Mooie aanbieding. Jammer dat early adopters niet pubg alsnog krijgen.Notna schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 08:48:
Dagaanbieding bij bol: Xbox One X 1Tb met PUBG voor 419 euro (eventueel in bundel met extra controller voor 460)
https://nl.pepper.com/aan...s-battlegrounds-bol-62743
Even over bc. Je kan je afvragen......waarom doet ms dit? Het antwoord is denk ik sony. Bij ms weet je nu gewoon, als ik een game koop is het voor altijd.....gevaarlijk uitspraak, maar ze doen iig hun best....dat je veel van de x360 en zelfs orginele xb games kan spelen, en dat ze er zelfs beter uit zien.
Sony en bc? Koop het maar opnieuw. Tuurlijk het zal niet voor iedereen de killer feature zijn, maar ik snap wel dat ze er effort in steken. Als ieamand die oude games nog wel kan waarderen, ben ik er iig wel blij mee.
Sony en bc? Koop het maar opnieuw. Tuurlijk het zal niet voor iedereen de killer feature zijn, maar ik snap wel dat ze er effort in steken. Als ieamand die oude games nog wel kan waarderen, ben ik er iig wel blij mee.
10 second ninja DONE
Ik zelf speel nog best vaak een xbox360 spel. En kan bc zeker waarderen.
Maar baal er wel van dat ms gestopt is met het produceren van de kinect adapters. Heb er eentje nodig voor mijn xbox one x. Maar de prijzen daarvan zijn gewoon asociaal hoog.
Maar baal er wel van dat ms gestopt is met het produceren van de kinect adapters. Heb er eentje nodig voor mijn xbox one x. Maar de prijzen daarvan zijn gewoon asociaal hoog.
Hier hetzelfde. Paar weken terug de knoop door gehakt. Mooi een Xbox one X gehaald. En ik moet toegeven.... Ik mis mijn Kinect wel.TheNostra schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:07:
Do, or do not. There is no try. - Master Yoda
Verwijderd
Mij niet gezien hoor. Leuk spel maar aan dat soort ongein doe ik niet mee.MRE-Inc schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 07:40:
Super Lucky's Tale heeft een DLC beschikbaar met 500G aan nieuwe achievements. Kost 4.99 maar gratis als je game pass hebt. Op zich wel een leuke game als je van 3D platformers houdt. Ik ben er zelf vreselijk slecht in, maar dat mocht de pret niet drukken.
Succes met het grinden van de 99.999 coins @exactor it en @uchiha tijntje
[afbeelding]
[video]
Heb er geen tijd voor. Moet nog 392 large monsters hunten in Monster Hunter World.
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 00:01
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox Game Pass
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Media Remote
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One S Vertical Stand
- Microsoft One Digital TV-Tuner (Xbox One)
- Microsoft Xbox One S All-Digital Edition
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live Gold
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Gaming headsets
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:12:
[...]
Mij niet gezien hoor. Leuk spel maar aan dat soort ongein doe ik niet mee.
Heb er geen tijd voor. Moet nog 392 large monsters grinden in Monster Hunter World.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Mjah, ik heb 30 uur over Super Lucky's Tale gedaan. @exactor it en @uchiha tijntje beide 11 uur. Dat laat wel zien hoe vreselijk slecht ik in 3D platformers ben. Ik heb in die 30 uur iets van 15.000 coins verzameld en zag dat exactor it en uchiha tijntje er 10.000+ in 11 uur hadden. Dan mag je idd wel flink door grinden om ze allemaal te halen.TheNostra schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 08:44:
Met die 99.999 coins grinden ben je wel even 15 uur zoet. Minstens als ik andere er over hoor.
Zulke archievements zouden verboden moeten zijn.
En idd, zulke achievements zouden verboden moeten worden.
XBL: MRE Inc
Toch maar m'n maandje Game Pass gebruikt die bij de One X zat. Wilde eigenlijk wachten tot Sea of Thieves maar boeie. Heb Halo Wars 2, Zoo Tycoon, Recore, die Sherlock Holmes game, Fable Anniversery en nog wat indies gedownload. Er staan er nog wat op mijn lijstje zoals NBA 2K17 en die arcade NBA game.
Ook wel nice dat die dlc voor Lucky's Tale gratis is met Game Pass.
Prima dacht ik zo. Zolang er elke maand een paar toffe titels bijkomen hou ik 'm voor dat tientje. En dat verwacht ik wel want die games with gold zijn de laatste tijd behoorlijk ruk als je het vergelijkt met wat Sony geeft. M'n cc wordt pas op 1 mei voor het eerst aangeslagen.
Ook wel nice dat die dlc voor Lucky's Tale gratis is met Game Pass.
Prima dacht ik zo. Zolang er elke maand een paar toffe titels bijkomen hou ik 'm voor dat tientje. En dat verwacht ik wel want die games with gold zijn de laatste tijd behoorlijk ruk als je het vergelijkt met wat Sony geeft. M'n cc wordt pas op 1 mei voor het eerst aangeslagen.
[ Voor 10% gewijzigd door DutchOwnage op 02-03-2018 10:31 ]
De One X toch maar besteld vandaag na de goede aanbieding van Bol. Heb alleen wel een 1080p tv nog, dus ben benieuwd naar de verbeteringen.
Hoop met name op 60fps, zoals The Witcher 3 dat bijv. op 1080p laat zien.
Hoop met name op 60fps, zoals The Witcher 3 dat bijv. op 1080p laat zien.
Ik wacht nog even met de XBO X tot deze onder de 400 duikt (of iig; als ik hem voor onder de 400 kan aanschaffen op wat voor manier dan ook)
Reden: psychologische grens waardoor ik het voor mijzelf kan rechtvaardigen. En ik zit er nou niet zo enorm om verlegen.
Reden: psychologische grens waardoor ik het voor mijzelf kan rechtvaardigen. En ik zit er nou niet zo enorm om verlegen.
Verwijderd
Onder de 400 zal die denk ik niet snel duiken. Maar ben erg blij dat er wat schot zit in de prijs.
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:29
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Speel zelf regelmatig Super Streetfighter IV Arcade Edition, dus kan bc zeker waarderen !TheNostra schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:07:
Vindt het echter onzinnig om zulke spellen een grafische update te geven, die speel je na al die jaren waarschijnlijk puur voor de goede gameplay.
