[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 103 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.274 views

Verwijderd

Ik weet nog wel dat DayZ jaren geleden voor de PS4 werd aangekondigd.
Nu is de game op de Xbox, maar 40 Euro is veel te duur voor wat je krijgt.

Ik had graag de game getest op de X voor bijvoorbeeld 19,99.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
@wPlayNL @uchiha tijntje @exactor it Nogmaals bedankt voor jullie reacties, ik ben gisteren naar de mediamarkt geweest om te kijken of er een showmodel was van de Turtle Beach Stealth 700 maar Helaas was deze er niet.

Mijn vriendin heeft stiekem iets voor mij gekocht zonder dat ik ervan wist, dat haal ik uit de vraag " of ik nog een weekje geduld had ". Aangezien we aankomende dinsdag een half jaar samen zijn >:)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Verwijderd

Update over DayZ:

https://majornelson.com/2...w-available-for-xbox-one/

Het zit een beetje verstopt, maar er is een proefversie die je een paar uur kan proberen.

Ik ben em nu aan het downloaden en ik ga em zo testen.

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-10 14:53
Heeft iemand hier ervaringen met de WD Element Desktop externe drives met eigen stroomvoorziening?

Wanneer ik deze schijf koppel aan mijn One X in instant on mode, gaat de drive na het uitschakelen van de Xbox niet in standby. Er vinden geen update-activiteiten oid op de drive plaats, want het status lampje van de drive laat geen activiteit zien. De drive blijft ook hoorbaar spinnen. Wanneer ik de One X volledig uitschakel (power saver ipv instant on), gaat de drive wel in standby :/

Ik vind het belangrijk dat ik instant on kan blijven gebruiken en dat de externe drive vanzelf in standby gaat, anders ben ik bang deze te moeten retourneren. Iemand die hier ervaringen mee heeft of die kan delen of zijn externe drive wel in standby gaat met het gebruiken van de instant on feature?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren de eindbaas van Dead Cells verslagen! Was echt een super goede run met wel een hele goede build. Had ook bijna de clock tower boss verslagen zonder geraakt te worden. Helaas de laatste 2 seconden van het gevecht dom in een attack gesprongen om hem snel af te maken... Patience is key...

@justifire vroeg nog waar ik het geduld vandaan haal, maar dat geduld was bijna.. Gelukkig weet ik nu dat de eindbaas ook gewoon redelijk goed te verslaan is als je een goede build hebt. Nu kan ik de run op hard gaan proberen. Wat ik tot nu toe merk is dat het niet heel veel moeilijker is omdat je zelf ook gewoon steeds beter wordt en je steeds makkelijker toegang kan krijgen tot ++ en S wapens. Helaas is het wel zo op hard dat je niet na elk level je HP en Flasks kunt vullen, maar na bijvoorbeeld 3 levels pas... Dus je kunt je gewoon geen domme foutjes permitteren. :)

Het duurt nog 2 volle weken tot Tomb Raider uit komt, dus heb mezelf voorgenomen om tot die tijd te proberen de game te completen...

EDIT:

Die witte Elite is wel mooi... Nu ik er idd over zit na te denken zou ik eigenlijk niet weten wat, afgezien van de afwerking van het rubber ofzo, verbeterd moet worden aan een versie 2.0.

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-08-2018 09:11 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Swiss Recon
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-09 21:00
Bullet NL schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 23:59:
[...]

Ben ik even blij met mijn 2e zwarte uitvoering die ik voor 99 euro via Amazon (nieuw) heb kunnen kopen....
Waarom zou ik een witte willen hebben?

[...]

Je stelt de verkeerde vraag, op wat problemen die sommige mensen hebben met de zachte grips, wat is er mis met de Elite versie zoals hij nu is? Waarom dus een nieuwe versie als de oude nog mee kan?
Buiten het feit dat ik altijd het nieuwste moet hebben :P Verwacht ik dat de elite v2 compatibel gaat zijn met bluetooth zoals de 3de versie van de standaard controller zodat hij ook gemakkelijk bruikbaar is met pc.
Met de grips heb ik nog geen problemen gehad maar inderdaad er zijn er wel wat die dit wel hebben, op zich geen probleem tijdens de garantieperiode maar eens de garantie voorbij is... Dit kunnen ze ook nog wel verbeteren voor versie 2.

Ik heb mijn elite gekocht vorig jaar tijdens de zomersolden bij Carrefour voor 75 euro (nieuw) _/-\o_
uchiha tijntje schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:10:
Die witte Elite is wel mooi... Nu ik er idd over zit na te denken zou ik eigenlijk niet weten wat, afgezien van de afwerking van het rubber ofzo, verbeterd moet worden aan een versie 2.0.
Ze mogen ook de analoge sticks wat beter vast zetten en zorgen dat het plastic niet spontaan barst, maar qua functionaliteit mis ik ook niks... Ja Bluetooth zou leuk zijn maar zelf niet nodig.

De witte one x vind ik persoonlijk ook mooier dan de zwarte, maar 2,5 maand wachten op die editie wordt zwaar denk ik...

[ Voor 10% gewijzigd door Finraziel op 30-08-2018 10:09 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 09:10:
[...]
Eigenlijk zou je als gebruiker zelf eenvoudig de grips/achterkant van de controller moeten kunnen vervangen.
Dan zou ik bijvoorbeeld ook graag een optie zien voor grips in leer of de standaard Xbox One S kunststof. (Ik heb zelf een hekel aan rubberen grips, omdat het of al meteen vervelend aanvoelt of dat na verloop van tijd gaat doen als het begint te slijten/vergaan).

Misschien ook opties voor grip op de triggers, zoals bij de PUBG-controller? Al vraag ik mij af of dat bij race-games prettig gaat zijn.

