Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 16:14

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

wjsiebes schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 20:49:
[...]

Bij de release van Forza motorsport 7 is mijn account 2 maanden geblokkeerd geweest omdat ik deze uit een ander land heb gehaald. Na veel gezeur bij Microsoft doet mijn account het gelukkig weer. En Forza doet het ook nog :-)
Wat was dan de reden daarchter? theoretisch zou je natuurlijk op vakantie kunnen zijn, de xbox meehebben en dan daar tegoed kopen toch?
als je in een dag in de jap, tr en argentijse store koopt word dat natuurlijk al een lastiger verhaal om te verkopen ;)

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• quorumz
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 12:27
life is strange 2 part 3 trailer:

ik lijk er maar niet aan toe te komen....aan dit spel maar ook the walking dead final season...... wordt ik ouder en gaat het te langzaam?.. is het verhaal toch minder interessant en doe ik het zelfs niet meer voor de achievements? dunno...

hopelijk blijven alle games backwards compatible tot voorbij mijn pensioen ooit dan heb ik wat te doen met die veel te grote game library :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 15-07 10:30
wjsiebes schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 20:49:
[...]

Bij de release van Forza motorsport 7 is mijn account 2 maanden geblokkeerd geweest omdat ik deze uit een ander land heb gehaald. Na veel gezeur bij Microsoft doet mijn account het gelukkig weer. En Forza doet het ook nog :-)
Heel eerlijk gezegd geloof ik niet dat dat de enige reden was.. heb je misschien met giftcards gekocht die achteraf geblokkeerd zijn ofzo?

Ik heb een game of 400 uit buitenlandse stores en ik heb echt nog nooit problemen gehad.. zelfs 2x refunds gehad op het moment dat er geen bal aan was :-D
ariekanari schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 14:20:
[...]

Betaling kon niet worden verwerkt...

Weet iemand waar je online bij een Argentijnse webshop, Xbox tegoed kan kopen tegen de nominale waarde? Dus geen tussenhandelaar die een extreme toeslag in rekening brengt zoals bijvoorbeeld G2A, MTCgame, etc.
Ik zag op zo'n store comparer dat ARG helemaal geen giftcards heeft, maar vervolgens heb ik ze wel op g2a zien staan, heb ze dus maar uit twijfel nooit gekocht... maar g2a heeft ze in ieder geval te koop, mocht je het willen proberen.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 15:42

JSchut

.....

uchiha tijntje schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 09:25:
Trials evolution is backwards compatible!!
Las het inderdaad.
Alleen heb ik die ooit al gekocht op een oud account wat ik niet meer heb. Zie nu geen mogelijkheid hem weer te kopen.

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16:30
Geen idee of hier nog spelers van Sea of Thieves zijn, maar de game heeft deze week een enorme update had. Spelers die bijvoorbeeld missies met een verhaal missen gaan zeker aan hun trekken komen (iets van 9 uur aan gameplay). Daarnaast is er een PVP arena toegevoegd en misschien nog wel het belangrijkste: Je kunt vissen! :+

Meer info: https://www.seaofthieves.com/release-notes/2.0

Helaas is er op de frontpage geen artikel over verschenen, dus dan maar op deze manier wat promopraat 8)

Wom wijzigde deze reactie 03-05-2019 11:16 (12%)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Wom schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 11:15:
Geen idee of hier nog spelers van Sea of Thieves zijn, maar de game heeft deze week een enorme update had. Spelers die bijvoorbeeld missies met een verhaal missen gaan zeker aan hun trekken komen (iets van 9 uur aan gameplay). Daarnaast is er een PVP arena toegevoegd en misschien nog wel het belangrijkste: Je kunt vissen! :+

Meer info: https://www.seaofthieves.com/release-notes/2.0

Helaas is er op de frontpage geen artikel over verschenen, dus dan maar op deze manier wat promopraat 8)
Kan ik er eindelijk voor kiezen om met rust gelaten te worden (aka, kan ik PvE ipv gedwongen PvP)? Dat is de enige reden namelijk dat ik SoT niet wil aanraken; ik wil gewoon rustig kunnen pirateren zonder dat ik ge-ganked word door $random personen (tenzij ik daar expliciet voor kies)

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wom
Geen optie voor enkel PVE :)

// Overigens bestaan er wel Discords van mensen die samen op een server zitten en enkel PVE spelen.

Wom wijzigde deze reactie 03-05-2019 13:56 (64%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 14:52

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Moet je een pre order gelijk afrekenen of op het moment van de launch?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 12:30
Wellicht kijk ik er over heen, maar klopt het dat de Final Fantasy remakes op de XONE alleen digitaal zijn aan te schaffen?
Ik kan ze in ieder geval niet vinden bij sites als GameMania.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0Henk 'm!
Jan_V schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:35:
Wellicht kijk ik er over heen, maar klopt het dat de Final Fantasy remakes op de XONE alleen digitaal zijn aan te schaffen?
Ik kan ze in ieder geval niet vinden bij sites als GameMania.
Het lijkt er verdacht veel op. Op Engadget staat alleen digitaal: https://www.engadget.com/...nintendo-switch-xbox-one/
Frank1973 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:34:
Moet je een pre order gelijk afrekenen of op het moment van de launch?
Kijk onder het kopje Wanneer krijg ik een rekening voor een game.

https://support.xbox.com/.../purchasing/pre-order-faq

Of NL:

https://support.xbox.com/.../purchasing/pre-order-faq

exactor it wijzigde deze reactie 03-05-2019 14:54 (30%)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wom
De VII remake komt wel fysiek uit had ik begrepen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 16:49
Notna schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 11:18:
[...]

