I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Nog steeds niks, maar ik dacht GoT is groot genoeg zit vast wel bij de eerste 1000 clubs, en inderdaad.ArthurMorgan schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 12:02:
Goed om te weten. Kan iemand kijken of je bij clubs ook kunt zoeken. Want dan krijg ik een foutmelding over het niet vinden van servers. Wil me bij de GoT club aanmelden. Ook via de vriendenlijst en dan de GoT leden kom ik er niet.
Heb me aangemeld. Nu afwachten af er nog een actief accepteringsbeleid is
Ik kan het ook niet. Het is echt een kwestie van er zin in hebben om het jezelf aan te leren. Veel oefenen dus. (ik heb zelf geen enkel creatief talent dus neem aan dat dat er ook nog wel bij nodig is of in elk geval erg helpt.)ggj87 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 00:26:
Hoe maken jullie al die logo’s zo mooi precies na? Ik heb al moeite om een simpel logo na te maken.
Voor dat soort circuits moet je bij de Forza Motorsport serie zijn. De horizon serie is wat meer arcade en is een open wereld game met alleen (fictieve) circuits binnen die open wereld.luxzenburcht schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 19:55:
Vandaag gekocht tijdens de Steamsale. Erg vermakelijk. Klopt het dat er geen officiële circuits zoals Suzuka, Spa inzitten? Waarschijnlijk heb ik verkeerd gegoogled maar zag een hele lijst aan circuits.
Wat ziet het spel er prachtig uit. Mooie details. Mogelijke spoiler hieronder....
[Afbeelding]
Gamertag: FinrazielNL
Moest hier toch wel om lachen.luxzenburcht schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 19:55:
Vandaag gekocht tijdens de Steamsale. Erg vermakelijk. Klopt het dat er geen officiële circuits zoals Suzuka, Spa inzitten? Waarschijnlijk heb ik verkeerd gegoogled maar zag een hele lijst aan circuits.
Wat ziet het spel er prachtig uit. Mooie details. Mogelijke spoiler hieronder....
[Afbeelding]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heeft iemand hier nog last van of, nog beter, een oplossing?
Omfg, ik kom er net achter dat in de Autoshow alle Formula Drift auto’s en Mitsubishi’s gratis zijn.. En ik heb alle Mitsubishi’s en 1 Formula Drift auto gekocht in de Auction House

Zo heb ik ook wel eens miljoenen uitgegeven aan een auto... Om er vervolgens achter te komen dat je m voor 600FP in de Forzathon kon kopenggj87 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 13:33:
Af en toe framedrops maar dat is maar een paar keer voorgevallen, is niet continu.
Omfg, ik kom er net achter dat in de Autoshow alle Formula Drift auto’s en Mitsubishi’s gratis zijn.. En ik heb alle Mitsubishi’s en 1 Formula Drift auto gekocht in de Auction HouseGelukkig kosten die niet superveel, maar toch

Vraagje: hoe doen jullie S2 races? Ik probeer nu de Jesko en Zenvo te winnen maar S2 vind ik echt heel moeilijk. Moet er wel bij zeggen dat ik op pro speel zonder assists (behalve koppeling). Ik kan het natuurlijk ook op highly skilled zetten maar doe liever alles zoveel mogelijk op pro. Unbeatable vind ik niet leuk omdat de AI dan overduidelijk cheat.
Heb net 1 race gewonnen in de Hoonicorn Mustang. Was lastig maar wel gehaald. De race daarna is bijna niet te doen. Ik denk dat het beste is een extreme track toy (die heb ik nodig) te tunen naar max. 901-910. S900 vind ik goed te doen, dus wellicht dat een lage S2 ook nog wel gaat?
https://forza.fandom.com/...smo_GT-R_LM#Forza_Edition
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Hele mooie livery voor vw bus. Wilde deze toch ook even hier delen, overigens niet mijn livery.
XBL gamertag StayingPow3r
Goede tip! Ik heb hem net kunnen krijgen via de R390 (voor 111k kunnen kopen in de AH dus dat valt mee voor in principe 2 top auto’sFuelke schreef op zondag 27 juni 2021 @ 13:47:
@ggj87 De Nissan GT-R LM Forz Edition is wel een leuke vind ik.
https://forza.fandom.com/...smo_GT-R_LM#Forza_Edition
Heb de race net met gemak gewonnen dus dit wordt mijn S2 auto
Is ook mijn favoriete S2 auto, vooral omdat dat mijn meest succesvolle zelf getunede auto isggj87 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:03:
[...]