Zijn de bumpers van de One S-controller ook niet anders/steviger dan die van de originele/Elite-controller?

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:59:
[...]

Toen ik mijn xbox original bij de gamemania inleverde (release X) kreeg ik een tegoedbon voor 150. Die hoefde ik niet meteen in te leveren. Dus nu inleveren en bundels afwachten kan! (tenminste als je zo lang kunt wachten zonder xbox en als ze het nog steeds zo doen.)
Bedankt voor de tip. Ik geef GM nu een week, hoor ik dan niets, neem ik nog eens contact op en vraag ik of ik idd mijn huidige Xbox voor 150 kan indien :)

• Swiss Recon
  • Laatst online: 30-09 21:00
Finraziel schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:08:
[...]

Ze mogen ook de analoge sticks wat beter vast zetten en zorgen dat het plastic niet spontaan barst, maar qua functionaliteit mis ik ook niks... Ja Bluetooth zou leuk zijn maar zelf niet nodig.

De witte one x vind ik persoonlijk ook mooier dan de zwarte, maar 2,5 maand wachten op die editie wordt zwaar denk ik...
Nu je het zegt, de analoge sticks voelen soms een beetje vreemd aan, ze zitten dan ook maar vast door magnetisme en een paar gleufjes ;)
Van mij mogen ze gewoon vastzitten zoals bij een standaard controller, aangezien ik die korte en lange versies nog nooit heb gebruikt :P
Ik speel vooral shooters en gebruik eigenlijk alleen maar die kortere triggers voor MP, voor die fractie van een seconde sneller... 8)7
Swiss Recon schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:52:
[...]

Nu je het zegt, de analoge sticks voelen soms een beetje vreemd aan, ze zitten dan ook maar vast door magnetisme en een paar gleufjes ;)
Van mij mogen ze gewoon vastzitten zoals bij een standaard controller, aangezien ik die korte en lange versies nog nooit heb gebruikt :P
Ik speel vooral shooters en gebruik eigenlijk alleen maar die kortere triggers voor MP, voor die fractie van een seconde sneller... 8)7
Nee ik doel op dat die 'bol' waar de stick magnetisch aan bevestigd is bij veel controllers los gaat zitten. Als je dan rammelt met je controller of je houdt hem op zijn kop dan merk je dat het geheel los komt van waar hij vast hoort te zitten. Op zich niet echt zo'n probleem... Mijn eerste had het meteen, die heb ik omgeruild maar de tweede had het na een tijdje ook, en tijdens het spelen heb je er eigenlijk geen last van.

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
draakhoofd schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 16:56:
[...]

Thanks, ik ga ermee aan de slag. Ik heb nog een vrij oud Ziggo-modem (Technicolor), die vertrouw ik ook niet helemaal. Die wellicht eens laten omwisselen...
Notna schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 17:30:
[...]

Ja; dat wil je zeker doen. Ik had ook hopen issues met dat ding en support van Ziggo wisselt ze heeeeel graag om :Y
Zou ik dus absoluut niet doen, krijg je die ConnectBox met een brakke Puma 6 chipset... Heerlijk om te gamen, not :X Helaas woon ik in fUPC en kan niet andere modem krijgen met behoud van 40/400 (en ja ik gebruik de upload, zelfs nog te traag..).

Gamertag for Xbox: R0SSI

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:36

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

R0SSI schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 11:17:
[...]

[...]

Zou ik dus absoluut niet doen, krijg je die ConnectBox met een brakke Puma 6 chipset... Heerlijk om te gamen, not :X Helaas woon ik in fUPC en kan niet andere modem krijgen met behoud van 40/400 (en ja ik gebruik de upload, zelfs nog te traag..).
Ik gebruik dat ding toch als domme modem, dus ik zie het probleem niet echt :Z

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0SSI
Notna schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 11:22:
[...]

Ik gebruik dat ding toch als domme modem, dus ik zie het probleem niet echt :Z
De Puma 6 is juist de chipset die gebruikt wordt voor het omzetten van signaal, dus het modem gedeelte van de modem/router. Bij mij hangt er ook een Ubiquiti achter, maar die chipset zorgt dus voor veel jitter op de lijn en dit is vervelend bij streaming en gaming.

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Swiss Recon schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:45:
[...]

Aangezien fallout76 in november uitkomt zal de elite V2 controller niet meer voor dit jaar zijn, spijtig ik had hem verwacht deze winter ...
Als de geruchten waar zijn dat er reeds een nieuwe Xbox uitkomt in 2020 dan vind ik het vreemd dat ze zolang wachten met die nieuwe elite controller, of hij moet natuurlijk gecanceld zijn :?
Die elite controller heeft juist MS het inzicht gegeven in de wensen van de gamers. Ze willen meer betalen voor een premium product. Dat heeft ze ook het vertrouwen gegeven dat ze 500 euro willen uitgeven aan de X.
Als je het zo beschouwt verwacht je juist dat ze die Elite snel blijven evolueren.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

• Notna

Notna

Where are you?®

R0SSI schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 11:26:
[...]

De Puma 6 is juist de chipset die gebruikt wordt voor het omzetten van signaal, dus het modem gedeelte van de modem/router. Bij mij hangt er ook een Ubiquiti achter, maar die chipset zorgt dus voor veel jitter op de lijn en dit is vervelend bij streaming en gaming.
Ik heb daar overigens 0.0 last van maar dat zal mij dan wel ontgaan :P

• R0SSI
Notna schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 11:55:
[...]

