[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.008 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het echte werk? Na 115 speeluren? :P

Net even gekeken naar het spel wat ik het meeste heb gespeeld op de X1. Helaas kon ik GoW1 niet meer terugvinden, maar verwacht daar toch wel 500+ uren in.

-Destiny: 234
-Titanfall: 201
-The Witcher (incl. DLC): 144
-Diablo 3: 112
-Dark Souls 3: 93
-CoD WWII: 80
-Dragon Age inquisition: 79
-Rise of the Tomb Raider: 77
-Plans vs Zombies: 60
-Giana Sisters: 58
-Sunset Overdrive: 57

Ik schaam me wel een beetje voor Destiny 1... Maar als excuus... 5% daarvan is wachttijd in de Raid totdat iedereen de jumpsectie had gecomplete. :P

Als ik dit lijstje bekijk zie ik wel dat ik op zich in deze generatie weinig competitive MP heb gespeeld. Met uitzondering van Titanfall. Wat was dat toch ook een geweldig goede game!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 12 februari 2018 @ 07:18:

Net even gekeken naar het spel wat ik het meeste heb gespeeld op de X1. Helaas kon ik GoW1 niet meer terugvinden, maar verwacht daar toch wel 500+ uren in.

Ik schaam me wel een beetje voor Destiny 1... Maar als excuus... 5% daarvan is wachttijd in de Raid totdat iedereen de jumpsectie had gecomplete. :P

Als ik dit lijstje bekijk zie ik wel dat ik op zich in deze generatie weinig competitive MP heb gespeeld. Met uitzondering van Titanfall. Wat was dat toch ook een geweldig goede game!
Voor destiny wellicht grappig: (dacht dat daar onzinnig wachten met vliegen etc uit gehaald is)

https://www.wastedondestiny.com/

kan je idd geen top 10 aantal uren van je meest gespeelde games ergens zien? hm trueachievements misschien?

warframe 2160 uur
destiny 1 549 uur
destiny 2 269 uur
Tom Clancy's The Division 264 uur
Tom Clancy Rainbow 6 Siege 168 uur
Tom Clancy's Ghost Recon Wild 170 uur
Sniper Elite 4 166 uur
Assins Creed Origins 97 uur
Dying Light 96 uur
Watch Dogs 2 85 uur
Just Cause 3 76 uur
Shadow Warrior 2 74 uur

Heb het zelf via de app gedaan en op wat titels geklikt

[ Voor 23% gewijzigd door quorumz op 12-02-2018 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:55

Waar trek je zo snel zo'n overzicht vandaan? :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

http://marketplace.xbox.c...e-1000-9115-d8025553080b#

http://www.insidegamer.nl...-nu-speelbaar-op-xbox-one

Voor de liefhebbers, is nu ook BC.

[ Voor 26% gewijzigd door kevlar01 op 12-02-2018 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 07:04

Convoy

g44p

Destiny 1 : 2140h
Destiny 2 : 359h

And counting :P

[ Voor 20% gewijzigd door Convoy op 12-02-2018 16:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 12 februari 2018 @ 13:12:
[...]

Destiny 1 : 766 uur
Destiny 2 : 0 uur
:')
Destiny 1: 45 uur
Destiny 2: 3 uur
20 euro per uur :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ergens op Tweakers een koopjes topic rond Xbox One?
Mediamarkt (BE) verkoopt nu een Xbox One X + PUBG + extra controller voor €479.
https://www.mediamarkt.be...a-controller-1719624.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zondag 11 februari 2018 @ 23:36:
Zojuist de storyline van Monster Huner World uitgespeeld met 115 speeluren op de teller (solo playthrough)
Man, man wat een avontuur en wat een actie ! _/-\o_
Nu kan het echte werk beginnen, coop, coop, coop, coop en nog meer coop *O*
Zit er een verhaal in ja? :)

Ik denk steeds dat ik geen zin heb in zo lang met 1 game bezig te zijn. En dan zie ik fifa 17 733 uur. Fifa 18 344 uur. En ik ben niet eens goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:59

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:58:
Console budget game topic...ff zoeken...
Edit:
Console Budget Gaming topic
Maar weet even niet hoe ik kan linken vanaf mijn telefoon.

[ Voor 10% gewijzigd door Sagat op 12-02-2018 17:51 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 12 februari 2018 @ 17:51:
[...]

Pfff... stop die uren in zombie mode en we vliegen er blindelings door heen! ;)

Heb zojuist een guide gezien voor de dark ending... op zich niet heel ingewikkeld O-)
Blijf jij guides kijken en mij door de levels loodsen dan doe ik mijn best om niet steeds dood te gaan. Alleen ga je sneller, samen kom je iets minder ver. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:41
800 uur 1 game spelen 😳100 uur 1 game spelen lukt me al amper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:48

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:58:
Bol voor 475,= met 1 controller.
https://www.bol.com/nl/p/...n_A2_33518_48519_PAST_605

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Deze kost meer en heeft minder of mis ik iets?

____

Damn. Monster Hunter wordt vetter en vetter. Begin het steeds meer door te krijgen ook. Net alle monsters in Rotten Vale in één poging neer. Longsword steeds ff levelled voor max damage en dan gaan met die 'heel hoog spring in de lucht' banaan. Enige wat me niet lukt is mounten. Maar dat gebeurt vast wel een keer per ongeluk. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2018 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2018 @ 22:08:
[...]

Deze kost meer en heeft minder of mis ik iets?
Minder toch ? je mist dan wel weer de extra controller ja. :Y
Ik vond het toch de moeite waard om het even te melden, kan vast geen kwaad. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op maandag 12 februari 2018 @ 22:17:
[...]

Zitten er standaard 2 controllers bij dan?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 12 februari 2018 @ 23:06:
[...]

Zitten er standaard 2 controllers bij dan?
Neen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Winkiller schreef op maandag 12 februari 2018 @ 22:17:
[...]

Voor 4 euro meer krijg je PUBG en een 2e controller dus dan is Belgie toch de betere keus.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Als ik heel eerlijk ben zie ik geen reden om je te hoeven schamen voor die uren van Destiny 1 :), als ik een lijstje maak kan ik me beter gaan schamen denk ik >:) .

