Met alle respect...maar dat vind ik schaken leren om later te gaan dammen

VF5 staat bekend als zeer technische fighter. Die andere 2 is meer knopjes rammen ftw. Uiteraard kan je ook met vf lekker mashen en een eind komen en andersom ook, met sc en doa kan je met veel oefenen natuurlijk ook een hoog niveau bereiken......maar ben benieuwd wat je er van vind!
Volgens mij heb ik deze game ooit gekocht omdat het de favo van een vriend van me is, en omdat hij makkelijk achievements scheen te hebben......maar mogelijk ben ik in de war qua versies, want er waren er 2 voor de x360 als ik me niet vergis.
Zelf gister klein stukje sc6 gameplay gekeken en het ziet er wel weer fantastisch uit, die staat zeker ook op mijn radar.
Bbfreak schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 20:32:
[...]
Ik denk ook dat de switch beter past. Je zou een 2e hands xbox one s op de kop kunnen tikken en de spellen proberen. Is het wat verkoop je de s weer en koop je een x. Werkt het niet verkoop je de s en probeer je een switch...
Ik speel met mijn vrouw op de X en hiervoor de originele xbox one. Rayman Legends en Sonic racing. Crash hou ik ook in de gaten. Het kan dus wel

@
Protax
bij twijfel idd een one s halen, voor de prijzen waar ze nieuw voor verkocht worden zou ik persoonlijk niet eens meer een 2e hands halen. Tenzij er heel veel games bij zitten of controllers oid.....
De switch vind ik zelf lastig, het ding verkoopt als een malle maar heeft nog steeds relatief weinig unieke games/platform exclusives. Wel idd veel casual games en juist als je vriend graag in een kamer wil zijn is het makkelijk dat je heel simpel van portalble naar tv gamen kan switchen.
Ik wilde de game al halen, maar nu helemaal......omdat hij op de ps4 al wat langer uit is, is hij prijstechnisch wat interessanter....volgens mij zag ik hem laatst al voor 28 euro oid voorbij komen, maar ik wil zelf dat hij onder mijn psychologische barriere van 20 euro zakt
/cheapskate off