[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 104 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.272 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10 11:30

Sagat

Is pappa x2!

De meesten hier zullen het al weten maar. Forza7 man wat een leuke game! En ik hou niets eens van simcade.
Gisteren dus gespeeld vanwege gratis weekend en positief verrast! De stijl/presentatie en vibe vind ik geniaal. De lootboxen vind ik dan wel weer jammer maar daar heb ik echt geen last van. De game zal vast nog wel is in gwg of gamepass komen en mogelijk haal ik hem wel wanneer ik naar 4k ga. Ik was van plan een 2k (euro) tv te halen. Maar nu oled toch wat nadeeltjes (nog) heeft EN best duur blijft denk ik dat ik voor 3-5 jaar gewoon een tv voor een kleine 1000 euro haal en dan iig lekker naar 65” en 4k ga.

Die kan dan weer later door naar mijn kids. Vind het echt jammer dat ik mijn pro niet ‘echt’ kan benutten en xbox wil ik dan ook graag de max experience helemaal omdat ik ook nog vaak genoeg een 360 game speel en die zien er dan ook mooier uit.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sagat schreef op zondag 2 september 2018 @ 11:50:
De meesten hier zullen het al weten maar. Forza7 man wat een leuke game! En ik hou niets eens van simcade.
Gisteren dus gespeeld vanwege gratis weekend en positief verrast! De stijl/presentatie en vibe vind ik geniaal. De lootboxen vind ik dan wel weer jammer maar daar heb ik echt geen last van. De game zal vast nog wel is in gwg of gamepass komen en mogelijk haal ik hem wel wanneer ik naar 4k ga. Ik was van plan een 2k (euro) tv te halen. Maar nu oled toch wat nadeeltjes (nog) heeft EN best duur blijft denk ik dat ik voor 3-5 jaar gewoon een tv voor een kleine 1000 euro haal en dan iig lekker naar 65” en 4k ga.

Die kan dan weer later door naar mijn kids. Vind het echt jammer dat ik mijn pro niet ‘echt’ kan benutten en xbox wil ik dan ook graag de max experience helemaal omdat ik ook nog vaak genoeg een 360 game speel en die zien er dan ook mooier uit.
Gisteren ook even opgestart voor de 1.000.000 credits en event skins.
Was vergeten hoe gelikt het er allemaal uit ziet @4K/60fps :9~

Wat voor nadeeltjes heeft OLED volgens jou ?
Ik kan nl niets verzinnen (afgezien van burn-in fabeltjes en nits gezever) en ga never nooit meer terug naar LCD.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:11

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Skinnyice schreef op zondag 2 september 2018 @ 11:25:
[...]

Betaal je het volledige bedrag in 1 keer of gewoon die 3 dollar elke maand?
In één keer. Komt op 102 euro (Met 21% BTW) uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 02-09-2018 13:54 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2018 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
maurieske72 schreef op zondag 2 september 2018 @ 10:08:
Die zit toch niet in de Game Pass Unravel of wel?Zit wel in EA Access.Maar is idd een leuke game,vond persoonlijk Unravel 2 minder leuk qua sfeer en gameplay.

[...]
Je hebt gelijk, EA Access komt die vandaan. Die heb ik ook sinds kort :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 25-10 19:22
Sagat schreef op zondag 2 september 2018 @ 11:50:

De lootboxen zijn er binnenkort uit.

OLED is geen probleem wat mij betreft. Ben zelf twee maanden geleden overgegaan van een 65” 4k LED naar een 65” 4K OLED en ben nog niets tegengekomen wat mij minder bevalt. En als je als van de X op een 4K LED op de bank zit te soppen dan kun je het met dweilen niet meer bijhouden als je de X op een OLED aansluit. Dan wordt het beeld nóg mooier.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ik vind het moeilijk om zelf te beoordelen of het valide klachten zijn of fabels, maar idd burn in, input lag.
Edit:
En iets met contrast helderheid dus.

Hoorde dat paar keer bij hwi tv. Maar grootste probleem is prijs. 65k oled....wellicht een oudere lg, maar anders is voor nieuw een budget van 2000 aan de krappe kant. Maar voor een lcd kan dit al vanaf 1000.
Maar goed, geen haast, is meer nice to have :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sagat op 02-09-2018 17:53 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waarom ik niet in het settings menu kan komen krijg telkens een foutcode te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 2 september 2018 @ 18:00:
Iemand enig idee waarom ik niet in het settings menu kan komen krijg telkens een foutcode te zien?
Sign-in werkte bij mij net niet goed. Moest het twee keer proberen. Bleef maar draaien. Toen op b gedrukt en was ik plotseling ingelogd. DLC kopen lukte niet. Geloof dat er problemen zijn. https://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 2 september 2018 @ 18:05:
[...]

Sign-in werkte bij mij net niet goed. Moest het twee keer proberen. Bleef maar draaien. Toen op b gedrukt en was ik plotseling ingelogd. DLC kopen lukte niet. Geloof dat er problemen zijn. https://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status
Al meerdere dagen; ook de verbinding naar de FM7-servers lijkt er sinds vrijdagmiddag al wel/niet/wel/niet te zijn.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ah, vandaar. Wilde voor het eerst eens online racen en kon geen contact met de servers maken. En rewards van Forzathon claimen lukte ook maar moeizaam.
Sagat schreef op zondag 2 september 2018 @ 17:27:
Ik vind het moeilijk om zelf te beoordelen of het valide klachten zijn of fabels, maar idd burn in, input lag.
Edit:
En iets met contrast helderheid dus.

Hoorde dat paar keer bij hwi tv. Maar grootste probleem is prijs. 65k oled....wellicht een oudere lg, maar anders is voor nieuw een budget van 2000 aan de krappe kant. Maar voor een lcd kan dit al vanaf 1000.
Maar goed, geen haast, is meer nice to have :)
Burn in weet ik niets van, daar heb ik de tv te kort voor. Ik heb een Sony AF8 en die heeft een screensaver die automatisch in werking treed als ik bij bv Netflix of youtube na een kwartier na afloop van een filmpje of serie niets van me laat horen. Verder kijk ik bijna nooit lang naar dezelfde zender.

Inputlag merk ik niets van en de helderheid is voor mij geen probleem. Bij mijn vorige tv (Panasonic Viera) had ik een veel hogere helderheid kunnen hebben maar te fel is niet prettig voor mij. Door het hogere contrast mis je dat verschil in helderheid ook niet zo. Ik zou ook niet meer terug willen naar LED.

