Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

[Multi] Forza Horizon 4

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 07:52
Mede-auteurs:
  • MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 22-06 21:50

MAX3400

• MK_
  • Niet online

MK_

Het grote Forza Horizon 3 topic

Platforms en system requirements

Tijdens de E3 2016 heeft men de play anywhere mogelijkheid aangekondigd Play Anywhere. Dat houdt in dat je een game digitaal kan kopen voor jouw PC of voor jouw Xbox One maar dat de licentie voor beide platforms geldig is mits jouw gamertag op beide platforms herkend wordt.

Ter voorbeeld; je hebt nu een PC en je koopt via de Xbox App een game. Je betaalt dan digitaal en de game kan worden gedownload naar jouw PC op het moment dat de game uitkomt. Vanzelfsprekend heb je hier een internetverbinding voor nodig tijdens downloaden maar ook tijdens het gamen. Alle save-games komen in de cloud-storage van Microsoft en worden daar voor meerdere doeleinden gebruikt waaronder synchronisatie naar jouw toekomstige Xbox One (waar je met dezelfde gamertag aanmeldt).

Ga je gamen op de One? Dat lijkt me straightforward; je hebt een console nodig met bijbehorende accesoires en naar verwachting 54GB vrije ruimte op je storage. Voor online gaming, is er een minimum bandbreedte vereist van 0.5Mbps upstream en een latency < 150ms. Vanzelfsprekend heb je een hogere upstream nodig als je ook Twitch gebruikt (om uit te zenden), wil chatten online, foto's vanuit de game wil uploaden etc.
Bij de normale One speel je hoogstwaarschijnlijk op 1080p met 30fps. Bij de One S krijg je daar nog HDR bij, maar wil je echt het beste van het beste dan zul je moeten kiezen voor de One X met 4k/HDR en 60fps.

Ga je gamen op de PC? Hier zijn op dit moment geen requirements voor vereist maar een guestimate wil ik hier wel afgeven op basis van Forza Motorsport 6: Apex (Beta).
  • Kwaliteit: tot 4K, medium tot high details, 60 frames per seconde
  • Windows 10 x64 met de laatste updates geinstalleerd
  • Intel Haswell CPU of hoger (dus de 4xxx t/m 8xxx series); dualcore > 2.8GHz
  • GeForce 8-serie en hoger / AMD R9 300-serie en hoger / minstens 4GB VRAM
  • 12GB tot 16GB RAM en waarschijnlijk 47GB vrije ruimte op je HDD
  • Last but not least: DirectX 12 is verplicht! Controleer dus heel goed je GPU of hou het topic in de gaten voor definitieve specs
Vereisten voor Forza Horizon 3:
Minimum
  • 8GB RAM
  • 2GB VRAM
  • CPU: i3-4170 @ 3.7GHz
  • GPU: NVIDIA GT 740 | AMD R7 250x
Aanbevolen
  • 12GB RAM
  • 4GB VRAM
  • CPU: i7 3820 @ 3.6 GHz
  • GPU: NVIDIA GTX 970 / 1060 | AMD R9 290X / RX 480

Edities, DLC, Season Pass en prijzen

Pre order bonus?
Versie-naamWat krijg je precies?
  • Standard Edition
  • Prijs in NL-store: 69.99 Euro
  • Release-date: 2 oktober 2018
  • Digital download (pre-load waarschijnlijk vanaf 21 september 2018)
  • Forza Horizon 4 Formula Drift Car Pack
  • Deluxe Edition
  • Prijs in NL-store: 89.99 Euro
  • Release-date: 2 oktober 2018
  • In ieder geval de Standard Edition
  • Car pack?
  • VIP-lidmaatschap waarmee je mee kan doen aan exclusieve online events (zoals Rivals), dubbele uitbetaling bij de Wheelspins alsmede Gifts vanuit de community zoals extra geld of auto's op maandelijkse basis. Verder krijg je nog een pakket auto's:
  • Ultimate Edition
  • Prijs in NL-store: 99.99 Euro
  • Release-date: 23 september 2016
  • In ieder geval de Deluxe Edition
  • Car-pass met 42 extra auto's in de maanden november 2018 t/m april 2019. Dit zijn dus elke maand 7 extra auto's die (waarschijnlijk) eenmalig gratis in jouw in-game garage worden geplaatst. Wil je ze daarna nog eens kopen in het spel, zal je er in-game credits voor moeten neerleggen.

Introductie van Horizon

Campaign features

FH4 speelt zich af in Groot-BrittanniŽ waarbij er dus vooral asfalt en gras/modderwegen zullen zijn. Wat wel voor het eerst nieuw is zijn de seizoensmomenten die hoogstwaarschijnlijk om de week zullen veranderen. Dit zal voor wat extra uitdaging en verandering in het spel zorgen. Het oppervlak waarop je kan racen zal rond de 400 vierkante kilometer bedragen en dat is ongeveer dezelfde oppervlak als dat van FH3.

Maak een keuze uit meer dan 450 auto's in het spel, draai de sleutel om en geef gas en wordt je vergezeld van een real-life 24-uurs cyclus. Felle zon, vallende sterren, pikdonkere nachten of bewolkte momenten; alles zal je terugvinden afhankelijk van welke lokatie je bezoekt met jouw auto.

Jouw rol is niet meer de noob-racer die een naam voor zichzelf moet maken en race na race moet afwerken om tot de besten te behoren. Nee, in Forza Horizon 4 ben je al de baas van het Horizon Festival; een beetje vergelijkbaar met "Race Wars" uit de film "The Fast & Furious". Het is jouw feestje en jij bepaalt welke muziek er wordt gespeeld, waar je tenten/feesten organiseert en wat voor races er worden uitgeschreven. En omdat je de baas bent, hoef je je niet meer te houden aan de pre-configured races in de game maar kan je je eigen races aanmaken, rijden en delen met vrienden. (ervan uitgaande dat dit meegenomen word uit FH3)

Horizon Blueprints zijn het nieuwe wapen om jezelf en anderen te vermaken. Zowel voor races (track of point-to-point) als Bucketlist-events, kan je nu zelf een heleboel parameters aanpassen en direct delen met anderen waarbij je tijd van de dag, weersomstandigheden, type auto's etc. allemaal zelf mag bepalen. Zodra je jouw Blueprint een naam hebt gegeven en geshared, komt deze automatisch in de wereld van al jouw vrienden vindbaar op de kaart terecht.

