[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 105 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.253 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-10 16:56

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Verwijderd schreef op woensdag 5 september 2018 @ 14:13:
Zijn er op korte termijn nog leuke aanbiedingen te verwachten voor de Xbox one X? Ik neig naar een upgrade vanaf mijn normale One.

Black friday valt te verwachten maar dat duurt nog wel even (eind november).
Ik zeg doen.
Heb nu 2 weken een upgrade naar de Xbox One X met 43" 4K monitor -> WAUW wat een verschil.
Zal straks kijken of ik wat foto's kan plaatsen.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
crzyhiphopazn schreef op woensdag 5 september 2018 @ 15:29:
[...]

Ik zeg doen.
Heb nu 2 weken een upgrade naar de Xbox One X met 43" 4K monitor -> WAUW wat een verschil.
Zal straks kijken of ik wat foto's kan plaatsen.
Ik heb vorig weekend mijn oude One ingeruild bij Game Mania en daarbij €150 korting gekregen op een One X. Die actie loopt - in BE toch - tot en met 08/09.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

quorumz schreef op woensdag 5 september 2018 @ 18:55:
met xbox one x enhanced :)

Lego Harry Potter Collection

[afbeelding]
Meh. Ook al is het Xbox One X enhanced, het ziet er blokkerig uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-10 11:28
Iemand spel onrush al gespeeld?
Ben benieuwd als dit spel beetje leuk is.
Natuurlijk ga ik straks Forza Horizon 4 kopen maar tot die tijd leuke vermaker?

Deze week Strange Bridage gespeeld erg leuk spel maar ben bij laatste missie dus dan wachten op de DLC .

Me zoon heeft vandaag even Snake pass gespeeld en het lukte hem nog aardig ook.
Leuk spel voor kids , al denk ik wel dat hij dadelijk na meerdere levels wat uitdagender wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CallmeGod schreef op woensdag 5 september 2018 @ 19:56:
Iemand spel onrush al gespeeld?
Ben benieuwd als dit spel beetje leuk is.
Natuurlijk ga ik straks Forza Horizon 4 kopen maar tot die tijd leuke vermaker?

Deze week Strange Bridage gespeeld erg leuk spel maar ben bij laatste missie dus dan wachten op de DLC .

Me zoon heeft vandaag even Snake pass gespeeld en het lukte hem nog aardig ook.
Leuk spel voor kids , al denk ik wel dat hij dadelijk na meerdere levels wat uitdagender wordt.
ja we hadden hem ook al in 8 uur uitgespeeld. level 1 en 2 hebben we al opnieuw gedaan om alle dingen te zoeken en straks voor achievement met elk karakter een level.. alle wapens kopen is een beetje grinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
quorumz schreef op woensdag 5 september 2018 @ 22:19:
[...]

ja we hadden hem ook al in 8 uur uitgespeeld. level 1 en 2 hebben we al opnieuw gedaan om alle dingen te zoeken en straks voor achievement met elk karakter een level.. alle wapens kopen is een beetje grinden
Ja dat was ook me volgend stap ben beetje aan het sparen om laatste wapen te kunnen unlocken. Maar moet niet zo moeilijk zijn 55.000.

Maar om keer op keer alle levels te doen Nja dat gaat vervelen.
Dus hopen extra levels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CallmeGod schreef op woensdag 5 september 2018 @ 23:07:
[...]

Ja dat was ook me volgend stap ben beetje aan het sparen om laatste wapen te kunnen unlocken. Maar moet niet zo moeilijk zijn 55.000.

Maar om keer op keer alle levels te doen Nja dat gaat vervelen.
Dus hopen extra levels.
ja in je 1tje haal je meer geld op..met zijn2 en moet je delen..(kan je nagaan als je met zijn 4en speelt)..
ja ach.. hou wel van dingen zoeken.. you tube filmpje ernaast, je voor je hoofd slaan van oh daar?..

zo kan je vaak toch net wat meer uit een spel halen

• CallmeGod
quorumz schreef op donderdag 6 september 2018 @ 06:38:
[...]

ja in je 1tje haal je meer geld op..met zijn2 en moet je delen..(kan je nagaan als je met zijn 4en speelt)..
ja ach.. hou wel van dingen zoeken.. you tube filmpje ernaast, je voor je hoofd slaan van oh daar?..

zo kan je vaak toch net wat meer uit een spel halen
Klopt wel, ik speel btw vaak gewoon lekker alleen. Dit vanwege de rush die online gamers meestal hebben en als een speer door level sprinten.

Tsjah dan mis ik alle secrets.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-10 12:14

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Voor wie vroeger, zoals ik, Paperboy heeft gespeeld....

https://majornelson.com/2...ws-10-xbox-play-anywhere/

Heb deze maar gekocht voor de tijd dat ik geen tijd heb om BF5 te spelen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Met Dishonord 2 begonnen maar vind het best een lastige game eigenlijk. Ook wordt je redelijk in het diepe gegooid gevoelsmatig, dus ben nog een beetje zoekende. Grafisch wel een prettige game om te zien, heel eigen sfeer. En draait als een zonnetje op de Xbox :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Wom schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:14:
Met Dishonord 2 begonnen maar vind het best een lastige game eigenlijk. Ook wordt je redelijk in het diepe gegooid gevoelsmatig, dus ben nog een beetje zoekende. Grafisch wel een prettige game om te zien, heel eigen sfeer. En draait als een zonnetje op de Xbox :)
ja dishonored 1 / dishonored 2 zijn naar mijn mening te moeilijk, denk dat het % spelers wat ze uitspeelt best klein is.. dishonored 2 death of the outsider ben ik wel door heen gekomen (heeft veeeeel mooiere graphs). Prey van hun is ook te pittig..deel 1 had ik eindelijk uitgespeeld, wilde ik aan de dlc beginnen, hoe kansloos moeilijker werd dat nog...(leek op 100% stealth spelen wat ik niet wil)

voor even tussendoor is het dan te moeilijk en ik vind dat je teveel bezig bent met niet dood gaan ipv het verhaal te kunnen genieten..snap niet dat een ontwikkelaar daar niets mee doet..

