[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.023 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube TV app heeft een update gehad met een nieuw design, ziet er zoveel beter uit. Nu nog wachten op een update voor de consoles.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2018 04:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:54

R.G

Goedemorgen,
Waar kan ik op het moment het beste een xbox one x halen kaal? Voor de beste prijs? 😋🙈😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:59
Helaas wonen wij niet in de VS, want daar krijg je voor $500 de One X, Destiny2, Battlefront 2 en GTA V. Maar hier in Europa ga je denk ik niet lager dan 475 zitten kaal. Als het goed is begint vanaf aanstaande dinsdag wel een deal met gratis PUBG er bij. Of dat ook voor 475 is weet ik niet, maar dat zal wel.

https://www.gamespot.com/...ing-up-soon/1100-6456840/

[ Voor 13% gewijzigd door DutchOwnage op 17-02-2018 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:37

swv

R.G schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:26:
Goedemorgen,
Waar kan ik op het moment het beste een xbox one x halen kaal? Voor de beste prijs? 😋🙈😃
Kom kom beetje verder kijken dan je neus lang is. Ik hoef je toch niet te vertellen dat er hier op Tweakers een prachtige Pricewatch is pricewatch: Microsoft Xbox One X?

Enige tip die ik kan geven is om amazon.de in de gaten te houden. Dankzij een post op pepper.com erachter gekomen dat de kale versie een paar weken terug €428 was :D Amazon lijkt de enige te zijn die af en toe echt scherpe prijzen kan bieden (wel de optie aanvinken dat je een omdoos wilt, de mijne werd in vol ornaat verzonden). Al hadden Mediamarkt en bol.com laatst ook een aanbieding/prijsfout van die orde. Als je dus geen haast hebt komt er vanzelf een goede deal voorbij. Kun je jezelf niet inhouden dan betaal je momenteel iets meer.

[ Voor 4% gewijzigd door swv op 17-02-2018 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
@R.G Je zou met de eBay actie €500 Xbox tegoed kunnen kopen voor +-€250. Dan schaf je hem aan via Microsoft voor +-€250.
Actie is 10€ korting vanaf €20 op eBay.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
srdevil schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:25:
@R.G Je zou met de eBay actie €500 Xbox tegoed kunnen kopen voor +-€250. Dan schaf je hem aan via Microsoft voor +-€250.
Actie is 10€ korting vanaf €20 op eBay.nl.
Dan heb je volgens mij wel 25 geverifiëerde paypal accounts nodig... En dan nog kan ik zo snel maar één seller vinden die 20 euro kaartjes verkoopt. Voor €21,45 wel te verstaan. Dus dan wordt het alsnog wat meer. Als hij er al 25 kan leveren.
Dus ja leuk idee maar ik denk niet dat je dat gaat lukken ;)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou sinds gister dus ook een Xbox One X staan. Moet nog wel even kijken hoe ik voor de games die ik heb het meeste eruit haal. Forza wilde in ieder geval 26 gb gaan downloaden, maar andere games weer niet. Bij Sea of Thieves had ik niet het idee naar een mooiere game te kijken, maar zoals gezegd: volgens mij mis ik nog het 1 en ander (ook bv geen hogere FPS had ik het idee). Overigens zit ik nog met 1080p scherm. Zit ook niet achter een TV maar achter een monitor en totdat er een goedkopere 4k monitor is mét HDR én goede HDR in Windows ga ik nog niet upgraden. Wil namelijk niet alleen hogere resolutie en HDR werkt gewoon nog niet lekker met de paar monitoren die dat nu hebben.

In ieder geval is het kleinere model welkom en ook dat er niet 2 warmtebronnen zijn gaat me de komende zomer ook wel helpen.

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 17-02-2018 12:23 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
Finraziel schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:22:
[...]

Dan heb je volgens mij wel 25 geverifiëerde paypal accounts nodig... En dan nog kan ik zo snel maar één seller vinden die 20 euro kaartjes verkoopt. Voor €21,45 wel te verstaan. Dus dan wordt het alsnog wat meer. Als hij er al 25 kan leveren.
Dus ja leuk idee maar ik denk niet dat je dat gaat lukken ;)
Als ik het zo bij andere lees zijn verschillende eBay.nl accounts al genoeg. En ja het is wel nog ff werken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
srdevil schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:33:
[...]

Als ik het zo bij andere lees zijn verschillende eBay.nl accounts al genoeg. En ja het is wel nog ff werken :9
Zie het nou inderdaad ja, ik had alleen de voorwaarden bekeken. Dan zou je er inderdaad wellicht nog wel wat voordeel uit kunnen slepen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Oke bedankt, wat houdt die ebay actie in? Kan ik niet gewoon die microsoft points kopen en dan toepassen op de store? Waarom al die accounts nodig? Kan je dan aan verschillende ebay accounts zelfde paypal hangen? Ik bedoel 250,- korting is uurtje accounts maken waard 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

Martinspire schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:22:
Nou sinds gister dus ook een Xbox One X staan. Moet nog wel even kijken hoe ik voor de games die ik heb het meeste eruit haal. Forza wilde in ieder geval 26 gb gaan downloaden, maar andere games weer niet. Bij Sea of Thieves had ik niet het idee naar een mooiere game te kijken, maar zoals gezegd: volgens mij mis ik nog het 1 en ander (ook bv geen hogere FPS had ik het idee). Overigens zit ik nog met 1080p scherm. Zit ook niet achter een TV maar achter een monitor en totdat er een goedkopere 4k monitor is mét HDR én goede HDR in Windows ga ik nog niet upgraden. Wil namelijk niet alleen hogere resolutie en HDR werkt gewoon nog niet lekker met de paar monitoren die dat nu hebben.

In ieder geval is het kleinere model welkom en ook dat er niet 2 warmtebronnen zijn gaat me de komende zomer ook wel helpen.
Zover ik begreep heeft sea of thieves beta geen xox support. Komt pas in de final release.
En de framerate blijft op de xox gewoon 30fps. (zover ik gelezen heb).
Verder veel plezier met je X!!
Zou ook graag een x en een 4k hdr oled tv willen.... Naja ooit misschien(hopelijk) :P

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:59

Player1S

Probably out in the dark

Vraagje. Ik speel al tijden op mijn HD-ready 32” tv. Nadeel is dat er geen overscan optie in zit en sommige games dus buiten mijn scherm vallen. Nu overweeg ik een 24” HD monitor te kopen maar vrees dat het scherm dan toch redelijk klein word nu ik die 32” gewend ben en mijn ogen ook niet top zijn.
Speel momenteel trouwens op 720p.

