Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Die vond ik erg leuk! Laatst helemaal op 100% gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Gisteren toch maar de Magic Number seasonal championship gedaan. Ik las ergens dat die heel makkelijk was met een D100 Peel maar had niet door dat die getuned was. Mijn standaard D100 Peel bleef dus ver achter. Daarna even opgezocht hoe het zat en een D100 tune gedownload. Blijkt die Peel toch best een leuk karretje _O- Dan is het inderdaad simpel en ben je na 1 ronde al bijna alle andere Peels gelapped. Ik heb het toen ook maar meteen op max. difficulty gedaan met 125% bonus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ik kreeg gisteren de melding dat ik mijn garage moest opschonen omdat ik geen super wheelspins meer kon doen. Dus maar even wat auto’s in de verkoop gedaan, ik had er een hoop dubbel. Van de meeste had ik de prijzen opgezocht maar niet allemaal. Kijk ik net hoe het is gelopen heb ik 12/16 verkocht! Ook auto’s die ik in het begin toen ik ze dubbel had niet kwijt kon. Misschien zijn sommige echt zwaar onder de marktprijs verkocht maar goed, maakt mij niet uit. Mijn hok is weer opgeschoond en heb er weer wat credits bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ik kwam er gisteren toevallig achter dat er een Porsche 928 GTS in het spel zit. Nooit geweten |:( Helaas niet snel te krijgen in de Auction House en niet als backstage pass. Hopelijk komt dat nog :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
He jammer :-( Ik heb net een paar uur een kenteken nagemaakt van de felgroene Giulia uit de film '6 Underground' maar in-game komt hij niet mooi scherp uit. En dat terwijl het redelijk simpele recht toe recht aan vormen zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/euTvqmcOu6T2lS6e_hZW3KH-ipA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9hc49w4Pi7ePQcX6o71zLe44.jpg?f=fotoalbum_large

Of ik heb hem net iets té gedetailleerd nagemaakt want daar heb ik een tick van. Hij is overgetrokken met de glass2k truc van een echt gebruikt film-kenteken dus hij zou exact hetzelfde moeten zijn maar hier is hij wat te smal :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rlIO0xHCefMAXo55vYTfyWa6bIg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XDHKxNZCNnniMjrY7PnmnfWS.png?f=fotoalbum_large

Hè hè, eindelijk heb ik er een! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:48

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik ben een beetje laat, maar ik heb een paar weken geleden de aankoop van een nieuwe computer aangegrepen om eens naar wat recentere (race)spellen te kijken. Bij mijn XBOX Series controller zat een gamepass-voucher, dus heb ik Forza Horizon 4 en 5 even geprobeerd. Omdat ik 5 nu nog te duur vind, heb ik de ultimate versie van 4 gekocht. Gewoon bij Microsoft zelf, om geklooi met licenties te voorkomen.
Toch heb ik nu al twee keer de volgende melding gehad:
"deze app kan niet worden geopend. uw proefperiode voor deze app is verlopen. Ga naar Windows store om de volledige app te kopen"
Ik dacht eerst dat dat was omdat mijn gamepass-voucher verlopen was, maar ik kreeg hem vandaag weer.

Eén van de oplossingen die ze voorstellen is het opnieuw installeren van het spel. Ik zit er alleen niet op te wachten om elke week weer 100Gb te moeten downloaden als ik even een spelletje wil spelen. Met mijn basic kabelabonnementje duurt dat dik 3 uur.

Ik heb geprobeerd de XBOX app opnieuw in te stellen, de MS Store opnieuw in te stellen en meer van dat soort dingen. FH4 Ultimate staat ook wel in mijn bibliotheek, maar toch krijg ik die melding. Weet iemand hoe ik die weg kan krijgen zonder elke keer het hele spel opnieuw te moeten downloaden (en dan te hopen dat hij weer werkt)?

extra info: ik speel dus op een PC met Windows 11, verdere specs lijken me niet heel relevant omdat ik verwacht dat het een Microsoft-bug is, maar als iemand die wil horen spui ik ze wel (of zie mijn inventaris)

[ Voor 7% gewijzigd door gwystyl op 29-05-2022 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heb je niet per ongeluk de ultimate add on gekocht ipv het spel + ultimate?

