[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.043 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poekiepoes12 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:12:
[...]

Ik had hier echt niet op gerekend en baal der wel een beetje van. Wat kost een externe schijf? Heeft het dus sowieso niks met mijn tv te maken (de 50herz)? Thanks voor je reactie
Nee, enige wat je televisie als probleem zou zijn is input-latency (je drukt naar links, maar je poppetje zie je fractie laten pas naar links gaan), maar menig TV heeft een game modus waar dat redelijk te onderdrukken is.

Externe schijven maakt niet zoveel uit wat je neemt, zolang die maar USB3 is. Een WD 1TB heb je voor ~50 euro.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:19
SinergyX schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:20:
[...]

Nee, enige wat je televisie als probleem zou zijn is input-latency (je drukt naar links, maar je poppetje zie je fractie laten pas naar links gaan), maar menig TV heeft een game modus waar dat redelijk te onderdrukken is.

Externe schijven maakt niet zoveel uit wat je neemt, zolang die maar USB3 is. Een WD 1TB heb je voor ~50 euro.
Ik gebruik inderdaad een game modus. Het probleem zit hem echt puur in de bal die laggt, verder verloopt alles soepel. Oké thanks voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poekiepoes12 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:12:
[...]

Ik had hier echt niet op gerekend en baal der wel een beetje van. Wat kost een externe schijf? Heeft het dus sowieso niks met mijn tv te maken (de 50herz)? Thanks voor je reactie
Bij mij staat fifa 18 op de interne schijf op zowel een X als S. Heb nergens last van. Al de standaard troubleshooting gedaan? (hard reset, spel opnieuw installeren en desnoods factory reset)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 20:05
Heb net Gift Cards (US) gekocht bij Offgamers. Deze heb ik goed ontvangen.
Vervolgens ga ik naar Xbox.com en verander de locatie naar US. Wanneer ik nu redeem code druk staat er (nederland achter)

[quote]
Redeem your code or gift card
It'll be added to roy.de.milde@outlook.com (Nederland)
[quote]

Als ik dus de gift card code toevoeg krijg ik een melding dat deze gift card voor een andere region is.

Iemand enig idee, of dit op te lossen valt of waar ik mijn account goed moet instellen (op US)?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vecodo schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 18:43:
Vervolgens ga ik naar Xbox.com en verander de locatie naar US. Wanneer ik nu redeem code druk staat er (nederland achter)

[quote]
It'll be added to xxx(Nederland)
[quote]

Als ik dus de gift card code toevoeg krijg ik een melding dat deze gift card voor een andere region is.

Iemand enig idee, of dit op te lossen valt of waar ik mijn account goed moet instellen (op US)?

Alvast bedankt!
Ik zou je emailadres ff weghalen.

___

Ik doe dit altijd met VPN aan. Zonder VPN lukt het mij niet op de site. Heb ook geen succes gehad via de telefoonapp of console. Vroeger lukte dat wel. Volgens mij hebben ze de boel wat beter dichtgemetseld.

Er is sowieso iets veranderd aan regio locking bij accounts. Hij sync niet goed tussen de verschillende MS omgevingen lijkt het. Op mijn Xbox rekent hij alleen af in ponden, via mijn ING creditcard. Woon in Nederland en heb geen VPN op de Xbox. Wat ik ook doe op Xbox.com, hij blijft me een Brit vinden. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2018 18:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Gewoon je xbox op US zetten en dan naar de store gaan, spel selecteren en bij betaling voor redeem code kiezen. Geen VPN of wat dan nodig bij giftcards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:17

[quote]
[quote]

Alvast bedankt!
Die game die je wilt kopen daar die giftcard code ingeven dan moet het lukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 18:53:

Ik doe dit altijd met VPN aan. Zonder VPN lukt het mij niet op de site. Heb ook geen succes gehad via de telefoonapp of console. Vroeger lukte dat wel. Volgens mij hebben ze de boel wat beter dichtgemetseld.

Er is sowieso iets veranderd aan regio locking bij accounts. Hij sync niet goed tussen de verschillende MS omgevingen lijkt het. Op mijn Xbox rekent hij alleen af in ponden, via mijn ING creditcard. Woon in Nederland en heb geen VPN op de Xbox. Wat ik ook doe op Xbox.com, hij blijft me een Brit vinden. :)
Is sinds vorige maand, daarvoor kon je nog apart je regio's kiezen (US, UK, NL, etc), maar nu kan je bij betaalopties/middelen nog wel die regio's kiezen maar bij redeem gaat hij automatisch naar je 'hoofd' locatie.

Maar ik doe nu ook zoals @harrytasker het doet, gewoon op de Xbox zelf.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

[quote]
It'll be added to(Nederland)
[quote]

Alvast bedankt!
Dit werkt werkelijk al maanden niet meer zo.....

Of VPN voor je xbox (zie manual ergens op deze site) en kan je met cc of paypal (of giftcard) betalen of via een website een giftcard kopen en op je xbox redeemen terwijl hij op de goede regio staat (taal kan je op nl of uk laten staan). werkt ook met alleen code redeemen (gisteren zelf nog usa gedaan)

wellicht handig: https://xbox-store-checker.com/en/how-buy/

Ik zou trouwens hier de USA gift cards kopen: https://www.nokeys.com/xbox-live-50-usd-gift-card-us.html
krijg je standaard 10% korting en met de code XBUS7TECH nog eens 7% daar boven op.. _/-\o_

hoe goedkoop wil je need for speed payback deluxe edition krijgen in de usa :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik kan iedereen Celeste aanraden! Door de assists die je kunt aanzetten is het speelbaar voor iedereen. Van simpele platform n00bies zoals @exactor it tot die hard legends zoals ik. :P

Het is echt een heel tof spel. Zowel de gameplay zit super in elkaar als ook het verhaal, wat wellicht raar klinkt voor een dergelijke platformer.

Iemand 'Fe' al geprobeerd? Lees een beetje mixed verhalen.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-02-2018 07:59 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:22

DoctorV64

Cosmopoliet

Even snel omgerekend zou je dus 50 us$ tegoed kopen voor 41,85 us$ / 33,71€ (afhankelijk van de wisselkoers). Dan zou je voor Burnout Paradise City 40 us$ (afgerond voor het gemak) gebruiken van je tegoed en dat is 0,8 x €33,71= €26,97. Mhhh nog steeds geen 2 tientjes maar wel verleidelijk.

[ Voor 0% gewijzigd door DoctorV64 op 22-02-2018 09:23 . Reden: cijfertje fout ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

DoctorV64 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:00:
Even snel omgerekend zou je dus 50 us$ tegoed kopen voor 41,85 us$ / 33,71€ (afhankelijk van de wisselkoers). Dan zou je voor Burnout Paradise City 40 us$ (afgerond voor het gemak) gebruiken van je tegoed en dat is 0,8 x €33,71= €26,97. Mhhh nog steeds geen 2 tientjes maar wel verleidelijk.
Zoiets heb ik idd ook gedaan voor need for speed payback deluxe in usa

En als je nu Mirror's Edge voor 5 euro kado geeft (hm zou je het jezelf kado kunnen geven..) krijg je volgens mij een maand gratis EA access, zou je hem (paradise) weer ietsje goedkoper kunnen krijgen..

