Van het weekend begonnen met Celeste. Toffe game en nog een zeer uitdagende platformer ook! Wat ze op zich goed doen is dat ze een assist mode hebben waarin mensen zelf assists kunnen aanzetten naar gelang ze dat zelf nodig achten. Dit varieert van snelheid, invulneribility, etc.
Wat ze helaas ook hebben gedaan is dat ze de achievements niet locken als je de assist mode aanzet. Met andere woorden, je kunt alle achievements halen met de volledige assists aan. Dat vind ik wel jammer, aangezien het niet echt een 'achievement' is dat je de moeilijkste levels haalt omdat je speed op 50% zet met infinite dashes en invulneribility...
Maar ik heb mezelf voorgenomen geen enkel assist te gebruiken, want dat gaat niet goed met mijn ego.
Verder iemand een avondje deze week die samen met mij zombies wil schieten in WWII? Ik weet precies wat er moet gebeuren om de Dark Reunion easter egg te halen, dus met een uurtje of anderhalf / twee zijn we er wel denk ik, zolang je maar zombies kunt schieten
en luisteren naar mijn commando's
Zodra ik klaar ben met WWII en Celeste ga ik beginnen aan Fe. Bij de Mediamarkt had ik verder de drie halen 2 betalen actie gezien en leverde me de volgende spellen op:
-CoD Modern Warfare remastered
-Dishonored 2
-Dishonored, Death of the Outsider
Genoeg voor de komende periode dus...
[
Voor 12% gewijzigd door
uchiha tijntje op 19-02-2018 07:41
]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.