Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Doe dat!! Scheelt weer trainingstijd op FM7Mu.siQ schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 22:05:
FH4 in de pre order staan. Nu eerst toch maar even FH3 + expansions uitspelen. Was al een heel eind, maar nooit echt volledig gedaan
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Oh ja hahaha. Laat ik dat anders ook eens gaan doen. Thanks for the idea. Slinger m zo aanMAX3400 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 22:05:
[...]
Doe dat!! Scheelt weer trainingstijd op FM7![]()
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Het is wel leuk dat het wat compleet anders is. (Loopings etc) Blizzard Mountain vond ik echter leuker om doorheen te spelen.Mu.siQ schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:19:
@JSchut Wat vind je van die DLC? Heb m wel, maar wil eerst Blizzard Mountain eens door. Wel relaxt dat nu de 2 DLC bij de Utimate Edition zitten. Die maar pre order gezet, met wat gezoek maar ietsje duurder dan full versie
En we zijn alweer toe aan de winter stream.
Tevens de winter versie van de map te bezichten:

Beetje bij beetje komt de informatie door, nu alleen nog de game!
Verwijderd
Maar wel zin in deze nieuwe Game. Nu nog even bezig met FH3.
Hoop alleen dat ze eindelijk eens Handrem van Fanatec gaan ondersteunen op de Xbox. Mis dat nu toch wel vaak. Als ik me niet vergis hebben ze in Forza 7 laatst wel de ondersteuning toegevoegd dus hoop dat ze bij FH4 hetzelfde doen.
Dat zal rond de release van FH4 zijn lijkt me.wjsiebes schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 10:47:
Als je Forza horizon 4 hebt gepre-orderd, wanneer ontvang je dan de extra auto's in Forza motorsport 7?
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ik citeer: "De digitale bundel van Forza Horizon 4 Ultimate Edition digitale bundel is inclusief vroege toegang, waardoor je vier dagen eerder dan 28 september kunt beginnen met spelen, VIP Membership, Formula Drift Car Pack, Day One Car Pack, plus twee game-uitbreidingen zodra ze beschikbaar komen."
Volgens mij klopt dit niet.. Je krijgt de Ultimate Edition niet vier dagen eerder dan 28 september. Je krijgt hem vier dagen eerder, op 28 september toch?
Bron: https://www.xbox.com/nl-NL/games/forza-horizon-4
Grote kans dat ik dat wel ga doen ja...Stancke schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 15:09:
Hoe verleidelijk is het niet om speciaal een XBOX One X te kopen voor dit spel... Ik moet serieus op m'n tanden bijten.
@wjsiebes Dat klopt inderdaad niet. Het is 4 dagen eerder dan 2 oktober, oftewel, op 28 september kun je hem spelen.
Afgelopen week was overigens de "Spring" stream, met wat nieuwtjes. Ook lieten ze Edinburgh zien, dat ziet er wel erg gaaf uit!
Ik heb juist een Xbox one X gekocht puur voor forza series. Tevens heb ik ook de ultimate edition als pre order besteld.Stancke schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 15:09:
Hoe verleidelijk is het niet om speciaal een XBOX One X te kopen voor dit spel... Ik moet serieus op m'n tanden bijten.
[ Voor 9% gewijzigd door MisterJD op 09-08-2018 20:20 ]
AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX
Ben stiekem toch wel benieuwd naar het driften in H4, trailers zien er weer goed uit.
---
Mocht iemand mij in de openingspost willen zetten feel free.
Nick: A3426rage
Xbox one
Ah, even kijken wat ik hier kan regelen! Ben stiekem ook nog aan het kijken naar een playseat met stuurtje....MAX3400 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 08:26:
Heb de 28e maar een dagje vrij genomen; heb ik nog iets aan mijn pre-order.
