Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
Afgelopen zaterdagavond besteld bij PT (Roborock S50) en volgens de website DHL-parcel wordt er vanavond geleverd. Dat is levering binnen 3 werkdagen , lekker vlug!

Wat me opviel:

- Volgens Alibabba werd mijn shipment verzonden met Deutsche Post, maar het is toch echt DHL.
- Traceer je verzendnummer via: https://t.17track.net/nl > dit geeft meer inzicht dan de Alibaba website.
- De verzendmethode heb ik over het hoofd gezien, ik las later dat je (soms) kunt kiezen tussen DHL en Deutsche Post, wellicht iets voor een nieuwe koper om op te letten daar waar beiden gratis verzending hebben en DHL echt sneller is.

Tijdspaden shipment (voor wie er wat aan heeft):

DHL Parcel website:
EXPECTED DELIVERY MOMENT
WEDNESDAY, NOVEMBER 28
6:00 PM - 9:00 PM

17Track info:
2018-11-28 09:01
The shipment has arrived in the destination country

2018-11-27 21:43
Köln, Germany, The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: https://www.dhlparcel.nl/...=CM531XXXXXX&pc=&lc=en-NL )

Köln, Germany, The international shipment has been processed in the export parcel center

2018-11-26 17:58
Saulheim, Germany, The shipment has been processed in the parcel center

2018-11-25 18:20
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

[ Voor 9% gewijzigd door knights16 op 28-11-2018 13:38 ]

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarify
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-01 14:11
[b]knights16 in "Xiaomi Mi Vacuum 2016/2017 prijzen en levertijden"knights16 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:17
..
Toch bijzonder ik heb de s50 vrijdag besteld bij PT en hij staat nog steeds op “verzending geregistreerd “ (1e stap). Misschien toch even navragen of ik wel de juiste trace info heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
knights16 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:17:
Afgelopen zaterdagavond besteld bij PT (Roborock S50) en volgens de website DHL-parcel wordt er vanavond geleverd. Dat is levering binnen 3 werkdagen , lekker vlug!

Wat me opviel:

- Volgens Alibabba werd mijn shipment verzonden met Deutsche Post, maar het is toch echt DHL.
- Traceer je verzendnummer via: https://t.17track.net/nl > dit geeft meer inzicht dan de Alibaba website.
- De verzendmethode heb ik over het hoofd gezien, ik las later dat je (soms) kunt kiezen tussen DHL en Deutsche Post, wellicht iets voor een nieuwe koper om op te letten daar waar beiden gratis verzending hebben en DHL echt sneller is.

DHL Parcel website:
EXPECTED DELIVERY MOMENT
WEDNESDAY, NOVEMBER 28

17Track info:

Köln, Germany, The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: https://www.dhlparcel.nl/...=CM531XXXXXX&pc=&lc=en-NL )

Köln, Germany, The international shipment has been processed in the export parcel center

The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
Dank voor die info. Want DP was bij mij blijkbaar ook onzin. Levering staat voor morgen overdag (vrijdag besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvpke
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08-10 08:53
BlueSS50 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 08:44:
[...]

Gister toch bij PT bersteld. na een beetje door de winkel scrollen stond er nog eenzelfde aanbieding die wel werd verscheept uit duitsland.

ben benieuwd...
Ik sta op het punt hem ook te bestellen. Lang getwijfelt maar ga toch maar voor de v2.

Heb je coupons aangevraagd of gewoon direct besteld?
Ik kom momenteel uit bij een prijs van 375 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacovn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-10 19:19
Scarify schreef op woensdag 28 november 2018 @ 17:56:
[...]

Toch bijzonder ik heb de s50 vrijdag besteld bij PT en hij staat nog steeds op “verzending geregistreerd “ (1e stap). Misschien toch even navragen of ik wel de juiste trace info heb :p
Komt morgen bij ons ook volgens DHl.

8x330 NO12.5°, 8x330 ZW12.5°, 8x350 ZW60°, 8x325 NO10°, SE8K, P500. 6x410 ZW10° Enphase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarify
jacovn schreef op woensdag 28 november 2018 @ 19:33:
[...]

Komt morgen bij ons ook volgens DHl.
:( ik heb meneer Vance even een berichtje gestuurd. Misschien gewoon wat mis met de tracking 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kremx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-10 21:56
knights16 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:17:

Wat me opviel:

DHL Parcel website:
EXPECTED DELIVERY MOMENT
WEDNESDAY, NOVEMBER 28

17Track info:

Hmm, dat is vreemd. Ik heb de mijne op de 23ste besteld, maar die hangt volgens de tracking nog steeds op jouw tweede stapje:
2018-11-26 19:49 Saulheim, Germany, The shipment has been processed in the parcel center
2018-11-25 18:20 The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:03
Vrijdag besteld heel vroeg. Wordt donderdag geleverd hier.

• Scarify
Ik heb PT gecontacteerd, die begrepen het volgens mij ook niet helemaal; de bestelling is de 25e aangeboden bij DHL. Nu hebben ze voor mij DHLgecontacteerd en staat er ineens bij dat hij gisteravond verwerkt is in de parcel center.. Gek dat het zo in levertijd verschilt voor orders die op dezelfde dag zijn besteld.. DHL zal het wel druk hebben met alle black friday spul :)

• BlueSS50
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:36
pvpke schreef op woensdag 28 november 2018 @ 19:13:
[...]