- Skyrim : 1480 uur
- Dragonball Xenoverse 2 : 1140 uur
- Minecraft : 986 uur
- Gta 5 (SP/MP) : 860 uur
- Eso (XB) : 645 uur
- Shadow Of War : 70 uur

:X de rest zit allemaal tussen Eso en Shadow Of War in..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

timmie271 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:51:
[...]

Voor 4 euro meer krijg je PUBG en een 2e controller dus dan is Belgie toch de betere keus.
Bij Bol zit dat spel er ook bij maar geen 2e controller, ik dacht dat daarover duidelijk genoeg was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 14-09 22:18
Winkiller schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:21:
[...]

Bij Bol zit dat spel er ook bij maar geen 2e controller, ik dacht dat daarover duidelijk genoeg was.
Ik zie niks staan bij de Bolle over PUBG? Of het ligt gewoon aan mij natuurlijk :P

Niks gezegd... Ben nog niet wakker :+

[ Voor 7% gewijzigd door timmie271 op 13-02-2018 10:36 ]

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:58:
[...]

Als ik heel eerlijk ben zie ik geen reden om je te hoeven schamen voor die uren van Destiny 1 :), als ik een lijstje maak kan ik me beter gaan schamen denk ik >:) .

1480 uur in Skyrim?! Wat doe je dan in al die uren? Zoveel beren en herten afslachten?! Want ik denk dat alle draken na de 500 uur wel zijn uitgestorven. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-02-2018 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 09:58:
[...]

Holy sh** :o Dat zijn 5181 speluren. 215 dagen!

Ik dacht dat ik met mijn 528 uur (22 dagen) met Battlefield 1 (in totaal since launch) al veel had gespeeld. Maar dat valt dan dus reuze mee zie ik nu :+

Just in case ; Ik veroordeel niet. Van mij part speel je 24 uur per dag. Sta gewoon beetje verbaasd van het aantal uur in totaal.

En eerlijk is eerlijk... Als ik geen gezinnetje / full time baan zou hebben dan had ik veel, véél meer uren in games gestoken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:52:
[...]

1480 uur in Skyrim?! Wat doe je dan in al die uren? Zoveel beren en herten afslachten?! Want ik denk dat alle draken na de 500 uur wel zijn uitgestorven. ;)
Haha toen de game uitkwam ben ik direct bij de release begonnen en heb alleen in die save al 1200 uur gestoken en bedacht me toen dat het wel is leuk was om als een ander ras te spelen, moet nog steeds de rest uitproberen.

Wat ik zoal doe is: alle +/- 543 locaties ondekken en clearen, alle dragonsouls vinden, alle main/side quest voltooien, elke guild 100% halen

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reefun schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:04:
[...]

Holy sh** :o Dat zijn 5181 speluren. 215 dagen!

Ik dacht dat ik met mijn 528 uur (22 dagen) met Battlefield 1 (in totaal since launch) al veel had gespeeld. Maar dat valt dan dus reuze mee zie ik nu :+

Just in case ; Ik veroordeel niet. Van mij part speel je 24 uur per dag. Sta gewoon beetje verbaasd van het aantal uur in totaal.

En eerlijk is eerlijk... Als ik geen gezinnetje / full time baan zou hebben dan had ik veel, véél meer uren in games gestoken :+
Eerlijk gezegd game ik 3 tot 4 uurtjes per dag, heb een aantal vaste relaties gehad waaronder eentje van 6 jaar en ben net bij de meid weg na 2 jaar. Gamen geeft ontspanning en rust maar het is geen verslaving voor me, ik kan zo een hele maand alles op zij leggen en zoals je zegt bijv op het gezin of vriendin concentreren en daarnaast werk ik ook nog 36 uur in de week.

De skyrim uren tel ik al vanaf de 360 release vanaf dag 1 dat het spel uitkwam, toen was ik als ik gok volgens mij 18 en had ik ook veel meer tijd om te spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:10:
[...]

Eerlijk gezegd game ik 3 tot 4 uurtjes per dag, heb een aantal vaste relaties gehad waaronder eentje van 6 jaar en ben net bij de meid weg na 2 jaar. Gamen geeft ontspanning en rust maar het is geen verslaving voor me, ik kan zo een hele maand alles op zij leggen en zoals je zegt bijv op het gezin of vriendin concentreren en daarnaast werk ik ook nog 36 uur in de week.

De skyrim uren tel ik al vanaf de 360 release vanaf dag 1 dat het spel uitkwam, toen was ik als ik gok volgens mij 18 en had ik ook veel meer tijd om te spelen :).
Je hoeft jezelf niet te verantwoorden hoor. Thans, het komt over alsof je jezelf probeert te verantwoorden. Nergens voor nodig! Zoals ik zei, ik veroordeel niet.

Toen ik nog thuis woonde, enkel school had, geen relatie etc. speelde ik gemakkelijk 6 tot 8 uur op een dag. Weekenden meer (tenzij ik naar een feest ging). Plus, Als ik werkelijk álle uren zou kunnen optellen wat ik heb gegamed in de afgelopen 30 Jaar (vanaf de NES :+) dan zou ik nog erger schrikken van mezelf gok ik zo! :+

Nu game ik op z'n max 4 uur op een dag (bijv. van 19u tot 23u). Maar, sinds dit weekend heeft mijn dochter haar eigen XB1 met Terraria erbij. Dus wellicht dat ik dit weekend daar over heen ga als we met z'n allen Terraria gaan spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reefun schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:21:
[...]

Je hoeft jezelf niet te verantwoorden hoor. Thans, het komt over alsof je jezelf probeert te verantwoorden. Nergens voor nodig! Zoals ik zei, ik veroordeel niet.

Toen ik nog thuis woonde, enkel school had, geen relatie etc. speelde ik gemakkelijk 6 tot 8 uur op een dag. Weekenden meer (tenzij ik naar een feest ging). Plus, Als ik werkelijk álle uren zou kunnen optellen wat ik heb gegamed in de afgelopen 30 Jaar (vanaf de NES :+) dan zou ik nog erger schrikken van mezelf gok ik zo! :+

Nu game ik op z'n max 4 uur op een dag (bijv. van 19u tot 23u). Maar, sinds dit weekend heeft mijn dochter haar eigen XB1 met Terraria erbij. Dus wellicht dat ik dit weekend daar over heen ga als we met z'n allen Terraria gaan spelen :+
Haha dat had ik wel in de gaten dat je niet veroordeelt en verantwoord me ook niet, denk geef gewoon wat extra uitleg :). Ook om antwoord tegeven op je berekening, het is een hele prestatie om zoveel te gamen en er een normaal leven naast te runnen. Enige wat ik mezelf aangeleerd heb is dat ik 5 uur slaap per nacht nodig heb, meer dan dat heb ik op een dag niet nodig.

