[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.062 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:21
PUBG Xbox One roadmap: https://forums.playbattle...pubg-xbox-spring-roadmap/
Hello Xbox players,

Both Microsoft and PUBG Corp remain committed to delivering the best PUBG console experience possible. Over the next few months of development we trust that you will see meaningful improvements to optimizations, new content additions, compelling reasons to play, and refinements to the overall console experience. These improvements and areas of focus comprise our Spring Xbox PUBG Roadmap.

To service our Roadmap, we will be transitioning to a longer 2-3 week cycle in-between patches, with our goal to ensure we are consistently releasing well tested improvements to the current Live version of the game.

Spring Xbox Roadmap:

Continued performance optimizations: To put it bluntly, we are simply not satisfied with the games current console performance, and especially so during tense moments of onscreen action. We have found some immediate opportunity to increase framerate through changes to Erangel’s building materials, as well as some reduction to in-game foliage composition. Until we are completely satisfied in the quality and reliability of the experience, efforts to optimize performance will be an ongoing hi-priority issue. Here are some of the specific technical areas we have made changes:

Optimized game characters and their movements
Optimized the number of particle effects that are spawned by vehicles and grenades
Optimized object collision complexity
Balanced the game work across all CPU cores to reduce streaming hitches when moving

UI optimizations: Our goal is that PUBG stands up well when compared to other games in your collection, and this comparison begins the second you boot up the game. HDR and Safe Zone options, the quality of the individual assets, the speed at which they load and how they react to your selection are all things we will improve upon as we move towards creating a premium and higher quality experience.

Improve Inventory UX: We receive a ton of feedback around the usability of the title, particularly when it comes to navigating the inventory UI. PUBG is a complicated game to control, and when you factor the risk versus reward of inventory management in high pressure situations, the interface must be intuitive and responsive. We are working towards that goal, and we have some changes coming that we hope will allow players to action the decisions they want to make, faster.

Improvements to Console Controller Options: We will be providing additional preset configurations to choose from as well as exposing a wider set of aiming options, providing players more freedom to create a controller experience that feels satisfying and empowering.

Improvements to game matchmaking: To support a fair and competitive environment, we plan to further improve matchmaking for Duo and Squad modes.

Console Player Reporting Features: We are hoping to streamline reporting by adding in-game tools that will empower players to more quickly submit instances of unsporting behavior (Solo Teaming, Team Killing etc).

Updates to Vehicle Penetration: To promote a greater sense of realism, we will be applying bullet penetration to our vehicle system. Our current model can be viewed as a vehicles body having a life bar that must be reduced before the driver can be damaged. When our update is released, players that are skillful with their shots, can pierce vehicle doors and panels, damaging enemy players and ensuring that threat is constant even for those behind the wheel.

Game Highlights: We want players to easily capture and share in-game actions of interest, so we have integrated Game Highlights functionality on Xbox.
Achievements: We have some great ideas for those players that like an added challenge, and we will be rolling out our achievement criteria as part of our roadmap.

Sound: We’re going to continue improvements to audio quality and directional sound.

Customization: We will add in-game Player Customization Options, emotes and more. We want to offer a wide range of options for you to customize your character in style.

Test server: In advance of major upcoming patch releases, we will be making available to players a separate PUBG Xbox Download client. There, players can participate in our latest content updates before they are moved to “Live”.

Miramar is coming to Xbox early spring!!!

Thank you,
The PUBG Development & Community Team
Miramar in 'early spring'!

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 13:36

TommyGun

Stik er maar in!

Soullancer schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 12:15:
[...]

Nou ik heb de lijst doorgenomen
Vind hem toch wil erg mager en veel van t zelfde... :'(

Lego
Cod / halo
Rayman
Lovers in a dang. Space time..
En dan een hoop indie games lijkend raymann

Coop aanbod is niet erg veel.. op een scherm ;(
Terwijl je wel 4 controllers kan aansluiten.. vroeger de Kinect hadden voor dit soort dingen
Ja, triest helaas.

Ik vermaak me meestal wel met Forza en Overcoocked. Vroegah had je ook nog wat Splinter Cell / Rainbow Six games.

Maarrr binnenkort A Way Out :) !!!

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Remmetje schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 11:06:
[...]

Al gedaan. 48GB Game! Ik moest gewoon games van mijn 500GB schijf afhalen om de beta te kunnen spelen :)
Hopelijk is m'n xbox nu gaan downloaden, kan ik hem ook even gaan testen. Ben zeer benieuwd hoe ze bv warrior hebben aangepakt voor controller, no way dat je alle skills kwijt kan op een controller :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 09:21
Ben ik nou gek?

Ik kan die final demo niet vinden.
Tenminste als ik heb op de xbox vind staat er alleen compatible met pc :?

Edit. Ik moest closed beta hebben zo te zien.. die downloadt wel. 9.1 gb zo te zien.

[ Voor 25% gewijzigd door henkyyyyyyy op 09-03-2018 17:47 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:01
Hier wil mijn Xbox One X een update downloaden (18Gb) voor 'Quantum Break'. Iemand enig idee wat de update precies aanpakt/patched?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ik was in de veronderstelling dat hij deze al binnen had gehaald, daar het spel al sinds november op mijn One X geïnstalleerd staat.

Blijkbaar niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Yonix schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 18:51:
[...]

Ik was in de veronderstelling dat hij deze al binnen had gehaald, daar het spel al sinds november op mijn One X geïnstalleerd staat.

Blijkbaar niet dus.
Update voor bepaalde graphics glitches..... 4k support was er al lang, sinds de release van de X.

https://www.reddit.com/r/..._xbox_one_x_patch_to_fix/

[ Voor 5% gewijzigd door harrytasker op 09-03-2018 19:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 17:02:
[...]

