Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 22:12

Convoy

g44p

uchiha tijntje schreef op zondag 14 april 2019 @ 09:49:
[...]

Die achterlijke manier waarop Mega man springt :P
Be a man, get used to it! 8)
exactor it schreef op zondag 14 april 2019 @ 13:23:
Je zou Gears 4 en Halo MCC een keer kunnen uitspelen. O-)
Gears of war 4 is nog wel een optie ja :) Ben keer afgehaakt omdat ik het in mijn eentje niet meer leuk vond om op legendary of hoe de moeilijkste mode ook heet te spelen :)

360Gamertag.....PSN ID

• MrBubbles
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 19:16

MrBubbles

Ik mis je

MRE-Inc schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 10:02:
[...]

Op yt filmpjes ga je het verschil hws niet goed zien. Ik heb een uurtje even de X op een 4k monitor aangesloten en daarna direct op de fhd tv. Ik kon echt goed het verschil zien wat ik in yt filmpjes nooit zag.

Je moet natuurlijk ook je tv goed afstellen.
Thanks, dan ga ik er 1 bestellen. Of zouden ze de komende tijd deze prijzen aanhouden?

I didn't ask for this, I was chosen.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:07

Rivanov

Apple freak

Heb sinds enige tijd problemen met inloggen. Heb Instant On aanstaan met automatisch inloggen, maar sinds afgelopen week wil hij niet meer automatisch inloggen en moet ik iedere keer handmatig mijn account selecteren. Vaak geeft hij dan zelfs de melding: Try again later en kan ik dus nogeens niet m'n wachtwoord invoeren. Pas na een herstart, kan ik mijn wachtwoord invoeren wanneer ik mijn account selecteer.

Ik ben onderdeel van het Preview Program. Meerdere mensen last van toevallig?

Afgelopen week ook al enkele keren gebeurd dat de Xbox automatisch ging opstarten en aan het updaten was.. is denk ik 3 x gebeurd afgelopen week.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• sten123
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 11-07 14:38

sten123

PSN: MisterxBee

Even een vraagje,

Ik heb nu een externe HDD van 4TB aangesloten met hierop 4K films. Alleen wanneer ik een film afspeel blijft die soms een halve seconde vastlopen midden in de film. dus dat die stoort.
Zou dit kunnen komen door de HDD die ik extern heb ?

Heb een XBOX one X

• quorumz
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23:03
sten123 schreef op maandag 15 april 2019 @ 08:58:
Even een vraagje,

Ik heb nu een externe HDD van 4TB aangesloten met hierop 4K films. Alleen wanneer ik een film afspeel blijft die soms een halve seconde vastlopen midden in de film. dus dat die stoort.
Zou dit kunnen komen door de HDD die ik extern heb ?

Heb een XBOX one X
qua hardware kan een xbox one x dit met zijn ogen dicht maar volgens mij hebben ze iets gedaan waardoor het gewoon niet wil lopen. Plex en 4k films lukt ook niet (er even vanuit gaande dat je de 45gb+ mkvs bedoeld) en Kodi zuigt gewoon, die lijkt nix lekker te kunnen spelen met grote waarschijnlijkheid van crashen

lang leve nvidia shield tv die gewoon alles afspeelt incl atmos

• sten123
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 11-07 14:38

sten123

quorumz schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:17:
[...]

qua hardware kan een xbox one x dit met zijn ogen dicht maar volgens mij hebben ze iets gedaan waardoor het gewoon niet wil lopen. Plex en 4k films lukt ook niet (er even vanuit gaande dat je de 45gb+ mkvs bedoeld) en Kodi zuigt gewoon, die lijkt nix lekker te kunnen spelen met grote waarschijnlijkheid van crashen

lang leve nvidia shield tv die gewoon alles afspeelt incl atmos
Ah oke misschien dat het met een update word verholpen. maar inderdaad het is een 45GB+ bestand.

https://www.trueachieveme...e-and-release-date-leaked

Nieuwe discless S lijkt gelekt. Waarom je dit zou kopen voor 230 snap ik niet. Zijn er hier mensen geïnteresseerd?

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 20:14

Touchdomex

Plunder with Thunder.

exactor it schreef op maandag 15 april 2019 @ 19:10:
https://www.trueachieveme...e-and-release-date-leaked

Nieuwe discless S lijkt gelekt. Waarom je dit zou kopen voor 230 snap ik niet. Zijn er hier mensen geïnteresseerd?
Nee, ik zou doorsparen voor een X in zo'n geval.

Ik zou voor zoiets niet meer dan 200 neertellen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

justifire schreef op maandag 15 april 2019 @ 19:41:
[...]

6 jaar te laat.
Op release had ik deze graag gekocht want heb al mijn spellen digitaal, geen discdrive nodig.
Kan alleen maar hopen dat ze dit doortrekken naar de volgende generatie en dan ook voor het topmodel.
Als hij dan flink goedkoper is dan zijn broer met schijfstation. Of flink kleiner en stiller.

Maar als ik dit zie: https://www.gamemania.nl/...hite-1tb--Forza-Horizon-3 heb ik er toch liever eentje met schijf.

Wat je niet moet vergeten is dat dat een adviesprijs is. De adviesprijs van de losse kale One X is 499, van de One S 299. Ja ze zijn veel goedkoper te krijgen of met games er bij of een extra controller (of all of the above zols nu bij GM inderdaad), maar de discless versie gaat natuurlijk ook afgeprijsd worden.
Als je het bekijkt als 300 vs 230 dan vind ik het niet slecht. Natuurlijk zullen ze wel snel omlaag moeten met die prijs om hem ook in de praktijk interessant te maken.

Gamertag: Finraziel42

• foxtrot81
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 22:29
Ik heb sinds kort google Chromecast op de slaapkamer kan ik de x-box streamen naar de slaapkamer om lekker lui bf5 vanuit bed te spelen ?
Of werkt dat enkel met Youtube en zo?

Asus Maximus Vlll Hero/Skylake i5 6600K/16 gb ddr4 HyperX /MSI GTX 970 4gb /Seasonic Platinum Series 660 Watt/ h110i gtx/Samsung 850Evo 500gb/ [[[OOEHHH YEAHHH]]]

• Tags NL
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 17-07 18:41

Tags NL

Harmful or Harmless?

foxtrot81 schreef op maandag 15 april 2019 @ 20:43:
Ik heb sinds kort google Chromecast op de slaapkamer kan ik de x-box streamen naar de slaapkamer om lekker lui bf5 vanuit bed te spelen ?
Of werkt dat enkel met Youtube en zo?
Nee, het streamen lukt alleen met de Xbox App. Dus Xbox App starten op laptop bijvoorbeeld met je Xbox controller al aangesloten via USB en dan connecten naar je Xbox om het scherm daarvan op je laptop te krijgen. Je zou wel je laptop met HDMI naar je tv/monitor kunnen aansluiten en zo het kunnen doen, maar waar staat je Xbox?

https://www.paypal.me/HarmVeenstra

• foxtrot81
  • Laatst online: 22:29
Tags NL schreef op maandag 15 april 2019 @ 22:10:
[...]

