Goh wat een verrassing... spel crashed na playground splash screen. Zou bijna denken dat ik FH3 opstart.
Brings back horrible memories....Xant0r schreef op woensdag 12 september 2018 @ 19:40:
Goh wat een verrassing... spel crashed na playground splash screen. Zou bijna denken dat ik FH3 opstart.
Hopelijk een simpel probleem.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ben nu opnieuw aan het downloaden, beter gaat het gewoon werken.v8power67 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 19:50:
[...]
Brings back horrible memories....
Hopelijk een simpel probleem.

Effe forza forum bezoekn misschien os er een tip ?Xant0r schreef op woensdag 12 september 2018 @ 19:52:
[...]
Ben nu opnieuw aan het downloaden, beter gaat het gewoon werken.
Hier al even rond geraced in de demo op mijn PC. Ziet er leuk uit en werkt opzich wel goed hier. De demo map is vrij klein (begrijpelijk want demo), maar ik vraag me af of de map overzicht die je in het spel ziet uiteindelijk de gehele map is of slechts een begin ervan, want het demo gebied leek al 1/4e daarvan te zijn.
Verder ziet het er wel UK-achtig uit, maar voelt het voor mij zeker nog niet zo. De wegen zijn vrijwel overal zeer breed en nergens staan auto's naast de zijkant geparkeerd (of waar dan ook). De AI lijkt volgensmij niet veel te snappen van de engelse rotondes (stip op de weg).
De races zelf zijn wel vermakelijk. Wel enorm arcade stijl (Maar dat is het spel). De auto kan alles en is onverwoestbaar. De stenen muurtjes en bomen vliegen met grote hoeveelheden over mijn auto heen en veel snelheid verlies ik niet.
Verder ziet het er wel UK-achtig uit, maar voelt het voor mij zeker nog niet zo. De wegen zijn vrijwel overal zeer breed en nergens staan auto's naast de zijkant geparkeerd (of waar dan ook). De AI lijkt volgensmij niet veel te snappen van de engelse rotondes (stip op de weg).
De races zelf zijn wel vermakelijk. Wel enorm arcade stijl (Maar dat is het spel). De auto kan alles en is onverwoestbaar. De stenen muurtjes en bomen vliegen met grote hoeveelheden over mijn auto heen en veel snelheid verlies ik niet.
No animals were harmed in the making of this comment.
Rewind uitzetten onder difficultyskreppiedoe schreef op woensdag 12 september 2018 @ 18:57:
Ik mis wel de optie om die "press y to rewind" melding uit te zetten..of mis ik iets?
Demo heeft net zoals FH3 geen save en je zult dus iedere keer opnieuw moeten beginnen met het spel.....
Gamertag: timmie271
Door die muurtjes heen rossen geeft wel een bevredigend gevoel eigenlijk. Maar geen revolutie tov FH3 uiteraard, meer vam hetzelfde in andere setting. Dikke prima voor mij, want dat zocht ik
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dat weet ik...maar die laat ik liever aanstaan,zeker met de cross country races
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Links rijden is nog wel ff wennen.. Al vaak genoeg op een tegenligger geknald
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Ah, mijn nemesis is weer terug; bewegende checkpoint-vlaggen maar dan 10 seconden later wel zien "Checkpoint Missed". Kan daar heel slecht tegen.
Voor de rest; het voelt als vanouds (of dat nou goed of slecht is) en de volledig zichtbare map is niet zo heel groot maar kan me voorstellen dat er zat te doen is.
Pluspuntje: demo in HDR!!!!
Minpuntje: laadtijden
We gaan het zien over een paar weken; eerst komend weekend nog even een uurtje de demo spelen, F1 kijken en uitslapen!
Voor de rest; het voelt als vanouds (of dat nou goed of slecht is) en de volledig zichtbare map is niet zo heel groot maar kan me voorstellen dat er zat te doen is.
Pluspuntje: demo in HDR!!!!
Minpuntje: laadtijden
We gaan het zien over een paar weken; eerst komend weekend nog even een uurtje de demo spelen, F1 kijken en uitslapen!
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Zo, demo aan het downloaden op de pc. hoop dat het er net zo gelikt uit ziet als dat horizon 3 dat deed
Jeuj. Het dashboard camera-punt is overgekomen vanuit FM 7!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vind hem wel lekker spelen en performance is super op pc, maar 70 euro vind ik echt te gek.
PW zegt vanaf 54,95?Alexknl schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:43:
Vind hem wel lekker spelen en performance is super op pc, maar 70 euro vind ik echt te gek.
En in het grote Xbox topic staan zat tips om de game in het buitenland voor nog minder aan te schaffen.
Voor PC bedoel ik, buitenland kan misschien wel een optie zijn.MAX3400 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:46:
[...]
PW zegt vanaf 54,95?
En in het grote Xbox topic staan zat tips om de game in het buitenland voor nog minder aan te schaffen.
Wel spijtig geen multiplayer in de demo....dat hadden we wel in de vorige beta van fh3 dacht ik toch of ben ik nu zo fout ?
Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
Het laatsteOpuske schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:12:
Wel spijtig geen multiplayer in de demo....dat hadden we wel in de vorige beta van fh3 dacht ik toch of ben ik nu zo fout ?
Hier de demo op de One S gespeeld. Weg geblazen door de graphics. Nog mooier dan FH3. En ik kan ze goed vergelijken want ik heb de afgelopen maanden veel FH3 gespeeld. De races met de Audi en de sportwagen waar ik de naam even van kwijt ben, speelden lekker weg. De rally races met de Subaru daarentegen vond ik echt niks. De banen zaten heel onlogisch in elkaar waardoor je iedere keer net verkeerd uitkomt voor de checkpoints. Gelukkig hoef ik die in de volledige game niet per se te rijden. Ik scoor mijn geld bij elkaar met door het verkeer heen scheuren en combos maken door te driften en dingen kapot te rijden. Ik hoef ook niet het hele wagenpark. Een stuk of 15 en dan heb ik genoeg voor handen om me te vermaken
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Speel.op een gewone one. Maar misschien ben ik verpest door mn ps4 pro( op een 1080 tv) maar ik was juist echt teleurgesteld in de graphics.Robolokotobo schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:41:
Hier de demo op de One S gespeeld. Weg geblazen door de graphics. Nog mooier dan FH3. En ik kan ze goed vergelijken want ik heb de afgelopen maanden veel FH3 gespeeld. De races met de Audi en de sportwagen waar ik de naam even van kwijt ben, speelden lekker weg. De rally races met de Subaru daarentegen vond ik echt niks. De banen zaten heel onlogisch in elkaar waardoor je iedere keer net verkeerd uitkomt voor de checkpoints. Gelukkig hoef ik die in de volledige game niet per se te rijden. Ik scoor mijn geld bij elkaar met door het verkeer heen scheuren en combos maken door te driften en dingen kapot te rijden. Ik hoef ook niet het hele wagenpark. Een stuk of 15 en dan heb ik genoeg voor handen om me te vermaken
Onscherp, heel erg veel aliasing te zien(shimmering).
Krijg zelfs het idee alsof deze niet native 1080p draait.
Heb ervoor forza 7 gespeeld maar die zag er echt scherper uit.
Verder krijg ik echt het gevoel alsof ik dit al gespeeld heb..
Omgevingen lijken erg op de storm island dlc horizon 2.
En ja er is verder extreem weinig vernieuwing tov deel 3.
Plus ben niet echt overtuigd door de setting. Vind hele saaie omgeving.
En ja als ik de map bekijk vind ik het allemaal oom erg klein. Dus ja zeker geen ultimate edition waard voor mij( iets wat ik dus hiervoor bij alle forza's heb gekocht behalve forza motorsport 1.)
Owh en jahoor day one dlc is er ook weer....
