I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Heb echt geen behoefte aan onverstaanbaar gebrabbel of shitmuziek wat andere thuis luisteren.
Dit op een Xbox series S / Forza Horizon 4 Ultimate.
PS. Uiteraard heb ik mijn eigen microfoon instellingen uitgeschakeld, er staat een streepje door het luidspreker icoontje, maar dat helpt dus niet.
[ Voor 32% gewijzigd door Mr. Freeze op 28-04-2021 17:43 ]
XBL gamertag StayingPow3r
Er zijn meer die deze geruchten "bevestigen"
https://www.pu.nl/artikel...ch-mogelijk-af-in-mexico/
https://www.xgn.nl/nieuws/forza-horizon-5-gaat-naar-mexico
https://www.nwtv.nl/222204/forza-horizon-5-gaat-naar-mexico
Wat ik een bijzondere keuze zou vinden daar ik Mexico nou niet HET autoland bij uitstek vind.
Desperado's en Nacho's, dat is waar ik aan denk bij Mexico.
PSN-ID Dograver
Deze Mastretta MXT zou wel kunnen: Wikipedia: Mastretta MXT
Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)
Denk wel dat je er een mooie omgeving kan hebben. Vergelijkbaar qua natuur met Horizon 2. Zou wel awsome zijn. Beetje mengelmoes tussen 3 en 2.Dograver schreef op woensdag 28 april 2021 @ 19:19:
[...]
Er zijn meer die deze geruchten "bevestigen"
https://www.pu.nl/artikel...ch-mogelijk-af-in-mexico/
https://www.xgn.nl/nieuws/forza-horizon-5-gaat-naar-mexico
https://www.nwtv.nl/222204/forza-horizon-5-gaat-naar-mexico
Wat ik een bijzondere keuze zou vinden daar ik Mexico nou niet HET autoland bij uitstek vind.
Desperado's en Nacho's, dat is waar ik aan denk bij Mexico.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Oh de natuur is daar denk ik wel gaaf, maar dan zijn er zoveel landen waar dat zo is.Touchdomex schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:09:
[...]
Denk wel dat je er een mooie omgeving kan hebben. Vergelijkbaar qua natuur met Horizon 2. Zou wel awsome zijn. Beetje mengelmoes tussen 3 en 2.
De initiele geruchten omtrent Japan (Azie) had ik ook gaaf gevonden. Daar is het contrast immers net zo gigantisch tussen "platteland/natuur" en de grote steden.
En daarbij heeft Japan/Azie natuurlijk meer te vertellen qua autocultuur dan dat Mexico dat heeft.
Denk aan driften, Car Guy (rijdende disco ferrari's en lamborghini's) en die mega verbouwde hokken met gigantische uitlaten en bumpers, bosozoku-tuning. Juist daarmee zou Forza 5 een uniek selling point hebben, die zaken zijn, los van het driften, in nog geen enkele (recente) main stream game ooit goed uitgelicht.
PSN-ID Dograver
Ik wou vooral stiekem Duitsland hebbenDograver schreef op donderdag 29 april 2021 @ 08:50:
[...]
Oh de natuur is daar denk ik wel gaaf, maar dan zijn er zoveel landen waar dat zo is.
De initiele geruchten omtrent Japan (Azie) had ik ook gaaf gevonden. Daar is het contrast immers net zo gigantisch tussen "platteland/natuur" en de grote steden.
En daarbij heeft Japan/Azie natuurlijk meer te vertellen qua autocultuur dan dat Mexico dat heeft.
Denk aan driften, Car Guy (rijdende disco ferrari's en lamborghini's) en die mega verbouwde hokken met gigantische uitlaten en bumpers, bosozoku-tuning. Juist daarmee zou Forza 5 een uniek selling point hebben, die zaken zijn, los van het driften, in nog geen enkele (recente) main stream game ooit goed uitgelicht.
Denk dat je met die unieke setting waar jij het over hebt niet bij Horizon past. Dan zit je echt meer in Need for Speed territorium
Nu kom je meer in het territorium van de Wikipedia: Baja 500 bijvoorbeeld.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Denk dat je wel eens gelijk kan hebben, nu ik External NAT Mapping : *Personal IP*:3544 gebruik ipv External NAT Mapping : *Personal IP*:59906 lijkt het goed te gaan..ArthurMorgan schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 09:18:
even een schot voor de boeg, kan het zo snel niet controleren. Maar heeft dat niet te maken met welke poorten je open hebt staan op je router?
Ik herinner me iets van de NAT instellingen op de xbox wat ook verwijst naar iets met de naam teredo.
Heb ze handmatig geprobeerd, zonder succes. Heb namelijk de Connectbox van Ziggo in gebruik en deze staat bepaalde poorten wat voorgeschreven worden niet toe om te openen, daarnaast ben ik er sowieso geen fan van en zou uPnP dit voor mij moeten regelen..
Heb het Teredo issue nog één keer geprobeerd met de laatste fix wat ik kon vinden en ben nu al 2 dagen onafgebroken online, dus voor de mensen die het willen proberen:
Open Xbox concole-companion en zoek naar netwerk..
Open CMD als Admin en werk de volgende regels één voor één af..
netsh int ter set state enterpriseclient
netsh int ipv6 set teredo client teredo.trex.fi
netsh int teredo set state clientport=3544
netsh interface Teredo show state
Als het goed is, zie je onderstaande
Teredo Parameters
---------------------------------------------
Type : enterpriseclient
Server Name : teredo.trex.fi
Client Refresh Interval : 20 seconds
Client Port : 3544
State : qualified
Client Type : teredo host-specific relay
Network : unmanaged
NAT : cone
NAT Special Behaviour : UPNP: Yes, PortPreserving: Yes
Local Mapping : 192.168.178.11:3544
External NAT Mapping : *Personal IP*:3544
En hieronder de Parameters als ik de PC herstart heb, dus zal bovenstaande iedere keer moeten herhalen bij het openen van het spel, maar hey! We zijn ONLINE
(Verkeerde) Teredo Parameters
Type : natawareclient
Server Name : win1910.ipv6.microsoft.com.
