[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.120 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vliegen hebben ze wel verbeterd :Y
Gisteren Narco Road weer eens gestart, wat een draak van een DLC :r
Big Foot die achter elk muurtje blijft hangen, bomen in de bocht van een weg, besturing die of helemaal naar links of helemaal naar rechts wil.....
Missie van 10 minuten die eindigd met een schans waarna je tussen de bomen gelanceerd word, dus klem, dus uitstappen en gijzelaar wordt meteen afgelegen, weer 10 minuten overnieuw en wederom zelfde gezeik, ragequit, Gears 4 opstarten, rust !! :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 20:12:
Zojuist Okami HD gekocht! Komt in december uit! *O*
Kun je mooi voor de tussentijd ww2 kopen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:27

TheVMaster

Moderator WOS
quorumz schreef op Tuesday 14 November 2017 @ 19:16:
God wat een waardeloze app is plex geworden. Testen die gasten helemaal niets tegenwoordig. Design is klote, veel te veel zoeken en scrollen wanneer je je films en series in verschillende shares hebt. Subs die niet meer goed werken en nu zorgt de laatste update ook nog eens dat afspelen gewoon tussendoor stopt met de melding dat hij het formaat niet kan afspelen. Oh Joy wat zal 4k hevc h.265 mkv doen...

Niemand die de app hier verder gebruikt?

Op mijn nvidia shield tv maar weer verder kijken grrr
Ik heb met de Plex Xbox App alleen maar problemen, nouja....4K content kan hij hier niet dmv Direct Play/Stream afspelen en laten we over Dolby Atmos maar helemaal zwijgen. Ik blijf voorlopig lekker bij de Shield :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter711
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21-01 22:52
Heb een PS4 PRO en nu een XBOX ONE X. Ben inmiddels aan dashbord XBOX gewend maar waarom Microsoft 8)7 moet ik naar beneden scrollen om mijn pins te zien. Waarom staan de pins niet bovenin scherm ???

[ Voor 4% gewijzigd door Peter711 op 14-11-2017 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Peter711 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:18:
HEB EEN PS4 PRO en nu een XBOX ONE X. Ben inmiddels aan dashbord XBOX gewend maar waarom Microsoft moet ik naar beneden scrollen om mijn pins te zien. Waarom staan de pins niet bovenin scherm ???
Ik heb ook echt een tijd zitten klooien maar uiteindelijk opgegeven dat deze ooit bovenin staan... |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:35
Lees nu pas dat Forza Horizon 3 ook de volledige enhanced treatment krijgt met 4K + Enhancements (HDR ondersteund het spel al). Dikke nice! :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 20:39:
[...]

Is de zombie modus te doen met 2 man? ;)
Vast wel als die twee mannen zeer toegewijd en zeer veel skills hebben. In ons geval ga ik maar vooral leunen op dat eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Peter711 schreef op Tuesday 14 November 2017 @ 21:18:
Heb een PS4 PRO en nu een XBOX ONE X. Ben inmiddels aan dashbord XBOX gewend maar waarom Microsoft 8)7 moet ik naar beneden scrollen om mijn pins te zien. Waarom staan de pins niet bovenin scherm ???
Dan verplaats je ze toch? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:41
Leg maar eens uit hoe dan? Volgens mij kan dat niet. Ik vind het ook raar dat je pins zo ver weg gestopt zitten.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ramon schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:47:
[...]
Leg maar eens uit hoe dan? Volgens mij kan dat niet. Ik vind het ook raar dat je pins zo ver weg gestopt zitten.
Laatst gespeelde spellen staan op voorpagina
Rest 1 click omlaag met RT....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ramon schreef op Tuesday 14 November 2017 @ 21:47:
[...]
Je kunt ze Pinnen aan je Home schern....en vervolgens kun je die blokken omhoog of naar beneden verplaatsen. Niet helemaal BOVENIN (waar je laatste gespeelde games/apps staan), maar wel net daaronder.
harrytasker schreef op Tuesday 14 November 2017 @ 21:56:
[...]

Laatst gespeelde spellen staan op voorpagina
Rest 1 click omlaag met RT....
Dat dus...en dan kun je die blokken (games/vrienden/apps) van volgorde laten wisselen.

[ Voor 25% gewijzigd door TheVMaster op 14-11-2017 21:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramon
Ja dat snap ik allemaal wel, maar @Peter711 vind het raar dat je je pins niet bovenaan in het homescherm kan zetten en ik vind dat ook raar. In plaats daarvan wordt 1/3 van mijn de bovenkant van mijn homescherm in beslag genomen met reclame voor Xbox Live. m.i. had de ruimte op het homescherm beter benut kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Waar ik nog last van heb met de Xbox One X is het volgende:
Als ik m'n Xbox aan zet, dan zet deze de TV en Receiver ook aan. Echter denkt de Xbox dat HDR dan niet mogelijk is (alleen het 4K vinkje is groen). (Xbox zit rechtstreeks op de tv aangesloten).

Zet ik echter de TV aan en dan de Xbox, dan staan wel alle vinkjes op groen. (Xbox zit rechtstreeks op de tv aangesloten).

Het lijkt wel alsof de Xbox alleen met opstarten met de TV communiceerd. Zet ik even kort 4:2:2 aan en weer uit, dan gaan wel alle vinkjes op groen. Het lijkt alsof ze dan wel weer de gegevens even hebben doorgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 20:09:
[...]

