[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.064 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:40
Sea of Thieves download vast gestart vanuit nieuw zeeland store. Kan ik morgen vast beginnen met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:03
Spelen kan al de hele avond. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:40
Ik zag jou het al spelen. Zelf ook even gedaan. Valt me niks tegen. Morgen maar eens even echt varen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:48

SalimRMAF

SpaceX - 4K

De Xbox One is perfect, op 1 simpel iets na: een mogelijkheid om via de chatpad een customizable knopje in te stellen als een mediaknop voor "Volgende"...

Komt dit ooit in orde? Je hebt nu alleen een optie voor "Pauze/Play"...

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:05
Leuke aanbieding voor Xbox eigenaren bij iBood vandaag:

http://www.ibood.com/elec...sion-8-gaming-tablet.html

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 15:41

Player1S

Probably out in the dark

quorumz schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 05:51:
Daar zijn ze weer

De Xbox one deals: https://www.trueachieveme...e-roundup-march-20th-2018

De Xbox 360 deals: https://www.trueachieveme...e-roundup-march-20th-2018

Major Nelson Spotlight Sale: https://majornelson.com/2...d-and-spotlight-sale-120/

Out today: Sea of Thieves:
[video]

Goedkoop 3 maanden gamepass voor 16 euro: https://gamedealdaily.com...-month-subscription-code/

Yes, vanaf nu digitale pre order: Vampyr: https://majornelson.com/2...pre-download-on-xbox-one/
(van makers Life is Strange)
Heb voor shits and giggles Horse Racing 2016 gekocht. Wat kan er mis gaan voor €1,95? :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-09 15:30
Wat zijn de echte nadelen van een xbox delen met een vriend? Kan hij bv bij mijn CC gegevens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:36
Gruijters schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 13:21:
Wat zijn de echte nadelen van een xbox delen met een vriend? Kan hij bv bij mijn CC gegevens?
Je kan je account extra beveiligen met een pincode voordat er betalingen worden gedaan. Hij kan dus niet zomaar dingen kopen als hij wel op je profiel kan inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:23
Zou dat werken. Heb nu al moeite met streaming naar mijn surface op een prima netwerk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Vecodo schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 13:55:
[...]

Zou dat werken. Heb nu al moeite met streaming naar mijn surface op een prima netwerk.
Ik vin dhet vooral leuk dat ze in de plaatjes een Xbox 360 afbeelden in het audiomeubel en dat het voor de XBO uiteraard is :+

OT: Ik zou niet weten waarom dit niet echt zou werken. Moet je wel een goed stabiel netwerk hebben. als het even kan op 5Ghz en je XBO bedraad op (minstens) 100 Mbit.

En sich is het hoe dan ook helemaal niet duur voor een W10 tablet in het algemeen.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Laatst online: 20:23
Notna schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 13:59:
[...]

Ik vin dhet vooral leuk dat ze in de plaatjes een Xbox 360 afbeelden in het audiomeubel en dat het voor de XBO uiteraard is :+

OT: Ik zou niet weten waarom dit niet echt zou werken. Moet je wel een goed stabiel netwerk hebben. als het even kan op 5Ghz en je XBO bedraad op (minstens) 100 Mbit.

En sich is het hoe dan ook helemaal niet duur voor een W10 tablet in het algemeen.
Beide hier het geval, toch FIFA streamen werkt niet helemaal lekker.
Ook nog nooit echt deftig naar gekeken. Zal dat eens doen van het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Vecodo schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:23:
[...]

Beide hier het geval, toch FIFA streamen werkt niet helemaal lekker.
Ook nog nooit echt deftig naar gekeken. Zal dat eens doen van het weekend.
Ook als je de quality helemaal naar beneden schroeft? Op (Extra?)High heb je echt wel wat resources nodig om goed te kunnen streamen. Vanwege de input lag die dan vaak te groot wordt, doe ik dat niet en ga ik er 1 niveau onder zitten. Dat werkt hier prima op een Gigabit bedraad netwerk en de laptop op 5Ghz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(ja ja, dubbelpost, maar het is het waard) Voor wie GamePass 2 maanden wilt proberen voor weinig (€1.51):

https://nl.pepper.com/aan...uwe-game-pass-leden-64107

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 15:01

v8power67

Psn: Mausosaurus

Notna schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 07:57:
(ja ja, dubbelpost, maar het is het waard) Voor wie GamePass 2 maanden wilt proberen voor weinig (€1.51):

https://nl.pepper.com/aan...uwe-game-pass-leden-64107
Dat is een mooie deal. Sea of thieves zit erbij toch ? Dan is het het proberen misschien wel waard.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

v8power67 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 08:08:
[...]

Dat is een mooie deal. Sea of thieves zit erbij toch ? Dan is het het proberen misschien wel waard.
Yup, SoT zit in Gamepass en zodoende kan je het dus iig 2 maanden uitproberen (naast nog een hele sloot andere games)

Ik ga SoT niet eens proberen meer. Heb de beta 3 keer gespeeld en het is gewoon een puinzooi als je niet met een vaste crew kan of wilt werken. niets voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Notna schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 08:13:
[...]

Yup, SoT zit in Gamepass en zodoende kan je het dus iig 2 maanden uitproberen (naast nog een hele sloot andere games)

Ik ga SoT niet eens proberen meer. Heb de beta 3 keer gespeeld en het is gewoon een puinzooi als je niet met een vaste crew kan of wilt werken. niets voor mij :)
Ja door de beta twijfel ik ook want vond erg snel saai en idd ik speelde zonder bekende mensen en wist mn god niet wat ik aan het doen was...
Persoonlijk is er verder geen game die ik hoef te spelen uit de game pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zitten echt hele goede games in Game Pass. Dus vraag me af of je die hebt gespeeld of dat je gewoon weinig hebt met dat soort spellen?

To name a few:

-10 second Ninja
-Alle bioshock games
-Brothers, a tale of two sons
-Alle gears of war games
-Hue
-Limbo
-Metro Last Light redux
-RiME
-Sunset Overdrive
-Super Time Force

En dan nog eens alle MS games direct bij launch zoals Sea of Thieves en binnenkort ook State of Decay 2.

En dat voor 9.95 per maand. Ik ben een dief van mijn eigen portemonnee als ik dit niet aanschaf.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-03-2018 09:26 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:36

R.G

Mmm iemand ook last van dat ac orgins minder stabiel draait? Voornamelijk input controller naar game? Ben in alexendria en merk sinds de laatste patch inputlag.

Deze game past realtime zijn settings aan right? Output changing on the fly , het kan komen omdat hij in de background download en dus de hdd used.

Alleen, heeft de xbox one geen aparte thread, / cpu voor network downloads? Zoals ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:46
In April komt i.i.g City Skylines bij de Game Pass. Dat is voor mij dan al weer een goed bestede 9,95, buiten wat er nog meer toegevoegd gaat worden en wat ik nog moet spelen. Heb zin in een City Builder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
  • Laatst online: 18-09 15:37
DutchOwnage schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 10:33:
In April komt i.i.g City Skylines bij de Game Pass. Dat is voor mij dan al weer een goed bestede 9,95, buiten wat er nog meer toegevoegd gaat worden en wat ik nog moet spelen. Heb zin in een City Builder.
Hey cool, die wou ik al kopen, maar dat hoeft dan niet meer.