Nee, het streamen lukt alleen met de Xbox App. Dus Xbox App starten op laptop bijvoorbeeld met je Xbox controller al aangesloten via USB en dan connecten naar je Xbox om het scherm daarvan op je laptop te krijgen. Je zou wel je laptop met HDMI naar je tv/monitor kunnen aansluiten en zo het kunnen doen, maar waar staat je Xbox?
De x-box staat gewoon in de woonkamer ;-) maar dat gaat hem dus niet worden helaas begrijp ik

Asus Maximus Vlll Hero/Skylake i5 6600K/16 gb ddr4 HyperX /MSI GTX 970 4gb /Seasonic Platinum Series 660 Watt/ h110i gtx/Samsung 850Evo 500gb/ [[[OOEHHH YEAHHH]]]

• Henkje.doc
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 17:26
Ben erg benieuwd hoe de discless versie gaat uitpakken. Ben zelf niet echt van digital only, maar heb het idee dat het er langzaam doorgedrukt gaat worden.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• quorumz
weird, alleen nog 360 sales pas.. https://www.trueachieveme...e-roundup-april-16th-2019

hm, lego indiana jones 2 zat toch al eens bij gold... waarom komen ze niet met deel 1..

misschien omdat de spring sale nog loopt oid... https://majornelson.com/2...e-during-the-spring-sale/

update:

X1 sales: https://www.trueachieveme...e-roundup-april-16th-2019
MJ: https://majornelson.com/2...d-and-spotlight-sale-149/

quorumz wijzigde deze reactie 16-04-2019 07:52 (76%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 14:09

BM

Moderator Spielerij
justifire schreef op maandag 15 april 2019 @ 19:41:
[...]

6 jaar te laat.
Op release had ik deze graag gekocht want heb al mijn spellen digitaal, geen discdrive nodig.
Met dank aan een niet nader te noemen rel rondom de release van de X1 6 jaar geleden. Als het digitale plan van MS toen niet zo knetterhard was afgebrand was dit denk ik al veel eerder gebeurd. Maar goed, geen zin om die discussie weer op te rakelen. Maar denk wel dat MS toentertijd wellicht iets te vooruitstrevend aan het denken was.
Kan alleen maar hopen dat ze dit doortrekken naar de volgende generatie en dan ook voor het topmodel.
Lijkt me haast wel, volgens mij is dit simpelweg een proefballonnetje om te kijken of er animo voor is.

Ik zie een disc-less topeditie ook wel zitten. Heb letterlijk 0 games op disc gespeeld op de x1, en misschien... 10x een film op schijf. Niet de moeite om daar een discdrive voor aan te houden :)

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

Acties:
  • +2Henk 'm!
We mogen weer jongens! Human fall flat heeft DLC!!!!!! O+

Tevens vandaag nieuwe DLC uitgekomen van Trials Rising. Kom ik, samen met de laatste episode van the Walking Dead, de week wel weer door op gamegebied :P

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!

• quorumz
uchiha tijntje schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 07:24:
We mogen weer jongens! Human fall flat heeft DLC!!!!!! O+

Tevens vandaag nieuwe DLC uitgekomen van Trials Rising. Kom ik, samen met de laatste episode van the Walking Dead, de week wel weer door op gamegebied :P
oh ja walking dead is er nog... soon mei vakantie, kijken of ik die idd eens kan uitspelen.

Net The Division 2 op 1000/1000 gezet :P is tenminste weer eens anders dan al die arcade games op 1000/1000 zetten O-)

• Hamazaki
  • Niet online
ff een vraagje tussendoor, ik krijg uiteenlopende reacties op google.

ondersteund 4k blurayspeler van de xbox dolby vision?

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

BM schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 07:12:
[...]

Met dank aan een niet nader te noemen rel rondom de release van de X1 6 jaar geleden. Als het digitale plan van MS toen niet zo knetterhard was afgebrand was dit denk ik al veel eerder gebeurd. Maar goed, geen zin om die discussie weer op te rakelen. Maar denk wel dat MS toentertijd wellicht iets te vooruitstrevend aan het denken was.
Reactie was vreemd inderdaad. Ondertussen gamen PC gamers al hoe lang zonder schijfjes? 10 jaar? Dat is in ieder geval hoe lang ik al geen optische drive in mijn PC heb zitten en ook nog totaal niet gemist heb.

Adviesprijs voor dit dig ligt wel verrassend hoog. Dan gaat de werkelijke prijs toch nog een flink stuk naar beneden moeten, anders kan je net zo goed gewoon eentje met drive tweedehands halen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• quorumz
Hamazaki schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 13:35:
ff een vraagje tussendoor, ik krijg uiteenlopende reacties op google.

ondersteund 4k blurayspeler van de xbox dolby vision?
Zo ver ik weet niet (zoveel titels zijn er toch niet met dolby vision?) en alleen voor streamen (als in Netflix)

quorumz wijzigde deze reactie 16-04-2019 16:03 (7%)

• Thorgrem
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 17:26:
Ik zie dat World of Warships eindelijk beschikbaar is in game preview: https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
Is dat dan dezelfde World of Warships die je op de PC speelt (en waar je dan hopelijk je progressie van mee kan nemen)?
Thorgrem schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 17:32:
[...]

Is dat dan dezelfde World of Warships die je op de PC speelt (en waar je dan hopelijk je progressie van mee kan nemen)?
Geen idee. Volgens mij zit het aan een account vast, maar het zal niet anders zijn dan met World of Tanks denk ik. Weet niet of die shared?

Martinspire - PC, PS4, X1

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21:06

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Wot pc en Xbox sharen niets voor zover ik weet, ik verwacht dat het bij dit spel hetzelfde is.

You've mistaken me for someone who really cares.

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 21-07 10:42

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Xbox Game Pass Ultimate in aantocht.

Xbox Game Pass + Xbox Live Gold voor €14,99 per maand.

Starting today, we’re inviting a limited number of our Xbox Insider community members to join and test Xbox Game Pass Ultimate before it launches later this year in current Xbox Game Pass markets.
Bron: https://news.xbox.com/en-...-xbox-game-pass-ultimate/

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JackSparrow
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 21-07 02:16

JackSparrow

Moderator WOS

Hide the Gin Tonic!

MRE-Inc schreef op Tuesday 16 April 2019 @ 23:39:
Xbox Game Pass Ultimate in aantocht.

