[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.079 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 06:57:
Pfff, gamen is nog nooit zo goedkoop geweest....

@justifire Had jij nu Get Even gespeeld? Zo ja, hoe vond je het spel?
:Y
Destijds beetje ondergesneeuwd door andere games, uit het verhaal geraakt en daardoor eigenlijk niet meer opgepakt.
Maar vind het een toffe game, vooral als je verder in het spel komt en het verhaal zich onthuld.
Ga hem zeker nog eens oppakken, kan hem zeker aanraden d:)b

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:26
Dolby Atmos licentie maar even aangeschaft in de sale. Had nog wat Russische Roebles. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 27-03-2018 08:51 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piripi
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:53
Ik blijf het vreemd vinden hoe je Cities Skylines op de X1 gaat kunnen spelen?!

Ik speel het wel eens op PC, maar dit lijkt me toch een game waar je muis onontbeerlijk is?

xbox: pvanst1p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:01

Meneer iCy

swarma

piripi schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:01:

Ik speel het wel eens op PC, maar dit lijkt me toch een game waar je muis onontbeerlijk is?
Zoo Tycoon speelt ook aardig goed weg aldus mijn vriendin dus waarom Cities Skylines ook niet?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 12:18:
[...]

The Witcher 3 goty op schijf kun je voor twintig piek kopen. Of neem ea access voor een jaar. Kun je die 3 ea games spelen.
Witcher 3 GOTY 20 euro nu :9

Dus het wordt 1 maand pass en de volgende maand zie ik wel weer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piripi
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:53
Hmmm, tenzij de gameplay stevig gewijzigd is, zou ik onnozel worden van het klikken.
Je selecteert toch veel objecten om deze op een grid te plaatsen. Als ik dit via een joypad moest verrichten, de lol zou er precies snel afgaan voor mij

xbox: pvanst1p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:00
piripi schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:01:

Dat dacht ik dus ook altijd, totdat er een gratis weekend was en ik dacht give it a try.
Moet zeggen.... ben er dus het hele weekend mee bezig geweest, het ging gewoon goed :D

Dus muis is niet onontbeerlijk _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

icy schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:05:
[...]

Witcher 3 GOTY 20 euro nu :9

Dus het wordt 1 maand pass en de volgende maand zie ik wel weer 8)
Een spel dat de titel goty wel echt verdiend! Veel plezier er mee. Als je aan het begin denkt: waar komt de hype vandaan? Bikkel ff door tot je een wat dikkere, machtige meneer tegenkomt. Dan begint het geweldig te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:23:
[...]

Een spel dat de titel goty wel echt verdiend! Veel plezier er mee. Als je aan het begin denkt: waar komt de hype vandaan? Bikkel ff door tot je een wat dikkere, machtige meneer tegenkomt. Dan begint het geweldig te worden.
Skyrim vind ik voor 3 tientjes net te duur. Heb hem ook op de pc dus weet dat die wel de moeite waar is, maar voor mijn gevoel een tientje te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond nog eens Just Cause 3 gespeeld. Vind het wel een toffe game, maar op een gegeven moment was de framerate nog 1FPS. Mijn One S staat in een afgesloten kast onder de TV en heb voor het eerst de deur moeten openzetten omdat deze te warm werd. Was echt bloedheeft geworden, dus volgende keer maar uit voorzorg open zetten. Voorheen nog nooit moeten doen, ook niet bij langere speelsessies.

Overigens is de game wel redelijk buggy, maar als je dan weer een tankstation opblaast ben je dat snel vergeten :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icy schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:27:
[...]

Skyrim vind ik voor 3 tientjes net te duur. Heb hem ook op de pc dus weet dat die wel de moeite waar is, maar voor mijn gevoel een tientje te duur.
Voor €16.35 ook? https://www.xbox-now.com/...-v-skyrim-special-edition , in brazil is die namelijk 20,38 USD. Heb op deze manier ook erg goedkoop de Ultimate State Of Decay 2 kunnen halen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

G_Dragon schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:43:
[...]

Voor €16.35 ook? https://www.xbox-now.com/...-v-skyrim-special-edition , in brazil is die namelijk 20,38 USD. Heb op deze manier ook erg goedkoop de Ultimate State Of Decay 2 kunnen halen.
Argh, mijn hoofd. Nu moet ik kiezen tussen the witcher en skyrim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icy schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:45:
[...]

Oops sorry :) , Waarom niet gewoon lekker beide ? Jezelf even wat extra's geven mag toch wel

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

icy schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:45:
[...]

Witcher natuurlijk :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

G_Dragon schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:47:
[...]

Oops sorry :) , Waarom niet gewoon lekker beide ? Jezelf even wat extra's geven mag toch wel
Goed idee, maar dan zal het om vergiffenis vragen ipv toestemming. Tenslotte is vergiffenis makkelijker als toestemming bij de vrouw des huizes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icy schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:49:
[...]

Goed idee, maar dan zal het om vergiffenis vragen ipv toestemming. Tenslotte is vergiffenis makkelijker als toestemming bij de vrouw des huizes.
Haha iedereen keek me aan op kantoor , moest hard lachen om je reactie ! :)
Ik ga er met de volle vertrouwen vanuit dat een bos rozen haar alles doet vergeten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 15:37
G_Dragon schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:51:
[...]

Ik ga er met de volle vertrouwen vanuit dat een bos rozen haar alles doet vergeten :P
Als je daarmee aan komt, denken ze weer dat je wat goed te maken hebt.. :+

Zitten btw wel aardige aanbiedingen tussen, maar ik ga eerst maar eens die gamepass uitpersen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

Borderlands Handsome Collection, Little Nightmares Complete Edition en Rocket League Fast & Furious DLC al binnen gehaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Romius schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:54:
[...]