Goede tip! Ik heb hem net kunnen krijgen via de R390 (voor 111k kunnen kopen in de AH dus dat valt mee voor in principe 2 top auto’s)
Heb de race net met gemak gewonnen dus dit wordt mijn S2 auto
Voor iets meer offroad er tussen een Elise GT geloof ik uit mijn hoofd, met een tune van een medetweaker (geloof niet dat hij hem publiek gedeeld heeft).
Verwijderd
Degene die het logo in forza namaakt heeft het ook niet zelf ontworpen. Dat is hetgeen wat echt kunde vraagt en waar tijd in zit. Dat weet ik omdat ik zelf (logo) ontwerper ben. Iets in Forza namaken is erg eenvoudig. Er zijn mensen die een overlay gebruiken in Forza voor PC. En er zijn apps voor ios of android die een grid over je afbeelding kunnen leggen.ggj87 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 14:28:
Ik heb ook een keer een logo overgetrokken maar dat voelde ergens wel een beetje verkeerd omdat iemand anders dat logo al had gemaakt. Maar blijkbaar doen heel veel mensen het zo als ik op YT e.d. rondkijk. Ik wil een logo namaken (een soort 8 of & lijkt het) en zat te denken om hem in Photoshop oid (heb ik zelf niet dus zoek een alternatief) na te maken en er een raster overheen te zetten. Adhv dat raster zou ik dan in Forza de juiste verhoudingen kunnen aanhouden.
En je vraagt hoe je een logo zo strak krijgt. Dat laat ik zien door een tutorial voor je. Het gaat er namelijk om dat je de juiste vormen op het juiste moment gebruikt en zo weinig mogelijk. Dat inzicht probeer ik je door de tutorial te geven, maar je begint meteen over dat je geen Photoshop hebt enz… first learn stand, then learn fly. De volgende zal over skew gaan, en dan wordt het echt interessant
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2021 19:44 ]
https://www.videogameschr...head-of-fh5s-release/amp/
Verwijderd
Het zou leuk zijn als ze de komende maanden pre-order, of andere moeilijk vindbare auto’s gaan uitdelenStefan H schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 08:30:
Dit lag ergens wel in de lijn der verwachtingen, maar toch jammer:
https://www.videogameschr...head-of-fh5s-release/amp/
Ik zou hetoverigens ook fijn vinden als ze die rewardsite eens goed gingen laten werken. Heb nu echt de neiging om het allemaal maar te laten zitten want soms werkt het wel, soms half, soms helemaal niet. Erg demotiverend. Zit nu op 4000 punten en had willen proberen om de 10.000 aan te tikken voor die tijd.
DitNLDViane schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:08:
@ArthurMorgan rewards site? Wat heb ik de afgelopen 2.5 jaar gemist?
https://rewards.forzamotorsport.net/en-us/redeem
Weet niet hoe ver je bent in het spel, en de gehele Forza serie, maar mede afhankelijk van je voortgang in andere delen kun je wekelijks een beloning in de vorm van credits claimen voor alle Forza delen die je hebt. Kan best aardig aantikken
Thanks! Heb nog wat challenges te doen met de Lego-DLC, en de star cards enzo. Verder heb ik vrijwel alle auto's en elke race gedaan, stories uitgespeeld, alles behalve de drift zones op 3 sterren.Stefan H schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:22:
[...]