Hoe naai je je community 2.0!!
Haat dit soort dlc genaai...

[ Voor 3% gewijzigd door Ircghost op 15-09-2018 20:15 ]
Klinkt meer alsof je de game graag af wil kraken. Heb je wel gezien hoeveel detail er in de graphics zit. De bomen, de huizen en de weilanden enz. En ik heb geen karteltje gezien en de game is juist verassend scherp en strak dus ik weet niet waar je het over hebt als je zegt erg veel aliasing. De map gaat net zo groot zijn als die van deel 3 is gezegd. Ik vind de omgeving en de setting juist bijzonder mooi. Veel mooier dan het zon overgoten en tropische Australië. En we hebben nu vier seizoenen op de hele map. En ieder seizoen wordt op diverse manieren gebracht. Hoeveel variatie wil je hebben?v8power67 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:48:
[...]
Speel.op een gewone one. Maar misschien ben ik verpest door mn ps4 pro( op een 1080 tv) maar ik was juist echt teleurgesteld in de graphics.
Onscherp, heel erg veel aliasing te zien(shimmering).
Krijg zelfs het idee alsof deze niet native 1080p draait.
Heb ervoor forza 7 gespeeld maar die zag er echt scherper uit.
Verder krijg ik echt het gevoel alsof ik dit al gespeeld heb..
Omgevingen lijken erg op de storm island dlc horizon 2.
En ja er is verder extreem weinig vernieuwing tov deel 3.
Plus ben niet echt overtuigd door de setting. Vind hele saaie omgeving.
En ja als ik de map bekijk vind ik het allemaal oom erg klein. Dus ja zeker geen ultimate edition waard voor mij( iets wat ik dus hiervoor bij alle forza's heb gekocht behalve forza motorsport 1.)
Owh en jahoor day one dlc is er ook weer....
Hoe naai je je community 2.0!!
Haat dit soort dlc genaai...![]()
r
Misschien moet je The Crew 2 gaan spelen. Misschien vindt je dat wel een mooie game. Geintje natuurlijk
[ Voor 0% gewijzigd door Ircghost op 15-09-2018 20:16 . Reden: quote van v8power aangepast ]
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Het is me uiteindelijk gelukt om de game zo ver te krijgen dat ik het kan opstarten, jammer genoeg nu weer een probleem met de audio...of gebrek aan. Las dat er niks opgeslagen word, dus kijk morgen wel even verder.
Ja kraak graag games af.. is mn hobby..Robolokotobo schreef op woensdag 12 september 2018 @ 23:21:
[...]
Klinkt meer alsof je de game graag af wil kraken. Heb je wel gezien hoeveel detail er in de graphics zit. De bomen, de huizen en de weilanden enz. En ik heb geen karteltje gezien en de game is juist verassend scherp en strak dus ik weet niet waar je het over hebt als je zegt erg veel aliasing. De map gaat net zo groot zijn als die van deel 3 is gezegd. Ik vind de omgeving en de setting juist bijzonder mooi. Veel mooier dan het zon overgoten en tropische Australië. En we hebben nu vier seizoenen op de hele map. En ieder seizoen wordt op diverse manieren gebracht. Hoeveel variatie wil je hebben?
Misschien moet je The Crew 2 gaan spelen. Misschien vindt je dat wel een mooie game. Geintje natuurlijk
Nee ik zie wat ik zie op mijn tv. Kan er niks anders van maken.
Horizon is een Play Anywhere uitgave toch? Aangezien je een Microsoft account en gamertag moet hebben, kan je dus "elke" licentie kopen en spelen op PC & Xbox.Alexknl schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:08:
[...]
Voor PC bedoel ik, buitenland kan misschien wel een optie zijn.
Tenzij ik het verkeerd heb?
Gelukkig heb je nu bij drift- en speed zones geen last meer van verkeer...dat gaat een hoop irritatie schelen.
Met deze game ga ik me weer heel wat uurtjes prima mee vermaken.
Met deze game ga ik me weer heel wat uurtjes prima mee vermaken.
Heb pas een kwartier kunnen spelen maar heb nu wel meteen weer het FH2 gevoel terug. In FH3 was ik na tien minuten al klaar met de demo, het boeide mij totaal niet. Maar nu kijk ik al uit naar 2 oktober om weer MP te gaan doen en in SP gewoon lekker rond te raggen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Mijn eerste indruk is geweldig. Grafisch dik in orde op xbox1x 30fps, de andere modus nog niet geprobeerd. De setting/omgeving is zalig. Het rijden zelf is precies ook wat aangepast, het stuurt wat lichter, minder grip maar je voelt grip verlies wel goed aan. Gaan weer enkele honderden uurtjes inkruipen.
iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH
Gisteravond even een kwartiertje de demo gespeeld. De omgeving spreekt mij nu al veel meer aan dan Australië in FH3. Vanavond maar eens verder spelen.
[ Voor 12% gewijzigd door Richard117 op 13-09-2018 08:25 ]
FH2 vond ik uiteindelijk erg saai worden met steeds hetzelfde racen alleen dan met andere auto's. Vond FH2 eigenlijk de saaiste tot nu toe. FH1 had wel rot mp achievements, maar die had ik samen met @skreppiedoe weggespeeld als het goed is. Heerlijk tussen bepaalde tijden een achievements halen om er vervolgens achter te komen dat je net te laat was om doe face te completenLekker Ventje schreef op donderdag 13 september 2018 @ 07:17:
Heb pas een kwartier kunnen spelen maar heb nu wel meteen weer het FH2 gevoel terug. In FH3 was ik na tien minuten al klaar met de demo, het boeide mij totaal niet. Maar nu kijk ik al uit naar 2 oktober om weer MP te gaan doen en in SP gewoon lekker rond te raggen.
FH4 heeft overigens wel last van een gevoelige handrem. Die kan je het best alleen in flink haakse bochten gebruiken. De rem kort maar stevig intrappen zorgt er al voor dat je dwars gaat. Al met al ga ik er weer veel plezier aan beleven
Forza Horizon 4 Demo Impressions:
YouTube: Forza Horizon 4 Demo Impressions & Things You Need To Know
YouTube: Forza Horizon 4 Demo Impressions & Things You Need To Know
Heerlijke demo met aardig wat content, meer dan de vorige demo's. Heb doorgespeeld tot je alleen de dangersigns e.d nog kon doen. Het weekend nog een keertje opstarten en dan ff wat andere auto's checken. Grafisch écht een pareltje op de One X icm een Oled, overdag de details overal en snachts doet de HDR lekker zijn werk met de koplampen en lichtjes afgezet tegen het pikzwart van de omgeving. Heerlijk. Die Streetrace in het donker vond ik zowiezo het pittigs, maar dat was in FH3 ook zo. Paar keer moeten herstarten met de a.i op Expert
. Ubeatable is wat te hoog gegrepen.
Qua wegligging e.d vond ik het iets uitdagender vergeleken met FH3, maar reed alleen met ABS aan en de rest uit misschien dat dat iets uitmaakte. A.I op Expert leek voor mij de sweetspot. Wilde 'm bijna in de preorder gooien, maar ga 'm tóch gewoon met GamePass spelen.

Qua wegligging e.d vond ik het iets uitdagender vergeleken met FH3, maar reed alleen met ABS aan en de rest uit misschien dat dat iets uitmaakte. A.I op Expert leek voor mij de sweetspot. Wilde 'm bijna in de preorder gooien, maar ga 'm tóch gewoon met GamePass spelen.
[ Voor 11% gewijzigd door DutchOwnage op 13-09-2018 10:05 ]
Klopt. Speel met de controller en een klein tikje op de handrem is genoeg om 'm lekker dwars te zetten, in de Subaru waar ik in reed in ieder geval. Rijgevoel is echt lekker vind ik persoonlijk.timmie271 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:19:
[...]