Een 65" is inderdaad een stuk duurder maar aangezien ik hier het budget voor de tv bepaal was dat geen probleem en is het vakantiegeld wederom zeer zinvol besteed. :)

[ Voor 81% gewijzigd door Lekker Ventje op 02-09-2018 19:29 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Battlefront 2 is echt een ontspannend spel. Het voelt eerlijk aan plus het boeite toch niet of ik win (of zelfs positief ga) omdat het toch maar een pieuw pieuw spel is. :)
Ben nu vooral met een modus bezig met alleen heroes. Het blijft hilarisch om met 'the force' mensen van de map af te werpen. Lekker met Luke midden in een groep springen, 1 keer blocken en dan iedereen binnen 25m afstand -15 meter verderop te repulsen.

Vliegen is ook best te pruimen en het normale schieten met troopers is ook niet eens verkeerd.

Level 50 ga ik niet redden maar speel wel met plezier. En dat is lang geleden in een pvp spel. (Titan fall)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-10 15:54
Zojuist Prison Architect binnengehaald. Ben benieuwd, de PC versie was erg leuk om te spelen

[ Voor 86% gewijzigd door Skinnyice op 02-09-2018 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-10 22:34
Lekker Ventje schreef op zondag 2 september 2018 @ 19:11:

Inputlag merk ik niets van en de helderheid is voor mij geen probleem. Bij mijn vorige tv (Panasonic Viera) had ik een veel hogere helderheid kunnen hebben maar te fel is niet prettig voor mij. Door het hogere contrast mis je dat verschil in helderheid ook niet zo.
De 2017 modellen, bv c7v, heeft een van de lagere input lags. Ook op hdr! Op het 2018 is de lag hoger in met name het hdr gedeelte.
Lage input lag, en het afwezig zijn van motion blur is erg fijn... :*) _/-\o_ op de c7v oled

[ Voor 7% gewijzigd door PsYgHo op 03-09-2018 00:15 ]

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed verhaal: http://allestoringen.nl/storing/xbox-live/kaart/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1sHC9pLkiyJizworDFLebF8s/medium.jpg

@Sagat als ik het zo lees, kan je beter gaan sparen voor een goede TV de komende 12 maanden aangezien de release schedules waarschijnlijk FM8 in september 2019 laten zien. En ja, FM is een goed vermakelijke game als je door alle bugs heen kijkt; daarom racen we al bijna een jaar met (gemiddeld) 30 Tweakers in onze eigen, sportieve, competitie.

[ Voor 44% gewijzigd door MAX3400 op 03-09-2018 06:37 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-10 05:47
Skinnyice schreef op zondag 2 september 2018 @ 20:18:
Zojuist Prison Architect binnengehaald. Ben benieuwd, de PC versie was erg leuk om te spelen
Heb hem ook gedownload. van de week eerst maar even zoeken naar een "how to" guide haha.
Het is allemaal een beetje zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-10 12:28
Notna schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 10:01:
[...]

Als je een CC hebt (en het liefst een router die VPN ondersteunt) :

https://www.hotukdeals.co...l-private-network-2609231

Gift Cards werken alleen als ze er zijn (duh). En die zijn er niet meer (op voorraad ) :+

Ik doe niet anders dan via dezelfde methode als in de guide. Giftcards is mij teveel gedoe :+

Edit: hier zijn nog giftcards te krijgen:

https://www.g2a.com/xbox-...tern-asia-i10000026581001

Je betaalt wel 2 keer de valuta waarde :X
Krijg het niet voor elkaar, zal wel aan mijn crappy Rabobank creditcard liggen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Phusebox schreef op maandag 3 september 2018 @ 09:14:
[...]

Krijg het niet voor elkaar, zal wel aan mijn crappy Rabobank creditcard liggen.
Dat lijkt mij sterk, aangezien ik diezelfde 'crappy' Rabobank kaart heb en nergens last van heb :+

Vraagje; heb je de Rabo al eens gebeld om te vragen of ze kunnen zien of de vendor niet gewoon geblocked is? Zeker als je normaal gesproken niet in het buitenland koopt, willen ze nog wel eens pro-actief de kaart blokkeren. Belletje naar de bank, er naar vragen en ze heffen die blokkade op.

Had ik de allereerste keer ook, daarna nooit meer een probleem mee gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Het is me dan toch gelukt een One X in voorraad te vinden bij Game Mania BE - wel laatste exemplaar. Hierdoor mijn Witte original Xbox One kunnen inleveren voor een korting van €150. Me happy :-).

Als je van zo'n originele Xdoos komt is zo'n One X wel een heuse updgrade, stiller, kleiner en uiteraard de prestaties. Ok... Nu heb ik nog 'n Panasonic Plasma TV met 1080P, maar zelf op die tv zie ik bij die games die beter op de X uitkomen al een heuse vooruitgang.

Nu maar eens beginnen sparen voor een nieuwe TV volgend jaar :-)))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-10 12:28
Notna schreef op maandag 3 september 2018 @ 09:18:
[...]

Dat lijkt mij sterk, aangezien ik diezelfde 'crappy' Rabobank kaart heb en nergens last van heb :+

Vraagje; heb je de Rabo al eens gebeld om te vragen of ze kunnen zien of de vendor niet gewoon geblocked is? Zeker als je normaal gesproken niet in het buitenland koopt, willen ze nog wel eens pro-actief de kaart blokkeren. Belletje naar de bank, er naar vragen en ze heffen die blokkade op.

Had ik de allereerste keer ook, daarna nooit meer een probleem mee gehad.
Ben toch al van plan alles bij die bank weg te halen, dus probeer het wel als ik ergens anders zit. Of ik wacht gewoon tot black friday voor ik weer wat koop ;)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-10 11:28
jeetje de game modus op me Samsung 7000 serie werkt wel goed hoor.
Vooral bij rocker league speel ik veel soepeler.

Voortaan altijd maar aanzetten als ik de xbox aanzet , jammer dat samsung niet automatisch herkend btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:02
Een van de vetste spellen vind ik dit toch. Behoorlijk veel gespeeld op mijn PS4, toch maar nog een keer de kans geven op de OneX:) Wanneer komt deze patch uit?