Client Port : unspecified
Local Mapping : 192.168.178.11:59906
External NAT Mapping : *Personal IP*:59906
[ Voor 3% gewijzigd door BTFD op 29-04-2021 12:16 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Verwijderd
Goede tip! Voor beginners: zorg dat je deze auto krijgt, danger signs, dirt races en dirt speedzones worden een makkie.NLDViane schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 18:05:
Voor de liefhebbers: de Hoonigan RS200 is in de Forzathon Shop voor 999FP!
Ik heb vandaag een skin voor deze auto gemaakt.
:strip_exif()/f/image/6CP8161qMU3cJY2x9WApDlQb.jpg?f=fotoalbum_large)
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
/edit: met stability control werkt het iig een stuk beter nu.
[ Voor 16% gewijzigd door ArthurMorgan op 30-04-2021 20:48 ]
https://apps.apple.com/nl/app/forzatune-pro/id1356726417
Geeft toch elke keer een fijne uitgangspositie als ik een auto ga upgraden of tunen voor een specifiek doel.
Er is ook een gratis versie maar volgens mij staan daar niet alle recente auto’s in.
[ Voor 17% gewijzigd door Mr. Freeze op 30-04-2021 21:11 ]
Ik heb even 2 tunes gedeeld, die kan je ook eens uitproberen als je wilt:ArthurMorgan schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 20:38:
welke tune gebruiken jullie? ik heb er nu al meerdere geprobeerd maar ik krijg de auto gewoon niet goed onder controle, hij vliegt echt alle kanten op bij mij.
/edit: met stability control werkt het iig een stuk beter nu.
X999: 152 873 939
S2 998: 159 575 168
Ik vind het persoonlijk wel fijne tunes
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Geinstalleerd, zal morgen eens kijken of ik hier verder mee kom. Dank je.MK_ schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 21:20:
[...]
Ik heb even 2 tunes gedeeld, die kan je ook eens uitproberen als je wilt:
X999: 152 873 939
S2 998: 159 575 168
Ik vind het persoonlijk wel fijne tunes
/edit: ja met deze tunes krijg ik hem beter onder controle. Paar mooie nieuwe records op de dirt speed zones. Nu nog wat races kijken.
[ Voor 16% gewijzigd door ArthurMorgan op 01-05-2021 07:47 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Robin40 op 05-05-2021 20:45 ]
Dat heb ik ook wel eens gehad, wat dan helpt is even een ander spel starten en daarna FH4 weer.Robin40 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:44:
Update op de series s gehad van bijna 7GB en nu schiet hij bij het opstarten van de game bijna direct terug naar het homescreen van de Xbox
Nice, fijn dat ze bevallenArthurMorgan schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 21:27:
[...]
Geinstalleerd, zal morgen eens kijken of ik hier verder mee kom. Dank je.
/edit: ja met deze tunes krijg ik hem beter onder controle. Paar mooie nieuwe records op de dirt speed zones. Nu nog wat races kijken.
Ik heb wel eens vaker dat na een update, nog een keer proberen of iets langer wachten na de update werkt meestal. Ik heb de update nog niet gedownload op de XSX, dus ik ga er verder niet over oordelenRobin40 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:44:
Update op de series s gehad van bijna 7GB en nu schiet hij bij het opstarten van de game bijna direct terug naar het homescreen van de Xbox
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Hmm helaas geen positief effect. Wacht wel een uurtje dan zien we wel wat hij doetArthurMorgan schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:47:
[...]
Dat heb ik ook wel eens gehad, wat dan helpt is even een ander spel starten en daarna FH4 weer.
Je bent niet de enige.Robin40 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:44:
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
XBL: theArthurrrr
Is dit herkenbaar voor anderen of heb ik gewoon last gehad van een paar verstoringen? Ik vond het nl. wel leuk om te doen, niveau ligt een mooi stuk hoger maar het is wel lastiger om de goede auto te kiezen. Vooral omdat ik heel veel auto's heb en dan snel moet afwegen wat de beste auto is voor de geplande ritten. Hopelijk snel door Unranked heen zodat ik ook Ranked mee kan doen, dat scheelt volgens mij weer met de "Seasons", ik kan nu dat deel nooit doen waardoor ik niet op 100% uitkom (en als ik even niet oplet mis ik daardoor ook weleens het "Season 80%" doel).
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Normaal gesproken heb ik weinig problemen, ook niet met ranked wedstrijden.
En is dat op Xbox of pc? Als je op Xbox speelt kan je eens kijken in je router of Toredo protocol wordt gefilterd wat standaard veel routers doen.Arjan90 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:06:
Ik heb gisteren voor het eerst wat met Unranked adventures gespeeld, maar dat was nog geen gelukkig huwelijk. Dat lag niet eens aan het niveau van de mede brokkenmakers coureurs, maar vooral aan storingen. Ik had een race gedaan en vervolgens een rit naar de volgende race, maar toen bleef hij hangen op "Teleporting players". Heeft uiteindelijk ruim 5 minuten op het scherm gehangen en toen was ik er wel klaar mee. Dan moet je Forza Horizon 4 al helemaal afsluiten om eruit te gaan, dus je bent er even uit. Vervolgens gelijk weer een nieuw Unranked adventure en toen bleef hij 10 minuten op "Waiting for session" (of iets dergelijks hangen). Maar weer terug gegaan en opnieuw een Unranked adventure gestart en toen ging het wel goed, voor één race. Weer een vastloper. Nou, toen was ik er wel klaar mee.
