[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 150 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.199 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:47
@CallmeGod volgens mij neemt intertoys geen garantie meer aan en verwijzen ze naar de fabrikant. MS doet dat overigens gewoon goed. Je kunt altijd kijken, maar zij sturen het ook gewoon door naar MS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10 19:08

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op maandag 1 april 2019 @ 14:54:
[...]

Ik gebruik argentinie, brazilie, singapore, usa en turkije, al is die laatste eigenlijk niet meer relevant door de achtelijk hoge vraagprijs voor TR giftcards.
Allen zonder vpn en zelfs zonder verblijf in buitenlandse mcdonnalds :+
Uiteindelijk dit toch niet gedaan, 2 zaken die me tegenhielden, een waarschuwing bij seagm dat zowel een argentijns ip adres als account nodig waren om het tegoed te verzilveren (die gok zou ik nog wel willen nemen, helemaal met de bevestiging van @justifire dat dit bij hem gewoon werkt) maar de prijs van het tegoed verdampt je winst behoorlijk.
ik heb even de exacte prijzen niet meer staan dus vergeef me als ik ergens een klein verschil heb maar.....
sc6 nl = 23,50
sc6 arg = 15 euro
sc6 arg met tegoed via offgames/seag 21,00

als ik die power rangers game meeneem wordt het iets beter maar nog steeds

sc6+pr NL = 42,50
sc6+pr arg = 21,00
sc6+pr arg met tegoed via offgames/seag = 35

Het is absoluut voordeel natuurlijk, en zeker als je gewoon in de molen zit en weet dat het werkt snap ik dat je hier vaker gebruik van maakt, maar voor mij op dit moment vind ik het niet de moeite waard.

Als het goed is komt vandaag wel mijn X binnen! En ook mijn nw apparatuur zodat ik daadwerkelijk wat games kan installeren (al hoewel ik wel al eea op een externe hd heb staan :) ) will keep you guys posted!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Sagat schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 07:56:
[...]
Als het goed is komt vandaag wel mijn X binnen! En ook mijn nw apparatuur zodat ik daadwerkelijk wat games kan installeren (al hoewel ik wel al eea op een externe hd heb staan :) ) will keep you guys posted!
Waarom heb je niet alles op je externe hd staan?
Dat is het toch een kwestie van externe hd aansluiten en gaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Romius
  • Laatst online: 10:38
Toch maar de stap genomen en gelijk een volle race setup gekocht met een playseat, thrustmaster TX en aparte shifter gekocht voor bij de Xbox nadat F1 2018 in de gamepass is gekomen :+

Maar, wel echt geweldig, zeker die aparte shifter met een apart koppelingspedaal is super met Forza. Met F1 natuurlijk niet, dat gaat veel te snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:28

Meneer iCy

swarma

Fireshade schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:09:
[...]

Volgens mij komt er nog wat 4k content over de lijn, maar correct me if i'm wrong

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Romius schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:12:
Toch maar de stap genomen en gelijk een volle race setup gekocht met een playseat, thrustmaster TX en aparte shifter gekocht voor bij de Xbox nadat F1 2018 in de gamepass is gekomen :+

Maar, wel echt geweldig, zeker die aparte shifter met een apart koppelingspedaal is super met Forza. Met F1 natuurlijk niet, dat gaat veel te snel.
De TH8A gekocht? Gelijk maar los gegaan dan :D Heb je de reguliere of de Pro versie van de T3PA?
Zit nog steeds te twijfelen om die Pro te kopen, maar las bij aantal reviews dat die niet past op de oudere playseat (ik heb een 5 jaar oude Evo).

Ben alleen nooit fan geweest van de clutch, omdat het nog steeds een 'on/off' clutch is, echt slippen van de koppeling kan je er niet mee.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
SinergyX schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:27:
[...]

De TH8A gekocht? Gelijk maar los gegaan dan :D Heb je de reguliere of de Pro versie van de T3PA?
Zit nog steeds te twijfelen om die Pro te kopen, maar las bij aantal reviews dat die niet past op de oudere playseat (ik heb een 5 jaar oude Evo).

Ben alleen nooit fan geweest van de clutch, omdat het nog steeds een 'on/off' clutch is, echt slippen van de koppeling kan je er niet mee.
Ja, de TH8A inderdaad, ik heb het nog wel bij de reguliere T3PA gehouden, anders werd ie weer duurder :o

Slippen ermee gaat niet, dat is wel jammer, maargoed doorgaans is dat ook niet nodig. Ik heb wel de goedkoopste playseat, de challenge. Dit omdat ie in de huiskamer staat, dus ik moet 'm opbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Fireshade schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:09:
[...]

Omdat ik later pas die schijf erbij gehaald heb. Maar geen zorgen als mijn inet werk komt het rap weer binnen.

Amazon doos gearriveerd btw, maar nog niet kunnen kijken naar de inhoud, wellicht zijn het mooie spaanse bakstenen :>

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:36:
[...]

Omdat ik later pas die schijf erbij gehaald heb. Maar geen zorgen als mijn inet werk komt het rap weer binnen.

Amazon doos gearriveerd btw, maar nog niet kunnen kijken naar de inhoud, wellicht zijn het mooie spaanse bakstenen :>
Aansluiten die handel! Die andere verplichtingen morgen doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Het is iig een doos van een xb1 :*)
En ja, opzich een dat een x hoge prio heeft, maar tv en internet aansluiten voor het algemeen belang!

Overigens nog geen ‘extra’ games via mail ontvangen wat ze bij pepper aangaven. Maar daar kan ik mee leven het is gewoon al een mooi deal zo! :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 18:40:
Het is iig een doos van een xb1 :*)
En ja, opzich een dat een x hoge prio heeft, maar tv en internet aansluiten voor het algemeen belang!