Xbox Game Pass + Xbox Live Gold voor €14,99 per maand.

[Twitter]

[...]

Bron: https://news.xbox.com/en-...-xbox-game-pass-ultimate/
Dat voelt eigenlijk bijna als een 'package' waarmee je straks ook Project xCloud kunt gaan doen. Zit die stream te kijken en Phil verteld gewoon dat hij sinds januari al aan het testen is...

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dushonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for.

• quorumz
wordt weer aftellen E3 2019 MS:https://www.insidegamer.n...PI_COOKIE_REDIRECTED=True

verwacht dat nieuwe xbox minimaal dezelfde specs heeft als ps5... en getoond zal worden..

• Convoy
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 22:12

Convoy

g44p

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ja ik zag het. Toch vreemd dat ze nu dan wel eindelijk $=€ een keer loslaten en de werkelijke koers handhaven. Tis iig een mooie deal.
quorumz schreef op woensdag 17 april 2019 @ 07:16:
wordt weer aftellen E3 2019 MS:https://www.insidegamer.n...PI_COOKIE_REDIRECTED=True

verwacht dat nieuwe xbox minimaal dezelfde specs heeft als ps5... en getoond zal worden..
Geen idee of er een nieuwe Xbox getoond gaat worden. De X is net 2 jaar. Denk dat ze vol gaan voor Project XCloud en nog wat nieuwe studio's. Maar als ze een nieuwe Xbox aankondigen, dan graag erop en erover richting PS.

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
De nieuwe Xbox is niet zo nodig, Project Xcloud brengt straks de nieuwe generatie games naar de Xbox One dus je hebt alleen een nieuwe console nodig als je ze offline wilt kunnen spelen.

De strategie van Xbox word steeds duidelijker, Gamepass nu samenvoegen met Xbox Live, de digital only console, Project Xcloud, alles gaat richting digitaal en straks dus ook een stuk minder console afhankelijk.

Komen dan uiteindelijk vast 2 stromingen, een simpel kastje om games naar te streamen (waarbij aanschaf erg goedkoop zal zijn maar je wel maandelijks betaald) of de complete console waarbij je ook offline kan gamen.
Homeland schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:08:
De nieuwe Xbox is niet zo nodig, Project Xcloud brengt straks de nieuwe generatie games naar de Xbox One dus je hebt alleen een nieuwe console nodig als je ze offline wilt kunnen spelen.

De strategie van Xbox word steeds duidelijker, Gamepass nu samenvoegen met Xbox Live, de digital only console, Project Xcloud, alles gaat richting digitaal en straks dus ook een stuk minder console afhankelijk.

Komen dan uiteindelijk vast 2 stromingen, een simpel kastje om games naar te streamen (waarbij aanschaf erg goedkoop zal zijn maar je wel maandelijks betaald) of de complete console waarbij je ook offline kan gamen.
Dit inderdaad. MS moet de focus leggen op Gamepass en deze zo breed mogelijk inzetten (TV's, tablets, mobiele telefoons). Ze gaan het op hardware sales niet winnen ook al brengen ze iets met betere specs uit (en dan nog is het de vraag wat dan de USP gaat zijn over iets wat ray tracing doet, BC is, 4K (en mogelijk 60fps) doet en 8K ready is, 3D audio doet, supersnelle laadtijden en VR out of the box heeft. Het zou weggegooid geld zijn om de power race proberen te winnen om het winnen en ze moeten het ding dan ongetwijfeld met verlies verkopen.
bram1984 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:29:
[...]

Dit inderdaad. MS moet de focus leggen op Gamepass en deze zo breed mogelijk inzetten (TV's, tablets, mobiele telefoons). Ze gaan het op hardware sales niet winnen ook al brengen ze iets met betere specs uit (en dan nog is het de vraag wat dan de USP gaat zijn over iets wat ray tracing doet, BC is, 4K (en mogelijk 60fps) doet en 8K ready is, 3D audio doet, supersnelle laadtijden en VR out of the box heeft. Het zou weggegooid geld zijn om de power race proberen te winnen om het winnen en ze moeten het ding dan ongetwijfeld met verlies verkopen.
Vind het toch wel knap hoor, Sony doet zulke dingen gewoon ff zonder blikken of blozen en als Microsoft zou volgen moeten ze er flink verlies op lijden.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• JackSparrow

JackSparrow

Moderator WOS

Hide the Gin Tonic!

quorumz schreef op Wednesday 17 April 2019 @ 07:16:

Dat verwacht ik ook...
justifire schreef op Wednesday 17 April 2019 @ 09:46:
[...]

Vind het toch wel knap hoor, Sony doet zulke dingen gewoon ff zonder blikken of blozen en als Microsoft zou volgen moeten ze er flink verlies op lijden.
Verwacht niet dat MS gaat volgen. de Project xCloud is natuurlijk een heel slimme strategie...MS heeft her de power voor van hun cloud....en ach...die nieuwe console. Voegt dat nog zoveel toe aan de al fantastische graphics op de One X?

JackSparrow wijzigde deze reactie 17-04-2019 09:57 (40%)

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dushonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for.

• JackSparrow

JackSparrow

Moderator WOS

Hide the Gin Tonic!

.

JackSparrow wijzigde deze reactie 17-04-2019 09:57 (99%)

justifire schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:46:
[...]

Want Sony gaat niet met verlies verkopen? Waar lees je dat? Ik denk het namelijk wel, sowieso de eerste 2 jaar.

Mijn punt is dat als MS de power race wilt winnen, ze dus over deze specs heen moeten (met waarschijnlijk minimale gains) en als het ook nog eens betaalbaar moet blijven (een console van € 200,- meer is bij voorbaat al mislukt), dan is het aannemelijk dat er hoe dan ook geld achteraan gaat. Lijkt me niet meer dan logisch.

@JackSparrow Er zijn sowieso nog enorme stappen te maken op gebied van fps, ray tracing, audio en bandbreedte van de opslag. Qua resolutie en IQ is het inderdaad al erg goed wat we nu hebben.

• JackSparrow

JackSparrow

Moderator WOS

Hide the Gin Tonic!

bram1984 schreef op Wednesday 17 April 2019 @ 09:59:
[...]

Want Sony gaat niet met verlies verkopen? Waar lees je dat? Ik denk het namelijk wel, sowieso de eerste 2 jaar.

Mijn punt is dat als MS de power race wilt winnen, ze dus over deze specs heen moeten (met waarschijnlijk minimale gains) en als het ook nog eens betaalbaar moet blijven (een console van € 200,- meer is bij voorbaat al mislukt), dan is het aannemelijk dat er hoe dan ook geld achteraan gaat. Lijkt me niet meer dan logisch.

