When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
EDIT: oh, het duurde gewoon heel lang (20min). Apart, het was geen update namelijk...
[ Voor 22% gewijzigd door NLDViane op 04-03-2021 14:11 ]
XBL gamertag StayingPow3r
Het duurt inderdaad echt heel lang, vraag me af hoe dat komt. De laatste keer dat ik mijn save file moest syncen ben ik een uur en een kwartier bezig geweest. Aangezet en eten gaan maken, toen ik terug kwam zat ik op laatste ~10%.NLDViane schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:46:
Hmm, ik heb nu een issue dat m'n Microsoft account uitgelogd was (W10 1909). FH4 wil na opnieuw inloggen de data synchroniseren, maar blijft op 0% hangen
EDIT: oh, het duurde gewoon heel lang (20min). Apart, het was geen update namelijk...

Ja.Mr. Freeze schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 13:37:
Maakt het eigenlijk uit of je lid bent van xbox live gold of Gamepass? Nu heb ik nog gamepass Ultimate maar speel alleen FH4 (ook online) die ik ook gewoon gekocht heb. Live Gold kost maar 6,66 per maand zie ik. (3mnd/20euro)
Met alleen Gold kun je online spelen, maar niet de games spelen die in de Gamepass zitten (FH4 dus).
Daar heb je echt de Gamepass voor nodig.
Je zou FH4 alsnog los kunnen kopen buiten de Gamepass om, dan kun je met Gold gewoon online spelen zoals bij andere games.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Dankje, fh heb ik idd gekocht, de ultimate edition. Ga ik volgende week eens met live gold aan de slag. Nu nog een week game pass.Maikel64 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:11:
[...]
Ja.
Met alleen Gold kun je online spelen, maar niet de games spelen die in de Gamepass zitten (FH4 dus).
Daar heb je echt de Gamepass voor nodig.
Je zou FH4 alsnog los kunnen kopen buiten de Gamepass om, dan kun je met Gold gewoon online spelen zoals bij andere games.
Deze auto's komen eraan
:strip_exif()/f/image/zefHJE7DauOQ4ut668pFwtsm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AjbsoXX1mYmxtJo3lR8haK3w.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 50% gewijzigd door calsonic op 09-03-2021 19:41 ]
Doe ik iets verkeerd ? Ik kan gas geven/schakelen, maar hij komt niet van zijn plek, zie filmpje :
(Ook als ik buttons wil toekennen, moet ik heel snel zijn, anders kent ie automatisch 'Device 1: Button 105' toe aan de actie die ik selecteer)
Daarna maar even PS5 controller aangesloten, en die werkte wel meteen.
Standaard heeft die handrem dezelfde knop als A, denk dat je het daar moet zoeken.
[ Voor 34% gewijzigd door Mr. Freeze op 11-03-2021 11:34 ]
Ik dacht dat ik e-brake (die bedoel je toch?) al eens gewijzigd had, maar zal het voor de zekerheid nog eens bekijken.Mr. Freeze schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:32:
@sverzijl wordt de handrem toevallig niet getriggerd? Doe die eens aan een andere knop toewijzen.
Standaard heeft die handrem dezelfde knop als A, denk dat je het daar moet zoeken.
Sinds FH4 uit is op Steam heb ik het toch ook maar aangeschaft op PC. Had het eerder aan willen schaffen, maar dan werkte mijn Switch Pro Controller niet lekker, en op Steam is dat goed geïntegreerd inmiddels.
Ik heb een behoorlijke PC van 1 maand oud. FH4 draait over het algemeen super lekker (180fps+ op ultra) en ziet er prachtig uit. Toch krijg ik het met de settings niet goed voor elkaar om de overgangen vóór en ná races goed te laten draaien. Soms is er ff helemaal geen beweging in het beeld, en er zijn telkens haperingen. Beetje zonde van het verder prima draaiende spel.
Weet een van jullie hier raad mee? Is er een bekende setting ofzo die dit kan voorkomen?
Qua settings dus alles op ultra, en niet de dynamic option aanstaan.
Thanks! Happy Racing!
Gamertag: antikriz
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik ben sinds een paar weken afgestapt van het idee om altijd maar 100% te halen in ieder seizoen 80% is ook prima.Arjan90 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 18:41:
Pfff de Trial van deze week bevat de Goliath race. En ik had net een team die er niets van kon, was al problematisch in de eerste races maar in de laatste race ging het helemaal mis... 20 minuten van mijn leven die ik niet meer terug krijg! Gelukkig wel credits en influence. Nog even zoeken of een andere auto nog beter is.
