[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.120 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:31:
[...]

Gaat mij niet eens om de achievements. Laadtijden zijn afgrijselijk. Controls werken niet strak. Tegenstanders schieten alsof ze Jack Reacher zijn. Verhaal is raar. En als ik mafia mannetje ben wil ik een Italiaan zijn. Niet een gast die crimineel is en roept dat hij mafia man is. Hij is niet eens fatsoenlijk opgegroeid in de mafia. Kan het niet serieus nemen zo. :)
Met een SSD had ik al wat minder last van laadtijden en AI was niet top maar qua moeilijkheidgraad vond ik het wel meevallen. Maarja, ik speel dan ook niet op hard ;)
Verder maakt het mij niet uit of ik Italiaan ben, maar kon juist de "shoot first, ask questions later" mentaliteit wel geinig. Controls had ik niet zoveel problemen mee eigenlijk, maar ik wissel dan ook aardig wat af tussen 4 verschillende platformen :P

offtopic:
Als je dat al niet fijn vind, dan kun je beter Zelda of Mario ook niet gaan doen want dat is helemaal wennen

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 13-11-2017 20:43 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:42
justifire schreef op maandag 13 november 2017 @ 18:18:
[...]

......

·         Implemented updates to the 4k video pipeline for Netflix and key partners to support 4k VP9 video playback
Betekent dit dat de Xbox Youtube 4K playback ondersteunt ?

[ Voor 30% gewijzigd door loekf2 op 13-11-2017 20:48 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:43
justifire schreef op maandag 13 november 2017 @ 19:33:
[...]

Ook niet onder system -> updates ?
Je hebt de X wel geregistreerd in de insider app ?
LOL. Heb de update al sinds vanochtend 5:30. :+
Vanochtend voordat ik in de auto stapte had ik de Xbox nog even aangezet en klaarblijkelijk heeft hij daarna de update geinstalleerd. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Controller voor de Xbox One X (Scorpio) laten bouwen via Design Lab voor de vrouw...

De doos:

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/sopd87.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/dw77o4.jpg

De controller:

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/54iyaq.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/6rqykk.jpg

Later nog ene laten bouwen voor mezelf!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09 13:57
Zo ik mag me ook iets later melden weer hier:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ehYSxEZQ9SrnNZ0kiBvavfFd/full.jpg

Eindelijk de tijd genomen mijn X aan te sluiten spullen te kopieren naar de nieuwe 4TB schijf en net Assassins Creed Origins in HK gekocht :P Als de install klaar is (/traag met 100 van de 400 beschikbare mbit downloaden...) ben ik wel enorm benieuwd naar de game!

Vorige week dus nog wel even in de MS Store op 5th Ave de X mogen zien en even wat Halo 5 gedaan. Zag er op de schermen die ze hadden staan toch wel retestrak uit!

Mooi trouwens dat de X echt wel een pak kleiner is dan de phat die hiervoor er stond en vooral al een stuk stiller. Nu alleen ineens zoveel vrije ruimte in de kast omdat de Kinect ook weg is :P Wel mooi het setje nog verkocht voor 150 euro (inc 2 games die ik al digitaal heb via Gold ook).

Moet ik trouwens nu los nog de 4K textures downloaden of gaat dat vanaf nu automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
[b]Dragunov schreef op maandag 13 november 2017 @ 21:25:
Later nog ene laten bouwen voor mezelf!
@quorumz stuurde een linkje van major Nelson, ik weet niet of er in Nederland ook korting is maar:
21 – 27: Save $15 on Xbox Design Lab controllers, including the new NFL customization options (online only).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 28-09 14:57
Hoe ervaren de mensen met een X hier de warmte/hitte dat hij produceert?

Vind dat hij toch behoorlijk warm wordt tijdens gameplay. Vooral aan de achterkant op het punt waar de HDMI kabel zit. Dat plastic/rubber van die kabel voelt helemaal warm aan.

Verder staat hij zo'n 18 cm van de muur en je voelt ook echt de hitte op de muur gewoon.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
uchiha tijntje schreef op maandag 13 november 2017 @ 20:37:
[...]

Slimme kinderen! Want papa moet gewoon cuphead op 100% krijgen. Als boetedoening voor het niet completen van Gianna!

Edit: hebben jullie dat ook dat als jullie in de xbox app in de store op cod world war II zoeken jullie geen prijs krijgen maar de zin: play on xbox one. Ik kan me niet herinneren dat ik het spel heb gekocht 7(8)7 Ben ook even niet thuis dus ik kan het even niet checken.
Dit had ik vandaag toevallig bij Gears UE... Heb die ook niet maar stond wel Play on Xbox.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 28-09 13:14
Mick3112 schreef op maandag 13 november 2017 @ 21:43:

Vind dat hij toch behoorlijk warm wordt tijdens gameplay. Vooral aan de achterkant op het punt waar de HDMI kabel zit. Dat plastic/rubber van die kabel voelt helemaal warm aan.

Verder staat hij zo'n 18 cm van de muur en je voelt ook echt de hitte op de muur gewoon.....
Zaterdag na 10 uur gamen aan een stuk was hij warm maar ook weer niet extreem warm.Bedenk dat de X ook in landen staat waar het 35 graden in de kamer is dus die X kan echt wel wat hebben als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Hadden ze met een warmtecamera geen temperatuur van ongeveer 60 graden gemeten die werd uitgeblazen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:15
Iemand overigens het idee dat de xbox one x (te) warm word als hij in een tv meubilair staat waar weliswaar voor en achterzijde (gedeeltelijk) open zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soullancer schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:29:
Iemand overigens het idee dat de xbox one x (te) warm word als hij in een tv meubilair staat waar weliswaar voor en achterzijde (gedeeltelijk) open zijn?
Bij mij staat hij in een tv meubel met 20 cm aan de zijkanten. 15 cm aan de bovenkant. Open aan de achterzijde met een speling van 20 cm tot de muur. De TV staat daar precies boven. De X was na 5 uur gamen nog koel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mick3112 schreef op maandag 13 november 2017 @ 21:43:

Is dat de officiële meegeleverde HDMI-kabel of een andere? Misschien dat je eens moet wisselen om te kijken of het met een andere net zo is. Slaap je ook een stuk rustiger van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
Martinspire schreef op maandag 13 november 2017 @ 23:04:
[...]

