[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.096 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-09 21:48

BroWohsEdis

George Orwell was right.

uchiha tijntje schreef op donderdag 9 november 2017 @ 18:18:
[...]

Politieagent met een blaaspijpje? ;)

Maar de netcode van CoD is dus niet al te best begrijp. Hmm zonde.
Nog nooit zo slecht gezien, stel je schiet 15 kogels, 10 worden niet geregistreerd, 5 zijn hitmarkers. De enemy draait zich om en killt je in 4 schoten met hetzelfde wapen. Dat is WWII

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:00

Winkiller

De Mopperpot

uchiha tijntje schreef op donderdag 9 november 2017 @ 18:18:
[...]

Politieagent met een blaaspijpje? ;)
Nee een paar Cardiologen, het ging over leven en dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 9 november 2017 @ 18:02:
[...]

Heeft het ook effect op m'n Turtlebeach PX4 5.1 Headset? Heb Dolby Atmos nu aanstaan maar weet niet of ik verschil hoor. :+
De demo checken die bij de app hoort 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:19
Sowieso heb ik last van een vervelende kraak af en toe als ik m'n headset op heb. Dus misschien wel toe aan een nieuwe. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BroWohsEdis schreef op donderdag 9 november 2017 @ 18:20:
[...]

Nog nooit zo slecht gezien, stel je schiet 15 kogels, 10 worden niet geregistreerd, 5 zijn hitmarkers. De enemy draait zich om en killt je in 4 schoten met hetzelfde wapen. Dat is WWII
Dit dus..... de hits die je maakt bij anderen lijken van wille keur aan elkaar te hangen....
De killcam laat de meest idiote dingen zien. Er klopt werkelijk waar geen *** van.

Ik heb echt spijt dat ik het spel weer heb gekocht.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lastpak010
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14-09 17:44
Bullet NL schreef op donderdag 9 november 2017 @ 18:25:
[...]

Dit dus..... de hits die je maakt bij anderen lijken van wille keur aan elkaar te hangen....
De killcam laat de meest idiote dingen zien. Er klopt werkelijk waar geen *** van.

Ik heb echt spijt dat ik het spel weer heb gekocht.
hardcore modus spelen lol oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

@Rivanov Ligt waarschijnlijk aan het kabeltje dat naar je controller gaat, daar is Turtle Beach om berucht. :P

@Bullet NL Dit was in de beta al zo, hoopte dat het in de full game, beter was. Niet dus. :(

Na 2 uur multiplayer weggegeven, de campaign vond ik wel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
BroWohsEdis schreef op donderdag 9 november 2017 @ 18:30:
@Rivanov Ligt waarschijnlijk aan het kabeltje dat naar je controller gaat, daar is Turtle Beach om berucht. :P

@Bullet NL Dit was in de beta al zo, hoopte dat het in de full game, beter was. Niet dus. :(

Inderdaad. Als ik deze ontkoppel dan is het gekraak weg. Grmbl. Is daar ook een oplossing voor?
Want die kabel heb je nodig voor de chat.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:( 8)7 |:(

Echt... hoe ze een spel zo omzeep hebben geholpen.
Ik heb verschrikkelijk veel COD gespeelt, maar de laatste versies. Echt verschrikkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BroWohsEdis schreef op donderdag 9 november 2017 @ 18:30:

Heb de beta niet geprobeerd.... Ik heb hem digitaal gekocht, de Digital de Luxe, najah.... Nu echt nooit meer een CoD....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:23
D-Ed schreef op donderdag 9 november 2017 @ 17:09:
[...]

Goedpraten ivm de investering :9

Eerlijk is eerlijk, Ik ben van het ding aan het genieten om hele andere dingen dan alleen de graphics.. Het is gewoon een rete strak doosje dat hier in mijn AV set-up staat, super stil, snel en tovert beelden op mijn scherm die 'af' zijn.. Ik bedoel dus gewoon strakke beelden (1080P), ik zie niets meer trillen in beeld etc. Ik ga niet eens mijn best doen om de technische termen te gebruiken, ik ben meer een 'gevoels mens' :+ (Moeilijk te handelen voor sommigen Tweakers, excuses dan _/-\o_ )
Hier hetzelfde, het ziet er allemaal zo strak uit al op 1080p, ik wil niet eens weten wat ik meemaak als die 4k tv met hdr10 er is, ik ben echt super blij met mijn one x, ook qua design ziet het er top uit, t.z.t. zou ik er zo nog 1 bijnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:06
Origins schreef op donderdag 9 november 2017 @ 16:22:
[...]

Okay, stel je voor dat het daadwerkelijk waar is, dan zou je er vanuit kunnen gaan bij een E3, dat nieuwe projecten ergens in 2019 gaan uitkomen? je gaat iets niet een half jaar van te voren aankondigen, minstens een jaar van te voren om het publiek warm te maken.

Zelf geloof ik niet heel erg in het concept, maar nogmaals wie weet wat ze uit die hoge hoed toveren.
Of tweede helft 2018.
Maakt mij verder niet zoveel uit, speel op Diablo 3 na toch enkel MP.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op donderdag 9 november 2017 @ 18:39:
[...]

Of tweede helft 2018.
Ik heb een advies voor je, wil jij je niet ergeren aan een multiplayer ervaring, meest vreemde kill's, mede spelers die in game uit hun kont schieten terwijl je ze achter na loopt? Koop geen CoD.

Ik was gisteren in staat om mijn controller door midden te breken. Heb daarna lekker kunnen ontspannen in Battlefield 1... Oja...Ook met World of Tanks natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:12
Heeft iemand Hydro Thunder al geprobeerd op de Xbox One X? :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op donderdag 9 november 2017 @ 18:39:
[...]