Iemand ervaring met zo’n stap terug?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
R.G schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:23:
Oke bedankt, wat houdt die ebay actie in? Kan ik niet gewoon die microsoft points kopen en dan toepassen op de store? Waarom al die accounts nodig? Kan je dan aan verschillende ebay accounts zelfde paypal hangen? Ik bedoel 250,- korting is uurtje accounts maken waard 🙈
https://nl.pepper.com/kor...y-vanaf-12-februari-61303

Toepassen op eigen risico ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Ok :) niet rendabel dus xd
Ga maar 20 plus paypals aanmaken xd

Btw omy too MM eens xien als ik voor zon ding sta dat het mij overhaalt 480 neer te leggen 😳🙈😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L1nt schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:44:
Vraagje. Ik speel al tijden op mijn HD-ready 32” tv. Nadeel is dat er geen overscan optie in zit en sommige games dus buiten mijn scherm vallen. Nu overweeg ik een 24” HD monitor te kopen maar vrees dat het scherm dan toch redelijk klein word nu ik die 32” gewend ben en mijn ogen ook niet top zijn.

Dat is compleet persoonlijk natuurlijk... Wat er ook meespeelt is hoe je zit ten opzichte van het scherm. Als je het nieuwe scherm op dezelfde plek zet en zelf op dezelfde afstand blijft zitten dan gaat het natuurlijk een stuk kleiner zijn ja.

Op mijn PC heb ik zelf een 24" monitor terwijl ik eigenlijk naar grotere schermen aan het kijken was (kwam een goede deal tegen op een 24" QHD gsync scherm), maar deze heb ik op een arm gemonteerd waarmee ik hem gewoon dichter naar me toe kan trekken als ik 'groter' beeld wil. Door die arm kan hij als het ware boven mijn muis en keyboard zweven. Speel er zo nu en dan ook wel de Xbox op via streaming en omdat ik hem lekker dichtbij kan trekken ervaar ik dat niet als 'wat is alles belachelijk klein' terwijl ik meestal de Xbox gebruik op mijn beamer die op een 92" scherm projecteert.

Overigens bedoel je denk ik juist dat je overscan op je oude TV niet uit kan zetten, want overscan is precies waardoor de randen buiten beeld vallen. Het feit dat je overscan hebt op de oude TV zal trouwens wel meespelen dat alles er nóg eens een slag kleiner uit zal zien, want niet alleen is een 24" scherm maar 2/3 (in diagonaal) van je huidige TV, maar je huidige TV toont alles ook nog enigszins 'ingezoomd'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:32:
[...]

Zover ik begreep heeft sea of thieves beta geen xox support. Komt pas in de final release.
En de framerate blijft op de xox gewoon 30fps. (zover ik gelezen heb).
Verder veel plezier met je X!!
Zou ook graag een x en een 4k hdr oled tv willen.... Naja ooit misschien(hopelijk) :P
Zou kunnen. Hij stond bij mn gameslist wel bij de XOX supported games oid. Maar kijk straks wel. Forza zag er prima uit, maar ook daar vind ik het lastig om het verschil te merken. Nog iemand een tip voor game waar het verschil erg groot is, ook voor een 1080p scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Tweakers kan geen rechtsteekte foto accepteren sta nu letterlijk voor de xbox one x 475 , 5- cheaper
Als ik 2x kale xbox one verkoop wat levert dat terug? Ik sta op het punt te halen xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Finraziel schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 16:21:
[...]

Dat is compleet persoonlijk natuurlijk... Wat er ook meespeelt is hoe je zit ten opzichte van het scherm. Als je het nieuwe scherm op dezelfde plek zet en zelf op dezelfde afstand blijft zitten dan gaat het natuurlijk een stuk kleiner zijn ja.

Op mijn PC heb ik zelf een 24" monitor terwijl ik eigenlijk naar grotere schermen aan het kijken was (kwam een goede deal tegen op een 24" QHD gsync scherm), maar deze heb ik op een arm gemonteerd waarmee ik hem gewoon dichter naar me toe kan trekken als ik 'groter' beeld wil. Door die arm kan hij als het ware boven mijn muis en keyboard zweven. Speel er zo nu en dan ook wel de Xbox op via streaming en omdat ik hem lekker dichtbij kan trekken ervaar ik dat niet als 'wat is alles belachelijk klein' terwijl ik meestal de Xbox gebruik op mijn beamer die op een 92" scherm projecteert.

Overigens bedoel je denk ik juist dat je overscan op je oude TV niet uit kan zetten, want overscan is precies waardoor de randen buiten beeld vallen. Het feit dat je overscan hebt op de oude TV zal trouwens wel meespelen dat alles er nóg eens een slag kleiner uit zal zien, want niet alleen is een 24" scherm maar 2/3 (in diagonaal) van je huidige TV, maar je huidige TV toont alles ook nog enigszins 'ingezoomd'.
Kan er redelijk dichtbij zitten. Straks helemaal. Irriteer me nu vooral aan het feit dat belangrijke zaken weg vallen en ik soms mijn stream moet raadplegen om te controleren welke knop ik bijvoorbeeld moet hebben

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
L1nt schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:44:

Wat is je budget dan eigenlijk? Ik zie de laatste tijd aardige aanbiedingen voorbij komen m.b.t. TV's, voor een euro of vier -vijfhonderd heb je al een aardig exemplaar. Zag pas geleden zelfs een 40" 4K voorbij komen voor vijfm zijn dan misschien geen top of the line uitvoeringen maar zeker weten beter als wat je nu hebt.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

En zeggen dat MS niet genoeg exclusives heeft. Welke platform komt dan met een downhill mountain biking experience (exclusive preview)?

https://news.xbox.com/en-...mmer/#dMquoxIO6qpckDm0.99

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Martinspire schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 16:26:
[...]

