- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 27-10 16:40
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox One Media Remote
- Microsoft Xbox One S Vertical Stand
- Microsoft Xbox One S All-Digital Edition
- Microsoft One Digital TV-Tuner (Xbox One)
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox Live Gold
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox Game Pass
- Capturecards
- Consoles
Verwijderd
Dit is met afstand het saaiste filmpje ooit gemaakt.justifire schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 19:34:
@uchiha tijntje Grote zwaarden, korte rokjes, what not to like ?
Zie trouwens dat ik hem dit weekend al volledig uit moet spelen :
[video]
Edit: Oxenfree opgestart. Maar nee. Ik vond het er wel charmant uitzien maar ik ga niet naar tienerdrama kijken met een hoofdpersoon die elke zin uitspreekt alsof ze en verveeld is en een vraag stelt. Wat een bagger.
Plus er zitten helemaal geen monsters in
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2018 20:43 ]
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 03:05
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Alles is baggerVerwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 19:41:
[...]
Dit is met afstand het saaiste filmpje ooit gemaakt.
Edit: Oxenfree opgestart. Maar nee. Ik vond het er wel charmant uitzien maar ik ga niet naar tienerdrama kijken met een hoofdpersoon die elke zin uitspreekt alsof ze en verveeld is en een vraag stelt. Wat een bagger.
Plus er zitten helemaal geen monsters in
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Division 2 lijkt me enigszins te doen, zeker als je met een vertrouwd fire-team op pad zou gaan. Maar als er single-player games zijn, hoor ik het ook graag.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Aan deze games is helaas een gebrek. Ghost Recon Wildlands komt in de buurt maar het is zo makkelijk km guns blazing uit te spelen dat tactiek snel het raam uit kan.MAX3400 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 20:50:
Iemand nog een idee of er een tactical shooter gaat komen in 2019? Bij voorkeur dezelfde "snelheid" als de eerste G.R.A.W. games, bij voorkeur geen PvP-achtige taferelen.
Division 2 lijkt me enigszins te doen, zeker als je met een vertrouwd fire-team op pad zou gaan. Maar als er single-player games zijn, hoor ik het ook graag.
Operation Flashpoint is wel tof als je die gemist hebt.
Voor de rest zou Sniper Elite of Gears kunnen maar dat is meer Stealth SP/gorey fast paced Dan tactisch PvE.
Ik heb geen releases van PvE tactische shooters in de moderne tijd met realistische gameplay gezien helaas.
Dus...
Dank in ieder geval; Sniper Elite zat ik nog even aan te denken maar weet niet of me dat lang genoeg boeit.
Deze goedkoop in seal kunnen kopen voor 13 euro en nu op 35 % van spel.
Het verhaal is goed gedaan en de actie scènes ook, maar de slowmotion options wordt nu mate ik verder in het spel ben de hoofdlijn. Continue aan het denken welke knopen ik nu moet gebruiken om bepaalde actie te verrichten. Mwa weet niet als ik dit spel uit ga spelen.
Doom trouwens ook veel in herhaling.
Nu aantal levels verder en elke level is het weer zoeken geblazen waar ik naar toe moet. Terwijl ik de actie met de monsters weer goed vind.
Ik weet het ben kritisch, maar het gaat snel vervelen en dan zet ik de xbox weer uit en ga ik weer netflixen.
Strange Brigade is volgende spel wat ik ga kopen hoop dat ik daar meer belangstelling voor heb.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Ik vond QB echt wel een heel tof spel. Ook de integratie met een “tv serie” vond ik leuk gedaan. Daarnaast vond ik het spelen met de powers erg cool en zag het er geweldig uit. Ben sowieso wel een remedie fanCallmeGod schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:38:
Wat vinden jullie van quantum break ?
Het verhaal is goed gedaan en de actie scènes ook, maar de slowmotion options wordt nu mate ik verder in het spel ben de hoofdlijn. Continue aan het denken welke knopen ik nu moet gebruiken om bepaalde actie te verrichten. Mwa weet niet als ik dit spel uit ga spelen.
Nu aantal levels verder en elke level is het weer zoeken geblazen waar ik naar toe moet. Terwijl ik de actie met de monsters weer goed vind.
Ik weet het ben kritisch, maar het gaat snel vervelen en dan zet ik de xbox weer uit en ga ik weer netflixen.
Strange Brigade is volgende spel wat ik ga kopen hoop dat ik daar meer belangstelling voor heb.
Verwijderd
In QB vond ik de quick time events super suf en de powers niet echt interessant. Max Payne 1 en 2 deden dat zo veel beter. Maar het verhaal intrigeerde me wel (en dat is vrij zeldzaam). Maar goed, als het verhaal je niet pakt en de gameplay ook niet dan weet ik wel wat ik zou doen.CallmeGod schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:38:
Doom. Niets dan lof van mijn kant. De shootouts waarin je moet aanvallen om te blijven leven met afwisselende brute wapens en een briljante opzwepende soundtrack zijn wat mij betreft niet overtroffen. Dat gezoek tussendoor vond ik best fijn om even op adem te komen.
[ Voor 8% gewijzigd door Origins op 25-08-2018 09:31 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Terwijl dit in Nier het meest spectaculaire moment van het spel isVerwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 19:41:
[...]
Dit is met afstand het saaiste filmpje ooit gemaakt.
Raar volkje die gamers...
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Heb QB zelfs twee keer gespeeld omdat ik het verhaal niet helemaal vast had op momenten. Maar snap wel dat je soms moet zoeken naar de juiste knop, maar dat went wel. Vond het wel echt een toffe game die mij zeker gegrepen heeft.CallmeGod schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 22:38:
Doom vond ik ook top, het zoeken was goed om even bij te komen want de adrenaline spuit er met momenten uit.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Eens per 3 maanden ofzo krijg ik zin in een post-apocalyptisch sfeertje en denk ik 'laat ik The Division weer eens spelen!' om vervolgens binnen 30 minuten mij weer te realiseren dat het echt een extreem kut spel is waarbij het PvP gedeelte gewoon een put is voor droeftoetersOrigins schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 09:27:
Zijn er hier nog mensen die The Division zo nu en dan doen?
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
Niet echt mee eens, wat je bij elk spel krijgt...is als er goede gear is mensen dat gebruiken..of dat nu pve of pvp (in dit geval dark zone wat je denk ik bedoeld).. maar ubisoft bekijkt dat vaak genoeg (in laatste update 1.83 is bv striker classified nerfed in pvp only..) Het is ook heeeel wat minder erg dan destiny met de random drops, ik doe 20x raid en krijg nog niet die hammer...bv)Notna schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 10:10:
[...]