[ Voor 8% gewijzigd door quorumz op 06-09-2018 12:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

quorumz schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:41:
[...]

ja dishonored 1 / dishonored 2 zijn naar mijn mening te moeilijk, denk dat het % spelers wat ze uitspeelt best klein is.. dishonored 2 death of the outsider ben ik wel door heen gekomen (heeft veeeeel mooiere graphs). Prey van hun is ook te pittig..deel 1 had ik eindelijk uitgespeeld, wilde ik aan de dlc beginnen, hoe kansloos moeilijker werd dat nog...(leek op 100% stealth spelen wat ik niet wil)

voor even tussendoor is het dan te moeilijk en ik vind dat je teveel bezig bent met niet dood gaan ipv het verhaal te kunnen genieten..snap niet dat een ontwikkelaar daar niets mee doet..
Het zijn stealth/exploration games waar fans met trial en error doorheen gaan. Ik kan er van genieten, al gebruik ik wel guides voor de meer random achievements en escapades.

Prey vond ik wel te ver door slaan hierin. Ik snapte niet wat uberhaupt de bedoeling was. Laat staan waar ik heen moest en hoe ik die rare beesten fatsoenlijk moest slopen. Vond de futuristische setting ook niet zo interessant. Ben na een uurtje of 5 maar gekapt. Dishonered daarentegen vind ik echt goed. (Deel 1 is wel veel beter dan 2 en Death of an Outsider is te makkelijk om doorheen te rennen.)

Deus Ex zit in hetzelfde straatje als je besluit om stealth te gaan. Ook bij die ben ik het met je punt eens: te ingewikkeld om even tussendoor te spelen. Als ik aan zo een grote game begin, speel ik ook niks anders tot het klaar is. Anders heb ik geen idee meer hoe het werkt en wat ik moet doen.
Wom schreef op donderdag 6 september 2018 @ 12:14:
Beginnersuitleg met lichte spoilers

spoiler:
In het begin van Dishonered 2 kun je gewoon naar de objective markers toelopen terwijl je af en toe achter een muurtje wacht en kijkt hoe de guards lopen. Als je voor het eerst in een geelachtig verboden gebied komt (twee dudes bij een hek), zou ik langs de zijkanten van het level stealthen. Zeg maar een grote L maken. Als het je gelukt is om terug op het schip te komen, lukt de rest daarna wel.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2018 12:55 ]

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 24-10 11:56
[...]

Oei,
Enkel Death of the Outsider gespeeld en vond die net oké qua moeilijkheidsgraad.
1 & 2 nu ook aangeschaft. Hoop dat die mij dan gaan lukken. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 08:45
Ik heb Dishonored 2 een tijd gespeeld toen hij net uit was en toen gestopt, waarschijnlijk omdat er weer een nieuw spel voorbij kwam. Paar weken terug weer opgepakt en afgelopen weekend uitgespeeld (low chaos, met Emily). Daarna begonnen met New Game+ (high chaos, met Corvo). Ik heb wel het idee dat het met Corvo wel wat lastiger lijkt te zijn (kan ook aan de gekozen powers liggen, Blink komt volgens mij minder ver dan Far Reach). Het is wel een spel dat combat enigszins bestraft en daar moet je dus ook naar (willen) spelen.

Xbox Live: Chevalric

Verwijderd

JSchut schreef op woensdag 5 september 2018 @ 14:18:
[...]

Je kan hem inruilen bij game mania ;)

Voor een oude One krijg je nog € 150,-

Ik heb mijn One S ingeruild voor € 190,- en heb een Shadow of Tombraider One X bundel gepreorderd.

https://www.gamemania.nl/info/inruilactieXboxOneX
Er staat in de voorwaarden dat PUBG aanwezig moet zijn. Had je deze? Vind het een beetje zonde om een spel aan te schaffen puur voor een inruilactie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 6 september 2018 @ 16:01:
[...]

Er staat in de voorwaarden dat PUBG aanwezig moet zijn. Had je deze? Vind het een beetje zonde om een spel aan te schaffen puur voor een inruilactie.
:+
Je ruilt je oude console in op een Xbox One X, waar PUBG gratis bij geleverd wordt.
Zie trouwens dat je bij inruil van een PS4 Pro maar €169,- hoeft bij te betalen, no-brainer !
(checkerboard 4K -> native 4K)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:40

JSchut

.....

Verwijderd schreef op donderdag 6 september 2018 @ 16:01:
[...]

Je hoeft zelf niet PUBG in te leveren.

Je levert je console in (met controller, stroomkabel en hdmi kabel) en je krijg met bijbetaling een one x terug.

Er staat in de voorwaarden inderdaad dat het alleen geldt op de losse X of de bundle met PUBG. (Beide zelfde prijs 499)

Maar ze lieten mij de Tomb Raider bundel reserveren. Ook dezelfde prijs van 499. Heb ook al gelezen dat anderen de Forza 4 bundel konden bestellen met deze actie.

[ Voor 19% gewijzigd door JSchut op 06-09-2018 16:53 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:54
quorumz schreef op donderdag 6 september 2018 @ 17:00:
hmm dat is minder, vpn turkije lijkt nu ook niet te werken, geen idee of het nog komt doordat live nog steeds enkele issues heeft. (begreep ook dat 1 van de MS Azure locaties plat lag afgelopen week)
Zijn volgens mij nog wel problemen (datum op de status pagina is ook veranderd)

Zie wel een “enter method” waarbij je in de betaling de enter toets ingedrukt houdt totdat je er doorheen bent. Heb die zelf nog niet getest. (VPN is daarbij ook niet nodig)
[...]

Ik heb alleen Dishonored 1 gespeeld nog, maar vond die zeker niet te moeilijk en ik ben toch echt niet zo'n pro player die alles op standje allermoeilijkst speelt. Maar het helpt waarschijnlijk wel dat ik als ik de keuze heb sowieso altijd stealthy probeer te spelen. Als je dat niet gewend bent zal het wel een stuk lastiger zijn.
De game heeft trouwens wel difficulty settings toch? Hielp het niet om op easy te spelen?

Gamertag: FinrazielNL

Finraziel schreef op donderdag 6 september 2018 @ 18:53:
[...]