Kan ik er eindelijk voor kiezen om met rust gelaten te worden (aka, kan ik PvE ipv gedwongen PvP)? Dat is de enige reden namelijk dat ik SoT niet wil aanraken; ik wil gewoon rustig kunnen pirateren zonder dat ik ge-ganked word door $random personen (tenzij ik daar expliciet voor kies)
Die game bestaat ook nog...nooit gespeeld. Ik kan me herinneren dat dit de Xbox exclusive moest zijn, maar uiteindelijk nogal tegenviel. Schijnt daarna wel een hoop extra content te zijn gekomen. Het lijkt me op zich wel een leuk spel, alleen spel ik niet in een groep.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 12:23
Ben gisteren ook met sea of thieves gestart. Ik speel solo met een kleine sloop. Zeer leuk tot nu toe. Game maakt deel uit van de game pass en was 1 euro voor drie maand.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Wom schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 15:13:
De VII remake komt wel fysiek uit had ik begrepen?
Het lijkt erop: https://www.gamemania.nl/..._final-fantasy-vii-remake

Voor een spel van 20 jaar oud is het wel een koopje zeg. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
JSchut schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:58:
[...]

Las het inderdaad.
Alleen heb ik die ooit al gekocht op een oud account wat ik niet meer heb. Zie nu geen mogelijkheid hem weer te kopen.
Aah kan de dlc ook niet meer kopen... dan ga ik hem ook niet meer proberen... jammer dat die uit de store is gehaald.

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 03-05-2019 18:28 (5%)

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 18:25:
[...]

Aah kan de dlc ook niet meer kopen... dan ga ik hem ook niet meer proberen... jammer dat die uit de store is gehaald.
Haal even de laatste achievement van de base game dan. Anders kan ik roepen dat ik 100% heb in een trials game en jij niet. :o

Acties:
  • +1Henk 'm!
exactor it schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 19:09:
[...]

Haal even de laatste achievement van de base game dan. Anders kan ik roepen dat ik 100% heb in een trials game en jij niet. :o
Ben nu bezig met Trials HD. Daar had ik ook nog 1 achievement niet. Als ik de DLC niet kan spelen van evolution laat ik hem liever onderaan in mijn lijst staan :p

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PeterM007
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 10:48
DLC van Trials Evolution, Origin of Pain, is gewoon speelbaar op de Xbox One. Heel blij dat deze Trials nu ook op de One beschikbaar is. Lang leve BC! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
PeterM007 schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 12:45:
DLC van Trials Evolution, Origin of Pain, is gewoon speelbaar op de Xbox One. Heel blij dat deze Trials nu ook op de One beschikbaar is. Lang leve BC! :)
Maar niet de 2e dlc? Riders of doom? Althans niet als je die nooit had gekocht.

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PeterM007
uchiha tijntje schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 13:04:
[...]

Maar niet de 2e dlc? Riders of doom? Althans niet als je die nooit had gekocht.
Hmm, lijkt er op dat de Riders of Doom dlc idd niet werkt. Origin of Pain werkt bij mij iig wel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 13-07 21:27
exactor it schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 19:51:
[...]

Net als met Gears heeft de vernieuwing van tegenstanders de serie minder goed gemaakt. Die robots in Gears vond ik nog irritanter dan de data beesten in Halo 4 en 5. Halo 1 t/m Reach (die komt binnenkomt in MCC geloof ik) waren wel echt briljant. MCC is nu hij goed gepatcht is wel echt een mooie verzameling he? _/-\o_

4 en 5 vond ik nog steeds aardig maar zeker niet zo top als de eerste 4 (of 5 afhankelijk of ODST een DLC of aparte game was). Ik hoop dat we in 6 gewoon terug gaan naar elites en hunters slopen in een over de top actie game met redelijk goed verhaal en mooie uitzichten met bombastisch muziek.
Sorry voor de late reactie..

Halo 5 heeft het wat beter verdeelt, ofja iets meer covenant dan die rare dingen. Halo 5 vind ik nog best leuk, de graphics zijn echt prachtig. Het is wel iets minder Halo dan de eerste 4/5 games.

MCC is echt heel vet. Ik kan hem zo nog 10x overnieuw spelen en dat zal op de PC ook nog wel gebeuren. Vooral met die skulls en achievements vind ik het een stuk uitdagender.
Heb bij ODST 20/28 audio logs gevonden en dat zijn blijkbaar allemaal zeldzame achievements. Die wil ik toch wel alle 28 hebben :9

Halo 2 hebben ze echt heel mooi gemaakt. Deze reeks is voor mij samen met STALKER toch wel een van de betere. Je kunt het blijven spelen en ik krijg er ook geen genoeg van.

Ik hoop dat de nieuwe ook meer terug gaat naar de roots. Halo 4/5 zijn wat serieuzer gemaakt heb ik het idee. Vooral het paarse mis ik :P

Ik ben ook benieuwd!

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600x \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

Acties:
  • 0Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Nu online
Aquila schreef op zondag 5 mei 2019 @ 13:20:
[...]

MCC is echt heel vet. Ik kan hem zo nog 10x overnieuw spelen en dat zal op de PC ook nog wel gebeuren. Vooral met die skulls en achievements vind ik het een stuk uitdagender.
Heb bij ODST 20/28 audio logs gevonden en dat zijn blijkbaar allemaal zeldzame achievements. Die wil ik toch wel alle 28 hebben :9
Pas maar op. Straks wil je alle skulls/terminals vinden omdat het zeldzame achievements zijn :9. Zelf zit ik nog altijd op 599/600 achievements :Y)

Ben ook met smart aan het wachten op Reach en de PC versie. Al mogen de LASO achievements daar wel achterwege blijven :P

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

exactor it schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:19:
@Sagat Ik ben bang dat je hersenen zichzelf willen overtuigen dat je aankoop de juiste was. (wat het natuurlijk ook was overigens.) Of heb je de video calibration nu misschien beter/anders uitgevoerd?

En belangrijker: heb je alle tracks al op gold?

Edit helaas voor the Maw (leuk spel trouwens)

https://www.trueachieveme...x-game-pass-on-march-31st
Sorry voor postnecronancy maar....the maw zit (weer?) in gamepass!! Zou ik het dan toch nog kunnen maxen? :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Nice, Fallout 4 nog maar eens meepakken, op de ps4 al uitgespeeld, maar die speel ik graag nog een keer op de one x.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steefje
uchiha tijntje schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 20:20:
[...]

