Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.662 views

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-11 16:32

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op maandag 25 juni 2018 @ 11:54:
[...]

Top! Weer eens een keer een completion O-)

[...]

Helaas, zie hieronder :P

[...]

[...]

Thanks, kijk er wel naar uit. :) De komende maanden zijn toch niet heel druk bezet qua games, dus kan er lekker mijn tijd voor nemen. Samen met Crash! En nog een beetje Forza.....
Thanks. Ach ja, nog genoeg te doen, in rare replay zitten bijvoorbeeld nog banja kazooie 1 & 2.

En als je niets te doen hebt, God of War...... ;)

10 second ninja DONE

Sagat schreef op maandag 25 juni 2018 @ 12:37:
[...]

Thanks. Ach ja, nog genoeg te doen, in rare replay zitten bijvoorbeeld nog banja kazooie 1 & 2.

En als je niets te doen hebt, God of War...... ;)
Het is blasfemie... maar die heb ik op YouTube gekeken en dat vond ik wel voldoende ondanks alle 10’en. Wat me voornamelijk boeide was het verhaal en dat heb ik dus meegekregen. :)

Ik ga in de tussentijd na Nier en Crash mijn non completed backlog wegwerken :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op maandag 25 juni 2018 @ 12:54:
[...]

Het is blasfemie... maar die heb ik op YouTube gekeken en dat vond ik wel voldoende ondanks alle 10’en. Wat me voornamelijk boeide was het verhaal en dat heb ik dus meegekregen. :)

Ik ga in de tussentijd na Nier en Crash mijn non completed backlog wegwerken :)
Was ook gewoon plaagstootje, het is een top game en wsl zou je hem leuk vinden. Maar ja, ik snap dat je niet zomaar een een extra console haalt. Ik wil hem zelf ook nog wel, maar ben bang dat hij net zoals heel HEEL veel nooit van de pile of shame af gaat komen dus ik wacht lekker tot ie wat goedkoper is.Ik hoop binnenkort iets meer tijd en energie om te gamen te hebben dus hopelijk ninja eindelijk afronden en dan is wat nieuws, door jou wel zin gekregen in unravel, alleen begin ik dan eerst is met deel 1.

10 second ninja DONE

Sagat schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:05:
[...]

Was ook gewoon plaagstootje, het is een top game en wsl zou je hem leuk vinden. Maar ja, ik snap dat je niet zomaar een een extra console haalt. Ik wil hem zelf ook nog wel, maar ben bang dat hij net zoals heel HEEL veel nooit van de pile of shame af gaat komen dus ik wacht lekker tot ie wat goedkoper is.Ik hoop binnenkort iets meer tijd en energie om te gamen te hebben dus hopelijk ninja eindelijk afronden en dan is wat nieuws, door jou wel zin gekregen in unravel, alleen begin ik dan eerst is met deel 1.
Deel 1 is ook erg tof :). Achievements zijn ook makkelijker dan in deel 2.

Gisteren @exactor it proberen over te halen om de championships en exhibitions in Forza Horizon 3 via Mixer uit te spelen, maar kreeg hem helaas niet enthousiast. Andere liefhebbers wellicht? :P

Voor The Division speler: Global Event Outbreak is gestart

Voor mensen die het een tijd niet gespeeld hebben liggen er goodies bij de Reward Balie (heel veel division tech om je gear set te upgraden, plus 2 complete (niet classified) gear sets

7 minuten gelul om 1 simpel ding te zeggen, doe geen moeite voor alles behalve classified.

En in die context:
•Classified DeadEye
•Classified LoneStar
•Classified Final Measure

Weer zo'n nutteloze GE :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op maandag 25 juni 2018 @ 15:50:
7 minuten gelul om 1 simpel ding te zeggen, doe geen moeite voor alles behalve classified.

En in die context:
•Classified DeadEye
•Classified LoneStar
•Classified Final Measure

Weer zo'n nutteloze GE :D
haha ik zal de samenvatting geven de volgende x :P

Maar dat zowieso classified, alleen dan is 291 level mogelijk..en de 5e en 6e perk van je gear set

[ Voor 11% gewijzigd door quorumz op 25-06-2018 16:31 ]

Verwijderd

justifire schreef op maandag 25 juni 2018 @ 18:52:
[...]

Mooi op tijd voor Nier :)
Heb gelezen dat je daarin achievements kan kopen met ingame geld, easy 1000 GS >:)
Nee joh. Ben net begonnen met Sniper Elite 4. Blijft een goed gevoel geven om super stealthy van extreme afstanden drie kills te maken voordat er een massale schietpartij uitbreekt waarbij alle soldaten van het level je zien. Top spel ook. :)

(minpunt: nog geen Panzer Faust gezien -O-)
Heb inmiddels al flink wat uren in Mad Max zitten maar kom er net achter dat ik nog geeneens achievement heb, waar dit wel zou moeten. Kan ik weinig aan doen gok ik zo?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Daar zijn ze weer: de sales!

X1: https://www.trueachieveme...le-roundup-june-26th-2018
(gewoon weer troep)

X360: nog niets

Major Nelson: https://majornelson.com/2...d-and-spotlight-sale-127/

Al wel vast te pre-orderen: Life is Strange 2: https://www.microsoft.com...dde7a27b826ad6ad)()&rtc=1
(in turkije voor de helft goedkoper...)

Must have!

