveer de grens.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Finraziel schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 10:52:
[...]

De ds4 gaat bij lange na niet zolang mee als een Xbox controller, maar 2 uur is ook zwaar overdreven... Het is meer iets van 5-8 uur volgens mij (de nieuwere gaan geloof ik iets langer mee). Uiteraard wel jammer als de accu slijt, maar het schijnt ook vrij simpel te zijn om hem zelf te vervangen.

Verder kan een ingebouwde accu natuurlijk prima net zo lang meegaan als aa's nu. Dat is puur een combinatie van capaciteit en verbruik, en beiden kunnen gewoon hetzelfde blijven. Enige wat je een nadeel kunt noemen is dat je hem aan de kabel moet leggen ipv er snel nieuwe batterijen in duwen en door als de accu leeg is. Zelf gebruik ik nu ook al een play&charge accu dus zal voor mij niet veel uitmaken.
5-8 uur ?? Dat is toch om te janken :')
Dan komt die V2 er hier niet in, laat ik voor die centen wel bij de plaatselijke metaalbewerker titanium grips maken voor mijn V1.
Moet er niet aan denken dat ik een halve regenachtige zondag aan een laadkabel vast moet zitten omdat de controller al weer leeg is 8)7

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

Larry Hryb

The Xbox July update starts rolling out today and includes new features and updates to FastStart, Groups, Mixer enhancements and more:

https://majornelson.com/2...update-rolling-out-today/

Straks even de X updaten.
justifire schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 17:34:
[...]

5-8 uur ?? Dat is toch om te janken :')
Dan komt die V2 er hier niet in, laat ik voor die centen wel bij de plaatselijke metaalbewerker titanium grips maken voor mijn V1.
Moet er niet aan denken dat ik een halve regenachtige zondag aan een laadkabel vast moet zitten omdat de controller al weer leeg is 8)7
Als je nou dat tweede blok tekst ook even leest...

Verwijderd

Finraziel schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 11:21:
[...]

Gelukkig maakt net dat dus niet zo veel uit met een elite :+
Ik denk eigenlijk dat de a-knop op mijn elite het minder te verduren heeft dan gebruikelijk omdat ik die relatief vaak naar een trigger verplaats...
En toch gaan die paddles niet helemaal goed met fifa. De timing zit er zo ingesleten na duizenden uren dat ik niet kan wennen. Bij elk ander spel prima maar fifa kan ik echt niet anders.

@SinergyX Jij kan geen finesse. Ik kan niet, of in ieder geval onbetrouwbaar, lobjes maken. . :)
justifire schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 18:53:
[...]

Heb ik gedaan ? Jij ook ?
Iets over kabel en losse batterijen en zo :z
Maar ik zei dus dat alleen het inbouwen van een accu er niet voor gaat zorgen dat de accuduur ineens minder wordt... die 5-8 uur is wat dat ding van Sony doet, maar dat is puur hun keuze in batterij capaciteit tegenover hoeveel het ding verbruikt. Als Microsoft exact dezelfde accu van de play&charge kit die nu ook een eeuwigheid meegaat in de nieuwe elite controller bouwt zonder een klepje er voor dan gaat hij er niet ineens minder lang door mee...

Als je gewoon helemaal niet met een kabel aan de slag wil dan snap ik dat (al heb ik er zelf geen problemen mee), maar uit je post lijkt het alsof je de v2 niet wil want 5-8 uur (terwijl dat dus over de Sony controller gaat en helemaal niks over een nieuwe elite controller zegt). Verder vind ik die 5-8 uur ook een beetje knudde, maar laten we er nou geen Sony-bash feestje van maken...

---

@exactor it - ja, snap ik, was ook voornamelijk een grapje als reactie op dat de a-knop de meest gebruikte is :+

[ Voor 5% gewijzigd door Finraziel op 05-07-2018 22:06 ]

Finraziel schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 22:04:
[...]

Maar ik zei dus dat alleen het inbouwen van een accu er niet voor gaat zorgen dat de accuduur ineens minder wordt... die 5-8 uur is wat dat ding van Sony doet, maar dat is puur hun keuze in batterij capaciteit tegenover hoeveel het ding verbruikt. Als Microsoft exact dezelfde accu van de play&charge kit die nu ook een eeuwigheid meegaat in de nieuwe elite controller bouwt zonder een klepje er voor dan gaat hij er niet ineens minder lang door mee...

Als je gewoon helemaal niet met een kabel aan de slag wil dan snap ik dat (al heb ik er zelf geen problemen mee), maar uit je post lijkt het alsof je de v2 niet wil want 5-8 uur (terwijl dat dus over de Sony controller gaat en helemaal niks over een nieuwe elite controller zegt). Verder vind ik die 5-8 uur ook een beetje knudde, maar laten we er nou geen Sony-bash feestje van maken...

---

@exactor it - ja, snap ik, was ook voornamelijk een grapje als reactie op dat de a-knop de meest gebruikte is :+
Daarom zei ik ook "Dan komt hij er hier niet in "
Voorlopig weten we nog niets zeker dus even afwachten maar :)
5-8 uur vind ik echter veels te kort, en ja dat is ook persoonlijk.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 17:42:
Larry Hryb

The Xbox July update starts rolling out today and includes new features and updates to FastStart, Groups, Mixer enhancements and more:

https://majornelson.com/2...update-rolling-out-today/

Straks even de X updaten.
Gisteren de update gedaan, werkt weer prima :)

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zo, update uitgevoerd en games ingedeeld in groepen. Dat maakt het toch wel een stuk makkelijker zo.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

MRE-Inc schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 11:29:
[...]

