[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 155 ... 159 Laatste
Acties:
  • 643.101 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MakkoF
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 13-06 14:20
Ivysaur schreef op maandag 13 mei 2019 @ 15:19:
Ik wacht even een weekje tot ik mijn salaris + vakantiegeld krijg en dan hopen dat die vent het nog op MP heeft staan. ;) Heb er zin in. Gisteren nog stiekem LO via Twitch gekeken. Meteen kippenvel. Alleen die bloom, oof. :P
je zou ook kunnen vragen aan 'die vent' op MP om 'm wellicht vast te houden voor jou - tot volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
@MakkoF Is al weg :( *Cries in LO-tranen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:31

Sagat

Is pappa x2!

Volgens mij niet heel moeilijk om een xboxje te vinden voor +- 130, ik zou zeggen ze gaan heel regelmatig weg via amazon voor 150, en dan nieuw!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:27
Ik heb een xbox one en game echt weinig erop. Maar echt elke keer moet ik weer een vervelende update van 20 min doen. Wat is dit voor iets slechts? Kan hij niet automatisch aan gaan ofzo.

Heb je post even wat aangepast, ik snap de frustratie, maar dit woordgebruik is niet nodig

[ Voor 28% gewijzigd door Sagat op 15-05-2019 09:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 337891

TweakerVincent schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 19:40:
Ik heb een xbox one en game echt weinig erop. Maar echt elke keer moet ik weer een vervelende update van 20 min doen. Wat is dit voor iets slechts? Kan hij niet automatisch aan gaan ofzo.
Wat een taalgebruik...

Als je hem op instant on zet bij settings dan gaat hij automatisch updaten.

[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 15-05-2019 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een xbox one en game echt weinig erop. Maar echt elke keer moet ik weer ee k*t update van 20 min doen. Wat is dit voor iets slechts? Kan hij niet automatisch aan gaan ofzo.
Nou dan game je er echt weinig op. Je kunt er inderdaad voor kiezen om instant on aan te zetten. Als je dat niet wil omdat je er zo weinig gebruik van maakt en het zonde is van de energie, tja dan heb je te maken met updates. En een beetje google kan ook geen kwaad.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-05-2019 20:04 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik heb een xbox one en game echt weinig erop. Maar echt elke keer moet ik weer ee k*t update van 20 min doen. Wat is dit voor iets slechts? Kan hij niet automatisch aan gaan ofzo.
Microsoft heeft gewoon een hekel aan je.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:27
Finraziel schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 22:07:
[...]

Microsoft heeft gewoon een hekel aan je.
Ze regelen maar snellere updates. Vind jij het normaal dat ik letterlijk 20 minuten moet wachten op een download/verify/install van een update? Ik wil gamen 1 x p maand oid. niet 20 minuten wachten. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

jabberwock

XBL:Jabberwocks

TweakerVincent schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 23:05:
[...]

Ze regelen maar snellere updates. Vind jij het normaal dat ik letterlijk 20 minuten moet wachten op een download/verify/install van een update? Ik wil gamen 1 x p maand oid. niet 20 minuten wachten. :'(
Elke week een update is toch snel? Dat jij steeds 20 minuten moet wachten is je eigen schuld, dan moet je je maar verdiepen in de opties die de xbox heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TweakerVincent schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 23:05:
[...]

Je hebt al antwoord gekregen, een die je ook makkelijk zelf had kunnen vinden...
Ik hoef werkelijk nooit op een updatende Xbox te wachten, ook niet nu ik er eigenlijk nauwelijks op game (sorry, een eh... ander platform heeft mijn aandacht even gevangen :+)
Nou kan ik me voorstellen dat als je maar één keer per maand speelt dat je hem misschien liever niet standby laat staan om updates te installeren, maar dan ligt het toch echt bij jezelf. Dan moet je iets beter plannen en de Xbox even wat eerder aanzetten.

Overigens als je je afvraagt waarom je geen medestanders vindt, bedenk je dat het in het algemeen gewoon niet handig is om in een willekeurig topic vol fans van een bepaald iets er met gestrekt been in te komen, iets te roepen wat een slecht product het wel niet is met een vraag er bij die je in 10 seconden op Google zelf had kunnen beantwoorden:
Knip lmgtfy link verwijderd =Xbox+automatically+install+updates
In elk forum over elk topic zou je niet bepaald met open armen ontvangen worden.

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 15-05-2019 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-05 00:38
De kleine van ons is gek van bouwen en heeft in de pc tijd planet coaster gespeeld en vraagt nu als er ook iets voor de Xbox one te koop is.

Na wat zoeken op internet kom ik alleen uit op Thrillville Xbox 360 game, wat niet zo goed er uitziet.

Helaas geen pc met grafisch kracht beschikbaar dus zoek een spel voor hem waar hij kan bouwen op de Xbox one.

Dit hoeft btw geen rollercoaster te zijn maar kan ook in de trend sim city.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

CallmeGod schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 08:47:
De kleine van ons is gek van bouwen en heeft in de pc tijd planet coaster gespeeld en vraagt nu als er ook iets voor de Xbox one te koop is.

Na wat zoeken op internet kom ik alleen uit op Thrillville Xbox 360 game, wat niet zo goed er uitziet.

Helaas geen pc met grafisch kracht beschikbaar dus zoek een spel voor hem waar hij kan bouwen op de Xbox one.

Cities Skylines zou iets kunnen zijn. Aven Colony is ook best ok maar dan flink simpeler. De andere die ik ken zijn een beetje meer kiddy (zoals zoo tycoon en civilisation voor de 360).

Je zou hier eens kunnen grasduinen tussen de als management benoemde spellen op trueachievements.com https://www.trueachievements.com/genre/Management Let wel het is zeker niet allemaal bouwen wat daar tussen staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

CallmeGod schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 08:47:

Spel voor kind, met bouwen = minecraft? of is ie daar al op uitgekeken? En misschien is surviving mars nog iets, bouwen in space, misschien net wat spectaculairder.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Anoniem: 337891 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 08:51:
[...]

Cities Skylines zou iets kunnen zijn. Aven Colony is ook best ok maar dan flink simpeler. De andere die ik ken zijn een beetje meer kiddy (zoals zoo tycoon en civilisation voor de 360).

Je zou hier eens kunnen grasduinen tussen de als management benoemde spellen op trueachievements.com https://www.trueachievements.com/genre/Management Let wel het is zeker niet allemaal bouwen wat daar tussen staat.
Ahh top ga ik eens kijken, Aven Colony ken ik ook nog niet dus even wat gameplay van kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
[quote]Sagat schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 09:00:
[...]

Spel voor kind, met bouwen = minecraft? of is ie daar al op uitgekeken? En misschien is surviving mars nog iets, bouwen in space, misschien net wat spectaculairder.
[/quote

Minecraft vindt hij helemaal niet leuk terwijl meeste kinderen dit weer geweldig vinden.

Surviving Mars kan een goed idee zijn, thnxs voor de tip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-06 01:02
CallmeGod schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 09:06:
[...]
Minecraft vindt hij helemaal niet leuk terwijl meeste kinderen dit weer geweldig vinden.

