[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.651 views

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-11 10:16

Meneer iCy

swarma

Notna schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 15:43:
[...]

Nou, het werkt op die manier voor de CC. PayPal zelf gebruik ik niet maar ik zie niet in waarom dat niet zou werken eigenlijk. Probeer het eens zou ik zeggen (wel zorgen dat je een VPN hebt)
Heb de game al (en inmiddels ook een andere). Was vergeten dat er belasting over kwam bij Canada dus kwam iets van 2,5 cad te kort, maar rechtstreeks met paypal aanvullen lukt niet vanuit de browser helaas.

Heb nu een extra kaartje gekocht.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:59

R.G

icy schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 15:45:
[...]

Heb de game al (en inmiddels ook een andere). Was vergeten dat er belasting over kwam bij Canada dus kwam iets van 2,5 cad te kort, maar rechtstreeks met paypal aanvullen lukt niet vanuit de browser helaas.

Heb nu een extra kaartje gekocht.
thanks voor de info !, waar heb je een kaartje vandaan? met paypal? 8)7 _/-\o_ :9~

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

R.G schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 17:06:
[...]

thanks voor de info !, waar heb je een kaartje vandaan? met paypal? 8)7 _/-\o_ :9~
seagm.com en 15 cad bij pcgamesupply.com

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Kaboom....4K at 30fps
Ubisoft has done a fantastic job with this one - all consoles get an excellent version of Far Cry 5 with extremely similar assets and settings, but it's the Xbox One X that takes the crown owing to its native 4K output. John has all the graphics comparisons and frame-rate tests you need.

[ Voor 69% gewijzigd door harrytasker op 30-03-2018 20:33 ]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

Blijft bizar dat ze zelf hadden geadverteerd met 1800p. En dan is het ineens 4k... Vraag me af of er niet een bepaalde techniek gebruikt word.
Weet dat destijds het even geduurd heeft voordat ze erachter kwamen dat the division niet native 4k op ps4 pro was maar een aparte techniek bleek.

https://www.resetera.com/...ording-to-best-buy.30296/

( Blijkbaar was het best buy die dit melde).

Either way even melden zeer knap dat ze een open wereld game als dit 4k native krijgen.
Zegt wat over de devs van ubisoft.
Maar zeker over de hardware keuzes die Microsoft gemaakt heeft. Geloofde zelf ook niet in de 4k console.
Maar het lukt ze vaker dan gedacht. Respect.
Jammer dat alles zo duur is en 4k tv en xox gewoon voor mij teveel van goede is.. maar zou het graag willen beleven.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• R.G

R.G

Werkt gamesharing (gold) ook voor mp games? Zoals division valt me op dat divisiom trial van 6 uur niet met een silver account kan op de gold home xbox, maar halo 5 mp werkt wel xd ??

Verwijderd

Eerlijk gezegd als DF tot de conclusie was gekomen dat FC5 op 1800p ipv native 4K had gedraaid had ik het ook geloofd. Maar in die analyse zag ik nu toch duidelijk dat de One X echt wel scherper oogt dan de Pro versie. Dacht dat AC Origins er vreselijk goed uitzag(en dat ziet het ook ), maar dit gaat toch nog een klein stapje verder. Super knap van Ubisoft. Beloofd iig veel goeds voor de One X in de toekomst :)
XBox One X Delivers !! 💪

En de verschillen zullen alleen maar groter worden, Xbox One X staat nog in de kinderschoenen terwijl de PS4 Pro al anderhalf jaar op de markt is.
De doos van Pandora is voor kamp groen net geopend terwijl hij voor kamp blauw al weer zo goed als gesloten is >:)

(Zojuist even de trailer van Hellblade op de Xbox One X zelf bekeken, was een instant buy !
Zelfs al zou de gameplay volslagen ruk zijn dan is het alsnog een schitterende showcase op de OLED : veel zwart, donker, 4k hdr :9~ )

[ Voor 49% gewijzigd door justifire op 31-03-2018 01:34 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:48
Gisteravond toevallig op YouTube voorbij zien komen. Laat toch zien dat de One X dé krachtpatser is onder de consoles op dit moment en ik ben er maar al te blij mee! :*)

Heb boven een game pc staan (i7 + GTX1080 + G-sync en Oculus Rift, maar heb die sinds de komst van mijn One X niet echt meer aangeraakt. :X Ik vind het té fijn om chillend vanaf de bank door de wereld van Far Cry 5 te knallen, en dat in true 4K. 8)

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11 13:37

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Yonix schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 07:49:
[...]

Gisteravond toevallig op YouTube voorbij zien komen. Laat toch zien dat de One X dé krachtpatser is onder de consoles op dit moment en ik ben er maar al te blij mee! :*)

Heb boven een game pc staan (i7 + GTX1080 + G-sync en Oculus Rift, maar heb die sinds de komst van mijn One X niet echt meer aangeraakt. :X Ik vind het té fijn om chillend vanaf de bank door de wereld van Far Cry 5 te knallen, en dat in true 4K. 8)
Dat is dus de reden dat ik mijn PC hebt verkocht... :P

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 09:02:
[...]

Je bent zelfs bij de buren bekend! ;)

[...]
GA het nou niet aanwakkeren. Zitten we dadelijk met 11 pagina's saaiheid. :)
Notna schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 10:43:
Compleet niet; dit gaat al jaren zo en er is nog nooit tegen opgetreden*. Het wordt je wel steeds moeilijker gemaakt (als je met een CC wilt betalen), maar verder heeft het nog geen problemen gegeven.
Ik kan het helaas niet meer terug vinden, maar er heeft hier volgens mij eens iemand gepost wiens account door Microsoft USA geblokkeerd zou zijn waarbij Microsoft NL niet kon helpen, hij moest met USA contact opnemen... En die zeiden dat hij geblokkeerd was voor 'tax fraud', wat er toch wel heel erg op leek dat het door het omzeilen van landrestricties kwam (je ontwijkt de BTW er inderdaad mee).

Maar goed, dat was één melding en het kan natuurlijk prima dat hij eigenlijk toch wat anders uitvrat wat hij niet hier op het forum vermelde. De kans dat er iets gebeurt lijkt me verder inderdaad wel heel erg klein.

Gamertag: FinrazielNL

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:25
Blijf het knap vinden, ondanks de relatief zwakke cpu ook in de One X, zo'n mooie open wereld in native 4K op het scherm te kunnen toveren. De One X, en dan met name die Scorpion Engine, is echt wel een hoogstandje qua engineering.