Ik heb daar overigens 0.0 last van maar dat zal mij dan wel ontgaan :P
Het is ook erg subtiel, maar eenmaal doorhebben en je gaat je eraan irriteren |:(

• CallmeGod
  • Laatst online: 21-10 11:28
Strange Brigade leuk spel alleen hoe upgrade je wapens eigenlijk?
3 levels verder en nog steeds staat er een slotje op upgrade als ik zn wapen kist heb gevonden.
Nog mensen die zitten te denken of ze naar Tweakers Gaming Live willen gaan? Ik ben in ieder geval al van de partij (de 3 dagen voorlopig) maar het lijkt me wel tof om in ieder geval een groepje Xbox gamers present te hebben (al is het maar omdat je voor het vullen van een squad minimaal 3 anderen nodig hebt :P. Eigenlijk wil ik vooral Battlefield gaan doen, maar andere games maakt me niet veel uit. Fortnite zal bv ook nog wel gedaan worden. Ik ga waarschijnlijk wel in mn eigen bed slapen, gezien ik er iets van 5 minuten vandaan woon.

Dus 9, 10 en/of 11 november nog zin om te gamen? plan: Tweakers Gaming Live: drie dagen gamen, koop nu je kaartje!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ze mogen eerst wat meer duidelijkheid geven over verschil tussen die lanparty en weekendkaarten, buiten slapen is het onduidelijk wanneer tot wanneer je mag en of je ook mee mag doen in toernooien.

Xm0ur3r in 'plan: Tweakers Gaming Live: drie dagen gamen, koop nu je kaartje!'
Had wel aardig wat punten, plus leuk dat er een gigabit ligt, maar gaat voor xbox met name om internetpijp.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
R0SSI schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 11:17:
[...]

[...]

Oh, damn. Nou, ik kan dan beter misscien eerst de Asus weer achter de UPC (technicolor) hangen en die als router zijn werk laten doen. Thanks voor het meedenken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
Martinspire schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 13:22:
Nog mensen die zitten te denken of ze naar Tweakers Gaming Live willen gaan? Ik ben in ieder geval al van de partij (de 3 dagen voorlopig) maar het lijkt me wel tof om in ieder geval een groepje Xbox gamers present te hebben (al is het maar omdat je voor het vullen van een squad minimaal 3 anderen nodig hebt :P. Eigenlijk wil ik vooral Battlefield gaan doen, maar andere games maakt me niet veel uit. Fortnite zal bv ook nog wel gedaan worden. Ik ga waarschijnlijk wel in mn eigen bed slapen, gezien ik er iets van 5 minuten vandaan woon.

Dus 9, 10 en/of 11 november nog zin om te gamen? plan: Tweakers Gaming Live: drie dagen gamen, koop nu je kaartje!
Ik zit er over na te denken. Het is het overnachten wat me voornamelijk tegenhoud. Moet er niet aan denken om ergens in zo'n hal te slapen. Misschien eens kijken wat een hotelletje doet in de buurt. Maar als ik ga neem ik alleen mijn xbox mee en een monitor. Lekker lichtgewicht.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0SSI
draakhoofd schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 13:47:
[...]
Oh, damn. Nou, ik kan dan beter misscien eerst de Asus weer achter de UPC (technicolor) hangen en die als router zijn werk laten doen. Thanks voor het meedenken!
Dat zou wel mijn advies zijn: modem in bridge en eigen router erachter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Whutt!!

https://news.xbox.com/en-...game-pass-september-2018/

Quantum Break, Onrush, Snake Pass, Sky Force Reloaded etc in GamePass September. Fucking nette line up weer, itt bagger GwG maand. Onrush is harstikke nieuw, had mij best goed vermaakt met de open beta maar niet tot kopen overgegaan. Maar goed ook dus :)

Echt super die GamePass, het is dat ik komende maanden natuurlijk een aantal toppers bij de release wil gaan kopen, maar anders... Zéker voor de casual gamer absoluut een must-have als je het mij vraagt.

[ Voor 14% gewijzigd door DutchOwnage op 30-08-2018 17:16 ]

Yaz schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 13:52:
[...]

Ik zit er over na te denken. Het is het overnachten wat me voornamelijk tegenhoud. Moet er niet aan denken om ergens in zo'n hal te slapen. Misschien eens kijken wat een hotelletje doet in de buurt. Maar als ik ga neem ik alleen mijn xbox mee en een monitor. Lekker lichtgewicht.
Overnachten bij tweaker-leden in de buurt kan misschien ook nog een oplossing zijn. Er zijn wel wat hotels in de buurt, maar ik weet niet in hoeverre die een beetje goedkoop zijn. Als je niet al te ver weg woont, zou je ook met de auto kunnen komen. Je bent vanuit Den Bosch vrij snel in midden/zuid Nederland vanwege de kruising tussen A2 en A59 en zolang je Flitsmeister in de gaten houdt kan dat nog wat sneller ook :P Op normale snelheid ben je in een half uur in Utrecht, Nijmegen, Eindhoven of Tilburg. Amsterdam een uurtje. En A2 is altijd wel snel buiten de spits met 3 rijstroken (alleen de brug bij Empel over de Maas en die bij Zaltbommel over de Waal heeft nog wel kans op file). Er zijn wel wat transferia in de buurt waar je voor 4 euro per dag kunt parkeren, maar die liggen niet echt dicht bij de beurs.

Kom je echter uit Groningen, dan is het wel een eindje haha.

Dat Battlefield V nu is uitgesteld is wel even een domper trouwens. Maar nog genoeg andere games om te doen imo.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 30-08-2018 17:33 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:24
Vandaag uit de game pass Late Shift gedownload en ik moet zeggen dat ik zeer geamuseerd was met deze. Kijkt echt lekker weg en je beslissingen kunnen telkens een ander einde veroorzaken. Zeer mooie fmv en ik wou dat er zo meer waren.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Opuske schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 19:24:
Vandaag uit de game pass Late Shift gedownload en ik moet zeggen dat ik zeer geamuseerd was met deze. Kijkt echt lekker weg en je beslissingen kunnen telkens een ander einde veroorzaken. Zeer mooie fmv en ik wou dat er zo meer waren.
Inderdaad een goed te pruimen spel!