Of tweede helft 2018.
Dan zou je hem eind dit jaar moeten aankodigen, E3 aankodiging en dan 2de helft 2018 uit laten komen lijkt me marketing technisch niet een hele goede zaak.
Overigens is het over het algemeen zo dat 2de helft van een jaar vrijwel compleet overgenomen wordt door multiplats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Rivanov schreef op donderdag 9 november 2017 @ 18:30:
[...]

Inderdaad. Als ik deze ontkoppel dan is het gekraak weg. Grmbl. Is daar ook een oplossing voor?
Want die kabel heb je nodig voor de chat.
Kan je het kabeltje niet los halen en een nieuwe bestellen? Ik koop geen Turtle Beaches meer omdat ik gek werd van de kabels die er na een paar maanden mee kapte. Ik heb nu een Hyper Cloud X en daarbij gaan de geluids en microfoon kabels in een soort verloopje die je kan vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:04
Heb de Xbox One S er maar eens naast gezet en getest. HDR is het grootste verschil inderdaad. Toch zijn de overige verbeteringen bv bij Gears 4 ook zeker aanwezig.

Voor mij veel te weinig verschil, dus morgen op de post terug naar bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Speel je op 4k tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Zeker. 4k hdr. Niet dat ik het verschil niet zie hoor. Vind het gewoon tegenvallen.

Mijn ogen zijn ook niet goed genoeg om t verschil te zien met de PS4 Pro. Dan zijn voor mij die paar xbox only games niet voldoende om 3 consoles te staan. Waarschijnlijk komt tie wel weer in huis als ori 2 wordt gelanceerd.

[ Voor 20% gewijzigd door giantgiantus op 09-11-2017 19:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
giantgiantus schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:24:
[...]

Zeker. 4k hdr. Niet dat ik het verschil niet zie hoor. Vind het gewoon tegenvallen.

Mijn ogen zijn ook niet goed genoeg om t verschil te zien met de PS4 Pro.
Bij alle spellen met 4k assets zie je het verschil direct.... Shadow of War bijvoorbeeld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
Ik vind dit zulke rare vergelijkingen. Waarom niet met een Xbox One S?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Mijn gedachtes over de One X:

Laat ik eerst beginnen met mijn setup, want dat is wel belangrijk. Ik speel op een 2017 65” LG OLED en zet normaal gesproken alles op zon hoog mogelijke resolutie en kwaliteit.

De afgelopen dagen heb ik heel veel spellen getest en heb een aardig beeld van de One X omdat ik deze naast mijn One S getest heb.

De spellen die ik getest heb zijn:
Wolfenstein
AC: Origins
F1 2017
GOW 4
Forza 7
Need for Speed Payback
Fifa 18
COD: WWII
Diablo 3

Op de eerste plaats vind ik het dashboard en de laadtijden qua snelheid een verademing. Daar ergerde ik me met mijn One S flink aan en dat is nu geen issue meer.

Algemeen gezien vind ik alle spellen vloeiender en er beter uit zien. Zodra een spel daadwerkelijk een enhanced patch gehad heeft vind ik er wel degelijk een reusachtig verschil te zien. Gears of war, Forza 7 en AC: Origins springen er uit.

Mijn graadmeter om te beoordelen of spellen er beter uit zien is mijn vrouw. Zij kijkt anders naar spellen dan ik. Vooral bij de bovengenoemde spellen was zij onder de indruk.

Ik ben persoonlijk erg onder de indruk van de engineering van de xbox one x. Hoe ze deze kracht in dat kleine doosje gekregen hebben is een compliment waard. Ondanks dat ik wel wat mensen hoor over “lawaai” heb ik geen enkel fan geluid. Daar komt ook nog bij dat de One X bij mij nauwelijks ruimte heeft om lucht af te voeren. Erg indrukwekkend.

Is de One X 500 euro waard? Voor mij persoonlijk zeer zeker. De prijs/kwaliteit verhouding is voor mij fantastisch. Als upgrade van de One S ben ik er nog niet uit of het de 500 euro waard is, maar dat is een non-issue nu :)

Exclusieve titels waar iedereen op hamert zijn voor mij eigenlijk niet zo’n thema. Ik wil de spellen die er zijn op een zo soepel mogelijke en grafisch beste manier spelen. Daarom is voor mij de One X een success en ik hoop dat de ondersteuning voor de enhanced features bij alles nieuwe spellen aanwezig zijn.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

giantgiantus schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:30:
[...]

Ik vind dit zulke rare vergelijkingen. Waarom niet met een Xbox One S?
Omdat er geen enkel verschil is in resolutie tussen de One en One S.

Uitgaand van een 1080p scherm.

[ Voor 6% gewijzigd door BroWohsEdis op 09-11-2017 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:06
Origins schreef op donderdag 9 november 2017 @ 18:45:
[...]

Dan zou je hem eind dit jaar moeten aankodigen, E3 aankodiging en dan 2de helft 2018 uit laten komen lijkt me marketing technisch niet een hele goede zaak.
Overigens is het over het algemeen zo dat 2de helft van een jaar vrijwel compleet overgenomen wordt door multiplats :)
Zover ik weet ben je niet verplicht om een game drie kwart jaar of langer van tevoren aan te kondigen om het een succes te laten worden. Fallout 4 werd ook op de E3 aangekondigd en kwam 5 maanden later op de markt. Forza Horizon 2 was ook binnen een half jaar op de markt.
MS wil juist voorkomen dat ze weer games uit moeten stellen die al aangekondigd zijn en als ze nu games voor september 2018 of later aan gaan kondigen lopen ze weer onnodig risico's. In juni aankondigen en binnen een half jaar release is tijd genoeg.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
BroWohsEdis schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:32:
[...]

Omdat er geen enkel verschil is in resolutie tussen de One en One S.

