Die heb ik gedaan. Is alleen wel veel werk om die skill points steeds te verzamelen
Ik snap niet hoe sommigen aan 200M+ komen of zelfs 999M. Ik heb bijna alle races al gedaan in zowel UK, Fortune Island als Lego Valley en heb nog 'maar' 55M. Een deel daarvan, ik denk zo'n 10-15M is verdiend in de AH. Ik moet nog die 2 dure huizen kopen, waarvan eentje een barn find heeft.
Heb zelf de 999M aangetikt met 'snipen', een hoop (zowat alle) auto's kun je krijgen tussen de 136k en 500k en verkoop je direct weer voor 11 a 20M..
Vond het gewoon leuk om te doen, uiteindelijk heb je niks aan dat geld..
Vond het gewoon leuk om te doen, uiteindelijk heb je niks aan dat geld..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
20M kun je toch alleen vragen als je lvl 20 tuner of painter bent?
Verwijderd
Nee, sommige auto’s zijn 20m waard. Painters/tuners kunnen alleen auto’s die niet 20m waard ook voor 20m verkopen. De gedachte erachter is dat mensen auto’s met unieke paints/tunes kunnen kopen.
Klopt, zo ben ik rijk geworden met de Ferrari 812 en de Toyota GT86. Maar zie dat deze alweer in prijs gezakt zijn, al weet ik niet precies hoe de waarde berekend wordt..
Wel net even snel een rondje ge'sniped voor de lol, binnen 10min, 3 BMW's te pakken, die GTR verkoop je nu voor 8M
Wel net even snel een rondje ge'sniped voor de lol, binnen 10min, 3 BMW's te pakken, die GTR verkoop je nu voor 8M
:strip_exif()/f/image/xImMBG1BfA3LoMVJhAgxisaZ.jpg?f=fotoalbum_large)
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Dan moet je echt mazzel hebben wil je 2 M3 GTR's kopen voor 66k. Ik kijk daar ook vaak naar maar zie ze daar nooit voor te koop staan. Altijd 8M-11M.
Gisteravond nog wel een RX3 gezien voor 55k maar toen ik buy out wilde doen was 'ie al weg
Anders had ik ook heel makkelijk 20M kunnen pakken.
Gisteravond nog wel een RX3 gezien voor 55k maar toen ik buy out wilde doen was 'ie al weg
Continu blijven verversen, zodra je een witte balk ziet op Y drukken, pijltje naar onderen en buy out drukken. Er verschijnen genoeg auto's voor deze prijs, al heb je niet altijd geluk. Vaak weet ik niet eens welke ik koop, zo snel gaat het..
Leuke filter:
BMW
Jaar: 2000's
Prijs: 500.000
All unique cars
Dan verschijnen met enige regelmaat de BMW M3 2005 en de GTR..
Of je er zin in hebt, is een tweede
Leuke filter:
BMW
Jaar: 2000's
Prijs: 500.000
All unique cars
Dan verschijnen met enige regelmaat de BMW M3 2005 en de GTR..
Of je er zin in hebt, is een tweede
Ik ga vanavond eens kijken hoe ik kan verversen, wist niet dat dat kon op de console. Ik ga altijd terug met B en dan weer snel opnieuw zoeken. Met bieden ook. Zo zie ik altijd de actuele prijs en heb ik meer kans om er eentje te winnen.
Andere vraag:
Ik weet niet precies waar ik die moet stellen of hoe die techniek precies heet, maar is het mogelijk om met bijv. Photoshop (of soortgelijk programma als Gimp/Inkscape oid., heb geen PS) een afbeelding 'uit te vouwen' zodat je een goed zijaanzicht hebt? Bijv. een auto die een beetje schuin is gefotografeerd zo bewerken dat de zijkant de juiste verhoudingen heeft. Ik wil de R34 van 2F2F namaken maar dan weer zo precies mogelijk. Ik heb een paar goede foto's op hoge resolutie gevonden maar die zijn net een beetje schuin. Ik denk dat ik nu ook al een heel eind kom, maar wil voor andere projecten ook eens weten of dit mogelijk is en hoe? Dat zou enorm veel schelen.
Andere vraag:
Ik weet niet precies waar ik die moet stellen of hoe die techniek precies heet, maar is het mogelijk om met bijv. Photoshop (of soortgelijk programma als Gimp/Inkscape oid., heb geen PS) een afbeelding 'uit te vouwen' zodat je een goed zijaanzicht hebt? Bijv. een auto die een beetje schuin is gefotografeerd zo bewerken dat de zijkant de juiste verhoudingen heeft. Ik wil de R34 van 2F2F namaken maar dan weer zo precies mogelijk. Ik heb een paar goede foto's op hoge resolutie gevonden maar die zijn net een beetje schuin. Ik denk dat ik nu ook al een heel eind kom, maar wil voor andere projecten ook eens weten of dit mogelijk is en hoe? Dat zou enorm veel schelen.
Wat is jullie favoriete wagen om skill-points te verzamelen?
De mijne is de 2017 Ferrari GTC4Lusso.
Met perk points kun je deze auto tunen zodat deze tot 7X multiplier gaat, je skill points 3x zo snel gaan en ook nog 1 seconde langer hebt totdat je skill serie eindigt.
Ik geniet er in elk geval van als ik bij mijn favoriete plekje de 'Moorhead wind farm' heuveltjes pak voor air points, een struikje voor damage en voor de rest lekker door het gebied heen drift en rijd.
Binnen 2 minuten 500 (= 10 perks) skill points
Met perk points kun je deze auto tunen zodat deze tot 7X multiplier gaat, je skill points 3x zo snel gaan en ook nog 1 seconde langer hebt totdat je skill serie eindigt.
Ik geniet er in elk geval van als ik bij mijn favoriete plekje de 'Moorhead wind farm' heuveltjes pak voor air points, een struikje voor damage en voor de rest lekker door het gebied heen drift en rijd.
