[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 151 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.204 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-10 13:24
MRE-Inc schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 22:38:
Ik had via AliExpress van die telefoonhouders besteld. Lijken exact dezelfde als op news.xbox.com https://news.xbox.com/en-...or-how-and-when-you-play/. Zit verder goed in elkaar en past prima. Via de One Cast app op mijn iPhone kan ik nu ook het beeld van mijn xbox streamen en dat werkt echt goed.

Edit: linkje toegevoegd. 22 maart besteld. Vandaag geleverd.: https://nl.aliexpress.com...roductList_34885717.pic_2

Ik ben klaar voor Project X Cloud :D

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dit werkt ook gewoon op Android?

Ik stream nu buiten soms op mijn laptop, maar dit zou ook ideaal zijn ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Amazon heeft volgens mij nu een prima deal voor een 1TB Xbox One X. Het is wel een duitse, is dat nog van invloed op spelen of taal?
https://www.amazon.de/Mic...eb_NA&smid=A3JWKAKR8XB7XF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-10 15:43

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Tits schreef op maandag 8 april 2019 @ 08:48:
[...]

Geen idee, maar ik denk het niet. Als je op de website van de leverancier kijkt, zie ik geen Android linkje staan: https://onecast.me/

Dat wil niet zeggen dat het niet mogelijk is, maar iig niet met deze app. Wellicht dat het met een andere app op Android wel mogelijk is, maar ik heb geen Android apparaten, dus weet ook niet welke app het wel zou kunnen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Verwijderd schreef op maandag 8 april 2019 @ 09:10:
Amazon heeft volgens mij nu een prima deal voor een 1TB Xbox One X. Het is wel een duitse, is dat nog van invloed op spelen of taal?
Nee mijn X komt ook bij Amazon vandaan werkt allemaal prima. (Prima support ook.)
Alleen kan het zijn dat de games duits zijn.
Mijn 360 kwam ook bij Amazon vandaan en Fifa was default met duitse commentatoren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op maandag 8 april 2019 @ 10:01:
[...]

Nee mijn X komt ook bij Amazon vandaan werkt allemaal prima. (Prima support ook.)
Alleen kan het zijn dat de games duits zijn.
Mijn 360 kwam ook bij Amazon vandaan en Fifa was met duitse commentatoren 8)7
Oh dat is wel een dingetje inderdaad. Dan het voor mij de prijs weer niet rechtvaardigen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• techix
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:14
Verwijderd schreef op maandag 8 april 2019 @ 09:10:
Ik heb mijn originele xbox one op amazon.fr gekocht. werd geleverd met digitale fifa code. Spel start op in de taal van je xbox.

Hier staat bij de specs dat metro digitale codes zijn. Taal zal dus perfect aan te passen zijn.
Alleen het doosje van Fallout zal in het duits zijn vrees ik.

Ik zou het zeker doen voor deze prijs moest ik geen X hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tits schreef op maandag 8 april 2019 @ 08:48:
[...]

Bij uitstek iets wat je prima zelf had kunnen googlen natuurlijk, maar nee, lijkt niet mogelijk te zijn op Android.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Finraziel schreef op maandag 8 april 2019 @ 13:47:
[...]

Bij uitstek iets wat je prima zelf had kunnen googlen natuurlijk, maar nee, lijkt niet mogelijk te zijn op Android.
Hoezo niet mogelijk op Android?
https://www.pcmag.com/new...roid-using-project-xcloud
https://www.androidauthor...ft-project-xcloud-911387/
De publieke app ervoor is er alleen nog niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Fireshade op 08-04-2019 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja nee, technisch is het natuurlijk wel mogelijk... Maar voor ons is het nu gewoon niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:44

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Amazon heeft vandaag toch ook wel weer leuke deals staan. Was er gisteren een Fallout 76 met Metro bundel voor 389, nu een Metro met Division 2 bundel voor 429:

https://www.amazon.de/apb...K1C3QPS3FH&language=nl_NL

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-10 14:26
@uchiha tijntje
Wit is sowieso wel mooi, behalve als het vuil wordt O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

ProjectxCloud in actie op een Android telefoon met dezelfde telefoon houder die ik hier eerder neer had gezet. Laat maar komen.... take my money....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-10 18:22

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op zondag 7 april 2019 @ 20:10:
[...]

Tja, 2 jaar garantie… Hoe zij het willen afhandelen is aan hen :P Ik had verwacht dat ze hem zouden opsturen, maar kreeg meteen 150 euro tegoed. :)

Topservice dus bij de MM.
Waar is die mm van jou? dat is goed genoeg om een stukje voor om te rijden :D

------

Kleine update over mijn gratis games, 3 codes gekregen, alleen eetje werkte! toen ik dit terugkoppelde naar amazon werd me gezegd dat ze dan niet meer konden doen ik ms moest contacten om andere codes te krijgen.........errr wut?
Gezegd dat ik daar niet akkoord mee ben en dat ik gewoon, werkende codes wil, of anders fysieke versies of desnoods amazon tegoed ter waarde van die spellen, maar toen werd het stil..........word vervolgd!

gianna en owlboy heb ik ook nog steeds interesse in maar damn........verwacht dat gamen nog steeds erg het ondergeschoven kindje gaat zijn de komende dagen :|

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redje
uchiha tijntje schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 07:31:
Mijn hemel. Gianna Sisters Twisted Dreams Directors Cut te koop voor 2,25 dollar... Iedereen die ook maar een beetje een liefde heeft voor 2d platformgames kan dit nu echt niet meer laten liggen… Dus kopen die game! Zelf heb ik Owlboy gehaald.
Deze game is zo leuk en goed gedaan dat ik hem had gekocht tijdens een vorige sale ondanks dat ik hem al had via Gold.
Nu voor 2,25 echt een steal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Iemand meer dat alle licenties van games gekocht in buitenlandse valuta ineens niet meer aan je account gekoppeld zijn? Mijn FIFA 19 uit Brazilië is weg alsook CoD WWII en anderen, terwijl games die ik uit EU shop heb gekocht het nog gewoon doen.

Wat zal Microsofts ervan zeggen als ik erover ga klagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:44

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Kluutmaran schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 20:21:
Iemand meer dat alle licenties van games gekocht in buitenlandse valuta ineens niet meer aan je account gekoppeld zijn? Mijn FIFA 19 uit Brazilië is weg alsook CoD WWII en anderen, terwijl games die ik uit EU shop heb gekocht het nog gewoon doen.

