Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Nu heb ik ook een keer een M3 GTR te pakken voor 66k :D Is de 2e die ik zie waar ik wel op tijd was. Helaas lukt het me niet om meer van die goedkope auto’s te vinden maar heb al wel redelijk wat winst gemaakt. Ben in een paar maanden van zo’n 35 miljoen naar nu 71,5 miljoen gegaan. Ik moet dat Edinburgh kasteel nog kopen, maar dat doe ik later nog wel een keer als ik nog zo’n M3 GTR kan scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Ik vind het best jammer dat er geen nieuwe auto's meer bijkomen. Heb nu zo'n beetje alle huizen en auto's in bezit... Misschien toch maar FH2 of FH3 aanschaffen 👌

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:26
Hallo mede Tweakers :)

Ik ben gisteren net begonnen met Forza 4 via Gamepass (Cloud) en ben compleet nieuw in de series. Heb nog nooit een Forza spel gespeeld. En mijn eerste schreden (zit nog helemaal in het begin) zijn mij goed bevallen!
Lijkt me een leuk spel om zo af en toe tussendoor te spelen d:)b

Vraagje: ik heb de start topic doorgelezen en blijkbaar zit er veel meer diepgang in dit spel dan ik dacht maar kon zo gauw geen algemene tips of guides vinden. Is dat eigenlijk nodig met dit spel? Of kan je ook prima uit de voeten door gewoon lekker te rijden en de campaign te volgen?

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
(jarig!)
Dat laatste: gewoon de campaign volgen kom je een heel eind mee in het begin.

Je kan er later voor kiezen om mee te doen met Forzathon Live events (ieder uur op het hele uur, bestaan uit 3 evenementen) en kijken of je de seasonal events kan afronden (hier krijg je bonus auto's en later horizon backstage passes voor, die kun je uitgeven voor unieke auto's)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 21:42

cjpostma

Break like the wind

Vortigen schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 12:09:

Vraagje: ik heb de start topic doorgelezen en blijkbaar zit er veel meer diepgang in dit spel dan ik dacht maar kon zo gauw geen algemene tips of guides vinden. Is dat eigenlijk nodig met dit spel? Of kan je ook prima uit de voeten door gewoon lekker te rijden en de campaign te volgen?
Volgens mij is dit wel een goeie voor nieuwelingen.

Gamertag: antikriz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

GS88 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 07:46:
Ik vind het best jammer dat er geen nieuwe auto's meer bijkomen. Heb nu zo'n beetje alle huizen en auto's in bezit... Misschien toch maar FH2 of FH3 aanschaffen 👌
Alle developpers zijn bezig met FH5 denk ik..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-09 10:42
ggj87 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 22:58:
Nu heb ik ook een keer een M3 GTR te pakken voor 66k :D
Nog een Tip voor snelle winst: Bugatti Divo..

Zet filter op Bugatti, max buyout 500.000..
Zoeken en blijven refreshen!! Je zult zien dat er heel veel weggaan voor 136K die je meteen weer kunt verkopen voor 6 á 8 mil.

Succes! >:)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ggj87
GS88 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 07:46:
Dan kan je alleen nog fysieke exemplaren kopen want die zijn al een poosje EOL.
Vortigen schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 12:09:

Ik ben gisteren net begonnen met Forza 4 via Gamepass (Cloud) en ben compleet nieuw in de series. Heb nog nooit een Forza spel gespeeld. En mijn eerste schreden (zit nog helemaal in het begin) zijn mij goed bevallen!
Lijkt me een leuk spel om zo af en toe tussendoor te spelen d:)b

Ik ben ook nog maar net bezig (een paar maanden nu). Ik weet niet welke versie je hebt maar als ik het opnieuw zou spelen zou ik het volgende doen:

- Zsm alle fast travel boards verzamelen. Dit scheelt heel veel tijd en geld!
- Geen onnodige huizen kopen, je kunt ook naar je garage bij het Horizon Festival zelf (de grote witte H op je map). Dus in het begin alleen het huis kopen waarmee je kunt fast travellen
- Gelijk meedoen met de Forzathons en Challenges. Hiermee verdien je Forza Points die je kunt uitgeven aan exclusieve auto's. Ook verdien je Backstage Passes waarmee je hetzelfde kan doen
- Om races een beetje makkelijker te houden, zeker als beginner, kun je het beste rijden met 4WD en goede banden (rally banden voor grip op asfalt en onverhard!). Als je dan nog een beetje behoorlijk stuurt moet je kunnen winnen, anders je auto turbochargen
- Speel met de difficulty settings. Hoe meer je uit zet, hoe meer je verdient. In principe kun je als beginner alles behalve ABS wel uitzetten. Stel wel de AI niet te zwaar in. Op Pro en Unbeatable zijn ze gewoon aan het cheaten (vooral bij die laatste)
- Als je een auto wilt, koop die dan in de Auction House en NIET in de Autoshow. In de AH betaal je vaak een fractie (10% tot 50%) van de nieuwprijs. Dit geldt niet voor alle auto's. Vaak zijn ze nog getuned ook
- Race niet meteen in te hoge klasses. Probeer eerst C tot A, die zijn goed te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:26
Bedankt @Riqy @cjpostma en @ggj87 voor de tips :D
Ik heb denk ik sinds tijden weer een leuke racer gevonden!

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet niet het huis wat je forzathon punten verdubbeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
(jarig!)
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:16:
Vergeet niet het huis wat je forzathon punten verdubbeld.
Weet je zo welke dat is?

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:32

Mr. Freeze

¡GO!