Dit![]()
https://rewards.forzamotorsport.net/en-us/redeem
Weet niet hoe ver je bent in het spel, en de gehele Forza serie, maar mede afhankelijk van je voortgang in andere delen kun je wekelijks een beloning in de vorm van credits claimen voor alle Forza delen die je hebt. Kan best aardig aantikken
EDIT: ik zie dat ik blijkbaar geen Gamerscore heb, en geen Car Masteries... Eens kijken hoe dat zit dan
[ Voor 7% gewijzigd door NLDViane op 29-06-2021 11:29 ]
/edit: ik heb van de week via de lijst voorin dit en andere GoT topics vrienden toegevoegd bij de Xbox. Heb nu ongeveer 170 leden van dit forum als vrienden. Waar ik echt verbaasd over was dat er gewoon een paar rondlopen die alle 25.000 punten hebben die mogelijk zijn
[ Voor 54% gewijzigd door ArthurMorgan op 29-06-2021 11:42 ]
De Rewards-app updatet bij mij totaal niet meer trouwens, in ieder geval voor de car masteries in FH4 en voor alles in FM7

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
En ik heb moeite om de 80% te halen in de Forzathon Playlist. Ik kan er een paar niet doen, ik denk omdat ik geen Xbox live Gold heb. Moet nog 1 daily challenge doen, een drag race winnen en dan zit het erop. Ik heb gelukkig nog wel de rivals lap kunnen doen maar die online adventure bijv. kan ik ook niet doen
Heb je toevallig afgelopen avond een update gehad? (ivm super 7 high stakes).ggj87 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 23:51:
FH4 loopt bij mij vast zodra ik de Super7 wil starten en op (select) druk (heet officieel niet zomaar vroegah wel). Nog iemand last van? Of moet ik gewoon die challenges om dat huis doen? Ik wil graag wat meer moeilijk te vinden auto’s winnen.
En ik heb moeite om de 80% te halen in de Forzathon Playlist. Ik kan er een paar niet doen, ik denk omdat ik geen Xbox live Gold heb. Moet nog 1 daily challenge doen, een drag race winnen en dan zit het erop. Ik heb gelukkig nog wel de rivals lap kunnen doen maar die online adventure bijv. kan ik ook niet doen
Op Reddit lees ik er meer over, bij mij op de Xbox series S vloog FH4 er bij mij ook uit toen ik de normale super 7 wilde doen.
Het is dat ik gamepassen wil hebben. (moet er nog 5) Maar eerst morgen maar eens afwachten hoeveel er gewoon in de volgende seizoenen te halen zijn. Dat vind ik toch echt een stuk bevredigender.

Die twee dingen zijn online, en voor alle online onderdelen heb je dat nodig op de Xbox. (muv free to play games geloof ik)
[ Voor 52% gewijzigd door ArthurMorgan op 30-06-2021 20:09 ]
Net een 205 Rallye gewonnen in de AH voor 98000 credits. Nette prijs!
Verwijderd
Hele leuke auto, die 205! Wil je een 155? Ik wil je wel eentje geven, voor min buyout in de praktijk.ggj87 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 00:21:
Hm wel jammer, dan kan ik die 155 niet halen.
Net een 205 Rallye gewonnen in de AH voor 98000 credits. Nette prijs!
Nieuwe livery voor PaperHeartZero, een tuner. Veel subtiele details, wilde deze stijl eens proberen. Hij is voor de CCGT. Gt: FormFirm
:strip_exif()/f/image/LAUdhXJfeaehdP1mcpbQebz2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vHCKPNUyJFF11O5n0LxWzPcW.jpg?f=fotoalbum_large)
Verwijderd
https://www.reddit.com/r/...imation_from_ptg_fox_ken/
Deze koste hem 9 maanden, 1000 uur. Hij heeft erg veel geduld. Het idee om te animeren in de forza editor is geniaal gek 😀
Die app werkt hier op de PC totaal niet, en op de Xbox wel. Doe het wekelijks via de website.MK_ schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 12:08:
Voor Windows PC's is er ook een app, Forza Hub, biedt ~ hetzelfde als de website. Daar kan je ook foto's enzo downloaden die je ingame maakt
De Rewards-app updatet bij mij totaal niet meer trouwens, in ieder geval voor de car masteries in FH4 en voor alles in FM7
Klopt. Zo zijn er meer van dat soort challenges. Veel van de challenges zijn gewoon ruk als je het mij vraagt. Had er ook één gehad, waar je met een ferrari evo een speedtrap moest doen, ik was nog maar net begonnen vanaf een ramp, en was het ineens klaar failed. Zulke waardeloze challenges wordt hier dan ook reported. Want dat zijn geen uitdagingen meer, maar misleiding.ArthurMorgan schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 17:22:
4 pogingen gedaan, 1 keer gamepass gehaald. Maar inderdaad, puur herhaling op herhaling. En dan die verschrikkelijke dragstrip speed trap waar ze de auto eerst even lekker vast zetten achter de afscheiding.