Surviving Mars kan een goed idee zijn, thnxs voor de tip.
Meer richting Planet Coaster heb je ook nog Zoo Tycoon en Jurassic World Evolution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Screamride heeft ook een bouw-component. En daarbij kun je aardig wat dingen kapot maken. 1 + 1 = 2 imo :+

Cities Skylines e.d. zou ik echter niet op Xbox aanraden. De pc-versie is echt zoveel makkelijker en uitgebreider. Plus veel goedkoper als je ook wat DLC wilt. Dan kun je op PC ook Poly Bridge, Besiege en andere indie toppers spelen. Crashtastic is ook zo'n game, al lijkt het me dat die ontwikkeling wel stil staat, maar de mechanics/physics zijn hilarisch.

Zoo Tycoon is vrij simpel maar ook wel geinig voor tussendoor (echter geen AAA game imo). Minecraft lijkt me duidelijk en wellicht Lego Worlds? Kerbal Space Program is ook nog 1 die je kunt kijken, al is ie ook op PC wat makkelijker te bedienen. Maar kan de geest prikkelen met het proberen van allerlei raketlanceringen. Kun je hem ook nog een uitdaging geven als zo min mogelijk brandstof gebruiken of naar de maan zonder boosters of minimaal een 4-traps raket.

[ Voor 31% gewijzigd door Martinspire op 15-05-2019 09:49 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Martinspire schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 09:46:
Screamride heeft ook een bouw-component. En daarbij kun je aardig wat dingen kapot maken. 1 + 1 = 2 imo :+

Cities Skylines e.d. zou ik echter niet op Xbox aanraden. De pc-versie is echt zoveel makkelijker en uitgebreider. Plus veel goedkoper als je ook wat DLC wilt. Dan kun je op PC ook Poly Bridge, Besiege en andere indie toppers spelen. Crashtastic is ook zo'n game, al lijkt het me dat die ontwikkeling wel stil staat, maar de mechanics/physics zijn hilarisch.

Zoo Tycoon is vrij simpel maar ook wel geinig voor tussendoor (echter geen AAA game imo). Minecraft lijkt me duidelijk en wellicht Lego Worlds? Kerbal Space Program is ook nog 1 die je kunt kijken, al is ie ook op PC wat makkelijker te bedienen. Maar kan de geest prikkelen met het proberen van allerlei raketlanceringen. Kun je hem ook nog een uitdaging geven als zo min mogelijk brandstof gebruiken of naar de maan zonder boosters of minimaal een 4-traps raket.
Of krijgt hij van jou een bijpassende game pc? ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Sagat schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 10:23:
[...]

Ik blijf mee lezen 😁😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-06 13:48
Had de remastered Borderlands gekocht, maar vind hem eigenlijk best pittig. Ben nog maar level 13, maar heb moeite met level 15 tegenstanders. Heb alle zij-missies ook al gedaan, maar zit toch echt vast met de verhaallijn (stuk waar je soort van ronde arena zon grote bad guy moet neerknallen). Haalt beetje plezier er uit voor mij.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:13

JSchut

.....

Wom schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 14:17:
Had de remastered Borderlands gekocht, maar vind hem eigenlijk best pittig. Ben nog maar level 13, maar heb moeite met level 15 tegenstanders. Heb alle zij-missies ook al gedaan, maar zit toch echt vast met de verhaallijn (stuk waar je soort van ronde arena zon grote bad guy moet neerknallen). Haalt beetje plezier er uit voor mij.
Bedoel je die Roid Rage Psycho? Met al die psycho's er omheen? Ik zou zorgen dat je hetzelfde level bent als hem. En de kleine Psycho's gebruiken voor een second wind.

Weet je zeker dat je alle side quests gedaan hebt? Er komen namelijk ook steeds quest bij op het bountyboard in Firestone. Ik heb hem net uitgespeeld en geen moment underleveled geweest. Op het laatst zelfs wat overleveled.

[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 15-05-2019 14:49 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Borderlands 1 is inderdaad wat minder polished op dat vlak nog, je moet zelf een beetje opletten dat je alle side quests activeert en in welke volgorde je ze doet. Op zich is het verschil in damage en health niet zo groot van bijvoorbeeld level 13 naar 15, maar je krijgt een penalty op je damage als je lager level bent dan je target. Zoals JSchut zegt, kijk goed of er nergens meer side quests zijn. Je kunt eventueel ook gewoon ergens gaan grinden, maar zou niet nodig moeten zijn.

Ik ben zelf nu level 22 (en zo'n 65% naar 23, op het karakter dat ik opnieuw gestart heb na de remaster bedoel ik dan) en zie dat ik 3 level 19 en 3 level 20 quests in te leveren heb (is even geleden weer dat ik gespeeld heb). Even rondgereden en alles ingeleverd, nu lvl 23,2 en volgende quest is weer level 20. Dat gaat meestal zo als je alles doet, dan ben je continu overleveld. Echter aan het begin van het spel is dat effect nog iets minder en dat is dan ook misschien wel het taaiste deel van het spel. Als je er echt moeite mee hebt en geen quests te doen hebt, gewoon even wat grinden... Als je quests blijft doen hoef je dat de rest van het spel niet meer te doen. Op level 13 zou je bijvoorbeeld Sledge's safe house een paar keer kunnen clearen. Of de Arid Hills (de area voor de safe house) als die nog te lastig is. Map exit naar Arid Hills is naast Shep Sanders, quest giver ten westen van Firestone.

Borderlands 1 kan ook nog iets harsher zijn dan 2 en TPS gelijk. Waar de latere games je aan het begin van het spel er echt makkelijk in laat komen kun je, afhankelijk van de RNG, in 1 bijna gelijk badasses tegenkomen waar je ook echt moeite mee kunt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Borderlands 1 is idd een stuk minder gepolished. Ben nu weer met Borderlands 2 begonnen en daar loop ik veel makkelijker doorheen.

Wat ik vooral heel storend vond aan deel 1 is dat je niet kan lopen tijdens fight for your life. En dat het beeld steeds donkerder wordt waardoor je effectief nog minder tijd hebt.

Heb echt heel veel zin in Borderlands 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 15:19:
Borderlands 1 is idd een stuk minder gepolished. Ben nu weer met Borderlands 2 begonnen en daar loop ik veel makkelijker doorheen.

Wat ik vooral heel storend vond aan deel 1 is dat je niet kan lopen tijdens fight for your life. En dat het beeld steeds donkerder wordt waardoor je effectief nog minder tijd hebt.

Heb echt heel veel zin in Borderlands 3!
Yup, in deel 3 kun je zo te zien weer beter bewegen. Ben ook wel benieuwd naar hoe dat "NPC's can revive you" ding gaat werken. Een van de meest frustrerende dingen als solo speler is toch als je ffyl raakt net als alle vijanden dood zijn, of dat ze wegrennen en achter cover gaan schuilen terwijl bij jou het licht uit gaat. Het klinkt alsof ze bij deel 3 wat beter hebben proberen rekening te houden met solo spelers.

Maar alsnog vind ik deel 1 persoonlijk zeker erg vermakelijk en de moeite waard :) ondanks dat ik ook bijvoorbeeld maar twee van de classes echt goed vind (Lilith en Mordecai...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik had hem ook gehaald, liep al iets eerder hier tegen aan (vanuit stadje waar je begint erom heen lopen die vijand, geloof dat hij 12 of 13 is en ik lager, frustrerend)

vroeger in coop uitgespeeld, scheelt, kan je ook revived worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 10:23:
[...]