Is dit herkenbaar voor anderen of heb ik gewoon last gehad van een paar verstoringen? Ik vond het nl. wel leuk om te doen, niveau ligt een mooi stuk hoger maar het is wel lastiger om de goede auto te kiezen. Vooral omdat ik heel veel auto's heb en dan snel moet afwegen wat de beste auto is voor de geplande ritten. Hopelijk snel door Unranked heen zodat ik ook Ranked mee kan doen, dat scheelt volgens mij weer met de "Seasons", ik kan nu dat deel nooit doen waardoor ik niet op 100% uitkom (en als ik even niet oplet mis ik daardoor ook weleens het "Season 80%" doel).
Of het iets scheelt voor pc heb ik geen idee, en ja, ook al is je router optimaal ingesteld heb je nog steeds wel eens last van netwerk issues bij Forza, zal wel aan drukte liggen.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Maar wel een hele leuke, heb m al vele keren gespeeld, maar je moet ook wel een paar maten hebben die snappen wat het betekent als iemand tot hetzelfde kamp behoort.DeWaanzin schreef op maandag 17 mei 2021 @ 07:25:
Man man man, deze week online trial Coming over the hill is echt wel super lastig.
Inderdaad. En als ze kansloos zijn niet gratis punten te geven aan de drivetars, maar gewoon stoppen en uit de race stappen. Dit zal maar net het verschil maken.Mr. Freeze schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:05:
[...]
Maar wel een hele leuke, heb m al vele keren gespeeld, maar je moet ook wel een paar maten hebben die snappen wat het betekent als iemand tot hetzelfde kamp behoort.
Jammer dat de beloning een beetje magertjes is, ha ha.
Verwijderd
:strip_exif()/f/image/6M5ECdWnnrc81yhivFUc0n3K.jpg?f=fotoalbum_large)
De vinyl groups (logo’s) staan klaar voor de release van de ‘75 DS morgen. Ik hoop dat ik bij de eersten kan zitten en dat mensen hem mooi zullen vinden. Het livery systeem laat namelijk altijd de top livery’s zien, en dat zijn de livery’s die in het begin veel downloads krijgen en lang niet de beste. Ik hoop dat ze dat bij fh5 zullen veranderen naar bijvoorbeeld een maand lang de meest gedownloade zodat goede livery’s die later komen ook een kans krijgen en er hogere kwaliteit livery’s boven komen drijven.
Wil hiermee niet zeggen dat ik dat ben, maar er zijn zoveel prachtige livery’s en die low effort jordan logo’s en gradients staan ze in de weg. Wat populair was blijft maar zichtbaar en anderen zijn maximaal een dag zichtbaar.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2021 13:28 ]
Thnx, dat ga ik ook nog eens proberen...BTFD schreef op donderdag 29 april 2021 @ 12:10:
[...]
Denk dat je wel eens gelijk kan hebben, nu ik External NAT Mapping : *Personal IP*:3544 gebruik ipv External NAT Mapping : *Personal IP*:59906 lijkt het goed te gaan..
Heb ze handmatig geprobeerd, zonder succes. Heb namelijk de Connectbox van Ziggo in gebruik en deze staat bepaalde poorten wat voorgeschreven worden niet toe om te openen, daarnaast ben ik er sowieso geen fan van en zou uPnP dit voor mij moeten regelen..
Heb het Teredo issue nog één keer geprobeerd met de laatste fix wat ik kon vinden en ben nu al 2 dagen onafgebroken online, dus voor de mensen die het willen proberen:
Open Xbox concole-companion en zoek naar netwerk..
Open CMD als Admin en werk de volgende regels één voor één af..
netsh int ter set state enterpriseclient
netsh int ipv6 set teredo client teredo.trex.fi
netsh int teredo set state clientport=3544
netsh interface Teredo show state
Als het goed is, zie je onderstaande
Teredo Parameters
Type : enterpriseclient
Server Name : teredo.trex.fi
Client Port : 3544
Local Mapping : 192.168.178.11:3544
External NAT Mapping : *Personal IP*:3544
En hieronder de Parameters als ik de PC herstart heb, dus zal bovenstaande iedere keer moeten herhalen bij het openen van het spel, maar hey! We zijn ONLINE:
(Verkeerde) Teredo Parameters
Type : natawareclient
Server Name : win1910.ipv6.microsoft.com.
Client Port : unspecified
Local Mapping : 192.168.178.11:59906
External NAT Mapping : *Personal IP*:59906
Ik heb erg veel last van disconnects, soms zelfs dat nadat mijn verbinding in FH4 wegvalt, mijn hele pc geen netwerkconnectie meer heeft.
Nu is mijn netwerkconfiguratie ook best complex; ik heb een bitdefender firewall draaien, daarnaast hyperV met virtuele netwerkkaarten en ook nog eens NordVPN die dan weer VPN adapters aanmaakt. Volgens diverse pagina's zijn dat juist dingen die in de weg kunnen zitten. (Maar die ik dus niet zomaar even kan weghalen zonder andere dingen te slopen)
upnp is sowieso een draak van een protocol wat je eigenlijk (securitywise) niet wil gebruiken; gelukkig ondersteund mijn firewall dat dan ook niet
Ik vind hem wel coolVerwijderd schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:05:
[Afbeelding]
Hoi, als je deze tof vindt, download hem dan a.u.b. Hij is 99% accuraat, maar staat niet tussen de zichtbare livery’s omdat iemand eerder was en allemaal roze en andere troep livery’s erop heeft gezet. Als je hem niet tof vindt, prima, voel je niet verplicht. Sharecode 174 992 999
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Verwijderd
Ohja, en bonuspunten voor wie de easter egg ziet 😀
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2021 18:08 ]
Ja, ik heb het ook al meerdere keren meegemaakt. Het blauwe team staat duidelijk achter en dan toch als winnaar worden aan gewezen.ArthurMorgan schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:42:
Vorige week ook al en nu weer. We verliezen 1 van de races in de trial vrij nipt. 1900 - 1650. En ja alle auto's finishen en niemand stopt.... en toch krijgen wij het punt. How?