Zou kunnen. Hij stond bij mn gameslist wel bij de XOX supported games oid. Maar kijk straks wel. Forza zag er prima uit, maar ook daar vind ik het lastig om het verschil te merken. Nog iemand een tip voor game waar het verschil erg groot is, ook voor een 1080p scherm?
Ghost Recon vond ik wel een goeie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Nog geen xbox one x gekocht,
Zometeen nog een keer kijken dan misschien de knoop doorhakken 🙈😅😝

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:59
justifire schreef op zondag 18 februari 2018 @ 14:23:
[...]

Val in de herhaling maar toch : Gears of War 4.
Nog geen mooier spel gezien, vooral in multiplayer met 4K HDR @ 60fps, waanzinnig !! :9~
True, GoW 4 is mooi in 4K HDR. Echter, The Witcher 3 is mooier in 4K HDR! _/-\o_ Fantastisch om zo nu en dan op je paard door het landschap te dwalen en je te verliezen in de schoonheid. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Iemand enig idee of we nog eens zo’n actie gaan krijgen als rond black friday, XOS, FIFA 18 en FH3 voor €249? Balen dat ik die toen niet heb gehaald voor mijn zoontje. Nog getwijfeld toen. Hoe vaak komen we dat soort acties tegen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G

R.G

bezitter of een xbox one x ! :) made the decision , en damn wat een goede raad het echt aan, voor deze prestaties heb je niet 1,2,3 een systeem voor dat geld, toch wel eens fijn soepel gamen na een lange tijd

Ben onder de indruk , ook echt geruisloos,

Het enige wat jammer is mn nieuwe controller de a knop hangt, morgenavond eens terug naar MM? moet ik dan alles meenemen of alleen de controller en de bon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
UltraSub schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:43:
Iemand enig idee of we nog eens zo’n actie gaan krijgen als rond black friday, XOS, FIFA 18 en FH3 voor €249? Balen dat ik die toen niet heb gehaald voor mijn zoontje. Nog getwijfeld toen. Hoe vaak komen we dat soort acties tegen?
Komen nog wel regelmatig deals langs, niet meer precies die en niet meer zo spectaculair als op black friday (maar die waren ook nog beter dan wat jij nu noemt), maar in de afgelopen weken bv wel console met spel voor 200 of 1 tb console met spel en extra controller voor 250... Ik zou pepper.com in de gaten van houden. Ik meen dat als je een account aan maakt je ook alerts in kan stellen op bv alle gemelde deals met Xbox er in of zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Van het weekend begonnen met Celeste. Toffe game en nog een zeer uitdagende platformer ook! Wat ze op zich goed doen is dat ze een assist mode hebben waarin mensen zelf assists kunnen aanzetten naar gelang ze dat zelf nodig achten. Dit varieert van snelheid, invulneribility, etc.

Wat ze helaas ook hebben gedaan is dat ze de achievements niet locken als je de assist mode aanzet. Met andere woorden, je kunt alle achievements halen met de volledige assists aan. Dat vind ik wel jammer, aangezien het niet echt een 'achievement' is dat je de moeilijkste levels haalt omdat je speed op 50% zet met infinite dashes en invulneribility...

Maar ik heb mezelf voorgenomen geen enkel assist te gebruiken, want dat gaat niet goed met mijn ego. :P

Verder iemand een avondje deze week die samen met mij zombies wil schieten in WWII? Ik weet precies wat er moet gebeuren om de Dark Reunion easter egg te halen, dus met een uurtje of anderhalf / twee zijn we er wel denk ik, zolang je maar zombies kunt schieten en luisteren naar mijn commando's :P

Zodra ik klaar ben met WWII en Celeste ga ik beginnen aan Fe. Bij de Mediamarkt had ik verder de drie halen 2 betalen actie gezien en leverde me de volgende spellen op:

-CoD Modern Warfare remastered
-Dishonored 2
-Dishonored, Death of the Outsider

Genoeg voor de komende periode dus...

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-02-2018 07:41 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-09 15:30
Sinds gisteren eigenaar van een Turtlebeach Stealh 700. Eerste indrukken zijn goed! Potje PUBG is vele maler intenser met deze headset. Ik heb nog steeds de good old Z5500 staan, niet slecht, maar een headset is toch nét een betere ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-09 15:30
R.G schreef op maandag 19 februari 2018 @ 00:19:
bezitter of een xbox one x ! :) made the decision , en damn wat een goede raad het echt aan, voor deze prestaties heb je niet 1,2,3 een systeem voor dat geld, toch wel eens fijn soepel gamen na een lange tijd

Het enige wat jammer is mn nieuwe controller de a knop hangt, morgenavond eens terug naar MM? moet ik dan alles meenemen of alleen de controller en de bon?
Xbox One X, geweldig ding (Y).

Ik zou alleen de controller met de bon meenemen. Is een losse accesoire dus kan je gewoon los garantie claimen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Bunta schreef op zondag 18 februari 2018 @ 02:27:
[...]

Wat is je budget dan eigenlijk? Ik zie de laatste tijd aardige aanbiedingen voorbij komen m.b.t. TV's, voor een euro of vier -vijfhonderd heb je al een aardig exemplaar. Zag pas geleden zelfs een 40" 4K voorbij komen voor vijfm zijn dan misschien geen top of the line uitvoeringen maar zeker weten beter als wat je nu hebt.
Geen budget. Een 2ehands scherm rond de €100 had tot gister nog uit gekund maar inmiddels is er weer iets tussen gekomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16:12
R.G schreef op maandag 19 februari 2018 @ 00:19:

Mijn controller die bij de X geleverd zat had ook problemen. Ik kon via xbox.nl gewoon een retourticket aanmaken.

Moest ik wel even een verzenddoosje kopen. Week na versturen had ik een nieuwe controller in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
L1nt schreef op maandag 19 februari 2018 @ 11:44:
[...]

Geen budget. Een 2ehands scherm rond de €100 had tot gister nog uit gekund maar inmiddels is er weer iets tussen gekomen :(
Budget komt vast wel weer, tot die tijd de aanbiedingen in de gaten houden en je loopt vast ergens tegen aan.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Mick3112 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 11:48:
[...]

