LolBroWohsEdis schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:18:
[...]
Dit had mijn One S ook, de truc is een paar keer hard op de bovenkant slaan totdat je het niet meer hoort.Hij is nu muisstil.
Alles wordt stil als je er maar hard genoeg op slaat...BroWohsEdis schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:18:
[...]
Dit had mijn One S ook, de truc is een paar keer hard op de bovenkant slaan totdat je het niet meer hoort.Hij is nu muisstil.
Gamertag: FinrazielNL
Mijn One S maakt soms ook een tikkend geluid. Na een paar keer opnieuw opstarten is het weg
?
Lijkt wel alsof hij random denkt van: "Hee, laat ik vandaag eens met een irritant tikkend geluid starten!".

Lijkt wel alsof hij random denkt van: "Hee, laat ik vandaag eens met een irritant tikkend geluid starten!".
Ik ben onder de indruk van de X maar heb toch even geprobeerd wat jij aangaf. Ik heb de X rechtstreeks aangesloten ipv via mijn reciever. Ik zag geen verschil. Mijn reciever is ook alleen passthrough maar doet dat schijnbaar uitstekend. (Onkyo TX-RZ 900).oknot schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:51:
Voor de mensen die niet heel erg onder de indruk zijn van de beeldkwaliteit van de oneX en deze toevallig via hun receiver op hun 4K tv hebben aangesloten zou ik willen adviseren om de xbox eens rechtstreeks op de tv aan te sluiten en de receiver te omzeilen. Ik heb dit net met mijn htpc gedaan en die rechtstreeks op de hdmi 1 van mijn sony kd75xe9005 aangesloten. Onvoorstelbaar wat een verschil in beeldkwaliteit levert dat op zeg. ( mijn receiver is een sony str dn1060 met 4k pass through). De tv stuurt vervolgens het geluid ook nog eens via de hdmi 3 (arc) terug naar de receiver waardoor ik niet met optische kabels hoef te klooien. Ga morgen een one X ophalen die ik eveneens rechtstreeks zal aansluiten en verwacht dat dat een prachtig plaatje zal opleveren.
Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT
Daarbij draait je fan nu ook niet meer, maar dat terzijde.....BroWohsEdis schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:18:
[...]

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

Is er nog ergens cheap 1 maand ea access te koop? (ivm star wars en need 4 speed)
5 euro? of moet het nog cheaperquorumz schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:54:
Is er nog ergens cheap 1 maand ea access te koop? (ivm star wars en need 4 speed)
- quorumz
- Niet online

mag beide
Het kost standaard € 5,- voor een maandje.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Haha denk kan het beter goed vertellenourplayground schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:09:
[...]
en daarna heb je een staatslot gekocht, vond je een bos met klavertjes vier, en weet ik nog wat meer... wat een verhaal! Gefeliciteerd en geniet van je nieuwe scorpio!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 27-09 09:42
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Xbox One Media Remote
- Microsoft Xbox One S All-Digital Edition
- Microsoft One Digital TV-Tuner (Xbox One)
- Microsoft Xbox One S Vertical Stand
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox Live Gold
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox Game Pass
- Capturecards
- Consoles
Haha dat heb ik ook.Rivanov schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:14:
Al die Xbox One Enhanced Games zijn geweldig. Heerlijk om nu weer te beginnen met Halo 5, Gears of War 4 etc.
Ondanks dat het 'oude' games zijn voelen ze weer als nieuw.
Ben met de campaign van Gears 4 nu verder dan waar ik met de One gestrand was.
Waar ik vorig jaar liep te klagen over te veel mechs, kijk ik nu mijn ogen uit naar hoe gedetailleerd ze wel niet zijn, gaaf ook als je er met de shock rifle op schiet, hdr ftw !
Die grote ladermechs zijn ook vet, net of je Transformers Last Knight zit te kijken.
En de kleuren spatten echt van het scherm, ben drukker met stilstaan en genieten dan dat ik aan het knallen ben
Campaign :

Versus :

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dat is goed om te lezen daar ik van plan ben om de Onkyo TX RZ1100 aan te schaffen in de nabije toekomst. Is de twijfel op dat gebied alvast weggenomen. Bij de sony receiver echter is het een verschil van zwart wit naar kleur. Zelfs mijn vrouw zag het onmiddelijk.Nosferatu111072 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:53:
[...]
Ik ben onder de indruk van de X maar heb toch even geprobeerd wat jij aangaf. Ik heb de X rechtstreeks aangesloten ipv via mijn reciever. Ik zag geen verschil. Mijn reciever is ook alleen passthrough maar doet dat schijnbaar uitstekend. (Onkyo TX-RZ 900).
- quorumz
- Niet online

oh was het zo goedkoop..zat met een heel ander bedrag in mijn hoofd hahaRivanov schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:09:
[...]
Gears 4:Net een paar vette potjes Horde gespeeld.Het speelt in de 60fps mode echt heerlijk op de X.
Ehm Gears 4 deed al multiplayer in 60FPS toch of heb ik dat nou mis?jori040 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:27:
Gears 4:Net een paar vette potjes Horde gespeeld.Het speelt in de 60fps mode echt heerlijk op de X.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
3,99 euro heb ik net betaald. Overigens voor dezelfde reden als @MrGizMo. Nou vooruit en voor Titanfall 2 dan.Rivanov schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:09:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 10-11-2017 16:35 ]
Bij mij was het tikje duidelijk hoorbaar van een afstand, vandaar dat ik er een paar ferme tikken op heb gegeven. Komt omdat de fan een beetje is verplaatst en tegen het plastic aan komt. Paar keer slaan en hij zit weer goed.PaYnE81 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:26:
[...]
Lolserieus?! Mijne One S heeft ook dat tikje namelijk maar het is niet hoorbaar tenzij je er bovenop zit en er verder geen geluid is in de kamer
Werkte ook bij de Xbox 360 als de disc niet werd gelezen.
Je moet ook niet te hard slaan.Finraziel schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:38:
[...]