Ben nu bezig met Trials HD. Daar had ik ook nog 1 achievement niet. Als ik de DLC niet kan spelen van evolution laat ik hem liever onderaan in mijn lijst staan :p
Vind je dit nog lekker spelen? Ik heb het ook even geprobeerd, maar vind het irritant dat de 360 games in een soort window moet spelen (is dat bij alle 360 games zo?) en gameplay is toch wel wat verandert in de loop van de tijd...

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0Henk 'm!
steefje schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 11:15:
[...]

Vind je dit nog lekker spelen? Ik heb het ook even geprobeerd, maar vind het irritant dat de 360 games in een soort window moet spelen (is dat bij alle 360 games zo?) en gameplay is toch wel wat verandert in de loop van de tijd...
Vond het wel leuk. Maar niet heel bijzonder als je net trials rising hebt gecomplete. :)

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 11-07 13:15

Ereaser

XBL: Ereaser NL

steefje schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 11:15:
[...]

Ik speel hem nog af en toe. Wat ik er vooral heel fijn aan vind is geen gedoe met de camera en bochten in de driving line.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 14:19

GS88

π raat

Ik heb sinds gisteren een Xbox One S.. de laatste Xbox die ik hiervoor heb gehad was jaren geleden een 360.

In hoeverre is het hele gamepass/live-gebeuren echt nodig? Ik ben niet zo'n fan ervan om abonnementen e.d. te hebben en was gewoon gewend om een schijf in een spelcomputer te stoppen en te kunnen spelen ;-)

Als ik bijv. een spel als CoD WO2 wil spelen, RDR2 of Forza H4..in hoeverre ben ik dan afhankelijk van het live-gedoe?

Rotterdam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
GS88 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 16:08:
Ik heb sinds gisteren een Xbox One S.. de laatste Xbox die ik hiervoor heb gehad was jaren geleden een 360.

In hoeverre is het hele gamepass/live-gebeuren echt nodig? Ik ben niet zo'n fan ervan om abonnementen e.d. te hebben en was gewoon gewend om een schijf in een spelcomputer te stoppen en te kunnen spelen ;-)

Als ik bijv. een spel als CoD WO2 wil spelen, RDR2 of Forza H4..in hoeverre ben ik dan afhankelijk van het live-gedoe?
Live abbo is alleen nodig voor games die online gespeeld *moeten* worden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aquila
timmie271 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 07:39:
[...]

Pas maar op. Straks wil je alle skulls/terminals vinden omdat het zeldzame achievements zijn :9. Zelf zit ik nog altijd op 599/600 achievements :Y)

Ben ook met smart aan het wachten op Reach en de PC versie. Al mogen de LASO achievements daar wel achterwege blijven :P
Ach, dan heb je tenminste nog iets te doen :)
Welke achievement moet je nog halen?

Ik hoop dat ze Reach ook nog een beetje op poetsen voor de One X. Kan er ook niet op wachten!
Die LASO achievements zijn toch leuk of krijg je dan zo’n tik dat je het per se moet halen? Haha :P

Acties:
  • 0Henk 'm!
Fireshade schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 16:32:
[...]

Live abbo is alleen nodig voor games die online gespeeld *moeten* worden.
Of online activiteiten. Horizon kan je offline spelen, maar dan mis je wel de clubs en enkele andere items. Red Dead heeft echt een aparte online modus maar werkt prima offline. COD singleplayers werken ook prima, maar coop en online natuurlijk niet.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Nu online
Aquila schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 18:02:
[...]

Ach, dan heb je tenminste nog iets te doen :)
Welke achievement moet je nog halen?
De speedrun van halo 2... legendary binnen 3 uurtjes..
Ik hoop dat ze Reach ook nog een beetje op poetsen voor de One X. Kan er ook niet op wachten!
Die LASO achievements zijn toch leuk of krijg je dan zo’n tik dat je het per se moet halen? Haha :P
Was allang blij dat ik ze kon halen via checkpoint sharing... Alle skulls aan op legendary is geen pretje kan ik je vertellen :P

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• quorumz
:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 16:05
Haha zondag net de season pass voor Assassins Creed Odyssey gekocht in Brazilië voor 15 euro :).
Alsof ze het wisten >:)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aquila
timmie271 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 19:43:
[...]

De speedrun van halo 2... legendary binnen 3 uurtjes..

[...]

Was allang blij dat ik ze kon halen via checkpoint sharing... Alle skulls aan op legendary is geen pretje kan ik je vertellen :P
Pffoe, dat is wel een lastige. 3 Kogels en je ligt ;w

Ik heb al moeite met 1 skull, laat staan ze allemaal 8)7 Had de skull geactiveerd waarbij je eerst een tegenstander moet bashen voordat je health terug gaat. Nou dat ging helemaal fout :9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon
https://gamer.nl/artikele...raatracers-tegen-politie/

Omg hoop dat ze hem net zo goed als Underground 2 maken :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 13:41

Famous

R 400+

He, mart in spire, @Martinspire ..
Heb jij een Fame moment gehad?

08:42
https://www.dumpert.nl/me..._dumpertreeten_(177).html

Xbox live: Ghesous

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 10:07
Lijkt er wel op. Tijd voor een nieuwe serie op dumpert, Reaguurders ontmaskert

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1Henk 'm!
Eh... Most Wanted 2005 is waarschijnlijk mijn favoriete race game of all time, maar ik heb er weinig vertrouwen meer in. 10 tegen 1 dat ze er weer van die stomme wapens instoppen zoals emp voor de politie en zo, en dat de snelste manier om een bocht door te gaan nog steeds sideways is (in mw2005 loonde het nog echt om goede racelijnen te kiezen en voelde je met een force feedback stuur wanneer je grip dreigde te verliezen)...
Maar ik daag EA uit om mijn ongelijk te bewijzen! :+

Gamertag: Finraziel42

• Pannekoek81
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 14:50
Vraagje. Er zullen vast tweakers zijn met een racestuur hier.