@Verwijderd als ik zover ben haal ik hem zeker binnen. Normaal gebruik ik geen livery’s van andere, maar deze ga ik zeker proberen.
…..maarre, hoe rijdt ie?
[ Voor 15% gewijzigd door Mr. Freeze op 20-05-2021 19:31 ]
Komt dit iemand bekend voor?
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Verwijderd
Voel je niet verplicht hoor! Als je liever standaard verf gebruikt dan is dat prima! Ik gebruik ook de standaard verf. Ik heb nog niet geracet, ben zo blij dat ik kan cruisen met één van mijn favoriete auto’s.Mr. Freeze schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:27:
[...]
Ja, ik heb het ook al meerdere keren meegemaakt. Het blauwe team staat duidelijk achter en dan toch als winnaar worden aan gewezen.
@Verwijderd als ik zover ben haal ik hem zeker binnen. Normaal gebruik ik geen livery’s van andere, maar deze ga ik zeker proberen.
…..maarre, hoe rijdt ie?
Ben eigenlijk heel benieuwd naar de snelheidsmeter in DS. Toen ik jong was vond ik m altijd heel bijzonder, een draaischijf achter een soort van venster/vergrootglas als ik me goed herinner.Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:23:
[...]
Voel je niet verplicht hoor! Als je liever standaard verf gebruikt dan is dat prima! Ik gebruik ook de standaard verf. Ik heb nog niet geracet, ben zo blij dat ik kan cruisen met één van mijn favoriete auto’s.
Verwijderd
Ohja! Volgens mij hebben alleen de eerdere bouwjaren die teller. En deze Forza versie heeft het nieuwe Dashboard geloof ik zo uit mijn hoofd.Mr. Freeze schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 23:52:
[...]
Ben eigenlijk heel benieuwd naar de snelheidsmeter in DS. Toen ik jong was vond ik m altijd heel bijzonder, een draaischijf achter een soort van venster/vergrootglas als ik me goed herinner.

Edit. Uiteindelijk gelukt maar wat een drama

[ Voor 16% gewijzigd door calsonic op 21-05-2021 18:50 ]
Dan ken je ook dit recente boek? https://www.amazon.de/gp/product/3037786264Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:23:
[...]
Voel je niet verplicht hoor! Als je liever standaard verf gebruikt dan is dat prima! Ik gebruik ook de standaard verf. Ik heb nog niet geracet, ben zo blij dat ik kan cruisen met één van mijn favoriete auto’s.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ik gebruik die nu - knap gedaan!Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:05:
[Afbeelding]
Hoi, als je deze tof vindt, download hem dan a.u.b. Hij is 99% accuraat, maar staat niet tussen de zichtbare livery’s omdat iemand eerder was en allemaal roze en andere troep livery’s erop heeft gezet. Als je hem niet tof vindt, prima, voel je niet verplicht. Sharecode 174 992 999
Same here.calsonic schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 10:08:
Behoorlijk probleem om de online races te doen momenteel. Lukte gisteren niet en vandaag ook niet om verbinding met de server te krijgen
Edit. Uiteindelijk gelukt maar wat een drama
Om de 5 minuten is er een network error, en ook team events zijn belachelijk. Net een event gewonnen omdat de tegenstanders allemaal verdwenen waren, gisteren het omgekeerde meegemaakt: event aan't winnen en plots disconnect. Erg frustrerend, zeker in combinatie met de enorme laadtijden...
Verwijderd
Nee, ken ik nog niet, bedankt voor de tip!Fuelke schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 23:46:
[...]
Dan ken je ook dit recente boek? https://www.amazon.de/gp/product/3037786264
Dankjewel, leuk dat je hem gedownload hebt!
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2021 14:12 ]
Een beetje als een grote Mini: je kan hem heel makkelijk 'in een bocht gooien' , de neus eerst vroeg door de bocht laten glijden (zelfs als de pijlen rood zijn in vele gevallen) en er netjes doorkomen, terwijl je je snelheid grotendeels behoudt.
Heerlijk!
Snel is ie niet zonder er aan te sleutelen
ja, inmiddels heb ik m zelf ook, al diverse tunes voor gemaakt ook, een C,B en A. Alle met rally suspension om het comfort er een beetje in te houden :-)Church of Noise schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:07:
[...]
Een beetje als een grote Mini: je kan hem heel makkelijk 'in een bocht gooien' , de neus eerst vroeg door de bocht laten glijden (zelfs als de pijlen rood zijn in vele gevallen) en er netjes doorkomen, terwijl je je snelheid grotendeels behoudt.
Heerlijk!