Afbeeldingslocatie: https://game-insider.com/wp-content/uploads/max-caulfield-life-is-strange-2-2048x1152.jpg

Ook weer gratis:

Battlefield 1 Turning Tides Add-On 100% Spotlight
Battlefield 4 Second Assault Add-On 100% Spotlight

[ Voor 19% gewijzigd door quorumz op 26-06-2018 07:52 ]

-

[ Voor 100% gewijzigd door G_Dragon op 26-06-2018 15:33 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 07:32:
[...]

Hahaha, vaste prik :)

Hopelijk binnenkort nog de DLC (Blizzard Mountain) van Forza Horizon 3 in de aanbieding. Die is nu nog 20 euro. Dan kan ik die ook nog even meenemen voordat het geweld van eind dit jaar losbarst.
Maar wel speciaal voor uchiha tijntje:
Blizzard Mountain met 60% korting!

https://www.microsoft.com...ard-mountain/9nblggh42rl1

Nu nog de Hoonigan Car Pack een keer in de aanbieding.

[ Voor 4% gewijzigd door MartijnS72 op 26-06-2018 08:55 ]

MartijnS72 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 08:50:
[...]

[...]

Maar wel speciaal voor uchiha tijntje:
Blizzard Mountain met 60% korting!

https://www.microsoft.com...ard-mountain/9nblggh42rl1

Nu nog de Hoonigan Car Pack een keer in de aanbieding.
Grrrrrrrrrrrrr. Heb ik hem vorige week gekocht 8)7 Gebeurd bij mij altijd :)

Maar toch erg bedankt voor je oplettendheid _/-\o_

Maarja, heb nu in ieder geval Forza bijna klaar zodat ik aan Nier kan beginnen!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 09:12:
[...]

Ik ben pas donderdag weer thuis en zit even in hotel vanwege werk. Dus ga donderdag ook pas aan Nier beginnen want ik wil hem wel op mijn eigen tv zien, en niet op een crappy LCD tv :)

Veel plezier @justifire
Je zou bijna terug willen naar die ps1 oplossingen met een portable lcd scherm......of toch maar 24"monitortje in den handbage :P

10 second ninja DONE

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:05

Player1S

Probably out in the dark

uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:59:
Heeft iemand een idee wanneer episode 3 van The Council uitkomt? Vond episode 1 en 2 wel vermakelijk :) Toch wel een nadeeltje van episodic games. Je bent soms echt lang aan t wachten waardoor je eigenlijk uit het verhaal getrokken wordt.
En van 1 van de OG episodic games wachten we nog steeds op Episode 3 :(

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Half Life 2, Episode 3 om precies te zijn. Deze was echt aangekondigd

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Weet iemand toevallig of het mogelijk is om ergens een Xbox One S dummy te krijgen? We willen mijn stiefvader voor de gek houden door er een baksteen in te doen en de echte console in de koffer te houden
Heb al verschillende bedrijven gemailed & hier werd er ook overheen gelezen, iemand nog ideeen of tips?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

G_Dragon schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 15:35:
[...]

Heb al verschillende bedrijven gemailed & hier werd er ook overheen gelezen, iemand nog ideeen of tips?
Nope, nou wellicht een hele kleine kans, bij ikea zag ik wel is nep x360 consoles. mogelijk hebben die iets? Maar kan me niet herinneren ooit een current gen fake model daar gezien te hebben.

10 second ninja DONE

[...]

Wil je paar tientjes uitgeven, kan je nog zoeken naar een kapotte Xbox, geen idee of die wel te koop zijn, maar goedkoop op de kop tikken, leeghalen en gaan.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11 14:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo, bijna klaar met werken. Dan kan ik ook eindelijk aan de NieR. Heb hem al zo vaak willen halen voor op m'n PS4 (:$) maar zo zie je maar dat geduld een schone zaak is... Nu in 4K op m'n One X :D

Stiekem hoop ik dan ook nog op Ni No Kuni 2 op Xbox, maar dat gaat geloof ik niet gebeuren.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Denk je een releasedatum voor GOW5 te lezen, blijkt dit 'ergens 2019' te zijn... :/

https://www.gamesradar.co...se-date-trailer-gameplay/

[ Voor 3% gewijzigd door Wom op 26-06-2018 16:34 ]

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-11 13:32
Wom schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 16:34:
Denk je een releasedatum voor GOW5 te lezen, blijkt dit 'ergens 2019' te zijn... :/

https://www.gamesradar.co...se-date-trailer-gameplay/
Ja, had niet anders verwacht, Crackdown 3 is ook naar 2019 verschoven O-)
@quorumz @Reefun externe SSD is binnen en het scheelt, wat mij betreft, al meteen een berg met "wachten" op die "trage" One X.

Oude externe 5400rpm disk: 1M19S41 / 0M56S13 / 1M34S30
Interne SATA XOX: 1M11S82 / 0M48S50 / 1M12S62
Externe SSD: 1M02S67 / 0M43S25 / 0M41S39

Respectievelijk de tijden om Happy Dungeons, Forza Motorsport 7 en State of Decay 2 te booten naar de eerste optie dat je daadwerkelijk iets kan kiezen met je controller in het "hoofdmenu".

Anyhow, initiele laadtijden zeggen natuurlijk niks (zullen sommige personen vinden) maar heb ook niet de moeite genomen om meer/andere benchmarks vast te leggen sinds gisteravond.

/edit: pricewatch: Sandisk Extreme Portable SSD 500GB Zwart trouwens aangeschaft

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 26-06-2018 16:50 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

[...]