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

quorumz schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:52:
[...]

Zoiets heb ik idd ook gedaan voor need for speed payback deluxe in usa

En als je nu Mirror's Edge voor 5 euro kado geeft (hm zou je het jezelf kado kunnen geven..) krijg je volgens mij een maand gratis EA access, zou je hem (paradise) weer ietsje goedkoper kunnen krijgen..
Is EA acces regio gebonden dan? Of krijg je de korting ook in de US store als je EA acces op je Nederlandse Live account al hebt?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:39
Vorige week Dragon Ball FighterZ gekocht voor de Xbox One.

Leuke game. Vermaak mij er tot nog toe prima mee.
Ben nu eerst de story mode aan het spelen. Daarna ga ik online proberen (wel al 1 potje gedaan, maar werd finaal afgeslacht :p )

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

quorumz schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:07:
[...]

nee is niet region gebonden (had the sims en iets anders uit rusland gehaald toen ik 1 maand lid was)
Ah thanks, aangezien ik al EA acces lid ben is de keus snel gemaakt. Omgerekend (met het goedkoper kopen van de giftcard) kost de pre-order van Burnout me nu 24,26 euro. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-09 22:37

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Is Ori and The Blind Forest de moeite waard voor 8 euro? Ik hou niet zo van platformers maar Ori vind ik toch wel interessant op een of andere manier.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:30
Meer mensen die last hebben van een feed die niet update? Ik heb zojuist achievements gehaald in The Witcher 3 en heb geprobeerd een screenshot te plaatsen, maar mijn feed update dus niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
BroWohsEdis schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:09:
Is Ori and The Blind Forest de moeite waard voor 8 euro? Ik hou niet zo van platformers maar Ori vind ik toch wel interessant op een of andere manier.
Ori and the Blind Forest is ook de moeite waard toen hij voor de volledige prijs verkocht werd.
Dus ja 8,- is een koopje, halen die game!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:30:
Meer mensen die last hebben van een feed die niet update? Ik heb zojuist achievements gehaald in The Witcher 3 en heb geprobeerd een screenshot te plaatsen, maar mijn feed update dus niet.
De laatste update in mijn feed is van 1 minuut geleden.

Screenshots duren even omdat ze eerst naar Live moeten uploaden. Dat gaat bij mij de laatste tijd niet super snel. Wat jammer is omdat mensen daardoor langer moeten wachten op prachtige goals in fifa en brute momenten in Monster Hunter (sorry dit spel is op deze pagina nog niet genoemd. En dat mag niet gebeuren. Wat een game.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

BroWohsEdis schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 21:09:
Op basis van een hele korte speel sessie denk ik dat je de game dan juist moet proberen. Het is niet echt een platform game in the oude stijl (mario, dk etc) maar meer een grafisch erg mooie game, met platform elementen. En die worden later ook best hardcore dus het is zeker een intergraal onderdeel van de ervaring. Maar toch heel anders dan......tsja old skool platformers dus.....imho.

Voor 8 euro zou ik het gewoon proberen (en ik ben erg zeurderig over geld uitgeven :> )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

SinergyX schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:20:
[...]

Is de gemiddelde USB3.0 schijf al sneller dan de interne schijf van de Xbox dan? :o (In mijn geval One S.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 08:56

[quote]
[quote]

Alvast bedankt!
Wat is zelf doe is gewoon regio switchen naar de regio die je wilt hebben op je xbox.. en dan de codes redeemen op je xbox (onder store en dan redeem a code)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 08:56
Louw Post schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:27:
[...]

Is de gemiddelde USB3.0 schijf al sneller dan de interne schijf van de Xbox dan? :o (In mijn geval One S.)
Ja, en niet zo'n klein beetje ook!

T zijn crappy-ass 5400RPM schijven die er in zitten geloof ik... Ik heb eigenlijk met elke game behalve pubg een positief verschil in performance gezien op een EXTHDD

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!
greyfox1987 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:57:
[...]

T zijn crappy-ass 5400RPM schijven die er in zitten geloof ik... Ik heb eigenlijk met elke game behalve pubg een positief verschil in performance gezien op een EXTHDD
dat heeft nix met de hd te maken, het heeft met de te langzame interne Sata II aansluiting te maken
daarnaast: externse ssd > externe hd > interne hd (xbox one en xbox one s)
externe ssd > interne hd op de xbox one x (daar is wel een snellere interne sata aansluiting)

[ Voor 16% gewijzigd door quorumz op 23-02-2018 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Sluit je die SSD dan aan op de USB poort aan de zijkant van de Xbox One? Of waar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

greyfox1987 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:57:
[...]

Top, dankje. Maar eens kijken om een externe schijf, kan ook wel wat meer ruimte gebruiken dan die standaard 500GB. :)
PdeBie schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:31:
Sluit je die SSD dan aan op de USB poort aan de zijkant van de Xbox One? Of waar?
Ze zijn alle drie USB3.0 (op de One S), dus dat zou niet uit moeten maken lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ga ik dat ook eens proberen, want de laadtijden van Dragon Ball Fighterz zijn ook om te huilen soms. En het spel moet nogal eens laden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog even een weekje geduld, kan niet wachten :).
Hopelijk komt volgend jaar Xenoverse 3

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Louw Post schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 09:27:
[...]

Op de XBO (eerste dus) is het veruit het grootste verschil, zit een relatief trage sata controller in. De S had dacht ik iets snellere, maar is nog steeds trager. Enkel de XBX lijkt het redelijk gelijk te houden aan externe HDD's. Kijk voor de grap eens op YouTube naar zulke metingen, daar zitten gigantische verschillen tussen.

Het is ook dat de interne schijf meerdere dingen doet voor het OS zelf, recordings bijhouden, friends/berichten bijwerken, veel games blijven ook downloaden tijdens gamen, zaken die dus het laden van de game vertragen.

Ik heb zelf een externe HDD (2TB) en SSD (750GB), al mijn meest gespeelde games staan op de SSD, aardig wat games sta ik altijd als eerste op de map (division, BF1).

Heeft secondair ook z'n voordelen, mocht je ergens anders gaan spelen waar al een XBO staat, hoef je enkel je schijf mee te nemen en je hebt al je games direct bij de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 18:55
quorumz schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 19:38:
[...]

Dit werkt werkelijk al maanden niet meer zo.....

