Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Sowieso zal een onderdeel opsturen wat je zelf kan vervangen lang niet altijd mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:05
Goofey (s50) heeft hier al 3x het huis schoongemaakt. Prachtig apparaat, zondag avond besteld bij PT en donderdag binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BasvanS schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 21:17:
Goofey (s50) heeft hier al 3x het huis schoongemaakt. Prachtig apparaat, zondag avond besteld bij PT en donderdag binnen!
Mag ik vragen of jij hem via het Duitse warehouse hebt besteld? Die optie is nu niet beschikbaar, wellicht niet meer op voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:05
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 22:08:
[...]

Mag ik vragen of jij hem via het Duitse warehouse hebt besteld? Die optie is nu niet beschikbaar, wellicht niet meer op voorraad?
Klopt idd, Via duitsland, was vergeten Deutsche post in DHL te veranderen, maar kwam uiteindelijk toch gewoon via DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:20
[...]

Moet je even een pbtje sturen naar die winkel, krijg je een datum waarop ze weer leverbaar zijn. Wellicht is dat bijv morgen al, heb je m alsnog snel in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:33
[...]

Hij is in Duitsland nog wel op voorraad, maar dan alleen diegene zonder accessoires.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EJ_V schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 20:02:
[...]

Ok, we zijn nog in conclaaf met hun. Mogelijk dat ze zelf ook niet helemaal weten wat er kapot is want wij hebben niet zo'n voorstel gehad.
PM me, misschien kan ik helpen.

PT heeft een goede service en kan onderdelen zoals een batterij opsturen zonder dat het toestel moet worden geretourneerd. Moederbord problemen kunnen niet zomaar worden hersteld.

[ Voor 47% gewijzigd door blowk op 19-10-2018 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ben benieuwd of ik de mijne ga ontvangen zonder gedoe. Ik lees enkele slechte ervaringen in dit topic. Ik heb de Roborock S55 (S50 maar dan zwart) 48 uur geleden besteld op AliExpress maar hij staat nog steeds op "Awaiting Shipment". Als ik gereedschap bestel is dat meestal binnen een paar uur verzonden.

Verkoper Deevy Store; Spain warehouse.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xerox schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 17:13:
[...]

Hij is in Duitsland nog wel op voorraad, maar dan alleen diegene zonder accessoires.
Stock v1 zou in de loop van volgende week terug aangevuld worden (German warehouse). V2 is idd op voorraad zonder accessoires.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chrisje1983
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:17
Sommige shops versturen later, dit kan soms wel dagen duren en dan is het natuurlijk ook nog afhankelijk van of een verkoper direct zijn verzend data van jouw pakketje invoert in zijn shop of dat hij laks is en dit een paar dagen later doet zodat het lijkt alsof het artikel niet verzonden is.
Sommige versturen direct zodra ze "wakker" zijn.

Daarnaast is het een beetje uitzoeken wat betrouwbaar is en wat niet. Ik bestel al zo'n 3 jaar via ali, en er zijn bij mij inmiddels denk ik een 1000 artikelen afgeleverd. Tot nu toe is er 1tje niet aangekomen en dat was toevallig toen een containerschip was gezonken in rotterdam geloof ik. Ik zoek wel uit wie en wat betrouwbaar is, de verkoper van de roborock die hier is aangeduid als niet al te betrouwbaar heb ik dan ook meteen vermeden en bij perfect technologie besteld. Ik bestel meestal ook alleen met ali standard shipping en zonodig betaal ik 1,50 euro extra en vink ali standard shipping aan. Maar... ook alles met andere verschepingsmethode's is aangekomen. Maak je niet te druk denk ik tenzij je hebt gekocht bij handelaren die niet te vertrouwen zijn zoals die verkoper van stofzuigers die in dit topic werdt benoemt. En ook dan, bij artikelen in gebreke of anders als vermeld in de specs heb ik altijd nog mijn geld terug gehad, ik betaal via ideal. Paypal doe ik niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-10 12:06
Ik heb hem ook bij Perfect Technology besteld, vanuit de Duitse opslag. Hoelang was hij bij jou onderweg?

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 05-06-2024

route99

just passionately curious...

Tot nu toe alleen maar plus ervaringen met Ali. De Mi Vac V2 stond ook heel lang in verhouding op "Awaiting Shipment" maar was zeker in 1 week binnen.