FH4 heeft overigens wel last van een gevoelige handrem. Die kan je het best alleen in flink haakse bochten gebruiken. De rem kort maar stevig intrappen zorgt er al voor dat je dwars gaat. Al met al ga ik er weer veel plezier aan beleven
Rijgevoel is idd heerlijk, maar wel even omschakelen vanaf motorsportDutchOwnage schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:03:
[...]
Klopt. Speel met de controller en een klein tikje op de handrem is genoeg om 'm lekker dwars te zetten, in de Subaru waar ik in reed in ieder geval. Rijgevoel is echt lekker vind ik persoonlijk.
Zeg dat wel. Speel dagelijks FM7, en dat is wel even schakelen ja. Maar vindt FH4 serieus anders aanvoelen dan FH3, in positieve zin welteverstaan.
Ja het rijgevoel is inderdaad heerlijk, het lijkt nog wat meer verfijnd dan FH3, die was al beter dan voorgaande horizon games. Je kunt meer subtiele inputs gebruiken en de feedback in de controller is ook top.
Heb het volgende probleem met de pc versie, en zag op resetera dat ik niet de enigste was...
Mijn settings :

Zie hier dat het gras echt pas paar meter voor de auto gerenderd word. En lijkt ook allemaal erg laag qua texture resolutie. Maar heb alles op ultra/extreme waar kon gezet..

Buiten dit om draait het op alles extreme 2xmsaa behoorlijk goed op mn pc
(4770k@4,4ghz rx480 4gb@1400mhz 16gb ddr3 1600).
Dropt soms onder de 60fps maar dat is niet raar met slechts een rx480 en alles ultra/extreme.
Maar meerendeel is echt strak 60fps. STUKKEN BETER DAN FH3 !!!!!
Nu hopen dat ze deze glitch fixen en dan ziet het er netjes uit.
Is wel even heeeel anders dan een x1... Dat is een onscherpe boel vergeleken met pc ultra settings. En ik game op 1920x1200p dus resolutie is verschil niet. Mijn tv is 1080 maar kan de motion blur zijn maar oogt allemaal erg onscherp. Eerste wat ik deed op pc was motion blur uitgooien...
Mijn settings :

Zie hier dat het gras echt pas paar meter voor de auto gerenderd word. En lijkt ook allemaal erg laag qua texture resolutie. Maar heb alles op ultra/extreme waar kon gezet..

Dropt soms onder de 60fps maar dat is niet raar met slechts een rx480 en alles ultra/extreme.
Maar meerendeel is echt strak 60fps. STUKKEN BETER DAN FH3 !!!!!
Is wel even heeeel anders dan een x1... Dat is een onscherpe boel vergeleken met pc ultra settings. En ik game op 1920x1200p dus resolutie is verschil niet. Mijn tv is 1080 maar kan de motion blur zijn maar oogt allemaal erg onscherp. Eerste wat ik deed op pc was motion blur uitgooien...
[ Voor 35% gewijzigd door Ircghost op 15-09-2018 20:15 ]
Is wel heel vaag met het gras inderdaad. Denk dat ik hem vanavond maar even binnensleep op de pc en kijk hoe die daarop draait. Waarschijnlijk is die 8gb ram weer net te weinig....v8power67 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 12:23:
Heb het volgende probleem met de pc versie, en zag op resetera dat ik niet de enigste was...
Mijn settings :
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Maar meerendeel is echt strak 60fps. STUKKEN BETER DAN FH3 !!!!!![]()
Is wel even heeeel anders dan een x1... Dat is een onscherpe boel vergeleken met pc ultra settings. En ik game op 1920x1200p dus resolutie is verschil niet. Mijn tv is 1080peasant maar kan de motion blur zijn maar oogt allemaal erg onscherp. Eerste wat ik deed op pc was motion blur uitgooien...
Uitsluitend MS store digitale versie, de 'disc' versie dus niet.MAX3400 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 06:26:
[...]
Horizon is een Play Anywhere uitgave toch? Aangezien je een Microsoft account en gamertag moet hebben, kan je dus "elke" licentie kopen en spelen op PC & Xbox.
(al neem ik aan dat de gamepass versie gewoon PC/Xbox zal zijn, dus ik koop verder niets
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 13-09-2018 13:04 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Daarom ben ik aan het twijfelen, digitale of fysieke Ultimate EditionSinergyX schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:01:
[...]
Uitsluitend MS store digitale versie, de 'disc' versie dus niet.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Wat een sterk contrast met de launch van horizon 3 zeg, ik draai hier 60 fps op ultra (2560x1080) zonder enige drops en crashes op een rx480 en een 4690k. Ook vindt ik de map wat leuker spelen dan 3, de weggetjes lijken wat smaller en wat bochtiger.
Nu maar hopen dat de release versie ook zo lekker loopt.
Steam: Lucky Luuk
Goed om te horen, heb ook een 4690K en RX480.Lucky_Luuk schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:17:
Wat een sterk contrast met de launch van horizon 3 zeg, ik draai hier 60 fps op ultra (2560x1080) zonder enige drops en crashes op een rx480 en een 4690k. Ook vindt ik de map wat leuker spelen dan 3, de weggetjes lijken wat smaller en wat bochtiger.
Wel wil ik eigenlijk meer als 60fps, gelukkig heb ik maar een 1080p monitor.
De demo ga ik niet downloaden, wacht wel tot de 28e
Op de xbox X kan je kiezen tussen quality en performance. Vind quality er prachtig uitzien en speelt lekker vlot ook. Performance zie ik echter weinig verschil in gameplay maar wel in graphics die ietsie pietsie minder zijn. Ik zal dus op quality gaan spelen of mss performance als ik online ga.
Heb je een 4k tv/monitor of 1080 ?Opuske schreef op donderdag 13 september 2018 @ 15:39:
Op de xbox X kan je kiezen tussen quality en performance. Vind quality er prachtig uitzien en speelt lekker vlot ook. Performance zie ik echter weinig verschil in gameplay maar wel in graphics die ietsie pietsie minder zijn. Ik zal dus op quality gaan spelen of mss performance als ik online ga.
Want quality is native 4k en performance is 1080p.
Is maar verschilletje van 6miljoen pixels
Nou ben ik van mening dat vanaf 1440p het echt moeilijk word om verschil te zien tussen resoluties(diminishing returns).
Maar 1080p en 4k liggen echt behoorlijk ver uitmekaar, als in 3x minder pixels.
Ikzelf zou ivm 1080 tv altijd performance nemen.
Helaas een originele xbox one dus ja...
En om nu een xox te halen voor 1game..
Ga ervan uit dat binnen 2 jaar de next gens er zijn. Dus ja of er komt echt een dikke aanbieding van ergens rond de 300 euro. Ja dan sla ik wel toe denk.
[ Voor 17% gewijzigd door Ircghost op 15-09-2018 20:14 ]
4k tv hier....maar het zullen men oude ogen zijn wss
in ieder geval op quality ziet het er wel prachtig uit.
v8power67 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:17:
[...]
Heb je een 4k tv/monitor of 1080?
Want quality is native 4k en performance is 1080p.
Is maar verschilletje van 6miljoen pixels
Nou ben ik van mening dat vanaf 1440p het echt moeilijk word om verschil te zien tussen resoluties(diminishing returns).
Maar 1080p en 4k liggen echt behoorlijk ver uitmekaar, als in 3x minder pixels.
Ikzelf zou ivm 1080 tv altijd performance nemen.
Helaas een originele xbox one dus ja...
En om nu een xox te halen voor 1game..
Ga ervan uit dat binnen 2 jaar de next gens er zijn. Dus ja of er komt echt een dikke aanbieding van ergens rond de 300 euro. Ja dan sla ik wel toe denk.