Of het nou op 720, 1080 of 2160 draait, het blijft over het algemeen spuuglelijk in vergelijk met hedendaagse X-enhanced games.
Gisteren overigens de campaign van Gears 4 uitgespeeld, damn wat een grafisch avontuur was dat zeg, 4K HDR op zijn best !
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
MS heeft het ook wel een stuk makkelijker natuurlijk gezien de hardware verschillen tussen de One en 360. Ik ga er vanuit dat als de PS5 er is dat je dan bij Sony ook bc met de PS4 gaat krijgen.Sagat schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 08:59:
Even over bc. Je kan je afvragen......waarom doet ms dit? Het antwoord is denk ik sony. Bij ms weet je nu gewoon, als ik een game koop is het voor altijd.....gevaarlijk uitspraak, maar ze doen iig hun best....dat je veel van de x360 en zelfs orginele xb games kan spelen, en dat ze er zelfs beter uit zien.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Zet je de PUBG key op v&a voor 2 tientjes, heb je een mooie X voor 399,-Notna schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:21:
Ik wacht nog even met de XBO X tot deze onder de 400 duikt (of iig; als ik hem voor onder de 400 kan aanschaffen op wat voor manier dan ook)
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik hoop het wel, ik ben zo'n idioot die 'sooner or later' de hele console generatie compleet wil hebben.Lekker Ventje schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:44:
[...]
MS heeft het ook wel een stuk makkelijker natuurlijk gezien de hardware verschillen tussen de One en 360. Ik ga er vanuit dat als de PS5 er is dat je dan bij Sony ook bc met de PS4 gaat krijgen.
En als ik dan de voorganger uit mijn tv meubel kan weghalen vind ik dat wel plezierig.
Maar ik denk dat sony voor al uw BC vermaakt zegt, 2 opties, koop maar een remake danwel master ala SotC. Of anders koop je maar lekker PS now.
Met steeds sneller/beter stabieler internet zal psnow idd ook handig zijn. Maar ik vind de ms way toch fijner.
Over grinden en niveau verschillen. Mijn levenswerk is 10 second ninja, ben al maanden bezig. U. Tijntje 3-5 dagen ofzo? Verschil moet er zijn. Ben er van overtuigd dat als ik net als hem, paar avonden achter elkaar had kunnen spelen ipv elke week een uurtje. dat het sneller gegaan was. Ach ja gaat vast wel een keer lukken
Wij zouden nog steds een keer afspreken voor sf4.......samen met een andere gast (of dame wellicht, wie weet) van hier toch? Anders maar is beginnen om is met zijn 2-en iets af te spreken? Mocht je zin hebben stuur maar dm danjustifire schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:37:
[...]
Speel zelf regelmatig Super Streetfighter IV Arcade Edition, dus kan bc zeker waarderen !
Vindt het echter onzinnig om zulke spellen een grafische update te geven, die speel je na al die jaren waarschijnlijk puur voor de goede gameplay.
Of het nou op 720, 1080 of 2160 draait, het blijft over het algemeen spuuglelijk in vergelijk met hedendaagse X-enhanced games.
Gisteren overigens de campaign van Gears 4 uitgespeeld, damn wat een grafisch avontuur was dat zeg, 4K HDR op zijn best !![]()
10 second ninja DONE
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
De dlc is wel leukMRE-Inc schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:54:
[...]
Mjah, ik heb 30 uur over Super Lucky's Tale gedaan. @exactor it en @uchiha tijntje beide 11 uur. Dat laat wel zien hoe vreselijk slecht ik in 3D platformers ben. Ik heb in die 30 uur iets van 15.000 coins verzameld en zag dat exactor it en uchiha tijntje er 10.000+ in 11 uur hadden. Dan mag je idd wel flink door grinden om ze allemaal te halen.
En idd, zulke achievements zouden verboden moeten worden.
Maar ook verder met Dishonored 2. Erg tof weer. Vond het altijd een bioshock lite. En dat is positief bedoeld
Verwijderd
Is geen grind. Tenminste ik ben helemaal bezig met gear verzamelen en nieuwe wapens testen en lol hebben. En passant sloop ik daarvoor wat enorme wezels en draken. Muntjes in SLT is grinden, iets doen wat leuk is, is dat natuurlijk niet. Ik denk dat ik meer dan 500 monsters gepakt zal hebben voordat ik klaar ben met dit spel.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Dit dusVerwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:04:
[...]
Is geen grind. Tenminste ik ben helemaal bezig met gear verzamelen en nieuwe wapens testen en lol hebben. En passant sloop ik daarvoor wat enorme wezels en draken. Muntjes in SLT is grinden, iets doen wat leuk is, is dat natuurlijk niet. Ik denk dat ik meer dan 500 monsters gepakt zal hebben voordat ik klaar ben met dit spel.
En met alle events en quests en gratis dlc die nog komen gaat, verveelt het geen moment.
Tussenstand : 220 uur op de teller met kleine 300 monsters, begint nu echt leuk te worden (HR50+ quests
Ze hadden natuurlijk ook gewoon die streaming service gratis kunnen maken voor bezitters van het originele spel, net als bij de BC van Xbox. Het is natuurlijk niet voor niets dat het helemaal niks is geworden...Lekker Ventje schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:44:
[...]
MS heeft het ook wel een stuk makkelijker natuurlijk gezien de hardware verschillen tussen de One en 360. Ik ga er vanuit dat als de PS5 er is dat je dan bij Sony ook bc met de PS4 gaat krijgen.
http://www.eurogamer.net/...e-play-with-someone-on-pc
1440p support voor de s en x dus ! Nice.There's a new update for Xbox One - rolling out today to those in the Insider program - which adds a form of Remote Play with PCs.
The ability to pass control of your, well, controller to someone else is not a new idea - but it's the first time Microsoft has dabbled with the feature.
It works through Mixer, Xbox's baked in streaming service, and lets you pass control to anyone watching on PC via Mixer.com.
Streamers will be able to let viewers control their games via a controller, if they have one, or an on-screen gamepad if not.
Other new features in the update include support for 1440p video output on Xbox One S and X, a fresh and controller-friendly look for the Microsoft Edge browser which now lets you download and upload files, and open tournaments so you no longer are required to join a Club.
ARTICLE CONTINUES BELOW
There's a new section of your games library so you can see your redeemed Games with Gold titles, audio sliders to balance background music with game audio, and various improvements to Clubs. There's more on Microsoft's Xbox Wire blog.