- Andy Hateleys BMW E30 325i met supercharged LS V8
- Alec Hohnadells Nissan 240SX met supercharged LS V8
- Corey Hosfords twin-turbo Nissan 240SX
- Matt Fields supercharged Nissan 240SX
- Dean Kearney’s twin-turbo Dodge Viper SRT10
- Justin Pawlaks Roush Racing, supercharged Ford Mustang
- Josh Robinsons HSV Maloo Gen-F met supercharged V8
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=k_lov2uu4JM]
[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 15-08-2018 21:27 ]
Vooral het drift gedeelte spreekt mij erg aan zelfde als met 4 seizoenen. Krijg onwijs veel zin om FH4 te spelen.MAX3400 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 22:11:
Hadden we het lijstje met gratis auto's al van de Formula Drift? Als je pre-order hebt, krijg je ze ook in FM7 trouwens:
- Andy Hateleys BMW E30 325i met supercharged LS V8
- Alec Hohnadells Nissan 240SX met supercharged LS V8
- Corey Hosfords twin-turbo Nissan 240SX
- Matt Fields supercharged Nissan 240SX
- Dean Kearney’s twin-turbo Dodge Viper SRT10
- Justin Pawlaks Roush Racing, supercharged Ford Mustang
- Josh Robinsons HSV Maloo Gen-F met supercharged V8
[video]
[ Voor 74% gewijzigd door MisterJD op 16-08-2018 20:18 ]
AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX
Het stomme is; driften in Horizon is simpel (genoeg) dus dan zie ik er niet tegenop. Ook vaak zat met wat mensen van GoT een driftsessie gedaan want achievements of gewoon lekker klooien.MisterJD schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 20:18:
[...]
Vooral het drift gedeelte spreekt mij erg aan zelfde als met 4 seizoenen. Krijg onwijs veel zin om FH4 te spelen.
In Motorsport: NO WAY!!! Nog afgezien van het feit dat mijn controller daar anders staat ingesteld, heb ik geen zin in setups, angle of attack, etc.
We gaan het merken!!!
Gamescom dan maar als eerste deadline bedenken?
iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH
Xbox One X bundle: prijs gemist maar met FH4 en FM7.
Geen demo datum genoemd helaas.
[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 21-08-2018 18:26 ]
Ik heb het idee dat multiplayer nog belangrijker is dan in de vorige delen dus bied dit deel ook genoeg voor de solo ervaring ?
[ Voor 52% gewijzigd door jori040 op 22-08-2018 16:29 ]
Hoe ze dat willen invullen; geen idee. Maar we gaan het merken
Het is niet dat ik niets aan multiplayer wil doen aan de game maar je snapt wat ik bedoel.
Idd we gaan het zien.
Om het uur is er (online) ook forzathon die je gezamenlijk met alle spelers kunt voltooien.
Je kunt dus eigenlijk de game in SP spelen terwijl er toch andere mensen in jouw map/wereld zijn.
Al het bovenstaande is toch wat ik begrepen/geïnterpreteerd heb uit hun streams.
Wat is het verschil tussen de edities eigenlijks.DonRoger schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:34:
Ik heb de Ultimate Edition ook maar gepreorderd.
Startpost was niet duidelijk genoeg? Anyhow, als je nu naar je Store gaat om te bestellen, zal je daar ook alle verschillen zien als je elke editie zou aanklikken.Psyonara schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 14:04:
[...]
Wat is het verschil tussen de edities eigenlijks.
In oplopende (samengevatte) extra's: Deluxe heeft carpass, Ultimate heeft ook alle DLC expansions, nog meer gratis auto's, VIP (dubbel in game rewards) en 4 dagen eerder spelen.
Nooit Forza serie gespeeld en vind het een beetje onduidelijk eerlijk gezegt.MAX3400 schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 14:12:
[...]
Startpost was niet duidelijk genoeg? Anyhow, als je nu naar je Store gaat om te bestellen, zal je daar ook alle verschillen zien als je elke editie zou aanklikken.
In oplopende (samengevatte) extra's: Deluxe heeft carpass, Ultimate heeft ook alle DLC expansions, nog meer gratis auto's, VIP (dubbel in game rewards) en 4 dagen eerder spelen.
Ik zal proberen vanmiddag even een uitgebreider reaktie te posten; hopelijk wordt het dan duidelijker welke editie wat doet.Psyonara schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 14:42:
[...]
Nooit Forza serie gespeeld en vind het een beetje onduidelijk eerlijk gezegt.