@JackSparrow Er zijn sowieso nog enorme stappen te maken op gebied van fps, ray tracing, audio en bandbreedte van de opslag. Qua resolutie en IQ is het inderdaad al erg goed wat we nu hebben.
Wat ik vooral een gemis vindt bij de huidige generatie (en eigenlijk ook alle oude generaties) is de snelheid waarmee games laden....de volgende generatie moet in ieder geval een SSD hebben...en fps mag ook wel omhoog. Raytracing zegt mij persoonlijk dan weer niet zoveel. Audio is volgens mij bij de One goed voor elkaar. Ze ondrsteunen Dolby Atmos en volgens mij ook DTS X (of heb ik iets gemist).

JackSparrow schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:02:
[...]

Wat ik vooral een gemis vindt bij de huidige generatie (en eigenlijk ook alle oude generaties) is de snelheid waarmee games laden....de volgende generatie moet in ieder geval een SSD hebben...en fps mag ook wel omhoog. Raytracing zegt mij persoonlijk dan weer niet zoveel. Audio is volgens mij bij de One goed voor elkaar. Ze ondrsteunen Dolby Atmos en volgens mij ook DTS X (of heb ik iets gemist).
Als we Mark Cerny moeten geloven, gaan we zelfs nog iets beters krijgen dan SSD.

Ray tracing is best wel een dingetje. Het maakt scenes veel realistischer.

Hier een stukje van DF over de opslag in de PS5 (en ongetwijfeld volgende Xbox). Laadtijden die 19x sneller zijn. Enige nadeel zal zijn dat we het waarschijnlijk met maar 1- of 2TB moeten doen, terwijl games 100+GB worden.
This is the key barrier that Sony has broken through for its new hardware. The demos sound astonishing, using a combination of hardware and software to accelerate Marvel's Spider-Man loading times by a factor of 19x compared to the standard PS4 code. The chances are that CPU has its own part to play here - data is usually compressed, then decompressed on the fly when it's needed. With Ryzen cores on board, decompression speeds will skyrocket, but it wouldn't achieve these speeds without a true generational leap in storage bandwidth. And that brings us on to the second demo, highlighting the vast increase to streaming performance. The speed at which the player can move through the city in Spider-Man is primarily defined by the PS4's storage limitations. Using the SSD, we're told that the player can move through New York with the speed of a jetfighter. It's said that the new PlayStation's SSD has bandwidth that exceeds the best that the PC has to offer. To put that into perspective, a top-tier NVMe drive like the Samsung 970 Pro achieves sustained sequential read/writes of 3.5GB/s and 2.5GB/s respectively. To better that in a console would be a revelation.
bram1984 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:08:
[...]

Als we Mark Cerny moeten geloven, gaan we zelfs nog iets beters krijgen dan SSD.

Hier een stukje van DF over de opslag in de PS5 (en ongetwijfeld volgende Xbox). Laadtijden die 19x sneller zijn. Enige nadeel zal zijn dat we het waarschijnlijk met maar 1- of 2TB moeten doen, terwijl games 100+GB worden.

[...]
Leuk, maar 90% van laadtijden van huidige games zijn server-communicatie, niets qua laadtijden.

Zal wel een RAMdrive variant worden, enige die sneller kan zijn dan SSD methodes.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:24

v8power67

Seat leon 1m 20vt 180pk!!

SinergyX schreef op woensdag 17 april 2019 @ 11:51:
[...]

Leuk, maar 90% van laadtijden van huidige games zijn server-communicatie, niets qua laadtijden.

Zal wel een RAMdrive variant worden, enige die sneller kan zijn dan SSD methodes.
Niet perse, ik speel amper online en zal dus erg veel voordeel hebben van snellere laadtijden.
Dus licht eraan wat voor type gamer je bent.
Puur online zul je er minder voordeel van zien ja maar alsnog meer dan op een oude hdd en misschien zelfs ssd.

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA B NIEUWE VELGEN!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

[...]

Dat ligt er toch maar net aan wat je speelt? Ik speel 98% singleplayer.

Los daarvan heeft dit natuurlijk ook invloed op hoe games eruit gaan zien/zullen draaien. Met meer bandbreedte kun je bijvoorbeeld veel sneller over een grote gedetailleerde map bewegen omdat textures veel sneller laden. Dus ook minder pop-in en grotere draw distances. En je hebt minder RAM nodig.

• steefje
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 20-07 18:30
[...]

[...]
RayTracing ziet er zeker tof uit, echter wel echt een performance vreter. In zijn interview spreekt hij wel over RT, maar dit zou ook een softwarematige variant kunnen zijn. We gaan het vanzelf wel zien.

Overigens denk ik dat er zeker wel plaats is voor zowel een fysieke PS5 als Xbox One 2 (?), maar dan alleen als MS zich weer richt op games en daarmee goede exclusies. Daar is Sony echt meester in. Doen ze dit niet, dan zie ik weinig meerwaarde in een nieuwe high-end console tov een cloud variant.

Ik heb nu beiden consoles en de Xbox X is nu mijn primaire console voor multiplatform games, maar qua exclusieve titels heeft Sony mijn voorkeur.

PSN ID Binloading_nl

bram1984 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 13:50:
[...]

Dat ligt er toch maar net aan wat je speelt? Ik speel 98% singleplayer.

Los daarvan heeft dit natuurlijk ook invloed op hoe games eruit gaan zien/zullen draaien. Met meer bandbreedte kun je bijvoorbeeld veel sneller over een grote gedetailleerde map bewegen omdat textures veel sneller laden. Dus ook minder pop-in en grotere draw distances. En je hebt minder RAM nodig.
Laten we die dingen tzt maar eerst in de praktijk zien, daarna zien we wel verder. Glazen bol red het niet tot die tijd.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:00:
[...]

Laten we die dingen tzt maar eerst in de praktijk zien, daarna zien we wel verder. Glazen bol red het niet tot die tijd.
Dat van die laadtijden heeft men letterlijk laten zien d.m.v. een devkit.

Verder is het geen geheim dat dingen sneller laden met meer bandbreedte, denk ik. Daar hoeven we niet ingewikkeld over te doen. :)
steefje schreef op woensdag 17 april 2019 @ 13:54:
[...]

RayTracing ziet er zeker tof uit, echter wel echt een performance vreter. In zijn interview spreekt hij wel over RT, maar dit zou ook een softwarematige variant kunnen zijn. We gaan het vanzelf wel zien.

Overigens denk ik dat er zeker wel plaats is voor zowel een fysieke PS5 als Xbox One 2 (?), maar dan alleen als MS zich weer richt op games en daarmee goede exclusies. Daar is Sony echt meester in. Doen ze dit niet, dan zie ik weinig meerwaarde in een nieuwe high-end console tov een cloud variant.

