PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22:14
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox Game Pass
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Media Remote
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One S Vertical Stand
- Microsoft Xbox One S All-Digital Edition
- Microsoft One Digital TV-Tuner (Xbox One)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live Gold
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Gaming headsets
Die kreeg ik ook net in de bus. Omdat ik toch al Game Pass abo heb lopen en geen zin heb om het op te zeggen, en dan weer een maand gratis te doen en dan weer aan te melden of wat dan ook, bij deze de code: HHCGK-FRF4C-9FH44-M2J6Q-24PYZ Hij is al gebruikt door een anonieme tweaker..justifire schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 07:55:
Kreeg net dit in de bus, nice
Thank you for pre-ordering Shadow of the Tomb Raider! Before the game launches on September 14th, 2018, we are giving you a month of Xbox Game Pass so that you can catch up with Lara Croft in Rise of the Tomb Raider and over 100 other amazing games.
Graag een post wanneer je de code hebt gebruikt!
Verder nog wat Gamescom gameplay van Ashen: https://www.dualshockers....ay-footage-gamescom-2018/
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-08-2018 10:17 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
ik denk de grootste verrassing voor 2020G_Dragon schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 00:39:
[...]
Instant pre-order, wat een kwaliteit en groot voorbeeld voor veel gamedesigners. Die wereld gewoon wauw!
Naast red dead redemption 2 is dit toch de 2e grootste verassing van dit jaar
@uchiha tijntje ik had idd ook zo'n code gekregen..ik kom niet eens toe aan mijn gekochte games.. zit nog steeds te wachten op the bunker en nog een recentere van hun
[ Voor 19% gewijzigd door quorumz op 28-08-2018 09:45 ]
Grappig, maar meer ook niet.G_Dragon schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:10:
Wat vonden jullie van de gameplay van Cyberpunk 2077?
Snap de link niet van het enorm customizen van je character, om vervolgens 90% van de tijd firstperson te spelen, vind de insteek van verschillende manieren een missie voltooien ook best simpel, coop/online (of dat uberhaubt komt) ga je veel van die 'bullettime' momenten verliezen.
Settings an sich wel leuk, maar wordt er echt niet warm of koud van.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- quorumz
- Niet online
VPN werkt wel en vaak is Brazilie een 2e goedkope (daar zijn de kaartjes iets duurder dan de koers) bv The Division Ultimate Edition heb ik pre-ordered samen met Trials Fusion Gold Edition voor 100 euroDoctorV64 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:11:
[...]
Alleen zijn de turkse gift cards nergens meer te krijgen....
Hij is al gebruikt.uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:42:
[...]
Die kreeg ik ook net in de bus. Omdat ik toch al Game Pass abo heb lopen en geen zin heb om het op te zeggen, en dan weer een maand gratis te doen en dan weer aan te melden of wat dan ook, bij deze de code: HHCGK-FRF4C-9FH44-M2J6Q-24PYZ
Verder nog wat Gamescom gameplay van Ashen: https://www.dualshockers....ay-footage-gamescom-2018/
Werk dat nog met die kaartjes dan? ik dacht dat dat niet meer lukte. Dat je dan een CC uit dat land moest toevoegen. Heb Trials Rising Gold en Forza Horizon 4 ultimate gepreorderd. Is toch 140 euro. wat voor 88 euro zou kunnen in Brazilië.quorumz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:48:
[...]
VPN werkt wel en vaak is Brazilie een 2e goedkope (daar zijn de kaartjes iets duurder dan de koers) bv The Division Ultimate Edition heb ik pre-ordered samen met Trials Fusion Gold Edition voor 100 euro
Dit dacht ik dus ook, zie op verschillende sites dat CC nu verplicht is.JSchut schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:03:
[...]
Werk dat nog met die kaartjes dan? ik dacht dat dat niet meer lukte. Dat je dan een CC uit dat land moest toevoegen. Heb Trials Rising Gold en Forza Horizon 4 ultimate gepreorderd. Is toch 140 euro. wat voor 88 euro zou kunnen in Brazilië.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Oh serieus? Had gehoopt dat degene die hem heeft gebruikt nog even een dankjewel zou zeggen...
- quorumz
- Niet online
UPDATE 05/06/2018 :Skinnyice schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:16:
[...]
Dit dacht ik dus ook, zie op verschillende sites dat CC nu verplicht is.
Many users report that they cannot use their Microsoft balances (gift cards), even though they have credited their gift cards to their Microsoft accounts.
Indeed, after an update from Microsoft, to be able to use your balance you must add a credit card + address on the store in case.
Een Fake CC generator is dan vast niet voldoende zekerquorumz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:34:
[...]
UPDATE 05/06/2018 :
Many users report that they cannot use their Microsoft balances (gift cards), even though they have credited their gift cards to their Microsoft accounts.
Indeed, after an update from Microsoft, to be able to use your balance you must add a credit card + address on the store in case.
Ik heb sinds die update wel gebruik gemaakt van een fake creditcard generator en werkt tot op heden nog.Skinnyice schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:52:
[...]
Een Fake CC generator is dan vast niet voldoende zeker
- F1 2018 pre-order was 30 euro,
- Rdr 2 special edition was 50 euro..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Verwijderd
Wel een prima manier om een account ban te fixen!Skinnyice schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:52:
[...]
Een Fake CC generator is dan vast niet voldoende zeker
@uchiha tijntje gebruik de members tag voor codes. Dat houdt de site scrapers langer bezig waardoor de kans groter is dat een net persoon hem krijgt. Wel super lief van je.