Maar het beste vindt ik misschien nog wel dat de One X, ook onder full load, zo goed als muisstil blijft. Zal wel door die Vapor chamber komen. Ook weer zoiets, knap werk.

Zo en nu genoeg veren in de reet van Microsoft, aan het werk om ons een paar exclusives te geven op het niveau van Sony(Fable anyone)

Want hoe mooi het allemaal ook is, april en mei worden hier toch grotendeels echt voor God of War en Detroit.

[ Voor 9% gewijzigd door DutchOwnage op 31-03-2018 10:21 ]

DutchOwnage schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 10:18:
Blijf het knap vinden, ondanks de relatief zwakke cpu ook in de One X, zo'n mooie open wereld in native 4K op het scherm te kunnen toveren. De One X, en dan met name die Scorpion Engine, is echt wel een hoogstandje qua engineering.

Maar het beste vindt ik misschien nog wel dat de One X, ook onder full load, zo goed als muisstil blijft. Zal wel door die Vapor chamber komen. Ook weer zoiets, knap werk.

Zo en nu genoeg veren in de reet van Microsoft, aan het werk om ons een paar exclusives te geven op het niveau van Sony(Fable anyone)
Het is zeker knap, maar de CPU heeft heel weinig te maken met het opschalen van de resolutie. De CPU is nou net de reden dat het op 30 FPS draait en niet hoger, ook niet op een lagere resolutie.

Ik hoop heel erg dat de volgende generatie ook echt een CPU heeft die zich kan meten met hedendaagse desktop CPU's. Dat in combinatie met GPU power zoals in de One X en tegen die tijd TV's met adaptive sync zouden voor mij echt de ultieme console ervaring kunnen worden. Voor nu is Far Cry 5 nou net een van de games die ik denk ik wel nog liever op mijn PC zou spelen, hoe indrukwekkend het ook is wat de One X neer zet.

Finraziel schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 10:25:
[...]

Het is zeker knap, maar de CPU heeft heel weinig te maken met het opschalen van de resolutie. De CPU is nou net de reden dat het op 30 FPS draait en niet hoger, ook niet op een lagere resolutie.

Ik hoop heel erg dat de volgende generatie ook echt een CPU heeft die zich kan meten met hedendaagse desktop CPU's. Dat in combinatie met GPU power zoals in de One X en tegen die tijd TV's met adaptive sync zouden voor mij echt de ultieme console ervaring kunnen worden. Voor nu is Far Cry 5 nou net een van de games die ik denk ik wel nog liever op mijn PC zou spelen, hoe indrukwekkend het ook is wat de One X neer zet.
Maar wat heeft een PC CPU voor zin als games die extra kracht niet gaan gebruiken? FPS is leuk, maar ook niet alles. Je krijgt niet meer poppetjes op je scherm (want de balans is gelijk aan de consoles) en ook worden ze er niet slimmer mee. En zo meer zaken waar je wel een snellere CPU kunt hebben, maar waar het gewoon niet gebruikt wordt ook al is het wel beschikbaar.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:39
Netflix via m'n Xbox One X werkt sindskort niet meer. Bij het starten van een video krijg ik de melding:

Deze titel kan momenteel niet worden afgespeeld. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere titel.

Iemand anders met hetzelfde probleem die een oplossing weet? Heb de app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, helaas zonder resultaat.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Martinspire schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 15:05:
[...]

Maar wat heeft een PC CPU voor zin als games die extra kracht niet gaan gebruiken? FPS is leuk, maar ook niet alles. Je krijgt niet meer poppetjes op je scherm (want de balans is gelijk aan de consoles) en ook worden ze er niet slimmer mee. En zo meer zaken waar je wel een snellere CPU kunt hebben, maar waar het gewoon niet gebruikt wordt ook al is het wel beschikbaar.
Tja, hoezeer je framerate waardeert is persoonlijk, en hangt wellicht een beetje van je ervaring af. Sinds ik een gsync scherm heb waarbij ik over het algemeen over de 100 FPS zit valt het me zelfs op wanneer hij naar 60 valt. 30 is eigenlijk gewoon echt erg hakkelig. Het is niet bij alle games onoverkomelijk om op 30 FPS te spelen, maar wel bij bijna alle games een meerwaarde als je meer hebt.

Verder probeerde ik niet een PC vs console discussie te starten, dat lijk jij er nou een beetje van te maken. Ik wil graag dat de volgende generatie console ook een sterkere CPU heeft en dan zou jouw argument niet meer op gaan want dan kan de console het ook (tenzij ze vast houden aan dat alles ook nog op de Xbox One zou moeten werken, maar als de PS5 wél bijvoorbeeld superepische veldslagen kan tonen met 100en poppetjes, maar de Xbox niet, dan gaat Microsoft ook wel overstag).

Verwijderd

justifire schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 23:00:
Hoogste tijd voor wat Monster Hunter World propaganda !
[video]
Vanavond monster nummer 500 geownd. Blijft een briljant spel!
Ik snap niet hoe mensen in trials fusion de extreme tracks gewoon foutloos kunnen rijden... ik haal de meeste op zich ook wel maar dan met iets van 470 faults en met nog maar 1 minuut op de klok. Heb de DLC redelijk ver uitgespeeld maar heb de moeilijkste achievements nog te gaan. Hoe vervelend ik t ook vind ga ik ze denk ik niet allemaal halen. Een van de weinige games waar ik niet alle achievements kan halen wegens gewoon gebrek aan skills :+

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Rivanov
Net maar eens OneCast op m'n 12" MacBook Retina en 27" iMac 5K geinstalleerd. Werkt echt fantastisch! Vandaag laatste dag dat je 50% korting krijgt op een licentie. ($ 12.50 i.p.v. $ 25)
Toch maar eens aanschaffen! :)

https://onecast.me

[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 01-04-2018 10:52 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zondag 1 april 2018 @ 09:22:
Ik snap niet hoe mensen in trials fusion de extreme tracks gewoon foutloos kunnen rijden... ik haal de meeste op zich ook wel maar dan met iets van 470 faults en met nog maar 1 minuut op de klok. Heb de DLC redelijk ver uitgespeeld maar heb de moeilijkste achievements nog te gaan. Hoe vervelend ik t ook vind ga ik ze denk ik niet allemaal halen. Een van de weinige games waar ik niet alle achievements kan halen wegens gewoon gebrek aan skills :+
Succes met de challenges (als je ze legit gaat doen). Ik heb alleen Trials evolution op 100%. Alle andere wel gespeeld maar nooit met de intentie 100% te halen. Daarvoor ben ik echt te slecht.