Er is een Renault (weet even niet welk type) Forza Edition met Skills bonus, die is het meest efficiënt volgens mij.Remmersmaak schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 21:07:
Wat is jullie favoriete wagen om skill-points te verzamelen?
Er zijn er 3:Homeland schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 21:19:
[...]
Er is een Renault (weet even niet welk type) Forza Edition met Skills bonus, die is het meest efficiënt volgens mij.
https://forza.fandom.com/wiki/Forza_Horizon_4/Forza_Edition1973 Ford Capri RS3100 Forza Edition Complete all Star Card Challenges Skills 6.9 6.8 7.0 8.6 6.4 A 800
1984 Peugeot 205 T16 Forza Edition Wheelspin prize Skills 6.9 8.3 10 9.3 8.4 S1 899
1980 Renault 5 Turbo Forza Edition Wheelspin prize Skills 7.5 8.5 8.8 10 9.3 S1 900
De BMW M5 Forza Edition is mijn favoriet in een drift tune. Lekker driftend overal langs gaan, dan heb ik er ook genoeg lol aan. Bij het vliegveld is geloof ik de snelste manier omdat je daar ook veel "wreckage" skills kan halen, maar goed: dan moet ik dus de hele tijd heen en weer crossen. Daar heb ik dan ook geen zin in, dan ga ik liever kriskras overal driftend langs.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik vind Lego Valley wel handig voor skill points. Laatst nog eens gedaan in de Hoonicorn Mustang. Die Lego obstakels remmen niet al te veel af en bij die weilanden heb je veel bloemen die je omver kan rijden en die ook meetellen. Op het strand of open stukken in z'n 5 een beetje rond driften en af en toe een voorzichtige sprong wagen. Had zo een paar ton bij elkaar gereden. Met die 3 skills boost auto's gaat het nog harder. Was in FH3 ook zo met de M4 Horizon Edition
Ik denk dat ik nog maar even wacht met het uitgeven van mijn backstage passes tot de Forza Mixtape is afgelopen. Ik heb een hoop van die auto’s nog niet en die komen de komende tijd langs. Dit seizoen bijv. De Nissan Fairlady ‘94
Vanaf vandaag worden alle seizoenen gerecycled, aangezien je nog niet zo heel lang fh4 speelt is elk seizoen nieuw voor je, wellicht dat degene die wat langer spelen wel een flashback gaan krijgen.ggj87 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:15:
Ik denk dat ik nog maar even wacht met het uitgeven van mijn backstage passes tot de Forza Mixtape is afgelopen. Ik heb een hoop van die auto’s nog niet en die komen de komende tijd langs. Dit seizoen bijv. De Nissan Fairlady ‘94
De makers gaan zich nu vol op fh5 inzetten.
XBL gamertag StayingPow3r
Ik moet binnenkort maar eens snel aan FM7 beginnen voordat die EOL status krijgt. Kan ik mijn designs daar ook gebruiken.
Als je hem maar in bezit hebt, dan blijft ie het gewoon doen, hij is dan alleen niet meer te koop via de Microsoft store. Zo begrijp ik het in ieder geval.ggj87 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:08:
Ik moet binnenkort maar eens snel aan FM7 beginnen voordat die EOL status krijgt. Kan ik mijn designs daar ook gebruiken.
Ik zal vanavond ook eens proberen, is al even geleden dat ik fh3 heb opgestart.ggj87 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 15:11:
Oh, maar van FH3 kan ik niets importeren
Het is niet zo dat je de dlc krijgt als je het spel hebt, maar als je de dlc gekocht hebt bij de gamepasstoegang krijg je de speltoegang nu.
Ik heb FH3 + hotwheelz gekregen bij mijn One S destijds. De andere dlc titel en de autopasses heb ik nooit gekregen.
Ik heb FH3 + hotwheelz gekregen bij mijn One S destijds. De andere dlc titel en de autopasses heb ik nooit gekregen.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Het gaat mij niet om de DLC maar om de vinyl designs die ik heb gemaakt voor auto's in FH3. Ik kan die niet in FH4 importeren.
@ggj87 gisteravond een auto gepaint in fh3 en opgeslagen, deze kleurencombinatie kan ik nu importeren in FH4, maar jij hebt het waarschijnlijk over echt logo’s e.d. ?
Edit, maarre…daar heb je wel Xbox live of gamepass voor nodig denk ik.
2de edit: degene die de playground games nog gaan doen, zorg voor een Toyota corolla 1974 in een rally tune c600, is in mortimer gardens. Ik zag ook een karmann ghia en Jaguar XJ-s
Edit, maarre…daar heb je wel Xbox live of gamepass voor nodig denk ik.
2de edit: degene die de playground games nog gaan doen, zorg voor een Toyota corolla 1974 in een rally tune c600, is in mortimer gardens. Ik zag ook een karmann ghia en Jaguar XJ-s
[ Voor 45% gewijzigd door Mr. Freeze op 31-07-2021 12:44 ]
Ik bedoel beide, zowel logo's als auto's. Ik heb in FH3 maar een paar auto's gedaan die ik in FH4 ook wel weer kan namaken, het kost alleen extra tijd.
Ik heb geen Xbox Live abonnement nee.
[ Voor 11% gewijzigd door ggj87 op 31-07-2021 13:38 ]
Ja, toen ik de kleurencombinatie ging importeren van fh3 naar fh4 ging de Xbox opnieuw synchroniseren, daarbij bedacht ik me later dat je dus een abonnement nodig hebt. Overigens zie je veel aanbiedingen voor gamepass voor 1 euro drie maanden, o.a. bij KPN. Heb je dat al eens geprobeerd?ggj87 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 13:37:
Ik bedoel beide, zowel logo's als auto's. Ik heb in FH3 maar een paar auto's gedaan die ik in FH4 ook wel weer kan namaken, het kost alleen extra tijd.
Gamepass is voor mij dan net een stapje teveel want voor mij alleen nog maar Forza series en die koop ik wel zelf, dus hou ik het bij Xbox live voor 6,66 per maand.