Alles wordt stil als je er maar hard genoeg op slaat...
@SpoekGTi Hij doet het nog prima.
[ Voor 9% gewijzigd door BroWohsEdis op 10-11-2017 16:47 ]
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Denk dat je het over @quorumz hebt, ik heb nog EA acces tot ergens in 2018DutchOwnage schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:33:
[...]
3,99 euro heb ik net betaald. Overigens voor dezelfde reden als @MrGizMo. Nou vooruit en voor Titanfall 2 dan.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Multiplayer was al 60 fps, campaign en horde waren 30 fps.SpoekGTi schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:32:
[...]
Ehm Gears 4 deed al multiplayer in 60FPS toch of heb ik dat nou mis?
Hier overigens nog steeds, speel op quality mode.
Ben gewend aan 30fps en vindt eye-candy dus een pré
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Yes my badMrGizMo schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:43:
[...]
Denk dat je het over @quorumz hebt, ik heb nog EA acces tot ergens in 2018
- quorumz
- Niet online

en waar is hij 3,99? als je het via de rusland store koopt of zo?DutchOwnage schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:33:
[...]
3,99 euro heb ik net betaald. Overigens voor dezelfde reden als @MrGizMo. Nou vooruit en voor Titanfall 2 dan.
quorumz schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 17:00:
[...]
en waar is hij 3,99? als je het via de rusland store koopt of zo?
Dat is gewone prijs van EA Access, jaarlijks zelfs nog goedkoper (krap 2 euro).Wat kost EA Access? En hoe lang is mijn lidmaatschap geldig?
Een EA Access-abonnement kost maar € 3,99 per maand. Als je één EA-game koopt, heb je dat bedrag er al uit dankzij jouw 10% korting. Of je kunt nog meer besparen met een jaarabonnement voor maar € 24,99.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Net weer van de chat af, maar zelfde antwoord, was wel engels.DutchOwnage schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:54:
https://www.reddit.com/r/.../?st=j9tq4qqd&sh=bf48b1cf
@Bokkie : wellicht toch die thread maar eens mee laten lezen bij MS Nederland?
@MrGizMo Hoe heb ji jontact opgenomen? was dat via de chat of terug laten bellen?MrGizMo schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:56:
[...]
Dat is wel apart, aangezien ik de mijne wel ineens kon laten fixen door hun. Ze hebben toen wel iets aangepast waardoor erineens wel reparatie mogelijk was
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Ik heb gears 4 net ingeruild. Kan hem dankzij jou nu weer terugkopen!justifire schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:44:
[...]
Multiplayer was al 60 fps, campaign en horde waren 30 fps.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Moet je niet doen joh, verschil is amper te zien !Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 17:09:
[...]
Ik heb gears 4 net ingeruild. Kan hem dankzij jou nu weer terugkopen!

Zijn helaas 1080p screenshots, krijg geen 4K geupload, maar kan zo toch een aardige indruk krijgen
[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 10-11-2017 19:15 ]
- quorumz
- Niet online

heb idd even maandje genomen, raar dat ik naar https://account.microsoft.com/services/ moet om het op te zeggen en niet gelijk via de app kan doenSinergyX schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 17:04:
[...]
[...]
Dat is gewone prijs van EA Access, jaarlijks zelfs nog goedkoper (krap 2 euro).
eens even kijken naar the sims deluxe voor dochter lief (via rusland dan met korting kopen -> en dat waren de laatste kaarten met 1000 en 500 roebel op nilt.ru)
[ Voor 7% gewijzigd door quorumz op 10-11-2017 18:47 ]
Precies dit is een harde faal van de nieuwe generatie consoles en tevens de reden dat ik geen spijt heb dat ik 2 jaar geleden mijn xbox verkocht heb en een pc inelkaar geschroefd heb.justifire schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:44:
[...]
Multiplayer was al 60 fps, campaign en horde waren 30 fps.
Een console was ooit bedoeld om snel een spelletje te spelen maar dit is al lang niet meer, het begon met installeren en downloaden en nu moet je dus KEUZES??!! maken in de instellingen tussen fps en graphics?
Heb je een nieuwe console (de snelste van het moment) moet je keuzes maken als je een game uit 2015? Opstart

Natuurlijk kan dit bij een pc ook voorkomen maar die kun je makkelijk tussentijds updaten, op een nieuwe console moet je lang wachten en het begint dus vanaf dag 1 met keuzes maken tussen snelle gameplay of mooie grafics.
[ Voor 12% gewijzigd door schumi1986 op 10-11-2017 18:49 ]
Pfff...op een 500 euro pc moet je alleen maar keuzes maken....schumi1986 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:46:
[...]
Precies dit is een harde faal van de nieuwe generatie consoles en tevens de reden dat ik geen spijt heb dat ik 2 jaar geleden mijn xbox verkocht heb en een pc inelkaar geschroefd heb.
Een console was ooit bedoeld om snel een spelletje te spelen maar dit is al lang niet meer, het begon met installeren en downloaden en nu moet je dus KEUZES??!! maken in de instellingen tussen fps en graphics?
Heb je een nieuwe console (de snelste van het moment) moet je keuzes maken als je een game uit 2015? Opstart![]()
Natuurlijk kan dit bij een pc ook voorkomen maar die kun je makkelijk tussentijds updaten, op een nieuwe console moet je lang wachten en het begint dus vanaf dag 1 met keuzes maken tussen snelle gameplay of mooie grafics.
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 21:14
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
Wat is er mis met een keuze op het gebied van graphics? Voor ieder wat wils toch? En een box van nog geen 500 euro met dergelijke specs. Succes met het samenstellen van een dergelijke pc.schumi1986 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:46:
[...]
Precies dit is een harde faal van de nieuwe generatie consoles en tevens de reden dat ik geen spijt heb dat ik 2 jaar geleden mijn xbox verkocht heb en een pc inelkaar geschroefd heb.