[ Voor 5% gewijzigd door route99 op 20-10-2018 11:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
keverjeroen schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 10:12:
Ik heb hem ook bij Perfect Technology besteld, vanuit de Duitse opslag. Hoelang was hij bij jou onderweg?
Hier ook weer Perfection Technology. 3e stofzuiger en weer met een week in huis vanuit Dld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzn
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 01-11-2021
Ik kan niet meer verbinden via wifi met de s50. Iemand enig idee wat ik kan doen? De wifi reset haalt niets uit, app herinstaleren ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
Trouwens een tip voor de track en trace, gebruik https://m.17track.net/nl die is erg precies. In mijn geval zie ik dat het is overgedragen aan DHL Nederland. Vanuit 17track kon ik doorklikken naar DHL tracking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coppa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-12-2021
Ook ik ben overtuigd geraakt en wil de roborock S50 bestellen. Ik zie alleen door de bomen het bos niet helemaal meer.
Ik laat 'm het liefst uit Europa komen om extra kosten te vermijden en ook de snellere levering is fijn. Nou lees ik goede verhalen over Perfect Technology maar ik zie hier verschillende prijzen genoemd worden. Wat is de beste manier om een goede prijs te krijgen?

Ik krijg de 4 dollar kortingscoupon van Ali express maar ik las ergens ook nog dat met de app bestellen extra korting biedt?
Zijn er nog andere redenen waarom de prijzen die men hier op het forum betaalde, verschilden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
masaman schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:41:
[...]

Hier ook weer Perfection Technology. 3e stofzuiger en weer met een week in huis vanuit Dld.
Ik heb hem ondertussen ook binnen. Inderdaad binnen een week, vanuit Duitsland. Ik heb de witte , zonder accessoires gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-10 13:06
Heb die van mij vorige week besteld, ook uit Duitsland met DHL. Is nog niet binnen. Iemand ervaring met extra kosten vanuit DHL bij aflevering?

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coppa
keverjeroen schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 22:23:
[...]

Ik heb hem ondertussen ook binnen. Inderdaad binnen een week, vanuit Duitsland. Ik heb de witte , zonder accessoires gekocht.
Unigo schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 08:56:
Heb die van mij vorige week besteld, ook uit Duitsland met DHL. Is nog niet binnen. Iemand ervaring met extra kosten vanuit DHL bij aflevering?
Waar hebben jullie 'm besteld en voor welke prijs? Nog acties of kortingsbonnen of iets dergelijks kunnen gebruiken?

[ Voor 35% gewijzigd door Coppa op 24-10-2018 09:28 . Reden: Quote Unigo + vraag toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
Coppa schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:24:
[...]

Waar heb jij 'm besteld en voor welke prijs?
Perfection technology, via Alie. Uit 't magazijn in Deutschland. Volgens mij 343 euro zonder reserveonderdelen voor de roborock. Kon vast voordeliger, maar chef huishouding was ongeduldig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keverjeroen
Coppa schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:24:
[...]

[...]

Waar hebben jullie 'm besteld en voor welke prijs? Nog acties of kortingsbonnen of iets dergelijks kunnen gebruiken?
€345,- via Ali app, zonder accessoires, vanuit Duitsland, bij Perfect Technology shop. Vanuit Duitsland heb je nooit gezeur met importkosten of douane. En dus in een weekje in huis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coppa
@keverjeroen @Unigo
Bedankt voor jullie snelle reacties! Dan gaat de bestelling hier vandaag ook de deur uit. Luxe als ik me straks niet telkens aan kruimels etc hoef te ergeren terwijl het huis net gedaan is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
Alie is bij ons binnen. Net de woonkamer en slaapkamer gedaan en als bonus de kat over de jank gejaagd. Werkt prima! Bezorging ook prima, niks hoeven betalen bij bezorging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337aldi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:54
Hier ook bij Perfect besteld, maandag besteld, vandaag in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naturalcool
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-08 13:15
Weet iemand waar ik een batterij kan bestellen, met snelle levering (en betaalbaar)?

Ik heb ook last van dat de robot uit zichzelf stil valt tijdens het stofzuigen. Ik had besteld bij chinese intelligence store. Nooit bestellen daar!

Ik heb contact gehad met PT en een betaling gedaan van $50. Weet alleen niet zeker wanneer de batterij zal verzonden worden. Als er een winkel of partij is die snel kan leveren, dan cancel ik liever mijn bestelling en bestel ik de batterij liever opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04:40
Weet iemand of PT aan iets als black friday kortingen doet?
Ben van plan de s50 aan te schaffen binnenkort.
Die is nu $393.80 uit het duitse warehouse (volgens site al 20% korting) en vroeg me af of dit misschien nog minder word binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berghefr
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-10 16:44
Edit, sorry verkeerde forum

[ Voor 94% gewijzigd door berghefr op 29-10-2018 16:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhistlerNL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:51
keverjeroen schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:34:
[...]

€345,- via Ali app, zonder accessoires, vanuit Duitsland, bij Perfect Technology shop. Vanuit Duitsland heb je nooit gezeur met importkosten of douane. En dus in een weekje in huis..
328,91 euro hier! Er ging 2x 10 dollar af, een keer vanuit de store en een keer omdat ik nieuw ben bij Ali :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:37

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Hier ook de S50 besteld, ook Perfection Technologies (345 euro), net als de rest hier.
En binnenkort ook maar setje onderdelen bestellen, nu het nog leverbaar is (altijd afwachten bij dit soort apparatuur hoe lang het leverbaar blijft).