Niet overheen gelezen maar ik denk dat de meeste mensen het gewoon niet weten... waarom meteen van het kwade uitgaan?

Waarom heb je trouwens de originele post leeg gemaakt? Stond er ook nog geen dag...

Gamertag: FinrazielNL

Verwijderd

https://m.windowscentral....ard-and-mouse-partnership

Best interessant artikel over toekomst muis en tobo op de One. Ook fijn om te zien dat MS een helderder standpunt inneemt tegen controller nabotsende muizen en aparte playlists voor muisgebruik in shooters etc.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:26

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

justifire schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:47:
[...]

Zodra @Bullet NL zich buiten de veilige omgeving van zijn tankje bevind lopen de spanningen altijd hoog op :Y
In z'n tankje, buiten z'n tankje, met @Bullet NL lopen de spanningen altijd hoog op 😂

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Jaaa heb er zin in!

Ik denk dat ik NieR bewaar voor de momenten dat ik alleen thuis ben en Crash Bandicoot bewaar voor als mijn vriendin op de bank zit haar serietjes te kijken. Heb er een hekel aan dat ik een deel van het verhaal mogelijk moet missen als er tegen me gesproken wordt :+

Bij Crash is er weinig verhaal :P En soms helpt het juist in hele lastige levels om een beetje afgeleid te worden, want dan gaat het soms een stuk beter!

Finraziel schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 17:03:
[...]

Niet overheen gelezen maar ik denk dat de meeste mensen het gewoon niet weten... waarom meteen van het kwade uitgaan?

Waarom heb je trouwens de originele post leeg gemaakt? Stond er ook nog geen dag...
Dat was misschien mijn fout , heb je ook helemaal gelijk in. Was meer dat me het opviel en dacht laat ik het nogmaals onder aandacht brengen, heb me vorige blanco gemaakt omdat het anders een dubbelpost werd.
SinergyX schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 15:55:
[...]

Wil je paar tientjes uitgeven, kan je nog zoeken naar een kapotte Xbox, geen idee of die wel te koop zijn, maar goedkoop op de kop tikken, leeghalen en gaan.
Sagat schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 15:43:
[...]
Nope, nou wellicht een hele kleine kans, bij ikea zag ik wel is nep x360 consoles. mogelijk hebben die iets? Maar kan me niet herinneren ooit een current gen fake model daar gezien te hebben.
Momenteel heb ik 15 bedrijven gemailed , hou ik marktplaats in de gaten voor een goedkope.
Helaas nog niks gevonden,

Verwijderd

G_Dragon schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:46:
[...]

Dat was misschien mijn fout , heb je ook helemaal gelijk in. Was meer dat me het opviel en dacht laat ik het nogmaals onder aandacht brengen, heb me vorige blanco gemaakt omdat het anders een dubbelpost werd.

[...]

[...]

Momenteel heb ik 15 bedrijven gemailed , hou ik marktplaats in de gaten voor een goedkope.
Helaas nog niks gevonden,
Ik zag een lege doos voor een S op marktplaats gisteren. Misschien kun je met zoiets iets creatiefs doen.

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

uchiha tijntje schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 10:48:
Jaaa heb er zin in!

Ik denk dat ik NieR bewaar voor de momenten dat ik alleen thuis ben en Crash Bandicoot bewaar voor als mijn vriendin op de bank zit haar serietjes te kijken. Heb er een hekel aan dat ik een deel van het verhaal mogelijk moet missen als er tegen me gesproken wordt :+
Soort van same here. Ben gisteren gestart, heb wel meteen de spraak op Japans gezet want dat vind ik beter passen.... Oftewel, liefst geen afleiding :)

Wel erg vette game. Niet supermega mooi, maar wel bizar afwisselend. Van Ikaruga achtige bullethell shooter naar twinstick naar third person actiegame en weer terug in 5 minuten tijd.

M'n eerste achievement was trouwens die onder-de-rokjes kijken achievement :$

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Xbox Game Pass July: Vermintide 2, DiRT 4, Zombie Army Trilogy and More

Fallout 3 [July 1st]
Elder Scrolls Oblivion [July 1st]
Shadow Complex [July 1st]
Zombie Army Trilogy [July 1st]
DiRT 4 [July 1st]
Human Fall Flat [July 1st]
ABZU [July 1st]
Bomber Crew (launching day one) [July 10th]
Warhammer Vermintide II (launching day one) [July 11th]
+ additional title during July to be announced during Inside Xbox on July 10th

https://www.resetera.com/...y-trilogy-and-more.51840/

Uitstekende maand!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

weer 2 Bethesda titels. Die 2 liggen elkaar wel goed. Ook al de Beta voor Fallout 76 als eerste.

Origins schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 15:17:

Fallout 3 [July 1st]
DiRT 4 [July 1st]
ABZU [July 1st]

Uitstekende maand!
Vermintide 2 ?! :9~
Als ze er nu ook al GotY spellen in gaan stoppen wordt die gamepass echt interressant !! :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

Bij Game Mania kun je Crash tegen inlevering van twee spellen gratis meenemen. Op de lijst met in te leveren games staat enorm veel meuk. Mooie kans om van oude troep af te komen. :)

• Peter711
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21-01 22:52
Photomode Hellblade

Kan iemand mij verttellen hoe ik een foto kan nemen als ik in die photomode ben. Kan de GUI hiden en dan ?
ZIe allerlei opties maar geen uitleg hoe ik de screen shot kan opslaan?
Op de PS4 zou het de share button zijn. Op de XBOX heb ik echter al van alles geprobeerd. :?