Het online gedeelte dus de "Playgound Games" en "The Trial" laat ik dus voortaan mooi voor wat het is aangezien er teveel Noobs zijn die het concept niet begrijpen en dus lekker hun teammates gaan lopen rammen en voor je wegrijden als je "The Crown" wilt doorgeven

Oftewel teveel ergenis om daar je tijd aan te verdoen

Ach, het is altijd snel Super Wheelspins verzamelen met een nieuw seizoen. Vooral nu ik bijv. die hele snelle Ferrari heb (599X Evolution) zijn de meesten echt een eitje. Ik heb inmiddels alle huizen gekocht en ben nu lekker de autoverzameling aan het uitbreiden.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ach ik heb alle auto's en 960M credits dus waarom zou ik nogArjan90 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:51:
Jammer, want ik vind de Playground Games wel echt een leuk concept! Trial heb ik weer gered, ik was met iemand anders en we hebben de anderen maar geholpen door de CPU op te houdenDie disconnecten uiteindelijk allemaal in de laatste race terwijl wij voorop reden en veel meer punten hadden
![]()
Ach, het is altijd snel Super Wheelspins verzamelen met een nieuw seizoen. Vooral nu ik bijv. die hele snelle Ferrari heb (599X Evolution) zijn de meesten echt een eitje. Ik heb inmiddels alle huizen gekocht en ben nu lekker de autoverzameling aan het uitbreiden.
Enige wat nog leuk is is de nieuwe auto's verzamelen
Volgens mij is er een gigantische influx van Steam "n00bs". 2x geprobeerd maar steeds 4 of 5 teammates met stock auto's en geen prestige. Wellicht later in de week meer geluk want vind de trial meestal wel lachûh...Arjan90 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 18:41:
Pfff de Trial van deze week bevat de Goliath race. En ik had net een team die er niets van kon, was al problematisch in de eerste races maar in de laatste race ging het helemaal mis... 20 minuten van mijn leven die ik niet meer terug krijg! Gelukkig wel credits en influence. Nog even zoeken of een andere auto nog beter is.
Uiteindelijk werd het nog wel heel spannend
Ik heb wel een paar keer heel veel lol gehad omdat het heel leuk tegen elkaar op ging, we goed de kronen doorgaven, etc.
Ik speel de Trial het liefst op donderdag of vrijdag, ik merk dat het niveau dan wat hoger ligt dan na het weekend.cjpostma schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 23:04:
[...]
Volgens mij is er een gigantische influx van Steam "n00bs". 2x geprobeerd maar steeds 4 of 5 teammates met stock auto's en geen prestige. Wellicht later in de week meer geluk want vind de trial meestal wel lachûh...
Das het enige waar ik de game nog voor opstart. Heb 730M+ credits, alle auto's. Echt lame dat je dubbele PO cars niet kan verkopen. Want ik weet zeker dat er mensen zijn die ze nog moeten hebben.calsonic schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:56:
[...]
Ach ik heb alle auto's en 960M credits dus waarom zou ik nog![]()
Enige wat nog leuk is is de nieuwe auto's verzamelen
AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX
Dito. Jammer dat de Super7 een natte scheet was. Zat zeker potentie in. 850M+ credits en alle auto's, check. Alleen de nieuwe auto's binnen hengelen en dat is het dan.MisterJD schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:59:
[...]
Das het enige waar ik de game nog voor opstart. Heb 730M+ credits, alle auto's. Echt lame dat je dubbele PO cars niet kan verkopen. Want ik weet zeker dat er mensen zijn die ze nog moeten hebben.
Of het weer mogelijk maken om een auto te "giften" aan iemand,net zoals in FM 2&3.MisterJD schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 08:59:
[...]
Das het enige waar ik de game nog voor opstart. Heb 730M+ credits, alle auto's. Echt lame dat je dubbele PO cars niet kan verkopen. Want ik weet zeker dat er mensen zijn die ze nog moeten hebben.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Dat zou mooi zijn. Heb hier redelijk wat rare cars die ik dubbel heb. En met al die snipers in auctionhouse werkt dat natuurlijk ook niet wanneer je iemand aan een auto wilt helpen.skreppiedoe schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:49:
[...]
Of het weer mogelijk maken om een auto te "giften" aan iemand,net zoals in FM 2&3.
AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX
Vraagje,
Ik zie hier mensen die echt super veel geld hebben en vroeg me af of ik wat verkeerd doe.
Met een race win ik zeg tussen de 5 en tien duizend en zijn die hypercars nog lang niet in zicht. Is er een manier om wat sneller geld te verdienen? Ik ben ondertussen level 74 en heb pas 1 miljoen. Maar dat heeft behoorlijk wat tijd geduurd.
Verder zou het leuk zijn als je kan proefrijden in een auto. Of is dat mogelijk, maar zie ik het niet?