As of yet, there's no word on when the features will roll out publicly - but traditionally it's usually around a month later.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik voorzie een nieuwe markt. Iemand inhuren die op afstand je archievements binnen harkt namens jouw.
Tenzij dat dan uitgeschakeld is maar dat denk ik niet.
Verwijderd
Ik moest aan @MRE-Inc denken. Kan die @uchiha tijntje zijn platformers laten halen.TheNostra schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 15:36:
Ik voorzie een nieuwe markt. Iemand inhuren die op afstand je archievements binnen harkt namens jouw.
Dan is die knettergekVerwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 18:30:
[...]
Ik moest aan @MRE-Inc denken. Kan die @uchiha tijntje zijn platformers laten halen.
Maar ik meld me aan als toeschouwer zodra mega man aan de buurt is.
Haha. Serieus, ik heb bij de final boss battle serieus hieraan gedacht. Uiteindelijk op eigen kracht na 6735789x proberen, de boss battle gewonnen en de game op 1000g gezet.Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 18:30:
[...]
Ik moest aan @MRE-Inc denken. Kan die @uchiha tijntje zijn platformers laten halen.
XBL: MRE Inc
Verwijderd
Die laatste battle was niet heel makkelijk. Het platform draaide en de camera ook. Ik was wat gedesoriënteerd steeds.MRE-Inc schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 20:23:
[...]
Haha. Serieus, ik heb bij de final boss battle serieus hieraan gedacht. Uiteindelijk op eigen kracht na 6735789x proberen, de boss battle gewonnen en de game op 1000g gezet.
Maar @uchiha tijntje heeft zijn coins hoor.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Alleen de 15.000 omdat ik met de main game al 12.000 had verzameld. Zit na de DLC op 20.000. Ik denk dat die 99.999 er ooit nog wel gaat komen, maar ben nu gefocust op Dishonored en Fe. Met name die laatste is een hele bijzondere game. Het duurde een goed half uur voordat ik er in kwam, maar ben wel een beetje verkocht. De sfeer en design is echt tof. Heb een paar filmpjes gemaakt.Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 20:34:
[...]
Die laatste battle was niet heel makkelijk. Het platform draaide en de camera ook. Ik was wat gedesoriënteerd steeds.
Maar @uchiha tijntje heeft zijn coins hoor.
En als je hulp nodig hebt met een platformer, wil ik best helpen. Alleen verwacht ik dat er toch een soort van delay in de controls zit? Dat is niet heel praktisch
Vandaag ook de Xbox One X besteld bij Bol.com :-D
Gister 5 jaar bij de zaak dus had voor 250 aan Bol.com tegoed gekregen en dan vandaag toevallig die aanbieding, hoefde dus nog maar 170 bij te betalen.
Zelf ook nog steeds een 1080 TV die nog niet aan vervanging toe is, helaas dus nog geen 4k, en vooral.. geen HDR. maar ben wel benieuwd naar de verschillen tegenover mijn huidige xbox one x :-)
Gister 5 jaar bij de zaak dus had voor 250 aan Bol.com tegoed gekregen en dan vandaag toevallig die aanbieding, hoefde dus nog maar 170 bij te betalen.
Zelf ook nog steeds een 1080 TV die nog niet aan vervanging toe is, helaas dus nog geen 4k, en vooral.. geen HDR. maar ben wel benieuwd naar de verschillen tegenover mijn huidige xbox one x :-)
[ Voor 0% gewijzigd door gise op 04-03-2018 23:41 . Reden: foutje, nu natuurlijk xbox one ]
Ik kan je het antwoord nu al vertellen: nul komma nul verschilgise schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 23:16:
Vandaag ook de Xbox One X besteld bij Bol.com :-D
[...]
maar ben wel benieuwd naar de verschillen tegenover mijn huidige xbox one x :-)
Maar serieus; je zult er denk ik geen spijt van krijgen. Komende van Playstation kocht ik uit verveling een One S op Black Friday met AC Origins erbij. Ik wilde wel eens weten hoe gamen op een Xbox zou zijn en het bevalt prima moet ik zeggen. Ik kan nu wat exclusives spelen en de gamedeals vind ik ook beter.
Nu profiteer ik van twee platformen. Altijd al Playstation gehad. De PS4 Pro die ik ook heb was ik al van onder de indruk op 4k, maar het kriebelde om ook de One X te halen. Toch weer net een tandje beter. Dus voor multi platform games waarbij graphics om te kwijlen zijn gaat mijn voorkeur nu uit naar de One X. Far Cry 5 is de eerstvolgende
Beide top consoles zitten nu aangesloten op de tv in mijn slaapkamer en in de woonkamer staat de One S in zijn eentje. Daar game ik minder vaak en op grotere afstand en boeit de kwaliteit niet zo. Het verkopen van de S is het mij niet waard want dan moet ik ook weer een controller missen.
S vs X: Bij Origins vind ik het verschil gigantisch. Horizon 3 bijv. weer minder. Maar de beperkingen van de S komen op een 4k tv denk ik ook sneller aan het licht. Desondanks zal je echt wel profiteren van de X op 1080p. Al maakt het wel uit hoever je van je tv af zit vind ik. Dat is iets waar je rekening mee moet houden in je verwachtingen. Ik denk dat je het meeste profiteert van vloeiende gameplay. Dus geen framedrops en/of 60 fps in de voor de One X bijgewerkte games.
Verwijderd
Ik zeg een methode waarbij je steeds opnieuw spawnt in de hub. Ben je 'maar' 5 uur bezig. Ik wil best een heel spel opnieuw spelen voor 10 gamerscore. Maar hersenloos 5 uur hetzelfde doen, doe ik dus echt niet.uchiha tijntje schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 21:37:
[...]
Alleen de 15.000 omdat ik met de main game al 12.000 had verzameld. Zit na de DLC op 20.000. Ik denk dat die 99.999 er ooit nog wel gaat komen, maar ben nu gefocust op Dishonored en Fe. Met name die laatste is een hele bijzondere game. Het duurde een goed half uur voordat ik er in kwam, maar ben wel een beetje verkocht. De sfeer en design is echt tof. Heb een paar filmpjes gemaakt.
En als je hulp nodig hebt met een platformer, wil ik best helpen. Alleen verwacht ik dat er toch een soort van delay in de controls zit? Dat is niet heel praktisch
Dat moet je dan ook uitsmeren over meerdere dagen. Dus uurtje per dag grinden ofzo.Verwijderd schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 10:19:
[...]