Dat zou disturbing zijn :| Dat zijn voor mij veelal oudere games, dus ik moet even zoeken om een voorbeeld te zoeken. Zal straks eens kijken.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Kluutmaran schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 20:21:

Ik hoop dat dat het niet is, want dan ben ik 75% van mijn library kwijt. Wel al sinds s ochtends last van met FIFA19, en daar klagen een hoop mensen over op Twitter. Ik dacht dat het puur om die game ging. Zorgelijk dat jij het nu over CoD hebt, ik ga zo even wat andere games testen.

Edit: ik heb even wat games getest, waaronder CoD WW2, maar bij mij beperkt het probleem zich tot FIFA19. Ik krijg sinds vanmorgen de melding dat de trial expired is...

[ Voor 10% gewijzigd door Steven030 op 09-04-2019 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Steven030 schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 21:30:
[...]

Ik hoop dat dat het niet is, want dan ben ik 75% van mijn library kwijt. Wel al sinds s ochtends last van met FIFA19, en daar klagen een hoop mensen over op Twitter. Ik dacht dat het puur om die game ging. Zorgelijk dat jij het nu over CoD hebt, ik ga zo even wat andere games testen.

Edit: ik heb even wat games getest, waaronder CoD WW2, maar bij mij beperkt het probleem zich tot FIFA19. Ik krijg sinds vanmorgen de melding dat de trial expired is...
Even opnieuw bekeken en nu lijkt het ook enkel nog FIFA 19 te zijn en “OWN” ik de rest weer, ook eerdere Braziliaanse games. Komt jouw FIFA ook uit brasil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Kluutmaran schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 21:51:
[...]

Even opnieuw bekeken en nu lijkt het ook enkel nog FIFA 19 te zijn en “OWN” ik de rest weer, ook eerdere Braziliaanse games. Komt jouw FIFA ook uit brasil?
Nee de US, maar ik denk niet dat het daaraan ligt want iedereen op de Xbox heeft er last van volgens mij. EA wijst daarbij trouwens naar Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:37
Mensen die een favo game hebben in 2019 so far? Merk dat ik bij veel games tegenwoordig best snel afhaak.

Vind sekiro wel oke, maar niet zo vet als dat ik misschien wel gehoopt had. Daarnaast ben ik momenteel misschien wat meer op zoek naar een sit back & relaxt game.

Kijk overigens wel enorm uit naar rage 2!

Mijn goty so far is denk ik resident evil 2 remake, lang geleden dat ik zo’n solid game heb gespeeld. Helaas wat kort, moet mijn 2e playthrough nog finishen.

[ Voor 20% gewijzigd door swoutr op 09-04-2019 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swoutr schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 22:56:
Mensen die een favo game hebben in 2019 so far? Merk dat ik bij veel games tegenwoordig best snel afhaak.

Vind sekiro wel oke, maar niet zo vet als dat ik misschien wel gehoopt had. Daarnaast ben ik momenteel misschien wat meer op zoek naar een sit back & relaxt game.

Mijn goty so far is denk ik resident evil 2 remake, lang geleden dat ik zo’n solid game heb gespeeld. Helaas wat kort, moet mijn 2e playthrough nog finishen.
Just Cause 4 is wel amusant moet ik zeggen. Komt wat traag op gang, maar als je eenmaal wat goeie tethers te pakken hebt wordt al snel leuker. En hij draait beter dan deel 3, wat ook wel een voordeel is.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Wom schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 23:00:
[...]

Just Cause 4 is wel amusant moet ik zeggen. Komt wat traag op gang, maar als je eenmaal wat goeie tethers te pakken hebt wordt al snel leuker. En hij draait beter dan deel 3, wat ook wel een voordeel is.
Hmm vond het persoonlijk 3x niks, geprobeerd met gamepass. Maar was er na een half uurtje wel klaar mee.

Kijk zelf wel uit naar gears, halo infinite & borderlands 3. Cyberpunk ook benieuwd naar, maar denk niet dat de game tot zijn recht komt op de huidige consoles.

[ Voor 16% gewijzigd door swoutr op 09-04-2019 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor mij is dat tot nu toe Unruly Heroes.
Lekker uitdagend, origineel concept, schitterende graphics, bakken met humor en hele fijne coop :)

Kijk dit jaar het meest uit naar Borderlands 3, super deluxe edition staat al in de pre-order :9

Rage 2 gaat hier waarschijnlijk ook wel komen, ziet er uit als DOOM in open wereld.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Het helpt dat ik een Rockstar/Western fan ben maar voor mij is Red Dead Redemption 2 de mooiste game aller tijden.

Ik haak idd vaak ook al snel af met bepaalde games, zitten heel mooi in elkaar maar op de een of andere manier trekt het mij dan gewoon niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Sipio op 10-04-2019 07:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 23:51:
[...]

Voor mij is dat tot nu toe Unruly Heroes.
Lekker uitdagend, origineel concept, schitterende graphics, bakken met humor en hele fijne coop :)

Kijk dit jaar het meest uit naar Borderlands 3, super deluxe edition staat al in de pre-order :9

Rage 2 gaat hier waarschijnlijk ook wel komen, ziet er uit als DOOM in open wereld.

[YouTube: Rage 2: The BFG 9000 and 11 Minutes of Awesome New Gameplay - IGN First]
Rage 2 ziet er goed uit, waarschijnlijk heb ik het gewoon gemist maar wat is rage 2 voor eens spel?
Als het net zoals deel 1 gewoon een goede Single Player krijgt ga ik hem misschien nog halen..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-10 15:11

Meneer iCy

swarma

Notna schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 20:26:
[...]

Dat zou disturbing zijn :| Dat zijn voor mij veelal oudere games, dus ik moet even zoeken om een voorbeeld te zoeken. Zal straks eens kijken.
Mijn Gold is nog niet verlopen (braziliaanse gold via vpn). Cars 3 zit nog steeds aan mijn account gekoppeld (als ik via de mobiel kijk).

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:05

JSchut

.....

Notna schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 20:26:
[...]