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimwu801
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-07-2024
Via AliExpress en i.v.m 11 November aktie heb ik er 1 gekocht voor €320 , maar dan moet je wel wachten tot 11 november om die bestelling af te ronden en je moet met CC betalen.

Hier de link
*knip*affiliatie link verwijderd]

[ Voor 13% gewijzigd door Zeehond op 31-10-2018 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hulk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-03 09:42
@jimwu801 Gezien mijn ervaringen (4x besteld voor mijzelf en anderen) en alle ervaringen van deze forum gebruikers zou ik toch nergens anders dan bij Perfection Technology gaan kopen hoor.. Dan maar een paar tientjes meer betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
De Hulk schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:00:
@jimwu801 Gezien mijn ervaringen (4x besteld voor mijzelf en anderen) en alle ervaringen van deze forum gebruikers zou ik toch nergens anders dan bij Perfection Technology gaan kopen hoor.. Dan maar een paar tientjes meer betalen!
OOk bij PT staat de 11.11 actie aangekondigd. Zal dit weekend eens kijken of ik al kan bestellen en hoeveel dat dan kost allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimwu801
Je kan het zien wat de prijs zal zijn op 11.11 ook bij PT :€347,86. Dus het is nu toch voordeliger (€343 incl goupon) om te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimwu801
De Hulk schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:00:
Naar aanleiding van jou opmerking heb ik besloten om maar toch bij PT te bestellen, thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
Net besteld bij PT. €334 (2x $10 korting). Kan haast niet wachten tot hij er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

jimwu801 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 18:25:
Via AliExpress en i.v.m 11 November aktie heb ik er 1 gekocht voor €320 , maar dan moet je wel wachten tot 11 november om die bestelling af te ronden en je moet met CC betalen.
Je kunt op Aliexpress gewoon met iDeal betalen. Zo te lezen heb ik iets te veel betaald (375), maar ik wou een zwarte met reserve-onderdelen. Krijg ik een zwarte met witte reserve-onderdelen! Die overigens netjes in een doosje in de doos zitten waardoor ik me afvraag of die er niet gewoon standaard bijzitten, ook als je zonder reserve-onderdelen koopt.

Anyway, wat ik erg mis is het kunnen aangeven van stukken waar de stofzuiger niet moet komen. Een soort inverted zoned cleanup.

En ik zou graag de map willen kunnen resetten zodat ie weer met een lege kaart begint te "kijken”.

Hij updated de kaart wel, maar hij botst echt overal tegenaan als ik dat ding weer eens van een kabel of gordijn heb moeten afhalen, ook bij de eerstvolgende cleanup, terwijl hij bij een schone kaart gewoon eerst rondkijkt en dan overal netjes omgeen gaat. Ik moet hem eerst helemaal uitzetten, aanzetten, voor de dock zetten en dan laten docken. Dan is de kaart pas weg.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-10 19:35
Sando schreef op donderdag 1 november 2018 @ 18:40:
[...]
Anyway, wat ik erg mis is het kunnen aangeven van stukken waar de stofzuiger niet moet komen. Een soort inverted zoned cleanup.

En ik zou graag de map willen kunnen resetten zodat ie weer met een lege kaart begint te "kijken”.

Hij updated de kaart wel, maar hij botst echt overal tegenaan als ik dat ding weer eens van een kabel of gordijn heb moeten afhalen, ook bij de eerstvolgende cleanup, terwijl hij bij een schone kaart gewoon eerst rondkijkt en dan overal netjes omgeen gaat. Ik moet hem eerst helemaal uitzetten, aanzetten, voor de dock zetten en dan laten docken. Dan is de kaart pas weg.
Virtual walls komen in de nieuwe firmware.

Zet hem anders even in de hal ofzo en druk op de clean knop. Je kunt hem gelijk weer laten stoppen. Zet hem dan terug in of bij het docking en laat hem docken. Als je nu weer een clean doet gaat hij opnieuw een map maken. Helemaal uitzetten/aanzetten zou niet nodig moeten zijn.
Heel misschien werkt het ook door gewoon even waar hij staat op de clean knop te drukken. Die knop maakt volgens mij altijd weer een nieuwe map.

Betreft kabels en gordijnen ben ik erachter dat ik dat van te voren even goed moet nalopen.
Hij verslikte zich pas in een usb oplaad kabel die normaal op de bank ligt maar nu op de grond lag.
Of een klein sponsachtig kattenballetje. Of een kleine sok.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met de 11.11 actie op AliExpress is de draadloze stofzuiger van Xiaomi ook in de aanbieding voor 265 euro. Dit is ook een mooie aanvulling op de stofzuigrobot.