Mag ik het ook zeggen? :-)

The Huntsman Lodge.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
(jarig!)
Vanavond even kijken of ik die al heb :+

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Riqy schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:52:
Vanavond even kijken of ik die al heb :+
Als je radio luistert in FH, heb je dan weleens een liedje waar je tijdens dat nummer dubbele skillpoints behaalt? Zoja, dan heb je dat huis al, anders wordt het flink zoeken, is beetje geheim gelegen. En ik neem aan dat je niet gaat cheaten door op YouTube te zoeken toch? 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-09 18:55
Mr. Freeze schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:46:
[...]

Mag ik het ook zeggen? :-)

The Huntsman Lodge.
Correctie:dat moet Lake Lodge zijn, dat huis is gratis als je in het bezit bent van de VIP pass en geeft je dubbele Forzathon points. Zonder VIP kost het huis 5M credits. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

skreppiedoe schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 19:27:
[...]

Correctie:dat moet Lake Lodge zijn, dat huis is gratis als je in het bezit bent van de VIP pass en geeft je dubbele Forzathon points. Zonder VIP kost het huis 5M credits. :)
Dubbele forzathon punten idd, maar geen skillsongs met dubbele skillpoints. Dat is huntsman lodge.

Edit: Maar je hebt gelijk, het ging idd over forzathon punten, goeiemorgen.

Excuses.

[ Voor 9% gewijzigd door Mr. Freeze op 11-08-2021 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Gisterenavond het geluk gehad een goedkope Impala '96 en Crown Victoria te vinden. Kostte me in totaal iets van 500k. Die dingen rijden standaard zwaar bagger maar ik vind het toch leuke auto's om te hebben en mee rond te crossen :9 Ik vond ook nog een MR-2 '95 voor niet al te veel dus heb intussen al heel wat auto's. Ik kan alleen geen goedkope Ford Supervan 3 vinden. Daar staan er ineens een hele hoop van te koop terwijl ze eerst maar heel af en toe te koop stonden. Wordt steeds overboden ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-09 10:42
Iemand die verlegen zit om cash?

Heb vanmiddag een hele sloot autos verkocht (599x E, Divo, 812 superfast enz) voor de goedkoopst mogelijke prijs, wellicht kan ik verder gaan als een van jullie online is, geen garanties, want het gaat snel :)

Let me know..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Het is jammer dat je geen auto's weg kunt geven aan bekenden.
Zo heb ik nog zeker 10 Jesko's en 10+ 599X-E's staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
(jarig!)
calsonic schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 22:08:
Blijft jammer dat de nieuwere forza delen dat niet meer hebben inderdaad, heb ook best wel een paar auto's dubbel...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Riqy schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 12:56:
[...]

Blijft jammer dat de nieuwere forza delen dat niet meer hebben inderdaad, heb ook best wel een paar auto's dubbel...
Ik ook, maar volgens mij is dat niet meer mogelijk om te voorkomen dat zeldzame auto's voor echt geld verhandeld gaan worden. Een beetje achterhaald omdat er voor echt geld gemodde accounts worden verkocht die alle zeldzame auto's hebben en een absurde hoeveelheid wheelspins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
calsonic schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 22:08:
Kan je die ook niet meer goedkoop de marketplace opgooien dan? Kan mij herinneren dat ik dat aan het begin heb gedaan om vrienden te boosten. Dan moest die andere natuurlijk wel klaar zitten om gelijk toe te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ohh wat is die RC F een heerlijk apparaat! Driften gaat zó makkelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ik zag nog een grappige glitch waarmee je in het Horizon Festival menu eruit kunt glitchen. Dat doe je door de Impala ‘64 te voorzien van race suspension, de achterkant zo hoog mogelijk te maken en een beetje met de rebound te spelen. Als je daarna naar bodykit preset gaat en snel wisselt tussen stock en de preset, springt de achterkant heel hard omhoog en rolt de auto steeds een stukje naar voren. Op een gegeven moment val je uit de garage op een of ander dak. Van daaruit probeer ik nu verder te komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 21:36

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

MK_ schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:18:
[...]

Dragrace starten -> Blueprint maken -> Custom auto's selecteren -> filteren op "Not captured" -> al die auto's selecteren, + 1 andere die rond dezelfde klassr zit wat je wel in jouw bezit hebt :)
Ik wil die promo challenge toch nog even gedaan hebben en volgende je tip.
Klopt het dat ik tijdens het maken van een Blueprint niet kan filteren op "Not captured"? Ik kan hier alleen op filteren als ik in Horizon Promo & Car Collection ga.
M'n methode zou nu zijn auto's opschrijven en deze dan in een Blueprint selecteren.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
DeWaanzin schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 08:25:
[...]

Ik wil die promo challenge toch nog even gedaan hebben en volgende je tip.
Klopt het dat ik tijdens het maken van een Blueprint niet kan filteren op "Not captured"? Ik kan hier alleen op filteren als ik in Horizon Promo & Car Collection ga.
M'n methode zou nu zijn auto's opschrijven en deze dan in een Blueprint selecteren.
Toen ik het schreef ging het wel bij een Blueprint :p Ik gebruikte er wel dragraces voor, ik weet niet of daar nog verschil in zit? Of er moet een update zijn geweest, maar dat lijkt me sterk.

Ik zal het straks nog eens controleren :)

Edit: heeft geen nut, ik kan er niet op filteren omdat ik alles al gefotografeerd heb 8)7 Maar zou moeten werken

[ Voor 7% gewijzigd door MK_ op 14-09-2021 08:56 ]

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 21:36

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

MK_ schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 08:55:
[...]

Toen ik het schreef ging het wel bij een Blueprint :p Ik gebruikte er wel dragraces voor, ik weet niet of daar nog verschil in zit? Of er moet een update zijn geweest, maar dat lijkt me sterk.

Ik zal het straks nog eens controleren :)

Edit: heeft geen nut, ik kan er niet op filteren omdat ik alles al gefotografeerd heb 8)7 Maar zou moeten werken
Gisteren alle auto's gefotografeerd.
Het filteren op Not captured bij het maken van een Blueprint werkt nu niet meer.

