[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.107 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:49

Winkiller

De Mopperpot

Xgar schreef op donderdag 9 november 2017 @ 22:27:
[...]

In de post die quote geef je toch aan dat je geen meeloper bent en met niet zoveel woorden degene die het met je oneens zijn wel.
Wat is nu je punt ?
Weet je laat maar, het is goed zo.

PS. ik heb niemand bestempeld als meeloper, ik heb mijzelf bestempeld als geen meeloper.
Als jullie suggereren dat ik jullie meelopers noem heb je het mis, dingen s.v.p. niet uit verband trekken.

[ Voor 24% gewijzigd door Winkiller op 09-11-2017 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meerdere mensen die de volgende foutmelding krijgen na aasluiten van Xbox One X op een 4K tv (van Philips) die aantal jaartjes oud is?

https://support.xbox.com/...k-uhd-resolution-xbox-one

TV ondersteunt officieel alleen 30HZ met 4K, baal enorm hiervan.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen (HDMI splitter ?)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Winkiller schreef op donderdag 9 november 2017 @ 22:29:
[...]

Wat is nu je punt ?
Weet je laat maar, het is goed zo.

PS. ik heb niemand bestempeld als meeloper, ik heb mijzelf bestempeld als geen meeloper.
Als jullie suggereren dat ik jullie meelopers noem heb je het mis, dingen s.v.p. niet uit verband trekken.
Misschien moet je je eigen woorden beter afwegen voordat je ze plaatst? Je hebt geen zin om met mijn “woordspelletjes” mee te doen terwijl je zelf je mening als feit neerzet (waar ik en anderen op reageren). En idd de suggestieve toonzetting van je uitspraken dragen niet bij aan een helder gesprek.. Niet om je aan te vallen maar lees gewoon even terug waar mensen op reageren..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-09 21:48

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Starfighter Assault in Battlefront 2 lijkt alsof het rechtstreeks uit de film komt. :D :D

Vind het een geweldig vet spel.. Zijn er mensen hier die ook Battlefront 2 spelen of gaan spelen?

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 9 november 2017 @ 22:49:
Splitter ga je het signaal 2160p60 verdelen naar 2 uitgangen; daar win je dus niks mee.

Mijn n00b-antwoord zou zijn: zo snel mogelijk die TV op Marktplaats slingeren en een goede TV kopen?

Hint: wacht tot halverwege 2018, als je kan; een TV met HDMI2.1 is dan een zeeer slimme stap omdat de X ook frame-by-frame HDR ondersteunt maar daar heb je HDMI2.1 voor nodig met bijbehorende high speed kabels.

[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 09-11-2017 22:59 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12:52
Zijn er meerdere mensen die de volgende foutmelding krijgen na aasluiten van Xbox One X op een 4K tv (van Philips) die aantal jaartjes oud is?

Je hebt denk gewoon de pech dat je een van de 1ste generatie 4k schermen hebt.De X heeft ook het liefst dat hij 8 tot 12 bits is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

oOo Man man wat een gezeik hier zeg. Laat jullie toch niet zo uit de tent lokken door die Winkiller. Zit toch alleen maar te trollen. Geniet lekker van je One X , dat is wat ik vanavond gedaan heb in ieder geval oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt me trouwens wel op dat de Scorpio een beetje coilwhine heeft, niet te horen totdat je je hoofd langs de console legt. Anderen die wel een compleet stil exemplaar hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 9 november 2017 @ 23:05:
oOo Man man wat een gezeik hier zeg. Laat jullie toch niet zo uit de tent lokken door die Winkiller. Zit toch alleen maar te trollen. Geniet lekker van je One X , dat is wat ik vanavond gedaan heb in ieder geval oOo
Idd, om maar meteen ontopic te gaan.. Die Dolby Atmos voor je headset setting werkt verdraaid lekker _/-\o_ Gewoon een standaard Sony headset van zo’n vier tientjes klinkt erg goed nu :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm toch eens over zo'n headset nadenken dan. Zit nu nog met dat standaard geval wat oooit bij de og Xbox meegeleverd werd. Hoeft dus helemaal niet zo duur te zijn begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga een XBOX kopen, maar ik ben aan het twijfelen tussen de S en de X.
Als ik het goed begrijp kunnen zowel de S als de X 4K Blu-ray afspelen met HDR? Dus het enige verschil zit hem in de weergave van games?
En zullen alle toekomstige spellen blijven werken op de S, of zullen er spellen uitkomen die de S niet meer zal ondersteunen?
De TV die ik heb is een Samsung KU6450S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

D-Ed schreef op donderdag 9 november 2017 @ 23:11:
[...]

Idd, om maar meteen ontopic te gaan.. Die Dolby Atmos voor je headset setting werkt verdraaid lekker _/-\o_ Gewoon een standaard Sony headset van zo’n vier tientjes klinkt erg goed nu :9
Moet ik hiervoor die app downloaden? Moet ik verder dan nog iets aanpassen mocht ik dit ook willen? En wat is er precies beter? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Verwijderd Lastig; ik zie nergens specs van de Samsung die mij een gerust gevoel geven. 50Hz refresh, 240Hz motion flow, geen HDMI-versie bekend, niet meer leverbaar, voornamelijk in Oost-Europe geleverd/gereviewd.

Puur op deze gegevens zou ik je een S aanraden; niet in de laatste plaats omdat alles games voor Xbox One op alle versies moeten werken. Het enige wat je niet krijgt, afhankelijk van One / S / X, is dus alle eye-candy, frame-by-frame HDR, supersampling etc (ongeveer wat de afgelopen 3 dagen al tientallen keren genoemd/gevraagd is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@MAX3400 Die TV is in principe volledig hetzelfde als de KU6400S, behalve dat hij een andere voet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 9 november 2017 @ 23:24:
@MAX3400 Die TV is in principe volledig hetzelfde als de KU6400S, behalve dat hij een andere voet heeft.
En dus? Lees nou eens de specs die je linkt; wederom 50Hz, geen HDMI-versie genoemd... Blijf ik dus bij mijn zelfde gevoel: koop een S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zag hem ook voorbij komen. En vooral betere textures en AA maar verder weinig schokkends. Doen ze ook nog wat aan de houterige animaties, de low poly karakters en dergelijke? Elke dev kan mooie beelden van zijn omgeving maken, maar als het er net zo dood uit ziet als eerst, maakt dat weinig uit voor de ervaring

offtopic:
Niet dat het mn ding is overigens

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 23:25:
[...]