Of VPN voor je xbox (zie manual ergens op deze site) en kan je met cc of paypal (of giftcard) betalen of via een website een giftcard kopen en op je xbox redeemen terwijl hij op de goede regio staat (taal kan je op nl of uk laten staan). werkt ook met alleen code redeemen (gisteren zelf nog usa gedaan)

wellicht handig: https://xbox-store-checker.com/en/how-buy/

Ik zou trouwens hier de USA gift cards kopen: https://www.nokeys.com/xbox-live-50-usd-gift-card-us.html
krijg je standaard 10% korting en met de code XBUS7TECH nog eens 7% daar boven op.. _/-\o_

hoe goedkoop wil je need for speed payback deluxe edition krijgen in de usa :)
Thanks! Meteen maar even een kaartje besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Mis ik iets of kan je dit niet aansluiten op een xb?
Of ga je nog een externe behuizing (als dit bestaat voor m2) er bij aanschaffen?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

quorumz schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 13:49:
[...]

deze: https://nl.hardware.info/...voor-onderweg-bij-eminent

ik heb vorige generatie al aan mijn xbox one x hangen mx300 1tb m2 ssd
got ya, gezien mijn xb nog steeds secundair systeem is, hou ik het bij mijn interne drive, mocht dit gaan veranderen dan zal ik wsl wel een externe drive kopen, waar weet niet of ik dan voor ssd wil gaan. Over het algemeen speel ik games die toch niet heel veel loading times hebben. Dus ik denk dat ik dan eerder een standaard 1 a 2gb schijfje zal aanschaffen, dan wsl wel 3,5" en 7200rmp, wat vziw sneller is dan 2,5" maar ik heb me er recentelijk ook niet echt in verdiept.

(op mijn ps4 wil ik MH en bijvoorbeeld ook bloodborne gaan spelen.......ja dan is het al gauw plezierig om laadtijden tot een minimum te kunnen beperken, maar daar heb ik al een 2gb schijf ingebouwd, die ondanks dat het geen ssd is, sneller is dan de standaard 500gb of 1 tb schijf)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:38
Hoe ervaren Xbox one z bezitters de download snelheid? Heb ziggo 400/40 maar kom niet boven de 250 Mbit uit. Ongeacht welk tijdstip van een dag.

Is dat misschien een praktische limiet van Xbox live?

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Henkje.doc schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:11:
Hoe ervaren Xbox one z bezitters de download snelheid? Heb ziggo 400/40 maar kom niet boven de 250 Mbit uit. Ongeacht welk tijdstip van een dag.

Kom speciaal voor jou even terug uit de tijd gereisd.
Op de One Z heeft MS het uiteindelijk weten te fixen om hoge downloadsnelheden te behalen _/-\o_
Was destijds op de One X echt om te huilen, met 400Mbps internet mocht ik blij zijn als ik de 250 Mbps wist te behalen |:(

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:38
justifire schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 17:28:
[...]

Kom speciaal voor jou even terug uit de tijd gereisd.
Op de One Z heeft MS het uiteindelijk weten te fixen om hoge downloadsnelheden te behalen _/-\o_
Was destijds op de One X echt om te huilen, met 400Mbps internet mocht ik blij zijn als ik de 250 Mbps wist te behalen |:(
Ok dank voor je reactie. De meeste tijd haal ik tussen de 20 a 50 Mbit per seconde, op momenten dat bv speedtest een hoger resultaat aangeeft.

Maar met de laatste fixes van Microsoft zou dit allemaal verleden tijd moeten zijn. Dat is an sich mooi, want dan moet ik het probleem elders zoeken.

Edit:
Ik had gisteravond door dat er grappig was ingegaan op de typefout Z ipv X, maar had gehoopt dat er nog aanvullende reacties zouden komen.

Zat eerst nog te denken of het zou komen aan de IPv6 naar IPv4 vertaling, maar dat lijkt ook uitgesloten te zijn.

Xbox live zou de hoge snelheden wel aan moeten kunnen? Of wordt deze begrenst?

[ Voor 19% gewijzigd door Henkje.doc op 24-02-2018 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik haal ook 250 Mbit met een lijn van 500.

Gisteren terug in de tijd gegaan met Call of Duty Modern Warfare 1 remastered. Good memories aan sommige missies. Maar soms ook wat irritatie door de AI van je teamies. Met name dat hun looproutes echt in beton zijn gegoten en je dus ook zo uit cover drukken. :)

Verder gisteren the Mike High Club achievement proberen te halen... had ik hem klaar na een uurtje en wilde ik hem capturen... loopt het spel vast en dus geen achievement. :( het uur daarna niet meer gehaald, dus dat wordt vandaag een nieuwe poging.

Edit:

Inmiddels gehaald. Blijft een toffe game, maar hij kan nu weer op marktplaats :)

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-02-2018 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkje.doc schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 18:15:
[...]

Ok dank voor je reactie. De meeste tijd haal ik tussen de 20 a 50 Mbit per seconde, op momenten dat bv speedtest een hoger resultaat aangeeft.

Maar met de laatste fixes van Microsoft zou dit allemaal verleden tijd moeten zijn. Dat is an sich mooi, want dan moet ik het probleem elders zoeken.

Edit:
Ik had gisteravond door dat er grappig was ingegaan op de typefout Z ipv X, maar had gehoopt dat er nog aanvullende reacties zouden komen.

Zat eerst nog te denken of het zou komen aan de IPv6 naar IPv4 vertaling, maar dat lijkt ook uitgesloten te zijn.

Xbox live zou de hoge snelheden wel aan moeten kunnen? Of wordt deze begrenst?
Ik dacht dat ms het netwerk van akamai gebruikt. Dat is retesnel. Je speelt niet tijdens het downloaden? Dan wordt de snelheid naar beneden geschroefd. Soms ervaar ik bij oudere titels dat het langzamer gaat alsof de opslag bij ms op langzamere storage zit (Is goedkoper). Op elke xbox varieert snelheid hier berhoorlijk: 48-400 (500 glas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Wat laat de netwerktest of speedtest op de console bijvoorbeeld zien? Hier zie ik 500 down, 290 up op een Xbox One S. Een PC op dezelfde switch, laat dan overigens 500/610 zien als speedtest voor 500/500 via glas.

Bij downloaden - naar een externe ssd op de One S - zie ik meestal een snelheid van 285 Mbps, maar het lijkt dat grotere downloads (> 20 GB) sneller gaan met zo'n 330. Als er een melding getoond wordt ("Ready to play") of een nieuwe download in de wachtrij wordt gestart, stort de snelheid wel in en soms loopt die sowieso terug tot bijna 0.

Zou het misschien ook met de ISP of het gebruikte modem te maken kunnen hebben? Bij mijn vorige provider zag de opbouw van de speedtest-grafiek er bijvoorbeeld heel anders uit.
Stel dat die opbouw vrij traag is, zou de Xbox een tragere snelheid dan mogelijk detecteren en vervolgens langzamer aangeboden krijgen door het Live-netwerk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren Agents of Mayhem gespeeld nadat ie voor 12 euro in de store stond. En voor die prijs is het wel een leuke game. Valt me wel op hoeveel werk en aandacht voor detail er in de game zit, terwijl hij het totaal niet goed heeft gedaan volgens mij. Ze hebben de promotie ook wel wat verkeerd gedaan denk ik. En er had gewoon een multiplayer in moeten zitten. Dat had ook nog eens erg gaaf geweest volgens mij.