Het is inderdaad niet even logisch voor sommige games.
In alle gevallen krijg je het basisspel
Toegevoegd aan de Deluxe edition krijg je de Car Pass. Wat dit in houdt, is dat de komende maanden iedere maand een nieuw uitbreidingspakket beschikbaar wordt gesteld. Dit uitbreidingspakket, wat je normaal tellens moet betalen (€7 per pakket meen ik), krijg je dan "gratis".
Bij de Ultimate Edition krijg je, naast bovenstaande, ook nog een VIP-membership. Dat betekent dubbel credits en XP, maar ook een kroontje naast je naam om aan te tonen dat je VIP bent. Tevens krijg je nog een extra uitbreidingspakket met auto's, én je krijgt (zodra ze beschikbaar zijn) 2 uitbreidingspakketten die de kaart uitbreiden. Oftewel meer wegen en races. Als kers op de taart krijg je eerder toegang tot het spel.
Ik zie dat in de OP de tekst naast de verschillende edities niet overeen komt met de edities zelf
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Even doorrekenen (op basis van Horizon 3 maar de prijzen zijn niet veel anders):MK_ schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 15:19:
@Psyonara :
In alle gevallen krijg je het basisspelPre-orders ontvangen automatisch ook een uitbreidingspakket van auto's.
Standard-edition: $40
Losse DLC (nieuwe speelvelden dus): $20 per stuk
Losse VIP: $20
Losse Car Pass: $30
Losse Car Packs: $7
Deluxe-edition: $60 maar bevat standard + car pass (waard $70 dus)
Ultimate: $90 maar bevat standard + 2x DLC + vip + car pass (waard $130 dus)
Reken maar uit; het is inderdaad voor sommige mensen geldklopperij en/of veel geld voor een spelletje maar als je het spel 6 tot 9 maanden speelt en daarbij graag ook de uitbreidingen wil hebben, dan is Ultimate eigenlijk een no-brainer.
Disclaimer: ik ga uit van retail-prijzen. Dus geen VPN-oplossingen, XBL sales, promo-codes, etc etc etc
[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 23-08-2018 16:58 ]
Wil nu namelijk eens goed voordeel pakken van mijn GamePass abbootje want SoT en SoD konden mij niet echt boeien. Gelukkig zijn laatst Hitman en Doom ook toegevoegd, dat was wel netjes.
Voor FH4 is de prijsstelling mogelijk wel anders; hij zit in GamePass dus alle extra meuk is hierdoor (relatief) goedkoper.
Maar eerst even de demo afwachten, dan kijken of ik wil preorderen of hem gewoon op de releasedatum koop (ben niet heel erg pro-preorder).

Ik kan me destijds herinneren dat de Expension Pass los werd verkocht. Dat was ook gewoon een zure streek. Altijd erbij leveren (in tenslotte de Ultimate edtion) en dan ineens zonder aankondiging los verkopen.SomerenV schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 18:20:
Ik zit echt sterk te twijfelen de Ultimate te kopen. Heb ik bij Horizon 3 ook gedaan maar voelde me wat genaaid toen er uiteindelijk DLC uit kwam die er niet bij zat. Toch wel lullig als je 100 euro betaalt maar dan nog niet alles krijgt. Althans, zo voelde het. Dat euvel hebben ze nu gelukkig grotendeels aangepakt dus het begint wel weer te jeuken.
Maar eerst even de demo afwachten, dan kijken of ik wil preorderen of hem gewoon op de releasedatum koop (ben niet heel erg pro-preorder).

Maar het lijkt erop dat ze ervan hebben geleerd. Gezien ik Horizon toch heel het jaar door speel en nu met die seizoenen het nog leuker maken om ieder in-game jaar terug te komen voor nieuwe content, lijkt me dat ze weer op het juiste pad zijn.
Uiteraard had ik al de Ultimate Edition besteld sinds dat mogelijk was.
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Vond de trailer geweldig daarom besloten de XBOX One X te kopen met dit spel erbij. Vind de XBOX one x nu ook verder dan PS.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik gok 7 of 11 september...Lekker Ventje schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 08:29:
Was er al een datum voor de demo bekend? Ik zou zweren van wel maar kan het niet vinden. Of haal ik wat zaken door elkaar met data van openi beta’s van andere games?