In de closed beta had je controls en subcontrols, werkte best goed :Y
Moet zeggen, netjes. Goed, nu nog even de intro doen, maar oogt vrij slim bedacht met de layout.

Minpuntje wel dat je straks aardige combo's moet doen met de LB knop erbij, maar leuke uitdaging :P
Draait trouwens erg netjes op een XBX.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:47
Net Sea of Thieves even gespeeld dacht ik, toch al bijna 2 uur later :)
Het is echt een vet spel, alleen had ik op het laatst een knurft die wat Duitse haat groetjes zat te doen dus naar een eiland gevaren, hij eraf om items te halen en ik snel wegvaren met de rest van de crew :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yonix schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 18:23:
Hier wil mijn Xbox One X een update downloaden (18Gb) voor 'Quantum Break'. Iemand enig idee wat de update precies aanpakt/patched?
Stiekem best een ondergewaardeerde titel eigenlijk. Zitten game mechanismes in die ik nog niet eerder had gezien. Tweede deel zit er vast niet in, maar met uitbouw van de goede dingen had dat echt een topgame geworden!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Heeft het 'Xbox Guide Menu' nieuwe geluidjes of denk ik dat maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is een releasedatum voor Tennis World Tour: 22 mei.

Bron: https://www.xgn.nl/nieuws...eleasedatum-bekendgemaakt

Enige game waar ik echt naar uitkijk op dit moment. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:21
Wom schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 21:43:
[...]

Stiekem best een ondergewaardeerde titel eigenlijk. Zitten game mechanismes in die ik nog niet eerder had gezien. Tweede deel zit er vast niet in, maar met uitbouw van de goede dingen had dat echt een topgame geworden!
Wat mij betreft nu al een top game. Inderdaad goed uitgewerkte game mechanics met allerlei tijdseffecten, en ook de graphics en tussenfilmpjes etc. zijn gewoon genieten imo. Hopen maar dat Microsoft een van zijn laatste goede exclusives toch een 2e deel gaat gunnen. :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:03
Sea of Thieves ziet er een partij prachtig uit in 4K HDR! Dat water is geweldig.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 19:26:
Sea of Thieves ziet er een partij prachtig uit in 4K HDR! Dat water is geweldig.
Ben stiekem toch wel beetje benieuwd. Alleen heb ik niet echt een crew om het water mee op te gaan, en dat is wel vrij essentieel volgens mij :)

En Walking Dead seizoen 1 blijft toch wel de beste van allemaal. Had toevallig spotify geïnstalleerd en in de laatste aflevering kwam Air / Bach voorbij. Was eigenlijk wel een hele mooie combinatie. :)

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-03-2018 20:30 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mixer heeft op het Xbox kanaal (Inside Xbox) vanavond om 21:00 uur een aankondiging/programma.
Als je dan ingelogd bent met je account maak je een kans op gratis mixpot games/add-ons.
https://mixer.com/Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Jep. Inside Xbox gaat over 10 minuten weer van start! Zorg ervoor dat je Microsoft account gekoppeld is aan je Mixer account zodat je de Mixpot ontvangt. :)

www.mixer.com/xbox
www.twitch.tv/xbox

[ Voor 25% gewijzigd door Rivanov op 10-03-2018 20:53 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Moment of (almost) fame. :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jDBA6eW.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
Rivanov schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 20:49:
Jep. Inside Xbox gaat over 10 minuten weer van start! Zorg ervoor dat je Microsoft account gekoppeld is aan je Mixer account zodat je de Mixpot ontvangt. :)

[video]

www.mixer.com/xbox
www.twitch.tv/xbox
En achteraf kijken. Kom je dan ook nog in aanmerking voor de mixpot.

21:00 is op een zaterdag avond in Europa geen handige tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
TheNostra schreef op zondag 11 maart 2018 @ 09:32:
[...]

En achteraf kijken. Kom je dan ook nog in aanmerking voor de mixpot.

21:00 is op een zaterdag avond in Europa geen handige tijd.
Hoe zo niet, prime time :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
Zuid Europa zit dan buiten te eten. En noord tja das dan misschien wel prime time.

Ikzelf ben dan meestal rond dat tijdstip aan het socializen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheNostra schreef op zondag 11 maart 2018 @ 09:59:
Zuid Europa zit dan buiten te eten. En noord tja das dan misschien wel prime time.

Ikzelf ben dan meestal rond dat tijdstip aan het socializen.
Dat is wel heel ver gezocht imo. En de groepen die je nu noemt zouden toch niet naar zo'n livestream kijken

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Gisteren Final Fantasy XV gekocht voor de One. Vanochtend geïnstalleerd en daarnet opgestart. Echter, wat schetst mijn verbazing: ik heb geen geluid. Andere games doen het prima, maar FFXV niet.

Hebben anderen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even op true achievements gekeken hoeveel base games ik eigenlijk op 100% heb. DLC dus niet meegerekend aangezien ik die niet altijd koop. Zeker niet voor MP games, aangezien ik meestal niet heeeel lang bij een game blijf hangen

Heb 112 van de 136 base games op 100% waarbij ik er nog 10 wil completen waar ik momenteel nog mee bezig ben. Vind het nog steeds wel jammer dat er niet meer mee wordt gedaan anders dan gamerscore. Koppel er gewoon leuke extraatjes aan zoals een leuke thema voor de UI of een leuke gamerpicture of iets van die trant. Begreep dat ze vorig jaar bezig waren met een grote overhaul van achievements maar heb er al een tijd niets meer over gehoord.

Zo maar weer eens dishonored 2 spelen. Vind het toch best een lastig spel zo zonder powers, zelfs op easy. :+

Edit: Die “originele xbox” controller ziet er wel grappig uit trouwens :) Vind dat MS echt wel leuke dingen doet.