Overigens nog geen ‘extra’ games via mail ontvangen wat ze bij pepper aangaven. Maar daar kan ik mee leven het is gewoon al een mooi deal zo! :)
Mooi op tijd voor Mortal Kombat 11, kan je meteen ervaren wat je al die jaren hebt gemist :9
Heb het even voor je uitgezocht en met alle wisselkoersen en bijbehorende winst is de USA store de beste optie icm US-giftcards €53 ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Hoop en verwacht wel vandaag iig de xbox te unboxen en even snel een inspectie te doen. Maar nu werk tot laat, dan eten, dan trip naar oude huis en wagen volladden met laatste spulletjes ( ^) had het briljante idee om alleen de grote zaken via verhuisbedrijf te doen ivm kosten, dus klein spul via onze auto's, vraag me ernstig af of alleen al de benzine/diesel niet duurder is, om noch maar te zwijgen van tijd en moeite)

Gisteren niet toegekomen aan internet dus dat moet ook nog steeds gebeuren en helaas staat dat nog boven xbox op de priolijst :(

Maar........it's coming! Ben stuk dichterbij dan al die maanden/jaren hiervoor dat ik over de x aan het zeuren en twijfelen was :P

En daarna ook de 4k tv! Maar da's verder OT natuurlijk :*)

@justifire
Dank voor zoeken naar de laagste prijs, maar MK11 ga ik zeker niet scoren voor full price.
We kijken wel wat er straks in de gamepass zit, zal vast wel iets zijn qua fighters, en anders ben je me nog steeds een sf4 match schuldig :+
Killer instinct kan ik voor geen meter maar ziet er volgens, helemaal in 4k/hdr (heeft die game daar support voor?) goed uit,dus die kan ook wel op de lijst wat mij betreft.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sagat schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:34:
Hoop en verwacht wel vandaag iig de xbox te unboxen en even snel een inspectie te doen. Maar nu werk tot laat, dan eten, dan trip naar oude huis en wagen volladden met laatste spulletjes ( ^) had het briljante idee om alleen de grote zaken via verhuisbedrijf te doen ivm kosten, dus klein spul via onze auto's, vraag me ernstig af of alleen al de benzine/diesel niet duurder is, om noch maar te zwijgen van tijd en moeite)

Gisteren niet toegekomen aan internet dus dat moet ook nog steeds gebeuren en helaas staat dat nog boven xbox op de priolijst :(

Maar........it's coming! Ben stuk dichterbij dan al die maanden/jaren hiervoor dat ik over de x aan het zeuren en twijfelen was :P

En daarna ook de 4k tv! Maar da's verder OT natuurlijk :*)

@justifire
Dank voor zoeken naar de laagste prijs, maar MK11 ga ik zeker niet scoren voor full price.
We kijken wel wat er straks in de gamepass zit, zal vast wel iets zijn qua fighters, en anders ben je me nog steeds een sf4 match schuldig :+
Killer instinct kan ik voor geen meter maar ziet er volgens, helemaal in 4k/hdr (heeft die game daar support voor?) goed uit,dus die kan ook wel op de lijst wat mij betreft.
Killer Instinct is 4K 60fps :Y
MKXL zit in gamepass maar is geen 4K
Marvel vs Capcom Infinite dan weer wel maar is toch totaal andere speelstijl.
SF4 staat hier nog geinstalleerd, echter lang al niets mee gedaan (iets met Injustice 2, Soul Calibur VI en Dead or Alive 6.....) wil me best een keertje af laten slachten door wat tiger-knees into tiger-uppercuts :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zie op 0:47 splitscreen :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:08
Zijn er Xbox Live issues? Hij blijft steken op Signing you in.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Rivanov schreef op woensdag 3 april 2019 @ 20:01:
Zijn er Xbox Live issues? Hij blijft steken op Signing you in.
Zo een 9 uur terug was daar wel een melding over maar ik kan er momenteel niets over vinden.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:35
Romius schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:35:
[...]

Ja, de TH8A inderdaad, ik heb het nog wel bij de reguliere T3PA gehouden, anders werd ie weer duurder :o

Slippen ermee gaat niet, dat is wel jammer, maargoed doorgaans is dat ook niet nodig. Ik heb wel de goedkoopste playseat, de challenge. Dit omdat ie in de huiskamer staat, dus ik moet 'm opbergen.
1:34.227 (China). Wat zijn jullie tijden?
Ik heb verder geen abbo's dus kan volgens mij niet online tijden uitwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 3 april 2019 @ 21:09:
[...]

Ben nu Borderlands 2 weer aan het installeren, daar is zojuist ook de X-enhanced patch voor uitgekomen, ben benieuwd :)
Destijds helemaal kapot gespeeld, zowel solo als (couch-)coop.
Ik ben heel m'n saving kwijt, steam met lokale opslag enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
kwaazaar schreef op woensdag 3 april 2019 @ 21:05:
[...]

1:34.227 (China). Wat zijn jullie tijden?
Ik heb verder geen abbo's dus kan volgens mij niet online tijden uitwisselen.
Die heb ik nog niet gedaan, maar dat zal vast nog niet al te best zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zat even te kijken in de coming soon lijst, maar die is nog best wel karig. Ik verwacht zelf rond de E3 wat surprise launches net zoals vorig jaar met Unravel 2. Ik hoop op Ori en Cuphead. :)

Ben verder bijna klaar met Sekiro! Wat een toffe game is dat zeg. Daarna ga ik denk ik aan de slag met de laatste 3 episodes van The Walking Dead. Afscheid nemen van Clementine.

En dan ga ik misschien verder met alle DLC van Shadow of the Tomb Raider. Heb er nog 4 of 5 open staan.

En uiteindelijk staat Hollow Knight op 100% krijgen nog op mijn lijstje... @exactor it is al aardig op weg!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:09

Willybubba

Nut up or shut up.

Sekiro is vette shit maar mijn ouwe mannen reflexen hebben het wel zwaar met die game :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 09:13
Willybubba schreef op donderdag 4 april 2019 @ 09:08:
Sekiro is vette shit maar mijn ouwe mannen reflexen hebben het wel zwaar met die game :P
Ik heb hier ook last van, het kost mij ontzettend veel tijd en moeite om bepaalde (mini) bazen te verslaan, maar als het dan lukt geeft het wel weer voldoening.