Eens per 3 maanden ofzo krijg ik zin in een post-apocalyptisch sfeertje en denk ik 'laat ik The Division weer eens spelen!' om vervolgens binnen 30 minuten mij weer te realiseren dat het echt een extreem kut spel is waarbij het PvP gedeelte gewoon een put is voor droeftoeters
Daarnaast zijn er hele goede diverse global events, leuke manieren om wel degelijk specifieke classified gear te krijgen...
En daar bovenop leuke commendations... (en minder leuke tot aan onhaalbare zoals incursions niet dood gaan zonder healen etc)
laten we ook de dlc niet vergeten waar vooral the underground goed gedaan is...random gegenereerde levels zoals in warframe, diverse type missies (5 geloof ik) en verschillende moeilijkheidsgradaties..
Survival moet je leuk vinden...is ook zeker niet makkelijk maar kan je zeker ala the thing een eenzaam gevoel in de winter geven met alle gevaren om je heen..
Ik zou vooral zeggen...probeer het weer eens...want the division is al heel lang een top spel...(en vooral met een goed team lopen
ik speel het vaak genoeg, ben nu met name de shields aan het halen (degene die er zijn heb ik) en af en toe commendations... (dat laat tenminste het nivo van de spelers zien...iedereen kan 291 worden met zijn gear... (heb 6 gears sets op 291 en ik nog nog 1 alfabridge classified en dan heb ik zowieso alle gear op classified)Origins schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 09:27:
Top om je enthousiasme over The Division te zien, ik ben nog niet zo gek lang bezig met endgame een schamele 282 ben ik op dit moment, maar ik vind dat Ubisoft echt veel tofs toegevoegd heeft wat de game alleen maar goed heeft gedaan.quorumz schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 12:07:
[...]
Niet echt mee eens, wat je bij elk spel krijgt...is als er goede gear is mensen dat gebruiken..of dat nu pve of pvp (in dit geval dark zone wat je denk ik bedoeld).. maar ubisoft bekijkt dat vaak genoeg (in laatste update 1.83 is bv striker classified nerfed in pvp only..) Het is ook heeeel wat minder erg dan destiny met de random drops, ik doe 20x raid en krijg nog niet die hammer...bv)
Daarnaast zijn er hele goede diverse global events, leuke manieren om wel degelijk specifieke classified gear te krijgen...
En daar bovenop leuke commendations... (en minder leuke tot aan onhaalbare zoals incursions niet dood gaan zonder healen etc)
laten we ook de dlc niet vergeten waar vooral the underground goed gedaan is...random gegenereerde levels zoals in warframe, diverse type missies (5 geloof ik) en verschillende moeilijkheidsgradaties..
Survival moet je leuk vinden...is ook zeker niet makkelijk maar kan je zeker ala the thing een eenzaam gevoel in de winter geven met alle gevaren om je heen..
Ik zou vooral zeggen...probeer het weer eens...want the division is al heel lang een top spel...(en vooral met een goed team lopen)
[...]
ik speel het vaak genoeg, ben nu met name de shields aan het halen (degene die er zijn heb ik) en af en toe commendations... (dat laat tenminste het nivo van de spelers zien...iedereen kan 291 worden met zijn gear... (heb 6 gears sets op 291 en ik nog nog 1 alfabridge classified en dan heb ik zowieso alle gear op classified)
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Echt zo'n game die je af en toe een keer tussendoor opstart om na de eerste death gelijk weer af te sluiten
Zit nu in mijn lijstje te kijken van games, maar ben wel weer toe aan een nieuwe adventure game, dus ook blij dat Shadow of The Tomb Raider binnen 3 weken uit komt
Doom heb ik de MP helemaal klaar. 8x prestige gedaan
De komende maanden zijn echt bizar (hieronder games die ik wil halen, ik zal er dus wel een paar missen zoals AC Odessey, maar dat zegt al genoeg over de komende maanden):
September
-Shadow of the Tomb Raider
-Life is Strange 2
Oktober
Battlefield V
Forza Horizon 4
Red Dead Redemption 2
November
Spyro the ignited trilogy
Januari
Kingdom hearts
Februari
Metro Exodus
Maart
Sekiro Shadows die twice
[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-08-2018 13:43 ]
Verwijderd
Dead Cells is inderdaad erg fijn! Zo ver als jij bent gekomen, dat red ik nog niet. Maar het toffe is dat je steeds iets verder komt. Erg vet :D!uchiha tijntje schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 13:35:
Grrrr, bijna Dead Cells voor de 1e keer uitgespeeld. Eindbaas had nog iets van 3% health over ofzo. Mijn damage output was gewoon net niet goed genoeg.Ik moet eigenlijk gaan voor de laatste health potion. Dan had ik hem op zich wel redelijk in de pocket...
Echt zo'n game die je af en toe een keer tussendoor opstart om na de eerste death gelijk weer af te sluiten
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Nog een poging gewaagd, maar ik doe echt te weinig damage tegen de eindbaas. Ik zie in sommige YouTube video’s dat die healthbar echt compleet leegloopt door een goede combinatie van traps. Maar dat is me helaas nog niet goed gelukt.Peter_Aragorn schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 17:52:
[...]
Dead Cells is inderdaad erg fijn! Zo ver als jij bent gekomen, dat red ik nog niet. Maar het toffe is dat je steeds iets verder komt. Erg vet :D!
Komt vanzelf wel gok ik.uchiha tijntje schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 21:55:
[...]
Nog een poging gewaagd, maar ik doe echt te weinig damage tegen de eindbaas. Ik zie in sommige YouTube video’s dat die healthbar echt compleet leegloopt door een goede combinatie van traps. Maar dat is me helaas nog niet goed gelukt.
Ikzelf kom nog niet verder dan de tweede baas, die klokgast. Maar ook daar boek ik progressie :)!
Verwijderd
Niet alles. Vandaag begonnen aan Graveyard keeper. Ingewikkeld tot en met maar zeer zen (behalve de ezel, dat is een overhaaste mafkees). Ben nu eigenaar van een goed bijgehouden perkje met alleen maar eerste klasse lijken erin. Het spel ziet er niet uit maar het is best fijn om te spelen (muv eerder genoemde opgefokte ezel).
Edit: Potverdikkie ezel mokmt niet meer. Ik heb geld nodig rot ezel! (leuk spel dit
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2018 23:38 ]
Net begonnen, en wat ben ik hier slecht in. In m’n eentje niet te doen, kan wel wat hulp gebruiken ...Origins schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 09:27:
XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL
Dat had ik ook!Kalkie schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 01:20:
[...]
Net begonnen, en wat ben ik hier slecht in. In m’n eentje niet te doen, kan wel wat hulp gebruiken ...