Mijn Super Lucky tale uit Rusland heb ik ook nog gewoon.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-10 15:30

Voor mij tot op heden ook Resident Evil 2. Mooie game en lekkere game ervaring weer. Daarnaast Trials voor tussendoor.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Ik wil misschien wel the division 2 kopen, lekker laidback wat spelen op de doordeweekse avondjes, verwachten mensen een leuke korting bij een eventuele spring sale? Komt er uberhaupt nog een spring sale?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 16:31
Laatbloeier hier! Maar gisteren heb ik eindelijk Ori and the Blind Forest uitgespeeld! Nu begrijp ik pas de ophef over deze game, wat een geweldige platformer is het zeg. En dat nadat ik eerder ook Celeste heb uitgespeeld. Wellicht de 2 beste platformers in de afgelopen jaren. Nu is toch zo in een avontuurlijke mood zit, zijn er nog andere aanraders m.b.t. 2d platformers die ik wellicht gemist heb en toch wel eens zou moeten proberen?
swoutr schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:08:
Ik wil misschien wel the division 2 kopen, lekker laidback wat spelen op de doordeweekse avondjes, verwachten mensen een leuke korting bij een eventuele spring sale? Komt er uberhaupt nog een spring sale?
Ik had de mijne in de verkoop omdat het niet helemaal mijn ding was maar vorige week was er al een aanbieding van 44 euro voor deze game. Als dat zo snel na release al gebeurd dan verwacht ik wel dat dit nog wel vaker gaat gebeuren. Kans is dus zeker aanwezig.

[ Voor 39% gewijzigd door Remmetje op 10-04-2019 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

swoutr schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:08:
Verwachting is van wel. Er is al een 3 maanden game pass voor 1 euro aangekondigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Remmetje schreef op woensdag 10 april 2019 @ 10:21:
Laatbloeier hier! Maar gisteren heb ik eindelijk Ori and the Blind Forest uitgespeeld! Nu begrijp ik pas de ophef over deze game, wat een geweldige platformer is het zeg. En dat nadat ik eerder ook Celeste heb uitgespeeld. Wellicht de 2 beste platformers in de afgelopen jaren. Nu is toch zo in een avontuurlijke mood zit, zijn er nog andere aanraders m.b.t. 2d platformers die ik wellicht gemist heb en toch wel eens zou moeten proberen?

[...]

Ik had de mijne in de verkoop omdat het niet helemaal mijn ding was maar vorige week was er al een aanbieding van 44 euro voor deze game. Als dat zo snel na release al gebeurd dan verwacht ik wel dat dit nog wel vaker gaat gebeuren. Kans is dus zeker aanwezig.
Kijkt een paar posts terug van @uchiha tijntje ;)

En mocht je een aparte mix van platformen, puzzlen en time trialen zoeken, dan is 10 second ninja ook wel een aanrader :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[...]

Even een greep uit goede 2D platformers.

-Gianna Sisters: Twisted Dreams
-Monster boy and the cursed kingdom.
-Wonder boy: the Dragons trap
-Hollow Knight
-Cuphead
-Crash Bandicoot (2D/3D)
-Unravel / Unravel 2
-Guacamelee
-10 second ninja
-Max the curse of brotherhood
-Valiant Heart the great war
-Limbo
-Inside

Ik zou zeggen, ga wat reviews kijken van deze games en veel plezier :p

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op woensdag 10 april 2019 @ 12:29:
[...]

Even een greep uit goede 2D platformers.

-Hollow Knight
-Cuphead
-Crash Bandicoot (2D/3D)
-Unravel / Unravel 2
-Guacamelee
-10 second ninja
-Limbo
-Inside

Ik zou zeggen, ga wat reviews kijken van deze games en veel plezier :p
Hmmz ik weet zeker dat Tijntje van al deze games meer uren gelogged heeft dan ikzelf maar toch, kleine aanvulling op het lijstje

geen aanmerkingen

-Crash Bandicoot (2D/3D)

puzzel platformer
-Unravel / Unravel 2
-10 second ninja

fighter platformer?
-Guacamelee

horror platformers?
-Limbo
-Inside

oorlog platformer

Reviews kijken is inderdaad de beste tips, maar vooral guacamelee en cuphead vind ik respectievelijk meer scrolling beat em up / arcade shooter (contra/metal slug) dan 'echt' platformer.

Sowieso wel allemaal op zijn minst interessante en voor de meeste 2d liefhebbers denk ik ook wel leuke en goede games.

Laat even weten wat het word :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr

[...]

Ja zag hem al voorbij komen op de ing rentepuntenshop voor 40, maar heb al mijn games digitaal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-10 18:26
Toffe nieuwe games voor de game pass

- Prey
- Life is strange 2 - episode 2
- Monster Hunter World
- The Walking Dead - New Frontier
- the Golf club 2
- Resident Evil 5

Zag het staan op insta stories.

Ik wil Monster Hunter al een tijd lang proberen.

[ Voor 14% gewijzigd door mobygo76 op 10-04-2019 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:43
Damn weer vette titels erbij. Prey wilde ik altijd al eens proberen maar nooit van gekomen. Nu een mooie kans om het een keer te spelen nu die in Gamepass zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Wat platformers betreft heb je ook nog:
- Rad Rodgers. (platformer/shooter) Heeft een retro vibe en wat gore/grof taalgebruik zodat het zich wat onderscheid.
- Little Nightmares. (puzzle/horror) Leuke grafische stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

mobygo76 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 15:12:
Ik wil Monster Hunter al een tijd lang proberen.
Idem, wanneer komt die in de pass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Meneer iCy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 15:59:
[...]

18 April

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De disk van Tennis World Tour zit al een kleine twee maand in de Xbox moet ik bekennen. Voor een slechte game heb ik daar stiekem toch best al wat uren (local multiplayer) inzetten :$

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik kan deze van harte aanbevelen :

Vind hem eigenlijk veel leuker dan Ori, waarschijnlijk door de boss-battles, 2-4 player coop en dat je de gedaante van vijanden inclusief moveset over kan nemen.
Daarnaast zit er ook nog eens een volledige brawl-modus in.
Aanrader ! d:)b

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 10 april 2019 @ 16:39:
[...]

Ik kan deze van harte aanbevelen :

[YouTube: Unruly Heroes - New Gameplay Trailer 2018 [XboxOne | Nintendo Switch| PS4 | PC]]

Vind hem eigenlijk veel leuker dan Ori, waarschijnlijk door de boss-battles, 2-4 player coop en dat je de gedaante van vijanden inclusief moveset over kan nemen.
Daarnaast zit er ook nog eens een volledige brawl-modus in.
Aanrader ! d:)b
Grafisch heeft het wel veel weg van de laatste Rayman games eigenlijk...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Meneer iCy schreef op woensdag 10 april 2019 @ 15:59:
[...]