Het is dat ik gamepassen wil hebben. (moet er nog 5) Maar eerst morgen maar eens afwachten hoeveel er gewoon in de volgende seizoenen te halen zijn. Dat vind ik toch echt een stuk bevredigender.
Mooi gedaan.Mr. Freeze schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 07:23:
Over meesters in de Forza Horizon livery editor gesproken…….
YouTube: ptg at the movies
Heb de Vuhl ook te pakken, mooi bakkie die lekker de bochten door kan scheuren.
AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX
Was dat die met de 599 XX? Zo een heb ik ook gedaan, stonden er opeens gigantische schansen op de snelweg. Die auto was echt heftig getuned, haalde heel snel 430+km/uMisterJD schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 10:21:
[...]
Die app werkt hier op de PC totaal niet, en op de Xbox wel. Doe het wekelijks via de website.
[...]
Klopt. Zo zijn er meer van dat soort challenges. Veel van de challenges zijn gewoon ruk als je het mij vraagt. Had er ook één gehad, waar je met een ferrari evo een speedtrap moest doen, ik was nog maar net begonnen vanaf een ramp, en was het ineens klaar failed. Zulke waardeloze challenges wordt hier dan ook reported. Want dat zijn geen uitdagingen meer, maar misleiding.
de challenges verschillen per persoon.ggj87 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:09:
[...]
Was dat die met de 599 XX? Zo een heb ik ook gedaan, stonden er opeens gigantische schansen op de snelweg. Die auto was echt heftig getuned, haalde heel snel 430+km/u
Was idd met een 599 XX, maar dan stond je alleen met de achterwielen op een ramp. Weet alleen dat het een speedtrap was.ggj87 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 12:09:
[...]
Was dat die met de 599 XX? Zo een heb ik ook gedaan, stonden er opeens gigantische schansen op de snelweg. Die auto was echt heftig getuned, haalde heel snel 430+km/u
AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX
Mooie race, heb hem net gedaan. Kon ik mijn Porsche 911 PO mooi even uitproberen.Mr. Freeze schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:24:
Voor liefhebbers van lange races over asfalt, gebruik dan sharecode 115 752 990. 64,4 KM maar liefst, en nog mooie route ook[Afbeelding]

Zelf heb ik het altijd op cosmetisch staan. Misschien leuk als je een simulator spel hebt, maar dat is FH sowieso niet in mijn ogen.ggj87 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 18:38:
Ik laat tegenwoordig schade steeds vaker uit dan aan staan. Dan maar geen extra 10% bonus. Zo irritant dat de AI er weer overduidelijk mee vals speelt. Met name bij dirt races is het te merken. Rij je 3 of 5 laps en haalt de AI je op het laatst in omdat de sprongen je auto steeds beschadigen. Waarom bij de AI ook niet dan? Laatst de Gauntlet gedaan maar moest op het laatst heel breed rijden om ze achter me te houden
[ Voor 8% gewijzigd door ggj87 op 04-07-2021 20:43 ]
Nu nog de ‘96 Impala en AMG Hammer en ik ben helemaal blij!
Verwijderd
Mooie deal! Ik heb gisteren nog een paar voor 4-5 miljoen gekocht. Ben wel fan van de DS. En van Kuifje😊ggj87 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 20:51:
Oeh, net een Citroën DS kunnen scoren voor 98000
Nu nog de ‘96 Impala en AMG Hammer en ik ben helemaal blij!
:strip_exif()/f/image/4dXTSTgMjpi1wgei9d4CNRhw.jpg?f=fotoalbum_large)
Dus dan moet ik gewoon maar afwachten tot ze een keer beloning ergens zijn?
Zelf moet ik nog 5 p.o. auto’s hebben omdat ik pas sinds afgelopen kerst met fh4 bezig ben. Komende periode extra goed de forzathon shop in de gaten houden. Hopelijk komen er daar nog een keer een paar voorbij.