Hmm, mja dan limiteer je jezelf wel enorm. En voor vrijwel alle sims heb je geen top machine nodig. Een grafische kaart van 3 generaties terug doet dat ook nog prima.
Maar goed, voor consoles zou ik eigenlijk alleen minecraft en lego worlds aanraden. Dat zijn spellen die met een controller prima spelen. Cities Skylines of andere strategie-titels zijn gewoon te onhandig en een aantal anderen zoals Zoo Tycoon zijn wat te simpel (al hangt dat weer van de leeftijd af). Screamride zit er ook nog wel bij, maar is qua bouwen ook nog wel redelijk beperkt.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Martinspire schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 16:20:
[...]
Hmm, mja dan limiteer je jezelf wel enorm. En voor vrijwel alle sims heb je geen top machine nodig. Een grafische kaart van 3 generaties terug doet dat ook nog prima.
Maar goed, voor consoles zou ik eigenlijk alleen minecraft en lego worlds aanraden. Dat zijn spellen die met een controller prima spelen. Cities Skylines of andere strategie-titels zijn gewoon te onhandig en een aantal anderen zoals Zoo Tycoon zijn wat te simpel (al hangt dat weer van de leeftijd af). Screamride zit er ook nog wel bij, maar is qua bouwen ook nog wel redelijk beperkt.
Denk dat het een kwestie van priotisering is, ik ben zelf echt wel dol op gamen maar mijn game pc is ook best verouderd. In plaats van alleen het pc platform kan ik nu op 3 console platformen backlog opbouwen :+
En tuurlijk, via 2e hands en/of zelf goedkope componenten uitzoeken kan je ook voor weining geld een pc kopen of vernieuwen....dus waar ik mee begon priotisering. wat per persoon verschillend is.

Maar mocht de liefde voor bouwgames/sims voor langere termijn zijn en wellicht daaruit voorvloeiend ook strategy games (rts/tbs) erbij komen, dan denk ik inderdaad ook dat de pc een goed zo niet het beste platform is voor zijn wensen. En je hebt dan inderdaad geen bleeding edge videokaart nodig.

btw misschien is viva pinata ook nog wel iets, ik dacht dat die ook bw comp was?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik heb hier in het topic even snel gezocht maar wat doe je nu precies aan een soort "ratelgeluid" dat uit een Xbox One S komt? Ik heb hier antwoorden gevonden zoals er eens langs de bovenkant op slaan of het negeren omdat het niet boven het geluid van de TV uitkomt. Dat laatste klopt op zich wel maar als ik 'n DVD of Bluray kijk of gewoon 'n spelletje speel en er is een stille passage, hoor je het wel redelijk goed.

Als je op de bovenkant op de grille wat gaat duwen is het geluid weg voor 'n half minuutje waarna het opnieuw terugkomt. Ik kan me herinneren dat m'n Xbox 360 ook zoiets had. Daar was het ook de ventilator of het meetrillen van de behuizing door de ventilator of HDD.

Kan ik het ding openschroeven en zelf ergens iets zachts tussen steken om het meetrillen tegen te gaan zonder dat dit mijn garantie om zeep helpt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

SanderL schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:46:
Ik heb hier in het topic even snel gezocht maar wat doe je nu precies aan een soort "ratelgeluid" dat uit een Xbox One S komt? Ik heb hier antwoorden gevonden zoals er eens langs de bovenkant op slaan of het negeren omdat het niet boven het geluid van de TV uitkomt. Dat laatste klopt op zich wel maar als ik 'n DVD of Bluray kijk of gewoon 'n spelletje speel en er is een stille passage, hoor je het wel redelijk goed.

Als je op de bovenkant op de grille wat gaat duwen is het geluid weg voor 'n half minuutje waarna het opnieuw terugkomt. Ik kan me herinneren dat m'n Xbox 360 ook zoiets had. Daar was het ook de ventilator of het meetrillen van de behuizing door de ventilator of HDD.

Kan ik het ding openschroeven en zelf ergens iets zachts tussen steken om het meetrillen tegen te gaan zonder dat dit mijn garantie om zeep helpt? :)
Ik heb dit ook gehad met m'n oude One S. Deze heb ik toen omgeruilt. De tweede had dit niet en was muisstil. Zelfde had ik ook met mijn One X. (Al had ik daar mee pech) Maar die ik nu heb ik gewoon prima.

Weet niet of het een nieuwe is en of je hem nog kunt omruilen? Weet niet of er een fix voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
JSchut schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:55:
[...]

Ik heb dit ook gehad met m'n oude One S. Deze heb ik toen omgeruilt. De tweede had dit niet en was muisstil. Zelfde had ik ook met mijn One X. (Al had ik daar mee pech) Maar die ik nu heb ik gewoon prima.

Weet niet of het een nieuwe is en of je hem nog kunt omruilen? Weet niet of er een fix voor is.
Hmm, ik heb 'm al omgeruild omdat ik het bij de eerste ook had. Daar deden ze trouwens erg moeilijk over in de winkel ondanks ik er zelfs 'n kort filmpje van gemaakt waarop het duidelijk te horen was. De teleurstelling was dan ook groot toen ik bij de tweede One S hier ook last van had. Wel iets minder, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

SanderL schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:58:
[...]

Hmm, ik heb 'm al omgeruild omdat ik het bij de eerste ook had. Daar deden ze trouwens erg moeilijk over in de winkel ondanks ik er zelfs 'n kort filmpje van gemaakt waarop het duidelijk te horen was. De teleurstelling was dan ook groot toen ik bij de tweede One S hier ook last van had. Wel iets minder, maar toch...
Dit heb ik met mijn One X gehad bij GameMania. De eerste was niet goed en die werd zonder controle omgeruild. De tweede maakte een rrrrr geluid en die wilde ze niet omruilen. Paar keer voor heen en weer gereden (45 mins rijden) Toen via Facebook contact opgenomen met GameMania en toen werd het netjes opgelost en kreeg ik een hoop extra games en korting voor het ongemak en werd hij zonder gezeur omgeruild. De derde One X was goed :)

De One S had ik tweedehands gekocht en via het replace programma van Microsoft omgeruild. Dan krijg je wel een refurbished.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 22:29
Bestaat er een mogelijkheid om bepaalde games op een soort van favorietenlijst te zetten en dat je een melding krijgt zodra deze in de aanbieding zijn?

Ik kom zie dit niet zo snel.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

steefje schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 15:49:
Bestaat er een mogelijkheid om bepaalde games op een soort van favorietenlijst te zetten en dat je een melding krijgt zodra deze in de aanbieding zijn?

Ik kom zie dit niet zo snel.
Zo ver ik weet niet in de Xbox omgeving. Je kunt het wel via trueachievements doen. Toevoegen aan je wishlist en dan notificaties aanzetten. Een beetje omslachtig. Ik kijk gewoon elke week naar de deals with gold. (dat is dan wel weer prima via diezelfde site)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ik gebruik de wishlist functie van de store op de Xbox zelf. (Klikken op het hartje bij een game in de store)
Als er een sale is bekijk ik deze lijst en kan ik snel zien of er een game bij zit die ik wil hebben.
Helaas krijg je geen email.