* Het drivatar systeem is hoogstwaarschijnlijk op de kop dus dit word later aangepast indien meer duidelijkheid erover is.
En het staat even onder de Campaign maar ook de Drivatars zijn terug. In essentie zijn dit computermodellen van jouw vriendjes en die kan je tegenkomen in jouw Campaign. Ze zullen dezelfde rijstijl, agressie en snelheid hebben als hun "real life eigenaar" maar als je een Drivatar verslaat, kan je hem/haar inhuren voor jouw Festival-crew. Jouw crew zal dan in jouw Campaign meehelpen met races winnen en promotie maken voor jouw Festival. Natuurlijk heb je maar een beperkt aantal beschikbare plekken in jouw crew maar door goede logging, kan je slechte Drivatars ontslaan en betere/nieuwe Drivatars inhuren.

Multiplayer features

Cross-play tussen Xbox One en Windows 10!!! Je kan alle features van de Campaign vlekkeloos terugvinden op jouw Xbox One of jouw PC zolang je op beide devices gebruik maakt van dezelfde gamertag. En door de cloud-omgeving van Microsoft wordt jouw voortgang automatisch gesynchroniseerd tussen PC en Xbox waardoor je altijd verder kan gaan waar je gebleven bent.

Six-player coop campaign! Door middel van een vloeiende drop-in/drop-out ervaring, kan je het hele spel met maximaal 6 spelers tegelijk spelen. Hierdoor kan je elkaar helpen door een bepaald doel te rijden en voor alle betrokken spelers zal dat doel in hun eigen campaign ook unlocked worden.

Car-clubs komen terug waarbij je maximaal met 1000 personen tegelijk lid kan zijn van een club waarbij je in-game geld kan verdienen voor jezelf en stapje bij beetje ook voor de club. Dit is mogelijk door tegen andere clubs te rijden, multiplayer races af te werken waarbij je binnen 10 seconden van campaign in multi zit of gebruik te maken van PlayGround Games; een mode waarbij je bijvoorbeeld moet driften, tikkertje kan spelen, vlaggen moet capturen of andere (onzinnige) spelletjes speelt met je auto.

En zoals gewoonlijk zijn er de Rivals Events waarbij elke week er nieuwe events worden gepost door de ontwikkelaars zodat je kan zien hoe goed je bent tegen de rest van de wereld, de rest van Nederland of tegen je vriendjes. Ook Online Free Roam en Online Adventure komen terug; gewoon lekker rondrijden met vrienden in een groep en als je er zin in hebt een lobby te joinen waarbij je 4 tot 6 verschillende typen races moet afwerken.

Overige features in de game

Er is de waarschijnlijk de mogelijkheid om muziek af te spelen via Groove waarbij de muziekbestanden in Onedrive gezet moeten worden. Uiteraard moet je daarvoor wel een Groove abonnement hebben. En, met de komende Xbox-firmwares, zal ook nog mogelijk zijn om muziek van je LAN/USB af te spelen.

Elke auto kan je customizen met stickers, paintjobs, velgen, onderdelen voor je onderstel (zoals offroad shocks), banden en widebody-kits. Daarnaast heb je ook de optie om je auto te tunen door versnellingen, bandenspanning, downforce en andere zaken naar je eigen smaak in te stellen. Voor painters & tuners natuurlijk een goudmijn maar als je het zelf niet kan of jouw inspanningen wil delen, komt in Horizon 4 ook de Auction House weer terug.

Auction House is een verzameling van mogelijkheden waar je complete auto's kan kopen/verkopen, je tuning-setups kan delen (gratis of tegen credits) maar ook foto's, filmpjes en je paintjobs aan de rest van de wereld kan laten zien. Voor sommigen misschien helemaal niet interessant om aan mee te doen maar de Forza-community is erg inventief en je kan ervanuit gaan dat je meer keuzes krijgt dan je ooit allemaal zal gebruiken!

Loyalty Rewards

In de wereld van Forzamotorsport is het mogelijk om mee te doen aan het Rewards programma. Hiermee spaar je punten door in de Forza-games, vanaf Forza Motorsport 2 tot aan Forza Motorsport Apex, bepaalde doelstellingen te halen. Bij een bepaald aantal punten klim je een Tier omhoog en op basis van je Tier krijg je elke week gratis spullen in bepaalde games.

Op basis van jouw Tier bij de release van Forza Horizon 4, krijg je de volgende auto's gratis in-game:
  • Tier 2: later bekend
  • Tier 3: later bekend
  • Tier 4: later bekend
  • Tier 5: later bekend
  • Tier 6: later bekend
  • Tier 7: later bekend
  • Tier 8: later bekend
  • Tier 9: later bekend
  • Tier 10: later bekend
Hierbij moet opgemerkt worden dat als je bijvoorbeeld Tier 8 bent, dat je ook alle auto's van Tier 2 t/m 7 krijgt. Verder krijg je ook nog eens de volgende auto's als je voldoet aan een kleine eis:
Forza Horizon 2 gespeeld: 2014 Local Motors Rally Fighter
Forza Motorsport 6 gespeeld: 2017 Ford Raptor
VIP geweest in FH2 en/of FM6: the 2015 Koenigsegg One:1

Screenshots & video's

Leden van GoT die FH4 spelen

GoT-naamGamertagPlatformEarly access
timmie271timmie271PC & old XboxYes
MK_MildewyJewel29Xbox (optioneel PC)Yes
wie o wiewie o wiewie o wiewie o wie

Als ik je moet toevoegen aan de player-tabel, stuur me even een DM met de relevante gegevens; hierdoor geef je wel automatisch toestemming dan andere GoT'ers jouw mogen toevoegen aan hun friendlist!

Disclaimer: informatie in dit topic is verzameld op internet en/of door GoT'ers aangeleverd. Correcties worden gemaakt/gecontroleerd wanneer dat mogelijk is. Vanzelfsprekend is het een topic wat constant aan veranderingen onderhevig is.