MK_ 2.0 methode die ik heb gebruikt:
In Horizon Promo & Car Collection filteren op Not captured per klasse -> Foto met m'n mobiel gemaakt van de auto's die ik nog miste -> Dragrace starten -> Blueprint maken -> Custom auto's selecteren -> Filteren per klasse -> Auto's op foto van m'n mobiel selecteren + 1 uit dezelfde klasse indien het allemaal Not Owned auto's zijn.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ggj87
Ik moet nog een stuk of 40 auto’s, het einde is bijna in zicht :)

Afgelopen tijd nog eens wat mooie auto’s gebouwd. Ik vind het altijd leuk om een lelijke of slechte auto te proberen om te toveren in een goede mooie auto. Laatst los gegaan op de Fox body Mustang (niet per se slecht), de Buick Regal GNX en de Chevrolet Impala SS:

De GNX: Getuned naar ruim 450pk en voorzien van witte metallic lak. Deze heeft geen vinyls. Rijd nu heel lekker
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kVOZC1G5VH2HsfepameEYgSo4F0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/od7qUz4S1OFNLhI4GSRKzlit.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o4D0fjwpNkaOF0H28OUFoWQf0tE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1qZZQZsUDu7SlSPineZmPvn7.jpg?f=fotoalbum_large

De Fox body Mustang: getuned naar dik 400pk met supercharger. Wederom de Fikse FM10’s, die maken elke auto mooier en ik vind dat gewoon hele mooie velgen 8) Deze heeft wel vinyls, wilde graag verchroomde sierstrips voor een wat luxere uitstraling. De motorkap heeft carbon luchtinlaten, mooi detail :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BQ3OTfoUBT261_sByttPZ_f56zs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JhSw9e4rUfyFl9xbpW9KJgvV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WF-PY11w1NUYm7T2cZaGF3fHZig=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FO4PSOigF8snz3a0SMBWLw8U.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E-F2mS9KXeLTiCoDipcIaAHOYXw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8mJdixlyAFG7UdQXGAHUj6Sk.jpg?f=fotoalbum_large

En de Impala: ook weer supercharger en 400pk. Ook een race versnellingsbak omdat 4 versnellingen wel erg weinig is. Ik was al van plan om er zelf een grille in te tekenen en toen vond ik online een foto van een Impala met ongeveer deze bumper. Verder chromen sierstrips voor en achter, zwarte B- en C-stijlen en een carbon grille en achterspoilerlip. Ik heb ook nog zelf uitlaten gemaakt voor achter. Vind hem wel goed gelukt maar moet nog een kleur verzinnen, voorlopig is ‘ie wit met weer de zwart/chromen Fikse FM10’s
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S5zdFLfOHW80Bi0rTwG2WHCU9M0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z6hKHCTGizPfZMhFrLBWeIuG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G6iRazm2AVp8SimhLvlBScZPpRA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MfudpGY6wXZLshSI2g47WggB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SjP8bXVJynKRimfxxNO8jpHb2CM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ee8LreRLhApdBO50rnhyzuTU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MsFEmR0Q94vRAIq5DsvxdiSJ_jE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rXCLTOvak52BvXFGBF33Qti2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/maU2Xi6vNUTEt06RUQkatqAv6mM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5UlJC4CE28QWr7FiWuXfhk5n.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
ggj87 schreef op zondag 19 september 2021 @ 17:29:
Ik moet nog een stuk of 40 auto’s, het einde is bijna in zicht :)
En in november kan je weer mooi opnieuw beginnen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 14-09 22:18
038Robijno schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:01:
[...]

En in november kan je weer mooi opnieuw beginnen :*)
Wachten duuuuuuurt laaaaaang!!!

Gamertag: timmie271

• ggj87
Ik zie dat er een hoop auto’s nu gratis zijn in de Autoshow:

Alfa Stelvio, Aston Martin Vantage ‘18, BMW i8 Roadster etc. Veel hard to get auto’s.

Het is gratis DLC dat wordt weggegeven. Ik heb nu o.a. De Mustang Fastback 2+2 en 1965 Transit, die kon ik eerst niet kiezen. Lijkt een afscheidscadeautje van Turn 10! _/-\o_

[ Voor 36% gewijzigd door ggj87 op 23-09-2021 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

ggj87 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:25:

Alfa Stelvio, Aston Martin Vantage ‘18, BMW i8 Roadster etc. Veel hard to get auto’s.

Het is gratis DLC dat wordt weggegeven. Ik heb nu o.a. De Mustang Fastback 2+2 en 1965 Transit, die kon ik eerst niet kiezen. Lijkt een afscheidscadeautje van Turn 10! _/-\o_
Eigenlijk moet ik alleen nog een paar p.o. modellen hebben, die zullen er vast niet bij staan toch? Mocht je dat ooit wel een keer zien dan zou een seintje hier heel welkom zijn. Zelf heb ik fh4 de laatste weken weinig of niet meer gespeeld. Heb ook geen live gold meer in afwachting van 5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
ggj87 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:25:

Dat was dan waarschijnlijk alleen op donderdag want nu is dat niet meer het geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ik denk dat ze de Carpass calendar auto’s gratis hebben gemaakt want ik zag dat toen ergens staan. Waren precies die auto’s. Ik kon er online echter niets over terug vinden. Beetje vaag. Maar heb ze iig wel :D

Dit seizoen is er een mooie buit in de Forzathon zag ik. O.a. de Mercedes AMG 4-door GT en Mustang Spec 5. Die wil ik al een tijdje maar daar ga ik geen 20M voor neertellen in de Auction House.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Weer wat nieuws ontdekt... garage kan vol :D