Ik ben op het punt aangekomen om toch maar eens een stuur te kopen. Speel 2 a 3 avondjes per week F1 spelletje.

Vraag me alleen af of force feedback zeg maar €100 meer waard is ten opzichte van geen.

• LopeZ
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 15:39

LopeZ

Too much is never enough

Ik ben heel benieuwd!

Mijn favoriet allertijden was Underground 1 maar dat was meer omdat tunen toen hot was denk ik. Met Payback heb ik mij vorig jaar uitstekend vermaakt en er 62uur ingestoken om hem op 100% te krijgen.
We zullen op de E3 gaan zien wat er uit de hoge hoed getoverd gaat worden :)
Pannekoek81 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 19:38:

Ik ben op het punt aangekomen om toch maar eens een stuur te kopen. Speel 2 a 3 avondjes per week F1 spelletje.

Vraag me alleen af of force feedback zeg maar €100 meer waard is ten opzichte van geen.
Ik heb niet specifiek een Xbox stuur, en ik heb ook geen ervaring met F1, zowel niet met die specifieke game als met open wheel racing in het algemeen... maar ik denk dat het wel redelijk met mijn ervaring overeen zal komen. Zonder force feedback is een stuur echt alleen maar een preciezere inputmethode. Met force feedback, mits goed geïmplementeerd in de game, krijg je via het stuur ook een hoop waardevolle feedback zoals wanneer je grip verliest of klappen op je wielen (al zal dat bij F1 hopelijk niet zoveel voorkomen als bij rally :+). Denk aan je stuur die de andere kant op wil, tot je ineens grip kwijt bent en je zo doordraait (want je wielen spinnen/glijden). Bij een goede ff implementatie voel je ook wanneer je tegen dat punt aan zit.
Persoonlijk denk ik dat je spijt krijgt van een stuur zonder goede force feedback, maar het hangt er natuurlijk ook vanaf wat het kost. In de pricewatch staat niet zoveel als ik op stuur en xbox one filter dus denk niet dat dat een goed beeld geeft van de opties.

• Pannekoek81
Finraziel schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 20:41:
[...]

Ik heb niet specifiek een Xbox stuur, en ik heb ook geen ervaring met F1, zowel niet met die specifieke game als met open wheel racing in het algemeen... maar ik denk dat het wel redelijk met mijn ervaring overeen zal komen. Zonder force feedback is een stuur echt alleen maar een preciezere inputmethode. Met force feedback, mits goed geïmplementeerd in de game, krijg je via het stuur ook een hoop waardevolle feedback zoals wanneer je grip verliest of klappen op je wielen (al zal dat bij F1 hopelijk niet zoveel voorkomen als bij rally :+). Denk aan je stuur die de andere kant op wil, tot je ineens grip kwijt bent en je zo doordraait (want je wielen spinnen/glijden). Bij een goede ff implementatie voel je ook wanneer je tegen dat punt aan zit.
Persoonlijk denk ik dat je spijt krijgt van een stuur zonder goede force feedback, maar het hangt er natuurlijk ook vanaf wat het kost. In de pricewatch staat niet zoveel als ik op stuur en xbox one filter dus denk niet dat dat een goed beeld geeft van de opties.
De twijfel is tussen de Thrustmaster Ferrari 458 spider (€85) en de TMX (€150). Ik geloof best dat de duurdere sturen beter zijn, maar goed persoonlijk vind ik het niet waard. Moet leuk blijven :) . Komt ook nog iets van een stoel bij.
Pannekoek81 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 20:47:
[...]

De twijfel is tussen de Thrustmaster Ferrari 458 spider (€85) en de TMX (€150). Ik geloof best dat de duurdere sturen beter zijn, maar goed persoonlijk vind ik het niet waard. Moet leuk blijven :) . Komt ook nog iets van een stoel bij.
Jij bent de enige die kan beslissen natuurlijk, maar als je nu 85 euro uitgeeft en dan later alsnog 150 omdat het zonder force feedback eigenlijk het niet is, dan ben je meer kwijt :) Of niet, maar dan zit je te gamen met het idee dat je toch wat mist... ook niet fijn.
Persoonlijk zou ik dan in ieder geval die 65 euro er wel bij leggen, maar het is jouw geld (en hoeveel 65 euro is is voor iedereen weer anders).
Van die TMX is wel fijn dat je eventueel achteraf de pedalen nog los kunt upgraden, aangezien dat volgens de paar gebruikservaringen in de pw het zwakke punt van die set is. Ik vermoed dat dat bij die spider set niet kan (het staat in ieder geval op de pagina bij TM specifiek vermeld bij de TMX dat ie compatible is met T3PA en T3PA-Pro pedal sets, wat bij de Spider niet staat). Even los van het feit dat het wel gaar zou zijn om een 'goedkoop' stuur uit te breiden met betere pedalen :+

• Pannekoek81
Finraziel schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 20:59:
[...]

Jij bent de enige die kan beslissen natuurlijk, maar als je nu 85 euro uitgeeft en dan later alsnog 150 omdat het zonder force feedback eigenlijk het niet is, dan ben je meer kwijt :) Of niet, maar dan zit je te gamen met het idee dat je toch wat mist... ook niet fijn.
Persoonlijk zou ik dan in ieder geval die 65 euro er wel bij leggen, maar het is jouw geld (en hoeveel 65 euro is is voor iedereen weer anders).
Van die TMX is wel fijn dat je eventueel achteraf de pedalen nog los kunt upgraden, aangezien dat volgens de paar gebruikservaringen in de pw het zwakke punt van die set is. Ik vermoed dat dat bij die spider set niet kan (het staat in ieder geval op de pagina bij TM specifiek vermeld bij de TMX dat ie compatible is met T3PA en T3PA-Pro pedal sets, wat bij de Spider niet staat). Even los van het feit dat het wel gaar zou zijn om een 'goedkoop' stuur uit te breiden met betere pedalen :+
d:)b thanks voor meedenken

• MartijnS72
  • Registratie: augustus 2000
  • Niet online

Nu speel je dus met een standaardcontroller? Wat je zou kunnen proberen is om de vibratie eens uit te zetten en dan kijken hoe dat bevalt.
Ik kan zelf zonder vibratie veel minder snelle rondetijden rijden in bijvoorbeeld Forza en Project Cars (al heb ik in die laatste titel de vibratie wel een stuk teruggeschroefd omdat die standaard te veel feedback geeft).