[ Voor 19% gewijzigd door Peter711 op 27-06-2018 20:36 ]

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-11 20:18
L1nt schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 15:26:
weer 2 Bethesda titels. Die 2 liggen elkaar wel goed. Ook al de Beta voor Fallout 76 als eerste.
Yep altijd een goede relatie gehad. Zie je bijvoorbeeld ook met mod support. Op de Xbox One is veel meer mogelijk dan op de PS4.
NukaWorldNL schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:53:
[...]

Yep altijd een goede relatie gehad. Zie je bijvoorbeeld ook met mod support. Op de Xbox One is veel meer mogelijk dan op de PS4.
Nou komt dat volgens mij meer door de starre houding van Sony... Bethesda wou voor de PS4 ook wel, maar Sony frustreert de boel.

Finraziel schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 22:12:
[...]

Nou komt dat volgens mij meer door de starre houding van Sony... Bethesda wou voor de PS4 ook wel, maar Sony frustreert de boel.
Waarom bij PES dan weer niet eik?

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Origins schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 15:17:

Fallout 3 [July 1st]
DiRT 4 [July 1st]
ABZU [July 1st]

Uitstekende maand!
Pfff. Gamepass wat doe je! Mijn arme backlog :'(

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-11 17:42
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:22:
Bij Game Mania kun je Crash tegen inlevering van twee spellen gratis meenemen. Op de lijst met in te leveren games staat enorm veel meuk. Mooie kans om van oude troep af te komen. :)
Voor die GM-deals ooit eens DR4 gekocht aan 7 euro. Nu doen ze die net in de sale atm, dus nu geldt ie niet meer 8)7

• wimpie007
  • Laatst online: 19-11 21:02
SinergyX schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 15:55:
[...]

Hier zoekt nog iemand er 1 :P

https://www.marktplaats.n...abe740c1b&previousPage=lr
Wom schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 23:18:
[...]

Waarom bij PES dan weer niet eik?
Achterliggende systeem, Xbox laat geen modificaties toe direct op de game-bestanden, wat option file in de basis is. PES heeft geen mod-support in hun game zitten, het is gewoon een overschrijving van game-bestand.

Verwijderd

July's #GamesWithGold starts the month off with Assault Android Cactus and Virtua Fighter 5 Final Showdown

Slechte maand.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 18:08:
July's #GamesWithGold starts the month off with Assault Android Cactus and Virtua Fighter 5 Final Showdown

[video]

Slechte maand.
Splintercell is best aardig. Maar de rest is nogal muf ja.

Maar maakt toch niet uit. Morgen Crash!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
uchiha tijntje schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 17:35:
The awesome adventures of captain spirit is best een aanrader als je life is strange goed vond. Het is een gratis spel van een uurtje of anderhalf / 2.

Nu vanavond maar NieR opstarten!
Daar ga je heel veel plezier uit halen 👌🏻

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

[video]

Slechte maand.
Het 2e xb1 spel ken ik niet. Maar voor de rest redelijke games. Ben alleen pissig over assault android cactus. Die heb ik 2 weken terug gekocht! :'(
(Wel met korting uiteraard ;) )

10 second ninja DONE

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 10:23:
Ik weet niet of ik vroeger echt een pro player was of dat ik een klein masochistje was... Pff wat is Crash toch weer even lastig zeg :P

Edit..

Ik denk dus masochistisch… Ik vind mezelf best een behoorlijke platformgamer, maar mijn god wat is dit lastig :)
Ik ben nu onderweg hem te kopen. Maar als ik dit lees, laat ik het misschien wel schieten. :)

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

[video]

Slechte maand.
Goede maand! :D
Smaken verschillen gelukkig, bedankt voor de post :)

• Protax
  • Laatst online: 31-10 16:32
Mijn vriendin gaf onlangs aan dat haar het leuk lijkt om eens samen te gamen voor de TV (ze heeft werkelijk nog nooit een spel gespeeld). Mijn vrienden gaven aan, koop dan een Switch want dan kan je samen Mario spelen etc.

Dit heb ik met haar besproken, maar ze geeft terecht aan... Geen idee of ik het wel leuk vindt! Maar het lijkt er op dat ze games als Crash Bandicoot leuk vindt (YouTube).

Nu heb ik een aantal maanden mijn PS4 Pro verkocht, omdat ik gek werd van de herrie (en de performance). Ben al jaren een PC gamer, en daar lijkt de Xbox One X dan toch echt het best bij te passen.

Hoe denken jullie over een One X als "familie" console? En welke games zijn "vrouw"vriendelijk :)

• maemo
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08 17:07
Protax schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 17:21:
Mijn vriendin gaf onlangs aan dat haar het leuk lijkt om eens samen te gamen voor de TV (ze heeft werkelijk nog nooit een spel gespeeld). Mijn vrienden gaven aan, koop dan een Switch want dan kan je samen Mario spelen etc.

Dit heb ik met haar besproken, maar ze geeft terecht aan... Geen idee of ik het wel leuk vindt! Maar het lijkt er op dat ze games als Crash Bandicoot leuk vindt (YouTube).

Nu heb ik een aantal maanden mijn PS4 Pro verkocht, omdat ik gek werd van de herrie (en de performance). Ben al jaren een PC gamer, en daar lijkt de Xbox One X dan toch echt het best bij te passen.