En dus? Lees nou eens de specs die je linkt; wederom 50Hz, geen HDMI-versie genoemd... Blijf ik dus bij mijn zelfde gevoel: koop een S.
Ja, dat klopt, ik wou gewoon even aangeven dat het geen obscuur Oost-Europees model is.
Bedankt voor het advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17:21

Ik heb ook een Philips tv, en ik moest mij uhd instellingen veranderen in het menu van mijn tv. Heb je daar al gekeken?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

D-Ed schreef op donderdag 9 november 2017 @ 22:54:
[...]

Misschien moet je je eigen woorden beter afwegen voordat je ze plaatst? Je hebt geen zin om met mijn “woordspelletjes” mee te doen terwijl je zelf je mening als feit neerzet (waar ik en anderen op reageren). En idd de suggestieve toonzetting van je uitspraken dragen niet bij aan een helder gesprek.. Niet om je aan te vallen maar lees gewoon even terug waar mensen op reageren..
Een mening is geen feit dus kan ik het niet als feit neerzetten.
De suggestieve toonzetting is aangedragen door anderen en niet door mij zo bedoeld.
Het ging om wat onder mijn naam stond, mopperpot, dat had ook geen meeloper kunnen zijn.
Misschien een verkeerde woordkeuze op dat moment, over eigenzinnig hoor ik niemand, dat stond er ook.

Woordspelletjes zijn niet zo mijn ding, en ik denk dat ze daar ook niet op zitten te wachten hier.
Wil je er nog wat over kwijt doe dit dan via een Persoonlijk bericht en niet hier, ik stop nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:13
BroWohsEdis schreef op donderdag 9 november 2017 @ 23:17:
[...]

Moet ik hiervoor die app downloaden? Moet ik verder dan nog iets aanpassen mocht ik dit ook willen? En wat is er precies beter? :P
App downloaden die je 30 dagen gratis mag proberen. Daarna $ 14.99
Atmos geeft Spatial Sound. Dus je hebt ruimtelijker gevoel doordat audio ook van 'boven' komt. Voor zover je dat met een headset kunt genereren natuurlijk. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
BroWohsEdis schreef op donderdag 9 november 2017 @ 22:54:
Starfighter Assault in Battlefront 2 lijkt alsof het rechtstreeks uit de film komt. :D :D

Vind het een geweldig vet spel.. Zijn er mensen hier die ook Battlefront 2 spelen of gaan spelen?
Ik wil het eigenlijk wel spelen, maar ik dacht dat het pas volgende week uitkwam? Helaas moet ik dan weer werken en heb ik geen tijd.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hairball schreef op donderdag 9 november 2017 @ 23:46:
[...]

Ik wil het eigenlijk wel spelen, maar ik dacht dat het pas volgende week uitkwam? Helaas moet ik dan weer werken en heb ik geen tijd.
Via EA Access kun je al spelen (10 uur trial)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Rivanov schreef op donderdag 9 november 2017 @ 23:43:
[...]

App downloaden die je 30 dagen gratis mag proberen. Daarna $ 14.99
Atmos geeft Spatial Sound. Dus je hebt ruimtelijker gevoel doordat audio ook van 'boven' komt. Voor zover je dat met een headset kunt genereren natuurlijk. ;)
Oke top! Ga ik morgen even downloaden. :)
Hairball schreef op donderdag 9 november 2017 @ 23:46:
[...]

Als je EA access koopt kan je de trial doen voor 10 uur :)

@Verwijderd Ik raad de Hyper X Cloud aan.

[ Voor 3% gewijzigd door BroWohsEdis op 09-11-2017 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:11
Verwijderd schreef op donderdag 9 november 2017 @ 23:15:
Hmm toch eens over zo'n headset nadenken dan. Zit nu nog met dat standaard geval wat oooit bij de og Xbox meegeleverd werd. Hoeft dus helemaal niet zo duur te zijn begrijp ik?
Als ik jouw console uitgaves even uit de losse pols bij elkaar optel, dan kunnen die paar stuivers voor een headset er ook nog wel vanaf :>

Tip: ga voor de Microsoft stereo headset. Voor de centen (minder dan 5 tientjes) een erg fijn exemplaar.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zegt het goed Rossi, console uitgaves. Dat is nou eenmaal mijn grote liefde en tevens ook mijn grootste hobby. Wel met ups en downs trouwens hoor. Er zijn soms best hele periodes dat ik er weinig naar omkijk. Een hobby mag ook best wat kosten vind ik. Ik zal je tip eens bekijken, thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het nu dat de Xbox One X alle enhanced patches automatisch download, hoef je hier voor de rest niks voor te doen? En waar kun je dat terug vinden.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2017 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Verwijderd schreef op donderdag 9 november 2017 @ 23:11:
Valt me trouwens wel op dat de Scorpio een beetje coilwhine heeft, niet te horen totdat je je hoofd langs de console legt. Anderen die zelfs dan een compleet stil exemplaar hebben?
Sommige hebben last, de mijne zo te horen niet of nog niet opgemerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 9 november 2017 @ 23:11:
Valt me trouwens wel op dat de Scorpio een beetje coilwhine heeft, niet te horen totdat je je hoofd langs de console legt. Anderen die zelfs dan een compleet stil exemplaar hebben?
Nou, als je je oor erop moet leggen om het te horen, dan valt het toch wel mee, denk ik?

Mijn One X is fluisterstil in gebruik. Alleen heel zachtjes te horen als je je oor erop legt.
In Stand-by heb ik niet zo dichtbij geluisterd, maar als ik van een afstand al niets hoor, dan vind ik het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 26-09 11:36

Willybubba

Nut up or shut up.