Ik heb zelf ook alleen de add on, omdat de basis game dus in game pass zit. Zolang je dan game pass hebt kun je hem gewoon spelen, maar als dat verloopt heb je alsnog de basis game nodig.

[ Voor 56% gewijzigd door ArthurMorgan op 29-05-2022 15:42 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

ArthurMorgan schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:41:
Heb je niet per ongeluk de ultimate add on gekocht ipv het spel + ultimate?

Ik heb zelf ook alleen de add on, omdat de basis game dus in game pass zit. Zolang je dan game pass hebt kun je hem gewoon spelen, maar als dat verloopt heb je alsnog de basis game nodig.
Ik heb het even nagekeken, maar ik heb wel degelijk de volledige Ultimate edition gekocht. Bij mijn Microsoft besteloverzicht staat:
Forza Horizon 4 Ultimate Edition

€ 28,92

Voltooid

Btw-factuur

Bundel bevat

Forza Horizon 4

Forza Horizon 4 Welcome Pack
(sloot auto's)
Ik heb deze melding al een keer eerder gehad, en toen hielp het om de XBOX game opnieuw in te stellen. Dat werkte nu helaas niet, dus ben ik hem opnieuw aan het downloaden (nu pauze zodat mijn F1 stream niet gaat haperen)

Ik heb hem na de vorige keer ook op mijn laptop geïnstalleerd, en daar doet hij het wel gewoon (nu ook nog)

[ Voor 5% gewijzigd door gwystyl op 29-05-2022 15:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Gebruik je meerdere accounts? Dat heb ik ook gehad. Dat ik met mijn Windows account iets kocht in de store en ik een andere Xbox account heb waar ik op speel. Probeer Forza te installeren vanaf de account waarop je hem hebt gekocht. Ook goed in de instellingen kijken naar of beide accounts staan insgesteld op Home console anders kun je niet op een andere account bij de DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Nope is dezelfde account, da's nog een reden waarom ik het niet snap.
Het heeft ook gewoon gewerkt, dus ik weet niet waar ik het zoeken moet.

Ik waardeer de suggesties, maar tot nu toe helaas nog geen werkende oplossing.... Blijf vooral opties spuien, ik ga zo na F1 weer kijken of het werkt met de verse download/install.

Edit: na de herinstall werkt hij weer. Ik blijf openstaan voor suggesties hoe ik een volgende keer zonder opnieuw 100Gb downloaden de boel wel weer aan de gang krijg.

[ Voor 20% gewijzigd door gwystyl op 29-05-2022 20:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
Sorry voor de kick, maar deze wilde ik toch delen. Ik ben nu officieel net-niet-miljardair :D

De eerste keer dat ik zoveel geld heb verdiend in een Forza spel. Normaal bleef ik altijd rond de 20-40M steken maar met FH4 ging het wel lekker. Met dit, en op een paar kledingstukken en achievements na, heb ik alles gehaald. Oja, de paint en tune levels heb ik maar op 5 oid, maar die vind ik ook lastig om te levellen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cHw2VbJk7HKiZUKumU60_Cw7LS4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oVbQca4nX7J8IxhwvYKI6rUy.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yrqde9UxrZvp2ZLt7hm37WbaqpM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LIE1v1EaBWPK4WcUN3BQUg80.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:32

Mr. Freeze

¡GO!

Wat ik me afvraag is, wanneer ik een Rivals ronde rij zie ik maar bar weinig rondetijden zie van [GOT] leden, alleen eigenlijk @Fuelke

Hebben maar weinig leden Rivals gedaan of is er iets anders loos?