Ik heb net voor het eerst in hele lange tijd het hoesje van MW2 opengemaakt. Dat BC gebeuren is wel echt tof. Ik ga OMA + noobtubes aanzetten, met de Spas los, Commando class activeren en mijn UMP + Famas uit de kast trekken. Hoop dat mijn nostalgie niet verpest wordt. :P MW2 was mijn eerste FPS game op een console. TOen kon ik geen nuke halen. Gaan we vanavond uiteraad rechtzetten! :P

Edit: OK, niet te doen. Veel te lelijk en je ziet de tegenstanders door de motion blur niet eens. Het ziet er veel minder crisp uit dan ik me herinner. Dan maar met moderne games aan de slag. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2018 20:26 ]

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 08:35
als ik nu game pass abonnee word voor die 2 euro eerste maand en 2e maand gratis, kan ik dan daarna gelijk het abo weer stop zetten of hoe gaat dat?

vind t wel leuk om het uit te proberen maar wil t wel graag weer gelijk kunnen stop zetten voordat ik het weer vergeet :P

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Verwijderd

huntedjohan schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 20:42:
als ik nu game pass abonnee word voor die 2 euro eerste maand en 2e maand gratis, kan ik dan daarna gelijk het abo weer stop zetten of hoe gaat dat?

vind t wel leuk om het uit te proberen maar wil t wel graag weer gelijk kunnen stop zetten voordat ik het weer vergeet :P
Dat kan. Abonnement loopt door tot einddatum ook al zet je automatisch verlengen direct uit.

• huntedjohan
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 20:45:
[...]

Dat kan. Abonnement loopt door tot einddatum ook al zet je automatisch verlengen direct uit.
en bij de advertorial over game pass voor 2 euro staat duidelijk 1e maand 2 euro, 2e maand gratis. maar als ik naar betaling ga lees ik daar nergens meer over, neem aan dat dat gewoon vanzelf goed gaat toch?

bedankt iig voor je antwoord. gelijk abonnee geworden :P

• CallmeGod
DutchOwnage schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 17:11:
Whutt!!

https://news.xbox.com/en-...game-pass-september-2018/

Quantum Break, Onrush, Snake Pass, Sky Force Reloaded etc in GamePass September. Fucking nette line up weer, itt bagger GwG maand. Onrush is harstikke nieuw, had mij best goed vermaakt met de open beta maar niet tot kopen overgegaan. Maar goed ook dus :)

Echt super die GamePass, het is dat ik komende maanden natuurlijk een aantal toppers bij de release wil gaan kopen, maar anders... Zéker voor de casual gamer absoluut een must-have als je het mij vraagt.
Hahah Quantum Break pas aangeschaft.
Nouja onrush lijkt me wel leuk.

Ik hoop dat de actie van 2 euro op 5 September nog aanwezig is want dan loopt me gratis maand af.

• huntedjohan
CallmeGod schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 20:54:
[...]

Hahah Quantum Break pas aangeschaft.
Nouja onrush lijkt me wel leuk.

Ik hoop dat de actie van 2 euro op 5 September nog aanwezig is want dan loopt me gratis maand af.
heb je pech, want hij gaf bij mij aan dat het nog 2 dagen geldig was

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-10 12:14

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 19:46:
[...]

Ik heb net voor het eerst in hele lange tijd het hoesje van MW2 opengemaakt. Dat BC gebeuren is wel echt tof. Ik ga OMA + noobtubes aanzetten, met de Spas los, Commando class activeren en mijn UMP + Famas uit de kast trekken. Hoop dat mijn nostalgie niet verpest wordt. :P MW2 was mijn eerste FPS game op een console. TOen kon ik geen nuke halen. Gaan we vanavond uiteraad rechtzetten! :P

Edit: OK, niet te doen. Veel te lelijk en je ziet de tegenstanders door de motion blur niet eens. Het ziet er veel minder crisp uit dan ik me herinner. Dan maar met moderne games aan de slag. :)
Kom je toch lekker BF3 met @Martinspire en @Tags NL en mij spelen? Beloof ik dat ik lief tegen je zal zijn ❤

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-10 11:12
Zijn er hier nog anderen die een key voor de rainbow six siege test server hebben gekregen?
Ik heb laatst aan het gratis weekend meegedaan op de xbox en heb gister een pc key voor de test server ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Laatst online: 14:37
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 19:46:
[...]

Kijk je toevallig niet op een (veel) groter scherm nu?

Die COD engine uit die tijd ziet er echt niet uit op een tv van 50 inch of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mick3112 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:49:
[...]

Die COD engine uit die tijd ziet er echt niet uit op een tv van 50 inch of meer.
Goede kans dat het dat is. Las dat hij op 600p draait. Op een 4k scherm schiet dat niet zo op. Tegenstanders op 30m waren prima maar als ze aan de andere kant van de map staan kun je ze gewoon niet zien. In de 360 tijd had ik daar nul moeite mee. Wel gek dat een beter scherm het slechter laat ogen. Vanavond wellicht een nieuwe poging (afhankelijk van borrels en of ik een begin maak met pubg) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14:02
Mick3112 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:49:
[...]

Heb me pas geleden met BFBC2 vermaakt maar was het ook wel redelijk beu na een paar uur. Niet te doen op 65" met 4K. Toen vond ik het geweldig maar we zijn tegenwoordig veel te veel verwend en dan valt het al snel tegen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:52

JSchut

.....