Hoe denken jullie over een One X als "familie" console? En welke games zijn "vrouw"vriendelijk :)
Gewoon doen!

Verwijderd

Als familieconsole (zeker voor onervaren gamers) zou ik voor de switch gaan. De one heeft allerlei prima games voor kinderen en niet-gamende volwassenen naar de switch is hierin heer en meester.

Als kerel zou ik echter de X kopen onder de noemer van familieconsole zodat je zelf de beste ervaring hebt. :)

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58

Ik denk ook dat de switch beter past. Je zou een 2e hands xbox one s op de kop kunnen tikken en de spellen proberen. Is het wat verkoop je de s weer en koop je een x. Werkt het niet verkoop je de s en probeer je een switch...

Ik speel met mijn vrouw op de X en hiervoor de originele xbox one. Rayman Legends en Sonic racing. Crash hou ik ook in de gaten. Het kan dus wel :)

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Niet om de Xbox af te vallen, maar als je al een capabele PC hebt, dan vult een Switch eventueel ook meer aan op het vlak van welke games nu nog niet op de PC gespeeld kunnen worden. En als je PC te ver van de TV staat kun je ook een Steam link gebruiken om het beeld op de TV te krijgen.

Het staat of valt echter allemaal met welke games je wil gaan spelen. Als de typische Nintendo games het niet blijken te zijn en de draagbaarheid doet ook niks voor je dan heb je weer niks aan een Switch. Wil je Diablo 3 met een controller spelen of met meer mensen op 1 scherm, dan heb je weer niks aan je PC (ik weet alleen niet zo goed hoeveel games er nog meer wel same screen multiplayer op de Xbox bieden en níet op de PC).

Edit: En als budget gamer heb ik ook een beetje wat tegen Nintendo platformen omdat de games altijd zo duur blijven in vergelijking tot andere consoles en de PC.

[ Voor 11% gewijzigd door Finraziel op 29-06-2018 22:08 ]

• Protax
Finraziel schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 22:07:
Niet om de Xbox af te vallen, maar als je al een capabele PC hebt, dan vult een Switch eventueel ook meer aan op het vlak van welke games nu nog niet op de PC gespeeld kunnen worden. En als je PC te ver van de TV staat kun je ook een Steam link gebruiken om het beeld op de TV te krijgen.

Het staat of valt echter allemaal met welke games je wil gaan spelen. Als de typische Nintendo games het niet blijken te zijn en de draagbaarheid doet ook niks voor je dan heb je weer niks aan een Switch. Wil je Diablo 3 met een controller spelen of met meer mensen op 1 scherm, dan heb je weer niks aan je PC (ik weet alleen niet zo goed hoeveel games er nog meer wel same screen multiplayer op de Xbox bieden en níet op de PC).

Edit: En als budget gamer heb ik ook een beetje wat tegen Nintendo platformen omdat de games altijd zo duur blijven in vergelijking tot andere consoles en de PC.
Ik zal de console vooral gebruiken voor racegames, GOW en samen of alleen wil mijn vriendin dan games kunnen spelen als crash of de sims (?) als ze het leuk vindt ;-)
Voordeel t.o.v. de Playstation is dat ik games die ik aanschaf ook op mijn PC kan spelen.
Nadeel is dat mijn twee beste vrienden allebei PS Pro spelen.
Protax schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 22:10:
[...]

Ik zal de console vooral gebruiken voor racegames, GOW en samen of alleen wil mijn vriendin dan games kunnen spelen als crash of de sims (?) als ze het leuk vindt ;-)
Voordeel t.o.v. de Playstation is dat ik games die ik aanschaf ook op mijn PC kan spelen.
Nadeel is dat mijn twee beste vrienden allebei PS Pro spelen.
Hou er dan wel rekening mee dat lang niet alle games play anywhere titels zijn (oftewel, dat je ze ook voor de PC krijgt en je je huidige game kunt voortzetten op beide platforms). Nieuwe Microsoft titels zal dat wel voor gelden.
Hier vind je een lijst van alle play anywhere titels: https://www.xbox.com/en-US/games/xbox-play-anywhere

• Protax
Finraziel schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 22:21:
[...]

Hou er dan wel rekening mee dat lang niet alle games play anywhere titels zijn (oftewel, dat je ze ook voor de PC krijgt en je je huidige game kunt voortzetten op beide platforms). Nieuwe Microsoft titels zal dat wel voor gelden.
Hier vind je een lijst van alle play anywhere titels: https://www.xbox.com/en-US/games/xbox-play-anywhere
Probleem is dat het niet altijd wordt gewaardeerd als ik boven zit ;-)
Samen een spelletje spelen of Ereader en ik gamen wordt beter gewaardeerd!

Denk dat ik de Xbox One X maar ga proberen, al twijfel ik nog wel met de PS Pro :)
Protax schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 22:24:
[...]

Probleem is dat het niet altijd wordt gewaardeerd als ik boven zit ;-)
Samen een spelletje spelen of Ereader en ik gamen wordt beter gewaardeerd!

Denk dat ik de Xbox One X maar ga proberen, al twijfel ik nog wel met de PS Pro :)
Zeker, en de One X is absoluut een beest van een machine waar je heel veel plezier aan kunt beleven. En qua 4K HDR op een TV doet ie het volgens mij beter dan een PC (of op zijn minst makkelijker). Wou alleen zorgen dat je niet op basis van de verkeerde argumenten een keuze maakte :)

Update voor mijn Xbox. Grote verandering? Is al lang geleden dat hem nog eens fatsoenlijk gereboot had..