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
Kleine schop ter info:

https://forums.forza.net/...2024-announcement/720264/

Forza Horizon 4 wordt uit de stores gehaald. Voor het gemak lichten ze ons daarvoor in maar hebben ze vantevoren al wel de Hot Wheels Car pack DLC delisted :( En om het leuker te maken werkt bepaalde DLC nu niet meer. Ik kan bijv. niet meer in mijn Eclipse rijden. Leuk die licenties! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik ben nu meestal bezig met FH5, maar af en toe start ik FH4 nog wel op, als mijn zoontje en ik tegelijk Forza Horizon willen spelen. Dan speelt de een FH4 op de laptop en de ander FH5 op de PC. Eens kijken of ik nog bepaalde dingen moet unlocken die dan niet meer beschikbaar zijn.

Ik mag hopen dat hij nog wel te downloaden is als je hem al gekocht hebt? Ik ga sowieso een backup maken van de installatie, maar heb gemengde ervaringen met het verplaatsen van Forza spellen naar andere schijven/computers. Soms worden ze wel opgepikt, andere keren wordt de map doodleuk leeggegooid en wordt er vrolijk 100Gb opnieuw gedownload :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Jammer, had eigenlijk nog gehoopt om de race helm te kunnen vrijspelen, dat gaat nu niet meer lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 21:42

cjpostma

Break like the wind

ggj87 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 08:48:
Kleine schop ter info:

https://forums.forza.net/...2024-announcement/720264/

Forza Horizon 4 wordt uit de stores gehaald. Voor het gemak lichten ze ons daarvoor in maar hebben ze vantevoren al wel de Hot Wheels Car pack DLC delisted :( En om het leuker te maken werkt bepaalde DLC nu niet meer. Ik kan bijv. niet meer in mijn Eclipse rijden. Leuk die licenties! :(
https://x.com/forza_support/status/1806355227093897657. Het DLC-probleem is inmiddels onder de aandacht bij de ontwikkelaars. Heb er zelf overigens geen last van.

Gamertag: antikriz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clannad
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 19:36
Met de Steam Sales FH 4 Ultimate gekocht.

Na 20 minuten rijden, 3 'seasons' veranderd en 20 auto's erbij gekregen.
Ik blijf liever in de lagere C/B-klasse omdat het wat trager gaat en je meer kan racen.

Zijn er mogelijkheden om je C-klasse voertuig te upgraden binnen dezelfde klasse? Zoals betere motor, uitlaat, ophanging enzo?
Hoe doe je dat?

Ik vind het menu een absolute rommel en vind niets terug.

[ Voor 7% gewijzigd door clannad op 06-07-2024 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
clannad schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:08:

Ik blijf liever in de lagere C/B-klasse omdat het wat trager gaat en je meer kan racen.

Zijn er mogelijkheden om je C-klasse voertuig te upgraden binnen dezelfde klasse? Zoals betere motor, uitlaat, ophanging enzo?
Hoe doe je dat?

Ja, dat kan. Als je dingen upgrade aan je auto dan verandert de performance score, staat een cijfer ergens in beeld wat loopt van 200 tot 999 geloof ik. C klasse gaat als ik me niet vergis van 501 tot 600 dus zolang je zorgt dat je binnen die performance rating blijft blijf je in C klasse.

Dat zo snel van seizoen wisselen is puur de intro. Als je de vier seizoenen gehad hebt dan kom je in het reguliere spel en wijzigt het seizoen een keer per week (ik geloof op donderdag).

En ja, het menu is bagger... absoluut een van de zwakste punten van de gameserie. Ik snap ook niet waarom ze bij playground dachten 'dat metro menu van Windows 8 waar iedereen een schurfthekel aan had, dát willen we in onze game!'. Je went er op een gegeven moment wel aan maar als nieuwe speler kan het denk ik helemaal onoverzichtelijk zijn.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

clannad schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 19:08:

Hoe doe je dat?