Maar moet dat een CC van dat land zijn of kan je gewoon je nederlandse CC gebruiken. Long shot maar wie weetquorumz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 10:34:
[...]
UPDATE 05/06/2018 :
Zou toch leuk zijn om 2 games meer te pre-orderen voor het zelfde geld
[ Voor 6% gewijzigd door JSchut op 28-08-2018 11:06 ]
Aangezien er nog steeds geen aparte topic van is , hier de Launch Trailer van DRAGON BALL Xenoverse 2 - Extra Pack 3.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Hoe bedoel je?Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:03:
[...]
Wel een prima manier om een account ban te fixen!
@uchiha tijntje gebruik de members tag voor codes. Dat houdt de site scrapers langer bezig waardoor de kans groter is dat een net persoon hem krijgt. Wel super lief van je.
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-08-2018 11:21 ]
Hmm goed punt. Ga wel even verkennen naar m’n opties. Misschien is een 2e account aanmaken nog wat. Of een prepaid CC.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:03:
[...]
Wel een prima manier om een account ban te fixen!
Iemand bekend met deze site?
Goedkoper kan ik hem nog niet vinden.
- quorumz
- Niet online
zal vast ok zijn met die rating via https://www.budgetgaming.nl/xboxone/strange+brigade.htmlCallmeGod schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:17:
http://www.gameresource.n...ox-one.html?source=beslis
Iemand bekend met deze site?
Goedkoper kan ik hem nog niet vinden.
Ja zag ook de reviews , dus maar besteld prima prijs voor nieuwe game die vandaag is uitgekomen.quorumz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:21:
[...]
zal vast ok zijn met die rating via https://www.budgetgaming.nl/xboxone/strange+brigade.html
- quorumz
- Niet online
handig: https://www.microsoft.com...ru0iWxi1Ukg0IZ1TgX%3ALVE0 is tijdelijk 30 dagen gratisCallmeGod schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:25:
[...]
Ja zag ook de reviews , dus maar besteld prima prijs voor nieuwe game die vandaag is uitgekomen.
oh dat is nice, ik kan uit mijn 3 xboxen kiezen waar te installeren ipv hij dit "dom" alleen op mijn home xbox probeert..
[ Voor 6% gewijzigd door quorumz op 28-08-2018 12:32 ]
[...]
handig: https://www.microsoft.com...ru0iWxi1Ukg0IZ1TgX%3ALVE0 is tijdelijk 30 dagen gratis
Thnxs zeer handig!
Of ik. Ik dacht dat het om de 700 ging. Die heb ik namelijk. Van de 600 kan ik niks zeggen.G_Dragon schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 08:18:
[...]
Oh dan heb ik het fout, ik heb meerdere reviews op youtube/internet gekeken en daarin werd gezegd dat je de 600 niet kon gebruiken tijdens het opladen.
XBL: MRE Inc
Kan gebeuren, bevalt de headset een beetje goed?MRE-Inc schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:53:
[...]
Of ik. Ik dacht dat het om de 700 ging. Die heb ik namelijk. Van de 600 kan ik niks zeggen.
De verbinding valt nooit weg en je zit nooit zonder als hij leeg is
Bevalt prima. Al heb ik ook nog een Astro A50 liggen. Die is qua comfort vele malen beter maar niet draadloos. Bij de 700 heb ik toch altijd het gevoel dat ik een compleet andere headset op heb als ik bv even aan mijn oor gekrabt heb en daardoor de 700 verplaatst is geweest. Maar goed de prijs klasse is ook anders.G_Dragon schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:56:
[...]
Kan gebeuren, bevalt de headset een beetje goed?
De verbinding valt nooit weg en je zit nooit zonder als hij leeg is?
Staat trouwens een 700 op MP voor 82€. Had destijds een bod gedaan en gisteren pas overboden. Volgens mij kreeg ik nog een bericht van de verkoper dat ik hem voor 90€ mocht overnemen.
Heb het bericht gezien ja. Net afgelopen vrijdag Halo CE weereens uitgespeeld.Rivanov schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 02:29:
Halo: MCC update is er dan eindelijk. Een whopping 75GB. Lees het op Reddit. Ben op vakantie, dus zelf nog niet kunnen kijken.
https://www.halowaypoint.com/en-us/news/mcc-update
Ga nu Halo 2 maar even met 4K updates spelen
Over 75Gb gesproken, Halo 5 is alleen al +/- 100 Gb... Halo neemt je storage over haha.
haha die van 82 euro moet ik zijn geweest, heb vanmorgen op eentje geboden namelijk.MRE-Inc schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:03:
[...]
Bevalt prima. Al heb ik ook nog een Astro A50 liggen. Die is qua comfort vele malen beter maar niet draadloos. Bij de 700 heb ik toch altijd het gevoel dat ik een compleet andere headset op heb als ik bv even aan mijn oor gekrabt heb en daardoor de 700 verplaatst is geweest. Maar goed de prijs klasse is ook anders.
Staat trouwens een 700 op MP voor 82€. Had destijds een bod gedaan en gisteren pas overboden. Volgens mij kreeg ik nog een bericht van de verkoper dat ik hem voor 90€ mocht overnemen.
Hoeveel uur game je met de headset voordat die leeg is, want ik lees toch heel veel dat opladen tijdens het gamen niet werk. Maar hoor van jou andere verhalen en dat is alleen maar positief,
Ik zit te denken om de 600 te halen.