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-03-2018 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
justifire schreef op zondag 11 maart 2018 @ 11:07:
Free-sync volgende week beschikbaar op Xbox S & Xbox X voor de alpha insiders.
[afbeelding]
Ook voor de S, dat is netjes. Misschien ga ik hem nog aan mijn monitor hangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 11 maart 2018 @ 13:06:
Net even op true achievements gekeken hoeveel base games ik eigenlijk op 100% heb. DLC dus niet meegerekend aangezien ik die niet altijd koop. Zeker niet voor MP games, aangezien ik meestal niet heeeel lang bij een game blijf hangen

Heb 112 van de 136 base games op 100% waarbij ik er nog 10 wil completen waar ik momenteel nog mee bezig ben. Vind het nog steeds wel jammer dat er niet meer mee wordt gedaan anders dan gamerscore. Koppel er gewoon leuke extraatjes aan zoals een leuke thema voor de UI of een leuke gamerpicture of iets van die trant. Begreep dat ze vorig jaar bezig waren met een grote overhaul van achievements maar heb er al een tijd niets meer over gehoord.
Hmm. Van de 416 games heb ik er 7 op 100% staan (al zijn er ook een paar waar naderhand nog DLC is gekomen met achievements) Waarvan 2 ook echt wat moeite kostten om op 100% te krijgen. Dan nog 13 van 80% of hoger.

Kortom: doe het niet bepaald voor de achievements haha. Bij Ubisoft titels ga ik wel vaker voor achievements omdat daar punten tegenover staan die je weer kunt inwisselen voor gratis stuff. Werkt voor mij beter dan voor een paar nutteloze gamerpoints. Ben dan wel weer de 100k voorbij, maar niet bepaald snel. Maar goed, met 32% completion gaat het dan ook niet bepaald vlot

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zondag 11 maart 2018 @ 13:06:

Zo maar weer eens dishonored 2 spelen. Vind het toch best een lastig spel zo zonder powers, zelfs op easy. :+

Edit: Die “originele xbox” controller ziet er wel grappig uit trouwens :) Vind dat MS echt wel leuke dingen doet.
156 hiero. Is over drie maanden 157 als Minster Hunter klaar is. :) (heb wel een ietwat lagere completion rate. Jij hebt tien spellen waarmee je nog bezig bent. Ik 150. Waaronder Gianni. :+)

Dishonored 2: lastig? Ben je aan het vechten dan? No powers is in stealth een stuk makkelijker. wat lul ik nou. No powers heb ik werkelijk iedereen gesloopt. Inclusief rondjes lopen om stragglers te vinden. Wel begon ik elke missie met de bedoeling te stealth en. Maar meestal was het na 5 minuten een bloedbad.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2018 21:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2018 @ 21:17:
[...]

156 hiero. Is over drie maanden 157 als Minster Hunter klaar is. :) (heb wel een ietwat lagere completion rate. Jij hebt tien spellen waarmee je nog bezig bent. Ik 150. Waaronder Gianni. :+)

Dishonored 2: lastig? Ben je aan het vechten dan? No powers is in stealth een stuk makkelijker. wat lul ik nou. No powers heb ik werkelijk iedereen gesloopt. Inclusief rondjes lopen om stragglers te vinden. Wel begon ik elke missie met de bedoeling te stealth en. Maar meestal was het na 5 minuten een bloedbad.
Hahaha ja naast FIFA had ik niet gedacht dat je ooit zo veel een spel zou spelen :P.

Heb alleen X1 games geteld. Was te lui om de 360 games ook mee te nemen :P. Op de 360 was mijn completion rate sowieso wel wat lager volgens mij.

Ik sloop ook veel mensen maar wordt ook regelmatig gesloopt op easy :/ Op een of andere manier heb ik het vechtsysteem niet goed door. Kijk uit naar de powers stealth run :).

Nu bezig met Layers of Fear. Blijft een creepy spel... geluid lekker zachtjes en het is voor mij nog te doen :).

Nog even wachten wat Far Cry 5 gaat doen in de reviews en hier de ervaringen op tweakers en dan heb ik wellicht een nieuwe AAA game om te spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-03-2018 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ben ook erg benieuwd naar FC5. Sfeer en setting spreken me enorm aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 11 maart 2018 @ 22:09:
Ben ook erg benieuwd naar FC5. Sfeer en setting spreken me enorm aan.
Hier nog een. Blind een pre-order geplaatst.
Zodra het Farcry 3 of 4 is maar dan in de USA ben ik meer dan gelukkig :)

Lekker jagen, nederzettingen vrijspelen met je snipergun, enz. Top!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil terug naar Farcry 3 met een vette baas erin. Die Vaas was een koning. Dat gemumbojumbo van Primal vond ik maar saai. En 4 was ook net niet zo goed als 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Vaas was inderdaad cool maar toch ook in FarCry3 voor mij een beetje bijzaak.
Ik heb veel meer plezier in rond hobbelen door de wereld om mijn eigen te plan trekken.

Soms speel ik dagen lang de missie's niet en vind ik het doorgaans juist vervelend als dit toch moet en je daardoor beperkt wordt in je vrije ervaring.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:36

R.G

Heey :) , just cause 3 XL is in de aanbieding? maar ik lees vooral op fora, dat jc3 gewoon crappy loopt op de xbox one, maar de xbox one x al wat beter maar ook nog niet zo lekker.

is dit waar?

op zich leuke deal toch? maar heb nog maar een paar uur dan verstrijkt hij of zal hij in gold komen? Omdat ps4 had jc3 ook als game, alleen ik ben die verloren, omdat ik met iemand psn deelde maar die is gestopt ermee, heb nu wel zelf een psn + genomen , laat me dit niet weer gebeuren..

soms gaan dingen anders.. it can make y sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:36
Just causerie loopt inderdaad slecht als er veel explosies en dergelijke zijn.