Ja maar het is vaak geen dure meuk. Vaak van die cheap ass dingentjes om kosten te besparen. Ik wil anno 2018 gewoon altijd draadloos kunnen gamen. Daarom heb ik een headset die het Xbox Wireless Protocol ondersteunt zodat ik geen chat kabels meer heb. Dan ga ik straks zeker wel tijdens een speel sessie mijn controller aan de laadkabel hangen ? 8)7 8)7

En over die DS4 controller... ja die gaat langer mee dan 2 uur, maar in vergelijking met de accu pack van Microsoft voor de Xbox One controller of Eneloops, is het gewoon slecht.....
Ik heb een ps4 laadstation waar 2 controllers opkunnen, heb dus altijd 2 opgeladen controllers en zou zodra ik start ook controller 3 erop kunnen leggen, daarmee zou ik bij 2 uur dus al 6 uur ongafgebroken (nou ja bij online spelen zou controller moeten wisselen irritant zijn dat geeft ik toe) kunnnen spelen, en na 4 uur uur is de eerste lege controller ook wel weer opgeladen, dus zelfs bij de nogal conservatievie inschatting van de batterij duur is er geen issue.

Ik ben echter fighting game fan en daar zijn bijna alle pads en joysticks nog steeds bedraad. En ik vind dat eigenlijk wel prima. Nooit 'angst' voor een lege controller, of het probleem dat je als vrienden onverwacht komen ook net een lege controller hebt, dus ik ben juist nog steeds fan van bedraad.

Ik geeft wel toe dat ik persoonlijk keuze ook fijner vind dan default een vaste accu, dat dan weer wel.
Als ik nu een lege xbox one/360 of wii controller heb ros ik er even gewone batterijen in, normaliter gebruik ik dan een battery pack, maar die zijn dus niet altijd vol. Mocht er voor de ps3 gekozen worden dan heb ik wel een probleem, misschien toch is op zoek naar van die lange.......micro usb kabel? then again, de ps3 is niet een systeem wat ik nu nog veel gebruik.

10 second ninja DONE

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 13:42

Tiny

Wat eten we?

Als je je zelf eens even lekker helemaal zen wilt spelen….. ABZU....
Wat een vaag spel, maar heerlijk rond zwemmen met visjes en zo.

Mijn vrouw keek mij gister heel vreemd aan toen ik aan het spelen was.... ipv knal of race geluiden, geluid van stromend water en rustgevende muziek.

• MRE-Inc

MRE-Inc

@Sagat Voor normale controllers is het idd niet zo'n groot probleem. Vaak heb je er daar meerdere van omdat een normale controller 1/3 van de prijs is van een Elite en kun je tijdens je game sessie gewoon controller 2 pakken als controller 1 leeg is.

Maar het gaat hier om een Elite controller van 150 euro. Daar ga ik er niet snel even 2 van kopen als die een ingebouwde accu zouden hebben. Dan is het gewoon zeer irritant om je controller bedraad te moeten aansluiten om verder te kunnen. Nou zit ik zelf niet zo heel ver van mijn console af, dus in principe is het voor mij ook zeuren omdat het kan ;) maar er zijn ook gamers die wel lekker op de bank, 5+ meter van de console zitten.

Gisteravond nieuwe system update. Handig dat je nu je eigen groepen kan maken. Speciaal voor @exactor it en @uchiha tijntje en al die andere achievement hunters ;)

Groepje <hartje> 100% compleet :D

Kom maar met die sceenshots van die 100% 20 rijen onder elkaar :D

Afbeeldingslocatie: https://mspoweruser.com/wp-content/uploads/2018/04/xbox-dashboard-groups.png

[ Voor 57% gewijzigd door MRE-Inc op 06-07-2018 09:01 ]

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-11 22:27

JSchut

.....

Vanavond ook maar eens updaten.
Kan je ook ready to install in groepen indelen? Groepje Trash met alle xbox live bagger die ik nooit meer zal spelen :P

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• MRE-Inc

MRE-Inc

JSchut schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:00:
Vanavond ook maar eens updaten.
Kan je ook ready to install in groepen indelen? Groepje Trash met alle xbox live bagger die ik nooit meer zal spelen :P
Haha, goeie, zal ik vanavond ook eens testen. Ik heb 199 games staan bij mijn Ready to install waarvan ik 190 nooit zal gaan spelen.

Over updaten gesproken: boven staat mijn oude X1 op de kamer van junior. Die is aangesloten op het netwerk via 5Ghz wifi omdat ik op zijn slaapkamer nog geen utp heb liggen. Vorige week was junior in het weekend weer bij mij na 2 weken er niet te zijn geweest. Wil hij Fortnite spelen, moet die eerst updaten. Updates op de achtergrond staat gewoon aan.

Gisteren de X1 ook maar even aangezet op zijn kamer om te controleren of de updates van afgelopen week doorgevoerd waren. Niet dus. Stonden dus gewoon 16 updates klaar van apps en games. Die allemaal maar handmatig aangezet om te updaten.