Als je daarmee aan komt, denken ze weer dat je wat goed te maken hebt.. :+

Zitten btw wel aardige aanbiedingen tussen, maar ik ga eerst maar eens die gamepass uitpersen ;)
Oh dan kan je het beter niet doen, de mijnde zocht er niks achter afgelopen weekend toen ik haar een gaf.

Gamepas? Hmm.. nog nooit gekocht ondanks er veel games inzitten, denk dat ik ze dan toch liever koop inplaats van maandelijks te moeten blijven betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

G_Dragon schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:43:
[...]

Heb geen CC en paypal is niet mogelijk zie ik. De instore credits van 3 tientjes die ik heb gebruikt die ook niet. Damnnn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icy schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:58:
[...]

Heb geen CC en paypal is niet mogelijk zie ik. De instore credits van 3 tientjes die ik heb gebruikt die ook niet. Damnnn
Oh ja dat is dan wel een grote tegenvaller, ik heb zelf wel paypal namelijk.
Is wel mooi goedkoop games krijgen op die manier, balen man want had je graag goedkoop aan die games geholpen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

G_Dragon schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 10:04:
[...]

Is wel mooi goedkoop games krijgen op die manier, balen man want had je graag goedkoop aan die games geholpen!
Ik heb ook paypal, maar zie die optie niet via Brazilie en Argetinie (daar was the witcher 3 veel goedkoper). Via de big bad usa weer wel.
G_Dragon schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:51:
[...]

O vaak is het wel de realiteit hoor, ook in het bedrijfsleven. 8)

Nog eentje dan maar: Ik heb thuis de broek aan, maar mijn vriendin bepaalt welke.

Ik ben thuis de baas in huis. Ik heb toestemming van mijn vriendin om dit te zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
G_Dragon schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:56:
[...]

Oh dan kan je het beter niet doen, de mijnde zocht er niks achter afgelopen weekend toen ik haar een gaf.

Gamepas? Hmm.. nog nooit gekocht ondanks er veel games inzitten, denk dat ik ze dan toch liever koop inplaats van maandelijks te moeten blijven betalen.
Nee, ik heb wat vouchers gekocht, 3 x 3 maanden, voor ongeveer 16 euro per stuk, dat scheelt alweer aanzienlijk tov de 10 euro de maand. Daarna kijk ik wel weer of ik weer verleng.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Romius schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 10:48:
[...]

Nee, ik heb wat vouchers gekocht, 3 x 3 maanden, voor ongeveer 16 euro per stuk, dat scheelt alweer aanzienlijk tov de 10 euro de maand. Daarna kijk ik wel weer of ik weer verleng.
Linkje? :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Romius
Hij is er nog inderdaad: https://gamedealdaily.com...-month-subscription-code/

Codes moeten wel voor 30 juni zijn verzilverd, maar ze zijn stapelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

G_Dragon schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 10:04:
[...]

Hoe heb jij hem via paypal daar kunnen komen dan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icy schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:22:
[...]

Hoe heb jij hem via paypal daar kunnen komen dan? :o
Ik heb die game daar niet via paypal gekocht, ik heb state of decay 2 ulti edition wel heel goedkoop kunnen kopen doormiddel van Xbox Giftcards te kopen via https://xbox-store-checker.com/en/xbox-live-cards

Btw https://xbox-store-checke...cial-Edition/bq1w1t1fc14w

16 euro in brazil , kan je met giftcards doen.

[ Voor 18% gewijzigd door G_Dragon op 27-03-2018 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Wat gebruiken jullie als audio setting i.c.m. een headphone?
Ik heb zelf de Hyper X Cloud II en ben in het bezit van de Dolby Atmos licentie.

Ik heb eigenlijk standaard gewoon de setting op Dolby Atmos staan, ook voor games zonder officiële Atmos ondersteuning. Dit aanbod in games is namelijk nog vrij mager:

Assassin's Creed Origins
Final Fantasy XV
For Honor
Gears of War 4
Insects: An Xbox One X Enhanced Experience
Rise of the Tomb Raider
Super Lucky's Tale
Sea of Thieves

Maar bijvoorbeeld in Battlefield 1 en Forza Motorsport 7 gebruik ik ook gewoon Dolby Atmos.

Gebruiken jullie voor de overige games ook Dolby Atmos of schakelen jullie dan express over naar Windows Sonic voor beter geluid? Persoonlijk hoor ik vrij weinig verschil wanneer ik Dolby Atmos gebruik in 'niet-ondersteunde' games.

Hoor graag jullie mening / gebruikerservaring hierin. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 27-03-2018 15:07 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

G_Dragon schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:36:
[...]

Ik heb die game daar niet via paypal gekocht, ik heb state of decay 2 ulti edition wel heel goedkoop kunnen kopen doormiddel van Xbox Giftcards te kopen via https://xbox-store-checker.com/en/xbox-live-cards

Duidelijk, vind ik net te veel moeite. Via de usa/cananda lukt mij het nog wel via paypal te doen. Weet overigens nog welke stores nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:06:
Ik heb zelf de Hyper X Cloud II en ben in het bezit van de Dolby Atmos licentie.

Ik heb eigenlijk standaard gewoon de setting op Dolby Atmos staan, ook voor games zonder officiële Atmos ondersteuning. Dit aanbod in games is namelijk nog vrij mager:

Assassin's Creed Origins
Final Fantasy XV
For Honor
Gears of War 4
Rise of the Tomb Raider
Super Lucky's Tale
Sea of Thieves

Maar bijvoorbeeld in Battlefield 1 en Forza Motorsport 7 gebruik ik ook gewoon Dolby Atmos.