Weet niet of ie nog in de sale zit, maar die komt vast nog een keer voor een zacht prijsje voorbij. Het is een open world single player shooter waarbij je speelt met meerdere personages in 1 (je switched telkens naar degene die past bij wat je wilt gaan doen). Het speelt zich af in de toekomst en heeft een cartoony sfeertje met hele tussenfilmpjes in cartoon-stijl. Er wordt constant gepraat tussen jou en iemand die in een onzichtbaar commandocentrum in de lucht zit, waarbij het ook afhankelijk is van welke hero je op dat moment bent.

In ieder geval speelt ie heerlijk en is schieten in de stad best leuk gedaan. Het open world gedeelte speelt zich af in futuristisch Seoul en is wat apart want je kunt niet bepaald snel door de stad heen, maar je kunt wel weer overal collectibles vinden ala Crackdown (maar dan zonder het hoge springen, ondanks dat je 3 keer kunt springen kom je niet overal makkelijk aan). Het doet me wel een beetje denken qua sfeer aan Sunset Overdrive. De game neemt zich ook niet zo heel serieus. Qua abilities en personages is het wel prima. En dan heb je nog specials waarvan ik nu heb ingesteld dat er een grote bowlingbal gespawned wordt die allerlei enemies opzij kegelt. Best hilarisch icm physics. En ondertussen best epische muziek.

Ik zou zeggen: kijk de video's en reviews even na...

Bv deze:

En ja rond de 3 minuten doet er 1 zijn special ability wat er voor zorgt dat alle enemies in een bepaalde range gaan dansen ipv schieten. Zo'n soort game.

En dan kun je ook nog met Johnny Gat spelen (ja die uit Sainz Row). Dan is 12 euro niet veel...

[ Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 24-02-2018 15:46 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

Iemand anders hier een raar plaatje op zn dashboard met arabische tekens en een zandloper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:23

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

State of Decay 2 voor een leuke prijs: €31.85

https://nl.pepper.com/aan...-eur3185-amazoncouk-62370

Nog niet digitaal kunnen vinden ter vergelijking

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Game pass even de twee weken trial geprobeerd omdat ik 1 game even wou spelen (Sky Force Anniversary), maar blijkbaar kun je het abonnement wel op de Xbox zelf aangaan, maar niet meer opzeggen. Daarvoor moet je naar account.microsoft.com/services gaan... Ik vraag me af waarom Microsoft het toch niet kan laten om dat soort kleine smerige dingen te doen (waar ze volgens mij zelfs de Nederlandse/Europese wet mee overtreden). Het is net alsof ze in het algemeen het juiste doen, maar nog wat mensen rond hebben lopen die het niet kunnen laten bepaalde dingen op een 'evil' manier te implementeren... Zou het het nou echt waard zijn om het moeilijker te maken abonnementen op te zeggen en zo wat extra geld binnen te trekken? Ik zal toch niet de enige zijn die dit opvalt en Microsoft er weer een stukje slechter door gaat zien...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Finraziel schreef op zondag 25 februari 2018 @ 10:31:
Game pass even de twee weken trial geprobeerd omdat ik 1 game even wou spelen (Sky Force Anniversary), maar blijkbaar kun je het abonnement wel op de Xbox zelf aangaan, maar niet meer opzeggen. Daarvoor moet je naar account.microsoft.com/services gaan... Ik vraag me af waarom Microsoft het toch niet kan laten om dat soort kleine smerige dingen te doen (waar ze volgens mij zelfs de Nederlandse/Europese wet mee overtreden). Het is net alsof ze in het algemeen het juiste doen, maar nog wat mensen rond hebben lopen die het niet kunnen laten bepaalde dingen op een 'evil' manier te implementeren... Zou het het nou echt waard zijn om het moeilijker te maken abonnementen op te zeggen en zo wat extra geld binnen te trekken? Ik zal toch niet de enige zijn die dit opvalt en Microsoft er weer een stukje slechter door gaat zien...
Met EA access werkt dat net zo idd, moest ik ook even voor zoeken. Een code dat alles na een maand vanzelf stopt zoals tegenwoordig tijdschriften, zou veel handiger zijn.
uchiha tijntje schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 16:43:
Wat is de goede volgorde? Dishonored 2 en daarna Death of the Outsider? Of andersom?
Denk niet dat het veel uitmaakt...

Death of the Outsider ziet er op de Xbox One X trouwens waanzinnig uit in tegenstelling tot deel 2 die grafisch erg op deel 1 lijkt. Ik zit ergerlijk vast in clock house zonder stealth en dan is het praktisch einde oefening (net als deel 1 een te overdreven moeilijkheidsgraad (helemaal als je kijkt naar de DLC wat buiten proporties moeilijk was, wat er voor zorgt dat casual gamen hier niet in zit, wil relaxt door een verhaal heen kunnen gaan maar goed jij speelt nav al je posts die ik lees vaak op moeilijk :) ) en speel af en toe ook een missie in Death of the Outsider

Voor degene die 2.5"4tb externe hd zoekt: https://www.amazon.de/dp/...=nl_NL&tag=peppercom09-21 De fancy paarse is helaas duurder :9

[ Voor 32% gewijzigd door quorumz op 25-02-2018 10:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 16:43:
Wat is de goede volgorde? Dishonored 2 en daarna Death of the Outsider? Of andersom?
Zoals je het schrijft. Veel plezier met super stealthy door de lucht vliegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
  • Laatst online: 09-08 11:30
quorumz schreef op zondag 25 februari 2018 @ 10:38:
[...]

Met EA access werkt dat net zo idd, moest ik ook even voor zoeken. Een code dat alles na een maand vanzelf stopt zoals tegenwoordig tijdschriften, zou veel handiger zijn.

[...]

Denk niet dat het veel uitmaakt...

Death of the Outsider ziet er op de Xbox One X trouwens waanzinnig uit in tegenstelling tot deel 2 die grafisch erg op deel 1 lijkt. Ik zit ergerlijk vast in clock house zonder stealth en dan is het praktisch einde oefening (net als deel 1 een te overdreven moeilijkheidsgraad (helemaal als je kijkt naar de DLC wat buiten proporties moeilijk was, wat er voor zorgt dat casual gamen hier niet in zit, wil relaxt door een verhaal heen kunnen gaan maar goed jij speelt nav al je posts die ik lees vaak op moeilijk :) ) en speel af en toe ook een missie in Death of the Outsider

Voor degene die 2.5"4tb externe hd zoekt: https://www.amazon.de/dp/...=nl_NL&tag=peppercom09-21 De fancy paarse is helaas duurder :9
Die fancy paarse is niet paars maar blauw. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2018 @ 10:50:
[...]