Niet onspeelbaar maar stoort wel.
Ik heb mij wel vermaakt met de game en de expensions maar dan moet je wel de hele erge framedrops voor lief nemen.

Weet niet hoeveel beter de X dit spel afhandeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R.G schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 00:46:
Heey :) , just cause 3 XL is in de aanbieding? maar ik lees vooral op fora, dat jc3 gewoon crappy loopt op de xbox one, maar de xbox one x al wat beter maar ook nog niet zo lekker.

is dit waar?

op zich leuke deal toch? maar heb nog maar een paar uur dan verstrijkt hij of zal hij in gold komen? Omdat ps4 had jc3 ook als game, alleen ik ben die verloren, omdat ik met iemand psn deelde maar die is gestopt ermee, heb nu wel zelf een psn + genomen , laat me dit niet weer gebeuren..

soms gaan dingen anders.. it can make y sad
Heb hem ook gekocht maar nog niet gespeeld. Maar vond het een prima deal dus wilde wel een gokje wagen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Same gisterennacht gekocht, kan niet fout gaan xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb just cause 3 op een originele Xbox One gespeeld. Bij grote explosies kakte de framerate in. Daar had ik niet echt last van verder. Het is wel jammer maar ik wende er snel genoeg aan. Mensen die het daardoor onspeelbaar vinden, schaar ik onder de kniesoren.

Moet je Mafia 3 eens spelen. Dat is een drol. Just Cause 3 is meer een biefstuk met een vleugje scheet erom heen. Erg leuk spel met wat technische mankementen die nauwelijks problemen opleveren. Ik ben er in elk geval geen 1 keer door doodgegaan oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Devil May Cry HD Collection out on Xbox One:
https://majornelson.com/2...w-available-for-xbox-one/

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:51

nexhil

BAM!

Vorige week een Sonos play:5 gewonnen. Die gaat mooi in de verkoop voor een ONE X :D

Just cause is trouwens fantastisch! Daar kun je echt heel veel lol mee beleven!
jammer is inderdaad wel die framerate, helemaal als je het echt bont maakt en de explosies je om de oren vliegen. Ik heb de uitbreiding ook, daar gaat het er nog wat ruiger aan toe :D

[ Voor 61% gewijzigd door nexhil op 14-03-2018 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Yonix schreef op zondag 11 maart 2018 @ 12:43:
Gisteren Final Fantasy XV gekocht voor de One. Vanochtend geïnstalleerd en daarnet opgestart. Echter, wat schetst mijn verbazing: ik heb geen geluid. Andere games doen het prima, maar FFXV niet.

Hebben anderen hier ook last van?
Laatste tijd al meerdere malen gehad bij net geinstalleerde games. Ook dat bijvoorbeeld alleen de muziek het niet deed (bij SonicCd bijvoorbeeld) Herstart van de xbox loste het wel telkens op, maar vreemd probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 23:38:
[...]

En zelfs nog beter nieuws ! *O*
[video]
Alle andere dlc achtige dingetjes waren ps4 exclusive. :(

Edit: MHW verveelt nog niet. Of ik 100% haal weet ik niet, maar ik speel nog steeds niks anders. Zelfs FIFA start ik niet meer op. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2018 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

nexhil schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 09:13:
Vorige week een Sonos play:5 gewonnen. Die gaat mooi in de verkoop voor een ONE X :D

Just cause is trouwens fantastisch! Daar kun je echt heel veel lol mee beleven!
jammer is inderdaad wel die framerate, helemaal als je het echt bont maakt en de explosies je om de oren vliegen. Ik heb de uitbreiding ook, daar gaat het er nog wat ruiger aan toe :D
Just Cause 3 heb ik destijds gekocht, maar viel toch flink tegen. Just Cause 2 heb ik grijs gespeeld en vond ik echt fantastisch.

Het grote verschil tussen 2 en 3 is de levendigheid op de eilanden. In 2 was veel en veel meer leven en kwam je overal wel iets of iemand tegen.

In 3 zijn grote delen gewoon onbewoond wat het gewoon veel minder leuk maakt. Ik raad je daarom ook aan om JC2 te kopen en te spelen als je dat al niet gedaan hebt. Je moet wel even door het grafische minder kwalitatieve van JC2 kijken want het is nou eenmaal een Xbox 360 game, maar wel backwards compatible.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 09:24:
[...]

Alle andere dlc achtige dingetjes waren ps4 exclusive. :(

Edit: MHW verveelt nog niet. Of ik 100% haal weet ik niet, maar ik speel nog steeds niks anders. Zelfs FIFA start ik niet meer op. :)
Hier ook hoor, vind andere spellen maar saai :P
En vanaf volgende week wordt het echt dikke chaos :9

Mark your calendars: the Deviljho is headed to the New World, devouring everything in its path, and will be arriving on March 22nd with our first free major title update (PS4 version 2.00 / Xbox One 2.0.0.0).

This fearsome Brute Wyvern is sure to wreak some serious havoc and bring massive headaches to any unsuspecting hunters… but those who fell this violent beast will be handsomely rewarded. Bring Deviljho materials to the Workshop and they’ll be able to craft 2 complete armor sets—Vangis α and Vangis β—as well as a new entry in each of the 14 existing weapon types, including brand new Deviljho designs for Sword and Shield, Hunting Horn, Bow, Insect Glaive and Charge Blade!

Starting April 5th 5pm PT / April 6th 12am GMT
Ending April 18th 5pm PT / April 20th 12am GMT

Now shifting things to a much lighter mood… shortly after the arrival of the mean pickle in Monster Hunter: World, we’ll be hosting our very first seasonal event: the Spring Blossom Fest. Come celebrate with us and participate in daily fun activities, which will, of course, involve a lot of monster hunting.

We’ve completely decorated the Celestial Pursuit (Gathering Hub) and even issued out new official Guild uniforms to all the staff. Oh, and food! You can’t have a party without food, so we’ve added a special new platter too.