Uitgaand van een 1080p scherm.
Ah deze game heeft geen hdr? Dan fair enough inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

giantgiantus schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:37:
[...]

Ah deze game heeft geen hdr? Dan fair enough inderdaad.
Jawel. Maar de One S support geen 4k in Battlefront 2. Het maakt dus niet uit of je nou een One S of een normale One vergelijkt met de One X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Vind vergelijking tussen PS4Pro en Xbox One X véél relevanter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
BroWohsEdis schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:43:
[...]

Jawel. Maar de One S support geen 4k in Battlefront 2. Het maakt dus niet uit of je nou een One S of een normale One vergelijkt met de One X

[video]
Lol. Maar de Xbox One S heeft hdr. Mijn punt is juist dat met name hdr voor een enorm verschil zorgt. Vind 4k minder boeiend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
lapino schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:44:
Waarom eigenlijk? Volgens mij is de kracht tussen de platformen niets anders dan stuivertje wisselen. Op dit moment is de One X sterker en over een jaar de PS. Mij persoonlijk gaat het er om dat het platform waar ik op speel een zo goed mogelijke ervaring biedt.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
giantgiantus schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:46:
[...]

Lol. Maar de Xbox One S heeft hdr. Mijn punt is juist dat met name hdr voor een enorm verschil zorgt. Vind 4k minder boeiend.
Kijk nou bijvoorbeeld naar het Forza filmpje van hier boven, kan je echt het verschil niet zien? Dit is dus op 1080p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

giantgiantus schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:46:
[...]

Dit filmpje gaat over de graphics en de resolutie, niet over HDR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

lapino schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:44:
Dat is wat afhankelijk van waarom je vergelijkt.
Deze vergelijkingen tussen de X en One(S) zijn meer voor degenen die overwegen of de verbeteringen de upgrade waard zijn.
Als ik eerlijk moet zijn, vind ik persoonlijk van niet. Ik zie alleen wat gedetailleerdere textures en ander marginaal spul wat scherper. De One(S) versie is echter niet slecht of zo, maar gewoon absoluut nog goed.
Er komen geheid nog games die het maximale uit de X weten persen wat de One(S) niet meer kan bijbenen. Dan zou het moment zijn mijn One S in te ruilen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Fireshade op 09-11-2017 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
justifire schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:39:
[...]

Speciaal voor jou.
Heck zelfs beide op 1080p, nog meer wensen ?
Xbox One X delivers again ! >:)
[video]
Op de X1S zijn de wielkappen niet eens echt rond :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Offtopic discussie verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Fireshade schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:57:
[...]

Dat is wat afhankelijk van waarom je vergelijkt.
Deze vergelijkingen tussen de X en One(S) zijn meer voor degenen die overwegen of de verbeteringen de upgrade waard zijn.
Als ik eerlijk moet zijn, vind ik persoonlijk van niet. Ik zie alleen wat gedetailleerdere textures en ander marginaal spul wat scherper. De One(S) versie is echter niet slecht of zo, maar gewoon absoluut nog goed.
Er komen geheid nog games die het maximale uit de X weten persen wat de One(S) niet meer kan bijbenen. Dan zou het moment zijn mijn One S in te ruilen :P
Ik vind de One X versie van Battlefront echt stukken beter als de One S versie. Zeker als je de twee versies naast elkaar ziet vind ik het verschil dag en nacht _/-\o_ . Met Halo 5 zag ik het verschil veel minder bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Mag het? De allerzwakste console van deze generatie met de allersterkste console vergelijken. :+

Wel een aardig verschil overigens.

Interessantere vraag is denk ik: is de X nu zo sterk, of de OG X1 nu zo zwak? Allebei een beetje denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

bram1984 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:21:
[...]

Mag het? De allerzwakste console van deze generatie met de allersterkste console vergelijken. :+

Wel een aardig verschil overigens.

Interessantere vraag is denk ik: is de X nu zo sterk, of de OG X1 nu zo zwak? Allebei een beetje denk ik.
Beide denk ik. :P Ik denk dat de One X sterker is als verwacht, de unpatched versie van The Witcher 3 runt in 60fps met enkele drops. Dit had ik dus echt niet verwacht aangezien Witcher 3 veel van de CPU vraagt en de upgrade van de CPU nou niet echt super is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
BroWohsEdis schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:24:
[...]

Beide denk ik. :P Ik denk dat de One X sterker is als verwacht, de unpatched versie van The Witcher 3 runt in 60fps met enkele drops. Dit had ik dus echt niet verwacht aangezien Witcher 3 veel van de CPU vraagt en de upgrade van de CPU nou niet echt super is.
Mogelijk, maar BF2 heeft nu niet bepaald een hoge resolutie op de base consoles. Je mag geloof ik ik blij zijn als de 900p wordt gehaald. Dat tikt lekker aan ja.
harrytasker schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:27:
[...]

Bij alle spellen met 4k assets zie je het verschil direct.... Shadow of War bijvoorbeeld
Eens dat je het verschil wel ziet, maar SoW vind ik echt een heel slecht voorbeeld. Die game is grafisch sowieso heel matig (alle versies) en de textures op de Pro zouden niet misstaan in een PS3 game. Gewoon dramatisch geprogrammeerd. Zie bijvoorbeeld Origins of zelfs het oudere Arkham Knight op een base model. Zo kan het dus ook. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Ben echt waanzinnig blij met m'n Xbox One X. Heb 'm naast m'n PS4 Pro staan en sowieso qua noise is het een wereld van verschil. Waar je de Xbox totaal niet hoort, begint de PS4 Pro bij het minste of geringste als een stofzuiger te blazen. Echt bizar dat verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Als ik hier kritisch naar kijk is op 00:16 min het beeld wat xbox one moet voorstellen wazig gemaakt.
Dit om de Xbox One X te laten schitteren, met andere woorden ik geloof er geen barst van dat dit echt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
timmie271 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:28:
[...]