Gebruiken jullie voor de overige games ook Dolby Atmos of schakelen jullie dan express over naar Windows Sonic voor beter geluid? Persoonlijk hoor ik vrij weinig verschil wanneer ik Dolby Atmos gebruik in 'niet-ondersteunde' games.

Ik hoorde met mijn stealth 600 geen verschil tussen sonic en atmos. Heb mijn trial dan ook laten verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:43:
[...]

Ik hoorde met mijn stealth 600 geen verschil tussen sonic en atmos. Heb mijn trial dan ook laten verlopen.
Heb vanmiddag maar even een Atmos licentie aangeschaft met wat Roebels die ik over had. Het is meer een psychologisch dingetje bij mij, dat ik denk: "de games die het officieel ondersteunen hebben er extra baat bij".

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:26

R.G

Jammer dat crackdown 2 en saints row 1 nog niet in bc zitten 😔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

G_Dragon schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:36:
[...]

Thanks for the reminder. De basis game is 13 euro via HK. Morgen even naar kijken :Y

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-09 18:03

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Assassin's Creed Origins
Final Fantasy XV
For Honor
Gears of War 4
Rise of the Tomb Raider
Super Lucky's Tale
Sea of Thieves

Ik sloeg stijl achterover van het geluid van Battlefield 1 met Dolby Atmos.. na 2 maanden weer stereo geprobeerd en hoorde eigenlijk nauwelijks verschil vergeleken met Atmos. In PUBG is Dolby Atmos niet aan te raden omdat PUBG alleen stereo ondersteund.

Gears of War 4 hoorde ik wel verschil trouwens.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 18:09:
[...]

Heb vanmiddag maar even een Atmos licentie aangeschaft met wat Roebels die ik over had. Het is meer een psychologisch dingetje bij mij, dat ik denk: "de games die het officieel ondersteunen hebben er extra baat bij".

:+
Ik ga dat ook doen hoor nu ik mijn nieuwe headset heb. Om dezelfde reden als jij. Kan dan ook in de kroeg super stoer doen dat ik dolby atmos thuis heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Netflix kijken met je Dolby Atmos licentie via de Xbox. Sommige series ondersteunen DA (zoals The Punisher), dan hoor je echt wel verschil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 19:20:
[...]

Thanks for the reminder. De basis game is 13 euro via HK. Morgen even naar kijken :Y
Geen probleem, zijn er om elkaar te helpen! Geen ultimate edition voor een paar euro meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 20:16:
Netflix kijken met je Dolby Atmos licentie via de Xbox. Sommige series ondersteunen DA (zoals The Punisher), dan hoor je echt wel verschil ;)
GA ik dat eens even testen! Wat wel gek is, is dat ik een tv heb met ingebouwde atmos support (2017 lg) maar dat ik mijn stealth daar niet op kan aansluiten. Dus dan moet ik mijn xbox gebruiken voor netflix. Dat vind ik wat meh. Gebruik op die tv liever de ingebouwde app. Die is sneller en handiger met magic remote dan met xbox controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

G_Dragon schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 20:22:
[...]

Geen probleem, zijn er om elkaar te helpen! Geen ultimate edition voor een paar euro meer?
Dan gaat hij gelijk naar de 32 euro. Dat vind ik even een te grote gok voor een season pass :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 21:21:
[...]

Dan gaat hij gelijk naar de 32 euro. Dat vind ik even een te grote gok voor een season pass :Y
Uh moment ff kijken

EDIT:

Ik zie inderdaad dat het duurder is geworden, ik heb toen een Xbox live gift card 100 TL gekocht en hem daarmee kunnen kopen :)

[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 27-03-2018 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 20:58:
[...]

GA ik dat eens even testen! Wat wel gek is, is dat ik een tv heb met ingebouwde atmos support (2017 lg) maar dat ik mijn stealth daar niet op kan aansluiten. Dus dan moet ik mijn xbox gebruiken voor netflix. Dat vind ik wat meh. Gebruik op die tv liever de ingebouwde app. Die is sneller en handiger met magic remote dan met xbox controller.
Plus het feit dat de Netflix app op de Xbox by default in HDR stand opstart. Niet echt handig voor SDR content. Ik kijk dus ook altijd via de ingebouwde Netflix app van m'n LG OLED.

Kwam er vandaag overigens achter dat de Edge browser, background audio ondersteund. Ideaal! Op deze manier kan ik lekker naar m'n podcasts luisteren tijdens het gamen, via de webinterface van Overcast. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Zojuist a Way out uitgespeeld met een collega. Liep echt super! Ongelofelijk dat dit gewoon een online co-op game was. Ik heb er echt van genoten. Het is inderdaad een vrij trage game, maar als het los gaat dan gaat het ook echt los. Verder een bonte verzameling van film verwijzingen met de nodige humor en vooral afwisseling. Positief verrast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Weet iemand wat ik verkeerd doe? Wil een game via canada kopen en heb voor de taxes mijn paypal account toegevoegd en die blijft een error geven. Cannot process, contact microsoft.

Edit: Nog maar een 15 cad kaartje gekocht

Welke van de 2 games:

Sunset overdrive of Just Cause 3? Heb nog 11,75 CAD dollar er op staan (Cars 3 gekocht voor de kleine in opdracht van).