Ah dan snap ik waar de G voor staat 😉G_Dragon schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:09:
[...]
haha die van 82 euro moet ik zijn geweest, heb vanmorgen op eentje geboden namelijk.
Hoeveel uur game je met de headset voordat die leeg is, want ik lees toch heel veel dat opladen tijdens het gamen niet werk. Maar hoor van jou andere verhalen en dat is alleen maar positief,
Zal het zo eens testen door de 700 aan de USB kabel te hangen en te kijken of die dan nog werkt qua geluid en party chat.
Vind het wel heel toevallig , kleine wereld dan heMRE-Inc schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:16:
[...]
Ah dan snap ik waar de G voor staat 😉
Zal het zo eens testen door de 700 aan de USB kabel te hangen en te kijken of die dan nog werkt qua geluid en party chat.
Ah thanks als je zou willen?
Ik heb een prepaid credit card een paar jaar geleden gebruikt en een of andere pizzaria adres uit Delaware (US) dat lukte tot op heden nog goed heb het nu 2 maanden niet meer gebruikt die gift cards omdat de euro dollar koers niet echt interessant meer is.JSchut schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:06:
[...]
Maar moet dat een CC van dat land zijn of kan je gewoon je nederlandse CC gebruiken. Long shot maar wie weet
Zou toch leuk zijn om 2 games meer te pre-orderen voor het zelfde geld
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 16:40
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:42:
[...]
Die kreeg ik ook net in de bus. Omdat ik toch al Game Pass abo heb lopen en geen zin heb om het op te zeggen, en dan weer een maand gratis te doen en dan weer aan te melden of wat dan ook, bij deze de code: HHCGK-FRF4C-9FH44-M2J6Q-24PYZ Hij is al gebruikt door een anonieme tweaker..
Ashen !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- Martinspire
- Registratie: Januari 2003
- Laatst online: 27-10 01:09
Awesomeness
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox
- Consoles
- Game-accessoires
- Games
- Gamecontrollers
Met de kanttekening dat jij nog de oude generatie A50 hebt. De nieuwe is wel draadloos en ook gewoon op te laden tijdens het gamen.MRE-Inc schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:03:
[...]
Al heb ik ook nog een Astro A50 liggen. Die is qua comfort vele malen beter maar niet draadloos.
Vandaag mn console maar weer eens herstart want de store wilde niet meer laden
En ik blijf het vrij irritant vinden dat het heel lang duurt voordat ie klaar is met het zoeken naar game-updates. Dat lijkt met elke update steeds langer te duren. En ik moet zelf maar dingen gaan aanzetten om te updaten want anders duurt het vaak meer dan een dag voordat ie zelf eens automatisch gaat updaten.
En natuurlijk die Cortana popup nog die elke dag voorbij komt
[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 28-08-2018 16:47 ]
- quorumz
- Niet online

Als "verzamelaar" van Lego games wel.
Livelock is leuk (nooit uitgespeeld maar goed) zit coop in
[ Voor 20% gewijzigd door quorumz op 28-08-2018 17:12 ]
Opladen tijdens het gamen werkt prima met de 700.G_Dragon schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:18:
[...]
Vind het wel heel toevallig , kleine wereld dan he![]()
Ah thanks als je zou willen?
@Martinspire Is idd een 1st Gen. Maar die jij hebt is toch nog steeds met een bedraad basis station?
- Martinspire
- Registratie: Januari 2003
- Laatst online: 27-10 01:09
Awesomeness
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox
- Consoles
- Game-accessoires
- Games
- Gamecontrollers
Ja die zit gewoon met USB aangesloten. Maar bijkomend voordeel is dat ik er ook SPDIF of normale 3,5mm stekker in kan doen. Dus het doorlussen van Xbox naar PC Audio is voor mij niet zo'n probleem nu. Spotify, Youtube, Netflix e.d. kan allemaal prima tijdens het gamenMRE-Inc schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:19:
[...]
Opladen tijdens het gamen werkt prima met de 700.
@Martinspire Is idd een 1st Gen. Maar die jij hebt is toch nog steeds met een bedraad basis station?
Qua comfort en stevigheid gaat er in ieder geval (vrijwel) niets boven die Astro. Audio vind ik persoonlijk ook prima maar ik ben dan wel slechthorend en dus niet een autoriteit op dat gebied
Mijn oude Turtle Beach had al 3x kapot geweest denk ik, puur vanwege slijtage aan de ophangingspunten. En dan ben ik iemand die er nog vrij voorzichtig mee is. Nooit gooien, nooit raar uit elkaar trekken, etc.
[ Voor 27% gewijzigd door Martinspire op 28-08-2018 17:32 ]
Verwijderd
Ik kan niet in je portemonnee kijken maar 700 is echt veel beter dan 600. De 600 zit super brak op mijn hoofd en is het allemaal net niet qua comfort (plus ik krijg zweetoortjes er van) (het geluid is vrij goed maar ik wil hem na 30 minuten steeds van mijn kop halen.) De 700 is echt veel fijner.G_Dragon schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:09:
[...]
haha die van 82 euro moet ik zijn geweest, heb vanmorgen op eentje geboden namelijk.
Ah helemaal super ! Bedankt voor het uitzoekenMRE-Inc schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:19:
[...]
Opladen tijdens het gamen werkt prima met de 700.
Waarom wil je hem na 30 min van je hoofd halen, zitten ze niet zo onwijs goed dan? Ik heb momenteel een gevonden via marktplaats voor 86 euro, eerst morgen maar even kijken of er een showmodel in de mediamarkt ligt.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:29:
[...]