Haha ik zou zeggen ga is een overzicht maken en kijk is hoe erg je schrikt, misschien valt het wel mee? weet jij veel :P die tijd was wel het leukste , geen verplichtingen en lekker naast school die hard gamen XD.

Ah hoe leuk is dat om samen met je dochter samen een spel te spelen? idiaal toch om even samen gek te doen en los te gaan :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:36:
[...]
Ah hoe leuk is dat om samen met je dochter samen een spel te spelen? idiaal toch om even samen gek te doen en los te gaan :*)
Ja geweldig! Ze vind Terraria helemaal te gek en liefst doet ze meteen alle bazen. Ze weet al meteen hoeveel HP ze hebben, hoeveel schade ze doen, en dat alles uit d'r hoofd!

Dan allemaal in de partychat... Ja. Geweldig! Het is dat ze geen Battlefield mag spelen van mijn vrouw anders had ik dat gewoon met d'r gespeeld :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

G_Dragon schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:36:
[...]

Haha dat had ik wel in de gaten dat je niet veroordeelt en verantwoord me ook niet, denk geef gewoon wat extra uitleg :). Ook om antwoord tegeven op je berekening, het is een hele prestatie om zoveel te gamen en er een normaal leven naast te runnen. Enige wat ik mezelf aangeleerd heb is dat ik 5 uur slaap per nacht nodig heb, meer dan dat heb ik op een dag niet nodig.

Haha ik zou zeggen ga is een overzicht maken en kijk is hoe erg je schrikt, misschien valt het wel mee? weet jij veel :P die tijd was wel het leukste , geen verplichtingen en lekker naast school die hard gamen XD.

Ik vind het altijd gaaf om te zien dat iemand zo lang 1 spel speelt. Betekent in ieder geval dat het spel diepgang heeft als mensen het zo toegewijd spelen.

Mij gaan dat soort cijfers echter niet lukken. Ik moet 8 uur slaap hebben. En kan dus savonds max 2,5 uur spelen. Gisteren lukte het om wat eerder te starten. Ik baal nu al dat dat de komende tijd niet gaat lukken. Echt briljant Monster Hunter zitten doen. Nul keer aan tijd gedacht, alleen maar hakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Kun je ergens inzien hoeveel uur je in een game gestoken hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Reefun schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:56:
[...]

Dan allemaal in de partychat... Ja. Geweldig! Het is dat ze geen Battlefield mag spelen van mijn vrouw anders had ik dat gewoon met d'r gespeeld :+
Female Warrior spel kiezen, misschien kan je dan los. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
Winkiller schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 14:12:
[...]

Female Warrior spel kiezen, misschien kan je dan los. :+
:D Ja, Zou bijna een PS4 Pro kopen voor Horizon Dawn :+

Nah. Gaat voornamelijk om het geluid bij Battlefield 1. Zonder grappen, het geluid in Battlefield is soms echt zó realistisch dat ik mijn headset ervoor af moet doen. Zodra er iemand in de fik vliegt, of de gorgels als je een mes in iemands ribbenkast steekt, de galmende schreeuwen naar moeders in Fort Vaux.... Het kán angstaanjagend zijn voor iemand van zes. Grafisch gezien valt het relatief mee vind ik. Ze mag ook enkel met mij mee kijken als ik alleen aan het vliegen ben (wat ze helemaal geweldig vind, heeft ze al paar keer gedaan in een lege server :)).

Maar Star Wars : Battlefront 2 "mag" wel gewoon. Dat is ook een stuk beter te behappen. Plus m'n dochter heeft al Star Wars I tot VII gezien wat het leuker maakt voor d'r.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:44
Drie halen, twee betalen @MediaMarkt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OvY2hEKrLI7QDV6rvc6ARRvX/medium.jpg

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Netjes! Dat word een game weekend :P.
Kwam gister nog een post tegen op FB in de Xbox Nederland groep met bewijs dat ze bij sommige games de prijzen hadden verhoogt.

Ontkom je toch niet meer aan tegenwoordig, heb gister F1 2017 op de kop getikt voor 15 euro.
Had me vorige cd helemaal kapot gespeeld oeps :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Laatst online: 17-09 11:54
En ik vind mijn 8 dagen in Destiny 2 al veel :P

M'n grootste savegame ooit is geloof ik Pokémon Gold geweest, 380 uur. Als ik tijd heb om 5 uur per week te gamen is het veel :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R4m0n_46 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 14:43:

M'n grootste savegame ooit is geloof ik Pokémon Gold geweest, 380 uur. Als ik tijd heb om 5 uur per week te gamen is het veel :/
hmm zit ik met warframe en 2160 uur toch wel erg hoog geloof ik :9 haha 90 dagen geeft app aan

Hm twijfel nog voor Resident Evil 7 gold editie en shadow of war gold editie bij de MM maar heb geen 3e titel grrr

[ Voor 13% gewijzigd door quorumz op 13-02-2018 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R4m0n_46 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 14:43:

Haha Destiny 2 heb ik voor de storyline gespeeld , zal die in 20 uur hebben uitgespeeld ofz?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Laatst online: 17-09 11:54
G_Dragon schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 14:49:
[...]

Haha Destiny 2 heb ik voor de storyline gespeeld , zal die in 20 uur hebben uitgespeeld ofz?
Zoiets kan kloppen ja :P

Ik speel het met name nog voor de PvP en de raid atm. Daar zitten dan ook de meeste uren in.

Edit: D2 overigens wel één van de redenen dat ik toch aan het kijken ben naar een One X, wat zijn die laadtijden verschrikkelijk zeg op de One S :') Console is al eens voorbij gekomen bij Bol en MM voor €431, dus wacht even op zo'n actie.

[ Voor 26% gewijzigd door R4m0n_46 op 13-02-2018 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
3 maanden Xbox Game Pass voor $ 19.75 (+/- € 15,-)

https://gamedealdaily.com...-month-subscription-code/

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 12:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Reefun schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:21:
[...]