Als je de Ultimate Edition hebt, dan krijg je dubbele credits. Maar waarmee je het meeste geld verdient, is het slim in- en verkopen van auto's. Auto's die nu massaal worden aangeboden en zeldzaam zijn, kunnen over een paar maanden weer veel meer opleveren.CarJunkyXL schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:38:
He guys,
Vraagje,
Ik zie hier mensen die echt super veel geld hebben en vroeg me af of ik wat verkeerd doe.
Met een race win ik zeg tussen de 5 en tien duizend en zijn die hypercars nog lang niet in zicht. Is er een manier om wat sneller geld te verdienen? Ik ben ondertussen level 74 en heb pas 1 miljoen. Maar dat heeft behoorlijk wat tijd geduurd.
Verder zou het leuk zijn als je kan proefrijden in een auto. Of is dat mogelijk, maar zie ik het niet?
Een proefrit maken kan inderdaad niet.
Niet heel storend, maar een beetje vreemd.
XBL: theArthurrrr
Ja, ik had al een auto verhuurbedrijf gekocht inderdaad. Wist niet dat je daar geld mee verdiende, ook al game je een dagje niet. Dus dat is mooi meegenomen. Aanmelden op de forza hub zal ik ook eens induiken, bedankt!cjpostma schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:48:
Ik denk dat de mensen met 500M+ credits het, net als ik, zo ongeveer vanaf het begin spelen nadat je alle onroerend goed hebt gekocht er niet heel veel is om je geld aan te besteden. Auto's die je in de Autoshow kan kopen kan je vaak voor een prikkie op de Auction House kopen. Ik zou in zo snel mogelijk die stories doen. Als je die afrondt krijg je elke dag (of je speelt of niet) aardig wat credits. Aanmelden op de Forza Hub levert ook elke week gratis credits op.
Ah ok, dan ga ik daar ook eens nakijken. Bedankt voor de tip.DaMarcus schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:48:
[...]
Als je de Ultimate Edition hebt, dan krijg je dubbele credits. Maar waarmee je het meeste geld verdient, is het slim in- en verkopen van auto's. Auto's die nu massaal worden aangeboden en zeldzaam zijn, kunnen over een paar maanden weer veel meer opleveren.
Een proefrit maken kan inderdaad niet.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Uhm, wat is een Vega Mobile 2.3GHz?TheRallyLegend schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:36:
Kan Ik Forza horizon 4 Spelen op een Radeon vega mobile gfx 2,3 GHz?
Het runt prima met een GTX 960 M op 1080p, ook al een paar jaartjes oud die GPU. Misschien heb je er iets aan in vergelijking tot jouw GPU
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
https://www.systemrequire...nts/forza-horizon-4/17900TheRallyLegend schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:36:
Kan Ik Forza horizon 4 Spelen op een Radeon vega mobile gfx 2,3 GHz?
PSN-ID Dograver
Ik moest vanochtend de Barrett Jackson pack aanschaffen om een van de auto's te rijden die ik toch al sinds aanschaf van de ultimate edition heb.
bij de aanschaf van de ultimate edition zitten toch alle carpacks excl. de laatste hotwheels toch?
Check ik de Microsoft store dan heb ik niet het carpack gekocht, maar de auto's separaat kan ik installeren / downloaden
Microsoft kon/kan weinig doen en Playground website moet ik ff induiken die is niet heel duidelijk (zo op het eerste gezicht)
M.a.w. heb ik te maken met een bug en lost dit zich vanzelf op of is er serieus iets aan de hand
Is dit alleen met de Barret Jackson pack of ook met andere packs? Anders even in de store de carpass opzoeken en controleren of die geinstalleerd is.Kadeddy schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:53:
Is er iemand die problemen heeft met de ultimate edition en de daarbij behorende car packs?
Ik moest vanochtend de Barrett Jackson pack aanschaffen om een van de auto's te rijden die ik toch al sinds aanschaf van de ultimate edition heb.
bij de aanschaf van de ultimate edition zitten toch alle carpacks excl. de laatste hotwheels toch?
Check ik de Microsoft store dan heb ik niet het carpack gekocht, maar de auto's separaat kan ik installeren / downloaden
Microsoft kon/kan weinig doen en Playground website moet ik ff induiken die is niet heel duidelijk (zo op het eerste gezicht)
M.a.w. heb ik te maken met een bug en lost dit zich vanzelf op of is er serieus iets aan de hand
[ Voor 14% gewijzigd door skreppiedoe op 12-03-2021 16:55 ]
Inderdaad, na het aanklikken van de carpass en een 2 tal restarts is alles weer zoals het moet zijn.
Was echt heel wazig vanochtend.