Zou me niks verbazen rond die tijd; demo's komen vaak 2 tot 3 weken voor release online.
Ik was blij met een Fifa 15 en Forza 5 Xbox One BundelSmit260 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 00:45:
Lastig. Geen FIFA 19 bundel en baal ik zeker van. Wel een FH4 bundel XBOX One X maar die komt pas 1 week later dan FIFA 19.
Vond de trailer geweldig daarom besloten de XBOX One X te kopen met dit spel erbij. Vind de XBOX one x nu ook verder dan PS.
Daarna forza horizon 2 nog op de xbox gespeeld.
Nu koop ik beide games op mijn PC omdat ik niet zo snel op de xbox zit.
Ga FH4 wel weer de ultimate edition kopen, omdat je dan auto pass en Vip (extra credits) krijgt.
Ook weer leuk dat ik de game dan zowel op de PC als op mijn Xbox One in de huiskamer kan spelen.
Demo interesseert mij niet zoveel, want ik hoef niet overtuigd te worden en ik denk dat het racen gewoon hetzelfde aanvoelt als in FH3. dikke prima
Angelo NL / Global Cargo VTC
Toen ik de campaign uitgespeeld had bleef er voor mij niet veel over dan rivals te spelen, dat blijft nu nog steeds leuk maar ik mis een goed overzicht met leaderboards om een beetje de uitdaging aan te gaan. Leaderboards zijn er wel maar diep verborgen, ik hoop dat ze dat wat meer naar voren schuiven.
Heb echt zin in deze game. Lang geleden dat ik zo naar een game uitkeek
In ieder geval, ben ik er ook in FH4 weer bij en kan niet wachten tot de 28e

Even teruggezocht: FM7 is voor mij pas op 19 september afgeschreven terwijl de preorder, dacht ik, al op de E3 2017 (half juni) geplaatst kon worden.
Yup:

(plaatje inderdaad tijdens E3 op mijn T.net album geplaatst)
[ Voor 32% gewijzigd door MAX3400 op 06-09-2018 18:45 ]
Op z'n vroegst 10 dagen voordat de game uitkomt. Dat is lig als je met CC betaald. Als je genoeg op je account hebt staan dan wordt het direct in rekening gebracht.Richard117 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 18:39:
Zo vaak doe ik geen pre-order, dus ik weet het antwoord niet. Maar wellicht dat iemand anders het hier weet, wordt je aankoop in de Microsoft Store pas afgeschreven op het moment dat het spel werkelijk uit komt? Ik heb nl een aantal weken geleden al de pre-order gedaan, er werden alvast wat dingetjes op mijn Xbox geinstalleerd en FH4 staat in de store al als in bezit. Maar ik heb nog geen cent betaald, niet dat ik dat erg vind natuurlijk![]()
In ieder geval, ben ik er ook in FH4 weer bij en kan niet wachten tot de 28e
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=FPaBK2mwd5Q]
*Edit, hoe embed ik dit?
[ Voor 28% gewijzigd door Mu.siQ op 07-09-2018 14:01 ]
Inderdaad wel geslaagdMu.siQ schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 13:58:
En de (naar mijn idee) geslaagde commercial!Ik heb er zin in!
[video]
*Edit, hoe embed ik dit?