Zoals je het schrijft. Veel plezier met super stealthy door de lucht vliegen. :)
Thanks,heb het spel op 1 of andere manier altijd een beetje afgehouden. Ik weet niet precies waarom. Hopelijk zijn er niet al te veel missable achievements waarvoor je een hele nieuwe playthrough moet doen, want vind het in zo'n spel wel leuk om gewoon door te spelen zonder teveel op bepaalde achievements te letten. :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 26 februari 2018 @ 08:20:
[...]

Thanks,heb het spel op 1 of andere manier altijd een beetje afgehouden. Ik weet niet precies waarom. Hopelijk zijn er niet al te veel missable achievements waarvoor je een hele nieuwe playthrough moet doen, want vind het in zo'n spel wel leuk om gewoon door te spelen zonder teveel op bepaalde achievements te letten. :P.
helaas...maar liefst 3x.... 8)7

https://www.trueachieveme.../Dishonored-2/walkthrough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Henkje.doc schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:11:

Heb 500/500 van KPN en ik haal doorgaans de maximale snelheid als ik een game/update download.

Soms komt hij inderdaad niet hoger dan 250 Mbit, maar dat is dan enkel in de avonduren dat ik dat merk?
Maar goed. Anderzijds, zo vaak komt het niet meer voor dat ik 15 gig + download via Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet vooraf gekeken. Kostte me een derde playthrough (en een klein stukje van een vierde). Maar gelukkig kun je er zo door heen rausen als je de weg kent. En vond ik het erg aardig. Niet op het niveau van Deus Ex MD. Die hen ik nog een keer gedaan nadat ik alle achievements had. Wat voor mij echt nooit voorkomt. :)

Death of an Outsider. Is veel korter en simpeler. Daar valt niks bij te missen als je een halve blik op de achievement lijst werpt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2018 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
Vind het zelf altijd een beetje jammer als je een spel 3 keer moet uitspelen voor bepaalde archievements. Haalt beetje het plezier eruit.

En dan doel ik vooral op het soort "eerst op makkelijk uitspelen" en dan vervolgens op hard en hardcore. Heb liever dat dat soort archievements gewoon stapelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TheNostra schreef op maandag 26 februari 2018 @ 21:29:
Vind het zelf altijd een beetje jammer als je een spel 3 keer moet uitspelen voor bepaalde archievements. Haalt beetje het plezier eruit.

En dan doel ik vooral op het soort "eerst op makkelijk uitspelen" en dan vervolgens op hard en hardcore. Heb liever dat dat soort archievements gewoon stapelen.
Vroeger stackten campaign achievements vaak niet. Speelde je hem eerst uit op de hoogste moeilijkheidsgraad, kon je daarna nog een keer maar dan op easy. Dat komt gelukkig zelden meer voor. Maar ik vind het net als jij irritant als je eerst het uit moet spelen om hogere moeilijkheid te kunnen spelen. Zoals Wolfenstein 2. Niet eens voor de achievement. Maar omdat ik liever op hard speel.

Obligate: Minster Hunter World is ook best moeilijk. En best tof.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheNostra
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 21:41:
[...]

Vroeger stackten campaign achievements vaak niet. Speelde je hem eerst uit op de hoogste moeilijkheidsgraad, kon je daarna nog een keer maar dan op easy. Dat komt gelukkig zelden meer voor. Maar ik vind het net als jij irritant als je eerst het uit moet spelen om hogere moeilijkheid te kunnen spelen. Zoals Wolfenstein 2. Niet eens voor de achievement. Maar omdat ik liever op hard speel.

Precies dat ja. Werd er altijd behoorlijk pissig van. Niet dat ik voor alle archievements ga.

Soms wel puur voor the e-penis haha, maar het moet wel leuk blijven.

Heb ook een broertje dood aan archievements die gebaseerd zijn op niks anders dan puur geluk. Heb ik een dikke middel vinger voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 21:41:
[...]

Best moeilijk ?
Best tof ?
Dat is Best wel een understatement :')
Hoor je graag nog eens zodra je HR49 bereikt met bijbehorende levelcap quest :P

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 27-02-2018 00:01 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
PdeBie schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:21:
Vorige week Dragon Ball FighterZ gekocht voor de Xbox One.

Leuke game. Vermaak mij er tot nog toe prima mee.
Ben nu eerst de story mode aan het spelen.
OK, de story mode stelt toch een beetje teleur. Zitten echt een paar flinke stommiteiten in.

spoiler:
In mijn eerste gevecht als Cell tegen Android 21, won ik met een perfect (zelf 0x geraakt).
In het opvolgende filmpje was Cell echter zwaar toegetakeld en was Android 21 de grote winnaar. Cell moest zelfs vluchten, omdat Android 21 hem anders........

Ik weet dat verhaallijnen lineair kunnen zijn, maar dit slaat echt alles :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
justifire schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 08:08:
Uiteraard niet zo goed als Dark Souls, maar voor €3,- kan ik Lords of the Fallen zeker aanbevelen :Y
https://xbox-store-checke...f-the-Fallen/c5fp8dq3r1wf
Kan je dan niet beter voor de complete editie gaan nu 6 euro.

Basis game was games with gold march 2016. Dus de meeste zullen die wel al hebben. Dus dan kan je nu voor 6 euro alle addons erbij kopen.

[ Voor 16% gewijzigd door TheNostra op 27-02-2018 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:30
Een vraagje voor de kenners hier: Ik kan bij de video instellingen op mijn One X kiezen uit 8-bit, 10-bit en 12-bit. Ik heb dit altijd op 10-bit staan omdat naar mijn weten de tv die ik gebruik, een Samsung KS8000, een 10-bit scherm heeft. Nu lees ik her en der dat wanneer je de mogelijkheid hebt om 12-bit te selecteren, je dit het beste kunt doen. Wat is jullie mening hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 13:33

R.G

de besissing genomen shadow of war gehaal, wat een gave game 15 minuutjes erin zitten ivm geen tijd, maar ohjee wat vet op 4k en speelbaar :)

Wel lastige game in het begin ook vind ik dat de move met X inhouden soms niet altijd even lekker werkt.

Ik wou net nog dragon age halen maar was te laat en heb die game ook al op de pc.
Denk alleen wel dat die wel weer in de korting komt ofniet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

R.G schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:06:
de besissing genomen shadow of war gehaal, wat een gave game 15 minuutjes erin zitten ivm geen tijd, maar ohjee wat vet op 4k en speelbaar :)

Wel lastige game in het begin ook vind ik dat de move met X inhouden soms niet altijd even lekker werkt.