Voor degene die een robotstofzuiger aankopen op 11.11 actie, kan je best ook wat extra accessoires aankopen zoals filters. De hoofdborstel en zijborstels gaan wat langer mee.
Hou ook rekening dat de voorraad sneller kan uitgeput zijn waardoor levering wat langer kan duren dan gewoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Zal wel aan mij liggen dat ik mis waarom een hoofdtelefoon een aanvulling is op een robotstofzuiger :P. Juist een robotstofzuiger kan je gewoon zijn werk laten doen als je niet thuis bent.

Maar wat betreft accessoires, gaan die dan zo snel kapot/op bij een Xiaomi? Mijn Hombot heeft nog originele borstels erop zitten, en daar is niks mis mee. Natuurlijk is er weleens iets in een zijborstel komen vast te zitten, en dan zijn de borstel haren verbogen, maar die buig je gewoon weer recht (volgens officiele handleiding kan je dat het beste doen als ze nat zijn, maar ook droog lukt het prima). Er was een reserve filter meegeleverd, maar ik heb nog niet het idee dat er met het originele filter na een jaar of 3 (gokje) wat mis is.
Ik kan me wel voorstellen dat bijvoorbeeld de dweil doek een reserve geen overbodige luxe is. Maar overall met gratis shipping op alles, gecombineerd met populariteit van deze robot, verwacht ik niet dat het komende jaren moeilijk zal zijn om reserve onderdelen te bestellen wanneer je ze echt nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sissors schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 15:20:
Zal wel aan mij liggen dat ik mis waarom een hoofdtelefoon een aanvulling is op een robotstofzuiger :P. Juist een robotstofzuiger kan je gewoon zijn werk laten doen als je niet thuis bent.

Maar wat betreft accessoires, gaan die dan zo snel kapot/op bij een Xiaomi? Mijn Hombot heeft nog originele borstels erop zitten, en daar is niks mis mee. Natuurlijk is er weleens iets in een zijborstel komen vast te zitten, en dan zijn de borstel haren verbogen, maar die buig je gewoon weer recht (volgens officiele handleiding kan je dat het beste doen als ze nat zijn, maar ook droog lukt het prima). Er was een reserve filter meegeleverd, maar ik heb nog niet het idee dat er met het originele filter na een jaar of 3 (gokje) wat mis is.
Ik kan me wel voorstellen dat bijvoorbeeld de dweil doek een reserve geen overbodige luxe is. Maar overall met gratis shipping op alles, gecombineerd met populariteit van deze robot, verwacht ik niet dat het komende jaren moeilijk zal zijn om reserve onderdelen te bestellen wanneer je ze echt nodig hebt.
Yup, het was geen hoofdtelefoon maar stofzuiger. Auto-aanvul was verkeerd.

De accessoires gaan niet vlug stuk. Enkel dienen de filters een paar keer per jaar vervangen te worden om optimaal te werken. De hoofdborstel kan één keer per jaar afhankelijk van de ondergrond (ruwheid).
De zijborstels dienen enkel vervangen te worden wanneer ze geplooid zijn en niet meer in stervorm staan. Wanneer de beentjes van de zijborstel geplooid staan, gaat deze na verloop van tijd de randjes niet meer netjes opvegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
Philip Ross schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:31:
Net besteld bij PT. €334 (2x $10 korting). Kan haast niet wachten tot hij er is.
En hij is er al. Supersnelle levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-10 16:43
7 oktober besteld en 3 november binnen gekomen uit China. Hij rijdt nu lekker zijn rondjes en ben erover verbaasd hoe goed die de kamer mapped en hierdoor zijn oriëntatie houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-10 23:51
Gisteren via PT bestelling geplaatst de 11.11 actie is paar euro goedkoper.
Dan maar nu bestellen..

Kreeg net een mailtje met Track en Trace nummer van DHL..
ik denk dus dat hij of misschien nog dit weekend binnen kan komen anders word het maandag/dinsdag…

Net mail van DHL gehad. Volgende stap is het pakketje naar export center brengen.

[ Voor 13% gewijzigd door To_Tall op 07-11-2018 14:59 ]

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PuckStar
Opgelet!!!!

De zeer slechte seller Higo188 heeft zijn naam gewijzigd in "Superdeal 218 store Store"
Koop dus nooit bij die shop. Je bent gewaarschuwd!

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 13-10 23:51
Bestelling update.

DHL heeft het pakketje al klaar voor de bezorger. Morgen tussen 14:00 en 18:00 wordt deze geleverd.

Das dus 3 dagen. Dinsdag 22:00 besteld vrijdag voor 18:00 geleverd. Via PT.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arpeggio
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 22:06
Fijn dat het vaak zo snel gaat bij PT. Maar ik heb die ervaring helaas niet.

Vrijdag 2-11 (17:50u) versie 1 besteld met levering vanuit German warehouse. Nu 6 dagen later nog geen shipping informatie beschikbaar bij Deutschepost/DHL... We wachten nog maar even rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
arpeggio schreef op donderdag 8 november 2018 @ 22:25:
Fijn dat het vaak zo snel gaat bij PT. Maar ik heb die ervaring helaas niet.