[ Voor 0% gewijzigd door Ircghost op 15-09-2018 20:14 . Reden: quote vanv8power gewijzigd in het bericht ]
Ik heb speciaal voor de Forza Horizon 4 Performance mode mijn One S ingeruild voor een One X. 
Ga de demo niet spelen. Ga wachten tot de 28e en dan lekker los!
Game op een 1080 tv. Maar het sneller laden en de 60fps opties hebben mij overgehaald. (Plus m'n garantie was bijna verlopen en nu weer twee jaar
)
Ga de demo niet spelen. Ga wachten tot de 28e en dan lekker los!
Game op een 1080 tv. Maar het sneller laden en de 60fps opties hebben mij overgehaald. (Plus m'n garantie was bijna verlopen en nu weer twee jaar
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ziet er prima uit. Lijkt idd veel op FH3 maar heb hem toch gepreordered. Beetje met de demo zitten klooien maar wel verschrikkelijk irritant dat er niets opgeslagen word. Had hem na de 1e straatrace uitgezet na een klein uurtje en dacht pak het 's avonds wel weer op. Kon ik weer in die Senna gaan beginnen.
Ik snap je redenatie over de console, de rand-apparatuur en dergelijke. En je hebt daar ook zeker een goede reden om bepaalde zaken niet te kopen, anders te zien (letterlijk), anders te zien (figuurlijk als in een mening) etc. Het valt me ietwat tegen dat jouw "nadelen" van de FH4 demo dan gebaseerd zijn op, zoals het lijkt, hardware die nog wel mee zou moeten kunnen maar niet voldoet aan "het 4K HDR avontuur van Microsoft".
Anyhow, dit was even mijn optiek over jouw post van gisteravond. Maar ik ben wel blij verrast (en ook een reden voor mij om het op mijn oudere PC te spelen) dat je wel meer onder de indruk bent op de PC. Zo zien we maar weer; de ene keer is platform A (tijdelijk) master-race terwijl op een andere moment platform B het beter doet.
Ik zal zometeen nog even een stukje op de XOX spelen; geen idee of ik op een normale manier kan laten zien hoe ik het ervaar; misschien dat ik even mijn smartphone gebruik om de prestaties van de XOX te posten. Misschien dat er e.e.a. vergeleken kan worden qua ervaring / settings.
[ Voor 0% gewijzigd door Ircghost op 15-09-2018 20:16 . Reden: quote van v8power aangepast ]
Heb je post nu echt meerdere keren gelezen maar kan echt niet eruit halen wat nou je punt is eigenlijk..MAX3400 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:08:
[...]
Ik snap je redenatie over de console, de rand-apparatuur en dergelijke. En je hebt daar ook zeker een goede reden om bepaalde zaken niet te kopen, anders te zien (letterlijk), anders te zien (figuurlijk als in een mening) etc. Het valt me ietwat tegen dat jouw "nadelen" van de FH4 demo dan gebaseerd zijn op, zoals het lijkt, hardware die nog wel mee zou moeten kunnen maar niet voldoet aan "het 4K HDR avontuur van Microsoft".
Anyhow, dit was even mijn optiek over jouw post van gisteravond. Maar ik ben wel blij verrast (en ook een reden voor mij om het op mijn oudere PC te spelen) dat je wel meer onder de indruk bent op de PC. Zo zien we maar weer; de ene keer is platform A (tijdelijk) master-race terwijl op een andere moment platform B het beter doet.
Ik zal zometeen nog even een stukje op de XOX spelen; geen idee of ik op een normale manier kan laten zien hoe ik het ervaar; misschien dat ik even mijn smartphone gebruik om de prestaties van de XOX te posten. Misschien dat er e.e.a. vergeleken kan worden qua ervaring / settings.
Dat ik een mening erover had op mijn oude x1 en 1080p tv ?
Of met post van gisteravond bedoel je dat ik vind dat fh3 scherper is ? Net nog getest en is echt een feit op mijn setup. En heb in de demo meer aliasing gezien op objecten dan in fh3.
Als het ergens anders over gaat. Dan sorry ik volg je echt niet..
Ik heb een videootje gemaakt die heel de demo laat zien. Hier worden alle auto's in gereden en eehet laat een paar andere dingetjes zoals upgraden en toeters zien. In 21:9 aspect ratio voor de liefhebbers. Leuk feitje: ik kreeg gelijk 14 copyright claims toen ik het uploade
[ Voor 10% gewijzigd door Lucky_Luuk op 13-09-2018 22:40 ]
Steam: Lucky Luuk
MAX3400 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 06:26:
[...]
Horizon is een Play Anywhere uitgave toch? Aangezien je een Microsoft account en gamertag moet hebben, kan je dus "elke" licentie kopen en spelen op PC & Xbox.
Dus dan zou deze game/key (digitale versie voor Xbox) ook gewoon in de Microsoft Store verzilverd kunnen worden toch?SinergyX schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:01:
[...]
Uitsluitend MS store digitale versie, de 'disc' versie dus niet.
(al neem ik aan dat de gamepass versie gewoon PC/Xbox zal zijn, dus ik koop verder niets).
Ja ik speel het ook op de one x met een 4k (en hdr uiteraard) tv. De demo vind ik wel leuk, uiteraard heeft het veel weg van Horizon 3 in een ander landschap.Maar ik lijk juist heel veel last van blur motion te hebben? Dit viel me bij de intro al op (onderweg naar het festival), eenmaal bij het festival wilde ik dit direct uitzetten maar dit is niet mogelijk?Opuske schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:32:
4k tv hier....maar het zullen men oude ogen zijn wssin ieder geval op quality ziet het er wel prachtig uit.
[...]
Wanneer ik stil sta is het grafisch echt wow met de modus op quality, maar eenmaal aan het rijden merk je niks meer van het grafische geweld (mede door deze blur effect). Weet iemand hier meer over want de pre-order (100 euro) staat klaar, maar hoofdpijn krijgen na 10 minuten spelen is niet leuk haha. Hier heb ik bij Horizon 1,2 en 3 tevens totaal geen last van.
Vorig jaar daar forza motorsport 7 gekocht als digitale xbox play anywhere key, werkte perfect om te verzilveren en kan zowel op pc en/of xbox spelen. Al heel veel steam keys daar gekocht ook trouwens, altijd top.Alexknl schreef op donderdag 13 september 2018 @ 22:40:
[...]
[...]
Dus dan zou deze game/key (digitale versie voor Xbox) ook gewoon in de Microsoft Store verzilverd kunnen worden toch?
Had je die verzilvert op pc of xbox? Dat laatste ben ik inderdaad bekend mee, heb daar al veel gekochtdiknmuis schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:06:
[...]
Vorig jaar daar forza motorsport 7 gekocht als digitale xbox play anywhere key, werkte perfect om te verzilveren en kan zowel op pc en/of xbox spelen. Al heel veel steam keys daar gekocht ook trouwens, altijd top.
Op pc, heb maar enkele maanden terug een X aangeschaft.Alexknl schreef op donderdag 13 september 2018 @ 23:07:
[...]
Had je die verzilvert op pc of xbox? Dat laatste ben ik inderdaad bekend mee, heb daar al veel gekocht
Kan niet wachten, de router staat te ronken. Eerst maar wat slapen en dan morgen meteen achter de pc kruipen...
Mooie prijs inderdaad en precies hierover heb ik een paar weken geleden een email naar Cdkeys gestuurd en zij antwoordden dan het alleen voor de Xbox is. Ik volg het ook allemaal niet meer..Alexknl schreef op donderdag 13 september 2018 @ 22:40:
[...]
[...]
Dus dan zou deze game/key (digitale versie voor Xbox) ook gewoon in de Microsoft Store verzilverd kunnen worden toch?