• Pannekoek81
MartijnS72 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 21:09:
[...]

Nu speel je dus met een standaardcontroller? Wat je zou kunnen proberen is om de vibratie eens uit te zetten en dan kijken hoe dat bevalt.
Ik kan zelf zonder vibratie veel minder snelle rondetijden rijden in bijvoorbeeld Forza en Project Cars (al heb ik in die laatste titel de vibratie wel een stuk teruggeschroefd omdat die standaard te veel feedback geeft).
Klopt speel nu met alleen een controller.

Thanks voor de tip! Even F1 opstarten :)

Edit: Ok wordt nu zeker weten met :+

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online

Heb in het verleden op de PC racegames gespeeld met stuur,.. het is jouw geld natuurlijk maar mijn mening is dat als je toch iets meer realisme wilt (ook omdat je er een stoeltje bij wilt) zou ik persoonlijk toch iets meer spenderen en wel voor force feedback gaan, de naam zegt het al 'feedback'.
Ik zou het persoonlijk erg zonde vinden om wel voor een stuur te kiezen om vervolgens niks van de auto 'te voelen'

In mijn beleving voegt het enorm veel toe.

Just my 2 cents..

Succes in ieder geval (y)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• quorumz
nice..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Oe, the Punisher :9

Hele vette trailer :Y Heb het spel zelf niet, maar ben wel fan van de Marvel serie (en het verhaal van the Punisher).
Fijn ook dat ze de stem van de acteur gebruikt hebben :Y

Notna wijzigde deze reactie 10-05-2019 07:26 (6%)

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 15:07
Weet niet wat ik hier van moet denken. Het ziet er erg cool uit allemaal, maar het is geen Ghost Recon meer zoals het vroeger was. De trailer lijkt wel een combo van Ghost Recon Wildlands en Destiny ofzo. :X

Steam | Rainbow Six Siege @ Uplay: CerenasNL | Apex Legends @ Origin: CerenasNL

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steefje
Kak, gisteren heeft het rubber van mijn linker pookje het begeven. Kennelijk teveel trials gespeeld. Ben vooral benieuwd hoe je ze erop zet. Kan me voorstellen dat je ze er niet zomaar op klikt. Ik heb gisteren nieuwe besteld, dus ben benieuwd

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 12:49

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wjsiebes91
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 15:52

Ik heb de TMX nu een jaar i.c.m. een wheelstand pro. Nog geen seconde spijt van gehad. Zou niet zonder force feedback willen. Juist de feedback tijdens het racen is de kick.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Gameplay is inderdaad een stuk boeiender, maar ziet er verder nog veel als DLC uit. Hopelijk toch wat meer verandering, dus zullen er op de E3 wel even naar uitkijken.
Wel muf dat het begint met ghosts e.d. en dat het eerste gameplaybeeld wat we zien dat ie keihard beschoten wordt. Daar gaat je cover...

Ben vooral benieuwd hoe deze missie zich verhoudt tot de rest van de content. Ziet eruit als een main missie die je niet zo heel vaak zult doen, maar we zullen zien.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• quorumz
deze is er ook nog:

gezien mijn backlog en wetende dat games van deze uitgever altijd snel goedkoper zijn wacht ik wel even...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Zijn er hier ook mensen die op een monitor ipv tv spelen? met mjn 360 doe ik dat wel, en heb ik dan een aparte kabel voor het geluid, is er ook zoiets voor de one die jullie kunnen aanbevelen?

Heb al even hier gelezen maar meest gebruiken dan een headset of via de headset uitgang van de monitor, ik ga een monitor krijgen en weet dus nog niet zeker of die poort er op zit?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• quorumz
Sagat schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 17:53:
Zijn er hier ook mensen die op een monitor ipv tv spelen? met mjn 360 doe ik dat wel, en heb ik dan een aparte kabel voor het geluid, is er ook zoiets voor de one die jullie kunnen aanbevelen?

Heb al even hier gelezen maar meest gebruiken dan een headset of via de headset uitgang van de monitor, ik ga een monitor krijgen en weet dus nog niet zeker of die poort er op zit?
just curious..maar een monitor met hdmi nemen?... dat is beeld en geluid

Acties:
  • 0Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 06:31
quorumz schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 18:06:
[...]

Mijn pc monitor heeft wel hdmi maar geen geluid...dus dat gaat niet altijd op. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0Henk 'm!
quorumz schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 18:06:
[...]

De meeste monitors hebben geen ingebouwde speakers.

@Sagat Ik speel met monitor. Via hdmi en dan headset uit van de monitor. Ook kun je optical out gebruiken. Kan ook via headset out van de controller maar dat is behelpen.

exactor it wijzigde deze reactie 10-05-2019 18:48 (6%)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 17:53:

Ja... maar ik heb mijn monitor gewoon aan de HDMI 2 van mijn receiver hangen en de speakers op mijn bureau aan de B/party. Mijn bureau staat namelijk een paar meter naast mijn reguliere TV (nou ja... beamer) setup in de woonkamer. Ik hoef dus alleen de monitor op HDMI te zetten (PC hangt aan DP), receiver op party mode en mute (wat de grote zuilen uitschakelt) en gaan.
Maar als je alleen ergens de console bij een monitor neerzet dan is het misschien wat over the top om er een receiver bij te nemen :+

edit: Voordeel van mijn setup is trouwens wel dat ik dus gelijk alles wat aan de receiver hangt naar de monitor kan sturen (dus ook PS4, Wii U, Ziggo mediacrapbox...)