Daarnet toch wel wat vreemds.. AssCreed Origins begon ineens te knipperen toen ik 'm startte. Van geen beeld naar wel beeld en dat af en aan. Moest de Xbox een hard reset geven voordat het spel weer normaal deed. Eerder op de dag ook al een knipperend (ook HDR) screenshot gehad, van Justifire. Vaag.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Willybubba schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 00:32:
Daarnet toch wel wat vreemds.. AssCreed Origins begon ineens te knipperen toen ik 'm startte. Van geen beeld naar wel beeld en dat af en aan. Moest de Xbox een hard reset geven voordat het spel weer normaal deed. Eerder op de dag ook al een knipperend (ook HDR) screenshot gehad, van Justifire. Vaag.
Maatje van mij had dit ook, had nog een oude hdmi kabel tussen zijn receiver en tv hangen.
Vervangen voor een hi-speed hdmi kabel (15 euro) en geen last meer gehad.
Weet jouw situatie niet, maar zou het de kabel kunnen zijn ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 26-09 11:36

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb de One X kabel ertussen gefrot. En ik heb een Samsung TV dus dat gaat via de OneConnect box dinges. Ik hou het ff in de gaten.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-09 20:34
Notna schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:39:
[...]

Nou, vooruit; ik ben in een gulle bui ondanks dat dit al meerdere keren gevraagd is in de afgelopen dagen:

justifire in "[XBO] Xbox One - Deel 6"
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09 11:50
Volgens Bungie komt op 5 december een patch voor Destiny 2 uit.
On December 5, along with the launch of Curse of Osiris and Season Two, we’ll be deploying an update to Destiny 2 that will deliver stunning gameplay with high dynamic range (HDR) lighting to these new consoles. You’ll also see adaptive 4K resolution on the PlayStation 4 Pro and 4K on the Xbox One X.
https://www.bungie.net/en/News/Article/46467

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toets23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 13:19
Gisteren de 10 uur versie van Star Wars Battlefront 2 gestart en de eerste campaign levels gespeeld op mijn Xbox One X. Valt het jullie ook op dat de filmpjes zwaar over compressed zijn? Het zwart ziet er totaal niet uit?

Zero to hero, just like that!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ik ben toch wel blij met mijn Scorpio Edition. Kwam gisteren eind van de middag thuis en toe ik op de bank zat, zag ik toch wel die mooie kleur overgang van de SE:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iux7S4B.png

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 00:06:
Klopt het nu dat de Xbox One X alle enhanced patches automatisch download, hoef je hier voor de rest niks voor te doen? En waar kun je dat terug vinden.
Bv Gears 4 & Halo 5 hebben beide een X update die hij automatisch download als je deze games installeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 07:45:
Ik ben toch wel blij met mijn Scorpio Edition. Kwam gisteren eind van de middag thuis en toe ik op de bank zat, zag ik toch wel die mooie kleur overgang van de SE:

[afbeelding]
De rechter kant van je Xbox X is helemaal grijs van het stof!.... nu al, je hebt hem nog maar net.....
sorted.bits schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 07:02:
Volgens Bungie komt op 5 december een patch voor Destiny 2 uit.

[...]

https://www.bungie.net/en/News/Article/46467
Nou... Ik ben benieuwd.... Bungie is in staat op een patch uit te brengen die geen recht doet aan de power van de X.... We gaan het mee maken.

[ Voor 30% gewijzigd door Bullet NL op 10-11-2017 07:55 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan die jammere kaars zo weggefrot in de hoek :+

Het ziet er wel lekker clean/opgeruimd uit d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 09:26
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 00:06:
Yup, met de one X heb je niet de "keus" om voor enhanced te gaan of niet. Die patches worden dus ook altijd gedownload.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Bullet NL schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 07:52:
[...]

De rechter kant van je Xbox X is helemaal grijs van het stof!.... nu al, je hebt hem nog maar net.....
Onmogelijk ;) Maar serieus. Ik heb achter dat rechter deurtje (die onder de Xbox360) een paar mircovezel doeken liggen om de hele game/tv setup mee af te stoffen. Nadrukkelijk tegen mevrouw MRE gezegd dat ze daar vooral NIET moet gaan poetsen/afstoffen whatever, dat doe ik zelf wel want anders gaat ze met die vochtige kruidvat doekjes over mijn apparatuur met alle gevolgen van dien :X
MAX3400 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 07:58:
[...]

En dan die jammere kaars zo weggefrot in de hoek :+

Het ziet er wel lekker clean/opgeruimd uit d:)b
Die kaars is me een doorn in het oog. Ongeveer 3 weken geleden was de vorige kaars opgebrand, althans, zo goed als en begon te lekken (dat had ik niet in de gaten) en uiteindelijk viel dat ding om..... Kaarsvet all over de fucking place. In de randjes van mijn TV, op het tv meubel zelf, op de muur erachter...... Dat ding mag nu ook niet meer aan.

Helemaal links stond de PS4, maar die is verkocht. Nu zit ik daar tegen een leeg gat aan te kijken. Daar moet ik iets op verzinnen. Wellicht dat ik de oude One daar weer neer ga zetten. Dan staan 3 generaties Xboxen gebroederlijk naast elkaar zoals in onderstaande setup toen ik net de X had unboxed.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JeIJyf4.jpg

Eventjes nog wat anders. Ik erger me aan de te weinig usb poorten op de hedendaagse consoles. Iemand ervaring met usb hubs ? Als je bv zo'n hun aansluit en dan je usb kabel daar in prikt en dan daarmee je controller aansluit ipv rechtreeks op de console, werkt je controller dan ?

Zo maar even een linkje:

www.mediamarkt.nl/nl/category/_usb-hubs-482753.html

[ Voor 10% gewijzigd door MRE-Inc op 10-11-2017 08:13 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@MRE-Inc ben bang van niet. Want hoe gaat de ene USB van de Xbox herkennen waarom jij in je hub 2 controllers, een disk en je telefoon hebt geprikt, bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:43

nexhil

BAM!