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-10 15:54
Zijn aankopen in de Store gewoon een kwestie van proberen?
Gisteren eerste poging een foutmelding, tweede poging was het gelukt.

Nu na 4 pogingen nog steeds een foutmelding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-10 12:14

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

CallmeGod schreef op maandag 3 september 2018 @ 09:55:

Voortaan altijd maar aanzetten als ik de xbox aanzet , jammer dat samsung niet automatisch herkend btw.
Hoe bedoel je dat ? Dat wanneer je de Xbox aanzet deze ook automatisch de TV inschakelt en op de juiste input zet (bv HDMI1) ? Dat is namelijk nog steeds niet mogelijk omdat de Xbox op een of andere manier geen HDMI CEC ondersteunt.

Als je de tv aanzet en switched naar HDMI1 (er vanuit gaande dat je xbox op HDMI1 is aangesloten) dan kun je toch gewoon op je tv instellen dat die op HDMI1 in Game modus moet gaan ? Zo werkt het namelijk wel op mijn 5 jaar oude LG tv. Als ik als input HDMI1 selecteer, dan staat die automatisch op game mode bij mij.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik blijf het nog steeds 'dom' vinden dat je een TV op een speciale modus moet zetten om er gebruik van te maken, alsof je dat ding gimped om 'normaal' te kunnen laten draaien.
(mijn oude philips was zo erg, dat gamemodus zelfs van 1080p naar 1080i ging, anders had je gewoon 120-150ms latency).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De beta van Battlefield V is op de Xbox systemen te preloaden nu.

FF zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ik gooi dit even in de OT tags omdat het om tv's gaat en niet direct om de xbox, echter zonder de xbox had ik minder snel de behoefte gehad om de tv te upgraden, en hierom was en ben ik dus juist nieuwsgierig naar ervaringen van gamers.
Helaas werken de quote tags dan niet meer en word het onleesbaar...
PsYgHo schreef op maandag 3 september 2018 @ 00:12:
[...]

De 2017 modellen, bv c7v, heeft een van de lagere input lags. Ook op hdr! Op het 2018 is de lag hoger in met name het hdr gedeelte.
Lage input lag, en het afwezig zijn van motion blur is erg fijn... :*) _/-\o_ op de c7v oled
Thanks, hoewel ik met een sony of samsung of zelfs panasonic (wat ik nu ook heb) ook erg gelukkig zou zijn ik heb wel een zwak voor LG oled, en deze valt (ok net niet, maar met wat onderhandelen/zoeken) net binnen mijn oorsprongkelijke 2k budget.
MAX3400 schreef op maandag 3 september 2018 @ 06:34:
Goed verhaal: http://allestoringen.nl/storing/xbox-live/kaart/

[afbeelding]

@Sagat als ik het zo lees, kan je beter gaan sparen voor een goede TV de komende 12 maanden aangezien de release schedules waarschijnlijk FM8 in september 2019 laten zien. En ja, FM is een goed vermakelijke game als je door alle bugs heen kijkt; daarom racen we al bijna een jaar met (gemiddeld) 30 Tweakers in onze eigen, sportieve, competitie.
Op zich geen kwestie van sparen, maar geval van geen geduld meer hebben, nu 1k uitgeven en dan over paar jaar wel weer verder zien, in plaats van 2k uitgeven en daarna wat langer met de tv willen doen.

Ach ja, ik heb een zoon van tien, als die over 8-9 jaar op kamers gaat zal hij vast blij zijn met deze tv :P kan ik mooi een andere halen. En zo niet, ach dat zien we dan wel weer.

Ik ga met ' de baas' is praten over hoe ze tegen 2k ipv 1k aankijkt, als ze dit toch te duur vind dan denk ik dat ik gewoon nog even geduld heb, mogelijk binnenkort ook (weer is :S ) verhuizen en dat kost ook altijd bakken met geld natuurlijk. En zoals eerder gezegd, ik heb op zich erg veel zin in een upgrade, maar vermaakt me nog prima met mijn pana 46" plasma en mijn 24" benq monitortje, het is niet alsof ik nu niet kan spelen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 08:35
MRE-Inc schreef op maandag 3 september 2018 @ 10:36:
[...]

Hoe bedoel je dat ? Dat wanneer je de Xbox aanzet deze ook automatisch de TV inschakelt en op de juiste input zet (bv HDMI1) ? Dat is namelijk nog steeds niet mogelijk omdat de Xbox op een of andere manier geen HDMI CEC ondersteunt.

Als je de tv aanzet en switched naar HDMI1 (er vanuit gaande dat je xbox op HDMI1 is aangesloten) dan kun je toch gewoon op je tv instellen dat die op HDMI1 in Game modus moet gaan ? Zo werkt het namelijk wel op mijn 5 jaar oude LG tv. Als ik als input HDMI1 selecteer, dan staat die automatisch op game mode bij mij.
Mijn Philips gaat wel automatisch aan als de xbox aan gaat. Wel afhankelijk hoe, heb sinds kort dat m'n xbox one x soms niet via controller opstart. Dan moet ik 2x de knop op de xbox indrukken en start ie wel op, maar dan gaat m'n tv niet aan.

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
MRE-Inc schreef op maandag 3 september 2018 @ 10:36:
[...]

Nee xbox gaat aan zodra ik controller aanzet dat is geen probleem.

Maar de game modus moet ik wel handmatig aanzetten via instelling menu.
Had liever gezien dat me Samsung Tv dit automatisch detecteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je de hdmi poort waar je one op zit vast zetten op game mode? Op mijn tv kan ik alle instellingen per poort bepalen. Is wel vrij fijn.

Gek genoeg gaat de tv niet aan als mijn one start. Mijn monitor boven herkent wel input en schiet direct aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

SinergyX schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:21:
[...]