Ik hoop dat @mobygo76 en jij geen verdere verplichtingen in het leven hebben.

Beste spel van 2018 wat mij betreft. (Maar ik wissel wel van beste spel ooit met enige regelmaat. :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-10 23:27

BroWohsEdis

George Orwell was right.

AC Odyssey vond ik heel goed, zeker omdat ik RDR2 vond tegenvallen. Verder Apex Legends en The Division 2.

Ik verwacht dat Halo: Infinite mij omver blaast.

[ Voor 3% gewijzigd door BroWohsEdis op 10-04-2019 18:41 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 16:31
Thanks guys voor alle aanbevelingen, ik ga zeker e.e.a. bekijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2019 @ 18:26:
[...]

Ik hoop dat @mobygo76 en jij geen verdere verplichtingen in het leven hebben.

Beste spel van 2018 wat mij betreft. (Maar ik wissel wel van beste spel ooit met enige regelmaat. :))
Enige verplichting wat ik heb zijn een aantal andere grind games :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm ik ben nog steeds niet begonnen aan Metro Exodus. Ik hoor er ook weinig over hier op tweakers. Zijn er hier mensen die mij enthousiast kunnen maken om Metro toch dit weekend op te gaan pakken?

Verder vanavond de game Tyd wag vir niemand uitspelen. Een game die echt zo ontzettend slecht is, maar ook zo irritant dat ik het op een of andere manier niet kan wegleggen voordat ik de 100% heb gehaald. Want ik wil de game “verslaan” :X

[ Voor 38% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-04-2019 10:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swoutr
BroWohsEdis schreef op woensdag 10 april 2019 @ 18:40:
[...]

AC Odyssey vond ik heel goed, zeker omdat ik RDR2 vond tegenvallen. Verder Apex Legends en The Division 2.

Ik verwacht dat Halo: Infinite mij omver blaast.
AC:O Yes ben ik ook mee bezig, uurtje of 60 inzitten momenteel. Vind hem minder dan origins, mijn persoonlijke GOTY van 2017.

Ik mis in odyssey de focus, de game wilt teveel.
De combat is wel een stuk uitgebreider. Maar de spelwereld vond ik in origins beter. De uitgestrekte lege woestijnen vond ik heerlijk.

In oddysey voelt elke omgeving een beetje hetzelfde. Misschien ook wel omdat ik al 80 uur in origins heb gestoken en oddysey natuurlijk heel veel overeenkomsten heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03:33

R.G

swoutr schreef op donderdag 11 april 2019 @ 11:52:
[...]

AC:O Yes ben ik ook mee bezig, uurtje of 60 inzitten momenteel. Vind hem minder dan origins, mijn persoonlijke GOTY van 2017.

De combat is wel een stuk uitgebreider. Maar de spelwereld vond ik in origins beter. De uitgestrekte lege woestijnen vond ik heerlijk.

In oddysey voelt elke omgeving een beetje hetzelfde. Misschien ook wel omdat ik al 80 uur in origins heb gestoken en oddysey natuurlijk heel veel overeenkomsten heeft.
Wat ik merk is like, ik begin en speel dan tijdje geen tijd of the moe en Dan geen zin om weer die leercurve in te gaan nu vooral bezig met division 2 soms In de avond. Mn lijst loopt eindeloos op.. ook de stress van een maandje gamepass even opgrlost door jaartje te nemen lol
Kijk nu uit naar like de donderdag voor goede vrijdag dan is het douw trappen? Vrij? Dan tijd om 24 uur te gamen lol of is het plan.

😂😂
Inhalen dammit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-10 18:26
uchiha tijntje schreef op donderdag 11 april 2019 @ 10:06:
Hmm ik ben nog steeds niet begonnen aan Metro Exodus. Ik hoor er ook weinig over hier op tweakers. Zijn er hier mensen die mij enthousiast kunnen maken om Metro toch dit weekend op te gaan pakken?
Ik ben er wel aan begonnen, maar het dialoog in Russich Engels vind ik heel irritant. De omgeving is geweldig, maar het verhaal pakt me niet. Daarnaast weer BF5 herontdekt, en de Xbox Game pass helpt ook niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mobygo76 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:57:
[...]

Ik ben er wel aan begonnen, maar het dialoog in Russich Engels vind ik heel irritant. De omgeving is geweldig, maar het verhaal pakt me niet. Daarnaast weer BF5 herontdekt, en de Xbox Game pass helpt ook niet mee.
Het wordt eigenlijk pas leuk vanaf het moment dat je de kruisboog krijgt.
Overigens heb ik hem uitgespeeld en daarna eigenlijk geen zin meer gehad om hem op 100% GS te zetten, daarvoor vind ik de gameplay te traag / saaie grind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:42

LopeZ

Too much is never enough

uchiha tijntje schreef op donderdag 11 april 2019 @ 10:06:

Verder vanavond de game Tyd wag vir niemand uitspelen. Een game die echt zo ontzettend slecht is, maar ook zo irritant dat ik het op een of andere manier niet kan wegleggen voordat ik de 100% heb gehaald. Want ik wil de game “verslaan” :X
Ik heb net de trailer zitten kijken en het enige wat in mij op komt is, what the..fuck? 8)7

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Korting mannen. Korting!

Spring sale: https://www.trueachieveme...xbox-one-spring-sale-2019

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swoutr
justifire schreef op donderdag 11 april 2019 @ 17:15:
[...]

Het wordt eigenlijk pas leuk vanaf het moment dat je de kruisboog krijgt.
Overigens heb ik hem uitgespeeld en daarna eigenlijk geen zin meer gehad om hem op 100% GS te zetten, daarvoor vind ik de gameplay te traag / saaie grind.
Metro viel me ook vies tegen, de open wereld werkte ook helemaal niet in deze game. Nog steeds niet uitgespeeld overigens, zal ook nog wel een tijdje duren. Weinig zin om de game weer op te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Rare prijzen. Neem aan dat de prijzen in $ inclusief btw zijn, anders krijg je daar hele rare prijzen als je daar nog btw bij op moet tellen.