Ik heb nu beiden consoles en de Xbox X is nu mijn primaire console voor multiplatform games, maar qua exclusieve titels heeft Sony mijn voorkeur.
Eens. We moeten het maar zien. Exciting times in ieder geval.
RayTracing lijkt mij de 4K van de komende generatie. Leuk om erbij te hebben, maar voor veel games qua performance niet haalbaar. Bij Battlefield is de impact ook al minimaal en dan heb je daar dus op PC grafische chips die enorm sterk zijn en qua performance wel in de buurt liggen van wat next-gen wil halen. Ik denk dat 4K met HDR wel de standaard gaat worden voor nieuwe games, maar dat we ook weer niet veel meer dan dat moeten gaan verwachten. Nog steeds zijn er devs die dan kiezen voor 30fps omdat ze dan mooiere plaatjes kunnen gebruiken in de marketing.

Qua specs vind ik het allemaal wel prima klinken, maar het ziet er vooralsnog meer uit als een wishlist dan werkelijke hardware. En ik neem aan dat Sony op hun kantoor ook gewoon verschillende specs aan het proberen zijn en wat de invloed daarvan dan precies is. Verder zijn ze nog zo ver weg dat het me sterk lijkt dat de final spec al bekend is. Ook bij Microsoft...

Martinspire - PC, PS4, X1

• quorumz
[...]

De externe SSD op mijn xbox one x zorgt ervoor dat ik met warframe al 100den meters verder in de level kan zijn voordat de rest er is. Met The Division 2 ben je gauw 20 seconden sneller met fast travellen. Dus het heeft wel degelijk voordelen voor online gamen....
quorumz schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:43:
[...]

De externe SSD op mijn xbox one x zorgt ervoor dat ik met warframe al 100den meters verder in de level kan zijn voordat de rest er is. Met The Division 2 ben je gauw 20 seconden sneller met fast travellen. Dus het heeft wel degelijk voordelen voor online gamen....
Hoe bevalt World War Z ?
Vindt het op de hogere difficulties wel weer lekker Left4Dead-ish :9
Mis alleen een beetje feedback met de gameplay (als in geluid, zwaarte van de wapens en effecten op zombies)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• quorumz
justifire schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:55:
[...]

Hoe bevalt World War Z ?
Vindt het op de hogere difficulties wel weer lekker Left4Dead-ish :9
Mis alleen een beetje feedback met de gameplay (als in geluid, zwaarte van de wapens en effecten op zombies)
Ik tik vanuit aws summit ;)
Ja vind het Nice. Graphs zijn goed gedaan en de ai (je eigen team) is gelukkig ook goed. Geluid had idd iets overweldigender mogen zijn. Heb pas 1 sub missie gedaan. Waframe bijhouden en the division 2 kosten veel tijd ;p
Het heeft weg van left for dead. Oh speelde op default.. 1 doodshoofd?

quorumz wijzigde deze reactie 17-04-2019 15:00 (7%)

quorumz schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:43:
[...]

Natuurlijk heeft het voordeel, maar er is een grens tot waar SSD (of welke opslag) de laadtijd kan verlagen, dat is de server-player-communicatie. Logisch om 50MB/sec HDD tegen een ~300MB/sec aanzienlijk sneller te zijn, maar het heeft een max, zelfs in Warframe op een 3GB/sec nvme op PC hou je laadtijden, terwijl je daar op papier op bijna 1 seconde zou moeten komen (30% van de game is in krap 1sec geladen).

Warframe heeft al genoeg tests op het forum gehad, de snelste is iets over de 3seconde (PoE), traagste was de Xbox intern met krap 15seconde, dit is niveau HDD vs NVME PC's. Maar ga je bv van PoE town naar plains, kom je nagenoeg nooit onder de 10sec uit.

Maar zoals mensen zich opeens blindstaren op 19x sneller, sommige games, sommige niet, en dat is gewoon een gevalletje afwachten.

quorumz schreef op woensdag 17 april 2019 @ 14:58:
[...]

Ik tik vanuit aws summit ;)
Ja vind het Nice. Graphs zijn goed gedaan en de ai (je eigen team) is gelukkig ook goed. Geluid had idd iets overweldigender mogen zijn. Heb pas 1 sub missie gedaan. Waframe bijhouden en the division 2 kosten veel tijd ;p
Het heeft weg van left for dead. Oh speelde op default.. 1 doodshoofd?
Ok, speel op hard (3 doodshoofdjes), pittig....

[...]

[...]
Ik verwacht eigenlijk een stukje heel snelle opslag die als cache gaat dienen. 1 TB of meer aan supersnelle SSD gaat erg duur worden om in elke console in te bouwen (gaat snel over de 200 euro heen, aangezien het zo supersnel moet zijn). Maar je zou prima bijvoorbeeld 128 GB aan supersnelle SSD cache kunnen hebben en een 1 TB of 2 TB HDD er naast. Als er bij het ontwerp al rekening mee gehouden wordt dan kan die HDD terwijl je de game start al alles naar de SSD aan het cachen zijn. Als je dan een game start die je een tijdje niet gespeeld hebt dan duurt het misschien even iets langer, maar tijdens het spelen kun je gewoon doorgaan met files naar de SSD pompen. Daar hoeft de CPU niet voor belast te worden (niet dat een 8 core zen2 daar überhaupt moeite mee zou hebben) en als de dev er meteen bij ontwikkeling rekening mee houdt kun je prima zorgen dat de files die je met de meeste waarschijnlijkheid snel nodig gaat hebben als eerste gaan. Na een paar minuten merk je waarschijnlijk helemaal geen verschil meer tussen een game die al volledig gecachet was en een die van je HDD af komt.

Wat raytracing betreft... ik denk dat het gewoon in de Navi architectuur zit en dat beide consoles het straks hebben. Maar ik vermoed ook dat het een enigszins geoptimaliseerde software implementatie zal zijn (as in, draait op general purpose GPU cores). Het voelt voor mij dan ook als vooral marketing dat roepen van 'wij hebben raytracing!'. Het zou me erg verbazen als AMD mee gaat doen met Nvidia's tactiek om een heel stuk van de chip er voor te reserveren, en het zou me nog meer verbazen als dat soort chips in de consoles terug zouden komen.

• MrBubbles

MrBubbles

Ik mis je

Iedereen zal wel zijn voorzien, maar ik heb eventueel nog een maand Gamepass, gekregen bij mijn nieuwe Xbox.

Ik was al wel weer vergeten hoewel werk het is om alles te installeren e.d. Ik ben nu al 3 uur bezig met de installatie van dingen. Kan ik eindelijk spelen, start de game op gaat ie verder met installeren.