Heb je een nieuwe console (de snelste van het moment) moet je keuzes maken als je een game uit 2015? Opstart![]()
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
@schumi1986 Voor mij blijft hoofdreden om geen pc te gebruiken al dat gemier met drivers. Meer keuze vind ik alleen maar prima. Minder onderhoud ook. Dan blijf ik toch fijner spelen op de consoles.
Al vind ik dat je gelijk hebt mbt installatie hoor. Ik blijf dat rete irritant vinden. De tijd van cartridge erin en gaan is echter al wel weer even geleden. Op de 360 moest je al halverwege zijn leven installeren om spellen ook maar enigszins speelbaar te krijgen.
Al vind ik dat je gelijk hebt mbt installatie hoor. Ik blijf dat rete irritant vinden. De tijd van cartridge erin en gaan is echter al wel weer even geleden. Op de 360 moest je al halverwege zijn leven installeren om spellen ook maar enigszins speelbaar te krijgen.
Yup ... heb je zijn tagline gezien...uchiha tijntje schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:56:
[...]
Wat is er mis met een keuze op het gebied van graphics? Voor ieder wat wils toch? En een box van nog geen 500 euro met dergelijke specs. Succes met het samenstellen van een dergelijke pc.

zijn videokaart kost alleen al meer als een XOX.
[ Voor 6% gewijzigd door harrytasker op 10-11-2017 18:59 ]
Verwijderd
Keuze is snel gemaalt: wegflikkeren.harrytasker schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:56:
[...]
Pfff...op een 500 euro pc moet je alleen maar keuzes maken....
Verwijderd
Heb zelf een Philips 42PUS7809. Heb bij de instellingen gekeken maar tevergeefs, de xbox one x geeft nog steeds dat hij hem wel herkend als een 4K tv maar die de xbox one x niet ondersteuntourplayground schreef op donderdag 9 november 2017 @ 23:38:
[...]
Ik heb ook een Philips tv, en ik moest mij uhd instellingen veranderen in het menu van mijn tv. Heb je daar al gekeken?
Natuurlijk is een PC veel duurder maar op een PC kan dus ook veel meer, nu is dit een eeuwen oud pc vs console discussie en daar was ik niet op uit.
Het is gewoon bizar om te zien hoe de console alle voordelen tov een pc kwijt raakt, alleen de prijs is dus redelijk gunstig, al blijkt dit ook nog maar tijdelijk want elke 2 jaar verschijnt een nieuwe console a 400/500 euro.
Het is gewoon bizar om te zien hoe de console alle voordelen tov een pc kwijt raakt, alleen de prijs is dus redelijk gunstig, al blijkt dit ook nog maar tijdelijk want elke 2 jaar verschijnt een nieuwe console a 400/500 euro.
Wat ziet Assassin's Creed Origins er geweldig uit zeg, meerdere keren gewoon gestopt met wat ik aan het doen was om beetje in de rondte te kijken.
Gisterenavond ook Dead Space even geprobeerd, ziet er toch een stuk scherper uit en nog steeds een geweldige game.
Erg goed hoe MS omgaat met back compat, speel zo met veel plezier de golden oldies.
En dan toch nog even wat te zeiken hebben natuurlijk, alles staat in het Engels maar de omschrijvingen van achievements (ook in de pop-up) zijn in het Nederlands
Gisterenavond ook Dead Space even geprobeerd, ziet er toch een stuk scherper uit en nog steeds een geweldige game.
Erg goed hoe MS omgaat met back compat, speel zo met veel plezier de golden oldies.
En dan toch nog even wat te zeiken hebben natuurlijk, alles staat in het Engels maar de omschrijvingen van achievements (ook in de pop-up) zijn in het Nederlands
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Had het hier gisteren toevallig over met degene die mij 7 jaar geleden over heeft gehaald een X360 te kopen en te stoppen met pc-gaming.schumi1986 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:46:
[...]
Ik zei tegen hem dat we nu met de X ongeveer op het niveau zijn waar ik destijds op de pc op zat (o.a. 2560x1600 dell icm 3x GTX 280 in tri-sli en 4de videokaart voor physx, Intel op 4.5ghz, 12gb ram, 4 ssd's in raid0, alles watercooled, phasechanged, voltmodded en overclocked to the max. Ja ik kom nog uit de tijd dat tweakers een forum voor tweakers was ipv een mediasite
Heb er nooit een seconde spijt van gehad, was eindelijk weer eens lekker aan het gamen / socializen op live ipv continue te tweaken, upgraden en doorgebrande videokaarten te vervangen.
En nu druk ik op de knop et voila : mooier beeld dan waar ik 7 jaar geleden bloed zweet en tranen voor heb gegeven
Nee, mij krijg je niet meer terug naar pc.
Welk prijsverschil?schumi1986 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:14:
Natuurlijk is een PC veel duurder maar op een PC kan dus ook veel meer, nu is dit een eeuwen oud pc vs console discussie en daar was ik niet op uit.
500 Euro voor een console. Hoeveel kost het als je een 1080p PC moet upgraden naar 4K?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Dat is altijd bij AC. Echt zo een klein ding waar toch irritatie uitkomt. Net zoiets als gamers core dat niet op 5 of 10 uitkomt. Het hoort gewoon niet zo. (plus de vertalingen zijn ook altijd zo net niet)Ace schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:24:
Ik heb zojuist de Dolby Access trial gedownload, maar als ik in de Dolby app de twee filmpjes kijk staat er "You are not expierincing this video in Dolby Atmos for headphones". Ik heb in de settings audio output op Dolby gezet.
Weet iemand wat ik moet doen?
Tenzij het is om de haverklap een bericht te posten hier op tweakers (en mischien nog op andere fora) over hoe fantastisch de X wel isjustifire schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:27:
[...]
Nee, mij krijg je niet meer terug naar pc.
Het ziet er allemaal netjes uit, maar we hebben het hier niet over een nieuw wereldwonder hé.