Denk dat je dan voor de pc versie zal moeten gaan.LopendeVogel schreef op donderdag 13 september 2018 @ 22:49:
[...]
Ja ik speel het ook op de one x met een 4k (en hdr uiteraard) tv. De demo vind ik wel leuk, uiteraard heeft het veel weg van Horizon 3 in een ander landschap.Maar ik lijk juist heel veel last van blur motion te hebben? Dit viel me bij de intro al op (onderweg naar het festival), eenmaal bij het festival wilde ik dit direct uitzetten maar dit is niet mogelijk?
Wanneer ik stil sta is het grafisch echt wow met de modus op quality, maar eenmaal aan het rijden merk je niks meer van het grafische geweld (mede door deze blur effect). Weet iemand hier meer over want de pre-order (100 euro) staat klaar, maar hoofdpijn krijgen na 10 minuten spelen is niet leuk haha. Hier heb ik bij Horizon 1,2 en 3 tevens totaal geen last van.
Ik heb er ook last van in de gewone x1 versie. Op pc heb je optie dit uit te zetten. Gelijk gedaan en verschil was groot..
Helaas krijgen console games vaak geen opties..
Nou de one x kan het natuurlijk alsnog veel beter op het beeld zetten dan mijn RX 580 (8GB), het verschil met bijv jouw screenshot en het beeld wat mijn one x weet te toveren is heel groot. Daarnaast gebruik ik de PC niet voor spelletjes -> xbox one xv8power67 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:42:
[...]
Denk dat je dan voor de pc versie zal moeten gaan.
Ik heb er ook last van in de gewone x1 versie. Op pc heb je optie dit uit te zetten. Gelijk gedaan en verschil was groot..
Helaas krijgen console games vaak geen opties..
Bij console games kan ik het juist meestal wel aan of uitzetten, maar in deze demo niet (ik kan met de hdr spelen meer niet, niet wat ik gewend ben van een console game. Maar goed, het gaat nu dus maar om een demo). Dus ik ben benieuwd hoe dit straks bij de uiteindelijke game gaat (dit was dan ook de vraag in de hoop dat iemand hier er meer over weet
[ Voor 7% gewijzigd door LopendeVogel op 14-09-2018 08:46 ]
LopendeVogel schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 08:45:
[...]
Nou de one x kan het natuurlijk alsnog veel beter op het beeld zetten dan mijn RX 580 (8GB), het verschil met bijv jouw screenshot en het beeld wat mijn one x weet te toveren is heel groot. Daarnaast gebruik ik de PC niet voor spelletjes -> xbox one x
Bij console games kan ik het juist meestal wel aan of uitzetten, maar in deze demo niet (ik kan met de hdr spelen meer niet, niet wat ik gewend ben van een console game. Maar goed, het gaat nu dus maar om een demo). Dus ik ben benieuwd hoe dit straks bij de uiteindelijke game gaat (dit was dan ook de vraag in de hoop dat iemand hier er meer over weet).
Rx580 8gb doet 4k ultra rond de 40fps.
Logisch dat je mijn screenshot minder vind. Is ten eerste op 1920x1200p, en ten tweede heb ik hem gepost ivm een bug/glitch dat de textures er niet mooi uitzien
Maar ik snap uiteraard dat je liever op de xox gamed. Heb ook een aardige game pc ( rx480 4gb i7 4770k @4.4) maar game er haast nooit op. Alleen voor echte pc titels of om bv demos te testen.
Game voornamelijk op mn consoles.
Maar nu vond ik fh4 zo goed bevallen op de pc dat als ik hem haal hem sowieso digitaal haal voor de play anywhere.
Dan kan ik toch een soort van xox ervaring halen.
Heeft me eerst 30 minuten gekost heel die FFB normaal te krijgen, maar uiteindelijk aardig stukje kunnen gaan rijden, dat ziet er weer erg mooi uit
Wel beide op een 1080p plasma, vind ik de PC te 'scherp', dat beetje blurry/pixel voelt beetje als een grain-effect waardoor je mindere textures aanzienlijk minder snel opvallen (als er bv een stuk steen op je auto blijft liggen van een muurtje).
Jammer dat ze de barsten in de ramen niet hebben veranderd, nog steeds zo nep ogend
Wel beide op een 1080p plasma, vind ik de PC te 'scherp', dat beetje blurry/pixel voelt beetje als een grain-effect waardoor je mindere textures aanzienlijk minder snel opvallen (als er bv een stuk steen op je auto blijft liggen van een muurtje).
Jammer dat ze de barsten in de ramen niet hebben veranderd, nog steeds zo nep ogend
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Vandaag eindelijk eens de tijd gehad de demo te spelen 
Precies wat ik er van verwacht had, zowel qua graphics als qua gameplay. Ik speel nog op de originele Xbox One (een exemplaar uit 2013) dus grafisch kan het beter toch niet.
Dat ze de barsten niet hebben aangepast is inderdaad jammer. Wat me ook opvalt is dat de auto's die zo op de wegrijden nog altijd dezelfde Mercedes'en en Audi's van 2 generaties geleden zijn.. die mogen ze ook wel een upgraden. Tevens gaan de tellers en schermen uit na het rewinden, ziet er een beetje raar uit. Zeker gezien ze tijdens het rewinden wel gewoon werken.
Verder, top
Can't wait
Precies wat ik er van verwacht had, zowel qua graphics als qua gameplay. Ik speel nog op de originele Xbox One (een exemplaar uit 2013) dus grafisch kan het beter toch niet.
Dat ze de barsten niet hebben aangepast is inderdaad jammer. Wat me ook opvalt is dat de auto's die zo op de wegrijden nog altijd dezelfde Mercedes'en en Audi's van 2 generaties geleden zijn.. die mogen ze ook wel een upgraden. Tevens gaan de tellers en schermen uit na het rewinden, ziet er een beetje raar uit. Zeker gezien ze tijdens het rewinden wel gewoon werken.
Verder, top
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Net ook de demo gespeeld. Ziet er allemaal flashy uit met vele mogelijkheden. Het deed mij toch echt minder dan GT Sport of FM7. Het rondrijden zonder een bekend race circuit maakt toch dat ik mij sneller doelloos rondjes rijd. Toch maar veder met FM7. Ook vond ik het te gemakkelijk. Met alle lof in dit topic durf ik deze aspecten bijna niet te noemen, maar grafische pracht is voor mij geen reden om een spel voor langere tijd te spelen. Ieder zo zijn ding
Ik heb juist het omgekeerde. FM 6 was ik heel snel op uitgekeken. Forza Horzion is dus weer meer mijn ding.ZombieRofl schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:28:
Net ook de demo gespeeld. Ziet er allemaal flashy uit met vele mogelijkheden. Het deed mij toch echt minder dan GT Sport of FM7. Het rondrijden zonder een bekend race circuit maakt toch dat ik mij sneller doelloos rondjes rijd. Toch maar veder met FM7. Ook vond ik het te gemakkelijk. Met alle lof in dit topic durf ik deze aspecten bijna niet te noemen, maar grafische pracht is voor mij geen reden om een spel voor langere tijd te spelen. Ieder zo zijn ding
Iedereen mag toch gewoon een mening hebben? Anders kan het forum ook wel dicht
[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 14-09-2018 15:32 ]
Wel met je eens dat het erg makkelijk lijkt. Won alle races in 1x met unbeatable ai..ZombieRofl schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:28:
En wat jij beschrijft ben ik wel mee eens.
Je word hier niet snel uitgenodigd om een circuit te leren. Is ook eigenlijk niet waarom ik de horizon games speel. Ik vind het leukste het rondrijden door een open wereld met mijn eigen getunde bakken.
Soms net als in fh3 ontdek je een race die een leuke layout heeft, en dan deed ik die wat vaker voor geld enz. Maar echt zoals een fm7 of gt sport word het niet nee.