Ik had jammer genoeg geen hdd over om de boel over te zetten. :X

MrBubbles wijzigde deze reactie 17-04-2019 21:09 (56%)

• LopeZ
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 20:28

LopeZ

Too much is never enough

Net Quantum Break uitgespeeld op 1000/1000. Wat een geweldige game is dat toch, hands down het beste verhaal in een game ooit.

spoiler:
Prachtig hoe Jack op het einde tegen Beth fluistert: “I’ll come back for you.”

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
LopeZ schreef op woensdag 17 april 2019 @ 20:29:
Net Quantum Break uitgespeeld op 1000/1000. Wat een geweldige game is dat toch, hands down het beste verhaal in een game ooit.

spoiler:
Prachtig hoe Jack op het einde tegen Beth fluistert: “I’ll come back for you.”
Kon die game niet maar even wat youtube gekeken en ziet er niet verkeerd uit, was toch al van plan om gamepass te nemen en daar zit hij ook in dacht ik, misschien wat voor het aankomende lange weekend, bedankt voor de tip (y)
MrBubbles schreef op woensdag 17 april 2019 @ 20:26:
Iedereen zal wel zijn voorzien, maar ik heb eventueel nog een maand Gamepass, gekregen bij mijn nieuwe Xbox.

Ik was al wel weer vergeten hoewel werk het is om alles te installeren e.d. Ik ben nu al 3 uur bezig met de installatie van dingen. Kan ik eindelijk spelen, start de game op gaat ie verder met installeren.

Ik had jammer genoeg geen hdd over om de boel over te zetten. :X
Network transfer had ook gekund (mits je de oude xbox nog in bezit hebt)

• MrBubbles

MrBubbles

Ik mis je

justifire schreef op donderdag 18 april 2019 @ 07:31:
[...]

Network transfer had ook gekund (mits je de oude xbox nog in bezit hebt)
Ja klopt, alleen had ik die verkocht en al die data overzetten duurt denk ik ook uren. Nou ja is niet anders, had alleen gehoopt gisteren nog even te kunnen gamen maar dat ging dus niet door :-(

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 22:59

Notna

Where are you?®

MrBubbles schreef op donderdag 18 april 2019 @ 08:03:
[...]

Ja klopt, alleen had ik die verkocht en al die data overzetten duurt denk ik ook uren. Nou ja is niet anders, had alleen gehoopt gisteren nog even te kunnen gamen maar dat ging dus niet door :-(
Als je een goed netwerk hebt (Gigabit) dan gaat het echt enorm snel. Heb het een tijd terug gedaan voor mijn zoon; we wilde allebei Strange Brigade spelen wat geloof ik iets van 25 GB was totaal. Eerst op mijn XBO X gedownload met ~190 Mb/s (op een 200 Mb/s lijn), toen middels network transfer naar de XBO OG met een snelheid van rond de 300 tot 350 Mb/s.

Maar als je een hoge ISP snelheid hebt zal het waarschijnlijk alsnog sneller zijn alles opnieuw te downloaden, hoewel interne transfer speeds stabieler zijn (voor mij) dan vanaf de store. Voor mij was het echter ideaal :) (zeker omdat de XBO OG niet sneller download dan ~110 Mb/s vanaf de store om één of andere vage reden)

Notna wijzigde deze reactie 18-04-2019 08:21 (4%)

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• MrBubbles

MrBubbles

Ik mis je

Notna schreef op donderdag 18 april 2019 @ 08:20:
[...]

Als je een goed netwerk hebt (Gigabit) dan gaat het echt enorm snel. Heb het een tijd terug gedaan voor mijn zoon; we wilde allebei Strange Brigade spelen wat geloof ik iets van 25 GB was totaal. Eerst op mijn XBO X gedownload met ~190 Mb/s (op een 200 Mb/s lijn), toen middels network transfer naar de XBO OG met een snelheid van rond de 300 tot 350 Mb/s.

Maar als je een hoge ISP snelheid hebt zal het waarschijnlijk alsnog sneller zijn alles opnieuw te downloaden, hoewel interne transfer speeds stabieler zijn (voor mij) dan vanaf de store. Voor mij was het echter ideaal :) (zeker omdat de XBO OG niet sneller download dan ~110 Mb/s vanaf de store om één of andere vage reden)
Was het maar zo'n feest. Internet is hier compleet ruk (vind ik dan) en ik heb continue conflicten met mijn nieuwe Xbox en mijn pc. Het lijkt of de een het IP adres van de ander 'steelt' :D

• quorumz
MrBubbles schreef op donderdag 18 april 2019 @ 08:22:
[...]

Was het maar zo'n feest. Internet is hier compleet ruk (vind ik dan) en ik heb continue conflicten met mijn nieuwe Xbox en mijn pc. Het lijkt of de een het IP adres van de ander 'steelt' :D
euhmz... dan fix je dat toch... geef je je xbox vast ip adres + subnet. afhankelijk van wat voor type fw/router binnen (reservation) of buiten je dhcp scope, geef je 8.8.8.8 als 1e dns en als 2e dns je fw/router (die geeft vaak dns van je provider door).. en vroem...
vergeet ook niet met bv fritzbox dat je voor xbox setting aan moeten zetten voor upnp (daar zullen andere merken denk ik ook iets voor hebben)

• MrBubbles

MrBubbles

Ik mis je

quorumz schreef op donderdag 18 april 2019 @ 08:32:
[...]

euhmz... dan fix je dat toch... geef je je xbox vast ip adres + subnet. afhankelijk van wat voor type fw/router binnen (reservation) of buiten je dhcp scope, geef je 8.8.8.8 als 1e dns en als 2e dns je fw/router (die geeft vaak dns van je provider door).. en vroem...
vergeet ook niet met bv fritzbox dat je voor xbox setting aan moeten zetten voor upnp (daar zullen andere merken denk ik ook iets voor hebben)
Ik ben geen echte Tweaker :$ (ik zou echt niet weten hoe dat moet) Maar ik zet mn pc nu op een ander draadloos netwerk dan de Xbox dan is het ook opgelost :+

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 20-07 10:22
https://www.psx-sense.nl/...elpen-bij-de-restauratie/

Waar games wel niet handig voor zijn, ben blij dat ze die digitale versie hebben bewaard.

• R.G
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 00:03
Meneer iCy schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 07:41:
Lego Worlds gekocht voor de kleine en voor de rest niet heel veel interessante games voor mij.
Ook leuk voor 28e en 25 jarige?

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 18-07 18:04
R.G schreef op donderdag 18 april 2019 @ 09:55:
[...]

Durf het niet te zeggen. Heb er zelf nog geen aandacht aan geschonken.

Zag wel dat het spel erg veranderd is in de tijd dat ik hem op de pc had gekocht (denk 2 jaar geleden).

Meneer iCy wijzigde deze reactie 18-04-2019 09:57 (19%)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• MRE-Inc

MRE-Inc

[...]