Je mag gerust enthousiast zijn over iets, maar het is "maar" een spelconsole dat besef je toch
En deze uitspraak komt van iemand die al +35 jaar gamed en elke console in huis heeft (behalve de Switch maar die er nog zit aan te komen dankzij een bepaalde mede-tweaker
Vraag me ook regelmatig af waarom mensen altijd zoveel moeite willen doen om de anderen van hun gelijk te overtuigen.
Ben je lyrisch over de console, ok dat is je goed recht en spendeer dan je tijd door er zoveel mogelijk op te gamen want daar is ze voor gemaakt.
Maar probeer andere, minder overtuigde mensen hun mening ook te respecteren.
Want dat is mij hier de laatste dagen wel opgevallen met uitspraken als "bril nodig", "nieuwe tv nodig" omdat deze tweakers niet zo overtuigd zijn.
Dat is nu net zo leuk aan de vrije wereld, ieder heeft recht op zijn eigen mening.
En nu hop gamen maar

Je hebt hem in de app niet op receiver ingesteld ipv headphones? (Je kon hem op twee manieren instellen)BroWohsEdis schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:48:
Ik heb zojuist de Dolby Access trial gedownload, maar als ik in de Dolby app de twee filmpjes kijk staat er "You are not expierincing this video in Dolby Atmos for headphones". Ik heb in de settings audio output op Dolby gezet.
https://powershellisfun.com
Je moet dat onder de instellingen aanpassen bij audio. Zou normaal te selecteren zijn als je de app hebt geinstalleerd.BroWohsEdis schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:48:
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Daar heb ik al jaren een tablet voor, veel handiger dan met een dikke game-pc op schootdafran schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:49:
[...]
Tenzij het is om de haverklap een bericht te posten hier op tweakers (en mischien nog op andere fora) over hoe fantastisch de X wel is
Mijn opmerkingen over dat Phusebox een nieuwe TV nodig heeft is een geintje omdat ik weet dat hij een 2017 OLED TV heeft. De toon had hij zelf ook wel door gezien de reactie.dafran schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:49:
[...]
Tenzij het is om de haverklap een bericht te posten hier op tweakers (en mischien nog op andere fora) over hoe fantastisch de X wel is
Het ziet er allemaal netjes uit, maar we hebben het hier niet over een nieuw wereldwonder hé.
Je mag gerust enthousiast zijn over iets, maar het is "maar" een spelconsole dat besef je toch
En deze uitspraak komt van iemand die al +35 jaar gamed en elke console in huis heeft (behalve de Switch maar die er nog zit aan te komen dankzij een bepaalde mede-tweaker).
Vraag me ook regelmatig af waarom mensen altijd zoveel moeite willen doen om de anderen van hun gelijk te overtuigen.
Ben je lyrisch over de console, ok dat is je goed recht en spendeer dan je tijd door er zoveel mogelijk op te gamen want daar is ze voor gemaakt.
Maar probeer andere, minder overtuigde mensen hun mening ook te respecteren.
Want dat is mij hier de laatste dagen wel opgevallen met uitspraken als "bril nodig", "nieuwe tv nodig" omdat deze tweakers niet zo overtuigd zijn.
Dat is nu net zo leuk aan de vrije wereld, ieder heeft recht op zijn eigen mening.
En nu hop gamen maar![]()
Maargoed er zijn net zo goed mensen die zichzelf realistisch, niet-meeloper, kritisch noemen en dan op basis van wat youtube filmpjes (met bijbehorende compressie) zeggen dat ze niet onder de indruk zijn, waarmee ze dan mensen die wel onder de indruk zijn indirect belachelijk maken ("ze laten zich bedotten"). Dus tja.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik geloof van niet.Tags NL schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:51:
[...]
Je hebt hem in de app niet op receiver ingesteld ipv headphones? (Je kon hem op twee manieren instellen)
Heb nu 10x dat filmpje geprobeerd maar hoor zeker wel verschil dus volgens mij werkt het gewoon.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
App is vandaag geupdate, ze proberen nu bij opstarten die 15 euro van je af te troggelen.Tags NL schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:51:
[...]
Je hebt hem in de app niet op receiver ingesteld ipv headphones? (Je kon hem op twee manieren instellen)
Voor Atmos hoef je enkel audio-out op Atmos te zetten en de app installeren, that's it.
(Voor demos kan je optioneel het tabblad home cinema kiezen in de app met RB)
Pas op met wat je zegt anders krijg je de meute over je heen.schumi1986 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:46:
[...]
Lekker laten gaan en door...
Dus ik kon gewoon de audio output op Dolby zetten zonder dat ik de trial nodig heb/geld hoef uit te geven?justifire schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:55:
[...]
App is vandaag geupdate, ze proberen nu bij opstarten die 15 euro van je af te troggelen.
Voor Atmos hoef je enkel audio-out op Atmos te zetten en de app installeren, that's it.
(Voor demos kan je optioneel het tabblad home cinema kiezen in de app met RB)
Dat is natuurlijk ook een manier.justifire schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:52:
[...]
Daar heb ik al jaren een tablet voor, veel handiger dan met een dikke game-pc op schoot
Maar begrijp me niet fout hé, ik ben blij voor je dat je zo geniet van je X hoor.
Maar ik schrijf zeker mijn pc ook nog niet af want het "moeten tweaken" is de laatste jaren toch een stuk verbeterd.
Zat zelf t.e.m. de Xbox 360 vooral enkel op consoles te gamen en probeer het nu wat te verdelen tussen de 2.
Heeft waarschijnlijk ook wel gedeeltelijk te maken met het feit dat mijn zoon de gameroom heeft opgeeist tesamen met de consoles die daar staan en ik mij van puur armoede een PS4 Pro en een X heb aangeschaft om onder de OLED in de huiskamer te zetten.
Maar daar moet er natuurlijk nog rekening gehouden worden met de echtgenote
Kloontje
@Bokkie geen contact opgenomen, gewoon via de website zelf gedaan. Serial van je controlleren invoeren en gaanBokkie schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 17:05:
[...]