Ik heb alleen Dishonored 1 gespeeld nog, maar vond die zeker niet te moeilijk en ik ben toch echt niet zo'n pro player die alles op standje allermoeilijkst speelt. Maar het helpt waarschijnlijk wel dat ik als ik de keuze heb sowieso altijd stealthy probeer te spelen. Als je dat niet gewend bent zal het wel een stuk lastiger zijn.
De game heeft trouwens wel difficulty settings toch? Hielp het niet om op easy te spelen?
De games hebben idd easy maar volgens mij is het verschil minimaal. D1 had ik gehaald en met een Yes gevoel begon ik aan de DLC waar ik kansloos werd afgemaakt (grote ventjes met grote guns staat me iets van bij).. Dus voor een spel waar je ze de mogelijkheid geven om 2 paden te bewandelen (stealth en aanvallend) is aanvallend denk ik niet "eerlijk" ingericht. Ga liever direct in de aanval..

Dat deed ik net in de open beta van BF V ook, weet niet hoe slecht iedereen daar was als ik binnen 10 mins punten capture en gelijk 11 kills heb.. maak me gek.. anyways..moet zeggen dat ik de graphs een beetje simpel vind en ik wel geljk aan destiny 2 capture moest denken :9

Verwijderd

quorumz schreef op donderdag 6 september 2018 @ 19:15:
[...]

De games hebben idd easy maar volgens mij is het verschil minimaal. D1 had ik gehaald en met een Yes gevoel begon ik aan de DLC waar ik kansloos werd afgemaakt (grote ventjes met grote guns staat me iets van bij).. Dus voor een spel waar je ze de mogelijkheid geven om 2 paden te bewandelen (stealth en aanvallend) is aanvallend denk ik niet "eerlijk" ingericht. Ga liever direct in de aanval..

Dat deed ik net in de open beta van BF V ook, weet niet hoe slecht iedereen daar was als ik binnen 10 mins punten capture en gelijk 11 kills heb.. maak me gek.. anyways..moet zeggen dat ik de graphs een beetje simpel vind en ik wel geljk aan destiny 2 capture moest denken :9
Ik vond de DLC van Dishonored 1 echt brak. Doe mij meer story en zeker geen challenge modussen aub. Als je nou stealth challenges had OK, maar dit was combat. En daar is Dishonered juist niet goed in.

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-10 14:23
Ik heb destijds een Xbox One gekocht met 1 game (download code).

Ik ga nu mijn Xbox verkopen met de game erbij. Als ik het goed heb begrepen, dan is de game gekoppeld aan mijn account. De enige oplossing is dan om mijn account op de Xbox te laten staan en een nieuw account voor de nieuwe eigenaar aan te maken. Vervolgens mijn eigen account beveiligen met een password.

Op deze manier kan de nieuwe eigenaar de game toch spelen en geen misbruik maken van mijn account toch?

Heb ik het zo goed begrepen of is er een betere oplossing?

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:09

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Verwijderd schreef op donderdag 6 september 2018 @ 19:27:
[...]

Ik vond de DLC van Dishonored 1 echt brak. Doe mij meer story en zeker geen challenge modussen aub. Als je nou stealth challenges had OK, maar dit was combat. En daar is Dishonered juist niet goed in.
Die trials sprak mij idd ook niet aan. Maar de andere 2, die samen ook een complete campaign vormden met een ander karakter (knife of dunham), is echt wel goed.
Als je die nog niet geprobeerd hebt, echt de moeite waard!

Verwijderd

Vae Victis schreef op donderdag 6 september 2018 @ 19:50:
[...]

Die trials sprak mij idd ook niet aan. Maar de andere 2, die samen ook een complete campaign vormden met een ander karakter (knife of dunham), is echt wel goed.
Als je die nog niet geprobeerd hebt, echt de moeite waard!
Hmm. Goed dat je het zegt. Ik dacht dat het allemaal challenges waren. Misschien de definitive version toch maar eens installeren!
Verwijderd schreef op donderdag 6 september 2018 @ 19:52:
[...]

Hmm. Goed dat je het zegt. Ik dacht dat het allemaal challenges waren. Misschien de definitive version toch maar eens installeren!
Zou ik zeker doen, die challenges heb ik ook niet gedaan (na er 1 geprobeerd te hebben en te concluderen dat het dikke BS was), maar de andere twee zijn erg leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:06
justifire schreef op donderdag 6 september 2018 @ 16:14:
[...]

:+
Je ruilt je oude console in op een Xbox One X, waar PUBG gratis bij geleverd wordt.
Zie trouwens dat je bij inruil van een PS4 Pro maar €169,- hoeft bij te betalen, no-brainer !
(checkerboard 4K -> native 4K)
Hoezo nobrainer ps4 pro tegen x one x? De komende 2 jaar echt niet,alleen al.voor de komende sony exclusieves voor mij dan.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-10 20:22

sjaool

Every life should have 9 cats

Lekkerbek312 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 19:33:

Ik ga nu mijn Xbox verkopen met de game erbij. Als ik het goed heb begrepen, dan is de game gekoppeld aan mijn account. De enige oplossing is dan om mijn account op de Xbox te laten staan en een nieuw account voor de nieuwe eigenaar aan te maken. Vervolgens mijn eigen account beveiligen met een password.

Op deze manier kan de nieuwe eigenaar de game toch spelen en geen misbruik maken van mijn account toch?

Lees deze thread op Neogaf eens door, hier wordt hetzelfde gevraagd. Als ik het allemaal zo lees zou ik er niet aan beginnen, het levert eigenlijk alleen gedoe op voor jezelf en de nieuwe eigenaar.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Amaze86 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 21:10:
[...]