Vrijdag 2-11 (17:50u) versie 1 besteld met levering vanuit German warehouse. Nu 6 dagen later nog geen shipping informatie beschikbaar bij Deutschepost/DHL... We wachten nog maar even rustig af.
Heb je al een berichtje naar de seller gestuurd? Die reageert meestal heel snel en kan je misschien wat meer info geven.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arpeggio
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 22:06
Heb je al een berichtje naar de seller gestuurd? Die reageert meestal heel snel en kan je misschien wat meer info geven.
Inmiddels al antwoord gehad van de seller. De tracking via de link op de orderpagina werkt niet goed. Via de seller actuele info gekregen. Het pakket is onderweg en wordt vandaag afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-10 07:56
Ik ben van plan om ook deze robotstofzuiger te bestelle. Welk model (1 of 2) ben ik nog niet uit.
offtopic: tips zijn welkom

Nu zie ik dat er sommige deze besteld hebben voor de 11.11 actie en al met €20,- korting. Ik krijg maar €10,- korting. Hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Fuske schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 13:27:
Ik ben van plan om ook deze robotstofzuiger te bestelle. Welk model (1 of 2) ben ik nog niet uit.
offtopic: tips zijn welkom
Tip: V2 (S50 dus)
Waarom? Kan over hogere obstakels (tot 2cm). Afvalbakje is met water te wassen.
En er waren nog wat voordelen boven de V1 maar die ben ik vergeten. Moet je effe in het andere topic zoeken: Xiaomi Mi Vacuum 2017 (versie 2)

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lays526
  • Laatst online: 14-10 07:02
Vorige week vrijdag de S55 besteld bij Chinese Intelligence Store (had dit topic nog niet gevonden) gisteren ontvangen, 8 dagen levertijd is niet slecht,DHL geeft alleen 2 dagen langer aan dat het pakketjes is aangemeld, maar niet ontvangen. 17track en deliveries zijn daar toch wat beter up to date

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mattie84
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-10 18:24
Zijn er nog interessante robot stofzuigers gespot bij de china shops? Wil er namelijk ook graag één. Ik zoek nog een beetje een leuke aanbieding. Iemand toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Zondag de S50 besteld voor €330,- bij PT.
Hij is vannacht al in Keulen aangekomen dus hopelijk binnen 2 dagen al in huis nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhistlerNL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:51
De mijne is al een tijdje binnen. Op een maandag besteld bij PT, kreeg keurig updates van PT zelf. Tracking bij AliExpress gaf vervolgens alleen aan dat hij verzonden was en op zaterdag stond DHL ineens aan de deur. Ik was er niet, dus moest nog even op maandag wachten. Gelukkig had ik vanaf dat moment een werkende track en trace code, dus kon ik aangeven op welk tijdstip ze langs konden komen.

Mijn vader durfde het aan om bij een andere shop te bestellen waar het nog een paar tientjes goedkoper was (net iets meer dan 300e). Tot nu toe lijkt het betrouwbaar, als ik wat meer weet plaats ik een update.

[ Voor 21% gewijzigd door WhistlerNL op 14-11-2018 08:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AvonW
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 16:45
Ik heb zojuist ook een Robock S50 besteld bij Perfection Technology. Ik kan niet wachten.

Ik heb deze uit m'n stoppen met roken spaarpotje betaald, dus dubbeldik verdiend. Ik zal laten weten als ik hem binnen heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mattie84
Hier ook gisteren de S50 besteld via PT. Zodra deze binnen komt ga ik eens een poging wagen mijn eerste review te gaan plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bengek
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-09 17:04
Zondagnacht besteld bij PT, dinsdagavond was DHL al langs gekomen in Rotterdam, was er alleen niet. Nu vandaag gekregen en een uurtje gecleaned al.

• Fuske
Zondagnacht besteld bij PT, woensdagmiddag in huis!
Erg tevreden over het apparaat, boven mijn verwachtingen zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvonW
Ik heb hem woensdagochtend besteld bij Perfection Technology en op vrijdagavond binnen. We zijn superblij om haar aan ons gezin toe te voegen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:03
De s50 is bij perfection nu 379 USD, als ik de coupons goed zie dan wordt hij met Black Friday USD 375 - maakt dan weinig meer uit als ik alle coupons op aliexpress goed begrijp. Banner geeft aan: voeg nu toe aan cart voor coupons, maar dat doet niets of hoort er nog meer korting te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie84
AvonW schreef op maandag 19 november 2018 @ 15:06:
Ik heb hem woensdagochtend besteld bij Perfection Technology en op vrijdagavond binnen. We zijn superblij om haar aan ons gezin toe te voegen O+
Was dat nou echt binnen twee dagen? of zat er een week tussen?
Ik heb die van mij de 14e besteld bij PT, maar staat nog steeds op "shipment ready for dispatch".

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvonW
Mattie84 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 06:17:
[...]