Maar merk dat er veel meer vraag is naar een game alla horizon 4. Er is ontzettend veel hype op veel forums. Er zijn ook wel echt weinig kwaliteit arcade racers laatste tijd dus horizon vult dat voor veel mensen perfect op!
Denk ook dat deze game echt goed gaat doen. Fh3 had las ik laatst 10mil users over pc en xbox.
Denk dat deze daar makkelijk overheen gaat.
Demo net gespeeld en ik ben om.Stond eigenlijk niet in de planning om dit najaar ook nog eens een arcade racer te gaan spelen.
De presentatie van de Forza games is wel van een erg hoog niveau.Fun gehalte maakt de Horizon serie zo tof.
De presentatie van de Forza games is wel van een erg hoog niveau.Fun gehalte maakt de Horizon serie zo tof.
[ Voor 9% gewijzigd door jori040 op 14-09-2018 15:48 ]
Bijzonder want dit spel doet mij meer denken aan de games die je op je smartphone kunt spelen als een GT gamev8power67 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:45:
[...]
Maar merk dat er veel meer vraag is naar een game alla horizon 4. Er is ontzettend veel hype op veel forums. Er zijn ook wel echt weinig kwaliteit arcade racers laatste tijd dus horizon vult dat voor veel mensen perfect op!
Denk ook dat deze game echt goed gaat doen. Fh3 had las ik laatst 10mil users over pc en xbox.
Denk dat deze daar makkelijk overheen gaat.

Is het echt zo easy? Ik weet van Horizon 3 dat het echt behoorlijk pittig kon worden als je de AI omhoog schroefde. Als je op unbeatable alles simpel wint dan zou ik dat wel heel jammer vinden.ZombieRofl schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:55:
[...]
Bijzonder want dit spel doet mij meer denken aan de games die je op je smartphone kunt spelen als een GT gameHet is gewoon erg gemakkelijk. Is dit wat men wil tegenwoordig?
BlijkbaarZombieRofl schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:55:
[...]
Bijzonder want dit spel doet mij meer denken aan de games die je op je smartphone kunt spelen als een GT gameHet is gewoon erg gemakkelijk. Is dit wat men wil tegenwoordig?
Op resetera hebben ze het al over de goat race game en goty!
Zien dit echt als de beste arcade racer.
Maar er zit ook zeker veel goeds in de game. Alleen het is niet echt moeilijk.
Kan me wel herrineren dat ik fh3 niet op unbeatable kon spelen want dan won ik niet.
Kan zijn dat het puur de demo is. Hun ai is toch dat driveatars dus hoe meer mensen er spelen hoe meer het aanpast.
Plus ik zag veel ai namen van mensen in mijn lijst die de demo niet eens gespeeld hebben dus ja.
Omdat dit ook geen spellen meer zijn die je solo tegen de AI rijd, met FH3 lieten ze al zien dat je dit het liefst met volle lobby wil doen, voten voor welk soort race, met z'n allen erheen scheuren, racen en op naar de volgende.ZombieRofl schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:55:
[...]
Bijzonder want dit spel doet mij meer denken aan de games die je op je smartphone kunt spelen als een GT gameHet is gewoon erg gemakkelijk. Blijkbaar iets wat gamers willen tegenwoordig?
Alsof je BF1 zou willen kopen vanwege de SP, maar dan het te makkelijk en te kort vind.. daar is de game niet meer voor. Freeroam, elk denkbare auto rijden, cruizen met wat vrienden, racen op elk ondergrond mogelijk, auto's pimpen en inkleuren, dat zijn de dingen die je doet met zo'n game.
Ik kreeg vandaag ook antwoord van CDkeys dat het alleen voor Xbox is. Nou ik wacht het even af. Ga niet het risico nemen.TetPr87 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 01:01:
[...]
Mooie prijs inderdaad en precies hierover heb ik een paar weken geleden een email naar Cdkeys gestuurd en zij antwoordden dan het alleen voor de Xbox is. Ik volg het ook allemaal niet meer..
Vreemd, digitaal is normaal sowieso play anywhere maar het staat er inderdaad nergens bij vermeldAlexknl schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 17:10:
[...]
Ik kreeg vandaag ook antwoord van CDkeys dat het alleen voor Xbox is. Nou ik wacht het even af. Ga niet het risico nemen.
Let wel: ik koop NOOIT via VPN of andere manieren maar hier dan even alle prijzen op alle regionale Xbox-stores en "dus" Play Anywhere zolang je dus maar koopt met je gamertag / account signed in.
https://xbox-store-checke...e/search?search=Horizon+4 -> Standard vanaf een geeltje, Ultimate vanaf iets meer dan 4 tientjes.
https://xbox-store-checke...e/search?search=Horizon+4 -> Standard vanaf een geeltje, Ultimate vanaf iets meer dan 4 tientjes.
Gisteravond op mijn One X begonnen aan de demo. Eerste indruk: dit wordt weer een topper! 
Vanavond op mijn laptop de demo verder gespeeld en nogmaals tot de conclusie gekomen dat de Horizon-reeks toch wel mijn favoriete racing game aller tijden is. Ik speel met veel plezier Forza Motorsport, maar Horizon weet mij toch nét dat beetje extra te geven en dat gevoel is weer terug in Horizon 4.
Trouwens, mijn laptop heeft een GTX 1050Ti aan boord en met de settings op medium/high @1080p liep de game toch aardig soepel op 60 fps, met heel af en toe een kleine dip naar 55 fps. Prima te doen dus!
Morgen het spel maar eens spelen op mijn game PC.
Vanavond op mijn laptop de demo verder gespeeld en nogmaals tot de conclusie gekomen dat de Horizon-reeks toch wel mijn favoriete racing game aller tijden is. Ik speel met veel plezier Forza Motorsport, maar Horizon weet mij toch nét dat beetje extra te geven en dat gevoel is weer terug in Horizon 4.
Trouwens, mijn laptop heeft een GTX 1050Ti aan boord en met de settings op medium/high @1080p liep de game toch aardig soepel op 60 fps, met heel af en toe een kleine dip naar 55 fps. Prima te doen dus!
Morgen het spel maar eens spelen op mijn game PC.
[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 14-09-2018 21:20 ]
De demo is verrassend lang merk ik. Vind alleen de besturing van Horizon altijd iets minder, erg veel onderstuur..
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Daar is het dan ook voor bedoeldiantje31 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 21:23:
De demo is verrassend lang merk ik. Vind alleen de besturing van Horizon altijd iets minder, erg veel onderstuur..
Die auto's mogen inderdaad echt wel eens vervangen wordenMK_ schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 12:11:
Vandaag eindelijk eens de tijd gehad de demo te spelen
Verder, topCan't wait
Wat betreft de drivatars: ze zouden hier waarschijnlijk vanaf stappen en iets anders ervoor in de plaats programmeren. Maar dit zal ik nog even nazoeken voor ik zeg dat het zeker zo is
De rewards die je krijgt in FH4 voor het spelen van eerdere Forza games zijn bekend.
Tier 2 Forza Motorsport 7 Shirt Super Wheelspin
Tier 3 Forza Horizon 3 Shirt Super Wheelspin
Tier 4 Forza Motorsport 6 Shirt Super Wheelspin
Tier 5 Forza Horizon 2 Shirt Super Wheelspin
Tier 6 "Body Poppin'" Emote Super Wheelspin
Tier 7 "Clock Tower" Horn Super Wheelspin
Tier 8 Forza Motorsport 5 Shirt Super Wheelspin
Tier 9 Forza Horizon Shirt Super Wheelspin
Tier 10 "FORZA!" Quick Chat Phrase Super Wheelspin
Tier 11 2017 Alfa Giulia Quadrifoglio Super Wheelspin
Tier 12 2018 Porsche 911 GT2 RS Super Wheelspin
Played Forza Horizon 3 2017 Ford F-150 Raptor NA
Played Forza Motorsport 7 2018 Ford Mustang GT NA
Ook word er (uiteraard) een nieuwe tier toegevoegd aan de Forza rewards.