Ik sta op het punt hem ook te bestellen. Lang getwijfelt maar ga toch maar voor de v2.

Heb je coupons aangevraagd of gewoon direct besteld?
Ik kom momenteel uit bij een prijs van 375 dollar.
Ik heb hem dinsdagavond besteld voor 344,- zonder extra spullen erbij. ik had wel gezocht naar bonnen en had er maar 1tje gevonden van 1,80...

• Ebbao
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22:59
Ik heb zojuist ook één S50 besteld bij Perfect Technology. Ik had een coupon van PT van €1,80 en een coupon van Aliexpress van €3,80 als nieuwe gebruiker. Daarnaast heb ik het via Cashbacktotaal besteld, wat resulteerde in een korting van €15.39. In totaal dus €315 betaald :)

Als ik dit zo teruglees klink ik als een ekte ekte Nederlander :D

• pvpke
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08-10 08:53
Ebbao schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:28:
Ik heb zojuist ook één S50 besteld bij Perfect Technology. Ik had een coupon van PT van €1,80 en een coupon van Aliexpress van €3,80 als nieuwe gebruiker. Daarnaast heb ik het via Cashbacktotaal besteld, wat resulteerde in een korting van €15.39. In totaal dus €315 betaald :)

Is niets mis mee toch? Zoveel mogelijk coupon codes en kortingen als mogelijk toch? _/-\o_
Ik vraag me nu nog af hoe je het cachbacktotaal activeert.

Ik krijg 5 tot 6 dollar korting met ernaar te vragen bij de leverancier (PT)
Zie hieronder:
Hello, dear friend, Good day,
I'm glad to be of service to you.
There is no discount on this product under normal circumstances, as its profit is very low,
But because you are our new customer, in order to thank you for your support, I will apply for a 5-dollar discount for you,
Please submit your order, do not choose credit card, do not pay, make the order in the payment status, I will modify the price for you, Sincerely greetings.

• Ebbao
pvpke schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:12:
[...]

Is niets mis mee toch? Zoveel mogelijk coupon codes en kortingen als mogelijk toch? _/-\o_
Ik vraag me nu nog af hoe je het cachbacktotaal activeert.

Ik krijg 5 tot 6 dollar korting met ernaar te vragen bij de leverancier (PT)
Zie hieronder:
Hello, dear friend, Good day,
I'm glad to be of service to you.
There is no discount on this product under normal circumstances, as its profit is very low,
But because you are our new customer, in order to thank you for your support, I will apply for a 5-dollar discount for you,
Please submit your order, do not choose credit card, do not pay, make the order in the payment status, I will modify the price for you, Sincerely greetings.
Ah dat had ik dus ook nog kunnen doen haha. Ben wel benieuwd hoe snel dat allemaal gaat, want als ik het goed begrijp moet je met betalen wachten tot de verkoper de prijs aanpast, ben benieuwd wanneer hij daar dan tijd voor heeft/maakt.

Voor cashbacktotaal: account aanmaken op cashbacktotaal.nl en vanuit die website naar aliexpress gaan (als je binnen cashbacktotaal op aliexpress zoekt en erop klikt, zie je rechtsonder een groene button "ga naar shop"). Als ik hier gebruik van maak zorg ik er altijd voor dat ik geen andere tabbladen open heb staan en het koopproces ook in één keer afmaak. Geen idee hoe dit precies werkt, maar kan me zo voorstellen dat de cashbacktotaal referral werkt voor de huidige sessie, als je dat afbreekt ziet hij misschien de verwijzing niet meer.

Als je nog geen account hebt en hier gebruik van wilt maken kan ik je ook een referral link geven dat mij €10,- oplevert :P

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 23:57
jacovn schreef op woensdag 28 november 2018 @ 06:51:
[...]

Versturen is niet erg snel, bij 17 track zie ik dat hij overgegaan is naar DHL gisteravond 21:46
En bij DHl tracking zie ik dat hij aangemeld is. Ze zullen wel op donderdag komen als er niemand thuis is..
Hier stonden ze woensdag aan de deur maar was ik nog in het buitenland voor werk en vandaag waren ze er weer. Morgen eerste testrit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jacovn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-10 19:19
lubbertkramer schreef op donderdag 29 november 2018 @ 21:08:
[...]

Hier stonden ze woensdag aan de deur maar was ik nog in het buitenland voor werk en vandaag waren ze er weer. Morgen eerste testrit
Ik heb hem binnen, de dochter heeft hem in ontvangst genomen.

Gelijk al ergenis. De app is tja wat zal ik zeggen...... beter maar niets zeggen

Affijn kan nu inloggen, moet de unit aan wifi koppelen maar “ondersteund geen 5GHz”
Tja heb ook 2.4 met de Zelfde ssid, maar AP stuurt device naar 5 gHz als ondersteund, en iphone doet dat.
Nu lijkt het dat als de telefoon op de 5 gHz band zit en de unit alleen op 2.4 werkt je niet kunt koppelen.

Zal morgen maar de 5 gHz band even uitzetten en het dan nog eens proberen.

8x330 NO12.5°, 8x330 ZW12.5°, 8x350 ZW60°, 8x325 NO10°, SE8K, P500. 6x410 ZW10° Enphase

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 23:57
jacovn schreef op donderdag 29 november 2018 @ 22:28:
[...]

Ik heb hem binnen, de dochter heeft hem in ontvangst genomen.