MK_ wijzigde deze reactie 14-06-2018 15:51 (211%)

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• timmie271
De eerste paar auto's zijn al bekend, waarvan de bovenste 2 de coverauto's zullen zijn:

- McLaren Senna
- Land Rover Defender 90
- Lamborghini Centenario
- Pagani Huayra BC
- Aston Martin Vulcan
- VW Beetle
- Ariel Nomad
- Jaguar F-Type
- MG B
- Jeep Trailcat
- Metro 6R4
- Audi S1 Quattro
- Bugatti Chiron
- Austin FX4 Black Cab
- Jaguar E-type
- Austin Healey 100-6
- Austin Healey Sprite
- Toyota Tundra TRD Trophy Truck
- RWB Porsche 911
- BMW M2
- Austin Mini
- Porsche Cayman GT4
- Dodge Viper ACR

timmie271 wijzigde deze reactie 11-06-2018 19:33 (148%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• timmie271
Reservering(2)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• MAX3400
<gereserveerd voor scherp commentaar>

Alvast ten overvloede; ondergetekende heeft deze keer niet de mogelijkheid om op release-day meteen 14 dagen non-stop te spelen. Hierdoor weet ik ook nog niet of ik FH4 zal spelen op regelmatige basis met Tweakers.

Alvast een observatie; ben niet te spreken over de "live Forzathons". Zeker omdat het vaak zo is dat dit pas aktief wordt om 09:00 PDT, heb je dus zomaar kans dat wij als Europeanen bepaalde timed Forzathons gaan mislopen.

MAX3400 wijzigde deze reactie 11-06-2018 14:08 (85%)

Add and message me on XBL for FM7: OctagonQontrol

• Tijn96
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 07:49

Tijn96

In speed we trust

quote:
MAX3400 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:00:
<gereserveerd voor scherp commentaar>

Alvast een observatie; ben niet te spreken over de "live Forzathons". Zeker omdat het vaak zo is dat dit pas aktief wordt om 09:00 PDT, heb je dus zomaar kans dat wij als Europeanen bepaalde timed Forzathons gaan mislopen.
Wellicht dat ze dit per tijdzone gaan doen om dit tus te ondervangen? Lijkt mij iig wel zo eerlijk

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MAX3400
quote:
Tijn96 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:14:
[...]

Wellicht dat ze dit per tijdzone gaan doen om dit tus te ondervangen? Lijkt mij iig wel zo eerlijk
Dat hebben ze heeeeeel lang niet gedaan. Elke keer hetzelfde gesodemieter met DLC of andere timed events. Moest je precies om 17:00 gaan gamen, wilde je op tijd zijn. Of om 18:00. En bij issues om 2:41...

Anyhow, de trailer gisteren zag er voldoende uit. Maat van me uit Schotland meteen op de Whatsapp dat ik nu virtueel bij 'm kon langsrijden. Nou kan ik 'm toch al slecht verstaan dus laat maar...

Vraag me wel af hoe groot de wereld wordt. Wat mij betreft meer dan 10 minuten "real time" rijden van de zuidkust naar noordelijk topje. Zal wel weer teleurgesteld gaan worden.

Wat me wel tegenviel in de trailer: chatbubbles boven de auto's. Als dat de enige manier is om met anderen te mogen/kunnen rijden in het spel,laat dan maar. Het is een casual racer, geen Snapchat/Facebook op wielen...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LMNii
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 20-06 13:11
quote:
MAX3400 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:21:
[...]

Vraag me wel af hoe groot de wereld wordt. Wat mij betreft meer dan 10 minuten "real time" rijden van de zuidkust naar noordelijk topje. Zal wel weer teleurgesteld gaan worden.
Op E3 is al bekendgemaakt in een interview dat de map even groot is als die van FH3. Tegenvallend aangezien je alles al redelijk snel hebt gezien..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

quote:
LMNii schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:32:
[...]

Op E3 is al bekendgemaakt in een interview dat de map even groot is als die van FH3. Tegenvallend aangezien je alles al redelijk snel hebt gezien..
En is dit dan in of exclusief de maps die er extra bij zijn gekomen? Als je die 3(?) combineerd dan lijkt het er meer op :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LMNii
quote:
Tijn96 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:42:
[...]

En is dit dan in of exclusief de maps die er extra bij zijn gekomen? Als je die 3(?) combineerd dan lijkt het er meer op :P
In de Twitch interview werd gezegd dat de map even groot is als de AustraliŽ map in FH3. Dus ik neem aan dat dit zonder expansions is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

quote:
LMNii schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:47:
[...]

In de Twitch interview werd gezegd dat de map even groot is als de AustraliŽ map in FH3. Dus ik neem aan dat dit zonder expansions is.
Zonde! Dan heb je de map inderdaad redelijk snel gezien. Overigens moet ik zeggen dat ik nog steeds verknocht ben aan FH1 (op dit moment denk ik 5x uitgespeeld). Dus ligt er ook aan hoe ze het maken uiteraard.

• LMNii
quote:
Tijn96 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:49:
[...]

Zonde! Dan heb je de map inderdaad redelijk snel gezien. Overigens moet ik zeggen dat ik nog steeds verknocht ben aan FH1 (op dit moment denk ik 5x uitgespeeld). Dus ligt er ook aan hoe ze het maken uiteraard.
Ik heb persoonlijk nooit een Xbox gehad, dus niet de kans gekregen om FH1 en FH2 te spelen. Maar van wat ik gezien heb van FH1, hoop ik dat ze het begin ook toepassen aan FH4. Persoonlijk vind ik het leuker om te beginnen met een kleine goedkope auto en vervolgens langzaam omhoog werken naar supercars/hypercars.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

quote:
LMNii schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:52:
[...]

Ik heb persoonlijk nooit een Xbox gehad, dus niet de kans gekregen om FH1 en FH2 te spelen. Maar van wat ik gezien heb van FH1, hoop ik dat ze het begin ook toepassen aan FH4. Persoonlijk vind ik het leuker om te beginnen met een kleine goedkope auto en vervolgens langzaam omhoog werken naar supercars/hypercars.
FH1 draaide echt om het jezelf opwerken op de autoladder inderdaad. Geld werd opzich wel vlot verdient dus je kon opzich wel snel maar toch klopte het. Ook was het festival idee icm het racen echt geslaagd. FH2 heb ik gekocht maar niet gespeeld want dat vond ik juist weer enrom slecht.