Klik je op Far Cry 5 (de normale game, zonder dlc), staat er $15. Klik je op de link, wordt je naar de NL store omgeleid en zie je een prijs van 21€ als XBL Gold prijs. Gewoon 6€ duurder, das dus echt niet het BTW verschil.

Klik je dan vervolgens op Ghost Recon Wildlands Standard Edition (dus ook zonder dlc), dan staat daar een 15$ prijs bij voor de US. Klik je dan op de link, wordt je weer omgeleid naar de NL store met een XBL Gold prijs van jawel, 15€ ineens.

Voor de ene game is 15$=15€, voor de andere game is 15$=21€

Schiet mij maar lek....

Verder vorige week Microsoft Azure training gehad. Vertelt de docent doodleuk dat Microsoft het aanraadt om resources (dus virtuele machines oa) in de goedkoopste Azure regio te plaatsen omdat daar de kosten lager zijn. Dus je VM aanmaken in een de regio South-East Asia ipv West-Europe. Aan de andere kant timmeren ze alles dicht om maar niet in een goedkopere regio games te kunnen kopen 8)7

Edit: Watch_dogs 2... Is dat nog te doen voor 10,50€ ? Heb deel 1 destijds direct gekocht en gespeeld en vond het erg leuk. Is een AAA van Ubisoft en die zullen niet zo snel in GamePass komen en goedkoper ga je het niet krijgen. Ja over 5 jaar voor 3 euro....

[ Voor 9% gewijzigd door MRE-Inc op 12-04-2019 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

MRE-Inc schreef op donderdag 11 april 2019 @ 23:59:
[...]

Rare prijzen. Neem aan dat de prijzen in $ inclusief btw zijn, anders krijg je daar hele rare prijzen als je daar nog btw bij op moet tellen.

Klik je op Far Cry 5 (de normale game, zonder dlc), staat er $15. Klik je op de link, wordt je naar de NL store omgeleid en zie je een prijs van 21€ als XBL Gold prijs. Gewoon 6€ duurder, das dus echt niet het BTW verschil.

Klik je dan vervolgens op Ghost Recon Wildlands Standard Edition (dus ook zonder dlc), dan staat daar een 15$ prijs bij voor de US. Klik je dan op de link, wordt je weer omgeleid naar de NL store met een XBL Gold prijs van jawel, 15€ ineens.

Schiet mij maar lek....

Verder vorige week Microsoft Azure training gehad. Vertelt de docent doodleuk dat Microsoft het aanraadt om resources (dus virtuele machines oa) in de goedkoopste Azure regio te plaatsen omdat daar de kosten lager zijn. Dus je VM aanmaken in een de regio South-East Asia ipv West-Europe. Aan de andere kant timmeren ze alles dicht om maar niet in een goedkopere regio games te kunnen kopen 8)7

Edit: Watch_dogs 2... Is dat nog te doen voor 10,50€ ? Heb deel 1 destijds direct gekocht en gespeeld en vond het erg leuk. Is een AAA van Ubisoft en die zullen niet zo snel in GamePass komen en goedkoper ga je het niet krijgen. Ja over 5 jaar voor 3 euro....
Volgens mij zijn de usa prijzen allemaal ex btw, in de usa hebben ze namelijk het prachtige systeems dat btw per staat kan verschillen, en (gelukkig voor ons) hebben ze ook staten waar dat gewoon 0% is!

En ik vind het echt compleet niet gek, prijzen zijn in west europa altijd relatief hoog geweest. Gezien hoe makkelijk in buitenlandse stores kopen was en gezien dat als je het echt wil het nog steeds kan is het opwerpen van barrieres iets wat ms alleen maar doet vanweg externe verzoeken danwel druk.
Aan de andere kant, we krijgen steeds meer weten tegen 'geoblokken' dus als het goed is zouden de prijzen dichter bij elkaar moeten komen. Wel vervelend voor de arme landen, waar een game voor onze prijzen soms een maandloon is.....dus wat dat betreft ben ik eigenlijk wel een voorstander van geoblokken, maar goed wellicht zou het compleet weghalen hiervan juist stimuleren dat de wereldwijde inkomensverschillen ook kleiner worden (heh deze laatste 3 regels hadden ook wel in het volgende stuk tekst gemogen).

offtopic:
Bij ons lopen een paar ms dudes rond waa een ervan mij een training in azure heeft gegeven, nou is een van de dingen die ik hoorde terug komen (in een paar maanden 3 trainingen gedaan waar azure een grote zo niet de hoofdrol had) is dat azure zeer dynamisch is en volop in ontwikkeling is, ik kan me zo voorstellen dat dit dan ook voor beleid geld, Echter......ik meen mij toch echt te herinneren dat ze die gebieden ook hebben om aan lokale wetten te voldoen. Duitsland wil al zijn data fysiek in duitsland hebben bijvoorbeeld. Verder zal er dan ook absoluut bijgezegd zijn dat het van belang is of het product was op de resources draait afhankelijk is van een lage latency, als dat inderdaad niet zo is, dan ja waarom niet? Maar kan me haast niet voorstellen dat je docent aan zou geven dat je ten alle tijden gewoon maar de goedkoopste locatie moet kiezen...
Maar zal hem is vragen als ik hem zie.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-10 04:06
https://www.trueachieveme...xbox-one-spring-sale-2019

Je kan de prijzen van die lijst ook gewoon netjes op euro zetten.

Staat boven de tekst:

Xbox One Sales
Xbox One Bundles & Special Editions.

Wel scheef dat sommige prijzen inderdaad heel erg afwijken van de gebruikelijke dollar = euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Lego Worlds gekocht voor de kleine en voor de rest niet heel veel interessante games voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wPlayNL schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 07:35:
https://www.trueachieveme...xbox-one-spring-sale-2019

Je kan de prijzen van die lijst ook gewoon netjes op euro zetten.

Staat boven de tekst:

Xbox One Sales
Xbox One Bundles & Special Editions.

Wel scheef dat sommige prijzen inderdaad heel erg afwijken van de gebruikelijke dollar = euro
Of gebruik xbox-store-checker, vele malen overzichtelijker :
https://xbox-store-checke...ng-sale-2019-on-xbox-one/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 07:24:
[...]