Maar, sinds dit weekend heeft mijn dochter haar eigen XB1 met Terraria erbij. Dus wellicht dat ik dit weekend daar over heen ga als we met z'n allen Terraria gaan spelen :+
Aha dat verklaart de 10x Reefun is online meldingen op mijn telefoon per dag. Ik heb iets van 3 favorieten bij wie ik heb ingesteld dat ik een melding krijg als ze online zijn. Dat zijn personen met wie ik in het verleden en heden redelijk veel game of in de party chat zit. Laatst dacht ik: Laat ik Reefun ook toevoegen, dan kunnen we samen vliegen in BF1. Dus dan is het wel handig als ik een melding krijg als hij online is.

Big mistake ;) Maar die xbox gaat dus best vaak aan bij jullie :Y

Even de xbox app meldingen doorgekeken van gisteren:

Reefun is online: 7:17
Reefun is online: 10:53
Reefun is online: 15:25
Reefun is online: 18:10
Reefun is online: 18:18
Reefun is online: 19:36
Reefun is online: 21:19

En nee, ik ben niet zo iemand die om de 5 minuten op zijn telefoon kijkt en dan direct alle meldingen wist :+

In de Deals with Gold sale maar even Firewatch meegenomen. Leek me wel een geinig spelletje. Vanavond Super Lucky's Tale op 1000/1000 zetten en helemaal uitspelen. Is echt een leuke game voor de verloren uurtjes die je hier en daar hebt. Meestal na het werk heb ik een klein uurtje en heb die game dan ook vaak in die uurtjes gespeeld.

Maar wat ben ik slecht in 3D platformers zeg. Als ik dan kijk naar andere gamers zoals @exactor it en @uchiha tijntje dan zit ik op het dubbele aantal gespeelde uren en dan heb ik de game nog niet eens uitgespeeld ook. Hoe vaak ik wel niet mis spring. Maar goed met 42 lentes begin ik behoorlijk oud te worden. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door MRE-Inc op 14-02-2018 07:37 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:44
MRE-Inc schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 07:33:
[...]
Vanavond Super Lucky's Tale op 1000/1000 zetten en helemaal uitspelen. Is echt een leuke game voor de verloren uurtjes die je hier en daar hebt. Meestal na het werk heb ik een klein uurtje en heb die game dan ook vaak in die uurtjes gespeeld.

Maar wat ben ik slecht in 3D platformers zeg. Als ik dan kijk naar andere gamers zoals @exactor it en @uchiha tijntje dan zit ik op het dubbele aantal gespeelde uren en dan heb ik de game nog niet eens uitgespeeld ook. Hoe vaak ik wel niet mis spring. Maar goed met 42 lentes begin ik behoorlijk oud te worden. ;)
Hoe is de camera in Super Lucky? Ik heb gelezen dat deze soms (ook op cruciale momenten) in de weg kan zitten en laat dat nou niet handig zijn bij een platformer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Yonix schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 07:49:
[...]

Hoe is de camera in Super Lucky? Ik heb gelezen dat deze soms (ook op cruciale momenten) in de weg kan zitten en laat dat nou niet handig zijn bij een platformer. :P
Ja klopt. Op sommige momenten heb ik wel eens gehad dat ik ergens naar toe moest spingen en dat de camera dan op zo'n manier stond dat je 3x mis springt. Ik kan me er niet meer aan ergeren, maar het is idd wel irritant. Het is niet zo dat het echt continue is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@MRE-Inc Super lucky is tof! Ik had hem gekocht om met de kinderen te spelen. Maar dat is mislukt omdat zij fifa wilden zien en ik savonds liever ff SLT wou doen. :)

Voordeel van SLT is wel dat de beestjes over het algemeen aardig doen. Dat is in Monster Hunter iets minder. Gisterenavond ben ik in elkaar gemept door een vogel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
MRE-Inc schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 07:33:
[...]

Aha dat verklaart de 10x Reefun is online meldingen op mijn telefoon per dag. Ik heb iets van 3 favorieten bij wie ik heb ingesteld dat ik een melding krijg als ze online zijn. Dat zijn personen met wie ik in het verleden en heden redelijk veel game of in de party chat zit. Laatst dacht ik: Laat ik Reefun ook toevoegen, dan kunnen we samen vliegen in BF1. Dus dan is het wel handig als ik een melding krijg als hij online is.

Big mistake ;) Maar die xbox gaat dus best vaak aan bij jullie :Y

Even de xbox app meldingen doorgekeken van gisteren:

Reefun is online: 7:17
Reefun is online: 10:53
Reefun is online: 15:25
Reefun is online: 18:10
Reefun is online: 18:18
Reefun is online: 19:36
Reefun is online: 21:19

En nee, ik ben niet zo iemand die om de 5 minuten op zijn telefoon kijkt en dan direct alle meldingen wist :+
:D

Boven is mijn home xbox. En beneden logged hij mij automatisch in. Als mijn vrouw dan wil spelen dan kan dat gewoon (mits ik ingelogged ben). Verder is beneden dan ook de Home xbox van mijn dochter (op haar naam dan weer apart gold/game pass) zodat mijn vrouw beneden Terraria kan spelen en ik boven mochten we dat willen.

Dus ja, dan zul je vaak die melding krijgen :D

Door de weeks ben ik zelf meestal pas online rond 19u30 ~20u als ik echt ga spelen. Gisteren paar potjes BF1 gedaan maar later weer verder met Terraria. Toch wel even lekker om "rustig" te bouwen en niet continu geschreeuw langs je heen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Reefun schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 08:36:
[...]

:D

Boven is mijn home xbox. En beneden logged hij mij automatisch in. Als mijn vrouw dan wil spelen dan kan dat gewoon (mits ik ingelogged ben). Verder is beneden dan ook de Home xbox van mijn dochter (op haar naam dan weer apart gold/game pass) zodat mijn vrouw beneden Terraria kan spelen en ik boven mochten we dat willen.

Dus ja, dan zul je vaak die melding krijgen :D

Door de weeks ben ik zelf meestal pas online rond 19u30 ~20u als ik echt ga spelen. Gisteren paar potjes BF1 gedaan maar later weer verder met Terraria. Toch wel even lekker om "rustig" te bouwen en niet continu geschreeuw langs je heen :+
Zoiets dacht ik al :) Ik heb ze weer uit staan. Stuur maar een bericht als je samen wil vliegen in BF1 ;)

Iemand hier die Firewatch heeft gespeeld ? Lees in de recensies dat het kort is, maar wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 08:59:
[...]