Snel is ie niet zonder er aan te sleutelen
....en met de livery van @Verwijderd issie helemaal geweldig
edit, ik probeer er ook nog 1 extra te scoren middels de auction, maar dat valt nog niet mee. Ik dacht dat veel spelers zouden denken, wat een lelijk ding, weg ermee, maar daar vergis ik me dus in ;-)
[ Voor 18% gewijzigd door Mr. Freeze op 22-05-2021 14:15 ]
Verwijderd
Haha, ja! Ik kijk zo nu en dan ook even of ik er nog eentje bij kan vinden, nog geen enkele voorbij zien komen. Misschien komen ze nog als de wat minder fanatieke spelers ze krijgen.Mr. Freeze schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:10:
[...]
ja, inmiddels heb ik m zelf ook, al diverse tunes voor gemaakt ook, een C,B en A. Alle met rally suspension om het comfort er een beetje in te houden :-)
....en met de livery van @Verwijderd issie helemaal geweldig
edit, ik probeer er ook nog 1 extra te scoren middels de auction, maar dat valt nog niet mee. Ik dacht dat veel spelers zouden denken, wat een lelijk ding, weg ermee, maar daar vergis ik me dus in ;-)
Nouja... gespeeld.... heb 3 kwartier aan dat rad staan draaien
De rest van de tijd was ik de nieuwe aanwinsten aan het pimpen.
Morgen maar eens focussen op de collectie compleet krijgen en weer een beetje racen.
- Veeeel en mooie auto's!
- Hele drukke Auction House, het is bijna niet te doen iets te kopen
- Veel auto's die in FH3 goedkoop of normaal geprijsd waren zijn in FH4 miljoenen
- Veel makkelijker en sneller om promoshots te maken
- Driften is veel makkelijker, misschien wel te makkelijk, helemaal met drift suspension
- Lekker veel bodykits voor auto's, vind ik leuk
- Designs zijn minder goed te zien dan in FH3, het zijn nu allemaal kleine plaatjes ipv wat grotere
- Auction House zoekscherm is heel erg verbeterd, je kunt nu veel sneller zoeken doordat hij je laatste zoekopdracht onthoud
- UK is toch een mooiere en leukere map dan AUS
- De belichting! Wauw wat mooi zeg
- Veel safehouses, leuke toevoeging, wel jammer dat je auto altijd buiten staat, ook als je andere paint wilt kiezen. Aan de andere kant zie je wel meteen hoe je auto er in-game uit gaat zien
- De showcases zijn iets spannender, heb er nu 3 gedaan en dat was wel leuk
- Forzathon is een leuke bezigheidstherapie, ik kan alleen niet alles halen omdat ik nog niet alle races heb. Dus zit ik me rot te zoeken naar een race die er nog niet is...

Al met al een spel waar ik nog veel lol aan ga beleven. Ik zag alleen wel dat ik weer niet alle DLC heb ondanks dat ik de Ultimate Edition heb. Er zijn nog iets van 6 DLC's die ik nog niet heb. De Carpass is €29,99 voor ik meen 49 auto's. Zou net genoeg moeten zijn om alles te kopen. Maar of dat het nog waard is met FH5 die eind dit jaar uitkomt??
[ Voor 6% gewijzigd door ggj87 op 28-05-2021 00:52 ]
Als je een Trueno als voorbeeld neemt zet je de bovengrens op 1.000.000 cr. en dan constant je zoekopdracht refreshen en zo gauw er iets verschijnt kan je direct op “buy out” klikken zonder iets te hoeven lezen of na te hoeven denken, zo kan je wel bijzondere auto’s scoren. Moet je nog wel geluk hebben, maar zo af en toe lukt het wel.ggj87 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 00:48:
Ik heb er nu een paar dagen FH4 op zitten. Mijn eerste indrukken:
- Veeeel en mooie auto's!
- Hele drukke Auction House, het is bijna niet te doen iets te kopen
- Veel auto's die in FH3 goedkoop of normaal geprijsd waren zijn in FH4 miljoenen
- Veel makkelijker en sneller om promoshots te maken
- Driften is veel makkelijker, misschien wel te makkelijk, helemaal met drift suspension
- Lekker veel bodykits voor auto's, vind ik leuk
- Designs zijn minder goed te zien dan in FH3, het zijn nu allemaal kleine plaatjes ipv wat grotere
- Auction House zoekscherm is heel erg verbeterd, je kunt nu veel sneller zoeken doordat hij je laatste zoekopdracht onthoud
- UK is toch een mooiere en leukere map dan AUS
- De belichting! Wauw wat mooi zeg
- Veel safehouses, leuke toevoeging, wel jammer dat je auto altijd buiten staat, ook als je andere paint wilt kiezen. Aan de andere kant zie je wel meteen hoe je auto er in-game uit gaat zien
- De showcases zijn iets spannender, heb er nu 3 gedaan en dat was wel leuk
- Forzathon is een leuke bezigheidstherapie, ik kan alleen niet alles halen omdat ik nog niet alle races heb. Dus zit ik me rot te zoeken naar een race die er nog niet is...![]()
Al met al een spel waar ik nog veel lol aan ga beleven. Ik zag alleen wel dat ik weer niet alle DLC heb ondanks dat ik de Ultimate Edition heb. Er zijn nog iets van 6 DLC's die ik nog niet heb. De Carpass is €29,99 voor ik meen 49 auto's. Zou net genoeg moeten zijn om alles te kopen. Maar of dat het nog waard is met FH5 die eind dit jaar uitkomt??
De bodemprijs voor een trueno is 138.000.
Maar er zijn genoeg goede auto’s te koop waar je een stuk minder moeite voor hoeft te doen.
Of fh5 einde van dit jaar uitkomt? Ik hoop het, maar heb er nog niets definitiefs over gelezen.
Bij de Ultimate Edition van FH4 is de Car Pass toch inbegrepen? Heb je wel alle DLC geïnstalleerd?ggj87 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 00:48:
[...]
Ik zag alleen wel dat ik weer niet alle DLC heb ondanks dat ik de Ultimate Edition heb. Er zijn nog iets van 6 DLC's die ik nog niet heb. De Carpass is €29,99 voor ik meen 49 auto's. Zou net genoeg moeten zijn om alles te kopen. Maar of dat het nog waard is met FH5 die eind dit jaar uitkomt??