Gisteren eens uitgezocht hoe dat tunen precies moet. Ben daar nooit heel erg mee bezig geweest maar op Pro kun je af en toe wel een beetje extra finetuning gebruiken wil je niet 10x een race opnieuw doen. Heb de volgende guide gevolgd en moet zeggen dat het verschil goed merkbaar is! De auto’s rijden een stuk stabieler en scherper door bochten. Bijna geen over- of onderstuur meer. Races zijn ook makkelijker te winnen. Leuk om mee bezig te zijn 
Kan iemand me vertellen welke auto en klasse je deze week nodig hebt in de playground games deze week?
Zelf nog niet gespeeld, maar zo te zien klasse S1 en jaren 80 auto's, bv Ferrari F40 of de Audi Quattro. Je kan trouwens bij Festival List en dan Playground games op de menu knop drukken (3 streepjes) en dan zie je welke auto's je nodig hebt (view eligible cars).Mr. Freeze schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 14:51:
Kan iemand me vertellen welke auto en klasse je deze week nodig hebt in de playground games deze week?
Ja, van die klasse dat klopt, zojuist gespeeld. Maar van die festival list wist ik dan weer niet, zeer goede tip, dank je wel!®Otto schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 17:23:
[...]
Zelf nog niet gespeeld, maar zo te zien klasse S1 en jaren 80 auto's, bv Ferrari F40 of de Audi Quattro. Je kan trouwens bij Festival List en dan Playground games op de menu knop drukken (3 streepjes) en dan zie je welke auto's je nodig hebt (view eligible cars).
Edit: ja, jammer dus. Als ik op knopje met drie streepjes druk gebeurt er helemaal niets dus, wel de series history, die werkt wel maar dus niet de eligible cars. Dit op een Xbox series S. Andere spelers waar het ook niet werkt?
[ Voor 18% gewijzigd door Mr. Freeze op 08-08-2021 15:07 ]
Pfff, ik had nog geen goede Australische rally auto om de Falcon te winnen. Uiteindelijk toch maar mijn Commodore VL SS Group A voorzien van 4WD om het nog een beetje makkelijk te houden om niet 100x een race te doen. Vind ik ergens wel jammer aan FH4 dat je ‘onrealistische’ auto’s moet bouwen omdat de AI nooit slipt en daarmee tijd verliest. Door in hogere versnellingen te rijden en voorzichtig gas te geven zou ik het wel kunnen redden maar dat duurt voor mij gewoon te lang dus dan af en toe dit maar.
Nu heb ik ook een keer een M3 GTR te pakken voor 66k
Is de 2e die ik zie waar ik wel op tijd was. Helaas lukt het me niet om meer van die goedkope auto’s te vinden maar heb al wel redelijk wat winst gemaakt. Ben in een paar maanden van zo’n 35 miljoen naar nu 71,5 miljoen gegaan. Ik moet dat Edinburgh kasteel nog kopen, maar dat doe ik later nog wel een keer als ik nog zo’n M3 GTR kan scoren.
Ik vind het best jammer dat er geen nieuwe auto's meer bijkomen. Heb nu zo'n beetje alle huizen en auto's in bezit... Misschien toch maar FH2 of FH3 aanschaffen 👌
Rotterdam
Hallo mede Tweakers 
Ik ben gisteren net begonnen met Forza 4 via Gamepass (Cloud) en ben compleet nieuw in de series. Heb nog nooit een Forza spel gespeeld. En mijn eerste schreden (zit nog helemaal in het begin) zijn mij goed bevallen!
Lijkt me een leuk spel om zo af en toe tussendoor te spelen
Vraagje: ik heb de start topic doorgelezen en blijkbaar zit er veel meer diepgang in dit spel dan ik dacht maar kon zo gauw geen algemene tips of guides vinden. Is dat eigenlijk nodig met dit spel? Of kan je ook prima uit de voeten door gewoon lekker te rijden en de campaign te volgen?
Ik ben gisteren net begonnen met Forza 4 via Gamepass (Cloud) en ben compleet nieuw in de series. Heb nog nooit een Forza spel gespeeld. En mijn eerste schreden (zit nog helemaal in het begin) zijn mij goed bevallen!
Lijkt me een leuk spel om zo af en toe tussendoor te spelen
Vraagje: ik heb de start topic doorgelezen en blijkbaar zit er veel meer diepgang in dit spel dan ik dacht maar kon zo gauw geen algemene tips of guides vinden. Is dat eigenlijk nodig met dit spel? Of kan je ook prima uit de voeten door gewoon lekker te rijden en de campaign te volgen?
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Dat laatste: gewoon de campaign volgen kom je een heel eind mee in het begin.
Je kan er later voor kiezen om mee te doen met Forzathon Live events (ieder uur op het hele uur, bestaan uit 3 evenementen) en kijken of je de seasonal events kan afronden (hier krijg je bonus auto's en later horizon backstage passes voor, die kun je uitgeven voor unieke auto's)
Je kan er later voor kiezen om mee te doen met Forzathon Live events (ieder uur op het hele uur, bestaan uit 3 evenementen) en kijken of je de seasonal events kan afronden (hier krijg je bonus auto's en later horizon backstage passes voor, die kun je uitgeven voor unieke auto's)
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Volgens mij is dit wel een goeie voor nieuwelingen.Vortigen schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 12:09:
Hallo mede Tweakers
Gamertag: antikriz
Alle developpers zijn bezig met FH5 denk ik..GS88 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 07:46:
Ik vind het best jammer dat er geen nieuwe auto's meer bijkomen. Heb nu zo'n beetje alle huizen en auto's in bezit... Misschien toch maar FH2 of FH3 aanschaffen 👌
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Nog een Tip voor snelle winst: Bugatti Divo..ggj87 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 22:58:
Nu heb ik ook een keer een M3 GTR te pakken voor 66k
Zet filter op Bugatti, max buyout 500.000..
