Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 23:44

Notna

Where are you?®

FC: New Dawn gekocht in de sale, maar dat is de eerste game die mijn One X warm doet worden :o.

Ik hoor nu daadwerkelijk de fans harde blazen en er komt een bak warme lucht af :+

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1Henk 'm!

• quorumz
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 17:08
Notna schreef op maandag 22 april 2019 @ 14:01:
FC: New Dawn gekocht in de sale, maar dat is de eerste game die mijn One X warm doet worden :o.

Ik hoor nu daadwerkelijk de fans harde blazen en er komt een bak warme lucht af :+
erg vermakelijk spel :)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Morgen de laatste DLC van shadow of the tomb raider. Heb de eerste 6 helemaal klaar. Gelukkig niet overnieuw begonnen op easy :p

360Gamertag.....PSN ID

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 22:08

Yonix

Gamertag: Yonix360

Afgelopen weekend de remake van 'Resident Evil 2' uitgespeeld, althans de storyline van Leon. Erg goede remake, als je het mij vraagt! :)

Misschien dat ik later deze week nog ga beginnen aan de storyline van Claire, maar eerst ...

Mortal Kombat 11 _/-\o_ >:)

AMD Ryzen 2700X | ASUS Crosshair VII Hero | Gigabyte AORUS GTX 1080Ti | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850 EVO (120+500GB) | Seagate Barracuda (1TB) | Asus ROG Swift PG278Q | Oculus Rift + Touch | Fractal Design Define R5 | Xbox One X | PS4 Pro

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 22:30

JSchut

.....

Zit al de hele tijd te twijfelen of ik Borderlands The Handsome Collection zal kopen. Beide games grijs gespeeld op de PC en PS4. Maar in de aanloop naar Borderlands 3 dacht ik misschien nog een keer :)

Echter heb ik Borderlands 1 nooit echt gespeeld. Heb hem wel op steam (en dus nu ook gratis de enhanced edition) maar mijn PC is inmiddels erg verouderd en kan dat niet aan ;) Dus als ik hem wil spelen zal ik hem voor de One X moeten kopen.

Vraag is alleen of het nog wel een leuke/goede game is als je Borderlands 2 gewend bent? Game is toch al 10 jaar oud. (ik weet wel van de Qol improvements). Of kan ik hem beter skippen en de Handsome collection weer kopen en deze nogmaals doorspelen.

Borderlands 3 Super deluxe gaat binnenkort in de pre-order :)

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 16-06 00:08
Ah jammer wederom geen Season Pass van Assassin's Creed Odyssey in de aanbieiding, hoop dat deze er snel tussenstaat :).
JSchut schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 09:03:
Zit al de hele tijd te twijfelen of ik Borderlands The Handsome Collection zal kopen. Beide games grijs gespeeld op de PC en PS4. Maar in de aanloop naar Borderlands 3 dacht ik misschien nog een keer :)

Echter heb ik Borderlands 1 nooit echt gespeeld. Heb hem wel op steam (en dus nu ook gratis de enhanced edition) maar mijn PC is inmiddels erg verouderd en kan dat niet aan ;) Dus als ik hem wil spelen zal ik hem voor de One X moeten kopen.

Vraag is alleen of het nog wel een leuke/goede game is als je Borderlands 2 gewend bent? Game is toch al 10 jaar oud. (ik weet wel van de Qol improvements). Of kan ik hem beter skippen en de Handsome collection weer kopen en deze nogmaals doorspelen.

Borderlands 3 Super deluxe gaat binnenkort in de pre-order :)
Wat mij betreft is deel 1 zeker ook nog wel leuk om te spelen. Hij is iets ruwer maar inderdaad de remaster maakt dat ook al wat beter. De gunplay is in ieder geval nog prima. De classes vind ik wat minder goed ontworpen, Roland is saai en Brick... Kan geloof ik wel cool zijn maar je moet voor vrij specifieke builds gaan... Maar Mordecai en Lilith zijn erg leuk om te spelen. Het verhaal stelt verder bijzonder weinig voor, maar als je bl2 zoveel gespeeld hebt ga ik er vanuit dat dat ook niet alleen voor het verhaal was :+

Gamertag: Finraziel42

• JSchut

JSchut

.....

Finraziel schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 11:47:
[...]

Wat mij betreft is deel 1 zeker ook nog wel leuk om te spelen. Hij is iets ruwer maar inderdaad de remaster maakt dat ook al wat beter. De gunplay is in ieder geval nog prima. De classes vind ik wat minder goed ontworpen, Roland is saai en Brick... Kan geloof ik wel cool zijn maar je moet voor vrij specifieke builds gaan... Maar Mordecai en Lilith zijn erg leuk om te spelen. Het verhaal stelt verder bijzonder weinig voor, maar als je bl2 zoveel gespeeld hebt ga ik er vanuit dat dat ook niet alleen voor het verhaal was :+
Nee klopt idd. Speel het niet voor het verhaal. Van wat ik heb begrepen is het lootsyteem beter in BL1. Grotere kans op goede guns en tijdens het levelen doe je ook langer met guns. Dat is iets waar ik mijn in Borderlands 2 en TPS erg aan stoorde.

Wat ik nog weet van het uurtje dat ik het origineel speelde was dat het aimen ruk was. Maar ook dat is gefixed in deze versie zeggen ze.

Guess dat ik deel 1 maar haal. :)

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

JSchut schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 11:53:
[...]

Nee klopt idd. Speel het niet voor het verhaal. Van wat ik heb begrepen is het lootsyteem beter in BL1. Grotere kans op goede guns en tijdens het levelen doe je ook langer met guns. Dat is iets waar ik mijn in Borderlands 2 en TPS erg aan stoorde.

Wat ik nog weet van het uurtje dat ik het origineel speelde was dat het aimen ruk was. Maar ook dat is gefixed in deze versie zeggen ze.

Guess dat ik deel 1 maar haal. :)
Beter... Het hangt er vanaf wat je fijner vindt. De scaling is lineair in Borderlands 1 waardoor je inderdaad veel langer kunt doen met je wapen. Nadeel is dan weer dat als je op level 20 een hellfire of zo vindt dat je de komende 10 tot 20 levels niet eens meer hoeft te kijken naar de stats van wapens die je vindt als het niet ook een legendary is. Sommige mensen vinden dat saai worden daarom heeft gearbox het veranderd zodat hoger level wapens veel sneller beter worden en bv een level 25 witte trash beter kan zijn dan een level 20 legendary. Zelf vind ik dat vooral in uvhm vervelend worden omdat je als je slechte drops hebt en wel levelt (niet te voorkomen) het steeds lastiger kunt krijgen omdat je oude gear echt niet meer voldoet.