Hoezo nobrainer ps4 pro tegen x one x? De komende 2 jaar echt niet,alleen al.voor de komende sony exclusieves voor mij dan.
Dat soort opmerkingen is een van Justifire's hobbies, don't worry about it :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-10 08:08

vectormatic

Warlock of the doorlock

Cool, leuke reclame zo :)

persoonlijk ben ik meer van FM dan FH, maar aangezien deze game in de game pass library komt ga ik em zeker proberen, nu heb ik nog een maand om eerst Dirt 4 uit te spelen :P

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-10 12:14

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Lekkerbek312 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 19:33:

Betere oplossing ? Ja er gewoon niet aan beginnen. Gewoon de Xbox verkopen zonder game. Dat is nou het nadeel van digitale games. Je kan ze niet doorverkopen zoals je dat met fysieke games kan doen. Omdat fysieke games niet aan je account gekoppeld zijn.
Finraziel schreef op donderdag 6 september 2018 @ 22:04:
[...]

Dat soort opmerkingen is een van Justifire's hobbies, don't worry about it :+
Je kan beter zeggen: don't bother want het blijft toch vreemd dat de ps jongens nooit iets bijdragen in dit topic tenzij er iets, in hun ogen, negatiefs wordt gezegd over de ps.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 10:53:
Je kan beter zeggen: don't bother want het blijft toch vreemd dat de ps jongens nooit iets bijdragen in dit topic tenzij er iets, in hun ogen, negatiefs wordt gezegd over de ps.
Shhh... Ik had gewoon geen zin in weer een console oorlog...
En die uitingen van Justifire zijn ook een beetje overdreven imho, maar het is het Xbox topic dus laat lekker gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:28
Ligt het aan mij of ziet het er nu met die seizoenen gewoon slecht uit qua graphics? Snap dat het wel wat resources vreet dus zou het niet gek vinden, maar vindt het nou niet een bijster mooie game anno 2018.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 11:38:
[...]

Een beetje plagen mag toch wel ;)
Zo noem ik japanse motoren ook altijd rijstkokers, is nog nooit iemand over gevallen.
Xbox One X Delivers :+

https://www.eurogamer.net...x-one-x-upgrade-weve-seen

Ik merk dat ik wel echt toe ben aan Lara :+ . Heb nog wel genoeg backlog maar heb er weinig zin in om dat op te pakken.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-09-2018 11:43 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Een beetje plagen mag toch wel ;)
Zo noem ik japanse motoren ook altijd rijstkokers, is nog nooit iemand over gevallen.
Zeker! Bedoelde het ook niet van dat ik het liever niet zou zien, maar meer van dat het niet bepaald objectief is... Maar dit topic is voor Xbox fans, fuck objectief zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
ahh die onrush vindt ik weinig aan.Had er meer van verwacht. Gelukkig niet gekocht daarom is de game pass toch wel fijn.

Nu nog even Strange Brigade verder spelen tot Tombraider uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
CallmeGod schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 12:12:
ahh die onrush vindt ik weinig aan.Had er meer van verwacht. Gelukkig niet gekocht daarom is de game pass toch wel fijn.

Onrush is best goed, had er lage verwachtingen van tot dat ik het een tijdje terug effectief gespeeld had. De singleplayer kan je trouwens ook in coop met meerdere mensen spelen, maakt het een heel stuk leuker.

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
[...]

Zo noem ik japanse motoren ook altijd rijstkokers
Wat maak je me nou!? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-10 15:10

Meneer iCy

swarma

diknmuis schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 12:39:
[...]

Onrush is best goed, had er lage verwachtingen van tot dat ik het een tijdje terug effectief gespeeld had. De singleplayer kan je trouwens ook in coop met meerdere mensen spelen, maakt het een heel stuk leuker.
Vind hem ook niet slecht, maar ook geen 50 euro waard. 15 a 20 euro was beter geweest vind ik.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CallmeGod schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 12:12:

ik vond die beta al dikke troep.. codemasters is redelijk de weg kwijt. gelukkig volgen ze wel EA door elk jaar een F1 uit te brengen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
icy schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 13:51:
[...]

Vind hem ook niet slecht, maar ook geen 50 euro waard. 15 a 20 euro was beter geweest vind ik.
Ja is leuk om nu en dan een uurtje of 2 te doen, de game heeft ook heel slecht verkocht. Best jammer aangezien men nu toch eens iets nieuws probeert in het race genre

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-10 15:10

Meneer iCy

swarma

diknmuis schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:33:
[...]
Ja is leuk om nu en dan een uurtje of 2 te doen, de game heeft ook heel slecht verkocht. Best jammer aangezien men nu toch eens iets nieuws probeert in het race genre
Vind het een game in de categorie van rocket league, maar de prijs is gewoon te hoog om succesvol te worden. Verwacht dat het concept beter had uitgepakt bij een lagere prijs.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Laatst online: 19-10 14:23
MRE-Inc schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 10:53:
[...]

Betere oplossing ? Ja er gewoon niet aan beginnen. Gewoon de Xbox verkopen zonder game. Dat is nou het nadeel van digitale games. Je kan ze niet doorverkopen zoals je dat met fysieke games kan doen. Omdat fysieke games niet aan je account gekoppeld zijn.
Merci. Je hebt gelijk. Ga ik doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Net heb ik Forza Horizon 4 standard edition aangeschaft voor +- €25 via deze manier: https://www.mydealz.de/de...20?page=2#thread-comments

Voor degene die geintresseerd zijn. Dit was in de Egyptische Microsoft store, maar schijnt ook bij Turkije/Argentinie te werken. Ik heb hem hier nog niet voorbij zien komen.

Edit: op eigen risico gebruiken, lees de opmerkingen hieronder.
EDIT: Typo ;)

[ Voor 9% gewijzigd door srdevil op 08-09-2018 10:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01:35
srdevil schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 20:18:
Net heb ik Forza Horizon 4 standard edition aangeschaft voor +- €25 via deze manier: https://www.mydealz.de/de...20?page=2#thread-comments

Voor degene die geintresseerd zijn. Dit was in de Egyptische Microsoft store, maar schijnt ook bij Turkije/Argentinie te werken. Ik heb hem hier nog niet voorbij zien komen.

EDIT: Type ;)
Hoe werkt dit dan? Mijn Duits is beetje matig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
giantgiantus schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 20:30:
[...]

Hoe werkt dit dan? Mijn Duits is beetje matig :)
De Tampermonkey extentie heb ik geinstalleerd en toek ook het script wat via de link te vinden is, maar volgens mij is dit allemaal niet nodig.

