Verwijderd schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 19:51:
[...]
Net als met Gears heeft de vernieuwing van tegenstanders de serie minder goed gemaakt. Die robots in Gears vond ik nog irritanter dan de data beesten in Halo 4 en 5. Halo 1 t/m Reach (die komt binnenkomt in MCC geloof ik) waren wel echt briljant. MCC is nu hij goed gepatcht is wel echt een mooie verzameling he?
4 en 5 vond ik nog steeds aardig maar zeker niet zo top als de eerste 4 (of 5 afhankelijk of ODST een DLC of aparte game was). Ik hoop dat we in 6 gewoon terug gaan naar elites en hunters slopen in een over de top actie game met redelijk goed verhaal en mooie uitzichten met bombastisch muziek.
Sorry voor de late reactie..
Halo 5 heeft het wat beter verdeelt, ofja iets meer covenant dan die rare dingen. Halo 5 vind ik nog best leuk, de graphics zijn echt prachtig. Het is wel iets minder Halo dan de eerste 4/5 games.
MCC is echt heel vet. Ik kan hem zo nog 10x overnieuw spelen en dat zal op de PC ook nog wel gebeuren. Vooral met die skulls en achievements vind ik het een stuk uitdagender.
Heb bij ODST 20/28 audio logs gevonden en dat zijn blijkbaar allemaal zeldzame achievements. Die wil ik toch wel alle 28 hebben
Halo 2 hebben ze echt heel mooi gemaakt. Deze reeks is voor mij samen met STALKER toch wel een van de betere. Je kunt het blijven spelen en ik krijg er ook geen genoeg van.
Ik hoop dat de nieuwe ook meer terug gaat naar de roots. Halo 4/5 zijn wat serieuzer gemaakt heb ik het idee. Vooral het paarse mis ik
Ik ben ook benieuwd!