Nog meer wat Sea of thieves spelers hier? Heb gisteren even kort een potje gedaan, maar je moet toch wel een eigen clubje hebben. Kwam tussen een paar van die franse lolbroeken terecht, zat gelijk in de cel..leuk hoor :|

Je mag mij toevoegen voor sea of thieves eventueel, zelfde naam als mijn nickname hier.

[ Voor 6% gewijzigd door Romius op 21-03-2018 10:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Romius schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 10:49:
[...]

Hey cool, die wou ik al kopen, maar dat hoeft dan niet meer.

Nog meer wat Sea of thieves spelers hier? Heb gisteren even kort een potje gedaan, maar je moet toch wel een eigen clubje hebben. Kwam tussen een paar van die franse lolbroeken terecht, zat gelijk in de cel..leuk hoor :|

Je mag mij toevoegen voor sea of thieves eventueel, zelfde naam als mijn nickname hier.
Ik heb het even gedaan om te kijken of ze nog wat hebben veranderd ten opzichte van de beta en vooral of ze nog wat nieuwe content hebben toegevoegd maar man man man wat een magere game is het. Vrijwel niks te doen, veel herhaling in de missies (hoor ik van mensen die verder zijn, maar dat klopt wel met mijn beta-ervaringen) en weinig om naartoe te werken. Ja je kunt missie-gasten levelen en vervolgens andere stuff kopen, maar er komt gewoon niks bij. Vanaf het begin kun je eigenlijk evenveel als iemand die er 80 uur in steekt (ok, je kunt 2 wapens kopen die anders zijn, maar weinig indruk maken verder). Combat tegen die skeletten wordt ook snel saai en schatzoeken is ook niet de briljantste afwisseling. Dan nog kippen oid verzamelen en thats it. Mooie graphics, goede sfeer, aardige opzet maar gewoon te weinig content.

En toen ik begon kwam ik al meteen in zwart water terecht waar ook dat zeemonster zit. 1 tentakel heeft ie dan omhoog. Geen idee of ik wat fout deed, maar er kwam 0 reactie van toen ik met kanon erop schoot of toen ik hem ging slaan met mn zwaard. Iets verder gevaren en ik kom in een storm terecht. Erg mooi natuurlijk, maar meteen bij de eerste missie is dat nogal waardeloos.

Al met al dus precies wat ik na de eerste beta al verwachtte: totale flop. De No Mans Sky van Xbox wordt al vaak gebruikt ter vergelijking en de reviews zijn er ook naar.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:36:
[...]

Ik heb het even gedaan om te kijken of ze nog wat hebben veranderd ten opzichte van de beta en vooral of ze nog wat nieuwe content hebben toegevoegd maar man man man wat een magere game is het. Vrijwel niks te doen, veel herhaling in de missies (hoor ik van mensen die verder zijn, maar dat klopt wel met mijn beta-ervaringen) en weinig om naartoe te werken. Ja je kunt missie-gasten levelen en vervolgens andere stuff kopen, maar er komt gewoon niks bij. Vanaf het begin kun je eigenlijk evenveel als iemand die er 80 uur in steekt (ok, je kunt 2 wapens kopen die anders zijn, maar weinig indruk maken verder). Combat tegen die skeletten wordt ook snel saai en schatzoeken is ook niet de briljantste afwisseling. Dan nog kippen oid verzamelen en thats it. Mooie graphics, goede sfeer, aardige opzet maar gewoon te weinig content.

En toen ik begon kwam ik al meteen in zwart water terecht waar ook dat zeemonster zit. 1 tentakel heeft ie dan omhoog. Geen idee of ik wat fout deed, maar er kwam 0 reactie van toen ik met kanon erop schoot of toen ik hem ging slaan met mn zwaard. Iets verder gevaren en ik kom in een storm terecht. Erg mooi natuurlijk, maar meteen bij de eerste missie is dat nogal waardeloos.

Al met al dus precies wat ik na de eerste beta al verwachtte: totale flop. De No Mans Sky van Xbox wordt al vaak gebruikt ter vergelijking en de reviews zijn er ook naar.
Thanks voor je review , lijkt me een geweldige game kwa sfeer & graphics. Wou hem alleen dan solo gaan spelen, helaas las ik al van veel dat het hard nodig is om een crew te hebben. Dit hield mij tegen om de game te kopen/halen, ik wacht dus nog even verstandig af op meer reviews.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
Martinspire schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:36:
[...]

Ai, zover was ik nog niet, hopelijk komen ze nog met wat meer content/verbeteringen dan. Gelukkig heb ik m'n gamepass meer gekocht voor crackdown 3, ik hoop dat die wel beter gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 12:03:
Ik denk dat Sea of Thieves erg vermakelijk is met een groep vrienden. Ik vergelijk het een beetje met Destiny. Dat was ook ontzettend repetitief, maar met een vaste groep ontzettend vermakelijk. :)

Zonder vaste groep en solo zal het inderdaad wel tegen kunnen vallen, goh, hetzelfde als Destiny :)
Ben het over Destiny een beetje oneens, aangezien ik Destiny 2 echt heb vermaakt met de storymode.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:22:
Er zitten echt hele goede games in Game Pass. Dus vraag me af of je die hebt gespeeld of dat je gewoon weinig hebt met dat soort spellen?

To name a few:

-10 second Ninja
-Alle bioshock games
-Alle gears of war games
-Hue
-Limbo
-Metro Last Light redux
-RiME
-Sunset Overdrive
-Super Time Force

En dan nog eens alle MS games direct bij launch zoals Sea of Thieves en binnenkort ook State of Decay 2.

En dat voor 9.95 per maand. Ik ben een dief van mijn eigen portemonnee als ik dit niet aanschaf.
en het kan veel cheaper: https://gamedealdaily.com...-month-subscription-code/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
quorumz schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 12:44:
[...]

Volgens mij had ik dat in de Beta van Sea of Thieves niet meegekregen dat die zou komen..
Is er ook niet. Momenteel een van de grootste klachten. Geen verhaal en als je tijdens je rit met je gevonden spullen kopje onder gaat ben je alles kwijt. En dat is best hard voor een "fun" game. Je hoort dus al oproepen om een scheiding te maken in "quest gehaald" en "spullen ingeleverd".

Ik heb het gister weer gespeeld (beta een flink aantal keer gedaan) en het is allemaal een pot nat. Ik ben niet onder de indruk. Ik kom volgende maand nog eens terug. Gelukkig dat ik het spel via Gamepass heb gespeeld.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

uchiha tijntje schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:22:

To name a few:

-10 second Ninja
-Alle bioshock games
-Alle gears of war games
-Hue
-Limbo
-Metro Last Light redux
-RiME
-Sunset Overdrive
-Super Time Force

Of de games ken ik niet ( 10 second ninja, super time force, hue, brothers)
Of heb ze al ( bioshock, rime, sunset,limbo)
Of ze intrsseren me niet( gears, metro, state of decay 2)
Alleen dus sea of thieves en tja lees niet al te goede dingen erover als je geen online gamer bent.
En ja verder komen er geen exclusieve games aan die me echt boeien( forza motorsport na deel 7 ook maar opgegeven) dus ja horizon 4 hopelijk wel. Neem ik wel een maandje die pass voor die game.