Vervolgens via deze link het spel opgezocht (https://www.xbox-now.com/de/game-comparison), maar volgens mij kan dat ook gewoon via xbox store parser oid.
Uiteindelijk gewoon naar de Egyptische store gegaan en mijn creditcard gegevens ingevuld, volgende, volgende. Uiteindelijk geeft Microsoft een foutmelding, maar dan leg je een gewichtje op je enter knop en moet je ff +-5minuten wachten. Uiteindelijk accepteert Microsoft toch een keer je CreditCard :9

Nu nog beslissen of ik Shadow of the Tomb Raider en Red Dead Redemption 2 haal, vandaag waarschijnlijk niet meer, maar dan doe ik het morgen alsnog 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door srdevil op 07-09-2018 20:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkerbek312 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 16:29:
[...]

Merci. Je hebt gelijk. Ga ik doen.
Plus als je koper een keer zijn xbox terug naar fabrieksinstellingen doet, is hij je account (en dus ook het spel) kwijt. Kan ie zo maar moeilijk over gaan doen.

____

@justifire Dank voor de tip om Get Even te kopen. Even eng als Layers of fear maar dan met fatsoenlijke controls en met een goed verhaal. Ik ben voor het eerst in tijden daadwerkelijk benieuwd wat er in hemelsnaam aan de hand is in een spel. Krankzinnig goed verhaal! (Heb zelfs een half uur datums op gevonden briefjes vergeleken. Pas later had ik door dat het geen lui design van de makers was. :))

@uchiha tijntje Beetje te eng voor jou denk ik. Speel aub zonder koptelefoon en alleen overdag. :+

spoiler:
Er komt een moment na een uurtje of twee dat een malloot over poppen begint te schreeuwen. Steeds harder. En harder. Totdat je doorhebt dat het spel eigenlijk heel zacht is waardoor je je volume steeds hoger hebt gezet. Vanaf dat moment heb ikezelf voorgenomen alleen nog met koptelefoon te spelen.

Edit: Mijn hemel wat is hij trouwens slecht verkocht. Als ik op trueachievements.com kijk zijn er 1500 spelers met minimaal 1 achievement. Ter vergelijk Riptide Renegade (het matigere vervolg van een matige waverace kloon heeft 8500 spelers). Als eens pel de titel hidden gem verdient is dit het.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2018 20:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 20:45:
[...]

Plus als je koper een keer zijn xbox terug naar fabrieksinstellingen doet, is hij je account (en dus ook het spel) kwijt. Kan ie zo maar moeilijk over gaan doen.

____

@justifire Dank voor de tip om Get Even te kopen. Even eng als Layers of fear maar dan met fatsoenlijke controls en met een goed verhaal. Ik ben voor het eerst in tijden daadwerkelijk benieuwd wat er in hemelsnaam aan de hand is in een spel. Krankzinnig goed verhaal! (Heb zelfs een half uur datums op gevonden briefjes vergeleken. Pas later had ik door dat het geen lui design van de makers was. :))

@uchiha tijntje Beetje te eng voor jou denk ik. Speel aub zonder koptelefoon en alleen overdag. :+

spoiler:
Er komt een moment na een uurtje of twee dat een malloot over poppen begint te schreeuwen. Steeds harder. En harder. Totdat je doorhebt dat het spel eigenlijk heel zacht is waardoor je je volume steeds hoger hebt gezet. Vanaf dat moment heb ikezelf voorgenomen alleen nog met koptelefoon te spelen.

Edit: Mijn hemel wat is hij trouwens slecht verkocht. Als ik op trueachievements.com kijk zijn er 1500 spelers met minimaal 1 achievement. Ter vergelijk Riptide Renegade (het matigere vervolg van een matige waverace kloon heeft 8500 spelers). Als eens pel de titel hidden gem verdient is dit het.
d:)b

Get Even is destijds volledig ondergesneeuwd tussen de grote titels.
Wat ook niet mee heeft gewerkt is het uitstel van ik dacht 2 jaar....
Verhaal is echt heel goed en wordt beter en beter.
Ga niks spoileren, daar kom je zelf wel achter :)

En de muziek in dit spel...... _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 20:45:
[...]

____

spoiler:

Ik heb hem gekocht en een half uurtje gespeeld. Vond het toen al eng... :+ Zat even te kijken of ik met een collectible guide ging spelen, maar dat ga ik niet doen denk ik. Het is wel een spel die je het beste Savonds kan spelen. Het is een vrij donker spel en zie dan net te weinig in een lichte kamer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:52
Ik wacht wel weer tot het allemaal in de gamepass of gratis met gwg komt :+ kost allemaal teveel geld als het toch op de backlog komt te liggen kwam ok achter :+

Een van m'n TA vriendjes geeft trouwens aan de er meldingen zijn van mensen die geblokkeerd zijn door MS voor het aanschaffen van games in andere landen shops.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt het dat je die Blops4 Battle Royale beta alleen kunt spelen met een pre-order (of op andere manier aan code komen)? Ik dacht dat ie ook publiekelijk beschikbaar werd gemaakt op de Xbox? Maar zo te zien is dat alleen op PC.

Wil die BR namelijk best wel checken maar heb weinig zin om de game aan te schaffen (en zie zo gebeuren dat MS dan ook het bedrag gaat afschrijven ondanks dat de game nog lang niet uit is)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasy-Bart
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-10 21:31
Je kan een key kopen op cdkeys.com voor alleen de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasy-Bart
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-10 21:31
srdevil schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 20:35:
[...]

De Tampermonkey extentie heb ik geinstalleerd en toek ook het script wat via de link te vinden is, maar volgens mij is dit allemaal niet nodig.

Vervolgens via deze link het spel opgezocht (https://www.xbox-now.com/de/game-comparison), maar volgens mij kan dat ook gewoon via xbox store parser oid.
Uiteindelijk gewoon naar de Egyptische store gegaan en mijn creditcard gegevens ingevuld, volgende, volgende. Uiteindelijk geeft Microsoft een foutmelding, maar dan leg je een gewichtje op je enter knop en moet je ff +-5minuten wachten. Uiteindelijk accepteert Microsoft toch een keer je CreditCard :9

Nu nog beslissen of ik Shadow of the Tomb Raider en Red Dead Redemption 2 haal, vandaag waarschijnlijk niet meer, maar dan doe ik het morgen alsnog 8)7
Sommige die dit gedaan hebben kunnen niet meer op hun xbox account of creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Fantasy-Bart schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 02:15:
[...]

