[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.119 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nefiorim schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:31:
[...]

Emmm Origins is die 2 weken geleden gelanceerd is. Welke nieuwe heb jij het over? :)
Wacht, dat is wel de nieuwe. Maar FH3 zal je wel onder die 40 kunnen krijgen, die is al iets langer uit.
PurpleBlue schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:32:

Ik twijfel erg of ik wel een Xbox One X moet kopen, daar ik niet veel game, en geen 4K tv heb.
Ook zie ik dat de Xbox One S 500GB voor leuke prijzen te koop zijn.
Ik speel vooral games als Forza motorsport 4, GTA 5, en Lego Dimensions en zie de meerwaarde van een X niet zo snel t.o.v een S voor mij.

Iemand die dat anders ziet? :)
Gewoon de X ophalen? of annuleren en voor de S gaan?

Thanx
Denk niet dat Forza 4 nog een patch krijgt voor de X, FH3 en FM7 wel. GTA5 draait wel merkbaar 'beter' op de X, geen idee of die nog een enhanced patch gaat krijgen of alleen stukje locked 30 fps. Dimensions zal helemaal weinig bieden, heeft al lage laadtijden, weinig grafisch, heeft ook geen extra meerwaarde.

Met die games zou je beter met een S zitten, zeker als je ook niet bijzonder veel game.

[ Voor 59% gewijzigd door SinergyX op 13-11-2017 11:36 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

SinergyX schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:52:
[...]
Voor jou niet, daar zit het verschil ;)
Einde discussie ;) de enige persoon die de vraag kan beantwoorden ben jezelf. (indit geval niet de persoon die ik quote, maar de twijfelaars :D )
Zit zelf ook nog in het twijfelkamp. En zit daar al *beste jochem myer imitatie* HEEL HEEL lang.

Als ik het voor mezelf samenvat.
X:
hoofd redenen om het wel te doen: future proof, minste laadtijden (daar heb ik echt hekel aan)
hoofd redenen om het niet te doen: prijs, nog geen 4k/hdr tv.

S (new):
hoofd redenen om het wel te doen: past beste bij mijn huidige 1080 tv, ik verwacht geen tot weinig 'grote' (ben liefhebber van arcade type games, veel al xbla of psn only games, deze hbben niet de kracht van de x nodig) spellen te spelen en die kan ik dan voor nu op mijn pro doen, stuk goedkoper
hoofd redenen om het niet te doen: zie voordelen x

S (2e hands)
hoofd redenen om het wel te doen:laagste prijs, ik zal hem sooner or later toch wel inruilen voor x, ik ben toch wel collector en zal een console normaliter voor altijd willen houden, maar in het geval van de xb1 wil je zo'n verzamelings versie dan wel als beste versie hebben.
hoofd redenen om het niet te doen:hou niet van 2e hands, ben toch bang voor issues, prijs verschil met nieuwe s is maar 5 tientjes ofzo, minder als je bundel met games koopt in die verkoopt of inruilt.

Voor mij persoonlijk rationeel gezien is de S en dan eigenlijk 2 hands de beste keuze. Oh well, de knoop zal mogelijk pas in de kerst vakantie definitief doorgehakt worden en misschien zelfs nog later.

Gelukkig nog genoeg te gamen. oa ook op de 360, die nog steeds hoog op mijn favo console ever staat. (wat daardoor toch ook wel een reden is om te kiezen voor een x als main console :+ )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13:14
Denken jullie dat we Halo 6 gaan zien tijdens de E3 van 2018 ?
Tussen 5 & 6 zou dan drie jaar zitten.

De Master Chief Collection zou volgens 343 ook nog in 2018 een X update krijgen.

En toch denk ik ook nog dat Microsoft bezig is met een nieuwe Fable.Die IP heeft best veel fans dus lijkt me sterk dat ze daar niets mee gaan doen.

Horizon 4 lijkt me eind 2018 bijna een zekerheidje.

Ja ik ben gewoon heel benieuwd wat Microsoft nog van plan is voordat er over 2 jaar een nieuwe generatie komt.[denk ik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:29
Sagat schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:34:
[...]

Einde discussie ;) de enige persoon die de vraag kan beantwoorden ben jezelf. (indit geval niet de persoon die ik quote, maar de twijfelaars :D )
Zit zelf ook nog in het twijfelkamp. En zit daar al *beste jochem myer imitatie* HEEL HEEL lang.

X:
hoofd redenen om het wel te doen: future proof, minste laadtijden (daar heb ik echt hekel aan)

S (new):
hoofd redenen om het wel te doen: past beste bij mijn huidige 1080 tv, ik verwacht geen tot weinig 'grote' (ben liefhebber van arcade type games, veel al xbla of psn only games, deze hbben niet de kracht van de x nodig) spellen te spelen en die kan ik dan voor nu op mijn pro doen, stuk goedkoper

S (2e hands)
hoofd redenen om het wel te doen:laagste prijs, ik zal hem sooner or later toch wel inruilen voor x, ik ben toch wel collector en zal een console normaliter voor altijd willen houden, maar in het geval van de xb1 wil je zo'n verzamelings versie dan wel als beste versie hebben.
hoofd redenen om het niet te doen:hou niet van 2e hands, ben toch bang voor issues, prijs verschil met nieuwe s is maar 5 tientjes ofzo, minder als je bundel met games koopt in die verkoopt of inruilt.

Voor mij persoonlijk rationeel gezien is de S en dan eigenlijk 2 hands de beste keuze. Oh well, de knoop zal mogelijk pas in de kerst vakantie definitief doorgehakt worden en misschien zelfs nog later.

Gelukkig nog genoeg te gamen. oa ook op de 360, die nog steeds hoog op mijn favo console ever staat. (wat daardoor toch ook wel een reden is om te kiezen voor een x als main console :+ )
Bedankt voor het delen van jouw afwegingen. Optie X is voor mij definitief afgevallen. Natuurlijk minder laadtijd is een heel goed argument, maar dat zou voor mij de enige zijn. De komende vijf jaar verwacht ik eerlijk gezegd niet dat ik mijn tv zal vervangen. Pas wanneer 4K een beetje gemeengoed is (tv uitzendingen) dan zal ik het overwegen.

Dan blijft de S, al dan niet tweedehands, over. Nu zijn de bundels erg aantrekkelijk geprijsd, echter de spellen, zoals CoD WWII en AC Origins zijn niet echt mijn ding. Fifa en racing wel. Qua racing het liefst wel Forza Motorsport i.p.v. de vrije wereld in Forza Horizon. Mij zal een bundel bij de Wehkamp met Forza Horizon 3 + Hot Wheels DLC en Fifa 18 voor 215 euro het beste (nog niet optimaal) passen.

Daarom zal mijn keuze vallen op een tweedehands S (met nog rest garantie). Echter de prijs moet echt gunstig zijn. Niet b.v. 160 euro. Stel ik kan FH3 en Fifa18 voor 70 euro verkopen, dan is de prijs van de Xbox One S nog maar 145 euro. Tja, tweedehands wordt er flink meer gevraagd. Nu ik dit type, denk ik dat tweedehands weer afvalt als keuze. Ook heb je nog het risico dat het apparaat uit een huishouden komt waarin gerookt wordt. Elektronica + roken is geen fijne combi...... Je blijft dat altijd ruiken.