Vraag me ten zeerste af hoeveel ze hiermee verliezen qua omzet. Neem 1 maand van 10 euro en speel alle exclusieve games die ze hebben en klaar. Lijkt me niet heel winstgevend voor ze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:30
v8power67 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 14:08:
[...]

Of de games ken ik niet ( 10 second ninja, super time force, hue, brothers)
Of heb ze al ( bioshock, rime, sunset,limbo)
Of ze intrsseren me niet( gears, metro, state of decay 2)
Alleen dus sea of thieves en tja lees niet al te goede dingen erover als je geen online gamer bent.
En ja verder komen er geen exclusieve games aan die me echt boeien( forza motorsport na deel 7 ook maar opgegeven) dus ja horizon 4 hopelijk wel. Neem ik wel een maandje die pass voor die game.

Vraag me ten zeerste af hoeveel ze hiermee verliezen qua omzet. Neem 1 maand van 10 euro en speel alle exclusieve games die ze hebben en klaar. Lijkt me niet heel winstgevend voor ze..
Eens. Ik zie ook maar voor een select clubje games meerwaarde in dit product.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:08

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 15:51:
Gamepass is dan uiteraard ook gewoon het opstapje naar de Netflix-achtige dienst die er onheroepelijk gaat komen.
€40,- per maand en alles kunnen spelen wat er op de MS marketplace beschikbaar is ?
Count me in !
Dit, dit verwacht ik ook uiteindelijk, het enige wat ik hoop is dat we niet een versnippering krijgen ala netflix, hulu, youtube red (Bestaat dit nog :? ) crunchyroll, videoland, nlziet, pathe thuis, fox el live etc etc.

En als je tijd genoeg hebt, dan is 'in een maandje alles spelen' misschien een valide optie, ik heb echter maar puur uur per week te besteden aan gamen, dus dat wordt em niet. Maar ik vind dit soort concepten reuze interesseant, zin om te game? titel klikken downen installeren en spelen (en op een gegeven moment zal het wsl steamen ook net zo goed te doen zijn als vanaf je console zelf......)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
justifire schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 15:51:
Gamepass is dan uiteraard ook gewoon het opstapje naar de Netflix-achtige dienst die er onheroepelijk gaat komen.
€40,- per maand en alles kunnen spelen wat er op de MS marketplace beschikbaar is ?
Count me in !
Met gamepass en EA access kom je al een heel eind als je het mij vraagt voor een kleine 13 euro paar maand echt niet te duur en als je voorheen een 360 had ook nog flink wat BC spellen, tel daarbij nog de Gold spellen op en je hebt een vrij aardige collectie om uit te putten. Bij de concurrent hebben ze helemaal niks wat erop lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
uchiha tijntje schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 15:25:
[...]

120 euro per jaar op zijn max. Met een select clubje kom je al snel op dit bedrag uit volgens mij :)
Sorry. Met 'games' bedoelde ik 'gamers' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
harrytasker schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 18:13:
[...]

Met gamepass en EA access kom je al een heel eind als je het mij vraagt voor een kleine 13 euro paar maand echt niet te duur en als je voorheen een 360 had ook nog flink wat BC spellen, tel daarbij nog de Gold spellen op en je hebt een vrij aardige collectie om uit te putten. Bij de concurrent hebben ze helemaal niks wat erop lijkt.
Het punt is dat beide diensten bij lange na niet alle interessante games dekken. Anders gezegd; je betaalt ook voor een hoop 'troep'. Je maandelijkse kosten zullen in de praktijk dus een hoger liggen dan die € 13,- euro.

Zolang je games op disc kunt kopen én verkopen zullen deze diensten nooit bij de massa aanslaan. En ga er maar vanuit dat de PS5 (de eerst komende echt nieuwe console) ook gewoon weer een discdrive heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Rossi46 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 18:57:
[...]

Het punt is dat beide diensten bij lange na niet alle interessante games dekken. Anders gezegd; je betaalt ook voor een hoop 'troep'. Je maandelijkse kosten zullen in de praktijk dus een hoger liggen dan die € 13,- euro.

Zolang je games op disc kunt kopen én verkopen zullen deze diensten nooit bij de massa aanslaan. En ga er maar vanuit dat de PS5 (de eerst komende echt nieuwe console) ook gewoon weer een discdrive heeft.
Spotify en Netflix zijn retepopulair. Op beide platforms zit enorm veel dat ik niet gebruik. En op beide platforms (Spotify minder) mist er veel van wat ik wel wil zien. Voordat deze platforms bestonden vond 'iedereen' dat het nooit zou werken. Wie weet werkt deze manier van licenties huren juist perfect. Ben iig blij dat ze afgestapt zijn van dat idiote streaming gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 19:38:
[...]

Spotify en Netflix zijn retepopulair. Op beide platforms zit enorm veel dat ik niet gebruik. En op beide platforms (Spotify minder) mist er veel van wat ik wel wil zien. Voordat deze platforms bestonden vond 'iedereen' dat het nooit zou werken. Wie weet werkt deze manier van licenties huren juist perfect. Ben iig blij dat ze afgestapt zijn van dat idiote streaming gedoe.
Spotify biedt een gebruiksgemak dat er daarvoor simpelweg niet was. Het was echt iets nieuws. Netflix hetzelfde, wellicht in iets mindere mate. Anders gezegd; daarbij is het verschil tussen 'situatie oud' en 'situatie nieuw' veel groter dan bij Gamepass.

Dat is ook juist het probleem van Gamepass. In de praktijk is de toegevoegde waarde (nu nog) te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rossi46 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 20:29:
[...]

Spotify biedt een gebruiksgemak dat er daarvoor simpelweg niet was. Het was echt iets nieuws. Netflix hetzelfde, wellicht in iets mindere mate. Anders gezegd; daarbij is het verschil tussen 'situatie oud' en 'situatie nieuw' veel groter dan bij Gamepass.

Dat is ook juist het probleem van Gamepass. In de praktijk is de toegevoegde waarde (nu nog) te klein.
Het gebruikersgemak van wat betalen m vervolgens allemaal games te kunnen spelen spreekt mij wel aan. Gamepass bespaart mij nu al geld. En het voegt gemak toe. Ik hoef namelijk niet allemaal rare webshops af op zoek naar deals.

Spotify was niet iets heel nieuws. Het maakte wat we al deden (ik althans) legaal en makkelijk tegen een maandelijkse betaling. Ipv kazaa+itunes+ipod was het een app (eerst super lelijk op desktops later op de telefoon). Spotify was eerst gratis met advertenties en later premium tegen betaling. Het werd beter en beter om uiteindelijk de spa rood van muziek te worden. Zoiets is best denkbaar bij games. Alleen wat je al zei: het werkt niet goed als het gefragmenteerd is. In een ideale wereld is alles in 1 bedrag. Next best thing is als MS en Sony het fixt voor al hun exclusives + multiplats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Vraag me echt af of die gamepass wel zin heeft voor ms:
https://www.resetera.com/...ieves-vs-game-pass.30999/
Zoals hier te zien is, over grote deel heeft de game via gamepass getest, en veel ervan zeggen ook dmv de free trial of een goedkope key te gebruiken.