Protip: als je niet verder komt stop dan voor een dagje ofzo en ga niet zoals ik verder tot het frustratiegehalte zo hoog ligt dat je toch al loshangende elite controller grips er nu helemaal af liggen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Borderlands GOTY speelt wel lekker weg. Gisteravond even gedaan. Kan niet wachten op BL3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Is BL een beetje leuk (local) coop te doen? Ik heb met mijn zoon van 9 recentelijk Strange Brigade uitgespeeld (wat hij geweldig vond) en ben eigenlijk op zoek naar een nieuwe leuke coop. Halo:MCC is iet wat te sloom, dus we zoeken het meer in de richting van Serious Sam, Strange Brigade etc. Beetje puzzelen, gordes neermaaien, dat soort dingen. (als het een beetje kan; ook iets wat op de Gamepass te vinden is)

L4D² is mij net even iets te gortig voor hem op dit moment :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op donderdag 4 april 2019 @ 12:29:
Is BL een beetje leuk (local) coop te doen? Ik heb met mijn zoon van 9 recentelijk Strange Brigade uitgespeeld (wat hij geweldig vond) en ben eigenlijk op zoek naar een nieuwe leuke coop. Halo:MCC is iet wat te sloom, dus we zoeken het meer in de richting van Serious Sam, Strange Brigade etc. Beetje puzzelen, gordes neermaaien, dat soort dingen. (als het een beetje kan; ook iets wat op de Gamepass te vinden is)

Een beetje leuk ? _O-
Borderlands 2 is naar mijn idee de beste coop-shooter ever !
Met de meest krankzinnige humor die je maar kan verzinnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Notna schreef op donderdag 4 april 2019 @ 12:29:

Ja, maar BL2 is leuker (en goedkoper, want die is nu 15 euro tov BL1 GOTY van 30 euro).

BL1 ben ik nu pas aan het ontdekken overigens dus misschien stel ik mijn mening nog bij.

[ Voor 3% gewijzigd door Meneer iCy op 04-04-2019 14:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 15:01
ik vraag mij iets af

ik lees hier regelmatig dat het helpt om de xbox one sneller te maken door de blu-ray cache te legen maar hoe gaat dat straks met de nieuwe xbox one s ( zonder disc ) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

justifire schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:09:
Zie dat Borderlands Handsome Collection ook nog eens gratis te spelen is dit weekend voor gold-members (weekend lijkt al gestart ;) )
Dus eerst even gratis proberen, verslaafd raken en dan snel halen voor die paar euro :9
Had gister wel even een update van 5GB voor BL2 en 7.8GB voor de UHD pack :o
Gelijk gespeeld gisteravond en de sportschool overgeslagen
spoiler:
(heb net Roland bevrijd)
.
Gekozen voor de Siren deze keer.

Je kan zeker zien dat er nu HDR bij zit en de 'vaste' dingen zijn stuk mooier zoals de character en vendingmachines.

Was ooit begonnen op de PC, veel uur in zitten en daarna over naar de XBO X met alle DLC's en pre-sequel.
Blijft toch wel leuk, kan niet wachten op BL 3 :D :D

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:41
Meneer iCy schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:16:
[...]

Ja, maar BL2 is leuker (en goedkoper, want die is nu 15 euro tov BL1 GOTY van 30 euro).

BL1 ben ik nu pas aan het ontdekken overigens dus misschien stel ik mijn mening nog bij.
Ik heb altijd begrepen dat BL erg leeg aanvoelt in vergelijking met BL2 en dan in de zin dat er naast de questline, weinig andere actie/beweging/vulling is van NPC's. Let me know hoe jij dat ervaart..

Ik heb me verder echt enorm goed vermaakt met BL2 maar de pure omvang van dat spel (inclusief de DLC's) maakt dat ik het niet niet nog een keer helemaal ga spelen voor de komende release. Misschien de main story en heel misschien de DLC met de grote arena en draak (naam vergeten) en misschien die van Tina ook... en... ohoh.... the force is strong in this one...

nog 1 dingetje
De soundtrack van BL2 (the Heavy - Short Change Hero) is voor mij de allerbeste ooit... ik ben wel eens blij verrast met de Rolling Stones in een Modern Warefare (geloof ik) maar beter/passender dan BL2 ben ik ze nog niet tegengekomen..

Een hoop mening weer, excuses.. hoe dan ook veel plezier
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

RHE218 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:10:
[...]

Ik heb altijd begrepen dat BL erg leeg aanvoelt in vergelijking met BL2 en dan in de zin dat er naast de questline, weinig andere actie/beweging/vulling is van NPC's. Let me know hoe jij dat ervaart..

Ik heb me verder echt enorm goed vermaakt met BL2 maar de pure omvang van dat spel (inclusief de DLC's) maakt dat ik het niet niet nog een keer helemaal ga spelen voor de komende release. Misschien de main story en heel misschien de DLC met de grote arena en draak (naam vergeten) en misschien die van Tina ook... en... ohoh.... the force is strong in this one...

nog 1 dingetje
De soundtrack van BL2 (the Heavy - Short Change Hero) is voor mij de allerbeste ooit... ik ben wel eens blij verrast met de Rolling Stones in een Modern Warefare (geloof ik) maar beter/passender dan BL2 ben ik ze nog niet tegengekomen..

;)
Was altijd pes fan, en nog steeds geen fifa hoewel in nu pes ongeveer net zoveel (lees weinig) speel als fifa maar......met fifa ooit een keer song 2 van blur gekregen (98 denk ik, tis even geleden 8) ) ontzettend vette verassing, want een geweldig nr imho.

Ook erg vet (en pes ;) ) ooit een career gedaan, waarbij ik met een gelijk spel of beter de league zou winnen en zou promoveren, kreeg ik me toch een partij gruwelijk op min kloten :X
Echt 0-4 of misschien zelfs nog zwaarder........ik echt enorm balen en denken nou nog een jaar in die competitie dan maar, begint opeens queen te spelen........ook dat was een verassing.......het nr was ''we are the champions' volgens mij (zeer waarschijnlijk pes((200))2), bleek dat mijn computer rivaal ook verloren had en ik dus daarmee nog steeds kampioen was.......geluid hard en volop vals meebleren uiteraard 8) _/-\o_

edit:
ff kijken hoe alles loopt, maar vandaag misschien na werk (vanaf huis) ff snel unboxen. De bonus spellen schijn ik niet te krijgen volgens support amazon.....promo was niet bekend. Zag het ook nergens staan behalve in de comments van pepper en 1 persoon hier geloof ik. Ik hou sowieso mijn mail in de gaten, mocht er nog iets komen laat ik het hier weten.

[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 04-04-2019 15:30 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RHE218 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:10:

nog 1 dingetje

;)
Fanmade rapversie is trouwens ook erg passend, hij is zeker tof, maar heb er nog wel meer in m'n top 10 staan qua beste nummers bij een game (of scene, of actie), maar BL2 had wel meer van zulke 'WTF' moment. Tiny Tina met haar foute momenten, maar ook storywise heb je echt een paar WTF momentjes.

Ben helaas m'n savegame kwijt, om nu helemaal opnieuw te beginnen, ik heb BL1 nog op console gespeeld, maar vond de controls toch fijner op PC (beweging/schieten), achteraf slechte keuze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:41
Sagat schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:18:
[...]