Mijn controller die bij de X geleverd zat had ook problemen. Ik kon via xbox.nl gewoon een retourticket aanmaken.

Moest ik wel even een verzenddoosje kopen. Week na versturen had ik een nieuwe controller in huis.
Kan ik niet gewoon het bij de mm regelen en meteen vanavond een nieuwe? Of is dat gelinkt aan de doos inhoud en moet ik dit met microsoft afhandelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

@R.G gewoon naar de winkel gaan waar aangeschaft met bon en controller, moeten ze vast kunnen regelen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
R.G schreef op maandag 19 februari 2018 @ 14:13:
[...]

Kan ik niet gewoon het bij de mm regelen en meteen vanavond een nieuwe? Of is dat gelinkt aan de doos inhoud en moet ik dit met microsoft afhandelen?
Geen idee hoe Media Markt daar in staat.

Ik had via Bol.com besteld. Ik kon de controller opsturen en dan gingen ze bij Bol.com repareren. Mocht dat niet lukken dan moest het hele pakket (inclusief Xbox) terug naar Microsoft.
Daar had ik natuurlijk geen zin in en daarom heb ik besloten om het direct met MS te regelen.

Die service werkt iig goed. Ging trouwens wel via serienummer console gelinkt aan de bon.

[ Voor 4% gewijzigd door Mick3112 op 19-02-2018 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L1nt schreef op maandag 19 februari 2018 @ 11:44:
[...]

Dan was het budget er eigenlijk dus niet als je het geld voor iets anders nodig bleek te hebben... Maar anders v&a eens goed in de gaten houden? Een full HD monitor om je te overbruggen tot betere tijden moet nog wel een stuk goedkoper uit te halen zijn volgens mij.
categorie: Monitoren
Ik zie er bv al een staan van 25 euro. Wil niet meteen zeggen dat dat hem moet worden maar als je zoiets opzij kan zetten en de nieuwe advertenties in de gaten houdt dan kun je er meteen op springen als er iets langs komt. Heb zelf een tijd terug ook een Dell monitor waar het plastic nog op zat voor een paar tientjes kunnen overnemen van iemand die denk ik een oude partij ergens uitgehaald had (faillissement misschien). Nou was dat geen fhd, maar die schermen had hij toen ook.
Succes in ieder geval, kan rot zijn als het zo krap is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Mick3112 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 11:48:
[...]

Mijn controller die bij mijn X zat is ook al "overleden" (in December de X in huis gehaald). Hij heeft telkens connectie problemen. Of ik het nu bedraad doe, met batterijen (herlaadbare of normaal) of een batterypack, na een aantal minuten verliest hij gewoon de verbinding....

Net wanneer mijn Elite Controller is "gesneuveld" ook nog eens. Daarvan is de LB knop letterlijk afgebroken (Mei vorig jaar gekocht). Deze heb ik vandaag terug gestuurd naar Microsoft. De andere controller zal ik dan ook gaan versturen zodra ik weer een Elite in huis heb.

Dit is dan al de 4de controller in een aantal jaar tijd in totaal welke is 'gesneuveld'. De eerste 2 hadden beide een drift naar rechts boven bij de rechterstick. Uiteraard buiten de garantie.... En dan nog dus die van de X en de Elite.

Nu is de service van Microsoft best ok naar mijn mening. Maar het is op z'n zachts gezegd benoemswaardig dat het de controllers zo 'zwak' zijn. Die van de X360 heb ik nog nooit problemen mee gehad. Maar goed, bij de X360 heb ik dan weer wel 4x de RROD gehad.... 8)7

En zoveel speel ik nu ook weer niet. 550+ uur met Battlefield 1 waarvan ruim 400 uur met de Elite controller (gok ik). Pfûh. En dan binnen een jaar al stuk.... En dat voor 150 euries! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Finraziel schreef op maandag 19 februari 2018 @ 15:13:
[...]

Dan was het budget er eigenlijk dus niet als je het geld voor iets anders nodig bleek te hebben... Maar anders v&a eens goed in de gaten houden? Een full HD monitor om je te overbruggen tot betere tijden moet nog wel een stuk goedkoper uit te halen zijn volgens mij.
categorie: Monitoren
Ik zie er bv al een staan van 25 euro. Wil niet meteen zeggen dat dat hem moet worden maar als je zoiets opzij kan zetten en de nieuwe advertenties in de gaten houdt dan kun je er meteen op springen als er iets langs komt. Heb zelf een tijd terug ook een Dell monitor waar het plastic nog op zat voor een paar tientjes kunnen overnemen van iemand die denk ik een oude partij ergens uitgehaald had (faillissement misschien). Nou was dat geen fhd, maar die schermen had hij toen ook.
Succes in ieder geval, kan rot zijn als het zo krap is.
Ik stond op het punt een scherm te kopen maar zit nu alsnog aan dure advocaat kosten vast voor iets ongerelateerd. Gezien het een hele lange zaak zal worden kan ik zelfs nu even die €100 niet missen :(

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
L1nt schreef op maandag 19 februari 2018 @ 15:27:
[...]

Ik stond op het punt een scherm te kopen maar zit nu alsnog aan dure advocaat kosten vast voor iets ongerelateerd. Gezien het een hele lange zaak zal worden kan ik zelfs nu even die €100 niet missen :(
Als je echt nog een scherm nodig heb, Ik heb nog een simpele 1080P monitor liggen. 22".

LG
M227WDP-PC

Of een 24" HD Ready variant (zonder voetje!!) :

LG
24MN33D - PZ

Je mag één van de twee van mij part gratis komen afhalen als je echt een scherm nodig heb om te gamen. Van Tweaker/Gamer tot Tweaker/Gamer. Stuur maar privé berichtje als je interesse erin heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
Reefun schreef op maandag 19 februari 2018 @ 15:27:
[...]

Mijn controller die bij mijn X zat is ook al "overleden" (in December de X in huis gehaald). Hij heeft telkens connectie problemen. Of ik het nu bedraad doe, met batterijen (herlaadbare of normaal) of een batterypack, na een aantal minuten verliest hij gewoon de verbinding....