Plus er zitten nauwelijks monsters in. Een spel zonder monsters is sinds 26 januari 2018 totale onzin.

Het kriebelt wel om farcry 5 en AC origins te kopen. Maar dat kan ik niet maken naar mijn lieve monsters en enorme backlog toe. Heb nog:

Wolfenstein 2
Prey
Halo Wars
Superhot
Shadows of Mordor
Cod ww2 + mw1
South Park Fractured but whole
Farcry primal
Recore
Shadow Warrior 2
Witcher 3 tweede dlc pack
HITMAN episode 3 tm einde.
Cuphead

Kan me nog wel even vermaken. En het erge is, dat de lijst eigenlijk langer is. Heb poep games er af gelaten.
Verwijderd schreef op zondag 1 april 2018 @ 12:41:
[...]

Succes met de challenges (als je ze legit gaat doen). Ik heb alleen Trials evolution op 100%. Alle andere wel gespeeld maar nooit met de intentie 100% te halen. Daarvoor ben ik echt te slecht.

Plus er zitten nauwelijks monsters in. Een spel zonder monsters is sinds 26 januari 2018 totale onzin.

Het kriebelt wel om farcry 5 en AC origins te kopen. Maar dat kan ik niet maken naar mijn lieve monsters en enorme backlog toe. Heb nog:

Wolfenstein 2
Prey
Halo Wars
Superhot
Shadows of Mordor
Cod ww2 + mw1
Farcry primal
Recore
Shadow Warrior 2
Cuphead

Kan me nog wel even vermaken. En het erge is, dat de lijst eigenlijk langer is. Heb poep games er af gelaten.
Oh man... de tijd dat ik zo makkelijk een lijstje van games zou kunnen neerzetten die ik nog te spelen heb, zelfs met de 'poep games' er af... :+
stiekem mis ik die tijd best wel.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

Die deal bij MM over de grens is toch wel interessant..

Misschien dan toch maar de S upgraden naar een X.
Kijken of we een Duits adres kunnen vinden :+

Edit; gekocht :)

[ Voor 6% gewijzigd door Famous op 01-04-2018 15:10 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Verwijderd schreef op zondag 1 april 2018 @ 12:41:
[...]

Wolfenstein 2
Prey
Halo Wars
Superhot
Shadows of Mordor
Cod ww2 + mw1
Farcry primal
Recore
Shadow Warrior 2
Cuphead

Recore is echt ruk. Snel uit je lijstje halen!

En snel Cuphead uitspelen. Daar zitten ook veel monsters in!!

Verwijderd

Famous schreef op zondag 1 april 2018 @ 13:24:
Die deal bij MM over de grens is toch wel interessant..

Misschien dan toch maar de S upgraden naar een X.
Kijken of we een Duits adres kunnen vinden :+

Edit; gekocht :)
Welke aanbieding?

• Rivanov
Vraag ik mij ook af. Op mediamarkt.de kost de X gewoon nog € 499.

• Famous

Famous

R 400+

€415,- met een extra controller, Forza 7 en NBA.

Die spellen verkoop ik wel dus de X voor onder de €400,- :)
S de deur uit met twee controllers en de Turtle Beach headset (gebruik ik toch niet).

Maakte de upgrade toch wel schappelijk.

Edit;
Is als bundel bij elkaar €415, wordt verrekend in het winkelmandje;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1VMnt1xbncf0NudcY81bVMqz/full.png

[ Voor 25% gewijzigd door Famous op 01-04-2018 16:17 ]

• Rivanov
Famous schreef op zondag 1 april 2018 @ 16:14:
€415,- met een extra controller, Forza 7 en NBA.

Die spellen verkoop ik wel dus de X voor onder de €400,- :)
S de deur uit met twee controllers en de Turtle Beach headset (gebruik ik toch niet).

Maakte de upgrade toch wel schappelijk.

Edit;
Is als bundel bij elkaar €415, wordt verrekend in het winkelmandje;

[afbeelding]
Welke NBA? Live 18 of 2K18?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:22

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Rivanov schreef op zondag 1 april 2018 @ 19:35:
[...]

Welke NBA? Live 18 of 2K18?
Doe eens niet zo lui :+

https://nl.pepper.com/aan...eur415-mediamarktde-65013

NBA 2k18 dus

Xbox Live ID:Notna8310

• Rivanov
Joh. Wist ik veel dat het via Pepper liep. Dat vertelde hij er niet bij. ;)
Ik zocht me al rot op de Mediamarkt.de site

@Famous Hoeveel voor NBA? :+

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 01-04-2018 19:42 ]

• Notna

Notna

Where are you?®

Rivanov schreef op zondag 1 april 2018 @ 19:41:
[...]

9 van de 10 keer als men over een aanbieding zonder URL praat ren ik naar Pepper :+

• Famous

Famous

R 400+

Rivanov schreef op zondag 1 april 2018 @ 19:41:
[...]

Oh, ja sorry :+
Kwam er zelf via Pepper achter inderdaad!

Meeste leuke aanbiedingen staan daar wel op :9

NBA mag voor 15 euro weg ;)

• Rivanov
Famous schreef op zondag 1 april 2018 @ 19:46:
[...]

Oh, ja sorry :+
Kwam er zelf via Pepper achter inderdaad!

Meeste leuke aanbiedingen staan daar wel op :9

NBA mag voor 15 euro weg ;)
Zijn fysieke games zeker i.p.v. codes?

• Famous

Famous

R 400+

Rivanov schreef op zondag 1 april 2018 @ 19:47:
[...]

Zijn fysieke games zeker i.p.v. codes?
Geen idee..
Het lijkt wel op fysiek als ik de website van MM bekijk.

Edit;
Dit staat er in de Ob;
NBA 2K18 - Standard Edition [Xbox One]

Altersfreigabe (USK) Freigegeben ohne Altersbeschränkung , Genre Sport , Datenträger Blu-ray , Plattform Xbox One , Hersteller 2K Sports , Verfügbare Sprachen Anleitung Deutsch , Edition Standard , Titel NBA 2K18 - Standard Edition , enthaltene Untertitel Deutsch , Datenträger Anzahl 1
Aan het laatste zinnetje te zien idd fysiek.