Richten nooit last mee gehad eigenlijk... Alleen met een sniper met de muis merkte je als je heel ver weg probeerde te richten dat de besturing niet fijnmazig genoeg was... Maar ja, muis. Met de controller op de 360 versie is me dat in ieder geval niet opgevallen (ja ik heb bl1 en 2 ook zowel op pc als Xbox gespeeld, alleen tps verloor ik op de Xbox interesse).

Maar veel plezier gewenst er mee in ieder geval :)

• JSchut

JSchut

.....

Finraziel schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:51:
[...]

Beter... Het hangt er vanaf wat je fijner vindt. De scaling is lineair in Borderlands 1 waardoor je inderdaad veel langer kunt doen met je wapen. Nadeel is dan weer dat als je op level 20 een hellfire of zo vindt dat je de komende 10 tot 20 levels niet eens meer hoeft te kijken naar de stats van wapens die je vindt als het niet ook een legendary is. Sommige mensen vinden dat saai worden daarom heeft gearbox het veranderd zodat hoger level wapens veel sneller beter worden en bv een level 25 witte trash beter kan zijn dan een level 20 legendary. Zelf vind ik dat vooral in uvhm vervelend worden omdat je als je slechte drops hebt en wel levelt (niet te voorkomen) het steeds lastiger kunt krijgen omdat je oude gear echt niet meer voldoet.

Richten nooit last mee gehad eigenlijk... Alleen met een sniper met de muis merkte je als je heel ver weg probeerde te richten dat de besturing niet fijnmazig genoeg was... Maar ja, muis. Met de controller op de 360 versie is me dat in ieder geval niet opgevallen (ja ik heb bl1 en 2 ook zowel op pc als Xbox gespeeld, alleen tps verloor ik op de Xbox interesse).

Thanks! Klinkt iig als wat ik er van verwacht :)
Nu nog even wat tijd vinden :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 16:59

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

G_Dragon schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 09:44:
Ah jammer wederom geen Season Pass van Assassin's Creed Odyssey in de aanbieiding, hoop dat deze er snel tussenstaat :).
En geen cuphead en x360 games houdt ook niet over.

Maar goed..

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 16-06 00:08
Sagat schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:57:
[...]

En geen cuphead en x360 games houdt ook niet over.

Maar goed..
Oh daar zit jij op te hopen?
Dan gaan we samen hopen op deals voor die games :9

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ik ken het wel, kan ook superkritisch zijn op aanbiedingen nu... maar dat komt voornamelijk door de enorme berg games die ik nog heb waar ik waarschijnlijk nooit helemaal doorheen zal komen, en dat ik dus al veel te vaak games tegen een lekkere deal gekocht heb om er vervolgens helemaal niks mee te doen (vooralsnog... zit nog in de pile of shame, misschien ooit :+)
Als ik een bepaalde game echt nú wil gaan spelen dan koop ik hem gewoon, maar er zijn maar weinig games die ik zo interessant vind. Meestal is het vrij makkelijk uitwisselbaar voor een raffel games uit de backlog.

• quorumz
wanneer je nog "tips" voor The Division 2 Black Tusk invaded missions nodig hebt...

Acties:
  • +1Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 16:22:
[...]

Dus zo Mortal Kombat 11 maar eens opstarten :P [/small]
Zie ik gisteren opeens hele story cinematics al op YouTube, dus dacht dat de game al uit was.. dus niet :/

Dus maar verhaal zitten kijken, belooft heel wat goeds :P
quorumz schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 16:50:
wanneer je nog "tips" voor The Division 2 Black Tusk invaded missions nodig hebt...

[YouTube: OFFICIAL THE DIVISION 2 - AGENT BRIEFING BLACK TUSK]
Beetje jammer dat die cheatmode aan heeft staan (1:10).

SinergyX wijzigde deze reactie 23-04-2019 17:00 (35%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Wait being cheap is superpower? :P

Maar idd cheap, backlog dat zijn wel de redenen? Moet zeggen dat met alles wat ik hoor over mk11 ik er ook weer zin in krijg. Maar ook weer lol gehad met sf4 zowel via ai als met mijn zoon en zelfs met het ‘wan’product sf5 lol gehad vs een collega online.

@uchiha tijntje
Ik koop hem gelijk mits jij megaman een echte kans geeft >:) O-)

Desnoods kom je naar mijn huis en speel je op een nes/cube of emulator zodat je geen account vervuiling hebt wanneer je het echt niet leuk vind.

(Mag je me gelijk helpen met bit trip runner :( )

• Jboy1991
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 24-06 17:46
Even een vraagje:

Ik heb vandaag een Xbox s controller te leen van een vriend om te testen of pc gebruik fijn is ermee.

Nu valt mij op dat wanneer ik de controller horizontaal houdt dat hij in slaapstand en wanneer ik hem verticaal houd eruit gaat.

Ik heb de controller verbonden dmv de USB kabel. (Dus niet draadloos).

Is dit normaal voor deze controller? (Ik speel zelf altijd horizontaal namelijk )
Jboy1991 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:09:
Even een vraagje:

Ik heb vandaag een Xbox s controller te leen van een vriend om te testen of pc gebruik fijn is ermee.

Nu valt mij op dat wanneer ik de controller horizontaal houdt dat hij in slaapstand en wanneer ik hem verticaal houd eruit gaat.

Ik heb de controller verbonden dmv de USB kabel. (Dus niet draadloos).

Is dit normaal voor deze controller? (Ik speel zelf altijd horizontaal namelijk )
Ik denk dat je je eerder af moet vragen of dat normaal is voor een USB kabel. Ik gok dat je kabel los komt bij beweging. :) En nee, het is niet normaal dat een controller uitvalt bij gebruik.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jboy1991
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 24-06 17:46
exactor it schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:11:
[...]

Ik denk dat je je eerder af moet vragen of dat normaal is voor een USB kabel. Ik gok dat je kabel los komt bij beweging. :) En nee, het is niet normaal dat een controller uitvalt bij gebruik.
het bleek dus aan 3 usb kabels te liggen. Heb nu een 4e getest en nu nergens last meer van. Bedankt

• Redje
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 13:28
Aan m'n X heb ik een 2TB USB disk hangen, maar na alle sales is mijn storage een beetje vol geraakt.
Aangezien ik de X sinds september heb gaat dit wel erg hard, games van 100GB, alle games die je moet installeren.

Hebben jullie nog storage tips?
Wat zijn aanraders qua 4TB disk of hoger?