Ook erg vet (en pes ;) ) ooit een career gedaan, waarbij ik met een gelijk spel of beter de league zou winnen en zou promoveren, kreeg ik me toch een partij gruwelijk op min kloten :X
Echt 0-4 of misschien zelfs nog zwaarder........ik echt enorm balen en denken nou nog een jaar in die competitie dan maar, begint opeens queen te spelen........ook dat was een verassing.......het nr was ''we are the champions' volgens mij (zeer waarschijnlijk pes((200))2), bleek dat mijn computer rivaal ook verloren had en ik dus daarmee nog steeds kampioen was.......geluid hard en volop vals meebleren uiteraard 8) _/-\o_
Hahahaha ik zit hier alsnog mee te genieten: wat fantastisch moet dat geweest zijn oOo !
SinergyX schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:32:
[...]

Fanmade rapversie is trouwens ook erg passend......
Die ken ik niet, maar ga ik voor het mooie even opzoeken ... Net als de disc om een verloren uurtje te vullen komend weekend.... Kijken of die eenwieler nog steeds de trap niet opkan.... _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door RHE218 op 04-04-2019 15:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

justifire schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:09:
Zie dat Borderlands Handsome Collection ook nog eens gratis te spelen is dit weekend voor gold-members (weekend lijkt al gestart ;) )
Dus eerst even gratis proberen, verslaafd raken en dan snel halen voor die paar euro :9
FYI; je kan de game wel downloaden maar niet spelen (net geprobeerd). Weekend is dus semi begonnen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Hij doet het! *O*
Even snel trackmania gedaan en de demo van monsterboy, maar zeer tevreden.

Vanaaf rest tv meubel inrichten en dan ook ext hd aansluiten :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joey82 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:51:
ik vraag mij iets af

ik lees hier regelmatig dat het helpt om de xbox one sneller te maken door de blu-ray cache te legen maar hoe gaat dat straks met de nieuwe xbox one s ( zonder disc ) ?
Dat trukje werkt omdat er meuk achter blijft door installatie vanaf schijf. Althans dat is een theorie. Het zou best gek zijn als er een blu-ray cache was om te cleared bij een schijfloze Xbox. _O-

Of het echt waar is weet ik niet. Ik heb meer succes bij trage dashboard door mijn account volledig te verwijderen en opnieuw te downloaden.

@uchiha tijntje ik ben helemaal niet dichtbij alle achievements in Hollow Knight gekkie. Soulless en speed run gaan me nooit lukken. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2019 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op donderdag 4 april 2019 @ 23:58:
[...]

Hij is nu speelbaar :)
En damn wat ziet het er gelikt uit ! :9~
Daarover gesproken......hoe zit het nou met up en downscalen van videosignalen? doet de x automagisch al iets als een 'pro' mode? dus dat bestaande games sneller lopen/laden, en dat het beeld beter word? Trackmania al een tijd niet meer gespeeld dus wellicht ligt het aan mijn (op basis van het verleden is dit behoorlijk waarschijnlijk ;) ) brakke geheugen, maar het zag er erg goed uit, beter dan ik me herinnerde op mijn S en ook mijn ps4 pro?
Zou dat 4k gedownsampled naar mijn 1080p (for peasant :P ) resolutie? Wsl niet want ook niets voorbij zien komen van een 4k pack voor trackmania.......

Andere verklaring kan ook zijn dat de x nog direct in mijn tv zit, terwijl er nog maal een el cheapo chinees hdmi switchje tussen zit natuurlijk.

=======
oh en heeft de s ook een optie om beeld en geluid te splitsen? op mijn 360, heb ik daar een kabel voor, waarmee ik dus via hdmi beeld op mijn monitor (zonder boxen) kan krijgen, en dan via die 2e kabel, geluid uiteindelijk naar een jackplug die in de line in van mijn pc gaat, zodat ik dan het geluid via mijn pc logitech kan luisteren.
Ik wil diezelfde monitor namelijk aan mijn zoon in bruikleen geven tot ik mijn 4k tv heb 8)
Ooooh, hier heb ik veel zin in. Gebrek in mijn (fighting) game opvoeding dat ik deze games nauwelijks heb gespeeld. Alleen wat ervaring met tegen vooral Nokaraku (ofzo.....iig die chick die een adelaar gebruikt)
edit: Nakoruru
toch teveel nerd om het niet op te zoeken (8>

in andere snk fighting games (kof en capcom vs snk2 enzo)

[ Voor 17% gewijzigd door Sagat op 05-04-2019 08:50 . Reden: naampie gefixt! ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Sagat schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 08:35:
[...]

Daarover gesproken......hoe zit het nou met up en downscalen van videosignalen? doet de x automagisch al iets als een 'pro' mode? dus dat bestaande games sneller lopen/laden, en dat het beeld beter word? Trackmania al een tijd niet meer gespeeld dus wellicht ligt het aan mijn (op basis van het verleden is dit behoorlijk waarschijnlijk ;) ) brakke geheugen, maar het zag er erg goed uit, beter dan ik me herinnerde op mijn S en ook mijn ps4 pro?
Zou dat 4k gedownsampled naar mijn 1080p (for peasant :P ) resolutie? Wsl niet want ook niets voorbij zien komen van een 4k pack voor trackmania.......

Andere verklaring kan ook zijn dat de x nog direct in mijn tv zit, terwijl er nog maal een el cheapo chinees hdmi switchje tussen zit natuurlijk.

=======
oh en heeft de s ook een optie om beeld en geluid te splitsen? op mijn 360, heb ik daar een kabel voor, waarmee ik dus via hdmi beeld op mijn monitor (zonder boxen) kan krijgen, en dan via die 2e kabel, geluid uiteindelijk naar een jackplug die in de line in van mijn pc gaat, zodat ik dan het geluid via mijn pc logitech kan luisteren.
Ik wil diezelfde monitor namelijk aan mijn zoon in bruikleen geven tot ik mijn 4k tv heb 8)

[...]