Ach, kunnen wel blijven zeiken om alles maar hopelijk wordt het overall een lekkere game

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MAX3400
quote:
Tijn96 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:49:
[...]

FH1 was aanzienlijk "lastiger" om uit te spelen dan de in-game cash generators van 2 & 3.

We gaan het zien; eerst maar eens een fatsoenlijke topicstart door @timmie271 maar vanavond niet want Mugello-race.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

quote:
MAX3400 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:56:
[...]

FH1 was aanzienlijk "lastiger" om uit te spelen dan de in-game cash generators van 2 & 3.

We gaan het zien; eerst maar eens een fatsoenlijke topicstart door @timmie271 maar vanavond niet want Mugello-race.
Alles werd ook rustiger opgebouwd leek t wel.

Vanavond eerst maar eens racen inderdaad! Eerste keer voor mij :+

• DonRoger
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 22-06 11:34
Ik las op het Forza forum dat je in FH4 ook huizen kan kopen? Ik ben benieuwd, dat zou toch wel enorm vet zijn. Dat doet me een beetje denken aan TDU.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MAX3400
quote:
DonRoger schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:31:
Ik las op het Forza forum dat je in FH4 ook huizen kan kopen? Ik ben benieuwd, dat zou toch wel enorm vet zijn. Dat doet me een beetje denken aan TDU.
Beetje?

Vraag me wel af hoe ze denken dat ik 400 wagens op mijn oprit parkeer en ze regelmatig met een Kšrcher schoon krijg. Heb verdulleme al werk zat aan mijn eigen auto.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• LMNii
Blijkbaar zijn er 10 huizen en 450 auto's.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: oktober 2010
  • Nu online
FH3 niet gespeeld maar deze komt zeker weten bij de collectie :D
Schijnt ook op release beschikbaar te zijn via Xbox game pass. Evt afhankelijk van de komende games (bestaande games boeien me nog niet echt) een interessante overweging.

Voor degene die het gemist hebben hierbij nog de trailer inclusief wat (scripted) gameplay:

NLRev0lution wijzigde deze reactie 11-06-2018 17:58 (28%)

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution | Battle.net: NLRev0lution#21660 | twitch.tv/nlrev0lution

• timmie271
Zo snel hou ik dit allemaal niet bij met informatie op een gewone schooldag waar ik amper achter m'n laptop kan. Was al blij dat ik het topic even kon starten zodat de discussies los konden barsten :+

• MAX3400
quote:
timmie271 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 18:36:
Zo snel hou ik dit allemaal niet bij met informatie op een gewone schooldag waar ik amper achter m'n laptop kan. Was al blij dat ik het topic even kon starten zodat de discussies los konden barsten :+
Dus je hebt de startpost nu maar gevuld met FH3? :+

• timmie271
quote:
MAX3400 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 18:59:
[...]

Dus je hebt de startpost nu maar gevuld met FH3? :+
Yup :)

Overgrote deel klopt wel en anders is het makkelijker aan te passen :P

Jaag me niet zo op, kreeg net een mailtje dat ik met het OV in Wolphaartsdijk moet zien te komen..... :+

• MAX3400
quote:
timmie271 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 19:00:
[...]

Yup :)

Overgrote deel klopt wel en anders is het makkelijker aan te passen :P

Jaag me niet zo op, kreeg net een mailtje dat ik met het OV in Wolphaartsdijk moet zien te komen..... :+
Je hebt nog 57 minuten...

Wolphaartsdijk?? Dat is toch met het karrespoor vanaf Spijkenisse??

• timmie271
quote:
MAX3400 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 19:01:
[...]

Je hebt nog 57 minuten...

Wolphaartsdijk?? Dat is toch met het karrespoor vanaf Spijkenisse??
Dan kan ik vast nog wel aanvullen als ik niet door heel veel mensen word lastiggevallen :+

Ligt schuin boven vlissingen :P

Edit: Zal iedere dag wel even wat aanpassen naar FH4, maar tijd is toch best krap deze week merk ik. Gelukkig is er nog niet een hele berg informatie vrijgegeven.

timmie271 wijzigde deze reactie 11-06-2018 19:26 (19%)

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 21-06 20:06
quote:
timmie271 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 19:04:
[...]

Dan kan ik vast nog wel aanvullen als ik niet door heel veel mensen word lastiggevallen :+

Ligt schuin boven vlissingen :P

Edit: Zal iedere dag wel even wat aanpassen naar FH4, maar tijd is toch best krap deze week merk ik. Gelukkig is er nog niet een hele berg informatie vrijgegeven.
Lekker een visje eten aan het Veerse Meer :)

De grootte van de open wereld is voor mij niet zo'n probleem. Heb FH3 overgeslagen vanwege de setting maar in FH2 heb ik behoorlijk wat uren zitten zonder dat het mij ging vervelen.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• timmie271
quote:
Lekker Ventje schreef op maandag 11 juni 2018 @ 20:08:
[...]

Lekker een visje eten aan het Veerse Meer :)

De grootte van de open wereld is voor mij niet zo'n probleem. Heb FH3 overgeslagen vanwege de setting maar in FH2 heb ik behoorlijk wat uren zitten zonder dat het mij ging vervelen.
Het is dat ik niet van vis hou :9

FH2 ging mij uiteindelijk vervelen vanwege de hoeveelheid herhaling :+

Acties:
  • +3Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
De verschillende versies zijn ook al bekend:
http://compass.xboxlive.com/assets/5c/3d/5c3dff12-e54d-4420-930c-c7abe93e97d4.jpg?n=FH4_Pre-Order_Graphic.jpg
quote:
Forza Horizon 4 Standard Edition

The Forza Horizon 4 Standard Edition digital bundle includes the full game of Forza Horizon 4 and the Formula Drift Car Pack. Look for additional details on the Formula Drift Car Pack in the future.