[ Voor 35% gewijzigd door Meneer iCy op 28-03-2018 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ze beide en zou Sunset Overdrive aanraden. Just Cause 3 is ook zeker een leuke titel, maar draait minder soepel wat de spelbeleving zou kunnen beinvloeden voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Wom schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:24:
Heb ze beide en zou Sunset Overdrive aanraden. Just Cause 3 is ook zeker een leuke titel, maar draait minder soepel wat de spelbeleving zou kunnen beinvloeden voor je.
Dan wordt het Sunset overdrive en dan eens zien wat ik met de laatste paar dollars ga doen. Jammer dat Stardew valley niet in de aanbieding is.

Edit: laat maar, die zit in de gamepass :9 :9

Nog andere leuke toppers voor 10 CAD of lager? :9

Jammer dat Stardew valley te duur is.

[ Voor 13% gewijzigd door Meneer iCy op 28-03-2018 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14:46

Assassin's Creed Origins
Final Fantasy XV
For Honor
Gears of War 4
Rise of the Tomb Raider
Super Lucky's Tale
Sea of Thieves

Ik heb sinds enkele weken de plantronics 800LX. Ik draai gewoon Windows Sonic als het niet ondersteund wordt. Ik had het idee dat het beter klonk dan Atmos.

Moet Atmos eigenlijk nog goed testen, maar weinig aanbod. Wel even via Netflix een stuk van OUJA (film) gekeken. Je hoort wel degelijk meer ruimtelijke effecten. Hopelijk worden er met de E3 eens wat dingen aangekondigd die het ondersteunen.

Ik heb die headset meer gekocht voor het gebruiksgemak. Geen geklooi met kabels meer met switchen tussen Xbox en PC en de batterij gaat 24 uur mee.
Geluidskwaliteit is goed al vind ik hem minder geschikt voor muziek. Zodra er echt bass in komt heeft hij het toch moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mick3112 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 10:17:
Geluidskwaliteit is goed al vind ik hem minder geschikt voor muziek. Zodra er echt bass in komt heeft hij het toch moeilijk.
Ik zou bass nou juist in een game belangrijker vinden :P
Mis je dan niet ook wat in dikke explosies en zo?

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14:46
Nee, Gunshots en Explosies klinken gewoon goed.

Maar iets als Forza Horizon waar je toch ook vaak een opzwepend muziekje erbij hebt speel ik liever via de Soundbar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kort vraagje: Is het het volgens jullie waard een xbox one x te nemen met game pass en wat xbox only's+play anywhere spellen naast een high-end pc? Er zitten aardig wat leuke spellen in de game pass, en oude spellen in lage settings spellen is geen probleem voor mij, zeker gezien sommige spellen (nouja, DiRT 3) niet meer werken en/of te koop zijn voor de pc.

Ik heb al een tweede bedrade controller, en voor streamen is het wel makkelijk om op een ander apparaat te spelen dan mijn pc zelf, dus dat is ook een voordeel. Verder neem ik sowieso een tweede, 1440p monitor, en de betere budget 1440p monitoren hebben vaak al een redelijk freesync bereik, dus freesync kost mij niks extra. Game pass spellen kan ik verder of gewoon spelen op pc met play anywhere, of zou ik op pc nooit kopen buiten die ene steam sale of humble bundle, en dan nog kosten ze meer dan met de game pass.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Romius
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 11:31:
kort vraagje: Is het het volgens jullie waard een xbox one x te nemen met game pass en wat xbox only's+play anywhere spellen naast een high-end pc? Er zitten aardig wat leuke spellen in de game pass, en oude spellen in lage settings spellen is geen probleem voor mij, zeker gezien sommige spellen (nouja, DiRT 3) niet meer werken en/of te koop zijn voor de pc.

Ik heb al een tweede bedrade controller, en voor streamen is het wel makkelijk om op een ander apparaat te spelen dan mijn pc zelf, dus dat is ook een voordeel. Verder neem ik sowieso een tweede, 1440p monitor, en de betere budget 1440p monitoren hebben vaak al een redelijk freesync bereik, dus freesync kost mij niks extra. Game pass spellen kan ik verder of gewoon spelen op pc met play anywhere, of zou ik op pc nooit kopen buiten die ene steam sale of humble bundle, en dan nog kosten ze meer dan met de game pass.
Das vrij persoonlijk, meestal hoor je dat wanneer men een gamepc heeft, geen console nodig is. Ik prefereer een console omdat ik gewoon lekker op de bank zonder al teveel moeite wil gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Romius schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 12:56:
[...]

Das vrij persoonlijk, meestal hoor je dat wanneer men een gamepc heeft, geen console nodig is. Ik prefereer een console omdat ik gewoon lekker op de bank zonder al teveel moeite wil gamen.
Persoonlijk mis ik wel een beetje al dat console gedoe van vroeger. Op een of andere manier zijn zelfs pc games gewoon fijner met een controller, en burnout/nfs op een ps2 was echt fantastisch! Zelfs als ik nu in winkels kom hebben consoles wel iets speciaals, wat steam big picture mode gewoon niet kan nabootsen.

Denk dat ik maar eens goed ga kijken naar welke games er in de gamepass zitten en wat dat samen met live gold zou kosten. Fortnite, project cars 2 en burnout paradise remastered (gewone koop ik wel in een steam sale voor een duppie voor de pc, maar andersom wordt veel duurder) komen er na een evt. aanschaf in elk geval op, en DiRT 3 krijg ik niet meer werkend op pc's, dus dat is al een hele xbox exclusive game! ;)

475 euro is zoveel nog niet, en hij gaat vast erg lang mee, dus zo'n slechte aanschaf is het sowieso niet eigenlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2018 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:06:
[...]