Ooooh, hier heb ik veel zin in. Gebrek in mijn (fighting) game opvoeding dat ik deze games nauwelijks heb gespeeld. Alleen wat ervaring met tegen vooral Nokaraku (ofzo.....iig die chick die een adelaar gebruikt)
edit: Nakoruru
toch teveel nerd om het niet op te zoeken (8>

in andere snk fighting games (kof en capcom vs snk2 enzo)
https://support.xbox.com/...ne/console/4k-on-xbox-one
Systeemeigen 4K versus 4K-upscaling

Als je je console instelt op 4K UHD, wordt alles op de console, zoals Home, games en apps, getoond in 4K. Op de Xbox One X wordt 4K-content weergegeven in de systeemeigen 4K-resolutie, en andere content (zoals games die zijn gecodeerd voor 1080p) wordt opgeschaald naar 4K. Voor games op Xbox One S wordt ook gebruikgemaakt van 4K-upscaling. Opgeschaalde 4K is meestal vloeiender en gedetailleerder dan het systeemeigen 720p of 1080p, maar niet zo rijk en gedetailleerd als het systeemeigen 4K.

Om je resolutie in te stellen en alles op te schalen naar 4K, druk je op de Xbox-knop om de guide te openen. Ga naar Systeem > Instellingen > Beeld en geluid > Video-uitvoer. Selecteer bij Tv-resolutie de optie 4K UHD.

4K in games en apps

Je hoeft de resolutie van je console niet in te stellen op 4K om 4K-content af te spelen. Je kunt je console op een andere resolutie instellen, zoals 1080p, en als een game of app 4K vereist (en je tv de juiste 4K-modus ondersteunt), wordt automatisch naar 4K overgeschakeld. Dit is handig als je 1080p-content in de oorspronkelijke resolutie wilt afspelen, maar ook gebruik wilt maken van de 4K-resolutie als je 4K-content speelt.

[ Voor 13% gewijzigd door Notna op 05-04-2019 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Volgens mij gaan jou bronnen juist meer over 1080p upscalen naar 4k, ik bedoelde het andersom, meer zoals hier besproken
https://www.windowscentral.com/xbox-one-x-supersampling

Maar net even gekeken, Trackmania staat iig niet hier in de lijst van enhanced games ,dus zou qua gfx (als ik het goed begrijp) identiek moeten zijn op de S en op de X.
Correct me if i am wrong tho (en for the record de game zag er ook op de s al prima uit hoor, maar gisteren spatte de kleuren echt van mijn beeld af, en het leek scherper.....then again ivm verhuizings drukte was het letterlijk het eerst non iphone spel wat ik speelde in minimaal een week, dus het was een beetje als water vinden in de woestijn ofzo :+ )
Sagat schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:18:
edit:
ff kijken hoe alles loopt, maar vandaag misschien na werk (vanaf huis) ff snel unboxen. De bonus spellen schijn ik niet te krijgen volgens support amazon.....promo was niet bekend. Zag het ook nergens staan behalve in de comments van pepper en 1 persoon hier geloof ik. Ik hou sowieso mijn mail in de gaten, mocht er nog iets komen laat ik het hier weten.
Nou met wat tips en hulp van @MartijnS72 toch nog wat 'dlc' codes gekregen van amazon, vanaaf even testen!

[ Voor 24% gewijzigd door Sagat op 05-04-2019 12:08 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Zit topper 'the maw' er nog in? daar was ik iets van halverwege mee met mijn vorige gamepass periode :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Sagat Ik ben bang dat je hersenen zichzelf willen overtuigen dat je aankoop de juiste was. (wat het natuurlijk ook was overigens.) Of heb je de video calibration nu misschien beter/anders uitgevoerd?

En belangrijker: heb je alle tracks al op gold?

Edit helaas voor the Maw (leuk spel trouwens)

https://www.trueachieveme...x-game-pass-on-march-31st

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2019 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:19:
@Sagat Ik ben bang dat je hersenen zichzelf willen overtuigen dat je aankoop de juiste was. (wat het natuurlijk ook was overigens.) Of heb je de video calibration nu misschien beter/anders uitgevoerd?

En belangrijker: heb je alle tracks al op gold?
;)
Nee geen calibratie, misschien iets andere licht inval op de tv?

alle track on gold? ik heb gister 2 of 3 gold medals even gehaald, maar zit op de xb nog in de eerste set van bannen (op ps ben ik overigens niet echt heel veel verder :P heb de game ook alleen maar op xb vanwege games with gold )

the_maw:
nooooooooooooooo, nou moet ik die kopen of accepteren dat ik een niet afgeronde game heb in mijn lijst, oh wacht :+
Maar idd, de game ooit gestart omdat iemand issues had met achievements die niet doorkwamen, maar vond het stiekum best vermakelijk! Ook gewoon een vrolijke en lekker casual gamepje, is af en toe ook wel leuk!
(maar kan me niet voorstellen dat ik hem snel koop, hopen op gwg, of als ie in een sale komt voor onder 3 euro ofzo, dat heb ik er nog wel voor over)
/extreme gierigaard mode re-actived :>

[ Voor 28% gewijzigd door Sagat op 05-04-2019 13:25 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:21:
[...]

;)
Nee geen calibratie, misschien iets andere licht inval op de tv?

alle track on gold? ik heb gister 2 of 3 gold medals even gehaald, maar zit op de xb nog in de eerste set van bannen (op ps ben ik overigens niet echt heel veel verder :P heb de game ook alleen maar op xb vanwege games with gold )

the_maw:
nooooooooooooooo, nou moet ik die kopen of accepteren dat ik een niet afgeronde game heb in mijn lijst, oh wacht :+
Maar idd, de game ooit gestart omdat iemand issues had met achievements die niet doorkwamen, maar vond het stiekum best vermakelijk! Ook gewoon een vrolijke en lekker casual gamepje, is af en toe ook wel leuk!
(maar kan me niet voorstellen dat ik hem snel koop, hopen op gwg, of als ie in een sale komt voor onder 3 euro ofzo, dat heb ik er nog wel voor over)
/extreme gierigaard mode re-actived :>
Ook zonder patch kunnen games er wel iets beter uit zien op de X. Ik verwacht dat hij in ieder geval de 60 fps wel vast houdt, wat de base One niet altijd doet volgens DF. Verder geeft DF aan dat de base One op 900p draait... Ze zeggen niks over een adaptive resolutie, maar in principe zou dat ook nog kunnen, dat de game uit zichzelf al merkt dat er genoeg power over is om naar 1080p te gaan.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 09:13
Even mezelf quoten voor redenen:
wes- schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:18:
Ik ben zeer benieuwd naar de toekomst van Xbox Live Gold. Voorheen was Gold er alleen om online te spelen, nu zitten er maandelijks 4 games bij (welke veelal niet super interessant zijn)
Gamepass wordt steeds aantrekkelijker maar daarmee alleen kun je niet online spelen.