[ Voor 6% gewijzigd door Redje op 16-05-2019 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb wel zin om American Fugitive volgende week eens te bekijken, nu 16 euro in de store, ziet eruit als een leuke game tussendoor.

Wou eigenlijk Rage 2 vandaag oppikken maar wacht toch even wat patches af, bedacht me ook nog dat ik een aantal maanden geleden Titanfall 2 had gekocht voor 7.50 euro, gisteravond heel ff opgestart (de campaign) en dat speelde erg lekker weg en zag er ook qua graphics super uit zeg.

[ Voor 51% gewijzigd door Sipio op 17-05-2019 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Sipio schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 12:33:
Heb wel zin om American Fugitive volgende week eens te bekijken, nu 16 euro in de store, ziet eruit als een leuke game tussendoor.

Wou eigenlijk Rage 2 vandaag oppikken maar wacht toch even wat patches af, bedacht me ook nog dat ik een aantal maanden geleden Titanfall 2 had gekocht voor 7.50 euro, gisteravond heel ff opgestart (de campaign) en dat speelde erg lekker weg en zag er ook qua graphics super uit zeg.
Hier ook aan Rage 2 aan het twijfelen , maar ik ga het niet kopen. Koop hem wel keer als deze in de aanbieding is voor 20-30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
CallmeGod schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:49:
[...]

Hier ook aan Rage 2 aan het twijfelen , maar ik ga het niet kopen. Koop hem wel keer als deze in de aanbieding is voor 20-30 euro.
Ja dat is mijn insteek ook, beetje mixed meningen van mensen, als ik helemaal niks te spelen had had ik hem waarschijnlijk wel gekocht, al denk ik dat ik over 2 weken ook wel klaar ben met Titanfall 2 (campaign is niet zo lang dacht ik) en over 2 weken een lang weekend, ik denk dat ik dan toch Rage 2 wel oppik prijsdaling of niet, maar we zullen zien.

Zag dat Rage ook in game pass zat, mischien download ik die ook wel eerst nog even al verwacht ik daar ook niet echt een lange tijd aan te besteden, ben vaak nogal snel uitgekeken op games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Sipio schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:56:
[...]

Ja dat is mijn insteek ook, beetje mixed meningen van mensen, als ik helemaal niks te spelen had had ik hem waarschijnlijk wel gekocht, al denk ik dat ik over 2 weken ook wel klaar ben met Titanfall 2 (campaign is niet zo lang dacht ik) en over 2 weken een lang weekend, ik denk dat ik dan toch Rage 2 wel oppik prijsdaling of niet, maar we zullen zien.

Zag dat Rage ook in game pass zat, mischien download ik die ook wel eerst nog even al verwacht ik daar ook niet echt een lange tijd aan te besteden, ben vaak nogal snel uitgekeken op games.
Yup ik ken het gevoel, zelf ben ik heel erg kritisch in games.Het gaat snel vervelen of de game moet me erg boeien( bezig houden).

Division 2 is een goeie voorbeeld hiervan. Leuk spel tot lootsysteem maar tot max gearscore en dan niet meer aangeraakt.

Wacht met smart op Borderlands 3 , voor nu eigenlijk ben ik opzoek naar een leuke single game.
Maar omdat ik zo kritisch ben is het lastig om een spel te kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
@CallmeGod haha idd, in Division 2 ook iets meer dan 100 uur in zitten en ook alweer klaar mee eigenlijk, waren wel mooie uren daar niet van, ontzettend genoten van die game en zal hem wellicht over een tijdje best weer eens opstarten maar tot op heden geen drang.

Heb respect voor gamers die honderden uren aan 1 game kunnen besteden, ik zie het mijzelf echt niet doen, achievements halen e.d geef ik al helemaal niks om.

En ik ben op zich niet echt kritisch, als ik denk dat ik een game mooi ga vinden of er sowieso interesse in heb dan koop ik hem eigenlijk wel, trek me doorgaans dan ook vrij weinig aan van reviews e.d, iedereen verschilt toch van mening dus ik wil het dan vaak toch voor mijzelf uitmaken.

Vandaar dat Rage 2 hier ook sowieso komt maar heb nu nog wel even wat anders te spelen.

Borderlands 3 gaat hier ook zeker komen (y)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Wat is Hollow Knight toch ook een geweldige game. De graphics, de sfeer, de muziek, de gameplay, alles is gewoon pure klasse. Staat echt in mijn tot 5 van all time game. Wat een pareltje.

Net de game opnieuw uitgespeeld in 3 uur en 10 minuten. Ruim binnen de 5 uur voor de benodigde speedrun achievement. :) Even ter vergelijking. Mijn 112% complete savefile staat op 73 uur :)

Nu ga ik weer voor de steel soul achievement. Permadeath... Had laatst een run waarbij ik ongeveer 11 uur in de game zat, ga ik gewoon stom dood… :F

Iedereen die ook maar een klein beetje liefde voor goed gemaakte games heeft koopt deze game gewoon, ook al ga je hem nooit spelen… Dit soort developers moeten rijkelijk beloond worden.

Trailer voor diegenen die er nog nooit van gehoord hebben:

Kan niet wachten tot Hollow Knight: Silksong:

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-05-2019 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-06 15:08
uchiha tijntje schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 18:38:
Wat is Hollow Knight toch ook een geweldige game. De graphics, de sfeer, de muziek, de gameplay, alles is gewoon pure klasse. Staat echt in mijn tot 5 van all time game. Wat een pareltje.

Net de game opnieuw uitgespeeld in 3 uur en 10 minuten. Ruim binnen de 5 uur voor de benodigde speedrun achievement. :) Even ter vergelijking. Mijn 112% complete savefile staat op 73 uur :)

Nu ga ik weer voor de steel soul achievement. Permadeath... Had laatst een run waarbij ik ongeveer 11 uur in de game zat, ga ik gewoon stom dood… :F

Iedereen die ook maar een klein beetje liefde voor goed gemaakte games heeft koopt deze game gewoon, ook al ga je hem nooit spelen… Dit soort developers moeten rijkelijk beloond worden.

Trailer voor diegenen die er nog nooit van gehoord hebben:

[YouTube: Hollow Knight - Release Trailer]

Kan niet wachten tot Hollow Knight: Silksong:

[YouTube: Hollow Knight: Silksong - Reveal Trailer]
Thanks die ga ik eens proberen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

uchiha tijntje schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 19:23:
[...]

Veel plezier! Het is best een moeilijke game maar de voldoening is dan des te groter! :D

Vraag @exactor it maar! :)
Voor mij te moeilijk en dan vooral omdat als het niet lukt je zo veel tijd kwijt bent) om alle achievements te halen. Maar ik heb genoten van hem normaal uitspelen. Ik wil nog wel een paar dingen doen omdat het echt goed in elkaar steekt. Controls zijn super strak en audio/visueel ook dik in orde. Top spel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Heb ik al gezegd dat Hollow Knight echt een geweldig spel is?