Edit: OP eens aangepast met de juiste tekst naast de verschillende versies
[ Voor 11% gewijzigd door MK_ op 07-09-2018 14:23 ]
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Name | Description | Gamerscore |
Welcome to Britain | Arrive at the Horizon Festival. | 10 |
Pride Before the Fall | Qualify for Horizon Autumn. | 10 |
Snow Problem | Qualify for Horizon Winter. | 10 |
Optional Extras | Apply your first Car Mastery. | 10 |
Spring Into Action | Qualify for Horizon Spring. | 10 |
Welcome to a New Horizon | Qualify for the Horizon Roster. | 30 |
Jolly Cooperation | Complete 5 Horizon Life Co-op Races. | 20 |
Human After All | Complete 5 PvP Races. | 20 |
There's No 'I' in Team | Take part in your first #FORZATHON Live Event. | 10 |
Teamwork Makes the Dream Work | Complete Round 3 of a #FORZATHON Live Event. | 20 |
Life of the Party | Take part in 20 #FORZATHON Live Events, completing at least Round 1 in each. | 30 |
Whatever Next? | Complete every Showcase Event. | 20 |
Colossus of Roads | Reach Round 10 in the Horizon Road Racing Series. | 20 |
Muddied | Reach Round 10 in the Horizon Dirt Racing Series. | 20 |
Bouncy Bouncy, Having Such a Good Time! | Reach Round 10 in the Horizon Cross Country Series. | 20 |
I Live My Life... | Reach Round 10 in the Horizon Drag Racing Series. | 20 |
Moonlighting | Reach Round 10 of Street Scene. | 20 |
Horizon Fashion Week | Unlock 100 clothing items for your character. | 20 |
Official Horizon Board Game | Smash all 200 Bonus Boards. | 20 |
I Feel the Need | Reach Speed Trap Hero level 10. | 10 |
Apex Predator | Reach Speed Zone Hero level 10. | 10 |
Pilot's License | Reach Danger Sign Hero level 10. | 10 |
"Do you know what 'DK' stands for?" | Reach level 10 in The Drift Run. | 10 |
Auto Barn | Find and restore your first Barn Find. | 10 |
Antique Restorer | Find and restore 15 Barn Finds. | 20 |
Taking the Grand Tour | View every Beauty Spot. | 20 |
An Illustrious Career | Finish 40 different Horizon Story chapters. | 20 |
Star Centurion | Get 100 stars in Horizon Stories. | 50 |
Week Complete | Complete a #FORZATHON Weekly Challenge. | 10 |
Crowning Achievement | Purchase a castle. | 20 |
Special Edition | Get your first Forza Edition Car from a Wheelspin. | 10 |
Test your Might | Complete The Trial. | 20 |
First-Time Adventurer | Complete your first Team Adventure. | 10 |
The Spirit of Adventure | Reach level 5 in Racing Team Adventure, Games Team Adventure, or Anything Goes Team Adventure. | 20 |
Certified Adventurer | Qualify for a League in Ranked Team Adventure. | 20 |
Well Seasoned | Complete a Season Championship and receive a reward. | 10 |
Overachiever | Complete a Season PR Stunt and receive a reward. | 10 |
Purple Split! | In Rivals, beat a Rival without receiving a "dirty time" penalty. | 10 |
Hit the Jackpot | Spin your first Super Wheelspin. | 10 |
Stunt Superhero | Get 3 stars on every PR Stunt. | 50 |
First Love | Buy your first car from the Autoshow. | 10 |
Go the Distance | Win a race at The Colossus, The Gauntlet, The Titan or The Marathon. | 20 |
The Noisy Cartographer | Drive down every road in Britain. | 20 |
At One with the Car | Apply every Car Mastery available for a single car. | 10 |
Master of Many | Apply 50 Car Masteries. | 20 |
Accomplished Driver | Reach Level 20. | 10 |
Horizon Superstar | Gain Superstar Status by reaching Level 200. | 50 |
Reaping the Rewards | Complete a race of 3 or more laps at The Goliath in a Forza Edition Car. | 20 |
Tortoise and the Hare | Complete a PvP Showdown Race in an X class and a D class car. | 20 |
Hatch Me If You Can | Complete the Festival Drag Strip in a Hot Hatch in under 25 seconds. | 20 |
Record Breaker | Get 258mph on a Speed Trap in the Bugatti Veyron Super Sport. | 20 |
Ground Force | Get 3 stars at a Danger Sign in a vehicle from the Trucks Car Type. | 20 |
Coronation Trickin' | Bank a Skill Chain of 195,300 or more points. | 20 |
Never Tell Me the Odds | Win a race in the Peel P50. | 20 |
Tame the Monster | Complete a race in an S1 class Rally Monster. | 20 |
Sorry voor de formattering; het verdient niet de schoonheidsprijs...