Het begint mij nu te duizelen qua keuzes....... Fifa 18 is natuurlijk leuk, maar voor mij geen must. Ik wil ook wel Fifa17 spelen via EA Access (Vault). In april 2018 zal Fifa 18 wel toegevoegd worden. FH3 is al 'oud' (Hot Wheels natuurlijk niet) t.o.v. AC Origins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:40
Twijfel twijfel. Volledig wireless met de Stealth 600 of semi-wireless met de Plantronics RIG 400HX?

De RIG 400HX zit enkel met een kabel verbonden aan de controller, wat misschien wel voor een stabielere verbinding zorgt voor zowel audio als ook chat? Tevens heeft hij ook een Dolby Atmos licentie inbegrepen. En dat voor maar € 59,99. (de normale RIG400HX is € 49,99 maar heeft geen Dolby Atmos licentie t.w.v. € 15)

De Stealth 600 zit op € 87,99 en is volledig wireless met 50mm speakers t.o.v. 40mm van de RIG 400HX. Maar of ik dat ga merken?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 07:45

JSchut

.....

Voor Forza Horizon 3 tijdens black friday even naar Rusland op en neer. Momenteel zonder korting
Standard: € 28.91.
Deluxe: € 38.67
Ultimate: € 48.43
https://xbox-store-checke...dard-Edition/9nblggh4x6t9

Als daar met BF nog 35%/40% vanaf gaat zou dit ongeveer de prijs kunnen zijn:
Standard: € 17.35
Deluxe: € 23.20
Ultimate: € 29.01

Weet natuurlijk niet of Rusland korting krijgt en zo ja of deze 35/40% is :P

Ac Origins is wat lastiger denk ik. Zal ook geen dikke korting op komen.

[ Voor 16% gewijzigd door JSchut op 13-11-2017 12:41 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Zonet een Xbox One X afgehaald, na verkoop van mijn One S heeft dit 350 eurookes gekost. Veel geld, maar ik heb ook een LG 65" OLED en dan wil je daar toch maximale uithalen. De PS4Pro zal vanaf nu voornamelijk gebruikt worden voor exclusives, de multiplatforms gaan naar de Xbox One X. Heb ook een héél straffe gaming pc maar wil daar eigenlijk vanaf, ben het pc-gamen een beetje ontgroeid (2x22j doet dat met een mens...)

Overigens toch maar de "gewone" gehaald ipv scorpio omdat ik het beetje wantrouw qua problemen. Nu goed, de X is nu aan het installeren, nog geen idee of hij problemen-vrij is. De drive maakt in elk geval lawaai genoeg bij installatie Forza7 maar die disc drives zijn in consoles nooit echt stil geweest.

[ Voor 26% gewijzigd door lapino op 13-11-2017 12:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
lapino schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:48:
Zonet een Xbox One X afgehaald, na verkoop van mijn One S heeft dit 350 eurookes gekost. Veel geld, maar ik heb ook een LG 65" OLED en dan wil je daar toch maximale uithalen. De PS4Pro zal vanaf nu voornamelijk gebruikt worden voor exclusives, de multiplatforms gaan naar de Xbox One X. Heb ook een héél straffe gaming pc maar wil daar eigenlijk vanaf, ben het pc-gamen een beetje ontgroeid (2x22j doet dat met een mens...)

Overigens toch maar de "gewone" gehaald ipv scorpio omdat ik het beetje wantrouw qua problemen. Nu goed, de X is nu aan het installeren, nog geen idee of hij problemen-vrij is. De drive maakt in elk geval lawaai genoeg bij installatie Forza7 maar die disc drives zijn in consoles nooit echt stil geweest.
Goede keuze! Zo is bij mij de verhouding ook. PS4 Pro voor de exclusives en Xbox One X voor de rest. :)
Merk gewoon in alles dat ik meer een 'Xbox-gamer' ben dan een PlayStation-gamer. Een Xbox voelt bij mij als thuiskomen waarbij de PlayStation altijd kil voelt. :+
Komt misschien ook omdat de Xbox (original in 2001) m'n eerste console was en ik daarna iedere Xbox heb gehad. Heb ook een PS3 en PS4 gehad (en nu dan PS4 Pro i.v.m. de aanschaf van de LG OLED enkele maanden geleden) maar daar heb ik in de basis gewoon minder mee.

Klinkt dit gek? :+

[ Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 13-11-2017 12:53 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-10-2021

T.E

Als ik de "unboxing xbox one X" filmpjes bekijk van mensen uit de Usa dan hebben zij extra dingen zoals een boek, planet earth 2 4k blu Ray en nog wat dingen erbij. Wat voor versie is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Rivanov schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:52:
[...]

Goede keuze! Zo is bij mij de verhouding ook. PS4 Pro voor de exclusives en Xbox One X voor de rest. :)
Merk gewoon in alles dat ik meer een 'Xbox-gamer' ben dan een PlayStation-gamer. Een Xbox voelt bij mij als thuiskomen waarbij de PlayStation altijd kil voelt. :+
Komt misschien ook omdat de Xbox (original in 2001) m'n eerste console was en ik daarna iedere Xbox heb gehad. Heb ook een PS3 en PS4 gehad (en nu dan PS4 Pro i.v.m. de aanschaf van de LG OLED enkele maanden geleden) maar daar heb ik in de basis gewoon minder mee.

Helemaal niet. Moet wel zeggen dat ik voorbije jaren meer een PS4 "fan" ben geworden, terwijl het vroeger allemaal Xbox was dat hier de klok sloeg. De Xbox One S heb ik ook héél weinig gebruikt, maar ik ben nu eenmaal zo'n type gamer die altijd per sé beste van beste wil hebben en heb dan ook het geluk dat ik de nodige centen heb om me dit soort zottigheden te veroorloven. Zal wel zien hoe deze bevalt, sowieso wel incentive om de Xbox eens écht een kans te geven.

Trouwens, ik heb een code voor 1 maand game pass. Als ik die gebruik, kan ik die bundelen met de 14 dagen "trial" of het is één of ander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
T.E schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:57:
Als ik de "unboxing xbox one X" filmpjes bekijk van mensen uit de Usa dan hebben zij extra dingen zoals een boek, planet earth 2 4k blu Ray en nog wat dingen erbij. Wat voor versie is dat?
Neen dat zijn enkel de Xbox One X's die uitgeleverd zijn aan 'bekende' youtubers die de console kregen samen met goodies (en PAK games) om deze te "testen". Lucky shits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-09 22:40
meesje schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:26:
Nu je het toch over top games hebt. ;-)

Qua bundels en aanbiedingen moet je best flink zoeken: Intertoys, Wehkamp, Bart Smit, Game Mania.
Bij veel winkels krijg je er CoD WWII gratis (fysieke game) bij, maar bij Wehkamp kun je ook kiezen voor Fifa 18.

Verder de bundels zelf: Assassin's Creed Origins of Forza Horizon 3 + Hot Wheel DLC.

Welke van de twee zouden jullie aanraden? Beide x enhanced + 4k + hdr.
Sorry Meesje, ik begrijp niet helemaal waarom je er steeds bijhaald dat de games die je er graag bij wilt X Enhanced zijn. De S speelt geen 4k games en als je tv een wat oudere full HD is heeft die ook geen HDR.
Ik zeg het alleen je te helpen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:46
[...]