@MrGizMo Hoe heb ji jontact opgenomen? was dat via de chat of terug laten bellen?
Via myservice.xbox.com gedaan dus
Damnnnn wat ziet Battlefront II er goed uit! Echt genieten!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ah ok, controller is niet meer te registreren, ook mijn normale controlers niet.MrGizMo schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:01:
[...]
Kloontje?
[...]
@Bokkie geen contact opgenomen, gewoon via de website zelf gedaan. Serial van je controlleren invoeren en gaan
Via myservice.xbox.com gedaan dus
naja dan maar repareren, nu genoeg tijd in gestoken, blijft jammer dat ze op deze manier geen concrete oplossing geven en sommige mensen wel en andere mensen geen vervangende controller sturen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Nee. Voor Dolby Atmos heb je die app en licentie nodig. De eerste 30 dagen kun je echter gratis de licentie proberen.BroWohsEdis schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:58:
[...]
Dus ik kon gewoon de audio output op Dolby zetten zonder dat ik de trial nodig heb/geld hoef uit te geven?
Idd, had die 30 dagen trail heb je voor pc ook in de windows store.Rivanov schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:06:
[...]
Nee. Voor Dolby Atmos heb je die app en licentie nodig. De eerste 30 dagen kun je echter gratis de licentie proberen.
Moest mij toch een nieuwe headset kopen voor de Xbox One X en heb dan maar ineens de Plantronics RIG800LX gekocht waar die licentie bij zat.
Is natuurlijk wel niet echt goedkoop te noemen, maar ben er wel tevreden over.
Heb deze week ook wel gemerkt dat de licentie ook bij de goedkopere (maar wired) 400LX/600LX modellen zit.
Is die al te koop? Ben benieuwd naar je ervaringendafran schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:12:
[...]
Idd, had die 30 dagen trail heb je voor pc ook in de windows store.
Moest mij toch een nieuwe headset kopen voor de Xbox One X en heb dan maar ineens de Plantronics RIG800LX gekocht waar die licentie bij zat.
Is natuurlijk wel niet echt goedkoop te noemen, maar ben er wel tevreden over.
Heb deze week ook wel gemerkt dat de licentie ook bij de goedkopere (maar wired) 400LX/600LX modellen zit.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Niet waar !Rivanov schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:06:
[...]
Nee. Voor Dolby Atmos heb je die app en licentie nodig. De eerste 30 dagen kun je echter gratis de licentie proberen.
Dat is enkel voor headphones.
Home Cinema gedeelte van de app is gratis omdat de receiver dan de encoding doet (lees : je hebt al voor de Atmos licentie betaald toen je je Atmos supported receiver hebt gekocht)
Verwijderd
En als je je headset aansluit op je receiver. Werkt dat dan wel? Of moet ie dan een licentie kopen om al gelicenceerde output te genieten? Ik ruik een (zinloze) rechtzaak!justifire schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:28:
[...]
Niet waar !
Dat is enkel voor headphones.
Home Cinema gedeelte van de app is gratis omdat de receiver dan de encoding doet (lees : je hebt al voor de Atmos licentie betaald toen je je Atmos supported receiver hebt gekocht)
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Ooh begrijp je niet verkeerd hoordafran schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:00:
[...]
Dat is natuurlijk ook een manier.
Maar begrijp me niet fout hé, ik ben blij voor je dat je zo geniet van je X hoor.
Maar ik schrijf zeker mijn pc ook nog niet af want het "moeten tweaken" is de laatste jaren toch een stuk verbeterd.
Zat zelf t.e.m. de Xbox 360 vooral enkel op consoles te gamen en probeer het nu wat te verdelen tussen de 2.
Heeft waarschijnlijk ook wel gedeeltelijk te maken met het feit dat mijn zoon de gameroom heeft opgeeist tesamen met de consoles die daar staan en ik mij van puur armoede een PS4 Pro en een X heb aangeschaft om onder de OLED in de huiskamer te zetten.
Maar daar moet er natuurlijk nog rekening gehouden worden met de echtgenote
Tweaken was ook een hobby, niets moet uiteraard, maar hield me wel tegen om echt nog van een spel te genieten, puur persoonlijk.
Niets mis met pc-gaming, ook niets mis met PS of Switch gaming, vooral lekker doen, maar mij niet (meer) gezien
Verwijderd
Ga ik een beetje googlen op Dolby Atmos blijk je al een Plantronics Xbox One headset voor 150 piek te kunnen kopen (na 24-11). Ziet er uit als een aardige headset.
RIG 800LX
RIG 800LX
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Zolang de receiver ipv de xbox de encoding doet heb je nog steeds de licentie op de receiver betaald.Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:32:
[...]
En als je je headset aansluit op je receiver. Werkt dat dan wel? Of moet ie dan een licentie kopen om al gelicenceerde output te genieten? Ik ruik een (zinloze) rechtzaak!
Is puur een bezuiniging van Microsoft, ze hadden ook gewoon de Atmos licentie kunnen kopen en meegeven op de xbox, prijs zou dan €515,- zijn geweest voor een X.
En dat wil de meute niet, want wie heeft er nu een degelijke Atmos set in huis ?
Die markt is te klein.
Oh goed om te weten dat het alleen AC is, dacht dat ik weer in settings moest gaan wroeten.Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:41:
[...]
Dat is altijd bij AC. Echt zo een klein ding waar toch irritatie uitkomt. Net zoiets als gamers core dat niet op 5 of 10 uitkomt. Het hoort gewoon niet zo. (plus de vertalingen zijn ook altijd zo net niet)
Verwijderd
Hmm, en een paar andere Ubisoft games. Maar het heeft Idd niks met je instelling te maken. Die rare Franssprekende lui snappen niet dat mensen gewoon Engels willen.Ace schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:39:
[...]
Oh goed om te weten dat het alleen AC is, dacht dat ik weer in settings moest gaan wroeten.