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:59
Ik haal bij het downloaden van nieuwe content maximaal 45mb/sec. Dat terwijl k en 200mbit lijn heb. Met mensen daar last van? Overige apparaten in het netwerk halen volle snelheid.

• Famous

Famous

R 400+

Zit je op wifi of bekabeld?

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Begin eindelijk controller shooting een beetje gewend te raken. Vanavond mijn eerste chicken dinner en potje daarna 7e met 5 kills met PUBG :P

[ Voor 5% gewijzigd door Meneer iCy op 01-04-2018 22:07 ]

• Notna

Notna

Where are you?®

Noxa schreef op zondag 1 april 2018 @ 21:49:
Ik haal bij het downloaden van nieuwe content maximaal 45mb/sec. Dat terwijl k en 200mbit lijn heb. Met mensen daar last van? Overige apparaten in het netwerk halen volle snelheid.
1. Zorg dat je niet download terwijl je gamed. Dan gaat de HDD throttlen met de downloadsnelheid.
2. Poorten voor Live open gezet?
3. Bekabeld aan het downloaden?

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-11 11:55
Noxa schreef op zondag 1 april 2018 @ 21:49:
Dat is nog best snel als je een 200 mbit lijn hebt! Normaal kun je dan alleen snelheden halen van 25mb/s.
GadgetJunkPhone schreef op zondag 1 april 2018 @ 22:30:
[...]

Dat is nog best snel als je een 200 mbit lijn hebt! Normaal kun je dan alleen snelheden halen van 25mb/s.
Onzin... Ik weet niet precies wat ik haal, maar ik heb zeker wel meer gehaald dan 45, laat staan 25, met mijn 200 Mbps lijn. Is een tijdje geleden dat ik gekeken heb maar ik meen toch wel zo rond de 150 Mbps gezien te hebben. Hij trekt hem niet vol zoals Steam dat doet, maar zo slecht is het meestal niet. Misschien is er gewoon wel iets met jouw netwerk als het bij jou altijd zo slecht loopt.

Verwijderd

Met mijn pauper 40 Mbps lijntje zit ik gemiddeld op 35 Mbps dus met 200 Mbps moet je echt wel rond de 150 Mbps gemiddeld kunnen halen.

• GadgetJunkPhone
Finraziel schreef op zondag 1 april 2018 @ 22:55:
[...]

Onzin... Ik weet niet precies wat ik haal, maar ik heb zeker wel meer gehaald dan 45, laat staan 25, met mijn 200 Mbps lijn. Is een tijdje geleden dat ik gekeken heb maar ik meen toch wel zo rond de 150 Mbps gezien te hebben. Hij trekt hem niet vol zoals Steam dat doet, maar zo slecht is het meestal niet. Misschien is er gewoon wel iets met jouw netwerk als het bij jou altijd zo slecht loopt.
Kijk even op de volgende link:

https://www.gbmb.org/mbps-to-mbs

Daar wordt namelijk uitgelegd wat het verschil is tussen megabits en megabytes. Ik merk namelijk dat een aantal hier het verschil niet snappen ;)

Edit: PS, ik heb een 1 gigabit lijn! 8)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
GadgetJunkPhone schreef op maandag 2 april 2018 @ 00:29:
[...]

Daar wordt namelijk uitgelegd wat het verschil is tussen megabits en megabytes. Ik merk namelijk dat een aantal hier het verschil niet snappen ;)

<knip: Niet relevant>
Kijk dan gelijk ook even hoe je het afkort. Want 25mb/s zoals in je post hierboven is dus niet goed :+
GadgetJunkPhone schreef op zondag 1 april 2018 @ 22:30:
[...]
Dat is nog best snel als je een 200 Mbit lijn hebt! Normaal kun je dan alleen snelheden halen van 25MB/s.
IFTFY

[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 02-04-2018 01:27 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• GadgetJunkPhone
Donstil schreef op maandag 2 april 2018 @ 00:35:
[...]

Kijk dan gelijk ook even hoe je het afkort. Want 25mb/s zoals in je post hierboven is dus niet goed :+
Klopt wel want ik praat daar over megabytes en niet megabits ;)

Verwijderd

GadgetJunkPhone schreef op maandag 2 april 2018 @ 00:29:
[...]

Edit: PS, ik heb een 1 gigabit lijn! 8)
Goede inleiding om te pronken met je internet snelheid. :o

_____

Ik krijg klachten over de mic bij de Stealth 700. Bij de 600 heb ik nergens last van. Ik klink als een robot kennelijk. Wie heeft de oplossing die ik volledig over het hoofd zie?

• Donstil
  • Niet online
GadgetJunkPhone schreef op maandag 2 april 2018 @ 00:38:
[...]
Klopt wel want ik praat daar over megabytes en niet megabits ;)
Nee, 25 Megabytes per seconde is 25 MB/s niet 25 mb/s.

• GadgetJunkPhone
Donstil schreef op maandag 2 april 2018 @ 00:40:
[...]

Nee, 25 Megabytes per seconde is 25 MB/s niet 25 mb/s.
Ow shit, ik was vergeten hoofdletters te gebruiken! :+

• Donstil
  • Niet online
GadgetJunkPhone schreef op maandag 2 april 2018 @ 00:44:
[...]
Ow shit, ik was vergeten hoofdletters te gebruiken! :+
Ja kan je natuurlijk wel lollig doen ( 8)7) maar als je zelf de wijsneus probeert uit te handen met:
Daar wordt namelijk uitgelegd wat het verschil is tussen megabits en megabytes. Ik merk namelijk dat een aantal hier het verschil niet snappen
Is het natuurlijk best wel knullig als je het zelf vervolgens fout doet, de hoofdletters zijn hierin juist belangrijk.

• GadgetJunkPhone
Donstil schreef op maandag 2 april 2018 @ 00:47:
[...]

Ja kan je lollig over doen ( 8)7)maar als je zelf de wijsneus probeert uit te handen met:

[...]

Is het natuurlijk best wel lomp als je het zelf vervolgens fout doet, de hoofdletters zijn hierin juist belangrijk.
Ik probeer alleen het verschil tussen megabits (mpbs) en megabytes (MB/s) te laten zien. De snelheden die je provider toont bij het afsluiten van een contract worden meestal weergegeven als megabits. Daar vallen de meeste over. Geen denigrerende of aanvallende bedoelingen. Maar fijn dat jij het in ieder geval niet op de persoon speelt!