Mensen met ervaring bij Gamemania (Alkmaar) en het inruilen voor een console voor een nieuwere?

Wil morgen mijn One S inruilen voor een One X. Kan je gewoon naar binnenlopen of kun je beter een afspraak maken? Moet 40 minuten rijden dus zou beetje zuur zijn als ik dan voor niks kom.

Kan ze momenteel niet bellen vandaar de vraag even hier.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Laatst online: 14:37
Ja, een lagere resolutie op een groot scherm werkt niet best.

Men vindt 1080P op een 27 inch monitor vaak al te grof, laat staan 600P op een grote tv.
JSchut schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:27:
Mensen met ervaring bij Gamemania (Alkmaar) en het inruilen voor een console voor een nieuwere?

Wil morgen mijn One S inruilen voor een One X. Kan je gewoon naar binnenlopen of kun je beter een afspraak maken? Moet 40 minuten rijden dus zou beetje zuur zijn als ik dan voor niks kom.

Over het algemeen kan je beter even contact hebben of via de site kijken of hij op voorraad is.
GM heeft vaak beperkte voorraad.

[ Voor 11% gewijzigd door Mick3112 op 31-08-2018 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-10 20:22

sjaool

Every life should have 9 cats

@JSchut Een beller is sneller. Gewoon even met Gamemania in Alkmaar bellen. Daar krijg je vast sneller en beter antwoord dan hier. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

sjaool schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:35:
@JSchut Een beller is sneller. Gewoon even met Gamemania in Alkmaar bellen. Daar krijg je vast sneller en beter antwoord dan hier. ;)
Dat snap ik. Maar ik kan niet bellen op het moment. En weet niet of ik het voor sluitingstijd red vandaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorX4
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-10 10:38

RazorX4

Kona Limited Sky 2020

JSchut schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:01:
[...]

Dat snap ik. Maar ik kan niet bellen op het moment. En weet niet of ik het voor sluitingstijd red vandaar. :)
Op de site kan je zien of die daar op voorraad is en reserveren :)
Click & Collect

Zo heb ik deze week nog de Xbox One X gereserveerd
(Ook mijn S ingeruild)

[ Voor 10% gewijzigd door RazorX4 op 31-08-2018 13:33 ]

Xbox Series X | Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

RazorX4 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:33:
[...]

Op de site kan je zien of die daar op voorraad is en reserveren :)
Click & Collect

Zo heb ik deze week nog de Xbox One X gereserveerd
(Ook mijn S ingeruild)
Alkmaar is grayed out.

Geen idee waarom. Bij andere producten die niet op voorraad zijn staat dat er gewoon.

Ik ga wel even kijken of ik ergens tussendoor toch even kan bellen. En anders morgen ochtend maar even bellen.

[ Voor 12% gewijzigd door JSchut op 31-08-2018 13:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JSchut schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 12:27:

Ze moeten sowieso je huidige console testen. Ik kreeg het verzoek om mijn account er nog niet zelf af te gooien dan ging het testen sneller. Hangt van de drukte in de winkel af of ze hem meteen kunnen testen.

Zelf heb ik mijn one s en oude one vanmorgen gebracht (andere vestiging) en in de lunch tijd langs gewandeld omdat ik toch binnen loop afstand werk. Helaas konden ze ondanks dat ze eerst zeiden van wel niet beide consoles aannemen voor de geadverteerde prijs, dus heb alleen de reguliere inkoop prijs gekregen voor de oude one... Maar ik mocht wel de bundel met Forza 7 en Horizon 4 reserveren. Kreeg geen coupons of zo maar ze hebben het gewoon op die reservering gezet. Dan ben ik daar nog zo'n kleine 240 voor kwijt, alsnog niet slecht met die games er bij. Wel even een dikke maand me met mijn andere systemen vermaken nu tot horizon 4 uit komt...

#xboxloos... Voelt raar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Finraziel schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:01:
[...]

Ze moeten sowieso je huidige console testen. Ik kreeg het verzoek om mijn account er nog niet zelf af te gooien dan ging het testen sneller. Hangt van de drukte in de winkel af of ze hem meteen kunnen testen.

Zelf heb ik mijn one s en oude one vanmorgen gebracht (andere vestiging) en in de lunch tijd langs gewandeld omdat ik toch binnen loop afstand werk. Helaas konden ze ondanks dat ze eerst zeiden van wel niet beide consoles aannemen voor de geadverteerde prijs, dus heb alleen de reguliere inkoop prijs gekregen voor de oude one... Maar ik mocht wel de bundel met Forza 7 en Horizon 4 reserveren. Kreeg geen coupons of zo maar ze hebben het gewoon op die reservering gezet. Dan ben ik daar nog zo'n kleine 240 voor kwijt, alsnog niet slecht met die games er bij. Wel even een dikke maand me met mijn andere systemen vermaken nu tot horizon 4 uit komt...

#xboxloos... Voelt raar :+
Dat zou wel nice zijn. Dan zou ik voor de Tomb raider verzie gaan :) Forza 7 heb ik al en Forza Horizon 4 hem ik ultimate in de pre-order staan.

Ga ze straks (hopelijk) even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:10
Ik heb gisterenavond de S naar Gamemania Roermond gebracht. Vanmiddag ben ik de X gaan ophalen.

Was met de PUBG bundel, wachten tot de nieuwe bundels uitkomen had ik niet zo’n zin in. Heb niet meerdere consoles thuis staan ;-)

€309,- moeten bijbetalen, maar de Kinect van de S goed kunnen verkopen en nog wat spellen op Marktplaats staan (zoals PUBG ;-) ). Al met al heeft deze upgrade me dan €225 gekost. Best te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Hoe ziet de originele Xbox one s HDMI kabel eruit?