Zoiets dacht ik al :) Ik heb ze weer uit staan. Stuur maar een bericht als je samen wil vliegen in BF1 ;)

Iemand hier die Firewatch heeft gespeeld ? Lees in de recensies dat het kort is, maar wel grappig.
Firewatch is erg leuk ja... Je doet er niet heel lang over maar het verhaal is wel leuk en de omgevingen erg mooi. Het is wel een walking simulator natuurlijk, dat moet je ding zijn. Maar vooral op mijn beamer vond ik het geweldig om alleen al door dat gebied rond te banjeren :)
Zou hem zelfs nog wel eens opnieuw willen spelen hoewel de verrassingen er uiteraard wel uit zijn. Alleen die backlog he :+

Iemand hier die sky force anniversary speelt? Had hem al op Android gespeeld (en reloaded) maar hij is leuk genoeg om ook nog eens op de Xbox te spelen (met achievements) en aangezien hij in game pass zit heb ik mijn 2 weken trial maar eens gestart. Maar ik zie niemand op de hiscore dus blijkbaar ben ik de enige van mijn vriendenlijstje die hem al gespeeld heeft. Ik kan hem in ieder geval zeker aanraden voor wie wel van een beetje shmup actie houdt :)
Reloaded is overigens wel beter maar die zit niet in game pass helaas.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 08:59:
[...]

Als je een wandelspel zoekt moet je what remains of Edith finch doen. Echt een pareltje. Firewater is een aardig spel maar komt niet in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aargghh! Ik was zover in mijn solo-run voor de difficult easter egg in zombies en dan loop ik tegen een muur op en ben ik eindelijk gepakt door mijn horde aan stalkers :P.

De stappen voor de casual easter egg zijn echt prima te doen. Maar het upgraden van de tesla gun is toch wel irritant in je eentje... Verder moet ik in de volgende poging veel eerder wat andere objectives halen, zodat ik niet in level 26, met het zombie broertje van Usain Bolt achter me aan, lantaarnpalen moet schieten...

Ik denk dat als ik al rond level 12 de lastige tesla upgrades kan halen ik hem wel solo kan uitspelen. :) Maar met meerdere mensen is het altijd leuker en gemakkelijker, dus ik houd me nog steeds aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Finraziel schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:03:
[...]

Firewatch is erg leuk ja... Je doet er niet heel lang over maar het verhaal is wel leuk en de omgevingen erg mooi. Het is wel een walking simulator natuurlijk, dat moet je ding zijn. Maar vooral op mijn beamer vond ik het geweldig om alleen al door dat gebied rond te banjeren :)
Zou hem zelfs nog wel eens opnieuw willen spelen hoewel de verrassingen er uiteraard wel uit zijn. Alleen die backlog he :+

Iemand hier die sky force anniversary speelt? Had hem al op Android gespeeld (en reloaded) maar hij is leuk genoeg om ook nog eens op de Xbox te spelen (met achievements) en aangezien hij in game pass zit heb ik mijn 2 weken trial maar eens gestart. Maar ik zie niemand op de hiscore dus blijkbaar ben ik de enige van mijn vriendenlijstje die hem al gespeeld heeft. Ik kan hem in ieder geval zeker aanraden voor wie wel van een beetje shmup actie houdt :)
Reloaded is overigens wel beter maar die zit niet in game pass helaas.
Ik speel skyforce......maar 2 problemen,
1 ondanks dat ik van shmups houdt vind ik het een beetje nep met die perma upgrades die je kan kopen. Het voelt een beetje als of je eerst de power ups moet grinden en dan pas serieus voor de high scores kan gaan.
2 ik speel op ps4, dus dan gaan we vrij lastig scores comparen, maar voel je vrij om iets per pm door te sturen dan ga ik wel overtikken :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:36:
[...]

Ik speel skyforce......maar 2 problemen,
1 ondanks dat ik van shmups houdt vind ik het een beetje nep met die perma upgrades die je kan kopen. Het voelt een beetje als of je eerst de power ups moet grinden en dan pas serieus voor de high scores kan gaan.
2 ik speel op ps4, dus dan gaan we vrij lastig scores comparen, maar voel je vrij om iets per pm door te sturen dan ga ik wel overtikken :+
Het is wat je wil inderdaad, ik hou wel van een beetje grinden zolang de gameplay maar goed is, en dat is ie :)
De upgrades hebben naar mijn gevoel ook genoeg impact dat ik altijd het gevoel hou vooruit te gaan. Aan dat grinden merk je wellicht wel ook dat het oorspronkelijk een mobile game is met in game purchases (hoewel die heel redelijk zijn).
Overigens ging het me niet per se om het vergelijken van scores (hoewel dat op zich ook leuk is), maar ook als tip aan mensen aangezien ik redelijk wat mensen toegevoegd heb toen ik de Xbox one kocht en blijkbaar niemand daarvan de game nog geprobeerd heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jerrymcburg
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 08:19
voor de liefhebbers van EA access. 12 maanden voor 13,80 euro (65 lira) in de Turkse xbox store. Gewoon te betalen met creditcard.
https://www.microsoft.com...box-now/cfq7ttc0k5dh/0004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Finraziel schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:33:
[...]

Het is wat je wil inderdaad, ik hou wel van een beetje grinden zolang de gameplay maar goed is, en dat is ie :)
De upgrades hebben naar mijn gevoel ook genoeg impact dat ik altijd het gevoel hou vooruit te gaan. Aan dat grinden merk je wellicht wel ook dat het oorspronkelijk een mobile game is met in game purchases (hoewel die heel redelijk zijn).
Overigens ging het me niet per se om het vergelijken van scores (hoewel dat op zich ook leuk is), maar ook als tip aan mensen aangezien ik redelijk wat mensen toegevoegd heb toen ik de Xbox one kocht en blijkbaar niemand daarvan de game nog geprobeerd heeft.
De achtergrond is inderdaad de verklaring, ik vind de core gameplay ook wel leuk alleen ik vind het dus wel storend dat ik weet van 'als ik nu gewoon meer firepower had dan stelde dit allemaal niets voor' ach ja, het is voor mij een lekker verstand op 0 tussendoor spelletje en ik heb toevallig een paar collega's die het spelen. Nou ja, 1tje heeft het een level gedaan en daarna de hoop opgegeven, die andere 2 hebben (iig vergeleken met mijn persoontje) best heftige scores.