Ik blijf het nog steeds 'dom' vinden dat je een TV op een speciale modus moet zetten om er gebruik van te maken, alsof je dat ding gimped om 'normaal' te kunnen laten draaien.
(mijn oude philips was zo erg, dat gamemodus zelfs van 1080p naar 1080i ging, anders had je gewoon 120-150ms latency).
Had het ook graag anders gezien, maar een tv word door de meeste mensen (gek genoeg :+ ) gebruikt om tv te kijken, daarnaast zijn de meeste mensen te lui of niet technish genoeg om settings aan te zetten, en dan gaan ze klagen dat het beeld er slecht uit ziet, daarom staan al die image enhancing settings per default aan.
(oftewel dit is wat ik vermoed wat de reden is, gelukkig is deze mening niet geremd door enige kennis over het onder werp :P )

Ik hoop dus binnenkort te ' upgraden' maar hoop idd dat ik niet ga terug verlangen naar mijn good old plasma, qua inputlag :)

Bij een hoop games maakt het nog niet eens ontzettend veel uit, maar ik ben dol op fighting games en arcade games in general en veelal twitch gaming.....dan is het wel behoorlijk vervelend.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:30

Willybubba

Nut up or shut up.

CallmeGod schreef op maandag 3 september 2018 @ 12:03:
[...]

Nee xbox gaat aan zodra ik controller aanzet dat is geen probleem.

Maar de game modus moet ik wel handmatig aanzetten via instelling menu.
Had liever gezien dat me Samsung Tv dit automatisch detecteert.
Ik heb ook de 7000 serie, maar die heb ik maar 1 keer in gamemode hoeven zetten voor de (HDMI poort van de) Xbox. Dat slaat 'ie op.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:02
Verwijderd schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:41:
De beta van Battlefield V is op de Xbox systemen te preloaden nu.

FF zoeken.
Ik heb de game ook gepreorderd, maar kan hem niet downloaden. Reedem code staat er. Heb hem in de vs gekocht. Iemand meer issues ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@mobygo76

Ik heb em via de Xbox app en dan naar de Windows 10 Store probleemloos en zonder code naar mijn X kunnen pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Ik ga het zo ook eens proberen. Thanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
Gelukt! Ik selecteerde de early access tot de beta. Nu de goede. Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huntedjohan
Ik heb hier een probleem met onze controller.

als mijn zoontje bijvoorbeeld minecraft aan het spelen is blijft zijn character geregeld doorlopen terwijl hij niets doet. ook al ligt de controller op tafel en is hij weg dan gaat zn character gewoon spontaan vooruit of achteruit. even linker pookje lost het even op, maar is maar van korte duur.

Heb deze controller via marktplaats half jaar terug gekocht zonder bon in de veronderstelling dat je bij MS gewoon 2 jaar garantie op een controller had, maar dit blijkt dus even anders te liggen.

zijn er mensen die dit probleem herkennen en een oplossing weten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

huntedjohan schreef op maandag 3 september 2018 @ 21:12:
Ik heb hier een probleem met onze controller.

als mijn zoontje bijvoorbeeld minecraft aan het spelen is blijft zijn character geregeld doorlopen terwijl hij niets doet. ook al ligt de controller op tafel en is hij weg dan gaat zn character gewoon spontaan vooruit of achteruit. even linker pookje lost het even op, maar is maar van korte duur.

Heb deze controller via marktplaats half jaar terug gekocht zonder bon in de veronderstelling dat je bij MS gewoon 2 jaar garantie op een controller had, maar dit blijkt dus even anders te liggen.

zijn er mensen die dit probleem herkennen en een oplossing weten?
Als je dit fenomeen wil googlen: stick drift xbox one.

Vaak veroorzaakt door vuiligheid on het pookje. Je hebt twee (eigenlijk 3) opties.

1. Geperste lucht. Spuit terwijl je de pook draait flink van elke hoekerin. Zo spuit je stof wegvan de onderkant.

2. Alcohol. Controller uit elkaar werkt best. Hiervoor haal je een eine torx. Gooi flink wat rondom de basis. Even laten opdrogen en controller weer in elkaar. (maak gelijk onderkant pook en de rest van de controller schoon)

In elkaar laten kan ook. Drup dan alcohol goed naar binnen. Veel gebruiken. Uit elkaar halen is beter.

(3. Koop een nieuwe)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huntedjohan
Verwijderd schreef op maandag 3 september 2018 @ 22:00:
[...]

Als je dit fenomeen wil googlen: stick drift xbox one.

Vaak veroorzaakt door vuiligheid on het pookje. Je hebt twee (eigenlijk 3) opties.

1. Geperste lucht. Spuit terwijl je de pook draait flink van elke hoekerin. Zo spuit je stof wegvan de onderkant.

2. Alcohol. Controller uit elkaar werkt best. Hiervoor haal je een eine torx. Gooi flink wat rondom de basis. Even laten opdrogen en controller weer in elkaar. (maak gelijk onderkant pook en de rest van de controller schoon)

In elkaar laten kan ook. Drup dan alcohol goed naar binnen. Veel gebruiken. Uit elkaar halen is beter.

(3. Koop een nieuwe)
was al aan het googlen geslagen, en heb de grips los. morgen even een torx halen, en uit elkaar slopen. garantie toch weg, dus we gaan het in ieder geval proberen. niet geschoten is altijd mis :P

hij wilde toch ook graag andere kleur, dus als het werkt kan ik m gelijk een ander likje verf geven _/-\o_

bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

huntedjohan schreef op maandag 3 september 2018 @ 22:05:
[...]

was al aan het googlen geslagen, en heb de grips los. morgen even een torx halen, en uit elkaar slopen. garantie toch weg, dus we gaan het in ieder geval proberen. niet geschoten is altijd mis :P

hij wilde toch ook graag andere kleur, dus als het werkt kan ik m gelijk een ander likje verf geven _/-\o_

bedankt
Wel ff juiste soort verf googlen erbij. Je wil geen verfrestjes aan junior zijn handjes. Veel plezier! :)

Edit: Battlefront 2 is echt top. Liep net voor het eerst (na het spel 50 uur te spelen:) in een robot walker.59-3 eindscore. Lach me steeds suf. En een nieuwe spelmodus ontdekt omdat mijn broertje mee wilde doen. Strike! Hij wilde iets rustig met objectives. Nou objectives waren er. De rust niet zo. Heerlijke game om mee te ontspannen. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2018 22:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
daar zijn de sales weer :

x1: https://www.trueachieveme...oundup-september-4th-2018

x360: https://www.trueachieveme...oundup-september-4th-2018

dat van die controller herken ik...nog even en die gaat het raam uit... :(

Battlefield 1 Premium Pass FREE...! : https://www.ea.com/games/...-players?isLocalized=true

hoewel ik het spel in het weekend er figuurlijk afgepleurd heb na de 10.000x keer die missie met die trein niet gehaald te hebben... ik snap dat zelfs op normal de achievement nog zeldzaam is gaap 8)7 |:(