Vliegen hebben ze wel verbeterd :Y
Gisteren Narco Road weer eens gestart, wat een draak van een DLC :r
Big Foot die achter elk muurtje blijft hangen, bomen in de bocht van een weg, besturing die of helemaal naar links of helemaal naar rechts wil.....
Missie van 10 minuten die eindigd met een schans waarna je tussen de bomen gelanceerd word, dus klem, dus uitstappen en gijzelaar wordt meteen afgelegen, weer 10 minuten overnieuw en wederom zelfde gezeik, ragequit, Gears 4 opstarten, rust !! :P
Had alles al gehaald.... lijkt me funny om alles opnieuw te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter711
Ramon schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 22:23:
Ja dat snap ik allemaal wel, maar @Peter711 vind het raar dat je je pins niet bovenaan in het homescherm kan zetten en ik vind dat ook raar. In plaats daarvan wordt 1/3 van mijn de bovenkant van mijn homescherm in beslag genomen met reclame voor Xbox Live. m.i. had de ruimte op het homescherm beter benut kunnen worden.
Allereerst dank voor de replies
Maar ja, dat is precies wat ik bedoel _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Peter711 op 14-11-2017 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Peter711 schreef op Tuesday 14 November 2017 @ 22:37:
[...]

Allereerst dank voor de replies
Maar ja, dat is precies wat ik bedoel _/-\o_
Tja dat kan niet. Snap ook niet dat er reclame gemaakt wordt op het home screen, terwijl ik gewoon een Xbox Live Gold abonnement heb. Zou wel mooi zijn als dat zo zou kunnen, misschien komt dat ooit nog eens. Je kunt nu je home screen al (gedeeltelijk) aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie het verschil niet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 18:51:
[...]

Met jouw enthousiasme begin ik me steeds meer af te vragen waarom je niet gewoon een PC hebt. :)
Ik heb me er niet echt in verdiept omdat ik geen HDR TV of Monitor heb, maar volgens mij werkt HDR op de PC ook nog niet zo soepeltjes als op de X, danwel ondersteunen minder games het al... Ik ga daarbij af op http://www.pcgamer.com/what-hdr-means-for-pc-gaming/
Argh ik heb voornamelijk de hele tijd zoiets van 'blijf van die handbrake af!!!' :+

[ Voor 22% gewijzigd door Finraziel op 14-11-2017 23:47 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:05
Toch jammer dat de UHD Blu-ray speler, voor mij 40% reden van aanschaf, zo crap en onbruikbaar is... Hopelijk gaan/kunnen ze dat nog fixen maar ik ben er bang voor.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:24

Willybubba

Nut up or shut up.

Phusebox schreef op woensdag 15 november 2017 @ 05:44:
Toch jammer dat de UHD Blu-ray speler, voor mij 40% reden van aanschaf, zo crap en onbruikbaar is... Hopelijk gaan/kunnen ze dat nog fixen maar ik ben er bang voor.
Die is in de laatste beta update al gefixed voor zover ik weet. Of is er nog meer mis naast de gef*ckte black levels?

Ik ga vanavond de Spider Man Homecoming 4K Bluray kijken (eerste UHD Blu-ray die ik ga aanschouwen), ik laat wel ff weten wat ik ervan vind!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramon
Willybubba schreef op woensdag 15 november 2017 @ 07:13:
[...]

Die is in de laatste beta update al gefixed voor zover ik weet. Of is er nog meer mis naast de gef*ckte black levels?

Ik ga vanavond de Spider Man Homecoming 4K Bluray kijken (eerste UHD Blu-ray die ik ga aanschouwen), ik laat wel ff weten wat ik ervan vind!
Kon je niet een leukere titel kiezen voor je eerste UHD Blu-ray ervaring? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Deze komt toevallig vandaag uit ;)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Wat is er dan mismet 4K speler ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leijenman
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Misschien is dit al opgenoemd aantal dagen terug. Maar kwam dit forum nog tegen. https://www.gamefaqs.com/boards/691088-xbox-one/75970607
Zoals jullie ook zeer benieuwd naar rise of the tomb raider 4k. Alleen bij opstarten telkens zwart beeld. Oplossing zonder profiel opstarten en in menu pas inloggen. Schijnt aan je savegame te liggen. Daarna draaien als een zonnetje. Super mooi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

justifire schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 23:29:
[...]

Enigste verschil dat ik zie is dat de pc-versie soms stottert (framedrops ? vsync die ingrijpt ?) en de Xbox One X vrolijk fluitend het spul weergeeft B-)

Ben geen voorstander van Far Cry deeltje zoveel maar dit ziet er toch wel verdomd goed uit.
[video]
Alleen voor de omgeving zou ik de game al aanschaffen. Maar je zag toch wel dat dit PS4(pro) beelden waren hè ? >:) Ben ik iig @bram1984 even voor..... en dat als Xbox phanboi :D

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
MRE-Inc schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:49:
[...]

Alleen voor de omgeving zou ik de game al aanschaffen. Maar je zag toch wel dat dit PS4(pro) beelden waren hè ? >:) Ben ik iig @bram1984 even voor..... en dat als Xbox phanboi :D
Haha, kun je nagaan hoe goed het er op de X uit gaat zien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-09 07:28
Serieus? Kijk eens naar dat asfalt ... Zit toch echt wel veel meer detail in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Wat werkt er niet? De black levels error bij HDR worden gefixed: https://twitter.com/XboxQwik/status/929893563516706816
Verder zelf geen noemeswaardige problemen met afspelen UHD discs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:51
Waarom wacht je dan ook niet even af? Het was ook mijn bedoeling om de X aan te schaffen voor de UHD Disk. Maar ik geef niet zomaar 500 uit voordat ik weet waar het ding toe in staat is. En ik geloof niet dat MS het op korte termijn voor elkaar krijgt om de X op hetzelfde niveau te krijgen als een goede dedicated speler.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-09 15:53
zwembroek schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:25:
[...]

Waarom wacht je dan ook niet even af? Het was ook mijn bedoeling om de X aan te schaffen voor de UHD Disk. Maar ik geef niet zomaar 500 uit voordat ik weet waar het ding toe in staat is. En ik geloof niet dat MS het op korte termijn voor elkaar krijgt om de X op hetzelfde niveau te krijgen als een goede dedicated speler.
Dit kan je toch ook al afspelen op de Xbox one S ?