Volgens mij zijn de usa prijzen allemaal ex btw, in de usa hebben ze namelijk het prachtige systeems dat btw per staat kan verschillen, en (gelukkig voor ons) hebben ze ook staten waar dat gewoon 0% is!

En ik vind het echt compleet niet gek, prijzen zijn in west europa altijd relatief hoog geweest. Gezien hoe makkelijk in buitenlandse stores kopen was en gezien dat als je het echt wil het nog steeds kan is het opwerpen van barrieres iets wat ms alleen maar doet vanweg externe verzoeken danwel druk.
Aan de andere kant, we krijgen steeds meer weten tegen 'geoblokken' dus als het goed is zouden de prijzen dichter bij elkaar moeten komen. Wel vervelend voor de arme landen, waar een game voor onze prijzen soms een maandloon is.....dus wat dat betreft ben ik eigenlijk wel een voorstander van geoblokken, maar goed wellicht zou het compleet weghalen hiervan juist stimuleren dat de wereldwijde inkomensverschillen ook kleiner worden (heh deze laatste 3 regels hadden ook wel in het volgende stuk tekst gemogen).

offtopic:
Bij ons lopen een paar ms dudes rond waa een ervan mij een training in azure heeft gegeven, nou is een van de dingen die ik hoorde terug komen (in een paar maanden 3 trainingen gedaan waar azure een grote zo niet de hoofdrol had) is dat azure zeer dynamisch is en volop in ontwikkeling is, ik kan me zo voorstellen dat dit dan ook voor beleid geld, Echter......ik meen mij toch echt te herinneren dat ze die gebieden ook hebben om aan lokale wetten te voldoen. Duitsland wil al zijn data fysiek in duitsland hebben bijvoorbeeld. Verder zal er dan ook absoluut bijgezegd zijn dat het van belang is of het product was op de resources draait afhankelijk is van een lage latency, als dat inderdaad niet zo is, dan ja waarom niet? Maar kan me haast niet voorstellen dat je docent aan zou geven dat je ten alle tijden gewoon maar de goedkoopste locatie moet kiezen...
Maar zal hem is vragen als ik hem zie.
Via MTCGame kan je ook nog eens vergelijken... kan het soms nog goedkoper zijn (kan je niet pre orderen, je krijgt key gegift, werkt als een trein (world war z is 25 euro bv en borderlands 3 duurste is 67 euro)

Grijns, in Duitsland wordt het ook stiekem niet door MS beheerd en idd data lokaal (volgens mij kunnen wij Duitsland ook niet kiezen) UK heeft nu 2 eigen datacenters (a 1 miljard per stuk) vanwege Brexit. US heeft speciale goverment Azure datacenters (kunnen niemand anders op) Als ik dit zie: https://azureprice.net/?currency=EUR&region=westeurope zou ik bijna denken: BTW.
Blijft leuk spul!

[ Voor 7% gewijzigd door quorumz op 12-04-2019 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Far cry new dawn 20$ waard als je far cry 5 ook al volledig hebt gespeeld? Wil hem denk ik wel aanschaffen, maar hoop niet dat ik het na 2 uur wel weer gezien heb. Vond de campaign van 5 enorm leuk, maar na het uitspelen niet heel vaak meer opgestart. uurtje of 50 ingestoken.

Misschien vast warmdraaien voor rage 2 volgende maand.

[ Voor 9% gewijzigd door swoutr op 12-04-2019 09:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Rage 2 wordt wel mijn eerstvolgende aankoop. Spiritueel opvolger van Mad Max met nog meer mogelijkheden is voor mij reden genoeg. Eerste deel overigens niet gespeeld, maar van wat ik gezien heb in trailers weet ik genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
swoutr schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:24:
Far cry new dawn 20$ waard als je far cry 5 ook al volledig hebt gespeeld? Wil hem denk ik wel aanschaffen, maar hoop niet dat ik het na 2 uur wel weer gezien heb. Vond de campaign van 5 enorm leuk, maar na het uitspelen niet heel vaak meer opgestart. uurtje of 50 ingestoken.

ik vind hem vermakelijk! aanrader hoor

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op donderdag 11 april 2019 @ 23:59:
[...]

Schiet mij maar lek....

Mja de prijzen van die site blijven raar. Je kunt wel het EU-vlaggetje selecteren, maar dan klopt het nog niet altijd. So be it. De percentages kloppen wel en daar gaat het toch vooral om.

Watch Dogs 2 is zeker wel een aanrader. Stuk frisser dan de eerste game en meer afwisseling. Het stijltje moet je wel liggen, dus wellicht even een video checken.

Verder nog aardig wat toffe titels voor een goedkoop prijsje:
  • Assassins Creed Odyssey en Origins (toffe open wereld games, ook als je een tijdje AC-moe bent geweest)
  • Astroneer (met je stofzuiger planeten bezoeken en een basis bouwen, leuke indie titel)
  • Batman Arkham Knight (beste Batman titel die je echt niet mag missen, maakt de Arkham serie helemaal af, wellicht eerdere titels ook spelen)
  • Burnout Paradise Remastered (zeker als je het origineel nooit gedaan hebt)
  • Dying Light (zombies dropkicken van daken af, what else do you need?)
  • Far Cry 5 (google Shovel Warfare maar eens, van Jackfrags, RussianBadger en TheDooo zijn wel de moeite waard, ook als je de game al gespeeld hebt)
  • Just Cause 3 (zeker als je die nog niet gespeeld hebt, deel 4 is imo wat minder al is ie ook wel prima)
  • Lego City Undercover (leuke game voor kids en volwassenen samen)
  • Mad Max (aardige game die de franchise recht aan doet)
  • No Mans Sky (discount mag wel wat meer maar ondertussen best een gave space exploration game)
  • Overcooked 2 (couch coop topper)
  • Sleeping dogs (wederom remaster, maar alsnog best toffe game, zeker voor 5 euro)
  • Sniper Elite 4 (prima allround titel)
  • Subnautica (onderwaterwereld verkennen, leuke sandbox titel al mag op zich de korting wel meer zijn voor een dergelijke sale)
  • Sunset Overdrive (1 van de beste Xbox exclusives, deze studio heeft later Spiderman voor PS4 gemaakt)
  • Titanfall 2 (goede allround shooter, online wel wat veel no-life maar singleplayer is die 5 euro al wel waard)
  • Unravel two (of gewoon beide games halen, unieke titels)
  • Watch Dogs 2 (zoals aangegeven, topper met veel humor en vrijheid om missies aan te pakken zoals jij wilt)
Ik zou potentiele kopers ook aanraden om even te kijken wat er in gamepass zit. Zo is Shadow of the Tomb Raider daarmee bv goedkoper.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Martinspire schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 10:57:
[...]