Gelijk al ergenis. De app is tja wat zal ik zeggen...... beter maar niets zeggen

Affijn kan nu inloggen, moet de unit aan wifi koppelen maar “ondersteund geen 5GHz”
Tja heb ook 2.4 met de Zelfde ssid, maar AP stuurt device naar 5 gHz als ondersteund, en iphone doet dat.
Nu lijkt het dat als de telefoon op de 5 gHz band zit en de unit alleen op 2.4 werkt je niet kunt koppelen.

Zal morgen maar de 5 gHz band even uitzetten en het dan nog eens proberen.
Goed om te weten. hier alles van Unify in huis hangen en zal ze morgen eens uit de doos halen maar laten we dat hier verder bespreken -> Xiaomi Mi Vacuum 2017 (versie 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
afgelopen dinsdag dus besteld bij PT maar hij moet nog steeds verzonden worden. Nog steeds bij de eerste stap bij ali waarbij je de verwerkingsperiode nog kunt verlengen.

PT geïnformeerd en die schrijven het toe aan Black friday en zeggen dat ik nog ff geduld moet hebben.

Had gehoopt m voor 5-12 te hebben...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:54
BlueSS50 schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:23:
afgelopen dinsdag dus besteld bij PT maar hij moet nog steeds verzonden worden. Nog steeds bij de eerste stap bij ali waarbij je de verwerkingsperiode nog kunt verlengen.

PT geïnformeerd en die schrijven het toe aan Black friday en zeggen dat ik nog ff geduld moet hebben.

Had gehoopt m voor 5-12 te hebben...
De informatie op ali loopt vaak achter. Ik had hem binnen voordat op ali stap 1 verwerkt was in de tracking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparkLine
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-10 14:42
Lijkt er inderdaad op dat het warehouse in Duitsland wat vertraging heeft.
Heb zelf de 28e besteld en hij wacht nog op verwerken van de order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonius
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-10 21:31
Ik heb model 1 besteld vanuit Spanje, was met vijf dagen hier in huis. Even puzzelen met de wifi enzo, werkt zo op het eerste gezicht goed na opladen. Nog verder uit te proberen nadat we Sinterklaas gevierd hebben. Tot die tijd mag ie nog niet in het zicht rondrijden <+:)

Voor de app moet je MI toegang geven tot zo ongeveer alles wat je maar op je telefoon hebt staan. Al je contacten, lokatie, belgeschiedenis, cv, pincode, voogdij over je kinderen en vooraan staan in je nalatenschap ;) , wat dat betreft merk je wel dat het chinees is -O- . Als je eenmaal met de stofzuiger gekoppeld bent, dan communiceer je volgens mij rechtstreeks tussen app en telefoon over wifi. Daarom wil het vaak niet goed indien je telefoon op een 5GHz band zit terwijl de MI op 2.4GHz zit. Hangt er dan technisch gezien vooral vanaf of dat in jouw wifi access point aparte netwerken zijn of dat alle devices elkaar over die verschillende netwerken kunnen zien. Hier gewoon telefoon en stofzuiger op 2.4GHz, dan zien ze elkaar prima. Zou je bijvoorbeeld een guest network hebben met strikte scheiding tussen devices, dan wil het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Hulk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-03 09:42
@Antonius Volgens mij communiceert hij juist niet rechtstreeks. Beppie hangt bij mij juist netjes aan het gastnetwerk en ik heb nooit connectieproblemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
De enige machtiging die app hier heeft is locatie. Hij heeft uberhaupt niet om andere gevraagd. Meldingen doen het niet, maar vind ik ook niet heel relevant.

Hij communiceert via Xiaomi servers, kan gewoon op mijn werk volgen wat hij aan het doen is.

[ Voor 23% gewijzigd door Sissors op 04-12-2018 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander1986
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 08-10 15:30
scrappy.doo schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:38:
Iemand ervaring met 'ma store' op Ali? Daar staat de S51 voor 300 dollar:
https://nl.aliexpress.com...a-Sterke/32948893491.html
ik heb m besteld, we gaan het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Dat is 2016 model, en dat is gewoon de normale prijs voor diegene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
Sissors schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 15:31:
Dat is 2016 model, en dat is gewoon de normale prijs voor diegene.
Ik weet ook niet beter dan dit gewoon de Roborock S50/S51/S55 is en dus de V2.

Het is de nieuwste slimme versie. de oude V1 heeft de laser meer aan de kant zitten en de allernieuwste heeft helemaal geen laser en is dus 'dom'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Bij de zwarte wel ja, maar die kost bij hun 600 dollar. Als je klikt op de witte versie, die je nodig hebt om op 300 dollar uit te komen, zit de lidar module aan de voorkant. Terwijl inderdaad bij de v2 hij meer in het midden zit met de knopjes ervoor (zoals de zwarte wel heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander1986
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 08-10 15:30
Erg duidelijk inderdaad.... de v1 heet toch ook helemaal geen roborock... dus beschrijving klopt niet.

Maakt opzich niet zoveel uit. Als ik de roborock voor de normale prijs had moeten bestellen was ik toch voor de V1 gegaan maar ik ga hier wel een klacht over indienen

[ Voor 45% gewijzigd door sander1986 op 05-12-2018 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
Hij (S50) ligt morgen bij het DHL afhaalpunt. 27 november 's avonds besteld. Besteld bij PT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbao

Mijn unit is zojuist gearriveerd, 4/4.5 werkdagen met de sinterklaaspakketjesbezorgingsgekte tussendoor, dus ik mag niet klagen.