Net wanneer mijn Elite Controller is "gesneuveld" ook nog eens. Daarvan is de LB knop letterlijk afgebroken (Mei vorig jaar gekocht). Deze heb ik vandaag terug gestuurd naar Microsoft. De andere controller zal ik dan ook gaan versturen zodra ik weer een Elite in huis heb.

Dit is dan al de 4de controller in een aantal jaar tijd in totaal welke is 'gesneuveld'. De eerste 2 hadden beide een drift naar rechts boven bij de rechterstick. Uiteraard buiten de garantie.... En dan nog dus die van de X en de Elite.

Nu is de service van Microsoft best ok naar mijn mening. Maar het is op z'n zachts gezegd benoemswaardig dat het de controllers zo 'zwak' zijn. Die van de X360 heb ik nog nooit problemen mee gehad. Maar goed, bij de X360 heb ik dan weer wel 4x de RROD gehad.... 8)7

En zoveel speel ik nu ook weer niet. 550+ uur met Battlefield 1 waarvan ruim 400 uur met de Elite controller (gok ik). Pfûh. En dan binnen een jaar al stuk.... En dat voor 150 euries! |:(
Ik vind dat ook opmerkelijk inderdaad. Al moet ik zeggen dat ik er in die lange levensduur van de 360 ook wel de nodige heb versleten hoor.

DS4 van de Ps4 vind ik ook echt brak, die pookjes brokkelen ook snel af. Accuduur van die dingen is ook dramatisch. Volledig laden en na 4 uur spelen knippert hij al dat hij bijna leeg is.

Ik denk dat ze serieus die dingen gewoon niet bouwen om heel te blijven. ze moeten wel blijven verkopen natuurlijk.

De RROD. ook 2 x gehad. volgens mij was het adres waar ik dit jaar die controller heen stuurde het zelfde als waar ik die 360 consoles toen heen stuurde in Duitsland :D

[ Voor 6% gewijzigd door Mick3112 op 19-02-2018 15:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
Mick3112 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 15:56:
[...]

Ik vind dat ook opmerkelijk inderdaad. Al moet ik zeggen dat ik er in die lange levensduur van de 360 ook wel de nodige heb versleten hoor.

DS4 van de Ps4 vind ik ook echt brak, die pookjes brokkelen ook snel af. Accuduur van die dingen is ook dramatisch. Volledig laden en na 4 uur spelen knippert hij al dat hij bijna leeg is.

Ik denk dat ze serieus die dingen gewoon niet bouwen om heel te blijven. ze moeten wel blijven verkopen natuurlijk.

De RROD. ook 2 x gehad. volgens mij was het adres waar ik dit jaar die controller heen stuurde het zelfde als waar ik die 360 consoles toen heen stuurde in Duitsland :D
Ja dat zou ook goed kunnen. Dat is het gewoon express doen m.b.t. de controllers :(

En ja, het adres is nog steeds hetzelfde als aantal jaar geleden toevallig! :+
Grappige is dat ik voor een dochter-tak ervoor heb gewerkt, dus toen zag ik de X360's voorbij komen. Daar kwamen dan de BOR (Beyond Economic Repair) varianten langs.

Toen kwam ook de grap ;

Weet je waarom de Xbox 360 de Xbox 360 heet?

Je koopt er één. Hij krijgt een RROD. Je stuurt hem naar Microsoft en je krijgt hem weer terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Reefun schreef op maandag 19 februari 2018 @ 15:40:
[...]

Als je echt nog een scherm nodig heb, Ik heb nog een simpele 1080P monitor liggen. 22".

LG
M227WDP-PC

Of een 24" HD Ready variant (zonder voetje!!) :

LG
24MN33D - PZ

Je mag één van de twee van mij part gratis komen afhalen als je echt een scherm nodig heb om te gamen. Van Tweaker/Gamer tot Tweaker/Gamer. Stuur maar privé berichtje als je interesse erin heb.
Bedankt voor het aanbod maar red me nog wel eventjes. Zal tzt toch wel een 24" of 27" full HD kopen voor mijn stream setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
L1nt schreef op maandag 19 februari 2018 @ 16:28:
[...]

Bedankt voor het aanbod maar red me nog wel eventjes. Zal tzt toch wel een 24" of 27" full HD kopen voor mijn stream setup.
No problem d:)b

Dan blijven ze nog even stof happen hier totdat ik een doel voor heb gevonden (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:54
Top!

Als ik de screenshots bekijk is het ook te slecht om er echt geld voor te vragen :-P

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vergeet ook niet de games with gold weer te unlocken... Bij mij gaf hij nog alleen de oude games (van de 1e helft van de maand) weer en dacht bijna dat ik dus al bij was met het claimen. Nope, Assassin's Creed Chronicles India en Crazy Taxi prima kunnen claimen, maar pas nadat ik ze handmatig in de store opzocht.
Dit begint enigszins irritant te worden van Microsoft, je zou bijna denken dat ze het met opzet doen om minder mensen de games te laten claimen (ze zullen toch niet per claim dokken?)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Monster Hunter is wel goed voor de portemonnee. Normaal speel ik tien games per maand ongeveer. Nu speel ik Monster Hunter. Wat echt gaaf is, is dat mensen je komen helpen en uitleggen wat ze doen. Is een zeldzaam vriendelijke community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:57
Finraziel schreef op maandag 19 februari 2018 @ 17:51:
Vergeet ook niet de games with gold weer te unlocken... Bij mij gaf hij nog alleen de oude games (van de 1e helft van de maand) weer en dacht bijna dat ik dus al bij was met het claimen. Nope, Assassin's Creed Chronicles India en Crazy Taxi prima kunnen claimen, maar pas nadat ik ze handmatig in de store opzocht.
Dit begint enigszins irritant te worden van Microsoft, je zou bijna denken dat ze het met opzet doen om minder mensen de games te laten claimen (ze zullen toch niet per claim dokken?)
Kreeg hier op mijn dashboard Crazy Taxi als gratis game te zien afgelopen zaterdag.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:40:
[...]