Vooral zeer herkenbaar :$

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 22:38
Lol, een whopping 3 meldingen en gelijk "wereldnieuws"?
Als je het procentueel bekijkt is het nog steeds bijna niks. Wat mij betreft meer een clickbait dan nieuws.

[ Voor 17% gewijzigd door Motion2 op 13-11-2017 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 01:20
Sagat schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:34:
[...]

X:

S (new):

S (2e hands)

Het budget heb ik even zelf niet als punt genomen maar ik zou ook met een 1080P voor de X gaan.
Bijvoorbeeld Black Ops 3 ziet er ook zonder enhanced patch veel mooier uit!
Het beste voorbeeld is in headquarters rondkijken, dat haperde op de One en is nu super vloeiend op mijn X

Wel zit er veel verschil in geluid tussen mijn X en die van een vriend van me. Mijne is fluisterstil en die van hem lijkt wel een stofzuiger

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 11:36

Willybubba

Nut up or shut up.

Motion2 schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:01:
[...]

Als je het procentueel bekijkt is het nog steeds bijna niks. Wat mij betreft meer een clickbait dan nieuws.
Het zijn er wel wat meer dan 3, maar toch. Volgens mij (correct me if I'm wrong) nog niemand op GoT?

Ik heb ook al wat verhalen gelezen dat men de powerkabel verving (bijvoorbeeld door die van de One S) en dat het toen gewoon weer goed ging.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Tja.
Zaterdag bleef hij hier na 10 uur gamen nog rustig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
Schimanski schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:59:
[...]

Sorry Meesje, ik begrijp niet helemaal waarom je er steeds bijhaald dat de games die je er graag bij wilt X Enhanced zijn. De S speelt geen 4k games en als je tv een wat oudere full HD is heeft die ook geen HDR.
Ik zeg het alleen je te helpen hoor :)
De reden dat ik dat noem, is dat wellicht in de toekomst zal upgraden van een S naar een X. Dan is het toch niet zo raar dat het wel een aardige gedachte is dat de spellen die je dan in je bezit hebt er nog beter uitzien op een X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-09 12:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

[...]

Ik heb nu een Astro A50 die "draadloos" is. Dat wil zeggen communicatie tussen de xbox en headset is draadloos, maar ik heb nog steeds een chatkabel die van de headset naar de controller moet. Geloof me, ik ben daar nu wel klaar meer. Regelmatig dat er door die kabel kraak geproduceerd wordt waarvan de rest van de party last heeft. Daarom ga ik volledig draadloos.

@Martinspire Prijs technisch is de A50 gen3 ook niet zo interessant voor mij. Dan zou ik nog eerder voor A20 gaam (https://www.astrogaming.com/a20-wireless-headset/) al kan ik daar nergens over vinden of die echt draadloos is zoals de Steath 700. Belangrijk vind ik dat deze headset gebruik maken van die nieuwe draadloze technologie zodat ze als controller gedetecteerd worden en er dus helemaal geen chatkabel nodig is.

[ Voor 16% gewijzigd door MRE-Inc op 13-11-2017 13:21 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Motion2 schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:01:
[...]

+
jori040 schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:04:
[...]

Tja.
Zaterdag bleef hij hier na 10 uur gamen nog rustig.
Just saying... Ondanks dat "we" met zijn allen al maanden zitten te wachten op een goede nieuwe console, lijkt het er dus op dat er mogelijk (misschien in een bepaalde batch) dus issues zitten die lijken te wijzen op een spanningscircuit.

Fingers crossed dat het bij clickbaiting blijft :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:40:
Voor Forza Horizon 3 tijdens black friday even naar Rusland op en neer. Momenteel zonder korting
Standard: € 28.91.
Deluxe: € 38.67
Ultimate: € 48.43
https://xbox-store-checke...dard-Edition/9nblggh4x6t9

Als daar met BF nog 35%/40% vanaf gaat zou dit ongeveer de prijs kunnen zijn:
Standard: € 17.35
Deluxe: € 23.20
Ultimate: € 29.01

Weet natuurlijk niet of Rusland korting krijgt en zo ja of deze 35/40% is :P

Ac Origins is wat lastiger denk ik. Zal ook geen dikke korting op komen.
zou die ultimate lekker laten zitten maar dan de season pass er bij doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
wimpie007 schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:03:
[...]

Wel zit er veel verschil in geluid tussen mijn X en die van een vriend van me. Mijne is fluisterstil en die van hem lijkt wel een stofzuiger
Krijgt 'ie wel genoeg mogelijkheid om koele lucht aan te zuigen en hete lucht af te voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:02
MAX3400 schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:08:
[...]

+

[...]

Just saying... Ondanks dat "we" met zijn allen al maanden zitten te wachten op een goede nieuwe console, lijkt het er dus op dat er mogelijk (misschien in een bepaalde batch) dus issues zitten die lijken te wijzen op een spanningscircuit.

Fingers crossed dat het bij clickbaiting blijft :)
Het kan ook aan de power cable liggen. Hier zijn ook al meer meldingen van gedaan:

https://www.reddit.com/r/...spontaneously_dying_xbox/

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
MAX3400:
Ik las vrijdag al dat er vooral problemen zijn bij de scorpio edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-09 22:40
meesje schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:04:
[...]

De reden dat ik dat noem, is dat wellicht in de toekomst zal upgraden van een S naar een X. Dan is het toch niet zo raar dat het wel een aardige gedachte is dat de spellen die je dan in je bezit hebt er nog beter uitzien op een X?
Ik draai het juist om, wil future proef zijn qua hardware. De tv gaat ook wel een keer komen.
Koop hem ook als tweede Xbox. Er gaat in ons nieuwe huis in twee kamers gespeeld worden. :9

In ieder geval veel succes en plezier met je nieuwe aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Mijn 'pins' doen het niet meer sinds de launch van het nieuwe dashboard. Inclusief melding dat het 'soon' weer zou moeten werken, maar dat staat er al weken. Hebben andere mensen hier ook last van? Ik vond het altijd wel handig, dat soort snelkoppelingen op het dasboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op maandag 13 november 2017 @ 08:58:
[...]

Klinkt goed! Las inderdaad op Reddit van de ruis, maar reviews online of YouTube spreken hier weer helemaal niet over. Dus of dit nog een issue is?

[...]

Heb geen Bluetooth nodig. Gebruik 'm enkel voor de Xbox.

[...]

Blijf de PX4 gebruiken voor de PS4. Dan kan die module ook gewoon verbonden blijven. :)
Dus de nieuwe zal ook puur voor de Xbox zijn. Heb ook gekeken naar de RIG, maar dan blijf je met die kabel zitten naar de controller toe. Die Stealth versies hebben Xbox Wireless waardoor ze ook echt volledig draadloos zijn. En voor de prijs van de Stealth 600 is de kwaliteit volgens mij prima!
Voor de prijs moet je het niet laten nee. Volledig draadloos en prima geluid. Ik kan niet in jouw portemonnee kijken maar ik vind het een prima deal. Kom van veel duurdere, betere headsets af. Voordeel van die krengen was schitterend geluid. Nadeel was kabels en dat USB stoorde als je een controller in de Xbox prikte. De stealth heeft als nadeel dat het geluid iets minder goed is maar volledig draadloos is erg fijn.