MRE-Inc schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 08:09:
[...]

Onmogelijk ;) Maar serieus. Ik heb achter dat rechter deurtje (die onder de Xbox360) een paar mircovezel doeken liggen om de hele game/tv setup mee af te stoffen. Nadrukkelijk tegen mevrouw MRE gezegd dat ze daar vooral NIET moet gaan poetsen/afstoffen whatever, dat doe ik zelf wel want anders gaat ze met die vochtige kruidvat doekjes over mijn apparatuur met alle gevolgen van dien :X

[...]

Die kaars is me een doorn in het oog. Ongeveer 3 weken geleden was de vorige kaars opgebrand, althans, zo goed als en begon te lekken (dat had ik niet in de gaten) en uiteindelijk viel dat ding om..... Kaarsvet all over de fucking place. In de randjes van mijn TV, op het tv meubel zelf, op de muur erachter...... Dat ding mag nu ook niet meer aan.

Helemaal links stond de PS4, maar die is verkocht. Nu zit ik daar tegen een leeg gat aan te kijken. Daar moet ik iets op verzinnen. Wellicht dat ik de oude One daar weer neer ga zetten. Dan staan 3 generaties Xboxen gebroederlijk naast elkaar zoals in onderstaande setup toen ik net de X had unboxed.

[afbeelding]

Eventjes nog wat anders. Ik erger me aan de te weinig usb poorten op de hedendaagse consoles. Iemand ervaring met usb hubs ? Als je bv zo'n hun aansluit en dan je usb kabel daar in prikt en dan daarmee je controller aansluit ipv rechtreeks op de console, werkt je controller dan ?

Zo maar even een linkje:

www.mediamarkt.nl/nl/category/_usb-hubs-482753.html
Volgens mij is het geen probleem. Ik zou alleen wel een USB 3 hub pakken.
Anders werken misschien externe schijven niet meer (die vereisen USB 3, en als het wel werkt gaat je snelheid drastisch naar beneden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 08:41:
[...]

Op dezelde manier als een PC ?
Xbox draait immers op Windows 10
Xbox draait zeker niet op Windows 10. Het is een custom-built kernel waarvan een zeer groot gedeelte gebaseerd is op de grafische functies die bij DX12 horen en dus gelieeerd zijn aan Windows 10.

Dat gezegd hebbende; ik snap dat een USB-hub en een kernel meerdere apparaten over 1 kabel kunnen herkennen/aanspreken. Nergens snap/lees ik dat er een priority zit op, zeg even, de front-USB van een One om de controller te herkennen boven een HDD of een HDD te herkennen boven een GSM.

Maar ja, iets met WKOA en dergelijke; wie neemt de proef op de som? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Laatst online: 25-09 21:07
MAX3400 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 08:47:
[...]

Xbox draait zeker niet op Windows 10. Het is een custom-built kernel waarvan een zeer groot gedeelte gebaseerd is op de grafische functies die bij DX12 horen en dus gelieeerd zijn aan Windows 10.

Dat gezegd hebbende; ik snap dat een USB-hub en een kernel meerdere apparaten over 1 kabel kunnen herkennen/aanspreken. Nergens snap/lees ik dat er een priority zit op, zeg even, de front-USB van een One om de controller te herkennen boven een HDD of een HDD te herkennen boven een GSM.

Maar ja, iets met WKOA en dergelijke; wie neemt de proef op de som? :+
nieuws: Windows 10 komt in november naar de Xbox One - update

De Xbox draait zeker wel een versie van Windows 10, het hele dashboard is in principe een Windows 10 kernel met een specifieke Xbox Shell. Sterker nog, de Xbox One draait 3 OS'en tegelijk.

Er zit een Real Time OS op met een Hypervisor. Bovenop dit OS draait een speciale Windows 10 build voor het dashboard. Naast het Dashboard OS draait elke game ook nog in zijn eigen OS, dit kan een volledige of stripped down versie van Windows 8/10 zijn.
“Snapping in” is the Xbox One’s task-switching mechanism, and it’s made possible by some serious operating system kung fu. The Xbox One simultaneously runs three separate operating systems. First comes the tiny Host OS, which boots the machine and then launches two other hard-partitioned systems: the Shared partition, an environment that runs any apps (Skype, Live TV, Netflix, etc.) and helps provide processing power for the Kinect sensor and its gesture and voice controls; and the Exclusive partition, which is where games run. Because of the way memory is apportioned in the Shared partition, you can switch between apps with little to no load times, and even snap them into another app or game to use both at the same time.
Bron: https://www.wired.com/2013/05/xbox-one/

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zeg ik toch: de Xbox draait geen Windows 10 maar custom-built kernels. Zoals je zelf quote; er wordt gesandboxt, er draaien hypervisors, er zijn system-only exclusive partitions, etc. En middels bepaalde calls mag de ene laag de andere aanspreken (game -> Kinect bijvoorbeeld).

Zeg maar, ongeveer alles wat je niet krijgt/hebt/doet als je al gemiddelde gebruiker Windows 10 installeert. Oftewel; de uitspraak van @justifire dus nuanceren: de Xbox draait geen Windows 10. Het draait meerdere (uitgeklede) versies van Windows 10 in een non-user-accessible sandbox met external & private hardware-addressing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Usb cameras werken tegenwoordig ook, dus misschien worden er wel meer dingen via usb ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee waar ik mijn USB hub gelaten heb (gebruik hem nooit), anders zou ik het wel even uitproberen... maar met googlen zie ik ook al meerdere mensen die zeggen dat ze het gewoon kunnen gebruiken. Het zou ook heel raar zijn als het niet zou kunnen, USB is gebouwd om meerdere apparaten over dezelfde poort te ondersteunen.
Overigens werken weer niet alle apparaten met alle hubs, maar ik zou zeggen bestel er gewoon een, probeer het uit en werkt het niet zoals jij wil dan stuur je hem toch terug... Sowieso lijkt een powered versie me een goed plan, te weinig vermogen is een primaire reden waarom apparaten het soms niet doen via een hub.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
BroWohsEdis schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:39:
[...]