MEGA MAN & WEAPON DESIGN CONTEST WINNER

Also during the Spring Blossom Fest, we’ll be hosting two very special Event Quests.

The first one will get you tickets to craft the Mega Man voxel style Palico gear and will be available from April 13th through April 27th:

And the other, available at the start of the Spring Blossom Fest on April 6th, will unlock materials to craft the Wyvern Ignition Great Sword, the winner of our community Weapon Design Contest. Check out the winning concept submission along with its slick in-game render:

WEAPON BALANCE UDPATES

Also on the topic of weapons, the upcoming March 22nd title update will bring to the table a number of tweaks, adjustments and bug fixes to most weapon types.

Great Sword: increased the damage for Charged Slash abilities.Long Sword: improvements to Foresight Slash input timing and hitbox detection.Sword & Shield: Roundslash damage increased and improved slinger usabilityDual Blades: adjustments to help maintain Demon Gauge activeHammer: adjusted the stun values on charged attacksHunting Horn: general attack power increaseLance: Counter-thrust adjustment to increase ease of useGunlance: Reduced sharpness loss for shelling, and made some attack power increasesSwitch Axe: Zero Sum Discharge adjustments to increase ease of useCharge Blade: balance adjustments to Impact Phial and Power Element PhialInsect Glaive: improvements to extract attack power increase and extract effect lengthBow: fixed various bugsLight Bowgun: no adjustments were madeHeavy Bowgun: no adjustments were made

We’ll be sharing a more comprehensive list when the title update goes live. In the meantime, please know that our team in Japan is hard at work monitoring player behavior and feedback, and we hope these changes will make for a better and smoother hunting experience.

ADDITIONAL GAME SYSTEM CHANGES & CHARACTER EDIT VOUCHER

Speaking of player feedback, we have heard your requests to have the ability to re-edit your in-game character, so we’re giving everyone one free Character Edit Voucher on March 16th. This voucher will be available for free in the PlayStation Store and Xbox Game Store, but it is a one-time use token, so please use it wisely. Here’s what you can and cannot edit with this voucher:

CAN EDIT:

Hunter gender;Hunter physical appearance (skin tone, features, etc.);Hunter cosmetic appearance (hairstyle, facepaint, etc.). Note you can already do these at any time;

CANNOT EDIT:

Hunter name;Palico name;Palico appearance;

If you choose to make further edits after you’ve consumed the free Character Edit voucher, we’ll be offering more vouchers for purchase at a later date. More details to come.

We’re also deploying some changes to a number of game systems with the March 22nd title update, hoping to improve your gameplay experience even more:

Attacks from allies no longer interrupt you during the carving animation. Additionally, players are now immune to all hit reactions, including bombs, during carving animations after quest completion.Added "Return to Gathering Hub" (single player) and "Disband & Return to Gathering Hub" (multiplayer) to the options for "Select Return Destination" after a quest has been completed.Added the "Text Size" setting for changing subtitle text size, under Start Menu > Options Game Settings.

[ Voor 83% gewijzigd door justifire op 14-03-2018 19:30 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
Ben-Hur ook maar eens afgerond. Tja verveelde me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TheNostra schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 13:19:
Ben-Hur ook maar eens afgerond. Tja verveelde me.
Ben-Hur is mijn favoriete paard en wagen racesim ooit.

vooral omdat het snel voorbij was. Wat een boutspel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik ben nieuw met de xbox, had ff snel een vraagje: kan je 4K HDR MKV films van 100GB via de usb uitgangen afspelen zonder poespas ? (zoals file aanmaken, fat32 formatteren blabla) op de ps4 werk dit niet, of moet je teveel moeite doen.

[ Voor 15% gewijzigd door Farabi op 15-03-2018 15:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als antwoord op Tekken 7, die de gast van FF15 toevoegt :P
lennox-06 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 15:39:
ik ben nieuw met de xbox, had ff snel een vraagje: kan je 4K HDR MKV films van 100GB via de usb uitgangen afspelen zonder poespas ? (zoals file aanmaken, fat32 formatteren blabla) op de ps4 werk dit niet, of moet je teveel moeite doen.
NTFS bedoel je neem ik aan? Ja kan, maar nee, ondertiteling werkt niet. (kan ook zelfs gewoon via shared-netwerklocaties).

[ Voor 51% gewijzigd door SinergyX op 15-03-2018 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 15:59:
[...]

Als antwoord op Tekken 7, die de gast van FF15 toevoegt :P

[...]

NTFS bedoel je neem ik aan? Ja kan, maar nee, ondertiteling werkt niet. (kan ook zelfs gewoon via shared-netwerklocaties).
hmm, ik zie nu dat h.265 niet wordt ondersteund, dan heb ik er niet veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lennox-06 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:01:
[...]

hmm, ik zie nu dat h.265 niet wordt ondersteund, dan heb ik er niet veel aan.
Volgens mij heeft Plex al een tijdje h/x265 ondersteuning, alleen geen idee of daar dan wel ondertiteling werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 16:13:
[...]

Volgens mij heeft Plex al een tijdje h/x265 ondersteuning, alleen geen idee of daar dan wel ondertiteling werkt.
Nee, loopt niet goed. HEVC 4K HDR mkv helaas, gebruik nvidia shield tv. Via Kodi loopt het helemaal stronttraag, kansloos gewoon. Hardware moet het met zijn ogen dicht aan kunnen, zou bijna denken dat het expres niet werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
Als die nu ook kogelwerend was dan had ik wel een juich gegeven. Nu mwa niet mijn kleur. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 17:03:
[...]

Waar ben je benieuwd naar ?
Vond je deel 1 zo goed dan ?
Was het nieuwe van Crew 2 niet dat je tijdens een race bij fixed punten ofzo ging switchen van verschillende voertuigen, zoals boten en zo? Wel benieuwd hoe ze dat hebben uitgewerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 17:03:
[...]