Is uiteindelijk het spel wat ik de afgelopen tijd by far het meeste gespeeld heb. 329 uur zegt true achievements, dat is dus bijna 2 uur per dag sinds ik het spel speel. Komende tijd nog wel even legoland afmaken. En dan lekker wachten op deel 5.
/edit: ik kwam er trouwens ook achter hoe je makkelijk de laatste auto's kunt fotograferen. Maak een blueprint van een race aan, met de auto die je mist en een auto uit dezelfde raceklasse die je wel hebt.
Zo heb ik de laatste 2 te pakken gehad. DB11 PO en een van die hotwheelz auto's.
Was al bang dat ik een carmeet moest regelen
[ Voor 31% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-07-2021 15:29 ]
ArthurMorgan schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 15:21:
/edit: ik kwam er trouwens ook achter hoe je makkelijk de laatste auto's kunt fotograferen.
Deze had je kunnen weten!MK_ schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:22:
Je kan ook (drag) races maken en daarbij kiezen op een specifiek merk (werkt goed bij grote merken als Ford, Chevrolet, BMW, Porsche etc). Als je daarna nog wat specifiekere modellen zoekt, drag(races) maken en daarbij op toegelaten auto's enkel auto's selecteren die tevoorschijn komen wanneer je filtert op "Not captured" (tijdens het maken van een Blueprint kan je daar ook op filteren)
[ Voor 43% gewijzigd door BTFD op 09-07-2021 16:11 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
/edit: 13 november ben ik begonnen.
[ Voor 18% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-07-2021 16:14 ]
Vandaag staat de BMW 850 CSI er en die klinkt lekker
[ Voor 35% gewijzigd door calsonic op 10-07-2021 20:36 ]
Nu heb ik al ruim 3 weken een ticket uitstaan zonder antwoord.
Dus ik dacht, ik ben slim, ik maak nog een ticket aan. Wordt die oude ticket de volgende dag in de nieuwe ticket ge-merged. Dus er werken wel mensen op de support afdeling, alleen is tickets en bugs oplossen geen prio...
Ik ben niet de enige overigens
Seasonal challenges en freeroam kan ik nu wel op mijn buik schrijven.
Standaard niet, maar even googlen bracht me hier:Mr. Freeze schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 07:43:
Is er een manier om freeroam rush te oefenen? Als ik online in zo ‘n race verzeild raak ken ik nauwelijks de slimste route, wil ze graag beter leren kennen.
https://forums.forzamotor...-Blueprints-and-maps.aspx
Geen idee hoe actueel het is, anders moet je zelf nog even door zoeken
Dank je wel joh, ben er erg mee geholpen.Finraziel schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 09:07:
[...]
Standaard niet, maar even googlen bracht me hier:
https://forums.forzamotor...-Blueprints-and-maps.aspx
Geen idee hoe actueel het is, anders moet je zelf nog even door zoeken
@Verwijderd grappig, net alsof je die onderste als miniatuur op een kastje hebt staan :-)
[ Voor 10% gewijzigd door Mr. Freeze op 13-07-2021 11:25 ]
Heb er al 10 in de garage staan maar 1 extra is altijd goedArthurMorgan schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 16:39:
De Ferrari 599XX Evolution is vandaag (tot morgenmiddag half 5) voor 99 punten te halen in de forzathon shop
Kan je niet een andere truck die je wel al hebt naar dezelfde klasse upgraden? Ik kan me helemaal niet herinneren dat ik ergens perse die ford nodig heb gehad, maar is alweer even geleden dus ik kan me vergissen.ggj87 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 17:13:
Ik heb een Ford Supervan nodig om de Lego DLC uit te spelen. Nu zie ik er een staan die door een rank 3 tuner/painter wordt verkocht voor 8,5M. Stel dat ik die koop, kan ik er dan ook 8,5M voor vragen ondanks dat ik geen rank 3 ben? Of hoe zit dat? Niet dat ik straks miljoenen verlies als ik hem wil verkopen want ik ben niet van plan om zoveel geld uit te geven aan een auto. Nog niet althans, heb nog maar iets van 33M.
Edit; of is het zo’n speciale challenge? Dan heb ik niets gezegd want die heb ik niet allemaal compleet.
Zojuist even gekeken, de Supervan 3 is de enige die ik voor 8,1 miljoen kan verkopen. Jammer genoeg heb ik er maar 1 van.