Zoo... en nu mag er weer over games gepraat worden!

• Donstil
  • Niet online
GadgetJunkPhone schreef op maandag 2 april 2018 @ 01:15:
[...]
Ik probeer alleen het verschil tussen megabits (Mbps) en megabytes (MB/s) te laten zien.
worden!
Precies maar dat deed je dus verkeerd. Vandaar mijn eerste bericht. Niets meer niets minder, terug naar de games inderdaad.

• Noxa
  • Laatst online: 16:59
Notna schreef op zondag 1 april 2018 @ 22:07:
[...]

1. Zorg dat je niet download terwijl je gamed. Dan gaat de HDD throttlen met de downloadsnelheid.
2. Poorten voor Live open gezet?
3. Bekabeld aan het downloaden?
Downloaden tijdens gamen en idle gaat even snel. En heb alles bekabeld aangesloten.

Ik ga even naar die poorten kijken.

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:28
En dat Xbox de download snelheid aangeeft in Megabit en niet in Megabyte ;)

• WishmasterNL
  • Laatst online: 16:02

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Ik denk zelf dat er wat geknepen word qua snelheid.
Ik heb zelf een 500mbit lijn liggen maar de xbox haalt ongeveer tussen de 200 en 250.

Verder wel alles open staan.
GadgetJunkPhone schreef op maandag 2 april 2018 @ 01:15:
[...]

Ik probeer alleen het verschil tussen megabits (mpbs) en megabytes (MB/s) te laten zien. De snelheden die je provider toont bij het afsluiten van een contract worden meestal weergegeven als megabits. Daar vallen de meeste over. Geen denigrerende of aanvallende bedoelingen. Maar fijn dat jij het in ieder geval niet op de persoon speelt!

Zoo... en nu mag er weer over games gepraat worden!
De post waar jij op reageerde was het overduidelijk dat de persoon het in beide gevallen over megabit had, jij bent de enige hier die verwarring zaaide en het niet echt leek te snappen.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:48
Xbox leaderboards voor Achievements laadt hier niet. Alles staat nog op 0 bij iedereen. Que?

Was gisteren ook al.

[ Voor 11% gewijzigd door Yonix op 02-04-2018 10:21 ]

Verwijderd schreef op maandag 2 april 2018 @ 00:39:
[...]

Goede inleiding om te pronken met je internet snelheid. :o

_____

Ik krijg klachten over de mic bij de Stealth 700. Bij de 600 heb ik nergens last van. Ik klink als een robot kennelijk. Wie heeft de oplossing die ik volledig over het hoofd zie?
Ik heb er volgens mij zelf geen last van maar dat kun jij het beste beoordelen. Is het continue? Een keer disconnecten en opnieuw verbinden?

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Yonix schreef op maandag 2 april 2018 @ 10:20:
Xbox leaderboards voor Achievements laadt hier niet. Alles staat nog op 0 bij iedereen. Que?

Was gisteren ook al.
Sinds gisteravond staat er een servicewaarschuwing op de Xbox Live-statuspagina.
https://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status

Daar kwam ik toevallig achter, omdat ik op de 360 vage meldingen ontving - "Some Xbox LIVE content is temporarily unavailable" - maar daar staat dan weer niks over gemeld.

[ Voor 21% gewijzigd door MartijnS72 op 02-04-2018 10:29 ]

• GadgetJunkPhone
Finraziel schreef op maandag 2 april 2018 @ 09:44:
[...]

De post waar jij op reageerde was het overduidelijk dat de persoon het in beide gevallen over megabit had, jij bent de enige hier die verwarring zaaide en het niet echt leek te snappen.
Fijn dat je nog even komt natrappen. Volgens mij was de discussie overduidelijk afgelopen.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 2 april 2018 @ 10:23:
[...]

Ik heb er volgens mij zelf geen last van maar dat kun jij het beste beoordelen. Is het continue? Een keer disconnecten en opnieuw verbinden?
Jij hebt van jezelf een robotstem dus daar kan ik niks over zeggen. :+

Heb inderdaad wel wat meer aan en uit zet opties. Power cycle tijd denk ik.
Verwijderd schreef op maandag 2 april 2018 @ 11:47:
[...]

Jij hebt van jezelf een robotstem dus daar kan ik niks over zeggen. :+

Heb inderdaad wel wat meer aan en uit zet opties. Power cycle tijd denk ik.
Als ik een robot stem zou moeten kiezen zou ik voor Wall-E gaan!

Pff nog 1 extreme track te gaan en dan heb ik alle extene tracks gehaald! Daarna kijken of ik de twee challenges kan halen. Die zijn nog lastiger dan een extreme track vanwege de zero faults vereiste...

Nu even Batman the enemy within opstarten om even tot rust te komen...

• R.G

R.G

Heey goedemavond en happy pasen.

Is for honor en wildlands aan te raden? Divison bevalt goed alleen zo weinig tijd..

De sales op de xbox store zijn aantrekkelijk, de andere regio stores is de korting minimaal. Bij wildlands staat 8 dagen resterend, bij for honor niets? Wat betekent dit?

Komt er nog een fable triology pakket uit? Remaster?

Komt er nog een saints row 1 remaster en army of two II remaster?

✌😃

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
R.G schreef op maandag 2 april 2018 @ 20:57:
Komt er nog een fable triology pakket uit? Remaster?
Een Fable Trilogy pakket is er al: https://marketplace.xbox....fe-1000-9115-d8024d530aa2

Is backwards compatible dus werkt ook op Xbox One, nu ook goedkoper voor Xbox Live.

• Famous

Famous

R 400+

Oeps, herinner me net dat de X grijs/zwart is. Was eigenlijk wel tevreden met een witte :+

Verder heb ik €20,- tegoed gekregen.
Koop normaal alles in het buitenland dus zoek iets voor €18/20,-.

Spellen zoals CoD, FC, A-C kan ik mij goed mee vermaken maar kan ook genieten van Valiant Heart en Ori and the Blind Forest.

Zat zelf te denken aan;

BioShock (al wel gespeeld op pc)
Ghost Recon (al zal dit wel erg op FC5 lijken waar ik mee bezig ben)
Just Cause 3 (nooit gespeeld, lijkt volgens mij ook op FC?)
Witcher 3, GOTY (witcher nooit gespeeld, wel goede recensies).

Voorkeur gaat nu uit naar The Witcher, jullie nog suggesties?