Mensen ervaring met het niet updaten van games via wifi ? Beneden heb ik er nooit last van op de X1X omdat die via UTP zit aangesloten.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

MRE-Inc schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 08:55:
@Sagat
Maar het gaat hier om een Elite controller van 150 euro. Daar ga ik er niet snel even 2 van kopen als die een ingebouwde accu zouden hebben

Gisteravond nieuwe system update. Handig dat je nu je eigen groepen kan maken. Speciaal voor @exactor it en @uchiha tijntje en al die andere achievement hunters ;)

[afbeelding]
Ah ja, een elite is idd niet goedkoop, ik geeft toe dat ik er daar ook niet snel 2 van zou kopen (sterker nog, ik heb er momenteel 0 :$ )

Groups is vergelijkbaar met folders op ps neem ik aan? Ik hoop dat het wat intuitiever werkt iig. Daar wilde ik de volgorde in mijn groepen aanpassen en dat was voor mij iig niet logisch en ik kreeg het niet voor elkaar. Echter 'i've tried nothing and i'm all out of ideas' :P
Ik zou nog is kunnen googlen op hoe dat werkt, maar met een goede ui zou dat niet nodig hoeven te zijn.

Btw zijn er hier raiden 5 spelers?
Reden om wel te kopen:
- ik heb nog geen 1 raiden game in mijn verzameling
- 12,50 is geen geld
- ik hou van shmups

reden om niet te kopen
- ik heb nog diverse shmups in de backlog
- de is nogal bullethellerig...ik hou meer van de old skool versies die net iets minder heftig zijn
- te veel games te weinig tijd

10 second ninja DONE

• ED-B
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 12-11 08:51
Finraziel schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 15:15:
[...]

Cdkeys is prima, vaak genoeg dingen gekocht. En hoewel ik het niet echt ergens aan kan staven heb ik er een beter gevoel bij dan bij sites als G2A. Ik heb niet het idee dat je bij cdkeys keys koopt die met gestolen credit cards aangeschaft zijn of zo (wat bij G2A wel gebeurt).
Bedankt, dan ga ik ook naar cdkeys. Die verhalen over G2A heb ik inderdaad ook gehoord en daar blijf ik dus uit de buurt.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Sagat schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:10:
[...]

Ah ja, een elite is idd niet goedkoop, ik geeft toe dat ik er daar ook niet snel 2 van zou kopen (sterker nog, ik heb er momenteel 0 :$ )

Groups is vergelijkbaar met folders op ps neem ik aan? Ik hoop dat het wat intuitiever werkt iig. Daar wilde ik de volgorde in mijn groepen aanpassen en dat was voor mij iig niet logisch en ik kreeg het niet voor elkaar. Echter 'i've tried nothing and i'm all out of ideas' :P
Ik zou nog is kunnen googlen op hoe dat werkt, maar met een goede ui zou dat niet nodig hoeven te zijn.
Kan serieus niet meer zonder de elite controller. Verhoogde pookjes, betere grip, triggers die je kan locken, app om verder nog wat instellingen te doen. Peddles op de achterkant (die ik niet eens gebruik)

Groeps is idd vergelijkbaar met folders op de PS4. Ik had op de PS4 ook maar 1 groepje aangemaakt en er verder nooit iets mee gedaan.

Op de X1 werkt het eigenlijk vrij eenvoudig. Ik had een groep aangemaakt en kreeg de optie om deze op het home scherm te plaatsen. Op het home scherm kun je gewoon zo'n groep selecteren en dan krijg je ook weer opties, oa om deze omhoog/omlaag te verplaatsen.

Verder vond ik de snelheid van het dashboard weer goed. Had het idee dat alles nu ineens 5x zo soepel gaat. Voor de update vaak dat wanneer je het pookje naar boven/onder bewoog dat het dashboard dan pas een seconde later reageerde.

Group gids met plaatjes voor de anal-fabeten onder ons :D

https://www.windowscentra...e-and-app-groups-xbox-one

Afbeeldingslocatie: https://www.windowscentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/xlarge/public/field/image/2018/05/xbox-group-delete.jpg?itok=cCuf2q9b

[ Voor 8% gewijzigd door MRE-Inc op 06-07-2018 09:22 ]

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

MRE-Inc schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:16:
[...]

Kan serieus niet meer zonder de elite controller. Verhoogde pookjes, betere grip, triggers die je kan locken, app om verder nog wat instellingen te doen. Peddles op de achterkant (die ik niet eens gebruik)

Groeps is idd vergelijkbaar met folders op de PS4. Ik had op de PS4 ook maar 1 groepje aangemaakt en er verder nooit iets mee gedaan.

Op de X1 werkt het eigenlijk vrij eenvoudig. Ik had een groep aangemaakt en kreeg de optie om deze op het home scherm te plaatsen. Op het home scherm kun je gewoon zo'n groep selecteren en dan krijg je ook weer opties, oa om deze omhoog/omlaag te verplaatsen.

Verder vond ik de snelheid van het dashboard weer goed. Had het idee dat alles nu ineens 5x zo soepel gaat. Voor de update vaak dat wanneer je het pookje naar boven/onder bewoog dat het dashboard dan pas een seconde later reageerde.
xb1 is momenteel secundair systeem EN ik speel weinig (lees geen) fps waar je, met wat ik nu van de elite controller weet, volgens mij de meeste winst pakt. Dit is waarom.
Oh en hoewel mijn kids inmiddels wat ouders zijn en niet heel vaak meer per ongeluk spullen laten stuiteren vind ik dat ook niet een heel fijn idee.