Wat betekent dit voor de verkoopcijfers van bv sea of thieves. Nu er toch wel veel negatief nieuws naar buiten komt omtrent de game. En iedereen hem dus 14 dagen kan testen.

Het idee ervan is echt goed denk ik en pro consument. Maar denk dat dit juist dus ook tegen ze kan gaan werken. Zoals nu met sea of thieves.
Toch een van hun weinige exclusieve games. En word bijna gratis weggegeven.
Plus denk dat weinig mensen na de 14 dagen trial de game dan alsnog kopen, hooguit nemen ze een gamepass abo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:06:
Vraag me echt af of die gamepass wel zin heeft voor ms:
https://www.resetera.com/...ieves-vs-game-pass.30999/
Zoals hier te zien is, over grote deel heeft de game via gamepass getest, en veel ervan zeggen ook dmv de free trial of een goedkope key te gebruiken.

Wat betekent dit voor de verkoopcijfers van bv sea of thieves. Nu er toch wel veel negatief nieuws naar buiten komt omtrent de game. En iedereen hem dus 14 dagen kan testen.

Het idee ervan is echt goed denk ik en pro consument. Maar denk dat dit juist dus ook tegen ze kan gaan werken. Zoals nu met sea of thieves.
Toch een van hun weinige exclusieve games. En word bijna gratis weggegeven.
Plus denk dat weinig mensen na de 14 dagen trial de game dan alsnog kopen, hooguit nemen ze een gamepass abo.
In je eerste zin vraag je je af of gamepass wel zin heeft.
In je laatste zin geef je aan dat men een gamepas abo neemt.
Altijd leuk als mensen hun eigen vragen beantwoorden :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 07:31:
[...]

Neeeeej, houd hem niet teveel bezig! Heb hem nodig voor A way Out en CoD!

Grrrrrrr.
Geen zorgen. Dit weekend geef ik de monsters vrijaf. Zo veel mogelijk dan. Wanneer kunnen we beginnen met a way out?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 09:04:
[...]

Grrrr, dit weekend wordt lastig. Ben sociaal gebonden :X

Vrijdagavond zou kunnen en zaterdag tot een uur of 1 s'middags.

Lijkt me leuk :)
Afhankelijk van de vrijdagmiddagborrelactiviteiten kunnen we dus vrijdagavond onze bevindingen hier delen. Fijn voor alle volgers van de achievementblogjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

justifire schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 00:01:
[...]

In je eerste zin vraag je je af of gamepass wel zin heeft.
In je laatste zin geef je aan dat men een gamepas abo neemt.
Altijd leuk als mensen hun eigen vragen beantwoorden :)
Ik bedoel of de gamepass zin heeft voor ms financieel gezien. Ik heb het idee dat dit niet heel winstgevend gaat zijn.
En zoals ik zeg erg pro consument maar niet pro ms zn portemonnee. Dus of de prijs ervan gaat flink stijgen.
Mensen kunnen nu heel goedkoop wat games spelen. Erna abo stoppen en klaar. Dannheeft ms 10 euro (of zelfs maar 1.5 euro voor 2 maanden momenteel)gehad. Maar de speler heeft meerdere games gespeeld, maar dat geld ziet ms er niet in terug...
Zoals nu dus gebeurd met sea of thieves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

v8power67 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 10:22:
[...]

Ik bedoel of de gamepass zin heeft voor ms financieel gezien. Ik heb het idee dat dit niet heel winstgevend gaat zijn.
En zoals ik zeg erg pro consument maar niet pro ms zn portemonnee. Dus of de prijs ervan gaat flink stijgen.
Mensen kunnen nu heel goedkoop wat games spelen. Erna abo stoppen en klaar. Dannheeft ms 10 euro (of zelfs maar 1.5 euro voor 2 maanden momenteel)gehad. Maar de speler heeft meerdere games gespeeld, maar dat geld ziet ms er niet in terug...
Tot nu toe zijn het meestal oudere games die hierin beschikbaar zijn, SoT is een uitzondering.
Verwacht niet dat ze al hun nieuwe toptitels erin gaan zetten, tenzij ze een soort premium abo beschikbaar maken oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 09:23:
[...]

Afhankelijk van de vrijdagmiddagborrelactiviteiten kunnen we dus vrijdagavond onze bevindingen hier delen. Fijn voor alle volgers van de achievementblogjes. :)
Deal!

Gisteren Sherlock Holmes The Devils Daughter uitgespeeld. Niet echt een hele aanrader. De laadtijden alleen al... 8)7

Verder The Count Lucanor gekocht, maar dat is een beetje een vaag spelletje. Had er net wat anders van verwacht bij het lezen van de beschrijving, maar het was niet al te duur en ook niet erg lang.
[...]

Ik vind het bijzonder dat je nu al conclusies trekt dat de prijs ervan flink gaat stijgen omdat het niet financieel uitkomt voor MS. Er zal vast een slimme afdeling bij MS zijn die een weloverwogen financiële keuze heeft gemaakt gelet op de gehele context van het Live ecosysteem. :)
kevlar01 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 10:25:
[...]

Tot nu toe zijn het meestal oudere games die hierin beschikbaar zijn, SoT is een uitzondering.
Verwacht niet dat ze al hun nieuwe toptitels erin gaan zetten, tenzij ze een soort premium abo beschikbaar maken oid.
Alle first party titels komen direct bij launch in Game Pass. Bij die mededeling is niet gesproken over verschillende typen abbo's. Uiteindelijk zal het mogelijk een ontwikkeling krijgen zoals @justifire heeft aangegeven, namelijk voor een X bedrag alle games of iets dergelijks.

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-03-2018 10:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 16:15
[...]

Voordeel voor MS is natuurlijk wel dat iedereen nu Game Pass kent. Mensen die nu de 14 dagen trail gebruikt hebben (en deze direct weer opgezegd hebben) zullen volgende keer dus een gewoon abo moeten nemen zonder trail. MS zal dit zeker opzetten voor de lange termijn, dus zien dit misschien gewoon als initiële investering?

Zelf ben ik erg enthousiast over Game Pass, staan een hoop top titels op en heb een hoop games gespeeld die ik anders nooit gekocht zou hebben (Brothers: a Tale of Two Sons, Braid, The Bridge, Limbo etc.)

Edit:
uchiha tijntje schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 10:28:
Ik vind het bijzonder dat je nu al conclusies trekt dat de prijs ervan flink gaat stijgen omdat het niet financieel uitkomt voor MS. Er zal vast een slimme afdeling bij MS zijn die een weloverwogen financiële keuze heeft gemaakt gelet op de gehele context van het Live ecosysteem. :)
Dat denk ik ook, MS zal hier een slim team op hebben gezet die hier vast een lange termijn visie/plan voor hebben uitgewerkt. Als de Game Pass kunnen combineren met PC (dus een soort crossplatform Game Pass) denk ik dat ze een hele grote markt kunnen bedienen en dit erg populair zal worden.