Waar ben je benieuwd naar ?
Vond je deel 1 zo goed dan ?
Heb deel 1 15 minuten gespeeld of zo maar racen an sich ala Forza Horizon 3 & Need 4 Speed en dan over kunnen switchen naar vliegtuigen en boten lijkt me best iets hebben. Of het de volle mep waard is, geen idee maar test dan straks ook graag de Beta..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Quantum Break is ge-wel-dig in 4K! :*) Speelt onwijs soepel nu - met dank aan de meest recente patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 16:08:
Superhot is nu gratis te downloaden. Toffe game :). De challenges en de bijbehorende achievements zijn best uitdagend...
Ik ben er zonder eigenlijke reden ooit mee gestopt. Terwijl het echt een leuk spel is. Moet nog twee challenges en een paar collectibles. Als jij hem nou eens 100% uitspeelt raak ik weer gemotiveerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 21:38:
[...]

Ik ben er zonder eigenlijke reden ooit mee gestopt. Terwijl het echt een leuk spel is. Moet nog twee challenges en een paar collectibles. Als jij hem nou eens 100% uitspeelt raak ik weer gemotiveerd. :)
Ik ga mijn best doen :)

Edit: het schiet al best op! 58% van de challenges klaar. De grind van 1986 kills is wel jammer. Vond de grind van super luckys tale dan nog leuker ;)

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-03-2018 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 09:50:
[...]

Ik ga mijn best doen :)

Edit: het schiet al best op! 58% van de challenges klaar. De grind van 1986 kills is wel jammer. Vond de grind van super luckys tale dan nog leuker ;)
Je hoeft daarvoor niet te grinden. Als je alle challenges doet, haal je hem vanzelf.

Nog 200 uur MHW dan ga ik Superhot uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Heey , ik zit met een nasty probleem, of uitdaging..

Ik heb 2 xboxen, via gold share heb ik 2 dezelfde games, nu is de ene schijf snel vol , als ik dan een game verwijder wordt hij ook boven op de andere xbox verwijderd.. waarom??

Wat duidelijkheid, boven staat de home xbox waarin ik inlog met een silver account

Beneden de andere xbox waarin ik met een goud account inlog.

Zodra ik beneden een spel weggooi gaat die boven ook weg? Is dit uit te stellen?

Het is niet leuk om weer 60+ gb te downaloden

Voorbeeld ac orgins op de x speel ik dat nu ipv van de oude dus dan gooi ik hem weg beneden maar is die boven ook weg 😔😭 DRAMA

Tldr......
2 xboxen waarvan 1 home, verwijder game van een xbox, dan op de andere helaas ook weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R.G schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 14:10:

Ik heb 2 xboxen, via gold share heb ik 2 dezelfde games, nu is de ene schijf snel vol , als ik dan een game verwijder wordt hij ook boven op de andere xbox verwijderd.. waarom??

Wat duidelijkheid, boven staat de home xbox waarin ik inlog met een silver account

Zodra ik beneden een spel weggooi gaat die boven ook weg? Is dit uit te stellen?

Voorbeeld ac orgins op de x speel ik dat nu ipv van de oude dus dan gooi ik hem weg beneden maar is die boven ook weg 😔😭 DRAMA

Tldr......
2 xboxen waarvan 1 home, verwijder game van een xbox, dan op de andere helaas ook weg
Dat is wel raar. Ik heb ook twee Xbox en maar dit gebeurt mij nooit. Waar sla je je spellen op? Harde schijf van de One of extern?

Of bedoel je dat het spel er wel nog op staat maar dat je hem niet op kan starten met je silver account? Als dat het is, heb je je verkeerde One als home ingesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Nee beiden interne schijf en ook niet het laatste.

Nee de game is compleet weg..

Update, gow 2 beneden deleteb ingelogd met goud boven op de home xbox op silver account game gow2 ook weg

Oh dit us verwarrend

Xbox beneden geen home xbox, ingrlogd met goud daar

Xbox boven home xbox

Ik verwijderd gow2 beneden.

Loop naar boven en kijk in mn game library op de home xbox en idd gow2 weg,

En andere kant ook , dus boven gow3 weg dan beneden ook, komt dit door account sync? Of ergens een instelling?

[ Voor 109% gewijzigd door R.G op 17-03-2018 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
R.G schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 15:20:
Nee beiden interne schijf en ook niet het laatste.

Nee de game is compleet weg..

Update, gow 2 beneden deleteb ingelogd met goud boven op de home xbox op silver account game gow2 ook weg

Oh dit us verwarrend

Xbox beneden geen home xbox, ingrlogd met goud daar

Xbox boven home xbox

Ik verwijderd gow2 beneden.

Loop naar boven en kijk in mn game library op de home xbox en idd gow2 weg,

En andere kant ook , dus boven gow3 weg dan beneden ook, komt dit door account sync? Of ergens een instelling?
Doe alsjeblieft iets aan je zinsbouw, is geen touw aan vast te knopen.