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
harrytasker schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:55:
[...]

Wat werkt er niet? De black levels error bij HDR worden gefixed: https://twitter.com/XboxQwik/status/929893563516706816
Verder zelf geen noemeswaardige problemen met afspelen UHD discs.
Het gaat niet alleen om problemen of dat het gewoon goed werkt. Het gaat ook om beeldkwaliteit ten opzichte van de standalone spelers. Die is op dit moment vele malen beter bij Panasonic, Oppo en Sony. Deze spelers hebben ongeëvenaarde beeldkwaliteit. Ik had stiekem gehoopt dat de X dit ook zou hebben.
Ik geef liever 500 euro uit aan een speler die ook een gameconsole is, dan 500 voor alleen een UHD speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Jeroenzer schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:34:
[...]

Dit kan je toch ook al afspelen op de Xbox one S ?
Afspelen is idd het goede woord. Maar qua beeldkwaliteit is het gewoon ruk. De UHD speler van de S komt als slechtste uit de bus. Maar ik weet dat hier de doelgroep ook niet zit voor een high end UHD speler. Dus is het een zinloze discussie. Op een TV van 3000+ verwacht je ook de beste beeldkwaliteit. Wishfull thinking dat de X dit ook aan boord had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-09 22:40
uchiha tijntje schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:32:
@exactor it Heeft CoD nog steeds veel problemen met de servers? Met andere woorden, ga ik ragen omdat ik gekilled wordt door mensen waar ik op mijn scherm een heel magazijn in schiet en hij zich omdraait en hij schiet 1 keer en ik lig op de grond? :)
Ik vind het echt vreselijk, zelfs rare lag problemen als ik met NL mensen speel uit mijn eigen friendslist.
Hoorde dat ze in de US gaan testen met dedicated servers.
Die hadden ze allang moeten hebben.
Eigenlijk moet ik ook alleen de SP spelen, die ik erg leuk vind op veteran, en Multi laten liggen.
BF1 is online zoveel beter, leuker en afwisselender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schimanski schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:47:

BF1 is online zoveel beter, leuker en afwisselender.
Maar ook gewoon diezelfde lag kills heeft, inherent aan zo'n beetje elke BF/COD shooter :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Net een X opgepikt. Toevallig geluk. Kom van een release day One. Eerste indruk, silence!! Whoah. Awesome. En inderdaad, klein. En eindelijk van die powerbrick af. Eerst maar eens de rest van de dag laten downloaden en updaten. Vanavond maar eens kijken.

Kan de oude one naar mijn slaapkamer :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:45

Kalkie

NLMP

D-Ed schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 18:47:
[...]

Hoppa, scheelt toch weer drie Eurootjes 8) @Kalkie Vanaf morgen dus kraaaaaakhelder geluid _/-\o_
Ik ga even wat reviews lezen, mogelijk ga ik voor de 700, als dat betekent dat ik 'm dan ook op Bluetooth devices kan gebruiken.

Morgenavond weer knallen in Halo 5/Gears 4 of BF2 voor zolang als mijn nog trial duurt @D-Ed (en/of anderen)?

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-09 22:40
SinergyX schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:48:
[...]

Maar ook gewoon diezelfde lag kills heeft, inherent aan zo'n beetje elke BF/COD shooter :P
Na een bizar slecht lopend potje Cod meteen BF1 opgestart en TDM gespeeld met dezelfde mensen en mijn god wat een verademing. Cod lag kills klopt echt van geen kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schimanski schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:47:
[...]

Ik vind het echt vreselijk, zelfs rare lag problemen als ik met NL mensen speel uit mijn eigen friendslist.
Hoorde dat ze in de US gaan testen met dedicated servers.
Die hadden ze allang moeten hebben.
Er is al lang getest dat het meestal op dedicated servers draait. Vooral in Europa en grootste delen van de VS speel je 99% op dedicated. Heel soms gaat het naar client, maar ik ben het nog niet tegengekomen.

Heb zelf ook geen issues gehad met netwerk of dat iemand me echt veel langer zag dan ik hem. Sterker, volgens mij hebben ze het nu beter voor elkaar dan ooit. Tenminste, voor mij als iemand met goede verbinding en niet spelend met vrienden ging het uitermate goed. Punt is eerder dat de frequentie omhoog moet, maar overall vind ik de netcode nog niet zo storend. De balans in de mappen en de killstreaks irriteren me meer bv.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:45

Kalkie

NLMP

Even afgezien van de discussie rond lootcrates en de korte campaign, wat ziet de SP van SW Battlefront 2 er vet uit op de Xbox One X op 4K HDR. Ik heb maandag tot 02.00 de trial gespeeld omdat ik me vergaapte aan de graphics.

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:32:
@exactor it Heeft CoD nog steeds veel problemen met de servers? Met andere woorden, ga ik ragen omdat ik gekilled wordt door mensen waar ik op mijn scherm een heel magazijn in schiet en hij zich omdraait en hij schiet 1 keer en ik lig op de grond? :)
Niet zo zeer server problemen. Maar de lag compensation is er natuurlijk (p2p matchmaking). En de ingebakken afwijking tussen wat jij ziet en wat je tegenstander ziet zit er al sinds BO1 in. (Check dit filmpje dat ik jaren terug maakte YouTube: BO1 Splitscreen lag test Xbox360 ) (Deze verklaart waarom je soms dood gaat terwijl je je tegenstander niet eens ziet. Heeft niks met lag te maken YouTube: MW3 Splitscreen lag test Xbox360 )

Maar boeien. In de regel gaat het om mensen van achter neer knallen net zoals altijd. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2017 11:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:54
Ik vraag me af waarom er nog geen review gedaan is door tweakers, of heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Kalkie schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:57:
[...]