Met Microsoft aan de telefoon, tijdens dat gesprek schoot de Barrett Jackson pack op gekocht en na via heen en weerklikken weer terug op de Barrett Jackson stond ie weer op kopen....
Laten we er vanuit gaan dat het een bug was. Mijn dank voor de tip over de carpass
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Valt mij ook elke keer op. Het is geen bug, denk ik, maar meer bedoeld om je op het puntje van je stoel te krijgen. Maar zoals bijna alle showcases bij Forza moet je het erg bont maken om ze niet te halen.ArthurMorgan schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 08:22:
Hoe zit dat met de halo experience? Ik krijg hem no way helemaal goed. het lijkt totaal niet uit te maken hoe ik rij. De 30 seconden melding krijg ik steeds op het zelfde punt van de weg. En zelfs als ik de auto stil zet, 30 seconden wacht, dan rewind om weer snelheid te maken krijg ik de 15 seconden melding ook weer op hetzelfde punt van de route, en vanaf daar kan ik hem niet op tijd binnen krijgen. als ik hem in boven de 4 minuten binnen breng dan heb ik dezelfde moment van falen als dat ik hem in 3:06 binnen zet, dus het gedeelte tot aan het 15 secondenpunt lijkt sowieso totaal niet van belang. Doe ik iets fout of is het een bug?
De anderen zijn me allemaal in 1 of 2 keer gelukt, deze heb ik nu zo rond de 15 keer gedaan met verschillende aanpakken. met rewind, zonder, verschillende gradaties avatars, auto getuned (doet niks geloof ik) verschillende manieren van bochten nemen etc etc. en elke keer ben ik 1 tot 2 seconden te laat bij het einde.cjpostma schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:36:
[...]
Valt mij ook elke keer op. Het is geen bug, denk ik, maar meer bedoeld om je op het puntje van je stoel te krijgen. Maar zoals bijna alle showcases bij Forza moet je het erg bont maken om ze niet te halen.
Als ik kijk naar filmpjes op youtube zie ik niet eens echt dingen anders dan bij mij, lijkt eerder alsof ze langzamer rijden dan ik ook. (ook geprobeerd, leverde uiteraard niks op
[ Voor 12% gewijzigd door ArthurMorgan op 13-03-2021 10:58 ]
Ik ben nog aan het zoeken naar een crew om me bij aan te sluiten. Er is geen GOT crew voor PC? Of heb ik niet goed gezocht?
Daarnaast had ik bij message center allemaal auto's en vipwheelspin gifts. Ik heb de standard edition gekocht, maar hadden meer mensen dat? Ik heb nu al gelijk 2 koeningseggs, de senna, centenario. Is dit standaard? Of hoe kan dit? en ben level 11 en heb al een 750k aan credits
[ Voor 38% gewijzigd door Pctje91 op 13-03-2021 11:22 ]
Fail je dan ook daadwerkelijk de showcase? Want bij mij start de countdown te vroeg maar haal ik hem toch altijd.ArthurMorgan schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:57:
[...]
en elke keer ben ik 1 tot 2 seconden te laat bij het einde.
Is het wellicht leuk om deze nog te starten? Als er meer animo is?cjpostma schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:20:
Er is geen GoT-crew voor PC specifiek voor zover ik weet. Maar ik verwacht dat de meeste Tweakers het op PC spelen (want was al crossplay tussen Xbox en Windows).
Wat zou daarvan de toegevoegde waarde zijn? Of kan je de bestaande GoT crew niet joinen op Steam?Pctje91 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:22:
[...]
Is het wellicht leuk om deze nog te starten? Als er meer animo is?
Die heb ik dus gezocht, maar kan ik niet vindencjpostma schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:24:
[...]
Wat zou daarvan de toegevoegde waarde zijn? Of kan je de bestaande GoT crew niet joinen op Steam?
edit: oh crap, volgens reddit is die star card gewoon bugged en moet ik ze allemaal nog eens doen en dan maar hopen...cjpostma schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:22:
[...]
Fail je dan ook daadwerkelijk de showcase? Want bij mij start de countdown te vroeg maar haal ik hem toch altijd.
---
Bij alle showcases op de kaart staat completed. Maar bij de star cards staat 3 uit 5. Ik weet zeker dat ik de train, motoren en jet gehaald heb, ik dacht de hoovercraft ook, maar ging er vanuit dat ik die dan nog zou moeten doen.
Heb net nog een keer of 4 gedaan met traction control, zonder, abs etc (alleen manueel schakelen gaat het echt niet worden, maar dat zou ook niet hoeven lijkt me
de tijden die ik rij zijn best ok, onder de 3:12 altijd wel dus dat zou het probleem niet mogen zijn. Als ik deze wel gehaald heb weet ik niet hoe ik die star card wel af moet krijgen. (Die andere heb ik al meerdere keren met succes afgerond namelijk.)