Als de FH4 server niet (juist) werkt moet namelijk alles geïnstalleerd zijn, anders lijkt het of je alles nog een keer moet kopen (zelfs als een DLC auto al aan je garage is toegevoegd). En waarschijnlijk kun je dan ook nog een keer kopen wat je al gekocht hebt!
Bij de Ultimate Edition is alleen het Hot Wheels Legends car pack (en de Treasure Map?) niet inbegrepen. Alle andere DLC (auto's en uitbreidingen) zou je moeten kunnen gebruiken.
[ Voor 5% gewijzigd door MartijnS72 op 28-05-2021 09:18 ]
AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX
Ik heb het zowel op Windows 20H2 als 21H1 dus ik denk dat het probleem, inmiddels zeker een week, bij de Forza servers ligt.Scharkby schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 20:07:
Klopt heb ik ook last van sinds een paar dagen. Ligt denk ik of aan de combinatie laatste update windows met FH4 of een serverprobleem. Weet iemand meer?
Heb m laatst teruggezet van 20H2 naar 1909 omdat FH4 niet meer op wilde starten, maar sinds vorige week problemen met joinen van sessies.Scharkby schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 20:07:
Klopt heb ik ook last van sinds een paar dagen. Ligt denk ik of aan de combinatie laatste update windows met FH4 of een serverprobleem. Weet iemand meer?
Ik pak eigenlijk altijd de Hoonigan Escort, daar red ik het eigenlijk altijd wel mee. Maar goed, ik heb de RS200 niet dus kennelijk moet ik die even regelen!Fuelke schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 20:05:
Wekelijkse Speed Zone challenge is op dirt >> dan neem ik altijd de Hoonigan RS200.
Vooral bij de Dirt speed zones zie je genoeg mensen het proberen terwijl ze de berg op rijden, ik zou het andersom proberen
Afgelopen week trouwens geen sessieproblemen op de XSX. Wel dwazen met de Trial die uiteindelijk allemaal het potje verlieten terwijl we aan het winnen waren (door mij

Een aanrader voor speedzones op dirt is ook een lekker getunde Toyota Baya truck, werkelijk een superauto.Arjan90 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 15:10:
[...]
Ik pak eigenlijk altijd de Hoonigan Escort, daar red ik het eigenlijk altijd wel mee. Maar goed, ik heb de RS200 niet dus kennelijk moet ik die even regelen!
Vooral bij de Dirt speed zones zie je genoeg mensen het proberen terwijl ze de berg op rijden, ik zou het andersom proberen
Afgelopen week trouwens geen sessieproblemen op de XSX. Wel dwazen met de Trial die uiteindelijk allemaal het potje verlieten terwijl we aan het winnen waren (door mij). Het niveau in dat soort uitdagingen ligt online niet heel hoog vind ik, je moet het toch vaak alleen doen. Of ik moet de stoet Drivatars tegenhouden zodat ze er voorbij kunnen
Wat dacht je dan van die dwazen die playground games verlaten als ze verliezen....Arjan90 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 15:10:
[...]
Wel dwazen met de Trial die uiteindelijk allemaal het potje verlieten terwijl we aan het winnen waren
ik speel de eerste serieus, en als we die verliezen dan doe ik niks meer om te winnen. Hoe sneller dat voorbij is hoe beter.
Bij mij op de pc heb ik het probleem opgelostNLDViane schreef op zondag 30 mei 2021 @ 14:57:
[...]
Heb m laatst teruggezet van 20H2 naar 1909 omdat FH4 niet meer op wilde starten, maar sinds vorige week problemen met joinen van sessies.
Niet meer de "Temp" en "Prefetch" folder legen en ik heb meteen toegang tot het online gedeelte
Edit. Net 1,5 uur online geraced en het liep perfect
Weet iemand toevallig wat het maximum aantal Tunes is wat je kunt saven want bij mij doet hij het niet meer

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JyMsn4s0oDuA6QT2mOt89xJx.jpg?f=user_large)
Update gehad vandaag en sindsdien is Forza al 3x gecrashed

[ Voor 35% gewijzigd door calsonic op 03-06-2021 19:31 ]
Op de pc doet ie bij mij gelukkig goed, maar op de Series S knalt ie elk uur er wel een keer uit.Update gehad vandaag en sindsdien is Forza al 3x gecrashed
/edit: Frontpage artikel:
nieuws: Forza Horizon 5 speelt zich af in Mexico en verschijnt op 9 november
[ Voor 27% gewijzigd door Entity op 13-06-2021 21:02 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Die trend is al ff doorbroken door gezien de tijdspanne die er tussen de vorige Forza en deze zatMu.siQ schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:07:
Ben ik de enige die wat verbaast is haha. Geen motorsport trailer ofzo. Doorbreekt de Trent toch? Verder speel ik m toch wel, daar niet van
Ik zal morgen het nieuwe topique aanmaken
AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX
If you need help, you can always PM meMK_ schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:24:
[...]
Die trend is al ff doorbroken door gezien de tijdspanne die er tussen de vorige Forza en deze zatVeerheen was het praktisch ieder jaar een nieuwe Horizon of Motorsport, nu al 3 jaar Horizon 4
Ik zal morgen het nieuwe topique aanmaken
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
@ArthurMorgan goede tip, vanavond maar weer eens proberen
Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)
Hier de Ford RS200 Hoonigan gebruikt..
Ik hoop dat het snel lukt. Maar god, ik haat de winter in fh4. Ik hoop echt dat ze in 5 echt ervoor zorgen dat de opdrachten gewoon goed te doen zijn. Zo frustrerend als sommige winteropdrachten is echt iets tè naar mijn mening.guido66 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:43:
@Mr. Freeze De speedtrap lukt makkelijk als je van uit het zuiden uit het weiland komt aangevlogen, dan heb je slechts 1 flauwe bocht net voor de flitspalen.