// LOL, al mijn missende achievements komen 1 voor 1 binnen waaien nu, Haha.

[ Voor 27% gewijzigd door Wom op 30-06-2018 14:35 ]

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 20:29:
Beetje raar qua achievement percentage bij Crash. De achievement om alle Crash Bandicoot 1 achievements te halen heeft een 85.54% ratio terwijl een normale achievement om alle relics te halen op 6% staat. Bij alletwee heb ik mijn twijfels :)
Wat nog raarder is, is dat 2 mensen hem al op 100% hebben. Alle drie de delen. Ik heb net de tweede baas af. :) (en alle bij relics die ik gedaan heb een snellere tijd gefixt dan jij. :))

Super leuk dat het voorstel spontaan uit haarzelf komt, een nintendo switch lijkt mij ook nog een leuke console. Mijn vriendin heeft gisteren haar eigen nintendo 3DS XL gehaald voor pokemon & Mario, willen straks tegen elkaar gaan ruilen/vechten.

Vind je vriendin net zoals Crash Bandicoot misschien Spyro of racen tegen elkaar misschien ook leuk?

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 23:07:
Toch VF5FS eens een kans geven ivm het schuine oog naar SC6 en DOA6
Met alle respect...maar dat vind ik schaken leren om later te gaan dammen :P
VF5 staat bekend als zeer technische fighter. Die andere 2 is meer knopjes rammen ftw. Uiteraard kan je ook met vf lekker mashen en een eind komen en andersom ook, met sc en doa kan je met veel oefenen natuurlijk ook een hoog niveau bereiken......maar ben benieuwd wat je er van vind!
Volgens mij heb ik deze game ooit gekocht omdat het de favo van een vriend van me is, en omdat hij makkelijk achievements scheen te hebben......maar mogelijk ben ik in de war qua versies, want er waren er 2 voor de x360 als ik me niet vergis.

Zelf gister klein stukje sc6 gameplay gekeken en het ziet er wel weer fantastisch uit, die staat zeker ook op mijn radar.
Bbfreak schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 20:32:
[...]

Ik denk ook dat de switch beter past. Je zou een 2e hands xbox one s op de kop kunnen tikken en de spellen proberen. Is het wat verkoop je de s weer en koop je een x. Werkt het niet verkoop je de s en probeer je een switch...

Ik speel met mijn vrouw op de X en hiervoor de originele xbox one. Rayman Legends en Sonic racing. Crash hou ik ook in de gaten. Het kan dus wel :)
@Protax
bij twijfel idd een one s halen, voor de prijzen waar ze nieuw voor verkocht worden zou ik persoonlijk niet eens meer een 2e hands halen. Tenzij er heel veel games bij zitten of controllers oid.....

De switch vind ik zelf lastig, het ding verkoopt als een malle maar heeft nog steeds relatief weinig unieke games/platform exclusives. Wel idd veel casual games en juist als je vriend graag in een kamer wil zijn is het makkelijk dat je heel simpel van portalble naar tv gamen kan switchen.
uchiha tijntje schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 12:29:
Crash = nostalgie
Crash = humor
Crash = mooi
Crash = uitdagend
Crash = must buy!
Ik wilde de game al halen, maar nu helemaal......omdat hij op de ps4 al wat langer uit is, is hij prijstechnisch wat interessanter....volgens mij zag ik hem laatst al voor 28 euro oid voorbij komen, maar ik wil zelf dat hij onder mijn psychologische barriere van 20 euro zakt
/cheapskate off

10 second ninja DONE

• Protax
Bedankt, voor jullie reacties!

Inmiddels hebben we een One X staan en gister hebben we samen lopen kloten in Crash Bandicoot.
Mocht ze het echt leuk vinden, kunnen we er altijd nog een Switch bijhalen.

Ik heb gisteravond voor het eerst in jaren weer Forza kunnen spelen en ja dat is toch wel de leukste racegame. Komende dagen op Marktplaats op jacht naar wat extra games ;-)

:)
Crash is echt super. Heb ondanks dat ik dit weekend best druk was, echt veel te veel gespeeld. Lange tijd geleden dat ik tot een uur of half 3 s'nachts door ben gegaan...

Ondanks een blijvende inprint in mijn duim van de jumpknop heb ik gisteren deel 1 helemaal compleet (1000GS). In mijn herinnering waren deel 2 en 3 makkelijker, dus dat zal mijn duim wel fijn vinden...

Het is wel leuk om te zien dat sommige levels gewoon veel beter spelen met de thumbstick en andere weer beter met de d-pad.

Zodra ik deel 2 en 3 klaar heb, ga ik verder met Nier.