Was dat nou echt binnen twee dagen? of zat er een week tussen?
Ik heb die van mij de 14e besteld bij PT, maar staat nog steeds op "shipment ready for dispatch".

:/
Hij was er echt in twee dagen, ik was er zelf ook verbaasd over. Via Ali bestelde ik bij het Duitse pakhuis, dus dat is alweer een stukje dichterbij (en geen extra douane kosten want EU).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie84
AvonW schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:34:
[...]

Hij was er echt in twee dagen, ik was er zelf ook verbaasd over. Via Ali bestelde ik bij het Duitse pakhuis, dus dat is alweer een stukje dichterbij (en geen extra douane kosten want EU).
Ik heb exact hetzelfde gedaan ... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Ik wil grag weten wat voor type garantie je hebt op de producten van Xiaomi als je bij PTechnology bested.

want dat kan ik nergens terug vinden. En ik woon in Duitsland dus ik heb dan geode ''inland service'' zou je verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie84
Mattie84 schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:51:
[...]

Ik heb exact hetzelfde gedaan ... :'(
En toen stond gisteren eind van de middag opeens DHL aan de deur! Eind goed al goed ;) :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
Voor de liefhebbers: Xiaomi Mi Vacuum versie 1 nu voor €227 via Gearbest vanuit Fast-23 (Europees magazijn)

https://www.gearbest.com/...16316347.html?wid=1640583

Mijn ervaring is dat via de Fast magazijnen vaak binnen een week geleverd wordt (shipping binnen 24uur, via DHL duurt het dan 2 a 3 dagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Laatst online: 14-10 15:58
wildcheese schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:49:
Voor de liefhebbers: Xiaomi Mi Vacuum versie 1 nu voor €227 via Gearbest vanuit Fast-23 (Europees magazijn)

Mijn ervaring is dat via de Fast magazijnen vaak binnen een week geleverd wordt (shipping binnen 24uur, via DHL duurt het dan 2 a 3 dagen)
Ik heb deze V1 besteld. Lijkt me een goede prijs voor levering uit een EU warehouse. Prijs is €231,40. discount €8,90. verzending €4,54. Totaal €227,04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarify
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-01 14:11
jaspov schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:04:
De s50 is bij perfection nu 379 USD, als ik de coupons goed zie dan wordt hij met Black Friday USD 375 - maakt dan weinig meer uit als ik alle coupons op aliexpress goed begrijp. Banner geeft aan: voeg nu toe aan cart voor coupons, maar dat doet niets of hoort er nog meer korting te zijn?
Ik zat naar hetzelfde te kijken; ik zie ook nergens coupons of korting na toevoegen in de wagen.
Overigens in euro's zie ik 343 nu of 335 vrijdag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas156
  • Laatst online: 17-03 16:19
BigSurf schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:27:
[...]

Ik heb deze V1 besteld. Lijkt me een goede prijs voor levering uit een EU warehouse. Prijs is €231,40. discount €8,90. verzending €4,54. Totaal €227,04
Wat is de code voor 8,90 discount?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Laatst online: 14-10 15:58
sebas156 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 22:14:
[...]
Wat is de code voor 8,90 discount?
Gaat er automatisch af

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 15:09
wildcheese schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:49:

thanks. heb deze besteld voor een vriend. via cashbackxl scheelt je nog eens 2 euro >:) kost hem uiteindelijk 225 euro

• jacovn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-10 19:19
Ik zie nu dat er morgen 21% korting is op de 2018 Roborock S50 S51 Xiao mi mi robot stofzuige bij PT.
Dan zou hij van 340 naar 275€ moeten zakken qua prijs ?

Was aan het kijken naar een irobot, maar die is 3x zo duur..

8x330 NO12.5°, 8x330 ZW12.5°, 8x350 ZW60°, 8x325 NO10°, SE8K, P500. 6x410 ZW10° Enphase

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:10
jacovn schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:57:
Ik zie nu dat er morgen 21% korting is op de 2018 Roborock S50 S51 Xiao mi mi robot stofzuige bij PT.
Dan zou hij van 340 naar 275€ moeten zakken qua prijs ?

Was aan het kijken naar een irobot, maar die is 3x zo duur..
Waar heb je dit gevonden? Ik zie dit nergens staan:
https://nl.aliexpress.com...iliseren/32852382914.html

• scrappy.doo
  • Laatst online: 13-10 15:11
Iemand ervaring met 'ma store' op Ali? Daar staat de S51 voor 300 dollar:
https://nl.aliexpress.com...a-Sterke/32948893491.html

• RoFlame
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:58
Zo te zien geven ze nu al 19% korting, dus is vanaf morgen 2% extra korting.

• De Hulk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-03 09:42
@scrappy.doo Geen ervaring met de 'ma store' maar de S51 is niet dezelfde als de roborock S50. Even voor de zekerheid, niet dat hij daar opeens 75 dollar goedkoper is dan bij PT.