Overigens rank 3 tuner of painter is niks, ben ik ook :-)
Alleen rank 20 kan z’n eigen prijs bepalen.
[ Voor 17% gewijzigd door Mr. Freeze op 13-07-2021 19:35 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk zo’n speciale challenge. De Lego uitbreiding heeft daar meer van, dat je specifiek die en die auto moet rijden.Mr. Freeze schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 19:14:
[...]
Edit; of is het zo’n speciale challenge? Dan heb ik niets gezegd want die heb ik niet allemaal compleet.
Zojuist even gekeken, de Supervan 3 is de enige die ik voor 8,1 miljoen kan verkopen. Jammer genoeg heb ik er maar 1 van.
Overigens rank 3 tuner of painter is niks, ben ik ook :-)
Alleen rank 20 kan z’n eigen prijs bepalen.
De Supervan 3 kan je later weer verkopen voor min of meer hetzelfde bedrag, er gaat alleen een auction fee vanaf, volgens mij is dat niet veel. De supervan 3 is trouwens een leuk en snel voertuig, prima handling ook.
Auction fee formule;Verwijderd schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 21:24:
[...]
Waarschijnlijk zo’n speciale challenge. De Lego uitbreiding heeft daar meer van, dat je specifiek die en die auto moet rijden.
De Supervan 3 kan je later weer verkopen voor min of meer hetzelfde bedrag, er gaat alleen een auction fee vanaf, volgens mij is dat niet veel. De supervan 3 is trouwens een leuk en snel voertuig, prima handling ook.
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
[ Voor 17% gewijzigd door Mr. Freeze op 13-07-2021 21:37 ]
Je hebt vaak ook seasonal challenges met een street race, maar het is inderdaad vrij bizar hoe hoog je moet levellen om die Porsche te krijgen. Ik heb het op een gegeven moment gedaan door die Marathon te grinden met de Alfa Romeo Quadrifoglio Forza Edition omdat die event influence boost geeft.ggj87 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 00:21:
Ik heb alle street races gedaan maar ben nog steeds lvl 12. Moet ik die opnieuw blijven doen om op te levellen? Beetje een raar systeem danIk wil graag die Hoonigan Porsche hebben
Gamertag: antikriz
Ik heb er meerdere je mag er wel 1 overnemen. Kost slechts 1,7m volgens mijggj87 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 00:21:
Ik heb alle street races gedaan maar ben nog steeds lvl 12. Moet ik die opnieuw blijven doen om op te levellen? Beetje een raar systeem danIk wil graag die Hoonigan Porsche hebben
Pfff wat rijdt dat ding brak zegcjpostma schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 08:37:
[...]
Je hebt vaak ook seasonal challenges met een street race, maar het is inderdaad vrij bizar hoe hoog je moet levellen om die Porsche te krijgen. Ik heb het op een gegeven moment gedaan door die Marathon te grinden met de Alfa Romeo Quadrifoglio Forza Edition omdat die event influence boost geeft.

Heb nu een bug in de AH. Ik wilde credits terughalen maar dat duurde erg lang. Te lang. Dus toen het spel opnieuw opgestart en nu blijft die op ‘Auction complete’ staan en krijg ik hem niet meer weg. Xbox en FH4 al beide opnieuw opgestart maar het blijft staan.
De Nissan Skyline LM R33 FE heeft ook influence boost dacht ik, die rijdt wel fatsoenlijk.ggj87 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 18:02:
[...]
Pfff wat rijdt dat ding brak zegHeb hem AWD en een spoiler gegeven, scheelt al een stuk. Zoveel influence krijg je er helaas niet mee zag ik, 2400 extra. Heb nog iets van 350k nodig voor die Porsche
Heb nu een bug in de AH. Ik wilde credits terughalen maar dat duurde erg lang. Te lang. Dus toen het spel opnieuw opgestart en nu blijft die op ‘Auction complete’ staan en krijg ik hem niet meer weg. Xbox en FH4 al beide opnieuw opgestart maar het blijft staan.
Je kan m krijgen via de Skill Tree van de Nissan R390!