Beetje rare vraagsamenstelling, maar hier zijn ze dan alleen bij geïnstalleerd terug te vinden..
Is opgelost, de volgende dag de X opgestart en de lijst is nu leeg, mooi zo!

Ook filter werkt terug, kan nu de Xbox360 lijst nu zien, vroeger bleef ik alles zien, al koos ik om enkel de 360 games te zien

Paar kinks in de kabel in het begin, maar die zijn precies opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19:53
Ben nu een paar dagen in bezit van de X en ik vind het een pracht apparaat.

Dit vroeg ik al in het Halo5 topic maar daar is het denk dood:
Met de komst van de 4k update is er na de intro geen voice audio aanwezig.Via Google kwam ik bij nog iemand die het probleem had.

Zou hier misschien iemand die in het bezit is van de X & Halo 5 eens een check willen doen ?

Visueel ziet de game er echt WAUW uit op de X. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Rivanov schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:33:
Ben echt waanzinnig blij met m'n Xbox One X. Heb 'm naast m'n PS4 Pro staan en sowieso qua noise is het een wereld van verschil. Waar je de Xbox totaal niet hoort, begint de PS4 Pro bij het minste of geringste als een stofzuiger te blazen. Echt bizar dat verschil.
Ik hoor 'm vreemd genoeg voor het eerst pas echt sinds ik Wolfenstein 2 speel. Bij andere games is die bij mij wel gewoon compleet stil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:04

TheVMaster

Moderator WOS
Winkiller schreef op Thursday 9 November 2017 @ 16:33:
[...]

Dat kan ook maar ik bedoel eigenlijk meer dat die DEMO ontwikkeld is om je de verschillen te laten zien. Ik ben blij dat er hier en daar 1 nuchter blijft en durft te zeggen dat het WOW effect niet gekomen is voor hem. Dit geeft mij in elk geval een schop onder mijn kont dat ik niet zo hard hoef te lopen omdat de verschillen klein zijn. Ik ben altijd een Xbox Fan geweest maar de PS4 begint langzamerhand voor mij de betere console te worden, ik word bv. ook kotsmisselijk van al die veranderingen op het startscherm van Xbox, bij Playstation is het veel overzichtelijker in mijn ogen, het zal wel aan mijn nuchterheid liggen allemaal. :F
Nee jij bent gewoon oud aan het worden. Ik vind de hele PS4 inteface LELIJK en onoverzichtelijk. Die van de Xbox One is juist mooi overzichtelijk en zit alles een beetje logisch.

En het feit wil dat je verschillen tussen Full HD en 4K gewoon niet ziet vanaf de bank :+ Pas als ik vlak bij het scherm ga staan zie ik duidelijk de details in de 4K games en het ontbreken hiervan in de 1080p versies en op de 'oude' Xbox.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

jori040 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:36:
Ben nu een paar dagen in bezit van de X en ik vind het een pracht apparaat.

Dit vroeg ik al in het Halo5 topic maar daar is het denk dood:
Met de komst van de 4k update is er na de intro geen voice audio aanwezig.Via Google kwam ik bij nog iemand die het probleem had.

Zou hier misschien iemand die in het bezit is van de X & Halo 5 eens een check willen doen ?

Visueel ziet de game er echt WAUW uit op de X. :)
Is een bug in de update. Wordt aan gewerkt zegt 343. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
Winkiller schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:34:
[...]

Als ik hier kritisch naar kijk is op 00:16 min het beeld wat xbox one moet voorstellen wazig gemaakt.
Dit om de Xbox One X te laten schitteren, met andere woorden ik geloof er geen barst van dat dit echt is.
Dat 1e gedeelte met die planten is idd wat wazig. Als je verder kijkt zie je wel verschil. Dan zie je wel wat meer pixels doet op hetzelfde oppervlak..

Hier komt ie ooit wel een keer :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

JackSparrow schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:38:
[...]

Nee jij bent gewoon oud aan het worden. Ik vind de hele PS4 inteface LELIJK en onoverzichtelijk. Die van de Xbox One is juist mooi overzichtelijk en zit alles een beetje logisch.
Dat is jouw mening, de mijne ken je al. :+
JackSparrow schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:38:
[...]

En het feit wil dat je verschillen tussen Full HD en 4K gewoon niet ziet vanaf de bank :+ Pas als ik vlak bij het scherm ga staan zie ik duidelijk de details in de 4K games en het ontbreken hiervan in de 1080p versies en op de 'oude' Xbox.
Ik ga hier NIET op in, totaal nutteloos omdat je de spijker op zijn kop slaat, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:28:
[...]

Eens dat je het verschil wel ziet, maar SoW vind ik echt een heel slecht voorbeeld. Die game is grafisch sowieso heel matig (alle versies) en de textures op de Pro zouden niet misstaan in een PS3 game. Gewoon dramatisch geprogrammeerd. Zie bijvoorbeeld Origins of zelfs het oudere Arkham Knight op een base model. Zo kan het dus ook. ;)
Origins en Arkham Knight hebben geen specifieke 4K assets voor de XOX, dus dat zijn geen goede voorbeelden. Vergelijk de 4K textures van SOW op de XOX maar eens met de Pro _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
[...]

Je heet niet voor niets: De Mopperpot *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
BroWohsEdis schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:39:
[...]

Is een bug in de update. Wordt aan gewerkt zegt 343. :)
Oh bedankt dan gaat het goed komen. ;)

Heb Halo 5 altijd al een pracht game gevonden op de XO maar nu op de X maakt hij nog eens indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

timmie271 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:40:
[...]