Famous schreef op maandag 2 april 2018 @ 22:49:
Oeps, herinner me net dat de X grijs/zwart is. Was eigenlijk wel tevreden met een witte :+

Spellen zoals CoD, FC, A-C kan ik mij goed mee vermaken maar kan ook genieten van Valiant Heart en Ori and the Blind Forest.

Zat zelf te denken aan;

Mijn mening : Ghost Recon Wildlands > Far Cry 5

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

https://majornelson.com/2...light-sale-spring-sale-2/

Is amper iets bijgekomen , vind het slechte deals with gold deze week.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• R.G

R.G

justifire schreef op maandag 2 april 2018 @ 23:45:
[...]

Mijn mening : Ghost Recon Wildlands > Far Cry 5
Wat bedoel je hiermee? groter dan? :P bedoel je daarmee de game is beter, of de map is groter :P

Is het waard om deze game eerder op de pc te doen ivm schieten? enzo of raad je xbox one van de bank aan.

• v8power67

v8power67

R.G schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 09:08:
[...]

Wat bedoel je hiermee? groter dan? :P bedoel je daarmee de game is beter, of de map is groter :P

Is het waard om deze game eerder op de pc te doen ivm schieten? enzo of raad je xbox one van de bank aan.
Als je een pc hebt die 60fps kan halen is dit altijd aan te raden. Zeker icm accuratie van muis tobo.
Is 60fps geen must en ben je niet beter met muis/tobo tov controller dan lekker op de bank knallen.

R.G schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 09:08:
[...]

Beter, tactischer, meer balans in ai, transport gaat makkelijker door spawnsysteem, meer wapens, meer attachments, mooiere tijds en weers veranderingen en bijbehorende effecten, gameplay is veel meer gepolijst en zo kan ik nog wel even door gaan :P

Zou aanraden om deze game op de Switch te halen, kan je lekker buiten in het zonnetje de badass uithangen 8)

Verwijderd

v8power67 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 10:15:
[...]

Als je een pc hebt die 60fps kan halen is dit altijd aan te raden. Zeker icm accuratie van muis tobo.
Is 60fps geen must en ben je niet beter met muis/tobo tov controller dan lekker op de bank knallen.
Accuratie? Is dat dat de batterij van een muis langer meegaat dan in een controller? Zal wel door de vibrate functie komen.

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Zat zelf te denken aan;

Witcher 3, GOTY (witcher nooit gespeeld, wel goede recensies). --> Idem in mijn situatie en het is een geweldige game!

JC3 nog niet gestart, maar die ik met mijn rest qua canadeze dollars gekocht.

Bioshock zit in de gamepass, wellicht is dat ook iets om over na te denken. Zitten ook nog wel andere leuke games in de pass.

• v8power67

v8power67

Verwijderd schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 10:52:
[...]

Accuratie? Is dat dat de batterij van een muis langer meegaat dan in een controller? Zal wel door de vibrate functie komen.
Afbeeldingslocatie: https://www.reactiongifs.com/r/hapssh.gif

Zat zelf te denken aan;

https://xbox-store-checke...lete-Edition/c261457lcnmj

Twijfel je nu nog over The Witcher? :) :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

justifire schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 10:50:
[...]

Beter, tactischer, meer balans in ai, transport gaat makkelijker door spawnsysteem, meer wapens, meer attachments, mooiere tijds en weers veranderingen en bijbehorende effecten, gameplay is veel meer gepolijst en zo kan ik nog wel even door gaan :P

Zou aanraden om deze game op de Switch te halen, kan je lekker buiten in het zonnetje de badass uithangen 8)
en die godver8%^&*%^*&( "X" waarmee je steeds je wapen wisselt als je iemand wilt plunderen...
vind wel dat far cry 5 je een soort van avontuur gevoel geeft ipv veldje voor veldje vrij aan het spelen bent

• Famous

Famous

R 400+

Het is meer dat ik dus die gift cards wil opmaken :+

@icy Oke top!
Keuze is denk ik dan wel gemaakt denk ik :)

Vanavond maar eens aanschaffen, kunnen we dat mooi spelen nadat FC5 klaar is.

Hopelijk wordt die X een beetje snel geleverd door onze Duitse buren..

quorumz schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:30:
[...]

en die godver8%^&*%^*&( "X" waarmee je steeds je wapen wisselt als je iemand wilt plunderen...
vind wel dat far cry 5 je een soort van avontuur gevoel geeft ipv veldje voor veldje vrij aan het spelen bent
Ik krijg dus absoluut geen binding met het verhaal.
Loop kampje binnen, guns for hire ruimt het veld, pak collectibles en door.
In wildlands krijg je een opdracht om een of andere klootzak op te ruimen en die hoor je tijdens de missie dan ook flink tekeer gaan.
En dan het gebrek aan 4 player coop en verlies van progressie in coop....
Zal FC5 nog wel even uitspelen maar heb al weer spijt dat ik voor de gold-editie ben gegaan......

Famous schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:38:
[...]

@icy Oke top!

Ah oke, ik baal er soms van dat Argentinië geen giftcards heeft.
Daar is vaak alles best goedkoop!

Hoe bevalt FC5? twijfel nog over die game na negatieve ervaringen van deeltje 4.

justifire schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:39:
[...]

In wildlands krijg je een opdracht om een of andere klootzak op te ruimen en die hoor je tijdens de missie dan ook flink tekeer gaan.
Zal FC5 nog wel even uitspelen maar heb al weer spijt dat ik voor de gold-editie ben gegaan......
Hmmm dus niet echt een aanrader. Op zich niet erg, want ik heb met mezelf afgesproken dat ik eerst een groot deel van mijn backlog (qua achievements) ga wegwerken voordat ik nieuwe games ga kopen, met een enkele uitzondering (zoals Batman The enemy within, Hellblade Senua's Sacrafice en State of Decay 2).

Nu dus bezig met Trials Fusion. Vanavond een uiterste poging wagen om de time trial van een van de 10 laatste DLC tracks te halen. Als ik die al niet kan halen laat ik de overige 9 voor wat het is. Als ik deze haal ga ik ook echt voor het gaatje en probeer ik de 100% te halen in deze game.

Ik vind het wel jammer dat je in game gewoon niet goed kunt zien hoeveel gas je nu geeft. Ook al ben ik enorm fan van de Elite controller, de triggers blijven slechts simpele triggers. Echter op de extreme tracks is het verschil tussen overleven en opgeblazen worden door een TNT box zeer klein, waarbij het uitmaakt of je 65% gas geeft of 70%. Dat is (voor mij) niet consequent in te schatten met de huidige controllers.