• jacovn
Gevonden op ipad app van aliexpress. Daar stond: stop hem in bestelkarretje en wacht xx uren (tot morgen) voor 21% korting.

8x330 NO12.5°, 8x330 ZW12.5°, 8x350 ZW60°, 8x325 NO10°, SE8K, P500. 6x410 ZW10° Enphase

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jacovn
RoFlame schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:39:
[...]

Zo te zien geven ze nu al 19% korting, dus is vanaf morgen 2% extra korting.
inderdaad is het 2% goedkoper dan de prijs die er nu staat en geen 21%, helaas :)
US $ 375.23 Witte S50 uit Duitsland. S51 rose moet uit China komen.

[ Voor 10% gewijzigd door jacovn op 22-11-2018 12:43 ]

• Vitabissj
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14-10 15:25
Heb ook juist de 1ste generatie besteld op gearbest.
Bedankt voor de tip!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:36
verschil tussen s50 en s51 is toch puur kleur hé?
en versie 1 tussen versie 2 is puur de saved map functie + mop ? want zone cleaning kunnen ze toch beide na FW udpdates

iwl er één voor op de verdieping bij bestellen, heb ik eigenlijk geen zone cleaning nodig,... maar er is ook nog een 3de generatie, die waren heel cheap, maar wat kunnen deze dan niet?

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:36
degene die de prijzen in de gaten houden? is black friday nu echt een deal? want ik geloof er nooit in
meestal verhogen ze de prijzen ervoor, om dan zogezegd bij black friday een deal te doen

• PuckStar
NoFate schreef op donderdag 22 november 2018 @ 20:43:
degene die de prijzen in de gaten houden? is black friday nu echt een deal? want ik geloof er nooit in
meestal verhogen ze de prijzen ervoor, om dan zogezegd bij black friday een deal te doen
NoFate schreef op donderdag 22 november 2018 @ 20:09:
verschil tussen s50 en s51 is toch puur kleur hé?
en versie 1 tussen versie 2 is puur de saved map functie + mop ? want zone cleaning kunnen ze toch beide na FW udpdates

iwl er één voor op de verdieping bij bestellen, heb ik eigenlijk geen zone cleaning nodig,... maar er is ook nog een 3de generatie, die waren heel cheap, maar wat kunnen deze dan niet?
Ik heb hem iets van 2 maanden terug voor 345 gekocht dus rond die prijs is normaal.

Ja verschil is kleur tussen S50 en 51.

Volgens mij kan S50 ook hogere drempels over dan v1 en het vuilbakje + filter kan met water schoongemaakt worden (kan niet bij de v1).
Verder kun je misschien even in het topic zoeken want deze vraag is al veel vaker voorbij gekomen.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
NoFate schreef op donderdag 22 november 2018 @ 20:43:
Volgens mij is dat ook een beetje een mythe. Het gebeurd vast, maar niet vaak. Paar dagen geleden nog artikel op frontpage dat hardware.info iig geen bewijs ervoor heeft kunnen vinden.

Wat wel gebeurd is dat kortingen verwaarloosbaar zijn, en de 'van' prijs nergens op slaat. Eigenlijk enkel op uitlopende zaken of hoge marge producten zie je echt kortingen terug komen in Nederland. Iets als een Xiaomi Roborock is volgens mij veel te veel concurrentie op Aliexpress om significante kortingen te kunnen geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaspov
De s50 is nu 375 USD bij perfection. 5 USD extra korting met code Friday (alleen vandaag)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jacovn
Net besteld voor €333 via Duits magazijn bij PT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
jacovn schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:03:
Ongeveer hetzelfde. Vaag gedoe met coupons, had om een of andere reden een coupon van 2 USD van Perfection en dan 5 van Aliexpress (Friday). Kwam op USD 368, in dollars betaald en de creditcard de conversie laten doen. Komt bij visa net op 330,10 dus afgerond op een koffie na hetzelfde. Ook via Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broekmanm
  • Laatst online: 30-09 16:37
gisteren ook de S50 via aliexpress besteld (euro 338 incl 4 euro new member korting) maar per ongeluk via chinese intelligence store ipv PT ( wat eigenlijk mijn bedoeling was gezien de positieve ervaringen op dit forum). chinese intelligence store gaat ook via een duits warehouse. Lees echter aantal negatieve ervaringen met chinese intelligence store, zal mijn ervaring hier posten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 23:57
jacovn schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:03:
Hier tweemaal idem, ben benieuwd wanneer ze komen leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3nr1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:58
S55 besteld via chinese intelligence store. Het duurde even voordat ze verstuurde. Maar uiteindelijk na 12 dagen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvpke
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08-10 08:53
BigSurf schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:27:
[...]