Zoeken en blijven refreshen!! Je zult zien dat er heel veel weggaan voor 136K die je meteen weer kunt verkopen voor 6 á 8 mil.
Succes!
Dan kan je alleen nog fysieke exemplaren kopen want die zijn al een poosje EOL.GS88 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 07:46:
Ik ben ook nog maar net bezig (een paar maanden nu). Ik weet niet welke versie je hebt maar als ik het opnieuw zou spelen zou ik het volgende doen:Vortigen schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 12:09:
Hallo mede Tweakers
Lijkt me een leuk spel om zo af en toe tussendoor te spelen![]()
- Zsm alle fast travel boards verzamelen. Dit scheelt heel veel tijd en geld!
- Geen onnodige huizen kopen, je kunt ook naar je garage bij het Horizon Festival zelf (de grote witte H op je map). Dus in het begin alleen het huis kopen waarmee je kunt fast travellen
- Gelijk meedoen met de Forzathons en Challenges. Hiermee verdien je Forza Points die je kunt uitgeven aan exclusieve auto's. Ook verdien je Backstage Passes waarmee je hetzelfde kan doen
- Om races een beetje makkelijker te houden, zeker als beginner, kun je het beste rijden met 4WD en goede banden (rally banden voor grip op asfalt en onverhard!). Als je dan nog een beetje behoorlijk stuurt moet je kunnen winnen, anders je auto turbochargen
- Speel met de difficulty settings. Hoe meer je uit zet, hoe meer je verdient. In principe kun je als beginner alles behalve ABS wel uitzetten. Stel wel de AI niet te zwaar in. Op Pro en Unbeatable zijn ze gewoon aan het cheaten (vooral bij die laatste)
- Als je een auto wilt, koop die dan in de Auction House en NIET in de Autoshow. In de AH betaal je vaak een fractie (10% tot 50%) van de nieuwprijs. Dit geldt niet voor alle auto's. Vaak zijn ze nog getuned ook
- Race niet meteen in te hoge klasses. Probeer eerst C tot A, die zijn goed te doen
Weet je zo welke dat is?Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:16:
Vergeet niet het huis wat je forzathon punten verdubbeld.
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Mag ik het ook zeggen? :-)
The Huntsman Lodge.
Vanavond even kijken of ik die al heb
My iRacing
Als je radio luistert in FH, heb je dan weleens een liedje waar je tijdens dat nummer dubbele skillpoints behaalt? Zoja, dan heb je dat huis al, anders wordt het flink zoeken, is beetje geheim gelegen. En ik neem aan dat je niet gaat cheaten door op YouTube te zoeken toch? 😁
Correctie:dat moet Lake Lodge zijn, dat huis is gratis als je in het bezit bent van de VIP pass en geeft je dubbele Forzathon points. Zonder VIP kost het huis 5M credits.Mr. Freeze schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:46:
[...]
Mag ik het ook zeggen? :-)
The Huntsman Lodge.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Dubbele forzathon punten idd, maar geen skillsongs met dubbele skillpoints. Dat is huntsman lodge.skreppiedoe schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 19:27:
[...]
Correctie:dat moet Lake Lodge zijn, dat huis is gratis als je in het bezit bent van de VIP pass en geeft je dubbele Forzathon points. Zonder VIP kost het huis 5M credits.
Edit: Maar je hebt gelijk, het ging idd over forzathon punten, goeiemorgen.
Excuses.
[ Voor 9% gewijzigd door Mr. Freeze op 11-08-2021 20:10 ]
Gisterenavond het geluk gehad een goedkope Impala '96 en Crown Victoria te vinden. Kostte me in totaal iets van 500k. Die dingen rijden standaard zwaar bagger maar ik vind het toch leuke auto's om te hebben en mee rond te crossen
Ik vond ook nog een MR-2 '95 voor niet al te veel dus heb intussen al heel wat auto's. Ik kan alleen geen goedkope Ford Supervan 3 vinden. Daar staan er ineens een hele hoop van te koop terwijl ze eerst maar heel af en toe te koop stonden. Wordt steeds overboden
Iemand die verlegen zit om cash?
Heb vanmiddag een hele sloot autos verkocht (599x E, Divo, 812 superfast enz) voor de goedkoopst mogelijke prijs, wellicht kan ik verder gaan als een van jullie online is, geen garanties, want het gaat snel
Let me know..
Heb vanmiddag een hele sloot autos verkocht (599x E, Divo, 812 superfast enz) voor de goedkoopst mogelijke prijs, wellicht kan ik verder gaan als een van jullie online is, geen garanties, want het gaat snel
Let me know..
Het is jammer dat je geen auto's weg kunt geven aan bekenden.
Zo heb ik nog zeker 10 Jesko's en 10+ 599X-E's staan
Blijft jammer dat de nieuwere forza delen dat niet meer hebben inderdaad, heb ook best wel een paar auto's dubbel...calsonic schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 22:08:
My iRacing
Ik ook, maar volgens mij is dat niet meer mogelijk om te voorkomen dat zeldzame auto's voor echt geld verhandeld gaan worden. Een beetje achterhaald omdat er voor echt geld gemodde accounts worden verkocht die alle zeldzame auto's hebben en een absurde hoeveelheid wheelspins.Riqy schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 12:56:
[...]
Blijft jammer dat de nieuwere forza delen dat niet meer hebben inderdaad, heb ook best wel een paar auto's dubbel...
Kan je die ook niet meer goedkoop de marketplace opgooien dan? Kan mij herinneren dat ik dat aan het begin heb gedaan om vrienden te boosten. Dan moest die andere natuurlijk wel klaar zitten om gelijk toe te slaan.calsonic schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 22:08:
Ohh wat is die RC F een heerlijk apparaat! Driften gaat zó makkelijk
Ik zag nog een grappige glitch waarmee je in het Horizon Festival menu eruit kunt glitchen. Dat doe je door de Impala ‘64 te voorzien van race suspension, de achterkant zo hoog mogelijk te maken en een beetje met de rebound te spelen. Als je daarna naar bodykit preset gaat en snel wisselt tussen stock en de preset, springt de achterkant heel hard omhoog en rolt de auto steeds een stukje naar voren. Op een gegeven moment val je uit de garage op een of ander dak. Van daaruit probeer ik nu verder te komen
Ik wil die promo challenge toch nog even gedaan hebben en volgende je tip.MK_ schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:18:
[...]