Heb er hier zoveel liggen. Geen idee welke de originele is die ik in moet leveren. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
JSchut schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 18:10:
Hoe ziet de originele Xbox one s HDMI kabel eruit?

Heb er hier zoveel liggen. Geen idee welke de originele is die ik in moet leveren. 8)7
er staat als het goed is gewoon xbox op. aan elke uiteinde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

TheNostra schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 18:20:
[...]

er staat als het goed is gewoon xbox op. aan elke uiteinde
Die heb ik iig niet.

Vermoede dat deze het was:
https://goo.gl/images/nLg8wo
https://goo.gl/images/nX7HtS

[ Voor 19% gewijzigd door JSchut op 31-08-2018 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
qua vorm klopt die wel. bij mij staat er dan xbox op. ik heb geen S. maar bij alle andere xbox'en die ik heb staat er xbox op.

net gechecked heb heb er ook eentje zonder dat er xbox opstaat. en zien er hetzelfde uit als op jouw foto

[ Voor 4% gewijzigd door TheNostra op 31-08-2018 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

TheNostra schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 18:37:
[...]

qua vorm klopt die wel. bij mij staat er dan xbox op. ik heb geen S. maar bij alle andere xbox'en die ik heb staat er xbox op.

net gechecked heb heb er ook eentje zonder dat er xbox opstaat. en zien er hetzelfde uit als op jouw foto
Ok en die is ook origineel? Zo ja top!

Thanks iig voor de moeite 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
JSchut schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 18:47:
[...]

Ok en die is ook origineel? Zo ja top!

Thanks iig voor de moeite 😊
ja is origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik heb elke keer een willekeurige HDMI gepakt en ingeruild. Was geen probleem.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry heb laatst gevraagd welke vpn goed en goedkoop was om te halen, kan alleen het bericht niet meer terugvinden :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:00
G_Dragon schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 19:51:
Sorry heb laatst gevraagd welke vpn goed en goedkoop was om te halen, kan alleen het bericht niet meer terugvinden :)
VyprVPN?

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/56116511

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
15 minuten van Below:

Lijkt me een hele aparte maar toffe game.

Verder nu even genoeg van Dead Cells (zeg ik nu... over een uur start ik hem weer op waarschijnlijk...). Zit nu in een 2 stem cell run. En op zich is het helemaal niet zo lastig, maar ik maak gewoon iedere keer wel een domme fout door te snel te willen rushen. Nadeel van de 2 stem cell run is dat je health flasks in principe niet bijgevuld worden. Dus met 4 health flask moet je eigenlijk de volledige game uitspelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het vervelend om niet in een oogopslag te achterhalen wie niet meer je "Friends" is. Is daar een simpele manier voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Iedereen die dit weekend een willekeurige race uitrijdt in FM7 krijgt 1 miljoen credits.

Tip: rij de race in een Mercedes Benz op Praag (dus niet in een AMG) en je krijgt een MB AMG black series Forza edition kado.

[ Voor 42% gewijzigd door Lekker Ventje op 01-09-2018 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-10 12:28
Met die prijzen nu in Turkije is het natuurlijk wel heel interessant maar ik krijg het op geen enkele manier voor elkaar. Normaal koop ik via gift cards maar die zijn uiteraard al maanden nergens te vinden online.

Heeft iemand nog een goede guide die nu ook nog werkt?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Phusebox schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 08:34:
Met die prijzen nu in Turkije is het natuurlijk wel heel interessant maar ik krijg het op geen enkele manier voor elkaar. Normaal koop ik via gift cards maar die zijn uiteraard al maanden nergens te vinden online.

Heeft iemand nog een goede guide die nu ook nog werkt?
Als je een CC hebt (en het liefst een router die VPN ondersteunt) :

https://www.hotukdeals.co...l-private-network-2609231

Gift Cards werken alleen als ze er zijn (duh). En die zijn er niet meer (op voorraad ) :+

Ik doe niet anders dan via dezelfde methode als in de guide. Giftcards is mij teveel gedoe :+

Edit: hier zijn nog giftcards te krijgen:

https://www.g2a.com/xbox-...tern-asia-i10000026581001

Je betaalt wel 2 keer de valuta waarde :X

[ Voor 20% gewijzigd door Notna op 01-09-2018 10:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:46
Notna schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 10:01:
[...]

Als je een CC hebt (en het liefst een router die VPN ondersteunt) :

https://www.hotukdeals.co...l-private-network-2609231

Gift Cards werken alleen als ze er zijn (duh). En die zijn er niet meer (op voorraad ) :+

Ik doe niet anders dan via dezelfde methode als in de guide. Giftcards is mij teveel gedoe :+
Hier kun je de prijzen de prijzen checken van de verschillende landen. https://www.xbox-now.com/en/game-comparison?page=4
In Argentinië zijn de prijzen ook prima.
Als je een pre-order koopt let dan op dat het geld pas 10 dagen voor de release van je CC gehaald word.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

GlorixJim schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 10:26:
[...]

Hier kun je de prijzen de prijzen checken van de verschillende landen. https://www.xbox-now.com/en/game-comparison?page=4
In Argentinië zijn de prijzen ook prima.
Als je een pre-order koopt let dan op dat het geld pas 10 dagen voor de release van je CC gehaald word.
Ik gebruik zelf xbox-store-checker.com/en/, maar het idee is hetzelfde idd :Y

Ik mag niets kooen de komende 3 weken omdat mijn verjaardag er aan komt op 17-09. Maar daarna ga ik toch wel even los in de Turkse store :9
(IPVanish (welke ik gebruik) heeft geen end point in Argentinië helaas )

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 09:46:
[...]