475 euro is zoveel nog niet, en hij gaat vast erg lang mee, dus zo'n slechte aanschaf is het sowieso niet eigenlijk.
Je vraag is inderdaad erg persoonlijk en als je het geld ervoor over hebt en je gaat er plezier mee krijgen dan beantwoordt dat eigenlijk al je vraag.

Ik wil echter wel een opmerkingen maken en dat is aan het feit dat je zegt dat hij vast wel erg lang mee gaat. Technisch gezien zal de X1X best lang mee gaan. Maar vergeet het feit niet dat we langzaamaan richting het einde van de huidige levenscyclus van deze generatie toe gaan. Deze tussenstap (lees: X1X en PS4 Pro) heeft voor een korte verlenging gezorgd maar het zou mij daadwerkelijk niet verbazen als we wellicht al deze E3 geteased worden met nieuwe hardware. Op zijn minst verwacht ik persoonlijk niet dat de consoles het nog 2 jaar gaan uithouden zonder opvolger.

Ter verduidelijking: dit is mijn persoonlijke mening en is niet op enig feit gebaseerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:06:
[...]

Persoonlijk mis ik wel een beetje al dat console gedoe van vroeger. Op een of andere manier zijn zelfs pc games gewoon fijner met een controller, en burnout/nfs op een ps2 was echt fantastisch! Zelfs als ik nu in winkels kom hebben consoles wel iets speciaals, wat steam big picture mode gewoon niet kan nabootsen.

Denk dat ik maar eens goed ga kijken naar welke games er in de gamepass zitten en wat dat samen met live gold zou kosten. Fortnite, project cars 2 en burnout paradise remastered (gewone koop ik wel in een steam sale voor een duppie voor de pc, maar andersom wordt veel duurder) komen er na een evt. aanschaf in elk geval op, en DiRT 3 krijg ik niet meer werkend op pc's, dus dat is al een hele xbox exclusive game! ;)

Ik heb een goede game pc en een one s. Ik heb af en toe hele tijden dat ik bijna alleen op de pc speel, en dan weer tijden dat ik juist bijna alleen op de Xbox speel. De pc heeft een 165 Hz gsync monitor dus qua framerate kan dat soms tegenvallen, maar bij veel games maakt dat ook weer niet uit. Sommige games echter wel, zo heb ik Dishonored op de Xbox snel uitgezet en hem op de pc gespeeld.

Mijn pc staat 5 meter links van mijn AV receiver dus kan er zo een HDMI kabel tussen leggen om op de bank te spelen, maar op een of andere manier geef ik soms toch de voorkeur aan de Xbox. De pc is toch net weer wat meer gehannes waar ik niet altijd zin in heb. Bovendien vind ik op een of andere manier gamerscore leuker dan de achievements in steam.

Voor mij is het het dus wel waard. Heb de one x nog niet omdat het financieel even tegen zit en ik momenteel weer een tijd en pc kick heb, anders stond er wel al eentje. Genoeg mensen verklaren me echter voor gek en snappen niet wat ik met die Xbox moet naast mijn pc.

Oftewel mijn hele verhaal zegt hetzelfde als hierboven, het is persoonlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:54
Remmetje schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 13:58:
[...]

Ik wil echter wel een opmerkingen maken en dat is aan het feit dat je zegt dat hij vast wel erg lang mee gaat. Technisch gezien zal de X1X best lang mee gaan. Maar vergeet het feit niet dat we langzaamaan richting het einde van de huidige levenscyclus van deze generatie toe gaan. Deze tussenstap (lees: X1X en PS4 Pro) heeft voor een korte verlenging gezorgd maar het zou mij daadwerkelijk niet verbazen als we wellicht al deze E3 geteased worden met nieuwe hardware. Op zijn minst verwacht ik persoonlijk niet dat de consoles het nog 2 jaar gaan uithouden zonder opvolger.

Ter verduidelijking: dit is mijn persoonlijke mening en is niet op enig feit gebaseerd :)
Ik denk dat deze generatie nog wel 2 jaar doorgaat. PS5 en de volgende Xbox in 2020. Wellicht dat Sony iets van een teaser van de PS5 laat zien op de E3 dit jaar, maar dat betekent echt niet dat dat ding in 2019 al gaat komen als je kijkt dat ze first party titels ook makkelijk 2 jaar van te voren teasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Geen slechte line-up lijkt me zo! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

kevlar01 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 18:31:
[video]
Geen slechte line-up lijkt me zo! :)
Toch weer een AAA titel er in (hoewel al wel wat oud). Geen slechte deal. Heb de game op disc ivm de CE editie maar dan kan ik deze meteen digitaal toevoegen. Scheelt weer disc wisselen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 18:48:
De meningen over The Witness zijn erg verdeeld maar vond ik persoonlijk erg tof. Met name de laatste “music box” challenge was heel cool. Voelde me echt heel slim :P

Als je niet van puzzels houdt... niet downloaden! Als je van puzzels houdt, leef je uit :)
The Witness is nou typisch zo'n spel waar ik eigenlijk geen geld aan uit wil geven (tenzij hij echt voor een paar euro langs zou komen of zo) omdat ik het best aannemelijk acht dat ik er na een half uur gefrustreerd mee op hou... maar ik ben toch nieuwsgierig. Dus ideaal dat hij in de gwg langskomt :)
Syndicate en Dead Space 2 heb ik beiden al op de PC, maar nooit aan toegekomen om te spelen, dus op de stapel van games die ik op beide platformen kan spelen en maar kijken waar ik tegen die tijd de voorkeur aan geef :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Nog bedankt! Gisteren The Division aangeschaft. Op de PS4 al veel gespeeld, maar heb die uiteindelijk verkocht voor een XBO.

Voor mij persoonlijk een geweldig spel en deze keer de Gold edition genomen met alle DLC. Kan niet wachten om weer te beginnen!