Ik gebruik nu een 2TB Elements en dat werkt op zich goed. Maar voor de 4TB variant lees is wat mindere reviews en weet dan niet of een 3.5 inch beter is op de One. Als hij maar uitgaat als de console uitgaat.

• Reefun
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
Redje schreef op woensdag 24 april 2019 @ 09:07:
Aan m'n X heb ik een 2TB USB disk hangen, maar na alle sales is mijn storage een beetje vol geraakt.
Aangezien ik de X sinds september heb gaat dit wel erg hard, games van 100GB, alle games die je moet installeren.

Ik gebruik nu een 2TB Elements en dat werkt op zich goed. Maar voor de 4TB variant lees is wat mindere reviews en weet dan niet of een 3.5 inch beter is op de One. Als hij maar uitgaat als de console uitgaat.
Persoonlijk zou ik voor een externe SSD gaan daar deze simpelweg vele malen sneller zijn. Ik heb liever meer snelheid dan ruimte, maar dat ben ik. Games welke ik dan toch niet meer speel gaan er dan gewoon vanaf.

• ariekanari
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 22:33
Redje schreef op woensdag 24 april 2019 @ 09:07:

Nee, ik heb een 2.5" WD 4TB en deze gaat niet (helemaal) uit. Het lampje blijft elke paar seconden knipperen als de console (S) uit staat. Zowel in Stand-by-modus als Energiespaarstand.

Het is overigens wel de vraag of je een externe 2.5" WD hdd wilt. Met de drive zelf is niets mis maar het is geen standaard 2.5" hdd. De SATA naar USB-module is namelijk geïntegreerd in hdd en je kunt deze dus niet overzetten naar een laptop of 2.5" dockingstation om gegevens uit te lezen c.q. te redden.
Meestal is/gaat alleen de sata naar USB-module kapot. Een reguliere 2.5" is dan nog uit te lezen.

Ja, maar... je hebt zelf een WD. Deze heb ik heel goedkoop overgenomen en dan moet je soms je principes laten varen. Klop, Klop op een stuk hout.

• quorumz
en voor de assassins creed fans, gisteren uitgekomen:

Jup. Prima DLC weer. Aardig wat content ook. Hele nieuwe map die ook niet al te klein is, zag ik (voor DLC). En die andere missies waren ook niet slecht of kort. Al met al is deze game met zijn DLC wel het aanraden waard voor mensen die echt een paar weken niks te doen hebben haha (lange vakantie, werkloosheid of gebonden aan bed/stoel/huis)

Martinspire - PC, PS4, X1

• Redje
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 13:28
Reefun schreef op woensdag 24 april 2019 @ 10:35:
[...]

Persoonlijk zou ik voor een externe SSD gaan daar deze simpelweg vele malen sneller zijn. Ik heb liever meer snelheid dan ruimte, maar dat ben ik. Games welke ik dan toch niet meer speel gaan er dan gewoon vanaf.
Het probleem is dat ik meeste hop van game naar game en het lang duurt voordat ik een game uitspeel. :D
Alleen een USB SSD + 1TB internal is te weinig qua storage.
Als 2e USB storage drive zodat je 4TB hebt + 512GB SSD is wel een leuke oplossing.
ariekanari schreef op woensdag 24 april 2019 @ 12:48:
[...]

Nee, ik heb een 2.5" WD 4TB en deze gaat niet (helemaal) uit. Het lampje blijft elke paar seconden knipperen als de console (S) uit staat. Zowel in Stand-by-modus als Energiespaarstand.

Het is overigens wel de vraag of je een externe 2.5" WD hdd wilt. Met de drive zelf is niets mis maar het is geen standaard 2.5" hdd. De SATA naar USB-module is namelijk geïntegreerd in hdd en je kunt deze dus niet overzetten naar een laptop of 2.5" dockingstation om gegevens uit te lezen c.q. te redden.
Meestal is/gaat alleen de sata naar USB-module kapot. Een reguliere 2.5" is dan nog uit te lezen.

Ja, maar... je hebt zelf een WD. Deze heb ik heel goedkoop overgenomen en dan moet je soms je principes laten varen. Klop, Klop op een stuk hout.
Dat lampje heb ik ook op de 2TB, dan pulst hij, dat is prima, dan is de disk in standby maar spint niet meer.

Die WB dingen zijn zo goedkoop af en toe dat ik dat maar voor lief neem dat je er niets mee kan in een PC.
De saves staan toch in de cloud dus je moet in het ergste geval alles opnieuw downloaden.

Als jij geen problemen hebt met een WD 2.5 inch lijkt me dat de beste keuze, het is dat of seagate 8)7

• dafz0r
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 24-06 13:04

dafz0r

mas bac

Kleine vraag. Mijn vrouw brengt binen 3 weken van MS Build in America een Xbox One X mee (je krijgt 500 dollar tegoed in de on campus store) en ik lees overal dat je enkel een andere powerbrick nodig hebt.
Enig idee waar je een officiële kan kopen (ik zie er niet meteen die compatibel zijn) of iemand ervaringen met een 3rd party voeding?
@dafz0r

Mijn Xbox One X heeft geen powerbrick en enkel een snoer met stekker.

Mijn YouTube / Mijn SoundCloud

• dafz0r
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 24-06 13:04

dafz0r

mas bac

Dennis585 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:44:
@dafz0r

Mijn Xbox One X heeft geen powerbrick en enkel een snoer met stekker.
je hebt gelijk. Heb ook antwoord gekregen van MS support.
Enkel nieuw snoer of plug adapter is genoeg. De rest van de console is identiek
dafz0r schreef op donderdag 25 april 2019 @ 11:09:
[...]

je hebt gelijk. Heb ook antwoord gekregen van MS support.
Enkel nieuw snoer of plug adapter is genoeg. De rest van de console is identiek
Levert dat problemen op qua voltage? Geen idee hoor maar ik dacht dat ze in de VS andere maatstaven hebben rondom stroom. Wellicht het checken waard.

• Reefun
  • Niet online
exactor it schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:14:
[...]

Levert dat problemen op qua voltage? Geen idee hoor maar ik dacht dat ze in de VS andere maatstaven hebben rondom stroom. Wellicht het checken waard.
In Amerika gebruiken ze 110V AC. De ingebouwde Power Supply Unit (PSU) in de XB1X kan overweg met 110V ~ 230V AC.

Op de achterkant van de XB1X zie je ook staan :

Rating 100-172/200-240V @ 50/60HZ (dus wisselspanning).

bron :

Met andere woorden ; Kan helemaal geen kwaad. Je hebt enkel een nieuwe kabel nodig voor de stroom. Om heel specifiek OCD te zijn een C7 IEC connector naar CEE7/16 Europlug.