Wat vinden jullie van de nieuwe dash view ?
Misschien later nieuws maar voor leden van Gamepass (bestaande en nieuwe leden): Horizon 3, Motorsport 7 en Horizon 4 zitten er nu in. Van wat ik begreep krijg je de oude games alleen als je een jaar-abo afneemt.
Dus voor $99, kan je dus Horizon 4 Standard spelen alsmede de Standard editions van beide andere games.
Dus voor $99, kan je dus Horizon 4 Standard spelen alsmede de Standard editions van beide andere games.
Wat ik mis in de console versie wat de pc versie wel bied zijn field of view sliders.
Merk dat ik met die dash cam het net wat te nauw en dicht erop vind.
In pc versie kon ik de fov wat wijzigen en was toch wat prettiger.
Maar wat ik ook al mis vanaf fm3 sinds ze 1st person camera hebben is een driver positioning optie.
Had wel verwacht dat dit er onderhand keer in zou zitten maar helaas.
Vind met een hoop autos de standaard positie niet prettig. Niet om een vs te starten, maar in gt sport zit dit wel en is altijd een van de eerste dingen die ik aanpas zodra ik een auto koop, of ala ik ermee met dashcam ga racen.
Maar net weer de demo beetje lopen spelen.
Blijkbaar kan je je autos upgraden etc. Gelukkig had ik de demo draaiend gelaten en xbox in slaapmodus gezet dus kon weer verder met 120000 op de bank.
Eerst mijn subaru als drifter gemaakt met rwd. Want was een drift sectie tegen gekomen. Was zeer pittig maar gelukt. Daarna de Impreza naar grip tuning gebracht met 4wd. En een speed sector( even de naam kwijt maar dat je gemiddelde snelheid geneten word) gevonden en daar op los gegaan.
Moet zeggen was echt leuk. En geluid van Impreza zat goed met lekker turbo fluit en dikke blowoff erbij.
Begin nu wel serieus te twijfelen of ik hem niet gewoon ga halen bij release.. maja heb nog 2 autos in real life die aandacht vragen. Plus moet spiderman ook nog kopen..
En ja de buidel gaat niet zo diep helaas..
Denk toch eerst gamepass. En dan in tussen tijd sparen voor ultimate edition( is toch een traditie die ik al vanaf dorza motorsport 2 heb lopen)
Merk dat ik met die dash cam het net wat te nauw en dicht erop vind.
In pc versie kon ik de fov wat wijzigen en was toch wat prettiger.
Maar wat ik ook al mis vanaf fm3 sinds ze 1st person camera hebben is een driver positioning optie.
Had wel verwacht dat dit er onderhand keer in zou zitten maar helaas.
Vind met een hoop autos de standaard positie niet prettig. Niet om een vs te starten, maar in gt sport zit dit wel en is altijd een van de eerste dingen die ik aanpas zodra ik een auto koop, of ala ik ermee met dashcam ga racen.
Maar net weer de demo beetje lopen spelen.
Blijkbaar kan je je autos upgraden etc. Gelukkig had ik de demo draaiend gelaten en xbox in slaapmodus gezet dus kon weer verder met 120000 op de bank.
Eerst mijn subaru als drifter gemaakt met rwd. Want was een drift sectie tegen gekomen. Was zeer pittig maar gelukt. Daarna de Impreza naar grip tuning gebracht met 4wd. En een speed sector( even de naam kwijt maar dat je gemiddelde snelheid geneten word) gevonden en daar op los gegaan.
Moet zeggen was echt leuk. En geluid van Impreza zat goed met lekker turbo fluit en dikke blowoff erbij.
Begin nu wel serieus te twijfelen of ik hem niet gewoon ga halen bij release.. maja heb nog 2 autos in real life die aandacht vragen. Plus moet spiderman ook nog kopen..
En ja de buidel gaat niet zo diep helaas..
Denk toch eerst gamepass. En dan in tussen tijd sparen voor ultimate edition( is toch een traditie die ik al vanaf dorza motorsport 2 heb lopen)
Geldt dit ook voor de PC ?MAX3400 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 11:29:
Misschien later nieuws maar voor leden van Gamepass (bestaande en nieuwe leden): Horizon 3, Motorsport 7 en Horizon 4 zitten er nu in. Van wat ik begreep krijg je de oude games alleen als je een jaar-abo afneemt.
Voor zover ik weet wel; als de games Play Anywhere zijn, kunnen ze ook op de PC gespeeld worden.
Is die nieuw dan?jori040 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 08:10:
Wat vinden jullie van de nieuwe dash view ?

Ah die andere bedoel je, nee ik ga gewoon voor cockpit view, veel fijner
Kan ik Xbox Game Pass op mijn pc met Windows 10 gebruiken?
Xbox Game Pass is een game-abonnement op Xbox One voor Xbox One, Xbox Play Anywhere en is achterwaarts compatibel met Xbox 360. Xbox Game Pass biedt momenteel een aantal selecte Xbox Play Anywhere-games, waaraan voortdurend nieuwe titels worden toegevoegd. Het meest recente overzicht van Xbox Play Anywhere-games vind je op xbox.com/gamepass.
Bron
Tier-rewards toegevoegd aan de OP
[ Voor 5% gewijzigd door MK_ op 15-09-2018 14:39 ]
Ja jeetje, zo hoef ik nooooit meer auto's te kopen; dus op 28 september is het: Day One Car pack met 10 wagens erin, de Formula Drift Cars met 7 wagens, dan nog 4 wagens van mijn Tier/Game Rewards, de standaard-wagens die je in FH4 zal krijgen, winnen en/of Wheelspinnen.skreppiedoe schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 06:54:
De rewards die je krijgt in FH4 voor het spelen van eerdere Forza games zijn bekend.
Dus tegen de tijd dat je de intro-races af hebt, een beetje gesettled bent in de menu's en eindelijk iets voor jezelf kan gaan doen in het spelletje, heb je dus al iets van 25 tot 30 wagens. Waarmee je, met enige nuance, ik denk zo 60% van het spel kan uitspelen als je, net zoals in Forza Horizon 3, zelf de races kan samenstellen.
Is het trouwens de 28e om 00:00 Nederlandse tijd dat we kunnen spelen of gaat het 00:00PST worden, oftewel 09:00 voor ons 's ochtends?
@MAX3400
Elke exclusieve Microsoft game heb ik op de Xbox nog om 00:00 kunnen spelen.Via de Microsoft store[PC] kan dat best eens een ander moment zijn.
Toch geen probleem als je beide hebt
Elke exclusieve Microsoft game heb ik op de Xbox nog om 00:00 kunnen spelen.Via de Microsoft store[PC] kan dat best eens een ander moment zijn.
Ik kom 800 punten tekort voor tier 12MAX3400 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 14:36:
[...]
Ja jeetje, zo hoef ik nooooit meer auto's te kopen; dus op 28 september is het: Day One Car pack met 10 wagens erin, de Formula Drift Cars met 7 wagens, dan nog 4 wagens van mijn Tier/Game Rewards, de standaard-wagens die je in FH4 zal krijgen, winnen en/of Wheelspinnen.
Wat betreft game-pass aanbieding: Je kan voor 100 euro de gamepass krijgen voor een jaar waar FH4 inzit. Daarnaast krijg je dus codes voor FM7 en FH3 die je dus los van de gamepass krijgt en je dus ook eigenaar van wordt.