@Sagat
VF5FS kwartiertje gespeeld en toen snel weer verwijderd :X
Ongelooflijk dat ik destijds VF helemaal grijs heb gespeeld op de Sega Saturn.
(Japanse import, was toen een releasetitle evenals Daytona USA, Bug en Clockwork Knight, had ook wel wat dat scrollen door de Japanse menus en die Japanse stemmetjes van de characters :P )
Beetje vergelijkbaar met als je terug gaat naar de plek waar je vroeger met je ouders op vakantie ging.
Die geweldige plek met uitgestrekte velden zo ver je kon kijken en een woeste rivier waar een stuwdam in gebouwd moest worden om stroom op te wekken, blijkt dan plotseling een klein campingkje te zijn met een stroompje water er langs.....
Nostalgie moeten we maar nostalgie laten ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik probeerde zonet een Xbox 360 spel te kopen uit Brazilië via de Xbox 360 Marketplace. Hele website is ook in die taal, totdat ik wil kopen. Dan komt er een klein popup venstertje voor het betalen, kun je bijvoorbeeld kiezen voor PayPal. Het probleem: dat venstertje is dan ineens Nederlands? Mis ik iets?

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 2 juli 2018 @ 11:10:
Crash is echt super. Heb ondanks dat ik dit weekend best druk was, echt veel te veel gespeeld. Lange tijd geleden dat ik tot een uur of half 3 s'nachts door ben gegaan...

Ondanks een blijvende inprint in mijn duim van de jumpknop heb ik gisteren deel 1 helemaal compleet (1000GS). In mijn herinnering waren deel 2 en 3 makkelijker, dus dat zal mijn duim wel fijn vinden...

Het is wel leuk om te zien dat sommige levels gewoon veel beter spelen met de thumbstick en andere weer beter met de d-pad.

Zodra ik deel 2 en 3 klaar heb, ga ik verder met Nier.
Die eens rustig joh. Je laat anderen er uit zien als trage Hendrikjes. :)

Ik heb voor mijn gevoel mijn hele weekend verkloot aan Crash en heb maar een derde van jouw speeltijd volgens de statistieken van de One. (en ik zat ook tegelijk voetbal te kijken). Bestaan jouw dagen uit meer uren?

Maar wat een spel. Heb nu alle speciale gems. Nu nog goed alle levels doorzoeken en op jacht naar 17 speedrun dingen. Tot nu toe nog geen guide gebruikt. Vind een beetje puzzlen in Crash wel leuk. Vooral omdat ik me steeds ineens herinner waar dat ene kistje zit of hoe je ook alweer wat sneller kon. Genieten met Crash!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:49

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

justifire schreef op maandag 2 juli 2018 @ 18:37:
[...]

X360 games zijn itt One games regiogebonden.
Nee hoor; als je een VPN opzet en je XBOX one daar via laat connecten, je regio op het desbetreffende land zet en dan met de Edge browser naar de juiste store gaat, kan je gewoon 360 spellen kopen uit het buitenland.

Zo heb ik L4D2 ook gekocht in India.

Het is alleen nogal een gedoe :+

[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 02-07-2018 19:19 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Op steam zijn de reviews op dat cactus spelletje uit games with gold vrij lovend te noemen. Misschien toch niet zo een prut als we allemaal dachten. Iemand gespeeld?
Verwijderd schreef op maandag 2 juli 2018 @ 19:21:
Op steam zijn de reviews op dat cactus spelletje uit games with gold vrij lovend te noemen. Misschien toch niet zo een prut als we allemaal dachten. Iemand gespeeld?
denk ongeveer 10 minuten, schiet ala alien breed (je rechter joystick de kant opduwen waar je naar toe schiet) maar na 5 dezelfde levels was ik het wel zat... en uninstalled... troep gewoon deze maand.. het is dat wellicht splinter cell er voor zorgt dat ik wat kleding in andere games krijg :)

ps: nu zijn arcade games ook niet mijn ding.. ik schiet wel in the division/sniper elite/rainbow 6 siege/wildlands/watchdogs/far cry etc etc.. still spel voelde als indie crap

meer mensen die al strange brigade hebben pre-ordered? (van de makers van sniper elite 4): https://strangebrigade.com/en

(ik hoop natuurlijk op een "the mummy" brendan fraser moment...)

[ Voor 3% gewijzigd door quorumz op 02-07-2018 19:37 ]

Verwijderd schreef op maandag 2 juli 2018 @ 19:05:
[...]

Ach, ik was eerder met de volledige lijst van SoD2, mijn doel gehaald :P

Heb hem gister even gespeeld met zijn tweeën, dat was wel leuk. Maar de levels zijn inderdaad nogal herhalend, het zijn meer kleine arena's dan echt levels waar je doorheen gaat. Het is wel een leuke coop game maar om hem alleen te spelen moet je wel een redelijk diehard twin stick shooter fan zijn denk ik.

Viel me overigens ook op dat het lijkt alsof niet heel veel mensen de game gespeeld hebben. Aan het eind van elke stage zie je je punten oplopen en zie je live hoe hoog je op de leaderboard komt. Je ziet daardoor steeds wat de laagste rank is en die zat bij de meeste stages rond 500 a 600.

Edit: eh, never mind... Als ik nu de leaderboards bekijk zie ik punt 1 dat er aparte leaderboards zijn voor 1,2,3 of 4 spelers, ik zie veel meer entries, en als ik eens het eerste level in mijn eentje over doe nu dan lijkt het of ik de enige entry ben. Misschien gewoon een beetje buggy.