Ik zou beide xboxen formatteren en allebei opnieuw instellen, gewoon met een schone lei beginnen. Ja, dat is veel werk en downloaden, maar zoals je het nu omschrijft hoort het niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Vanmiddag de Kingston Hyper X Cloud II headset gekocht voor de Xbox One X.
Heb de Turtle Beach PX4 al enkele jaren, maar wilde niet telkens de wireless transmitter switchen tussen de Xbox One X en PS4 Pro. Vandaar de Hyper X Cloud II die ik nu primair voor de Xbox One X gebruik i.c.m. Windows Sonic / Dolby Atmos en de TB PX4 met de PS4 Pro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 09:30
Rivanov schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 19:31:
Vanmiddag de Kingston Hyper X Cloud II headset gekocht voor de Xbox One X.
Heb de Turtle Beach PX4 al enkele jaren, maar wilde niet telkens de wireless transmitter switchen tussen de Xbox One X en PS4 Pro. Vandaar de Hyper X Cloud II die ik nu primair voor de Xbox One X gebruik i.c.m. Windows Sonic / Dolby Atmos en de TB PX4 met de PS4 Pro. :)
Dan graag een verslag van je ervaring :)
Ik wacht nog heel even op de Lucidsound, eind van de maand komt die uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 09:30
R.G schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 14:10:

Tldr......
Maar is het zo dat beide Xbox-en tegelijkertijd aan moeten? Ik ben namelijk ook in bezit van twee Xbox-en en als ik in de woonkamer afsluit en verder ga in mijn game room gaat alles daar gewoon verder. Geen home instelling etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Schimanski schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 22:06:
[...]

Maar is het zo dat beide Xbox-en tegelijkertijd aan moeten? Ik ben namelijk ook in bezit van twee Xbox-en en als ik in de woonkamer afsluit en verder ga in mijn game room gaat alles daar gewoon verder. Geen home instelling etc.
Omdat je met je eigen profiel met gold en betaalde digitale games gewoon ergens inlogt en dan kan je altijd alles wat je maar wilt. Gaat er om als een 2e persoon wil spelen op 1 van je xbox'n (terwijl jij ook speelt) hij dat op je home xbox moet doen. (iedereen mag namelijk alles spelen met de rechten van degene van wie de home xbox is, dus bv je gold of ea access)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
Had laatst Quantum Break gekocht bij GameMania - tweedehands, dus voor een 'prikkie' - en vanochtend kwam ik erachter dat de bijgevoegde code voor Alan Wake (+ DLC) nooit gebruikt is. Leuk extraatje! :*) Geweldige game en nu eens kijken of de DLC net zo goed is. :)

Trouwens, worden Xbox 360-games automatisch 'geupscaled' naar 4K door de One X? Zou tof zijn als ook Wake binnenkort een Xbox Enhanced-update krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een game op X1 maar ben de naam kwijt. Het betreft een indy waarbij je in een (Engelse) samenleving terecht komt waarin alle mensen nogal psychisch vreemd zijn. Ze nemen (verplicht?) medicijnen. Het hoofdpersonage neemt die niet en wordt daarom achterna gezeten en ziet dat de mensen onder invloed de meest vreemde dingen doen al lachend. Iemand enig idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2018 @ 09:56:
Ik ben op zoek naar een game op X1 maar ben de naam kwijt. Het betreft een indy waarbij je in een (Engelse) samenleving terecht komt waarin alle mensen nogal psychisch vreemd zijn. Ze nemen (verplicht?) medicijnen. Het hoofdpersonage neemt die niet en wordt daarom achterna gezeten en ziet dat de mensen onder invloed de meest vreemde dingen doen al lachend. Iemand enig idee?
We Happy Few?

(Gevonden door te googlen op "xbox one game medications", ik ken de game verder niet :+)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:30
Yonix schreef op zondag 18 maart 2018 @ 09:53:
Had laatst Quantum Break gekocht bij GameMania - tweedehands, dus voor een 'prikkie' - en vanochtend kwam ik erachter dat de bijgevoegde code voor Alan Wake (+ DLC) nooit gebruikt is. Leuk extraatje! :*) Geweldige game en nu eens kijken of de DLC net zo goed is. :)

Trouwens, worden Xbox 360-games automatisch 'geupscaled' naar 4K door de One X? Zou tof zijn als ook Wake binnenkort een Xbox Enhanced-update krijgt.
Volgens mij geef je zelf al het antwoord op je laatste vraag ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Rossi46 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 10:21:
[...]

Volgens mij geef je zelf al het antwoord op je laatste vraag ;)
Er zit toch een verschil in upscaling naar 4K of daadwerkelijk 4K-assets (Textures e.d.) in een spel? Volgens mij gebeurt dat laatste pas bij een Xbox Enhanced-update (zie Crackdown, Forza Horizon).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:30
Yonix schreef op zondag 18 maart 2018 @ 10:29:
[...]

Er zit toch een verschil in upscaling naar 4K of daadwerkelijk 4K-assets (Textures e.d.) in een spel? Volgens mij gebeurt dat laatste pas bij een Xbox Enhanced-update (zie Crackdown, Forza Horizon).
Op zich heb je gelijk, maar als er in een game sprake is van een 'fixed resolution' (zoals bij het gros van de games) dan kan de X daar zonder patch niets aan veranderen.

Niet alleen X360 games lopen daar tegenaan, maar ook veel Xbox One games. Er zijn dus zat games die niet eens 1080p halen halen op de X, omdat dat op de basis One niet mogelijk was. Zie bijvoorbeeld Batman Arkham Night, Starwars Battlefront en vele anderen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:46
FC5 gaat op 1800p draaien met improved framerate. Dus óf hoge resolutie óf hogere framerate. Netjes, ik als graphics hoer ga dus lekker voor die 1800p. Ga 'm toch helemaal solo spelen op m'n gemakkie (net als Origins).

http://gearnuke.com/far-c...fers-improved-frame-rate/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op zondag 18 maart 2018 @ 10:02:
[...]

We Happy Few?

(Gevonden door te googlen op "xbox one game medications", ik ken de game verder niet :+)
Yes, dat is hem. Maar helaas nog steeds niet uit zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 11:12:
[...]

Op zich heb je gelijk, maar als er in een game sprake is van een 'fixed resolution' (zoals bij het gros van de games) dan kan de X daar zonder patch niets aan veranderen.