[ Voor 37% gewijzigd door quorumz op 04-09-2018 06:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 05:45:
hoewel ik het spel in het weekend er figuurlijk afgepleurd heb na de 10.000x keer die missie met die trein niet gehaald te hebben... ik snap dat zelfs op normal de achievement nog zeldzaam is gaap 8)7 |:(
Hmmm, missie met de trein? Is dat op die motor ofzo, of was dat weer Call of Duty WWII? Herinner het me zo even niet meer :P

Edit... Ooooh is dat met dat stealth gedoe in de woestijn? :)

Heb denk ik een glitch in Dead Cells. Er is een achievement om de final boss te killen met een bepaald wapen, namelijk the cursed sword. Dat wapen kun je krijgen door een eerdere boss te killen en dan krijg je een scroll die je moet inleveren bij een npc. Echter ik heb het wapen niet in mijn inventory en als ik dezelfde boss nu kill krijg ik een andere scroll die volgens het internet pas komt nadat je de cursed sword hebt unlocked. Dus ben bang dat die glitched is, waardoor ik het spel eigenlijk in een nieuwe savegame opnieuw moet gaan beginnen. Omdat het een rogue like is met mogelijke upgrades door het verzamelen van zogenaamde "cells" ben ik die dan allemaal kwijt. :|
Ach, nu eerst maar eens gaan voor de "nightmare" run, waarbij je gewoon geoneshot wordt door iedere vijand die je tegen het lijf loopt. :+

Oja en voor wat betreft de sale:

Mijn tips:

-Manuel Samuel voor 3 dollar/euro... Een vreemde game met vreemde controls, maar wel veel humor :)
-Dark Souls III voor maar 15 dollar/euro... Uitleg niet echt nodig...
-Little Nightmares incl. DLC voor maar 12 dollar/euro. Een erg toffe en vooral sfeervol platformspel. Koopje!

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-09-2018 07:22 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb mijn lading bad karma wel weer gehad voor de aankomende weken pff..

3 weken geleden een externe behuizing besteld en de SSD als externe schijf aangekoppeld, 2 dagen later werkte beide externe schijven niet meer. Was de usb hub van de externe SSD defect gegaan ( behuizing ging niet uit als xbox uitging) en had vervolgens de USB hubs in mijn xbox overladen waardoor beide harde schijven corrupted waren.

Toen maar gekozen om de SSD intern in de Xbox te zetten, dit samen met een maat gedaan.
Vervolgens las mijn Xbox geen Disc's meer, moest eerst het stroom eraf halen en er weer op doen voordat de Xbox weer disc's las.

Gisteren de Xbox open gehaald en zijn tot de conclusie gekomen dat de schroeven iets losser moesten van de behuizing en sinds dien werkt de bluray drive vlekkenloos, toen lekker 2 uurtjes lekker aan het racen geweest met F1 2018 die op mijn SSD stond. Helaas na die 2 uurtjes zie ik in mijn Games and Apps dat ik veel te weinig spellen geinstalleerd heb staan, na veel testen blijkt nu mijn andere 2TB Externe Harddisk te zijn overleden.

Waarschijnlijk de Xbox iets te snel ontkoppeld na het uitzetten om de kap er weer op te zetten, vermoed dat de HDD nog aan het schrijven is geweest op dat moment. Gisteravond op bol.com gelijk een nieuwe externe hardeschijf besteld in de maandaanbiedingen https://www.bol.com/nl/p/...le-2-tb/9200000042865289/

Dat was voor mij wel genoeg bad karma voor de aankomende tijd >:) -O-

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 08:20:
Ik heb mijn lading bad karma wel weer gehad voor de aankomende weken pff..

3 weken geleden een externe behuizing besteld en de SSD als externe schijf aangekoppeld, 2 dagen later werkte beide externe schijven niet meer. Was de usb hub van de externe SSD defect gegaan ( behuizing ging niet uit als xbox uitging) en had vervolgens de USB hubs in mijn xbox overladen waardoor beide harde schijven corrupted waren.

Toen maar gekozen om de SSD intern in de Xbox te zetten, dit samen met een maat gedaan.
Vervolgens las mijn Xbox geen Disc's meer, moest eerst het stroom eraf halen en er weer op doen voordat de Xbox weer disc's las.

Gisteren de Xbox open gehaald en zijn tot de conclusie gekomen dat de schroeven iets losser moesten van de behuizing en sinds dien werkt de bluray drive vlekkenloos, toen lekker 2 uurtjes lekker aan het racen geweest met F1 2018 die op mijn SSD stond. Helaas na die 2 uurtjes zie ik in mijn Games and Apps dat ik veel te weinig spellen geinstalleerd heb staan, na veel testen blijkt nu mijn andere 2TB Externe Harddisk te zijn overleden.

Waarschijnlijk de Xbox iets te snel ontkoppeld na het uitzetten om de kap er weer op te zetten, vermoed dat de HDD nog aan het schrijven is geweest op dat moment. Gisteravond op bol.com gelijk een nieuwe externe hardeschijf besteld in de maandaanbiedingen,

Dat was voor mij wel genoeg bad karma voor de aankomende tijd >:) -O-
Dat is wel genoeg pech inderdaad :).

Zelf heb ik helemaal niets met externe HD's enzo. Uiteraard is er tijdswinst te boeken maar ik heb op de X nog iets van 400 MB vrij. Gooi eigenlijk altijd games eraf als ik er klaar mee ben. Als ik weer een spel wil spelen download ik hem gewoon even tijdens het eten ofzo. 50 gig is binnen een minuutje of 25 binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:01:
[...]

Dat is wel genoeg pech inderdaad :).

Zelf heb ik helemaal niets met externe HD's enzo. Uiteraard is er tijdswinst te boeken maar ik heb op de X nog iets van 400 MB vrij. Gooi eigenlijk altijd games eraf als ik er klaar mee ben. Als ik weer een spel wil spelen download ik hem gewoon even tijdens het eten ofzo. 50 gig is binnen een minuutje of 25 binnen.
pff.. ofniet dan, ik krijg vanavond na het uit eten me cadeau van me vriendin waar ik het laatst over had.