Is dat de officiële meegeleverde HDMI-kabel of een andere? Misschien dat je eens moet wisselen om te kijken of het met een andere net zo is. Slaap je ook een stuk rustiger van ;)
De meegeleverde kabel, Ik denk dat het niet eens zo zeer de kabel zelf is, maar meer de warme lucht die over die kabel heen wordt geblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mick3112 schreef op maandag 13 november 2017 @ 23:06:
[...]

De meegeleverde kabel, Ik denk dat het niet eens zo zeer de kabel zelf is, maar meer de warme lucht die over die kabel heen wordt geblazen.
Oh dat snap ik, maar ik kan me voorstellen dat de ene kabel zijn warmte beter kwijt kan dan de ander. Hoe meer warmte er rond de console blijft hangen, hoe meer hij moet koelen om het weg te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Hier ook vrij warme lucht achteraan, zeker met X enhanced games maar nooit tot op het punt dat de console echt blaast of dat het te warm voelt.
Blijft stil en de lucht achteraan is eerder alsof er warmte uit een verwarming stijgt en niet echt lucht die uitgeblazen is, al voel je het idd wel een heel eindje achter de console ( toch zeker een hand lengte ver, de mijne staat heel open naast mijn monitor op tafel )

Die hitte wat over die kabels gaat achteraan kan echt geen kwaad hoor, als die hitte nu echt zo heet was dat je hand binnen 2 seconden verbrand achteraan was het een ander verhaal maar tegen dat je dat ooit bereikt is dat ding al lang shut down uit beveiliging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
justifire schreef op maandag 13 november 2017 @ 18:18:
[...]

In de beta en delta ook.
Komt hier zojuist binnen rollen.

November 12th: New Preview Alpha, BETA and DELTA build available (1711.171110-1615)

DETAILS:
OS version released: rs3_release_xbox_dev_1711.171110-1615
Available: 6:00PM PST 11/12 (2:00AM GMT 13/11)

FIXES:

My Games and Apps

·         Fixed an issue when installing an update for some games caused the entire game to re-install on completion.

·         Fixed an issue with some Game Saves in which they did complete after previously playing offline.

·         Fixed an issue in which Games on external HDD that are not registered on a new console that have updates do not show in the Updates section of collection.

Ein de lijk! Kan ik Halo Wars 2 weer gewoon van m'n externe disk spelen, i.p.v. de interne. Nu alleen nog ff verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
Martinspire schreef op maandag 13 november 2017 @ 23:10:
[...]

Oh dat snap ik, maar ik kan me voorstellen dat de ene kabel zijn warmte beter kwijt kan dan de ander. Hoe meer warmte er rond de console blijft hangen, hoe meer hij moet koelen om het weg te krijgen.
Katmi schreef op maandag 13 november 2017 @ 23:20:
Hier ook vrij warme lucht achteraan, zeker met X enhanced games maar nooit tot op het punt dat de console echt blaast of dat het te warm voelt.
Blijft stil en de lucht achteraan is eerder alsof er warmte uit een verwarming stijgt en niet echt lucht die uitgeblazen is, al voel je het idd wel een heel eindje achter de console ( toch zeker een hand lengte ver, de mijne staat heel open naast mijn monitor op tafel )

Die hitte wat over die kabels gaat achteraan kan echt geen kwaad hoor, als die hitte nu echt zo heet was dat je hand binnen 2 seconden verbrand achteraan was het een ander verhaal maar tegen dat je dat ooit bereikt is dat ding al lang shut down uit beveiliging :P
haha, Ja, ik had vanavond een harde vastloper en als je dan die hitte voelt ga je al snel raar denken.

Denk ook dat je er gewoon niet aan ontkomt met toch aan aardige krachtige GPU in zo'n klein kastje.

Bedankt voor jullie reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:36
zwembroek schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:18:
Ik vind het super jammer en een gemiste kans dat de One X een hele matige UHD speler blijkt te zijn. Ik had gehoopt dat de X zich kon meten met de beste UHD spelers op de markt. Het zal voor de meeste mensen niks uitmaken, maar het is voor mij de enige reden om een X aan te schaffen. De games zijn gewoon bonus. https://www.forbes.com/si...-a-disaster/#626f7d52bdea Misschien dat de update het op gaat lossen. Dan is het alleen nog afwachten of Microsoft Dolby Vision toe gaat voegen. Ik hoop het van harte want een dedicated speler voor 600 euro vind ik ook zonde.
Ze zijn ermee bezig: https://twitter.com/XboxQwik/status/929893563516706816

Komt vast goed.

Dolby Vision daarentegen verwacht ik niet dat dat in de Xbox One wordt ingebouwd, dat is te duur qua licentiekosten.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Ramon schreef op maandag 13 november 2017 @ 23:30:
Dolby Vision daarentegen verwacht ik niet dat dat in de Xbox One wordt ingebouwd, dat is te duur qua licentiekosten.
Ze kunnen dat natuurlijk ook via een dongle doen, zoals bij de originele Xbox. Was eenzelfde situatie, waar de licentie te duur was om globaal aan te schaffen, en ze de kosten via de DVD playback kit hadden doorberekend aan diegenen die per se DVD's wilden kijken op hun Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 15:34
MRE-Inc schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:06:
[...]

Ik heb nu een Astro A50 die "draadloos" is. Dat wil zeggen communicatie tussen de xbox en headset is draadloos, maar ik heb nog steeds een chatkabel die van de headset naar de controller moet. Geloof me, ik ben daar nu wel klaar meer. Regelmatig dat er door die kabel kraak geproduceerd wordt waarvan de rest van de party last heeft. Daarom ga ik volledig draadloos.