Ik ben desondanks zeker erg nieuwsgierig en heb al paar keer over buy now gehovered toen ik voor 100 piek in de aanbieding was, maar blijft toch een hoop geld.

Groepen klinkt zeker interresant. Misschien even meekloten terwijl ik naar voetbal kijk. Op de xb1 is er toch ook een optie om naar een second screen te streamen?

Buiten dat mijn xb1 vanaf een cold boot best wel wat tijd nodig heeft om naar zijn home screen te komen vind ik de ui eigenlijk toch al best soepel. Maar meer snelheid is altijd fijn.

10 second ninja DONE

• MRE-Inc

MRE-Inc

Sagat schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:24:
[...]

xb1 is momenteel secundair systeem EN ik speel weinig (lees geen) fps waar je, met wat ik nu van de elite controller weet, volgens mij de meeste winst pakt. Dit is waarom.
Oh en hoewel mijn kids inmiddels wat ouders zijn en niet heel vaak meer per ongeluk spullen laten stuiteren vind ik dat ook niet een heel fijn idee.

Ik ben desondanks zeker erg nieuwsgierig en heb al paar keer over buy now gehovered toen ik voor 100 piek in de aanbieding was, maar blijft toch een hoop geld.

Groepen klinkt zeker interresant. Misschien even meekloten terwijl ik naar voetbal kijk. Op de xb1 is er toch ook een optie om naar een second screen te streamen?

Buiten dat mijn xb1 vanaf een cold boot best wel wat tijd nodig heeft om naar zijn home screen te komen vind ik de ui eigenlijk toch al best soepel. Maar meer snelheid is altijd fijn.
Ah okee, kamp blauw fan boy dus ;)

Zonder gekheid, die Elite is niet zozeer om voordeel te halen tijdens FPS. Ook tijdens race games zijn de peddles aan de onderkant handig om je versnellingsbak mee te schakelen. Over ander soort games kan ik niet oordelen zoals fight games of platformers omdat ik die eigenlijk nooit speel.

Ja als je een windows 10 pc hebt kun je via de Xbox app gewoon je beeld streamen van je Xbox naar je PC. Werkt prima. Heb het zelfs als eens zo gedaan dat ik 130km verderop achter een pc met aangesloten Elite controller remote zat te gamen.

EDIT:

Oeh !!!! Dus groepen worden gesynct. Laat ik nou boven ook nog een X1 hebben staan.... Allemaal weer prima geimplementeerd door Microsoft..... For the players ;)
Since the Groups feature is tied to your Xbox Live account, they will automatically sync across multiple Xbox consoles that you use.

[ Voor 10% gewijzigd door MRE-Inc op 06-07-2018 09:40 ]

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

MRE-Inc schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:31:
[...]

Ah okee, kamp blauw fan boy dus ;)

Zonder gekheid, die Elite is niet zozeer om voordeel te halen tijdens FPS. Ook tijdens race games zijn de peddles aan de onderkant handig om je versnellingsbak mee te schakelen. Over ander soort games kan ik niet oordelen zoals fight games of platformers omdat ik die eigenlijk nooit speel.

Ja als je een windows 10 pc hebt kun je via de Xbox app gewoon je beeld streamen van je Xbox naar je PC. Werkt prima. Heb het zelfs als eens zo gedaan dat ik 130km verderop achter een pc met aangesloten Elite controller remote zat te gamen.
Ben fanboy van hoop zaken, maar niet van consoles (makers), dat zijn voor mij puur afspeel devices, waarbij ik per spel bepaal waar ik deze het liefste speel.
en ja ik zag je ;) maar bepaalde zaken kan je niet laten schieten natuurlijk ;)

Maar cool, idd met w10 laptopje op schoot dan beetje kloten met groups terwijl ik naar voetbal kijk. Race games vind ik leuk, maar waar ik er vroeger dol op was, vooral de arcady racers...... is de liefde nu wat bekoeld.
Toevallig wel laatst GT aangeschaft in een deal, maar dat was omdat hij letterlijk de helft kostte van forza 7. Bij gelijke prijs had ik denk ik voor forza gekozen. Mocht er een pgr5 komen dan is dat voor mij (wel afhankelijk van initial review, ik ben een cheapskate) denk ik een day one purchase.

Forza horizon 3 komt er sooner or later ook nog wel, of toch een keertje gamepass nemen ofzo.

10 second ninja DONE

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Sagat schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:42:
[...]
Forza horizon 3 komt er sooner or later ook nog wel, of toch een keertje gamepass nemen ofzo.
FH3 zit niet in de gamepass, FH4 komt wel in de gamepass.
MRE-Inc schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:07:
[...]
Gisteren de X1 ook maar even aangezet op zijn kamer om te controleren of de updates van afgelopen week doorgevoerd waren. Niet dus. Stonden dus gewoon 16 updates klaar van apps en games. Die allemaal maar handmatig aangezet om te updaten.
Het heeft wel gewerkt naar mijn weten, maar bij mij updated die ook niet automatisch meer. Ben benieuwd of de update hier verandering in brengt, want is best rottig op deze manier.

[ Voor 50% gewijzigd door Meneer iCy op 06-07-2018 09:59 ]

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
[...]

Haha, goeie, zal ik vanavond ook eens testen. Ik heb 199 games staan bij mijn Ready to install waarvan ik 190 nooit zal gaan spelen.