Ik kan niet in je portemonnee kijken maar 700 is echt veel beter dan 600. De 600 zit super brak op mijn hoofd en is het allemaal net niet qua comfort (plus ik krijg zweetoortjes er van) (het geluid is vrij goed maar ik wil hem na 30 minuten steeds van mijn kop halen.) De 700 is echt veel fijner.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Ik ben blij voor anderenquorumz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:11:
zijn we blij of niet?
[afbeelding]
Livelock is echt een onwijs leuke game, heb hem helaas al maar zou zeggen : Enjoy !!!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Me zoon van 6 vindt lego games het leukst en deze heeft die nog niet.justifire schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:53:
[...]
Ik ben blij voor anderen![]()
Livelock is echt een onwijs leuke game, heb hem helaas al maar zou zeggen : Enjoy !!!
Dus iemand die er blij van wordt.
Voor papa komt morgen Strange Brigade op de deurmat.
Verwijderd
Call of Duty: Modern Warfare 2 is coming to Xbox One Backward Compatibility today (and it is on sale this week):
Verwijderd
Zit te strak en op een rare manier op mijn hoofd. Plus de oortjes worden bij mij te warm.G_Dragon schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:53:
[...]
Ah helemaal super ! Bedankt voor het uitzoeken
[...]
Waarom wil je hem na 30 min van je hoofd halen, zitten ze niet zo onwijs goed dan? Ik heb momenteel een gevonden via marktplaats voor 86 euro, eerst morgen maar even kijken of er een showmodel in de mediamarkt ligt.
Dat hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn.
Ben er content mee.quorumz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:11:
zijn we blij of niet?
[afbeelding]
Lego games zijn leuk om te spelen vind ik zelf.
- quorumz
- Niet online
Me 2...heb ze bijna allemaal (en door backwards compatible en met gold ook weer steeds meer 360 titels die ik ook gespeeld heb).. nu de goede hoop dat de lego harry potter year 1 - 7 idd in november op de xbox uitbrengen..ondertussen in oktober eerst de super villainsTheNostra schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:17:
[...]
Ben er content mee.
Lego games zijn leuk om te spelen vind ik zelf.
Na wat op YouTube hebben gekeken kan dit wel alleen moet ik even een 3.5 jack splitter halen. Deze komt dus in onderkant van de xbox controller. Via aliexpress 0.68 cent alleen gaat dit wel even duren voordat die binnenkomt. Als iemand deze nog over heeft wil ik die wel overnemen :-)
Dient dus een 3.5 jack te zijn voor audio/microfoon.
https://www.allekabels.nl...KE-eUdiNBMMBoCp6AQAvD_BwE
Hoe vind je the Lego incredibles?quorumz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:40:
[...]
Me 2...heb ze bijna allemaal (en door backwards compatible en met gold ook weer steeds meer 360 titels die ik ook gespeeld heb).. nu de goede hoop dat de lego harry potter year 1 - 7 idd in november op de xbox uitbrengen..ondertussen in oktober eerst de super villains
Wil deze nog voor me zoon kopen.
(prijs alleen nog te duur).
Ik vind mijn huidige x one nogal lomp, luidruchtig en wat traag. Ik heb momenteel wel nog geen 4K tv, maar volgend jaar verhuis ik in principe en komt er wel een nieuwere tv. Momenteel nog een Panasonic G30.
Ik overweeg de stap naar de One X te zetten omdat ik zo mijn kosten wat spreid, maar ook omdat ik dan mijn Xbox One (oude lomper model) niet apart hoef te verkopen.
Is dit in mijn geval een te overwegen deal of wat denken jullie? Thx
Geen idee hoe GameMania tegenwoordig werkt maar mogelijk kan je een bundle (voor jou interessant) preorderen inclusief de 150 Euro inruil?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
- quorumz
- Niet online
Dat is eindelijk een lego spel waar veel makkelijk te halen is... wel een aanraderCallmeGod schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:17:
[...]
Hoe vind je the Lego incredibles?
Wil deze nog voor me zoon kopen.
(prijs alleen nog te duur).
Bedankt voor je reactie! Heb nu al veel reacties gehad en veel tips , iedereen bedankt daarvoor!Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:08:
[...]
Zit te strak en op een rare manier op mijn hoofd. Plus de oortjes worden bij mij te warm.
Dat hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn.
Mijn enige twijfel is nog of ik wel draadloos of gedraad wil vanwege als de draadloze leeg is je niks kan ondanks je hem kan opladen ondertussen.
Idd. Is denk meer een actie om van de oude one X en af te komen. Voordat de bundels komen die dezelfde prijs dragen.MAX3400 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:33:
@Matey als je er toch aan denkt; dan zou ik bijna even wachten (misschien) tot over een maandje ofzo. Er komen meerdere bundels met games uit voor de One X waaronder "One X + Horizon 4 + Motorsport 7" of "One X + Battlefield". Zie ook: https://www.gamespot.com/...-gamescom-2/1100-6461308/
Geen idee hoe GameMania tegenwoordig werkt maar mogelijk kan je een bundle (voor jou interessant) preorderen inclusief de 150 Euro inruil?