Ik beschouw het maar als FH4 is klaar. Maar met FH5 zal ik er toch maar rekening mee gaan houden dus.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Het nieuwe seizoen valt echt tegen qua prijzen zeg :-( Ik had gehoopt dat de Trueno er een keer tussen zou zitten of de Rimac, Raesr oid. Die zijn nu allemaal 20M. De 155 zit er wel bij maar alleen bij 80% en dat haal ik niet -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

ggj87 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:22:
Het nieuwe seizoen valt echt tegen qua prijzen zeg :-( Ik had gehoopt dat de Trueno er een keer tussen zou zitten of de Rimac, Raesr oid. Die zijn nu allemaal 20M. De 155 zit er wel bij maar alleen bij 80% en dat haal ik niet -O-
Horizon backstage pass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Daar wacht ik nog even mee tot de Forzathons zijn afgelopen als FH5 verschijnt. Straks heb ik een Horizon Backstage pass uitgegeven voor een auto die ik met een race kan winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
ArthurMorgan schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:25:
Weer wat nieuws ontdekt... garage kan vol :D

Ik beschouw het maar als FH4 is klaar. Maar met FH5 zal ik er toch maar rekening mee gaan houden dus.
Yup, 1000 auto's :p

Voorheen was het 750 auto's, bij beide al een paar keer tegen de limiet aan gelopen _o-

Ik heb nu elke auto, en een paar nuttige dubbel (Hoonigan RS2000, FXX Evo etc). En inderdaad, FH4 klaar, nog 2 weken wachten op FH5 oOo

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmersmaak
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 23-12-2023
ggj87 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:22:
De Rimac kun je deze week krijgen via Super 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
De Rimac heb ik binnen! Ik heb nu ook 2 Alfa Romeo 155's, een kunnen kopen voor 138k en een voor 1 miljoen. Heb vandaag nog de RAESR kunnen kopen voor 2 miljoen en zag tevens dat ze de Corvette '20 hebben als gift hebben weggegeven. Die zocht ik ook nog. Ik heb nu bijna alle auto's die ik wil, maar nog niet alles. Ben wel blij dat ik die 155 heb en dat je daar een V6 in kunt leggen, echt een super dikke auto is dat, vooral met de 1e Alfa bodykit, lage spoiler en HRE Vintage 454's :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart115
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 09-12-2021
Forza Horizon 4 is een geweldig spel ik raad mensen dit spel echt aan als je van race games houd. Vooral als je je eigen race stuur hebt die je kunt koppelen aan je Xbox of pc.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ggj87
Nog een paar auto’s die ik heb getuned 8)

Deze 850 R wilde ik al een tijdje tunen maar ik werd gek van die ongespoten stootlijsten. Toen kwam ik op het idee om de hele auto in dezelfde kleur te spuiten om hem 1 kleur te maken. Is wel een semi gloss kleur geworden, dan vallen die stootstrips zo min mogelijk op. Daarna met de racebumper nog wat mistlampjes erop gezet via een vinyl group (niet zelf gemaakt). Ziet er best dik uit zo :*)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l22QvITBsgljpbLVcjE_XdZWCGo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K5g7XuOVrOl8FfTOY0Q8qiQF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EU7jHkMU1EydlEs7zQ2hgqjqF-Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2PbfOyHZgCXuqPMXxc738Fe3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mqq-5QwUe9wVBkyeBN1kz2IZ3JQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RELx1IcvEevNts7OBwaUfxEw.jpg?f=fotoalbum_large

Vanavond deze C5 gedaan. De kleur zelf verzonnen. Het lijkt een beetje titanium-achtig
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3iPgCc2ETYPHmg9k3WA6_9oADbE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EFPjlViEtmbZoDUDZcZOErBx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TjsGa04xa5bgaewuzQid_DtzroY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UCN1i2PlCaQVbj2HfIUQZbk9.jpg?f=fotoalbum_large

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

ggj87 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 00:50:
Nog een paar auto’s die ik heb getuned 8)

Deze 850 R wilde ik al een tijdje tunen maar ik werd gek van die ongespoten stootlijsten. Toen kwam ik op het idee om de hele auto in dezelfde kleur te spuiten om hem 1 kleur te maken. Is wel een semi gloss kleur geworden, dan vallen die stootstrips zo min mogelijk op. Daarna met de racebumper nog wat mistlampjes erop gezet via een vinyl group (niet zelf gemaakt). Ziet er best dik uit zo :*)
Zekers! Kunnen we deze designs binnenkort ook verwachten in FH5? En wellicht ook handig om sharecodes erbij te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Dan moet ik eerst zelf een ronde koplamp maken, anders kan ik hem niet in storefront zetten

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

ggj87 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 08:25:
Dan moet ik eerst zelf een ronde koplamp maken, anders kan ik hem niet in storefront zetten
Wat is storefront als ik vragen mag?

• ggj87
Dat is waar je tunes en designs in komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Forza Horizon player banned for 8000 years after sharing this custom design.
Unban date is set to 12/31/9999
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6_thZp_LEapY_0wkYmHvOtf2J9c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6tv732o1GT1rt91RwpEFAllA.webp?f=user_large

* knip * houd het maar ontopic... Tweakers is geen Reddit linkdump.

[ Voor 27% gewijzigd door Geronimous op 10-12-2021 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

LadyVodka schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 13:37:
Forza Horizon player banned for 8000 years after sharing this custom design.
Unban date is set to 12/31/9999
[Afbeelding]

-knip-
Staat daar iets van “send nudes” boven linker achterspatbord? Is ook geen goed plan.

[ Voor 18% gewijzigd door Geronimous op 10-12-2021 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Freeze schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 13:49:
[...]