Ik zeg een methode waarbij je steeds opnieuw spawnt in de hub. Ben je 'maar' 5 uur bezig. Ik wil best een heel spel opnieuw spelen voor 10 gamerscore. Maar hersenloos 5 uur hetzelfde doen, doe ik dus echt niet.
Verwijderd
Wordt het dan wel leuk? Vijf keer een uur hersenloos hetzelfde doen klinkt ook niet echt tof.TheNostra schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 10:27:
[...]
Dat moet je dan ook uitsmeren over meerdere dagen. Dus uurtje per dag grinden ofzo.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Is ook niet echt tofVerwijderd schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 13:56:
[...]
Wordt het dan wel leuk? Vijf keer een uur hersenloos hetzelfde doen klinkt ook niet echt tof.
Fe is trouwens een aanrader! Wat een sfeertje!
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Proof of a Concorde Keptuchiha tijntje schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 15:00:
[...]
Is ook niet echt tof. Zelfde als farmen voor shackles in Dark Souls 3, maar toch deed ik het..
![]()
Fe is trouwens een aanrader! Wat een sfeertje!

- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Dat duurde volgens mij ook wel een paar uur. Maar dan met een hoop frustratie vanwege de randomness en de whoop-ass die ik regelmatig kreeg omdat ik geen Armor had vanwege de gewenste speed
Dan kun je beter met een lief vosje gronden
[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-03-2018 15:53 ]
Zoals dezeuchiha tijntje schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 15:52:
[...]
Dat duurde volgens mij ook wel een paar uur. Maar dan met een hoop frustratie vanwege de randomness en de whoop-ass die ik regelmatig kreeg omdat ik geen Armor had vanwege de gewenste speed
Dan kun je beter met een lief vosje gronden
http://seasonsafterfall.com
Ook vermakelijk om te spelen. Keer wat anders
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Jep, vond ik ook wel een grappig spelletje.TheNostra schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 17:02:
[...]
Zoals deze
http://seasonsafterfall.com
Ook vermakelijk om te spelen. Keer wat anders
Sinds ik over ben gestapt op de Xbox One X - rondom de launch van dat mooie ding - loop ik tegen het probleem aan dat ik GTA5 niet geïnstalleerd krijg.
Het lijkt mis te gaan in het samenspel van downloaden vanaf de disc en downloaden vanaf de MS servers. Iedere keer krijg ik na pakweg 10% de melding dat het installeren niet is gelukt. Ook nadat ik de installatie verwijderd heb en het opnieuw probeer.
Herkent één van jullie dit? Want zo langzamerhand lijkt de enige oplossing te zijn een factory reset, maar daar zit ik eigenlijk niet zo op te wachten...
Het lijkt mis te gaan in het samenspel van downloaden vanaf de disc en downloaden vanaf de MS servers. Iedere keer krijg ik na pakweg 10% de melding dat het installeren niet is gelukt. Ook nadat ik de installatie verwijderd heb en het opnieuw probeer.
Herkent één van jullie dit? Want zo langzamerhand lijkt de enige oplossing te zijn een factory reset, maar daar zit ik eigenlijk niet zo op te wachten...
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Misschien de netwerkverbinding van de console verbreken, dan eerst van disc installeren en pas daarna via internet updaten?Rossi46 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 11:18:
[...]Het lijkt mis te gaan in het samenspel van downloaden vanaf de disc en downloaden vanaf de MS servers. Iedere keer krijg ik na pakweg 10% de melding dat het installeren niet is gelukt. Ook nadat ik de installatie verwijderd heb en het opnieuw probeer.
[...]
Je kunt games op disc ook direct vanuit de store installeren. Disc-installatie annuleren (vanuit manage game), game opzoeken in de store en met de disc in de drive krijg je dan de optie om van daaruit te installeren. Downloaden gaat met snel internet nog sneller ook dan installeren van disc.
GTA5 is het enige spel met problemen? Er is niets mis met de disc drive?
Goeie tip, ga ik straks proberen!MartijnS72 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 12:54:
[...]
Misschien de netwerkverbinding van de console verbreken, dan eerst van disc installeren en pas daarna via internet updaten?
Je kunt games op disc ook direct vanuit de store installeren. Disc-installatie annuleren (vanuit manage game), game opzoeken in de store en met de disc in de drive krijg je dan de optie om van daaruit te installeren. Downloaden gaat met snel internet nog sneller ook dan installeren van disc.
GTA5 is het enige spel met problemen? Er is niets mis met de disc drive?
Problemen met de disc-drive sluit ik uit. Forza 7 en Super Lucky's Tale deden het foutloos vanaf de disc.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Zojuist de laatste dlc chapter van little nightmares gespeeld. Die game heeft toch wel echt een vet sfeertje. Ik hoop dat het spel goed verkocht heeft want dat verdiend die wel! Nu alleen nog een keer uitspelen ik een uur zonder dood te gaan. Dat is dan wel een keerzijde, want het enige minpuntje aan deze game is af en toe de controls. Het is in feite een 2.5D platformer met een fixed camera, waardoor je soms net een jump verkeerd inschat en het spel vrij onvergeeflijk is. Het heeft wel genoeg checkpoints maar daar heb je weinig aan in een no death run
.
Verder Fe uitgespeeld. Wat een coole game is dat. Heeft volgens mij totaal geen “buzz” gehad rondom zijn release. Als iemand nog een leuke niet traditionele 3D platformer zoekt... Fe!
Verder Fe uitgespeeld. Wat een coole game is dat. Heeft volgens mij totaal geen “buzz” gehad rondom zijn release. Als iemand nog een leuke niet traditionele 3D platformer zoekt... Fe!
MartijnS72 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 12:54:
[...]
En dat bleek inderdaad de oplossing te zijn. Top man! Tnx!
Eerste paar uurtjes gespeeld met de Xbox One X... tegenover mijn vorige Xbox One merk ik inderdaad vooral dat de Framerate in bijvoorbeeld AC:Origins nu wel constant is (60 fps?) waar hij op m'n xbox one wel eens dropte en kleine haperingen vertoonde.
Moet andere games nog proberen.