Forza Horizon 4 Deluxe Edition

The Forza Horizon 4 Deluxe Edition digital bundle includes the Forza Horizon 4 Car Pass and the Formula Drift Car Pack. See details for the Forza Horizon 4 Car Pass below.

Forza Horizon 4 Ultimate Edition

The Forza Horizon 4 Ultimate Edition digital bundle includes early access, allowing you to play four days early, beginning September 28. In addition, Ultimate Edition owners will also have access to the Forza Horizon 4 Car Pass, VIP Membership, the Formula Drift Car Pack, the Day One Car Pack, and two game expansions when they become available. See details of Forza Horizon 4 VIP Membership below. Look for more information on the Day One Car Pack in the future.

Players who pre-order the physical edition of Forza Horizon 4 will also receive special digital bonus cars (check with your retailer for more details). Players who pre-order the physical edition of the Forza Horizon 4 Ultimate Edition will also receive the Formula Drift Car Pack.

Forza Horizon 4 Car Pass

Get 42 extra cars at one low price! The Forza Horizon 4 Car Pass will deliver two new cars to your game every week over a 21-week period, beginning October 2, 2018. If you start playing the game after this period has begun, all previously released cars included with the Car Pass will be available for your game garage. All cars included in the Car Pass grant you a one-time only, free addition of each car to your Forza Horizon 4 garage, with no additional in-game credit cost. The Forza Horizon 4 Car Pass is included with Forza Horizon 4 Deluxe and Ultimate Editions.

Forza Horizon 4 VIP Membership

Forza Horizon 4 VIP Membership features more exclusive rewards than ever before. VIPs receive 3 Exclusive Forza Edition cars, VIP Crown Flair, VIP Vanity Items, a VIP Emote and Car Horn, a free player house, 2x Credit race rewards, weekly bonus Super Wheelspins, and more. VIP Membership can be purchased separately, or is included with Forza Horizon 4 Ultimate Edition.
Prijzen (waarschijnlijk, nog niet bevestigd) respectievelijk §69.99, §89.99 en §99.99 (oftewel hetzelfde als FH3).

Ik ben benieuwd, heb er wel zin in oOo

iMac medio 2011 - i5@2,5Ghz | Dell Inspiron 15 7559 - i7 6700HQ - GTX960M | OnePlus 5 Slate Gray | Xbox One ;) | LPG powered

• homernt
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 22-06 16:26
Ik heb sinds vorige jaar november een Xbox One bundel met Horizon 3 en daar ben nog mee bezig dus waarschijnlijk kan ik dan in een keer door naar de volgende. Het ziet er goed uit en ik neem aan dat er weer veel te doen is en daarnaast vind ik een gewoon een beetje rondrijden ook leuk omdat het er zo goed uitziet.

• DutchOwnage
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
Kijk er hťťl erg naar uit. Day One en dan wss de Deluxe editie. Die 2 expansions koop ik wel los als ze in de aanbieding komen, deed ik ook bij Horizon 3

Maar wat zag de presentatie er lekker uit zeg! Engeland had ik echt niet verwacht, wist bijna 100% zeker dat het Japan ging worden haha.

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 11:59

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wordt er zeker weer eentje waar ik lekker rond kan racen :D

Alleen vraag ik me af hoe de gamepass werkt met de hogere versies, kan geen pack vinden voor de gamepass versie te upgraden naar een ultimate versie, wil natuurlijk wel m'n VIP en early start :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• DutchOwnage
  • Nu online
Die vraag wilde ik ook net stellen. Heb Gamepass en de game zit natuurlijk bij Gamepass kwam ik net achter :9 Maar wil wťl de extra's. Iemand?

DutchOwnage wijzigde deze reactie 12-06-2018 10:06 (27%)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
DutchOwnage schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:05:
Die vraag wilde ik ook net stellen. Heb Gamepass maar wil wťl de extra's. Iemand?
Kon er rond SOD2 ook weinig over vinden, zijn natuurlijk al meer games geweest waar je een deluxe hebt, maar ook een gamepass.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
quote:
DutchOwnage schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 09:52:
Kijk er hťťl erg naar uit. Day One en dan wss de Deluxe editie. Die 2 expansions koop ik wel los als ze in de aanbieding komen, deed ik ook bij Horizon 3

Maar wat zag de presentatie er lekker uit zeg! Engeland had ik echt niet verwacht, wist bijna 100% zeker dat het Japan ging worden haha.
Ben je dan niet duurder uit? Het verschil tussen de Deluxe en de Ultimate is (waarschijnlijk) §10, volgens mij zijn die DLC's nooit goedkoper geweest dan §5/stuk. …n je mist dan VIP Membership, die ook al §19.99 wordt waarschijnlijk.

Ik hoop eigenlijk dat ik een fysieke versie van de Ultimate Edition kan kopen, al zal dat waarschijnlijk niet. En digitaal heb je ook direct toegang via de PC. Misschien toch maar eens digitaal kopen dan...

iMac medio 2011 - i5@2,5Ghz | Dell Inspiron 15 7559 - i7 6700HQ - GTX960M | OnePlus 5 Slate Gray | Xbox One ;) | LPG powered

• MAX3400
quote:
SinergyX schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:06:
[...]

Kon er rond SOD2 ook weinig over vinden, zijn natuurlijk al meer games geweest waar je een deluxe hebt, maar ook een gamepass.
Moet uberhaupt nog inlezen over gamepass maar eerlijk gezegd, met mijn 2 a 3 games per jaar, is het waanzin zeker als een game redelijk snel wordt uitgefaseerd maar je wil m nog wel kunnen spelen.

Even rekenvoorbeeld met adviesprijzen en aannames:
FH4 Ultimate, 6 maanden in gamepass is 6x $9.99 en daarna dus kopen voor $80 (want 20 procent korting) dus totaal betaald $140. Direct kopen is $99.

Maar ditis een aanname want ik heb nu geen gamepass, heb nu 0 interesse in het actuele aanbod en ik koop letterlijk maar 1 of 2 full games per jaar.

• LMNii
Het is nu de perfecte tijd om mijn Forza Reward level te boosten :P

• DutchOwnage
  • Nu online
quote:
MK_ schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:58:
[...]