[ Voor 23% gewijzigd door MochiGohan op 22-03-2018 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:46
Het is te hopen dat Microsoft dit jaar gaat knallen op de E3 met écht goeie (nieuwe) exclusives, ik denk aan o.a een Fable 4 en een Perfect Dark naast natuurlijk de nieuwe Halo, Horizon en Gears, want met een SoT ga je de oorlog niet winnen is mijn persoonlijke mening. Totaal niet mijn ding. Over State of Decay 2 heb ik ook twijfels, wellicht dat Crackdown 3 wél de knaller gaat worden.

Game Pass vindt ik een hele goeie zet. Dus hopelijk gaat Spencer vanaf dit jaar oogsten waar ie 2 jaar geleden mee begonnen is. Studio's aan zich binden, (nieuwe) ip's lanceren en de huidige consumer friendly koers aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 10:51:
Het is te hopen dat Microsoft dit jaar gaat knallen op de E3 met écht goeie (nieuwe) exclusives, ik denk aan o.a een Fable 4 en een Perfect Dark naast natuurlijk de nieuwe Halo, Horizon en Gears, want met een SoT ga je de oorlog niet winnen is mijn persoonlijke mening. Totaal niet mijn ding. Over State of Decay 2 heb ik ook twijfels, wellicht dat Crackdown 3 wél de knaller gaat worden.

Game Pass vindt ik een hele goeie zet. Dus hopelijk gaat Spencer vanaf dit jaar oogsten waar ie 2 jaar geleden mee begonnen is. Studio's aan zich binden, (nieuwe) ip's lanceren en de huidige consumer friendly koers aanhouden.
State of Decay 2 is cross platform, dus ik heb een vriend die totaal niet van de consoles is nu aangespoord om dit samen te spelen. :)

Ik hoop dan ook dat alle coop games cross platform games gaan worden. Dat is toch wel een beetje de toekomst waar MS ook naar streeft binnen haar ecosysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Er zal vast van alles weloverwogen zijn. Maar dat is in verleden ook wel gebleken dat dit niet automagisch betekent dat het een succes word( launch xbox one bv. Of ps now, en zo kan je heel veel weloverwogen voorbeelden noemen die niet altijd een succes bleken).
Zoals ik al eerder aangaf het idee van de gamepass is mooi en pro consument.
Maar als ik dan het topic lees op resetera dat 80 % sea of thieves gespeeld heeft dmv de gamepass, en vele ervan ook nog eens dmv de 14 dagen trial of aanbiedingen.
Dan vraag ik mij heel erg af, word er wel geld verdiend aan bv sea of thieves.

En ja het punt is waar dat als je de trial gedaan hebt je idd erna moet betalen. Maar wat weerhoud mensen ervan het niet op te zeggen, wachten op een mooi aanbod, en dan alles in 1 maand alla 10 euro uitspelen. En dan weer wachten voor maanden.
Zo zou ik het namelijk doen. Wachten op horizon 4, deze een maand spelen( naja verleden heeft me geleerd een forza is paar dagen leuk en geloof horizon 3 iets van 120 uur gespeeld en toen klaar ermee).
Dan kan ik ook nog de andere games spelen die maand als ik zou willen. En dan klaar.
Waarnze dan normaal 120 euro zouden krijgen voor 1 game. Krijgen ze nu maar 10 euro voor een helleboel games in 1 maand van mij.
Tuurlijk zijn er de diehard fans die dus elke maand gaan dokken etc.
Maar denk dat merendeel het op bovenstaande manier gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 11:36:
Er zal vast van alles weloverwogen zijn. Maar dat is in verleden ook wel gebleken dat dit niet automagisch betekent dat het een succes word( launch xbox one bv. Of ps now, en zo kan je heel veel weloverwogen voorbeelden noemen die niet altijd een succes bleken).
Zoals ik al eerder aangaf het idee van de gamepass is mooi en pro consument.
Maar als ik dan het topic lees op resetera dat 80 % sea of thieves gespeeld heeft dmv de gamepass, en vele ervan ook nog eens dmv de 14 dagen trial of aanbiedingen.
Dan vraag ik mij heel erg af, word er wel geld verdiend aan bv sea of thieves.

En ja het punt is waar dat als je de trial gedaan hebt je idd erna moet betalen. Maar wat weerhoud mensen ervan het niet op te zeggen, wachten op een mooi aanbod, en dan alles in 1 maand alla 10 euro uitspelen. En dan weer wachten voor maanden.
Zo zou ik het namelijk doen. Wachten op horizon 4, deze een maand spelen( naja verleden heeft me geleerd een forza is paar dagen leuk en geloof horizon 3 iets van 120 uur gespeeld en toen klaar ermee).
Dan kan ik ook nog de andere games spelen die maand als ik zou willen. En dan klaar.
Waarnze dan normaal 120 euro zouden krijgen voor 1 game. Krijgen ze nu maar 10 euro voor een helleboel games in 1 maand van mij.
Tuurlijk zijn er de diehard fans die dus elke maand gaan dokken etc.
Maar denk dat merendeel het op bovenstaande manier gaan doen.
Ik denk dat het merendeel dat zeker niet op bovenstaande manier gaat doen. We kunnen misschien een polletje houden op tweakers... Ik denk dat er dan al een meerderheid is die het gewoon als abonnement heeft en niet gaat zoeken naar een aanbieding hier of daar. Voor die paar euro per maand (maximaal 4 drankjes in een maand) sites afspeuren om op zoek te gaan naar een aanbieding is niet aan mij besteed.

En ik denk dat juist wij als tweakers eerder op zoek gaan naar de aanbiedingen dan "normale casual gebruikers". Zeker gebruikers met kinderen die gewoon lekker voor 10 euro per maand veel games tot hun beschikking hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Daar komt bij dat een game 120 uur spelen binnen een maand voor veel mensen al heel erg veel is... Ja ik kom er ook makkelijk aan maar wij zijn die diehards die op een forum over games zitten te posten.
Juist ook het feit dat je even een andere game kunt proberen zal er bij veel mensen toe leiden dat ze aan het eind van de maand nog niet klaar zijn er mee en het maar door laten lopen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

uchiha tijntje schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 11:47:
[...]

Ik denk dat het merendeel dat zeker niet op bovenstaande manier gaat doen. We kunnen misschien een polletje houden op tweakers... Ik denk dat er dan al een meerderheid is die het gewoon als abonnement heeft en niet gaat zoeken naar een aanbieding hier of daar. Voor die paar euro per maand (maximaal 4 drankjes in een maand) sites afspeuren om op zoek te gaan naar een aanbieding is niet aan mij besteed.

