Waiting on the world to change
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik bedoel natuurlijk een 1 stopper

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Ik zeg: binnen halen en softs eronder. Ik snap niet dat Olav blijft doormekkeren over dat je met US de race niet kunt uitrijden. Of zou hij doorrijden tot dat wel kan? Dat is nog een ronde of 12 verderVos schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:43:
Kost Max wel dikke seconde dit...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Goed punt. Dan kan de Ultra misschien 25 ronden mee.pinda powerrr schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:43:
[...]
Kan wel.
De auto is veel lichter aan het einde van de race.
"When you grow up your heart dies"
Maar als je een seconde per ronde verliest, dan kost een éénstopper dus te veel tijd.
Nu in de pit.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 3% gewijzigd door Dijkstraat op 22-10-2017 21:44 ]
[ Voor 6% gewijzigd door iTeV op 22-10-2017 21:45 ]
Are you a one or a zero
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
PSN: xMaurice93
Naja zij zullen het wel weten
[ Voor 21% gewijzigd door Vos op 22-10-2017 21:46 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Max kan de race blijven pushen, Kimi etc niet echt meer.Maurice079 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:45:
Toch naar soft? Wat voor nut had de SS dan?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Langer versere banden op de softs, hij heeft nu 8 ronden betere bandenMaurice079 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:45:
Op Ultra Soft had hij nog een keer binnen moeten komen. Nu zijn ze sowieso P5 aan het veilig stellen.Maurice079 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:45:
Gat opbouwen t.o.v. de rest (Massa en verder daarachter. Anders kom je gelijk met hun binnen. En op SS kun je beter pushen zonder dat je ze oprookt.Maurice079 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:45:
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Behoorlijk wat tijd verloren dan door die late pitstop, maar nu wel versere banden... we gaan het zien.Rivanov schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:45:
Max 10s achter op RAI
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 4% gewijzigd door FastFred op 22-10-2017 21:46 ]
logisch langer doorgereden. Kimi moet nog een keer. Max niet meer.ATS schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:46:
Wel weer 11 seconden achter RAI nu. Dat heeft wel veel tijd gekost dan. Te lang doorgereden?
Langer door kunnen? Als je zag hoe vroeg Ric al ging. Al was dat ook tactiek natuurlijk.Maurice079 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:45:
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 22-10-2017 21:46 ]
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Dat komt wel weer goed aan het eind van de race als RAI versleten banden heeft. Max heeft al 's vaker aangetoond dat hij goed banden kan managenATS schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:46:
Wel weer 11 seconden achter RAI nu. Dat heeft wel veel tijd gekost dan. Te lang doorgereden?
DUGG
Kimi ook niet hoor.Sinned123 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:46:
[...]
logisch langer doorgereden. Kimi moet nog een keer. Max niet meer.
Max ook.Mach schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:47:
RAI gaat toch nog een keer pitten ?
Waiting on the world to change
Inhaalactie HAM kostte ook ruim 2 seconden (1:42 tegen 1:39).cheiron schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:46:
Oef, 11 seconden achter op Raikkonen. Dat was toch 8
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Breezers schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:46:
Iemand de reden meegekregen van uitval ALO ?

De pitstop was iets van 5,6 seconden zag ik in een flits, dat verklaart ook heel wat.cheiron schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:46:
Oef, 11 seconden achter op Raikkonen. Dat was toch 8

Ik geloof er niks van
- DaniëlWW2
- Niet online
Echt? Dat had ik niet gezienBart-Willem schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:48:
[...]
De pitstop was iets van 5,6 seconden zag ik in een flits, dat verklaart ook heel wat.
Flickr PSN ID= cheironnl
Doet hij het soms nou express of wat