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
justifire schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 15:22:
Resident Evil 7 heeft ook zijn X-enhanced patch ontvangen :)
[video]

En nieuwe (gratis) uitbreiding voor Killing Floor 2 *O*
[video]
is er nog wat volk te vinden online bij Killing Floor 2?

twijfel om hem te halen in de sale nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 15:01

v8power67

Psn: Mausosaurus

https://www.resetera.com/...-coming-to-xb1-too.32698/
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DZcptqXUMAEmN6d?format=jpg
Deze zomer dus no mans sky naar xbox one, en krijgt x support. 4k hdr etc.

Plus komt een nieuwe update genaamd next, deze zal denk dan meteen geïntegreerd zijn met de x1 versie. Ps4 en pc krijgen als update.

Moet zeggen spel begon met veel problemen ( iedereen bijna wel bekend).
Maar er is echt veel geupdate, alles gratis. En heb er behoorlijk lang plezier mee gehad.
Ben zeer benieuwd naar de nieuwe update.
Heb alleen op de ps4 pro altijd framerate problemen gehad, moet op 60fps draaien zonder teveel drops maar bij mij is het lag fest.. misschien een keer savegame weggooien en opnieuw beginnen.

[ Voor 43% gewijzigd door v8power67 op 29-03-2018 13:49 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tits schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:42:
[...]

is er nog wat volk te vinden online bij Killing Floor 2?

twijfel om hem te halen in de sale nu.
Heb binnen no time een session te pakken, spelers zat !
Gisteren "even" de nieuwe uitbreiding geprobeerd, was zo maar 4 uur later :X
speek1984 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:11:
[...]

Nog bedankt! Gisteren The Division aangeschaft. Op de PS4 al veel gespeeld, maar heb die uiteindelijk verkocht voor een XBO.

Voor mij persoonlijk een geweldig spel en deze keer de Gold edition genomen met alle DLC. Kan niet wachten om weer te beginnen!
Over twee weken komt ook de X-enhanced patch uit, ga hem dan ook zeker weer oppakken :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:58
v8power67 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:42:
https://www.resetera.com/...-coming-to-xb1-too.32698/
[afbeelding]
Deze zomer dus no mans sky naar xbox one, en krijgt x support. 4k hdr etc.

Plus komt een nieuwe update genaamd next, deze zal denk dan meteen geïntegreerd zijn met de x1 versie. Ps4 en pc krijgen als update.

Moet zeggen spel begon met veel problemen ( iedereen bijna wel bekend).
Maar er is echt veel geupdate, alles gratis. En heb er behoorlijk lang plezier mee gehad.
Ben zeer benieuwd naar de nieuwe update.
Heb alleen op de ps4 pro altijd framerate problemen gehad, moet op 60fps draaien zonder teveel drops maar bij mij is het lag fest.. misschien een keer savegame weggooien en opnieuw beginnen.
Net een bericht van een vriend van mij gelezen die de engine gemaakt heeft cq geport naar de xbox one heb volledige vertrouwen in hem #atarirulez

" I can finally say what I've been working on for the last 11 months ... and it's been a lot of FUN! On this version, I did the main engine port (to DX12) and also the enhancements and optimisation for Xbox One X .. and as a gig you can imagine that this has been right up my street :) I hope the Xbox version and huge update is as well received as it should be! "

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 16:56:
[...]

Heb binnen no time een session te pakken, spelers zat !
Gisteren "even" de nieuwe uitbreiding geprobeerd, was zo maar 4 uur later :X

[...]

Over twee weken komt ook de X-enhanced patch uit, ga hem dan ook zeker weer oppakken :)
geloof dat er nu nog wat dagen global events zijn bij The Division. daar krijg je classified gear. kan je tenminste serieus meelopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik zou graag een spel kopen via de Xbox Store uit Turkije, maar heb geen idee hoe ik aan een gift card van Turkije moet komen, iemand een idee? PayPal werkt helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Dankje! Ik was aan het zoeken op de website van Microsoft zelf (vertaald) maar dat bracht geen succes.
Important Note: XBox Live Gift Cards (TR) sold by SEA Gamer Mall is Region Locked to Turkey, it can only used by XBox Live Account registered under Region Turkey.
Mijn account is geregistreerd in Nederland natuurlijk, dus gaat dat dan niet werken, of wordt hiermee bedoeld dat je het alleen kan uitgeven in de Turkse Xbox Store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:22

TheVMaster

Moderator WOS
Stefan22 schreef op Friday 30 March 2018 @ 00:27:
[...]

Dankje! Ik was aan het zoeken op de website van Microsoft zelf (vertaald) maar dat bracht geen succes.

[...]

Mijn account is geregistreerd in Nederland natuurlijk, dus gaat dat dan niet werken, of wordt hiermee bedoeld dat je het alleen kan uitgeven in de Turkse Xbox Store?
Dat staat er altijd bij en je moet natuurlijk je xbox wel even op het juiste land zetten om ze te kunnen toevoegen aan je account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackSparrow schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 00:34:
[...]

Dat staat er altijd bij en je moet natuurlijk je xbox wel even op het juiste land zetten om ze te kunnen toevoegen aan je account.
Ik voeg die kaarten altijd toe via xbox.com, heb het nog nooit op de xbox zelf gedaan omdat het meer handelingen zijn dan als je het via de website doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

G_Dragon schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 08:22:
[...]