Ftfygise schreef op maandag 5 maart 2018 @ 01:00:
Eerste paar uurtjes gespeeld met de Xbox One X... tegenover mijn vorige Xbox One merk ik inderdaad vooral dat de Framerate in bijvoorbeeld AC:Origins nu wel constant is (60 30fps?) waar hij op m'n xbox one wel eens dropte en kleine haperingen vertoonde.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles

- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

daar zijn ze weer:
x1 sales: https://www.trueachieveme...le-roundup-march-6th-2018
x360 sales: https://www.trueachieveme...le-roundup-march-6th-2018
mj square eunix sale: https://majornelson.com/2...ht-sale-square-enix-sale/
Voor mijn zoontje, die binnenkort 5 wordt, heb ik onlangs deze Xbox nano controller besteld op Amazon. De standaard controller is nog te groot voor zijn handen. Nu heb ik de volgende lijst met potentiële games opgesteld om samen met hem te gaan spelen.
Nou ben ik ook op zoek naar titels waarin ik de gesproken ingame language op Nederlands kan zetten. Dit wordt helaas niet per game aangegeven in bijvoorbeeld de Xbox Store. Welke titels met de Nederlandse gesproken taal zou ik aan dit lijstje kunnen toevoegen?
Rayman Legends |
Chariot |
Max & the Curse of Brotherhood |
Lego titels (Avengers, Star Wars, Jurassic Park) |
Ori and the blind forest |
Minecraft |
Terraria |
Guacamelee |
Octodad |
Happy Wars |
Rare Replay |
Nou ben ik ook op zoek naar titels waarin ik de gesproken ingame language op Nederlands kan zetten. Dit wordt helaas niet per game aangegeven in bijvoorbeeld de Xbox Store. Welke titels met de Nederlandse gesproken taal zou ik aan dit lijstje kunnen toevoegen?
Lego city undercover is ook erg leuk. Nederlands gesproken.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Dark Souls 3quorumz schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 05:35:
daar zijn ze weer:
Dying Light
Rise of the Tomb Raider
Verwijderd
Voor mensen die nog een activatiecode voor Forza Horizon 1 zoeken (360 backward compatible), die net is geoptimaliseerd voor de X1X (maar niet meer te verkrijgen in de Store omdat muzieklicenties zijn verlopen):
http://www.menago.pl/forz...live-xbox-360-p-5115.html
http://www.menago.pl/forz...live-xbox-360-p-5115.html
Misschien Rush: A Disney Pixar Adventure maar digitaal kopen danquorumz schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 05:35:
daar zijn ze weer:
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Sinds enkele maanden ook in het bezit van de Xbox One X. Tot zover ben ik er erg tevreden over.
Games die niet "Xbox enhanced" zijn, lopen beduidend beter en vloeiender. De games die wel enhanced zijn, zien er gewoon erg goed uit.
Het enige wat ik wel eens heb is, dat als ik een enhanced game opstart, inclusief HDR, dat mijn televisie geen beeld weer geeft. (LG UH850v) De televisie geeft dan ook een melding dat hij de resolutie niet ondersteund.
Ik moet dan vervolgens de televisie herstarten en dan werkt alles als vanouds. Lijkt een HDMI handshake probleem te zijn. Nog meer mensen last van toevallig?
Games die niet "Xbox enhanced" zijn, lopen beduidend beter en vloeiender. De games die wel enhanced zijn, zien er gewoon erg goed uit.
Het enige wat ik wel eens heb is, dat als ik een enhanced game opstart, inclusief HDR, dat mijn televisie geen beeld weer geeft. (LG UH850v) De televisie geeft dan ook een melding dat hij de resolutie niet ondersteund.
Ik moet dan vervolgens de televisie herstarten en dan werkt alles als vanouds. Lijkt een HDMI handshake probleem te zijn. Nog meer mensen last van toevallig?
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Rare replay is niet Nederlands, ofwel?DeLyon schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 07:34:
Voor mijn zoontje, die binnenkort 5 wordt, heb ik onlangs deze Xbox nano controller besteld op Amazon. De standaard controller is nog te groot voor zijn handen. Nu heb ik de volgende lijst met potentiële games opgesteld om samen met hem te gaan spelen.
Rayman Legends Chariot Max & the Curse of Brotherhood Lego titels (Avengers, Star Wars, Jurassic Park) Ori and the blind forest Minecraft Terraria Guacamelee Octodad Happy Wars Rare Replay
De Blob 2
De meeste games van Ubisoft ook wel, ik ben wel niet zeker van de kleinere titels.
Lego Dimensions is misschien ook wel leuk. Kan hij ook nog een beetje met lego spelen.DeLyon schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 07:34:
Rayman Legends Chariot Max & the Curse of Brotherhood Lego titels (Avengers, Star Wars, Jurassic Park) Ori and the blind forest Minecraft Terraria Guacamelee Octodad Happy Wars Rare Replay
Damn...
Gisteravond uit het niks opeens m'n Xbox One X op zwart.. "No signal" op beeld.
Van alles geprobeerd..
Van nieuwe HDMI kabel tot ander poortje en van ander scherm tot update recovery.
Niks heeft geholpen.
Vreemde is wel.. Tijdens het streamen naar m'n laptop, had ik wel gewoon beeld (op m'n laptop).
Tech support heeft aangegeven dat ik al meer dan "the usual guide solutions" geprobeerd heb en dat er niks anders op zit als opsturen voor een reparatie.
Dat wordt minimaal een weekje afzien
Gezien de topics op diverse sites lijkt dit typisch iets te zijn voor de Scorpio editions...
Gisteravond uit het niks opeens m'n Xbox One X op zwart.. "No signal" op beeld.
Van alles geprobeerd..
Van nieuwe HDMI kabel tot ander poortje en van ander scherm tot update recovery.
Niks heeft geholpen.
Vreemde is wel.. Tijdens het streamen naar m'n laptop, had ik wel gewoon beeld (op m'n laptop).
Tech support heeft aangegeven dat ik al meer dan "the usual guide solutions" geprobeerd heb en dat er niks anders op zit als opsturen voor een reparatie.
Dat wordt minimaal een weekje afzien
Gezien de topics op diverse sites lijkt dit typisch iets te zijn voor de Scorpio editions...
[ Voor 8% gewijzigd door CrazY1985 op 06-03-2018 14:08 ]
PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro
Volgens mij lost een harde rebooten dit ook op. Ook wel eens gehad met mijn X.