[ Voor 14% gewijzigd door ArthurMorgan op 13-03-2021 12:10 ]
Eindig je wel als nummer 1? volgens mij is dat eigenlijk alles wat nodig is. Ik kom bij lange na niet in de buurt van 3:12 maar eindig wel op 1. Ik speel op expert. Ik denk dat jij je niveau nog wat hoger hebt staan?ArthurMorgan schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 08:22:
Hoe zit dat met de halo experience? Ik krijg hem no way helemaal goed. het lijkt totaal niet uit te maken hoe ik rij. De 30 seconden melding krijg ik steeds op het zelfde punt van de weg. En zelfs als ik de auto stil zet, 30 seconden wacht, dan rewind om weer snelheid te maken krijg ik de 15 seconden melding ook weer op hetzelfde punt van de route, en vanaf daar kan ik hem niet op tijd binnen krijgen. als ik hem in boven de 4 minuten binnen breng dan heb ik dezelfde moment van falen als dat ik hem in 3:06 binnen zet, dus het gedeelte tot aan het 15 secondenpunt lijkt sowieso totaal niet van belang. Doe ik iets fout of is het een bug?
@Pctje91 Dat zijn allemaal auto's die je makkelijk kan bemachtigen, vaak zijn de gewone auto's het lastigste te krijgen, zoals een Renault Clio 2003, daar was ik zelf al tijdje naar op zoek maar gelukkig stond ie plots in de auction voor 2.300.000 zo ongeveer. En er zijn genoeg auto's waar je 20.000.000 voor kan neertikken eer je ze hebt. (als ze überhaupt in de auction komen)
[ Voor 16% gewijzigd door Mr. Freeze op 13-03-2021 12:38 ]
Ik zou de jet en de motoren eerder nog niet gehaald hebben... Nou echt wel. Maar goed, show card is binnen dus snel vergeten
Maareh ik speel op high skilled wil geen gedoe met de wekelijkse seizoenopdrachten. (sowieso ben ik ook niet heel goed of zo, bij Halo is het natuurlijk ook zo dat ik die nu zo vaak gedaan heb dat ik de route echt heel goed ken.)
Ik ben ook niet zo'n ster hoor, ik speel alleen op expert zolang de klasse op A800 of lager is. Zo gauw het S1 of hoger wordt schroef ik de graad ook een standje terug. S1 of 2 speel/rij ik alleen als het persé moet. (en natuurlijk voor de speedcams e.d.)ArthurMorgan schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:40:
Ik heb de show card nu. heb alle showcases overnieuw gedaan...
Ik zou de jet en de motoren eerder nog niet gehaald hebben... Nou echt wel. Maar goed, show card is binnen dus snel vergeten
Maareh ik speel op high skilled wil geen gedoe met de wekelijkse seizoenopdrachten. (sowieso ben ik ook niet heel goed of zo, bij Halo is het natuurlijk ook zo dat ik die nu zo vaak gedaan heb dat ik de route echt heel goed ken.)
Ik ben er inmiddels wel achter gekomen dat ik de 'L3' knop (PS layout stuur) in moet blijven drukken om vooruit te kunnen gaan. Deze knop is echter nergens aan assigned. Maar zelfs als ik dit doe, is de force feedback van het Fanatec stuur heel belabberd, zeg maar gerust heel slecht. Heb het idee dat Fanatec gewoon niet gewoon ondersteund wordt door Forza. M'n zoontje zal het met controller moeten doen, en als ie echt wil gaan simracen kan ie Assetto opstarten.Mr. Freeze schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:32:
@sverzijl wordt de handrem toevallig niet getriggerd? Doe die eens aan een andere knop toewijzen.
Ook in de miscrosoft shop leek niks te werken..
Na een reboot van mijn router en van de xbox deed het het gelukkig weer.. was even bang dat ik wat content kwijt was..
En vrolijke noot:
Ik heb eindelijk Edinburg Castle kunnen kopen en heb nu dus alle huizen
Nu ga ik me maar even op lego valley focussen denk ik..
[ Voor 6% gewijzigd door ToolkiT op 16-03-2021 10:03 ]
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
incl The Huntman's Lodge? ;-)ToolkiT schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:01:
En vrolijke noot:
Ik heb eindelijk Edinburg Castle kunnen kopen en heb nu dus alle huizen
Ik geloof het wel.. zal eens checken.. ander komt die op de todo lijst
Heb geld en backstage passes genoeg, dus dat wordt afwachten!