Dat is ook wat ik meer wil gaan doen, heb dan een interne SSD van 500GB erin zitten.
Gooi daar de spellen op die tijdwinst hebben en de rest gaat op de externe 2TB externe HDD, moet wel toegeven dat de Xbox One X + SSD intern echt beest modus is.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

We hadden afgesproken om het nooit meer over die missie te hebben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 07:13:
[...]

Hmmm, missie met de trein? Is dat op die motor ofzo, of was dat weer Call of Duty WWII? Herinner het me zo even niet meer :P

Edit... Ooooh is dat met dat stealth gedoe in de woestijn? :)
1e gedeelte van die missie moet je die 3 vrachtwagens opblazen.. (goh wat handig er zijn 3 tentjes in de buurt met elk 3 granaten want je hebt 3 granaten per auto nodig (en als hij brand, brand hij raar genoeg niet uit)..

2e gedeelte proberen ze de trein op te blazen en moet je met de kanonnen op die trein mikken.. er zit zo'n lag in met het herladen/en proberen op tijd weer weg te komen als je rood icoontje van een raket van een vliegtuig ziet dat je alweer dood bent... wat is dit kansloos gedaan

3e gedeelte, geen idee :P gedelete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-10 15:10

Meneer iCy

swarma

Lees ik het nu verkeerd of moet je hier alle achievements gehaald hebben met the road to BF V of is het gewoon free voor iedereen?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icy schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:59:
[...]

Lees ik het nu verkeerd of moet je hier alle achievements gehaald hebben met the road to BF V of is het gewoon free voor iedereen?
Ik verwacht dat ipv een bedrag dat er gratis staat maar het is pas vanaf de 11e... (en er zit grotendeels alle extra dlc in die afgelopen maanden ook free was)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 07:13:
[...]
Oja en voor wat betreft de sale:

Mijn tips:

-Manuel Samuel voor 3 dollar/euro... Een vreemde game met vreemde controls, maar wel veel humor :)
-Dark Souls III voor maar 15 dollar/euro... Uitleg niet echt nodig...
-Little Nightmares incl. DLC voor maar 12 dollar/euro. Een erg toffe en vooral sfeervol platformspel. Koopje!
Vergeet Get Even niet !
Voor 7,50 zou eigenlijk niemand deze mogen laten liggen.
Als ik de trailer bekijk krijg ik weer kippenvel, wat een waanzinnig verhaal zit er in dit spel _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

quorumz schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:25:
[...]

Ik verwacht dat ipv een bedrag dat er gratis staat maar het is pas vanaf de 11e... (en er zit grotendeels alle extra dlc in die afgelopen maanden ook free was)
Ja dacht dat ik alle dlc al had geselecteerd maar was er 1 vergeten. Herkansing voor mij dus :-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Beste promo van Microsoft in een lange tijd:

Die Zach Anner is trouwens ook een leuke gast om te volgen op Youtube. En hij heeft ook nog een lollig boek "If at Birth You Don’t Succeed". Een andere leuke video is bv deze YouTube: Zach Anner & The Quest for the Rainbow Bagel

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-10 20:13
G_Dragon schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 08:20:
IkGisteravond op bol.com gelijk een nieuwe externe hardeschijf besteld in de maandaanbiedingen https://www.bol.com/nl/p/...le-2-tb/9200000042865289/
Leuke aanbieding, maar bij de omschrijving lees ik het volgende: "Xbox One ondersteuning
Aangezien deze harde schijf geen officiële ondersteuning heeft voor de Xbox One kan het gebeuren dat de schijf niet correct wordt gelezen door je console."

Wat zijn de ervaringen hiermee of kan ik dan toch beter voor de seagate Xbox One versie gaan: https://www.bol.com/nl/p/...998/?promo=seagatexboxone

Acties:
  • 0 Henk 'm!
janvanmil schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 15:23:
[...]

Leuke aanbieding, maar bij de omschrijving lees ik het volgende: "Xbox One ondersteuning
Aangezien deze harde schijf geen officiële ondersteuning heeft voor de Xbox One kan het gebeuren dat de schijf niet correct wordt gelezen door je console."

Wat zijn de ervaringen hiermee of kan ik dan toch beter voor de seagate Xbox One versie gaan: https://www.bol.com/nl/p/...998/?promo=seagatexboxone
Bedankt voor je bericht,
Het probleem is ik wil geen witte hardeschijf hebben , alles is zwart bij me meubel.
Elke windows harddrive kan gewoon op de Xbox One neem ik aan, als je hem laat formateren door de Xbox zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanmil
G_Dragon schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 15:58:
[...]

Bedankt voor je bericht,
Het probleem is ik wil geen witte hardeschijf hebben , alles is zwart bij me meubel.
Elke windows harddrive kan gewoon op de Xbox One neem ik aan, als je hem laat formateren door de Xbox zelf.
Ik wil ook liever zwart en dacht ook dat alle schijven geschikt waren, maar het wordt hier zo expliciet genoemd dat ik het niet aandurf qua gedoe. De prijs was wel erg interessant iig.

Zijn we nog andere tips / suggesties?

[ Voor 3% gewijzigd door janvanmil op 04-09-2018 16:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
janvanmil schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 16:01:
[...]

Ik wil ook liever zwart en dacht ook dat alle schijven geschikt waren, maar het wordt hier zo expliciet genoemd dat ik het niet aandurf qua gedoe. De prijs was wel erg interessant iig.

In mijn ervaring is elke harddrive geschikt zolang je hem laat formateren door de Xbox, tuurlijk raad ik WD of Seagate wel eerder aan dan andere merken. Hopelijk reageren er nog meer mede tweakers op jou bericht om misschien jou duidelijkheid te geven :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Martinspire schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 15:17:

[video]

Die Zach Anner is trouwens ook een leuke gast om te volgen op Youtube. En hij heeft ook nog een lollig boek "If at Birth You Don’t Succeed". Een andere leuke video is bv deze YouTube: Zach Anner & The Quest for the Rainbow Bagel
komisch duo _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!
janvanmil schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 16:01:
[...]

Seagate wil gewoon graag dat je die Xbox branded drive koopt want duurder, maar inderdaad elke drive gaat het gewoon doen...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben blij dat ik geen vrij genomen heb voor de BFV early access open beta. Allereerst heeft momenteel Xbox Live problemen (https://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status) en ook wat je moet downloaden is niet helemaal duidelijk.