Mja de prijzen van die site blijven raar. Je kunt wel het EU-vlaggetje selecteren, maar dan klopt het nog niet altijd. So be it. De percentages kloppen wel en daar gaat het toch vooral om.

Watch Dogs 2 is zeker wel een aanrader. Stuk frisser dan de eerste game en meer afwisseling. Het stijltje moet je wel liggen, dus wellicht even een video checken.

• Assassins Creed Odyssey en Origins (toffe open wereld games, ook als je een tijdje AC-moe bent geweest)
  • Astroneer (met je stofzuiger planeten bezoeken en een basis bouwen, leuke indie titel)
  • Batman Arkham Knight (beste Batman titel die je echt niet mag missen, maakt de Arkham serie helemaal af, wellicht eerdere titels ook spelen)
  • Burnout Paradise Remastered (zeker als je het origineel nooit gedaan hebt)
  • Dying Light (zombies dropkicken van daken af, what else do you need?)
  • Far Cry 5 (google Shovel Warfare maar eens, van Jackfrags, RussianBadger en TheDooo zijn wel de moeite waard, ook als je de game al gespeeld hebt)
  • Just Cause 3 (zeker als je die nog niet gespeeld hebt, deel 4 is imo wat minder al is ie ook wel prima)
  • Lego City Undercover (leuke game voor kids en volwassenen samen)
  • Mad Max (aardige game die de franchise recht aan doet)
  • No Mans Sky (discount mag wel wat meer maar ondertussen best een gave space exploration game)
  • Overcooked 2 (couch coop topper)
  • Sleeping dogs (wederom remaster, maar alsnog best toffe game, zeker voor 5 euro)
  • Sniper Elite 4 (prima allround titel)
  • Subnautica (onderwaterwereld verkennen, leuke sandbox titel al mag op zich de korting wel meer zijn voor een dergelijke sale)
  • Sunset Overdrive (1 van de beste Xbox exclusives, deze studio heeft later Spiderman voor PS4 gemaakt)
  • Titanfall 2 (goede allround shooter, online wel wat veel no-life maar singleplayer is die 5 euro al wel waard)
  • Unravel two (of gewoon beide games halen, unieke titels)
  • Watch Dogs 2 (zoals aangegeven, topper met veel humor en vrijheid om missies aan te pakken zoals jij wilt)
Ik zou potentiele kopers ook aanraden om even te kijken wat er in gamepass zit. Zo is Shadow of the Tomb Raider daarmee bv goedkoper.
Watch dogs 2 zou ik gerust nog willen spelen, maar de game is niet X enhanced. Ik kan niet enhanced games echt niet meer spelen. Heb ook een game pc staan. Maar geniet daarbij niet van singleplayer games op een klein schermpje, als ik ook op een 55" OLED kan spelen. Echter is terug naar 900P en sub 30 fps niet meer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wom schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:48:
Rage 2 wordt wel mijn eerstvolgende aankoop. Spiritueel opvolger van Mad Max met nog meer mogelijkheden is voor mij reden genoeg. Eerste deel overigens niet gespeeld, maar van wat ik gezien heb in trailers weet ik genoeg.
Die game pik ik ook op release op, aantal videos gezien en ziet eruit als pure fun.

Vandaag komt voor tussen The Division 2 door 'Shadow of War' binnen, voor die 2 tientjes zal ik me daar ook wel even mee vermaken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-10 13:24
swoutr schreef op donderdag 11 april 2019 @ 11:52:
[...]

Ik heb AC:O Gold digitaal gekocht bij de release in Brazilië, nog geen minuut gespeeld. Als ik die prijzen nu al na een half jaartje zie, ga ik in de toekomst toch effectief pas een game kopen als ik tijd heb om het te spelen.

Bij Far Cry New Dawn heb ik mij laten vangen aan de "taxen" in Canada. Ik dacht hem voor 25 dollar te kunnen kopen, maar blijkbaar komen daar nog taxen bij. Nu kom ik niet toe met mijn gift card en eentje bijkopen, is dan meteen weer wat duurder, omdat Canada niet echt goedkope games heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-10 19:29
Zit te twijfelen om RDR1, GTA4 en/of GTA San Andreas uit de sale aan te schaffen. Allemaal ongeveer een tientje. Is dit de moeite nog waard of valt het tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wjsiebes schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 16:33:
Zit te twijfelen om RDR1, GTA4 en/of GTA San Andreas uit de sale aan te schaffen. Allemaal ongeveer een tientje. Is dit de moeite nog waard of valt het tegen?
RDR1 is 4k X enhanced. Ziet er goed uit maar speelt wel als een oud spel natuurlijk. Die andere twee zijn niet heel goed oud geworden denk ik. Zal er vrij beroerd uitzien op een modern scherm ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-10 18:58

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Laatst online: 22:06
Is de beta ooit geweest? Of was dat bericht fake? In ieder geval niks over gelezen of misschien gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 18:35:
[...]

RDR1 is 4k X enhanced. Ziet er goed uit maar speelt wel als een oud spel natuurlijk. Die andere twee zijn niet heel goed oud geworden denk ik. Zal er vrij beroerd uitzien op een modern scherm ben ik bang.
@wjsiebes
RDR1 zag er zelfs zonder X patch nog best goed uit (alleen minder goede resolutie, wat de X patch dus oplost). Persoonlijk heb ik de game niet uitgespeeld omdat ik hem saai vond worden... maar ik ben in de minderheid in die mening, en zelfs dán zou ik zeggen dat de game dat tientje wel waard is want het begin van de game vond ik wel ijzersterk (heerlijke sfeer).

San Andreas heb ik vorig jaar ergens nog eens geprobeerd maar ondanks dat ik niet zo sterk aan graphics hang was dit gewoon pijnlijk slecht nu. De 360 versie was ook al niet zo goed toen hij op de 360 uitkwam en is nu volgens mij op de One niet beter: https://www.eurogamer.net...xbox-360-is-a-mobile-port (maar ik heb hem toen ik hem op de Xbox zo tegen vond vallen ook nog eens op de PC geprobeerd en dat was niet veel beter).