Edit2: ah nou snap ik hem, als je niet genoeg scoort dan laat hij alleen je eigen score zien zonder je überhaupt op de score lijst te laten zien. Heb bij een van die levels mijn score verbetert en nu sta ik er wel tussen. Ik denk dat als je er van houdt om te vechten voor een plekje op de leaderboards dat dit stiekem eigenlijk toch best heel leuk kan zijn. Je kan ook kiezen uit een aantal verschillende androids met hele verschillende wapens, waarbij de een beter is in het ene level dan de andere. Enige wat ik daarbij een beetje jammer vind is dat het wel lijkt dat de android met seeking bullets niet echt onder doet qua schade voor de anderen, en juist heel makkelijk hoge scores haalt omdat het kinderspel is om hele hoge chains te halen omdat je kogels altijd wel wat raken. Maar goed ben nog niet heel ver dus misschien zijn er wel weer pro strats waarmee je toch met andere androids weer hoger kan komen.

[ Voor 42% gewijzigd door Finraziel op 02-07-2018 21:27 ]

Verwijderd schreef op maandag 2 juli 2018 @ 19:05:
[...]

Ik heb voor mijn gevoel mijn hele weekend verkloot aan Crash en heb maar een derde van jouw speeltijd volgens de statistieken van de One. (en ik zat ook tegelijk voetbal te kijken). Bestaan jouw dagen uit meer uren?

Maar wat een spel. Heb nu alle speciale gems. Nu nog goed alle levels doorzoeken en op jacht naar 17 speedrun dingen. Tot nu toe nog geen guide gebruikt. Vind een beetje puzzlen in Crash wel leuk. Vooral omdat ik me steeds ineens herinner waar dat ene kistje zit of hoe je ook alweer wat sneller kon. Genieten met Crash!
Inderdaad wat een spel :D.

Maar een dag heeft 24 uur en heb maar iets van 20 uur er in zitten? Dus mijn dagen bestaan niet uit meer uren. :+

Ben nu net begonnen aan Crash 2... Mijn god wat is dat wennen zeg. Lijkt wel alsof ik daar veel meer moeite mee heb dan Crash 1...

Kreeg een berichtje van iemand die ik niet ken. Schijnbaar via True Achievements op mijn gamertag gekomen… Vroeg ze of ik haar niet kon helpen met de relics in Crash 1... Zelfs een voiceberichtje ingesproken… Echt beetje bizar. :X
SinergyX schreef op maandag 2 juli 2018 @ 19:36:
[...]

Ach, ik was eerder met de volledige lijst van SoD2, mijn doel gehaald :P
En ik snap het nog steeds niet hoe je zoveel kills hebt kunnen maken in zo'n tijdsbestek :P

Heb maar iets van 3500 kills ofzo… Ik wacht op de DLC met soort van horde mode... :+

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-07-2018 21:33 ]

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ik heb de demo wel gespeeld. En die vond ik leuk. Laatst dus het hele spel gekocht voor de ps4 maar nog niet daadwerkelijk kunnen spelen. Wat mijn interesse vooral opwekte was een uitspraak van een reviewer 'assault android cactus kan je zien als een zeer succesvolle doorontwikkeling van geometry wars. En laat dit nou net een van mijn favorite game reeksen zijn! die zelfs ik als mister backlog helemaal gemaxed heb. En met geometry wars 2 was er een topic met score vergelijkingen en daar deed ik het ook nog wel redelijk geloof ik :)

Ik heb dus goede hoop dat ik nog erg veel lol ga beleven aan deze game.

deel 1 van geowars heb ik zelfs met een alt account nogmaals gemaxed qua achievements....omdat een maat van me deze game niet voorelkaar kreeg terwijl hij echt bergen games wel gemaxed heeft (ik schat iets van 90% van wat hij gespeeld heeft)
Hem dus wat uitgedaagd in de trent van 'ik laat wel even zien dat het echt niet moeilijk is' dat werkte overigens wel, hij had het spel daarna eerder gemaxed dan ik een 2e keer :P

Maar tot op heden dus nog niet aan begonnen :$
Maar als je enigsinds van drukke twinstick shooters houdt of geometry wars in het byzonder zou het je ding kunnen zijn.

10 second ninja DONE

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:30:
[...]

Inderdaad wat een spel :D.

Maar een dag heeft 24 uur en heb maar iets van 20 uur er in zitten? Dus mijn dagen bestaan niet uit meer uren. :+

Ben nu net begonnen aan Crash 2... Mijn god wat is dat wennen zeg. Lijkt wel alsof ik daar veel meer moeite mee heb dan Crash 1...

Kreeg een berichtje van iemand die ik niet ken. Schijnbaar via True Achievements op mijn gamertag gekomen… Vroeg ze of ik haar niet kon helpen met de relics in Crash 1... Zelfs een voiceberichtje ingesproken… Echt beetje bizar. :X

[...]

En ik snap het nog steeds niet hoe je zoveel kills hebt kunnen maken in zo'n tijdsbestek :P

Heb maar iets van 3500 kills ofzo… Ik wacht op de DLC met soort van horde mode... :+
Wat een mafkees. Waar is de lol Vann een achievement als iemand anders hem haalt.

Oh en trouwens: native forest mag opzouten.
Verwijderd schreef op maandag 2 juli 2018 @ 21:44:
[...]

Wat een mafkees. Waar is de lol Vann een achievement als iemand anders hem haalt.

Oh en trouwens: native forest mag opzouten.
Beetje bizar ja... Ze (het was een meisje nota bene) heeft gewoon iets van 60 van de 61 games op 100%, dus denk dat dat cijfertje nog belangrijker is dan voor mij :P

Edit:

Weet je wat irritant is... Dat de laadschermen in Crash zo snel zijn op mijn ubersnelle X, dat ik de tips niet eens kan lezen :+

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-07-2018 22:14 ]

Pagina: 1 ... 89 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.