Disney Infinity 2.0 en 3.0 zijn mijn jongens (7 en 3,5) helemaal fan van. Alles in het Nederlands zowel gesproken als teksten en best leuke avonturen. Beetje zoeken op marktplaats en je kan zo een set met een aantal figuren oppikken.DeLyon schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 07:34:
Nope.. Ook dat hielp niet.mobygo76 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:55:
Volgens mij lost een harde rebooten dit ook op. Ook wel eens gehad met mijn X.
PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro
- quorumz
- Niet online

kan niet wachtennnnnnnnnnnnnnn
al pre-ordered sinds juniiii 2017...
Ik kijk hier ook naar uit, hoewel ik AC:O ook nog steeds moet uitspelenquorumz schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:15:
kan niet wachtennnnnnnnnnnnnnn
[video]

Dit is ook wel iets om naar uit te kijken: deel 1 was super. Wel de preorder bij Amazon geannuleerd; digitaal is het een stuk goedkoper
nieuws: State of Decay 2 komt op 22 mei uit en kost dertig euro
[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 06-03-2018 22:48 ]
Dank, dit ziet er erg leuk uit met alle figuren. Ik lees echter wel over servers die down zijn. Weet je of deze game nog genoeg ondersteuning krijgt om hier nog in te stappen?nadd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:39:
[...]
Disney Infinity 2.0 en 3.0 zijn mijn jongens (7 en 3,5) helemaal fan van. Alles in het Nederlands zowel gesproken als teksten en best leuke avonturen. Beetje zoeken op marktplaats en je kan zo een set met een aantal figuren oppikken.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Release met een week vervroegd, BWRAAAAAAAAAAAAAP !!!
Ik zat ook laatst aan Disney Infinity te denken om te halen voor mijn zoontje, maar servers zijn nu plat gegaan. Is de game dan nog wel te spelen en leuk genoeg? Wel jammer dat disney daar de stekker uit heeft getrokken. Ziet er namelijk leuker uit dan skylandersnadd schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:39:
[...]
Disney Infinity 2.0 en 3.0 zijn mijn jongens (7 en 3,5) helemaal fan van. Alles in het Nederlands zowel gesproken als teksten en best leuke avonturen. Beetje zoeken op marktplaats en je kan zo een set met een aantal figuren oppikken.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Tera open beta 9 Maart.
Heb de closed beta gespeeld en was positief verrast
It might be me... Maar ik snap de enorme Monster Hunter love niet zo.
Ik heb het ook, heb ook redelijk gespeeld. Maar het feit dat ik monster A 12 keer moet verslaan zodat ik nieuwe schoenen kan maken om daar monster B 143 keer mee te verslaan zodat ik een zwaard kan maken om 56 keer monster D te verslaan voor weer andere schoenen... Ik doe vast iets verkeerd want ik vind het redelijk grindy en soms zelfs wat saai?
Ik zie wel dat het een goed spel is hoor. Maar ik snap die gigantische verkoopcijfers en bergen met love niet zo. Ow, en ik heb mijn Hunter Level 4 achievement niet gekregen, grr.
Ik heb het ook, heb ook redelijk gespeeld. Maar het feit dat ik monster A 12 keer moet verslaan zodat ik nieuwe schoenen kan maken om daar monster B 143 keer mee te verslaan zodat ik een zwaard kan maken om 56 keer monster D te verslaan voor weer andere schoenen... Ik doe vast iets verkeerd want ik vind het redelijk grindy en soms zelfs wat saai?
Ik zie wel dat het een goed spel is hoor. Maar ik snap die gigantische verkoopcijfers en bergen met love niet zo. Ow, en ik heb mijn Hunter Level 4 achievement niet gekregen, grr.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Ik heb het spel niet gekocht, omdat het voor mij met zo'n spel twee kanten op kan gaan. Of ik vind het zo verslavend dat ik er veel te veel tijd mee kwijt ben... of ik vind het saai en leg het weer snel terzijde. Ik denk dat er bij zo'n spel geen middenweg is.Willybubba schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 08:37:
Ben gisteren trouwens begonnen aan Sherlock Holmes die gratis via Game Pass te spelen is. Een spel wat je lekker achterover leunend kunt spelen zonder dat er veel focus bij komt kijken. Maar man man man wat een lange laadtijden. Echt bizar hoe ze zoiets hebben kunnen programmeren. De hele wereld van The Witcher 3 laad via fast travel sneller dan van de fast travel van een crime scene naar het appartement van Holmes.

Heel erg bedankt voor deze melding. Ik wist niet eens dat Tera bezig was om de game naar consoles te brengen. Ik heb toevallig laatst nog gezocht naar leuke MMO's voor op de Xbox maar zoveel zijn er helaas niet die mij aanspreken. Dus deze ga ik zeker even proberen.justifire schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 08:04:
Tera open beta 9 Maart.
[video]
Servers zijn inderdaad down maar de avonturen zijn te spelen en de toy box werelden zijn lokaal gewoon te gebruiken en uit te bouwen. Je kan alleen niet meer online toy box werelden en dergelijke met elkaar ruilen of bij elkaar op bezoek gaan. Eigenlijk is alleen de online functionaliteit verdwenen en werkt single player met alle functionaliteit.DeLyon schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:57:
[...]
Dank, dit ziet er erg leuk uit met alle figuren. Ik lees echter wel over servers die down zijn. Weet je of deze game nog genoeg ondersteuning krijgt om hier nog in te stappen?
[ Voor 0% gewijzigd door nadd op 07-03-2018 09:29 . Reden: toy boy toch maar verandert in toy box :-) ]
Ligt een beetje aan welke style MMO je houd, Black Desert komt dit jaar ook nog naar console. Tera is meer de traditionele trinity, Black Desert is volledig open world en 99% gearcheck principe.Remmetje schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:14:
[...]
Heel erg bedankt voor deze melding. Ik wist niet eens dat Tera bezig was om de game naar consoles te brengen. Ik heb toevallig laatst nog gezocht naar leuke MMO's voor op de Xbox maar zoveel zijn er helaas niet die mij aanspreken. Dus deze ga ik zeker even proberen.
Jammer dat beide games geen koppeling doen met de PC, ik heb weinig zin om helemaal opnieuw te beginnen bij de 2 games.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik denk dat ze voor W3 ook meet Devs hadden voor de animaties dan het hele team van Sherlock, maar ik snap wat je bedoelduchiha tijntje schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:00:
[...]