Je hebt tot donderdag toch de tijd om die 207 te winnen met die s900 cross country serie?BTFD schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 19:07:
Week de game niet opgestart en meteen een nieuwe auto (Peugeot 207 S) gemist, hopen dat deze nog terug gaat komen..
Heb geld en backstage passes genoeg, dus dat wordt afwachten!
Edit: https://forza.fandom.com/...4/Update_33#Summer_Season
[ Voor 9% gewijzigd door Mr. Freeze op 16-03-2021 19:21 ]
Ik heb het spel van de week gekocht (bij een xbox) en speel het spel op pc of xbox.
Ik heb nu normal play unlocked door de single player seizoenen door lopen te hebben.
Alleen nu geen flauw benul wat ik moet doen. Met de credits die ik had heb een Abarth Fiat 131, Renault 5 FE en een Alfa 8c FE gekocht. Wat is de Fiat een heerlijke auto. En met Renault kan je op het strand snel punten unlocken blijkbaar.
Maar moet ik nu eerst alle showcases doen ofzo, wat is nu de bedoeling van het spel?
Events doen, auto's unlocken/kopen, het is een open wereld dus je kan doen waar je zin in hebt, straatraces, drag races, cross country etc.duk3n schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 15:32:
Staat er ergens een semi-beginners guide?
Ik heb het spel van de week gekocht (bij een xbox) en speel het spel op pc of xbox.
Ik heb nu normal play unlocked door de single player seizoenen door lopen te hebben.
Alleen nu geen flauw benul wat ik moet doen. Met de credits die ik had heb een Abarth Fiat 131, Renault 5 FE en een Alfa 8c FE gekocht. Wat is de Fiat een heerlijke auto. En met Renault kan je op het strand snel punten unlocken blijkbaar.
Maar moet ik nu eerst alle showcases doen ofzo, wat is nu de bedoeling van het spel?
Ja dus...
En ook wat auto's verkocht.. een zelfs voor 20 miljoen!

Maar ik kan bijvoorbeeld nog geen Fortune island gebruiken of zoHomeland schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 15:34:
[...]
Events doen, auto's unlocken/kopen, het is een open wereld dus je kan doen waar je zin in hebt, straatraces, drag races, cross country etc.
Hangt ervanaf welke versie van de game je hebt, met de basisversie van de game kan je fortune island niet spelen aangezien dat een betaalde uitbreiding is net zoals lego speed champions.duk3n schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:11:
[...]
Maar ik kan bijvoorbeeld nog geen Fortune island gebruiken of zo
Bij de ultimate versie zitten ze beide inbegrepen en zou je ze gewoon moeten kunnen spelen.
Aleen als je die DLC gekocht hebt (via bundle of los)duk3n schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:11:
[...]
Maar ik kan bijvoorbeeld nog geen Fortune island gebruiken of zo
Je kan het gewoon proberen, als je het niet hebt krijg je de vraag op je wil kopen..
antwoord is dan: nee, want je kan dat eht beste via een ultimate bundle doen die vaak in de aanbieding zijn
Waar je mee begint is proberen de seizoenen compleet proberen te maken, dus alles goud zien te krijgen. Je hebt een jaar seizoen en een kwartaal, wat elke donderdag middag verandert.duk3n schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 15:32:
Staat er ergens een semi-beginners guide?
FH4 Patch Notes on March 23
Improved title stability.
Fixed an issue in which the title incorrectly detected users refresh rates
[ Voor 80% gewijzigd door calsonic op 25-03-2021 20:52 ]
Vroeg mij af of iemand suggesties heeft. Speel met sim setup incl clutch en manual shifter als dat helpt. Dank!
Eigenlijk vanalles behalve juist die Hoonigan auto's :-)Spellingerror schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 08:22:
Welke (allround) auto gebruiken jullie en in welke klasse? Ik vind die hoonigan fords wel lekker in S1, alleen zijn ze in open world niet ideaal voor speedtraps/ driftzones.
Vroeg mij af of iemand suggesties heeft. Speel met sim setup incl clutch en manual shifter als dat helpt. Dank!
Zelf veel Toyota's en Nissan's getuned voor diverse klassen en doeleinden. En dan geef ik ze een blauw, oranje of groen kleurtje zodat als ik snel kan kiezen bij online (40sec) welke auto ik moet pakken.
Speel zelf met controller.Spellingerror schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 08:22:
Welke (allround) auto gebruiken jullie en in welke klasse? Ik vind die hoonigan fords wel lekker in S1, alleen zijn ze in open world niet ideaal voor speedtraps/ driftzones.
Ik gebruik voor A800 offroad races een '67 corvette stingray met een rally set up, is ook openworld goed mee te rijden.
Verder ben ik voor speedzones en speedtraps redelijk lui, heb 2 599 evo's met een road en rally tune.
driften ben ik geen pro in maar met een BMW M6 FE met een Jon Doewon Son tune kom ik redelijk weg.