- quorumz
- Niet online
Net als met warframe, bij een missie een team joinen, level spelen en weer verlaten...helpt heel veel (let op dit spel doet aan difficulty upscaling...waardoor het soms in je 1tje makkeljker kan zijn met de goede gear)Kalkie schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 01:20:
[...]
Net begonnen, en wat ben ik hier slecht in. In m’n eentje niet te doen, kan wel wat hulp gebruiken ...
Difficult upscaling vind ik over het algemeen jammer. Het hoort makkelijker te zijn met een groep.quorumz schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 09:04:
[...]
Net als met warframe, bij een missie een team joinen, level spelen en weer verlaten...helpt heel veel (let op dit spel doet aan difficulty upscaling...waardoor het soms in je 1tje makkeljker kan zijn met de goede gear)
Zelfde dat in sommige spellen tegenstanders mee levelen met jou level. Compleet onzin vind ik dat. Op die manier word het vaak een groot grind festijn.
Soms is het gewoon leuk of handig of zelfs nodig om een paar levels terug even snel door heen te gaan en dat gaat dan niet op die manier.
Want een level 1 monster in het begin is dan opeens ook level 50.
Heb al een paar keer meemaakt dat op die manier bepaalde achievements compleet ondoenbaar worden. En het makkelijker is om opnieuw te beginnen.
- quorumz
- Niet online
Het probleem is dat je met 4 man aan het "vechten" bent wie de kill mag. Wordt te makkelijk dan voor iedereen. Geloof me dat is echt niet leuk. Ik heb de laatste 100 underground missies op worldrank 1 of gedaan met normal alleen voir de commendation. Maar dan is de uitdaging weg... die wil je toch wel hebbenTheNostra schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 09:26:
[...]
Difficult upscaling vind ik over het algemeen jammer. Het hoort makkelijker te zijn met een groep.
Zelfde dat in sommige spellen tegenstanders mee levelen met jou level. Compleet onzin vind ik dat. Op die manier word het vaak een groot grind festijn.
Soms is het gewoon leuk of handig of zelfs nodig om een paar levels terug even snel door heen te gaan en dat gaat dan niet op die manier.
Want een level 1 monster in het begin is dan opeens ook level 50.
Heb al een paar keer meemaakt dat op die manier bepaalde achievements compleet ondoenbaar worden. En het makkelijker is om opnieuw te beginnen.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Ja ik zat net te denken om hem weer op te pakken ivm division 2.Origins schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 09:27:
Heb hem een tijdje gespeeld. Heb alleen de base game en ben niet echt hoog level. Ik speelde de game meer om de setting en het verhaal.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Als er een game is waar je geen vastlopers wil is het wel een spel zonder checkpoints...
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
En toch... als ik halverwege een run de xbox uit gooi, ga ik de volgende keer netjes op dat punt verder.uchiha tijntje schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 20:54:
Pffff, heb eigenlijk nooit een vastloper met de X en nu net in super goede run in Dead Cells met een set aan geupgrade wapens en traps waardoor ik de eindbaas volgens mij easy had kunnen verslaan loopt die vast in de clocktower level.
Als er een game is waar je geen vastlopers wil is het wel een spel zonder checkpoints...
Lijkt of het spel constant saves maakt om zulke fouten te ondervangen
Uit? Of in slaapstand? Want dan is het voor de game niet anders als dat je even op het dashboard gestaan hebt volgens mij, daar hoeven ze niet voor te saven.justifire schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 23:27:
[...]
En toch... als ik halverwege een run de xbox uit gooi, ga ik de volgende keer netjes op dat punt verder.
Gamertag: FinrazielNL
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Hmmm dat heb ik niet geprobeerd... vanavond eens kijken! Zou erg fijn zijn!justifire schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 23:27:
[...]
En toch... als ik halverwege een run de xbox uit gooi, ga ik de volgende keer netjes op dat punt verder.
Ik was gisteren ook te chagrijnig dat ik er niet bij na had gedacht dat de game idd een continue knop optie heeft.
[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-08-2018 07:28 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Volledig uit.Finraziel schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 23:36:
[...]
Uit? Of in slaapstand? Want dan is het voor de game niet anders als dat je even op het dashboard gestaan hebt volgens mij, daar hoeven ze niet voor te saven.
Of naar een ander spel spring.
Slaapstand gebruik ik al jaren niet meer, verlies dan telkens mijn verbinding met de router of spellen willen niet starten.
Ben dus overgeschakeld naar volledig uit.
Druk nu op twee knoppen voor het opstarten : de xbox en het koffieapparaat, werkt perfect !
Beide lijken mij goede headsets, alleen twijfel over de merken en bedraag/draadloos..
- Logitech G231 Prodigy
- Turtle Beach Stealth 600
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
https://nl.pepper.com/aan...drive-xbox-one-4-tb-75723
Directe link:
https://www.amazon.de/Sea...Festplatte/dp/B01BV13S7S/
4 TB voor 99 euro
'Specs':
https://www.seagate.com/w...876-2-1705-EMEA-nl_NL.pdf
Note: het kán wel een refurb zijn; de specificaties van Amazon zijn altijd wat warrig en er staat:
Opnieuw gecertificeerd door Seagate.
[ Voor 30% gewijzigd door Notna op 27-08-2018 09:00 ]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Zelf heb ik de Turtle Beach 700. Volgens mij dezelfde als de 600 maar extra bluetooth optie voor apparaten anders dan de Xbox (correct me if i'm wrong). Vind hem prettig zitten en voor het geld echt een prima headset. Volgens mij hebben best wel wat mede tweakers de 600/700 gekocht eerder dit jaar.G_Dragon schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 08:24:
In mijn zoektocht naar een headset twijfel ik tussen de :
Beide lijken mij goede headsets, alleen twijfel over de merken en bedraag/draadloos..
- Logitech G231 Prodigy
- Turtle Beach Stealth 600
Bedankt voor je reactie, klopt helemaal wat je zegt over de extra opties vergeleken met de 700uchiha tijntje schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:26:
[...]
Zelf heb ik de Turtle Beach 700. Volgens mij dezelfde als de 600 maar extra bluetooth optie voor apparaten anders dan de Xbox (correct me if i'm wrong). Vind hem prettig zitten en voor het geld echt een prima headset. Volgens mij hebben best wel wat mede tweakers de 600/700 gekocht eerder dit jaar.
Ik zit een beetje in over draadloos want je kan hem niet opladen en gebruiken als de accu leeg is, hoe doe jij dat als ik vragen mag?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Opladen als ik hem niet gebruikG_Dragon schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:28:
[...]
Bedankt voor je reactie, klopt helemaal wat je zegt over de extra opties vergeleken met de 700.