Staat daar iets van “send nudes” boven linker achterspatbord? Is ook geen goed plan.
Send nukes staat er. Toevallig het topic op Reddit gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Net even snel gemaakt. Ben benieuwd of iemand hem herkent :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qwo_hM5uUbxl3mZT2WEze2nJ_Sg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z3jBfe7N6CYqsZ57dKRjERTZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan H
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:58
Nee, sorry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Geen Lego liefhebbers hier? :P

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://media.s-bol.com/56zj9DmN7pB/1200x874.jpg

Share code: 998 329 502

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan H
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:58
Dat wel, maar die kende ik niet, haha!

Deze staat hier namelijk wel in de kast te pronken :*)
Afbeeldingslocatie: https://images.icecat.biz/img/360_original/2000/65246986_1ae0bfa5-1272-45e9-8575-9a1a2257df80_49.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Heb net de Eagle 3 uit Carmageddon 2 nagemaakt :P Ik vond de ADV.1 Forza velgen sprekend lijken op de velgen van de Eagle 3 en de Viper ACR leek er het meest op dus heb die gepakt als basis.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y96hOeKsV8dvbZ73HrtdML7dUpI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p7WA7hFy0nezv1UukK8Bszfj.jpg?f=fotoalbum_large
You Wasted ‘Em!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JdR3CJUeKVQs-XRMvRDTC6NN3EU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xbnMiAWOOyrN5aZQBuAXNGwG.jpg?f=fotoalbum_large
Hunting peds..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3yVTBbjjcrwIUD8hRpGnHirGxZc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zkXbL1l0Wc9aqUeACpVNWvmY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V_yj4g3Wxlu_kodPfa46GFXQtlM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q3eHz6jEh2PJZmFCZANJ3wrI.jpg?f=fotoalbum_large

Share code: 160 255 062
Bodykit: ADV.1 Forza velgen, Forza race tyres, evt Forza voorspoiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Ik d8 laat ik fh4 weer eens een keertje opstarten. Eigenlijk niet meer gespeeld sinds deel 5 uit is. Maar hij crashed keer op keer bij het splash screen. Iemand anders hier toevallig ook last van? BTW ik speel op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ik heb 1x FH4 op mijn laptop geprobeerd te spelen maar die crashte continu bij de intro race. Daarna maar snel op de Xbox geïnstalleerd.

Eindelijk gelukt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P_hhxzbVZsD1YiOxzbaGstsTnmQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VKrTuNng3VwnbZpweEoxSbl1.jpg?f=fotoalbum_large

De laatste race was goed te doen in de X999 Senna. Heb uiteindelijk wel rewind aangezet omdat ik geen zin had om hem 10x opnieuw te doen wegens foutjes. Ik doe hem nog wel een keer opnieuw op 100% zonder rewind. Nu alleen nog een paar speedzones op Fortune Island en nog een paar drift zones in GB en FH4 zou op 100% moeten staan (minus een aantal auto’s dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, weer een nieuwe bug (voor mij dan). Vanavond al twee keer een melding gekregen van een gift, staat dan ook op de kaart dat er een gift op te halen is, maar rij ik er naar toe dan is er niks en kan ik alleen zelf een auto versturen... Niet dat ik nou zit te wachten op auto's die 9 van de 10 keer zelf weer kan giften omdat ik ze al had, maar is irritant om voor niks er naar toe te rijden...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Finraziel schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 21:33:
Nou, weer een nieuwe bug (voor mij dan). Vanavond al twee keer een melding gekregen van een gift, staat dan ook op de kaart dat er een gift op te halen is, maar rij ik er naar toe dan is er niks en kan ik alleen zelf een auto versturen... Niet dat ik nou zit te wachten op auto's die 9 van de 10 keer zelf weer kan giften omdat ik ze al had, maar is irritant om voor niks er naar toe te rijden...
Ik heb dat ook weleens, maar dan in FH 5 ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mr. Freeze schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 21:52:
[...]

Ik heb dat ook weleens, maar dan in FH 5 ;-)
Hahaha pff wordt ook verwarrend als deel 4 hoger in mijn bookmarks lijst komt te staan dan 5 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Finraziel schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 21:33:
Huh? Als je een gift krijgt dan krijg je dat toch bij je meldingen te zien? Dan moet je op 'A' drukken om hem te ontvangen. Op de kaart heb ik nog niet gezien. Heb ook geen Xbox Live, kan ook daar aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ggj87 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 22:03:
[...]

Huh? Als je een gift krijgt dan krijg je dat toch bij je meldingen te zien? Dan moet je op 'A' drukken om hem te ontvangen. Op de kaart heb ik nog niet gezien. Heb ook geen Xbox Live, kan ook daar aan liggen.
Ja ik zat dus in het verkeerde topic, sorry, ging om 5 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Dat vermoedde ik al, auto's giften zat nog niet in FH4 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Ik heb hier nog 3x de Jesko (1.540.000 CR) en 6x de 599XX-E (138.000 CR) die beide voor het genoemde lage bod weg mogen. Een lagere vraagprijs gaat helaas niet in de auction house. ;) Als er geïnteresseerden zijn hoor ik het wel. :)

[ Voor 40% gewijzigd door calsonic op 01-01-2022 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
calsonic schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 13:56:
Ik heb hier nog 3x de Jesko (1.540.000 CR) en 6x de 599XX-E (138.000 CR) die beide voor het genoemde lage bod weg mogen. Een lagere vraagprijs gaat helaas niet in de auction house. ;) Als er geïnteresseerden zijn hoor ik het wel. :)
Ik wil zo'n 599XX-E wel :9

Edit: heb er meerdere nodig voor mijn verschillende tunes, auto's switchen is handiger dan tunes :P Maar als er anderen zijn die nog geen 599XX-E hebben laat ik ze graag voor gaan, ik heb er al een paar :P

[ Voor 21% gewijzigd door MK_ op 01-01-2022 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Kan iemand mij lid maken van team [GOT] in Forza Horizon 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Mr. Freeze schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 17:21:
Kan iemand mij lid maken van team [GOT] in Forza Horizon 4?
Had je een uitnodiging gestuurd? Zie niks staan :o

Of iemand moet me voor zijn geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

MK_ schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 22:27:
[...]