Ik moet nog wel een naam bedenken voor haar, input is welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
Ebbao schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:06:
[...]

Mijn unit is zojuist gearriveerd, 4/4.5 werkdagen met de sinterklaaspakketjesbezorgingsgekte tussendoor, dus ik mag niet klagen.

Ik moet nog wel een naam bedenken voor haar, input is welkom ;)
Je gaat er vanuit in deze tijd dat het een vrouw is? ;)

die van ons gaat James heten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbao
BlueSS50 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 11:27:
[...]

Je gaat er vanuit in deze tijd dat het een vrouw is? ;)

die van ons gaat James heten....
Nouja, ze heeft natuurlijk wel ronde vormen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Argh, met Black Friday te lang getwijfeld en nu is de 'oude' versie voor zover ik zie niet meer te verkrijgen vanuit de EU verzending. Had 2 weken geleden via AliExpress bij Xiaomi International besteld, levering vanuit Spanje, maar die heb ik na 11 dagen geannuleerd omdat deze nog steeds niet verzonden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 11:21
Ik kan helaas ook niet een goede deal voor de oude versie stofzuiger vinden. Apart dat de prijzen ook zo uiteen lopen.

Heb zelf al 1 in huis maar ik zoek er nu 1 voor mijn moeder bij wie de neato stuk is gegaan. Xiaomi bevalt mij toch een stuk beter, wil op termijn ook nog 1 voor de slaapkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarify
Scarify schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:07:
Ik heb PT gecontacteerd, die begrepen het volgens mij ook niet helemaal; de bestelling is de 25e aangeboden bij DHL. Nu hebben ze voor mij DHLgecontacteerd en staat er ineens bij dat hij gisteravond verwerkt is in de parcel center.. Gek dat het zo in levertijd verschilt voor orders die op dezelfde dag zijn besteld.. DHL zal het wel druk hebben met alle black friday spul :)
Ik heb donderdag de stofzuiger mogen ontvangen, 2 weken na bestelling; 1 week later dan anderen hem hebben mogen ontvangen. Leek wel alsof hij 1 week stil heeft gestaan bij een depot in Duitsland (misschien vanwege de overload aan bestellingen?). Verder wel in goede staat aangekomen :)

Anyways, tof dingetje en werkt super! Blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonius
  • Laatst online: 03-10 21:31
De Hulk schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 08:45:
@Antonius Volgens mij communiceert hij juist niet rechtstreeks. Beppie hangt bij mij juist netjes aan het gastnetwerk en ik heb nooit connectieproblemen.
Ik denk dat je gelijk hebt. Hier hangt Mien D nu ook aan een guest netwerk, met een oude reserve telefoon als bediening. Na inschakelen van telefoon en Mien zelf kan het een heel tijdje duren voordat ze elkaar zien. Rechtstreeks zou dat veel sneller gaan.

Mien doet haar werk prima, verrassend hoeveel zooi ze uit een slaapkamer met vaste vloerbedekking haalt. Mevrouw A was verbaasd dat Mien de tweede slaapkamer zo matig deed. Wat bleek? Het reservoir was na de eerste al vol. Na leeggooien van het reservoir werd ook de tweede slaapkamer keurig schoon. Leuk dat ze ook op de overloop van de bovenverdieping los gelaten kan worden. De sensoren herkennen het trapgat en zorgen ervoor dat Mien zich niet de trap af stort _/-\o_

Een super apparaat. Het enige dat ik nog mis, is een stofzuigerrobot die ook trap kan lopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Beste mensen wie kan me wat tips geven?

Op AliE heb je een variant van €250,- en eentje van €340 maar de text zegt het zelfde. Op moppen na.

Is het dan qua motorisch en functies die er dan standaard op zitten dezelfde? Want een verschil van €100,- is wel erg veel geld. Er zijn nog varianten van €400,- mAf daar zie je ook moppen. Tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-10 13:05
theduke1989 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 17:21:
Beste mensen wie kan me wat tips geven?

Op AliE heb je een variant van €250,- en eentje van €340 maar de text zegt het zelfde. Op moppen na.

Is het dan qua motorisch en functies die er dan standaard op zitten dezelfde? Want een verschil van €100,- is wel erg veel geld. Er zijn nog varianten van €400,- mAf daar zie je ook moppen. Tussen
Jij hebt niet veel onderzoek gedaan dan blijkbaar. Er zijn 2 topics over he, kijk maar in de topicwarning.
Wil je stofzuigen EN erover gaan met nat? Kies versie 2
Wil je gewoon stofzuigen? Kies versie 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ander verschil is dat momenteel alleen versie 2 virtuele muren in de app kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broekmanm
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 16:37
23 november de roborock besteld via chinese intelligence store en 11 december is het pakket bezorgd (pakket was er ineens, geen track&trace info). Netjes verpakt en eerste testronde is positief ervaren.

• theduke1989
toch maar de Roborock S50 bested gisteren 12/12/2018, S51 was helaas niet in Duitsland / spanje verkrijgbaar :( En komt morgen 14/12/2018 aan lekker snel binnen duitsland.