Sommige die dit gedaan hebben kunnen niet meer op hun xbox account of creditcard.
Dat is nu het 2de bericht hierover van 2 users in 24 uur. Link?

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 07:46:
[...]

hmm...raar mijn account was net geblokt... moest via mijn telefoon nummer een code krijgen om te unlocken.

er werd aangeraden om naar See when and where you've used your account te kijken

raar genoeg zie ik 3 mislukte pogingen (1 uit mijn hoofd uit turkije van vpn en 2x uit nederland) onmogelijk dat het dit kan zijn want dat is notabene gewoon xbox aanzetten met een ruk wifi netwerk kaart in de xbox one s.

edit: ik scrol verder en hij geeft vaker mislukt aan, zo te zien ook wel eens vanaf de app vanaf mijn telefoon (waar je ook je ww niet meer hoeft in te vullen).. lijkt me eerder dat hun authenticatie moeite heeft met misschien langzame netwerken

ik lijk er nu weer netjes in te komen

[ Voor 16% gewijzigd door quorumz op 08-09-2018 09:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Notna schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 07:46:
[...]

Het lijkt te gaan om die Enter-/script-truc afkomstig van een Duitse website en als "aanbieding" geplaatst op mydealz (de Duitse Pepper).
Uit de reacties:

Microsoft: Xbox-Spieler erhalten zwei Wochen Marketplace Theft-Sperre
https://newsportal.koeln/...marketplace-theft-sperre/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

MartijnS72 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 09:48:
[...]

Het lijkt te gaan om die Enter-/script-truc afkomstig van een Duitse website en als "aanbieding" geplaatst op mydealz (de Duitse Pepper).
Uit de reacties:

Microsoft: Xbox-Spieler erhalten zwei Wochen Marketplace Theft-Sperre
https://newsportal.koeln/...marketplace-theft-sperre/
Ah super, dank je. Die nuance was niet duidelijk in de 2 posts die ik aanhaalde :Y

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
quorumz schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 09:23:
[...]

hmm...raar mijn account was net geblokt... moest via mijn telefoon nummer een code krijgen om te unlocken.
Hmm vanmorgen kon ik ook niet op m'n account komen en moest ook een code verkrijgen via SMS. Verder geen meldingen gehad dat ik daar kon kijken.
De 'reden' was dat er via mijn account grote hoeveelheden spam was verstuurd en mogelijk dat er ook andere dingen waren gebeurd.

De methode misschien toch maar niet nog een keer gebruiken.. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:27
Onrush is een lekker spelletje om ff een uurtje je agressie te botvieren. Goed dat ie in GamePass zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:42
srdevil schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 10:50:
[...]

Hmm vanmorgen kon ik ook niet op m'n account komen en moest ook een code verkrijgen via SMS. Verder geen meldingen gehad dat ik daar kon kijken.
De 'reden' was dat er via mijn account grote hoeveelheden spam was verstuurd en mogelijk dat er ook andere dingen waren gebeurd.

De methode misschien toch maar niet nog een keer gebruiken.. :/
Die melding had ik vanochtend ook :P

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 24-10 11:30

Sagat

Is pappa x2!

Er is een morele discussie over het kopen van games in andere landen maar daar lig ik niet wakker van gezien andere zaken die er allemaal mis zijn in de wereld.

Maar ik snap dat men het moeilijk moet maken om de grote hordes tegen te houden om te kopen in shops die niet voor hun bedoeld zijn.

Ik trek zelf ook de grens bij vpn moeten gebruiken en zeker bij mijn enter knop moeten vast zetten. Ik hou het lekker bij sales in de nl store, en als dat echt te oninteressant word dan koop ik wel weer fysiek en dan eventueel later bij een deal alsnog digitaal en flikker ik dan alsnog de fysieke versie de deur uit indien ik het vaak speel.

Ik heb overigens het idee dat het bij MS sneller en strakker word dichtgezet dan bij sony, al hoewel ik daar de laatste tijd ook niet iets gekocht heb met mijn usa account.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:42
Als ze het nou laten zoals het is verkopen ze wel meer Xbox-en. De Playstation 1 verkocht als een malle puur omdat je de games kon downloaden en afspelen. Daardoor is de Playstation groot geworden.

Beetje sarcasme.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:54
Volgens mij zijn ze helemaal niet zo moeilijk in het gebruiken van een VPN. Maar als ze 30 pogingen per minuut binnen krijgen per account met de enter methode zijn ze iets minder blij.. Hopelijk werkt de andere methode nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skinnyice schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 21:54:
Volgens mij zijn ze helemaal niet zo moeilijk in het gebruiken van een VPN. Maar als ze 30 pogingen per minuut binnen krijgen per account met de enter methode zijn ze iets minder blij.. Hopelijk werkt de andere methode nog
Inderdaad. Als gasten een soort mini DDOS aanval inzetten om iets voor elkaar te krijgen... Je moet ook zo maar denken: als Jan uit Emmen dit doet voor zijn 'bonus voordeel' van 3,50, hoe veel erger maakt Piet uit Purmerend het, met zijn serverparkje en G2A account voor doorverkoop van accounts.

Ik denk dat blocks voor deze manier van regioblokkades omzeilen gewoon voor signaalvorming zijn en een beetje omdat iedere malloot kan bedenken dat 100-en requests per minuut naar MS spammen niet echt volgens de regels is. Terwijl MS wat meer gezeur zou krijgen als ze mensen gaan bannen vanwege een ' vakantie' naar Turkije. De kans op een verkeerde ban is daarmee ook veel hoger.(Als VS overzeese militairen een keer onterecht gebanned worden dan heb je direct heel Reddit over de flos)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke wired headset wordt hier trouwens aangeraden voor onder de €70 euro.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2018 22:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 22:56:
Xbox One X deli..... ach oordeel zelf maar >:)

[video]
Yum... Nog maar een weekje of 3 tot mijn one x er hopelijk is :)
Al moet ik wat tomb raider betreft eerst de tweede maar eens spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op zondag 9 september 2018 @ 00:41:
[...]