@ArthurMorgan goede tip, vanavond maar weer eens proberen
Ik ga vanavond gelijk proberen. Ik denk dat ik altijd teveel “mooi” wil rijden, als in schadevrij.ArthurMorgan schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 10:47:
met de speedtrap had ik weinig moeite met de shelby cobra Door zijn snelle optrekken vaak een goede keuze voor speed traps. Speedzone was hell. Uiteindelijk gelukt met de RS2000 Hoonigan en heel vroeg aansturen naar de brug, dus niet de weg volgen, maar veel eerder links af slaan. Dan kun je met ruim 300 km per uur de brug rammen, dat remt af, maar de 225 uiteindelijk blijft goed haalbaar. Als ik probeerde de weg te volgen kwam ik amper op 200 uit.
Dat heb ik ook een uur geprobeerd hoorMr. Freeze schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:57:
[...]
Ik ga vanavond gelijk proberen. Ik denk dat ik altijd teveel “mooi” wil rijden, als in schadevrij.
Het was meer dat ik het spuugzat was en eens wilde kijken hoe ver ik binnendoor kon zonder de 'failed' message. Maar die brug zelf is ook echt irritant en buggy. Als je hem bijna recht neemt en dan licht schampt kan de hele auto opeens stilstaan... Hoe dan?
Na 3 pogingen gelukt!ArthurMorgan schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:52:
[...]
Ik hoop dat het snel lukt. Maar god, ik haat de winter in fh4. Ik hoop echt dat ze in 5 echt ervoor zorgen dat de opdrachten gewoon goed te doen zijn. Zo frustrerend als sommige winteropdrachten is echt iets tè naar mijn mening.
:strip_exif()/f/image/B3qtGWLzGyBmmHleIN2hyWAk.jpg?f=fotoalbum_large)
En deze kon ik niet laten
:strip_exif()/f/image/OMe9fa78HBGkrYuoNbghSOnJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Welke auto heeft de duidelijkste toerengeluiden? Ik wil eens kijken of ik aan de hand van in het begin heel duidelijk en dan later wat minder het schakelen weer op kan pakken. Maar omdat ik zo goed als doof ben moet het geluid dus echt veel verschillen in waar je in de toeren zit.
Qua pitch/geluid, zo ik gaan voor hogere RPM auto's, zo uit m'n hoofd zou ik direct de Alpha DTM noemen, maar ook auto's modden met die dacht 1.4 rallye motor, die hebben ook behoorlijk verschil in laag en hoog.ArthurMorgan schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:53:
Naar aanleiding van wat posts hier: Lucky_Luuk in "[XB/PC] Forza Horizon 5"
Welke auto heeft de duidelijkste toerengeluiden? Ik wil eens kijken of ik aan de hand van in het begin heel duidelijk en dan later wat minder het schakelen weer op kan pakken. Maar omdat ik zo goed als doof ben moet het geluid dus echt veel verschillen in waar je in de toeren zit.
Ook de Alfa Quadra forza edition, misschien is die goed hoorbaar? Erg fijne auto.
https://gamerdvr.com/gamer/sinergyxl/video/138295433
Deze meer tijdens racen, mogelijk wat beter hoorbaar:
https://gamerdvr.com/gamer/sinergyxl/video/138295504
Of meer deze vorm van pitch?
https://gamerdvr.com/gamer/sinergyxl/video/138295578
(vanaf ong 15 sec)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heb op manual mijn record op de snelwegspeed trap in een keer met 15 km/h verhoogt naar 465 ook. Dus het gaat wel echt verschil maken denk ik. Had ik niet verwacht. Dus komende twee weken heel veel drivatar wedstrijdjes ermee doen. Moest trouwens wel even uitzoeken hoe ik nou opeens achteruit moest
Leuk, weer een echt nieuwe uitdaging erbij in dit spel.
Haha, dat had ik andersom toen ik eens om een of andere reden hem weer op automatisch gezet had... Bij het tot stilstand komen ineens onverwacht achteruit rijden was even erg desoriënterendArthurMorgan schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:50:
Moest trouwens wel even uitzoeken hoe ik nou opeens achteruit moest![]()
Lijkt me inderdaad wel lastig als je het niet goed hoort, ik doe het tijdens het racen voornamelijk op gehoor. Fijn dat het dan toch al zo goed lukt
Gamertag: FinrazielNL
Welke driving assists gebruik je nu?ArthurMorgan schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:50:
Thanks ga er mee aan de slag. Ik merk dat de controller ook gaat trillen bij de hogere toeren. Ik heb net een wedstrijdje tegen drivatars gereden op manual en dat ging best lekker. Had juist het gevoel dat ik veel meer controle over de bochten had dan voorheen. Ik hoor het niet, maar voel het aan de controller en een heel stuk op gevoel.
Heb op manual mijn record op de snelwegspeed trap in een keer met 15 km/h verhoogt naar 465 ook. Dus het gaat wel echt verschil maken denk ik. Had ik niet verwacht. Dus komende twee weken heel veel drivatar wedstrijdjes ermee doen. Moest trouwens wel even uitzoeken hoe ik nou opeens achteruit moest![]()
Leuk, weer een echt nieuwe uitdaging erbij in dit spel.
Ik wissel heel erg. Beetje afhankelijk van wat ik aan het doen ben. ABS altijd aan, daarbuiten soms tractie + stability, vooral bij offroad heb ik dat vaak nodig. Maar voor driften weer uit, en ook op verharde wegen uit (als ik er aan denk) steering altijd op normal.