Voor €345,- nog wel duur had hem niet ergens anders nog goedkoper gezien banggood was die 409. Hier in Duitsland op amazon is het 470,- en op eBay.de is die 390,- Dus voor de prijs van 345,- was het nog te doen.

maar heb er alle vertrouwen in dat het werkt, en sinds me vrouw meer gaat werken om het wat makkelijker voor haar te maken. Hopelijk gaat Davinci (onze kater) niet echt bang worden als er opens een stofzuiger aangaat.

• theduke1989

die stomme coupons werken nooit bij mij :( heb er enkele maar wanneer je ze activeerd nooit dat er iets af gaat :(

Ik moest dus gewoon 345,- dokken ongeacht ik de coupons had geactiveerd.
Ik woon in Duitsland, maar wil gewoon het meeste waar voor mijn geld. Echter hielp dat dus niet hier.

Ohja Ik heb bij PT besteld, staat 3 jaar garantie. Voor mij is het goedkoop verzenden maar wanneer je dit wilt gebruiken is het via de AliE alianz of van PT die he topstuurd?

[ Voor 23% gewijzigd door theduke1989 op 13-12-2018 17:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebbao
theduke1989 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 16:42:
[...]

die stomme coupons werken nooit bij mij :( heb er enkele maar wanneer je ze activeerd nooit dat er iets af gaat :(

Ik moest dus gewoon 345,- dokken ongeacht ik de coupons had geactiveerd.
Ik woon in Duitsland, maar wil gewoon het meeste waar voor mijn geld. Echter hielp dat dus niet hier.

Ohja Ik heb bij PT besteld, staat 3 jaar garantie. Voor mij is het goedkoop verzenden maar wanneer je dit wilt gebruiken is het via de AliE alianz of van PT die he topstuurd?
Misschien heb je hier iets aan: https://www.mydealz.de/de...99eur-aus-de-ebay-1296208

• theduke1989
@Ebbao helaas morgen al binnen. Kan via AliE niet terug sturen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Ik maak iets vaags mee met de verzending.

Gister werd het pakket opgestuurd, zou vandaag geleverd moeten worden. Krijg opeens op de zending te zien dat het teruggestuurd wordt naar de verzender. Ik bel DHL op. Eerste keer zegt de dame er is een storing, bel over enkele uur terug. Bel ik terug zegt de man dat de verzender dit heeft verteld en ik dus de firma moet bellen.

Maar ik had gezegd tegen PT dat ik geen 5 sterren kan geven omdat je niet mijn annulering respecteert.
Dit is het antwoord.
"Hello dear friend, very happy to serve you,
Because your goods have been issued and cannot be cancelled,
But please do not have to worry, we work directly with the factory, product quality is very good, are the original authentic,
I don't judge other cheap sellers because I don't know the quality or source of the product,
It is recommended that you continue to choose the authentic Xiaomi of our shop,
At the same time, I respect your choice,
Sincere Greetings,/:000"

Ik kan niet echt uit zijn tekst halen dat ze dit hebben gedaan. Maar de laatste alinea weer wel. Hopelijk is het een systeem storing en wordt het alsnog geleverd morgen. Hier in Duitsland leveren ze njet op zondagen :( niks werkt er in Saarland op zondag.

[ Voor 58% gewijzigd door theduke1989 op 14-12-2018 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peligro2k
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:47
Zijn de prijzen nou de laatste maanden enorm omhoog geschoten? Ik was van plan een 1st gen te kopen, ik meen me te herinneren dat die eerst rond de 240 euro waren, nu is de goedkoopste 280 euro bij PT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenEco
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
peligro2k schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 10:37:
Zijn de prijzen nou de laatste maanden enorm omhoog geschoten? Ik was van plan een 1st gen te kopen, ik meen me te herinneren dat die eerst rond de 240 euro waren, nu is de goedkoopste 280 euro bij PT?
252,97 op dit moment bij https://www.gearbest.com/...4H-Sale-special-3908.html
Misschien komt er nog een eindejaarsaanbieding aan. :)

[ Voor 6% gewijzigd door BenEco op 15-12-2018 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomstr
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-11-2024
peligro2k schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 10:37:
Jep. Vorige week nog beschikbaar voor €220, nu goedkoopste €40 duurder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
theduke1989 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 18:04:
Ik maak iets vaags mee met de verzending.

Gister werd het pakket opgestuurd, zou vandaag geleverd moeten worden. Krijg opeens op de zending te zien dat het teruggestuurd wordt naar de verzender. Ik bel DHL op. Eerste keer zegt de dame er is een storing, bel over enkele uur terug. Bel ik terug zegt de man dat de verzender dit heeft verteld en ik dus de firma moet bellen.

Maar ik had gezegd tegen PT dat ik geen 5 sterren kan geven omdat je niet mijn annulering respecteert.
Dit is het antwoord.
"Hello dear friend, very happy to serve you,
Because your goods have been issued and cannot be cancelled,
But please do not have to worry, we work directly with the factory, product quality is very good, are the original authentic,
I don't judge other cheap sellers because I don't know the quality or source of the product,
It is recommended that you continue to choose the authentic Xiaomi of our shop,
At the same time, I respect your choice,
Sincere Greetings,/:000"

Ik kan niet echt uit zijn tekst halen dat ze dit hebben gedaan. Maar de laatste alinea weer wel. Hopelijk is het een systeem storing en wordt het alsnog geleverd morgen. Hier in Duitsland leveren ze njet op zondagen :( niks werkt er in Saarland op zondag.
En waarom annuleer jij je bestelling, en kan je geen 5 sterren beoordeling geven? Jij hebt verteld tegen PT dat je het pakje ging weigeren of terugsturen en je je geld terug wou om te bestellen bij Ebay?
Snap het hele verhaal gewoon niet. En vermoed dat dit niet enkel de schuld is van PT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
bottom line schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 13:30:
[...]