Yum... Nog maar een weekje of 3 tot mijn one x er hopelijk is :)
Al moet ik wat tomb raider betreft eerst de tweede maar eens spelen :+
Ik vermoed zelfs dat Rise of the Tomb Raider er momenteel beter uit ziet dan Shadow of the Tomb Raider.
Vind Shadow er behoorlijk plastic uit zien, naar mijn idee is Rise qua graphics veel realistischer.
Uiteindelijk zal Shadow best mooi zijn maar hoop dat ze het allemaal wat minder glad en glimmend maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 22:56:
Xbox One X deli..... ach oordeel zelf maar >:)

[video]
Enhanced Texture Resolution! (Dan zipline ik ff rete snel zodat niemand überhaupt iets kan zien aan textures door motion blur. Slim!)

Ik vond de heldere belichting juist wel tof eigenlijk. Sniper Elite vind ik te helder (of fel) (of warm) (ik ken die teksten niet) (waar zijn de ps4 fanboys) (oh ja, Spiderman aan het spelen) maar dit zag er best aardig uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik kijk net bij Game Pass Nieuw Toegevoegd op mijn Xbox One en Snake Pass staat er gewoon tussen. :D

[ Voor 14% gewijzigd door sjaool op 09-09-2018 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

sjaool schreef op zondag 9 september 2018 @ 10:49:
[...]

Ik kijk net bij Game Pass Nieuw Toegevoegd op mijn Xbox One en Snake Pass staat er gewoon tussen. :D
Ik ben multiplatform gamer en wil gewoon dat er 2 of 3 partijen goed bezig zijn. En helaas was het gewoon zo dat ms deze keer niet gelijkwaardig aan sony was qua ‘eindgebruiker experience’ minder was (imho, en er zijn zat voorbeelden te verzinnen waar het voor mensen nog steeds de beste keuze was) maar...

Gamepass, voor deze gen is het volgens mij niet genoeg meer om het gat goed te maken maar... als we met zijn allen moeten gaan kiezen tussen xb2 en ps5 dan is het een heel goed argument om voor xb te kiezen. Dus kudos voor ms! En ja xb1x delivers, qua hardware hebben ze het ook gewoon heel goed gedaan. Ik verwacht dus mooi tijden voor alle gamers want met 2 (zo goed als) even sterke partijen komen de ontwikkelingen het snelst voor ons als gamers.

Ps now tja streaming en een minder goed aanbod...nee, ik weet waar mijn voorkeur ligt (waarbij ik moet toegeven dat ik thuis ps now nog niet heb getest)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

@Sagat Volgens mij quote je de verkeerde post? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

sjaool schreef op zondag 9 september 2018 @ 11:33:
@Sagat Volgens mij quote je de verkeerde post? ;)
Nope mijn verhaal was getriggered door het verschijnen van snakepass in gamepass, een van voor mij vele interessante titles.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Sagat schreef op zondag 9 september 2018 @ 11:35:
[...]

Nope mijn verhaal was getriggered door het verschijnen van snakepass in gamepass, een van voor mij vele interessante titles.
Ah, vandaar.

Snake Pass is best leuk maar ook even wennen om de besturing onder knie te krijgen. Dat kan soms best lastig zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Ik heb sinds de laatste update problemen met mijn controller op een Xbox One X.

Als ik de Xbox dan in slaapstand zet en dan later weer weel inschakelen met de controller, dan springt de controller wel aan, maar de XBOX niet. Zet ik de Xbox dan handmatig aan, werkt de controller gewoon niet.

- Opnieuw pairen lukt niet, want de pair knop op de Xbox lijkt niet te reageren.
- Controller uitschakelen door de batterijen te verwijderen en opnieuw inschakelen helpt ook niet
- Er is bij mij niets veranderd, geen apparaten toegevoegd die signaalverstoringen kunnen verklaren
- Batterijen van de controller zijn bijna vol
- Zelfs als ik de controller met USB aansluit wekrt ie nog steeds niet!
- Interessant genoeg werkt de remote van mijn Smart TV (via HDMI CEC) dan ook niet meer op de Xbox.
- Zowel de Xbox als de controller is up-to-date

Alleen echt uitschakelen/rebooten van de Xbox verhelpt dit probleem (tijdelijk). Andere mensen hier ook al eens tegenaangelopen? Het begint nu echt dagelijkse praktijk te worden bij mij. Erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CallmeGod
Me zoon (6) speelde enthousiast de eerste paar levels maar daarna papa wil jij doen ik kom niet omhoog ( Snake pass).

update: Papa ook niet 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

CallmeGod schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:05:
Me zoon (6) speelde enthousiast de eerste paar levels maar daarna papa wil jij doen ik kom niet omhoog ( Snake pass).

update: Papa ook niet 😂
Think like the snake. Je moet van kant naar kant bewegen om recht door te gaan. Klimmen doe je door op a te duwen (hoofd omhoog) en dan met je kop cirkels maken om op palen te blijven zitten. Erg leuke gameplay als je het onder de knie hebt. Misschien moet papa even 's avonds oefenen om zoonlief overdag te helpen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Inmiddels een uur of vier in Dishonord 2 zitten. Speel de levels niet 100% uit maar heb toch redelijke progressie te pakken. Mijn vechtskills zijn flink beter geworden waardoor ik minder dood ga wegens onoplettenheid. Dat helpt me wel om te blijven spelen.

offtopic:
Echter verwacht ik dat komende tijd de Xbox iets minder vaak aan zal staan, PS4 van schoonbroer komt deze kant op voor Spider-man 😷

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Verwijderd schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:23:
[...]