Of simpeler gezegd ; een "achtje" naar een stekker :+
Layers of Fear 2 komt eind mei uit. Deel 1 was echt een vage game... Hun andere game _Observer is echter nog vager…

360Gamertag.....PSN ID

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 23:43

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

• DGP84
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 22:35
Heeft iemand wel eens een xbox game code van instant-gaming.com gekocht? Prijs van een spel is aardig goedkoper daar.

Heb wel eens spellen via een andere regio gekocht, maar vind nu niet echt leuke aanbiedingen. En ook geen zin om er €70,- voor te betalen.

Mobile: OnePlus3 - Gamestuff: Xbox One X + PC: ASUS M5A78L-M LX / AMD FX6100 / 8GB Memory / AMD R9 380 4GB + Thrustmaster TMX

• 107mb
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 23:42
mijn zoontje heeft na z'n verjaardag eindelijk genoeg geld voor een XBOX one S. Is er iemand op de hoogte van een goede aanbieding?

ik kom op marktplaats een XBOX one S tegen, hier in mijn dorp. Ik kan hem voor 155 euro overnemen. Zijn er dingen waar ik op moet letten?

107mb wijzigde deze reactie 26-04-2019 20:22 (34%)

• quorumz
107mb schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 20:15:
mijn zoontje heeft na z'n verjaardag eindelijk genoeg geld voor een XBOX one S. Is er iemand op de hoogte van een goede aanbieding?

ik kom op marktplaats een XBOX one S tegen, hier in mijn dorp. Ik kan hem voor 155 euro overnemen. Zijn er dingen waar ik op moet letten?
Je hebt net de hele riedel aanbiedingen gemist van amazon... (2 weken geleden oid)

zonder games hier het goedkoopste: https://www.game-outlet.n...tb-wit-inclusief-1-c.html

zie anders https://www.budgetgaming.nl/consoles/1/console-xboxone.html en deze in de gate houden: https://nl.pepper.com/search?q=xbox+one
Hmmm... de gameplay van a plague tale heeft me nog niet echt overtuigd... benieuwd of het wat meer te bieden heeft dan wat ze nu hebben laten zien. Zeker omdat die 50 euro kost in de store.

360Gamertag.....PSN ID

107mb schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 20:15:

Qua prijs redelijk (wellicht is ie nieuw even duur aan te schaffen zoals hierboven aangegeven, maar op zich niet verkeerd). Even afhankelijk van wat erbij zit, als het goed is een controller, wellicht 2. HDMI-kabel is meestal ook wel handig (die erbij zit is in ieder geval 1 die 4K aankan, ook al heb je nu wellicht geen 4K tv in de toekomst wellicht wel). Verder, als het kan, schijfje erin doen en zien dat de game ook werkt. Is niet veel waar je naar hoeft te kijken eigenlijk. Als het er gewoon goed en zo goed als onbeschadigd uitziet, lijkt het me een aardige deal.

Met games kun je meer besparen. Je hebt net een aardige digitale sale gemist, maar fysiek is er aardig wat beschikbaar.

Als je hem voor je zoontje haalt en hij Fortnite wil spelen: let even op dat die game gewoon gratis is en je alleen wat cosmetische dingen krijgt in de bundels. Ben je goedkoper uit om gewoon wat vbucks (ingame currency) aan te schaffen en hem zelf te laten kiezen wat ie wil hebben. Seizoen van Fortnite is bijna afgelopen dus nu Battlepass aanschaffen zou ik niet meer doen (loopt nog 12 dagen en dan weer voor een euro of 8 aardig wat content).

Qua accounts en info is alles ook via de site van Microsoft en Xbox te vinden, dus even inlezen in wat de mogelijkheden zijn qua accounts, familie-instellingen en kopen van games/dlc.

Martinspire - PC, PS4, X1

• 107mb
heb net een XBOX one S 1 TB in Duitsland gehaald (voordeel van vlak bij de grens wonen). 199 euro, met battlefield V, battlefield 1, battlefield 1943, 1 jaar gamepass, twee controllers en fallout als bonus:

https://www.mediamarkt.de...=xbox%20one%20s%20sparket

Lijkt mij een uitstekende deal.

107mb wijzigde deze reactie 27-04-2019 18:43 (25%)

• 107mb
eerste ervaring: beetje frustrerend. mijn zoontje laten aanmelden met zijn microsoft-account. Sea of Thieves geïnstalleerd, en daar ging het al mis. Er zaten een aantal restricties op zijn account, en het duurde redelijk lang eer ik erachter was wat ik moest doen. Daat gefixed, hebben we een Gold abbo nodig. :-(

gelukkig zit er een drie maanden gold abbo bij, dus dat ingevoerd. moet het gvd in de winkel geactiveerd worden, om het in te kunnen voeren. 20:00 gaat de MM dicht, en om 20:08 komen we daar achter...

Daarna het MS game account geactiveerd (gratis voor een jaar), maar voor elke game die we geprobeerd hebben moet het gold abbo geactiveerd zijn. balen zeg...

kent iemand een leuke game voor een jongen van 10 zonder een gold abbo?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• quorumz
107mb schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 22:21:
eerste ervaring: beetje frustrerend. mijn zoontje laten aanmelden met zijn microsoft-account. Sea of Thieves geïnstalleerd, en daar ging het al mis. Er zaten een aantal restricties op zijn account, en het duurde redelijk lang eer ik erachter was wat ik moest doen. Daat gefixed, hebben we een Gold abbo nodig. :-(

gelukkig zit er een drie maanden gold abbo bij, dus dat ingevoerd. moet het gvd in de winkel geactiveerd worden, om het in te kunnen voeren. 20:00 gaat de MM dicht, en om 20:08 komen we daar achter...

Daarna het MS game account geactiveerd (gratis voor een jaar), maar voor elke game die we geprobeerd hebben moet het gold abbo geactiveerd zijn. balen zeg...