Ik koop denk ik de Rig800 voor bij de X beneden. Mag de Stealth boven bij de S blijven. #firstworldsolutions

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

jori040 schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:16:
MAX3400:
Ik las vrijdag al dat er vooral problemen zijn bij de scorpio edition.
Het enige verschil SE vs Non SE is het kleurtje op de buitenkant.....verder zijn SE en Non SE gelijk aan elkaar, technisch gezien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-09 16:56
MRE-Inc schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:22:
[...]

Het enige verschil SE vs Non SE is het kleurtje op de buitenkant.....verder zijn SE en Non SE gelijk aan elkaar, technisch gezien....
Het kan best zijn dat de SE als eerste batch van de band gegaan is waardoor die er meer last van zouden kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
MRE-Inc schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:22:
[...]

Ik las dat de SE een stuk eerder in productie is gegaan met als resutaat dat er technisch iets niet goed is gegaan bij die versie.

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 13-11-2017 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

jori040 schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:27:
[...]

Ik las dat de SE een stuk eerder in productie is gegaan waardoor er iets niet goed is gegaan bij die versie.
Dat zou idd nog kunnen en dat ze ondertussen de produktie lijnen hebben aangepast. Komt er technisch gezien wel hetzelfde apparaat afrollen, maar het produktie proces is afwijkend. Ipv ABCD is het ACBD...

@exactor it Waarom ben je niet lovend over de 600 ? Wat merk jij als verschillen tussen de 600 en jouw duurdere headset ? Welke is jouw duurdere ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-09 18:56
Rossi46 schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:20:
Mijn 'pins' doen het niet meer sinds de launch van het nieuwe dashboard. Inclusief melding dat het 'soon' weer zou moeten werken, maar dat staat er al weken. Hebben andere mensen hier ook last van? Ik vond het altijd wel handig, dat soort snelkoppelingen op het dasboard.
Heb alleen afgelopen zaterdag een probleem gehad met Netflix die telkens terug naar het dashboard sprong. Gisteren werkte die probleemloos.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
De garantie is goed bij Microsoft dus een ramp kan het niet worden.Al moet ik zeggen dat ik zelf altijd best wel flip als er iets kapot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Lekker Ventje schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:31:
[...]

Heb alleen afgelopen zaterdag een probleem gehad met Netflix die telkens terug naar het dashboard sprong. Gisteren werkte die probleemloos.
Bij mij word op het dashboard soms alles groen dat terwijl ik alles op blauw gekozen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

@Lekker Ventje @jori040 dat lijken mij meer software problemen

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:06:
[...]

@Martinspire Prijs technisch is de A50 gen3 ook niet zo interessant voor mij. Dan zou ik nog eerder voor A20 gaam (https://www.astrogaming.com/a20-wireless-headset/) al kan ik daar nergens over vinden of die echt draadloos is zoals de Steath 700. Belangrijk vind ik dat deze headset gebruik maken van die nieuwe draadloze technologie zodat ze als controller gedetecteerd worden en er dus helemaal geen chatkabel nodig is.
Mja ik heb ook geen chatkabel nodig en toch draadloos, maar omdat ze dus met zo'n hub werken, is er ook geen probleem dat het signaal niet goed over komt. Heb het idee dat het probleem bij Turtle Beach vooral in de console zit.

Overigens ben ik niet goed te spreken over Turtle Beach. Veel te kwetsbare headsets. En het is niet dat ik er mee gooi, maar de ophanging van de schelp gaat gewoon na een jaar of 2 a 3 stuk (aan slijtage). Bij deze Astro lijkt het vooralsnog prima te gaan en ook 0 problemen. Alleen dat je je headset wat aan moet duwen in de lader is wat raar en ongemakkelijk (misschien is dat in een nieuwe revisie overigens gefixed, heb het niet bijgehouden), maar ik heb werkelijk nog niks raars meegemaakt. Ook naar de PC is ie prima te gebruiken en qua lading gaat ie ook lang genoeg mee. Kan er ongeveer 2 a 3 lange avonden mee gamen voor ie weer opgeladen moet worden, dus als ik hem elke keer aan de lader leg na het gamen, gaat het gewoon prima.

Omdat ik verder toch alleen achter mijn pc (en consoles) zit, vind ik het ook geen issue dat er geen bluetooth in zit.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Ja ik maak me daar dan ook niet echt druk om.

Ik maak me wel druk over het feit dat de de voice audio bug nog steeds aanwezig is in Halo 5.
Het valt me op dat mensen hier Halo 5 spelen maar het probleem niet noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:02
jori040 schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:49:
[...]

Ja ik maak me daar dan ook niet echt druk om.

Ik maak me wel druk over het feit dat de de voice audio bug nog steeds aanwezig is in Halo 5.
Het valt me op dat mensen hier Halo 5 spelen maar het probleem niet noemen.
Ik ben weer gestopt met spelen vanwege dit probleem. Er mist gewoon wat, en de subtitles werken ook niet erg prettig.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Harmsen schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:52:
[...]

Ik ben weer gestopt met spelen vanwege dit probleem. Er mist gewoon wat, en de subtitles werken ook niet erg prettig.
Een iemand heeft er op Reddit wat van gezegd en verder is er niets te vinden over dit probleem.
Check elke dag de 343/Halo twitter in de hoop over wat patch info.

Een van de betere 4K titels en dan zo weinig klachten. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:27:
[...]

Oke. Ja ik heb Bluetooth niet nodig aangezien ik de headset enkel en alleen voor de Xbox One X ga gebruiken. Dus dan houdt ik het prijsverschil tussen 600 en 700 lekker in m'n zak. ;)
Voor de PS4 Pro heb ik dan de TB PX4 die ik al jaren gebruik.
Shit zeg, ik zit met precies dezelfde overweging.. Het betere surf/youtube werk doe ik toch op de iPad met mijn AirPods dus ik denk dat ik ook voor de 600 ga..

Overigens staat er nog €50,- open bij GameMania die ik op kan halen omdat ik de X al via de Media Markt heb kunnen scoren dus wissel ik het daar wel in _/-\o_

En nu toch nog een middagje twijfelen of ik toch niet voor de Plantronics moet gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Forza 7 is (eindelijk) geinstalleerd, kort even kunnen testen en console lijkt op eerste zicht redelijk stil te blijven. Althans op afstand. Als ik er héél dichtbij ga luisteren (bijna met oor ertegen) dan hoor ik de fan wel maar is eerder een getik dan een geblaas, wat hopelijk niet luider wordt want denk dat het dan zeer irritant gaat worden. Moet er dan wel bijna oor op gaan leggen hoor, maar vind het raar dat het geen zacht geblaas is en zo een getik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
jori040 schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:01:
[...]

Een iemand heeft er op Reddit wat van gezegd en verder is er niets te vinden over dit probleem.
Check elke dag de 343/Halo twitter in de hoop over wat patch info.

Een van de betere 4K titels en dan zo weinig klachten. :?
Wat bedoel jij met voice audio? Ik hoor ze gewoon tegen elkaar praten.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Lekker Ventje schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:06:
[...]