Dat 1e gedeelte met die planten is idd wat wazig. Als je verder kijkt zie je wel verschil. Dan zie je wel wat meer pixels doet op hetzelfde oppervlak..

Hier komt ie ooit wel een keer :)
Hier ook wel maar ik heb er geen haast mee, geen zin om dicht op het scherm te gaan zitten om optimaal te genieten van wat 4K bied om met de woorden van Jack Sparrow te spreken. ;)

De filmpjes welke de Xbox One X doen schitteren zijn allemaal in elkaar gezet om de consument te bedotten en hun de centen uit hun zakken te kloppen, dat heet Marketing en die doet prima zijn werk.

Om even in het straatje van iemand anders te praten, ik ben benieuwd hoeveel consoles ze moeten verkopen om de Marketing Kosten eruit te halen. Dit betekend overigens niet dat ik GEEN Xbox One X ga kopen, die komt er heus wel binnen een paar maanden, misschien bij een leuke bundel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Winkiller schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:53:
[...]

Hier ook wel maar ik heb er geen haast mee, geen zin om dicht op het scherm te gaan zitten om optimaal te genieten van wat 4K bied om met de woorden van Jack Sparrow te spreken. ;)

De filmpjes welke de Xbox One X doen schitteren zijn allemaal in elkaar gezet om de consument te bedotten en hun de centen uit hun zakken te kloppen, dat heet Marketing en die doet prima zijn werk.

Om even in het straatje van iemand anders te praten, ik ben benieuwd hoeveel consoles ze moeten verkopen om de Marketing Kosten eruit te halen. Dit betekend overigens niet dat ik GEEN Xbox One X ga kopen, die komt er heus wel binnen een paar maanden, misschien bij een leuke bundel.
Consument te bedotten ? :')
Voel me geheel niet bedot, sterker nog, wat ik zie is ver boven verwachting van een apparaat van onder de 500 euro.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

harrytasker schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:45:
[...]

Je heet niet voor niets: De Mopperpot *O*
Ja misschien moet ik dat veranderen in Eigenzinnig of Geen Meeloper. :+
justifire schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:57:
[...]

Consument te bedotten ? :')
Voel me geheel niet bedot, sterker nog, wat ik zie is ver boven verwachting van een apparaat van onder de 500 euro.
Goed toch ? het zijn jouw centen niet de mijne, ik denk er anders over, zie hierboven. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
Eerste indruk games op de X: :)

- Gears 4:Geweldig om de SP & Horde mode nu in 60fps te spelen.[Ik kies dus de framerate optie]
- Wolfenstein 2:Of het native 4K is weet ik niet maar het maakt indruk !
- Halo 5:343 laat Halo 5 nog een keer schitteren [Heeft op moment nog een audio bug]

Bizar hoe rustig de kleine X wel niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:34:
[...]

Zover ik weet ben je niet verplicht om een game drie kwart jaar of langer van tevoren aan te kondigen om het een succes te laten worden. Fallout 4 werd ook op de E3 aangekondigd en kwam 5 maanden later op de markt. Forza Horizon 2 was ook binnen een half jaar op de markt.
MS wil juist voorkomen dat ze weer games uit moeten stellen die al aangekondigd zijn en als ze nu games voor september 2018 of later aan gaan kondigen lopen ze weer onnodig risico's. In juni aankondigen en binnen een half jaar release is tijd genoeg.
Je bent ook niets verplicht, maar dan noem je ook 2 titels die aan al een grote naam hebben, mag toch hopen dat de studios wat meer maken dan Halo 600 en Gears 500, ben die games zo zat, en ja die kun je makkelijk half jaar van te voren aankondigen, of je daar wat mee wint?
Ik begreep je verhaal echt van dat ze willen voorkomen om iets uit te stellen, dat verhaal is al lang bij me bekend.

Een game moet het ook hebben van zijn hype, en zeker met het multiplats geweld wat er altijd in 2de helft van een jaartal is moet je echt van goede huizen komen en een dijk van een game en marketing neerzetten wil je daarin opvallen..
Dan zouden ze een soort eigen show moeten hebben ergens in december of november..vandaar ook dat ik mikte op 2019.

Vooralsnog kunnen de exclusieve games van MS deze generatie mij niet bekoren, en een waarvan ik dacht dat die groots zou worden is gecanceld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-09 15:37

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
harrytasker schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:43:
[...]

Origins en Arkham Knight hebben geen specifieke 4K assets voor de XOX, dus dat zijn geen goede voorbeelden. Vergelijk de 4K textures van SOW op de XOX maar eens met de Pro _/-\o_
Je snapt me niet denk ik. De textures van SoW zien er op alle platformen dramatisch uit, tenzij 4K op X1X, en dan nog is de game verre van een looker. Ik bedoel, Minecraft kun je ook oppoetsen met 4K assets, maar dat maakt het niet automatisch een mooie game. Ik ken X360/PS3 games met mooiere textures dan SoW heeft op de PS4 (Pro). De game ziet er amper mooier uit dan het eerste deel, terwijl dat deel juist cross platform was.

Dus pak een AK of een AC:O op de X1S of OG PS4 en vergelijk ze met de Pro versie van SoW. Beide games zien gewoon veel beter uit en zijn ook open wereld, om over bijvoorbeeld een Horizon Zero Dawn maar te zwijgen (die ziet er bijvoorbeeld op de base PS4 weer 10x zo mooi uit dan SoW op de X1X, maar das een exclusive, vandaar dat ik die in eerste instantie niet noem).

Kortom: SoW is gewoon niet echt goed geoptimaliseerd en had er ook op zowel de PS4 Pro als de X1X veel mooier uit kunnen zien, ondanks de 4K assets. Sommige mensen denken zelfs dat er een deal met MS achter zit, maar dat lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn LT knop van de Scorpio werkt stroef, lijkt dat het veertje niet goed zit. Console zelf is fluister stil. Is het mogelijk om deze controller om te ruilen bij Microsoft zonder een gewone controller te krijgen (enkel project scorpio). Doen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

uchiha tijntje schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:11:
[...]