Dat gaat leuk worden :). Het zal even wennen zijn om het spel op de hoogste difficulty te spelen zonder hulp van wat nu precies wel en niet “klimbaar” is maar dat is onderdeel van het plezier :p
Beetje bij beetje gaan ze terug naar de roots van de eerste Tomb Raider :)
Hoe vaak ik daar wel niet ter aarde ben gestort met het idee 'Zou daar een secret zitten ? Laten we de sprong maar wagen....'
De onder water gedeeltes zijn ook weer terug (hopelijk met dezelfde waardeloze controls als destijds :+ )
Dus dat word ouderwets adem inhouden, doorzwemmen en opgevreten worden door een krokodil :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 10:57:
[...]

Beetje bij beetje gaan ze terug naar de roots van de eerste Tomb Raider :)
Hoe vaak ik daar wel niet ter aarde ben gestort met het idee 'Zou daar een secret zitten ? Laten we de sprong maar wagen....'
De onder water gedeeltes zijn ook weer terug (hopelijk met dezelfde waardeloze controls als destijds :+ )
Dus dat word ouderwets adem inhouden, doorzwemmen en opgevreten worden door een krokodil :P
Tomb Raider 2 heeft toch wel een speciaal plekje in mijn “game hart”. :) Heb daar echt bizar veel tijd in gestoken om inderdaad elke cm2 uit te pluizen. En dat was best lastig zonder internet :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iemand nog een witte Elite controller hebben?

https://www.xbox.com/en-U...wireless-controller-white

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Zojuist mijn one s ingeruild bij game mania.
Kon de one x tomb raider bundel reserveren. Helemaal top. Nu even twee weken xboxloos maar goed dat overleven we ook wel weer haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-10 14:23

Kalkie

NLMP

Assassins Creed II Remastered aan het herspelen, wat een fijn spel is dat nog. Graphics zijn ook nog goed te doen, het haalt het natuurlijk niet bij Origins. Aanrader aangezien de Ezio collection voor een zacht prijsje is te krijgen.

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:50
Zijn er hier meer mensen die nog weleens gebruik maken van de streaming mogelijkheid van de Xbox? Ik wel in ieder geval. Ik vind het af en toe erg handig om het naar de laptop te kunnen streamen.

Enige waar ik tegen aanloop is dat de verbinding niet altijd soepel is. Soms totaal vloeiend (geen enkele hiccup), maar soms loopt het gewoon niet zo lekker. Dat is meestal meer heel eventjes, maar genoeg om irritant te zijn :/

Dit heeft vast iets te maken met mijn eigen netwerk (via wifi!). Iets waar ik weinig kaas van gegeten heb, dus daar zal ik mij in moeten verdiepen middels aan ander topic.

Hebben anderen hier dezelfde sporadische problemen gehad bij streamen? En zo ja, heb je dat uiteindelijk opgelost gekregen? :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Morgen mijn oude 500 GB inleveren voor de FH4 editie. Had wel gehoopt dat er meer in zou zitten dan de standaard versie van FH4 omdat he bij BF V de Deluxe versie krijgt. Maar het verschil tussen de gewone en de X is te groot geworden voor mij.
Als ik beneden met de controller effe snel tussendoor FM7 doe met de X en later de gewone opstart om met de playseat aan de gang te gaan dan zit ik me nog net niet te ergeren. En met een bundel is het wel aantrekkelijk om te doen. Moet ik alleen boven ook nog een OLED zien te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-10 15:54
Notna schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 10:28:
[...]

Ik gebruik zelf xbox-store-checker.com/en/, maar het idee is hetzelfde idd :Y

Ik mag niets kooen de komende 3 weken omdat mijn verjaardag er aan komt op 17-09. Maar daarna ga ik toch wel even los in de Turkse store :9
(IPVanish (welke ik gebruik) heeft geen end point in Argentinië helaas )
Heeft IPVanish wel een end point in Turkije? Ik dacht laatst zelf van niet. Toch maar even snel spieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 13:16:
Zijn er hier meer mensen die nog weleens gebruik maken van de streaming mogelijkheid van de Xbox? Ik wel in ieder geval. Ik vind het af en toe erg handig om het naar de laptop te kunnen streamen.

Enige waar ik tegen aanloop is dat de verbinding niet altijd soepel is. Soms totaal vloeiend (geen enkele hiccup), maar soms loopt het gewoon niet zo lekker. Dat is meestal meer heel eventjes, maar genoeg om irritant te zijn :/

Dit heeft vast iets te maken met mijn eigen netwerk (via wifi!). Iets waar ik weinig kaas van gegeten heb, dus daar zal ik mij in moeten verdiepen middels aan ander topic.

Hebben anderen hier dezelfde sporadische problemen gehad bij streamen? En zo ja, heb je dat uiteindelijk opgelost gekregen? :)
Heb het niet zo vaak geprobeerd. Maar heb hetzelfde als jou ervaren. Via mijn surface pro op WiFi. Soms gaat het goed en soms ook weer niet... denk dat het aan de WiFi ligt. Ik denk dat als het bekabeld zou zijn het helemaal perfect werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Skinnyice schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 14:11:
[...]

Heeft IPVanish wel een end point in Turkije? Ik dacht laatst zelf van niet. Toch maar even snel spieken
Net even gekeken, maar helaas niet. Ik dacht een tijd terug wel....

Edit: ja ze hebben het dus wel gehad maar zijn geblocked door de Turkse regering

https://www.comparitech.c...d-which-are-blocked/#gref

[ Voor 24% gewijzigd door Notna op 01-09-2018 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
Notna schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 15:12:
[...]