Finraziel wijzigde deze reactie 10-05-2019 19:04 (7%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• quorumz
exactor it schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 18:32:
[...]

De meeste monitors hebben geen ingebouwde speakers.

@Sagat Ik speel met monitor. Via hdmi en dan headset uit van de monitor. Ook kun je optical out gebruiken. Kan ook via headset out van de controller maar dat is behelpen.
snurk, goed punt, daar kies ik altijd expres voor ipv speaker stuff voor mijn pc. al mijn 3 de monitoren hebben speakers idd

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Thanks all, had de s wel optisch out?. Na ja tis voor mijn zoon en als hij moet kiezen tussen geen geluid en niet gamen is het wel ok denk ik. Receiver vind ik wat overkill maar hou het in mijn achterhoofd.

Mijn (2e) 360 heeft hdmi out naar een hdmi switch. En tweede kabel die naar line in van mijn pc gaat. Was leuk geweest om zoets te doen maar dan naar speakers.

Maar is maar tijdelijk. Uiteindelijk krijgt hij huiskamer tv ;)

• Speed24
  • Registratie: augustus 1999
  • Niet online
Sagat schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 11:43:
Thanks all, had de s wel optisch out?. Na ja tis voor mijn zoon en als hij moet kiezen tussen geen geluid en niet gamen is het wel ok denk ik. Receiver vind ik wat overkill maar hou het in mijn achterhoofd.

Mijn (2e) 360 heeft hdmi out naar een hdmi switch. En tweede kabel die naar line in van mijn pc gaat. Was leuk geweest om zoets te doen maar dan naar speakers.

De One S heeft een optical out.
Ik heb via Aliexpress een optical naar RCA apparaatje gekocht. Zo kan ik er weer alles op aansluiten (analoog).
Met een kabeltje kun je dan ook naar de line in gaan.

Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. Groucho Marx

Sagat schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 11:43:

Of hij duwt oortjes in de controller.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Ik neig meet naar de optie van @Speed24 als er dan vriendjes komen spelen horen die ook wat, iets makkelijker dan headset delen al hoewel er daar ook opties zijn ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 10:07

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 15-07 19:52
Kan niet wachten op American Fugitive. Meer mensen die hiernaar uitkijken?
American Fugitive speelt zich in de jaren '80 in het diepe zuiden van Amerika af en is een eerbetoon aan de klassieke films en games van vroeger.

Gusev wijzigde deze reactie 11-05-2019 18:58 (18%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PeterM007
Gusev schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 18:57:
Kan niet wachten op American Fugitive. Meer mensen die hiernaar uitkijken?

[...]
Jup, releasedatum in de agenda gezet. Ben benieuwd naar de gameplay en of deze game het oude GTA-gevoel kan evenaren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 15-07 19:52
PeterM007 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 23:10:
[...]

Jup, releasedatum in de agenda gezet. Ben benieuwd naar de gameplay en of deze game het oude GTA-gevoel kan evenaren.
Xbox release is een dag of 3 later dan de PS4 release dus ben benieuwd naar de Reviews. Valt me in de Gameplay video’s op dat het constant chaos is met de Polizei haha. Prima, maar hoop dat er ook rustigere stukjes inzitten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

From Dust en Hitman HD Collection nu BW compatible. M'n From Dust/Outland/Beyond Good and Evil en de collectie in de One gestopt en alles installeerde netjes. Zeker From Dust érg tof; al 's op de PS3 een aardig eind gespeeld maar ook nu nog en weer de moeite waard :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: augustus 2014
  • Niet online
Hmm iemand verkoopt zijn xbox one S voor 130. Zit er aan te denken om het te halen voor Lost Odyssey en Blue Dragon, om het daarna weer te verkopen voor 130.

Go or no go?

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ivysaur schreef op zondag 12 mei 2019 @ 23:23:
Hmm iemand verkoopt zijn xbox one S voor 130. Zit er aan te denken om het te halen voor Lost Odyssey en Blue Dragon, om het daarna weer te verkopen voor 130.

Go or no go?
Go. Lost Odyssey is een van de beste JRPG's die ik ooit heb gespeeld.

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Ivysaur schreef op zondag 12 mei 2019 @ 23:23:

Go or no go?
En bestel dan even gelijk gamepass, 1 euro voor 3 maanden, ik heb gewoon schuldgevoelens hierbij, wat een deal. Geloof dat deze actie wel erg snel stopt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Oof. Heb LO back in days gespeeld. Moest nog drie achievements maar kreeg toen me eerste echte vriendin. Ahh 2009.

Maar zit te denken of ik echt moet halen. Heb twee poesjes die inentingen moeten enzovoort. Maar 130 voor One S lijkt me een mooie koop. Weet alleen niet of het een 500gb of een 1tb is. Even vragen morgen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Ivysaur schreef op maandag 13 mei 2019 @ 00:41:
Oof. Heb LO back in days gespeeld. Moest nog drie achievements maar kreeg toen me eerste echte vriendin. Ahh 2009.

Maar zit te denken of ik echt moet halen. Heb twee poesjes die inentingen moeten enzovoort. Maar 130 voor One S lijkt me een mooie koop. Weet alleen niet of het een 500gb of een 1tb is. Even vragen morgen.
Ik vermoed dat je dit zelf ook weet maar je kan gewoon externe hard disks aan ones hangen, dus zelfs met 500gb is er weinig aan de hand.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wom
Een One S met controller(s) voor 130 euro is een prima deal.

Wom wijzigde deze reactie 13-05-2019 11:13 (13%)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ivysaur schreef op maandag 13 mei 2019 @ 00:41:
Moet er nog 1tje.

Treasure trove:
Obtain all Treasure Box items in the field. The items you missed may be available at auction houses.

Echter ga ik die nooit meer halen :P

Jammer dat games als Lost Odyssey en Blue Dragon nooit heel erg populair zijn geworden. Het waren 2 uitstekende pogingen om JRPGs populairder te maken voor de westerse userbase van de Xbox.

