Was vergeten waarom ik origineel terug even dit topic bezocht
Had origineel in 2017 de auto die ik had gekocht omdat:
1) ik iets groters wou
2) ik benzine gewoon fijner vond, maar ook omdat er in BE toen echt een hele drama rond het bannen van diesel ontstond
3) mijn toenmalige vriend mij ontzettend 'into' pick-ups had gemaakt, en we samen wel wat off-road stukjes doen of in de blubber op ons terrein spelen
4) een V8 wel leuk klonk
5) ik ooit eens een auto met LPG wou gehad hebben
Nja... nu enkele jaartjes later vorige week officieel afscheid genomen van die auto.

Beetje jammer want heb er zoveel avonturen mee gehad. Maar nooit in de steek gelaten en gewoon goede ervaringen met LPG!
Vooral toen ook gas gekozen voor extra actieradius, maar achteraf bekeken maakt het een gigantisch financieel verschil... vooral als je een auto hebt die wel wat lust.
Had een auto op het oog, maar was niet snel genoeg met de deal en dealers konden 'm niet meer krijgen. Heel jammer. Dan dook de nieuwe versie van de mijne op, begon hem leuk te vinden en uiteindelijk gekocht (was niet echt van plan hetzelfde merk opnieuw te kopen, maar goed). Wel héél blij mee nu, en uiteraard terug op gas!
Kon destijds (en nu ook) kiezen voor onderbouw, in de laadruimte, of beide. Toen laadruimte gekozen voor de 160L netto (zou nu 180+L netto zijn). Was heel leuk, en had nog 3/4 van de laadruimte over, maar af en toe kwam ik net een paar cm te kort. Nu dus 105 L netto onderbouw. Valt nog te wijzigen als het echt tegenvalt, want verbruik is ook iets hoger.
Opnieuw dus een Prins VSI, ga morgen eens kijken of ik dat nieuwe, kleine colablik-verdampertje heb.
Spuit na een moment ook wat benzine bij want zijn nu wel 702 paardjes ipv 401

weet alleen niet precies goed hoe/wanneer, en de verkoper ook niet. Gaat allezins wel heel soepel allemaal, dus momenteel nog steeds heel tevreden LPG-rijder!!