Ik ga even wat reviews lezen, mogelijk ga ik voor de 700, als dat betekent dat ik 'm dan ook op Bluetooth devices kan gebruiken.

Morgenavond weer knallen in Halo 5/Gears 4 of BF2 voor zolang als mijn nog trial duurt @D-Ed (en/of anderen)?
Als het goed is ben ik morgenavond weer online te vinden idd en ik probeer er zaterdag ook weer tijd voor in te plannen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:28
drakiesoft schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:39:
Ik vraag me af waarom er nog geen review gedaan is door tweakers, of heb ik iets gemist?
Komt doordat de patches voor de games niet direct beschikbaar waren. Vandaar de vertraging.

Aan de andere kant kun je je afvragen wat een dergelijk review nog toevoegt. Volgens mij is alles inmiddels tot in den treuren besproken op allerlei andere betrouwbare kanalen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:44:
[...]

Komt doordat de patches voor de games niet direct beschikbaar waren. Vandaar de vertraging.

Aan de andere kant kun je je afvragen wat een dergelijk review nog toevoegt. Volgens mij is alles inmiddels tot in den treuren besproken op allerlei andere betrouwbare kanalen.
Of het aanstippen van de dit moment issues, waarvan aantal nog gefixed gaan worden, of tzt een extra patch krijgen om nog wat grafische eigenschappen te fixen. De 4k upgrades zullen altijd wel door blijven lopen, niet elke game ging direct vanaf dag 1, zeker niet games die al even uit zijn (Division nog niet?)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Rossi46 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:44:
[...]

Dan hoeft tweakers nooit meer een review te plaatsen, zijn altijd te laat met de reviews. Daarbij waren op de dag van release genoeg patches beschikbaar, hier zeker 8, dus een slap excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:57
ik snap er geen hout van.... sinds ik de One X heb staan krijg ik ineens mijn achievements in het nederlands :?

al mijn regional en language settings staan op English/English (United Kingdom) maar toch blijven die krengen in het NL voorbij komen. Rete irritant vind ik het omdat de vertalingen vaak ook zoooo slecht zijn :P

Iemand een idee hoe dat te fixen?

Verder wat is Assassins Creed Origins toch een onwijs mooie game zeg! Heb hier helaas alleen een 4K tv zonder HDR10 maar dan nog wat ziet het er strak uit en echt alles loopt vloeiend (iig nog geen stottering gezien).

Binnenkort ook maar eens Wolfenstein halen want die ziet er ook wel enorm goed uit... en Shadow of War staat ook nog op het lijstje (met als bijkomend voordeel: Play Anywhere! mogen echt wel meer studio's gebruik van maken!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
harrytasker schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:08:
[...]

Dan hoeft tweakers nooit meer een review te plaatsen, zijn altijd te laat met de reviews. Daarbij waren op de dag van release genoeg patches beschikbaar, hier zeker 8, dus een slap excuus.
Als ik Tweakers was dan zou ik het nut van de reviews ook zeker nader analyseren. Er gaat immers een hoop arbeid in zitten.

Het 'verlaat' publiceren van een review hoeft helemaal niet negatief te zijn, mits de review op dat moment iets toevoegt. We zullen zien of dat bij de XOX het geval is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaguar645 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:34:
ik snap er geen hout van.... sinds ik de One X heb staan krijg ik ineens mijn achievements in het nederlands :?

al mijn regional en language settings staan op English/English (United Kingdom) maar toch blijven die krengen in het NL voorbij komen. Rete irritant vind ik het omdat de vertalingen vaak ook zoooo slecht zijn :P

Verder wat is Assassins Creed Origins toch een onwijs mooie game zeg! Heb hier helaas alleen een 4K tv zonder HDR10 maar dan nog wat ziet het er strak uit en echt alles loopt vloeiend (iig nog geen stottering gezien).

Binnenkort ook maar eens Wolfenstein halen want die ziet er ook wel enorm goed uit... en Shadow of War staat ook nog op het lijstje (met als bijkomend voordeel: Play Anywhere! mogen echt wel meer studio's gebruik van maken!)
Toevallig Ubisoft games gespeeld? (AC origins iig.) Die hebben dat vaak. Is volgens mij niks aan te doen. Die gasten denken dat we heel graag rare Nederlandse vertalingen willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Yep, AssCreed Origins heeft NL achievements. De andere games die ik heb gespeeld op de One X niet.

Blijft tenenkrommend ook, dat "hippe" Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:39:
[...]

Toevallig Ubisoft games gespeeld? (AC origins iig.) Die hebben dat vaak. Is volgens mij niks aan te doen. Die gasten denken dat we heel graag rare Nederlandse vertalingen willen.
Het valt me idd op dat het bij de Ubi games vooral is.... hmmm... jammer dat ze dat voor me beslissen dan... toch maar eens feedback over geven :P (ook al verdwijnt het de prullenbak in....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Ook wel behoorlijk maf. Stel je bent 'foreign' en studeert/werk in Nederland (zijn er behoorlijk wat), dan krijg je dus altijd die bagger NL teksten te zien :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rossi46 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:35:
[...]

Als ik Tweakers was dan zou ik het nut van de reviews ook zeker nader analyseren. Er gaat immers een hoop arbeid in zitten.