@Martinspire Prijs technisch is de A50 gen3 ook niet zo interessant voor mij. Dan zou ik nog eerder voor A20 gaam (https://www.astrogaming.com/a20-wireless-headset/) al kan ik daar nergens over vinden of die echt draadloos is zoals de Steath 700. Belangrijk vind ik dat deze headset gebruik maken van die nieuwe draadloze technologie zodat ze als controller gedetecteerd worden en er dus helemaal geen chatkabel nodig is.
Volgens mij is die A20 helemaal draadloos, zoals de product pagina doet vermoeden. Zelf gebruik ik de A50 gen3 en is wel echt een geweldig ding _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
MrGizMo schreef op maandag 13 november 2017 @ 23:40:
[...]

Volgens mij is die A20 helemaal draadloos, zoals de product pagina doet vermoeden. Zelf gebruik ik de A50 gen3 en is wel echt een geweldig ding _/-\o_
De A20 is draadloos verbonden middels de Wireless Transmitter die je via USB en Optical op de Xbox aansluit.

Heb me vanavond weer wat verder verdiept en kwam ook uit op de HyperX Cloud Alpha. Schijnt een van de beste € 100 headsets te zijn qua sound quality. Niet draadloos, maar middels een kabel verbonden naar de controller. Enige nadeel is dat de HyperX geen mic-monitoring heeft. Dat is wel een gemis.

Wat een gedoe zeg om een goede headset te kiezen! :+

- TB Stealth 600 (volledig wireless!)
- Plantronics RIG400HX (goedkoopste, Dolby Atmos licentie inbegrepen, maar niet Wireless)
- Kingston HyperX Cloud Alpha (beste geluidskwaliteit volgens vele reviews, niet wireless, geen mic-monitoring en de duurste)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:30
Meer mensen in de Insiders Alpha die nu voor de 2de keer deze week een 3,6gb update binnen krijgen?
Zou bijna denken dat die geen incremental updates meer download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-09 12:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Rivanov schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 00:29:
[...]

De A20 is draadloos verbonden middels de Wireless Transmitter die je via USB en Optical op de Xbox aansluit.

Heb me vanavond weer wat verder verdiept en kwam ook uit op de HyperX Cloud Alpha. Schijnt een van de beste € 100 headsets te zijn qua sound quality. Niet draadloos, maar middels een kabel verbonden naar de controller. Enige nadeel is dat de HyperX geen mic-monitoring heeft. Dat is wel een gemis.

- Plantronics RIG400HX (goedkoopste, Dolby Atmos licentie inbegrepen, maar niet Wireless)
- Kingston HyperX Cloud Alpha (beste geluidskwaliteit volgens vele reviews, niet wireless, geen mic-monitoring en de duurste)
Voor mij is het belangrijk dat de headsets:

- Xbox Wireless ondersteunen
- 5.1/7/1 Spatial Sound zijn....

Maar hier staan ook nog een paar andere headsets.....om het je nog makkelijker te maken om te kiezen:

https://news.xbox.com/201...wireless-gaming-headsets/

8)

Die Razor is ook wel mooi. Doet het nog beter qua accu duur dan de TBS600. Is toch 1 uur extra....15vs16

https://www.razerzone.com...zer-thresher-for-xbox-one

Oh en de TBS700 is in prijs verlaagd: https://www.bol.com/nl/p/...ndows-10/9200000079024746

[ Voor 13% gewijzigd door MRE-Inc op 14-11-2017 07:45 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
MRE-Inc schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 07:30:
[...]

Voor mij is het belangrijk dat de headsets:

- Xbox Wireless ondersteunen
- 5.1/7/1 Spatial Sound zijn....

Maar hier staan ook nog een paar andere headsets.....om het je nog makkelijker te maken om te kiezen:

https://news.xbox.com/201...wireless-gaming-headsets/

8)

Die Razor is ook wel mooi. Doet het nog beter qua accu duur dan de TBS600. Is toch 1 uur extra....15vs16

https://www.razerzone.com...zer-thresher-for-xbox-one

Oh en de TBS700 is in prijs verlaagd: https://www.bol.com/nl/p/...ndows-10/9200000079024746
Gelukkig is iedere headset 5.1/7.1 Spatial Surround geschikt. :)

Ben enkel bang voor die ruis in de Stealth. Ik lees er niets over in reviews of op YouTube, maar op Reddit hebben ze het er over. Al lijken die sowieso anti-TB te zijn. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 14-11-2017 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
halofreak1990 schreef op maandag 13 november 2017 @ 23:33:
[...]
Ze kunnen dat natuurlijk ook via een dongle doen, zoals bij de originele Xbox. Was eenzelfde situatie, waar de licentie te duur was om globaal aan te schaffen, en ze de kosten via de DVD playback kit hadden doorberekend aan diegenen die per se DVD's wilden kijken op hun Xbox.
Nee, nee, geen dongle. Ze kunnen het wel doen zoals met die Atmos app, waarbij Atmos via headphones geld kost.

Sinds begin dit jaar kan/mag Dolby Vision ook in software. Zo zien heeft Dolby de kosten achter een zware NDA zitten, want er iets niets te vinden. Zou best eens bv. 10 dollar per apparaat kunnen zijn... wat voor een console (Xbox One S "kaal" tegen de 150-200 dollar) best veel is.

Andere kant... als ik op:

http://www.nextgenhomethe...ision-uhd-blu-ray-movies/

kijk zie ik nog niet veel UHD Blu-rays met DV. Sommige heb ik ook via "andere bronnen" gezien, maar kan me niet herinneren dat er DV (of zelfs DTS:X) op zat. Kan best zo zijn dat een US release anders is dan eentje hier in Europa.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 00:12:
[...]