Dat is wel tof ja! In zombie mode spelen ze enkel voor zichzelf.. als ze uberhaubt al spelen ;)
Ja Cod en FIFA zijn toch net anders qua spelers. :) Zelfs Rainbow 6 Siege zit vol met etters. Terwijl dat spel nou net om teamwork draait. Heb dit soort hulp eigenlijk alleen gezien in Dark Souls. Niet dat je kon praten maar mensen hielpen daarin. (hoewel ik ook vaak genoeg geownd ben door volledig roze killing machines). En trouwens ook aan het begin van Destiny. Dat was ook wel tof toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:56:
[...]

Ja Cod en FIFA zijn toch net anders qua spelers. :) Zelfs Rainbow 6 Siege zit vol met etters. Terwijl dat spel nou net om teamwork draait. Heb dit soort hulp eigenlijk alleen gezien in Dark Souls. Niet dat je kon praten maar mensen hielpen daarin. (hoewel ik ook vaak genoeg geownd ben door volledig roze killing machines). En trouwens ook aan het begin van Destiny. Dat was ook wel tof toen.
Try tongue but hole bedoel je? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 20:49:
Monster Hunter is wel goed voor de portemonnee. Normaal speel ik tien games per maand ongeveer. Nu speel ik Monster Hunter. Wat echt gaaf is, is dat mensen je komen helpen en uitleggen wat ze doen. Is een zeldzaam vriendelijke community.
Doen ze bij Warframe ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:07:
[...]

Try tongue but hole bedoel je? :+
Hehe ja. En andere fantastische berichten over shortcuts als je ff van een rand afsprong. Heb flink gelachen bij die bordjes. Bedoelde meer dat als je een hulpvraag deed dat hoge levels aan kwamen zetten en zonder woorden je lieten zien wat je moest doen. Heb dat spel zonder guides gespeeld. Ben niet zo een held in action games (of hack and slash wat je wil) en dit ging vrij aardig. Ben pas in NG7 gekapt. Toen ik wel een guide bekeek en zag dat ik nog 3 playthroughs voor de boeg had. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

Mick3112 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 15:56:
[...]

Even inhaken op het ds4 gebeuren. Weet niet hoe oud je controller is, maar vrij snel na release ps4 is er een controller update gekomen en is dit probleem verholpen. Broertje speelt al jaren op dezelfde ds4 controller met originele sticks kleine 4a5 uur per dag en geen enkele slijtage.(ik heb Xbox one stick erin dus kan niet mee praten erover)(heb zelfs in 1 controller x1 elite sticks zitten met verwisselbare koppen)
Plus met accu gebruik, ik haal 7 a 8uur op een accu.
Denk dat je ervaring waarschijnlijk was aan het begin bij release ps4. Toen er idd wat problemen waren.
Maar heb zelf een 3 jaar oude ds4 en een van 1.5 jaar oud en beide halen zeker 7uur als niet meer is.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Wat vinden jullie van shadow of war?

als je het in principe met dlc op de pc al hebt dan toch leuk voor de one x?
nu een aanbieding 25,- standard edition, game worth it?

Wat zijn wat mooie X games om nu te verzamelen?

heb ik al gezegd? : WAT IS DIE X stil :) !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:58

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:03:
[...]

Vermoed dat je dan nog wel even kan wachten......
Zit zelf nog niet op de helft van de achievements :+
[afbeelding]
Kan er als het goed is binnenkort over meepraten. Game zou onderweg moeten zijn naar me, wel voor ps4 (paar collega's van me spelen het daarop), ben erg nieuwsgierig :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R.G schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:35:
Wat vinden jullie van shadow of war?

als je het in principe met dlc op de pc al hebt dan toch leuk voor de one x?
nu een aanbieding 25,- standard edition, game worth it?

Wat zijn wat mooie X games om nu te verzamelen?

heb ik al gezegd? : WAT IS DIE X stil :) !
Shadow of War is toch een Play Anywhere titel? Dus gewoon installeren op je Xbox One X en niet vergeten de gratis 4K cinematic Pack te downloaden. Als het goed is kan je met je save game gewoon verder.

Forza Motorsport 7 & Forza Horizon 3 (2 verschillende type race games)
Star Wars Battlefront 2 (in de aanbieding nu)
Assassins Creed Origins natuurlijk, all time favorite qua graphs, sound & gameplay
Wat Justifire altijd zegt: Gears of War 4 :)
Destiny 2 (hoewel op een xbox one s daar ook de 4k textures al geladen werden)
Wolfenstein II
The Witcher 3 (vind de upgrade niet zo spectaculair zoals anderen die vinden, dan is origins veel mooier)
Tom Clancy's Wildlands
Halo 5
Rise of the Tombraider

[ Voor 31% gewijzigd door quorumz op 20-02-2018 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

quorumz schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:12:
[...]

Shadow of War is toch een Play Anywhere titel? Dus gewoon installeren op je Xbox One X en niet vergeten de gratis 4K cinematic Pack te downloaden. Als het goed is kan je met je save game gewoon verder.

Forza Motorsport 7 & Forza Horizon 3 (2 verschillende type race games)
Star Wars Battlefront 2 (in de aanbieding nu)
Assassins Creed Origins natuurlijk, all time favorite qua graphs, sound & gameplay
Wat Just1fire altijd zegt: Gears of War 4 :)
Destiny 2 (hoewel op een xbox one s daar ook de 4k textures al geladen werden)
Wolfenstein II
The Witcher 3 (vind de upgrade niet zo spectaculair zoals anderen die vinden, dan is origins veel mooier)
Tom Clancy's Wildlands
Halo 5
Rise of the Tombraider
Mogelijk stomme vraag dit.....maar mbt play anywhere, net ff video bekeken en ik snap dat als ik op mijn xbox een game koop hoe ik deze ook op pc kan spelen........maar andersom.....stel ik koop cuphead op steam.....hoe kan ik dat dan duidelijk maken aan windows/de windows store? of zit in de game simpel weg iets van een login optie voor xbox live ofzo? OF is het gewoon dat een voorwaarde dat je je games in een windows store moet halen en dat andere digitale platformen niet meedoen?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:49:
[...]