En waarom annuleer jij je bestelling, en kan je geen 5 sterren beoordeling geven? Jij hebt verteld tegen PT dat je het pakje ging weigeren of terugsturen en je je geld terug wou om te bestellen bij Ebay?
Snap het hele verhaal gewoon niet. En vermoed dat dit niet enkel de schuld is van PT.
Hoe zo mijn schuld? Ik heb alle recht om een annulering te doen zolang de order niet is verstuurd en ik geen verzendnummer heb ontvangen. Want op AliE, zoalng de verkoper niks heeft doorgegeven heb je de knop bestelling annuleren en dan kan je de reden doorgeven.

Dit heeft de verkoper niet gerespecteerd en heeft de Oder gewoon door laten gaan. En heb na 3 uur dus een verzendbewijs ontvangen. Waarom zou ik dan de verkoper 5 sterren moeten geven. Of pik jij alles??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
theduke1989 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 14:05:
[...]

Hoe zo mijn schuld? Ik heb alle recht om een annulering te doen zolang de order niet is verstuurd en ik geen verzendnummer heb ontvangen. Want op AliE, zoalng de verkoper niks heeft doorgegeven heb je de knop bestelling annuleren en dan kan je de reden doorgeven.

Dit heeft de verkoper niet gerespecteerd en heeft de Oder gewoon door laten gaan. En heb na 3 uur dus een verzendbewijs ontvangen. Waarom zou ik dan de verkoper 5 sterren moeten geven. Of pik jij alles??
theduke1989 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 20:27:
@Ebbao helaas morgen al binnen. Kan via AliE niet terug sturen denk ik
En dan nog proberen te annuleren.
Ja dan ben ik van mening dat je zelf in de fout gaat.
Als je iets bestelt, en binnen 8 uur terug annuleert, dan is het fout verkoper. Voor de rest ben je zelf in fout, en moet je eventuele prijsverschillen accepteren. Bij bol kan je dat mss makkelijk doen, maar je bent wel aan het chinashoppen. Hij had al lang een afhaling gepland, maar geen trackingcode of weet ik wat. Hoeveel spaar je uit? €30? Bij PT stuurt hij je nog reserveonderelen op indien kapot. Vraag me af welke backup je hebt bij Ebay.

En nog vragen stellen waarom DHL zo raar doet :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
@bottom line ach als we allemaal zoals jouw zijn maken we het alleen maar nog makkelijker voor hun.

Maakt niet uit. De bestelling is nu terug aan het gaan. Omdat volgens DHL de verkoper dit heeft aangevraagd. Dus kan gewoon mijn geld terug krijgen.

En het is normaal zodra er nog "bestelling afbreken" staat je dus gewoon dit moet kunnen doen. Zodra het al verzonden is een ander verhaal. Ik hoop dus echt niet dat er mannetjes als @bottom line bestaan die alles goed vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
theduke1989 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 15:06:
@bottom line ach als we allemaal zoals jouw zijn maken we het alleen maar nog makkelijker voor hun.

Maakt niet uit. De bestelling is nu terug aan het gaan. Omdat volgens DHL de verkoper dit heeft aangevraagd. Dus kan gewoon mijn geld terug krijgen.

En het is normaal zodra er nog "bestelling afbreken" staat je dus gewoon dit moet kunnen doen. Zodra het al verzonden is een ander verhaal. Ik hoop dus echt niet dat er mannetjes als @bottom line bestaan die alles goed vinden
Jij zou nooit je gelijk krijgen met een dispute trouwens. Gewoon logisch nadenken van mijn kant, dus ik sta niet alleen.
Note:
1. You can only cancel an order before the seller ships it out.
2. If you have already paid for your order, the cancellation request needs to be approved by the seller first. If an agreement is reached, the seller will not ship the order and the transaction will be cancelled automatically. If no agreement is reached, the seller will continue to ship the order.

[ Voor 3% gewijzigd door bottom line op 15-12-2018 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
@bottom line we zullen zien. Verkoper wist dondergoed dat ik gelijk heb en zei zelf om te cancellation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-10 23:00
Is er naast Perfection Technology (Dat is toch de PT die jullie bedoelen?) nog een andere verkoper aan te bevelen voor de S50? Als een echte Nederlander vind ik de prijs en levertijd naast betrouwbaarheid belangrijk.

Ik kwam zelf op Chinese Intelligence Store uit vanwege Top Brand keurmerk op AliExpress, maar na de negatieve ervaringen hier twijfel ik om daar te bestellen (is wel wat goedkoper dan PT en verzending vanuit Polen zou maar 2-5 dagen zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
@Spurlie op zich is PT prima, het is alleen jammer dat ze niet respecteren als je wilt annuleren voordat het uberhaupt is opgestuurd. Uiteindelijk is hij akkoord gegaan met de dispute en zal hij het geld terugsturen. Het rare van alles is dat volgens DHL PT zelf de request heeft aangevraagd om het terug te sturen.