Ik voeg die kaarten altijd toe via xbox.com, heb het nog nooit op de xbox zelf gedaan omdat het meer handelingen zijn dan als je het via de website doet.
via turkse vpn dan?
Wil vandaag graag division gold halen, als dat goedkoper kan dan 27,- hoor ik dat graag _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door R.G op 30-03-2018 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R.G schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 08:29:
[...]

via turkse vpn dan?
Wil vandaag graag division gold halen, als dat goedkoper kan dan 27,- hoor ik dat graag _/-\o_ _/-\o_
Nee ik gebruik geen VPN, ik zet xbox.com op het land en klik bij de game op kopen en zeg dan redeem with gift card. Zo heb ik State Of Decay 2 ultimate edition ook gekocht voor 20 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

G_Dragon schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 08:36:
[...]

Nee ik gebruik geen VPN, ik zet xbox.com op het land en klik bij de game op kopen en zeg dan redeem with gift card. Zo heb ik State Of Decay 2 ultimate edition ook gekocht voor 20 euro
heb je een link van zon gift card? :) en hoe kan je dan goedkoper een game kopen, omdat nu in de store de gold edition is 27,-, als ik een gift card haal is er niet van 27?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R.G schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 08:45:
[...]

heb je een link van zon gift card? :) en hoe kan je dan goedkoper een game kopen, omdat nu in de store de gold edition is 27,-, als ik een gift card haal is er niet van 27?
Prijsen overzicht per land: https://xbox-store-checke...Gold-Edition/c4fk95nswl7g
Live Cards per land : https://xbox-store-checker.com/en/xbox-live-cards
De handleiding waardoor ik het heb geleerd : https://xbox-store-checker.com/en/how-buy/

Hopelijk is dit voldoende informatie en gaat het lukken :)
Nee het enige probleem dat ik tegenkom is dat de prijzen in de overzichten inderdaad nog kunnen afwijzen omdat er niet van alle prijzen giftcards zijn en dat je soms iets duurder of goedkoper uit bent .

[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 30-03-2018 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

G_Dragon schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 08:52:
[...]

Prijsen overzicht per land: https://xbox-store-checke...Gold-Edition/c4fk95nswl7g
Live Cards per land : https://xbox-store-checker.com/en/xbox-live-cards
De handleiding waardoor ik het heb geleerd : https://xbox-store-checker.com/en/how-buy/

Hopelijk is dit voldoende informatie en gaat het lukken :)
Oke stel ik haal een turkish gift card.
Dan moet ik dus naar de turkse microsoft store daar the division kopen?
daarna kan ik gewoon uit regio nederland ( xbox one) thuis het spel spelen? geen regio lock van de games dan?

Is dit ban gevoelig?> ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R.G schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 08:54:
[...]

daarna kan ik gewoon uit regio nederland ( xbox one) thuis het spel spelen? geen regio lock van de games dan?

Is dit ban gevoelig?> ;)
Geen idee of dit ban gevoellig is, ik kreeg hier op het forum ook deze link doorgestuurd.
Heb toen State Of decay 2 ultimate edition gekocht, lijkt me wel raar als dit ban gevoellig is.
Aangezien je de gift card legaal koopt ? er is volgens mij niks illigaals aan.
Weet niet wat andere member weten wat ik niet weet?

Als je naar de tukse store gaat moet je wel even kijken of de prijs die daar staat ook werkelijk goedkoper is of dezelfde prijs is die je hebt gezien, maar als je daar bent en xbox.com op het land staat klik je op kopen en dan kan je aangeven dat je hem wil kopen met een giftcard.

EDIT: Aangezien er nog geen topic voor is , er is informatie gelekt over Dragonball Fighterz voor de liefhebbers : https://www.psx-sense.nl/...-toekomstige-content-uit/

Ik krijg alleen hele grote vraagtekens bij de volgende zin : een nieuwe versie van Cooler worden aangeboden.
Nieuwe versie van Cooler? sinds wanneer is er een nog niet bekende transformatie van Cooler, dit zou toch haast betekenen dat Cooler in de nieuwe DragonBall film/serie moet gaan voor komen..

[ Voor 20% gewijzigd door G_Dragon op 30-03-2018 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

G_Dragon schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 08:59:
[...]

Geen idee of dit ban gevoellig is, ik kreeg hier op het forum ook deze link doorgestuurd.
Heb toen State Of decay 2 ultimate edition gekocht, lijkt me wel raar als dit ban gevoellig is.
Aangezien je de gift card legaal koopt ? er is volgens mij niks illigaals aan.
Weet niet wat andere member weten wat ik niet weet?

Als je naar de tukse store gaat moet je wel even kijken of de prijs die daar staat ook werkelijk goedkoper is of dezelfde prijs is die je hebt gezien, maar als je daar bent en xbox.com op het land staat klik je op kopen en dan kan je aangeven dat je hem wil kopen met een giftcard.

EDIT: Aangezien er nog geen topic voor is , er is informatie gelekt over Dragonball Fighterz voor de liefhebbers : https://www.psx-sense.nl/...-toekomstige-content-uit/

Ik krijg alleen hele grote vraagtekens bij de volgende zin : een nieuwe versie van Cooler worden aangeboden.
Nieuwe versie van Cooler? sinds wanneer is er een nog niet bekende transformatie van Cooler, dit zou toch haast betekenen dat Cooler in de nieuwe DragonBall film/serie moet gaan voor komen..
oke turkse store is omgerekend 25,- , al die moeite voor 2 euro dan beter gewoon in de nederlanse store met paypal, als het 10+- korting kan dan is het wel leuk, in ieder geval bedankt :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R.G schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 09:17:
[...]

oke turkse store is omgerekend 25,- , al die moeite voor 2 euro dan beter gewoon in de nederlanse store met paypal, als het 10+- korting kan dan is het wel leuk, in ieder geval bedankt :) :) :)
Geen dank, ik ben er ook snel achtergekomen dat het soms heel voordelig kan zijn maar als de prijzen tegenzitten dat het dan soms maar 4 euro kan schelen. Zoals Far Cry 5 Gold Edition kan je daar dan wel weer voor 34 euro halen, dat is bijvoorbeeld wel de moeite waard ondanks ik nog twijfel om de game te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

G_Dragon schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 09:19:
[...]