Ik zit een beetje in over draadloos want je kan hem niet opladen en gebruiken als de accu leeg is, hoe doe jij dat als ik vragen mag?
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-08-2018 09:35 ]
Precies zoals ik het ook zou doen inderdaad, gewoon aan de lader wanneer hij niet word gebruikt.uchiha tijntje schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:33:
[...]
Opladen als ik hem niet gebruikHij gaat volgens mij prima een uurtje of 8 mee (misschien wel meer, maar heb geen idee, want zo intensief gebruik ik hem niet. Sowieso niet dagelijks (alleen als mijn vriendin uitslaapt of vroeg te bed gaat
). Dus als ik hem heb gebruikt leg ik hem gewoon naast mijn X en koppel ik hem aan de usb kabel.
Soms heb ik wel dagen ( weekend ) dat ik meer dan 8 uur game, maar de accu is rond de 14 uur.
Als ik u goed begrijp zegt u ga voor de Turtle Beach en niet voor de Logitech?
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Haha, dat is gevaarlijk want ik heb de Logitech niet gehadG_Dragon schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:35:
[...]
Precies zoals ik het ook zou doen inderdaad, gewoon aan de lader wanneer hij niet word gebruikt.
Soms heb ik wel dagen ( weekend ) dat ik meer dan 8 uur game, maar de accu is rond de 14 uur.
Als ik u goed begrijp zegt u ga voor de Turtle Beach en niet voor de Logitech?
Zou eerder voor een externe SSD schijf gaan daar dat vele malen sneller gaat. Ja, het is wat duurder, maar de snelheidwinst is met sommige spellen zeker een meerwaarde.Notna schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 08:55:
Voor wie er nog zoekt naar een externe schijf voor de XBO:
https://nl.pepper.com/aan...drive-xbox-one-4-tb-75723
Directe link:
https://www.amazon.de/Sea...Festplatte/dp/B01BV13S7S/
4 TB voor 99 euro
'Specs':
https://www.seagate.com/w...876-2-1705-EMEA-nl_NL.pdf
Note: het kán wel een refurb zijn; de specificaties van Amazon zijn altijd wat warrig en er staat:
[...]
BF1 en the Witcher 3 beide enorme snelheidswinst qua laadtijden. Zeker met BF1 ben ik meestal wel als (een van de) eerste in een match
Haha dan gaan we niet gevaarlijk doenuchiha tijntje schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:36:
[...]
Haha, dat is gevaarlijk want ik heb de Logitech niet gehad. Wellicht kan nog 1 extra tweaker zijn ervaringen geven
Klopt idd wat betreft de verschillen.uchiha tijntje schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:26:
[...]
Zelf heb ik de Turtle Beach 700. Volgens mij dezelfde als de 600 maar extra bluetooth optie voor apparaten anders dan de Xbox (correct me if i'm wrong). Vind hem prettig zitten en voor het geld echt een prima headset. Volgens mij hebben best wel wat mede tweakers de 600/700 gekocht eerder dit jaar.
De 700 kan je ook aan andere machine dan een xbox hangen, de 600 niet.
Puur een persoonlijke keuze wat je zoekt, beide hebben dezelfde kwaliteit en comfort (welke overigens goed te doen is voor brildragers).
Denk niet dat de meeste voor die paar seconden snelheid zoveel geld voor een SSD neer gaan leggen.Reefun schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:39:
[...]
Zou eerder voor een externe SSD schijf gaan daar dat vele malen sneller gaat. Ja, het is wat duurder, maar de snelheidwinst is met sommige spellen zeker een meerwaarde.
BF1 en the Witcher 3 beide enorme snelheidswinst qua laadtijden. Zeker met BF1 ben ik meestal wel als (een van de) eerste in een match
Puur opslag extra 2/3/4 TB wel noodzakelijk als je meerdere games in je bibliotheek wilt hebben.
Een SSD van 2TB of meer is gewoon veel te duur .
Nog meer mensen die een uitnodiging hebben gehad?
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ik heb de uitnodiging ook gehad. Ook pas vanavond tijd. Meestal lopen dit soort dingen wel voor een week hoor. Als zal wel van tijd tot tijd de server down zijn. Maar nooit voor hele dagen.JSchut schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 10:35:
Vandaag is de Trials Rising Technical Test. Helaas vandaag tot 20:00 aan het werk. Maar ga er vanuit dat ik daarna nog wel even kan spelen. Enige wat ze aangeven is dat het vandaag om 12:00 begint. Geen idee hoe lang dit soort tests altijd duren. Normaal zou ik ook nooit voor 19:00/19:30 tijd hebben.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Ik heb gisteren een minuutje of 10 gameplay gezien. Zag in dat stukje dat gold het beste was wat je kon halen... Zijn ze eindelijk af van de platinum medal?!JSchut schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 10:35:
Vandaag is de Trials Rising Technical Test. Helaas vandaag tot 20:00 aan het werk. Maar ga er vanuit dat ik daarna nog wel even kan spelen. Enige wat ze aangeven is dat het vandaag om 12:00 begint. Geen idee hoe lang dit soort tests altijd duren. Normaal zou ik ook nooit voor 19:00/19:30 tijd hebben.
Ik ben benieuwd naar je ervaringen!
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-08-2018 10:55 ]
Het gaat ook niet om een paar seconden hoor? Zie bijvoorbeeld de test resultaten hieronder ;CallmeGod schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 10:33:
[...]
Denk niet dat de meeste voor die paar seconden snelheid zoveel geld voor een SSD neer gaan leggen.
Puur opslag extra 2/3/4 TB wel noodzakelijk als je meerdere games in je bibliotheek wilt hebben.
Een SSD van 2TB of meer is gewoon veel te duur .
https://www.eurogamer.net...your-xbox-one-with-an-ssd
Een oude link maar nog steeds relevant. Ja, De standaard schijf @ XB1X is van zichzelf al íets sneller. Maar dan nog is een SSD wel degelijk een enorme meerwaarde. Waarbij je eerst ruim 1,5 minuut aan het wachten bent voordat het is ingeladen is het nu binnen 30 seconden gepiept.
Ik heb ook "maar" een 256GB SSD aan mijn XB1 hangen. Daar zet ik dan de "zware" spellen op (Witcher, Battlefield/front, Fallout etc). De "kleinere" spellen gewoon op de interne schijf. Daarnaast heb ik 500/500 internet dus mocht ik echt per se een ander spel willen installeren/downloaden dan is dat zo gedaan.