Je account activeren?... voor elk spel waar je online mee wilt spelen heb je gold nodig (fortnite, the division 2, gears of war etc) single player games of couch coop niet (tomb raider, lego games etc)
euhmz en je gold, vul je ook gewoon op je xbox in bij de store (of installeer de xbox app op je pc en activeer hem daarop)
zorg dat je kind niet als kind te boek staat, geeft later alleen maar problemen en kost je veel tijd om later te corrigeren. op de xbox kan je alsnog privacy settings aanpassen (bv niet online aankopen of een ww erop, of wel of niet media sharen etc etc)
quorumz schreef op zondag 28 april 2019 @ 00:09:
Je account activeren?... voor elk spel waar je online mee wilt spelen heb je gold nodig (fortnite, the division 2, gears of war etc) single player games of couch coop niet (tomb raider, lego games etc)
euhmz en je gold, vul je ook gewoon op je xbox in bij de store (of installeer de xbox app op je pc en activeer hem daarop)
@107mb misschien nog ten overvloede, maar dus de digitale store op de Xbox zelf. Ik denk dat daar ook de verwarring vandaan kwam... Er hoeft niks in de winkel zelf (fysieke 'store') geactiveerd te worden.
Nadat je de Xbox opgestart hebt druk je 4 keer op de rechter schouder knop (boven de trigger) om bij de store te komen, daar staat dan een knop use a code bij (ik heb hem op Engels staan maar in Nederlands zal het net zoiets zijn). Daar kun je de code invoeren.

Hoewel nu ik dit typ ik me afvraag hoe je wel de gamepass code geactiveerd zou kunnen hebben zonder dit gevonden te hebben... Nou ja voor de zekerheid post ik het toch maar, nog nooit gehoord van dat iets in de fysieke winkel geactiveerd moest worden.

• LopeZ
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 24-06 19:07

LopeZ

Too much is never enough

De xbox live en xbox store credits kaarten die bij de kassa aan een rekje hangen moeten wél bij de kassa geactiveerd worden! Dit omdat ze anders te makkelijk te jatten zijn.
Oh, ja, dat kan natuurlijk wel... als het kaartje niet in de doos er bij zat maar ze je een losse meegegeven hebben en daarbij vergeten zijn hem te activeren.

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 22:55

sjaool

Every life should have 9 cats

Kijk op www.cdkeys.com voor goedkope Gold/Gamepass kaarten en games. Let er wel op dat sommige kaarten alleen werken voor een eerste activering en bepaalde delen van de wereld.

"When you grow up your heart dies"

• Segafreak83
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 23:59
LopeZ schreef op zondag 28 april 2019 @ 08:04:
De xbox live en xbox store credits kaarten die bij de kassa aan een rekje hangen moeten wél bij de kassa geactiveerd worden! Dit omdat ze anders te makkelijk te jatten zijn.
Dit is echt nieuw voor mij, nog nooit meegemaakt dat ze dit moeten doen bij de kassa 8)7. (snap het wel ivm diefstal, maar dan nog).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

Segafreak83 schreef op zondag 28 april 2019 @ 08:48:
[...]

Dit is echt nieuw voor mij, nog nooit meegemaakt dat ze dit moeten doen bij de kassa 8)7. (snap het wel ivm diefstal, maar dan nog).
offtopic:
Via een pijnlijke ervaring zelf achtergekomen. Ooit heb ik als kerst kado voor heel het bedrijf bol.com bonnen gekocht bij de mediamarkt, fysiek in de winkel. Iedereen op werk blij, tot dat ze één voor terug kwamen met de opmerking de bonnen niet werkte. Met de chat van bol.com gezeten en die vertelde dus dat de bonnen niet geactiveerd waren door de kassa juffrouw :P

Sindsdien vraag ik bij kado bonnen altijd of ze hem geactiveerd hebben, dit werkt namelijk bij bijna al die plastic kado bonnen.

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 22:55

sjaool

Every life should have 9 cats

Segafreak83 schreef op zondag 28 april 2019 @ 08:48:
[...]

Bij mijn weten hebben alle cadeaubonnen die in een winkel hangen geen enkele waarde. Deze waarde wordt pas toegekend op het moment dat de bonnen zijn geactiveerd bij de kassa. En ja, dit is inderdaad om diefstal tegen te gaan.

"When you grow up your heart dies"

• ariekanari

Vreemd dat de code geactiveerd moet worden in de winkel.
Kun je de (fout)melding (niet de code, uiteraard) eens hier posten als je de code activeert via:

https://redeem.microsoft.com/

Codes meegeleverd met de console voor x maanden gratis Gold of Gamepass kun je alleen activeren op een account dat nog geen lopend Gold of Gamepass abonnement heeft.
M.a.w. niet in de verleiding komen om vandaag online een Gold of Gamepass abonnement af te sluiten, want dan kunnen de meegeleverde codes niet meer worden geactiveerd.

• 107mb
LopeZ schreef op zondag 28 april 2019 @ 08:04:
dit dus. De kaart zat echter in de doos. Ik wist het niet van die activatie, en bij de kassa zijn ze het waarschijnlijk vergeten.

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 23:43

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

107mb schreef op zondag 28 april 2019 @ 11:59:
[...]

dit dus. De kaart zat echter in de doos. Ik wist het niet van die activatie, en bij de kassa zijn ze het waarschijnlijk vergeten.
Maar als die kaart in de doos zat waar de Xbox dus ook in zat, dan moet die toch al geactiveerd zijn vanuit MS zelf ? Het even stiekem een kaartje in je zak stoppen gaat dan niet meer op omdat je dan met de gehele doos langs de kassa moet.

Ik heb bijna 1,5 jaar na aanschaf van mijn Xbox One X die kaartjes die in de doos zaten met oa een game pass trial geactiveerd op mijn xbox. Hell, op de trial van Gamepass stond zelfs dat die voor 29 juni 2018 geactiveerd moest zijn. Ik heb de code ergens in december 2018 geactiveerd en die werkte nog prima.

Mijn console kwam van Coolblue bij de release van de X. Die dozen zijn gewoon helemaal dicht en ga er niet van uit dat iemand dat bij de reseller (Coolblue) doet en dus vanaf de fabriek gesealed worden. No way dat iemand bij de reseller de doos gaat openmaken om de xbox live en gamepass codes gaat activeren zodat je ze kunt redeemen.

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

• ariekanari
@107 Ik lees nog even de berichten na.
@MRE-Inc mijn S was ook verpakt in krimpfolie.

Ik neem aan dat de meegeleverde codes voor x maanden Gold en Gamepass op een langwerpige strook dik papier in een uitschuifbaar kartonnen 'envelopje/houder' het gewoon doen. Deze zit standaard in de doos en kunnen online direct geactiveerd worden mits je geen lopend abonnement hebt.

Als er ook nog een code meegeleverd wordt in de vorm van een plastic tegoedkaart op creditcardformaat heb je volgens mij een geretourneerd exemplaar gekocht. Of dat MM deze in de doos heeft gestopt.
MM heeft er overigens wel een handje van om geretourneerde producten weer als nieuw te verkopen. Dit is mij twee keer overkomen.

ariekanari wijzigde deze reactie 29-04-2019 14:25 (10%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 107mb
ariekanari schreef op maandag 29 april 2019 @ 14:22:
@107 Ik lees nog even de berichten na.
@MRE-Inc mijn S was ook verpakt in krimpfolie.