Het menu leer je goed te begrijpen als je weet wat het verschil is wanneer je in freeroam rijdt (open wereld) of wanneer je in “huis” bent. Komt vanzelf wel als je even speelt, de moeite om alles te ontdekken is het echt wel waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Vanavond gaan we weer de playlist te lijf. Veel stamgasten op vakantie dus er is ruim plek. Het gaat er vooral om om.een beetje lol te hebben. Het niveau van de deelnemers varieert van super casual tot meer hardcore. Het binnenslepen van de auto's en andere rewards is meer het doel. Je kan join game doen op mijn gamertag (antikriz) vanaf ongeveer half acht.

[ Voor 11% gewijzigd door cjpostma op 11-07-2024 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

cjpostma schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 08:08:
Vanavond gaan we weer de playlist te lijf. Veel stamgasten op vakantie dus er is ruim plek. Het gaat er vooral om om.een beetje lol te hebben. Het niveau van de deelnemers varieert van super casual tot meer hardcore. Het binnenslepen van de auto's en andere rewards is meer het doel. Je kan join game doen op mijn gamertag (antikriz) vanaf ongeveer half acht.
Bedoel je niet Horizon 5? Volgens mij zit je in verkeerde topic :-)

Valt ook niet mee na gisteravond, lol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Mr. Freeze schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 10:29:
[...]

Bedoel je niet Horizon 5? Volgens mij zit je in verkeerde topic :-)

Valt ook niet mee na gisteravond, lol.
Doh! Inderdaad 5. Zit even te slapen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Forza Horizon 4 ultimate editie is nu 20 euro in de xbox store. Laatste kans om alle dlc voor een lage prijs te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Canis Lupus

Vosbot

En ik kan bevestigen: ik had de LEGO DLC gekocht en kreeg vorige week netjes via Xbox Messages een Redeem code voor FH4 standard edition :)

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Hehe, eindelijk alle P.O cars kunnen bemachtigen dmv backstage passes, op 1 na. Nu nog eliminator level 20 halen en dan die Porsche ook in de pocket.

De Quartz Regalia’s had ik gelukkig al. Als iemand die nog niet heeft, is de enige optie via de Auction House maar daar geef ik nog maar weinig kans op succes voor.

Jammer dat de race helmet nu voorgoed niet meer te krijgen is, is het enige item wat ik nog graag had willen hebben, in de wheelspins zitten naar mijn weten geen kleding items meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik ga de komende tijd wat van die playlistdingen doen (season events, of hoe ze nu ook heten) om meer FP te krijgen. Ik moet namelijk nog een flink aantal van de auto's die bij Horizon Backstage staan.

Vanwege het einde van de playlists heb ik het de afgelopen weken weer een paar keer gespeeld na een hele tijd alleen maar FH5, en ik moet zeggen dat de sfeer van Engeland me wel meer pakt dan Mexico. De wisseling in seizoenen, en daarmee verschil in weggedrag van sommige auto's is veel groter. Gelukkig heb ik nog een heleboel te doen in FH4, dus was dit een mooie reminder om het er vaker bij te pakken als de playlist in FH5 is afgewerkt en ik nog zin heb om te racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

@gwystyl desgewenst kan ik wel een auto voor je kopen met mijn punten, vervolgens kan ik die dan in de AH zetten. Moeten we alleen een keer samen tegelijk online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:42
Hoi ik heb even een vraagje ik heb gisteren Forza horizon 4 gekocht in sale bij Steam
Maar ik krijg hem een paar kaar aan de praat waarbij zo traag gaat als dikke.....
heb zelf een uur zit te wachten eer ik eindelijk eens in game zit.
Maar niets..
Nu wil hij helemaal niet meer opstarten ...

Is hier het probleem al bekent dat die zo traag is en waarom die niet wil opstarten?

Demo net geprobeerd , loopt als een trein en alles gewoon normaal , maar die versie van steam ..... not

[ Voor 12% gewijzigd door ravw op 23-10-2024 16:47 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Pagina: 1 ... 45 46 Laatste