Fijn dat we een nuchtere blik in dit topic hebben. Stiekem zitten we nog in het 8-bit tijdperk en door goede marketing denken we op 4K te kunnen gamen. ;)
Ja leuk, dit is hoe jij er over denkt en waarmee je +1 of hoger kan scoren maar niet sterk onderbouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Verwijderd schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:15:
Mijn LT knop van de Scorpio werkt stroef, lijkt dat het veertje niet goed zit. Console zelf is fluister stil. Is het mogelijk om deze controller om te ruilen bij Microsoft zonder een gewone controller te krijgen (enkel project scorpio). Doen of niet?
Volgens mij moet je controller eventjes inwerken.

Zelfde probleem gehad met overstappen van OG V1 controller naar One S controller.

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koning Willy schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:18:
[...]

Volgens mij moet je controller eventjes inwerken.

Zelfde probleem gehad met overstappen van OG V1 controller naar One S controller.
Dat klopt, maar bij de rechter is er nog een kleine tegenwerking waardoor bij het indrukken dit soepel gaat, bij de linker is het stroeve nu wel minder maar het voelt net of het de binnenkant veel sneller raakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Winkiller schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:17:
[...]

Ja leuk, dit is hoe jij er over denkt en waarmee je +1 of hoger kan scoren maar niet sterk onderbouwd.
Volgens mij presenteer jij je mening als feit.. Dat is juist geen onderbouwing aangezien de meeste mensen hier wél de verschillen zien op hun eigen Xbox One X.. (feit). En ja, zelfs op een 1080P scherm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-09 20:34
Hoe zit het eigenlijk met de laadtijden op de Xbox X? Las ergens dat er nog steeds een 5400rpm HDD in zit. Is het veel sneller of merkbaar sneller dan een Xbox S?

Zou mooi zijn als ze er een keer een SSD in gaan zetten. Ben bereid daar wel wat meer voor te betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het is ingezoomed, niet wazig gemaakt. Die ervaring had ik trouwens ook al met de eerste battlefront op de xbox one. Merkte het overigens pas toen ik het een keer op de ps4 speelde.

Om even aan te haken op de discussie hier. Zolang ik geen 4k scherm heb, geen xbox one x voor mij. Weliswaar een slechte vergelijking, maar liet me een beetje meeslepen door de hype rondom de pro toendertijd. In eerste instantie niet gekocht en verwachtte ik er niet veel van, uiteindelijk was ik toch wel benieuwd en toen gekocht. Ik ben er blij mee daar niet van, maar had net zo lief de originele gehouden. Soms een wat stabielere framerate, maar van de super sampling merk ik vrij weinig op een 1080p scherm. Ik verwacht van de xbox one x ongeveer hetzelfde op de textures na.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
D-Ed schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:29:
[...]

Volgens mij presenteer jij je mening als feit.. Dat is juist geen onderbouwing aangezien de meeste mensen hier wél de verschillen zien op hun eigen Xbox One X.. (feit). En ja, zelfs op een 1080P scherm..
Ik moet zeggen dat ik dit wel beetje betwijfel. Als ik zie hoeveel mensen Netflix kijken op een hdr tv met de Ps4 of xbox denk ik dat mensen vaak niet perse zien hoe het er uit ziet maar meer denken dat ze iets zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

D-Ed schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:29:
[...]

Meningen verschillen, misschien dat jij het verkeerd leest...kan ook...Toch ?
Misschien heb ik het verkeerd geschreven of deze ;) vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Winkiller schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:33:
[...]

Meningen verschillen, misschien dat jij het verkeerd leest...kan ook...Toch ?
Misschien heb ik het verkeerd geschreven of deze ;) vergeten.
Tuurlijk, ieder zijn of haar mening maar je verhaaltje over marketing en dat mensen daar in trappen klinkt nogal belerend.. No worries als je je mening duid maar verschillende mensen spreken uit eigen ervaring en daar hecht ik iets meer waarde aan ;) (ook omdat ik uit eigen ervaring meepraat).

Maar bon, Lets game! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:32:
[...]

Het is ingezoomed, niet wazig gemaakt. Die ervaring had ik trouwens ook al met de eerste battlefront op de xbox one. Merkte het overigens pas toen ik het een keer op de ps4 speelde.

Om even aan te haken op de discussie hier. Zolang ik geen 4k scherm heb, geen xbox one x voor mij. Weliswaar een slechte vergelijking, maar liet me een beetje meeslepen door de hype rondom de pro toendertijd. In eerste instantie niet gekocht en verwachtte ik er niet veel van, uiteindelijk was ik toch wel benieuwd en toen gekocht. Ik ben er blij mee daar niet van, maar had net zo lief de originele gehouden. Soms een wat stabielere framerate, maar van de super sampling merk ik vrij weinig op een 1080p scherm. Ik verwacht van de xbox one x ongeveer hetzelfde op de textures na.
Super sampling niet gebruiken, kiezen voor snelheid op 1080p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Galvatron schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:30:
Hoe zit het eigenlijk met de laadtijden op de Xbox X? Las ergens dat er nog steeds een 5400rpm HDD in zit. Is het veel sneller of merkbaar sneller dan een Xbox S?

Zou mooi zijn als ze er een keer een SSD in gaan zetten. Ben bereid daar wel wat meer voor te betalen.
Nou, vooruit; ik ben in een gulle bui ondanks dat dit al meerdere keren gevraagd is in de afgelopen dagen:

justifire in "[XBO] Xbox One - Deel 6"

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
giantgiantus schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:32:
[...]