Nu aangepast voor @timmie271
[ Voor 24% gewijzigd door MAX3400 op 07-09-2018 16:17 ]
Gamertag: timmie271
Wel vet, unimog rijden! Stiekem mis ik de Toyota's en de Mitsubishi.wel enorm.
[ Voor 5% gewijzigd door mr.DJ95 op 08-09-2018 09:32 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik mis ook mijn Evo's... Eentje verkocht aan een Duitser, de andere geen idee waar 'ie tegenwoordig uithangt.Lekker Ventje schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 16:21:
Ik mis vooral de EVO’s.
Even een OT'tje, volgens mij zitten er wel echte auto liefhebbers in dit topic. Ken helaas geen spel waar ik mijn eigen auto kan rijden behalve IRL.MAX3400 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 16:36:
[...]
Ik mis ook mijn Evo's... Eentje verkocht aan een Duitser, de andere geen idee waar 'ie tegenwoordig uithangt.
mr.DJ95 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 19:57:
[...]
Even een OT'tje, volgens mij zitten er wel echte auto liefhebbers in dit topic. Ken helaas geen spel waar ik mijn eigen auto kan rijden behalve IRL.

Maar inderdaad; een flink aantal mensen op GoT, die ook nog Forza* spelen, hebben echt wel wat met auto's en autosport (zoals @Tijn96 die de 24H van Zolder heeft gereden).
Even voorstellen dan maar: Evo VIII & Evo X gehad, huidige A6 3.0TFSI
[ Voor 3% gewijzigd door skreppiedoe op 08-09-2018 20:23 ]
Daarna alleen maar burgerlijke auto's gehad, nu een 2017 Opel Astra Sports Tourer 1.0 Turbo
Mja ik had even hoop dat mijn auto erin zou zitten omdat ie wel in The Crew zit, maar zo te zien zijn er weer een heleboel oude modellen die al jaren in Forza games zitten met hier en daar wat nieuws ertussen. Ik snap dat licenties en beschikbare tijd een dingetje kan zijn maar snap nooit dat autofabrikanten niet hun nieuwste modellen in games willen hebben. Neem Renault. Er zijn nu een mooie Clio en Mégane RS verkrijgbaar, maar ingame zitten alleen de oude modellen in. Dat is toch een gemiste kans?mr.DJ95 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 19:57:
[...]
Even een OT'tje, volgens mij zitten er wel echte auto liefhebbers in dit topic. Ken helaas geen spel waar ik mijn eigen auto kan rijden behalve IRL.
Die middelste

Klopt.. Het mooie is zelfs dat alle BMW M5's erin zitten op de laatste 2018 versie naMartinspire schreef op zondag 9 september 2018 @ 01:27:
[...]
Mja ik had even hoop dat mijn auto erin zou zitten omdat ie wel in The Crew zit, maar zo te zien zijn er weer een heleboel oude modellen die al jaren in Forza games zitten met hier en daar wat nieuws ertussen. Ik snap dat licenties en beschikbare tijd een dingetje kan zijn maar snap nooit dat autofabrikanten niet hun nieuwste modellen in games willen hebben. Neem Renault. Er zijn nu een mooie Clio en Mégane RS verkrijgbaar, maar ingame zitten alleen de oude modellen in. Dat is toch een gemiste kans?
Maar van ford zitten er zelfs aardig wat modellen van 2017 in zoals de nieuwe Fiesta (oke niet helemaal standaard, maar toch)
Als ik maar gewoon weer kan lol trappen in al die auto's vind ik het helemaal prima. Forza Horizon is ook het enige racespel waar ik nog wat races kan winnen van @MAX3400
Gamertag: timmie271
DonRoger schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:03:
Jammer dat de Ferrari 812 superfast er niet in zit

Alstu; troostprijs-fotootje van de afgelopen 24H van Spa

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Deed ik ook altijd met de STI, jammer dat de turbo lag in de game amper tot niet aanwezig is, dat het uiteindelijk m'n benchmark werd in elke game qua realismeWom schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:42:
Rij zelf een A5 en kon in de vorige game een S5 downgraden naar de specs zoals ik hem heb. Benieuwd of dat in de nieuwe ook kan
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat maakt het weer een beetje goedMAX3400 schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:06:
[...]