Ik heb het spel niet gekocht, omdat het voor mij met zo'n spel twee kanten op kan gaan. Of ik vind het zo verslavend dat ik er veel te veel tijd mee kwijt ben... of ik vind het saai en leg het weer snel terzijde. Ik denk dat er bij zo'n spel geen middenweg is.
Ben gisteren trouwens begonnen aan Sherlock Holmes die gratis via Game Pass te spelen is. Een spel wat je lekker achterover leunend kunt spelen zonder dat er veel focus bij komt kijken. Maar man man man wat een lange laadtijden. Echt bizar hoe ze zoiets hebben kunnen programmeren. De hele wereld van The Witcher 3 laad via fast travel sneller dan van de fast travel van een crime scene naar het appartement van Holmes.
Hoe dan ook, tis wel weer een leuke game.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Wellicht komen er nog wat games uit Japan naar de XBox.
https://gamingbolt.com/ph...nese-support-for-xbox-one
https://gamingbolt.com/ph...nese-support-for-xbox-one
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik heb al een tijdje de Xbox One X. Mijn oude One S heb ik in de verkoop gezet. Bij deze oude One S zat destijds een Fifa 17 code. Deze code heb ik destijds gebruikt en het spel gespeeld. Nu speel ik het spel niet meer. Is dit spel nu gekoppeld aan mijn account (dacht ik namelijk)? Of kan ik de One S verkopen met code en kan de nieuwe eigenaar toch Fifa 17 installeren en met zijn eigen account spelen?
Zoals je zelf al dacht, deze is gekoppeld aan jouw account.maikel7 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:54:
Ik heb al een tijdje de Xbox One X. Mijn oude One S heb ik in de verkoop gezet. Bij deze oude One S zat destijds een Fifa 17 code. Deze code heb ik destijds gebruikt en het spel gespeeld. Nu speel ik het spel niet meer. Is dit spel nu gekoppeld aan mijn account (dacht ik namelijk)? Of kan ik de One S verkopen met code en kan de nieuwe eigenaar toch Fifa 17 installeren en met zijn eigen account spelen?
Hellblade komt 99% zeker ook naar Xbox, is een rating voor afgegeven in Taiwan en Australie 

[ Voor 42% gewijzigd door Willybubba op 07-03-2018 15:11 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Was die er al niet dan?Willybubba schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:08:
Hellblade komt 99% zeker ook naar Xbox, is een rating voor afgegeven in Taiwan en Australie
[afbeelding]
Raar genoeg nog nooit van deze game gehoord, maar de filmpjes op Steam zien er interessant uit. Ben benieuwd.Willybubba schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 15:08:
[afbeelding]
- Martinspire
- Registratie: Januari 2003
- Laatst online: 19-09 09:35
Awesomeness
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox
- Consoles
- Game-accessoires
- Games
- Gamecontrollers
:strip_icc():strip_exif()/u/76569/garfield14.jpg?f=community)
Verwijderd
Monster Hunter lover reporting!Willybubba schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 08:37:
Ik snap je punt. Ik vind Diablo spellen om die reden te saai voor worden. Beetje grinden zodat je hetzelfde kan doen met sterkere gear tegen dezelfde, maar dan sterkere tegenstanders. Rationeel is dit natuurlijk flauwekul gameplay.
Dat jij dit zo bij MHW ervaart kan ik me voorstellen. Voor mij is de afwisseling tussen gevechten door verschillende beestjes en de grote variëteit in wapens (hoewel ik 95% van mijn kills met de longsword maak) en tactieken wat het interessant maakt. Ik heb nu tegen de 300 monsters verslagen maar nog nul grind ervaren. Als ik zie dat ik iets zeer specifieke nodig heb voor nieuwe schoentjes en ik geen zin heb om daarvoor hetzelfde gevecht tien keer te doen, draag ik andere schoentjes. Of wissel ik dat beestje slachten af net andere doelen behalen. Misschien helpt het je om meer van het spel te genieten als ze geen specifieke doeken stelt omdat het dan 'optomaal' is, maar doelen stelt die ook nog eens leuk zijn op weg naar het doel. Zo heb ik de foresight slash aangeleerd terwijl ik Nergigante hebben leren farmen.
Lang verhaal: smaken verschillen.
Vraagje,
ik zie 49.99 CAD staan, als ik nu afreken met paypal word dit dan omgerekend in 31.23 EURO?
ik zie 49.99 CAD staan, als ik nu afreken met paypal word dit dan omgerekend in 31.23 EURO?

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik zie anders gewoon euro's staan in je afbeelding?G_Dragon schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:31:
Vraagje,
Lees deze eens door:
https://xbox-store-checker.com/en/how-buy/
Even uitzoeken hoe het allemaal werktMr Magic schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:44:
[...]
Ik zie anders gewoon euro's staan in je afbeelding?
Lees deze eens door:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Dat zie je toch vanzelf bij het totaalbedrag (koers + bijkomende kosten) voordat je de betaling doet met paypal?G_Dragon schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:31:
Vraagje,
[afbeelding]
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
Iemand deze toevallig gespeeld in alpha / bèta fase.
Ben wel benieuwd naar de daadwerkelijk gameplay.
Iemand deze toevallig gespeeld in alpha / bèta fase.
Ben wel benieuwd naar de daadwerkelijk gameplay.
Bedankt voor uw reactie, ik heb nu de ultimate edition voor 30 euro kunnen halenMr Magic schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 22:44:
[...]
Ik zie anders gewoon euro's staan in je afbeelding?
Lees deze eens door:
Een gouden tip die je gaf!
YouTube: State of Decay 2: 25 Minutes of 4-Player Co-op Multiplayer - IGN First
25 minuten co-op gameplay van State of Decay 2, ziet er erg goed uit zeg. Kan niet wachten om hem met z'n 4e in co-op te gaan spelen.
25 minuten co-op gameplay van State of Decay 2, ziet er erg goed uit zeg. Kan niet wachten om hem met z'n 4e in co-op te gaan spelen.
Bommetje als het zo is... CoD weer mogelijk (timed)-exclusief naar Xbox.
https://www.dexerto.com/n...k-ops-4-exclusivity/45700
Verwijderd
Met de nadruk op 'tje'.Bbfreak schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 14:20:
Bommetje als het zo is... CoD weer mogelijk (timed)-exclusief naar Xbox.