Ik moet zeggen dat ik dit wel beetje betwijfel. Als ik zie hoeveel mensen Netflix kijken op een hdr tv met de Ps4 of xbox denk ik dat mensen vaak niet perse zien hoe het er uit ziet maar meer denken dat ze iets zien.
Daarom hebben we Digital Foundry, die kijken puur en alleen objectief naar de feiten. Een hogere resolutie, een stabielere framerate. Dat zijn de feiten, dat jouw subjectieve gevoel zegt misschien iets anders zegt doet niets af aan de objectieve feiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Galvatron schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:30:

Battlefield 1 laad binnen 40 seconden ipv 1.30 minuut. Ben ook vaak als eerste in de game in Battlefront 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

D-Ed schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:36:
[...]

Tuurlijk, ieder zijn of haar mening maar je verhaaltje over marketing en dat mensen daar in trappen klinkt nogal belerend.. No worries als je je mening duid maar verschillende mensen spreken uit eigen ervaring en daar hecht ik iets meer waarde aan ;) (ook omdat ik uit eigen ervaring meepraat).

Maar bon, Lets game! d:)b
Yes maar de meeste hier gaan voorbij aan de kritische gebruikers die zeggen dat ze het WOW effect missen. Belerend is niet het juiste woord denk ik, realistisch is een beter woord denk ik. Deze discussie is er eerder geweest in het blauwe kamp en dat liep snel op tot ellenlange uitleg dat de PS4 Pro de juiste keuze was. Inmiddels hebben we er een in huis maar het heeft 11 maanden geduurd en hij is van mijn zoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
harrytasker schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:40:
[...]

Daarom hebben we Digital Foundry, die kijken puur en alleen objectief naar de feiten. Een hogere resolutie, een stabielere framerate. Dat zijn de feiten, dat jouw subjectieve gevoel zegt misschien iets anders zegt doet niets af aan de objectieve feiten.
Hmmm, geen idee wat je bedoeld. Ik zeg nergens dat er objectief geen verschil is. Dat is er wel zeker. Denk alleen dat de felle kleuren (hdr) een groter effect heeft dan 4k. Bovendien denk ik dat veel mensen de detail verschillen helemaal niet zo zien en dat onderbouw ik door het feit dat ik vrij veel mensen Netflix zie kijken op de ps4xbox op een hdr scherm en dat het veel mensen niet opvalt dat ze naar een verkracht beeld zitten te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Winkiller schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:36:
[...]

Super sampling niet gebruiken, kiezen voor snelheid op 1080p.
Het gebeurt alleen niet vaak dat je dan van 30 naar 60 gaat. Hooguit wat stabieler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-09 22:40
Ik denk dat men helemaal niet een WOW factor verwacht. De Xbox One X is niet de Xbox Two maar een upgrade van de One.
Het verschil is niet groot maar er is een mogelijkheid om games en films op je 4K tv af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:47:
[...]

Het gebeurt alleen niet vaak dat je dan van 30 naar 60 gaat. Hooguit wat stabieler.
Yes, stabiel doet het voor ons gamers in het groene maar ook in het blauwe kamp. *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Winkiller schreef op Thursday 9 November 2017 @ 20:53:
[...]

Dat ben ik dan weer niet met je eens. De Xbox One X voegt wel degelijk meer toe dan puur 4K, want ook bij 4K films heb ik niet echt het idee dat ik veel verschil zie met 1080p. Het is het totale plaatje, de extra graphics, meer CPU/GPU power en niet te vergeten HDR. De gamez ien er echt enorm veel beter uit op de Xbox One X. Iedereen die anders beweerd moet naar de opticien. Overigens zijn volgens mij alle reviews op dit moment redelijk hetzelfde....de graphics zijn op de Xbox One X beter dan op de Xbox One (S) en de PS 4 (Pro)...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Winkiller schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:43:
[...]

Yes maar de meeste hier gaan voorbij aan de kritische gebruikers die zeggen dat ze het WOW effect missen. Belerend is niet het juiste woord denk ik, realistisch is een beter woord denk ik. Deze discussie is er eerder geweest in het blauwe kamp en dat liep snel op tot ellenlange uitleg dat de PS4 Pro de juiste keuze was. Inmiddels hebben we er een in huis maar het heeft 11 maanden geduurd en hij is van mijn zoon.
Dus als we onze uitspraken als ‘realistisch’ bestempelen zijn meningen een feit geworden? Die ga ik onthouden _/-\o_

Het kan ook zijn dat er hier mensen zitten die zo’n beetje al wat nieuw is aanschaffen, hun vrienden wederom de huiskamer intrekken om ze te “overdonderen” met hun nieuwe gear en dat die vrienden en partners er idd niet meer zo van onder de indruk zijn..

Mijn ‘oude’ One staat te wachten op z’n nieuwe baasje en ik heb genoeg “WoW” gevoel om blij te zijn met de nieuwe aankoop en dus tja.. Het kan me eigenlijk niet zoveel boeien hoe wij hier met onze first world problems gek zitten te maken dus veel plezier met wikken en wegen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

JackSparrow schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:52:
[...]

Dat ben ik dan weer niet met je eens. De Xbox One X voegt wel degelijk meer toe dan puur 4K, want ook bij 4K films heb ik niet echt het idee dat ik veel verschil zie met 1080p. Het is het totale plaatje, de extra graphics, meer CPU/GPU power en niet te vergeten HDR. De gamez ien er echt enorm veel beter uit op de Xbox One X. Iedereen die anders beweerd moet naar de opticien. Overigens zijn volgens mij alle reviews op dit moment redelijk hetzelfde....de graphics zijn op de Xbox One X beter dan op de Xbox One (S) en de PS 4 (Pro)...
Prima toch, no problem whatsoever, als ik hem zelf heb zal ik je eerlijk vertellen hoe ik er in sta.
Op dit moment ben ik nog sceptisch en heb ik precies dezelfde mening als toen de PS4 Pro uitkwam.
Overigens is mijn leesbril wel aan vervanging toe, eerdaags eens mijn ogen laten meten bij Hans Anders.