[afbeelding]
Alstu; troostprijs-fotootje van de afgelopen 24H van Spa
mss kleine SPOILER (niet op de wagen

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
We gaan het zien.
nieuws: Microsoft brengt woensdag Forza Horizon 4-demo uitskreppiedoe schreef op woensdag 12 september 2018 @ 07:40:
Als de datum klopt zou de demo vandaag moeten verschijnen in de store. https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
We gaan het zien.
Als het op tweakers staat is het waar!
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Ik twijfel alleen tussen de standaard en de ultimate edition.
Aangezien ik een casual player ben en zeker niet voor specifieke events ga inloggen, zie ik geen meerwaarde in het VIP lidmaatschap om aan exclusieve online events mee te kunnen doen. Ff een korte race of nog liever gewoon 'single' player spreekt mij veel meer aan.
De car pack, waarbij je zoals ik het lees dus gratis auto's in je garage krijgt is ook iets dat je gewoon ingame kan verdienen? Dat vind ik het niet echt waard.
Dan blijft uiteindelijk de 2 game expansions over waarbij ik graag van jullie hoor of dit het waard 'kan' zijn of dat ik gewoon beter voor de standaard edition kan gaan?
Voor de pc overigens en niet een Xbox. Als dat iets mag uitmaken.
Carpack zijn extra auto's, 6x6 auto's even uit mijn hoofd. Die kan je niet in game krijgen zonder deze packs.anc schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:31:
De car pack, waarbij je zoals ik het lees dus gratis auto's in je garage krijgt is ook iets dat je gewoon ingame kan verdienen? Dat vind ik het niet echt waard.
Dan blijft uiteindelijk de 2 game expansions over waarbij ik graag van jullie hoor of dit het waard 'kan' zijn of dat ik gewoon beter voor de standaard edition kan gaan?
Als ik jou was lekker voor de standaard gaan.
Zelf ga ik 'm via GamePass spelen op de Xbox, en koop die expansions wel/niet in een sale of zo.
De Car Pack biedt extra auto's, 42 stuks die je normaal niet kan kopen, ook niet met in-game geld. Auto's uit de uitbreidingspakketten kunnen eenmalig gratis aan je garage toegevoegd worden.anc schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:31:
Hoe early heb jij acces tot AC:C dan? Die game komt pas in oktober?Mu.siQ schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:40:
Nou, de demo van FH4 en early access van AC:C. Dat wordt aandacht verdelen
@anc 100 euro is wel flink idd, maar als je het veel speelt is het voor de content wel goed te verantwoorden vind ik (zeker nu het inc de nog 2 aankomende dlc is). Daarnaast is het te vinden voor minder dan 100 euro (Google is je vriend)
@MK_ Dat zou nieuw zijn dan. Je kunt de auto's wel los kopen, maar dan betaal je een paar euro per auto. Of alsnog de car pack los (tientje dacht ik idd), en dan kun je ze alsnog toevoegen
[ Voor 19% gewijzigd door Mu.siQ op 12-09-2018 11:00 ]
Zat deze net te kijken en dacht wtf lijkt wel alsof de ai niet op dirt rijd. De autos glijden niet en rijden veelste smooth.
Vind dit best raar eruit zien.. komt totaal niet over alsof ze aan het rallyen zijn.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
@MK_ Hieronder. Helemaal mee eens. Vandaar ook zelf de UE gehaald. Met wat zoekwerk nog wel betaalbaar te vinden
[ Voor 25% gewijzigd door Mu.siQ op 12-09-2018 11:50 ]
Dat gaat ook natuurlijk. Bedoelde t.o.v de normale verse zonder enige DLC. Auto's los kopen is belachelijk duur, €3 per stuk. Koop je er een paar los zit je al bijna aan de premium van een Car Pass, en koop je een standaard versie + Car Pass ben je even duur uit als de Ultimate Edition waar je nog extra's krijgt (o.a expansion-packs). Als je toch van plan bent enkele te kopen kan je (naar mijn mening) net zo goed voor de Ultimate Edition gaan.Mu.siQ schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:48:
@MK_ Dat zou nieuw zijn dan. Je kunt de auto's wel los kopen, maar dan betaal je een paar euro per auto. Of alsnog de car pack los (tientje dacht ik idd), en dan kun je ze alsnog toevoegen
Valt mij vooral op hoe weinig de presentatie verandert is ten opzichte van de vorige game. Die zijn lekker aan het copypasten geweest.v8power67 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 11:35:
[YouTube: Forza Horizon 4: Off-Road Race Gameplay (4K)]
Zat deze net te kijken en dacht wtf lijkt wel alsof de ai niet op dirt rijd. De autos glijden niet en rijden veelste smooth.