Dragrace starten -> Blueprint maken -> Custom auto's selecteren -> filteren op "Not captured" -> al die auto's selecteren, + 1 andere die rond dezelfde klassr zit wat je wel in jouw bezit hebt
Klopt het dat ik tijdens het maken van een Blueprint niet kan filteren op "Not captured"? Ik kan hier alleen op filteren als ik in Horizon Promo & Car Collection ga.
M'n methode zou nu zijn auto's opschrijven en deze dan in een Blueprint selecteren.
XBL: theArthurrrr
Toen ik het schreef ging het wel bij een BlueprintDeWaanzin schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 08:25:
[...]
Ik wil die promo challenge toch nog even gedaan hebben en volgende je tip.
Klopt het dat ik tijdens het maken van een Blueprint niet kan filteren op "Not captured"? Ik kan hier alleen op filteren als ik in Horizon Promo & Car Collection ga.
M'n methode zou nu zijn auto's opschrijven en deze dan in een Blueprint selecteren.
Ik zal het straks nog eens controleren
Edit: heeft geen nut, ik kan er niet op filteren omdat ik alles al gefotografeerd heb

[ Voor 7% gewijzigd door MK_ op 14-09-2021 08:56 ]
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Gisteren alle auto's gefotografeerd.MK_ schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 08:55:
[...]
Toen ik het schreef ging het wel bij een BlueprintIk gebruikte er wel dragraces voor, ik weet niet of daar nog verschil in zit? Of er moet een update zijn geweest, maar dat lijkt me sterk.
Ik zal het straks nog eens controleren
Edit: heeft geen nut, ik kan er niet op filteren omdat ik alles al gefotografeerd hebMaar zou moeten werken
Het filteren op Not captured bij het maken van een Blueprint werkt nu niet meer.
MK_ 2.0 methode die ik heb gebruikt:
In Horizon Promo & Car Collection filteren op Not captured per klasse -> Foto met m'n mobiel gemaakt van de auto's die ik nog miste -> Dragrace starten -> Blueprint maken -> Custom auto's selecteren -> Filteren per klasse -> Auto's op foto van m'n mobiel selecteren + 1 uit dezelfde klasse indien het allemaal Not Owned auto's zijn.
XBL: theArthurrrr
Ik moet nog een stuk of 40 auto’s, het einde is bijna in zicht 
Afgelopen tijd nog eens wat mooie auto’s gebouwd. Ik vind het altijd leuk om een lelijke of slechte auto te proberen om te toveren in een goede mooie auto. Laatst los gegaan op de Fox body Mustang (niet per se slecht), de Buick Regal GNX en de Chevrolet Impala SS:
De GNX: Getuned naar ruim 450pk en voorzien van witte metallic lak. Deze heeft geen vinyls. Rijd nu heel lekker
:strip_exif()/f/image/od7qUz4S1OFNLhI4GSRKzlit.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1qZZQZsUDu7SlSPineZmPvn7.jpg?f=fotoalbum_large)
De Fox body Mustang: getuned naar dik 400pk met supercharger. Wederom de Fikse FM10’s, die maken elke auto mooier en ik vind dat gewoon hele mooie velgen
Deze heeft wel vinyls, wilde graag verchroomde sierstrips voor een wat luxere uitstraling. De motorkap heeft carbon luchtinlaten, mooi detail 
:strip_exif()/f/image/JhSw9e4rUfyFl9xbpW9KJgvV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FO4PSOigF8snz3a0SMBWLw8U.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8mJdixlyAFG7UdQXGAHUj6Sk.jpg?f=fotoalbum_large)
En de Impala: ook weer supercharger en 400pk. Ook een race versnellingsbak omdat 4 versnellingen wel erg weinig is. Ik was al van plan om er zelf een grille in te tekenen en toen vond ik online een foto van een Impala met ongeveer deze bumper. Verder chromen sierstrips voor en achter, zwarte B- en C-stijlen en een carbon grille en achterspoilerlip. Ik heb ook nog zelf uitlaten gemaakt voor achter. Vind hem wel goed gelukt maar moet nog een kleur verzinnen, voorlopig is ‘ie wit met weer de zwart/chromen Fikse FM10’s
:strip_exif()/f/image/z6hKHCTGizPfZMhFrLBWeIuG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MfudpGY6wXZLshSI2g47WggB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ee8LreRLhApdBO50rnhyzuTU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rXCLTOvak52BvXFGBF33Qti2.jpg?f=fotoalbum_large)
Afgelopen tijd nog eens wat mooie auto’s gebouwd. Ik vind het altijd leuk om een lelijke of slechte auto te proberen om te toveren in een goede mooie auto. Laatst los gegaan op de Fox body Mustang (niet per se slecht), de Buick Regal GNX en de Chevrolet Impala SS:
De GNX: Getuned naar ruim 450pk en voorzien van witte metallic lak. Deze heeft geen vinyls. Rijd nu heel lekker
:strip_exif()/f/image/od7qUz4S1OFNLhI4GSRKzlit.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1qZZQZsUDu7SlSPineZmPvn7.jpg?f=fotoalbum_large)
De Fox body Mustang: getuned naar dik 400pk met supercharger. Wederom de Fikse FM10’s, die maken elke auto mooier en ik vind dat gewoon hele mooie velgen
:strip_exif()/f/image/JhSw9e4rUfyFl9xbpW9KJgvV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FO4PSOigF8snz3a0SMBWLw8U.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8mJdixlyAFG7UdQXGAHUj6Sk.jpg?f=fotoalbum_large)
En de Impala: ook weer supercharger en 400pk. Ook een race versnellingsbak omdat 4 versnellingen wel erg weinig is. Ik was al van plan om er zelf een grille in te tekenen en toen vond ik online een foto van een Impala met ongeveer deze bumper. Verder chromen sierstrips voor en achter, zwarte B- en C-stijlen en een carbon grille en achterspoilerlip. Ik heb ook nog zelf uitlaten gemaakt voor achter. Vind hem wel goed gelukt maar moet nog een kleur verzinnen, voorlopig is ‘ie wit met weer de zwart/chromen Fikse FM10’s
:strip_exif()/f/image/z6hKHCTGizPfZMhFrLBWeIuG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MfudpGY6wXZLshSI2g47WggB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ee8LreRLhApdBO50rnhyzuTU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rXCLTOvak52BvXFGBF33Qti2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5UlJC4CE28QWr7FiWuXfhk5n.jpg?f=fotoalbum_large)
En in november kan je weer mooi opnieuw beginnenggj87 schreef op zondag 19 september 2021 @ 17:29:
Ik moet nog een stuk of 40 auto’s, het einde is bijna in zicht
Wachten duuuuuuurt laaaaaang!!!038Robijno schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 09:01:
[...]