Ben je dan niet duurder uit? Het verschil tussen de Deluxe en de Ultimate is (waarschijnlijk) §10, volgens mij zijn die DLC's nooit goedkoper geweest dan §5/stuk. …n je mist dan VIP Membership, die ook al §19.99 wordt waarschijnlijk.

Ik hoop eigenlijk dat ik een fysieke versie van de Ultimate Edition kan kopen, al zal dat waarschijnlijk niet. En digitaal heb je ook direct toegang via de PC. Misschien toch maar eens digitaal kopen dan...
Je hebt waarschijnlijk gelijk. Ik kijk nog even hoe dat met die Gamepass gaat werken anders wordt het denk ik toch de Ultimate. Ben daar niet meer zo van maar voor een Forza Horizon game maak ik de uitzondering. Heb deel 3 echt kapot gespeeld toen. Het is idd maar een tientje verschil en daar krijg je de 2 expansions voor.

DutchOwnage wijzigde deze reactie 12-06-2018 12:04 (4%)

• LMNii
quote:
DutchOwnage schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:02:
[...]
Je hebt waarschijnlijk gelijk. Ik kijk nog even hoe dat met die Gamepass gaat werken anders wordt het denk ik toch de Ultimate. Ben daar niet meer zo van maar voor een Forza Horizon game maak ik de uitzondering. Heb deel 3 echt kapot gespeeld toen. Het is idd maar een tientje verschil en daar krijg je de 2 expansions voor.
Als je de regio van de Microsoft store veranderd kun je voor §70 de Ultimate kopen ;) Moet je wel gift cards gebruiken.

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
quote:
LMNii schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:11:
[...]
Als je de regio van de Microsoft store veranderd kun je voor §70 de Ultimate kopen ;) Moet je wel gift cards gebruiken.
Weet je toevallig welke stores? Want dat is natuurlijk wel interessant :D -30%...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MAX3400
quote:
MK_ schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:58:
[...]

Weet je toevallig welke stores? Want dat is natuurlijk wel interessant :D -30%...
https://xbox-store-checke...ch?search=forza+horizon+4

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter

• LMNii
quote:
MK_ schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:04:
[...]

§42 :D -58% op een spel dat nog niet uit is..
Yup! Zo had ik via de russische store met gift cards FM7 Ultimate pre-ordered voor §70.

• Lucky_Luuk
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 18-06 15:46
Kon het niet laten om de Ultimate edition te pre-orderen, kan niet wachten tot het uitkomt.
Wel nice dat de expansions nu in de Ultimate Edition inbegrepen zijn, ik vond dat wel magertjes toen ze er bij FH3 niet bij inbegrepen waren.

XBL: ForzaLuuk, Steam: Lucky Luuk

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
quote:
LMNii schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:24:
[...]
Yup! Zo had ik via de russische store met gift cards FM7 Ultimate pre-ordered voor §70.
Maar eens kijken waar ik Egypt Gift Cards kan vinden :P Scheelt wel een hoop.
quote:
Lucky_Luuk schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 16:45:
Kon het niet laten om de Ultimate edition te pre-orderen, kan niet wachten tot het uitkomt.
Wel nice dat de expansions nu in de Ultimate Edition inbegrepen zijn, ik vond dat wel magertjes toen ze er bij FH3 niet bij inbegrepen waren.
Dat vond ik inderdaad ook opvallend toen, ook niet gehaald toen. Nu is het wel erg tempting :$

• Mick3112
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 22-06 15:44
CDkeys.com verkoopt binnenkort ook waarschijnlijk wel weer Forza horizon 4 hoor.
FM7 ultimate edition vorig jaar gekocht voor 75 E geloof ik.

• MartijnS72
  • Registratie: augustus 2000
  • Niet online
quote:
SinergyX schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:03:
Wordt er zeker weer eentje waar ik lekker rond kan racen :D

Alleen vraag ik me af hoe de gamepass werkt met de hogere versies, kan geen pack vinden voor de gamepass versie te upgraden naar een ultimate versie, wil natuurlijk wel m'n VIP en early start :P
In de store wordt bij VIP/Expansion 1 wel verwezen naar een Ultimate Add-Ons Bundle. Alleen is die nog niet te vinden en misschien ook niet te pre-orderen.

'This expansion is included with the Forza Horizon 4 Ultimate Edition, Expansions Bundle, and Ultimate Add-Ons Bundle."

Worden de Microsoft titels na verloop van tijd ook verwijderd, of blijven die altijd met Game Pass beschikbaar? Tot de licenties verlopen en je als verzamelaar de game alsnog moet kopen...

MartijnS72 wijzigde deze reactie 12-06-2018 19:14 (15%)

• MAX3400
Heb even gevraagd wat Gamepass nou doet voor mijn eerdere berekening en het antwoord: exactor it in "[XBO] Xbox One - Deel 6"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• timmie271
quote:
MK_ schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 08:51:
De verschillende versies zijn ook al bekend:
[afbeelding]

[...]

Prijzen (waarschijnlijk, nog niet bevestigd) respectievelijk §69.99, §89.99 en §99.99 (oftewel hetzelfde als FH3).

Ik ben benieuwd, heb er wel zin in oOo
Man man man ben niet zo snel met startpost updaten :+, maar ga wel weer eventjes aan de slag :)

• mr.DJ95
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 22-06 21:11

mr.DJ95

Boost!

Wat kijk ik uit naar FH4, momenteel ben ik Forza 7 nog aan het grijs spelen. Nu is het wachten op 28 september, misschien meteen maar de X1x halen met playseat.

Miljonair , Ondernemer, Playboy en Grappenmaker

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 01:27
Hoewel ik uitkijk naar de game, denk ik dat ik dit jaar niet de meest luxe versie ga halen. Dat is me afgelopen jaren toch wel tegen gevallen. Wel wat extra auto's (die voor mij toch te laat komen omdat ik de game dan niet meer speel) maar niet de DLC (wat voor mij de enige reden is om terug te komen). Of het moet dit jaar anders gaan.