Het kan een paar kanten op gaan denk ik:

Xbox Live Gold wordt goedkoper, maar dan zonder maandelijkse games.
Xbox Live Gold wordt gefuseerd met gamepass, dwz dat je met gamepass ook online kan gamen.
Xbox Live Platinum / Plutonium? :) een 15 Eur abonnement welke Gold en gamepass bevatten.
https://mspoweruser.com/m...ss-ultimate-subscription/

[ Voor 5% gewijzigd door wes- op 05-04-2019 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-10 16:37
Hmm als dat echt komt dan neem ik dat zeker hoor. 1 abonnement met Xbox Live Gold en Gamepass. In het begin had ik nog zoiets van mehh, maar Gamepass is tegenwoordig toch echt wel een must. Puur om alleen al die vele games te kunnen spelen voor een lage prijs per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 19:20:
[...]

Geweldig dit ! :Y
Nu nog een abo voor 50 in de maand waarin alle games en dlc die digitaal beschikbaar zijn inbegrepen zitten !
Of op zijn minst de meeste toppers elke maand...
Ik vind het niet erg als er nog een paar games buiten vallen (indies bv), maar wil wel de grote uitgaven eruit halen...

Als ze Gold en Game Pass samen gaan voegen heb ik er weinig aan, gezien die beiden nog een lange tijd doorlopen :O

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 05-04-2019 19:43 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nu nog een abo voor 50 in de maand waarin alle games en dlc die digitaal beschikbaar zijn inbegrepen zitten !
Wat is er geweldig? Dat je voor 15 euro per maand gold (5) en gamepass (10) kan hebben. Dat is toch al zo?

Dat tweede. Ja dat zou mooi zijn. Maar de bundel van live en gamepass is alleen met flinke korting interessant. Want de prijzen tussen haakjes zijn veel te duur als je een klein beetje dit topic volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, de meeste mensen die een beetje aanbiedingen in de gaten houden betalen al een stuk minder dan 15 euro per maand voor de twee samen... Zelfs als ze er 14 euro per maand voor zouden maken dan is het nog niet interessant voor de koopjesjagers, maar heeft in ieder geval de trouwe klant die gewoon de standaardprijs betaalt nog iets van een voordeeltje. Anders is het niks anders dan een zeer licht gemakje in dat je maar één abonnement hebt in plaats van twee... Joepie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
Verwijderd schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 20:11:
[...]

Wat is er geweldig? Dat je voor 15 euro per maand gold (5) en gamepass (10) kan hebben. Dat is toch al zo?

Dat tweede. Ja dat zou mooi zijn. Maar de bundel van live en gamepass is alleen met flinke korting interessant. Want de prijzen tussen haakjes zijn veel te duur als je een klein beetje dit topic volgt.
Dit dus, dit bied dan geen voordeel, betaal je 180 euro per jaar. Nu zit ik op iets van 95 euro per jaar bij elkaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-10 16:30
Maar volgens mij doen jullie iets wat ook niet helemaal eerlijk is natuurlijk :) de discounted online prijzen vergelijken met de Retail Pricing...

Voor de mensen die allebei kopen is dit gewoon handig dat ze gelijk in een bundel kunnen kopen en tuurlijk dan is die 14.99 per maand niet zo bijzonder want dat is de normale pricing.

Maar net als met de normale gold/gamepass zal dit ook gewoon online aangeschaft kunnen gaan worden en zal die prijs een stuk lager liggen dan de 14.99 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-10 19:29
Sinds 2 dagen kan ik het menu niet meer openen met de grote x knop. Als ik eenmaal een game of app heb gestart zit ik dus vast. Dan moet de Xbox uit en weer aan om eruit te komen. Heb hem al even van het stroom afgehaald maar dat heeft niet geholpen. Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:02

sjaool

Every life should have 9 cats

wjsiebes schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 09:58:
Sinds 2 dagen kan ik het menu niet meer openen met de grote x knop. Als ik eenmaal een game of app heb gestart zit ik dus vast. Dan moet de Xbox uit en weer aan om eruit te komen. Heb hem al even van het stroom afgehaald maar dat heeft niet geholpen. Iemand een tip?
Heb je het ook al eens met een andere controller geprobeerd?

En anders helpt deze guide je misschien verder.

[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 06-04-2019 10:29 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

De vraag is of je straks nog wel alleen Gold kunt afnemen los van Gamepass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Het lijkt mij gek als dit straks niet meer zou kunnen. Sommige mensen willen alleen maar online gamen en hebben geen belang bij Gamepass.

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 07-04-2019 02:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Gisteren The Walking Dead: Michonne via de gamepass gedownload en uitgespeeld.

Hij is beduidend korter dan de andere TWD games van Tell Tale, en ook minder pakkend ofzo. Het verhaal gaat heel snel en behalve Michonne worden andere karakters nooit echt uitgediept omdat er ook niet echt tijd voor lijkt te zijn. Natuurlijk is de game korter als hij maar 3 eps heeft ipv de standaard 5, maar de chapters waren ook korter, soms maar 5 minuten (of net iets minder).

Tis wel een snelle 1000/1000 voor the achievement hunters onder ons, je krijgt ze allemaal door het spel uit te spelen, niets misbaars.

Beetje jammer wel, want de eerst TWD vond ik geweldig, de tweede vond ik ook goed. The Wolf Among Us en Borderlands (Tell Tale) waren toppers voor mij, Michonne was wat dat betreft wel een teleurstelling.

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
[...]

50 euro in de maand, ben je niet goed?! 8)7.

Dat is nog meer dan dat ik voor mijn internet betaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-10 08:06
Nazanir schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 12:38:
Gisteren The Walking Dead: Michonne via de gamepass gedownload en uitgespeeld.

Hij is beduidend korter dan de andere TWD games van Tell Tale, en ook minder pakkend ofzo. Het verhaal gaat heel snel en behalve Michonne worden andere karakters nooit echt uitgediept omdat er ook niet echt tijd voor lijkt te zijn. Natuurlijk is de game korter als hij maar 3 eps heeft ipv de standaard 5, maar de chapters waren ook korter, soms maar 5 minuten (of net iets minder).

Tis wel een snelle 1000/1000 voor the achievement hunters onder ons, je krijgt ze allemaal door het spel uit te spelen, niets misbaars.