Maar met manueel schakelen kan ik ook kijken naar de andere settings omdat ABS bijvoorbeeld gecounterd kan worden door remmen op de motor bijvoorbeeld. Geen idee of het verder nog effect heeft op de tractie. Maar ik klooi wel gewoon net zolang aan tot het allemaal een beetje werkt.
Ik ben hiermee begonnen toen de series X uit kwam en ik het spel eens bekeek. Snapte in het begin totaal de bedoeling niet. Ben toen begonnen met puur speed traps en zo langzamerhand er ingerold. Kan nu vaak ook wel aardig meekomen in online events. stapje bij stapje kom ik er wel
Ik heb daar een gemengd gevoel over, eigenlijk zijn die winter challenges van het nivo dat ik wil en is de rest gewoon veel te easy.ArthurMorgan schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:52:
[...]
Ik hoop dat het snel lukt. Maar god, ik haat de winter in fh4. Ik hoop echt dat ze in 5 echt ervoor zorgen dat de opdrachten gewoon goed te doen zijn. Zo frustrerend als sommige winteropdrachten is echt iets tè naar mijn mening.
Als ik zo'n winter challenge niet in 2x haal vind ik hem al k*t. Terwijl je juist dan even beter moet nadenken hoe en met welke auto je hem voor elkaar krijgt.
op donderdag middag post hij deze vaak heel snel nadat de challenge live gegaan is. Zelf probeer ik ze vaak eerst met eigen keuzes. Maar als ze niet lukken is dit mijn primaire bron voor auto en tune.
Verwijderd
Dat is grappig, ik heb vanochtend net een Livery voor zijn Mosler Winter tune gemaakt, de kleuren zijn wat koeler en winter-achtig. Gebruik deze tune zelf ook als het mij zelf niet lukt of ik snel een uitdaging wil halen. De Ferrari F40 heb ik een hele tijd geleden voor hem gemaakt.ArthurMorgan schreef op maandag 21 juni 2021 @ 08:10:
Overigens is het volgen van deze persoon op reddit soms ook best handig als je echt moeite hebt met een challenge: https://old.reddit.com/user/XIII90/submitted/
op donderdag middag post hij deze vaak heel snel nadat de challenge live gegaan is. Zelf probeer ik ze vaak eerst met eigen keuzes. Maar als ze niet lukken is dit mijn primaire bron voor auto en tune.
:strip_exif()/f/image/voEb3hBuZ18hntiPQDydm4hq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/s6E2lk5FNXEFLxiVtJeskAb4.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2021 11:34 ]
(de ferrari's die ik gebruik zijn allemaal puur rood
[ Voor 25% gewijzigd door ArthurMorgan op 21-06-2021 11:36 ]
Verwijderd
Bedankt! Wat leuk om te horen. Ik heb geen sharecode, maar je kunt bij creator zoeken op FormFirm. En ik gebruik deze natuurlijk wel, maar vrijwel al mijn auto's waar ik zelf geen livery voor gemaakt heb zijn ook effen, zeker Ferrari's.ArthurMorgan schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:35:
Wat is de sharecode van die mosler, die vind ik echt heel mooi, ga ik er gelijk opzetten.
Dit was een verzoek van iemand, leuk om te maken.
:strip_exif()/f/image/dEMIUdqyGHPrwYkW1xDAiaua.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2021 11:38 ]
Ik vond die lego-uitvoering zo gaaf dat ik die ging zoeken terwijl dat het voorbeeld was
/edit: zit nu wel op 1 van mijn Hoonigans, maar helaas gebruik ik die auto niet veel. Wel enorm onhandig dat als je liveries bekijkt je niet gewoon direct ziet op welke auto die moet. Hoop dat ze dat in 5 duidelijker maken.
[ Voor 49% gewijzigd door ArthurMorgan op 21-06-2021 12:10 ]
Ik vind het in die missies die je kan doen ook ruk soms; neem bijv. die serie waarin je met wat oude historische Britse auto's gaat rijden. In de zomer zijn die super makkelijk, en in de winter is het soms echt behoorlijk tricky om binnen de tijd binnen te zijn.ArthurMorgan schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:52:
[...]
EIgenlijk zouden ze daar qua maximum tijd rekening mee moeten houden, dat je afhankelijk van seizoen meer of minder tijd krijgt zodat het in elk seizoen een soortgelijke uitdaging is.
Het zijn kleine dingen die soms wel frustrerend zijn; die race tegen de trein vind ik ook zo'n drama. Tig keer verloren en wat blijkt uiteindelijk; als je de laatste bocht maar 'clean' doorkomt win je.... zucht.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Ook in FH2 kan ik weining ook ivm de servers. Moet ik lokaal ergens op letten, want als ik ga zoeken zie ik momenteel geen gelijke klachten eigenlijk.
In FH4 worden mijn car masteries niet goed geupdate in forza reward, en in FH2 enkele dingen wel en andere dingen niet. Maar daar zie ik bijvoorbeeld mijzelf bij 1 speedtrap wel in de leaderboard maar in 2 andere niet.
*beetje confused, wil richting 5 november mijn tier omhoogwerken
[ Voor 36% gewijzigd door ArthurMorgan op 22-06-2021 08:29 ]
In mijn ervaring worden die Forza rewards heel onregelmatig geüpdatet en lijkt vaak stuk. Bij de lancering van de feature was er veel aandacht voor maar het lijkt nu een ondergeschoven kindje te zijn.ArthurMorgan schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 08:27:
In FH4 worden mijn car masteries niet goed geupdate in forza reward, en in FH2 enkele dingen wel en andere dingen niet. Maar daar zie ik bijvoorbeeld mijzelf bij 1 speedtrap wel in de leaderboard maar in 2 andere niet.
*beetje confused, wil richting 5 november mijn tier omhoogwerken
Gamertag: antikriz