Verder hoor ik ook dat de map ongeveer even groot is als FH3 en dat is wat mij betreft jammer. Ik was bij de vorige titels vrij snel door alle wegen heen gereden en op de 1 of andere manier is de game daarna niet meer zo spannend.

Tenslotte hoop ik dat ze online ook nog een stuk interessanter maken. Ik vond het namelijk vrij nutteloos om samen te free roamen. The Crew heeft dan nog wat challenges om te halen oid. En Forzathon mag van mij ook wel meteen in de eerste week beginnen, want daar heb ik ook in de afgelopen Forza's maar weinig van mee gekregen.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• timmie271
quote:
Martinspire schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 21:10:
Hoewel ik uitkijk naar de game, denk ik dat ik dit jaar niet de meest luxe versie ga halen. Dat is me afgelopen jaren toch wel tegen gevallen. Wel wat extra auto's (die voor mij toch te laat komen omdat ik de game dan niet meer speel) maar niet de DLC (wat voor mij de enige reden is om terug te komen). Of het moet dit jaar anders gaan.

Verder hoor ik ook dat de map ongeveer even groot is als FH3 en dat is wat mij betreft jammer. Ik was bij de vorige titels vrij snel door alle wegen heen gereden en op de 1 of andere manier is de game daarna niet meer zo spannend.
Heb zelf vorig jaar bij FM7 de deluxe versie gekocht en mis de ultimate versie op 1 auto na niet echt eigenlijk..

FH4 krijgt 4 seizoenen die om de week gewisseld word. Hierdoor word de rijbeleving wel iedere keer weer anders.

• MAX3400
@Martinspire FH is om oeverloos te kloten met vriendjes. En online teamraces te doen. Of dronken een avond/nacht door te halen.

Ben het met je eens; de career is vaak "het komt wel" en soms zitten er een paar lastige races tussen. Daar is de lol dan snel klaar mee.

Maar de tijd dat ik met (voornamelijk) Tweakers lol heb gehad met online rotzooien: 90% van het geld waard!!

• Entity
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 05:55

Entity

9000rpm

Ik kijk er wel erg naar uit! De release valt perfect in mijn vakantie, sterker nog, ik kom 2 oktober terug van een roadtrip in Engeland nota bene :+.

FH1 t/m 3 helemaal grijs gespeeld, waarbij ik deel 2 tot nu toe het leukst vond. Deel 3 vond ik persoonlijk wel de minste, niet dat het een slecht spel was, maar het pakte me gewoon wat minder. Desondanks speel ik hem nog regelmatig.

Vakantiegeld komt eind deze maand, dus mooi moment voor een pre-order en wellicht een Xbox One X.

Xbox One (Forza Horizon 3): EntityNL

• Winkiller
  • Laatst online: 22-06 13:22

Winkiller

De Mopperpot

quote:
MAX3400 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:21:
[...]

Wat me wel tegenviel in de trailer: chatbubbles boven de auto's. Als dat de enige manier is om met anderen te mogen/kunnen rijden in het spel,laat dan maar. Het is een casual racer, geen Snapchat/Facebook op wielen...
De grootte van een map is niet zo belangrijk in mijn ogen, hoe de gehele ervaring is wel. Ik vond FH3 een ramp en ik heb hem misschien 25% gespeeld en aan de kant gegooid. Ik vond de AI verschrikkelijk om offline te spelen, steeds beuken of frontaal tegen je aanrijden, en dat links rijden is voor rechts georiŽnteerde mensen ook een ramp. Het spel (3) overdonderd je (te snel) met de enorme overvloed aan dingen die je kunt doen waardoor je het overzicht in het eigenlijke spel een beetje kwijt raakt. FH4 lijkt daar een schepje boven op te doen en dat is niet iets waar ik op zit te wachten maar ik zal jullie diehards in de gaten houden.

Forza Horizon 1 en 2 waren perfect voor mij, 3 en 4 doen daar zwaar afbreuk aan in mijn ogen. Ik denk niet dat ik FH4 ga kopen, misschien als hij afgeprijsd is.

Misschien moeten ze een keuze inbouwen zodat je kan kiezen voor het verkeer, links of rechts georiŽnteerd. .

Winkiller wijzigde deze reactie 13-06-2018 11:46 (4%)

Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.

• Stoksbrood
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 10:34
Zoals iedere Forza (ongeacht Motorsport of Horizon), gaat deze game er ook weer komen :) !
Genoeg bekenden hier ook, dus dat is mooi!

XBL: Stoksbrood

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

quote:
Stoksbrood schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 08:35:
Zoals iedere Forza (ongeacht Motorsport of Horizon), gaat deze game er ook weer komen :) !
Genoeg bekenden hier ook, dus dat is mooi!
Same here. Dit blijft gewoon een musthave.

• timmie271
Dus... Maar weer even verder met die startpost aanvullen en juist maken :)

Gelukkig dit jaar wel de 2 expansions bij de ultimate edition bij in. Dus die gaat er ook komen dit jaar. Alleen even wat singapore tickets halen voor de game :9

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb alleen ergens mijn twijfels nog rond die seizoenen, als het een week duurt, lijkt me toch wat lang. Met GTA had ik die sneeuw na 2 dagen toch echt gezien, weet niet of ik het nu leuk vind de hele week te moeten rijden in regen en plassen.

• timmie271
quote:
SinergyX schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 12:19:
Heb alleen ergens mijn twijfels nog rond die seizoenen, als het een week duurt, lijkt me toch wat lang. Met GTA had ik die sneeuw na 2 dagen toch echt gezien, weet niet of ik het nu leuk vind de hele week te moeten rijden in regen en plassen.
Je kan altijd een weekje wachten als het weer je niet bevalt :+

Maar om nu iedere 2 dagen een andere seizoen te doen is ook weer erg kort. Dus qua tijd is een week wel logisch. Kun je gewoon kijken en kiezen wat de prettigste omstandigheden zijn om in te rijden.

• MAX3400
quote:
SinergyX schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 12:19:
Kan me wel voorstellen dat de handling / tires wel enigszins worden aangepast. Of dat je per seizoen bepaalde auto's, races of Forzathons krijgt.

Het is en blijft Horizon; low-level racing voor de hele familie!!

