Wacht, dat is wel de nieuwe. Maar FH3 zal je wel onder die 40 kunnen krijgen, die is al iets langer uit.Nefiorim schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:31:
[...]
Emmm Origins is die 2 weken geleden gelanceerd is. Welke nieuwe heb jij het over?
Denk niet dat Forza 4 nog een patch krijgt voor de X, FH3 en FM7 wel. GTA5 draait wel merkbaar 'beter' op de X, geen idee of die nog een enhanced patch gaat krijgen of alleen stukje locked 30 fps. Dimensions zal helemaal weinig bieden, heeft al lage laadtijden, weinig grafisch, heeft ook geen extra meerwaarde.PurpleBlue schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:32:
Ik twijfel erg of ik wel een Xbox One X moet kopen, daar ik niet veel game, en geen 4K tv heb.
Ook zie ik dat de Xbox One S 500GB voor leuke prijzen te koop zijn.
Ik speel vooral games als Forza motorsport 4, GTA 5, en Lego Dimensions en zie de meerwaarde van een X niet zo snel t.o.v een S voor mij.
Iemand die dat anders ziet?![]()
Gewoon de X ophalen? of annuleren en voor de S gaan?
Thanx
Met die games zou je beter met een S zitten, zeker als je ook niet bijzonder veel game.
[ Voor 59% gewijzigd door SinergyX op 13-11-2017 11:36 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.