Geen dank, ik ben er ook snel achtergekomen dat het soms heel voordelig kan zijn maar als de prijzen tegenzitten dat het dan soms maar 4 euro kan schelen. Zoals Far Cry 5 Gold Edition kan je daar dan wel weer voor 34 euro halen, dat is bijvoorbeeld wel de moeite waard ondanks ik nog twijfel om de game te halen
hoe 38? turkse store zegt 328 lira is 65+ euro :) 38 is idd wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R.G schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 09:26:
[...]

hoe 38? turkse store zegt 328 lira is 65+ euro :) 38 is idd wel waard.
Ik vergelijk vaak meerdere landen, maar ik kom vaak tot de conclusie dat SGD en HK de goedkoopste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:04
G_Dragon schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 09:19:
[...]

Geef mij die link dan eens waar jij ziet dat die daar maar 34 euro kost die Gold Edition.Ik zie dat toch nergens staan voor die prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
maurieske72 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 10:12:
[...]

Geef mij die link dan eens waar jij ziet dat die daar maar 34 euro kost die Gold Edition.Ik zie dat toch nergens staan voor die prijs.
Ik heb het even nagekeken en zag dat ik even de gold edition door de war haalde met de deluxe, maar zie nu ook dat de prijzen verranderd zijn vergeleken met 2 dagen geleden. Toen was de Deluxe edition nog 34 euro maar je zit nu al tegen de 40 euro aan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

maurieske72 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 10:12:
[...]

Geen idee of je het ook zo bedoelt, maar: iets minder dwingend c.q commanderen zou wellicht wel zo vriendelijk zijn :F
R.G schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 08:54:
[...]

Is dit ban gevoelig?> ;)
Compleet niet; dit gaat al jaren zo en er is nog nooit tegen opgetreden*. Het wordt je wel steeds moeilijker gemaakt (als je met een CC wilt betalen), maar verder heeft het nog geen problemen gegeven.

Of het moreel verwerpelijk is, dat is een ander verhaal :P . Maar het is érg voordelig shoppen. Het enige 'nadeel' is dat je alles digitaal koopt en derhalve ook niet kan doorverkopen. Ik vind het persoonlijk niet erg genoeg om het compleet te laten; een digitale bibliotheek is leuk om te hebben en zorgt er voor dat ik wat vaker games opnieuw speel.

*in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Iemand al Doom met 4K update gespeeld? Vind het namelijk nogal tegenvallen na de update. Had van de 1X meer verwacht. Framerate blijft daar integen wel netjes stabiel.

[ Voor 3% gewijzigd door Ramon27 op 30-03-2018 11:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:04
G_Dragon schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 10:37:
[...]

Ik heb het even nagekeken en zag dat ik even de gold edition door de war haalde met de deluxe, maar zie nu ook dat de prijzen verranderd zijn vergeleken met 2 dagen geleden. Toen was de Deluxe edition nog 34 euro maar je zit nu al tegen de 40 euro aan..
Ach zo.Ja dacht al dat ik verkeerd keek.40 voor deluxe is ook goedkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:20:
[...]

Ja, vindt het ook niet zo denderend.
Bewijst maar weer dat HDR een grotere impact heeft op beeldkwaliteit dan 4K
Als ik het zo bekijk zit er in Doom weinig verschil tussen upscaled 1080 en native 4K
Heb gelezen dat de texture resolutie dezelfde is gebleven, enkel de weergave resolutie is naar 4K gegaan. Dat kan het verschil wel verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

[...]

kennen jullie dit al? price xbox one comparehttps://www.storeparser.c...he-division-gold-edition/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

[...]

Kan ik ook via een browser, usd store dan inloggen met mijn xbox account en dan met paypal kopen?

Of checkt de login je locatie en wijst je naar NL store?

Heb paypal gelinkt al

Want een game van 27 usd, er is geen giftcard van 27 usd dus is onhandig op die manier , stel dat je geen 30 of 40 euro hebt voor een gift card

[ Voor 11% gewijzigd door R.G op 30-03-2018 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

R.G schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 15:13:
[...]

Kan ik ook via een browser, usd store dan inloggen met mijn xbox account en dan met paypal kopen?

Of checkt de login je locatie en wijst je naar NL store?

Heb paypal gelinkt al

Want een game van 27 usd, er is geen giftcard van 27 usd dus is onhandig op die manier , stel dat je geen 30 of 40 euro hebt voor een gift card
Nee; als je CC of PayPal wilt gebruiken zal je het op de console zelf moeten doen. Voor giftcards maakt het niet uit afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Notna schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 15:18:
[...]

Nee; als je CC of PayPal wilt gebruiken zal je het op de console zelf moeten doen. Voor giftcards maakt het niet uit afaik.
O dat is de truuk om vanuit een andere store te bestellen met paypal :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

icy schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 15:41:
[...]

O dat is de truuk om vanuit een andere store te bestellen met paypal :o
Nou, het werkt op die manier voor de CC. PayPal zelf gebruik ik niet maar ik zie niet in waarom dat niet zou werken eigenlijk. Probeer het eens zou ik zeggen (wel zorgen dat je een VPN hebt)

Pagina: 1 ... 71 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.