Dus ja. Kijk, Uiteindelijk moet iedereen zelf de afweging maken. Wil ik meer ruimte of juist sneller kunnen laden? En vervolgens op basis daarvan zelf de keuze maken wat belangrijker is. Enige wat ik wil aangeven is dat een SSD (in mijn geval dan) wel degelijk een meerwaarde heeft t.o.v. een standaard HDD. Geef mij maar liever snellere laadtijden dan grotere capaciteit. Zeker in het geval van MP games vind ik dat een meerwaarde.
Enige grote nadeel met bijv. Battlefield 1 is dat je dan wel als eerste ingeladen bent, je moet alsnog wachten op de rest voordat een potje begint
Verwijderd
De 700 heeft leren oordoppen, de 600 zacht plastic. Ook is de band anders. Ook heeft de 700 active noise cancelling naast Bluetooth.PepieNL schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:46:
[...]
Klopt idd wat betreft de verschillen.
De 700 kan je ook aan andere machine dan een xbox hangen, de 600 niet.
Puur een persoonlijke keuze wat je zoekt, beide hebben dezelfde kwaliteit en comfort (welke overigens goed te doen is voor brildragers).
- quorumz
- Niet online
wat ziet het er toch weer waanzinnig mooi uit: (erg interessante serie waar ze steeds wat vertellen over dit deel)
Nee hoor , we stoppen met de discussie interne HDD / Ssd.quorumz schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:39:
oh...we hebben het weer over externe hdd's en ssd's...
wat ziet het er toch weer waanzinnig mooi uit: (erg interessante serie waar ze steeds wat vertellen over dit deel)
[video]
We weten alle dat Ssd sneller is met laden en per spel is dat verschillend nu nog je eigen keuze maken snelheid vs opslag.
Ben geen fan van de reeks maar damn ziet er inderdaad mooi uit.
Het level design spreekt mij meer aan dan met Origins. Dat werd op geen gegeven moment toch wel een enorme zandvlakte, ondanks dat er wat oases tussen zaten.quorumz schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:39:
oh...we hebben het weer over externe hdd's en ssd's...
[video]
Hij staat hier iig al een tijd in de pre-order. Helemaal zin in (en dat terwijl ik schoorvoetend moet toegeven dat ik de DLC van Origins nog niet eens heb uitgespeeld, ik Shadow of War en Far Cry 3 moet (uit)spelen
en dan komt Tomb Raider er ook nog aan.
Hoezo niet opladen en gebruiken als de accu leeg is ? Ik heb ook de 700 en regelmatig dat ik tijdens het gamen de 700 aansluit op de usb kabel en gewoon verder kan gamen....G_Dragon schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:28:
[...]
Bedankt voor je reactie, klopt helemaal wat je zegt over de extra opties vergeleken met de 700.
XBL: MRE Inc
- quorumz
- Niet online
Daar noem je ook wat titelsNotna schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:53:
[...]
Het level design spreekt mij meer aan dan met Origins. Dat werd op geen gegeven moment toch wel een enorme zandvlakte, ondanks dat er wat oases tussen zaten.
Hij staat hier iig al een tijd in de pre-order. Helemaal zin in (en dat terwijl ik schoorvoetend moet toegeven dat ik de DLC van Origins nog niet eens heb uitgespeeld, ik Shadow of War en Far Cry 3 moet (uit)spelen![]()
)
Geloof me de 2e dlc van Origins is fingerlicking gaaf... (zeker als je op 4k, hdr en atmos speelt
Dus vol verwachting op naar dit deel, ultimate edition al tijdje in de pre-order idd .. (ook in griekenland meerdere keren geweest dus ook veel herkenbaar.) Wat mij betreft zou een japanse variant met ninja en dergelijke best mogen komen maar ze hebben al aangeven dat in 2019 niets komt..
🤣
Direct 4K getest.
Vergeleken met mijn X1 -> WAUW wat een detail.
Ik denk dat ik mijn X1 setup een upgrade ga geven naar de X1X om 4K te spelen.
Afgelopen zaterdag bij Gamescom geweest, maar het was er zo druk dat ik niet super veel heb gespeeld.
BF V wachttijd van 4 uur
Metro Exodus & Shadow of the TR was ook een lange wachttijd.
Wel State of Decay 2 gespeeld en nog even met 1 cd Developers gepraat -> Leuke game.
KH3 vond ik ook vet er uit zien.
Jammer dat er weinig Play Anywhere games zijn. Streamen is soms lastig vanwege de lag die het meebrengt en ik soms in een heavy battle zit.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
De X1X is dan ook een beest van een machine in combinatie met een 4K monitor/TV. Wat een genotcrzyhiphopazn schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 13:20:
Vrijdag mijn LG 43UD79-B 4K IPS LED monitor binnengehad en een vriend over de vloer gehad met zijn X1X.
Direct 4K getest.
Vergeleken met mijn X1 -> WAUW wat een detail.
Ik denk dat ik mijn X1 setup een upgrade ga geven naar de X1X om 4K te spelen.
Afgelopen zaterdag bij Gamescom geweest, maar het was er zo druk dat ik niet super veel heb gespeeld.
BF V wachttijd van 4 uur
Metro Exodus & Shadow of the TR was ook een lange wachttijd.
Wat betreft Gamescon : Dat snap ik dan ook echt niet. Waarom zo lang in de rij staan om x aantal minuten te mogen spelen? Deden vrienden van me paar jaar geleden ook. Die hadden toen ook iets van 4 uur in de rij gestaan om 10 minuten CoD : Black ops te mogen spelen. Man man man
Snap echt dat je graag een spel wilt spelen. Maar om zo lang in de rij te staan is het me simpelweg niet waard.
Daarintegen, Je bent er dan toch en als je alles al gezien hebt van de beurs, why the f. not right? Maar ik zou echt niet zo lang kunnen wachten om heel even een game te kunnen spelen. Zeker niet een game waarvan ik weet dat ik het uren zou willen spelen en niet 10 minuten
Ja ik ga echt niet 4 uur lang wachten terwijl ik zat andere games kan spelen ->Reefun schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 13:38:
[...]
De X1X is dan ook een beest van een machine in combinatie met een 4K monitor/TV. Wat een genotBattlefield 1, Battlefront 2, Assasins Creed : Origins. Het is zo bizar scherp dat ik mezelf bijna sneed aan de TV
Wat betreft Gamescon : Dat snap ik dan ook echt niet. Waarom zo lang in de rij staan om x aantal minuten te mogen spelen? Deden vrienden van me paar jaar geleden ook. Die hadden toen ook iets van 4 uur in de rij gestaan om 10 minuten CoD : Black ops te mogen spelen. Man man man![]()
Snap echt dat je graag een spel wilt spelen. Maar om zo lang in de rij te staan is het me simpelweg niet waard.