En in november kan je weer mooi opnieuw beginnen
Gamertag: timmie271
Ik zie dat er een hoop auto’s nu gratis zijn in de Autoshow:
Alfa Stelvio, Aston Martin Vantage ‘18, BMW i8 Roadster etc. Veel hard to get auto’s.
Het is gratis DLC dat wordt weggegeven. Ik heb nu o.a. De Mustang Fastback 2+2 en 1965 Transit, die kon ik eerst niet kiezen. Lijkt een afscheidscadeautje van Turn 10!
Alfa Stelvio, Aston Martin Vantage ‘18, BMW i8 Roadster etc. Veel hard to get auto’s.
Het is gratis DLC dat wordt weggegeven. Ik heb nu o.a. De Mustang Fastback 2+2 en 1965 Transit, die kon ik eerst niet kiezen. Lijkt een afscheidscadeautje van Turn 10!
[ Voor 36% gewijzigd door ggj87 op 23-09-2021 22:39 ]
Eigenlijk moet ik alleen nog een paar p.o. modellen hebben, die zullen er vast niet bij staan toch? Mocht je dat ooit wel een keer zien dan zou een seintje hier heel welkom zijn. Zelf heb ik fh4 de laatste weken weinig of niet meer gespeeld. Heb ook geen live gold meer in afwachting van 5.ggj87 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:25:
Dat was dan waarschijnlijk alleen op donderdag want nu is dat niet meer het gevalggj87 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:25:
Ik denk dat ze de Carpass calendar auto’s gratis hebben gemaakt want ik zag dat toen ergens staan. Waren precies die auto’s. Ik kon er online echter niets over terug vinden. Beetje vaag. Maar heb ze iig wel 
Dit seizoen is er een mooie buit in de Forzathon zag ik. O.a. de Mercedes AMG 4-door GT en Mustang Spec 5. Die wil ik al een tijdje maar daar ga ik geen 20M voor neertellen in de Auction House.
Dit seizoen is er een mooie buit in de Forzathon zag ik. O.a. de Mercedes AMG 4-door GT en Mustang Spec 5. Die wil ik al een tijdje maar daar ga ik geen 20M voor neertellen in de Auction House.
Weer wat nieuws ontdekt... garage kan vol 
Ik beschouw het maar als FH4 is klaar. Maar met FH5 zal ik er toch maar rekening mee gaan houden dus.
Ik beschouw het maar als FH4 is klaar. Maar met FH5 zal ik er toch maar rekening mee gaan houden dus.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Het nieuwe seizoen valt echt tegen qua prijzen zeg
Ik had gehoopt dat de Trueno er een keer tussen zou zitten of de Rimac, Raesr oid. Die zijn nu allemaal 20M. De 155 zit er wel bij maar alleen bij 80% en dat haal ik niet

Horizon backstage pass?ggj87 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:22:
Het nieuwe seizoen valt echt tegen qua prijzen zegIk had gehoopt dat de Trueno er een keer tussen zou zitten of de Rimac, Raesr oid. Die zijn nu allemaal 20M. De 155 zit er wel bij maar alleen bij 80% en dat haal ik niet
Daar wacht ik nog even mee tot de Forzathons zijn afgelopen als FH5 verschijnt. Straks heb ik een Horizon Backstage pass uitgegeven voor een auto die ik met een race kan winnen.
Yup, 1000 auto'sArthurMorgan schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 18:25:
Weer wat nieuws ontdekt... garage kan vol
Voorheen was het 750 auto's, bij beide al een paar keer tegen de limiet aan gelopen

Ik heb nu elke auto, en een paar nuttige dubbel (Hoonigan RS2000, FXX Evo etc). En inderdaad, FH4 klaar, nog 2 weken wachten op FH5

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
De Rimac kun je deze week krijgen via Super 7ggj87 schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:22:
Het nieuwe seizoen valt echt tegen qua prijzen zegIk had gehoopt dat de Trueno er een keer tussen zou zitten of de Rimac, Raesr oid. Die zijn nu allemaal 20M. De 155 zit er wel bij maar alleen bij 80% en dat haal ik niet
De Rimac heb ik binnen! Ik heb nu ook 2 Alfa Romeo 155's, een kunnen kopen voor 138k en een voor 1 miljoen. Heb vandaag nog de RAESR kunnen kopen voor 2 miljoen en zag tevens dat ze de Corvette '20 hebben als gift hebben weggegeven. Die zocht ik ook nog. Ik heb nu bijna alle auto's die ik wil, maar nog niet alles. Ben wel blij dat ik die 155 heb en dat je daar een V6 in kunt leggen, echt een super dikke auto is dat, vooral met de 1e Alfa bodykit, lage spoiler en HRE Vintage 454's
Forza Horizon 4 is een geweldig spel ik raad mensen dit spel echt aan als je van race games houd. Vooral als je je eigen race stuur hebt die je kunt koppelen aan je Xbox of pc.