Ligt het trouwens aan mij of komen er de komende maanden niet zo heel veel boeiende games uit? Enige wat ik nu zie is Layers of Fear 2 deze week (maar die ga ik niet op release kopen) en Crash Team Racing Nitro-Fueled in juni. Wolfenstein Youngblood heb ik mijn vraagtekens bij, omdat ik de laatste game echt een teleurstelling vond. Daarnaast in augustus Control, maar dit is helaas de 1e keer dat ik mijn twijfels heb bij een Remedy game op basis van wat ik nu weet van het spel...

Hoop dat de E3 flink wat los gaat maken. Ja ik kijk naar jou Ori, Cuphead en Tunic....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op maandag 20 mei 2019 @ 08:35:
zou morgen uit moeten komen, raar genoeg niet digitaal te pre-orderen...

[YouTube: Team Sonic Racing - Speed Up Trailer]
Hmm, lastig wat hier van te denken... Aan een kant, cool, de vorige was erg goed en de reviews zijn over het algemeen positief... maar, team racing? Really? Er is schijnbaar ook een free for all mode, maar toch is de game voornamelijk ingericht op dat team aspect. En dat lijkt me eigenlijk helemaal niks, als eerste over de finish en dan toch verliezen omdat je teammates het slecht gedaan hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:01:
[...]

Hmm, lastig wat hier van te denken... Aan een kant, cool, de vorige was erg goed en de reviews zijn over het algemeen positief... maar, team racing? Really? Er is schijnbaar ook een free for all mode, maar toch is de game voornamelijk ingericht op dat team aspect. En dat lijkt me eigenlijk helemaal niks, als eerste over de finish en dan toch verliezen omdat je teammates het slecht gedaan hebben...
De 360 versie deed ook al aan team racing volgens mij (coop racing tegen de computer) en als maar 1 van je team leden wint ga je verder...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeterM007
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 10:41
American Fugitive komt 24-5 uit. Ziet er toch wel leuk uit en voor die 20 euro's ga ik 'm wel halen. Mooi spel voor het weekend :)

YouTube: American Fugitive - Preview - Xbox One

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-06 23:48
PeterM007 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 20:28:
American Fugitive komt 24-5 uit. Ziet er toch wel leuk uit en voor die 20 euro's ga ik 'm wel halen. Mooi spel voor het weekend :)

YouTube: American Fugitive - Preview - Xbox One
Ik heb m van de week in de Shop gekocht/gepreorderd voor €15,99. Volgens mij is die prijs nog 1 of 2 dagen actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterM007
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 10:41
Gusev schreef op maandag 20 mei 2019 @ 20:35:
[...]

Ik heb m van de week in de Shop gekocht/gepreorderd voor €15,99. Volgens mij is die prijs nog 1 of 2 dagen actief.
Dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Finraziel schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:01:
[...]

Misschien iets voor de jongere gamers die ook veel squad based fortniten enzo?

Kweenie, ik was vroeger dol op mariokart en dit zou ik bij extension dus ook geweldig moeten vinden, maar het trekt me niet.....mk overigens ook niet meer, als je me zou laten kiezen zou ik denk ik nu nog steeds liever de snes versie dan de switch versie willen spelen :S

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Mijn god, ik zie in de sale van vandaag dat Hollow Knight voor minder dan 10 dollar te koop is... Goedkoper dan Jackbox Party Pack 3... Wat een belachelijke vertoning. Dat spel is minimaal 30 euro waard and then some.

Voor nog geen 10 dollar heb je een van de beste games van deze generatie te pakken!

Ik heb normaliter een hekel aan mensen die hun wil op willen leggen aan anderen, maar voor Hollow Knight maak ik een uitzondering! O-) BUY IT NOW! Zeker omdat het vervolg, Hollow Knight Silksong officieel enkel nog voor de PC en de Switch is aangekondigd. Dus laat zien dat gamers op de Xbox ook dit soort pareltjes waarderen. Dus… BUY IT NOW!!!

Mijn steelsoul 100% run gaat vooralsnog goed. Ben 8 uur onderweg en op ongeveer 2/3e van de game. Wel wat spannende momentjes gehad met de Colloseum gevechten… Vorige week een save game van 10 uur zien verdwijnen door 5 seconde onoplettendheid. Deze week ga ik ervan uit dat ik alle achievements heb gehaald. *O*

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-05-2019 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:04
heeft iemand een idee hoe je een xbox one s ( digital ) wat sneller kan maken? ( laden van het dashboard etc )

bij de standaard one s kon je nog de blue-ray cache legen maar dat kan niet meer :)

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:26:
Mijn god, ik zie in de sale van vandaag dat Hollow Knight voor minder dan 10 dollar te koop is... Goedkoper dan Jackbox Party Pack 3... Wat een belachelijke vertoning. Dat spel is minimaal 30 euro waard and then some.

Voor nog geen 10 dollar heb je een van de beste games van deze generatie te pakken!

Ik heb normaliter een hekel aan mensen die hun wil op willen leggen aan anderen, maar voor Hollow Knight maak ik een uitzondering! O-) BUY IT NOW! Zeker omdat het vervolg, Hollow Knight Silksong officieel enkel nog voor de PC en de Switch is aangekondigd. Dus laat zien dat gamers op de Xbox ook dit soort pareltjes waarderen. Dus… BUY IT NOW!!!

Mijn steelsoul 100% run gaat vooralsnog goed. Ben 8 uur onderweg en op ongeveer 2/3e van de game. Wel wat spannende momentjes gehad met de Colloseum gevechten… Vorige week een save game van 10 uur zien verdwijnen door 5 seconde onoplettendheid. Deze week ga ik ervan uit dat ik alle achievements heb gehaald. *O*
Ik koop hem als jij megaman koopt nah dat is flauw, dat gesprek hebben we al gehad.
Ik tik net tegen iemand dat ik vanaaf verwacht wat online te gaan knokken, maar dat als het niet doorgaat ik wsl iets ontspanneds als abzu ga spelen.......lekker chillen, nu toch ook weer zin n deze game (maar ja dan op de switch, sorry :> )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Waar is het mee te vergelijken?
Ori and the Blind Forrest?

Zoek nog wel een spelletje die ik kan spelen tot BL3 :o

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Famous schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 14:03:
[...]

Waar is het mee te vergelijken?
Ori and the Blind Forrest?

Zoek nog wel een spelletje die ik kan spelen tot BL3 :o
Het is inderdaad een soort Ori and the Blind Forest, namelijk een Metroidvania stijl game in een supermooie en gedetailleerde wereld dat vrij pittig is. Het ontdekken van de wereld en haar vijanden en NPC's is echt super goed gedaan. Enige is dat Hollow Knight ook best wel wat weg heeft van Dark Souls, als in het heeft best wel wat bosses, wat Ori in principe niet heeft. Maar de boss fights zijn super fair. Mede door de superstrakke controls, net zoals in Ori. Je moet de bosses echter wel leren kennen. :) Maar dat is onderdeel van de uitdaging en geeft een super goed gevoel als je ze eenmaal verslagen hebt.

Als je Ori leuk vond denk ik dat je voor 10 euro zeker geen miskoop pleegt!
Sagat schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 13:57:
[...]