Je hebt niet toevallig ook Ikaruga? Die heb ik wel en is dacht ik ook x360 bw compat. Als je van schmups houdt is dat iig een klassieker.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:31:
Aargghh! Ik was zover in mijn solo-run voor de difficult easter egg in zombies en dan loop ik tegen een muur op en ben ik eindelijk gepakt door mijn horde aan stalkers :P.

De stappen voor de casual easter egg zijn echt prima te doen. Maar het upgraden van de tesla gun is toch wel irritant in je eentje... Verder moet ik in de volgende poging veel eerder wat andere objectives halen, zodat ik niet in level 26, met het zombie broertje van Usain Bolt achter me aan, lantaarnpalen moet schieten...

Ik denk dat als ik al rond level 12 de lastige tesla upgrades kan halen ik hem wel solo kan uitspelen. :) Maar met meerdere mensen is het altijd leuker en gemakkelijker, dus ik houd me nog steeds aanbevolen!
Stiekeme! Gewoon wachten en met mij doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:42:
[...]

Uhu! Dat zeker, maar wel handig om te weten wat er moet gebeuren zodat ik dat kan doen en tegelijkertijd je snel kan reviven! :>
Ah. Dan is het goed. Mijn plan blijft dat jij alles doet en ik gratis achievements heb. Zoals dat omgekeerd bij alle andere spellen die wij samen gespeeld hebben is gegaan. Eens? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

jerrymcburg schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:40:
voor de liefhebbers van EA access. 12 maanden voor 13,80 euro (65 lira) in de Turkse xbox store. Gewoon te betalen met creditcard.
https://www.microsoft.com...box-now/cfq7ttc0k5dh/0004
Geprobeerd maar hij heeft er bij mij geen zin in, mogelijk omdat ik al een lopend access abonnement heb. Wel top prijs btw.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
justifire schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 19:51:
Goede reden voor een derde playthrough :)
[video]
Kijk eens aan :*) Very nice :*)

Ik vind sowieso first person view in games leuker om te spelen. Dan heb ik echt het gevoel in een game te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 17-09 13:52

Willybubba

Nut up or shut up.

justifire schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 19:51:
Goede reden voor een derde playthrough :)
[video]
Vet :)

Ik was toch al van plan New game Plus binnenkort even te starten, meteen een goed excuus!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +1 Henk 'm!
You can now prepare your inventory in the Armory before loading into the world (save the world mode). _O_

De laatste paar dagen weer de Save The World mode aan het doen en vind hem een stuk beter te pruimen. Uitdaging is wat meer aanwezig en ik merk dat die eigen dome verdedigen een stuk minder vaak gebeurt als je wat verder bent. Dat vond ik toch de minste mode als je vooral in je eentje speelt. Vooral omdat het zo enorm veel resources kost

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 15-02-2018 15:20 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Ik zat net eens wat in de store te neuzen. En zie ineens dat Rainbow six siege gratis is met gold? Of is dat een demo ofzo. (Edit: Vind het een beetje vreemd want hij staat niet bij de games with gold. En op Google kan ik ook niks vinden.)

Edit2: sorry. Heb al iets gevonden. Gratis dit weekend.

[ Voor 90% gewijzigd door Format-C op 15-02-2018 18:36 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Format-C schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 18:30:
Ik zat net eens wat in de store te neuzen. En zie ineens dat Rainbow six siege gratis is met gold? Of is dat een demo ofzo. (Edit: Vind het een beetje vreemd want hij staat niet bij de games with gold. En op Google kan ik ook niks vinden.)

Free play days tot 18 februari.
Ook Overwatch en NBA 2K18 zijn tot die tijd gratis te spelen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Format-C schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 18:30:

tm de 20e :)
Pfff. Bijna zombie de difficult Easter Egg solo gehaald. Alles ging perfect tot de een na laatste objective. Waar je in je eentje met een zwaard 40 tot 50 kills moet maken vlakbij een platenspeler... prima dacht ik, take it slow and easy... maar nee, het moesten consecutive kills zijn, want als je teveel tijd tussen kills hebt kun je weer overnieuw beginnen.... 4 uur down the drain.. :|. en helaas niemand in mijn friendlist die me kon helpen, zelfs @exactor it niet...

Wel solo alle tesla guns geüpgrade. En weet zeker als dat deze objective wat mee had gescaled voor solo speler ik de eindbaas met gemak neer had gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Middle-Earth Shadow of War Standard Edition voor 25 euro digitaal te krijgen bij cdkeys!

Gebruik deze url (kan je elke keer weer gebruiken ook al ben je bestaande gebruiker!) voor extra fb korting:

https://app.statichtmlapp...r/148867658594834/wrapped

de aanbieding van cdkeys:

https://nl.cdkeys.com/xbo...standard-edition-xbox-one

heb hem zelf gelijk gehaald ;)

[ Voor 3% gewijzigd door quorumz op 16-02-2018 07:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Gisteren eindelijk de eind baas in Super Lucky's Tale verslagen. Had er gelukkig maar 382.547.499 pogingen voor nodig. Man wat ben ik slecht in 3D platformers. Soms zou ik willen dat ik @exactor it was. Al leek ik wel een beetje op hem in het verleden (COD2 BAR Master en Lucky Strikes FTW). Maar helaas, vandaag de dag wordt het allemaal wat minder op gaming gebied. Married with children........ geen tijd om mijn skills (kuch) bij te houden helaasch :(

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/44230577

Maare zag dat je maar 3 uur nodig had voor Firewatch @exactor it ? Is die game zo kort of hem je hem met een guide afgeraffeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-09 12:57
MRE-Inc schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:15:

Maare zag dat je maar 3 uur nodig had voor Firewatch @exactor it ? Is die game zo kort of hem je hem met een guide afgeraffeld ?
Drie uur is wel erg kort. Het is niet een spel waar je door heen moet raggen. Het is kort, maar het zit echt wel leuk in elkaar. Ik heb me er zeker een uur of zes goed mee vermaakt. Vond de opening denk ik één van de meest deprimerende ooit overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
Is er nog een lijst met tweakers op de xbox aangezien de website vermeld in de openingspost niet meer werkt.