En ik denk dat juist wij als tweakers eerder op zoek gaan naar de aanbiedingen dan "normale casual gebruikers". Zeker gebruikers met kinderen die gewoon lekker voor 10 euro per maand veel games tot hun beschikking hebben.
Wie weet. Ik deel je mening niet maar ben ook niet meer zo in de xbox wereld als met xbox 360.
Al moet ik zeggen dat die resetera poll mij al genoeg zegt. Zeker de opmerkingen eronder zeggen beetje wat ik ook zeg.
Maar we gaan het zien hoe het loopt. 10 euro is niet veel nee. Maar wel voor mij, heb geen eens gold meer omdat mijn xbox gewoon stof hapt.
Misschien met een mooie aanbieding xbox one x met bv 2 jaar gamepass voor ergens rond de 350- 400 euro. ( Plus niet snel nieuws van mogelijk een ps5) zou ik mogelijk wel overwegen. Mits de e3 wel echt sterke lineup brengt voor ms.
Want zou best de xox voor multiplatform en xbox exclusieve games( uiteraard zodra e3 beetje wat brengt) willen gebruiken en dan de ps4 pro voor exclusieve games.
Speel toch amper tot niet online( ja gt sport beetje tijden neerzetten op leaderboard).
Dus maakt niet echt uit waar ik de multiplatform games dan speel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xgar
  • Laatst online: 22:25
v8power67 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:43:
[...]

Wie weet. Ik deel je mening niet maar ben ook niet meer zo in de xbox wereld als met xbox 360.
Al moet ik zeggen dat die resetera poll mij al genoeg zegt. Zeker de opmerkingen eronder zeggen beetje wat ik ook zeg.
Maar we gaan het zien hoe het loopt. 10 euro is niet veel nee. Maar wel voor mij, heb geen eens gold meer omdat mijn xbox gewoon stof hapt.
Misschien met een mooie aanbieding xbox one x met bv 2 jaar gamepass voor ergens rond de 350- 400 euro. ( Plus niet snel nieuws van mogelijk een ps5) zou ik mogelijk wel overwegen. Mits de e3 wel echt sterke lineup brengt voor ms.
Want zou best de xox voor multiplatform en xbox exclusieve games( uiteraard zodra e3 beetje wat brengt) willen gebruiken en dan de ps4 pro voor exclusieve games.
Speel toch amper tot niet online( ja gt sport beetje tijden neerzetten op leaderboard).
Resetera is toch het oude Neogaf right? Zelden een meer biased forum meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Xgar schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:48:
[...]

Resetera is toch het oude Neogaf right? Zelden een meer biased forum meegemaakt.
Dat was alleen in de launch day tijd zo ja. Is momenteel gewoon netjes en niet meer 100% sony.
Denk dat zelfs nu wel redelijk verdeeld is.
Zou eens vaker kijken erop voor je oordeelt ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xgar
v8power67 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:53:
[...]

Dat was alleen in de launch day tijd zo ja. Is momenteel gewoon netjes en niet meer 100% sony.
Denk dat zelfs nu wel redelijk verdeeld is.
Zou eens vaker kijken erop voor je oordeelt ;)
Leek me toch duidelijk dat mijn opmerking mbt biased over het oude neogaf ging maar goed.
Als die kern daar zit heb ik daar niet veel behoefte aan, niet alleen vanwege die anti ms houding, maar ook het hoge gehalte politieke gezeur.

Ik zal iig eens neuzen op het forum.

[ Voor 18% gewijzigd door Xgar op 22-03-2018 13:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
v8power67 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:43:
[...]

Wat mij steeds meer en meer tegen gaat staan in de wereld van social media en verdere uitingen op het grote wijde web is dat als een kleine groep roepers een mening delen dit geprojecteerd wordt op de massa. :)

Een voorbeeld is de always online discussie die bij de launch van de X1. Die werd gedomineerd door een kleine groep schreeuwers terwijl het voor 99% van de gebruikers volgens mij echt geen probleem is... Ik wil deze discussie niet aanzwengelen maar dat is het voorbeeld wat me te binnen schiet.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-03-2018 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xgar
uchiha tijntje schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:25:
[...]

Wat mij steeds meer en meer tegen gaat staan in de wereld van social media en verdere uitingen op het grote wijde web is dat als een kleine groep roepers een mening delen dit geprojecteerd wordt op de massa. :)

Een voorbeeld is de always online discussie die bij de launch van de X1. Die werd gedomineerd door een kleine groep schreeuwers terwijl het voor 99% van de gebruikers volgens mij echt geen probleem is... Ik wil deze discussie niet aanzwengelen maar dat is het voorbeeld wat me te binnen schiet.
Dezelfde mensen die waarschijnlijk hun geschreeuw vanaf een telefoon die altijd online is posten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij vooral tegenstaat is dat consumenten zich als fans van een bedrijf neerzetten. Ik vind het te bizar voor woorden dat mensen emotioneel worden over een merk spelcomputer. Als de Ps4 vs Xbox discussie op gang komt heb ik altijd medelijden met de mensen die zo geïnvesteerd zijn in een bedrijf dat alleen maar uit is op geld. Daarnaast denkt half Nederland (wat zeg ik driekwart van heel Twitter) dat ze een betere kijk op winst maken hebben dan grote bedrijven. Snap ook nooit zo goed waarom forums daarmee vol worden geschreven. Een sollicitatiegesprek lijkt me een productievere plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 14:35:
Wat mij vooral tegenstaat is dat consumenten zich als fans van een bedrijf neerzetten. Ik vind het te bizar voor woorden dat mensen emotioneel worden over een merk spelcomputer. Als de Ps4 vs Xbox discussie op gang komt heb ik altijd medelijden met de mensen die zo geïnvesteerd zijn in een bedrijf dat alleen maar uit is op geld. Daarnaast denkt half Nederland (wat zeg ik driekwart van heel Twitter) dat ze een betere kijk op winst maken hebben dan grote bedrijven. Snap ook nooit zo goed waarom forums daarmee vol worden geschreven. Een sollicitatiegesprek lijkt me een productievere plek.
Mensen zijn rare wezens, ze maken zich druk over consoles, voetbal of zelfs religie. Dat lijkt me de makkelijkste verklaring. Ik ben overigens erg geintresseerd bij welke functies ik in een sollicitatie gesprek kan uitleggen dan mijn gameboy veel beter is dan mijn xbox1,ps4 EN switch :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:00:
[...]

Mensen zijn rare wezens, ze maken zich druk over consoles, voetbal of zelfs religie. Dat lijkt me de makkelijkste verklaring. Ik ben overigens erg geintresseerd bij welke functies ik in een sollicitatie gesprek kan uitleggen dan mijn gameboy veel beter is dan mijn xbox1,ps4 EN switch :+
Vermoed dat je bij de Media Markt zo wordt aangenomen, wordt die ouwe meuk die stof ligt te happen in het magazijn ook nog eens verkocht :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Romius
[...]

Verkoop medewerker bij de Intertoys bijvoorbeeld :+

Of er nou wel of niet veel winst zit in de game pass, het is natuurlijk algemeen bekend dat de console fabrikanten graag de fysieke verkoop zien verdwijnen. Pure winst voor het bedrijf zelf. MS moet alleen zorgen dat de infrastructuur op orde is voor digitale download, maar laat dat nou net 1 van de speerpunten zijn van dat bedrijf. Ik denk dat de game pass wat dat betreft al de eerste stappen zijn, om deels van de fysieke games af te raken.