Vermoed dat het eerder door de PSU komt.
Welnee, dat zou betekenen dat de psu een efficiëntie onder de 50% heeft. Ik ga er van uit dat die toch minstens ergens rond de 80% zit.
Als hij 80% efficiënt is (onder belasting) dan wil dat zeggen dat de psu 20% van de energie die het opneemt uit het stopcontact direct omzet naar warmte.
De 80% die het aan de rest van de componenten levert wordt echter ook allemaal omgezet naar warmte (dat kan niet anders, hooguit een heel klein beetje licht), maar dan terwijl het wat nuttigs doet (je game berekenen). Dus bij een efficiëntie van 80% produceert je cpu en gpu (en een klein beetje de andere componenten) samen 4 keer zoveel warmte als de psu.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Net eens GoW4 geinstalleerd met de 4K update. Ziet er prachtig uit. Heb wel de indruk dat de Xbox One X voor dit spel toch wat meer uit zijn schulp moet komen, is verre van luid maar je hoort hem toch lichtjes blazen. Niet abnormaal ook denk ik, gezien de grafische output. Zit ongeveer op zelfde niveau als mijn PS4Pro (die op zich ook al vrij stil is). Wel raar dat sommige mensen beweren dat ze hun One X compleet NIET horen, zelfs niet na heavy gaming.

[ Voor 12% gewijzigd door lapino op 14-11-2017 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:36
@lapino MS had toch zo'n verhaal dat ze iets hadden bedacht omdat iedere chip verschillend was dat de koeling zich zou aanpassen daaraan? Kan er nu niets meer over vinden, iemand een linkje?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Het blijft in mijn geval altijd zoeken naar ultieme stilte én performance, iets wat ik met mijn gamepc ook doe. Maar dat ik vanop mijn zetel op 3m afstand niet naar een stofzuiger moet luisteren bij 4K gaming is en blijft toch een ferme prestatie. Misschien zijn er Xbox One X consoles die stil blijven, ook onder heavy load maar de mijne is een beetje hoorbaar op 1m afstand, lijkt me dan toch niet echt dat er iets 'fout' zit hé.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-09 22:40
Dit merk headset zie ik ook langskomen met positieve reviews.
Deze moet nog uitkomen maar ziet er interessant uit.

https://www.lucidsound.co...g-headset-lucidsound.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:44

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 28-09 13:14
lapino schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 08:41:
Net eens GoW4 geinstalleerd met de 4K update. Ziet er prachtig uit. Heb wel de indruk dat de Xbox One X voor dit spel toch wat meer uit zijn schulp moet komen, is verre van luid maar je hoort hem toch lichtjes blazen. Niet abnormaal ook denk ik, gezien de grafische output. Zit ongeveer op zelfde niveau als mijn PS4Pro (die op zich ook al vrij stil is). Wel raar dat sommige mensen beweren dat ze hun One X compleet NIET horen, zelfs niet na heavy gaming.
Onder die mensen val ik ja. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-09 17:41

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Na eerder door mij vermelde problemen van de onex dat games crashen en het lijkt of de interne HDD kapot is, heb ik COD WWII en de blu-ray app op een externe schijf gezet. Dit is enkele speeluren goed gegaan, maar gisteren kreeg ik toch weer de melding dat de save games corrupted zijn, ik deze moet verwijderen en opnieuw downloaden.

Aangezien de game nu vanaf externe opslag draait, vraag ik mij af, of het alsnog aan de interne HDD ligt. of er een ander probleem is.

Heeft iemand deze melding ook regelmatig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski
Terug naar fabrieksinstellingen geprobeerd? Anders lekker omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-09 14:31

PaYnE81

XBL VandalizerNL

lapino schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 08:49:
Het blijft in mijn geval altijd zoeken naar ultieme stilte én performance, iets wat ik met mijn gamepc ook doe. Maar dat ik vanop mijn zetel op 3m afstand niet naar een stofzuiger moet luisteren bij 4K gaming is en blijft toch een ferme prestatie. Misschien zijn er Xbox One X consoles die stil blijven, ook onder heavy load maar de mijne is een beetje hoorbaar op 1m afstand, lijkt me dan toch niet echt dat er iets 'fout' zit hé.
Wel of geen geluid ligt ook voor een groot deel aan de ventilatie ruimte die de console heeft en de ambient temp natuurlijk.
Mijn originele PS4 bijvoorbeeld steeg op als ik Witcher 3 aan het spelen was op een plank in een kastje met voldoende ruimte er omheen en de deur open. Zette ik de PS4 buiten de kast was ie stil (maar minder praktisch met kleine kinderhandjes in de buurt :+)

Eigenlijk is het meten van de exhaust lucht temperatuur een eis om het fan geluid te kunnen beoordelen, alleen het fan geluid geeft geen totaal plaatje voor vergelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Rivanov schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 00:29:
[...]

Had vroeger de X41 maar ben blij dat geen draad meer heb naar de controller. Mic-monitor staat altijd uit hier, zie daar het nut niet van in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 28-09 13:24
loekf2 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 08:00:
[...]

kijk zie ik nog niet veel UHD Blu-rays met DV. Sommige heb ik ook via "andere bronnen" gezien, maar kan me niet herinneren dat er DV (of zelfs DTS:X) op zat. Kan best zo zijn dat een US release anders is dan eentje hier in Europa.
Dolby Vision is echt in opkomst. Voor mij een must inclusief mijn Oled.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
zwembroek schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:52:
[...]

Dolby Vision is echt in opkomst. Voor mij een must inclusief mijn Oled.
Zwijmel ... LG OLED .. zwijmel. Maak me alleen zorgen om de mindere kanten van OLED zoals kijkhoeken en vooral burn-in. Lees daar wisselende ervaringen over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 28-09 13:24
loekf2 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:58:
[...]

Zwijmel ... LG OLED .. zwijmel. Maak me alleen zorgen om de mindere kanten van OLED zoals kijkhoeken en vooral burn-in. Lees daar wisselende ervaringen over.
Ik heb een 65 inch Oled en de kijkhoeken zijn er eigenlijk niet. Dat wil zeggen ik kan er naast gaan zitten en alles is nog even scherp. Oled heeft de beste kijkhoeken dus ik weet niet hoe je er bij komt. Inbranden kan een probleem zijn. Bij mij is het RTL4 logo heel licht ingebrand. Alleen zichtbaar met compleet rode beelden. Dus niet in gewone content. Sorry voor offtopic.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
loekf2 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:58:
[...]

