Gisteren de eindbaas van Dead Cells verslagen! Was echt een super goede run met wel een hele goede build. Had ook bijna de clock tower boss verslagen zonder geraakt te worden. Helaas de laatste 2 seconden van het gevecht dom in een attack gesprongen om hem snel af te maken... Patience is key...
@
justifire vroeg nog waar ik het geduld vandaan haal, maar dat geduld was bijna.. Gelukkig weet ik nu dat de eindbaas ook gewoon redelijk goed te verslaan is als je een goede build hebt. Nu kan ik de run op hard gaan proberen. Wat ik tot nu toe merk is dat het niet heel veel moeilijker is omdat je zelf ook gewoon steeds beter wordt en je steeds makkelijker toegang kan krijgen tot ++ en S wapens. Helaas is het wel zo op hard dat je niet na elk level je HP en Flasks kunt vullen, maar na bijvoorbeeld 3 levels pas... Dus je kunt je gewoon geen domme foutjes permitteren.
Het duurt nog 2 volle weken tot Tomb Raider uit komt, dus heb mezelf voorgenomen om tot die tijd te proberen de game te completen...
EDIT:
Die witte Elite is wel mooi... Nu ik er idd over zit na te denken zou ik eigenlijk niet weten wat, afgezien van de afwerking van het rubber ofzo, verbeterd moet worden aan een versie 2.0.
[
Voor 8% gewijzigd door
uchiha tijntje op 30-08-2018 09:11
]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.