Daarintegen, Je bent er dan toch en als je alles al gezien hebt van de beurs, why the f. not right? Maar ik zou echt niet zo lang kunnen wachten om heel even een game te kunnen spelen. Zeker niet een game waarvan ik weet dat ik het uren zou willen spelen en niet 10 minuten
Heb nog Diablo 3 op de Switch gespeeld en gepraat met 1 van die personen daar. Die merkte gelijk dat ik een fan van de serie ben
Gelukkig waren de skills locked anders had ik de hele dag daar gegamed.
Wel leuke goodies ontvangen -> Spotify premium 1 free month kaarten gehad, Xbox Game pass 14 days trial kaarten, keychains.
Was wel een leuke dag, maar om het zelf te bekostigen en op eigen houtje te gaan -> Nope.
Maybe 1st Look, maar denk het ook niet.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
- Martinspire
- Registratie: Januari 2003
- Laatst online: 27-10 01:09
Awesomeness
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox
- Consoles
- Game-accessoires
- Games
- Gamecontrollers
Je maakt een grap natuurlijk maar het helpt soms wel. Bij Battlefield kon je als eerste een voertuig kiezen (is nu aangepast) en bij Fortnite kan ik als eerste een marker plaatsen om naartoe te gaan.Schimanski schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:36:
Zo irritant, zit je met je snelle SSD steeds als eerste in een game moet je weer wachten op de lui met hun brakke usb3 4TB hdd!
🤣
- quorumz
- Niet online
En volgens mij verdwijnt die marker weer en mag je hem opnieuw zetten als je in de lucht bent.....Martinspire schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 14:57:
[...]
Je maakt een grap natuurlijk maar het helpt soms wel. Bij Battlefield kon je als eerste een voertuig kiezen (is nu aangepast) en bij Fortnite kan ik als eerste een marker plaatsen om naartoe te gaan.
Iemand al deze als preorder staan?
Ik heb zelf een Xbox One S.
Once again open up your bag of tricks!
Ik moet FC5, ROTT, Gears4 nog uitspelen. Maar réken maar dat deze er day one gewoon komtNotna schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:53:
[...]
Het level design spreekt mij meer aan dan met Origins. Dat werd op geen gegeven moment toch wel een enorme zandvlakte, ondanks dat er wat oases tussen zaten.
Hij staat hier iig al een tijd in de pre-order. Helemaal zin in (en dat terwijl ik schoorvoetend moet toegeven dat ik de DLC van Origins nog niet eens heb uitgespeeld, ik Shadow of War en Far Cry 3 moet (uit)spelen![]()
)
Uiteraard kan ik op YT al wel aardig wat vinden, maar ben toch benieuwd naar meningen hier.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Xbox s heeft een 4k Blu Ray playerPeter_Aragorn schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 18:43:
Zijn er hier mensen die zowel de originele One als de S hebben (gehad)? Ik wil wellicht een One halen, puur voor een paar exclusives. Nu kan ik voor een hele mooie prijs een originele One halen, maar weet niet zeker of een S misschien toch een betere keus is?
Uiteraard kan ik op YT al wel aardig wat vinden, maar ben toch benieuwd naar meningen hier.
Qua performance, en ook al vaker besproken in dit topic, maar ook afhankelijk van je budget, zou een One X een aardiger keuze zijn. Sowieso is de interne HDD hier een stukje rapper, ik vind de One X het stilste van alle drie de consoles (One, S en X) en de grafische kracht ligt een stukje hoger want bepaalde games native 4K.
Ik denk wel, zeker als je niet alle exclusives wil kopen en/of middels crossplay soms een spel op je PC wil spelen, dat een One S een verstandige keuze is en de originele One eigenlijk niet meer.
Kleur in de woonkamer maakt me ook niet heel erg veel uit, hij zou in de kast kunnen.
Een goede PC heb ik niet, ik game eigenlijk alleen maar op console. Dus het gaat me zeker om de exclusives, waarschijnlijk icm GamePass (waar veel exclusives natuurlijk op gaan komen)
Een X is natuurlijk het best, maar: deze vind ik te duur. Ik kan nu een Xbox One, twee controllers, 6 games en een headset overnemen van iemand voor €70. Dat lijkt me dan wel weer een goede deal, toch?
Op zich een mooi instap-setje dan. Geen idee of de games digitaal zijn maar meestal kan je extra's (zoals VIP, DLC etc) niet overzetten op een nieuw account. Maar dat is vaak beschreven op de forums/FAQ van de betreffende game-publisher.Peter_Aragorn schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 19:03:
Een X is natuurlijk het best, maar: deze vind ik te duur. Ik kan nu een Xbox One, twee controllers, 6 games en een headset overnemen van iemand voor €70. Dat lijkt me dan wel weer een goede deal, toch?
Allicht kom je er dan snel zat achter of een Xbox wel/niet aan je besteed is en tzt een keertje upgraden naar een ander (hoger) modelletje.
Games zijn niet digitaal. Allen op disc. Niet mijn games moet ik eerlijk zeggen, maar dan kan ik die eventueel nog wel inruilen bij een gameshop.MAX3400 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 19:08:
[...]
Op zich een mooi instap-setje dan. Geen idee of de games digitaal zijn maar meestal kan je extra's (zoals VIP, DLC etc) niet overzetten op een nieuw account. Maar dat is vaak beschreven op de forums/FAQ van de betreffende game-publisher.
Allicht kom je er dan snel zat achter of een Xbox wel/niet aan je besteed is en tzt een keertje upgraden naar een ander (hoger) modelletje.
Mijn XB1X staat aangesloten op een 60" 4K HDR. Samsung UE60JE nogway.SwooX schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 16:27:
Welke schermen gebruiken jullie i.c.m. de Xbox? Ik wil graag een 24" scherm aanschaffen omdat een FPS op 50" niet fijn aanvoelt.
Mijn XB1 staat aangesloten op een 55" Full HD scherm (slaapkamer) en de derde XB1 staat aangesloten op kantoor op een 32" Full HD scherm.
Ik blijf zweren bij de 4K TV i.c.m de XB1X voor de echte MP games zoals BF1 en Rocket League. Andere games kan nog prima in de slaapkamer en als mijn vrouw per se beneden wat wilt kijken of zelf een spelletje wil spelen kan ik altijd nog op kantoor spelen.
Alles heeft zo zijn voor- en nadelen maar doe mij maar de 4K TV. Als ik echt een FPS game speel dan zit ik er 1.5 meter (ong) vanaf. Sommige vinden dat debiel maar ik zie dan werkelijk alles. Zeker bij games welke een XB1X patch hebben. Andere games gewoon vanaf de bank (ong 3 tot 4 meter).