Lego games zijn en blijven leuk. Zelf ben ik bij de eerste 2 Lego Batman en Lego Indiana Jones gebeleven. Vooral Lego Batman 1 en Lego Indiana Jones 1 zijn echt leuk. Vanaf daar is het eigenlijk bergafwaarts gegaan met (voor 8 jarigen) ingewikkelde hubs, icoontjes etc etc. om levels te selecteren. Maar het blijft leuk om van A naar B te moeten en onderweg alles kapot slaan om item 1 en item 2 te moeten maken om verder te kunnen.

• quorumz
[...]

Leuke poging van Lego om Minecraft-achtig iets te doen. Als fan van de reguliere lego games vond ik dit behoorlijk crap. Daarom is Lego The Movie game 2 helemaal niets, gewoon in Lego World een editor gebruikt...

Voor de rest is elk lego spel leuk voor iedereen :) (hoewel lego moet oppassen want de laatste super villians gaat teveel over de top, duurt te lang, onduideiljk etc etc)

Voor kids is ook The Incredibles een aanrader!

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 21-07 11:46

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

MRE-Inc schreef op donderdag 18 april 2019 @ 10:04:
[...]

Lego games zijn en blijven leuk. Zelf ben ik bij de eerste 2 Lego Batman en Lego Indiana Jones gebeleven. Vooral Lego Batman 1 en Lego Indiana Jones 1 zijn echt leuk. Vanaf daar is het eigenlijk bergafwaarts gegaan met (voor 8 jarigen) ingewikkelde hubs, icoontjes etc etc. om levels te selecteren. Maar het blijft leuk om van A naar B te moeten en onderweg alles kapot slaan om item 1 en item 2 te moeten maken om verder te kunnen.
'wij' hebben lego marvel heroes ofzo. Mijn zoon speelde de demo heel erg veel met vriendjes, de full heeft ie daarentegen niet veel meer aangeraakt! Ik heb zelf de demo ook wel gespeeld (En vond het nog best vermakelijk) maar speelde het in mijn eentje, dan vind ik net weer niet interessant genoeg om mee door te gaan.

Mijn zoon speelt ook liever fifa minecraft of laatst zelfs opeens portal knights..denk dat lego toch ook voor hem niet interresant genoeg is (hij is ook al bijna 11, wellicht speelt dat ook mee......zijn vriendjes zitten bijna allemaal al semi fulltime apex en daarvoor fortnite te no lifen......dan 'kan' lego natuurlijk niet meer)

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• MrBubbles

MrBubbles

Ik mis je

Wat een verschil zeg de X tegenover de gewone One. _/-\o_ Alles ziet er echt veel scherper uit. Geen seconde spijt van mijn aankoop. :9~

justifire schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 17:40:
[...]

Ik denk dat je de opgepoetste graphics en verhoogde resolutie gemist heb :)
Ik ben bang van wel. Zag geen verschil. Maar ik zit ook wel vol in de zon in de tuin. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 17:44:
[...]

Ja ok, dan zie ik ook geen verschil.
Hup naar binnen, gordijnen dicht en pixels tellen !!
Ik vertrouw wel op jouw oordeel. Ik weet dat je altijd volledig onbevoordeeld bent als het aankomt op kwaliteit van MS. _/-\o_

Ik ga deze overigens denk ik wel halen. Er moet een irritant moeilijke game zijn die ik uit ga spelen en @uchiha tijntje niet! (Behalve Gears en Halo en het beste spel allertijden ooit MHW)

Acties:
  • +1Henk 'm!
exactor it schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 17:38:
[...]

Een spel dat op iets minder dan 60 fps draaide op de 360, haalt stabiel 60 fps op de One. Mis ik iets of is dit volledig normaal? :)
Je ziet op 2:20 wel een duidelijk verschil als er heel veel vijanden in beeld zijn...
Heb de rest van de video overigens niet meer gekeken, ben ook niet zo van het pixel staren.

Acties:
  • +1Henk 'm!
exactor it schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 17:49:
[...]

Ik vertrouw wel op jouw oordeel. Ik weet dat je altijd volledig onbevoordeeld bent als het aankomt op kwaliteit van MS. _/-\o_

Ik ga deze overigens denk ik wel halen. Er moet een irritant moeilijke game zijn die ik uit ga spelen en @uchiha tijntje niet! (Behalve Gears en Halo en het beste spel allertijden ooit MHW)
Wij van WC-eend adviseren WC-eend d:)b

Onbevoordeeld ben ik zeker, Unruly Heroes is top en Sinner is pure bagger :7

MHW is geweldig, tik de 600 uurtjes aan en vind het een feest dat hij nu in de Game Pass zit, kan nu lekker hunten met de vrekken uit mijn vriendenlijst die 6 tientjes te duur vonden voor een krankzinnige bak content !

Acties:
  • +1Henk 'm!
[...]

Ik heb Ninja Gaiden II ooit op de X360 gespeeld. Aan mijn laatste achievement te zien was ik niet ver gekomen :P

Finished Chapter 2, "The Castle of the Dragon.

Maar deze game geef ik je graag hoor :P Ik ben niet gemaakt voor games als Ninja Gaiden en Bayonetta.

Net wel even de DLC van Trials gecomplete. Vanavond de DLC van Human Fall Flat proberen en dan me misschien maar weer eens wagen aan alle DLC van Shadow of the Tomb Raider. Enige nadeel is dat ik nog steeds die DLC moet spelen op de hoogste moeilijkheidsgraad. Volgens mij is het uiteindelijk sneller om de hele game nog een keer op easy uit te spelen, zodat je de DLC ook op easy kunt spelen :z

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 18:19:
[...]

Wij van WC-eend adviseren WC-eend d:)b

Onbevoordeeld ben ik zeker, Unruly Heroes is top en Sinner is pure bagger :7

MHW is geweldig, tik de 600 uurtjes aan en vind het een feest dat hij nu in de Game Pass zit, kan nu lekker hunten met de vrekken uit mijn vriendenlijst die 6 tientjes te duur vonden voor een krankzinnige bak content !
Ik ga hem (mhw) helaas niet meer spelen. Ik moet mezelf tegen mezelf beschermen. Ik houd het op de 400 uur. :)

Unruly heroes ga ik wel spelen geloof ik. Eerst even Sinner afmaken en wat dingen in Hollow Knight doen. Er is genoeg te spelen de laatste tijd. Oh en wekelijks een paar uurtjes Forza Horizon 4.

Acties:
  • +1Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 18:21:
[...]

Ik heb Ninja Gaiden II ooit op de X360 gespeeld. Aan mijn laatste achievement te zien was ik niet ver gekomen :P

Finished Chapter 2, "The Castle of the Dragon.