Wat bedoel jij met voice audio? Ik hoor ze gewoon tegen elkaar praten.
Ik dus niet.
In de SP begint het probleem net na de intro.Er komt geen geluid uit mijn team en vijand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Klinkt als dit maar minder luid hier : YouTube: Xbox One X fan noise is creepy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:41

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Zit in dubio wat ik moet doen met mijn scorpio. Alles ging perfect, totdat ik de blu ray app heb geinstalleerd en de 4k schijf opstarte. na 2 keer goed te hebben geopend, en geen hdr melding in beeld kwam, heb ik de tv ingesteld op HDMI ultra deep colour. Dit stond blijkbaar nog uit. en vervolgens liep de blu ray app vast.

nadien is alles vastgelopen, zelfs instellingen e.d. gaf de melding "duurde te lang om op te starten" of andere foutmeldingen die met de harde schijf te maken lijken te hebben.

Force restart en reset met behoud van gegevens hielpen niets, tot ik de app van blu ray naar een externe schijf heb gezet. (speciaal hiervoor gekoppeld). Vanaf dat moment lopen spellen niet meer vast, en eigenlijk nog geen problemen weer gehad.

Moet ik nu bij coolblue gratis omwisselen voor een gewone X, reperatie proces via microsoft starten, of door blijven gamen, aangezien nu alles wel weer blijkt te werken....

Iemand een tip, of ervaring met dat de bluray app voor problemen zorgt op interne opslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Patrock schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:27:
Iemand een tip, of ervaring met dat de bluray app voor problemen zorgt op interne opslag?
Niet direct van toepassing, maar wellicht toch relevant voor je:
https://www.forbes.com/si...-a-disaster/#6481cd7d2bde

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Goed om te lezen dat de One X een hele sterke launch week had in het VK. 80.000 units sold VS 50.000 Pro's in hun launch weeks. Gun MS een goed succes,dat verdienen ze met de One X. Echt een prachtig apparaat in alle opzichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik snap dat je singleplayer games opnieuw speelt (zelf ook gedaan met een aantal remasters) als ze er echt mooier uitzien. Beetje rustig rond kijken en je vergapen aan al het moois. Maar een snelle multiplayer game speel je toch niet voor de graphics, lijkt me? Ik denk dat je na 5 minuten bent vergeten dat je een mooiere versie speelt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:53:
[...]

Goed om te lezen dat de One X een hele sterke launch week had in het VK. 80.000 units sold VS 50.000 Pro's in hun launch weeks. Gun MS een goed succes,dat verdienen ze met de One X. Echt een prachtig apparaat in alle opzichten.
Dat is positief Microsoft nieuws.
Natuurlijk zijn het freaks zoals wij die dat ding graag meteen willen hebben dus ik ben benieuwd wat de X de komende maanden gaat doen.

Op exclusief gebied mag het wel wat beter vind ik.

[ Voor 13% gewijzigd door jori040 op 13-11-2017 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
16 November One X update voor PES 2018

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DOgDTvPW4AAO2Un.jpg

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op maandag 13 november 2017 @ 15:36:
16 November One X update voor PES 2018

[afbeelding]
Zeer benieuwd wat ze met de blimp view gaan doen, die zag er altijd vrij matig uit.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 13 november 2017 @ 15:04:
[...]

Ik snap dat je singleplayer games opnieuw speelt (zelf ook gedaan met een aantal remasters) als ze er echt mooier uitzien. Beetje rustig rond kijken en je vergapen aan al het moois. Maar een snelle multiplayer game speel je toch niet voor de graphics, lijkt me? Ik denk dat je na 5 minuten bent vergeten dat je een mooiere versie speelt. :P
Dat denk ik ook.
Maar als ik de keuze heb, dan speel ik toch liever in 4K dan in een lagere resolutie.
Dus goede reden om deze topper weer eens op te pakken !

[ Voor 14% gewijzigd door justifire op 13-11-2017 15:50 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Als ze daar dan zowel 4K als HDR aan toevoegen wordt het een mega kleurenfestijn :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:55

Convoy

g44p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:29:
[...]

@exactor it Waarom ben je niet lovend over de 600 ? Wat merk jij als verschillen tussen de 600 en jouw duurdere headset ? Welke is jouw duurdere ?
Ik ben niet lovend omdat het geluid gewoon prima is. En niet meer dan dat. Super subjectief natuurlijk.

Ik heb een tijdje Astros te leen gehad (a40 denk ik). Heb best lang Tritton 720+ gehad (aan het begin geweldig maar hij was na 2 jaar veel minder bombastisch qua geluid, bouwkwaliteit super). Tussendoor ook wat super goede sennheisers van een vriend zijn werk gehad. Van die geluidstechnicus dingen. Geen mic maar echt te gek qua herrie. Die waren meen ik 400 euro. En de afgelopen maanden heb ik de MS stereo headset gehad. Zat voor geen meter en OK geluid (minder goed dan de Stealth).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Net Battlefront 2 gedownload en gespeeld.
Mijn god wat ziet dat er goed uit op de X in HDR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
justifire schreef op maandag 13 november 2017 @ 15:48:
[...]

Dat denk ik ook.
Maar als ik de keuze heb, dan speel ik toch liever in 4K dan in een lagere resolutie.
Dus goede reden om deze topper weer eens op te pakken !
Uiteraard. Zou gek zijn als je liever in een lagere reso speelt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:00:
[...]

Er zijn natuurlijk grenzen :+
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
Jup, die stond ook direct nr.1 slechtste aankoop 2017. Gelukkig dat SW:BF2 te spelen was via EA access, anders kon die direct plekje nummer 2 nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:33:
[...]

Jup, die stond ook direct nr.1 slechtste aankoop 2017. Gelukkig dat SW:BF2 te spelen was via EA access, anders kon die direct plekje nummer 2 nemen.
Mafia 3 niet gekocht dit jaar? Wat een boutspel is dat.

Ik wilde stiekem opgeven met Cuphead. Maar het mag niet van mijn vier-jarigen. Kom papa we gaan met de zingende mannetjes spelen roepen ze steeds als ik ze aan aan het zoo tycoon wil zetten. (aanrader met Kinect overigens. Super suf maar mijn kinderen vinden het hilarisch om dieren te entertainen) (niet suf dat ze het leuk vinden. Het is een klein stukje van het spel wat die mannen uren willen doen. :))

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2017 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Fan heeft hier echt wel een ratelend geluid. Kan iemand eens checken of dat bij zijn One X ook zo is? (redelijk luid zetten om het te horen in filmpje) : YouTube: Xbox One X (normal version) fan rattle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-09 12:27
ikdedinges schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:07:
Net Battlefront 2 gedownload en gespeeld.
Mijn god wat ziet dat er goed uit op de X in HDR!
show even screenies. van jou! niet van internet.
overweeg die game namelijk ook

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:56:
[...]