Is een bug in de update. Wordt aan gewerkt zegt 343. :)
Waar heb je dat gelezen want ik kan niets terug vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nexhil schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 08:45:
[...]

Volgens mij is het geen probleem. Ik zou alleen wel een USB 3 hub pakken.
Anders werken misschien externe schijven niet meer (die vereisen USB 3, en als het wel werkt gaat je snelheid drastisch naar beneden)
Ik zou je schijven gewoon direct aangesloten laten. Dat werkt toch nog altijd het snelst. Controllers, laders, etc kun je dan wel aan 1 poort knopen. Dat maakt dan niet zoveel meer uit.

Gister het verschil gemerkt tussen een SSD en een HDD voor NFS (aan het begin moet ie even een tijdje laden, daarna gaat het redelijk vlot). En dat scheelt toch wel meer dan de helft aan laadtijd. En dat is dan al een externe HDD die al wat sneller is dan de interne. Pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Martinspire (of anderen): als je een externe SSD hebt, ben je dan misschien genegen / vriendelijk om ook een vergelijk te posten qua laadtijden met Forza Horizon 3 / Forza Motorsport 7 ? Mag ook de demo zijn maar ik begin nu wel heeeeel erg te neigen om toch een SSD aan te gaan schaffen gezien de fijne verhalen links en rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

jori040 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:38:
[...]

Waar heb je dat gelezen want ik kan niets terug vinden ?
Ergens op de Halo reddit gelezen, werd geantwoord door een developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
jori040 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:45:
[...]

Oh bedankt dan gaat het goed komen. ;)

Heb Halo 5 altijd al een pracht game gevonden op de XO maar nu op de X maakt hij nog eens indruk.
Heb gisteren mijn 1e potjes Halo 5 op mijn X en 1080P scherm gespeeld en _/-\o_ :9~
De textures waren mooier, de kleuren voor mijn gevoel ook terwijl ik dat niet kan verklaren. Ik kon de 60 FPS nog niet echt "voelen" terwijl ik dat wel verwacht had... Anyway ik ga weer wat mooie uurtjes Halo tegemoet.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Meer mensen problemen met de EA access app? Die loopt echt als poep door een trechter, en dat op de X. Hapert aan alle kanten, kan amper iets selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Bbfreak schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:59:
[...]

Heb gisteren mijn 1e potjes Halo 5 op mijn X en 1080P scherm gespeeld en _/-\o_ :9~
De textures waren mooier, de kleuren voor mijn gevoel ook terwijl ik dat niet kan verklaren. Ik kon de 60 FPS nog niet echt "voelen" terwijl ik dat wel verwacht had... Anyway ik ga weer wat mooie uurtjes Halo tegemoet.
De game heeft toch altijd netjes 60fps gedraaid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
swoutr schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:00:
Meer mensen problemen met de EA access app? Die loopt echt als poep door een trechter, en dat op de X. Hapert aan alle kanten, kan amper iets selecteren.
Jep. Idem hier. Net zo traag als op de OG Xbox One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
MRE-Inc schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 07:45:

[afbeelding]
Idem,

Zeker dat de reguliere variant ook erg mooi is, maar de Scorpio is toch net wat extra. Al ben ik van mening dat je het in de realiteit moet zien, een foto geeft het zo moeilijk weer. :)

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
jori040 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:01:
[...]

Correct. Halo 5 is altijd al 60 fps geweest en een goed voorbeeld van wat dit doet voor een shooter. Vanavond ook maar eens installeren op de X :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:35
Jullie weten al dat 15 januari de enhanced patch voor Forza Horizon 3 uitkomt toch? Kan niet wachten om weer naar Australië af te reizen.

Ik weet nog goed dat ik de beelden van Horizon 3 in 4K zag draaiende op een pc, ik dacht bij Digital Foundry. Die hintten toen al hoe het er ongeveer op de One X uit zou moeten gaan zien. Ik was meteen verkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjsiebes91
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-02-2020
MAX3400 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:46:
@Martinspire (of anderen): als je een externe SSD hebt, ben je dan misschien genegen / vriendelijk om ook een vergelijk te posten qua laadtijden met Forza Horizon 3 / Forza Motorsport 7 ? Mag ook de demo zijn maar ik begin nu wel heeeeel erg te neigen om toch een SSD aan te gaan schaffen gezien de fijne verhalen links en rechts.
Ik heb geen exacte laadtijden van HDD of SSD.
Echter starte zowel Forza Motorsport 7, Farming Simulator 17, Project Cars 2 en COD WW2 sneller vanaf de externe HDD dan de interne HDD. Bovengenoemde spellen vervolgens gekopieerd naar een USB 3.0 SSD en dit lijkt toch nog een stuk sneller te gaan. Als ik tijd heb zou ik van het weekend de verschillen eens proberen te meten in tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wjsiebes91 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:11:
[...]

Ik heb geen exacte laadtijden van HDD of SSD.
Echter starte zowel Forza Motorsport 7, Farming Simulator 17, Project Cars 2 en COD WW2 sneller vanaf de externe HDD dan de interne HDD. Bovengenoemde spellen vervolgens gekopieerd naar een USB 3.0 SSD en dit lijkt toch nog een stuk sneller te gaan. Als ik tijd heb zou ik van het weekend de verschillen eens proberen te meten in tijd.
Gaarne; ik heb voorlopig al jaren alles op externe HDD staan maar heb het gevoel nu dat met FM7 4K ik toch weer laadtijden heb moeten inleveren (langer wachten). Als ik ergens slecht tegen kan: langer wachten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
DeLyon schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:06:
[...]

Correct. Halo 5 is altijd al 60 fps geweest en een goed voorbeeld van wat dit doet voor een shooter. Vanavond ook maar eens installeren op de X :)
Met 97,3GB ben je wel even bezig.

Je hebt hier denk wel gelezen over de voice audio bug hé ?
In de SP valt het net na de intro weg.