Het 'verlaat' publiceren van een review hoeft helemaal niet negatief te zijn, mits de review op dat moment iets toevoegt. We zullen zien of dat bij de XOX het geval is :)
Lijkt me toch gewoon kwestie van populariteit? Even terug naar de PS4 pro
Die optie is er helaas nog niet bij alle games die een Pro-patch hebben gekregen. Het is nu dus nog zoeken naar games waarbij de Pro meerwaarde biedt
Daar hebben ze zelfs maar 1 game grotendeels getest.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:48
Die review hoeft wat mij betreft ook niet meer op Tweakers. Zoals aangegeven is alles al tot in de kleinste details besproken. Vindt het wel jammer dat het er niet van gekomen is, zéker gezien de populariteit van het product wat zich ook uit in de reacties in dit topic de afgelopen tijd. Een gemiste kans.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
DutchOwnage schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:24:
Die review hoeft wat mij betreft ook niet meer op Tweakers. Zoals aangegeven is alles al tot in de kleinste details besproken. Vindt het wel jammer dat het er niet van gekomen is, zéker gezien de populariteit van het product wat zich ook uit in de reacties in dit topic de afgelopen tijd. Een gemiste kans.
Zelfs geen nieuwsbericht op de dag van de lancering. Hoe selectief kan je het nieuws selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Willybubba schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:50:
Yep, AssCreed Origins heeft NL achievements. De andere games die ik heb gespeeld op de One X niet.

Komt gewoon omdat de persoon die deze keer in de Animus springt zo'n hip type is ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raziel
Rossi46 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:09:
Ook wel behoorlijk maf. Stel je bent 'foreign' en studeert/werk in Nederland (zijn er behoorlijk wat), dan krijg je dus altijd die bagger NL teksten te zien :?
Dat is al één reden om geen xbox te kopen voor mij. Ik heb mijn 360 in het Engels staan, mijn region staat ingesteld op UK (of US, weet ik even niet zeker) maar NOG krijg ik bepaalde menu's in het Nederlands te zien.

rete irritant, ik wil altijd al mijn GUIs in het Engels, dat vind ik gewoon fijner. Van games in het Nederlands krijg ik al helemaal jeuk en uitslag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:08:
Zitten er vervelende killstreaks in dan? Na COD4 Modern Warfare 1 zijn de killstreaks downhill gegaan..
Er zit nauwelijks iets in dat vervelend is. Je wordt af en toe gekilld door een glide bom (krijg je voor 6 of 7 kills en kun je eenmalig gebruiken). Er zit een soort chopper gunner in maar die ben ik maar 1 keer tegengekomen. Het gros van de dodelijke kills streaks ontwijk je vrij eenvoudig. Alleen de glide bom is irritant (is een soort predator missile).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Raziel schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:03:
[...]

Dat is al één reden om geen xbox te kopen voor mij. Ik heb mijn 360 in het Engels staan, mijn region staat ingesteld op UK (of US, weet ik even niet zeker) maar NOG krijg ik bepaalde menu's in het Nederlands te zien.

rete irritant, ik wil altijd al mijn GUIs in het Engels, dat vind ik gewoon fijner. Van games in het Nederlands krijg ik al helemaal jeuk en uitslag.
Op de XO kan je taal en regio onafhankelijk van elkaar instellen. Dus US als locatie met NL taal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
harrytasker schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:18:
[...]

Op de XO kan je taal en regio onafhankelijk van elkaar instellen. Dus US als locatie met NL taal.
Maar Ubisoft presteerd het om dat te overrulen. Alleen zei hebben achievements in het nederlands, ook al heb je de taal in NL staan. Heel apart en vooral heel irritant!

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Raziel schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:03:
[...]

Ik moet me dus corrigeren met mijn vorige post :) Want alles op mijn xbox is dus ook gewoon netjes engels behalve Ubisoft games.

Taal technisch hebben ze dat al lang netjes opgelost! Ik dacht alleen dat hier wellicht iets in mijn profile niet goed stond of ik iets anders over het hoofd had gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
harrytasker schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:18:
[...]

Op de 360 is het één setting inderdaad. Je stelt je country in en daarmee pas hij de taal (deels) aan.

Oh wee als ik dat ding koop en ik zie ergens een Nederlandse tekst staan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Jaguar645 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:33:
[...]

Ik moet me dus corrigeren met mijn vorige post :) Want alles op mijn xbox is dus ook gewoon netjes engels behalve Ubisoft games.

Taal technisch hebben ze dat al lang netjes opgelost! Ik dacht alleen dat hier wellicht iets in mijn profile niet goed stond of ik iets anders over het hoofd had gezien :)
Hier zie ik anders nog genoeg Nederlands met instellingen English/English (United Kingdom)/Netherlands:
"Tips en functies voor Xbox"
"Waar vind ik mijn games?"
"Speel 14 dagen gratis"

en zelfs nog steeds teksten uit een compleet andere regio (op de 360 was het meestal Deens, nu is het Noors):
"Gjør deg klar til Xbox One X"
Raziel schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:50:
[...]

Op de 360 is het één setting inderdaad. Je stelt je country in en daarmee pas hij de taal (deels) aan.

Oh wee als ik dat ding koop en ik zie ergens een Nederlandse tekst staan! ;)
Op de 360 kon je taal en locatie ook apart instellen. Maar voor sommige games moest je de locatie aanpassen om de taal te wijzigen. En als je uit België kwam en je wilde Nederlandse ondertitels bij Lego games, moest je je locatie wijzigen naar Nederland, anders waren ze Frans.

Eigenlijk zou de taal helemaal geen console-instelling moeten zijn, maar een account-instelling. Maar daar lag oorspronkelijk ook weer een deel van het probleem, naar ik heb begrepen. Als je een hotmail-account gebruikte werd weer gekeken in welk land dat was geregistreerd.

[ Voor 36% gewijzigd door MartijnS72 op 15-11-2017 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-09 22:46
ik heb een probleempje waar jullie mij hopelijk mee kunnen helpen:
mijn situatie is als volgt, ik heb zelf 2 xbox accounts, eentje voor betalingen en xbox live en een waar ik mee game. (vraag me niet waarom, dit is nu eenmaal zo :))
Nu heb ik onlangs een 2e xbox in huis gehaald waardoor de "oude" naar boven is gegaan en de nieuwe zijn plaats in de woonkamer heeft overgenomen.
Als ik op de nieuwe xbox met mijn game account inlog dan moet ik elke keer nog weer actief mijn betalingen account ook aanmelden om de game te kunnen starten. Op de oude xbox one was en is dit nooit een probleem.