Ik vond Mafia 3 ook nog wel te doen. Je moet hem alleen niet 10 uur op 1 dag doen. En zijmissies veelal laten voor wat het is als je op de helft bent. Hoofdverhaal is namelijk prima. En nu ook voor een leuke prijs te krijgen. Als achievementhoer echter is het wel een bittere pil ja :P
Ik wilde stiekem opgeven met Cuphead.
Haha. Haha. Ik heb totaal geen medelijden :>

Nee mijn slechtste titel van dit jaar gaat naar For Honor met Sea of Thieves, Yooka Laylee, Recore, Guardians of the Galaxy er vlak achter. Allemaal spellen die het qua gameplay gewoon niet op orde hadden om me langer dan 30 minuten te vermaken. For Honor en Sea of Thieves gelukkig niet voor hoeven betalen.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 13-11-2017 17:12 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 13:24
Ik vind het super jammer en een gemiste kans dat de One X een hele matige UHD speler blijkt te zijn. Ik had gehoopt dat de X zich kon meten met de beste UHD spelers op de markt. Het zal voor de meeste mensen niks uitmaken, maar het is voor mij de enige reden om een X aan te schaffen. De games zijn gewoon bonus. https://www.forbes.com/si...-a-disaster/#626f7d52bdea Misschien dat de update het op gaat lossen. Dan is het alleen nog afwachten of Microsoft Dolby Vision toe gaat voegen. Ik hoop het van harte want een dedicated speler voor 600 euro vind ik ook zonde.

[ Voor 19% gewijzigd door zwembroek op 13-11-2017 17:22 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zwembroek schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:18:
Ik vind het super jammer en een gemiste kans dat de One X een hele matige UHD speler blijkt te zijn. Ik had gehoopt dat de X zich kon meten met de beste UHD spelers op de markt. Het zal voor de meeste mensen niks uitmaken, maar het is voor mij de enige reden om een X aan te schaffen. De games zijn gewoon bonus. https://www.forbes.com/si...-a-disaster/#626f7d52bdea
ik had toevallig de 3 star trek films op 4K UHD gekocht en ze op de xbox one s afgespeeld. Vond het beeld tegenvallen en mijn 4k h.265 mkv rips van 80GB zijn net zo mooi.. maar zal het nog een op de xbox one x testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:00
Ik vind het super jammer en een gemiste kans dat de One X een hele matige UHD speler blijkt te zijn. Ik had gehoopt dat de X zich kon meten met de beste UHD spelers op de markt. Het zal voor de meeste mensen niks uitmaken, maar het is voor mij de enige reden om een X aan te schaffen. De games zijn gewoon bonus. https://www.forbes.com/si...-a-disaster/#626f7d52bdea
Tsja, ik zie het hebben van een uhd speler erin juist weer als bonus, ben al lang blij dat deze erin zit.

Overigens zie ik bovenaan je link ook staan:

[Update: Microsoft has gone public to say that the issues raised in this story should be fixed soon by a software update. Full story on that announcement here; I've left the original story untouched.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 13:24
Xgar schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:20:
[...]

[Update: Microsoft has gone public to say that the issues raised in this story should be fixed soon by a software update. Full story on that announcement here; I've left the original story untouched.]
Het is afwachten idd. Maar ik verwacht er niet veel van. De PS3 kon zich destijds wel meten met de beste standalone spelers. Maar Sony heeft het nu echt laten afweten met hun pro door er een gewone blu ray speler in te zetten. Er is wel degelijk een markt voor. Daarom hoop ik dat de X alsnog gaat verassen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Is inderdaad wel een enorme misser van Sony om geen UDH speler in hun PS4Pro te stoppen. Was eigenlijk quasi enige reden waarom ik een Xbox One S had gekocht naast mijn PS4Pro...met als gevolg dat ik enkele Xbox games heb gekocht en nu een upgrade heb gedaan naar een Xbox One X. Als de PS4Pro een UHD speler had gehad, denk ik niet dat ik nog een Xbox had gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:11:
[...]
Ik vond Mafia 3 ook nog wel te doen. Je moet hem alleen niet 10 uur op 1 dag doen. En zijmissies veelal laten voor wat het is als je op de helft bent. Hoofdverhaal is namelijk prima. En nu ook voor een leuke prijs te krijgen. Als achievementhoer echter is het wel een bittere pil ja :P

[...]
Gaat mij niet eens om de achievements. Laadtijden zijn afgrijselijk. Controls werken niet strak. Tegenstanders schieten alsof ze Jack Reacher zijn. Verhaal is raar. En als ik mafia mannetje ben wil ik een Italiaan zijn. Niet een gast die crimineel is en roept dat hij mafia man is. Hij is niet eens fatsoenlijk opgegroeid in de mafia. Kan het niet serieus nemen zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het super jammer en een gemiste kans dat de One X een hele matige UHD speler blijkt te zijn. Ik had gehoopt dat de X zich kon meten met de beste UHD spelers op de markt. Het zal voor de meeste mensen niks uitmaken, maar het is voor mij de enige reden om een X aan te schaffen. De games zijn gewoon bonus. https://www.forbes.com/si...-a-disaster/#626f7d52bdea Misschien dat de update het op gaat lossen. Dan is het alleen nog afwachten of Microsoft Dolby Vision toe gaat voegen. Ik hoop het van harte want een dedicated speler voor 600 euro vind ik ook zonde.
Altijd leuk hoe een bepaald toestel van een bepaald bedrijf behoorlijk wat kuren heeft, maar wordt neergezet als 'top toestel waar nog wat software fixjes voor moeten komen', maar dit geval meteen 'serious bad news' hoe slecht die UHD speler dan is.

Beetje zoals toendertijd met de 50/60hz issues rond de hdmi-in en dvd, is toen uiteindelijk ook gewoon gefixed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Op het Resetera forum is iemand die in de preview zit, die eerst ook veel problemen had met de zwartwaarden. Volgens hem is dit met de laatste alpha opgelost. Zie Xbox One Update Preview Thread.

Voor jezelf: je kan zo € 300 besparen door Xbox One S te kopen, die heeft ook gewoon een UHD-drive, en krijgt ook dezelfde update.

[ Voor 6% gewijzigd door SpankmasterC op 13-11-2017 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:14

BroWohsEdis

George Orwell was right.

lapino schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:01:
Fan heeft hier echt wel een ratelend geluid. Kan iemand eens checken of dat bij zijn One X ook zo is? (redelijk luid zetten om het te horen in filmpje) : YouTube: Xbox One X (normal version) fan rattle
Dat hoort niet, ik heb het bij mijn One S opgelost door op de fan te slaan. Mijn Xbox One X heeft dit niet.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-09 11:54
Iemand ervaring met het overzetten van alle data van xbox one naar een xbox one x? Dat is inc save games? Zodat je zo door kan op de x?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Dutchzilla schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:11:
[...]

show even screenies. van jou! niet van internet.
overweeg die game namelijk ook
https://account.xbox.com/...31-4407-90f2-7e9b54b0347c

alstu, staan een paar screenshots op mn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
lapino schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:30:
Is inderdaad wel een enorme misser van Sony om geen UDH speler in hun PS4Pro te stoppen. Was eigenlijk quasi enige reden waarom ik een Xbox One S had gekocht naast mijn PS4Pro...met als gevolg dat ik enkele Xbox games heb gekocht en nu een upgrade heb gedaan naar een Xbox One X. Als de PS4Pro een UHD speler had gehad, denk ik niet dat ik nog een Xbox had gekocht.
Mwah ik denk dat de groep mensen die nooit meer films vanaf digitale media afspeelt én nog geen 4K set heeft, aanzienlijk groter is dan de rest. En dan heb je nog een groep met wel 4K die genoegen neemt met Netflix/Pathé/Videloand/torrents. Blu-ray/DVD sales zijn al lager dan ooit. UHD zal ook niet heel denderend zijn. Als de X over een half jaar wellicht goedkoper wordt en er komt een nog goedkopere versie zonder UHD, dan kan Sony, ondanks alle exclusives, denk ik wel zijn borst natmaken.

http://www.denofgeek.com/...-sales-and-an-era-passing

Je kan het ook omdraaien: als de X € 50,- of € 100,- goedkoper was zonder UHD speler, hadden ze er waarschijnlijk veel meer verkocht. Ik snap wel dat Microsoft het erin heeft gestopt. Die zitten qua sales natuurlijk in een positie dat ze zoveel mogelijk USP's in hun hardware willen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LkHheInPcWszO8oC8krk8wFv/thumb.jpg
Nieuwe Elite Controllers? In de alpha hardware store...