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 16:04
Ik heb echt genoten van Lost Odyssey destijds! Ook expres de versie uit Azie geimporteerd omdat die een mooiere doos had dan hier in de EU :P

Acties:
  • +3Henk 'm!
JRPGs? Saai. Weet je wat een leuke genre is? Downhill mountainbike roguelikes. Descenders (zit in gamepass) is van Nederlandse makers (dezelfde club als Action Henk). Ik heb nu drie uurtjes gespeeld en me vermaakt. Het is grafisch niet top maar geeft wel een prima gevoel van snelheid. Best de moeite om even te proberen wat mij betreft.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
exactor it schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:54:
JRPGs? Saai. Weet je wat een leuke genre is? Downhill mountainbike roguelikes. Descenders (zit in gamepass) is van Nederlandse makers (dezelfde club als Action Henk). Ik heb nu drie uurtjes gespeeld en me vermaakt. Het is grafisch niet top maar geeft wel een prima gevoel van snelheid. Best de moeite om even te proberen wat mij betreft.
Heb hem ook gespeeld maar erg blij dat ik hem via Gamepass heb en niet heb gekocht, het is wel aardig maar voelt qua gameplay wel magertjes en ook qua graphics is het wel heel erg verouderd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• steefje
Exorcist schreef op zondag 12 mei 2019 @ 22:22:
From Dust en Hitman HD Collection nu BW compatible. M'n From Dust/Outland/Beyond Good and Evil en de collectie in de One gestopt en alles installeerde netjes. Zeker From Dust érg tof; al 's op de PS3 een aardig eind gespeeld maar ook nu nog en weer de moeite waard :)
Ik vond From Dust en een fantastische game. Enorm ondergewaardeerd wat mij betreft.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 16:44

BM

Moderator Spielerij
(jarig!)
exactor it schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:54:
Heb 'm ook ff geprobeerd, maar ben nog niet helemaal overtuigd. Concept is erg leuk, maar vond de controls nog wel erg 'twitchy'. Daarbij begon ik serieus hard af te haken toen ik ineens in het donker naar beneden moet. Een uitdaging is leuk, maar voor mijn gevoel had ik beter de tv uit kunnen zetten, dan had ik meer succes gehad denk ik _O-

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Ik wacht even een weekje tot ik mijn salaris + vakantiegeld krijg en dan hopen dat die vent het nog op MP heeft staan. ;) Heb er zin in. Gisteren nog stiekem LO via Twitch gekeken. Meteen kippenvel. Alleen die bloom, oof. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• G_Dragon
Zit gameplay te kijken van Rage 2 , leek me eerst totaal geen opvolger van deel 1 waarvan ik onwijs heb genoten. Maar nu ik de gameplay zie spreekt me het erg aan, beetje super krachten vs first person in een open world :)

EDIT; Oke ik wacht nog even voordat ik hem haal, lees overal dat de story extreem kort is ( 20 uur ).

G_Dragon wijzigde deze reactie 13-05-2019 15:58 (19%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 17:06

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

steefje schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:33:
Kak, gisteren heeft het rubber van mijn linker pookje het begeven. Kennelijk teveel trials gespeeld. Ben vooral benieuwd hoe je ze erop zet. Kan me voorstellen dat je ze er niet zomaar op klikt. Ik heb gisteren nieuwe besteld, dus ben benieuwd
Neem aan dat het om een elite controller gaat ? Ik heb zelf net donderdag de rubbers vervangen van mijn linkerpookje.

Ik had via Microsoft een reserve setje gekocht. Echter ik gebruik alleen de hoge/langste sticks. De rubbers van de kleine kan je dus op de hoge zetten.

Let echter wel op. In de aluminium sticks (het ronde gedeelte waar je duim op rust) zitten 8 kleine gaatjes. Daarin zaten rubber stukjes die normaal in de onderkant van de rubbers zitten. Ik heb die gaatjes met een naald leeg moeten halen. De rubbers zitten dus vast in die gaatjes.

In de onderkant van de rubbertjes, zitten dus kleine uitsteeksels die weer in de gaatjes passen van de sticks. Echter is het mij niet gelukt om 8 van die uitsteeksels in die gaatjes te krijgen. Mijn rubbertje van mijn linkerstick kan dus draaien. Op zich maakt dat niet veel uit, maar helemaal 100% goed ga je het niet krijgen, wellicht alleen als je heeeeel veeeeeel geduld hebt.

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

Acties:
  • 0Henk 'm!
BM schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:57:
[...]

Heb 'm ook ff geprobeerd, maar ben nog niet helemaal overtuigd. Concept is erg leuk, maar vond de controls nog wel erg 'twitchy'. Daarbij begon ik serieus hard af te haken toen ik ineens in het donker naar beneden moet. Een uitdaging is leuk, maar voor mijn gevoel had ik beter de tv uit kunnen zetten, dan had ik meer succes gehad denk ik _O-
Haha. Herkenbaar. Het gaat in de derde wereld mij ook te snel. Ben blij dat ik alleen nog maar overdag heb mogen rijden.

@Homeland het is inderdaad grafisch geen topper maar ik heb desondanks wel lol eraan. Ik zou er geen 25 piek voor over hebben. Maar voor zo tussendoor best geinig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 14:19

GS88

π raat

Sagat schreef op zondag 12 mei 2019 @ 23:54:
[...]
En bestel dan even gelijk gamepass, 1 euro voor 3 maanden, ik heb gewoon schuldgevoelens hierbij, wat een deal. Geloof dat deze actie wel erg snel stopt.
Ik probeer deze deal te sluiten via Klarna (je zou dan achteraf een factuur ontvangen), maar het lukt maar niet. Een Creditcard heb ik niet, en Paypal ook al niet.. ik kom er ook niet echt uit of dit prepaid is of dat je gelijk een 'abonnement' aangaat en dat er dan na die 3 maanden gelijk een tientje per maand af gaat...