Ik wou net nog dragon age halen maar was te laat en heb die game ook al op de pc.
Denk alleen wel dat die wel weer in de korting komt ofniet?
Eventueel anders ea access overwegen, heb je da en best veel andere games voor weinig voor een maand, of voor +- 25 euro (met wat zoeken) voor een jaar. Ik heb zelf dat laatste gekozen :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-07 13:23
DutchOwnage schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:09:
Een vraagje voor de kenners hier: Ik kan bij de video instellingen op mijn One X kiezen uit 8-bit, 10-bit en 12-bit. Ik heb dit altijd op 10-bit staan omdat naar mijn weten de tv die ik gebruik, een Samsung KS8000, een 10-bit scherm heeft. Nu lees ik her en der dat wanneer je de mogelijkheid hebt om 12-bit te selecteren, je dit het beste kunt doen. Wat is jullie mening hierover?
Hier staat heel veel info over dit onderwerp:
https://www.neogaf.com/th...gaming-at-4k-hdr.1308315/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:31
Maakt geen drol uit. Er zijn nog geen 12bit panelen beschikbaar dus schaalt de X automatish terug naar 10bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 13:33

R.G

Sagat schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:14:
[...]

Eventueel anders ea access overwegen, heb je da en best veel andere games voor weinig voor een maand, of voor +- 25 euro (met wat zoeken) voor een jaar. Ik heb zelf dat laatste gekozen :)
Kan je mij een linkje geven? Dm ben wel benieuwd heeft die ea access ook alle dlc included?

Ik zit steeds met het probleem ik heb het voor de pc of de ps4 of xbox waar moet ik het dan op spelen daarnaast overal abonnementen voor zoals psn plus , xbox gold waar trek je die lijn lol

Game pass is wel heel vet vooral als je de nieuwe games ook kan doen

[ Voor 5% gewijzigd door R.G op 27-02-2018 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Silversin schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:49:
Maakt geen drol uit. Er zijn nog geen 12bit panelen beschikbaar dus schaalt de X automatish terug naar 10bit.
Dat is natuurlijk niet waar. Dolby vision gebruikt 12bit. Dat zijn met name de lg tvs in Europa (geloof met Sony wellicht met firmware in duurdere toestellen) maar qua sources is er ook niet echt veel. (4k uhd films hebben hdr) dus als je samsung hdr doet gewoon op 10bit zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 20:05
harrytasker schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 18:57:
Gewoon je xbox op US zetten en dan naar de store gaan, spel selecteren en bij betaling voor redeem code kiezen. Geen VPN of wat dan nodig bij giftcards.
Dit werkte! Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:14:
[...]

Met wat zoeken? Dat is gewoon wat het kost rechtstreeks bij MS. :+

https://www.microsoft.com.../p/ea-access/cfq7ttc0k5dh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Zie je überhaupt het verschil tussen 8 en 10 bit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 18:56:
[...]

Met wat zoeken? Dat is gewoon wat het kost rechtstreeks bij MS. :+

https://www.microsoft.com.../p/ea-access/cfq7ttc0k5dh
Yup dacht dat het standaard 30 was en 25 cheap. Maar bleek dus 25/20 te zijn :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frank1973 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 19:55:
Zie je überhaupt het verschil tussen 8 en 10 bit?
SImpelweg gezegd: ja (hoewel je het eerder het verschil ziet met een 8bit en 10bit panel naast elkaar met hetzelfde plaatje)

https://fstoppers.com/edu...-and-video-footage-166977
http://www.zero-friction....we-need-a-billion-colors/

zie de voorbeeld plaatjes. Met HDR is oled en local dimming beter dan grote zones die aan/uit gaan.. (daarom het prijs verschil van 1000den euro's door het paneel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:31
quorumz schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:23:
[...]

Dat is natuurlijk niet waar. Dolby vision gebruikt 12bit. Dat zijn met name de lg tvs in Europa (geloof met Sony wellicht met firmware in duurdere toestellen) maar qua sources is er ook niet echt veel. (4k uhd films hebben hdr) dus als je samsung hdr doet gewoon op 10bit zetten
Ik heb een LG OLED c7, zover ik het weet is dat gewoon een 10bit paneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:57

JSchut

.....

Eindelijk de trials DLC in de aanbieding :) Derde keer dat ik de DLC koop haha. (PC speel ik niet meer op en PS4 heb ik niet meer)
Miste het al erg op de XOne. Binnenkort maar weer eens lekker platinums halen :D

[ Voor 13% gewijzigd door JSchut op 28-02-2018 12:20 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Niet geheel de juiste plek om te vragen, maar weet iemand of het spel Rush Disney Pixar Adventure ook in het Nederlands is? Ik kwam het voor een prikkie tegen en vroeg me of het wat zou zijn voor mijn dochtertje. Die kan nog geen Engels dus ik probeer er nu achter te komen of het ook NL gesproken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:17
Kaap schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:06:
Niet geheel de juiste plek om te vragen, maar weet iemand of het spel Rush Disney Pixar Adventure ook in het Nederlands is? Ik kwam het voor een prikkie tegen en vroeg me of het wat zou zijn voor mijn dochtertje. Die kan nog geen Engels dus ik probeer er nu achter te komen of het ook NL gesproken is.
Net even gekeken bij Bol.com en daar staat Nederlands gesproken.

https://www.bol.com/nl/p/...box-one/9200000083468194/

Bij productspecificaties staat NL gesproken.

[ Voor 12% gewijzigd door maurieske72 op 28-02-2018 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:06:
deze wel idd disneyland adventures alleen nederlands weergegeven (heb ze beide)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

quorumz schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:37:
[...]

deze wel idd disneyland adventures alleen nederlands weergegeven (heb ze beide)
Is het leuk en te doen voor kinderen? Mijn dochtertje van 4 speelt wel disney adventures alleen moeten wij vertellen wat ze moet doen omdat het niet NL gesproken is. Echter waardeloos. Sinds deze week loopt de game ook om de 10 minuten vast....

Als Rush: A Disney Pixar Adventure leuk is en NL gesproken ga ik deze ook bestellen.

Edit:
Zie net dat het 10+ is. Geen idee of dat een correcte rating is. Eens wat gameplay bekijken.

[ Voor 11% gewijzigd door JSchut op 28-02-2018 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 15:14:
[...]

Is het leuk en te doen voor kinderen? Mijn dochtertje van 4 speelt wel disney adventures alleen moeten wij vertellen wat ze moet doen omdat het niet NL gesproken is. Echter waardeloos. Sinds deze week loopt de game ook om de 10 minuten vast....

Als Rush: A Disney Pixar Adventure leuk is en NL gesproken ga ik deze ook bestellen.