Ik zie wel dat hij 6,- duurder aanbiedt nu. Ik denk dat vrijwel alle verzenders vanuit Europa wel veilig zijn. PT biedt 3 jaar garantie aan. Ik weet niet hoe dit met de rest van de europese verkopers is.

Omdat ik in DE woon is het qua levering vanuit DE natuurlijk 1-2 werkdagen levertijd, dus ik heb dat problem niet zo.

[ Voor 9% gewijzigd door theduke1989 op 17-12-2018 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Laatst online: 12-10 22:56
Spurlie schreef op zondag 16 december 2018 @ 17:34:
Is er naast Perfection Technology (Dat is toch de PT die jullie bedoelen?) nog een andere verkoper aan te bevelen voor de S50? Als een echte Nederlander vind ik de prijs en levertijd naast betrouwbaarheid belangrijk.

Ik kwam zelf op Chinese Intelligence Store uit vanwege Top Brand keurmerk op AliExpress, maar na de negatieve ervaringen hier twijfel ik om daar te bestellen (is wel wat goedkoper dan PT en verzending vanuit Polen zou maar 2-5 dagen zijn).
Ik heb hem net via Chinese Intelligence Store besteld via het warenhuis in Polen. Ik zal je op de hoogte houden hoe het gaat. CIS geeft aan ook 3 jaar garantie te geven.

[ Voor 3% gewijzigd door menzo op 17-12-2018 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
@Spurlie Heb ook vanuit DE store bested via CIS laat het je ook weten.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
Zie net dat er nog een coupon beschikbaar is bij PT. Dus als we definitief de beslissing genomen hebben om de S50 aan te schaffen, dan bestel ik 'm gewoon bij PT denk ik (gezien alle positieve reacties hier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rave020
  • Laatst online: 01-06-2022
Spurlie schreef op maandag 17 december 2018 @ 13:54:
Zie net dat er nog een coupon beschikbaar is bij PT. Dus als we definitief de beslissing genomen hebben om de S50 aan te schaffen, dan bestel ik 'm gewoon bij PT denk ik (gezien alle positieve reacties hier).
Is dit een algemene. Code ? Ik twijfel Nl ook om hem daar of bij Intel... store te bestellen vanuit polen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
code is nu weg, maar prijs is ook gedaald. heb m bij PT voor 345 besteld, verzenden vanuit duitsland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Mensen die bij Chinese Intelligence store hebben bested.

Hoe snel werd het bij jullie verzonden? Ik heb 17.12.2018 besteld, maar nog geen bevestiging of email. En wanneer je een ''cance'' uitvoert om te kijken reageren ze wel per direct. Hoe is dit bij jullie.

Want qua service verwacht ik er dan zeker niet veel van. Want bij PT was het altijd wel snelle antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
Ik heb hem ook de 17e besteld, ik heb wel een email dat de betaling goed is, maar hij is nog niet verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
vraag me echt af wat voor garantie dat is. Bij CIS en PT heb je tot 3 jaar garantie. Dat is heel wat anders dan Chinese garantie van 1 jaar. Gewoon terug sturen naar duitse warehouse?

Daarnaast een stomme vraag, op de foto's kan ik niet zien dat je de mop meegeleverd krijg. Ik neem aan dat je dit dan extra moet kopen ? of krijg je er eentje bij hoe zit dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PuckStar
  • Laatst online: 13-10 19:35
theduke1989 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:03:
Mensen die bij Chinese Intelligence store hebben bested.

Hoe snel werd het bij jullie verzonden? Ik heb 17.12.2018 besteld, maar nog geen bevestiging of email. En wanneer je een ''cance'' uitvoert om te kijken reageren ze wel per direct. Hoe is dit bij jullie.

Want qua service verwacht ik er dan zeker niet veel van. Want bij PT was het altijd wel snelle antwoord.
menzo schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:45:
Ik heb hem ook de 17e besteld, ik heb wel een email dat de betaling goed is, maar hij is nog niet verzonden.
Soms gebeurd het dat ze het al wel opsturen maar je dat nog niet bij Alie kunt zien. Hopelijk is dat nu ook het geval voor jullie.
Maar vergeet niet dat het een drukke periode is betreft pakketjes versturen dus dat het langer duurt dan gebruikelijk is niet heel gek.
theduke1989 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 10:48:
Daarnaast een stomme vraag, op de foto's kan ik niet zien dat je de mop meegeleverd krijg. Ik neem aan dat je dit dan extra moet kopen ? of krijg je er eentje bij hoe zit dat.
Zit er gewoon standaard bij.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
Ja ik wacht ook geduldig af. Het zou leuk zijn als hij ervoor de kerst is, maar het is geen probleem als hij wat later komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
@menzo heb jij ook met spare parts besteld? Ik zie namelijk wanneer je los spare parts wilt het vanuit China of Rusland opgestuurd moet worden.

Misschien dat het daaraan ligt. de verkoper zelf vindt ik niks., Kan hiervoor zeker geen 5-sterren geven eerder 3 tot 4 sterren. Reageren helaas niet op mijn berichten zoals bij PT het geval wel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
theduke1989 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 13:13:
@menzo heb jij ook met spare parts besteld? Ik zie namelijk wanneer je los spare parts wilt het vanuit China of Rusland opgestuurd moet worden.