Net even gekeken, maar helaas niet. Ik dacht een tijd terug wel....

Edit: ja ze hebben het dus wel gehad maar zijn geblocked door de Turkse regering

https://www.comparitech.c...d-which-are-blocked/#gref
Hmm dat is balen. Moet ik nog even op zoek naar een VPN. Is er niet een simpele trial, je hoeft alleen de store te laden en de game te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Skinnyice schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 15:30:
[...]

Hmm dat is balen. Moet ik nog even op zoek naar een VPN. Is er niet een simpele trial, je hoeft alleen de store te laden en de game te kopen.
Gelukkig heb ik een collega met SlickVPN welke wél een end point heeft in Istanbul. Helpt jou verder alleen niet natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 15:03:
Pfff, dat game pass is echt een geweldige service. Nu weer quantum break, halo (zelf geen fan :p), maar het beste van alles... Giana Sisters!!

Aan een ieder de tip om die game een kans te geven. En met een kans, bedoel ik een speelsessie van minimaal een uur om de controls even goed door te krijgen. :)
DIe zat toch al in Gold Mei 2017?..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-10 12:14

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Voor diegenen die nog op zoek zijn naar een vpn provider: Nordvpn.

Vorige week naar over gestapt en servers in Argentinië en Turkije al heb ik Turkije nog niet gebruikt. Argentinië wel en dat werkt prima. Alles ingesteld op een Ubnt edge router.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 13:16:

Werkt hier prima, mijn laptop is een i5 model uit 2012, wel verbonden via een Cat6e kabel op een 1 Gbit managed switch, met daar achter een Netgear R7800. Ik merk nauwelijks latency problemen qua steamen. Ik kan dus prima op deze manier gamen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CallmeGod
Zag dat Snake pass ook zou verschijnen op 1september ik zie hem namelijk niet staan de overige games wel.

Wou me zoon verassen met nieuwe spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Rossi46 in sommige games heb ik streaming issues bij het laden en/of videos maar niet bij het spelen.

Het lijkt (nadruk!!) dar het beter gaat als je IPv6 uitzet op het device waar je op streamt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

CallmeGod schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 19:36:
Zag dat Snake pass ook zou verschijnen op 1september ik zie hem namelijk niet staan de overige games wel.

Wou me zoon verassen met nieuwe spel.
SUper goed spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
uchiha tijntje schreef op zondag 2 september 2018 @ 08:32:
[...]

De game is zo goed dat het het geld waard is om te kopen :p. Wel verdraaid uitdagend trouwens :)
Niet geschikt voor een 6 jarige dus?

Acties:
  • +4 Henk 'm!
CallmeGod schreef op zondag 2 september 2018 @ 09:00:
[...]

Niet geschikt voor een 6 jarige dus?
Hmmm denk dat dat wel lastig is. Althans zeker de latere levels, maar on the other hand... ik speelde toen op die leeftijd ook Super Mario en dat was ook best lastig. :) De controls zijn misschien voor iemand die niet een standaard platformer is gewend juist wel makkelijker?

Wellicht kan @exactor it hier meer over zeggen. Zijn skills komen wat meer in de buurt van 6 jarigen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Gisteren voor het eerst Unravel gespeeld (dankzij de Game Pass aanbieding van €2 euro). Wat een prachtig vormgegeven spel! Ben al bij level 3, wordt soms best uitdagend al (voor mij dan :$).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Laatst online: 14:29
Die zit toch niet in de Game Pass Unravel of wel?Zit wel in EA Access.Maar is idd een leuke game,vond persoonlijk Unravel 2 minder leuk qua sfeer en gameplay.
draakhoofd schreef op zondag 2 september 2018 @ 09:07:
Gisteren voor het eerst Unravel gespeeld (dankzij de Game Pass aanbieding van €2 euro). Wat een prachtig vormgegeven spel! Ben al bij level 3, wordt soms best uitdagend al (voor mij dan :$).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-10 15:57

DoctorV64

Cosmopoliet

MRE-Inc schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 19:22:

Vorige week naar over gestapt en servers in Argentinië en Turkije al heb ik Turkije nog niet gebruikt. Argentinië wel en dat werkt prima. Alles ingesteld op een Ubnt edge router.
Argentinië heeft geen giftcards toch?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

MRE-Inc schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 19:22:

Thanks voor de tip. Nu 3 jaar afgesloten voor 3 dollar per maand (nog 1 dag geldig). Prima deal imo :Y

IPVanish had ik al 'gratis' bij mijn Eweka account, maar die is helaas geblocked in o.a Turkije.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
Notna schreef op zondag 2 september 2018 @ 10:48:
[...]

Thanks voor de tip. Nu 3 jaar afgesloten voor 3 dollar per maand (nog 1 dag geldig). Prima deal imo :Y

IPVanish had ik al 'gratis' bij mijn Eweka account, maar die is helaas geblocked in o.a Turkije.
Betaal je het volledige bedrag in 1 keer of gewoon die 3 dollar elke maand?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zondag 2 september 2018 @ 09:05:
[...]

Hmmm denk dat dat wel lastig is. Althans zeker de latere levels, maar on the other hand... ik speelde toen op die leeftijd ook Super Mario en dat was ook best lastig. :) De controls zijn misschien voor iemand die niet een standaard platformer is gewend juist wel makkelijker?

Wellicht kan @exactor it hier meer over zeggen. Zijn skills komen wat meer in de buurt van 6 jarigen :+
NIce!

Snake Pass is prima voor een 6-jarige. Hij zal het lastig hebben maar wel leuk vinden gok ik zo. OP 100% zetten zal het misschien niet worden, maar de levels doorkomen (met flink oefenen) wel.
Pagina: 1 ... 103 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.