Edit:
Zie net dat het 10+ is. Geen idee of dat een correcte rating is. Eens wat gameplay bekijken.
als ze disney leuk vindt, zal ze dat ook leuk vinden, (toy storym up, the incredibles, finding nemo & cars) of ze goed met een controller wat kan bewegen weet ik niet. sommige stukjes zijn wel wat moeilijker namelijk

ik heb adventures tijdje niet meer geestart maar zag wel dat het een update van 14gb had gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

JSchut schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:19:
Eindelijk de trials DLC in de aanbieding :) Derde keer dat ik de DLC koop haha. (PC speel ik niet meer op en PS4 heb ik niet meer)
Miste het al erg op de XOne. Binnenkort maar weer eens lekker platinums halen :D
Voor fusion neem ik aan? Of doen de x360 varianten ook mee?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Sagat schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 01:14:
[...]

Voor fusion neem ik aan? Of doen de x360 varianten ook mee?
Sorry Fusion idd. Alleen voor de one.

[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 01-03-2018 06:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

JSchut schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 06:09:
[...]

Sorry Fusion idd. Alleen voor de one.
Is het jouw schuld dat het alleen voor de one is dan? :P

Nee man dank voor je reactie. Ik heb de 'awesome love max' editie (o.i.d.) voor ps4. vanilla hd trials op x360 (en ik dacht dat deze ook middels bc te spelen was?......maar dat maakt me niet eens uit want mijn x360 staat ook nog steeds in mijn tv meubel :*) ) de 2e xbox trails heb ik voor pc. Met name die zou ik liever voor de console hebben maar geen hoge prio......fusion vond ik om een of andere reden minder leuk dan de eerste trials en zelfs met die eerste kan ik me nog wel mee vermaken als ik wil. Ooit is dlc voor gehaald die ik amper gespeeld had en als ik naar de achievements kijk kan ik me wsl nog uren en uren zoet houden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Sagat schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 07:56:
[...]

Is het jouw schuld dat het alleen voor de one is dan? :P

Nee man dank voor je reactie. Ik heb de 'awesome love max' editie (o.i.d.) voor ps4. vanilla hd trials op x360 (en ik dacht dat deze ook middels bc te spelen was?......maar dat maakt me niet eens uit want mijn x360 staat ook nog steeds in mijn tv meubel :*) ) de 2e xbox trails heb ik voor pc. Met name die zou ik liever voor de console hebben maar geen hoge prio......fusion vond ik om een of andere reden minder leuk dan de eerste trials en zelfs met die eerste kan ik me nog wel mee vermaken als ik wil. Ooit is dlc voor gehaald die ik amper gespeeld had en als ik naar de achievements kijk kan ik me wsl nog uren en uren zoet houden.
Niet mijn schuld maar ik zei alleen Trials en niet Trials fusion :P

Ik had Trials HD ook op de X360. Evolution op de 360 en de PC. Trials Fusion op de PC, PS4 en Xbox One. :D

Trials Evolution mogen ze van mij BC maken. Of nog beter remasteren! Wat mij betreft de beste Trials.
Ookal zal ik hem opnieuw moeten kopen. (Heb mijn oude 360 account niet meer)

Fusion was voor mij ook het minst. Maar helaas ben ik gewoon verslaafd aan de Trials games :P

Wordt het ondertussen niet eens tijd voor een nieuwe Trials game? ;) Hope so.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 23:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

Lees niks hier over de nieuwe xbox 360 games met xbox one x patch.

Crackdown, Fable, Witcher 2, Forza Horizon

Crackdown comparison gif
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/compareiqsnm.gif
Witcher 2 :

Kan van de andere games effe zo snel niks vinden.
Maar ia een flinke upgrade. Jammer alleen dat dit niet bij een game als rdr gedaan word...
Dat zou voor mij een reden zijn ter overweging van een xbox one x. Die game in 4k(1080p peasant dus supersampled) met 4k textures etc. Damnn. If only.

Edit : horizon beelden :

Vooral rond 5:04 min zie je het grootste verschil. 720p vs 4k. 9x de pixels.

[ Voor 12% gewijzigd door v8power67 op 01-03-2018 12:57 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
v8power67 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:53:
Lees niks hier over de nieuwe xbox 360 games met xbox one x patch.

Crackdown, Fable, Witcher 2, Forza Horizon

Crackdown comparison gif
[afbeelding]
Witcher 2 :

[video]

Kan van de andere games effe zo snel niks vinden.
Maar ia een flinke upgrade. Jammer alleen dat dit niet bij een game als rdr gedaan word...
Dat zou voor mij een reden zijn ter overweging van een xbox one x. Die game in 4k(1080p peasant dus supersampled) met 4k textures etc. Damnn. If only.

Edit : horizon beelden :
[video]
Vooral rond 5:04 min zie je het grootste verschil. 720p vs 4k. 9x de pixels.
Zou liever zien dat MS hun energie in games als PUBG steekt ipv die ouwe-meuk-games die niemand meer speelt :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Forza Horizon 1 One X optimized? Dat vind ik toch wel een aparte, nadat ze anderhalf jaar geleden de stekkers uit de servers getrokken hebben en hij volgens mij sindsdien ook al niet meer te koop is...
Prima game verder overigens en nog best de moeite waard, maar het voelt een beetje schizofreen om enerzijds de support volledig stop te zetten, maar hem dan wel grafisch op te poetsen 8)7
Maar goed, Microsoft gedraagt zich wel vaker een beetje schizofreen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
justifire schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:42:
[...]

Zou liever zien dat MS hun energie in games als PUBG steekt ipv die ouwe-meuk-games die niemand meer speelt :O
Ik begrijp die hele hype ook niet voor de oude Xbox spellen. Dit zou ik ook niet hebben met de oude Sony games om eerlijk te zijn. Enige console maker waar ik persoonlijk nog steeds enthousiast kan worden om oude games te spelen is Nintendo. Ik zie liever ook dat er wat meer en vooral andere games wordt aangekondigd van de first party ontwikkelaars. Om dit jaar weer met een Halo 70 en Forza 400 te komen is nu ook niet bepaald iets om enthousiast over te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

[...]

Denk omdat dit 1st party games zijn dus zijn hun eigendom en kunnen dit dus doen. Waar pubg niet van hun is en ze alleen de early access rechten gekocht hebben. Dus ze kunnen niks doen met die game. Is volledig in handen van de developer.

En ja ikzelf ben ook niet zo van de remasters en gebruik back wards compatibly echt letterlijk nooit. Maar een grote groep vind dit wel heel leuk. En ja iedereen pleasen is onmogelijk. Ik zie liever ook nieuwe games ipv.
Maar toch ben ik blij met de remaster van shadow of the collosus (mort nog wel kopen maar dat is ander verhaal). Heb nooit gespeeld en ga hem zeker halen.
Dus ja een game van x360 of ps3 zou ik niet snel opnieuw spelen( rdr remasterd wel btw).