Mijn vraag: kan ik dit oplossen en zo ja, hoe?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ourplayground schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:20:

Set as Home Xbox?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
mijn situatie is als volgt, ik heb zelf 2 xbox accounts, eentje voor betalingen en xbox live en een waar ik mee game. (vraag me niet waarom, dit is nu eenmaal zo :))
Je kan een migratie aanvragen als je dat zou willen. Even een belletje naar support met de vraag of ze alles van betaal -> game (of andersom) willen overzetten en klaar ben je.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Nu heb ik onlangs een 2e xbox in huis gehaald waardoor de "oude" naar boven is gegaan en de nieuwe zijn plaats in de woonkamer heeft overgenomen.
Als ik op de nieuwe xbox met mijn game account inlog dan moet ik elke keer nog weer actief mijn betalingen account ook aanmelden om de game te kunnen starten. Op de oude xbox one was en is dit nooit een probleem.

Op de "Home" console kan iedereen die inlogt gebruikmaken van de voordelen van het betalende account. Op andere consoles moet het betalende account ingelogd zijn.

Je kunt op je tweede console bijvoorbeeld ook het betalende account automatisch laten inloggen. En misschien je game account aan de controller koppelen, zodat die ook automatisch inlogt.
Je moet dan wel een beetje opletten welk account actief is, voordat je een game start. Of je zelf aanleren om eerst op de Xbox-knop op de controller te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2017 @ 14:03:
[...]

Er zit nauwelijks iets in dat vervelend is. Je wordt af en toe gekilld door een glide bom (krijg je voor 6 of 7 kills en kun je eenmalig gebruiken). Er zit een soort chopper gunner in maar die ben ik maar 1 keer tegengekomen. Het gros van de dodelijke kills streaks ontwijk je vrij eenvoudig. Alleen de glide bom is irritant (is een soort predator missile).
Je hebt me overtuigd, maar de vraag is of je je FIFA verslaving voldoende kunt verlaten om af en toe een potje te spelen? ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:29:
[...]

Je hebt me overtuigd, maar de vraag is of je je FIFA verslaving voldoende kunt verlaten om af en toe een potje te spelen? ;)
Dat lukt vast. Heb alleen nog af en toe dat ik een weekend lang FIFA speel voor de weekend league. Ben momenteel een beetje klaar er mee. Dus volop knallen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Xtuv schreef op Thursday 9 November 2017 @ 12:46:
[...]

We zijn er druk mee bezig, maar we lopen tegen dingen aan met het capturen waardoor het helaas allemaal wat uitloopt :'(

cc @JackSparrow
Enneh....is het issue met het capturen gefixt? :+ Enig idee wanneer we de review op de frontpage kunnen lezen? :9
ourplayground schreef op Wednesday 15 November 2017 @ 15:20:

En toch vraag ik het....waarom doe je dat dan ook? : >:)

[ Voor 52% gewijzigd door TheVMaster op 15-11-2017 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
JackSparrow schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:36:

En toch vraag ik het....waarom doe je dat dan ook? : >:)
iets met een trial gold account, toen niet van alle functionaliteiten gebruik kunnen maken. die niet kunnen cancelen dus een 2e account er bij naast moeten maken met volledige xbox live en dan zit je met 2 accounts... kortom, pure ongeduldigheid 2 jaar geleden.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-09 11:57

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

ourplayground schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:52:
[...]

iets met een trial gold account, toen niet van alle functionaliteiten gebruik kunnen maken. die niet kunnen cancelen dus een 2e account er bij naast moeten maken met volledige xbox live en dan zit je met 2 accounts... kortom, pure ongeduldigheid 2 jaar geleden.
Kan het niet opgelost worden met het verkapte gamesharingtruukje? Op de nieuwe Xbox de betalingsaccount als home instellen en op de oude de game account als home instellen en dan zou je in principe elkaar spellen kunnen spelen zonder elke keer in te loggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
MaakmeGek schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:55:
[...]

Kan het niet opgelost worden met het verkapte gamesharingtruukje? Op de nieuwe Xbox de betalingsaccount als home instellen en op de oude de game account als home instellen en dan zou je in principe elkaar spellen kunnen spelen zonder elke keer in te loggen?
geen idee... ik ben nu bezig met account verplaatsen van ene naar andere account, zoals iemand aanraadde..
Yaz schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:25:
[...]

Je kan een migratie aanvragen als je dat zou willen. Even een belletje naar support met de vraag of ze alles van betaal -> game (of andersom) willen overzetten en klaar ben je.
Ik heb net begrepen van xbox support dat dat niet mogelijk (meer?) is...

[ Voor 27% gewijzigd door ourplayground op 15-11-2017 16:15 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-09 18:14

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Ik weet nog wel toen je de taal niet kon aanpassen afhankelijk van je regio.. Heb met ontzettend veel pijn, moeite en tranen Ryse: Son of Rome met Nederlandse stemmen gespeeld. Is in het Engels toch zeker 10x beter.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zwembroek schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:39:
[...]

Het gaat niet alleen om problemen of dat het gewoon goed werkt. Het gaat ook om beeldkwaliteit ten opzichte van de standalone spelers. Die is op dit moment vele malen beter bij Panasonic, Oppo en Sony. Deze spelers hebben ongeëvenaarde beeldkwaliteit. Ik had stiekem gehoopt dat de X dit ook zou hebben.
Ik geef liever 500 euro uit aan een speler die ook een gameconsole is, dan 500 voor alleen een UHD speler.
Had je werkelijk de kwaliteit van een 1800 euro kostende Oppo 4K BluRay speler verwacht in een console van nog geen 500 euro ? 8)7

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
justifire schreef op woensdag 15 november 2017 @ 17:23:
[...]