Naast de normale "Open Beta" download heb je ook de "Enlister Offer" nodig waarmee je ook de "Early Access" download. Met die 3 downloads moet je ingame kunnen komen.

Bij het opstarten krijg je dan een probleem met het synchroniseren van je profiel. Ga daarmee "offline" en je kunt verder.

Hoe het allemaal zit met bewaren van instellingen of voortgang weet ik niet, maar dan kun je in ieder geval spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
@janvanmil @G_Dragon Je kunt elke HDD erop aansluiten via de USB drive. Ik heb hier in V&A 2TB schijfje opgepikt en in een jasje met USB3.0 gestoken. Draait prima.

https://support.xbox.com/...5629e4f919f8c4d987bd1d14f

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er de laatste tijd joh met Xbox Live, nu werkt het online gamen niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

G_Dragon schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:09:
[...]

pff.. ofniet dan, ik krijg vanavond na het uit eten me cadeau van me vriendin waar ik het laatst over had.

Dat is ook wat ik meer wil gaan doen, heb dan een interne SSD van 500GB erin zitten.
Gooi daar de spellen op die tijdwinst hebben en de rest gaat op de externe 2TB externe HDD, moet wel toegeven dat de Xbox One X + SSD intern echt beest modus is.
Kan je de interne schijf wisselen? Dacht dat dit alleen op ps4 (en 3) kon?

Oh en qua sale, ik zag ook nba jam on fire edition en
The mis adventures of pb Winterbottom. Beide 2 euro per stuk en (dacht ik?) ook backwards conpatible.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 17:28:
[...]

The mis adventures of pb Winterbottom. Beide 2 euro per stuk en (dacht ik?) ook backwards conpatible.
Heb je de naam van de sale gezien? :+

spoiler:
The backwards compatible sale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 18:26:
[...]

Heb je de naam van de sale gezien? :+

spoiler:
The backwards compatible sale
Wel in pepper, hier de links gebruikt en daar stond de naam niet in. Wist dus niet dat het om een en dezelfde sale ging :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Martinspire schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 16:40:
Ben blij dat ik geen vrij genomen heb voor de BFV early access open beta. Allereerst heeft momenteel Xbox Live problemen (https://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status) en ook wat je moet downloaden is niet helemaal duidelijk.

Naast de normale "Open Beta" download heb je ook de "Enlister Offer" nodig waarmee je ook de "Early Access" download. Met die 3 downloads moet je ingame kunnen komen.

Bij het opstarten krijg je dan een probleem met het synchroniseren van je profiel. Ga daarmee "offline" en je kunt verder.

Hoe het allemaal zit met bewaren van instellingen of voortgang weet ik niet, maar dan kun je in ieder geval spelen.
Klopt. Het is errug omslachtig, geen idee waarom dat zo moeilijk moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was vanmiddag vroeg thuis en vermaak me prima met de beta :)
Challenges completed dus de beta-tag is binnen.
Weet niet of je de wapens en skins ook mag houden maar dat zien we in November wel weer.

Ook even PUBG gespeeld, vervolgens weer heel snel terug naar de BFV beta :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaap360
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 05-10 22:40

Raar ik heb alleen de open beta gedownload en kon gelijk aan de gang. Je moet wel ea acces hebben om nu aan de gang te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
SirLenncelot schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 16:53:
@janvanmil @G_Dragon Je kunt elke HDD erop aansluiten via de USB drive. Ik heb hier in V&A 2TB schijfje opgepikt en in een jasje met USB3.0 gestoken. Draait prima.

https://support.xbox.com/...5629e4f919f8c4d987bd1d14f
Dat hoopte ik al, dan toch liever die zwarte.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:09
quorumz schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 20:31:
jonge jonge hoe lang kan die storing bij ms duren... moet van ellende mijn offline saves gebruiken
Had ik hier ook last van met sherlock holmes, Maar hij staat op 100% dus is alweer verwijderd :z

Verder kon ik met gears 4 wel gewoon online spelen net :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 17:28:
[...]

Het is mogelijk , je moet wel je Xbox open halen waardoor je garantie vervalt en je nieuwe hardeschijf met een script op de computer formateren naar een Xbox partitie. Er staan wel tutorials op het internet hoe dit te doen,

Gooi er alleen niet meer dan 2TB in , want als je ooit systeem reset doet met een 4TB hardeschijf in je xbox word die terug gezet naar 2TB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

G_Dragon schreef op woensdag 5 september 2018 @ 08:15:
[...]

Het is mogelijk , je moet wel je Xbox open halen waardoor je garantie vervalt en je nieuwe hardeschijf met een script op de computer formateren naar een Xbox partitie. Er staan wel tutorials op het internet hoe dit te doen,

Gooi er alleen niet meer dan 2TB in , want als je ooit systeem reset doet met een 4TB hardeschijf in je xbox word die terug gezet naar 2TB.
Ik denk dat ik toch teveel Ban angst heb om dit te doen. Wsl als ik echt veel op mijn xbox speelde EN heel veel openwereld en/of mp zou spelen dat ik de voordelen dan wel vind opwegen tegen de risico's.

Ik heb wel bewust gekozen om met een externe disc te werken nu met mijn one, wanneer ik dan over ga naar een x kan ik makkelijk mijn games meenemen. En sowieso is xbox volgens mij vrij makkelijk met wisselen
profiel - in de cloud
savegames - in de cloud
games - op externe disc en anders maar opnieuw downen, daar vind ik niet zo boeiend.
Voor de rest zie ik dan niets over het hoofd toch? Behalve wat profielen van fam/vrienden etc......

In other news:
Mijn tv upgrade gaan ' we' helaas nog even uitstellen :'(
Maar komt tzt een keer, en desnoods maar naar een ' budget' tv-tje van 1000 euro. Of gewoon wat langer geduld.
De X hou ik nog steeds in de gaten voor black friday, maar ook daar geen haast mee, als de nieuwere consoles echt om de hoek staan wellicht wat langer geduld en ipv van 300* dan 200 of zelfs 150 uitgeven zoals met mijn S-je. Geen haast hebben is erg fijn voor je portemonnee :Y

*= ik weet van de gamemania inruilactie, ik was erg tempted, maar mijn idee was altijd om mijn S door te schuiven naar mijn zoon. Met een inruil word dat iets lastiger :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Martinspire schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 15:17:

[video]

Zach en Josh een aantal jaar geleden ook videos voor Rooster Teeth gemaakt.