Ik neem aan dat de meegeleverde codes voor x maanden Gold en Gamepass op een langwerpige strook dik papier in een uitschuifbaar kartonnen 'envelopje/houder' het gewoon doen. Deze zit standaard in de doos en kunnen online direct geactiveerd worden mits je geen lopend abonnement hebt.

Als er ook nog een code meegeleverd wordt in de vorm van een plastic tegoedkaart op creditcardformaat heb je volgens mij een geretourneerd exemplaar gekocht. Of dat MM deze in de doos heeft gestopt.
MM heeft er overigens wel een handje van om geretourneerde producten weer als nieuw te verkopen. Dit is mij twee keer overkomen.
de xbox doos was gesealed. De ombouw doos was inderdaad open. hierin zat een extra camouflage controller en nog wat papieren. aan de buitenkant zat een langwerpige kaart met een 12 maand gamepass. deze werkt. In de doos een goldcard. geen creditcard, maar een langwerpig kartonnetje met een krascode. Deze werkt niet. Ik ga zo de MM Duitsland 'anrufen'.

Net gebeld:
Helaas moet ik weer naar de MM om de gold-card te activeren. Dat kan niet bij een andere MM.

107mb wijzigde deze reactie 29-04-2019 15:40 (4%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• quorumz
ik had er nog niet eerder van gehoord:

Acties:
  • +4Henk 'm!
Over spellen waar je nooit wat over gehoord hebt. Thronebreaker: The Witcher Tales is leuk! Ik vond Gwent in Witcher 3 al erg relaxed om te doen. Dit hele spel draait om Gwent puzzels en gevechten. Heb er een uurtje of 4 inzitten en vermaak me prima!

Ik klaagde ooit over buurjochies en cola op een elite. Ik heb gisteren een vol glas Tripel Karmaliet over mijn gloednieuwe controller en een draadloos toetsenbordje gemikt. Welk van de twee plakkeriger is, maak ik volgende week bekend. Wat een ellende. :P

Acties:
  • +8Henk 'm!

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

Nooit gedacht dat dit ooit zou gebeuren maar Marooners zit in Xbox Gold!

Het is zeker niet de beste game maar neem vier vrienden een krat bier en heb gratis een paar uur couch coop lol. Het is voor 1/4 mijn kindje en heeft mij een jaar van mijn leven gekost dus wees lief O+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 17:51
LopeZ schreef op maandag 29 april 2019 @ 22:29:
[Afbeelding]

Het is zeker niet de beste game maar neem vier vrienden een krat bier en heb gratis een paar uur couch coop lol. Het is voor 1/4 mijn kindje en heeft mij een jaar van mijn leven gekost dus wees lief O+
Dan sla ik hem over heb geen 4 vrienden 😏
Ben benieuwd naar de gamepass releases voor maand Mei 🤫

Acties:
  • +1Henk 'm!
[Afbeelding]

Als de achievements makkelijk zijn heb je aan @uchiha tijntje en @timmie271 al 2 klanten. :) Leuk dat je laat weten dat je hieraan meegewerkt hebt! Ik ben benieuwd of een GWG succes oplevert voor de uitgever/developers.

• maemo
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 22:03
[Afbeelding]

Alleen daarom al zal ik hem proberen.
[Afbeelding]

Kijk dat is wel cool dat er een game in zit waar een tweaker aan meegewerkt heeft, ga hem zeker proberen dan :)

Los daarvan, en zegt helemaal niks over de kwaliteit van jouw game hoor, maar het valt wel echt op dat we nou al 6 maanden op rij geen echte AAA xo titels gehad hebben in de gold. Lijkt er toch echt steeds meer op dat Microsoft niet zoveel moeite meer in gold steekt en dat je maar gamepass er bij moet nemen. Maar ik denk zelf dat als ze zo doorgaan dat ik het niet meer verleng (duurt wel nog bijna een jaar geloof ik voor de mijne verloopt).

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

Finraziel schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 06:34:
[...]

Kijk dat is wel cool dat er een game in zit waar een tweaker aan meegewerkt heeft, ga hem zeker proberen dan :)

Los daarvan, en zegt helemaal niks over de kwaliteit van jouw game hoor, maar het valt wel echt op dat we nou al 6 maanden op rij geen echte AAA xo titels gehad hebben in de gold. Lijkt er toch echt steeds meer op dat Microsoft niet zoveel moeite meer in gold steekt en dat je maar gamepass er bij moet nemen. Maar ik denk zelf dat als ze zo doorgaan dat ik het niet meer verleng (duurt wel nog bijna een jaar geloof ik voor de mijne verloopt).
Ik ben het helemaal met je eens hoor :)

Gold heb ik alleen maar voor de games en aanbiedingen want ik speel alleen single player en local coop games. Het zou best kunnen dat ze de goeie deals in GamePass stoppen want laaste maanden is het aanbod heel matig.

• quorumz
[Afbeelding]

dit is ondertussen maand 4 of maand 5 die matig is... ik snap dat ze het willen gaan combineren met de game pass (of blijven er dan nog steeds games for gold bestaan, geen idee eigenlijk)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 22:07
@exactor it de achievements zien er vrij simpel uit.
Dus daar wil @uchiha tijntje vast wel zijn medewerking in verlenen zodat we hem beide op 100% krijgen. Moet ook wel als ie van medetweaker @LopeZ is :Y :Y

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

quorumz schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 07:11:
[...]

dit is ondertussen maand 4 of maand 5 die matig is... ik snap dat ze het willen gaan combineren met de game pass (of blijven er dan nog steeds games for gold bestaan, geen idee eigenlijk)
Volgens mij is 'gratis' maandelijk games weggeven ooit bedacht door Sony. Ms ging toen maar uiteindelijk meedoen. Toen sony ermee begon was het imho een erg sterke line up games destijds, waar uiteraard ook wel is een mindere maand bij zat. Toen ik uiteindelijk ook plus nam naast mijn gold, vele goede maanden gehad, maar op een gegeven moment werd het daar ook minder, de reden hiervoor lijkt me simpel, het is wsl een combinatie van installed user base, leeftijd console en positie in de markt.