Had je werkelijk de kwaliteit van een 1800 euro kostende Oppo 4K BluRay speler verwacht in een console van nog geen 500 euro ? 8)7
Hahahah jonge toch...pak gelijk de duurste Oppo er even bij. Er is ook nog een 203. En deze is goedkoper te krijgen dan in de tweakers price watch staat . Rond de 600 euro. Evenals de Sony en Panasonic.
En ja, ik had gehoopt, niet verwacht, dat de X een dergelijke prestatie neer kon zetten.
En dat is helemaal niet zo vreemd toch? Sony had met hun PS3 destijds een van de beste blu ray spelers op de markt. Dus het kan wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jaguar645
:D dan nog je vergelijkt een dedicated blu-ray speler met een gameconsole die ook een blu-ray speler heeft....

Ik denk trouwens dat de hardware gewoon voldoende/goed is maar dat men software matig het eea kan verbeteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:32
Volgens WhatHifi (FWIW) is de UHD playback op de X wel een stuk beter dan op de S:
We’re tempted to dive straight into Gears of War 4, but instead reach for the 4K Ultra HD Blu-ray of Transformers: The Last Knight.

We weren’t particularly impressed with the Xbox One S’s handling of 4K Blu-rays, so we’re pleased to say things have moved along with the Xbox One X.

The biggest gains have been in the picture department. Play the opening battle between King Arthur’s army and the Saxons and the One X looks more vivid and detailed than its sibling. The X looks clearer and the lines drawn appear sharper.

The picture pops more too. As fireballs rain down from the sky, scattering soldiers like ten-pins, the yellow flames burn so fiercely you can almost feel the temperature rise.

When the alien ship breaches the ocean towards the latter stages of the film and Bumblebee and Nemesis Prime start knocking spots off each other, the sunlight pierces the sky with impressive intensity and bounces off the surface of the water.
bron: https://www.whathifi.com/microsoft/xbox-one-x/review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Ik merk overigens dat de vibratie motortjes in mijn controller die bij de XOX zat, echt wel enorm luidruchtig zijn. Is dat normaal? Ik hoor die echt trillen. Kan me niet meteen herinneren dat dit bij mijn Xbox One S ook zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
PurpleBlue schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:32:
Hoi, graag even jullie advies;
Ik heb nu een Xbox 360 die ik af te toe opstart.
Heb een tijdje geleden een PS4 Slim gewonnen, en weer verkocht daar ik niets met PS heb.
Nu heb ik echter wel de Xbox One X besteld ( na aanleiding van de PS4 ) in een opwelling, maar nog niet opgehaald bij de MM. (ligt klaar)

Ik twijfel erg of ik wel een Xbox One X moet kopen, daar ik niet veel game, en geen 4K tv heb.
Ook zie ik dat de Xbox One S 500GB voor leuke prijzen te koop zijn.
Ik speel vooral games als Forza motorsport 4, GTA 5, en Lego Dimensions en zie de meerwaarde van een X niet zo snel t.o.v een S voor mij.

Iemand die dat anders ziet? :)
Gewoon de X ophalen? of annuleren en voor de S gaan?

Thanx
Vandaag de Xbox One S ontvangen :) (Forza Horizon 3 pakket met Hotwheels DLC)
Zo eens kijken wat de verschillen zijn met de 360...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Zo klinkt mijn controller als ik bijv in Gow4 schiet :
YouTube: Xbox One X controller vibration noise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter711
Raziel schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:31:
[...]

Serieus? Kijk eens naar dat asfalt ... Zit toch echt wel veel meer detail in.
Zal best beter zijn maar ik kijk echter niet naar de details van asfalt als ik game ;)
Kijk liever wat er voor mij gebeurd ander lig ik plat op dat mooiere asfalt _/-\o_
Geintje ik snap wat je bedoelt...... maar is wel met veel moeite zoeken naar verbeteringen zo....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramon
zwembroek schreef op woensdag 15 november 2017 @ 17:38:
[...]

Hahahah jonge toch...pak gelijk de duurste Oppo er even bij. Er is ook nog een 203. En deze is goedkoper te krijgen dan in de tweakers price watch staat . Rond de 600 euro. Evenals de Sony en Panasonic.
En ja, ik had gehoopt, niet verwacht, dat de X een dergelijke prestatie neer kon zetten.
En dat is helemaal niet zo vreemd toch? Sony had met hun PS3 destijds een van de beste blu ray spelers op de markt. Dus het kan wel.
Hele discussie over kwaliteit van de blu-ray speler is nutteloos aangezien blu-ray een digitaal formaat is en er dus maar één manier is waarop dat uitgevoerd kan worden naar TV/receiver. Dat er UHD-blu-ray spelers zijn van 1800,- euro is gewoon een kwestie van marketing. Blijkbaar is er op de Xbox One X nu een bug waardoor de donkere kleuren niet goed doorkomen maar ik verwacht dat zodra dat gefixed is de Xbox One het gewoon net zo goed doet als alle andere UHD-blu-ray spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Ramon schreef op woensdag 15 november 2017 @ 19:34:
[...]

Hele discussie over kwaliteit van de blu-ray speler is nutteloos aangezien blu-ray een digitaal formaat is en er dus maar één manier is waarop dat uitgevoerd kan worden naar TV/receiver. Dat er UHD-blu-ray spelers zijn van 1800,- euro is gewoon een kwestie van marketing. Blijkbaar is er op de Xbox One X nu een bug waardoor de donkere kleuren niet goed doorkomen maar ik verwacht dat zodra dat gefixed is de Xbox One het gewoon net zo goed doet als alle andere UHD-blu-ray spelers.
Dit is echt de grootste onzin. Een kwestie van marketing? Het is geen HDMI kabel waarbij alleen maar nulletjes en eentjes doorheen moeten. Er zit een enorm verschil in beeldweergave / beeldverwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit vindt ik stil....
Ik heb een controller die klinkt als of kwik, kwek en kwak samen kwakhoest hebben.... Als ik in een party zit horen mijn "vriendjes" mijn controller trillen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon
zwembroek schreef op woensdag 15 november 2017 @ 19:53:
[...]

