Met een SSD had ik al wat minder last van laadtijden en AI was niet top maar qua moeilijkheidgraad vond ik het wel meevallen. Maarja, ik speel dan ook niet op hardVerwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:31:
[...]
Gaat mij niet eens om de achievements. Laadtijden zijn afgrijselijk. Controls werken niet strak. Tegenstanders schieten alsof ze Jack Reacher zijn. Verhaal is raar. En als ik mafia mannetje ben wil ik een Italiaan zijn. Niet een gast die crimineel is en roept dat hij mafia man is. Hij is niet eens fatsoenlijk opgegroeid in de mafia. Kan het niet serieus nemen zo.
Verder maakt het mij niet uit of ik Italiaan ben, maar kon juist de "shoot first, ask questions later" mentaliteit wel geinig. Controls had ik niet zoveel problemen mee eigenlijk, maar ik wissel dan ook aardig wat af tussen 4 verschillende platformen
offtopic:
Als je dat al niet fijn vind, dan kun je beter Zelda of Mario ook niet gaan doen want dat is helemaal wennen
Als je dat al niet fijn vind, dan kun je beter Zelda of Mario ook niet gaan doen want dat is helemaal wennen
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 13-11-2017 20:43 ]