Persoonlijk vind ik de game nu met de X update erg mooi. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Al die Xbox One Enhanced Games zijn geweldig. Heerlijk om nu weer te beginnen met Halo 5, Gears of War 4 etc.
Ondanks dat het 'oude' games zijn voelen ze weer als nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:14:
[...]

Met 97,3GB ben je wel even bezig.
/me MAX3400 rekent even door; de One X kan bij mij thuis grofweg 150GB/uur binnenhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Rivanov schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:14:
Al die Xbox One Enhanced Games zijn geweldig. Heerlijk om nu weer te beginnen met Halo 5, Gears of War 4 etc.
Precies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
Als je de binnenkant eens wil zien zonder het zelf te proberen:

YouTube: Xbox One X Disassembly and Repairabilty!

Nu nog wachten op een uitgebreide Ben Heck teardown video 😊

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Rivanov schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:14:
Idd. Maar waar haal je de tijd vandaan :9 . Heb pas net de proloog van AC: Origins gedaan en daar was ik al 10 uur zoet mee 8)7 :9 . Wolfenstein 2 ligt te wachten. En dan ook nog al de "oude" games in 4K want reken maar dat ik The Witcher 3 weer eens ga oppakken. Happy times indeed d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Ik las laatst hier dat de controllers (elite en die bj de Xbox One S en hoger worden geleverd) bluetooth hebben. Betekend dit dat we ook bluetooth headsets kunnen koppelen aan de controller/xbox?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Ik ben superblij met de X. Ik vind de overgang van mijn phat naar de X bijna groter dan toendertijd van de 360 naar de One. Maar misschien komt dat ook wel doordat er nu meer spellen beschikbaar zijn.
Alleen het opstarten duurt bij mij vrij lang, en is het wel duidelijk te merken dat er geen SSD in zit. Sommige laadtijden zoals die bij SW BFII zijn er ook weinig op vooruit gegaan heb ik het idee. Maar overall echt oprecht blij en onder de indruk!

Wel nog even een vraagje. Zien mensen met een X en CoD WWII dit spel al onder de Xbox One enhanced games staan in Mijn Games & Apps? Bij mij nog steeds niet en staat hij nog steeds als X1XE: False.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harmsen
  • Laatst online: 25-09 21:07
ourplayground schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:21:
Ik las laatst hier dat de controllers (elite en die bj de Xbox One S en hoger worden geleverd) bluetooth hebben. Betekend dit dat we ook bluetooth headsets kunnen koppelen aan de controller/xbox?
Helaas, de controllers hebben Bluetooth gekregen zodat je deze makkelijk aan een Tablet/PC kan koppelen om te gebruiken. Er is geen mogelijkheid om een headset via Bluetooth te koppelen aan de Xbox.

Meer info: https://support.xbox.com/...onnect-compatible-headset

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
DutchOwnage schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:19:
[...]

Idd. Maar waar haal je de tijd vandaan :9 . Heb pas net de proloog van AC: Origins gedaan en daar was ik al 10 uur zoet mee 8)7 :9 . Wolfenstein 2 ligt te wachten. En dan ook nog al de "oude" games in 4K want reken maar dat ik The Witcher 3 weer eens ga oppakken. Happy times indeed d:)b
Dat is inderdaad mijn grootste probleem. De tijd. Ben continue aan het switchen tussen de diverse games.
Heb AC: Origins nog gekocht en FM 7 had ik al gekocht toen de Ultimate Edition voor € 50 via Rusland te koop was. En heb EA Access maand gratis met Game Pass erbij. :+

En heb nog een PS4 Pro staan waar ik COD WWII campaign nog op moet uitspelen en ik speel ook nog graag GT Sport.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ourplayground schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:21:
Elite controllers hebben geen BT helaas, best schandalig imho voor die prijs >_<

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:43:
[...]

Elite controllers hebben geen BT helaas, best schandalig imho voor die prijs >_<
Maar wel triggerstops wat met enige tuning/aanpassing briljante oplossing is voor je deadzones in Forza (of mogelijk andere race-games).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

MAX3400 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:48:
[...]

Maar wel triggerstops wat met enige tuning/aanpassing briljante oplossing is voor je deadzones in Forza (of mogelijk andere race-games).
Weet er alles van, helaas ook van de brakke bumper constructie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yTW1siiL8YFjao1wdBBAb1PD/medium.jpg

Reparikit al onderweg, helaas niet voor elkaar gekregen met support om hem om te kunnen ruilen, dus dan maar zelf repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
https://www.reddit.com/r/.../?st=j9tq4qqd&sh=bf48b1cf

@Bokkie : wellicht toch die thread maar eens mee laten lezen bij MS Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 15:34
Bokkie schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:51:
[...]

Weet er alles van, helaas ook van de brakke bumper constructie

[afbeelding]

Reparikit al onderweg, helaas niet voor elkaar gekregen met support om hem om te kunnen ruilen, dus dan maar zelf repareren.
Dat is wel apart, aangezien ik de mijne wel ineens kon laten fixen door hun. Ze hebben toen wel iets aangepast waardoor erineens wel reparatie mogelijk was

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmmz ik zat in de chat met MS US volgens mij.
Als ik straks thuis ben dan maar even bellen, is de moeite waard om er dus nog wat energie in te steken.

Repairkitje was maar 10 euro, maar alsnog als ik gewoon een vervanging kan fixen is dat beter utieraard

Acties:
  • +17 Henk 'm!
Oke jullie geloven nooit wat ik gisteren heb meegemaakt:

Ik doe gister me Xbox one S aan en hoor een soort knak en vervolgens komt er allemaal rook uit de Xbox , natuurlijk uit reactie de stekker uit het stopcontact getrokken. Was bang dat die in de brand zou vliegen wat vervolgens niet gebeurd is, gelijk contact opgenomen met Microsoft en de situatie uitgelegd.