Maar deze game geef ik je graag hoor :P Ik ben niet gemaakt voor games als Ninja Gaiden en Bayonetta.

Net wel even de DLC van Trials gecomplete. Vanavond de DLC van Human Fall Flat proberen en dan me misschien maar weer eens wagen aan alle DLC van Shadow of the Tomb Raider. Enige nadeel is dat ik nog steeds die DLC moet spelen op de hoogste moeilijkheidsgraad. Volgens mij is het uiteindelijk sneller om de hele game nog een keer op easy uit te spelen, zodat je de DLC ook op easy kunt spelen :z
Laat me raden....
De elektrische slang in de metrotunnel ?
Na Sekiro moet dat nu een eitje voor je zijn >:)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 21-07 11:46

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

[...]

hahaha dan doe ik megaman.......oh wacht dat is takke moeilijk......maar ik haal allicht meer achievements dan hij (helemaals als het trophies worden op het andere platform :*) )

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

Sagat schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 19:09:
[...]

hahaha dan doe ik megaman.......oh wacht dat is takke moeilijk......maar ik haal allicht meer achievements dan hij (helemaals als het trophies worden op het andere platform :*) )
Als je 1 achievement haalt in Mega Man dan haal je al meer Mega Man achievements dan ik in de rest van mijn leven :P
justifire schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 18:53:
[...]

Laat me raden....
De elektrische slang in de metrotunnel ?
Na Sekiro moet dat nu een eitje voor je zijn >:)
Ik heb geen idee meer :) Ik weet alleen nog dat ik het onwijs lastig vond :P

360Gamertag.....PSN ID

Pfff, ging vol goede moed de DLC van Shadow of the Tomb Raider opstarten. Word ik na 20 minuten gekilled, mag ik weer van helemaal vooraf aan beginnen.

Echt een onzinnige design keuze dat je niet van difficulty kunt wisselen. Of er zou een achievement gekoppeld moeten worden aan de deadly obsession difficulty, maar dat is voor de DLC ook niet het geval. Echt frustrerend en misschien wel een reden om de DLC niet meer op te starten.

Edit:
Echt zonde, want het is wel een heel tof spel, en de 3e DLC heeft wel een cool sfeertje… Misschien wat voorzichtiger spelen… Maar als je dan door een mislukte jump 20 minuten teruggezet wordt is dat gewoon irritant en onnodig.

Jep, Lara zoekt het maar even uit. Wat een debiel systeem. Sekiro is in 60 uur minder frustrerend geweest dan 1 uur DLC op deadly obsession.

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 20-04-2019 14:59 (30%)

360Gamertag.....PSN ID

uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 14:20:
Pfff, ging vol goede moed de DLC van Shadow of the Tomb Raider opstarten. Word ik na 20 minuten gekilled, mag ik weer van helemaal vooraf aan beginnen.

Echt een onzinnige design keuze dat je niet van difficulty kunt wisselen. Of er zou een achievement gekoppeld moeten worden aan de deadly obsession difficulty, maar dat is voor de DLC ook niet het geval. Echt frustrerend en misschien wel een reden om de DLC niet meer op te starten.

Edit:
Echt zonde, want het is wel een heel tof spel, en de 3e DLC heeft wel een cool sfeertje… Misschien wat voorzichtiger spelen… Maar als je dan door een mislukte jump 20 minuten teruggezet wordt is dat gewoon irritant en onnodig.

Jep, Lara zoekt het maar even uit. Wat een debiel systeem. Sekiro is in 60 uur minder frustrerend geweest dan 1 uur DLC op deadly obsession.
Ik moet van de laatste dlc tombe ook nog 3 chievos.
Echt achterlijk, aan het eind moet je een schuine sprong maken, goed timen, haak gooien en bidden dat het hele spul niet glitcht :X
En dan denk je na de 30ste run "Yes ik ben er !!" Maar nee, dan krijg je nog een battle op 5 vierkante meter met 20 gastjes die granaten spawnen 8)7
En weer 25 minuten terug gezet... |:(

Helaas heb ik de vervelende tik dat ik het niet kan hebben dat ik het niet kan completen, ook al kost het me een dosis frustratie… Dus toch maar weer opnieuw opgestart. De 3e dlc is bijna compleet :P

360Gamertag.....PSN ID

justifire schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 17:14:
[...]

Ik moet van de laatste dlc tombe ook nog 3 chievos.
Echt achterlijk, aan het eind moet je een schuine sprong maken, goed timen, haak gooien en bidden dat het hele spul niet glitcht :X
En dan denk je na de 30ste run "Yes ik ben er !!" Maar nee, dan krijg je nog een battle op 5 vierkante meter met 20 gastjes die granaten spawnen 8)7
En weer 25 minuten terug gezet... |:(
Er is iemand hier die wel eens 'git gud' :+ post. Ik hoop dat hij deze posts van je niet ziet. :+

De dlcs van Tomb Raider vind ik raar. Enerzijds miste ik grote tombes in de main game. Aan de andere kant vind ik time trials en combo's maken niet bij Tomb Raider passen. Ook vond ik de tweede een beetje overdreven 'ingewikkeld' in elkaar zitten met dat druk op een knop, steek over, loop terug, druk nog een keer. Het was minder puzzel en meer trial en error. Of ik ben niet slim genoeg. :)

Ik ga wel eerst ooit een nieuwe game starten op very easy voordat ik die DLC weer ga proberen. Dit is geen kwestie van leer de game of git gud. Sommige traps zijn gewoon meer luckbased...

360Gamertag.....PSN ID

uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 22:37:
Ik ga wel eerst ooit een nieuwe game starten op very easy voordat ik die DLC weer ga proberen. Dit is geen kwestie van leer de game of git gud. Sommige traps zijn gewoon meer luckbased...
Toch maar weer geprobeerd en uiteindelijk zonder veel problemen gelukt. Moet ook gewoon niet snel zeiken :p...

360Gamertag.....PSN ID

• R.G
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 00:03
Haha is de season pass nog waard Dan? Verhaal technical? Of fun? Ik bedoel voegt hey wat toe, net weer teveel Microsoft gespekt 😅😂 twijfel om nog ac en w3 op PS4 te Halen haha cheap deal maar, heb ze Al op de Xbox 😅 alleen well top games en die devs verdienen een+

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 21-07 10:36
https://www.notebookcheck...ayStation-5.418569.0.html

Weet niet wat ik er van moet geloven maar als dit zo is gaat het er over ruim een jaar best leuk uit zien voor de gamers.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Thorgrem
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Het leuke gaat zijn dat Xbox waarschijnlijk gewoon prima rekening houd met bc en dat ik dus met de aanschaf van een nieuwe console klaar ben icm GamePass.
Pagina: 1 ... 152 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Ryzen

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True