• timmie271
quote:
Winkiller schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:42:
[...]

De grootte van een map is niet zo belangrijk in mijn ogen, hoe de gehele ervaring is wel. Ik vond FH3 een ramp en ik heb hem misschien 25% gespeeld en aan de kant gegooid. Ik vond de AI verschrikkelijk om offline te spelen, steeds beuken of frontaal tegen je aanrijden, en dat links rijden is voor rechts georiŽnteerde mensen ook een ramp. Het spel (3) overdonderd je (te snel) met de enorme overvloed aan dingen die je kunt doen waardoor je het overzicht in het eigenlijke spel een beetje kwijt raakt. FH4 lijkt daar een schepje boven op te doen en dat is niet iets waar ik op zit te wachten maar ik zal jullie diehards in de gaten houden.

Forza Horizon 1 en 2 waren perfect voor mij, 3 en 4 doen daar zwaar afbreuk aan in mijn ogen. Ik denk niet dat ik FH4 ga kopen, misschien als hij afgeprijsd is.

Misschien moeten ze een keuze inbouwen zodat je kan kiezen voor het verkeer, links of rechts georiŽnteerd. .
Links rijden? Wat is dat? Ik rij gewoon waar ruimte is :+ Of dat nou links, rechts of in het midden is maakt mij niet uit :P de berm is zelfs prima als ik daarlangs kan inhalen

* Mochten er nog mensen zijn die aanvullingen hebben voor het topic geef maar gewoon door of zet het in het topic dan kan ik het aanvullen. Plaatjes moet ik nog even mee vechten... iets met te grote plaatjes :+

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Oeh ik ben ook TS nu *O* :p

FH4 komt er sowieso, kijk altijd met smacht uit naar de nieuwe versies. Voor je fun gamen, supercars over velden raggen, beetje arcade, what's not to like :D

Seizoenen lijken me opzich wel leuk, eens iets anders. Ben eigenlijk benieuwd hoe dat gaat op de overgang van seizoen naar seizoen, als je op dat moment een het spelen bent. In een keer bam sneeuw, gaat dat geleidelijk of wordt dat pas bij de volgende load ingeladen.

Links rijden heb ik niet zo'n problemen mee, ik rag gewoon overal doorheen :p

• skreppiedoe
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 11:18
quote:
Winkiller schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:42:
[...]

Deel 2 vond ikzelf het slechtste en dat kwam vooral door die verplichte roadtrips keer op keer tijdens de career mode. Uiteindelijk met de nodige tegenzin de single player uitgespeeld en daarna nooit meer aangeraakt.
Deel 3 vond ik een stuk beter te doen alleen was de AI idd om te janken zo slecht( understatement van het jaar) en dat was vooral op de smalle banen van de Hot Wheels uitbreiding tenenkrommend.

FH4 gaat er zeker weer komen al weet ik nog niet zeker welke versie het gaat worden deze keer. :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 10:09

v8power67

CORSA B GSI/MANTZEL/ST LOWERED

Hoop op.een optie dat je de seizoenen zelf kan instellen als je offline speelt. Dat van een week lang zelfde seizoen lijkt me nogal snel vervelen.
Een week sneeuw of week herfst lijkt me te lang.
Dus liever opties dit te kunnen instellen, zolang offline.
Zal het zelf alleen maar offline spelen dus fingers crossed.

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL Mijn corsa b UPDATE/ x5670@4.4ghz||rx480 4gb saphire nitro@ 1400/1870mhz|| 12gb @1771mhz||850evo 256gb||

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 02:03

SomerenV

It's something!

quote:
v8power67 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 22:57:
Hoop op.een optie dat je de seizoenen zelf kan instellen als je offline speelt. Dat van een week lang zelfde seizoen lijkt me nogal snel vervelen.
Een week sneeuw of week herfst lijkt me te lang.
Dus liever opties dit te kunnen instellen, zolang offline.
Zal het zelf alleen maar offline spelen dus fingers crossed.
Een ingame-week valt toch wel mee? Dat duurt niet absurd lang maar ook niet dermate kort dat je er niet van kunt genieten.

• DutchOwnage
  • Nu online
De competities in Forza 7 duren ook een week en dan wisselen ze weer van classes. Vindt het ideaal werken.

DutchOwnage wijzigde deze reactie 14-06-2018 23:15 (4%)

• Mr Magic
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 11:16
quote:
MK_ schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 16:52:
[...]

Maar eens kijken waar ik Egypt Gift Cards kan vinden :P Scheelt wel een hoop.
43 euro voor de Ultimate Edition in Egypte is wel heel goedkoop ja.

Helaas bestaan er geen Egyptische gift cards en ook een VPN gaat lastig worden vrees ik,

Beste optie zou nog Argentinie zijn voor een kleine 69 euro, dat kan nog wel met een VPN + credit card.

• MAX3400

*O*

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
quote:
Mr Magic schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 23:31:
[...]
43 euro voor de Ultimate Edition in Egypte is wel heel goedkoop ja.

Helaas bestaan er geen Egyptische gift cards en ook een VPN gaat lastig worden vrees ik,

Beste optie zou nog Argentinie zijn voor een kleine 69 euro, dat kan nog wel met een VPN + credit card.
Ik ga nog eens kijken, heb nog bol.com cadeau kaarten, krijg er waarschijnlijk nog met mijn verjaardag, anders haal ik daar gewoon 2x §50 Xbox Live kaarten voor en betaal ik het zo :P
quote:
*O*

• MAX3400
@MK_ zelfs met maar 1 bon met je cadeau kaarten, is het amper de moeite om nog een VPN te bouwen, lijkt me? Je hebt nog 3 maanden en 9.5 dagen om te beslissen. >:)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
quote:
MAX3400 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:27:
@MK_ zelfs met maar 1 bon met je cadeau kaarten, is het amper de moeite om nog een VPN te bouwen, lijkt me? Je hebt nog 3 maanden en 9.5 dagen om te beslissen. >:)
Ja moet ff kijken :P Heb momenteel zelfs §85 aan bol.com bonnen :$ Dus ik kan de bonnen al bijna volledig daar mee kopen :D :P

Pagina: 1

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*