Weet je dat zeker? Zou wel flinke fail zijn.Bart-Willem schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:48:
[...]
De pitstop was iets van 5,6 seconden zag ik in een flits, dat verklaart ook heel wat.
Ik zag wel dat hij langer stil stond dan gemiddeld. Maar zo lang? Shit zeg...
Het is haalbaar, denk ik. VER is sneller en BOT en RAi zijn nou niet echt de beste rijders.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Ik ben beniewd of ze nu wel een teamorder gaan geven, in plaats van botsautotjes spelen...
Weet nou niet echt of ze nu echt beter af zullen zijn met Renault, dat zijn er al 2 uit en nog steeds niet sneller.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Max 5.6s achter RAI.Fiber schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:53:
Max loopt best hard in op RAI toch...?
1s per ronde geveer... Nu iets minder.Fiber schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:53:
Volgens mij ookFiber schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:53:
het zal me verbazen als er een auto rond rijd ZONDER DuctapeDijkstraat schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:53:
Zit er nou ducttape op de auto van Ocon?
wel lekker hoor zo savonds race kijken
- DaniëlWW2
- Niet online

Done
M'n Oma is een site aan het haken.

Aangenomen dat de 1-stopper werkt.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
PjotrStroganov schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:52:
Verstappen op het podium. Mark my words.;)
Fiber schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:23:
[...]
Lijkt me ook, kan nog leuk worden!
Podium moet er in zitten...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Geen ducttape, maar eerder speed tape.Wognummer schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:54:
[...]
het zal me verbazen als er een auto rond rijd ZONDER Ductape![]()
wel lekker hoor zo savonds race kijken
Wikipedia: Speed tape
moet wel kunnen denk ik.. auto's worden lchter. en Ham had er ook al 20+ gedaan toch?DaniëlWW2 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:55:
Massa op US en dan 26 ronden? Williams is weer eens bezig zeg.
In progress: VW kever
alles kan off-topic
Heel vreemd
Easter Eggs in de uitzending?thijszor schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:49:
[...]
Doet hij het soms nou express of wat![]()
. Echt van die rare uitspraken soms haha.
Olav is ook maar een mens.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Inderdaad, hij begint nu afstand te nemen. Pijnlijk voor mr. "I have more than this" PerezGrrrrrene schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:58:
Wel grappig, OCO trekt even een gaatje naar PER op het moment dat PER weer loopt te klagen over het tempo

De SS was om te kunnen pushen zonder je banden op te roken. Anders had je, in de vuile lucht van de mensen die je inhaalt, je US al opgerookt voor je in rondje 11 op p6 aanbeland was. Maar dat was hierboven ook al uitgelegdKeida schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:58:
Ik snap helemaal niets van de tactiek van Red Bull. Je start achteraan op SS om langer door te rijden. Iedereen pit voor je. Zij rijden harder (gat wordt groter) en dan wissel je naar dezelfde band?!
Heel vreemd
Bookmark hem alvast:ATS schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:58:
Wordt P4 voor Max denk ik. Podium lijkt me niet haalbaar. Toch knap!
http://f1.com/vote
-
Op HAM.Fiber schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:58:
Max +14...?
Ik ben toch malle pietje niet!
nog veel langer doorrijden op SS en naar US switchen was volgens de engineers niet sneller gok ik.. , weinig keus dan. wellicht hadden ze SS degradatie o.i.d. anders ingeschat?Keida schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:58:
Ik snap helemaal niets van de tactiek van Red Bull. Je start achteraan op SS om langer door te rijden. Iedereen pit voor je. Zij rijden harder (gat wordt groter) en dan wissel je naar dezelfde band?!
Heel vreemd
ik zat er ook net naar te kijken..sanderb schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:59:
Bizar hoe ver de top 6 verwijderd is van de rest... VER nu 40s los van de eerstvolgende (OCO)..
echt niet normaal eigenlijk hoor.

In progress: VW kever
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Één mens idd. Er zou wel iemand bij mogen in die commentaarbox.FastFred schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 21:58:
[...]
Easter Eggs in de uitzending?
Olav is ook maar een mens.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
O...
Ik schrok al, dacht even dat het gat met RAI onverklaarbaar groot was geworden...
Die heeft een goede entree bij Renault.
[ Voor 57% gewijzigd door ATS op 22-10-2017 22:00 ]
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1