Niet alleen X360 games lopen daar tegenaan, maar ook veel Xbox One games. Er zijn dus zat games die niet eens 1080p halen halen op de X, omdat dat op de basis One niet mogelijk was. Zie bijvoorbeeld Batman Arkham Night, Starwars Battlefront en vele anderen.
Twee mogelijkheden :
1. Xbox X output staat op 3840x2160 : Xbox X schaalt alle content op naar 4K en stuurt het naar de tv.
2. Xbox output staat op <4K : tv schaalt inkomende content op naar 4K
Is dan niet native maar upscaled (lees opgerekt), zonder 4K omvorming zou een 4K tv nl geen beeld kunnen weergeven, de pixels moeten nu eenmaal gevuld worden.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 18 maart 2018 @ 12:31:
[...]

Twee mogelijkheden :
1. Xbox X output staat op 3840x2160 : Xbox X schaalt alle content op naar 4K en stuurt het naar de tv.
2. Xbox output staat op <4K : tv schaalt inkomende content op naar 4K
Is dan niet native maar upscaled (lees opgerekt), zonder 4K omvorming zou een 4K tv nl geen beeld kunnen weergeven, de pixels moeten nu eenmaal gevuld worden.
Technisch heb je gelijk, maar je snapt toch ook wel dat dat niet is waar men het over had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jij doelt op het schalen van de output van de renderengine naar de resolutie van de tv, terwijl er volgens mij op gedoeld werd om al bij het renderen gelijk een hogere resolutie te targeten. Maar dat werkt inderdaad niet tenzij de game al dynamische resolutie gebruikt of er een patch voor is. Dat de Xbox een 4k signaal uit stuurt staat daar los van, dat doet een one s ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 21:38:
[...]

Nou... ik hoop dat ik je motiveer, want heb hem vandaag op 100% ;)

Edit:

Nu wat meer tijd om in te gaan op Superhot. Ik verwacht trouwens wel van je (@exactor it) dat je nu ook die 100% gaat halen he ;).

Ik raad iedereen aan om het spel sowieso te downloaden en even te proberen. Ik had er zelf wel veel positieve reacties over gehoord, maar uiteindelijk nooit gekocht. Was dan ook wel blij om te zien dat die in de Games with Gold kwam. Iets wat me niet heel vaak voorkomt, omdat ik meestal de games die het waard zijn om te spelen al lang heb gespeeld :)

Superhot is echt een leuk concept. Korte samenvatting. Het is een FPS waarbij de tijd (bijna) stil staat als je letterlijk stil staat en als je beweegt, beweegt de tijd ook mee, en dus ook de vijanden en de kogels die ze afschieten. Het is jammer dat je niet kunt bukken of wat dan ook, want anders zou ik me soms echt een ware Neo hebben gevoeld :). Ook qua verhaal en storytelling had ik een Matrix gevoel en dat vond ik wel wat hebben. In het begin is het even wennen en zijn de levels vrij eenvoudig, maar later worden ze steeds en steeds uitdagender. Totdat je de levels voor de vele verschillende challenges zo vaak hebt gespeeld dat je er door heen vliegt! Je "speelt" dan echt met de enemies, wat wel een tof gevoel is. Verder zien de graphics er misschien raar en weinig spectaculair uit, ze zijn zeer toereikend voor de gameplay.
Enige zonde voor achievement jagers is dat er een kleine grind achievement in zat, waarbij je een X aantal enemies moet killen. Maar met een katana is die grind ook zo voorbij :)

Ik denk dat er veel mensen zijn die de game een kwartiertje proberen en het dan misschien al wegleggen vanwege de graphics en de wat raar ogende gameplay, maar ik zou adviseren om toch even door te spelen. :)

[ Voor 68% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-03-2018 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:51

nexhil

BAM!

Xbox One X binnen gekregen!
Wat een apparaat zeg! Maakt in mijn kastje soms wel meer lawaai als mijn ONE S, maar denk dat dat opgelost is als ik hem omdraai met mijn decoder. Had mijn SSD tijdens de installatie al aangesloten en volgens mij heeft hij toen alle 4K upgrades al binnen gehaald? Kan ik ergens controleren of de 4K assets ergens staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nexhil schreef op maandag 19 maart 2018 @ 07:40:
Xbox One X binnen gekregen!
Wat een apparaat zeg! Maakt in mijn kastje soms wel meer lawaai als mijn ONE S, maar denk dat dat opgelost is als ik hem omdraai met mijn decoder. Had mijn SSD tijdens de installatie al aangesloten en volgens mij heeft hij toen alle 4K upgrades al binnen gehaald? Kan ik ergens controleren of de 4K assets ergens staan?
https://www.windowscentra...ne-x-assets-are-installed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-09 15:30
Net maar even A Way Out gereserveerd :) Had de game helemaal niet op het vizier staan, maar ik zag 'm toevallig voorbij komen. Interessant concept!

Over een paar weken wellicht ook Sea of Thieves maar op de kop tikken. Een welkome afwisseling met PUBG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gruijters schreef op maandag 19 maart 2018 @ 14:36:
Net maar even A Way Out gereserveerd :) Had de game helemaal niet op het vizier staan, maar ik zag 'm toevallig voorbij komen. Interessant concept!

Over een paar weken wellicht ook Sea of Thieves maar op de kop tikken. Een welkome afwisseling met PUBG.
A way out leek mij ook wel interessant.
Totdat ik de daadwerkelijke gameplay zag, is eigenlijk één grote quicktime-event.
En als ik ergens een hekel aan heb.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Laatst online: 18:03

BroWohsEdis

George Orwell was right.

justifire schreef op maandag 19 maart 2018 @ 18:52:
[...]

A way out leek mij ook wel interessant.
Totdat ik de daadwerkelijke gameplay zag, is eigenlijk één grote quicktime-event.
En als ik ergens een hekel aan heb.....
Gameplay zag er inderdaad zeer matig uit, misschien de moeite als je de kosten kan delen met een vriend.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Pagina: 1 ... 69 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.