Ik merk het al als ik moet wisselen van 65" naar 43"; er gaat zoveel "immersion" verloren bij sommige games. En ik moet mijn kijkafstand halveren van ongeveer 4 meter naar minder dan 2 meter om nog bepaalde details te zien (in mijn geval alle HUD-dingen van Forza / race-dingetjes zoals rondetijden, snelheidsmeter, etc).
Beneden een 65" OLED (4K HDR) en boven een 55" HD. Beneden staat een X en boven een gewone XBO.SwooX schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 16:27:
Welke schermen gebruiken jullie i.c.m. de Xbox? Ik wil graag een 24" scherm aanschaffen omdat een FPS op 50" niet fijn aanvoelt.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
- quorumz
- Niet online
yups al een tijdje de deluxe in de pre-order, gok ala het zombie spel van hun maar nu in egypteCallmeGod schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 15:40:
Twijfel als ik morgen Strange Brigade ga halen. Moet beetje aan Uncharted denken wat ik al geweldig vond.
Iemand al deze als preorder staan?
- quorumz
- Niet online
dan zou ik zowiezo al de xbox one S nemen. geen blok voeding er naast, upscaling.. hij komt regelmatig bij amazon voorbij voor 160 euro denk ik....Peter_Aragorn schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 18:43:
Zijn er hier mensen die zowel de originele One als de S hebben (gehad)? Ik wil wellicht een One halen, puur voor een paar exclusives. Nu kan ik voor een hele mooie prijs een originele One halen, maar weet niet zeker of een S misschien toch een betere keus is?
ik mag hopen dat je xbox one x het al 4k native naar je tv stuurt..MAX3400 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 19:19:
@SwooX eens met @Reefun hoe meer pixels de console eruit kan gooien in bepaalde games, hoe fijner het speelt op een groter scherm. Vergeet niet dat een groter scherm (zoals een TV) ook een eigen scaler heeft waardoor je niet individuele pixels zit te tellen. Op een 24" (monitor??), zit je redelijk vast aan je plekje en kijkafstand.
Ik merk het al als ik moet wisselen van 65" naar 43"; er gaat zoveel "immersion" verloren bij sommige games. En ik moet mijn kijkafstand halveren van ongeveer 4 meter naar minder dan 2 meter om nog bepaalde details te zien (in mijn geval alle HUD-dingen van Forza / race-dingetjes zoals rondetijden, snelheidsmeter, etc).
(geen native 4k natuurlijk wel.. )
@Reefun Mee eens hoor over het dichtbij zitten.. (maar als je de tv grootte - kijk afstand tabel erbij pakt zie je hoe het veranderd is bij een full hd scherm naar een 4k scherm, waar vroeger zo'n 3-4 meter afstand met FHD 55"goed was heb je voor die afstand met 4K nu 75" nodig (ben lui en geen zin om de exacte getallen te zoeken)).(zelfde op pc, hogere resolutie, kleinere iconen dus ja dichterbij werkt schieten beter dan ver..(voor een forza maakt dat weer niet echt uit)
Ik speel op mijn SONY Bravia KD-75XD9405 denk ik ook 1.5 meter max er vanaf..
[ Voor 56% gewijzigd door quorumz op 27-08-2018 19:49 ]
Het heeft lang geduurd maar eindelijk komt er dan toch een vervolg. Hoop dat Guard Crush Games en LizardCube er wat van weten te maken.
Misschien maar eens samen werken met Bombergames.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Hier exact hetzelfdeLekker Ventje schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 19:30:
[...]
Beneden een 65" OLED (4K HDR) en boven een 55" HD. Beneden staat een X en boven een gewone XBO.
Jaaaaaa INSTABUY. Wauw ik heb SoR 1 tm 3 gespeeld en 2 helemaal kapot gemaakt.
Veel met Axel en Max gespeeld en toen nog heel wat met Blaze en heeeel eventjes met Skate.
#WRUUUJJAAAAAAA
- quorumz
- Niet online
beneden dus mijn X1X dus op die 75", mijn X1S op een 55" 4k met ambilight in de slaapkamer en de X1 op een 32" op de kamer van mijn dochter
vroem dus
oh heb ik bijna deze gemist
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=FYRjYtRK0p4]
en eindelijk wat in game play van Deus Ex 12 euh Cyberpunk 2077
[ Voor 28% gewijzigd door quorumz op 27-08-2018 20:17 ]
Vandaar dat je altijd zo vroeg wakker bent. Die ambilight maakt je helemaal in de war.quorumz schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 20:13:
[...]
mijn X1S op een 55" 4k met ambilight in de slaapkamer.
Zou hem in vervolg uitdoen voor het slapen gaan. Het licht wat het uitstraalt is geen daglicht wat je hersenen wel schijnen te denken.
- quorumz
- Niet online
haha ik speel gelukkig meestal beneden en rij meestal voor 0600 al naar werk. Was wel aan het kijken of https://www.dreamscreentv.com/product/dreamscreen-4k/ iets isTheNostra schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 20:22:
[...]
Vandaar dat je altijd zo vroeg wakker bent. Die ambilight maakt je helemaal in de war.
Zou hem in vervolg uitdoen voor het slapen gaan. Het licht wat het uitstraalt is geen daglicht wat je hersenen wel schijnen te denken.
duur geintje voor zo'n grote tv maar wel cool.. (en jammer dat groter dan 75" of een laser beamer niet te betalen is)
[ Voor 3% gewijzigd door quorumz op 27-08-2018 20:25 ]
DIY Ambilight howto?quorumz schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 20:24:
[...]
haha ik speel gelukkig meestal beneden en rij meestal voor 0600 al naar werk. Was wel aan het kijken of https://www.dreamscreentv.com/product/dreamscreen-4k/ iets is
duur geintje voor zo'n grote tv maar wel cool.. (en jammer dat groter dan 75" of een laser beamer niet te betalen is)
Vanaf 75" is een laser beamer goedkoper voor wat je krijgt. Wel afhankelijk welke. Heb er zelf ook naar lopen kijken.quorumz schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 20:24:
[...]
haha ik speel gelukkig meestal beneden en rij meestal voor 0600 al naar werk. Was wel aan het kijken of https://www.dreamscreentv.com/product/dreamscreen-4k/ iets is
Games digitaal kopen uit de officiële store maar dan in een ander land. F1 2018 bijv. is in NL 69 euro maar in de turkse store omgerekend 25 euro. Zijn er mensen die hier gebruik van maken?
Verwijderd
Bovenin kun je dit topic doorzoeken. Daar staat misschien het een of ander tussen.Skinnyice schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 20:35:
Mogelijk is dit een grijs gebied, als dit niet is toegestaan hoor ik het graag.