Toen sony ermee begon was de ps3 nog bezig met zijn inhaalslag en dat ging steeds meer naar de x360 die ze uiteindelijk hebben bijgehaald. En toen was het allemaal een stukje minder spannend.
In die periode erna (na launch ps4/xb1) ben ik zelf uiteindelijk ook overgestapt en was mijn main platform dus sony. Waardoor ik er uiteindelijk voor koos om gold niet te verlengen, en verdomd......toen duidelijk werd dat sony de eerste slag had gewonnen. werd wederom de kwaliteit van de 'gratis games' iets minder, en werd het bij ms beter!

Qua levensduur console. Ik denk dat zowel sony als ms het deze generatie nu 'min of meer' best vinden. Er zullen vast nog wel wat nieuwe mensen komen, maar de grote meute heeft inmiddels zijn console(s). De mensen die nu nog instappen zullen zeer wsl mensen zijn die maar een handjevol spellen neemt en verder alleen maart gratis games doet (fortnite etc). Of gaat voor discounts of 2e hands.
'60 euro voor een jaar gold? met wat zoeken heb ik daar 10 games voor die ik dan zelf gekozen heb' dat idee.

En ik denk dat zowel sony en ms gewoon vrede hebben met hun plekje. Ms heeft minder consoles verkocht dan Sony maar (en geen cijfers hiervoor, maar in het verleden vaak genoeg gelezen) volgens mij kopen de ms bezitters gemiddeld meer games dan de ps4 owners. En wederom gevoel, maar vermoed dat ook meer mensen gold en gamepass hebben, dan plus en......psn now (toch? vergeet altijd hoe dat ding heet zal de gemiddelde lezer hier ook niet al te veel boeien wsl :+ )
Beide partijen maken zich gewoon op voor de volgende ronde van de console wars, dat vinden ze veel belangrijker dan de huidige apparaatjes.

anyways TLDR, ik verwacht (eigenlijk net als @quorumz dus) de komende maanden weining interessants van zowel gold als plus, en het zou me niet verbazen als het uiteindelijk word teruggeschroefd (zie sony waar ze van 6 games p.m. naar 2 gingen) of zelfs afgeschaft. Bericht aan installed userbase 'Idd gewoon lekker gamepass of de sony variant hiervan gebruiken en success ermee, kthnxbye'.

Oh ik vergeet nog een aspect wat min of meer relevant is ;) , alles valt en staat met je smaak in games. Ik vind van mezelf dat ik best een brede smaak heb, en dat ik ook iig kan inzien dat een game best goed is ondanks dat ik het nooit ga spelen (zie bvb baseball edit: golf, aargh tijd voor een bril :( game deze maand, dat kan de pes/fifa van de baseball golf games zijn en de beste/leukste ooit......maar omdat ik niets met de sport heb zal ik deze niet snel 'echt' spelen'.
edit2: hmm ok golf vind ik nog wel geinig, maar stel het was wel een baseball game, dan snappen jullie het idee

Oftewel misschien zijn de peridodes die ik minder vond voor anderen wel goed geweest, echter, gezien ik toch wel redelijk veel lees/actief ben in beide fora.......ga ik er vanuit dat mijn mening redelijk overeenkomt met iig de gemiddelde tweaker........in hoeverre dat dan weer overeenkomst met de gemiddelde console bezitter is natuurlijk weer een geheel andere discussie :>

Finraziel schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 06:34:
[...]

Dat er steeds minder bekende (en dus dure) spellen naar Gwg komen is wel logisch volgens mij. MS verkende de markt voor extra diensten in een abonnement (of aapte Sony na als je het anders wil uitleggen). Dat werd heel succesvol. Zo succesvol dat ze een uitleensysteem als apart abonnement gingen aanbieden. Dat het eerste abbonnemt dan uitgekleed wordt snap ik wel anders concureer je met jezelf en ben je duurder uit. Wat me verbaasd is dat er geen korting komt op live en gamepass samen in 1 abonnement.

Mijn live wordt overigens ook niet verlengd. Ik heb stapels codes voor een paar dagen dus dat is meer dan genoeg voor de twee keer per kwartaal dat ik iets met multiplayer doe.

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 00:20
Black Desert schijnt naar de gamepass te komen op 9 mei.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +2Henk 'm!
exactor it schreef op maandag 29 april 2019 @ 22:57:
[...]

Als de achievements makkelijk zijn heb je aan @uchiha tijntje en @timmie271 al 2 klanten. :) Leuk dat je laat weten dat je hieraan meegewerkt hebt! Ik ben benieuwd of een GWG succes oplevert voor de uitgever/developers.
Ik denk niet dat het een spel is voor mij :P Je moet met anderen spelen en socializen! :+

Oja, ik kan 11-11 memories best wel aanraden. Niet voor iedereen weggelegd, want het is een verhalende game zonder veel echte gameplay, maar de sfeer en ontwikkeling van het verhaal vond ik tof gedaan.

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 23:54
Meneer iCy schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 15:49:
Black Desert schijnt naar de gamepass te komen op 9 mei.

:>

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Sagat schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 10:04:
[...]

Waar is die mm van jou? dat is goed genoeg om een stukje voor om te rijden :D

------

Kleine update over mijn gratis games, 3 codes gekregen, alleen eetje werkte! toen ik dit terugkoppelde naar amazon werd me gezegd dat ze dan niet meer konden doen ik ms moest contacten om andere codes te krijgen.........errr wut?
Gezegd dat ik daar niet akkoord mee ben en dat ik gewoon, werkende codes wil, of anders fysieke versies of desnoods amazon tegoed ter waarde van die spellen, maar toen werd het stil..........word vervolgd!
Nou uiteindelijk was ik het wachten beu en net maar contact met ms opgenomen, mijn codes en faktuur worden gechecked terwijl ik typ. Ben benieuwd :*)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 22:07
uchiha tijntje schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 15:54:
[...]

Ik denk niet dat het een spel is voor mij :P Je moet met anderen spelen en socializen! :+
Je hebt me ook al laten verhongeren in ROTTR dus dit kan je ook prima met mij samen spelen :P

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 15:25
Gisteren Halo MCC uitgespeeld. Top serie, waarvan ik Halo 4 achteraf het minste vind. ODST vond ik een hele leuke tussendoor. Weer eens wat anders.

Halo 5 vind ik wennen, de graphics zijn top, gameplay ook wel. Besturing lijkt op dat van call of duty.. Misschien toch maar even aanpassen.
Toch vind ik die nieuwe vijanden geen reet aan. Die data monsters/honden :(

Aquila wijzigde deze reactie 01-05-2019 11:10 (26%)

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600x \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

Acties:
  • +1Henk 'm!
Aanradertje die denk ik onder de radar is gebleven. Far: Lone Sails.

Erg tof sfeertje!