Shadow of the Tomb Raider was anders pas om 02.00 klaarjori040 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 15:31:
@MAX3400
Elke exclusieve Microsoft game heb ik op de Xbox nog om 00:00 kunnen spelen.Via de Microsoft store~~~[PC] kan dat best eens een ander moment zijn.
Je bedoeld op de Xbox One ?Martinspire schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 18:16:
[...]
Shadow of the Tomb Raider was anders pas om 02.00 klaar
Ik heb de PS4 versie[PSN] en daar ging om 00:00 het slotje er af.Sowieso spijt dat ik hem niet voor m'n Xbox One X gekocht heb.
Van alle games die ik digitaal op de Xbox One heb gekocht staat mij bij dat die om 00:00 beschikbaar waren.
Mja op de X1 (en ik heb hem gewoon in de NL store aangeschaft) was ie ineens pas vanaf 2u te spelen dus dat was wel klote. Maar van Forza verwacht ik wel dat ie gewoon om 12u beschikbaar is.jori040 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 21:24:
[...]
Je bedoeld op de Xbox One ?
Ik heb de PS4 versie~~~[PSN] en daar ging om 00:00 het slotje er af.Sowieso spijt dat ik hem niet voor m'n Xbox One X gekocht heb.
Van alle games die ik digitaal op de Xbox One heb gekocht staat mij bij dat die om 00:00 beschikbaar waren.
Ik ga hem overigens niet aanschaffen en doe hem gewoon met gamepass. Die had ik toch al en ik vind dat de game teveel op FH3 lijkt dat het me de grote aanschaf niet waard is. Ook de map en sfeer pakken me dit jaar echt totaal niet. Weet niet wat het is. Muziek is ook weer middelmatig. Alles doet me vooral denken aan FH2 en mijns inziens is dat de mindere uit de serie
[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 15-09-2018 21:30 ]
Zijn er mensen die het spel hebben gepre-orderd maar nog niet betaald hebben? Ik heb dit spel op 5-8 gepre-orderd. Aangegeven dat ik €80 vanuit mijn cadeaubonnen wil betalen en de rest met PayPal. Er is echter nog niks afgeschreven. Die €80 staat ook nog netjes in mijn account. Vorig jaar ging dit helemaal verkeerd bij FM7 en kon ik 4 maanden niet in mijn account...
Oké, normaal doe ik dit niet, maar vanavond dan toch de knoop doorgehakt en de Ultimate Edition gekocht! 
[YouTube: Forza Horizon 4 - Demo Gameplay (1440p)]
Trouwens, Forza Horizon 4 draait als een zonnetje op mijn systeem. Nu al beter dan Horizon 3 vanaf de eerste dag op PC.
[YouTube: Forza Horizon 4 - Demo Gameplay (1440p)]
Trouwens, Forza Horizon 4 draait als een zonnetje op mijn systeem. Nu al beter dan Horizon 3 vanaf de eerste dag op PC.
Ik was eigenlijk van plan om dit deeltje voor het eerst in heel de Forza serie over te slaan maar de setting en het toch wel complete pakket zorgt ervoor dat ik er toch weer voor ga.Ja de demo deed me wel wat.Martinspire schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 21:29:
[...]
Mja op de X1 (en ik heb hem gewoon in de NL store aangeschaft) was ie ineens pas vanaf 2u te spelen dus dat was wel klote. Maar van Forza verwacht ik wel dat ie gewoon om 12u beschikbaar is.
Ik ga hem overigens niet aanschaffen en doe hem gewoon met gamepass. Die had ik toch al en ik vind dat de game teveel op FH3 lijkt dat het me de grote aanschaf niet waard is. Ook de map en sfeer pakken me dit jaar echt totaal niet. Weet niet wat het is. Muziek is ook weer middelmatig. Alles doet me vooral denken aan FH2 en mijns inziens is dat de mindere uit de serie
Muziek:vind er toch wel weer wat leuke dingen bij zitten.Horizon zonder leuke muziek is geen goede Horizon
Bij mij is er ook nog niets afgeschreven, gaat vast wel goedkomen zodra de game uitkomt.wjsiebes schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 23:01:
Zijn er mensen die het spel hebben gepre-orderd maar nog niet betaald hebben? Ik heb dit spel op 5-8 gepre-orderd. Aangegeven dat ik €80 vanuit mijn cadeaubonnen wil betalen en de rest met PayPal. Er is echter nog niks afgeschreven. Die €80 staat ook nog netjes in mijn account. Vorig jaar ging dit helemaal verkeerd bij FM7 en kon ik 4 maanden niet in mijn account...
Meestal is het iets van 10 dagen van tevoren dat een game wordt afgeschreven. Als je hem zeg maar gaat pre-loaden volgens mij. Dus dat kan zijn inderdaad, al vind ik het raar dat ie dan je cadeaubonnen nog niet heeft gepakt. Maar gewoon even afwachten duswjsiebes schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 23:01:
Hier ook nog niks afgeschreven. Ook ultimate besteld. (Met cc)
Gister m’n one x opgehaald. I am ready! 1080 60fps!
Jaloers, ik moet het doen met de originele Xbox One (2013)JSchut schreef op zondag 16 september 2018 @ 14:02:
Hier wel afgeschreven, want met cadeaubonnen betaald op bol.com
Lekker begin! Alle tiers weer binnen.skreppiedoe schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 06:54:
Deze week weer even alle oude Horizon's af gaan.
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Ben echt onder de indruk van de pc versie.
Heb net even wat lopen benchmarken.
Mijn pctje kan 3840x2400(9,2 megapixels) met alles maximaal ( ultra extreme waar kan) 2xmsaa.
Minimum van 30fps en gemiddelde van rond de 40.
Die rx480 4gb ( in theotie met mijn overclock iets sneller dan de 6tflops van xox) presteert eigenlijk echt net iets beter dan de xox. Wat normaal ivm console optimalisatie meestal niet zo is.
Kudos voor playground games/turn 10 voor leveren van een hele sterke pc port !
Zal zeker te maken gehad te hebben met dat de xox leas platform was.
Morgen de 4k monitor kaapen van broertje. En dan eens zien hoe dat eruit ziet ( heb de 3840x2400 resolutie behaald met downsampling naar 1920x1200 monitor).
Heb net even wat lopen benchmarken.
Mijn pctje kan 3840x2400(9,2 megapixels) met alles maximaal ( ultra extreme waar kan) 2xmsaa.
Minimum van 30fps en gemiddelde van rond de 40.
Die rx480 4gb ( in theotie met mijn overclock iets sneller dan de 6tflops van xox) presteert eigenlijk echt net iets beter dan de xox. Wat normaal ivm console optimalisatie meestal niet zo is.
Kudos voor playground games/turn 10 voor leveren van een hele sterke pc port !
Zal zeker te maken gehad te hebben met dat de xox leas platform was.
Morgen de 4k monitor kaapen van broertje. En dan eens zien hoe dat eruit ziet ( heb de 3840x2400 resolutie behaald met downsampling naar 1920x1200 monitor).
Game gister zowel op de XB1X gespeeld (op mijn nieuwe LG 55c8
), echter de 30 fps wel erg goed merkbaar als je veel op een 144Hz scherm game
.
Op de pc draait hij zeer goed, ~100 fps op 1440p met alle pracht en praal aan.
Op de pc draait hij zeer goed, ~100 fps op 1440p met alle pracht en praal aan.
Pffff zit momenteel in San Francisco en het doet pijn om alle filmpjes en screenshots te zien haha. Donderdag vlieg ik (via Las Vegas) naar huis, dan kan ik eindelijk de demo spelen 
Ook de Ultimate Edition maar kopen, imo krijg je met FH4 meer bang voor je buck dan met FH3.
Ook de Ultimate Edition maar kopen, imo krijg je met FH4 meer bang voor je buck dan met FH3.
Tesla M3LR '21