Ik koop hem als jij megaman koopt nah dat is flauw, dat gesprek hebben we al gehad.
Ik tik net tegen iemand dat ik vanaaf verwacht wat online te gaan knokken, maar dat als het niet doorgaat ik wsl iets ontspanneds als abzu ga spelen.......lekker chillen, nu toch ook weer zin n deze game (maar ja dan op de switch, sorry :> )
Ik zat te kijken naar de prijs van Megaman 11, maar die is nog 30 euro. Als jij nu Hollow Knight koopt voor 10 euro op de Xbox en je attendeert mij erop wanneer Megaman 11 onder de 20 is dan koop ik hem direct.

[ Voor 41% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-05-2019 14:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 14:06:
[...]

Het is inderdaad een soort Ori and the Blind Forest, namelijk een Metroidvania stijl game in een supermooie en gedetailleerde wereld dat vrij pittig is. Het ontdekken van de wereld en haar vijanden en NPC's is echt super goed gedaan. Enige is dat Hollow Knight ook best wel wat weg heeft van Dark Souls, als in het heeft best wel wat bosses, wat Ori in principe niet heeft. Maar de boss fights zijn super fair. Mede door de superstrakke controls, net zoals in Ori. Je moet de bosses echter wel leren kennen. :) Maar dat is onderdeel van de uitdaging en geeft een super goed gevoel als je ze eenmaal verslagen hebt.

Als je Ori leuk vond denk ik dat je voor 10 euro zeker geen miskoop pleegt!

[...]

Ik zat te kijken naar de prijs van Megaman 11, maar die is nog 30 euro. Als jij nu Hollow Knight koopt voor 10 euro op de Xbox en je attendeert mij erop wanneer Megaman 11 onder de 20 is dan koop ik hem direct.
hahaha onverwacht maar ok, een man een man een woord en woord 8)
Blokker.nl Partner €  16.95
of voor een eurotje meer bij YGZ die ik net iets hoger heb zitten qua bekendheid.......als je het dan echt k*t vind kan je hem nog verkopen ook.....do we have a deal? :*)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 14:18:
[...]

hahaha onverwacht maar ok, een man een man een woord en woord 8)
Blokker.nl Partner €  16.95
of voor een eurotje meer bij YGZ die ik net iets hoger heb zitten qua bekendheid.......als je het dan echt k*t vind kan je hem nog verkopen ook.....do we have a deal? :*)
Een fysiek exemplaar? What the fuck, back to the 90's.... Maaaaar een man een man, een woord een woord. :)

Totale kostprijs: 16.95 EUR
Begunstigde: Blokker
U heeft betaald.

Morgen in huis.

Wel op de Xbox kopen he en niet stiekem op de PS4 of Switch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 14:43:
[...]

Een fysiek exemplaar? What the fuck, back to the 90's.... Maaaaar een man een man, een woord een woord. :)

Totale kostprijs: 16.95 EUR
Begunstigde: Blokker
U heeft betaald.

Morgen in huis.

Wel op de Xbox kopen he en niet stiekem op de PS4 of Switch :P
Op de switch heb ik hem al maar geeft niet, ondanks dat ik ze niet haal, ben ik wel een achievement liefhebber ;) Geef me een momentje...

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 14:45:
[...]

Op de switch heb ik hem al maar geeft niet, ondanks dat ik ze niet haal, ben ik wel een achievement liefhebber ;) Geef me een momentje...
De game is zo goed dat je hem dan naast de Xbox en Switch versie de PS4 versie ook wel kunt kopen :+

Wilde vandaag bijna de fysieke collectors edition kopen… Ziet er zeer slick uit, maar die komt enkel uit met de versies voor de PS4, Switch en PC. Echt what the fuck heeft de Xbox toch tegen zich dat daar dan geen fysiek exemplaar voor uitkomt...

[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-05-2019 14:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 14:45:
[...]

De game is zo goed dat je hem dan naast de Xbox en Switch versie de PS4 versie ook wel kunt kopen :+
Hey ik denk dat de meeste regulars hier al zoiets hebben van 'die gast twijfelt 100 jaar over het kopen van zijn games en consoles en nu in een keer zo maar een spel wat ie al heeft?' 8)7
Dus de ps4 versie laat ik nog even voor wat het is, maar wie weet, zeg nooit nooit :P
Echt what the fuck heeft de Xbox toch tegen zich dat daar dan geen fysiek exemplaar voor uitkomt...
Omdat de meeste xboxers zo denken over fysiek als jij :P

Maar ook besteld err gekocht. Geen idee of de swicht versie die ik al heb ook voidhart is! Dus iig waarschijnlijk bonus content ;)

Vanaaf als ik sp tijd heb zal ik spelen!
Zal ik ook ff fototje nemen + posten

edit, als sneak preview iig alvast mijn 'bonnetje'
Hello,
Thank you for shopping with us on Tuesday, May 21, 2019.
Any downloads you bought, except preorders, are available now.
Order *snip*
Hollow Knight: Voidheart Edition
( Team Cherry ) --- WTF?!
Quantity 1
€ 8,05
Subtotal
€ 8,05
VAT
€ 1,69
Total
€ 9,74

[ Voor 71% gewijzigd door Sagat op 21-05-2019 15:18 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
Voor de liefhebbers, er loopt nog een extra sale

https://www.trueachieveme...s-compatibility-sale-2019

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CallmeGod
Ook maar Hollow Knights gekocht voor €9,74.
Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 15:30:
Niet boos aankloppen als je teleurgesteld bent he :p Ik help graag als je vragen hebt!!
ehm wat is team cherry? het is toch geen pokemon met een leaf green en water blue ofzo?

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

joey82 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 13:56:
heeft iemand een idee hoe je een xbox one s ( digital ) wat sneller kan maken? ( laden van het dashboard etc )

bij de standaard one s kon je nog de blue-ray cache legen maar dat kan niet meer :)

alvast bedankt :)
Bij mij werkt alles snel als ik automatisch in loggen uit heb staan. Kost een paar seconde extra bij opstarten (vanwege handmatig moeten inloggen) maar zorgt voor snelheidswinst. Af en je account van je Xbox afgooien en opnieuw erop zetten doet ook wonderen. Deze top tips mede mogelijk gemaakt door @MAX3400 (y)

@uchiha tijntje heb jij aandelen Team Cherry eigenlijk? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 16:23:
[...]

Bij mij werkt alles snel als ik automatisch in loggen uit heb staan. Kost een paar seconde extra bij opstarten (vanwege handmatig moeten inloggen) maar zorgt voor snelheidswinst. Af en je account van je Xbox afgooien en opnieuw erop zetten doet ook wonderen. Deze toptops medemogelijk gemaakt door @MAX3400 (y)

@uchiha tijntje heb jij aandelen Team Cherry eigenlijk? :o
Als ik er een paar kon kopen zou ik dat doen. Wat een prachtige developer. Moet je nagaan dat dit hun eerste game was met een super klein team. En dan nagaan wat een troep een grote AAA developer per jaar soms uitbrengt. :p Daar zitten al meer mensen te werken aan het loot crate systeem dan aan de gehele game van Hollow Knight.

Ps. Ik vind wel dat ik korting verdien bij de aanschaf van hun volgende game :o

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-05-2019 16:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CallmeGod
uchiha tijntje schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 16:28:
[...]