Nog een paar auto’s die ik heb getuned 
Deze 850 R wilde ik al een tijdje tunen maar ik werd gek van die ongespoten stootlijsten. Toen kwam ik op het idee om de hele auto in dezelfde kleur te spuiten om hem 1 kleur te maken. Is wel een semi gloss kleur geworden, dan vallen die stootstrips zo min mogelijk op. Daarna met de racebumper nog wat mistlampjes erop gezet via een vinyl group (niet zelf gemaakt). Ziet er best dik uit zo
:strip_exif()/f/image/K5g7XuOVrOl8FfTOY0Q8qiQF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2PbfOyHZgCXuqPMXxc738Fe3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RELx1IcvEevNts7OBwaUfxEw.jpg?f=fotoalbum_large)
Vanavond deze C5 gedaan. De kleur zelf verzonnen. Het lijkt een beetje titanium-achtig
:strip_exif()/f/image/EFPjlViEtmbZoDUDZcZOErBx.jpg?f=fotoalbum_large)
Deze 850 R wilde ik al een tijdje tunen maar ik werd gek van die ongespoten stootlijsten. Toen kwam ik op het idee om de hele auto in dezelfde kleur te spuiten om hem 1 kleur te maken. Is wel een semi gloss kleur geworden, dan vallen die stootstrips zo min mogelijk op. Daarna met de racebumper nog wat mistlampjes erop gezet via een vinyl group (niet zelf gemaakt). Ziet er best dik uit zo
:strip_exif()/f/image/K5g7XuOVrOl8FfTOY0Q8qiQF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2PbfOyHZgCXuqPMXxc738Fe3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RELx1IcvEevNts7OBwaUfxEw.jpg?f=fotoalbum_large)
Vanavond deze C5 gedaan. De kleur zelf verzonnen. Het lijkt een beetje titanium-achtig
:strip_exif()/f/image/EFPjlViEtmbZoDUDZcZOErBx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UCN1i2PlCaQVbj2HfIUQZbk9.jpg?f=fotoalbum_large)
Zekers! Kunnen we deze designs binnenkort ook verwachten in FH5? En wellicht ook handig om sharecodes erbij te doen.ggj87 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 00:50:
Nog een paar auto’s die ik heb getuned
Dan moet ik eerst zelf een ronde koplamp maken, anders kan ik hem niet in storefront zetten
Wat is storefront als ik vragen mag?ggj87 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 08:25:
Dan moet ik eerst zelf een ronde koplamp maken, anders kan ik hem niet in storefront zetten
Forza Horizon player banned for 8000 years after sharing this custom design.
Unban date is set to 12/31/9999
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6tv732o1GT1rt91RwpEFAllA.webp?f=user_large)
* knip * houd het maar ontopic... Tweakers is geen Reddit linkdump.
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6tv732o1GT1rt91RwpEFAllA.webp?f=user_large)
* knip * houd het maar ontopic... Tweakers is geen Reddit linkdump.
[ Voor 27% gewijzigd door Geronimous op 10-12-2021 13:28 ]
Staat daar iets van “send nudes” boven linker achterspatbord? Is ook geen goed plan.LadyVodka schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 13:37:
Forza Horizon player banned for 8000 years after sharing this custom design.
[Afbeelding]
-knip-
[ Voor 18% gewijzigd door Geronimous op 10-12-2021 13:30 ]
Verwijderd
Send nukes staat er. Toevallig het topic op Reddit gelezen.Mr. Freeze schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 13:49:
[...]
Staat daar iets van “send nudes” boven linker achterspatbord? Is ook geen goed plan.
Geen Lego liefhebbers hier? 
spoiler:
Share code: 998 329 502

Share code: 998 329 502
Dat wel, maar die kende ik niet, haha!
Deze staat hier namelijk wel in de kast te pronken
Deze staat hier namelijk wel in de kast te pronken

Heb net de Eagle 3 uit Carmageddon 2 nagemaakt
Ik vond de ADV.1 Forza velgen sprekend lijken op de velgen van de Eagle 3 en de Viper ACR leek er het meest op dus heb die gepakt als basis.
:strip_exif()/f/image/p7WA7hFy0nezv1UukK8Bszfj.jpg?f=fotoalbum_large)
You Wasted ‘Em!
:strip_exif()/f/image/xbnMiAWOOyrN5aZQBuAXNGwG.jpg?f=fotoalbum_large)
Hunting peds..
:strip_exif()/f/image/zkXbL1l0Wc9aqUeACpVNWvmY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Q3eHz6jEh2PJZmFCZANJ3wrI.jpg?f=fotoalbum_large)
Share code: 160 255 062
Bodykit: ADV.1 Forza velgen, Forza race tyres, evt Forza voorspoiler
:strip_exif()/f/image/p7WA7hFy0nezv1UukK8Bszfj.jpg?f=fotoalbum_large)
You Wasted ‘Em!
:strip_exif()/f/image/xbnMiAWOOyrN5aZQBuAXNGwG.jpg?f=fotoalbum_large)
Hunting peds..
:strip_exif()/f/image/zkXbL1l0Wc9aqUeACpVNWvmY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Q3eHz6jEh2PJZmFCZANJ3wrI.jpg?f=fotoalbum_large)
Share code: 160 255 062
Bodykit: ADV.1 Forza velgen, Forza race tyres, evt Forza voorspoiler
Ik d8 laat ik fh4 weer eens een keertje opstarten. Eigenlijk niet meer gespeeld sinds deel 5 uit is. Maar hij crashed keer op keer bij het splash screen. Iemand anders hier toevallig ook last van? BTW ik speel op de pc.
Ik heb 1x FH4 op mijn laptop geprobeerd te spelen maar die crashte continu bij de intro race. Daarna maar snel op de Xbox geïnstalleerd.
Eindelijk gelukt!