GTA4 heb ik nooit goed gevonden, voor mij persoonlijk echt het zwarte schaap uit de GTA serie...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pannekoek81 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 19:11:
[...]

Is de beta ooit geweest? Of was dat bericht fake? In ieder geval niks over gelezen of misschien gemist.
Nee, uitgever had dat in de planning maar developer heeft dat terug getrokken.
Was daardoor ook sceptisch want had me er wel voor ingeschreven.
Zag dat er op de gamehub in de xboxapp al iemand een exemplaar bemachtigd heeft en wat clips heeft gemaakt, ziet er dik voor mekaar uit ! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:42

LopeZ

Too much is never enough

Martinspire schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 10:57:
[...]
...hele goeie lijst...
Vergeet Hollow Knight niet, voor $9 een koopje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:51
GTA IV ziet er op de One hetzelfde uit als op de 360 en dat is een heel stuk minder dan op de pc. Kijk maar eens op YouTube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-10 10:38

sjaool

Every life should have 9 cats

swoutr schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:24:

New Dawn is wel leuk maar wel een totaal ander spel dan Far Cry 5. De hele vibe is anders en dat moet je wel liggen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merken jullie qua graphics echt een enorm verschil tussen een normale Xbox one en een X? Ik twijfel nog steeds of ik een nieuwe moet halen namelijk. De filmpjes op youtube overtuigen me nog niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quorumz schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 02:12:
[...]

Wanneer je een 4k + hdr tv hebt wel
Ja die heb ik inderdaad. Heb wat filmpjes op youtube bekeken maar vond het verschil niet enorm. Ik kan me haast ook niet voorstellen dat een game als The Division er nog beter uit gaat zien op een X.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-10 19:29
Verwijderd schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 02:17:
[...]

Ja die heb ik inderdaad. Heb wat filmpjes op youtube bekeken maar vond het verschil niet enorm. Ik kan me haast ook niet voorstellen dat een game als The Division er nog beter uit gaat zien op een X.
Ziet er zeker beter uit. Ik heb 2x een one x. 1 aan een 4k tv en 1 aan een fhd tv. Zelfs bij de fhd zie je verschil. En de laadtijd lijkt beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 02:17:
[...]

Op yt filmpjes ga je het verschil hws niet goed zien. Ik heb een uurtje even de X op een 4k monitor aangesloten en daarna direct op de fhd tv. Ik kon echt goed het verschil zien wat ik in yt filmpjes nooit zag.

Je moet natuurlijk ook je tv goed afstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leijenman
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Hier hebben we https://tweakers.net/aanbod/ voor. Succes.

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2019 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03:33

R.G

quorumz schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 10:15:
[...]

Voor degene die hem niet hebben: aanrader! ik zeg GOTY :P

& feel free om de clan te joinen voor de weekly cache reward die je daarna gelijk weer sloopt omdat het bagger is :9~

[YouTube: The Division 2 Review]
Hoe Kan ik erbij haha I need that loot😄😄
Gaan jullie ook on fr dag allr c control points of voor die free loot haha😂

[ Voor 7% gewijzigd door R.G op 13-04-2019 13:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Geloof niet dat het hier gemeld was en anders een reminder... Zet even mixer.com/EA aan zo, om half 9 de aankondiging van nieuwe Star Wars game en als je ingelogd bent met je microsoft account dat je ook op je Xbox gebruikt dan krijg je Star Wars Knights of the Old Republic gratis. Het is een oude OG Xbox titel, maar X enhanced en zelfs zonder dat zeker nog de moeite waard als je van Star Wars en/of RPG's houdt. Of zie het als een stukje onderwijzing in waarom Bioware ooit geweldig was :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik ben een beetje out of games op het moment. Mijn backlog heb ik eigenlijk voor het grootste gedeelte weggewerkt (met uitzondering van een paar waar ik gewoon nog niet veel zin in heb). Deze week Clementine naar een (hopelijk goed) einde helpen. Dan is ook de DLC van Trials Rising en de laatste DLC van Shadow of the Tomb Raider uit. Hoop dat de E3 wel wat verassingen in petto gaat hebben. In the coming soon sectie van de store heb ik eigenlijk alleen mijn ogen laten vallen op:

-Truberbrook
-A plague tale: innocence
-Crash team racing

En wellicht Rage 2. Verder is het op dit moment wel wat karig. Ik heb denk ik ook gewoon het afgelopen jaar echt teveel gespeeld :p. Soms zie ik in mijn friendslist mensen maandenalleen hetzelfde spel spelen. Zoals BFV. Diegene hebben dan ook wel een KD en een win ratio van heb ik jou daar, maar dat lukt me persoonlijk gewoon niet meer. Vroeger kon ik maanden lang dezelfde MP game spelen, maar nu ben ik er toch wel wat sneller op uitgekeken. :)

Mocht iemand nog echt een heeeel onbekend pareltje hebben gevonden, dan houd ik me altijd aanbevolen :P.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
[YouTube: Star Wars Jedi Fallen Order — Official Story Reveal Trailer]

Eindelijk weer een goede star wars game!
Dit ziet er heel hoopvol uit, ben blij dat er geen online of co-op in zit. Eindelijk weer de volle focus op een volledige storyline :)

Wat vinden jullie?

@uchiha tijntje Zit een beetje in hetzelfde momenteel, alleen ik heb nog genoeg uit te spelen. Alleen de energie + concentratie niet voor , elke keer als ik denk oh even een paar uur gamen dan ben ik na een uurtje alweer flauw. Terwijl ik altijd gerust dagen achter elkaar kon gamen..

Ik ben ik dat we ac: odyssey en tomb raider hebben als single player games, hoop dit jaar veel goede single player games te zien bij de E3. Mis dat toch wel de afgelopen jaar, games die niet de focus op multiplayer hebben.

[ Voor 45% gewijzigd door G_Dragon op 13-04-2019 23:40 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 22:10:
Mocht iemand nog echt een heeeel onbekend pareltje hebben gevonden, dan houd ik me altijd aanbevolen :P.
Mega man 11 8) :*)

Moeilijk, 2d shooting, platforming en nieuw...wat is deze keer je excuus? :P

[ Voor 60% gewijzigd door Sagat op 14-04-2019 09:22 ]

10 second ninja DONE

Pagina: 1 ... 151 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.