Ik weet dat er vroeger een Google document was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheNostra schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:23:
Is er nog een lijst met tweakers op de xbox aangezien de website vermeld in de openingspost niet meer werkt.

Ik weet dat er vroeger een Google document was.
http://gotxbox.maykel.net/Gamer doet het bij mij gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
Het bekijken doet het idd maar mijn gamertag toevoegen niet. Heb al contact gehad met BM en site werkt idd niet zoals het hoort zei die.

Maar is het de bedoeling dat ik zomaar mensen toevoeg? Weet niet of elk persoon daar wel op zit te wachten.

Heb wel geteld 3 vrienden momenteel. 1 Amerikaanse en een Fransoos en een Nederlander van tweakers, maar die speelt niet meer op de xbox.

Mijn vrienden irl spelen allemaal op de
Play Station dus ben een lone ranger in hun ogen haha.

Tja met overstappen zou ik alles weer opnieuw moeten aanschaffen en dat is het me niet waard. Xbox is prima niks mis mee. Maar sinds de xbox x er is word ik wel minder gepest :+ haha.

[ Voor 45% gewijzigd door TheNostra op 16-02-2018 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:15:
Gisteren eindelijk de eind baas in Super Lucky's Tale verslagen. Had er gelukkig maar 382.547.499 pogingen voor nodig. Man wat ben ik slecht in 3D platformers. Soms zou ik willen dat ik @exactor it was. Al leek ik wel een beetje op hem in het verleden (COD2 BAR Master en Lucky Strikes FTW). Maar helaas, vandaag de dag wordt het allemaal wat minder op gaming gebied. Married with children........ geen tijd om mijn skills (kuch) bij te houden helaasch :(

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/44230577

Zo pro ben ik niet. Maar ik verpest mijn skills niet door uren op mijn buik te liggen met een sniper. :) @uchiha tijntje is onze resident pro in platformers.

Firewatch heb ff gekeken wat je moest doen voor de achievements maar niet aan de hand van een guide stap voor stap gedaan ofzo. Maar eerlijk gezegd vond ik hem prima en niet meer dan dat. Heb dus niet zitten turen naar het landschap of omwegen gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

TheNostra schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:44:
[...]

Het bekijken doet het idd maar mijn gamertag toevoegen niet. Heb al contact gehad met BM en site werkt idd niet zoals het hoort zei die.

Maar is het de bedoeling dat ik zomaar mensen toevoeg? Weet niet of elk persoon daar wel op zit te wachten.

Heb wel geteld 3 vrienden momenteel. 1 Amerikaanse en een Fransoos en een Nederlander van tweakers, maar die speelt niet meer op de xbox.

Mijn vrienden irl spelen allemaal op de
Play Station dus ben een lone ranger in hun ogen haha.

Tja met overstappen zou ik alles weer opnieuw moeten aanschaffen en dat is het me niet waard. Xbox is prima niks mis mee. Maar sinds de xbox x er is word ik wel minder gepest :+ haha.
Wat speel je ? Speel je veel Battlefield 1, dan mag je me best toevoegen en de party joinen of een uitnodiging sturen voor een beetje teambased gameplay voorzover dat mogelijk is met 2 man.
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:02:
[...]

Zo pro ben ik niet. Maar ik verpest mijn skills niet door uren op mijn buik te liggen met een sniper. :) @uchiha tijntje is onze resident pro in platformers.

Firewatch heb ff gekeken wat je moest doen voor de achievements maar niet aan de hand van een guide stap voor stap gedaan ofzo. Maar eerlijk gezegd vond ik hem prima en niet meer dan dat. Heb dus niet zitten turen naar het landschap of omwegen gemaakt.
Ho ho op je buik liggen met een sniper ? Je hebt de verkeerde voor je. Dat is namelijk @Tags NL . Ik ben de BF1 piloot en sniper hunter. Das heel wat anders ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:26:
[...]

Wat speel je ? Speel je veel Battlefield 1, dan mag je me best toevoegen en de party joinen of een uitnodiging sturen voor een beetje teambased gameplay voorzover dat mogelijk is met 2 man.

[...]

Ho ho op je buik liggen met een sniper ? Je hebt de verkeerde voor je. Dat is namelijk @Tags NL . Ik ben de BF1 piloot en sniper hunter. Das heel wat anders ;)
Beetje plagen he. Net als in de bo1 tijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
[quote]MRE-Inc schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:26:
[...]

[...]

Nee die heb ik niet. Zag hem wel langs komen met deals with gold in januari maar heb andere keuzes gemaakt toen.

Backlog is huge :+ .

Koop meer dan ik kan spelen momenteel. Zodra renovatie van huis klaar is heb ik veel meer tijd voor fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
quorumz schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:19:
Wees er snel bij, mensen die de default head set gebruiken (omdat de rest via je versterker loopt) bij neckerman 4,95 excl verzend kosten..

https://nl.neckermann.com/nl/xbox-koptelefoon.html

ik heb er maar gelijk 3 besteld (kabeltje wil wel eens na een tijd "knakken")
Heb zelf nog nooit een geknakte kabel gehad. Met geen enkele koptelefoon vraag me af wat mensen met hun koptelefoons doen om dat voorelkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheNostra schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:24:
[...]

Heb zelf nog nooit een geknakte kabel gehad. Met geen enkele koptelefoon vraag me af wat mensen met hun koptelefoons doen om dat voorelkaar te krijgen.
ik bijt erin
ik spring erop
geef het aan de hond
doe hem in de wasmachine
maak er lasso's van

met andere woorden gebruiken :) (en bij deze headset wil je wel eens per ongeluk met je vingers van het blokje glijden en trek je aan de kabel hem uit de controller, volgens mij heb ik in alle xbox one jaren er 3 gebruikt....)

[ Voor 5% gewijzigd door quorumz op 16-02-2018 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
quorumz schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:30:
[...]

ik bijt erin
ik spring erop
geef het aan de hond
doe hem in de wasmachine
maak er lasso's van

met andere woorden gebruiken :) (en bij deze headset wil je wel eens per ongeluk met je vingers van het blokje glijden en trek je aan de kabel hem uit de controller, volgens mij heb ik in alle xbox one jaren er 3 gebruikt....)
Tja gewoon met beleid blokje lostrekken denk ik dan. Aan de andere kant 3 standaard xbox headsets in alle jaren valt dan ook wel mee qua kosten.