YouTube: Xbox One X Teardown
Voor de liefhebbers
Voor de liefhebbers
Heb hem 2 weken geleden gekocht bij Bol.com en ben er wel tevreden over.D-Ed schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:26:
[...]
Is die al te koop? Ben benieuwd naar je ervaringen
De Dolby Atmos for Headphones ervaring met deze headset (alhoewel het natuurlijk niet hetzelfde zal zijn dan bij een echte Atmos receiver maar daar kan ik niet mee vergelijken daar ik dat niet heb) is wel vrij overtuigend.
Ik hoor echt wel een verschil bij oa Gears Of Wars.
Vind ook dat hij heel comfortabel zit en de battery-life is echt wel uitzonderlijk lang (24u).
Een stuk beter dan bij die officiële Sony Playstation headset die je bijna na elke gamesessie moet opladen.
En je kan de headset zowel op Xbox als pc gebruiken via de usb receiver.
Op PS4 kan je hem ook gebruiken, maar dan heb niet alle functionaliteiten daar Sony dit niet toelaat op hun consoles dacht ik.
Er zijn ondertussen al wel enkele reviews van de vinden en die zijn toch meestal positief, dus ik zal wel niet de enige zijn die er tevreden over is
Iemand een gouden tip om 1 of meerdere Microsoft Play & Charge kits aan te schaffen? Liefst NL of EU (eBay / Amazon). Dus, originele accu eventueel met USB-kabel, verder niks.
Prijs < €20 😉
Prijs < €20 😉
Heb mij uiteindelijk gewoon en GTX1080 gekocht omdat ik idd dat tweaken om een goede balans tussen performance <> graphics te vinden een beetje beu was.justifire schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:34:
[...]
Ooh begrijp je niet verkeerd hoor![]()
Tweaken was ook een hobby, niets moet uiteraard, maar hield me wel tegen om echt nog van een spel te genieten, puur persoonlijk.
Niets mis met pc-gaming, ook niets mis met PS of Switch gaming, vooral lekker doen, maar mij niet (meer) gezien
Nu gewoon (tot hiertoe) alles op Ultra (op 1440p) zonder erover na te denken. En is er al eens een dipje onder 60fps dan vangt de G-Sync monitor het wel op
bedoel je deze ?MAX3400 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:53:
Iemand een gouden tip om 1 of meerdere Microsoft Play & Charge kits aan te schaffen? Liefst NL of EU (eBay / Amazon). Dus, originele accu eventueel met USB-kabel, verder niks.
Prijs < €20 😉
https://www.otto.nl/p/100...ot-25-&itemId=10027267460
Bij Xbox zelf:MAX3400 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:59:
[...]
Wazig want soms komt Otto wel/niet in Pricewatch voor... Ies naais praais
https://www.microsoft.com...vetab=pivot%3aoverviewtab
Met gratis verzending. Otto pas eind november.
Kolere wat is die gast fucking irritant, hoe hard hij op zoek is om dingen af te zeiken (en vervolgens z'n feiten nog eens verkeerd neergooit).GlorixJim schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:47:
YouTube: Xbox One X Teardown
Voor de liefhebbers
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Misschien beter idee. Microsoft doet niet moeilijk als je er eentje defect meldt.GlorixJim schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 21:04:
[...]
Bij Xbox zelf:
https://www.microsoft.com...vetab=pivot%3aoverviewtab
Met gratis verzending. Otto pas eind november.
Verwijderd
Ik keek al niet verder na de over enthousiaste dame die bewegend deed alsof ze super veel zin had in wat er komen gaat. Heb beter geacteerd intros gezien in filmpjes speciaal voor mannen.SinergyX schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 21:13:
[...]
Kolere wat is die gast fucking irritant, hoe hard hij op zoek is om dingen af te zeiken (en vervolgens z'n feiten nog eens verkeerd neergooit).
En bij Otto kost verzending € 5,95, bij MS niks.MAX3400 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 21:17:
[...]
Misschien beter idee. Microsoft doet niet moeilijk als je er eentje defect meldt.
Mooi, 2 stuks besteld, woensdag levering (zeggen ze).GlorixJim schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 21:19:
[...]
En bij Otto kost verzending € 5,95, bij MS niks.
Dank voor het snelle meedenken!!
Mooie deal bij Intertoys nu. 215 euro voor Xbox One S met Forza Horizon 3 en CoD WWII.
https://www.intertoys.nl/...us-hot-wheels-dlc/1581355
https://www.intertoys.nl/...us-hot-wheels-dlc/1581355
Kreeg eind van de middag bericht dat mijn X binnen gekomen was bij Game Mania. Geweldig nieuws zo voor het weekend 
Diablo 3 vind ik wel meevallen maar FM7 en SW:BF2 is pure porno voor de ogen. Prachtige kleuren en retestrak! Een groot verschil met mijn oude XBO.
Nog wel effe naar mijn instellingen kijken want ik ben standaard op Nederland gezet terwijl ik toch wel weer naar Alaska wil verhuizen, is een heel stuk voordeliger.
Diablo 3 vind ik wel meevallen maar FM7 en SW:BF2 is pure porno voor de ogen. Prachtige kleuren en retestrak! Een groot verschil met mijn oude XBO.
Nog wel effe naar mijn instellingen kijken want ik ben standaard op Nederland gezet terwijl ik toch wel weer naar Alaska wil verhuizen, is een heel stuk voordeliger.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Paar sec later nemen ze het overacteren zelf in de zeikVerwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 21:19:
[...]
Ik keek al niet verder na de over enthousiaste dame die bewegend deed alsof ze super veel zin had in wat er komen gaat. Heb beter geacteerd intros gezien in filmpjes speciaal voor mannen.
SinergyX schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 21:13:
[...]
Kolere wat is die gast fucking irritant, hoe hard hij op zoek is om dingen af te zeiken (en vervolgens z'n feiten nog eens verkeerd neergooit).
Net het filmpje gezien, ik zie hem helemaal niet op zoek en dingen af zeiken. Enkel her en der vertellen dat bepaalde connectors al lang gebruikt worden wat niks slechts betekend.