Over updaten gesproken: boven staat mijn oude X1 op de kamer van junior. Die is aangesloten op het netwerk via 5Ghz wifi omdat ik op zijn slaapkamer nog geen utp heb liggen. Vorige week was junior in het weekend weer bij mij na 2 weken er niet te zijn geweest. Wil hij Fortnite spelen, moet die eerst updaten. Updates op de achtergrond staat gewoon aan.

Mensen ervaring met het niet updaten van games via wifi ? Beneden heb ik er nooit last van op de X1X omdat die via UTP zit aangesloten.
Dat heeft denk ik niets met de netwerkaansluiting te maken. Hier is alles bedraad aangesloten, maar de laatste weken worden ook niet alle updates automatisch uitgevoerd. Zelfs al staat de console bijna dagelijks aan en werden updates in het verleden gewoon netjes bij het afsluiten van de console of het openen van "My games & apps" uitgevoerd.
Op de een of andere manier blijven de updates hangen en niet naar de "Queue" verplaatst. Deze laatste console update was ook al gevonden, maar niet automatisch uitgevoerd.

Over "My games & apps" gesproken.
Ik zie in sommige screenshots de verschillende abonnementen (Game Pass/Gold/EA access) een eigen regel hebben, met aantal beschikbare games. Volgens mij heb ik dit ook ooit gehad, maar nu staat er al tijden enkel een regel met het aantal "Memberships". Die dan ook af en toe van plaats wisselt halverwege de lijst, naar onderaan onder een scheidingslijn.

Is dat iets wat we zelf kunnen instellen? Zo ja, weet iemand waar?

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

icy schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:57:
[...]

FH3 zit niet in de gamepass, FH4 komt wel in de gamepass.
Echt? damn dacht dat die game uitgekomen was na de start van gamepass, nou ja geen haast ermee. En als deel 4 uitkomt zal die wsl een waardig vervanger zijn.........alhoewel forza 7 ook wat nadelen had t.o.v. 6 dacht ik.......? Dus mocht die lijn doorzetten dan is 3 misschien toch een betere keuze van 4.
ach in dat geval kan je dan altjd nog kiezen om forza hori 3 te kopen zal dan ook niet meer extreem duur zijn.

10 second ninja DONE

Sagat schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:10:
[...]

Btw zijn er hier raiden 5 spelers?
Reden om wel te kopen:
- ik heb nog geen 1 raiden game in mijn verzameling
- 12,50 is geen geld
- ik hou van shmups

reden om niet te kopen
- ik heb nog diverse shmups in de backlog
- de is nogal bullethellerig...ik hou meer van de old skool versies die net iets minder heftig zijn
- te veel games te weinig tijd
Raiden ken ik niet, maar heb je toevallig advies voor andere goede shmups dan? :9
Ik heb zelf alleen de twee sky force games gespeeld maar die vond ik echt geweldig (sterker nog ik had ze al op Android gespeeld en gewoon nog een keer op Xbox). Heb wel eens (nog niet heel hard) gezocht, maar ik kwam ook vooral bullet hell games tegen en dat is het toch niet helemaal vind ik ook.
Het liefst speel ik zoiets als sky force waar je dus ook als het wat lastig wordt wat kunt grinden om je wapens te verbeteren :)

Wat betreft de elite overigens, ik ben er ook gek op voor zo ongeveer alles, niet alleen fps'en. Ik gooi bv in Diablo 3 de a knop op een paddle zodat ik makkelijker de basic attack kan doen en dingen oppakken en zo terwijl mijn duim boven de andere knoppen blijft voor de speciale aanvallen. Bij games die functies hebben op de stick clicks verplaats ik dat vaak naar de paddles want sticks in klikken is bagger imho. Vooral GTA V helpt dat enorm (singleplayer specials activeren), maar ook in games als fallout of skyrim veel makkelijker sprinten. En inderdaad handmatig schakelen in racegames.

Edit: trouwens, voor wie de elite ook op de pc gebruikt is rewasd echt een aanrader, heb daar bv in dragons dogma healing items mee op een paddle kunnen binden, iets wat normaal alleen met keyboard kan en niet met controller.

[ Voor 5% gewijzigd door Finraziel op 06-07-2018 10:25 ]

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Finraziel schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:23:
[...]

Raiden ken ik niet, maar heb je toevallig advies voor andere goede shmups dan? :9
Ik heb zelf alleen de twee sky force games gespeeld maar die vond ik echt geweldig (sterker nog ik had ze al op Android gespeeld en gewoon nog een keer op Xbox). Heb wel eens (nog niet heel hard) gezocht, maar ik kwam ook vooral bullet hell games tegen en dat is het toch niet helemaal vind ik ook.
Het liefst speel ik zoiets als sky force waar je dus ook als het wat lastig wordt wat kunt grinden om je wapens te verbeteren :)

Wat betreft de elite overigens, ik ben er ook gek op voor zo ongeveer alles, niet alleen fps'en. Ik gooi bv in Diablo 3 de a knop op een paddle zodat ik makkelijker de basic attack kan doen en dingen oppakken en zo terwijl mijn duim boven de andere knoppen blijft voor de speciale aanvallen. Bij games die functies hebben op de stick clicks verplaats ik dat vaak naar de paddles want sticks in klikken is bagger imho. Vooral GTA V helpt dat enorm (singleplayer specials activeren), maar ook in games als fallout of skyrim veel makkelijker sprinten. En inderdaad handmatig schakelen in racegames.
Hou je van twin stick? zo ja, met stip de geometry war reeks, ik weet niet in hoeverre de oude delen bw compatible zijn, maar deel 3 is er volgens mij voor de one.
Verder een retro remaster...maar r-type vind ik ook geniaal en daarvan weet ik dat hij absoluut op de one speelbaar is. Mijn overige shmup fix haal ik momenteel in 'kamp blauw' dmv van gradius 5 op ps3 terwijl dat een ps2 game is, en resogun, blue rider en de gratis gold game van deze maand assault android cactus dus op de ps4..... of of de wii waar ik via VC dan wat pc engine shmups speel.