Had je een uitnodiging gestuurd? Zie niks staan :o

Of iemand moet me voor zijn geweest...
Ik kan die clubs niet benaderen, krijg altijd een foutmelding over een server. Wellicht dat er nog een andere manier is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Mr. Freeze schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 22:38:
[...]

Ik kan die clubs niet benaderen, krijg altijd een foutmelding over een server. Wellicht dat er nog een andere manier is?
Ik heb je net toegevoegd als vriend en uitgenodigd zo, dat zou ook moeten werken (denk ik) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Gisteren deze afgemaakt. Heeft alleen deels verchroomde stootstrips op de Caractere bodykit, net zoals de Passat en Bora dat op de luxe uitvoeringen hadden in die tijd. De HRE velgen heb ik gekozen omdat ze veel lijken op de VW Helios 19" velgen. Ziet er wat luxer uit zo 8) Ik noem hem de R32 Highline:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-SSoWnrSkZMnIgYBWVhuagZ3kNA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BYNnqxDrogW7igP7guaCGU3D.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3ulbQLdamQQHoqNe97DMKd7qB3U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eH2Wy3nstcTJjIVjVB0WdSl8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gq_3hX7_ke3b3Ou7Af2qeQPNjDQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UPvBvG7C14Re64GsC99Ac59L.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Canis Lupus

Vosbot

Hoewel ik vooral Forza Horizon 5 heb gespeeld afgelopen weken (speciaal een Series S voor gekocht :P), heb ik vd week de LEGO Speed Champions uitbreiding in de aanbieding (€7,99) gescoord.

Als fervent LEGO fan is dat toch wel genieten hoor, goede reden om FH4 weer op te starten :)

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Die vond ik erg leuk! Laatst helemaal op 100% gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Gisteren toch maar de Magic Number seasonal championship gedaan. Ik las ergens dat die heel makkelijk was met een D100 Peel maar had niet door dat die getuned was. Mijn standaard D100 Peel bleef dus ver achter. Daarna even opgezocht hoe het zat en een D100 tune gedownload. Blijkt die Peel toch best een leuk karretje _O- Dan is het inderdaad simpel en ben je na 1 ronde al bijna alle andere Peels gelapped. Ik heb het toen ook maar meteen op max. difficulty gedaan met 125% bonus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ik kreeg gisteren de melding dat ik mijn garage moest opschonen omdat ik geen super wheelspins meer kon doen. Dus maar even wat auto’s in de verkoop gedaan, ik had er een hoop dubbel. Van de meeste had ik de prijzen opgezocht maar niet allemaal. Kijk ik net hoe het is gelopen heb ik 12/16 verkocht! Ook auto’s die ik in het begin toen ik ze dubbel had niet kwijt kon. Misschien zijn sommige echt zwaar onder de marktprijs verkocht maar goed, maakt mij niet uit. Mijn hok is weer opgeschoond en heb er weer wat credits bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ik kwam er gisteren toevallig achter dat er een Porsche 928 GTS in het spel zit. Nooit geweten |:( Helaas niet snel te krijgen in de Auction House en niet als backstage pass. Hopelijk komt dat nog :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
He jammer :-( Ik heb net een paar uur een kenteken nagemaakt van de felgroene Giulia uit de film '6 Underground' maar in-game komt hij niet mooi scherp uit. En dat terwijl het redelijk simpele recht toe recht aan vormen zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/euTvqmcOu6T2lS6e_hZW3KH-ipA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9hc49w4Pi7ePQcX6o71zLe44.jpg?f=fotoalbum_large

Of ik heb hem net iets té gedetailleerd nagemaakt want daar heb ik een tick van. Hij is overgetrokken met de glass2k truc van een echt gebruikt film-kenteken dus hij zou exact hetzelfde moeten zijn maar hier is hij wat te smal :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rlIO0xHCefMAXo55vYTfyWa6bIg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XDHKxNZCNnniMjrY7PnmnfWS.png?f=fotoalbum_large

Hè hè, eindelijk heb ik er een! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:48

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik ben een beetje laat, maar ik heb een paar weken geleden de aankoop van een nieuwe computer aangegrepen om eens naar wat recentere (race)spellen te kijken. Bij mijn XBOX Series controller zat een gamepass-voucher, dus heb ik Forza Horizon 4 en 5 even geprobeerd. Omdat ik 5 nu nog te duur vind, heb ik de ultimate versie van 4 gekocht. Gewoon bij Microsoft zelf, om geklooi met licenties te voorkomen.
Toch heb ik nu al twee keer de volgende melding gehad:
"deze app kan niet worden geopend. uw proefperiode voor deze app is verlopen. Ga naar Windows store om de volledige app te kopen"
Ik dacht eerst dat dat was omdat mijn gamepass-voucher verlopen was, maar ik kreeg hem vandaag weer.

Eén van de oplossingen die ze voorstellen is het opnieuw installeren van het spel. Ik zit er alleen niet op te wachten om elke week weer 100Gb te moeten downloaden als ik even een spelletje wil spelen. Met mijn basic kabelabonnementje duurt dat dik 3 uur.

Ik heb geprobeerd de XBOX app opnieuw in te stellen, de MS Store opnieuw in te stellen en meer van dat soort dingen. FH4 Ultimate staat ook wel in mijn bibliotheek, maar toch krijg ik die melding. Weet iemand hoe ik die weg kan krijgen zonder elke keer het hele spel opnieuw te moeten downloaden (en dan te hopen dat hij weer werkt)?

extra info: ik speel dus op een PC met Windows 11, verdere specs lijken me niet heel relevant omdat ik verwacht dat het een Microsoft-bug is, maar als iemand die wil horen spui ik ze wel (of zie mijn inventaris)

[ Voor 7% gewijzigd door gwystyl op 29-05-2022 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heb je niet per ongeluk de ultimate add on gekocht ipv het spel + ultimate?