[ Voor 33% gewijzigd door v8power67 op 01-03-2018 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Finraziel schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:09:
Forza Horizon 1 One X optimized? Dat vind ik toch wel een aparte, nadat ze anderhalf jaar geleden de stekkers uit de servers getrokken hebben en hij volgens mij sindsdien ook al niet meer te koop is...
Prima game verder overigens en nog best de moeite waard, maar het voelt een beetje schizofreen om enerzijds de support volledig stop te zetten, maar hem dan wel grafisch op te poetsen 8)7
Maar goed, Microsoft gedraagt zich wel vaker een beetje schizofreen :+
Digitaal is Forza Horizon 1 inderdaad niet meer te koop, maar de servers werken gewoon nog. Of in ieder geval het merendeel van de tijd. Ik ben zo nu en dan nog bezig met de 1000 Club medailles en daar is een verbinding met de server voor nodig.

Als ik dit zie krijg ik toch wel zin om een One X aan te schaffen. Forza Horizon 1 vind ik nog steeds de meest gevarieerde wereld van alle Horizons hebben, voor Skate 3 is ook nog geen modernere opvolger, en ik wil ook ooit nog met Fable Anniversary en The Witcher beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:16:
[...]

Denk omdat dit 1st party games zijn dus zijn hun eigendom en kunnen dit dus doen. Waar pubg niet van hun is en ze alleen de early access rechten gekocht hebben. Dus ze kunnen niks doen met die game. Is volledig in handen van de developer.

En ja ikzelf ben ook niet zo van de remasters en gebruik back wards compatibly echt letterlijk nooit. Maar een grote groep vind dit wel heel leuk. En ja iedereen pleasen is onmogelijk. Ik zie liever ook nieuwe games ipv.
Maar toch ben ik blij met de remaster van shadow of the collosus (mort nog wel kopen maar dat is ander verhaal). Heb nooit gespeeld en ga hem zeker halen.
Dus ja een game van x360 of ps3 zou ik niet snel opnieuw spelen( rdr remasterd wel btw).
Mocht MS willen dat Ninja Gaiden Black, The Witcher 2, Fallout 3, Oblivion, etc, etc. first party titels zouden zijn.
Vind het prima dat ze titels bc maken, de grafische update vind ik onzin, daar gaat niemand een X voor kopen, want zo geweldig ziet het er ook niet uit.

Wat PUBG betreft zit je overigens volledig mis.
Aantal werknemers van het team achter Gears of War (The Coalition) werkt mee om PUBG te optimaliseren op de Xbox.
Dan nog, beter pompt MS nog een paar dollars extra in zo'n parel dan die ouwe meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MartijnS72 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:23:
[...]

Digitaal is Forza Horizon 1 inderdaad niet meer te koop, maar de servers werken gewoon nog. Of in ieder geval het merendeel van de tijd. Ik ben zo nu en dan nog bezig met de 1000 Club medailles en daar is een verbinding met de server voor nodig.

Als ik dit zie krijg ik toch wel zin om een One X aan te schaffen. Forza Horizon 1 vind ik nog steeds de meest gevarieerde wereld van alle Horizons hebben, voor Skate 3 is ook nog geen modernere opvolger, en ik wil ook ooit nog met Fable Anniversary en The Witcher beginnen.
Ah vergis me inderdaad, dat was wat mensen destijds verwachtten omdat de servers meer down dan up waren toen, maar ze hebben nooit echt helemaal definitief de stekker er uitgetrokken zo te zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

MS doet ook maar 1 ding gelijktijdig? Leuk dat jij het oude meuk vind, zoals ik al die retro-crap-games vandaag de dag 10x niets vind, het is maar waar je zelf het meeste naar kijkt. EA zou ook niets anders moeten doen dan aan FIFA moeten werken, Blizzard enkel aan D4, gelukkig hebben ze allemaal diverse teams die met andere zaken bezig zijn.

Goed, dat jij PUBG een 'parel' noemt..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

justifire schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:57:
[...]

Mocht MS willen dat Ninja Gaiden Black, The Witcher 2, Fallout 3, Oblivion, etc, etc. first party titels zouden zijn.
Vind het prima dat ze titels bc maken, de grafische update vind ik onzin, daar gaat niemand een X voor kopen, want zo geweldig ziet het er ook niet uit.

Wat PUBG betreft zit je overigens volledig mis.
Aantal werknemers van het team achter Gears of War (The Coalition) werkt mee om PUBG te optimaliseren op de Xbox.
Dan nog, beter pompt MS nog een paar dollars extra in zo'n parel dan die ouwe meuk.
Crap je hebt gelijk was even vergeten dat er paar 3rd party bij zat...
Maar ja ikzelf heb echt niks met pubg achtige games dus ja. Zo zie je ze kunnen niet iedereen tevreden stellen. Athans kan wel maar zijn ze zo door hun zak geld heen..
Vind gewoon goed van ms dat ze nieuwe dingen proberen. De een haat het de ander houd ervan. Maja zo zorg je wel voor een bredere set aan features.
Zoals ik al zei backwards compatibility nog nooit aangeraakt. Maar snap wel het doel ervan. En snap dat veel mensen dit wel willen. Dus leuk voor hun dan toch.

Ze moeten toch een behoorlijke kloof zien te dichten naar de concurrentie. En dat doe je door eigen features en daar timmeren ze hard mee aan de weg.
Wie weet wat dit voor ze doet in een nieuwe gen.

Lees ook op bv resetera veel lof voor wat ze doen. Liever zie je natuurlijk grote AAA exclusieve games. Maar dat komt vanzelf. Intussen doen ze met dit soort dingen wat ze kunnen. Vind het wel top van Microsoft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Super Lucky's Tale heeft een DLC beschikbaar met 500G aan nieuwe achievements. Kost 4.99 maar gratis als je game pass hebt. Op zich wel een leuke game als je van 3D platformers houdt. Ik ben er zelf vreselijk slecht in, maar dat mocht de pret niet drukken.

Succes met het grinden van de 99.999 coins @exactor it en @uchiha tijntje :D

Afbeeldingslocatie: https://news.xbox.com/en-us/wp-content/uploads/Promo_Postcard-hero.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door MRE-Inc op 02-03-2018 07:46 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheNostra
Met die 99.999 coins grinden ben je wel even 15 uur zoet. Minstens als ik andere er over hoor.

Zulke archievements zouden verboden moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:23

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Dagaanbieding bij bol: Xbox One X 1Tb met PUBG voor 419 euro (eventueel in bundel met extra controller voor 460)

https://nl.pepper.com/aan...s-battlegrounds-bol-62743

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 07:40:
Super Lucky's Tale heeft een DLC beschikbaar met 500G aan nieuwe achievements. Kost 4.99 maar gratis als je game pass hebt. Op zich wel een leuke game als je van 3D platformers houdt. Ik ben er zelf vreselijk slecht in, maar dat mocht de pret niet drukken.

Succes met het grinden van de 99.999 coins @exactor it en @uchiha tijntje :D

[afbeelding]

[video]
Hahahaha. Ik ben hem net aan het installeren :P :D

Jammer van die 99.999 coins inderdaad :)

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-03-2018 08:54 ]

Pagina: 1 ... 67 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.