Kijkhoeken is een non-issue op mijn LG OLED. Is bijna 180 graden. Echt bizar goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:13
https://www.reddit.com/r/.../?st=j9ze1ngc&sh=69f3fb59

Oei. Zou dit te maken hebben met die matige thermal paste op de chip die ik in een van die teardown filmpjes heb gezien? Ik durf hem nu bijna niet meer instant-on te laten s'nachts als ik een game wil downloaden...

Voor de duidelijkheid: die gast zijn One X begon dus spontaan te fikken tijden een AC Origins speelsessie. Laat ik die game nu ook uren achter elkaar aan het spelen zijn de laatste dagen :X

Edit: nah dit is dus 1 gëisoleerd incident, zal wel meevallen allemaal.

[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 14-11-2017 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren een XBOX One S. Als de console volledig uit staat, maakt hij nog steeds een (heel stil) klikkend geluid, zoals dit.
Na wat opzoeken zou dit uit de voeding komen (volgens dit topic op Reddit).
Is dit bij jullie ook zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:34:
Ik heb sinds gisteren een XBOX One S. Als de console volledig uit staat, maakt hij nog steeds een (heel stil) klikkend geluid, zoals dit.
Yes dat schijnt normaal te zijn en doet mijn One S ook. Schijnt een overspannings beveiliging te zijn als ik het goed heb begrepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Schimanski schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 08:54:

Uitgesteld tot Q1 2018
Today I am announcing that we are delaying the launch of the LS35X and LS15X to Q1 2018. The LS35X and LS15X are groundbreaking products that we do not want to rush to market with incomplete firmware and create an unfavorable experience for our fans. We want this to be the best experience of any headset with Xbox One. I want to ask you, our fans, for a little more time as we finish these products.
Ik ken ze niet, maar dit is iig beter dat de release van de TB S 700 die met disconnect issues kampt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:45

Sagat

Is pappa x2!

zwembroek schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:04:
[...]

Ik heb een 65 inch Oled en de kijkhoeken zijn er eigenlijk niet. Dat wil zeggen ik kan er naast gaan zitten en alles is nog even scherp. Oled heeft de beste kijkhoeken dus ik weet niet hoe je er bij komt. Inbranden kan een probleem zijn. Bij mij is het RTL4 logo heel licht ingebrand. Alleen zichtbaar met compleet rode beelden. Dus niet in gewone content. Sorry voor offtopic.
offtopic:
Oplossing: geen rtl 4 meer kijken :P
Geintje natuurlijk maar ik kijk zelf nog maar heel erg weinig 'ouderwets' tv. Beetje studio sport en match of the day en VI. Voor de rest alleen maar netflix of zo nu en dan een dvd/br al dan niet via mijn mediator.
Kennis van me had echter dat netflix logo ingebrand was :o (op een plasma weliswaar)

Toch byzonder dat dit na alle 'ervaringen' die men al heeft gehad met plasma tv's dit bij oled ook nog speelt.
Hopen dat dit in de 2018 modellen meer onder controle is.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
MRE-Inc schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:48:
[...]

Uitgesteld tot Q1 2018

[...]

Ik ken ze niet, maar dit is iig beter dat de release van de TB S 700 die met disconnect issues kampt.
Kampt of kampte? Ze hebben dit opgelost met FW update toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Rivanov schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:51:
[...]

Kampt of kampte? Ze hebben dit opgelost met FW update toch?
Moet je aan @Tags NL vragen. Die heeft een 700. Weet niet of hij nog disconnects heeft. Wellicht dat het met de X opgelost is. Momenteel heeft hij nog een originele One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Laatst online: 26-09 21:03
Schimanski schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 08:54:

Ik ben ook op zoek naar een headset bij m'n nieuwe X1X. Maar ik vind de LS15X dus razend interessant.

Kiezen tussen game/chat geluid only, kiezen tussen geluid uit de "halsband" of uit de in-ears. Game in een huishouden met een jong gezin is dit voor mij de ultieme combi. Oortjes in als ik de rest van het gezin niet wil vermoeien met mijn game geluid. Of maar 1 oortje in puur voor game chat als ik met een half oor moet luisteren of de kids niet liggen te huilen in bed.

Helaas is ze nog niet te koop, is deze unit ook uitgesteld tot Q1 2018?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
De HyperX Cloud Alpha staat ook razend goed aangeschreven. Helaas is deze nog niet in ieder land verkrijgbaar. In Duitsland wel. Bij Mediamarkt voor € 99,99

http://www.mediamarkt.de/...ry=hyperx%20cloud%20alpha

Tom's Guide: HyperX Cloud Alpha Review: An Excellent Sub-$100 Gaming Headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:46
Rivanov schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:13:
De HyperX Cloud Alpha staat ook razend goed aangeschreven. Helaas is deze nog niet in ieder land verkrijgbaar. In Duitsland wel. Bij Mediamarkt voor € 99,99

http://www.mediamarkt.de/...ry=hyperx%20cloud%20alpha

Tom's Guide: HyperX Cloud Alpha Review: An Excellent Sub-$100 Gaming Headset
Ik weet dat het niet om het uiterlijk gaat, maar waarom maken ze die dingen toch altijd zo schreeuwerig... :/

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PaYnE81 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:37:
[...]

Yes dat schijnt normaal te zijn en doet mijn One S ook. Schijnt een overspannings beveiliging te zijn als ik het goed heb begrepen :)
Ok, dan ben ik gerust :).
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:18:
https://www.reddit.com/r/.../?st=j9ze1ngc&sh=69f3fb59

Oei. Zou dit te maken hebben met die matige thermal paste op de chip die ik in een van die teardown filmpjes heb gezien? Ik durf hem nu bijna niet meer instant-on te laten s'nachts als ik een game wil downloaden...