Bedankt voor je antwoord. Denk je dat ik binnen enkele maanden nog een 150€ kan krijgen voor zo'n oudere Xbox One?MAX3400 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:33:
@Matey als je er toch aan denkt; dan zou ik bijna even wachten (misschien) tot over een maandje ofzo. Er komen meerdere bundels met games uit voor de One X waaronder "One X + Horizon 4 + Motorsport 7" of "One X + Battlefield". Zie ook: https://www.gamespot.com/...-gamescom-2/1100-6461308/
Wat de gek ervoor geeft... Nee, die inschatting kan ik niet geven, helaas.Matey schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:56:
[...]
Bedankt voor je antwoord. Denk je dat ik binnen enkele maanden nog een 150€ kan krijgen voor zo'n oudere Xbox One?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
https://www.windowscentra...__twitter_impression=true
[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 28-08-2018 23:40 ]
Mooi dat die er in zit. Toch wel mijn meest gespeelde Call or Duty game.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:41:
majornelson
Call of Duty: Modern Warfare 2 is coming to Xbox One Backward Compatibility today (and it is on sale this week):
[afbeelding]
Benieuwd of ze deze nog de Xbox one x behandeling geven.
Ik heb vorig jaar met bf een nieuwe s met RL gekocht voor 160 ofzo. Je hebt uiteraard maar een idioot nodig...maar ik zou zelf wel het advies geven om voor die deal gaan. V&a is al wat minder erg, maar alleen al om MP gezeur te vermijden.MAX3400 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:58:
[...]
Wat de gek ervoor geeft... Nee, die inschatting kan ik niet geven, helaas.
Sterker nog, volgens mij krijg ik voor mijn s bijna 40 meer dan ik er voor betaald heb. Ik ga er zelf heel hard over nadenken!
10 second ninja DONE
- quorumz
- Niet online
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Heb nu wel redelijk wat cells verzameld zodat ik eigenlijk vrij snel toegang heb tot ++ wapens en met wat gold kan upgraden naar S wapens. Daarnaast bijna 10k gold als ik begin. Daarna ga ik voor de 4e health flask.
Vind het gewoon wel erg jammer dat je een klein uurtje bezig bent om uiteindelijk de kans te krijgen om de attacks van de eindbaas te leren. Dan vind ik Cuphead en de manier hoe zij het hebben gedaan toch wel een stuk leuker. Ik weet ook zeker dat als ik direct de boss fight kan beginnen ik ook binnen een uurtje de eindbaas kan verslaan zonder dood te gaan, want het is wel gewoon een kwestie van leren en trial en error. Maar je bent eerst dus een klein uur dezelfde levels en vijanden aan het spelen voordat je kunt leren en erroren
Mijn eind keuze lijstje waaruit ik nu mag gaan kiezen even met jullie delen
- Steelseries Arctis 3 of 5
- Logitech G231
- Turtle Beach Stealth 600/700
Allemaal goede headsets.G_Dragon schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 08:49:
Hier ben ik voor de laatste keer over headsets , kan me voorstellen dat jullie er nu wel gek van worden.
Mijn eind keuze lijstje waaruit ik nu mag gaan kiezen even met jullie delen
- Steelseries Arctis 3 of 5
- Logitech G231
- Turtle Beach Stealth 600/700
Zelf erg te spreken over de G231. Echter alleen als je die voor een leuke prijs kunt vinden.
Destijds kunnen kopen voor 25,- nieuw. Voor de huidige prijs, 49eu? wel wat prijzig.
Vrienden van mij hebben de Turtle Beach Stealth 600. zijn erg enthousiast en aan mijn kant zijn hun stemmen ook erg zuiver in de party chat.
Bedankt voor je reactie, ik ben misschien te voorzichtig voordat ik koop maar heb nu 2 keer de ervaring dat ik een headset kocht en ik de headset volume helemaal max moest doen voordat ik mensen een beetje goed kon verstaan in de party en daardoor hun zichzelf terug hoorde via mijn headset.wPlayNL schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:29:
[...]
Allemaal goede headsets.
Zelf erg te spreken over de G231. Echter alleen als je die voor een leuke prijs kunt vinden.
Destijds kunnen kopen voor 25,- nieuw. Voor de huidige prijs, 49eu? wel wat prijzig.
Vrienden van mij hebben de Turtle Beach Stealth 600. zijn erg enthousiast en aan mijn kant zijn hun stemmen ook erg zuiver in de party chat.
Elke reactie helpt me weer mee met het maken van een beslissing
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Wat ik fijn vind aan de 700 is dat hij een aparte geluidsregulator heeft voor ingame geluid en party chat. Dan kun je altijd lekker beetje spelen met het geluid zonder dat je in de menu's hoeft te kloten met het geluid. Maar kun je gewoon on the fly aanpassen.G_Dragon schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:33:
[...]
Bedankt voor je reactie, ik ben misschien te voorzichtig voordat ik koop maar heb nu 2 keer de ervaring dat ik een headset kocht en ik de headset volume helemaal max moest doen voordat ik mensen een beetje goed kon verstaan in de party en daardoor hun zichzelf terug hoorde via mijn headset.
Enige is dan dat je soms kan denken dat de partychat niet werkt, maar dan staat het geluid gewoon uit
[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-08-2018 09:37 ]
Natuurlijk ook bedankt voor je reactie, het fijne aan de 600/700 is dat ze draadloos zijn.uchiha tijntje schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:36:
[...]
Wat ik fijn vind aan de 700 is dat hij een aparte geluidsregulator heeft voor ingame geluid en party chat. Dan kun je altijd lekker beetje spelen met het geluid zonder dat je in de menu's hoeft te kloten met het geluid. Maar kun je gewoon on the fly aanpassen.