Ik heb zelf ook alleen de add on, omdat de basis game dus in game pass zit. Zolang je dan game pass hebt kun je hem gewoon spelen, maar als dat verloopt heb je alsnog de basis game nodig.

[ Voor 56% gewijzigd door ArthurMorgan op 29-05-2022 15:42 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

ArthurMorgan schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:41:
Heb je niet per ongeluk de ultimate add on gekocht ipv het spel + ultimate?

Ik heb zelf ook alleen de add on, omdat de basis game dus in game pass zit. Zolang je dan game pass hebt kun je hem gewoon spelen, maar als dat verloopt heb je alsnog de basis game nodig.
Ik heb het even nagekeken, maar ik heb wel degelijk de volledige Ultimate edition gekocht. Bij mijn Microsoft besteloverzicht staat:
Forza Horizon 4 Ultimate Edition

€ 28,92

Voltooid

Btw-factuur

Bundel bevat

Forza Horizon 4

Forza Horizon 4 Welcome Pack
(sloot auto's)
Ik heb deze melding al een keer eerder gehad, en toen hielp het om de XBOX game opnieuw in te stellen. Dat werkte nu helaas niet, dus ben ik hem opnieuw aan het downloaden (nu pauze zodat mijn F1 stream niet gaat haperen)

Ik heb hem na de vorige keer ook op mijn laptop geïnstalleerd, en daar doet hij het wel gewoon (nu ook nog)

[ Voor 5% gewijzigd door gwystyl op 29-05-2022 15:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Gebruik je meerdere accounts? Dat heb ik ook gehad. Dat ik met mijn Windows account iets kocht in de store en ik een andere Xbox account heb waar ik op speel. Probeer Forza te installeren vanaf de account waarop je hem hebt gekocht. Ook goed in de instellingen kijken naar of beide accounts staan insgesteld op Home console anders kun je niet op een andere account bij de DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Nope is dezelfde account, da's nog een reden waarom ik het niet snap.
Het heeft ook gewoon gewerkt, dus ik weet niet waar ik het zoeken moet.

Ik waardeer de suggesties, maar tot nu toe helaas nog geen werkende oplossing.... Blijf vooral opties spuien, ik ga zo na F1 weer kijken of het werkt met de verse download/install.

Edit: na de herinstall werkt hij weer. Ik blijf openstaan voor suggesties hoe ik een volgende keer zonder opnieuw 100Gb downloaden de boel wel weer aan de gang krijg.

[ Voor 20% gewijzigd door gwystyl op 29-05-2022 20:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
Sorry voor de kick, maar deze wilde ik toch delen. Ik ben nu officieel net-niet-miljardair :D

De eerste keer dat ik zoveel geld heb verdiend in een Forza spel. Normaal bleef ik altijd rond de 20-40M steken maar met FH4 ging het wel lekker. Met dit, en op een paar kledingstukken en achievements na, heb ik alles gehaald. Oja, de paint en tune levels heb ik maar op 5 oid, maar die vind ik ook lastig om te levellen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cHw2VbJk7HKiZUKumU60_Cw7LS4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oVbQca4nX7J8IxhwvYKI6rUy.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yrqde9UxrZvp2ZLt7hm37WbaqpM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LIE1v1EaBWPK4WcUN3BQUg80.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Wat ik me afvraag is, wanneer ik een Rivals ronde rij zie ik maar bar weinig rondetijden zie van [GOT] leden, alleen eigenlijk @Fuelke

Hebben maar weinig leden Rivals gedaan of is er iets anders loos?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
Kleine schop ter info:

https://forums.forza.net/...2024-announcement/720264/

Forza Horizon 4 wordt uit de stores gehaald. Voor het gemak lichten ze ons daarvoor in maar hebben ze vantevoren al wel de Hot Wheels Car pack DLC delisted :( En om het leuker te maken werkt bepaalde DLC nu niet meer. Ik kan bijv. niet meer in mijn Eclipse rijden. Leuk die licenties! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik ben nu meestal bezig met FH5, maar af en toe start ik FH4 nog wel op, als mijn zoontje en ik tegelijk Forza Horizon willen spelen. Dan speelt de een FH4 op de laptop en de ander FH5 op de PC. Eens kijken of ik nog bepaalde dingen moet unlocken die dan niet meer beschikbaar zijn.

Ik mag hopen dat hij nog wel te downloaden is als je hem al gekocht hebt? Ik ga sowieso een backup maken van de installatie, maar heb gemengde ervaringen met het verplaatsen van Forza spellen naar andere schijven/computers. Soms worden ze wel opgepikt, andere keren wordt de map doodleuk leeggegooid en wordt er vrolijk 100Gb opnieuw gedownload :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Jammer, had eigenlijk nog gehoopt om de race helm te kunnen vrijspelen, dat gaat nu niet meer lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

ggj87 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 08:48:
Kleine schop ter info:

https://forums.forza.net/...2024-announcement/720264/

Forza Horizon 4 wordt uit de stores gehaald. Voor het gemak lichten ze ons daarvoor in maar hebben ze vantevoren al wel de Hot Wheels Car pack DLC delisted :( En om het leuker te maken werkt bepaalde DLC nu niet meer. Ik kan bijv. niet meer in mijn Eclipse rijden. Leuk die licenties! :(
https://x.com/forza_support/status/1806355227093897657. Het DLC-probleem is inmiddels onder de aandacht bij de ontwikkelaars. Heb er zelf overigens geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clannad
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 19:36
Met de Steam Sales FH 4 Ultimate gekocht.