Mogelijk stomme vraag dit.....maar mbt play anywhere, net ff video bekeken en ik snap dat als ik op mijn xbox een game koop hoe ik deze ook op pc kan spelen........maar andersom.....stel ik koop cuphead op steam.....hoe kan ik dat dan duidelijk maken aan windows/de windows store? of zit in de game simpel weg iets van een login optie voor xbox live ofzo? OF is het gewoon dat een voorwaarde dat je je games in een windows store moet halen en dat andere digitale platformen niet meedoen?
Volgens mij het laatste. Dus in de Windows store. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 13:27:
[...]

Benodigdheden : digitale game en windows 10, deze worden gelinkt aan je ms-account.
Let op he, met digitale games wel de Windows Store idd (geen steam of origins, zelfs de cdkeys key voor
de pc van Shadow of War is voor Steam). (en als je op safe wilt spelen koop je hem eerst op de xbox)

https://www.xbox.com/nl-NL/games/xbox-play-anywhere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Thanks all, zat te hopen bvb cuphead in een steam sale te halen (ofzo) maar die vlieger gaat dus niet op.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:11:
[...]

Cuphead is het volle pond echt meer dan waard! :)
True, maar ik probeer mijn hobby betaalbaar te houden. Dus totdat deze game wel echt een leuke korting krijgt (15%, :N ) speel ik maar Metal slug en Alien Homonid.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:11:
[...]

Cuphead is het volle pond echt meer dan waard! :)
Ja, let overigens wel op dat het spel je steeds meer kost. Heb al bijna een controller kapot gesmeten :9

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:03:
[...]

Vermoed dat je dan nog wel even kan wachten......
Zit zelf nog niet op de helft van de achievements :+
[afbeelding]
Man man. En je hebt vier keer zo lang gespeeld als ik. Ik ben voorlopig nog wel ff zoet. Maar wat avondjes zombies slachten tussendoor kan best. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Dat is......idd een fijne korting. Had het er laatst al met iemand over dat ik ivm met tijdgebrek en backlog overschot even niets meer ging kopen. Door dat voornemen is dus een humble bundle, overcooked en monster hunter al heen gefietst.......deze is ook heel erg tempting, maar denk dat ik toch nog even wacht tot ik minder verse games te spelen heb.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn elite lijkt gisteravond deels te zijn overleden :( Ik had eerder voor de zekerheid LB/RB button replacement set gekocht, maar blijkbaar is er iets in de binnenkant zelf kapot gegaan dat mijn RB knop niet goed meer werkt.

Wanneer ik ding open de knoppen vasthoud, werkt het goed, moment dat ik alles dichtklik reageert hij niet meer goed. Druk ik meer naar het midden van controller reageert hij nog wel, maar blijft nu regelmatig hangen.

Gezien de uren dat hij heeft moeten werken en mijn geweld over zich kreeg, bijzonder lang volgehouden :)

Wat is een standaard controller dan weer wennen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 16:28:
Mijn elite lijkt gisteravond deels te zijn overleden :( Ik had eerder voor de zekerheid LB/RB button replacement set gekocht, maar blijkbaar is er iets in de binnenkant zelf kapot gegaan dat mijn RB knop niet goed meer werkt.

Wanneer ik ding open de knoppen vasthoud, werkt het goed, moment dat ik alles dichtklik reageert hij niet meer goed. Druk ik meer naar het midden van controller reageert hij nog wel, maar blijft nu regelmatig hangen.

Gezien de uren dat hij heeft moeten werken en mijn geweld over zich kreeg, bijzonder lang volgehouden :)

Wat is een standaard controller dan weer wennen :P
Al goed leeg gespoten met zo een spuitbusje lucht en nagepoetst met alcohol? Heeft mijn elite gered. (muv van de A knop, daar zitten chips resten van de buurjongens in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 16:32:
[...]

Al goed leeg gespoten met zo een spuitbusje lucht en nagepoetst met alcohol? Heeft mijn elite gered. (muv van de A knop, daar zitten chips resten van de buurjongens in)
Ja, ik gok dat er ergens gewoon iets is afgebroken. De LB kant heeft die connector-knop er tussen zitten, waardoor die iets beter vast zit en op die trigger blijft zitten, maar de RB kant lijkt ergens speling te krijgen dat hij ombuigt en die trigger niet indrukt.

Zag er niets aan plastic uitvallen, maar werken doet hij ook niet meer.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 16:32:
[...]

Kinderen... Zucht!!! :P

Mijn RB had het ook begeven. Circa 2 jaar na aankoop. Nog nooit zo lang met een controller gedaan O-)

De games with gold voor maart zijn bekend. Superhot en Trials of the Blood Dragon.

https://www.trueachieveme...ith-gold-titles-announced

Heb altijd Superhot op mijn wish list gehad. Nu voor een eerste keer dat ik had gewacht met het gevoel, die komt vast wel snel met games with gold... En ik had gelijk!!! :P

[ Voor 29% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-02-2018 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 16:42:
[...]

Kinderen... Zucht!!! :P

Mijn RB had het ook begeven. Circa 2 jaar na aankoop. Nog nooit zo lang met een controller gedaan O-)

De games with gold voor maart zijn bekend. Superhot en Trials of the Blood Dragon.

https://www.trueachieveme...ith-gold-titles-announced

Heb altijd Superhot op mijn wish list gehad. Nu voor een eerste keer dat ik had gewacht met het gevoel, die komt vast wel snel met games with gold... En ik had gelijk!!! :P
Superhot is heel goed. Echt een bijzondere game. Qua achievements is het allemaal wel moeilijk overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:53:
[...]

Hahaha, nou, als je nog een normale standaard controller hebt, moet je die inderdaad gewoon kapot smijten en dan de elite controller kopen, zodat je lekker de paddles op de achterkant kan gebruiken :P
Hmm, paddles achterkant? Ik zal toch eens moeten googlen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
Brave het spel games with gold maart is toch een kinect game? Dacht dat die niet bc waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:57
Zou graag Blue Dragon in GwG willen zien.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 20:52:
[...]