Momenteel is dit afgelopen. Nu ben ik aan het kijken om vanuit spanje te bestellen op aliexpress. Echter heb ik hiervoor nog maar 1 keer iets duurder dan 20 euro besteld op aliexpress en daar kon ik direct invoerrechten op betalen (bijna zoveel invoerrechten als het oorspronkelijk koste)

Nu vraag ik mij af kan ik ervan uitgaan dat hier geen invoerrechten op zullen komen of zou ik dit toch eerst bij de store moeten navragen? Ik hoor het graag.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AouVdQ6.png

[ Voor 48% gewijzigd door pvpke op 24-11-2018 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
pvpke schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:27:
[...]

Momenteel is dit afgelopen. Nu ben ik aan het kijken om vanuit spanje te bestellen op aliexpress. Echter heb ik hiervoor nog maar 1 keer iets duurder dan 20 euro besteld op aliexpress en daar kon ik direct invoerrechten op betalen (bijna zoveel invoerrechten als het oorspronkelijk koste)

Nu vraag ik mij af kan ik ervan uitgaan dat hier geen invoerrechten op zullen komen of zou ik dit toch eerst bij de store moeten navragen? Ik hoor het graag.

[Afbeelding]
Beter even vragen dan, of bij PT bestellen. Tot nu toe nog niemand gehoord die daar invoerrechten moest betalen als het uit Duitsland wordt opgestuurd.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Ships from Spain, dat is EU. Als ze doen wat ze zeggen dan heb je geen invoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leonduin
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 29-05-2024
Ik ben eens aan het rondkijken en lees veelal reactie over de roborock S5x en de vacuum.
Daarnaast is er ook een versie te koop: Xiaomi Xiaowa E35 die mij erg aanspreekt. Stuk goedkoper en heeft daarnaast zo goed als de zelfde specs als de roborock.

Iemand hier toevallig ervaring mee of tips hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Hij heeft geen Lidar. Dus zijn navigatie zal minder zijn. Nu heeft mijn huidige Hombot het ook niet, en wel vergelijkbare systemen als wat diegene heeft (optische tracker aan onderkant primair, al heeft Hombot ook plafond camera, maar deze heeft weer andere). Voor meeste gebruik moet dat gewoon voldoende zijn. IIG mijn Hombot raakt soms in de war als hij een tijd half vast heeft gezeten, maar meestal kan hij feilloos de weg terug vinden onafhankelijk in welke kamer hij is. (En dan ook gewoon echt rechtstreeks, niet dat hij een muur moet volgen ofzo tot hij bij basisstation is).

Tegelijk hoef je geen zaken als no-go zones te verwachten bij zoiets, daarvoor wil je wel de nauwkeurigheid van lidar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
  • Laatst online: 14-10 15:36
Ik wil m ook graag bestellen via een webshop op ali die vanuit Duitsland verzend. echter Perfection Technoligy is uitverkocht... Is er iemand met goede ervaringen met andere shops? (los van chinese intellengence)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
BlueSS50 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:21:
Ik wil m ook graag bestellen via een webshop op ali die vanuit Duitsland verzend. echter Perfection Technoligy is uitverkocht... Is er iemand met goede ervaringen met andere shops? (los van chinese intellengence)
Stuur PT even een berichtje met de vraag wanneer ze weer op voorraad zijn. Misschien is dat al in een paar dagen weer.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacovn
lubbertkramer schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:08:
[...]

Hier tweemaal idem, ben benieuwd wanneer ze komen leveren
Versturen is niet erg snel, bij 17 track zie ik dat hij overgegaan is naar DHL gisteravond 21:46
En bij DHl tracking zie ik dat hij aangemeld is. Ze zullen wel op donderdag komen als er niemand thuis is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Hmm, ik dacht dat ik mijne alleen had gekeken wat ik er gebeurde als ik op Deutsche Post als opties drukte, maar dat ik hem weer terug op DHL had gezet. Maar mijne komt blijkbaar wel met Deutsche Post. Geen probleem verder. Ik vraag me wel af wat ze met die pakketjes doen. Worden die expres extra lang opgeslagen voor transport? Want laten we wel wezen, zodra die bij Deutsche Post (of DHL) zijn aangeleverd zou hij normaal toch binnen paar dagen moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlueSS50
  • Laatst online: 14-10 15:36
BlueSS50 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:21:
Gister toch bij PT bersteld. na een beetje door de winkel scrollen stond er nog eenzelfde aanbieding die wel werd verscheept uit duitsland.

ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacovn
Saulheim, Germany, The shipment has been processed in the parcel center
2018-11-25 18:20
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

Daarna staat op DHL site announced 6.57 PM

Dus voor ons geen DP maar DHL blijkbaar.

[ Voor 53% gewijzigd door jacovn op 28-11-2018 08:46 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 17 Laatste

Let op:
Technische discussie over model 1 (2016) kan in Xiaomi Mi Vacuum (robotstofzuiger) 2016
Technische discussie over model 2 (2017) kan in Xiaomi Mi Vacuum 2017 (versie 2)
Technische discussie over Xiaomi Mi Vacuum 1S (2019) kan in [Xiaomi Mi Vacuum 1S (2019)] Ervaringen & Discussie