Toegegeven, ik vind het zelf wel fijner werken, ipv dat gewissel van die discs de hele tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ik stel me voorzichtig voor dat een ps4 of xb1 meer marge heeft dan een stoffige winkeldochter maar wie weet. Werken in een mediamarkt leek me best geinig, alleen jammer dat je dan ook met klanten te maken hebt EW :P

Mijn 2 centjes vwb gamepass.
Voor veel mensen zal het idd dermate gebruikersvriendelijk zijn dat ze het lekker laten doorlopen. Dit is hoe netflix me ook als klant houdt, en spotify begin ik ook steeds meer te missen (de gratis variant heeft een paar flinke nadelen). Muziek is echter ver op de achtergrond qua hobbies bij mij.......en films (naast netflix ook regelmatig naar de bios) en gamen kost me al genoeg.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gezien vandaag A Way Out uitkomt, ik ben nog op zoek naar een coop maatje. Bedenk me net dat ik de game wel heb aangeschaft, maar nog niet had gekeken met wie ik die game samen kon doen :X

Komend weekend lijkt me prima om die game eens op te pakken en eventueel uit te spelen (hoorde dat ie niet heel lang was, al kun je hem sowieso 2x doen natuurlijk)

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 23-03-2018 10:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat is Sea of Thiefs een leuk spel! Lekker samen met een paar vrienden ontspannen piraatje spelen...
Wie wil dat nou niet?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:44

Winkiller

De Mopperpot

[...]

Nou dan ben ik anders, spel consoles zijn leuk, voetbal kijk ik niet en ik ga niet naar kerk.
Maar je hebt een punt, ik snap het dus ook niet waarom de spelcomputer zo'n obsessie kan zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Bullet NL schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 10:40:
Wat is Sea of Thiefs een leuk spel! Lekker samen met een paar vrienden ontspannen piraatje spelen...
Wie wil dat nou niet?
Ik! Maar dat komt met name omdat ik geen vrienden heb :+

#kleineviool

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Wie wil dat nou niet?
Ik!

Er zitten geen monsters in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Wie wil dat nou niet?
Ik, hou niet van multiplayer focussed games, varen en piraatje spelen :P

(/me mompelt iets over backlog etc. )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:42:
[...]

Ik!

Er zitten geen monsters in!
als jij gewoon ook het spel gaat spelen zit er in elk geval 1 monster in het spel :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TheNostra schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 17:20:
[...]

als jij gewoon ook het spel gaat spelen zit er in elk geval 1 monster in het spel :+
Pas op jij ik heb net een affinity augment op mijn Diablos Shatterer II gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003

Meneer iCy

swarma

Hmm is GTA5 nog steeds vermakelijk? Heb hem op de PS3 in het verleden uitgespeeld en heb op dit moment 30 euro tegoed op mijn xbox staan :-)

Zit te twijfelen tussen GTA5

of

Mirror's Edge Catalyst + Battlefield 1 Revolution + Titanfall 2 Ultimate

of

Ik wacht gewoon even :+

Voorkeur heeft eigenlijk the witcher 3, dark souls 3 of bioshock (ja die is laatst in de sale geweest, maar goed zonder poen wordt het lastig :))

[ Voor 55% gewijzigd door Meneer iCy op 24-03-2018 10:24 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!
icy schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 10:11:
Hmm is GTA5 nog steeds vermakelijk? Heb hem op de PS3 in het verleden uitgespeeld en heb op dit moment 30 euro tegoed op mijn xbox staan :-)

of

of

Voorkeur heeft eigenlijk the witcher 3, dark souls 3 of bioshock (ja die is laatst in de sale geweest, maar goed zonder poen wordt het lastig :))
Koop game pass voor 3 maanden.

Kun je alle drie de bioshocks spelen! En nog zoveel meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symbiotic
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-10-2022
Goedemiddag, ik heb vorige week de alpha Xbox insider spring update gehad met daarin de ondersteuning van FreeSync en VRR . Nu vraag ik me af of het nut heeft om een FreeSync montitor aan te schaffen want zijn de spellen op Xbox niet allemaal locked op 30fps of 60fps. Is er dus een update nodig van de gamedevelopers ??? Hoe zit het met dynamic resolutions in sommige spellen en FreeSync in de toekomst. Kijk vaak in dept gamereviews op Digital foundry .Verder top update en Microsoft is lekker bezig op de Xbox. Ps ik heb de Xbox 1X en S
nieuws: Xbox One S en One X krijgen FreeSync-ondersteuning in de Spring Update

[ Voor 16% gewijzigd door symbiotic op 24-03-2018 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

symbiotic schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 11:34:
Goedemiddag, ik heb vorige week de alpha Xbox insider spring update gehad met daarin de ondersteuning van FreeSync en VRR . Nu vraag ik me af of het nut heeft om een FreeSync montitor aan te schaffen want zijn de spellen op Xbox niet allemaal locked op 30fps of 60fps. Is er dus een update nodig van de gamedevelopers ??? Hoe zit het met dynamic resolutions in sommige spellen en FreeSync in de toekomst. Kijk vaak in dept gamereviews op Digital foundry .Verder top update en Microsoft is lekker bezig op de Xbox. Ps ik heb de Xbox 1X en S
nieuws: Xbox One S en One X krijgen FreeSync-ondersteuning in de Spring Update
Het voordeel van freesync zit toch in variërende framerates? Dat die wat soepeler ogen. Heeft weinig met 90fps voor xbox te maken maar met wisselende framer ates tussen 30 en 60.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

icy schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 10:11:

of

of

The Witcher 3 goty op schijf kun je voor twintig piek kopen. Of neem ea access voor een jaar. Kun je die 3 ea games spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symbiotic
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 12:15:
[...]

Het voordeel van freesync zit toch in variërende framerates? Dat die wat soepeler ogen. Heeft weinig met 90fps voor xbox te maken maar met wisselende framer ates tussen 30 en 60.
Ja maar werkt dat wel goed als een spel locked is op bepaalde fps ? Ook zit je natuurlijk met de range van je FreeSync monitor, 40 tot 75 bijvoorbeeld. En ja de volgende vraag is of ik boven de 60pfs kan komen dan, zou mooi zijn want Mn X1X is er krachtig genoeg voor. Kan nergens online iets vinden over iemand die de nieuwe Xbox spring update heeft getest met een FreeSync monitor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 13:14:
A way out is een tof coop spel. Het is qua gameplay allemaal niet spannend met veel QTE, maar het is wel erg komisch en leuk filmisch gemaakt :)
Zo kun je bijvoorbeeld je coop partner laten hangen terwijl jij even koffie zet.

(uiteraard spoiler als je klikt)

http://xboxdvr.com/gamer/exactor%20it/video/46520164

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

symbiotic schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 12:53:
[...]

Ja maar werkt dat wel goed als een spel locked is op bepaalde fps ? Ook zit je natuurlijk met de range van je FreeSync monitor, 40 tot 75 bijvoorbeeld. En ja de volgende vraag is of ik boven de 60pfs kan komen dan, zou mooi zijn want Mn X1X is er krachtig genoeg voor. Kan nergens online iets vinden over iemand die de nieuwe Xbox spring update heeft getest met een FreeSync monitor
Volgens mij doet freesync helemaal niks bij een locked fps. Freesync voegt wat toe als de fps wisselt. En dat is vaak zo bij spellen waarbij mooie omgevingen plotseling gevuld worden met heftige actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 15:15:
[...]