Hmm. Bij nader inzien is het volgens mij een hele saaie game.... O-)
Nee man. Gewoon spelen. En dan alles halen. Dan krijg je dikke respect! (Is serieus een goed spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheNostra schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 21:03:
Brave het spel games with gold maart is toch een kinect game? Dacht dat die niet bc waren.
Zo te zien was Kinect optioneel, alleen wat kinect minigames die er in zitten... die zullen dus wel niet werken inderdaad. Lijkt verder een beetje lauwe arpg/twinstickshooter te zijn.

Quantum Conundrum is wel aardig, maar ik vond het op zich niet boeiend genoeg om uit te spelen destijds op de 360. Is uitgekomen na Portal toen het ineens in was om maffe first person actie puzzel games met physics te maken, maar deze komt echt niet in de buurt van Portal.

Superhot is inderdaad cool, al ben je in een paar uur wel door de 'campaign' heen. Je kunt daarna echter nog wel allerlei challenges doen. Heb er op de PC 12 uur insteken dus is wel ok (hoewel ik het ook weer niet zo briljant vind als veel anderen).

Trials of the blood dragon, hmm, eens kijken of ik hem wél speel als hij in mijn backlog op de Xbox komt ipv in Steam :+

Al met al voor mij persoonlijk een erg zwakke maand, maar dat komt mede doordat ik 3 van de games al heb (hoewel 2 niet op Xbox).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 08:56
quorumz schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 07:32:
Zijn er nog mensen die Burnout Paradise Remastered gaan halen? (belachelijke prijs trouwens..)

* 4k
* 60fps
* alle dlc * 8 stuks *
* Big Surf Island update

https://www.microsoft.com...f61)(235161)(2824198)()()

[video]
Dunno, Burnout maakt het een insta-buy, maar 40 piek voor een 10 jaar oude game is wel een beetje meh.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:55:
[...]

Superhot is heel goed. Echt een bijzondere game. Qua achievements is het allemaal wel moeilijk overigens.
Staat al heel lang op mijn wishlist van steam dus ben er blij mee. Koop elke keer andere games die in de sale zijn en als ik door mijn afgesproken budget ben, dan popt die weer op. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
quorumz schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 07:32:
Zijn er nog mensen die Burnout Paradise Remastered gaan halen? (belachelijke prijs trouwens..)

* 4k
* 60fps
* alle dlc * 8 stuks *
* Big Surf Island update

https://www.microsoft.com...f61)(235161)(2824198)()()

[video]

Hm ik was sneller dan tweakers zelf :)
https://tweakers.net/nieu...one-en-playstation-4.html
Echt een belachelijke prijs. Ga hem wel even testen via mijn EA acces abo.

voor 15 euro meer koop je in juni Onrush van Codemasters. Ook gisteren een trailer van vrij gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
greyfox1987 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 08:04:
[...]

Dunno, Burnout maakt het een insta-buy, maar 40 piek voor een 10 jaar oude game is wel een beetje meh.
40 voor wat betere textures is inderdaad veel teveel. Gelukkig staat de oude gewoon op Backwards Compatibilty. Dus ik vraag me af in hoeverre men op Xbox uberhaupt een remaster nodig heeft. Ik vond hem er niet bijzonder uit zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 13:17

TommyGun

Stik er maar in!

Ik ben zooo benieuwd naar A way out :D

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 08:56
Martinspire schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:36:
[...]

40 voor wat betere textures is inderdaad veel teveel. Gelukkig staat de oude gewoon op Backwards Compatibilty. Dus ik vraag me af in hoeverre men op Xbox uberhaupt een remaster nodig heeft. Ik vond hem er niet bijzonder uit zien
Op zich vind ik het wel waard hoor, 4k 60FPS en alle oude DLC erbij.. maar doe dan 2 tientjes ofzo, dan had echt niemand wat te klagen gehad.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Mick3112 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:34:
[...]

Echt een belachelijke prijs. Ga hem wel even testen via mijn EA acces abo.

voor 15 euro meer koop je in juni Onrush van Codemasters. Ook gisteren een trailer van vrij gekomen.
Beetje duur inderdaad voor een remaster. Heb hem op de Ps3 behoorlijk grijs gespeeld, maar heb hier echt geen 40 euro voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Martinspire schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:36:
[...]

Tsja standaard remaster opmerking: hiet is voor de mensen is die de game gemist hebben of het graag nogmaals willen spelen. Dan valt 40 nog wel mee vermoed ik.
Risico bij de backwards compat versie is natuurlijk dat online vrij dood kan zijn.

Zelf sowieso weinig interesse in deze game, ben meer van de ouderwetse burnouts :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De BC versie was toch al aardig goed te spelen? Heb ik me aardig mee vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:53
Eindelijk een XBOX one S gekocht nadat ik mijn Xbox 360 heb verkocht voor €50,-
Stad en land afgereisd om voor €217,- de Xbox (van 3 maanden oud), Fifa 18, COD WW2 en 2 controllers te halen ;) Goeie deal al zeg ik het zelf. Maar dan nu...

Fifa 18 laggt best wel vaak. Zowat iedere uittrap. Op de xbox 360 had ik hier ook, maar minder last van. Hoe kan ik dit verhelpen? Dit is mijn tv: Samsung EH6030. Volgens mij maar 50herz. Moet ik maar eens een tv gaan aanschaffen met 100 herz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poekiepoes12 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:59:

Fifa 18 laggt best wel vaak. Zowat iedere uittrap. Op de xbox 360 had ik hier ook, maar minder last van. Hoe kan ik dit verhelpen? Dit is mijn tv: Samsung EH6030. Volgens mij maar 50herz. Moet ik maar eens een tv gaan aanschaffen met 100 herz?
Externe schijf kopen, FIFA daarop zetten. Interne schijf heeft aardige impact op performance.

Maar zelfs op de XBX heeft FIFA soms kuren, het is ook stukje slechte programmering van FIFA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:53
SinergyX schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:01:
[...]

Externe schijf kopen, FIFA daarop zetten. Interne schijf heeft aardige impact op performance.

Maar zelfs op de XBX heeft FIFA soms kuren, het is ook stukje slechte programmering van FIFA :P
Ik had hier echt niet op gerekend en baal der wel een beetje van. Wat kost een externe schijf? Heeft het dus sowieso niks met mijn tv te maken (de 50herz)? Thanks voor je reactie
Pagina: 1 ... 66 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.