Voor de duidelijkheid: die gast zijn One X begon dus spontaan te fikken tijden een AC Origins speelsessie. Laat ik die game nu ook uren achter elkaar aan het spelen zijn de laatste dagen :X

Edit: nah dit is dus 1 gëisoleerd incident, zal wel meevallen allemaal.
Ik heb zeer m'n twijfels bij dit verhaal, diverse YouTube tests hebben zo'n ding al zonder koelling laten draaien, er zit een ingebakken thermal protection shutdown in de APU, net als een PC, dat enige gok of een brakke voeding is of kortsluiting bij het kabeltje, het is bijna onmogelijk dat dit door hitte vanuit de APU zou zijn gekomen.

En even zo gokken op het plaatje, links onderin (of rechts bovenin, hoe je kijkt) zit de voeding, dus daar zal wel de boosdoener zitten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Rossi46 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:19:
[...]

Ik weet dat het niet om het uiterlijk gaat, maar waarom maken ze die dingen toch altijd zo schreeuwerig... :/
Daarom bevalt die Lucidsound LS35X mij wel. Beetje dezelfde zwart grijze kleur als mijn Scorpio Edition.

Afbeeldingslocatie: https://www.lucidsound.com/httpdocs/mm5/graphics/00000001/blogimages/xboxHdsts2_1510341834.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 19:54
Ben benieuwd naar de mic monitoring van die Lucidsound, heb al meerdere headsets gebruikt thuis. Maar een crappy mic monitoring zorgt er voor dat ik nog steeds zit te schreeuwen (om mijzelf te horen). De paar turlebeaches vond ik daar in goed, alleen vond ik die niet lekker zitten voor de langere gaming sessies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Stefmeister schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:50:
Ben benieuwd naar de mic monitoring van die Lucidsound, heb al meerdere headsets gebruikt thuis. Maar een crappy mic monitoring zorgt er voor dat ik nog steeds zit te schreeuwen (om mijzelf te horen). De paar turlebeaches vond ik daar in goed, alleen vond ik die niet lekker zitten voor de langere gaming sessies.
Dat weerhoudt me enigszins om voor een HyperX te gaan, ondanks dat de soundquality wel top is naar het schijnt. Die hebben dus blijkbaar geen mic-monitoring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:34:
PaYnE81 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:37:
Of het normaal is weet ik niet, maar het kan waarschijnlijk geen kwaad.

Hier heb ik 2 One S-consoles. De ene met een licht tikkende ventilator, maakt in standby ook een vergelijkbaar geluid.
De stille - met een ventilator die nu een licht slijpend geluid lijkt te gaan maken - doet dat niet, maar maakt dan weer een licht suizend geluid (minimale coil whine?).

Beter kun je niet op geluid gaan letten, anders ga je je er alleen maar aan ergeren. Mocht het hinderlijk zijn op bijvoorbeeld een slaapkamer, kun je de console ook echt uitzetten en dan de stroom ervanaf halen.
Hou er dan wel rekening mee dat (in ieder geval) de One S niet onmiddellijk uit is, ook al is het Xbox-logo niet meer verlicht. Het kan wel een paar minuten duren voordat de console echt uitgaat; mogelijk worden de saves dan nog gesynchroniseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Rivanov schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:52:
[...]

Dat weerhoudt me enigszins om voor een HyperX te gaan, ondanks dat de soundquality wel top is naar het schijnt. Die hebben dus blijkbaar geen mic-monitoring.
Kon je dat vroeger niet instellen via de xbox zelf? Als je via 3.5 jack bent aangesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
MrGizMo schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:59:
[...]

Kon je dat vroeger niet instellen via de xbox zelf? Als je via 3.5 jack bent aangesloten
Je kunt in de party ook Mic Monitoring instellen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 19:54
Je kan het inderdaad in de party een beetje instellen, maar dat werkt maar marginaal ivm een headset die dat zelf afhandeld. Ik gebruik nu de Sennheiser G4ME Zero headset (=goed geluid en pasvorm) maar de mic monitoring van mn TB Ear Force One en TB Ear Force XO Seven was een heel stuk aangenamer qua partychat.

[ Voor 43% gewijzigd door Stefmeister op 14-11-2017 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stiekem mis ik nog steeds de optie van de PS3, voice activation level en aparte volume settings voor mic en headset, sommige partygangers bij ons hebben wat slecht gehoor en hebben hun standaard headset veel te hard staan, maar dat is synchroon aan volume van de mic, we kunnen vervolgens nonstop alles op de achtergrond ook horen. Leuk dat andere headsets dat wel kunnen, maar zie liever gewoon stukje software die dat correct kan afvangen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

MartijnS72 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:59:
[...]

[...]

Of het normaal is weet ik niet, maar het kan waarschijnlijk geen kwaad.

Hier heb ik 2 One S-consoles. De ene met een licht tikkende ventilator, maakt in standby ook een vergelijkbaar geluid.
De stille - met een ventilator die nu een licht slijpend geluid lijkt te gaan maken - doet dat niet, maar maakt dan weer een licht suizend geluid (minimale coil whine?).

Beter kun je niet op geluid gaan letten, anders ga je je er alleen maar aan ergeren. Mocht het hinderlijk zijn op bijvoorbeeld een slaapkamer, kun je de console ook echt uitzetten en dan de stroom ervanaf halen.
Hou er dan wel rekening mee dat (in ieder geval) de One S niet onmiddellijk uit is, ook al is het Xbox-logo niet meer verlicht. Het kan wel een paar minuten duren voordat de console echt uitgaat; mogelijk worden de saves dan nog gesynchroniseerd.
Ik zei het verkeerd merk ik nu, ik bedoelde dat het tikken kan worden veroorzaakt door een externe overspanningsbeveiliging. Bijvoorbeeld in je stekkerblok (schijnt aldus fora op interwebs) De Originele One Powerbrick had er ook last van in sommige gevallen.