Gaat dit zorgen dat de Xbox gaver wordt? Volgens mij zorgt het alleen voor boze PS bezitters (raken iets kwijt) en onverschillige Xboxers (als die het zo belangrijk vonden hadden ze een ps4 gekocht).
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2018 18:22 ]
- quorumz
- Niet online

cool.
huidige The Division krijgt nog een 4k update en voila The Division 2..
instant pre-order
instant pre-order
Ik heb The Division nou echt nooit wat gevonden. Was helemaal hyped bij launch, meteen de deluxe edition gekocht etc. Maar na een paar uur had ik het wel gezien en sindsdien is het virtueel stof aan het happen.quorumz schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:23:
cool.
[video]
instant pre-order
Soort van Destiny 2 zegmaar, zelfde en nog steeds amper gebouwd tot volle potentie van de gamequorumz schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:23:
cool.
[video]
instant pre-order
Nee, ik verwacht nog zeer weinig van een game die z'n huidige game amper heeft uitgebouwd en nu al een deeltje 2 gaat maken.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- quorumz
- Niet online

Ik zou dan een beetje bij lezen over the division, zeker na de laatste update zijn er heel veel spelers terug gekeerd. Het is op dit moment leuker om te doen dan Destiny 2SinergyX schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 20:45:
[...]
Soort van Destiny 2 zegmaar, zelfde en nog steeds amper gebouwd tot volle potentie van de game
Nee, ik verwacht nog zeer weinig van een game die z'n huidige game amper heeft uitgebouwd en nu al een deeltje 2 gaat maken.
Oh ik ken de game hoor, afgelopen weken nog wat gespeeld. Blijft gewoon maar een fractie van wat de game ooit in potentie zou zijn geweest, meer dan een bulletsponge RNG game zal het ook niet worden.quorumz schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 22:16:
[...]
Ik zou dan een beetje bij lezen over the division, zeker na de laatste update zijn er heel veel spelers terug gekeerd. Het is op dit moment leuker om te doen dan Destiny 2
Voor degenen met EA Access: Burnout Paradise Remastered is vanaf vandaag 10 uur gratis te spelen!
- quorumz
- Niet online

Ik had 2x de beta grijs gespeeld en daarna het spel, ik ben zelf iemand van "het verzamelen" wat je in de meeste ubisoft games (en natuurlijk ook andere games) hebt.. daarnaast kwam het spel heel goed getimed uit (iedereen was destiny 1 ook zat).. en maakt het het spelen in coop erg leuk.. er kwam (terecht) kritiek over hoe snel de initiele content uitgespeeld was. Ubisoft laat zien dat ze sneller kunnen ontwikkelen dan bij Bungie en toont met roadmaps wat er aan komt (nu weer trouwens met de global events, 4k update en nog een grote update)Notna schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:52:
[...]
Ik heb The Division nou echt nooit wat gevonden. Was helemaal hyped bij launch, meteen de deluxe edition gekocht etc. Maar na een paar uur had ik het wel gezien en sindsdien is het virtueel stof aan het happen.
The Division heeft een hele goede DLC uitgebracht: The Underground (de 2 andere modes zijn dan weer niet mijn ding en erg moeilijk: last man standing & survival). Net als met Warframe worden omgevingen random gegenereerd maar kan je ook meerdere missies aan elkaar plakken (tot 3 stuks).
Tel daarbij op, in het algemeen, de snelle manier van mensen joinen (net als met warframe) waardoor je gewoon leuk door een missie heen kan schieten.
Sinds de 1.8 update zijn er veel spelers, zoals mijzelf terug gegaan (dat destiny 2 een crap dlc uitbracht hielp ook en dat warframe het voor elkaar heeft gekregen om in een kleine dlc meer nieuwe materialen te introduceren dan orgineel in het hele spel

Het pijnlijke en frusterende punt is natuurlijk de Dark Zone, rondlopen tot je afgeslacht wordt door Rogues en wat bij extractions kan leiden tot hartkloppingen. Kans is groot dat het spelers zijn met praktisch een invincible build. Neemt niet weg dat het niet gaaf is om er door heen te lopen, punten vrij te spelen voor goodies en division tech (heb je nodig voor upgraden van wapens en gear en gaat in positieve zin op de schop "binnenkort")
Net als met Destiny heb je "raids" hier incursions, maar heb ik zelf ook ooit maar 1 gehaald, die zijn best pittig. Op world tier 1 kom ik met zijn 2en een heel eind maar je schiet tegen een hoeveelheid vijanden die eigenlijk voor 4 spelers bedoeld zijn.
Al met al leuk om weer even te doen...tot far cry 5 er is in ieder geval
Get ready to make history, the Crash Bandicoot N. Sane Trilogy comes to new platforms on July 10th!
https://www.facebook.com/...videos%2F2012631205667530
https://www.facebook.com/...videos%2F2012631205667530
[ Voor 73% gewijzigd door Miesjh op 09-03-2018 09:04 ]
Xbox Live: Miesjh NL
Tera is dit weekend in open beta, game is al te downloaden.
Sea of Grievers Thieves gaat vandaag om 11 uur ook van start. Open beta dit keer geloof ik.SinergyX schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 09:48:
Al gedaan. 48GB Game! Ik moest gewoon games van mijn 500GB schijf afhalen om de beta te kunnen spelenSinergyX schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 09:48:
Nou ik heb de lijst doorgenomen
Vind hem toch wil erg mager en veel van t zelfde...
Lego
Cod / halo
Rayman
Lovers in a dang. Space time..
En dan een hoop indie games lijkend raymann
Coop aanbod is niet erg veel.. op een scherm
Terwijl je wel 4 controllers kan aansluiten.. vroeger de Kinect hadden voor dit soort dingen
[ Voor 11% gewijzigd door Soullancer op 09-03-2018 12:16 ]
Splitscreen zijn er niet veel van inderdaad. Heb het zelf opgelost door twee tv's aan de muur en 2 xboxen er onder.Soullancer schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 12:15:
[...]
Nou ik heb de lijst doorgenomen
Vind hem toch wil erg mager en veel van t zelfde...![]()
Lego
Cod / halo
Rayman
Lovers in a dang. Space time..
En dan een hoop indie games lijkend raymann
Coop aanbod is niet erg veel.. op een scherm
Terwijl je wel 4 controllers kan aansluiten.. vroeger de Kinect hadden voor dit soort dingen
Werkt voor mij prima op die manier. Voordeel van een speelkamer.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.