Verder ben ik sowieso wel retro fan, dus ik speel ook nog graag snes of md shmups via emulatie en in iets mindere mate neo geo (gevalletje onbekend maakt onbemind, maar dat systeem heeft natuurlijk veel te bieden in het genre). Oh en truxton arcade vind ik ook super tof, helaas heeft de emulator een soort van geluid bug, maar dat is voor mij geen groot probleem.

Skyforce vond ik zelf dan net weer iets minder omdat ik in de oude shmups niet gewend ben om te grinden.....Desondanks goed mee vermaakt en ik wil eigenlijk nog steeds ermee verder omdat enkele collega's het ook spelen en scores vergelijken is toch ook leuk.

10 second ninja DONE

[afbeelding]
Hahaha, will do! :)

Alleen... hoe maak jij een screenshot van het dashboard? Ik dacht dat dit alleen kon ingame :)

[ Voor 43% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-07-2018 10:44 ]

[...]

199 maar? Amateur :+\

Groepen laat ik lekker voor wat het is. Enige wat me boeit zijn games die ik op dat moment speel en games die ik net heb aangeschaft.

Probleem heb ik ook regelmatig. Niet zozeer dat het er 16 zijn, maar wel dat er een patch uit is en deze pas veel later automatisch download en ik dus bij thuiskomst eerst moet wachten op update en dan pas kan gamen.
@SagatMaar het gaat hier om een Elite controller van 150 euro. Daar ga ik er niet snel even 2 van kopen als die een ingebouwde accu zouden hebben. Dan is het gewoon zeer irritant om je controller bedraad te moeten aansluiten om verder te kunnen. Nou zit ik zelf niet zo heel ver van mijn console af, dus in principe is het voor mij ook zeuren omdat het kan ;) maar er zijn ook gamers die wel lekker op de bank, 5+ meter van de console zitten.
Ik gebruik hier geen losse batterijen maar battery packs en die dingen zijn erg irritant om eruit te krijgen. Zo erg dat ik liever een nieuwe controller pak. Nou gebruik ik mijn Elite niet meer omdat het rubber los heeft gelaten en eigenlijk mis ik hem niet echt.

Overigens heb ik ook prima batterijduur met de PS4 controllers. Lang genoeg om me er niet aan te irriteren in ieder geval. Maar net als met de xbox controllers hangt het af van wat een game ervan vraagt. Veel trillen (bv racegames) en je gaat sneller leeg dan bv een shooter of platformer. Als ik van console wissel mis ik eerder de trilmotors in de triggers dan batterijduur.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• MRE-Inc

MRE-Inc

Haha, jij koopt zo goed als elke game, ik niet. Reden: ik woon niet meer thuis en moet met mijn salaris een heel gezin onderhouden. En al had ik het geld wel om elke game te kopen, dan deed ik het nog niet omdat niet alles wat eruit komt mij bevalt. Sterker nog, in het meeste heb ik totaal geen intresse.

Bijkomend probleem: ik heb de tijd ook niet om al die games te spelen. Gisteren nadat ik de Xbox update had geinstalleerd, zag ik in mijn friends list @uchiha tijntje staan die Crash Bandicoot aan het spelen was. Eergisteren zag ik hem ook (wanneer niet eigenlijk) en elke keer staat er een andere game achter zijn naam die hij aan het spelen is.

Ik weet niet welk truukje hij uithaalt om 48 uur in 1 dag te krijgen zodat ik ook de tijd heb om te gamen, maar die wil ik ook wel even leren.

MRE-Inc schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 11:18:
[...]
Bijkomend probleem: ik heb de tijd ook niet om al die games te spelen. Gisteren nadat ik de Xbox update had geinstalleerd, zag ik in mijn friends list @uchiha tijntje staan die Crash Bandicoot aan het spelen was. Eergisteren zag ik hem ook (wanneer niet eigenlijk) en elke keer staat er een andere game achter zijn naam die hij aan het spelen is.

Ik weet niet welk truukje hij uithaalt om 48 uur in 1 dag te krijgen zodat ik ook de tijd heb om te gamen, maar die wil ik ook wel even leren.
Neenee! Sinds afgelopen vrijdag heb ik alleen nog maar Crash gespeeld :P.

Het heet gewoon effectief time management. ;) Maar om even onduidelijkheid uit de lucht te halen dat ik 24 uur per dag game... naast het werk (40 uur waarvan 4 dagen op kantoor met minimaal 2 uur reistijd per dag en 1 dag thuis) heb ik gewoon 1 grote hobby en dat is gamen. Waar anderen hele avond achter een boek of tv of whatever aan het doen zijn game ik :P

Verwijderd

@Sagat Voor normale controllers is het idd niet zo'n groot probleem. Vaak heb je er daar meerdere van omdat een normale controller 1/3 van de prijs is van een Elite en kun je tijdens je game sessie gewoon controller 2 pakken als controller 1 leeg is.