De medewerker gaf aan dat ik hem op moest laten sturen onder Garantie en dat het een aantal weken kon duren voordat ik een nieuwe had, heb toen gevraagd of ik de Xbox mocht omruilen onder garantie bij de Intertoys waar ik hem gekocht had aangezien dat sneller en dichterbij was. Hier stemde de medewerker mee in en hij gaf me een referentienummer zodat de Intertoys contact met hem op kon nemen als ze mijn verhaal niet geloofde.

Inmiddels aangekomen bij de intertoys en me verhaal uitgelegd kwamen ze erachter dat ze geen One S op voorraad meer hadden, alleen de klant was een belofte gedaan door microsoft en ze lieten me dus niet met lege handen weggaan.

Je raad het al, ik kreeg de Xbox One X scorpio mee en ze gingen het verhalen op Microsoft omdat hun de belofte hadden gedaan zonder te weten of er voorraad was..

Hoe kan het dat ik een scorpio kreeg en niet de normale Xbox One X?? Er was een pre-order gedaan door iemand die hem met winst wou verkopen op marktplaats, maar hem niet kwijt raakte en domweg gewoon terug heeft gestuurd. Super dom natuurlijk want hij had er dikke winst op kunnen maken.

Vanaf gister avond kan ik nog steeds niet geloven dat dit is gebeurd, want hoe appart en vreemd is deze werkwijze van beide partijen. Een kapotte Xbox One S inruilen onder garantie tegen een Xbox One X

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ourplayground
G_Dragon schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:06:

Ik doe gister me Xbox one S aan en hoor een soort knak en vervolgens komt er allemaal rook uit de Xbox , natuurlijk uit reactie de stekker uit het stopcontact getrokken. Was bang dat die in de brand zou vliegen wat vervolgens niet gebeurd is, gelijk contact opgenomen met Microsoft en de situatie uitgelegd.

De medewerker gaf aan dat ik hem op moest laten sturen onder Garantie en dat het een aantal weken kon duren voordat ik een nieuwe had, heb toen gevraagd of ik de Xbox mocht omruilen onder garantie bij de Intertoys waar ik hem gekocht had aangezien dat sneller en dichterbij was. Hier stemde de medewerker mee in en hij gaf me een referentienummer zodat de Intertoys contact met hem op kon nemen als ze mijn verhaal niet geloofde.

Inmiddels aangekomen bij de intertoys en me verhaal uitgelegd kwamen ze erachter dat ze geen One S op voorraad meer hadden, alleen de klant was een belofte gedaan door microsoft en ze lieten me dus niet met lege handen weggaan.

Je raad het al, ik kreeg de Xbox One X scorpio mee en ze gingen het verhalen op Microsoft omdat hun de belofte hadden gedaan zonder te weten of er voorraad was..

Hoe kan het dat ik een scorpio kreeg en niet de normale Xbox One X?? Er was een pre-order gedaan door iemand die hem met winst wou verkopen op marktplaats, maar hem niet kwijt raakte en domweg gewoon terug heeft gestuurd. Super dom natuurlijk want hij had er dikke winst op kunnen maken.

Vanaf gister avond kan ik nog steeds niet geloven dat dit is gebeurd, want hoe appart en vreemd is deze werkwijze van beide partijen. Een kapotte Xbox One S inruilen onder garantie tegen een Xbox One X
en daarna heb je een staatslot gekocht, vond je een bos met klavertjes vier, en weet ik nog wat meer... wat een verhaal! Gefeliciteerd en geniet van je nieuwe scorpio!

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +5 Henk 'm!
...Een kapotte Xbox One S inruilen onder garantie tegen een Xbox One X
* MAX3400 gaat vanavond ook subtiel even met de plantenspuit en de oude One aan de gang ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ourplayground schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:09:
[...]

en daarna heb je een staatslot gekocht, vond je een bos met klavertjes vier, en weet ik nog wat meer... wat een verhaal! Gefeliciteerd en geniet van je nieuwe scorpio!
Dat staatslot kopen heeft denk ik geen zin, want hij heeft in 1x al zijn geluk voro de komende 10 jaar vebruikt :X

Gratz man

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MAX3400 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:13:
[...]

Gaarne; ik heb voorlopig al jaren alles op externe HDD staan maar heb het gevoel nu dat met FM7 4K ik toch weer laadtijden heb moeten inleveren (langer wachten). Als ik ergens slecht tegen kan: langer wachten :)
Zijn toch al zat online vergelijkingen van? Als je even op youtube zoekt heb je er zo een paar te pakken. FM7 laadt ook op een SSD nog lang, maar het is al minder erg. Idem met Horizon. Maar echt fantastisch wordt het nog steeds niet. Daarvoor is het gewoon teveel data.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MAX3400 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:10:
[...]

* MAX3400 gaat vanavond ook subtiel even met de plantenspuit en de oude One aan de gang ;)
Wel eerst zorgen dat de winkel waar je hem wilt terugbrengen alleen maar XOX (Scorpio's) heeft ;)

Maar damn, wat een mazzel. Zul je zien, is het een exemplaar met problemen, komt ie weer terug en dan krijgt ie een normale S mee _O-

[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 10-11-2017 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:56
Wel een goed idee, een rookgenerator voor tijdens games als BF1 en CoD. Dat wordt iets voor in de Y! :)

Mooi opgelost zo.

Vraagje voor degene die HALO 5 spelen. Moet je daar ook weer met zo'n karretje rondrijden? Want ik kan met dat ding niet overweg door de rare besturing. Dat is ook de reden dat ik de HMCC niet meer speel. Als je niet meer met zo'n ding hoeft te rijden wil ik HALO 5 ook nog gaan halen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Lekker Ventje schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:24:
Wel een goed idee, een rookgenerator voor tijdens games als BF1 en CoD. Dat wordt iets voor in de Y! :)

Mooi opgelost zo.

Vraagje voor degene die HALO 5 spelen. Moet je daar ook weer met zo'n karretje rondrijden? Want ik kan met dat ding niet overweg door de rare besturing. Dat is ook de reden dat ik de HMCC niet meer speel. Als je niet meer met zo'n ding hoeft te rijden wil ik HALO 5 ook nog gaan halen.
Snap wat je met karretje bedoeld maar dat speelt in Halo5 beter dan ooit vind ik.Ja ook in Halo 5 moet het.