Enige is dan dat je soms kan denken dat de partychat niet werkt, maar dan staat het geluid gewoon uit@exactor it hoort mij dan het volgende zeggen.. Hallo... hallo? Hoor je mij... Hallo?
Alleen ben ik bang zonder headset te zitten wanneer ik deze hard nodig heb bijv.
Hoe hoog heb je chat volume staan op het dashboard?
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Geen idee... heb die settings nog nooit bekekenG_Dragon schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:55:
[...]
Natuurlijk ook bedankt voor je reactie, het fijne aan de 600/700 is dat ze draadloos zijn.
Alleen ben ik bang zonder headset te zitten wanneer ik deze hard nodig heb bijv.
Dat is al positief bericht hahauchiha tijntje schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 10:09:
[...]
Geen idee... heb die settings nog nooit bekeken
Verwijderd
Je kunt de stealths gebruiken tijdens opladen.G_Dragon schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:55:
[...]
Natuurlijk ook bedankt voor je reactie, het fijne aan de 600/700 is dat ze draadloos zijn.
Verwijderd
24,8 GB en ik ben klaar voor het avontuur.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Liep hier gister ook binnen.Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:18:
De Shadow of the Tomb Raider preload is er nu.
Nu nog even de 50 GB day-one-patch met X-enhancements en smullen maar
[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 29-08-2018 13:01 ]
Game komt toch pas over 2 weken uit?Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:18:
De Shadow of the Tomb Raider preload is er nu.
PSN ID Binloading_nl
Vaak kan je een game vlak voor release al downloaden. Alleen zal die pas speelbaar zijn op de dag van release.
Kan je gelijk beginnen.
Zo heb ik al een game die pas in december speelbaar is. Denk wel dat er vlak ervoor of op de dag zelf nog een patch overheen moet.
Nog nooit van een preload gehoord?
Dat is speciaal voor de mensen met een 56k modem.
[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 29-08-2018 14:06 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Actie alleen geldig op de Xbox One X & de Xbox One X met PlayerUknown's Battlegrounds.
Schaap360 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:40:
[...]
Idd. Is denk meer een actie om van de oude one X en af te komen. Voordat de bundels komen die dezelfde prijs dragen.
Verwijderd
Moet ik nog iets instellen op de X om gebruik te maken van de X-enhancements?justifire schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:38:
[...]
Nu nog even de 50 GB day-one-patch met X-enhancements en smullen maar
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Nee, regelt die supermachine allemaal automagischVerwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:04:
[...]
Moet ik nog iets instellen op de X om gebruik te maken van de X-enhancements?
Ben wel benieuwd of er hier ook tweakers zijn die SotTR gedownload hebben op de normale Xbox One die kunnen vertellen hoe groot het bestand daar op is ?
Weten we meteen of de X-enhancements al in die 24.8GB zitten of dat er daadwerkelijk nog een patch overheen komt voor de X-enhancements.
Begin nu wel erg te twijfelen. Heb geen 4k tv maar lijkt me toch wel fijn. Horizon 4 staat in de pre-order en die is dan volgens mij wel 60 fps op 1080?
uPnP stond kennelijk uit, daardoor ging het downloaden traag. Echter, nu staat UPnP zeker aan en het is weer enorm traag: schommelt heel strak tussen 1,47Mbps (echt precies dit getal, nooit hoger) en 1003 kbps. Echt heel raar. DMZ staat nu ook zelfs aan, maar dit maakt niets uit.
En de Network Statistics in het Network Menu geeft ook aan dat je NAT open is? Niet een dubieuze setting in je IP/DNS sectie staan (laat alles maar op automatic (dus middels je DHCP (router) server doen; scheelt weer een locatie om bij te houdendraakhoofd schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:43:
[...]
uPnP stond kennelijk uit, daardoor ging het downloaden traag. Echter, nu staat UPnP zeker aan en het is weer enorm traag: schommelt heel strak tussen 1,47Mbps (echt precies dit getal, nooit hoger) en 1003 kbps. Echt heel raar. DMZ staat nu ook zelfs aan, maar dit maakt niets uit.
Het is wel erg typisch. Op het moment van typen ben ik Far Cry 5 opnieuw aan het downloaden (was magisch van mijn schijf gegaan, terwijl alle DLC er nog wel op zit
Oren uit laten spuiten bij de dokter?G_Dragon schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:33:
[...]
Nee geintje. Headsets uitzoeken is ook lastig. De een zijn oren zijn de andere niet.
Hij geeft wel aan dat NAT open is, maar Multiplayer Verbinding zegt wel dat er iets niet goed is... DNS had ik op die van Google staan, maar staat nu ook weer op automatisch.Notna schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:48:
[...]
En de Network Statistics in het Network Menu geeft ook aan dat je NAT open is? Niet een dubieuze setting in je IP/DNS sectie staan (laat alles maar op automatic (dus middels je DHCP (router) server doen; scheelt weer een locatie om bij te houden)
Het is wel erg typisch. Op het moment van typen ben ik Far Cry 5 opnieuw aan het downloaden (was magisch van mijn schijf gegaan, terwijl alle DLC er nog wel op zit) en die download ik (semi strak) met 160 Mb/s op een 200 Mb/s lijn met eerder genoemde settings (XB Live poorten allemaal open, uPnP aan en DNS op 1.1.1.1 / 8.8.4.4 in de router zelf, middels gigabit Ethernet kabel verbonden)

Bijzonder. Andere dingen die je kan proberen:draakhoofd schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 16:19:
[...]