Dit is echt de grootste onzin. Een kwestie van marketing? Het is geen HDMI kabel waarbij alleen maar nulletjes en eentjes doorheen moeten. Er zit een enorm verschil in beeldweergave / beeldverwerking.
Het is het vertalen van nulletjes en eentjes op de disc naar nulletjes en eentjes die door de HDMI kabel kunnen. Ja er zijn verschillende chips die dingen anders doen maar die verschillen vooral in de extra features zoals upscaling e.d. Als je het hebt over een UHD-Bluray bekijken dan zit er geen verschil in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
zwembroek schreef op woensdag 15 november 2017 @ 19:53:
[...]

Lomp gezien, dat is het wel. Bluray zijn gewoon 0 en 1tjes die theoretisch van A naar B gaan*.

Maar net als bij CD spelers en DVD spelers, het is grappig hoe bepaalde 'optimizer' chips opeens zo'n ding 10x beter maken, terwijl ze 0,0 beter zijn dan elke 'image optimizer' die op menig TV zit. Humor anderzijds dat aan de andere kant softwarematige boosts (geluid of video) juist worden weggezet als 'niet nodig en onzin', terwijl gros van HIFI precies dat doet.

*Decoding van H264 is een standaard, dus zelfs vanuit compressed (bluray is niet lossless) zou er geen kwaliteitverschil moeten zijn, buiten inferieure hardware die moet skippen om bij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Ramon schreef op woensdag 15 november 2017 @ 20:06:
[...]

Het is het vertalen van nulletjes en eentjes op de disc naar nulletjes en eentjes die door de HDMI kabel kunnen. Ja er zijn verschillende chips die dingen anders doen maar die verschillen vooral in de extra features zoals upscaling e.d. Als je het hebt over een UHD-Bluray bekijken dan zit er geen verschil in.
Okay ik hou erover op. Jij hebt gelijk. Alle UHD films zien er hetzelfde uit zolang de speler hem maar kan afspelen. Alle mensen die anders beweren hebben er geen verstand van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Jaguar645 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:34:

Tell me about it. Het kan erger. Ik krijg ze in het Duits. Waarschijnlijk omdat ik in Duitsland woon.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Wees blij dat je niet in Belgie zit of je krijgt ze in het Frans....

Wel niet allemaal maar sommige games vertikken om achievements in het Engels te zetten, dan denk je dat je wel Nederlands gaat krijgen in de plaats maar nee, lekker Frans want MS denkt dat heel Belgie Franstalig is.

Ondertussen krijg je wel soms Nederlandse tekst in de Store en op je Dashboard ook al staat je console op Belgie en taal op English UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Katmi schreef op woensdag 15 november 2017 @ 20:29:
Wees blij dat je niet in Belgie zit of je krijgt ze in het Frans....

Wel niet allemaal maar sommige games vertikken om achievements in het Engels te zetten, dan denk je dat je wel Nederlands gaat krijgen in de plaats maar nee, lekker Frans want MS denkt dat heel Belgie Franstalig is.

Ondertussen krijg je wel soms Nederlandse tekst in de Store en op je Dashboard ook al staat je console op Belgie en taal op English UK.
Waarom niet gewoon land ook op US of UK als je de taal al op English hebt staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
harrytasker schreef op woensdag 15 november 2017 @ 20:59:
[...]

Waarom niet gewoon land ook op US of UK als je de taal al op English hebt staan :?
Omdat je maar 1x in de 3 maand ofzo je land kan wijzigen en als het niet op Belgie staat zie ik ook geen digitale aanbiedingen die van toepassing zijn voor mijn regio.

Trouwens waarom zou ik dat moeten doen als PS4 wel perfect gewoon Engels weergeeft als ik Engels als systeemtaal kies ?

Snap MS hun halfgebakken UI niet waar mijn systeemtaal op English UK staat maar soms kom ik op het dashboard en in de shop Nederlands tegen, onderaan mijn dashboard staat er ergens iets over de One X in het Noors en achievements van gears of war 3 wat ik in de week via game pass heb gespeeld zijn in het Frans, meanwhile die van Recore zijn in het Engels....

[ Voor 38% gewijzigd door Katmi op 15-11-2017 21:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

harrytasker schreef op woensdag 15 november 2017 @ 20:59:
[...]

Omdat je dan geen lokale store prijzen krijgt ;)
Willybubba schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:50:

Het is niet specifiek voor de X; op mijn first gen XBO krijg ik ook NL achievements terwijl mijn taalinstellingen op UK English staan :')
Katmi schreef op woensdag 15 november 2017 @ 21:00:
[...]

Omdat je maar 1x in de 3 maand ofzo je land kan wijzigen en als het niet op Belgie staat zie ik ook geen digitale aanbiedingen die van toepassing zijn voor mijn regio.
Afaik is dat eerste niet waar; je kan gewoon van land wisselen en gelijk weer terug wisselen zonder gevolgen. Dat kan niet met je MS account zelf; daar zit idd een restrictie op. Maar de console maakt niet uit

[ Voor 63% gewijzigd door Notna op 15-11-2017 21:05 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Notna schreef op woensdag 15 november 2017 @ 21:01:
Afaik is dat eerste niet waar; je kan gewoon van land wisselen en gelijk weer terug wisselen zonder gevolgen. Dat kan niet met je MS account zelf; daar zit idd een restrictie op. Maar de console maakt niet uit
Klopt, had even de 2 door elkaar :P
Nuja lijkt ook allemaal op elkaar met heel dat taal en land geswitch :+
Pagina: 1 ... 36 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.