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 01-05-2019 15:23 (19%)

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!

• quorumz
voor degene die vaker zo kopen: je kan nu direct op de ms website via de argentijnse store en je CC games kopen (heb metro exodus gold voor nog geen 15 euro en the crew 2 gold editie voor geen 8 euro gekocht bv)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Aquila schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 11:08:
Gisteren Halo MCC uitgespeeld. Top serie, waarvan ik Halo 4 achteraf het minste vind. ODST vond ik een hele leuke tussendoor. Weer eens wat anders.

Halo 5 vind ik wennen, de graphics zijn top, gameplay ook wel. Besturing lijkt op dat van call of duty.. Misschien toch maar even aanpassen.
Toch vind ik die nieuwe vijanden geen reet aan. Die data monsters/honden :(
Net als met Gears heeft de vernieuwing van tegenstanders de serie minder goed gemaakt. Die robots in Gears vond ik nog irritanter dan de data beesten in Halo 4 en 5. Halo 1 t/m Reach (die komt binnenkomt in MCC geloof ik) waren wel echt briljant. MCC is nu hij goed gepatcht is wel echt een mooie verzameling he? _/-\o_

4 en 5 vond ik nog steeds aardig maar zeker niet zo top als de eerste 4 (of 5 afhankelijk of ODST een DLC of aparte game was). Ik hoop dat we in 6 gewoon terug gaan naar elites en hunters slopen in een over de top actie game met redelijk goed verhaal en mooie uitzichten met bombastisch muziek.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ariekanari
quorumz schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 19:08:
voor degene die vaker zo kopen: je kan nu direct op de ms website via de argentijnse store en je CC games kopen (heb metro exodus gold voor nog geen 15 euro en the crew 2 gold editie voor geen 8 euro gekocht bv)
Werkt goed, Forza Horizon 3 aangeschaft voor €15.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Que, dat werkt weer (al dan niet zonder VPN)?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• quorumz
Notna schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 22:12:
[...]

Que, dat werkt weer (al dan niet zonder VPN)?
vast een foutje maar het werkt zonder vpn

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

quorumz schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 22:16:
[...]

vast een foutje maar het werkt zonder vpn
Idd, net RDR 2 voor 20 euro aangeschaft oOo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 15:10
Werkt niet meer, vraag me nu AF of men de games mag houden?

• KunDun
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21:00
R.G schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 22:30:
Werkt niet meer, vraag me nu AF of men de games mag houden?
Heeft voor mij nog gewerkt tot een uur of 1 in de nacht, daarna nog wat pogingen gedaan met ander adres op de cc maar helaas, 5 games kunnen kopen voor weinig.

Hopen dat we ze mogen houden, wel heeft MS meermaals 0,64 cent afgeschreven voor de pogingen dat het niet lukte, dat is wel apart.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19:30

LordKnox

Opperbaas.

Zojuist nog geprobeerd maar voor mij werkte het niet meer (zonder VPN).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19:36
Gister even gebruik van gemaakt :) Odyssey, Borderlands, Metro Exodus en Far Cry 5 aangeschaft hier :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Peter_Aragorn schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 12:24:
[...]

Gister even gebruik van gemaakt :) Odyssey, Borderlands, Metro Exodus en Far Cry 5 aangeschaft hier :)
Ene kant tof dat het werkt, maar andere kant word ik altijd erg nerveus van deze zaken, nooit gehoord dat je echt account straffen zou krijgen voor kopen in andere stores en worst case scenario is wsl dat je je gekochte spellen niet meer kan spelen (dus gekocht in de ' verkeerde' store).

Maar grats voor degene waar het gelukt is! Misschien moet ik voor de grap nog is gaan kijken (net als vroegah) naar het importeren van fysieke games, al hoewel de kortingen/besparingen daar doorgaans niet zo fijn zullen zijn als bij digitaal verwacht ik, helemaal met verzend kosten en als je pech hebt import tax etc.

• Peter_Aragorn
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19:36
Sagat schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 12:31:
[...]

Ene kant tof dat het werkt, maar andere kant word ik altijd erg nerveus van deze zaken, nooit gehoord dat je echt account straffen zou krijgen voor kopen in andere stores en worst case scenario is wsl dat je je gekochte spellen niet meer kan spelen (dus gekocht in de ' verkeerde' store).

Maar grats voor degene waar het gelukt is! Misschien moet ik voor de grap nog is gaan kijken (net als vroegah) naar het importeren van fysieke games, al hoewel de kortingen/besparingen daar doorgaans niet zo fijn zullen zijn als bij digitaal verwacht ik, helemaal met verzend kosten en als je pech hebt import tax etc.
Nja ik heb ook wel eens wat games/game pass in de Poolse store gekocht. En dat is alweer een jaar geleden :). Alles werkt nog.

Ik durf de gok wel te nemen

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Notna

Notna

Where are you?®

LordKnox schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 11:23:
Zojuist nog geprobeerd maar voor mij werkte het niet meer (zonder VPN).
Ik lees op Pepper dat het nog wél schijnt te werken als je het direct koopt vs eerst in je winkelwagen en dan kopen. Altijd het proberen waard

• quorumz
[...]

euhmz waarom zou je dat doen... https://www.budgetgaming.nl

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Vroeger was games fysiek importeren nog wel is interresant. Via budget gaming idd laatst nog een game uit...weet niet eens zeker. Gehaald hongarije ofzo? Maar ook playasia en een of andere canadese webshop hadden nog wel is leuke aanbiedingen.

• ariekanari
Notna schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 12:49:
[...]

Ik lees op Pepper dat het nog wél schijnt te werken als je het direct koopt vs eerst in je winkelwagen en dan kopen. Altijd het proberen waard
Betaling kon niet worden verwerkt...

Weet iemand waar je online bij een Argentijnse webshop, Xbox tegoed kan kopen tegen de nominale waarde? Dus geen tussenhandelaar die een extreme toeslag in rekening brengt zoals bijvoorbeeld G2A, MTCgame, etc.

• JSchut

JSchut

.....

Finraziel schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 13:51:
[...]

Heb ze beide gekocht :D (BL3 SDE gaat in de pre-order)

Ben nu ergens laag in de 20 met BL1 en vermaak me weer prima.

Thanks!

• wjsiebes
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 16-06 20:50
[...]

Bij de release van Forza motorsport 7 is mijn account 2 maanden geblokkeerd geweest omdat ik deze uit een ander land heb gehaald. Na veel gezeur bij Microsoft doet mijn account het gelukkig weer. En Forza doet het ook nog :-)
Pagina: 1 ... 153 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Nederland

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True