Beetje jammer wel, want de eerst TWD vond ik geweldig, de tweede vond ik ook goed. The Wolf Among Us en Borderlands (Tell Tale) waren toppers voor mij, Michonne was wat dat betreft wel een teleurstelling.
Hier liggen ook nog teveel telltale games kwam ik achter... Heb dus ook nog even wat in te halen. Nu alleen nog de beperkende factor tijd zien op te lossen :P

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-10 16:37
Durf het bijna niet te zeggen, maar ik vermaak me toch best goed met The Elder Scrolls Online. Speel het sinds gisteren via Gamepass en het pakt me meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
uchiha tijntje schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 14:36:
[...]

Beetje kromme vergelijking :)

Als er een abbo komt waardoor ik alle games kan spelen die uitkomen voor een bedrag van tussen de 50 en 100 euro per maand (incl dlc) dan ben ik meteen om. Ik betaal namelijk per jaar wel meer aan games. :)
Net zo krom, die vergelijking ;).

Geef jij 1200 euro per jaar uit aan games? 8)7.

Ik weiger meer dan €10 per maand te betalen voor welke game of online dienst (mbt games), dan ook.

Uiteraard mag ieder het voor zich weten en bepalen. Persoonlijk gezien heb ik dat er niet voor over ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Segafreak83 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 16:11:
[...]

Net zo krom, die vergelijking ;).

Geef jij 1200 euro per jaar uit aan games? 8)7.

Ik weiger meer dan €10 per maand te betalen voor welke game of online dienst (mbt games), dan ook.

Uiteraard mag ieder het voor zich weten en bepalen. Persoonlijk gezien heb ik dat er niet voor over ;).
Hoezo krom? @justifire had het ober een dienst waarin alle games in zitten. Jij reageert erop. Ik reageer daar weer op en vergelijk het met mijn uitgaven per maand aan games. Niet aan andere zaken zoals internet of diesel :p

Ik denk dat ik gemiddeld wel tussen de 50 en 100 per maand kom ja. 1 grote release per maand en je bent er al... Het is mijn grootste hobby en ik kan het betalen, dus ik heb het er wel voor over :)

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-04-2019 17:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Vergeet niet dat als er ook gold bij inzit je alweer 40-60 euro hebt rechtgepraat :)

Verder zou ik niet zeker weten of ik het zou nemen. Alhoewel het misschien wel leuk is om even in een maandje tijd alle easy 1000g games uit te spelen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Net een mooie Xbox One X opgehaald, dus de One S kan naar de woonkamer en de One naar de slaapkamer. Wat echt een groot voordeel is is dat de externe 4TB schijf zonder meer gekoppeld en gebruikt kan worden inc. alle inhoud, valt me alles mee :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ik had via AliExpress van die telefoonhouders besteld. Lijken exact dezelfde als op news.xbox.com https://news.xbox.com/en-...or-how-and-when-you-play/. Zit verder goed in elkaar en past prima. Via de One Cast app op mijn iPhone kan ik nu ook het beeld van mijn xbox streamen en dat werkt echt goed.

Edit: linkje toegevoegd. 22 maart besteld. Vandaag geleverd.: https://nl.aliexpress.com...roductList_34885717.pic_2

Ik ben klaar voor Project X Cloud :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mgrqSDpUYvpbd5JDSrUSfiDs/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FEKMn4YdFVrgSUB7AjdNM1y3/full.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door MRE-Inc op 06-04-2019 22:48 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 17:34:
[...]

Hoezo krom? @justifire had het ober een dienst waarin alle games in zitten. Jij reageert erop. Ik reageer daar weer op en vergelijk het met mijn uitgaven per maand aan games. Niet aan andere zaken zoals internet of diesel :p

Ik denk dat ik gemiddeld wel tussen de 50 en 100 per maand kom ja. 1 grote release per maand en je bent er al... Het is mijn grootste hobby en ik kan het betalen, dus ik heb het er wel voor over :)
Ik kom daar ook bij lange na niet aan dus zo'n dienst zou voor mij ook niet interessant zijn, maar ik ben blij dat er wel mensen zijn die al die games tegen releaseprijzen kopen... jullie funden de ontwikkeling van al die leuke games zodat ik ze lekker in de diepe sales kan halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

uchiha tijntje schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 14:36:
[...]

Beetje kromme vergelijking :)

Als er een abbo komt waardoor ik alle games kan spelen die uitkomen voor een bedrag van tussen de 50 en 100 euro per maand (incl dlc) dan ben ik meteen om. Ik betaal namelijk per jaar wel meer aan games. :)
Maar dat betaal je wel aan games die je ook echt wil hebben. €50 per maand is wel erg veel hoor. Ik koop per jaar echt niet voor €600,- aan games. Laat staan dat ik elke game zou willen spelen. Gamepass is ook aan verloop onderhevig. Niet elke game is altijd beschikbaar. Het kan dus zomaar zijn dat je halverwege een game bent dat deze van Gamepass verwijderd wordt. Net als met series en films op Netflix. Een abonnement, wil het een succes worden, zal echt niet meer dan €15-20 per maand moeten kosten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
sjaool schreef op zondag 7 april 2019 @ 02:09:
[...]

Maar dat betaal je wel aan games die je ook echt wil hebben. €50 per maand is wel erg veel hoor. Ik koop per jaar echt niet voor €600,- aan games. Laat staan dat ik elke game zou willen spelen. Gamepass is ook aan verloop onderhevig. Niet elke game is altijd beschikbaar. Het kan dus zomaar zijn dat je halverwege een game bent dat deze van Gamepass verwijderd wordt. Net als met series en films op Netflix. Een abonnement, wil het een succes worden, zal echt niet meer dan €15-20 per maand moeten kosten.
Hij zegt ook alle games :)
Volgens mij moet je dat dus letterlijk nemen (of in ieder geval alle games die op Xbox uitkomen). En dan ook niet verdwijnen.
Voor de huidige vorm van gamepass zou 50 euro inderdaad veel te duur zijn. En die vorm waar alles in zit zou alsnog alleen voor de grootste kopers van nieuwe games interessant zijn inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Finraziel schreef op zondag 7 april 2019 @ 08:23:
[...]

Hij zegt ook alle games :)
Volgens mij moet je dat dus letterlijk nemen (of in ieder geval alle games die op Xbox uitkomen). En dan ook niet verdwijnen.
Voor de huidige vorm van gamepass zou 50 euro inderdaad veel te duur zijn. En die vorm waar alles in zit zou alsnog alleen voor de grootste kopers van nieuwe games interessant zijn inderdaad.
Ik denk dat een vorm waar alles in zou zitten onmogelijk is. Dit alleen al door de rechten op games etc. Je zit het nu al met films waarbij dit onmogelijk is. Ik vrees dan ook dat dit een utopie is. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sjaool schreef op zondag 7 april 2019 @ 09:11:
[...]