Tot die tijd geloof ik meer in de uitspraken van mensen die zeggen het WOW effect hebben gemist bij de X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Winkiller schreef op Thursday 9 November 2017 @ 22:03:
[...]

Prima toch, no problem whatsoever, als ik hem zelf heb zal ik je eerlijk vertellen hoe ik er in sta.
Op dit moment ben ik nog sceptisch en heb ik precies dezelfde mening als toen de PS4 Pro uitkwam.
Overigens is mijn leesbril wel aan vervanging toe, eerdaags eens mijn ogen laten meten bij Hans Anders.

Tot die tijd geloof ik meer in de uitspraken van mensen die zeggen het WOW effect hebben gemist bij de X.
Misschien moeten die mensen een goeie tv halen? :+ Maar eh...als je de bril laat aanmeten bij Hans Anders weet niet of het dan allemaal veel beter gaat worden... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

D-Ed schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:56:
[...]

Dus als we onze uitspraken als ‘realistisch’ bestempelen zijn meningen een feit geworden? Die ga ik onthouden _/-\o_
Meningen zijn toch nooit een feit ? Ik laat me niet beïnvloeden door een filmpje, dat is wel een feit.
Jij bestempeld mij als belerend, ik ben van mening dat ik realistisch ben maar ook zeer sceptisch.
Ik heb verder geen zin in woord spelletjes dus ik laat het hier bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon
Winkiller schreef op donderdag 9 november 2017 @ 22:03:
[...]

Je moet zelf weten wat je gelooft natuurlijk. Het objectieve bewijs van mensen die hier vergelijkingen laten zien of mensen die het allemaal maar niets vinden. Helemaal prima either way, mag je zelf weten. Maar om dan te claimen dat de mensen die blij met de Xbox One X zijn voor de gek gehouden worden vind ik wel over de lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
Winkiller schreef op donderdag 9 november 2017 @ 22:03:
[...]

Vind vooral de laatste zin beetje raar overkomen.
Als je geen X nodig hebt, vooral niet doen.
Zonde van je geld.
Als ik bij elke willekeurige review, die misschien briljant is, de comments lees dan koop ik echt nooit meer wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

JackSparrow schreef op donderdag 9 november 2017 @ 22:10:
[...]

Misschien moeten die mensen een goeie tv halen? :+ Maar eh...als je de bril laat aanmeten bij Hans Anders weet niet of het dan allemaal veel beter gaat worden... :9
En je stuurt me naar de Opticien :+

Zonder gekheid, ik heb echt een nieuwe leesbril nodig, als je dan ook zegt dat je achter de computer zit willen ze direct een computerbril met speciale glazen aansmeren terwijl een normale leesbril ook volstaat. :)

Zo werk de Marketing van telefoons, consoles, computers, ect maar nu ook voor brillen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 18:23
Dus, wie schrijft de eerste review over de Xbox One X? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Schimanski schreef op donderdag 9 november 2017 @ 22:12:
[...]

Als ik bij elke willekeurige review, die misschien briljant is, de comments lees dan koop ik echt nooit meer wat.
Hahaha dan houd je geld over voor dingen die er werkelijk toe doen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski
Het zal mij overigens een worst zijn wat anderen doen, ik heb een tweede Xbox nodig. Nu is het gaaf dat ze met de One X komen. Luxe probleem i know.
Maar ik kom hier vooral om te lezen over de tips and tricks en nieuws over updates.
Mocht ik geen interesse hebben in een One X dan heb ik hier ook niet veel te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:11
Winkiller schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:00:
[...]

Ja misschien moet ik dat veranderen in Eigenzinnig of Geen Meeloper. :+

[...]

Goed toch ? het zijn jouw centen niet de mijne, ik denk er anders over, zie hierboven. ;)
Ah dus als je het met de meerderheid eens bent, ben je een meeloper. Maar goed dat de meerderheid het een upgrade vindt, anders moest je er nog een kopen om geen meeloper te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Schimanski schreef op donderdag 9 november 2017 @ 22:18:
Het zal mij overigens een worst zijn wat anderen doen, ik heb een tweede Xbox nodig. Nu is het gaaf dat ze met de One X komen. Luxe probleem i know.
Maar ik kom hier vooral om te lezen over de tips and tricks en nieuws over updates.
Mocht ik geen interesse hebben in een One X dan heb ik hier ook niet veel te zoeken.
Wij hebben al jaren 2 One's, en je vergeet dat dit een Xbox One Topic is en niet speciaal Xbox One X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Schimanski schreef op donderdag 9 november 2017 @ 22:18:
En ik voor ervaringen. Dus wat is je punt? Iedereen heeft zo zijn eigen behoeftes :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Xgar schreef op donderdag 9 november 2017 @ 22:19:
[...]

Ah dus als je het met de meerderheid eens bent, ben je een meeloper. Maar goed dat de meerderheid het een upgrade vindt, anders moest je er nog een kopen om geen meeloper te zijn.
Ik snap je niet, wil je dit uitleggen ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schimanski
Een Xbox One X is nog steeds een Xbox One. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schimanski
Volgens meerderen wordt dat beweerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:11
Winkiller schreef op donderdag 9 november 2017 @ 22:22:
[...]

Ik snap je niet, wil je dit uitleggen ?
In de post die quote geef je toch aan dat je geen meeloper bent en met niet zoveel woorden degene die het met je oneens zijn wel.
Pagina: 1 ... 29 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.