• R.G

R.G

Famous schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:38:
[...]

@icy Oke top!

Je hebt denk ik geluk, kreeg net een bericht afhalen kan al :) ;) jij dus vast ook
Zie ik je daar? xd

• Famous

Famous

R 400+

R.G schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:14:
[...]

Je hebt denk ik geluk, kreeg net een bericht afhalen kan al :) ;) jij dus vast ook
Zie ik je daar? xd
Ik laat hem leveren naar mijn werk :+
Gaat sowieso dagje extra overheen.

Nog geen bericht ontvangen van verzending.

• R.G

R.G

Famous schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:25:
[...]

Ik laat hem leveren naar mijn werk :+
Gaat sowieso dagje extra overheen.

Nog geen bericht ontvangen van verzending.
Werk je in duitsland dan? :P

• Famous

Famous

R 400+

R.G schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:32:
[...]

Werk je in duitsland dan? :P
Nee, laat hem via Huifkar doorleveren.
Kost volgens mij €15,- dus daarvoor ga ik die moeite niet nemen om naar Duitsland te rijden.

dan ben ik direct weer tank benzine kwijt :+

uchiha tijntje schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:13:
[...]

Hmmm dus niet echt een aanrader. Op zich niet erg, want ik heb met mezelf afgesproken dat ik eerst een groot deel van mijn backlog (qua achievements) ga wegwerken voordat ik nieuwe games ga kopen, met een enkele uitzondering (zoals Batman The enemy within, Hellblade Senua's Sacrafice en State of Decay 2).

Nu dus bezig met Trials Fusion. Vanavond een uiterste poging wagen om de time trial van een van de 10 laatste DLC tracks te halen. Als ik die al niet kan halen laat ik de overige 9 voor wat het is. Als ik deze haal ga ik ook echt voor het gaatje en probeer ik de 100% te halen in deze game.

Ik vind het wel jammer dat je in game gewoon niet goed kunt zien hoeveel gas je nu geeft. Ook al ben ik enorm fan van de Elite controller, de triggers blijven slechts simpele triggers. Echter op de extreme tracks is het verschil tussen overleven en opgeblazen worden door een TNT box zeer klein, waarbij het uitmaakt of je 65% gas geeft of 70%. Dat is (voor mij) niet consequent in te schatten met de huidige controllers.
Hellblade staat hier ook geinstalleerd, kijk ik reikhalzend naar uit !
X-enhanced en ziet er echt gruwelijk uit, lekker duister en veel zwart dus ideale showcase voor de oled :9~

[...]

Hoe jij bij FC5 door de dorpjes gaat, zo ging ik bij Wildlands door de dorpjes heen. De eerste 20 zijn nog leuk, daarna is het gewoon herhalend. FC5 geeft je wel meer mogelijkheden om je objectives te halen en moedigt experimenteren ook meer aan.

Het gooien van meerdere scheppen, harken en loden pijpen is overigens ook hilarisch. Heel kamp uitschakelen met enkel een schep, en dan met die sound effects erbij. Geweldig.

Beiden zijn geen slechte games imo, maar beiden bieden weinig meerwaarde als je eenmaal de game een beetje doorhebt en alle missie-varianten een keer hebt gedaan. Het verhaal van FC5 vind ik een gemiste kans. Nemen zichzelf te serieus, terwijl de game veel leuker is als je dat juist niet doet. Ook weinig religie-bashen vond ik een gemiste kans.

Wildlands heeft overigens nog wel een leuke multiplayer gekregen. Die van FC5 vind ik meer een gimmick en de mechanics werken niet zo lekker daarvoor. Die van Wildlands is nog wel actief. Coop maakt de game ook leuker, maar is niet perse nodig. Customization en wapens zijn van Wildlands ook wat boeiender en qua perks ontlopen ze elkaar niet veel.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-11 18:01
[...]

als je geen guns for hire aanneemt, dan moet je het zelf doen.. + moeilijkheidsgraad misschien een tikkeltje omhoog? dan wordt wellicht de uitdaging wat groter.

Ik vind het een erg vermakelijke game, zeker ook in co-op! het hoofd verhaal probeer ik vaak alleen te doen, de side missies en prepperstash samen, dan heeft iedereen dubbel voordeel :)

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 13:18

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Mochten er nog mensen zijn die een Kinect adapter zoeken voor hun Xbox One X, ze zijn nu voor een redelijke prijs te krijgen op aliexpress. Ik weet niet of het de originele zijn maar inclusief verzending zijn ze 46,68.

https://www.aliexpress.com/af/Kinect-Adapter-for-Xbox-One-V2.html
ourplayground schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:29:
[...]

als je geen guns for hire aanneemt, dan moet je het zelf doen.. + moeilijkheidsgraad misschien een tikkeltje omhoog? dan wordt wellicht de uitdaging wat groter.

Ik vind het een erg vermakelijke game, zeker ook in co-op! het hoofd verhaal probeer ik vaak alleen te doen, de side missies en prepperstash samen, dan heeft iedereen dubbel voordeel :)
wat handig is om te weten: prober zelf zoveel mogelijk gijzelaars neer te schieten, shrines, auto's etc etc zodat de meter vol is om de 1e luitenant af te maken. dan is het gebied "vrijgespeeld" en krijg je bij elke missie extra cache...

ook om in beide sessie (met je coop partner) de kluizen open te maken kan je 2x pakken en de comics voor perk punten ook

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-11 18:01
quorumz schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:36:
[...]

wat handig is om te weten: prober zelf zoveel mogelijk gijzelaars neer te schieten, shrines, auto's etc etc zodat de meter vol is om de 1e luitenant af te maken. dan is het gebied "vrijgespeeld" en krijg je bij elke missie extra cache...

ook om in beide sessie (met je coop partner) de kluizen open te maken kan je 2x pakken en de comics voor perk punten ook
Ik neem aan de gijzelnemers? ;)
Dat is inderdaad de tactiek, verhaal vrijspelen en dan dubbel cashen met de side-missies.

• Famous

Famous

R 400+

R.G schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:14:
[...]

Zie ik je daar? xd
Wanneer heb je besteld?
Hier staat hij nog op “we bereiden je bestelling voor verzending voor” :'(

ourplayground schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:29:
[...]