[ Voor 7% gewijzigd door harrytasker op 13-11-2017 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter711
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21-01 22:52
Precies ook de enige reden voor mij om de XBOX X te kopen.: de UHD player
De Checkerboard Rendering OP PS4 pro is voor mij gewoon goed genoeg op mijn 4K LG en persoonlijk vind ik dat de PS4 meer en betere exclusives heeft. Wel een gemiste kans van Sony geen UHD player in de PRO te zetten...als ze dat hadden gedaan.....
Pluspunt van mijn XBOX X Scorpio is wel dat ie STIL is.... erg stil in vergelijking met mijn PS4 PRO. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpankmasterC schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:46:
[...]

Op het Resetera forum is iemand die in de preview zit, die eerst ook veel problemen had met de zwartwaarden. Volgens hem is dit met de laatste alpha opgelost. Zie Xbox One Update Preview Thread.

Voor jezelf: je kan zo € 300 besparen door Xbox One S te kopen, die heeft ook gewoon een UHD-drive, en krijgt ook dezelfde update.
In de beta en delta ook.
Komt hier zojuist binnen rollen.

November 12th: New Preview Alpha, BETA and DELTA build available (1711.171110-1615)

DETAILS:
OS version released: rs3_release_xbox_dev_1711.171110-1615
Available: 6:00PM PST 11/12 (2:00AM GMT 13/11)

FIXES:

My Games and Apps

·         Fixed an issue when installing an update for some games caused the entire game to re-install on completion.

·         Fixed an issue with some Game Saves in which they did complete after previously playing offline.

·         Fixed an issue in which Games on external HDD that are not registered on a new console that have updates do not show in the Updates section of collection.

·         Fixed some graphical artifacts, textures, occlusion and compression for certain titles at the platform level.

·         Implemented updates to the 4k video pipeline for Netflix and key partners to support 4k VP9 video playback

Notifications

·         Fixed an issue in which notifications for messaging/parties and sometimes achievements were not popping/displaying.

Settings

·         Fixed the reliability of Network Transfer between consoles on your network. This resolves cases in which the source console could not be found, or installs start then failed.

·         Fixed an issue in the HDD Profile backup feature that would fail when loading the users gamerpic.

Localization Fixes

·         Various localization fixes to the shell UI and the accessories app.

Activity Feed

·         Fixed an issue in which Videos within the activity feed pages would often appear with black video playback.

Party Chat

·         Fixed issues with Crackling audio for some users in Party Chat

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-09 11:54
harrytasker schreef op maandag 13 november 2017 @ 18:16:
[afbeelding]
Dat is wel nice zeg, eindelijk wat variatie in de looks daarvan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Nu online
Enn ik denk dat mijn Xbox One X busted is :/ Heb verschillende verschillende HDMI ingangen geprobeerd, en bij alle zie ik zwarte vegen over het scherm. Mijn Switch en set top box hebben niet dit probleem.

Nog even pixel refresher van mijn tv aangezet voor de zekerheid, maar ben echt bang dat ik hem moet omruilen bij Microsoft =/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003

nFo

To easy schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:48:
Iemand ervaring met het overzetten van alle data van xbox one naar een xbox one x? Dat is inc save games? Zodat je zo door kan op de x?
Ja heel simpel alles op een Externe schijf gooien en aansluiten op de X, To easy. ;)
Of met een netwerk kabel van console A naar B, niet geprobeerd maar zal ook wel vlot gaan.
In de Xbox store staat ook hoe het werkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Peter711
Silversin schreef op maandag 13 november 2017 @ 18:21:
Enn ik denk dat mijn Xbox One X busted is :/ Heb verschillende verschillende HDMI ingangen geprobeerd, en bij alle zie ik zwarte vegen over het scherm. Mijn Switch en set top box hebben niet dit probleem.

Nog even pixel refresher van mijn tv aangezet voor de zekerheid, maar ben echt bang dat ik hem moet omruilen bij Microsoft =/
Heb je ook een andere High Speed HDMI kabel geprobeerd?
Kans is klein maar ik heb ook wel eens problemen gehad met Dune player en toen bleek de HDMI kabel niet goed. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

To easy schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:48:
Ja, ik heb alle games op een 2TB disk gezet en had daarna nog iets van 30GB over. Ook al mijn settings gekopieerd.

Toen de X ge-unboxed was en aangesloten, zowel de externe SSD en externe HDD gekoppeld. Bij het eerste opstarten zag de X dat ik instellingen had en of ik die wilde laden. Daarna kon ik direct spelen (na een verplichte system update). Was echt easy peasy.....
[afbeelding]
Oeh....hebben....Wil wel een custom Elite.... :Y

Overigens zijn de problemen met de Xbox Remote opgelost.... gevalletje nieuwe batterijen.... :X

[ Voor 5% gewijzigd door MRE-Inc op 13-11-2017 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter711
Externe HD (WD Passport 3 TB) licht blijft bij mij knipperen.... hd slaat wel af maar wel vreemd dat in energie spaarstand HD licht blijft knipperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 15:55:
[...]

Ik ben niet lovend omdat het geluid gewoon prima is. En niet meer dan dat. Super subjectief natuurlijk.

Ik heb een tijdje Astros te leen gehad (a40 denk ik). Heb best lang Tritton 720+ gehad (aan het begin geweldig maar hij was na 2 jaar veel minder bombastisch qua geluid, bouwkwaliteit super). Tussendoor ook wat super goede sennheisers van een vriend zijn werk gehad. Van die geluidstechnicus dingen. Geen mic maar echt te gek qua herrie. Die waren meen ik 400 euro. En de afgelopen maanden heb ik de MS stereo headset gehad. Zat voor geen meter en OK geluid (minder goed dan de Stealth).
Oke. Jij zou dus de Stealth 600 aanbevelen i.p.v. de RIG400HX? :)
justifire schreef op maandag 13 november 2017 @ 18:18:
[...]

In de beta en delta ook.
Komt hier zojuist binnen rollen.

November 12th: New Preview Alpha, BETA and DELTA build available (1711.171110-1615)

DETAILS:
OS version released: rs3_release_xbox_dev_1711.171110-1615
Available: 6:00PM PST 11/12 (2:00AM GMT 13/11)

FIXES:

My Games and Apps

·         Fixed an issue when installing an update for some games caused the entire game to re-install on completion.

·         Fixed an issue with some Game Saves in which they did complete after previously playing offline.

·         Fixed an issue in which Games on external HDD that are not registered on a new console that have updates do not show in the Updates section of collection.

·         Fixed some graphical artifacts, textures, occlusion and compression for certain titles at the platform level.

·         Implemented updates to the 4k video pipeline for Netflix and key partners to support 4k VP9 video playback

Notifications

·         Fixed an issue in which notifications for messaging/parties and sometimes achievements were not popping/displaying.