Hij geeft wel aan dat NAT open is, maar Multiplayer Verbinding zegt wel dat er iets niet goed is... DNS had ik op die van Google staan, maar staat nu ook weer op automatisch.
[afbeelding]
[afbeelding]
1. WiFi
2. Direct aansluiten op de modem
3. Nieuwe UTP kabel
4. Niet DMZ maar echt voor de poorrten gaan die open moeten (ik heb altijd ruzie met DMZ in mijn AC66U icm de Xbox One)
( ik zou beginnen met het pad van de minste weerstand: je settings in je router nog eens doorlopen / direct op je modem aansluiten)
Anders alle fowarding rules voor het static IP van je XBO even verwijderen en vanaf de grond af aan beginnen met openzetten. Desnoods wijs je een compleet nieuw static IP toe aan je XBO om zeker te weten dat je met een schone lei begint.
Thanks, ik ga ermee aan de slag. Ik heb nog een vrij oud Ziggo-modem (Technicolor), die vertrouw ik ook niet helemaal. Die wellicht eens laten omwisselen...Notna schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 16:38:
[...]
Bijzonder. Andere dingen die je kan proberen:
Oei, dus geen elite versie 2? Is deze gecanceld ofzo, hoor er zo weinig van?Bbfreak schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 16:06:
Xbox One X white + White Elite Controller...![]()
[afbeelding]
https://majornelson.com/2...white-for-the-first-time/
Ja; dat wil je zeker doen. Ik had ook hopen issues met dat ding en support van Ziggo wisselt ze heeeeel graag omdraakhoofd schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 16:56:
[...]
Thanks, ik ga ermee aan de slag. Ik heb nog een vrij oud Ziggo-modem (Technicolor), die vertrouw ik ook niet helemaal. Die wellicht eens laten omwisselen...
- quorumz
- Niet online
wat wil helpen is de xbox power knop lang ingedrukt houden + combi van je router resettendraakhoofd schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 16:19:
[...]
Hij geeft wel aan dat NAT open is, maar Multiplayer Verbinding zegt wel dat er iets niet goed is... DNS had ik op die van Google staan, maar staat nu ook weer op automatisch.
[afbeelding]
[afbeelding]
(was er op dat moment geen issue met live? https://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status)
Heb me er toch maar één besteld. Zijn nu wel uitverkocht in Game Mania, actie loopt nog tot 08/09, hoop op die manier dan toch nog €150 te krijgen voor m'n witte xdoos :-).MAX3400 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:58:
[...]
Wat de gek ervoor geeft... Nee, die inschatting kan ik niet geven, helaas.
Als ik zo wat naar de tweedehandsmarkt kijkt, zie ik dat er toch heel wat first gen X box'en verkocht worden voor <150 incluis games. Heb een zo wat now or never gevoel.
Verwijderd
Toen ik mijn xbox original bij de gamemania inleverde (release X) kreeg ik een tegoedbon voor 150. Die hoefde ik niet meteen in te leveren. Dus nu inleveren en bundels afwachten kan! (tenminste als je zo lang kunt wachten zonder xbox en als ze het nog steeds zo doen.)Matey schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:28:
[...]
Heb me er toch maar één besteld. Zijn nu wel uitverkocht in Game Mania, actie loopt nog tot 08/09, hoop op die manier dan toch nog €150 te krijgen voor m'n witte xdoos :-).
Als ik zo wat naar de tweedehandsmarkt kijkt, zie ik dat er toch heel wat first gen X box'en verkocht worden voor <150 incluis games. Heb een zo wat now or never gevoel.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Op de xbox al 'Clear Macadress' geprobeert ?draakhoofd schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:43:
[...]
Is hier om de zoveel tijd ook gezeik icm ziggo.
Even clear macadress en het spul loopt weer.
Not yet! Ga ik eens opzoeken. Edit: helaas geen verbetering.... Router reset heeft ook niet geholpen, ik denk dat ik mijn oplossing moet zoeken in een andere router...justifire schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:00:
[...]
Op de xbox al 'Clear Macadress' geprobeert ?
Is hier om de zoveel tijd ook gezeik icm ziggo.
Even clear macadress en het spul loopt weer.
Ik heb overigens hier ook twee Asus routers staan, maar na verhuizing zijn die niet weer in gebruik genomen. Ziggo-meneer heeft netjes een aansluitpunt gemaakt en daarna is snel een Ziggo-modem eraan gegaan. Mijn hele netwerk wordt wel weer aangelegd, maar helaas ben ik daar zelf niet zo bekwaam in dus het is even wachten op hulp.
[ Voor 10% gewijzigd door draakhoofd op 29-08-2018 22:07 ]
Was ook mijn gedachten. Als ze wel een witte introduceren nu is een versie 2 wat verder weg lijkt het...Swiss Recon schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 16:58:
[...]
Oei, dus geen elite versie 2? Is deze gecanceld ofzo, hoor er zo weinig van?
Aangezien fallout76 in november uitkomt zal de elite V2 controller niet meer voor dit jaar zijn, spijtig ik had hem verwacht deze winter ...Bbfreak schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:23:
[...]
Was ook mijn gedachten. Als ze wel een witte introduceren nu is een versie 2 wat verder weg lijkt het...