Als ik er een paar kon kopen zou ik dat doen. Wat een prachtige developer. Moet je nagaan dat dit hun eerste game was met een super klein team. En dan nagaan wat een troep een grote AAA developer per jaar soms uitbrengt. :p Daar zitten al meer mensen te werken aan het loot crate systeem dan aan de gehele game van Hollow Knight.

Ps. Ik vind wel dat ik korting verdien bij de aanschaf van hun volgende game :o
Ik hoor al in dit topic een hele tijd Hollow Knights vallen, na vandaag heb je me toch over de streep getrokken tevens helpt de korting natuurlijk ook mee.

Mening komt later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Wou GTA4 kopen maar krijg de melding dat ik geen geldige betaal methode heb, vervolgens naar de optie gaan om dat aan te passen maar dan kan ik mijn adres gegevens niet compleet invullen omdat er alleen staten van de U.S staan en ik geen mogelijkheid heb om Nederland te kiezen, dacht eerst dat het lag aan het feit dat ik de xbox op Engelse taal heb staan maar veranderen naar taal en locatie Nederland mag niet baten.

Zal ergens wel iets missen maar hoe koop je zo'n game :7

Heb gewoon paypal gekoppeld en One X games kopen is geen probleem maar 360 games wil niet.

Via google zag ik al dat deze vraag al vaker gesteld is maar een duidelijk antwoord heb ik niet gevonden.

[ Voor 6% gewijzigd door Sipio op 21-05-2019 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:44

R.G

Game lijkt me helemaal niets de zoveelste 2d rotzooi haha 🙈🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Sipio schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 18:44:
[...]

Wou GTA4 kopen maar krijg de melding dat ik geen geldige betaal methode heb, vervolgens naar de optie gaan om dat aan te passen maar dan kan ik mijn adres gegevens niet compleet invullen omdat er alleen staten van de U.S staan en ik geen mogelijkheid heb om Nederland te kiezen, dacht eerst dat het lag aan het feit dat ik de xbox op Engelse taal heb staan maar veranderen naar taal en locatie Nederland mag niet baten.

Zal ergens wel iets missen maar hoe koop je zo'n game :7

Heb gewoon paypal gekoppeld en One X games kopen is geen probleem maar 360 games wil niet.

Via google zag ik al dat deze vraag al vaker gesteld is maar een duidelijk antwoord heb ik niet gevonden.
Als je een outlook/hotmail-adres gebruikt hebt voor je Xbox-account is mogelijk automatisch een US account gemaakt.

Misschien op een pc via account.microsoft.com je land/regio controleren in je profiel en je adres toevoegen aan het adresboek?
https://account.microsoft.com/profile/
https://account.microsoft.com/billing/addresses#/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
@MartijnS72 Idd een hotmail adres gebruikt, bedankt zal het eens verder uitzoeken (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Sagat schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 14:51:
[...]

Hey ik denk dat de meeste regulars hier al zoiets hebben van 'die gast twijfelt 100 jaar over het kopen van zijn games en consoles en nu in een keer zo maar een spel wat ie al heeft?' 8)7
Dus de ps4 versie laat ik nog even voor wat het is, maar wie weet, zeg nooit nooit :P

[...]
Ja, is inderdaad totaal niet des Sagat's! Lekker stel, jij en @uchiha tijntje

:P

Doe ook een duit in t potje: Cities Skylines besteld voor de One. Heb 'm al op de PS4 :+ maar sommige spellen moet je gewoon op beide platformen hebben (of alledrie) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Net begonnen maar je kan rechts/links/beneden alle kanten op gaan , ben zelf een perfectionist en wil niks overslaan. Wat is wijsheid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CallmeGod schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 19:43:
[...]

Net begonnen maar je kan rechts/links/beneden alle kanten op gaan , ben zelf een perfectionist en wil niks overslaan. Wat is wijsheid?
Je kunt in feite niets overslaan. Niets is eigenlijk missable aangezien je ten alle tijden van de game (zelfs na de eindbaas) overal kunt backtracken. Dus ik zou zeggen, ga lekker de wereld verkennen in je 1e playthrough en laat je vooral verrassen door de wereld.

Een paar tips, koop altijd maps en unlock stag stations als je dat kunt. Dat geeft veel rust en inzicht in de wereld en de opbouw van de wereld. Want de gehele wereld is echt interconnected.

Echter als je meer guidance wilt over de wereld en volgorde. Er zijn echt ontzettend goede wiki's die je volledig meenemen in een volledige playthrough, waarbij je niets mist. :)

https://steamcommunity.co...filedetails/?id=936948247

Wel zonde om die nu al in je 1e playthrough te gebruiken, maar dat is je eigen keuze natuurlijk :)

Zelf heb ik net de steelsoul mode in 10 uur op 100% uitgespeeld. Moet nu nog 1 achievement unlocken en heb ik alles gehaald. :) Die komt morgen denk ik wel.
R.G schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 19:24:
[...]

Game lijkt me helemaal niets de zoveelste 2d rotzooi haha 🙈🙈
En wat vindt R.G. dan geweldige games :)

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-05-2019 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:44

R.G

uchiha tijntje schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 21:38:
[...]

Je kunt in feite niets overslaan. Niets is eigenlijk missable aangezien je ten alle tijden van de game (zelfs na de eindbaas) overal kunt backtracken. Dus ik zou zeggen, ga lekker de wereld verkennen in je 1e playthrough en laat je vooral verrassen door de wereld.

Een paar tips, koop altijd maps en unlock stag stations als je dat kunt. Dat geeft veel rust en inzicht in de wereld en de opbouw van de wereld. Want de gehele wereld is echt interconnected.

Echter als je meer guidance wilt over de wereld en volgorde. Er zijn echt ontzettend goede wiki's die je volledig meenemen in een volledige playthrough, waarbij je niets mist. :)

https://steamcommunity.co...filedetails/?id=936948247

Wel zonde om die nu al in je 1e playthrough te gebruiken, maar dat is je eigen keuze natuurlijk :)

Zelf heb ik net de steelsoul mode in 10 uur op 100% uitgespeeld. Moet nu nog 1 achievement unlocken en heb ik alles gehaald. :) Die komt morgen denk ik wel.

[...]

En wat vindt R.G. dan geweldige games :)
Niet veel actually haha, BioShock infinite heeft me vroeger in een playthrough achter mekaar gekregen wat ik herriner

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-06 15:08

Ok, ik heb hem gekocht :D Goede verkoper ben je ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:02

LopeZ

Too much is never enough

Ik heb hem ook gekocht :>

Zal nog even duren voor ik er aan begin want ik heb Bastion bijna op 100%.
Volgens mij zijn die redelijk van hetzelfde genre?

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Hahaha, nou misschien moet ik dan toch een carriere switch maken naar sales... :P

Bastion heb ik ook ooit gespeeld, maar dat was volgens mij nog ooit op de 360 als ik het me goed herinner. Hollow Knight is wel een echte 2D platformer en minder "hack&slash".

Het enige nadeeltje van Hollow Knight is, is dat je in het begin wellicht overweldigd wordt door de mogelijkheden in routes, althans dat lijkt zo, want eigenlijk is er in het begin maar 1 of 2 echte routes die je verder brengen. Soms denk je, ik moet daarheen maar die jump kan ik niet maken, hoe kom ik daar dan?!?! Het is een metroidvania game, dus later unlock je abilities waar je bijvoorbeeld wel die jump mee kunt maken.