Settings

·         Fixed the reliability of Network Transfer between consoles on your network. This resolves cases in which the source console could not be found, or installs start then failed.

·         Fixed an issue in the HDD Profile backup feature that would fail when loading the users gamerpic.

Localization Fixes

·         Various localization fixes to the shell UI and the accessories app.

Activity Feed

·         Fixed an issue in which Videos within the activity feed pages would often appear with black video playback.

Party Chat

·         Fixed issues with Crackling audio for some users in Party Chat

Zit in de Beta maar nog geen update helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
[afbeelding]
Nieuw, maar toch nog de oude zonder Bluetooth?

SCUF Forza Elite Wireless Controller
$299.00

To celebrate Forza Motorsport 7, SCUF has teamed up with Porsche and Turn 10 Studios to create this limited-edition controller. It's custom crafted with an exclusive silver finish, red and black racing stripes, black carbon fiber accents, and real Alcantara leather handles.
Compatible with Xbox One, Xbox One S, and Xbox One X consoles.
Release date: Dec. 31, 2017

https://www.microsoft.com...vetab=pivot%3aoverviewtab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Nu online
Peter711 schreef op maandag 13 november 2017 @ 18:27:
[...]

Heb je ook een andere High Speed HDMI kabel geprobeerd?
Kans is klein maar ik heb ook wel eens problemen gehad met Dune player en toen bleek de HDMI kabel niet goed. O-)
Probeer zo de switch kabel wel, maar ik vermoed dat het de console zelf is. Gisterenavond nergens last van gehad.

Edit: Na pixel refresher te draaien op de tv lijkt het weg. Vreemd dat ik er alleen last van had op de Xbox.

[ Voor 12% gewijzigd door Silversin op 13-11-2017 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op maandag 13 november 2017 @ 19:13:
[...]

Oke. Jij zou dus de Stealth 600 aanbevelen i.p.v. de RIG400HX? :)

[...]

Zit in de Beta maar nog geen update helaas.
Ik weet niet of ik hem zou aanbevelen. Ligt er aan wat je zoekt. Ik zeg steeds dat ik de Stealth prima vind. Weet niet of dat echt een aanbeveling is. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:18
bram1984 schreef op maandag 13 november 2017 @ 18:07:
[...]

Mwah ik denk dat de groep mensen die nooit meer films vanaf digitale media afspeelt én nog geen 4K set heeft, aanzienlijk groter is dan de rest. En dan heb je nog een groep met wel 4K die genoegen neemt met Netflix/Pathé/Videloand/torrents. Blu-ray/DVD sales zijn al lager dan ooit. UHD zal ook niet heel denderend zijn. Als de X over een half jaar wellicht goedkoper wordt en er komt een nog goedkopere versie zonder UHD, dan kan Sony, ondanks alle exclusives, denk ik wel zijn borst natmaken.

http://www.denofgeek.com/...-sales-and-an-era-passing

Je kan het ook omdraaien: als de X € 50,- of € 100,- goedkoper was zonder UHD speler, hadden ze er waarschijnlijk veel meer verkocht. Ik snap wel dat Microsoft het erin heeft gestopt. Die zitten qua sales natuurlijk in een positie dat ze zoveel mogelijk USP's in hun hardware willen.
Volgens mij was de X ofwel de S echt niet goedkoper als ze er geen UHD speler in hadden gedaan. Want die Blu-ray speler moet er toch in voor de games. UHD betekent slechts een paar andere aansluitinkjes om 4k weer te geven en dat moest toch voor het weergeven van 4K beelden... Ik denk zelf dat Sony de PS4 niet heeft uitgerust met een UHD-speler om hun markt van losse UHD-spelers ofwel hun streamingdienst te beschermen.

http://www.trustedreviews...lu-ray-player-neo-2940170
So why no 4K Blu-ray? The most obvious argument is cost, that adding 4K Blu-ray playback would drive the price too high. I don’t buy it, because Microsoft managed it just fine, and I’d bet the upcoming Xbox Scorpio will have that ability too. A cynical person might say that Sony doesn’t want to undercut the sales of its own shiny UHD Blu-ray player. I’m inclined to agree.
Read more at http://www.trustedreviews...40170#7PkDww7U46EFbKXh.99

Ik was net trouwens bij de mediamarkt in Utrecht. Geen XOX'en meer beschikbaar natuurlijk, er lagen slechts 5 XOS, maar wel minstens 60 Playstations gewoon in de schappen... wtf.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
justifire schreef op maandag 13 november 2017 @ 19:33:
[...]

Ook niet onder system -> updates ?
Je hebt de X wel geregistreerd in de insider app ?
Jup. Zit in de Beta.
En heb net nog gechecked bij Updates. Maar nog niets. Probeer straks nog wel een keer. Mogelijk komt het in waves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Weet iemand of je alleen de rubbers van de thumbstick van de Elite controller ergens kan kopen ? Ik zat er laatst wat aan te draaien en normaal gesproken zitten ze vast. Als je hard genoeg draait, dan komen ze los en kun je ze eraf trekken. Kan wel hele nieuwe thumbsticks gaan bestellen, maar dat vind ik eigenlijk nou ook weer niet nodig. Gewoon wat rubbertjes bestellen, beetje lijm erin en erop drukken en klaar.

Kan wel de rubbers van de kleine sticks erop zetten natuurlijk, maar heb liever een reserve setje. Deze zijn namelijk versleten en dat merk ik goed in BF1.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZXl0tss.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@Ramon Goed punt als het inderdaad weinig tot niks extra's zou kosten. Dan is het een gemiste kans. Ik persoonlijk mis het in ieder geval niet. Ik zou niet meer weten wanneer ik voor het laatst een DVD of Blu-ray heb aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Ramon schreef op maandag 13 november 2017 @ 19:25:
[...]

Volgens mij was de X ofwel de S echt niet goedkoper als ze er geen UHD speler in hadden gedaan. Want die Blu-ray speler moet er toch in voor de games. UHD betekent slechts een paar andere aansluitinkjes om 4k weer te geven en dat moest toch voor het weergeven van 4K beelden... Ik denk zelf dat Sony de PS4 niet heeft uitgerust met een UHD-speler om hun markt van losse UHD-spelers ofwel hun streamingdienst te beschermen.

http://www.trustedreviews...lu-ray-player-neo-2940170

[...]
Dit, plus bij de introductie van de PS4 Pro had Sony volgens mij nog geen enkele standalone UHD-speler of drive beschikbaar. En Sony wilde waarschijnlijk geen drives extern inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:56:
[...]

Ik wilde stiekem opgeven met Cuphead. Maar het mag niet van mijn vier-jarigen. Kom papa we gaan met de zingende mannetjes spelen roepen ze steeds als ik ze aan aan het zoo tycoon wil zetten.
Slimme kinderen! Want papa moet gewoon cuphead op 100% krijgen. Als boetedoening voor het niet completen van Gianna!

Edit: hebben jullie dat ook dat als jullie in de xbox app in de store op cod world war II zoeken jullie geen prijs krijgen maar de zin: play on xbox one. Ik kan me niet herinneren dat ik het spel heb gekocht 7(8)7 Ben ook even niet thuis dus ik kan het even niet checken.

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-11-2017 20:41 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Pagina: 1 ... 34 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.