[ Voor 4% gewijzigd door NLDViane op 15-07-2021 12:15 ]
:strip_exif()/f/image/04BPtyYp5BBjx3Qvxc1V2JUv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lk9PyeIMba3yQadWN5W4p4F0.jpg?f=fotoalbum_large)
Een snelle 'restomod' die ik laatst heb gemaakt. Ik vond dit nooit echt een mooie auto en dacht laat ik hier eens iets moois van maken. Vind ik altijd wel leuk om te doen. Toen ik de bumpers eraf haalde zag ik dat er nog 2 overbleven in kleur en leek het me leuk om de bumpers van carbon te maken voor een modernere look. Ben alleen nog niet helemaal uit over de kleur. Zou het liefst zo'n Audi Suzuka grijs-achtige kleur willen hebben maar kreeg dat zo snel niet voor elkaar. Zou denk ik wel mooi staan.
Heb ook nog een replica gemaakt van de rode Mercedessen uit Taxi (1998) maar krijg niets in mijn Forza gallery te zien dus die upload ik later nog wel
Edit: Nu staan ze er ineens wel in!
Bij deze dus mijn trots

Ik moest natuurlijk wat shotjes namaken uit de film
:strip_exif()/f/image/gC9LQIySSafUAxiDYbNzhExl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/x8FeNxS4weQxbIKCYnEpGZZA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Y89GANTmiqGB6QAITTqo0x4R.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OT6CkjmCrnxfrXwj4F99XLfy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iGCeJmmCgzjBwL9VSJ0LoUoU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xOWRlOXkQcBFe5xWyoQZrFCK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qAKA4h0XLouOlJweAQ2qnw6E.jpg?f=fotoalbum_large)
Het verchroomde Mercedes logo. Ik heb ergens nog een kleine easter egg verstopt
[ Voor 55% gewijzigd door ggj87 op 15-07-2021 16:31 ]
Edit: volgens mij moet je dit doen door terug naar de vinyl editor te gaan en een nieuwe grootte te kiezen, ungroup > group en dan weer opslaan. Heb hem net bijna op de juiste grootte gekregen. Is dit echt de manier waarop het moet? Lijkt mij monnikenwerk om op zo'n omslachtige manier de juiste afmeting te krijgen voor je logo. Hoe doen andere painters dat dan die bijv. raceauto's namaken?
[ Voor 37% gewijzigd door ggj87 op 17-07-2021 16:12 ]
Verwijderd
Laag highlighten met de trigger, daarna size veranderen. Dan kun je hem vergroten/verkleinen in hele kleine stapjes.ggj87 schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 13:39:
Ik krijg het niet voor elkaar om een logo op een bepaalde grootte te krijgen. Ik heb hem gemaakt in de vinyl editor en wil hem nu op de juiste grootte op de auto plaatsen maar hij is altijd net te klein. Hoe moet ik dat aanpassen? Ik probeer hem al in de editor op een andere grootte op te slaan maar dat lukt ook niet. Weten jullie hoe dit moet?
Edit: volgens mij moet je dit doen door terug naar de vinyl editor te gaan en een nieuwe grootte te kiezen, ungroup > group en dan weer opslaan. Heb hem net bijna op de juiste grootte gekregen. Is dit echt de manier waarop het moet? Lijkt mij monnikenwerk om op zo'n omslachtige manier de juiste afmeting te krijgen voor je logo. Hoe doen andere painters dat dan die bijv. raceauto's namaken?
Net nog een logo nagemaakt met die overlay truc. Wat werkt dat makkelijk zeg!
Influence opbouwen, o.a door skillpoints te maken en die vooral uit te geven aan zoveel mogelijk auto’s (car mastery’s) Ben je daar al beetje mee bezig?ggj87 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 00:21:
Zelf doe ik dat tijdens een liedje met dubbele skillpoints en dan lekker los gaan op het strand bij Bamburgh Castle :-)
[ Voor 12% gewijzigd door Mr. Freeze op 18-07-2021 12:40 ]
In Forza horizon 3 waren het fans die je moest krijgen, in FH4 is het dus influence waar het om draait.ggj87 schreef op zondag 18 juli 2021 @ 14:22:
Ik heb dat alleen nog gedaan om auto’s te unlocken en die 300000 credits te krijgen. Verder nog niet mee bezig geweest.