Games digitaal kopen uit de officiële store maar dan in een ander land. F1 2018 bijv. is in NL 69 euro maar in de turkse store omgerekend 25 euro. Zijn er mensen die hier gebruik van maken?
Eindelijk? Platinum is juist vet. Maar hij is er nog hoor.uchiha tijntje schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 10:54:
[...]
Ik heb gisteren een minuutje of 10 gameplay gezien. Zag in dat stukje dat gold het beste was wat je kon halen... Zijn ze eindelijk af van de platinum medal?!
Ik ben benieuwd naar je ervaringen!
Heb even uurtje gespeeld en was best leuk. Laat de pre order wel staan.
[ Voor 11% gewijzigd door JSchut op 27-08-2018 22:02 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ik game regelmatig ook met de Xbox op mijn 24 inch monitor, gaat prima... Maar dan zit ik dus wel aan mijn bureau. En ik heb de monitor op een arm gemonteerd en kan hem daarmee lekker dichtbij trekken, dus effectief hetzelfde als een veel groter scherm. Af en toe zit ik gewoon liever op mijn bureaustoel dan op de bank (waar ik een beamer die op 92 inch projecteert gebruik).SwooX schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 16:27:
Ik heb een game monitor (Dell s2417dg) en ik merk soms wel een beetje dat de inputlag minder is op dat scherm. Ik heb overigens ook gewoon een HDMI kabel van mijn av receiver naar de monitor lopen dus hoef niet te streamen. Wel klopt de resolutie niet want het is een qhd monitor en geen fhd. Meestal stoort de scaling van fhd naar qhd me niet, maar als de game eigenlijk ook al op een lagere resolutie rendert, dan upscalet naar fhd, en mijn monitor upscalet weer naar qhd... Dan kan het wel eens lelijk worden. Ik weet zo even niet meer of het me bij Xbox games erg gestoord heeft, merkte het vooral bij botw en xcx op de Wii u, maar dat ding is dan ook bij lange na niet sterk genoeg om die games op fhd te renderen (heb hem nu op 720p gezet zodat de stap naar qhd gewoon een verdubbeling van de pixels op beide assen is). Maar goed die monitor is dan ook primair voor mijn pc, als je er een voor de Xbox koopt dan ga je uiteraard voor fhd, of gelijk uhd als je een one x hebt.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Je weet dat de xbox een 1440p output optie heeft ?Finraziel schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 22:46:
[...]
Ik game regelmatig ook met de Xbox op mijn 24 inch monitor, gaat prima... Maar dan zit ik dus wel aan mijn bureau. En ik heb de monitor op een arm gemonteerd en kan hem daarmee lekker dichtbij trekken, dus effectief hetzelfde als een veel groter scherm. Af en toe zit ik gewoon liever op mijn bureaustoel dan op de bank (waar ik een beamer die op 92 inch projecteert gebruik).
Ik heb een game monitor (Dell s2417dg) en ik merk soms wel een beetje dat de inputlag minder is op dat scherm. Ik heb overigens ook gewoon een HDMI kabel van mijn av receiver naar de monitor lopen dus hoef niet te streamen. Wel klopt de resolutie niet want het is een qhd monitor en geen fhd. Meestal stoort de scaling van fhd naar qhd me niet, maar als de game eigenlijk ook al op een lagere resolutie rendert, dan upscalet naar fhd, en mijn monitor upscalet weer naar qhd... Dan kan het wel eens lelijk worden. Ik weet zo even niet meer of het me bij Xbox games erg gestoord heeft, merkte het vooral bij botw en xcx op de Wii u, maar dat ding is dan ook bij lange na niet sterk genoeg om die games op fhd te renderen (heb hem nu op 720p gezet zodat de stap naar qhd gewoon een verdubbeling van de pixels op beide assen is). Maar goed die monitor is dan ook primair voor mijn pc, als je er een voor de Xbox koopt dan ga je uiteraard voor fhd, of gelijk uhd als je een one x hebt.
Ja, althans... Ik wist dat de one x die heeft maar ik heb een one s. Had er nog niet echt naar gekeken of die dat ook kan. Maar mijn av receiver snapt qhd toch niet en ik heb geen zin om kabels om te gaan prikken als ik op de monitor ga spelenjustifire schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 22:51:
[...]
Je weet dat de xbox een 1440p output optie heeft ?
Bovendien moet ik dan ook nog een oplossing voor geluid verzinnen want daar doet mijn monitor ook weer niks mee. Ik heb nu mijn pc speakers ook op de zone 2 uitgang van mijn receiver hangen.
Instant pre-order, wat een kwaliteit en groot voorbeeld voor veel gamedesigners. Die wereld gewoon wauw!quorumz schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 20:13:
[...]
en eindelijk wat in game play van Deus Ex 12 euh Cyberpunk 2077![]()
[video]
Naast red dead redemption 2 is dit toch de 2e grootste verassing van dit jaar
Ik doe al jaren (sinds release Xbox One) niets anders.Skinnyice schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 20:35:
Mogelijk is dit een grijs gebied, als dit niet is toegestaan hoor ik het graag.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
One of One S, maakt niets uit als je de games op een ext hd heb staan. Merk zelf zeer weinig verschil op de grootte van de console naPeter_Aragorn schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 18:43:
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
https://www.halowaypoint.com/en-us/news/mcc-update
[ Voor 17% gewijzigd door Rivanov op 28-08-2018 02:30 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- quorumz
- Niet online
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Thank you for pre-ordering Shadow of the Tomb Raider! Before the game launches on September 14th, 2018, we are giving you a month of Xbox Game Pass so that you can catch up with Lara Croft in Rise of the Tomb Raider and over 100 other amazing games.
Alleen zijn de turkse gift cards nergens meer te krijgen....Rivanov schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 01:08:
[...]
Ik doe al jaren (sinds release Xbox One) niets anders.
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Oh dan heb ik het fout, ik heb meerdere reviews op youtube/internet gekeken en daarin werd gezegd dat je de 600 niet kon gebruiken tijdens het opladen.MRE-Inc schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:56:
[...]
Hoezo niet opladen en gebruiken als de accu leeg is ? Ik heb ook de 700 en regelmatig dat ik tijdens het gamen de 700 aansluit op de usb kabel en gewoon verder kan gamen....
Verwijderd
Dat bericht kreeg ik ook net.justifire schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 07:55:
Kreeg net dit in de bus, nice
Thank you for pre-ordering Shadow of the Tomb Raider! Before the game launches on September 14th, 2018, we are giving you a month of Xbox Game Pass so that you can catch up with Lara Croft in Rise of the Tomb Raider and over 100 other amazing games.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.