Maar het gaat hier om een Elite controller van 150 euro. Daar ga ik er niet snel even 2 van kopen als die een ingebouwde accu zouden hebben. Dan is het gewoon zeer irritant om je controller bedraad te moeten aansluiten om verder te kunnen. Nou zit ik zelf niet zo heel ver van mijn console af, dus in principe is het voor mij ook zeuren omdat het kan ;) maar er zijn ook gamers die wel lekker op de bank, 5+ meter van de console zitten.

[afbeelding]
Hoe groot kun je die groepen maken? Kan ik er 113 spellen in zetten? })

Edit: Ik werk ook 40 uurtjes hoor. Maar mijn voordeel is dat ik TV kijken te saai vind en dat ik nogal efficiënt ben in mijn taakjes in de week. Hemden strijken is 5 minuten en 12,50 per week bijvoorbeeld. De was is een bioscoopbon in de maand voor schoonmoeder. Met een goede berekening van geld versus geluk maximaliseert een man zijn tijd voor leukigheid. Enige dat niet uitbesteed wordt is aandacht voor mijn minions. Maar die moeten dan ook klaargestoomd worden om achievements voor papa te halen. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2018 12:46 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 11:28:
[...]

Het heet gewoon effectief time management. ;) Maar om even onduidelijkheid uit de lucht te halen dat ik 24 uur per dag game... naast het werk (40 uur waarvan 4 dagen op kantoor met minimaal 2 uur reistijd per dag en 1 dag thuis) heb ik gewoon 1 grote hobby en dat is gamen. Waar anderen hele avond achter een boek of tv of whatever aan het doen zijn game ik :P
:D Ik neem dan aan dat er geen mevrouw @uchiha tijntje is en ook geen @uchiha tijntje junior ?

Ik zit ook 40 uur op het werk exclusief reistijd, dan nog 1 kind van 2 jaar en 1 van 15 en sport 4x per week à ongeveer 1:15 uur per keer. Dat sporten doe ik pas tegen 22:30, maar vanaf een uurtje of 20:00 zou ik theoretisch gezien de Xbox aan kunnen zetten.... Dan nog zou ik al die games niet uit kunnen spelen. Momenteel heb ik qua game instelling ook zoiets van: als dat gegrind en geloop van hot naar her voor quest dit en dat hoeft van mij niet meer. Ik wil gewoon dom knallen in Battlefield 1.

Wellicht ligt het ook aan het feit dat ik in sommige games gewoon slecht ben, zoals platformers. Super Lucky's Tale heb ik 10x langer over gedaan dan sommigen in mijn friendslist.

uchiha tijntje schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 11:28:
[...]

ik lees net artikelen dat 1 op 4 mensen netflix op werk kijken.. je hebt zeker stiekem een xbox op werk staan :P
MRE-Inc schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 11:39:
[...]

:D Ik neem dan aan dat er geen mevrouw @uchiha tijntje is en ook geen @uchiha tijntje junior ?

Ik zit ook 40 uur op het werk exclusief reistijd, dan nog 1 kind van 2 jaar en 1 van 15 en sport 4x per week à ongeveer 1:15 uur per keer. Dat sporten doe ik pas tegen 22:30, maar vanaf een uurtje of 20:00 zou ik theoretisch gezien de Xbox aan kunnen zetten.... Dan nog zou ik al die games niet uit kunnen spelen. Momenteel heb ik qua game instelling ook zoiets van: als dat gegrind en geloop van hot naar her voor quest dit en dat hoeft van mij niet meer. Ik wil gewoon dom knallen in Battlefield 1.

Wellicht ligt het ook aan het feit dat ik in sommige games gewoon slecht ben, zoals platformers. Super Lucky's Tale heb ik 10x langer over gedaan dan sommigen in mijn friendslist.
Er is een erg gelukkige mevrouw uchiha tijntje. :) Geluk is dat wat ik heb met games, zij heeft met series... Ik op mijn tv, zij op haar tablet :P Samen op de bank! Prima verdeling!

Maar zie nu dat je maar 40 games in een group kunt toevoegen… Dan moet ik 4 groups hebben om al mijn 100% kwijt te kunnen… Dat heeft weinig zin. Beetje jammer...

@quorumz Helaas valt dat meer op dan op je telefoontje Netflix kijken :+

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02:51

R.G

Verwijderd schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 11:30:
[...]

Hoe groot kun je die groepen maken? Kan ik er 113 spellen in zetten? })

Edit: Ik werk ook 40 uurtjes hoor. Maar mijn voordeel is dat ik TV kijken te saai vind en dat ik nogal efficiënt ben in mijn taakjes in de week. Hemden strijken is 5 minuten en 12,50 per week bijvoorbeeld. De was is een bioscoopbon in de maand voor schoonmoeder. Met een goede berekening van geld versus geluk maximaliseert een man zijn tijd voor leukigheid. Enige dat niet uitbesteed wordt is aandacht voor mijn minions. Maar die moeten dan ook klaargestoomd worden om achievements voor papa te halen. :)
Wel benieuwd, wat voor soort baan je hebt in de tech? wereld dan? Merk vaak op dat hier op tweakers ook mensen zijn, die niet in de techwereld zitten, maar het wel interessant vinden.

hoe jong ben je dan? en heb je idd kleintjes? das wel nice toch? ik had het bijna XD :9

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 15:00:
[...]