Halo 6 verwacht ik tijdens de E3 van 2018.Als de game eind 2018 uitkomt dan heeft 343 er drie jaar aan kunnen bouwen dus lijkt me dat geen gekke gedachten. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Toppie d:)b

Nu even naar Radar schrijven voor een warme douche, super actie van Intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Weet iemand of die Skyrim update er al is voor de X ?
Bethesda heeft wel een lijst met X updates maar of hij al live is weet ik niet.

De games wegen nu nog al veel dus met 1TB is het even goed plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Wanneer komt de witcher 3 update eigenlijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel indrukwekkend om te zien hoeveel scherper de Xbox One X is ten opzichte van de One, zelfs op een 1080P monitor is het verschil dag bij nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:11
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:38:
Toch wel indrukwekkend om te zien hoeveel scherper de Xbox One X is ten opzichte van de One, zelfs op een 1080P monitor is het verschil dag bij nacht.
Bij welke games? :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:38:
Yup...

Heel veel, beter, bijvoorbeeld de draw distance is veel beter.
Het is dan ook opmerkelijk dan een aantal mensen hier het verschil niet zien.
Ze moeten dan haast iets fout doen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oknot
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09-2020
Voor de mensen die niet heel erg onder de indruk zijn van de beeldkwaliteit van de oneX en deze toevallig via hun receiver op hun 4K tv hebben aangesloten zou ik willen adviseren om de xbox eens rechtstreeks op de tv aan te sluiten en de receiver te omzeilen. Ik heb dit net met mijn htpc gedaan en die rechtstreeks op de hdmi 1 van mijn sony kd75xe9005 aangesloten. Onvoorstelbaar wat een verschil in beeldkwaliteit levert dat op zeg. ( mijn receiver is een sony str dn1060 met 4k pass through). De tv stuurt vervolgens het geluid ook nog eens via de hdmi 3 (arc) terug naar de receiver waardoor ik niet met optische kabels hoef te klooien. Ga morgen een one X ophalen die ik eveneens rechtstreeks zal aansluiten en verwacht dat dat een prachtig plaatje zal opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 17:27
Mijn Scorpio Edition is vandaag retour gestuurd naar bol.. Ik kon me niet over de zachte continue ratel heenzetten die de ventilator maakt. En ik weet zeker dat ik me niet aanstel, want hiervoor had ik een S en die was voor mijn oren nagenoeg onhoorbaar. En de reviews suggereren allemaal dat de X net zo weinig geluid zou maken.
Bovendien blijft de "A" button op de controller regelmatig vast zitten en klikt niet lekker. Ook na 3 dagen Titanfall 2 en Diablo 3..

Kortom, niet tevreden met het product. :( Jammer, want ik had er echt wel zin in. Denk niet dat ik gelijk op zoek ga naar een andere. Eerst maar eens netjes mijn geld terugkrijgen en misschien dat ik binnenkort opnieuw ga kijken, al zal ik geen Scorpio edition meer zullen krijgen.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
jori040 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:01:
[...]

Excuses. Ik zag het in de Xbox One X trailert voor Halo 5 en dacht dat het een nieuwe toevoeging was.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
Ik & DigitalFoundry zijn onder de indruk van Halo 5 op de XOX: YouTube: \[4K] Halo 5 on Xbox One X: The Way It's Meant To Be Played? :)
In mijn ogen kan deze 2015 game mee met de mooiste games van dit moment.

En nou die audio bug eruit want ik wil dit spelen. :(

[ Voor 17% gewijzigd door jori040 op 10-11-2017 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:45

JSchut

.....

Begonnen met Super lucky’s tale. Ben nu halverwege de derde wereld en moet zeggen dat ik positief verrast ben.

Wel paar bugjes tegen gekomen. Ineens tot je navel in een plank gezakt staan maar de game herstelde dat telkens na een paar seconden door mij er weer boven te zetten. Verder niet echt grote bugs tegen gekomen.

Het is wel een makkelijke game. Maar vermaak mij er prima mee.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Bbfreak schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 13:24:
[...]

Excuses. Ik zag het in de Xbox One X trailert voor Halo 5 en dacht dat het een nieuwe toevoeging was.
Is goed jong. ;) Snap best dat er verwarring kan ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FIFA 18 en rocket League en Battlefield tot nu toe gespeeld.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2017 14:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:05
estorino schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:58:
Mijn Scorpio Edition is vandaag retour gestuurd naar bol.. Ik kon me niet over de zachte continue ratel heenzetten die de verntilator maakt. En ik weet zeker dat ik me niet aanstel, want hiervoor had ik een S en die was voor mijn oren nagenoeg onhoorbaar. En de reviews suggereren allemaal dat de X net zo weinig geluid zou maken.
Bovendien blijft de "A" button op de controller regelmatig vast zitten en klikt niet lekker. Ook na 3 dagen Titanfall 2 en Diablo 3..

Kortom, niet tevreden met het product. :( Jammer, want ik had er echt wel zin in. Denk niet dat ik gelijk op zoek ga naar een andere. Eerst maar eens netjes mijn geld terugkrijgen en misschien dat ik binnenkort opnieuw ga kijken, al zal ik geen Scorpio edition meer zullen krijgen.
waarom geen garantie geclaimd?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

estorino schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 12:58:
Mijn Scorpio Edition is vandaag retour gestuurd naar bol.. Ik kon me niet over de zachte continue ratel heenzetten die de ventilator maakt. En ik weet zeker dat ik me niet aanstel, want hiervoor had ik een S en die was voor mijn oren nagenoeg onhoorbaar. En de reviews suggereren allemaal dat de X net zo weinig geluid zou maken.

Dit had mijn One S ook, de truc is een paar keer hard op de bovenkant slaan totdat je het niet meer hoort. :) Hij is nu muisstil.

Pagina: 1 ... 30 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.