Verder wat tips:
-Luister goed naar de NPC's ook al zijn het soms cryptische berichten en koop altijd maps als je kunt. Je ziet soms van die A4tjes op de grond liggen en hoor je iemand die aan het neurien is. Dat is de verkoper van de maps en zit soms goed verstopt.
-Als je ooit Commander Keen hebt gespeeld weet je wat ik bedoel, maar anders als tip. Je kunt op spikes pogo'en met je nail. :) Vergt wel wat timing, maar zorgt wel soms voor wat handige shortcuts.
-Zoek ieder hoekje goed uit. Dit levert vaak wat Geo (de currency) op en ook nieuwe abilities en perks. Die perks kun je selecteren als je op een bench rust en op 'back' drukt op je controller.
-Rust altijd uit op een bench. Deze zijn vaak te vinden voor eindbazen, zodat als je doodgaat, en dat ga je :), je niet ver hoeft te lopen tot je weer een poging kan doen :P
R.G schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 23:33:
[...]
Niet veel actually haha, BioShock infinite heeft me vroeger in een playthrough achter mekaar gekregen wat ik herriner
Dus je opmerking over 2D rotzooi kan ik eigenlijk prima vergelijken met iemand die niet van voetbal houdt en zegt: wat is dat voor debiele sport, 22 man die achter een bal aanlopen? :)

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-05-2019 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:34

Meneer iCy

swarma

LopeZ schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 06:45:
[...]

Ik heb hem ook gekocht :>

Zal nog even duren voor ik er aan begin want ik heb Bastion bijna op 100%.
Volgens mij zijn die redelijk van hetzelfde genre?
O Bastion, dat spel wat ik ooit op de pc wou beginnen maar nooit ben begonnen. Hoe heet dat andere spel in ongeveer dezelfde genre en van dezelfde makers?

Denk dat ik die 2 ook maar ga aanschaffen voor de xbox.

Edit: Transistor!

Maar die is er niet voor de xbox.

[ Voor 5% gewijzigd door Meneer iCy op 22-05-2019 08:23 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
Heb gisteren in de 360 BC sale Splintercell Blacklist en Red Alert 3 gekocht. Splinter Cell vond ik altijd een heerlijke serie. Blacklist was mijn persoonlijke favoriet dus die ga ik nu nogmaals spelen.
Een goede RTS mis ik sowieso op de console dus ga het eens proberen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

steefje schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 08:58:
Heb gisteren in de 360 BC sale Splintercell Blacklist en Red Alert 3 gekocht. Splinter Cell vond ik altijd een heerlijke serie. Blacklist was mijn persoonlijke favoriet dus die ga ik nu nogmaals spelen.
Een goede RTS mis ik sowieso op de console dus ga het eens proberen.
Red Alert:
Hrmmm, ik vond dat een leuke serie, maar hoe speel je het zonder muis? Of heeft het spel daar een oplossing voor? Of gebruik je een adapter om die dan alsnog te gebruiken? Of ben ik heel ouderwets in dat ik vind dat rts met muis (en dan eigenlijk ook met tobo) moet?
===============
2d troep:
One mans thrash is another mans treasure, gaat vaak op bij games. Maar voor mij nog altijd 2d liever dan 3d. En genoeg vette games in 3d hoor, maar als ik moest kiezen dan altijd 2d, al hoewel ik dingen als race games en iets als diablo dan ook tot 2d reken.......gelukkig hoef ik niet te kiezen en kan ik aan beide kanten de 'krenten uit de pap' halen.

An sich snap ik het dan wel weer dan mensen zaken als 'pixeltroep' gaan benoemen als er bewust een nes stijl gebruit word, zo heb ik laatst even Castlevania bloodstained curse of the moon gespeeld en daar vielen de gfx me idd even tegen, maar na tijdje merk ik het niet meer, ben niet heel ver gekomen, maar dat was meer omdat de eerste (wederom mid level wellicht) boss me zwaar in de pan hakte :P

Hollow Knight:
Ik heb gister dus wel weer genoten van Hollow Knight, enige dat me tegenviel is dat ik voor de eerst baas geen achievement kreeg (en ik west het patroon nog, dus hij heeft me niet een keer kunnen raken 8) ) maarwellicht is het gewoon maar een sub/mid level boss ofzo
spoiler:
Je speelt er wel zo'n 'rups' mee vrij

En ja, tunnel systeem blijft pittig, bij mijn switch save game idd al een map kunnen kopen, dat scheelt behoorlijk. Al hoewel dat echt zo'n game is dat als je fanatiek speelt je echt wel de routes gaat onthouden....nu nog tijd vinden ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Sagat schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 10:24:
[...]

Red Alert:
Hrmmm, ik vond dat een leuke serie, maar hoe speel je het zonder muis? Of heeft het spel daar een oplossing voor? Of gebruik je een adapter om die dan alsnog te gebruiken? Of ben ik heel ouderwets in dat ik vind dat rts met muis (en dan eigenlijk ook met tobo) moet?
===============
Nope ik ga het zelf met controller spelen, zal zeker niet ideaal zijn. Ben wel benieuwd.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 10:24:
2d troep:
One mans thrash is another mans treasure, gaat vaak op bij games. Maar voor mij nog altijd 2d liever dan 3d.
En anders maar hopen op backwards compatibility voor Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball, veel Double D's in 3D, hoeveel D wil je hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Finraziel schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 10:48:
[...]

En anders maar hopen op backwards compatibility voor Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball, veel Double D's in 3D, hoeveel D wil je hebben :+
d en meer d's:
Om een oud collega te citeren....dat zijn geen gewone cups dat zijn europa cups daar! 'badumm tssssssssss' -O-

Maar idd, fighting games en boobies, zou mijn favo game ever moeten zijn, zag toevallig laatst mijn x360 versie nog in de kast liggen, zat nog te denken om hem ff te spelen.
steefje schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 10:45:
[...]

Nope ik ga het zelf met controller spelen, zal zeker niet ideaal zijn. Ben wel benieuwd.
Ben wel benieuwd hoe je het gaat vinden, en een 'echte' gamer moet alle uitdagingen aankunnen, mits het maar leuk is voor de desbetreffende speler, zo doe ik heel heel heeeeeeeeeeel af en toe super crate box op mijn telefoon terwijl ik weet dat ik me daar dan door erger aan de touch controls :+

Ik neem aan dat de makers er ook wel over gedacht hebben om dit enigsinds speelbaar te houden, en als je niet kan of wil spelen op pc moet je wat :)

[ Voor 36% gewijzigd door Sagat op 22-05-2019 11:17 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:34

Meneer iCy

swarma

uchiha tijntje schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 16:19:
Outer wilds komt 30 mei naar gamepass! Interessante game! Een jaar later dan gepland weliswaar :p

Hieronder 10 min gameplay clip:

[YouTube: Outer Wilds: 10-Minute Gameplay Walkthrough]

Maakte vorig jaar onderdeel uit van de mixpot E3.
Betekend dat de mix potters hem dan wel krijgen? :+

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Pagina: 1 ... 155 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.