Ik denk dat een vorm waar alles in zou zitten onmogelijk is. Dit alleen al door de rechten op games etc. Je zit het nu al met films waarbij dit onmogelijk is. Ik vrees dan ook dat dit een utopie is. ;)
Het is misschien een utopie. Maar dat doet niets af aan de discussie dat als een dergelijk abbo zou bestaan ik en Justifire het graag zou willen afsluiten voor een dergelijk bedrag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:16
MRE-Inc schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 22:38:
Ik had via AliExpress van die telefoonhouders besteld. Lijken exact dezelfde als op news.xbox.com https://news.xbox.com/en-...or-how-and-when-you-play/. Zit verder goed in elkaar en past prima. Via de One Cast app op mijn iPhone kan ik nu ook het beeld van mijn xbox streamen en dat werkt echt goed.

Edit: linkje toegevoegd. 22 maart besteld. Vandaag geleverd.: https://nl.aliexpress.com...roductList_34885717.pic_2

Ik ben klaar voor Project X Cloud :D

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Kan je nog wel een headset aansluiten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

uchiha tijntje schreef op zondag 7 april 2019 @ 10:09:
[...]

Het is misschien een utopie. Maar dat doet niets af aan de discussie dat als een dergelijk abbo zou bestaan ik en Justifire het graag zou willen afsluiten voor een dergelijk bedrag. :)
Daar is iedereen gelukkig vrij in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryatzu schreef op zondag 7 april 2019 @ 11:37:
[...]

Kan je nog wel een headset aansluiten?
Ik zie de headset ingang naast de houder. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:16
Verwijderd schreef op zondag 7 april 2019 @ 13:06:
[...]

Ik zie de headset ingang naast de houder. :P
Top dankjewel! Ook besteld 👍

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Laatst gaf ik aan dat mijn elite controller het aan het begeven was. De rechter stick had stick drift waardoor ik om de 3 seconden mijn camera weer kon resetten. Als ik Tomb Raider aan het spelen zou zijn, zou ik als pervert gezien kunnen worden omdat ik om de 3 seconde haar "behind" wilde inspecteren…

Maar even teruggegaan naar de Mediamarkt. Had een filmpje gemaakt van de stick drift en kreeg direct mijn aankoopbedrag terug. Even in de winkel gekeken voor een nieuwe Elite, want ik kan niet meer terug naar de basic controller. Ze hadden geen zwarte meer liggen, maar wel een witte. Die ziet er strak uit! :D

Controller

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-04-2019 17:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:35:
Laatst gaf ik aan dat mijn elite controller het aan het begeven was. De rechter stick had stick drift waardoor ik om de 3 seconden mijn camera weer kon resetten. Als ik Tomb Raider aan het spelen zou zijn, zou ik als pervert gezien kunnen worden omdat ik om de 3 seconde haar "behind" wilde inspecteren…

Maar even teruggegaan naar de Mediamarkt. Had een filmpje gemaakt van de stick drift en kreeg direct mijn aankoopbedrag terug. Even in de winkel gekeken voor een nieuwe Elite, want ik kan niet meer terug naar de basic controller. Ze hadden geen zwarte meer liggen, maar wel een witte. Die ziet er strak uit! :D

[Afbeelding: Controller]
Nice! Ik vind die witte ook erg mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:11:
Mooiste is ook nog dat ik EN een nieuwe elite heb EN 30 euro terugkreeg omdat die in de aanbieding was :p
Wat een bizar goede service van MM zeg. Dat ding van je is anderhalf jaar oud en je hebt er duizenden uren mee gespeeld. Misschien moet ik die van mij ook eens mee terugbrengen. Alleen iets verzinnen over waarom MS zelf cola erin geschonken heeft. :)

Ik ben wel benieuwd naar hoe lang zo een witte Elite, wit blijft. Hij is inderdaad erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 7 april 2019 @ 19:09:
[...]

Wat een bizar goede service van MM zeg. Dat ding van je is anderhalf jaar oud en je hebt er duizenden uren mee gespeeld. Misschien moet ik die van mij ook eens mee terugbrengen. Alleen iets verzinnen over waarom MS zelf cola erin geschonken heeft. :)

Ik ben wel benieuwd naar hoe lang zo een witte Elite, wit blijft. Hij is inderdaad erg mooi.
Cola er overheen gieten zou misschien niet helpen :+ maar mijn oude witte 360 controller is ook gewoon nog wit en niet verkleurd of zo. Denk dat het dus wel goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 7 april 2019 @ 19:09:
[...]

Ik ga hem poetsen :+

Maar idd goede service. Nog een bizar nieuwtje dan... dit is de 2e controller die ik omruil... dus eigenlijk drie elites gehad voor de prijs van 1 minus nog eens 30 euro. Hopelijk houdt deze elite het weer even vol :p

Edit:

Mijn vorige elite heeft ook wel wat te lijden gehad…

-Trials Rising
-Sekiro
-Ashen
-Hollow Knight
-Dead Cells
-Crash Bandicoot

Dus hij mag rustig nu zijn laatste dagen doorbrengen….

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-04-2019 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
uchiha tijntje schreef op zondag 7 april 2019 @ 20:03:
[...]

Ik ga hem poetsen :+

Maar idd goede service. Nog een bizar nieuwtje dan... dit is de 2e controller die ik omruil... dus eigenlijk drie elites gehad voor de prijs van 1 minus nog eens 30 euro. Hopelijk houdt deze elite het weer even vol :p
Iedere anderhalfjaar een nieuwe elite controller van het geld van de 1e die je gekocht had _O- _O- _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sinner is leuk. Dank voor de tip @uchiha tijntje. Ook wel wat voor @justifire. Dat gezoek en gevecht met minions staat me altijd tegen bij de souls spellen. Dit is veel fijner. Bosses hakken. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 7 april 2019 @ 20:13:
Sinner is leuk. Dank voor de tip @uchiha tijntje. Ook wel wat voor @justifire. Dat gezoek en gevecht met minions staat me altijd tegen bij de souls spellen. Dit is veel fijner. Bosses hakken. })
justifire in "[XBO] Xbox One - Deel 6"
Had deze een half jaar terug al gespeeld, één woord : bagger.
En nu snel weer verder met Sekiro :)

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 07-04-2019 23:34 ]

Pagina: 1 ... 150 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.