Eerlijkheid gebied me te erkennen dat ik per sessie soms wel tig keer van auto switch, naar gelang wat ik moet doen.
Openworld gebruik ik vooral B en A klasse auto's die niet te modern zijn. Lekker relax cruisen
De Lamborghini uit het welcome pack rijdt met een S2 950 of S1 850 tune bijna alles aan puin in de respectievelijke klasse.
Kan evt de Sharecodes voor je opzoeken, al verwacht ik dat iedereen net zo goed kan tunen als ik.
Zelf gebruik ik voor openworld eigenlijk elke auto die gewoon lekker klinkt en mooi ogend is. Voor speed traps e.d. pak ik uit gemak vaak de 599XX Evo.
Een greep uit wat favorieten:
C600:
- Ford Escort RS Turbo '86
- Chevy Nova SS 396 '69
- Datsun 510 '70
- Chevy Nova SS 396 FE '69
- Golf R32 '03
- My all time favorite: Alfa Romeo Giulia TZ2 '65 ♥, deze wordt gigantisch onderschat!
- Audi RS4 Avant '13
- Alfa Romeo 4C '14
- Jaguar XKR-S '12
- Ford Escort RS Cosworth '92
- HSV GTS '11
- Lotus 340R '00
- Alfa Romeo 8C Competizione FE '07
- Ford GT '05
- Lambo Countach LP5000 QV '88
- Lotus 3-Eleven '16 (handling beast)
- Chevy Corvette ZR1 '09
- Bugatti EB110 SS '92
X999: Bijna altijd de 599XX Evo, maarja deze bak is veelste OP.
For FuNzZzz & Wheelies: BMW Isetta 300 Export '57
Zoals wel overduidelijk is speel ik graag in de S1 Class, of liever nog in de A800 of lagere classes.
I, a stranger and afraid in a world I never made...
Succes
Feedback zou tof zijn, geen idee hoe goed mijn tunes zijn. Tune vnl op handling.
Dat is de NULL car, die heb ik ook regelmatig met barnfinds. Is idd een bug die maar niet gefixed lijkt te (kunnen) worden, bestaat al een behoorlijke tijd inmiddels.ToolkiT schreef op zondag 28 maart 2021 @ 21:08:
Mmm dat lijkt niet op de Lego Porsche barn find...
Bugje?[Afbeelding]
[Afbeelding]
I, a stranger and afraid in a world I never made...
Wat ik zo zie bij "teamgenoten" ben ik niet de enige die ermee loopt te worstelen.
Een hoop moeite in ieder geval voor een paar hazen oren :-)
[ Voor 22% gewijzigd door Mr. Freeze op 02-04-2021 11:09 ]
Geen idee uit mijn hoofd met welke buggy ik hem gehaald heb. In elk geval eentje die op reddit werd aangeraden. (easter buggy trail als zoekterm)
die speedtrap vond ik trouwens ook behoorlijk beroerd. uiteindelijk gelukt, maar denk ik wel een uur mee bezig geweest voor ik een goede tune had. Ook daar moest ik trouwens met de dificulties aan de slag geloof ik.
Wat er gebeurt is weet ik niet, maar sinds gisteravond als team 2x gewonnen, gelukkig met een beetje serieuze andere spelers. Dit met dezelfde auto als donderdagavond. Het leek er wel een beetje op of dat het niveau van de drivatars een beetje is bijgesteld, of dat ik nu gewoon wat meer geluk heb gehad als team.ArthurMorgan schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 12:29:
Sowieso traction aanzetten, Ik reed na een poos driften zonder en dan heb je echt totaal geen grip.
Geen idee uit mijn hoofd met welke buggy ik hem gehaald heb. In elk geval eentje die op reddit werd aangeraden. (easter buggy trail als zoekterm)
die speedtrap vond ik trouwens ook behoorlijk beroerd. uiteindelijk gelukt, maar denk ik wel een uur mee bezig geweest voor ik een goede tune had. Ook daar moest ik trouwens met de dificulties aan de slag geloof ik.
Auto die ik gebruikte is een Alumi Craft met 4wd, alles uit behalve abs
Hier precies hetzelfde, maar vind ik juist wel eens leuk. Normaal haal je alles wel redelijk gemakkelijk.ArthurMorgan schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 12:29:
die speedtrap vond ik trouwens ook behoorlijk beroerd. uiteindelijk gelukt, maar denk ik wel een uur mee bezig geweest voor ik een goede tune had.
Moet die easter buggy trail ook nog, nog maar eens wat goede hints en tips zoeken.