:strip_exif()/f/image/VKrTuNng3VwnbZpweEoxSbl1.jpg?f=fotoalbum_large)
De laatste race was goed te doen in de X999 Senna. Heb uiteindelijk wel rewind aangezet omdat ik geen zin had om hem 10x opnieuw te doen wegens foutjes. Ik doe hem nog wel een keer opnieuw op 100% zonder rewind. Nu alleen nog een paar speedzones op Fortune Island en nog een paar drift zones in GB en FH4 zou op 100% moeten staan (minus een aantal auto’s dan)
Eindelijk gelukt!
:strip_exif()/f/image/VKrTuNng3VwnbZpweEoxSbl1.jpg?f=fotoalbum_large)
De laatste race was goed te doen in de X999 Senna. Heb uiteindelijk wel rewind aangezet omdat ik geen zin had om hem 10x opnieuw te doen wegens foutjes. Ik doe hem nog wel een keer opnieuw op 100% zonder rewind. Nu alleen nog een paar speedzones op Fortune Island en nog een paar drift zones in GB en FH4 zou op 100% moeten staan (minus een aantal auto’s dan)
Nou, weer een nieuwe bug (voor mij dan). Vanavond al twee keer een melding gekregen van een gift, staat dan ook op de kaart dat er een gift op te halen is, maar rij ik er naar toe dan is er niks en kan ik alleen zelf een auto versturen... Niet dat ik nou zit te wachten op auto's die 9 van de 10 keer zelf weer kan giften omdat ik ze al had, maar is irritant om voor niks er naar toe te rijden...
Gamertag: FinrazielNL
Ik heb dat ook weleens, maar dan in FH 5 ;-)Finraziel schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 21:33:
Nou, weer een nieuwe bug (voor mij dan). Vanavond al twee keer een melding gekregen van een gift, staat dan ook op de kaart dat er een gift op te halen is, maar rij ik er naar toe dan is er niks en kan ik alleen zelf een auto versturen... Niet dat ik nou zit te wachten op auto's die 9 van de 10 keer zelf weer kan giften omdat ik ze al had, maar is irritant om voor niks er naar toe te rijden...
Hahaha pff wordt ook verwarrend als deel 4 hoger in mijn bookmarks lijst komt te staan dan 5Mr. Freeze schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 21:52:
[...]
Ik heb dat ook weleens, maar dan in FH 5 ;-)
Huh? Als je een gift krijgt dan krijg je dat toch bij je meldingen te zien? Dan moet je op 'A' drukken om hem te ontvangen. Op de kaart heb ik nog niet gezien. Heb ook geen Xbox Live, kan ook daar aan liggen.Finraziel schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 21:33:
Ja ik zat dus in het verkeerde topic, sorry, ging om 5ggj87 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 22:03:
[...]
Huh? Als je een gift krijgt dan krijg je dat toch bij je meldingen te zien? Dan moet je op 'A' drukken om hem te ontvangen. Op de kaart heb ik nog niet gezien. Heb ook geen Xbox Live, kan ook daar aan liggen.

Dat vermoedde ik al, auto's giften zat nog niet in FH4
Ik heb hier nog 3x de Jesko (1.540.000 CR) en 6x de 599XX-E (138.000 CR) die beide voor het genoemde lage bod weg mogen. Een lagere vraagprijs gaat helaas niet in de auction house.
Als er geïnteresseerden zijn hoor ik het wel.
[ Voor 40% gewijzigd door calsonic op 01-01-2022 14:02 ]
Ik wil zo'n 599XX-E welcalsonic schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 13:56:
Ik heb hier nog 3x de Jesko (1.540.000 CR) en 6x de 599XX-E (138.000 CR) die beide voor het genoemde lage bod weg mogen. Een lagere vraagprijs gaat helaas niet in de auction house.Als er geïnteresseerden zijn hoor ik het wel.
Edit: heb er meerdere nodig voor mijn verschillende tunes, auto's switchen is handiger dan tunes
[ Voor 21% gewijzigd door MK_ op 01-01-2022 14:09 ]
Kan iemand mij lid maken van team [GOT] in Forza Horizon 4?
Had je een uitnodiging gestuurd? Zie niks staanMr. Freeze schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 17:21:
Kan iemand mij lid maken van team [GOT] in Forza Horizon 4?
Of iemand moet me voor zijn geweest...
Ik kan die clubs niet benaderen, krijg altijd een foutmelding over een server. Wellicht dat er nog een andere manier is?MK_ schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 22:27:
[...]
Had je een uitnodiging gestuurd? Zie niks staan
Of iemand moet me voor zijn geweest...
Ik heb je net toegevoegd als vriend en uitgenodigd zo, dat zou ook moeten werken (denk ik)Mr. Freeze schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 22:38:
[...]
Ik kan die clubs niet benaderen, krijg altijd een foutmelding over een server. Wellicht dat er nog een andere manier is?
Gisteren deze afgemaakt. Heeft alleen deels verchroomde stootstrips op de Caractere bodykit, net zoals de Passat en Bora dat op de luxe uitvoeringen hadden in die tijd. De HRE velgen heb ik gekozen omdat ze veel lijken op de VW Helios 19" velgen. Ziet er wat luxer uit zo
Ik noem hem de R32 Highline:
:strip_exif()/f/image/BYNnqxDrogW7igP7guaCGU3D.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eH2Wy3nstcTJjIVjVB0WdSl8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BYNnqxDrogW7igP7guaCGU3D.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eH2Wy3nstcTJjIVjVB0WdSl8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UPvBvG7C14Re64GsC99Ac59L.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoewel ik vooral Forza Horizon 5 heb gespeeld afgelopen weken (speciaal een Series S voor gekocht
), heb ik vd week de LEGO Speed Champions uitbreiding in de aanbieding (€7,99) gescoord.
Als fervent LEGO fan is dat toch wel genieten hoor, goede reden om FH4 weer op te starten
Als fervent LEGO fan is dat toch wel genieten hoor, goede reden om FH4 weer op te starten