Welke feiten klopten niet?
Maar eindelijk eens een strak hardware ontwerp in een xbox zo te zien
Valt mij wel op dat de HDD in de Xbox One X best luidruchtig is. Het apparaat staat in een televisiemeubel en dat werkt blijkbaar als een klankkast; hoor op de achtergrond steeds zo'n zoem. Bij de One S had ik daar geen last van.
Hebben meer mensen er last van dat ze hun Asassin's Creed Origins code niet kunnen claimen? Heb m'n Xbox One X nu staan en heb nog een code van m'n Xbox One S. Echter als ik de code invul krijg ik de melding:
Hmm, site zelf en Xbox werken niet. Net via de Xbox App (android) geprobeerd en die werkt wel.
Op de kaart staat gewoon, redeem on xbox.com/redeemcode. Heb het ook op de Xbox geprobeerd, maar dat werkte ook niet.Check the instructions that came with your code. You might need to redeem it on a different web page.
TokenNotSupported
4MRIvYQ7h+KvGGLs.0.4.14
2017/11/10 - 22:44:43 UTC
Hmm, site zelf en Xbox werken niet. Net via de Xbox App (android) geprobeerd en die werkt wel.
[ Voor 14% gewijzigd door srdevil op 11-11-2017 01:23 ]
Grootte, Xbox X is kleiner (90 cubic centimeters less than the Xbox One S), de HDMI setupbox 'rumor' (onzin, maargoed), en gewicht is helemaal leuk, er staat zelfs als tip dat je gewicht moet vergelijken met een gallon milk, wat ongeveer 8 pound is, en zegt doodleuk 10pound, drop de bluray, dan nog 'IR remote' (dat heeft al sinds eerste versie een IR blaster, kennis heeft hij niet), eerst zeuren over de 'nog steeds' gebruikte powerconnector, maar dan weer happy is dat ze al jaren standaard zijn.Mutatie schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 23:25:
[...]
Paar sec later nemen ze het overacteren zelf in de zeik![]()
[...]
Net het filmpje gezien, ik zie hem helemaal niet op zoek en dingen af zeiken. Enkel her en der vertellen dat bepaalde connectors al lang gebruikt worden wat niks slechts betekend.
Welke feiten klopten niet?
Maar eindelijk eens een strak hardware ontwerp in een xbox zo te zien
En zo staat hele filmpje er vol mee, gooi er dan gewoon een berg kennis tegenaan, mogelijke opties tot upgrades, gewoon at random zo'n ding openslopen zonder eigenlijk nuttige info (zoals farway deed bij z'n eerste harddrive swap bij de XBO).
- Martinspire
- Registratie: Januari 2003
- Laatst online: 23:07
Awesomeness
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox
- Consoles
- Game-accessoires
- Games
- Gamecontrollers
:strip_icc():strip_exif()/u/76569/garfield14.jpg?f=community)
Ik vind hem wel wat raar reageren soms, maar het is leuk hoe ie door de hardware heen gaat en tot ontdekkingen komt. Eerst "huh wat raar" en dan "ah daarom". Grappig dat er een Seagate schijf in zit trouwens. En een aantal dingen doen me denken aan hoe de 360 in elkaar zat (welke ik ook 2 keer open had om hem om te bouwen maar daar zal ik verder over ophouden).
Zijn praatje voor en erna is in ieder geval niet zo heel boeiend.
Anyways, iemand al begonnen met de Star Wars Battlefront 2 trial via EA Access? Je kunt hem weer 10 uur spelen en ik moet zeggen dat de campaign erg goed gedaan is. Grafisch erg indrukwekkend, maar ook aardig verhaal en prima set pieces. Multiplayer is ook prima, maar ik merk dat er nu al gasten zijn die met veel upgrades rondlopen en je hebt in de trial nog niet echt veel extra's. Alle wapens zijn bv nog locked en starcards verzamelen gaat erg traag. Ik snap wel waar het pay2win vandaan komt, al lijkt me dat vooral de eerste 2 maanden een ding (daarna heb je het vast wel). Ook ben ik nog wat sceptisch over samenspelen met anderen in de multiplayer gezien je niet op elkaar kunt spawnen of mensen kunt healen en whatnot. Schieten voelt prima aan, maar verder pas 1 nieuwe map gedaan. Net als bij COD krijg ik vrij vaak dezelfde maps als in de beta's. Beetje jammer (zet die wat minder vaak in de rotatie of zo)
Singleplayer lijkt in ieder geval de moeite waard. Multiplayer moet ik nog wat meer doen. Ik vind het alleen jammer om de campaign te gaan spelen en dan te weinig tijd te hebben, dus wissel het een beetje af. Vanaf dinsdag kan ik los (en vrijdag de niet-deluxe versie)
Zijn praatje voor en erna is in ieder geval niet zo heel boeiend.
Anyways, iemand al begonnen met de Star Wars Battlefront 2 trial via EA Access? Je kunt hem weer 10 uur spelen en ik moet zeggen dat de campaign erg goed gedaan is. Grafisch erg indrukwekkend, maar ook aardig verhaal en prima set pieces. Multiplayer is ook prima, maar ik merk dat er nu al gasten zijn die met veel upgrades rondlopen en je hebt in de trial nog niet echt veel extra's. Alle wapens zijn bv nog locked en starcards verzamelen gaat erg traag. Ik snap wel waar het pay2win vandaan komt, al lijkt me dat vooral de eerste 2 maanden een ding (daarna heb je het vast wel). Ook ben ik nog wat sceptisch over samenspelen met anderen in de multiplayer gezien je niet op elkaar kunt spawnen of mensen kunt healen en whatnot. Schieten voelt prima aan, maar verder pas 1 nieuwe map gedaan. Net als bij COD krijg ik vrij vaak dezelfde maps als in de beta's. Beetje jammer (zet die wat minder vaak in de rotatie of zo)
Singleplayer lijkt in ieder geval de moeite waard. Multiplayer moet ik nog wat meer doen. Ik vind het alleen jammer om de campaign te gaan spelen en dan te weinig tijd te hebben, dus wissel het een beetje af. Vanaf dinsdag kan ik los (en vrijdag de niet-deluxe versie)
[ Voor 106% gewijzigd door Martinspire op 11-11-2017 00:29 ]
Ik ben aan de campaign begonnen @Martinspire
Grafisch echt ongelofelijk mooi. Speelt lekker weg, zelfs voor een niet-Star Wars fan.