Ik heb weer erg veel tijd gestoken in het namaken van elk mogelijk detail. Dat is helaas niet overal even goed gelukt omdat het bronmateriaal niet altijd even goed was. Zo is het zwarte logo op de flank achter nog niet perfect, daar zou het bolletje boven nog net iets groter bij moeten. Eigenlijk zou ik in Photoshop oid. een plaatje dat ik heb gevonden waar het wel goed op te zien is moeten kunnen 'uitvouwen' zodat het plat is en ik de exacte verhoudingen heb maar ik kan totaal niet met die programma's overweg

Details zijn o.a.: extra luchtinlaten in voorbumper, witte voorspoiler, 2 extra verschroomde hoodpins en 2 nep chromen trunkpins (anders moest ik de hele auto weer chroom maken en zou je her en der weer een beetje chroom tussen de naden zien en daar had ik even geen zin in, ik kan altijd nog chromen trunkpins doen als ik wil), zwart logo op flanken achter, rood/goud stickertje op spoiler links (was te zien op 1 plaatje, op andere foto's rechts niet te zien), Mopar stickertjes op neus en kofferklep, groter gaas op de grille (zwart ipv meegespoten) met schroefjes en niet te vergeten de Cragar Street Lock D Window in mat wit/blauw.
Helaas is het nu winter in FH4, anders had ik toepasselijkere plaatjes kunnen schieten in het zand:
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Verwijderd
Verwijderd
Dat ligt aan de horizonfestival plaats ligt waar je de livery maakt, die plaats heeft erg onnatuurlijk licht. Om kleuren te bepalen kan je beter bij een buitenlocatie overdag gebruiken, dan heb je natuurlijk licht. Let wel op de tijd, tegen de ochtend en avond is het natuurlijk warmer (oranje/roder) dan overdag). Ik zou in de volgende Horizon erg graag een binnenlocatie met natuurlijk licht willen hebben. Het is onmogelijk om de kleuren goed te krijgen als het nacht is.ggj87 schreef op maandag 19 juli 2021 @ 14:15:
Oh, dat is een goeieIk zal eens kijken, maar dan moet ik denk ik wel het blauw aanpassen want om een of andere reden verschilt de kleur in het menu van dat in-game. Erg irritant. Denk je de juiste kleur te hebben, is het in-game veel te licht. Nu is het in het menu dus wel goed, maar in-game niet
Spice Girls Charger: 102 227 706
Opmerking: Gebruik de Cragar Street Lock D Window velgen en Sport verlagingsset. Ik heb de banden in een bredere maat 245/255 (v/a) gedaan
Taxi Mercedes Gang 500 E: 381 651 549
Opmerking: Gebruik de ADV.1 ADV06 Track Spec CS velgen in standaard maat en 1 van de spoilers. Ik heb zelf die van Mercedes.
>Dat die voor 37000 in de Auto Show te koop is
>Koop R33 voor 37000 in de Auto Show
>Verkoop voor 90000 in de Auction House voor gegarandeerde snelle verkoop
>Maak binnen een kwartier 50000 winst
>Herhaal
Vergeet ook niet onderstaande auto's even te bekijken als je één van deze in bezit hebt:ggj87 schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 14:59:
>Maak binnen een kwartier 50000 winst
The following cars all have 300,000 credit payouts available via their mastery boards. If you’ve got them in your garage and have skill points to spare, make use of them:
2007 Alfa Remoeo 8C
1991 Hoonigan Porsche 911 Turbo Rauh-Welt
2010 Lamborghini Murcielago LP670-4 SV
2009 Mercedes-Benz SL 65 AMG Forza Edition
1966 MG MGB GT
2018 Porsche 911 GT2 RS
2004 Saleen S7
All of the Formula Drift DLC cars
Even better, the following cars all have 300,000 credit payouts available and can be bought from the Autoshow for less than that:
2016 Audi R8 V10 Plus
1969 Ford Mustang Boss 302
2005 Honda NSX-R
2015 Jaguar XKR-S GT
2009 Mercedes-Benz SL 65 AMG Black S.
1973 Nissan Skyline H/T 2000 GTR
1969 Nissan Fairlady Z 432
2012 Porsche 911 GT3 RS4.0
1982 Porsche 911 Turbo 3.3
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..