Merk jij nog verschil tussen de 2 standby standen? En weet je zeker dat het in standby niet de PSU is ipv de Fan (want deze draait dan namelijk niet :) )

Verder met je eens hoor het kan geen kwaad, het is meer of je het hinderlijk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
ah balen, ik ga dan toch maar even voor de Turtle Beach Stealth 600. Tegen de tijd dat die LS15X uit komt de reviews maar eens bekijken en dan bedenken of ik ga upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-09 07:46
Noxa schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:52:
[...]

ah balen, ik ga dan toch maar even voor de Turtle Beach Stealth 600. Tegen de tijd dat die LS15X uit komt de reviews maar eens bekijken en dan bedenken of ik ga upgraden.
Ga ik ook doen. Reviews zijn erg goed en een top prijs/kwaliteit verhouding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:26:
[...]

Ik heb zeer m'n twijfels bij dit verhaal, diverse YouTube tests hebben zo'n ding al zonder koelling laten draaien, er zit een ingebakken thermal protection shutdown in de APU, net als een PC, dat enige gok of een brakke voeding is of kortsluiting bij het kabeltje, het is bijna onmogelijk dat dit door hitte vanuit de APU zou zijn gekomen.

En even zo gokken op het plaatje, links onderin (of rechts bovenin, hoe je kijkt) zit de voeding, dus daar zal wel de boosdoener zitten.
Inderdaad... sowieso lijkt het me bijzonder lastig om brand te veroorzaken puur op basis van de hitte van de GPU. Dan zou er al iets moeten gaan smelten om vervolgens kortsluiting te maken en zo bij brand te komen. Spontane ontbranding gebeurt pas bij veel hogere temperaturen, afhankelijk van het materiaal maar zelfs papier kan dat pas boven ongeveer 200 graden doen, en Microsoft gaat natuurlijk geen materialen gebruiken die bijzonder snel kunnen ontbranden. Net zo lijkt het me sterk dat ze materialen gebruiken met een smeltpunt dat ook maar enigszins in de buurt ligt van wat de GPU kan veroorzaken.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
PaYnE81 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:22:
[...]

Ik zei het verkeerd merk ik nu, ik bedoelde dat het tikken kan worden veroorzaakt door een externe overspanningsbeveiliging. Bijvoorbeeld in je stekkerblok (schijnt aldus fora op interwebs) De Originele One Powerbrick had er ook last van in sommige gevallen.

Merk jij nog verschil tussen de 2 standby standen? En weet je zeker dat het in standby niet de PSU is ipv de Fan (want deze draait dan namelijk niet :) )

Verder met je eens hoor het kan geen kwaad, het is meer of je het hinderlijk vind.
Het geluid komt inderdaad van de voeding; de ventilator gaat gelijk uit bij uitschakelen. De harde schijf blijft wel actief; een aantal minuten hoor je soms nog lees- en schrijfacties.

Mijn consoles staan op energy-saving en ik zet ze 's nachts meestal uit via een schakelaar op de stekkerblokken. Van die stekkerblokken is een voorzien van overspanningsbeveiliging, maar in beide situaties was het tikken van de voeding in standby te horen.
Op instant-on zijn de bijgeluiden niet anders, behalve dat dan met enige regelmaat de harde schijf even stationair lijkt te draaien.

Het is allemaal niet echt wereldschokkend. Maar als ik dan anderen zie schrijven: "Mijn console is tijdens het gamen stil en maakt geen geluid", dan denk ik wel eens: "Moet je beter luisteren." :P Of het geluid van de tv staat zo hard, dat ik medelijden met de buren/huisgenoten heb...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski
Daarom vind ik de lucidsound headset mooi :)
Ze zien er meer volwassen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

MartijnS72 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:29:
[...]

Het geluid komt inderdaad van de voeding; de ventilator gaat gelijk uit bij uitschakelen. De harde schijf blijft wel actief; een aantal minuten hoor je soms nog lees- en schrijfacties.

Mijn consoles staan op energy-saving en ik zet ze 's nachts meestal uit via een schakelaar op de stekkerblokken. Van die stekkerblokken is een voorzien van overspanningsbeveiliging, maar in beide situaties was het tikken van de voeding in standby te horen.
Op instant-on zijn de bijgeluiden niet anders, behalve dat dan met enige regelmaat de harde schijf even stationair lijkt te draaien.

Het is allemaal niet echt wereldschokkend. Maar als ik dan anderen zie schrijven: "Mijn console is tijdens het gamen stil en maakt geen geluid", dan denk ik wel eens: "Moet je beter luisteren." :P Of het geluid van de tv staat zo hard, dat ik medelijden met de buren/huisgenoten heb...
Gevoelsmatig maken alle PSU's in de One S dit geluid, maar je moet er echt bovenop zitten om het te horen. Ik denk inderdaad dat je het wel bij het rechte eind hebt, omgevingsgeluid overstemd of je luistert niet goed. Helemaal stil zal de console namelijk nooit zijn :)

De licht tikkende fan is denk ik wel een klein issue, en dit zal je sneller horen denk ik als de console in een kastje staat (klankkast), maar kan verder geen kwaad voor de console, de mijne vertoont namelijk geen enkel probleem en maakt het geluid als sinds hij uit de doos komt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PaYnE81 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:59:
[...]

Gevoelsmatig maken alle PSU's in de One S dit geluid, maar je moet er echt bovenop zitten om het te horen. Ik denk inderdaad dat je het wel bij het rechte eind hebt, omgevingsgeluid overstemd of je luistert niet goed. Helemaal stil zal de console namelijk nooit zijn :)

De licht tikkende fan is denk ik wel een klein issue, en dit zal je sneller horen denk ik als de console in een kastje staat (klankkast), maar kan verder geen kwaad voor de console, de mijne vertoont namelijk geen enkel probleem en maakt het geluid als sinds hij uit de doos komt ^^
Mijn XBOX staat op energiebesparing, en dan hoor ik het tikkende geluid ook nog als hij afstaat.
Ik kan het wel enkel horen als ik mijn oor er vlakbij hou, dus ik heb er geen last van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Whow.. Al anderhalf uur géén posts.. Hopelijk is iedereen aan het werk, het studeren óf aan het gamen!