Grafisch echt ongelofelijk mooi. Speelt lekker weg, zelfs voor een niet-Star Wars fan.
Iemand een idee of er ook een X + Battlefront II bundel aan zit te komen?
@SierraPapa
Volgende week dinsdag
Maar zonder gein, dat weet toch niemand behalve ms, overigens mis ik alle reclame van battlefront II dus het lijkt mij sterk dat dat de eerste wordt. Eerder forza of CoD
Volgende week dinsdag
Maar zonder gein, dat weet toch niemand behalve ms, overigens mis ik alle reclame van battlefront II dus het lijkt mij sterk dat dat de eerste wordt. Eerder forza of CoD
Lichtpuntje...
- Martinspire
- Registratie: Januari 2003
- Laatst online: 23:07
Awesomeness
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox
- Consoles
- Game-accessoires
- Games
- Gamecontrollers
:strip_icc():strip_exif()/u/76569/garfield14.jpg?f=community)
COD is ook wel prima als SP, maar denk dat je nergens verkeerd mee gaat. Grafisch lijkt deze wel wat indrukwekkender dan COD maar qua verhaal, sfeer, etc ontlopen ze elkaar niet veel.LuisjeNL schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 00:56:
@SierraPapa
Volgende week dinsdag
Vind het nog best knap wat ze in de SP uit de normale Xbox One weten te halen.
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 11-11-2017 01:05 ]
YouTube: Xbox One X Tear-Down: Semi-Modular Console Design
Meer geek spec style
Interessant dat ze een bouwvolgende op de units hebben (fan01, power02, bluray03, hardrive04) voor uit elkaar halen, leuke easter egg op moederboard (masterchief op een scorpion
).
YouTube: Xbox One X FPS Benchmarks, Thermals, & Power Consumption
Lijkt een shutdown temp van 85 graden te hebben, dat kan dus naar de toekomst toe (zeker gecombineerd met de wat het lijkt matige paste op APU) best wat shutdowns gaan krijgen. Ook niet geheel onbelangrijk (rond 14min), blijkbaar bij instant on lijkt de APU rond de ~50graden te blijven.
Meer geek spec style
YouTube: Xbox One X FPS Benchmarks, Thermals, & Power Consumption
Lijkt een shutdown temp van 85 graden te hebben, dat kan dus naar de toekomst toe (zeker gecombineerd met de wat het lijkt matige paste op APU) best wat shutdowns gaan krijgen. Ook niet geheel onbelangrijk (rond 14min), blijkbaar bij instant on lijkt de APU rond de ~50graden te blijven.
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 11-11-2017 01:21 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Interne hdd van de X doet het geheel niet slecht :
[ Voor 20% gewijzigd door justifire op 11-11-2017 02:26 ]
Een van de redenen dat ik een Xbox heb gekocht is dat Kodi erop zou komen bij de volgende versie. Het is nu bijna een jaar later na aankondiging maar er is geen enkel update te bekennen. Hebben jullie toevallig wat informatie gevonden?
Gaat nog wel even duren zo te zien, eerste aankondiging ergens in februari en een update in juni dat het nog wel even gaat duren https://www.windowscentra...one-progressing-still-wayRRCreations schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 02:12:
Een van de redenen dat ik een Xbox heb gekocht is dat Kodi erop zou komen bij de volgende versie. Het is nu bijna een jaar later na aankondiging maar er is geen enkel update te bekennen. Hebben jullie toevallig wat informatie gevonden?
Waarom zet je Kodi niet op een Pi of Intel NUC etc?
Iemand ervaring met de xbox one x icm de lg OLED55B6V? Had al wel gevonden dat dit toestel hdr10 en weinig inputlag heeft, maar kon niet terugvinden of de xbox one x dit toestel goed herkend.
Ja klopt, heb 'm vannacht op instant on gehad ivm het downloaden van NFS en Battlefront 2 en toen ik de bovenkant van de console voelde vanochtend voelde ie echt nog wel lauw(ish) aan.SinergyX schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 01:12:
Nu het toch over energiemodi gaat, ik ben wel benieuwd naar ieders voorkeur, dus tijd voor een poll:
Poll: Wat is jouw 'Xbox One Power Mode'?
• Instant-on
• Energy-saving
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Wat is jouw 'Xbox One Power Mode'?
• Instant-on
• Energy-saving
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Ik benader hem gewoon als mijn vorige Xbox. Instant-on als ik zeker weet dat ik hem die dag nog ga gebruiken, en als ik eens een keertje s'nachts een game moet binnentrekken (mijn internet is niet supersnel). Voor de rest zowiezo altijd op energy-saving.
Je kunt in SW:BF 2 ook kaarten craften. Ik heb zo ook al kaarten gemaakt. En als je skills hebt ben je zo level 10 in je klasse en kun je al drie kaarten gebruiken. Kan prima in tien uur.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Van de andere kant is het toch wel triest dat op de voorpagina van tweakers niks vermeldt is over de lancering (of ik moet scheel gekeken hebben) en ook nog geen review. Op een of andere manier verbaast het me overigens niets 🤔SinergyX schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 21:13:
[...]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Vindt dit ook erg jammer en teleurstellend! Zit het hier dan ook zo diep de voorliefde voor het andere kamp?harrytasker schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 10:25:
[...]
Van de andere kant is het toch wel triest dat op de voorpagina van tweakers niks vermeldt is over de lancering (of ik moet scheel gekeken hebben) en ook nog geen review. Op een of andere manier verbaast het me overigens niets 🤔
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.