Na 20 minuten rijden, 3 'seasons' veranderd en 20 auto's erbij gekregen.
Ik blijf liever in de lagere C/B-klasse omdat het wat trager gaat en je meer kan racen.

Zijn er mogelijkheden om je C-klasse voertuig te upgraden binnen dezelfde klasse? Zoals betere motor, uitlaat, ophanging enzo?
Hoe doe je dat?

Ik vind het menu een absolute rommel en vind niets terug.

[ Voor 7% gewijzigd door clannad op 06-07-2024 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
clannad schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:08:

Ik blijf liever in de lagere C/B-klasse omdat het wat trager gaat en je meer kan racen.

Zijn er mogelijkheden om je C-klasse voertuig te upgraden binnen dezelfde klasse? Zoals betere motor, uitlaat, ophanging enzo?
Hoe doe je dat?

Ja, dat kan. Als je dingen upgrade aan je auto dan verandert de performance score, staat een cijfer ergens in beeld wat loopt van 200 tot 999 geloof ik. C klasse gaat als ik me niet vergis van 501 tot 600 dus zolang je zorgt dat je binnen die performance rating blijft blijf je in C klasse.

Dat zo snel van seizoen wisselen is puur de intro. Als je de vier seizoenen gehad hebt dan kom je in het reguliere spel en wijzigt het seizoen een keer per week (ik geloof op donderdag).

En ja, het menu is bagger... absoluut een van de zwakste punten van de gameserie. Ik snap ook niet waarom ze bij playground dachten 'dat metro menu van Windows 8 waar iedereen een schurfthekel aan had, dát willen we in onze game!'. Je went er op een gegeven moment wel aan maar als nieuwe speler kan het denk ik helemaal onoverzichtelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

clannad schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:08:

Hoe doe je dat?

Het menu leer je goed te begrijpen als je weet wat het verschil is wanneer je in freeroam rijdt (open wereld) of wanneer je in “huis” bent. Komt vanzelf wel als je even speelt, de moeite om alles te ontdekken is het echt wel waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Vanavond gaan we weer de playlist te lijf. Veel stamgasten op vakantie dus er is ruim plek. Het gaat er vooral om om.een beetje lol te hebben. Het niveau van de deelnemers varieert van super casual tot meer hardcore. Het binnenslepen van de auto's en andere rewards is meer het doel. Je kan join game doen op mijn gamertag (antikriz) vanaf ongeveer half acht.

[ Voor 11% gewijzigd door cjpostma op 11-07-2024 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

cjpostma schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 08:08:
Vanavond gaan we weer de playlist te lijf. Veel stamgasten op vakantie dus er is ruim plek. Het gaat er vooral om om.een beetje lol te hebben. Het niveau van de deelnemers varieert van super casual tot meer hardcore. Het binnenslepen van de auto's en andere rewards is meer het doel. Je kan join game doen op mijn gamertag (antikriz) vanaf ongeveer half acht.
Bedoel je niet Horizon 5? Volgens mij zit je in verkeerde topic :-)

Valt ook niet mee na gisteravond, lol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Mr. Freeze schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 10:29:
[...]

Bedoel je niet Horizon 5? Volgens mij zit je in verkeerde topic :-)

Valt ook niet mee na gisteravond, lol.
Doh! Inderdaad 5. Zit even te slapen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Forza Horizon 4 ultimate editie is nu 20 euro in de xbox store. Laatste kans om alle dlc voor een lage prijs te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Canis Lupus

Vosbot

En ik kan bevestigen: ik had de LEGO DLC gekocht en kreeg vorige week netjes via Xbox Messages een Redeem code voor FH4 standard edition :)

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Hehe, eindelijk alle P.O cars kunnen bemachtigen dmv backstage passes, op 1 na. Nu nog eliminator level 20 halen en dan die Porsche ook in de pocket.

De Quartz Regalia’s had ik gelukkig al. Als iemand die nog niet heeft, is de enige optie via de Auction House maar daar geef ik nog maar weinig kans op succes voor.

Jammer dat de race helmet nu voorgoed niet meer te krijgen is, is het enige item wat ik nog graag had willen hebben, in de wheelspins zitten naar mijn weten geen kleding items meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik ga de komende tijd wat van die playlistdingen doen (season events, of hoe ze nu ook heten) om meer FP te krijgen. Ik moet namelijk nog een flink aantal van de auto's die bij Horizon Backstage staan.

Vanwege het einde van de playlists heb ik het de afgelopen weken weer een paar keer gespeeld na een hele tijd alleen maar FH5, en ik moet zeggen dat de sfeer van Engeland me wel meer pakt dan Mexico. De wisseling in seizoenen, en daarmee verschil in weggedrag van sommige auto's is veel groter. Gelukkig heb ik nog een heleboel te doen in FH4, dus was dit een mooie reminder om het er vaker bij te pakken als de playlist in FH5 is afgewerkt en ik nog zin heb om te racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

@gwystyl desgewenst kan ik wel een auto voor je kopen met mijn punten, vervolgens kan ik die dan in de AH zetten. Moeten we alleen een keer samen tegelijk online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:24
Hoi ik heb even een vraagje ik heb gisteren Forza horizon 4 gekocht in sale bij Steam
Maar ik krijg hem een paar kaar aan de praat waarbij zo traag gaat als dikke.....
heb zelf een uur zit te wachten eer ik eindelijk eens in game zit.
Maar niets..
Nu wil hij helemaal niet meer opstarten ...

Is hier het probleem al bekent dat die zo traag is en waarom die niet wil opstarten?

Demo net geprobeerd , loopt als een trein en alles gewoon normaal , maar die versie van steam ..... not

[ Voor 12% gewijzigd door ravw op 23-10-2024 16:47 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Pagina: 1 ... 45 46 Laatste