Maar goed, ik denk dat mijn besluit vast staat. Een aantal reviews gelezen en de Turtle Beach Stealth 600 springt er toch wel in positieve zin uit.. Vooral het feit dat ik mijn eigen stem terug kan horen (en het draadloze aspect zonder draadjes of dongles) klink mij als muziek in de oren. De prijs is ook te overzien en met de firmware updates zijn de meeste klachtgen opgelost..

Nog meer mensen een onderzoek aan het afronden zodat ik nog aan het twijfelen gebracht kan worden? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-09 07:46
D-Ed schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:41:
Whow.. Al anderhalf uur géén posts.. Hopelijk is iedereen aan het werk, het studeren óf aan het gamen!

Maar goed, ik denk dat mijn besluit vast staat. Een aantal reviews gelezen en de Turtle Beach Stealth 600 springt er toch wel in positieve zin uit.. Vooral het feit dat ik mijn eigen stem terug kan horen (en het draadloze aspect zonder draadjes of dongles) klink mij als muziek in de oren. De prijs is ook te overzien en met de firmware updates zijn de meeste klachtgen opgelost..

Nog meer mensen een onderzoek aan het afronden zodat ik nog aan het twijfelen gebracht kan worden? :+
Ik kwam tot dezelfde conclusie als jou. Momenteel in de aanbieding bij Bol voor € 84,99 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Schimanski schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:33:
Daarom vind ik de lucidsound headset mooi :)
Ze zien er meer volwassen uit.
Jammer dat ze uitgesteld zijn tot Q1 2018. Ga daar niet op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
Rivanov schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 17:20:
[...]

Jammer dat ze uitgesteld zijn tot Q1 2018. Ga daar niet op wachten.
Ik meen tot maart, net als met de X heb ik wederom geduld :)
Ik hou het nog wel heel even vol met de ms stereo headset.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noxa
D-Ed schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:41:

Morpheus2003 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 17:15:
[...]

Ik kwam tot dezelfde conclusie als jou. Momenteel in de aanbieding bij Bol voor € 84,99 :)
Heb hem zojuist besteld. Volgend jaar kijken we weer verder naar wat Lucidsound op de plank gaat leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik krijg met geen mogelijkheid de XBox One X meer aan via de Xbox app op Windows 10. Als je op de knop Aanzetten drukt, dan gaat de xbox niet aan. De oude xbox met oude dashboard deed het zo af en toe nog wel eens.

Uitzetten via de xbox app lukt natuurlijk wel. Wel via wifi overigens. Wie kan het nog meer eens testen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Morpheus2003 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 17:15:
[...]

Hoppa, scheelt toch weer drie Eurootjes 8) @Kalkie Vanaf morgen dus kraaaaaakhelder geluid _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
justifire schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 18:11:
Yes !
Killing Floor 2 ontvangt vandaag zijn X-enhanced patch, dat word een bloedbad vanavond *O*
Met jouw enthousiasme begin ik me steeds meer af te vragen waarom je niet gewoon een PC hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:35
Rivanov schreef op maandag 13 november 2017 @ 05:23:
Vandaag of morgen komt de myTube Beta update inzake het HDR probleempje! @Yonix
Ondanks de nieuwe update nog steeds geen HDR. Hmmz. :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Yonix schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 18:59:
[...]

Ondanks de nieuwe update nog steeds geen HDR. Hmmz. :S
Toch lastiger te implementeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
God wat een waardeloze app is plex geworden. Testen die gasten helemaal niets tegenwoordig. Design is klote, veel te veel zoeken en scrollen wanneer je je films en series in verschillende shares hebt. Subs die niet meer goed werken en nu zorgt de laatste update ook nog eens dat afspelen gewoon tussendoor stopt met de melding dat hij het formaat niet kan afspelen. Oh Joy wat zal 4k hevc h.265 mkv doen...

Niemand die de app hier verder gebruikt?

Op mijn nvidia shield tv maar weer verder kijken grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Any news over de xbox one x witcher 3 update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:35
Rivanov schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 19:15:
[...]

Toch lastiger te implementeren?
Blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
justifire schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 19:13:
[...]

Dat heb ik 5 paginas terug uitgebreid uit de doeken gedaan.
Samenvatting : vrienden op xbox live icm gemak.
Niet gezien. Fair enough.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Waarom is onedrive op de xbox niet beschikbaar? Al meerdere dagen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
@justifire als je nou ook eens die video laat zien van witcher 3;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 19:36:
Waarom is onedrive op de xbox niet beschikbaar? Al meerdere dagen zo.
Lijkt hier gewoon te werken, goed, office documenten kan je ook nergens mee openen, maar Mp3 kan ik gewoon afspelen via Groove.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
SinergyX schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 19:43:
[...]

Lijkt hier gewoon te werken, goed, office documenten kan je ook nergens mee openen, maar Mp3 kan ik gewoon afspelen via Groove.
Huh ik kan hem niet eens downloaden. Leek me wel cool om zo alle foto’s te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-09 07:28
justifire schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 19:41:
Als ze nou de besturing van voertuigen ook nog even enhancen :+
[video]
Ik heb nog nachtmerries van die radios. "Is it fully submersible?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
justifire schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 19:43:
[...]

Wat dan ?
Post die eens, ben benieuwd ! *O*
Was een grapje. Ik wil graag witcher 3 spelen maar wil dan wel eerst de patch :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 19:51:
[...]

Huh ik kan hem niet eens downloaden. Leek me wel cool om zo alle foto’s te hebben.
Oh de app uit de store zelf downloaden? Geen idee daar, mijne stond op m'n externe schijf dus kon 1 op 1 weer verder :)

Pagina: 1 ... 35 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.