Speel op hard, dus dat wordt lastig.....
Guns for hire heb je bij de hoofdmissies sowieso niet beschikbaar.
En dan die continue spawnende jeeps met gasties en meteen alarm na een sniperschot met demper |:(
Nee, grappig voor tussendoor maar dan ook niet meer dan dat voor mij.

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:26
Hoe doet de X box one x met de uhd speler op dit moment ??. Wil een nieuwe uhd speler kopen, maar als de x box one x ook een goede aan boord heeft met O.A atmos ondersteuning wil ik daar ook wel eens naar kijken. Las vele klachten omtrent de Uhd speler, misschien zijn deze inmiddels opgelost.??

[ Voor 19% gewijzigd door harley2009 op 03-04-2018 21:02 ]

• R.G

R.G

Famous schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 18:49:
[...]

Wanneer heb je besteld?
Hier staat hij nog op “we bereiden je bestelling voor verzending voor” :'(
Zondag middag, ik heb hem nu hier, echt super deal, misschien is ophalen voorrang ivm pasen komt goed stondem er 50+ en in de winkel stonden er 30 voor 499 8)7 8)7

• Famous

Famous

R 400+

R.G schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 21:51:
[...]

Zondag middag, ik heb hem nu hier, echt super deal, misschien is ophalen voorrang ivm pasen komt goed stondem er 50+ en in de winkel stonden er 30 voor 499 8)7 8)7
Haha, lekker dan.
Jammer dat FC 5 al bijna uitgespeeld is, die is wel X geoptimaliseerd dacht ik.

Ach, hopen dat ik hem vrijdag binnen heb, anders wordt het pas maandag :+

Veel plezier alvast!

Edit; zou me trouwens niet verbazen als die pas later verzonden wordt.
Duitsland is sowieso niet van de “volgende dag” mentaliteit.
Ondanks dat het niets nieuws is, toch een beetje spannend :D

[ Voor 17% gewijzigd door Famous op 03-04-2018 22:06 ]

justifire schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 19:00:
[...]

Speel op hard, dus dat wordt lastig.....
Guns for hire heb je bij de hoofdmissies sowieso niet beschikbaar.
En dan die continue spawnende jeeps met gasties en meteen alarm na een sniperschot met demper |:(
Nee, grappig voor tussendoor maar dan ook niet meer dan dat voor mij.
Ik ken de game niet dus geen idee of het daar enigszins realistisch in is, maar in veel van die games waar je met een silencer rustig een voor een alle vijanden uit kunt schakelen is het natuurlijk eigenlijk ook maar raar dat ze niet op een gegeven moment toch achterdochtig worden waar Pietje en Jantje toch uithangen... Vooral bij een zwaar bewaakt complex is het niet gek dat bewakers elkaar ook in de gaten houden en alarm slaan als er zomaar mensen verdwijnen, laat staan als ze dood neervallen (want als je met een sniper schiet kun je moeilijk het lichaam verstoppen).

Het is natuurlijk heel wat anders of het leuk is voor de gameplay als vijanden zo snel alarm slaan en je moeilijk sneaky kunt spelen, maar qua realisme vind ik het niet gek :P

Finraziel schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 22:59:
[...]

Ik ken de game niet dus geen idee of het daar enigszins realistisch in is, maar in veel van die games waar je met een silencer rustig een voor een alle vijanden uit kunt schakelen is het natuurlijk eigenlijk ook maar raar dat ze niet op een gegeven moment toch achterdochtig worden waar Pietje en Jantje toch uithangen... Vooral bij een zwaar bewaakt complex is het niet gek dat bewakers elkaar ook in de gaten houden en alarm slaan als er zomaar mensen verdwijnen, laat staan als ze dood neervallen (want als je met een sniper schiet kun je moeilijk het lichaam verstoppen).

Het is natuurlijk heel wat anders of het leuk is voor de gameplay als vijanden zo snel alarm slaan en je moeilijk sneaky kunt spelen, maar qua realisme vind ik het niet gek :P
Als een vijand buiten het zicht staat van anderen zou niemand iets door moeten hebben (tot er iemand langs het slachtoffer loopt uiteraard)
En als ze dan gealarmeerd zijn, hoe weten ze dan precies waar ze massaal heen moeten rushen zelfs als ik achter een berg lig ?
Dan heb je nog de gepantserde vijand met de lmg die zo zuiver schiet alsof ze een sniper hebben 8)7
Maar goed, ik houd er over op, mijn mening verander je toch niet.
Hulde voor Assassins Creed Origins, Wildlands is best tof, Far Cry 5 meh....

justifire schreef op woensdag 4 april 2018 @ 08:08:
[...]

Als een vijand buiten het zicht staat van anderen zou niemand iets door moeten hebben (tot er iemand langs het slachtoffer loopt uiteraard)
En als ze dan gealarmeerd zijn, hoe weten ze dan precies waar ze massaal heen moeten rushen zelfs als ik achter een berg lig ?
Dan heb je nog de gepantserde vijand met de lmg die zo zuiver schiet alsof ze een sniper hebben 8)7
Maar goed, ik houd er over op, mijn mening verander je toch niet.
Hulde voor Assassins Creed Origins, Wildlands is best tof, Far Cry 5 meh....
Oh ik probeer helemaal je mening niet te veranderen hoor, ik heb zelf geen mening want heb het spel nog niet gespeeld... Vind het juist wel interessant om dit te horen :)
En ja, dat klinkt inderdaad als een hard mode die werkt door de AI te laten cheaten, dat is allesbehalve leuk. Klinkt als wat mij in Far Cry 2 heel erg stoorde, ik zag de vijand niet door de begroeiing maar de AI was mij compleet lek aan het schieten omdat zij blijkbaar geen last hadden van die begroeiing.
Mij lijkt de game op zich nog steeds wel leuk, maar ik hoef dan ook niet zo nodig op hard mode te spelen... Alleen hoop ik dan wel dat er geen achievement voor is :+

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:37
Ik heb sinds afgelopen week een Xbox One S. Sinds de 360 heb ik geen Xbox meer gehad, en ik heb een nieuwe username. Ik ben op zoek naar nieuwe matties voor online gaming. Ik speel op dit moment Gears of War 4, SoT (tenminste, dat zou ik graag willen, maar zonder crew of vrienden vragen ze je direct om weg te gaan, dus ik weet nog niet eens hoe het spel speelt) en verder PUGB.

Gamertag is SlickCyrax77
Pagina: 1 ... 72 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.