Er is een erg gelukkige mevrouw uchiha tijntje. :) Geluk is dat wat ik heb met games, zij heeft met series... Ik op mijn tv, zij op haar tablet :P Samen op de bank! Prima verdeling!

Maar zie nu dat je maar 40 games in een group kunt toevoegen… Dan moet ik 4 groups hebben om al mijn 100% kwijt te kunnen… Dat heeft weinig zin. Beetje jammer...

@quorumz Helaas valt dat meer op dan op je telefoontje Netflix kijken :+
Baas boven baas. Maar ja, in de jaarlijkse gamerscore bazen lijsten ben je elite huppeldepup hoogste eindbaas ooit met 80k oid. Volgens mij zijn er veel mensen iets minder met digitale puntjes bezig dan anderen. :)

Je moet trouwens wel ff aan je tijden werken in crash 1. Je mag dan wel alle achievements hebben maar je hebt duidelijk met de pet gegooid naar echte snelheid. :)
Verwijderd schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 19:25:
[...]

Baas boven baas. Maar ja, in de jaarlijkse gamerscore bazen lijsten ben je elite huppeldepup hoogste eindbaas ooit met 80k oid. Volgens mij zijn er veel mensen iets minder met digitale puntjes bezig dan anderen. :)

Je moet trouwens wel ff aan je tijden werken in crash 1. Je mag dan wel alle achievements hebben maar je hebt duidelijk met de pet gegooid naar echte snelheid. :)
Meestal is het een first try voor de gold relic... O-) Dus dan heeft een 2e run niet zo heel veel zin ;)

Ben nu bezig met deel 3. Duidelijk betere movement dan deel 2. Die vind ik echt de minste van de 3. Dus ga nu eerst deel 3 completen en dan daarna de poging wagen voor 2.

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:42:
[...]

Hahaha, will do! :)

Alleen... hoe maak jij een screenshot van het dashboard? Ik dacht dat dit alleen kon ingame :)
De enige manieer waarop mij het lukt om screenshots te maken van mijn dashboard, is om eerst te streamen naar mijn laptop en daar via de game bar (windows 10) een screenshot te maken via een of andere toetscombo die je in kan instellen in die game app.

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-11 00:20
Een vraag betreft xbox one x.
Ik heb sinds paar maanden een LG Oled 65inch en heb een ps4. Ik wil graag nou overstappen naar xbox one x omdat ik graag wil genieten van mooier beeld tijdens gamen ( ik speel 90% PES 2018 ). Maar ik wil ook Kodi daarop installeren. Mijn vraag is kan je Kodi op een xbox one x installeren en Zoja kan hij ook 4k contents streamen vanaf kodi?

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:36
kardox schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 10:41:
Mijn vraag is kan je Kodi op een xbox one x installeren en Zoja kan hij ook 4k contents streamen vanaf kodi?
Kijk hier eens rond: https://forum.kodi.tv/forumdisplay.php?fid=282

Helaas is Kodi op de Xbox nog erg in "alpha" status. 4K streamen van HEVC 10-bit materiaal werkt helaas nog niet. Ook bitstreamen van HD audio werkt niet en zal waarschijnlijk nooit gaan werken, aangezien Microsoft dit niet toestaat voor UWP apps :(

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-11 14:00
Weet iemand of dat familyshare ook in Windows werkt? Zo ja, hoe dan?

Ik krijg het niet voor elkaar. De Microsoft helpdesk vertelde dat ik op de PC ingelogd moet zijn met mijn account, dan alleen wisselen gebruiker (dus zonder afmelden) en de ander kan dan mijn spellen onder zijn/ haar account spelen. Bij mij werkt dit echter niet..
Ik heb sinds paar maanden een LG Oled 65inch en heb een ps4. Ik wil graag nou overstappen naar xbox one x omdat ik graag wil genieten van mooier beeld tijdens gamen ( ik speel 90% PES 2018 ). Maar ik wil ook Kodi daarop installeren. Mijn vraag is kan je Kodi op een xbox one x installeren en Zoja kan hij ook 4k contents streamen vanaf kodi?
Waarom zou je dat willen ?
Pak gewoon de Kodi app van jouw LG, die doet alles wat je wil en meer :)
Dit icm met VLC en je zit gebeiteld !
Die X krijg je geen spijt van, flink aantal stappen vooruit vanaf een PS4 >:)

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-11 00:20
Mr Magic schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 11:13:
[...]

Kijk hier eens rond: https://forum.kodi.tv/forumdisplay.php?fid=282

Helaas is Kodi op de Xbox nog erg in "alpha" status. 4K streamen van HEVC 10-bit materiaal werkt helaas nog niet. Ook bitstreamen van HD audio werkt niet en zal waarschijnlijk nooit gaan werken, aangezien Microsoft dit niet toestaat voor UWP apps :(
Thanks
Ik weet niet of LG via zijn App het mooi kan laten zien...(want via mijn sony is het gewoon een fileshare browsen over het netwerk). maar en plex en kodi op de xbox x trekken het niet (ik gok zo maar dat ze het bij plex expres doen... aangezien het op windows 10/nvidia shield tv wel werkt)..
maar voor de rest, zie digital foundry, x1x meer dan aanraden waard :P
Pagina: 1 ... 90 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.