Buff buddies, de show zelf boeide me niks, maar vond Zach een leuk karakter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buiten dat ik BFV weinig nog vind, mijn Xbox gaat gewoon in fan-overdrive, bij geen enkele game hoor ik dat ding zo tekeer gaan, misschien maar eens doorblazen voor wat overtollig stof :P

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 05-09-2018 10:19 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:18:
Buiten dat ik BFV weinig nog vind, mijn Xbox gaat gewoon in fan-overdrive, bij geen enkele game hoor ik dat ding zo tekeer gaan, misschien maar eens doorblazen voor wat overtollig stof :P
Zal ook wel een issue zijn. Of laat ik het zo zeggen: het zal me niet verbazen als het een issue is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Mooi. Dalijk ff aanslingeren voor Snakepass en Onrush(als die al beschikbaar is ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-10 12:14

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Martinspire schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:44:
[...]

Zal ook wel een issue zijn. Of laat ik het zo zeggen: het zal me niet verbazen als het een issue is
Gisteren liep mijn X helemaal vast door BFV. Geluid disconnect, controller disconnect en zelfs met de kabel eraan wilde die niet pairen. Helemaal uit en aan moeten zetten. En idd, met BFV gaat je xbox in Fan-overdrive.... :(

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:09
Ben ik de enige die geen 360 games online kan spelen of save games kan binnenhalen? De One gaf gisteren al problemen met halo 4 waardoor ik niet online kon spelen..
Wil nu net crysis 2 opstarten op de 360, maarrrr daar word ik van xbox live afgegooid zodra ik ook maar een game start... oftewel geen savegames (niet spannend zover was ik toch niet). Wat wel vervelend is dat ik dan waarschijnlijk niet de na 6 maanden online achievement kan halen...

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CallmeGod
Top thnxs voor laten weten!

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Dead Cells op 100%!

Mijn god wat is dat spel moeilijk. Nu ben ik wel klaar voor Shadow of the Tomb Raider! Lekker casual :+

En stiekem voor de DLC van Cuphead, aangezien dat spel toch wel echt een van de beste games is die ik heb gespeeld in de laatste jaren. Hoeveel Walking Simulators ik ook speel, :P gamen is voor mij echt leuk als je ergens steeds beter in wordt. Als je eerst denkt, OMG ik ga 100x dood in 1 level of ik kan de boss niet eens raken en dan na een tijdje dat je dat ene level flawless speelt of dat je de boss killt zonder ook maar geraakt te worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaap360
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 05-10 22:40
justifire schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:11:
[...]

Bevalt me meer dan prima, die pre-order blijft netjes staan !
Lekker door Rotjeknor rennen en nazis afschieten, what not to like ?
Bevalt mij ook wel. Hoop alleen dat ze de costumization niet te belachelijk maken met allerlij rare pakjes. Dat je dan van die Duitse helmen op z'n tiger tank heb is wel weer mooi om te zien. Maar zou nog wel een verschil video willen zien tussen one en one x. Dan misschien de bundel met de One X kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-10 15:59

Neoz

Neoz & Hobbes

Ik kan het zo snel niet vinden op het forum. Ik heb een XBO en sinds een maand of 5 gebruik ik alleen nog maar mijn Logitech stuur. Vandaag toch maar weer eens geprobeerd om iets met de controller te spelen. Nieuwe batterijen erin en hij lijkt het gewoon te doen. Maar hij gaat bijvoorbeeld niet meer op het homescreen van home naar mixer (of verder). Niet met D-pad en niet met de linker analoge stick. Zo kan ik er niets mee. Kom dit door eventueel stof in de controller ?

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Neoz schreef op woensdag 5 september 2018 @ 13:51:
Ik kan het zo snel niet vinden op het forum. Ik heb een XBO en sinds een maand of 5 gebruik ik alleen nog maar mijn Logitech stuur. Vandaag toch maar weer eens geprobeerd om iets met de controller te spelen. Nieuwe batterijen erin en hij lijkt het gewoon te doen. Maar hij gaat bijvoorbeeld niet meer op het homescreen van home naar mixer (of verder). Niet met D-pad en niet met de linker analoge stick. Zo kan ik er niets mee. Kom dit door eventueel stof in de controller ?
Laten vallen op de L of R knoppen? Zoontje lief had de L1 vast zitten door een val van de controller. Opgelost door een andere casing te kopen (oude casing was stukje plastic afgebroken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

uchiha tijntje schreef op woensdag 5 september 2018 @ 12:27:
Als je eerst denkt, OMG ik ga 100x dood in 1 level of ik kan de boss niet eens raken en dan na een tijdje dat je dat ene level flawless speelt of dat je de boss killt zonder ook maar geraakt te worden :P
Idd, zo heb ik dat met Cuphead. Dan speel ik het halfuurtje en ben ik er voor een week klaar mee en start hem en speel je in 1 keer de level flawless |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er op korte termijn nog leuke aanbiedingen te verwachten voor de Xbox one X? Ik neig naar een upgrade vanaf mijn normale One.

Black friday valt te verwachten maar dat duurt nog wel even (eind november).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:18

JSchut

.....

Verwijderd schreef op woensdag 5 september 2018 @ 14:13:
Zijn er op korte termijn nog leuke aanbiedingen te verwachten voor de Xbox one X? Ik neig naar een upgrade vanaf mijn normale One.

Je kan hem inruilen bij game mania ;)

Voor een oude One krijg je nog € 150,-

Ik heb mijn One S ingeruild voor € 190,- en heb een Shadow of Tombraider One X bundel gepreorderd.

https://www.gamemania.nl/info/inruilactieXboxOneX

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 5 september 2018 @ 14:13:

Er komen wel een stel game bundels aan... Ik heb zelf mijn Xbox one s ingeleverd bij game mania en de versie met Forza horizon 4 en Forza 7 besteld.
Er komt geloof ik ook een met Shadow of the tomb raider, en een witte met fallout 76.
Verder had Amazon volgens mij een actie met korting als je ver genoeg kwam in een spelletje? Maar ik kan er niks meer over vinden... Ook geen idee of dat nog is. Of er nog betere deals met bf komen is moeilijk te voorspellen.

Gamertag: FinrazielNL

Pagina: 1 ... 104 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.