Vind dit best raar eruit zien.. komt totaal niet over alsof ze aan het rallyen zijn.
Eens.Martinspire schreef op woensdag 12 september 2018 @ 13:05:
[...]
Valt mij vooral op hoe weinig de presentatie verandert is ten opzichte van de vorige game. Die zijn lekker aan het copypasten geweest.
Als je gewoon casual speelt gewoon de standaard editie nemen. Ik heb straks ook de standaard editie omdat die bij de XBO X bundel van FH4 zit maar aangezien ik in FH2 heel veel uren gemaakt heb met slechts een paar auto's geloof ik het verder wel. Zolang de Ford Ranger en Subaru Impreza in de standaard editie zitten is het voor mij goed, veel meer dan dat gebruik ik toch niet. Heb dan de dubbele credits ook niet nodig van de VIP, zoveel auto's ga ik niet kopen.anc schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:31:
Ik wilde eigenlijk al eerder Forza 3 kopen, maar vond niet echt een aanbieding dus dacht ik wacht op Forza4 omdat het toch maar een paar maandjes langer zou duren. Dit wordt de eerste Forza ooit :-)
Ik twijfel alleen tussen de standaard en de ultimate edition.
Aangezien ik een casual player ben en zeker niet voor specifieke events ga inloggen, zie ik geen meerwaarde in het VIP lidmaatschap om aan exclusieve online events mee te kunnen doen. Ff een korte race of nog liever gewoon 'single' player spreekt mij veel meer aan.
Voor de pc overigens en niet een Xbox. Als dat iets mag uitmaken.
27,83GB hier op de Xbox One X.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
"Gekocht"DutchCrownNL schreef op woensdag 12 september 2018 @ 18:03:
Hij (de demo) is inmiddels te downloaden!
27,83GB hier op de Xbox One X.
Hier ook aan het downloaden, helaas kan ik het pas laat op de avond spelen aangezien ik nu weg moet
[ Voor 9% gewijzigd door skreppiedoe op 12-09-2018 18:22 ]
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Heb nog maar een originele x1.. maja benieuwd hoe het daarop draait.
Jammer dat daar geen 60fps modus op is..
Zag een filmpje dat de 60fpa modus op xox behoorlijk strak draait. Was maar kleine scene dus is effe afwachten op grotere steden enz.
Maar als ze nagenoeg locked 60fps voor mekaar krijgen krijgen ze dikke pluim van mij.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat is toch kenmerkend voor de Forza titels? Heb FH3 overgeslagen en heb niet het idee dat ik iets heb gemist. Nu Game Pass dus ga ik hem zeker even spelen. Geen titel waar ik 60 euro voor betaald.Martinspire schreef op woensdag 12 september 2018 @ 13:05:
[...]
Valt mij vooral op hoe weinig de presentatie verandert is ten opzichte van de vorige game. Die zijn lekker aan het copypasten geweest.
Ong paar uur forza 7 gespeeld. Maar vanaf doe game naar deze is echt wennen qua scherpte van beeld.
Zou bijna denken dat hij geen native 1080p is.
Zo maar even de pc versie gaan testen. Heb helaas maar een 1200p scherm maar ben benieuwd hoe die loopt.
Edit :
En jahoor simulation steering is weer onmogelijk met controller... Maar je word wel gestraft als je het niet gebruikt met minder credits.. they will never learn do they...
Plus echt veel aliasing helaas. Zeg het lijkt best stapje lager dan horizon 3 maar kan me vergissen..
Dalijk even vergelijken.
[ Voor 46% gewijzigd door v8power67 op 12-09-2018 19:32 ]