Alleen wel vervelend als het gebeurt op momenten dat de winkels dicht zijn.

Daarom altijd reserve op de plank voor alles. Incl xbox zelf. Ja ben de xbox 360 rRod niet vergeten.

Kwam bij mij op een slecht moment aka midden in de nacht. En gelukkig had ik er nog eentje voor op de speelkamer als reserve. Die het overigens nog steeds doet. Speel ik nog steeds oude 360 games op die niet bc zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

MRE-Inc schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:26:
[...]

Sniper? Check! Op mijn buik liggen? Nope! Campen is niet mijn stijl, agressive recon met handgun als primary :P

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2019 01:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snipeer
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-08 12:52
misschien je xbox van je account loskoppelen ( https://account.microsoft.com/devices )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starck
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:14:
Tijdje geleden dat ik wat heb gepost, maar ik denk ik zal eens iets delen dat mij opviel:

Sinds lancering de blije bezitter van de Xbox One X en hiervoor via het interne netwerk en de Transfer-Tool alles over gezet van Xbox One naar Xbox One X. So far so good, ging allemaal best rap en na een tijdje had ik de Xbox One afgekoppeld en kon ik met de One X aan de gang.

Afijn, lekker spelletjes gespeeld en bijvoorbeeld Rise of the Tomb Raider gekocht op de One X. Twee weken geleden zei mijn broer dat hij ook zat te denken aan een Xbox One. Ik zeg, geen nood je mag mijn oude wel gewoon even lenen of het wat voor je is.

Xbox One neergezet en daarna aangezet, ik heb toen maar gelijk mijn eigen accounts van de console verwijderd zodat mijn broer zelf zijn microsoft account kon gaan koppelen. Dit gedaan en daarna de console aangesloten op het internet, alles prima voor mekaar. Toen viel mijn oog op alle games die nog op de console stonden, logisch natuurlijk want ik had een hele rits aan Games with Gold en gedownloade titels erop staan. Echter ook nieuwe titels die ik voor de One X had gekocht zag ik staan als beschikbaar. Na wat testen blijkt het volgende:
  • De oude Xbox One kan _alle_ games with gold titels uit mijn bibliotheek (die niet meer op deze xbox gekoppeld staat) opnieuw downloaden en spelen, dus zonder dat mijn gamertag aanwezig is op de console.
  • De Xbox One kan tevens alle games die ik ooit heb gekocht (zelfs gekocht op de Xbox One X) downloaden en spelen.
Alles 40 keer gecontroleerd maar ik kon geen 'oorzaak' vinden, en ik weet inmiddels echt wel wat van de Xbox af. Mijn gamertag is nergens meer gekoppeld op de 'oude' console. Vind het zelf geen groot probleem, prima dat mijn broer alles kan spelen, maar blijkbaar zit toch nog ergens in de console een koppeling met mijn account.
Het lijkt er op dat jouw oude xbox one nog als "Home" xbox staat aangemerkt.
Via de instellingen van jouw Xbox one X kan je dit aanpassen.

https://support.xbox.com/nl-NL/games/game-setup/my-home-xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
Starck schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:33:
[...]

Het lijkt er op dat jouw oude xbox one nog als "Home" xbox staat aangemerkt.
Via de instellingen van jouw Xbox one X kan je dit aanpassen.

https://support.xbox.com/nl-NL/games/game-setup/my-home-xbox
Dit!

Op deze manier deel je je gold en al je gold games en digitaal aangeschafte games! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

Kreeg een mail dat als ik xbox insider joinde ik de beta van sea of thieves dit weekend mag joinen.
Dus gedaan en is nu aan het downloaden.
Ben zeer benieuwd naar dit spel, videos gaven me niet echt een idee van wat is doel.
Maar las dat beta mega weinig had in verhouding met echte game.
Moet wel zeggen sfeer oogt leuk, en vond black flag evht super verslavend met boten varen en roven etc.
Dus heb goede hoop, en mogelijk wil ik zelfs een xbox one x hiervoor halen, ( zeker als ze een 60fps modus hebben.) Maar mogelijk probeer ik hem op pc, ( toch handig dat play anywhere).
Zal op mn originele xbox one niet al te super draaien vrees ik..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
Ultimate Edition van Assetto Corsa in april.

Vind de tracks niet geweldig maar met Spa, Brands Hatch en Zandvoort vermaak ik me wel. Zag ergens een prijs van rond 3 tientjes voorbij komen, dat zou niet duur zijn.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
v8power67 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 19:03:
Kreeg een mail dat als ik xbox insider joinde ik de beta van sea of thieves dit weekend mag joinen.
Dus gedaan en is nu aan het downloaden.
Ben zeer benieuwd naar dit spel, videos gaven me niet echt een idee van wat is doel.
Maar las dat beta mega weinig had in verhouding met echte game.
Moet wel zeggen sfeer oogt leuk, en vond black flag evht super verslavend met boten varen en roven etc.
Dus heb goede hoop, en mogelijk wil ik zelfs een xbox one x hiervoor halen, ( zeker als ze een 60fps modus hebben.) Maar mogelijk probeer ik hem op pc, ( toch handig dat play anywhere).
Zal op mn originele xbox one niet al te super draaien vrees ik..
Het is wel een spel dat je qua setting leuk moet vinden. Ik zelf speel al sinds de alpha fase en vind het best vermakelijk.

Maar om voor dit spel speciaal een xbox one x te halen is ook wat. Zeker als je nog moet beginnen met spelen ervan.

Het spel heeft zeker potentie in mijn optiek. Ik verwacht er zeker meer van in de toekomst en met anderen dit spel spelen tot dus ver absoluut leuk. Voor mij persoonlijk dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

Net 2 uurtjes gespeeld. Geen idee wat ik aan het doen was maar vermaakte me wel prima.
Ziet er grafische nog zeer sterk iot op oude xbox. Ja heeft aliasing en tis geen 4k etc. Maar toch netjes.
En framerate was netjes.
Dus ja morgen effe meer spelen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2019 01:20 ]

Pagina: 1 ... 65 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.