Onmogelijk

Maar serieus. Ik heb achter dat rechter deurtje (die onder de Xbox360) een paar mircovezel doeken liggen om de hele game/tv setup mee af te stoffen. Nadrukkelijk tegen mevrouw MRE gezegd dat ze daar vooral NIET moet gaan poetsen/afstoffen whatever, dat doe ik zelf wel want anders gaat ze met die vochtige kruidvat doekjes over mijn apparatuur met alle gevolgen van dien

Die kaars is me een doorn in het oog. Ongeveer 3 weken geleden was de vorige kaars opgebrand, althans, zo goed als en begon te lekken (dat had ik niet in de gaten) en uiteindelijk viel dat ding om..... Kaarsvet all over de fucking place. In de randjes van mijn TV, op het tv meubel zelf, op de muur erachter...... Dat ding mag nu ook niet meer aan.
Helemaal links stond de PS4, maar die is verkocht. Nu zit ik daar tegen een leeg gat aan te kijken. Daar moet ik iets op verzinnen. Wellicht dat ik de oude One daar weer neer ga zetten. Dan staan 3 generaties Xboxen gebroederlijk naast elkaar zoals in onderstaande setup toen ik net de X had unboxed.
Eventjes nog wat anders. Ik erger me aan de te weinig usb poorten op de hedendaagse consoles. Iemand ervaring met usb hubs ? Als je bv zo'n hun aansluit en dan je usb kabel daar in prikt en dan daarmee je controller aansluit ipv rechtreeks op de console, werkt je controller dan ?
Zo maar even een linkje:
www.mediamarkt.nl/nl/category/_usb-hubs-482753.html
[
Voor 10% gewijzigd door
MRE-Inc op 10-11-2017 08:13
]