Volgens mij doet freesync helemaal niks bij een locked fps. Freesync voegt wat toe als de fps wisselt. En dat is vaak zo bij spellen waarbij mooie omgevingen plotseling gevuld worden met heftige actie.
Gezien freesync pas bij een latere patch door de Xbox One ondersteund gaat worden, heb je daar momenteel nog niks aan. Maar het gaat wel veel toevoegen idd. En meteen voor mij een reden om bij een volgende PC te gaan kijken naar een AMD grafische kaart ipv Nvidia (gezien die Nvidia-variant alleen ondersteund wordt in dure monitoren omdat het zo'n 100 euro meer kost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symbiotic
Martinspire schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:57:
[...]

Gezien freesync pas bij een latere patch door de Xbox One ondersteund gaat worden, heb je daar momenteel nog niks aan. Maar het gaat wel veel toevoegen idd. En meteen voor mij een reden om bij een volgende PC te gaan kijken naar een AMD grafische kaart ipv Nvidia (gezien die Nvidia-variant alleen ondersteund wordt in dure monitoren omdat het zo'n 100 euro meer kost)
misschien niet gelezen maar ik heb ik de sping update al, “patch” zoals jij dat noemt

Acties:
  • +1 Henk 'm!
symbiotic schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:44:
[...]

misschien niet gelezen maar ik heb ik de sping update al, “patch” zoals jij dat noemt
Mocht je het gaan proberen, let dan in ieder geval op dat je monitor Freesync over HDMI ondersteunt, dat doen ze niet allemaal namelijk.
Verder zou ik zorgen dat je er een hebt waarbij de maximale refresh rate minimaal 2 keer de minimale refreshrate is (liever 2,5x want dat moet volgens de spec maar het schijnt bij 2x ook te werken). Of dat hij Freesync 2 certified is, dat zou ook genoeg moeten zijn volgens het volgende artikel van Forbes:
https://www.forbes.com/si...x-and-one-s/#1824dee5386f
Waar het om gaat is die low framerate compensation. Zoals je zelf al aanstipte gaan veel monitoren niet laag genoeg om 30 Hz te ondersteunen, laat staan dips daar onder. Wat LFC doet is een refreshrate pakken die een veelvoud is van de huidige framerate. Dus bijvoorbeeld 54 Hz om 27 FPS weer te geven.

Of je er op dit moment veel aan hebt... ik denk dat het nog wat vroeg is. De One X zorgt er op dit moment vaak juist voor dat er minder framedrops zijn. Aan de andere kant kun je bij sommige games ook unlocked kiezen geloof ik en dan bv op 40-50 FPS spelen, maar dat hangt van de game af. Een game die rotsvast op 30 of 60 FPS blijft hangen ga je natuurlijk geen verschil zien bij Freesync want de frames zijn dan op een 60Hz display ook al perfect gesynchroniseerd. Als de techniek eenmaal wat uitgekristaliseerd is en vooral als er ook TV's bij mensen thuis verschijnen die het ondersteunen dan zullen games ook meer unlocked framerates gaan ondersteunen denk ik. En het is duidelijker wat je precies moet kopen. Een monitor nu zou ik alleen doen als je toch geld te veel hebt en het leuk vind om te experimenteren, of als je die monitor toch om een andere reden al nodig hebt.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Heb hier 2 Turtle Beach Stealth 700 headsets. Die ondersteunt ook Bluetooth. Nu gebruik ik dat zelf niet omdat ik ook een Momentum heb die ik gebruik als ik een koptelefoon wil en niet aan het gamen ben. Maar mijn zoontje wil de 700 ook gebruiken als hij wat op zijn iPad wil doen. Werkt goed. Nadeel, xbox staat uit, zet de 700 aan == poweron xbox. En dat is dus irritant.
Al veel gezocht maar niks gevonden, weet iemand of die auto power on uitgeschakeld kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003

Meneer iCy

swarma

uchiha tijntje schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 11:21:
[...]

Koop game pass voor 3 maanden.

Kun je alle drie de bioshocks spelen! En nog zoveel meer ;)
Done, nouja eerst de 14 day trial en inmiddels 40 games aan het downloaden :+

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icy schreef op zondag 25 maart 2018 @ 21:58:
[...]

Done, nouja eerst de 14 day trial en inmiddels 40 games aan het downloaden :+
You are welcome! ;)

Afgelopen weekend A way out gespeeld met @exactor it. Heb een beetje mixed feelings. Vond het een leuk bedacht concept en vond de eerste 70% echt prima. Daarna kwam er helaas een onnozel stuk van circa 20% wat totaal niet in de sfeer van de game paste. Bij deze 20% verloren we onze interesse een beetje, terwijl de laatste 10% en het verhaal dat erop volgde wel weer tof was. Maar de impact die dat had was minder vanwege de slechte 20% er net voor. Exactor was tijdens de cutscenes even weg dus had ook niets meegekregen van het laatste verhaal :P. Daarnaast heb ik de laatste cutscene ook moeten missen vanwege bedtijd ofzo :+

Al met al wel een erg leuk concept en erg grappig om samen te spelen, maar de 20% tegen het einde van de game zorgt ervoor dat ik deze game niet heel lang zal onthouden, in tegenstelling tot Brothers, a tale of two sons.

Nog even 2 achievements krijgen en dan wel de 100% uiteraard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb zaterdag even FarCry 5 gestreamd via de Xbox One X maar nu is mijn stream account suspended. Waarschijnlijk omdat de game officieel nog niet uit is.

Weet iemand waar ik die status kan aanpassen? Ik kan dat op de Xbox nergens vinden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op maandag 26 maart 2018 @ 12:16:
Ik heb zaterdag even FarCry 5 gestreamd via de Xbox One X maar nu is mijn stream account suspended. Waarschijnlijk omdat de game officieel nog niet uit is.

Weet iemand waar ik die status kan aanpassen? Ik kan dat op de Xbox nergens vinden.
Ik denk niet dat dit een instelling is bij settings. Je bent vermoedelijk geschorst vanwege het overtreden van regels.

__-____

Vanavond stealth 700 als upgrade voor de 600. Heb het gedaan vanwege noise cancelling. Hopelijk hoor ik de strijkbout dan niet meer!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2018 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
De performance was wel huilen, devs hadden geopteerd voor een unlocked framerate op ps4 dus je krijgt gewoon een hoop stutter en frame pace issues omdat de game ergens in limbo zat tussen 30 en 60 fps.
Geen idee of dat ooit gepatched is geweest, pc versie had daar uiteraard geen problemen mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 26 maart 2018 @ 12:16:

Contact opnemen met Xbox

https://enforcement.xbox.com/nl-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game Pass komt in april met o.a Citys Skyline, Hunter Call of the Wild en Late Shift. De overige titels zijn volgens mij indies en niet echt het vermelden waard imho.
Pagina: 1 ... 70 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.