XBL: theArthurrrr
Heb al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd, app leeg gemaakt maar niks helpt. Iemand ervaring met dit probleem? Op internet is wel wat te vinden maar ook die oplossingen helpen niet.......
i7-10700k | 32GB @3200Mhz | RTX 3090
[ Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-04-2021 12:25 ]
deze?ArthurMorgan schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 12:29:
Sowieso traction aanzetten, Ik reed na een poos driften zonder en dan heb je echt totaal geen grip.
https://www.reddit.com/r/...y_trial_here_we_go_again/
"VW Class 5/1600 Baja Bug fully upgraded to B500 B700 (thanks, freundb)"
"share code is 148 216 814," hoe werkt dat met share codes??
"Made my own tune for Alumi FE just enough power to get you to 190 km/h reliably, and it has lots of grip and stability, managed to finish 1st in almost every single race"
jammer.cjpostma schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:32:
Volgens mij niet. Zie bij youtubers die records scherp willen zetten dat ze vooral op zoek zijn naar dit soort "happy accidents" omdat het bij de top1000 eigenlijk altijd dit soort bizarre stuiterpartijen gaat.
Ik kijk sowieso niet naar top1000. Zeker de allerbeste tijden en afstanden zijn gewoon nep. Van die 10km jumps, nou leuk hoor

Ik weet niet meer of dat die was, heb problemen met mij geheugen, maar sharecodes kun je invoeren bij de find a new tune, en dan search.ToolkiT schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 12:33:
[...]
deze?
https://www.reddit.com/r/...y_trial_here_we_go_again/
"VW Class 5/1600 Baja Bug fully upgraded to B500 B700 (thanks, freundb)"
"share code is 148 216 814," hoe werkt dat met share codes??
"Made my own tune for Alumi FE just enough power to get you to 190 km/h reliably, and it has lots of grip and stability, managed to finish 1st in almost every single race"
edit: ik denk wel dat die het is, hij heeft in elk geval 2 tunes. De tune die ik op actief heb staan is die van DaddyBee42 - 133 889 979
[ Voor 9% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-04-2021 13:04 ]
Mijn mijlpaal is dat ik vandaag de Ford Capri FE heb vrijgespeeld...verschil moet er zijn natuurlijkcalsonic schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 22:21:
Nieuwe mijlpaal voor mij in FH4
999,999,999 Credits![]()
[Afbeelding]
Ja fijne wagen heb ik ook al aardig wat rally's mee gewonnenskreppiedoe schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 22:27:
[...]
Mijn mijlpaal is dat ik vandaag de Ford Capri FE heb vrijgespeeld...verschil moet er zijn natuurlijk
Mooi man, wat ga je allemaal kopen voor die credits?calsonic schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 22:21:
999,999,999 Credits![]()
[Afbeelding]
Helemaal niets heb alles alMr. Freeze schreef op zondag 18 april 2021 @ 10:51:
[...]
Mooi man, wat ga je allemaal kopen voor die credits?
Nice!calsonic schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 22:21:
999,999,999 Credits![]()
[Afbeelding]
* MK_ heeft maar 450M
Anyway, ik moet zeggen dat ik het nog amper speel... Ik heb alles al tig keer gedaan... Ik speel het enkel nog om de nieuwe auto's te bemachtigen

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Ik speel het ook aanzienlijk minder vandaag de dag meestal op donderdagavond om de nieuwe auto's binnen te halenMK_ schreef op zondag 18 april 2021 @ 11:43:
[...]
Nice!
* MK_ heeft maar 450M
Anyway, ik moet zeggen dat ik het nog amper speel... Ik heb alles al tig keer gedaan... Ik speel het enkel nog om de nieuwe auto's te bemachtigenVan mij mag er een nieuwe Horizon komen
Las het ook, benieuwd of dat een beetje blijft trekken. Persoonlijk zou ik Japan (ook geruchten) een leukere setting vinden.
Hoewel ik niets met driften heb
Mocht dit ongewijzigd blijven, laat ik het spel liggen! Grijze haren zijn niet meer te tellen na alle pogingen om fatsoenlijk online te kunnen gaan..
Heb ik echt nooit last van gehadBTFD schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 08:45:
Hopelijk denken ze deze keer ook aan de PC gamers en blijven ze ver weg van een Teredo server..
Mocht dit ongewijzigd blijven, laat ik het spel liggen! Grijze haren zijn niet meer te tellen na alle pogingen om fatsoenlijk online te kunnen gaan..
Edit:
Zou jij anders eens een screen kunnen plaatsen van de teredo state in cmd? Kan ik dat eens vergelijken of ik iets vreemds zie..
"netsh interface teredo set state"
[ Voor 19% gewijzigd door BTFD op 27-04-2021 09:03 ]