Think like the snake. Je moet van kant naar kant bewegen om recht door te gaan. Klimmen doe je door op a te duwen (hoofd omhoog) en dan met je kop cirkels maken om op palen te blijven zitten. Erg leuke gameplay als je het onder de knie hebt. Misschien moet papa even 's avonds oefenen om zoonlief overdag te helpen. :P
De besturing lukt wel maar op een paal blijven hangen is nog lastig.
Maar gaat goed komen , me zoonlief is helemaal gek van onrush en gek genoeg wint hij elke ronde ( wel AI). Settings niet aangepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

justifire schreef op zondag 9 september 2018 @ 21:14:
[...]

Hartstikke leuk :)
Maar als je een oude post van mij quote, lees dan eerst even het verdere topic door, dan had je gezien dat jouw post geen nieuwswaarde heeft.
Kudo's voor het linkje though :+ ;)
Ik lees altijd het topic maar de post van jou had ik even over het hoofd gezien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 08:20:
Ik heb mijn lading bad karma wel weer gehad voor de aankomende weken pff..

3 weken geleden een externe behuizing besteld en de SSD als externe schijf aangekoppeld, 2 dagen later werkte beide externe schijven niet meer. Was de usb hub van de externe SSD defect gegaan ( behuizing ging niet uit als xbox uitging) en had vervolgens de USB hubs in mijn xbox overladen waardoor beide harde schijven corrupted waren.

Toen maar gekozen om de SSD intern in de Xbox te zetten, dit samen met een maat gedaan.
Vervolgens las mijn Xbox geen Disc's meer, moest eerst het stroom eraf halen en er weer op doen voordat de Xbox weer disc's las.

Gisteren de Xbox open gehaald en zijn tot de conclusie gekomen dat de schroeven iets losser moesten van de behuizing en sinds dien werkt de bluray drive vlekkenloos, toen lekker 2 uurtjes lekker aan het racen geweest met F1 2018 die op mijn SSD stond. Helaas na die 2 uurtjes zie ik in mijn Games and Apps dat ik veel te weinig spellen geinstalleerd heb staan, na veel testen blijkt nu mijn andere 2TB Externe Harddisk te zijn overleden.

Waarschijnlijk de Xbox iets te snel ontkoppeld na het uitzetten om de kap er weer op te zetten, vermoed dat de HDD nog aan het schrijven is geweest op dat moment. Gisteravond op bol.com gelijk een nieuwe externe hardeschijf besteld in de maandaanbiedingen https://www.bol.com/nl/p/...le-2-tb/9200000042865289/

Dat was voor mij wel genoeg bad karma voor de aankomende tijd >:) -O-
Even terugkomen op deze post met nadruk op de lading pech..

Afgelopen vrijdag vond mijn Xbox het nog niet genoeg geweest toen deze vastliep en ik hem moest rebooten, kreeg toen een systeem error en moest alles resetten of een offline update doen.
Dit is beide helaas niet gelukt en wat ik ook deed kreeg hem niet meer aan de praat, waardoor ik gekozen heb om mijn oude 1TB HDD er weer in te doen.

Heel jammer dat mijn SSD hierdoor de Xbox moest verlaten, maar het probleem met de blu-ray drive was blijkbaar ook niet opgelost na het tweede keer loshalen. Wat er nou niet goed heeft gewerkt ? heb werkelijk geen idee.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G_Dragon schreef op maandag 10 september 2018 @ 08:25:
[...]

Even terugkomen op deze post met nadruk op de lading pech..

Afgelopen vrijdag vond mijn Xbox het nog niet genoeg geweest toen deze vastliep en ik hem moest rebooten, kreeg toen een systeem error en moest alles resetten of een offline update doen.
Dit is beide helaas niet gelukt en wat ik ook deed kreeg hem niet meer aan de praat, waardoor ik gekozen heb om mijn oude 1TB HDD er weer in te doen.

Heel jammer dat mijn SSD hierdoor de Xbox moest verlaten, maar het probleem met de blu-ray drive was blijkbaar ook niet opgelost na het tweede keer loshalen. Wat er nou niet goed heeft gewerkt ? heb werkelijk geen idee.
Afgelopen vrijdag waren er grote Xbox Live-status foutmeldingen, waardoor gamessaves niet meer konden worden gesynchroniseerd vanuit de cloud etcetera. Xbox Live-status mag van mij wel wat nadrukkelijker in het Xbox dashboard komen (zonder eerst naar netwerkinstellingen te gaan of op help te drukken)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:42
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:41:
[...]

Xbox Live-status mag van mij wel wat nadrukkelijker in het Xbox dashboard komen (zonder eerst naar netwerkinstellingen te gaan of op help te drukken)...
Dat is best een goed idee, zou makkelijk kunnen met een klein icoontje rechtsboven zoals een thumbs up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05:10
Had stiekem gehoopt dat Shadow of the Tomb Raider op de gamepass zou verschijnen. Maar aangezien het geen Xbox exclusive is mag ik er vanuit gaan dat dit voorlopig niet het geval zal zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Smeldor schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:31:
Had stiekem gehoopt dat Shadow of the Tomb Raider op de gamepass zou verschijnen. Maar aangezien het geen Xbox exclusive is mag ik er vanuit gaan dat dit voorlopig niet het geval zal zijn?
Ze zullen om vast voor de 14e in de sale gooien ivm hype creëren voor Rise. En als Rise een tijdje uit is en de verkoopaantallen weer teruglopen zou het me niks verbazen als er een bundle deal voor de trilogie komt plus eventueel een gamepass release voor Shadow. Zou me alleen nog niet rijk rekenen. Zou zo maar nog een jaar of wat kunnen duren.

@uchiha tijntje Doe maar zo een achievement voor hoogste stand. Kunnen de vrouwen zich van de meisjes scheiden. #sorryserena

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2018 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn account van game pass is verlopen vanwege een CC die eindigde. Moet even de gegevens van de CC nog even updaten, zodat ik over minder dan een maandje Forza Horizon 4 "gratis" kan downloaden :P

Ik hoop inderdaad ook op een difficulty achievement. Hoop echter niet dat je de game moet uitspelen zonder dood te gaan ofzo… want ik ga in het eerste level vast al 10x door omdat ik denk… Aaaaah een ravijn. Als ik naar beneden spring kom ik vast wel bij een secret collectible uit :+

Pagina: 1 ... 105 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.