Rotterdam

Acties:
  • 0Henk 'm!
E3 is alweer bijna. Ben benieuwd of er een paar leuke surprise releases gaan plaatsvinden, net zoals vorig jaar met Unravel 2. Ik hoop heel stiekem op cuphead dlc, ori of tunic. :)

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!

• quorumz
uchiha tijntje schreef op maandag 13 mei 2019 @ 18:14:
E3 is alweer bijna. Ben benieuwd of er een paar leuke surprise releases gaan plaatsvinden, net zoals vorig jaar met Unravel 2. Ik hoop heel stiekem op cuphead dlc, ori of tunic. :)
ik gok:..

project xcloud
Skull & Bones (vast rls date want die is al 2x getoond)
Beyond Good & Evil 2 (ook al 2x)
Ghost Recon (rls oktober)

* World Premiere * voice:

next gen
Ori and the Will of the Wisps
Watch Dogs 3
Final Fantasy 7 remake
Nieuwe assassins creed (vikings rls date na maart 2020)
Outer Wilds (zat in mixpot E3 2018, straks in mixpot E3 2019? haha)
Sniper Elite 5
Halo Infinite (en alles omtrent Halo op Windows)
Gears 5
Borderlands 3
Cyberpunk 2077
Dying Light 2
Control
Wolfenstein Youngblood
Forza Horizon 4 DLC 2
Star Wars Fallen Order

quorumz wijzigde deze reactie 13-05-2019 18:46 (19%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:26:
[...]

Moet er nog 1tje.

Treasure trove:
Obtain all Treasure Box items in the field. The items you missed may be available at auction houses.

Echter ga ik die nooit meer halen :P

Jammer dat games als Lost Odyssey en Blue Dragon nooit heel erg populair zijn geworden. Het waren 2 uitstekende pogingen om JRPGs populairder te maken voor de westerse userbase van de Xbox.
Volgens mij was het meer een poging voet op japanse bodem te krijgen. JRPG's waren al best populair imo. Hele XBOX cafe's ingericht, overal reclames voort LO maar er werd amper wat verkocht en MS heeft het uiteindelijk opgegeven staat me bij.
Het is een tijdje geleden, maar LO vond ik opzich geweldig qua sfeer en stijl maar door het battlesystem op den duur afgehaakt, weet het niet meer precies maar iets met die ringen die constant flitsen voor een timing. Vond dat echt a-relaxed destijds.

Acties:
  • +4Henk 'm!
Handig om te weten, de E3 presentaties:

Het is nog even onduidelijk wat EA gaat doen. Ene nieuws is een presentatie en wat livestreams, andere nieuws is alleen een paar online streams. Wachten nog even af.

Wij zijn in ieder geval UTC+2

Martinspire wijzigde deze reactie 14-05-2019 00:01 (6%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 17:06

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Goed nieuws voor XBox bezitters....
Former The Last of Us Part II and Motive Studios Game Designer Joins Microsoft’s The Initiative
By Aernout
May 10

The Initiative Microsoft Robert Ryan last of us part 2 naughty dog motive studios

Former Naughty Dog and Motive Studios game designer Robert Ryan has joined Microsoft’s first-party game studio, The Initiative.

As spotted by @Klobrille, the game designer recently updated his Linkedin page, which now mentions that he’s working at the development studio as Senior Systems Designer. During his time at Naughty Dog, Ryan worked on the upcoming The Last of Us Part II and Uncharted 4 for PlayStation 4 alongside the original The Last of Us and Uncharted 3.

Related
A Plague Tale: Innocence Delivers an Emotional Launch Trailer

Since the studio’s announcement last year, various big industry names have announced their move to the studio, including Red Dead Redemption designer Christian Cantamessa, Insomniac’s Drew Murray, and GTA V developer Tom Shephard. The Initiative is being helmed by former Crystal Dynamics head Darrel Gallagher and is based in Santa Monica.

We’ll probably hear more about the titles that The Initiative is working on at next month’s E3 event.
Bron: https://wccftech.com/the-initiative-tlou2-nd/

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

GS88 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 17:14:
[...]

Ik probeer deze deal te sluiten via Klarna (je zou dan achteraf een factuur ontvangen), maar het lukt maar niet. Een Creditcard heb ik niet, en Paypal ook al niet.. ik kom er ook niet echt uit of dit prepaid is of dat je gelijk een 'abonnement' aangaat en dat er dan na die 3 maanden gelijk een tientje per maand af gaat...
Bij mij stond de deal er gewoon via de xb. En ja autorenewal staat aan maar die kan je gelijk uitzetten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steefje
MRE-Inc schreef op maandag 13 mei 2019 @ 15:35:
[...]

Neem aan dat het om een elite controller gaat ? Ik heb zelf net donderdag de rubbers vervangen van mijn linkerpookje.

Ik had via Microsoft een reserve setje gekocht. Echter ik gebruik alleen de hoge/langste sticks. De rubbers van de kleine kan je dus op de hoge zetten.

Let echter wel op. In de aluminium sticks (het ronde gedeelte waar je duim op rust) zitten 8 kleine gaatjes. Daarin zaten rubber stukjes die normaal in de onderkant van de rubbers zitten. Ik heb die gaatjes met een naald leeg moeten halen. De rubbers zitten dus vast in die gaatjes.

In de onderkant van de rubbertjes, zitten dus kleine uitsteeksels die weer in de gaatjes passen van de sticks. Echter is het mij niet gelukt om 8 van die uitsteeksels in die gaatjes te krijgen. Mijn rubbertje van mijn linkerstick kan dus draaien. Op zich maakt dat niet veel uit, maar helemaal 100% goed ga je het niet krijgen, wellicht alleen als je heeeeel veeeeeel geduld hebt.
Nee betreft gewoon de standaard Xbox controller. Ik heb er nu opzetstukjes opgezet. Ze zitten idd niet vast, maar het werkt.

PSN ID Binloading_nl

Pagina: 1 ... 154 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Groot-Brittanie

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True