Als de geruchten waar zijn dat er reeds een nieuwe Xbox uitkomt in 2020 dan vind ik het vreemd dat ze zolang wachten met die nieuwe elite controller, of hij moet natuurlijk gecanceld zijn
Ik kan mij vaag de PS3 versie herinneren die ik had en hoewel ik toendertijd best onder de indruk was van de graphics (over de gameplay hoef ik het niet te hebben toch?) moet ik zeggen dat het nu wel echt snaarstrak eruit ziet op UHD
Ik verwacht eigenlijk dat als er inderdaad een nieuwe Xbox komt dat die gewoon dezelfde controllers blijft gebruiken (of misschien wel een nieuwe versie, maar zelfde protocol en dus compatibel). Dan maakt het wat dat betreft dus weinig uit wanneer de nieuwe elite komt.Swiss Recon schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:45:
[...]
Aangezien fallout76 in november uitkomt zal de elite V2 controller niet meer voor dit jaar zijn, spijtig ik had hem verwacht deze winter ...
Als de geruchten waar zijn dat er reeds een nieuwe Xbox uitkomt in 2020 dan vind ik het vreemd dat ze zolang wachten met die nieuwe elite controller, of hij moet natuurlijk gecanceld zijn
Zou wat zijn als ze de games voortaan allemaal compatibel willen houden maar je moet wel allemaal nieuwe controllers kopen
Gamertag: FinrazielNL
Ben ik even blij met mijn 2e zwarte uitvoering die ik voor 99 euro via Amazon (nieuw) heb kunnen kopen....Bbfreak schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:23:
[...]
Was ook mijn gedachten. Als ze wel een witte introduceren nu is een versie 2 wat verder weg lijkt het...
Waarom zou ik een witte willen hebben?
Je stelt de verkeerde vraag, op wat problemen die sommige mensen hebben met de zachte grips, wat is er mis met de Elite versie zoals hij nu is? Waarom dus een nieuwe versie als de oude nog mee kan?Swiss Recon schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:45:
[...]
Aangezien fallout76 in november uitkomt zal de elite V2 controller niet meer voor dit jaar zijn, spijtig ik had hem verwacht deze winter ...
[ Voor 46% gewijzigd door Bullet NL op 30-08-2018 00:01 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
[ Voor 98% gewijzigd door Bullet NL op 30-08-2018 00:01 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
DayZ (@DayZ) from @bohemiainteract is now available in Game Preview for Xbox One:
https://majornelson.com/2...w-available-for-xbox-one/
Ben hier ook over aan het twijfelen, maar 1,5 maand wachten op een nieuwe Xbox is lang, zelfs als je zoals ik nog 2 andere consoles en een game pc hebt staanVerwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:59:
[...]
Toen ik mijn xbox original bij de gamemania inleverde (release X) kreeg ik een tegoedbon voor 150. Die hoefde ik niet meteen in te leveren. Dus nu inleveren en bundels afwachten kan! (tenminste als je zo lang kunt wachten zonder xbox en als ze het nog steeds zo doen.)
Twijfel twijfel...
Gamertag: FinrazielNL
- quorumz
- Niet online
Apart, Strange Brigade staat er ook op.. ik geloof dat de resolutie 1440p is (hoger dan PS4Pro
@exactor it Het is een leuk coop spel met een ongelooflijke hoeveelheid puzzels. Je moet oppassen dat je niet te snel door loopt (paar x gebeurd) omdat het dan achter je dicht gaat en niet terug kan gaan. Qua moeilijkheidsgraad heeft het godzijdank niet de absurde frustratie als Army Zombi Trilogy. Met zijn 2en op default medium (zag ik pas later tijdens het spelen terug) is prima te doen.
Let op, het is heel erg wennen als je fast-paced shooter games speelt (1 kogel in mijn sniper geweer en steeds herladen kost wat tijd als je vijanden op een meter afstand om je heen staan..
Ik mis een kaart...hierdoor mis je dingen..(zullen pas binnen een paar dagen allemaal te vinden zijn). Ik heb geen idee of je de katten die je moet vinden per level allemaal opnieuw moet vinden.
Er is geen save slot systeem. gemis!!! (zoals sniper elite 4) Dus je moet een level gewoon opnieuw doen
Wat ik veel kwalijker vindt voor een co-op spel: Relics lijk je wel voor iedereen in het team te kunnen pakken maar de "stripboeken" uit een kist (en weet niet of dat random is) pak je persoonlijk op..maar als de 1 hem pakt is hij al weg....
Vergeet ook niet de opgepakte muntjes te gebruiken. (bij een kist betaal je 500 en komt er een random super wapen die je gebruikt tot hij leeg is en weer verdwijnt) Bij een nieuwe level begin je op 0 muntje.
Overall zou ik hem een 8 geven (1.5 level gespeeld)
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
40 euro voor een alpha die al 6 jaar in ontwikkeling is zonder enige vooruitgang..... no thanksVerwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 06:00:
Larry Hryb
DayZ (@DayZ) from @bohemiainteract is now available in Game Preview for Xbox One:
https://majornelson.com/2...w-available-for-xbox-one/
[afbeelding]
Dit is blijkbaar de vernieuwde versie van de eerdere, welke niet compatibel is.
Kwam er gisteren achter toen ik eindelijk eens de Festival of Magic game wilde opstarten en zag dit voorbij komen in de berichten feed.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Lastig, heel veel plezier aan beleefd op de pc(mod). De standalone preview gekocht en nooit meer aangeraakt. Vond het wel een geweldige ervaring maar inderdaad 40 euro, denk het niet. Maar wie weet denk ik er morgen weer heel anders over40 euro voor een alpha die al 6 jaar in ontwikkeling is zonder enige vooruitgang..... no thanks
Dit topic is gesloten.
![]()
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.