Misschien dat het daaraan ligt. de verkoper zelf vindt ik niks., Kan hiervoor zeker geen 5-sterren geven eerder 3 tot 4 sterren. Reageren helaas niet op mijn berichten zoals bij PT het geval wel was.
Nee dat heb ik niet gedaan. Ik maak me er niet zo druk over.

• theduke1989
kreeg voor het eerst antwoord van CIS na 3 dagen verder. Als het zo is kan je er van uit gaan dat de ''garantie'' wat je zogenaamd al hebt ook een drama zal zijn. Maar goed ik had gevraagd of het voor kerst geleverd zou worden en dat ''beloven'' de kleine chinezen. We zullen zien want het is al donderdag en Duitsland levert niet op zondagen en het is nog eens druk dus zoveel leugens om niks.

PT is qua response en verzenden dus vele malen beter! Dat sowieso.

[ Voor 8% gewijzigd door theduke1989 op 20-12-2018 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentWRX
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-10 19:25
18 december in de avond besteld bij PT voor 340 euro op aliexpress. Vandaag 21-12 om 13:00 al binnen vanuit duitse warehouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Ik heb maar geannuleerd bij CIS. Kreeg geen gehoor moest wel via AliE customer support aankaarten. Seller is er mee akkoord gegaan uiteindelijk.

Gisteren ondertussen besteld bij PT weer en wordt morgen geleverd hier in Duitsland, verstuurde het vandaag op. En reageren snel. Bij CIS totaal niet. Dus garantie als je bij CIS hebt good Luck.

Ik raad zelf dan ook CIS meteen af voor in de toekomst. Enige nadeel is dat de spare parts niet mee gekocht kunnen worden en dit dus via China gaat. Maar komen daar douane kosten op (plastic) op cd's en electronica weet ik wel. Maar plastic?

Hopelijk maakt DHL geen fout weer want ze hebben ongevraagd het pakketje de eerste keer teruggestuurd.

[ Voor 29% gewijzigd door theduke1989 op 21-12-2018 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
theduke1989 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:16:
Ik heb maar geannuleerd bij CIS. Kreeg geen gehoor moest wel via AliE customer support aankaarten. Seller is er mee akkoord gegaan uiteindelijk.

Gisteren ondertussen besteld bij PT weer en wordt morgen geleverd hier in Duitsland, verstuurde het vandaag op. En reageren snel. Bij CIS totaal niet. Dus garantie als je bij CIS hebt good Luck.

Ik raad zelf dan ook CIS meteen af voor in de toekomst. Enige nadeel is dat de spare parts niet mee gekocht kunnen worden en dit dus via China gaat. Maar komen daar douane kosten op (plastic) op cd's en electronica weet ik wel. Maar plastic?

Hopelijk maakt DHL geen fout weer want ze hebben ongevraagd het pakketje de eerste keer teruggestuurd.
Hoe laat heb je bij PT besteld gister. Ik begin nu ook wel te twijfelen aan CIS na hun super langzame en niet zeggende reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
@menzo

Ik had 20-12-2018 12:08 besteld, stuurde nog een berichtje of het nog voor kerst verzonden kon worden. En inderdaad binnen 1-2 uur had ik netjes een response. En vandaag met de DHL tracking zag ik dat het dus al morgen geleverd wordt als alles mee zit.

Omdat ik geen gehoor kreeg van de CIS verkoper, toch maar AliE customer support ingeschakeld wou een ''echt person'' spreken al is dat nog steeds Ai ookal stuurt Eva je naar een real person. En vandaag kreeg ik toch gehoor betreft mijn annulering van de CIS aankoop dus binnen 2-15 werkdagen ontvang ik mijn resterende bedrag.

Nu hopen dat DHL niet weer het product opstuurd zonder reden :S

Als je nu besteld, kanje het denk ik donderdag / vrijdag wel verwachten. Hij stuurd het vandaag op. Maar oh ja in Nederland leveren ze ook Zondag. Hier in Duitsland niet :( vindt ik zo jammer. Dus als je nu besteld, zou je eventueel zondag al kunnen ontvangen denk ik.

[ Voor 18% gewijzigd door theduke1989 op 21-12-2018 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
Ik heb hem nu ook maar bij PI besteld. De processing time van 6 dagen in plaats van 20 dagen is al een beter teken.

Hopen dat CIS snel de annulering goedkeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
@menzo bij mij wouden ze niet accepteren 2x aan toe. Kreeg leugen als antwoord dat het voor kerst geleverd zou worden bla bla. Dat waren de twee antwoorden. Dus toen maar AliE opgeroepen want antwoorden deden ze nooit.

Gelukkig werkten ze mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• menzo
theduke1989 schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 15:27:
@menzo bij mij wouden ze niet accepteren 2x aan toe. Kreeg leugen als antwoord dat het voor kerst geleverd zou worden bla bla. Dat waren de twee antwoorden. Dus toen maar AliE opgeroepen want antwoorden deden ze nooit.

Gelukkig werkten ze mee.
Ach als ze moeilijk doen, en ik krijg hem over een tijd toch gaat de tweede op marktplaats / V&A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
Nou ik ben tevreden met PT! De S50 is al binnen en heeft zijn eerste ronde in de woonkamer al gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Mijne is vandaag keurig netjes afgeleverd! prima service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJ_V
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-10 20:10
clemient schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 18:26:
[...]

Ben je er uit gekomen met PT? Ik zag dat meerdere andere gebruikers uit garantie onderdelen toegestuurd kregen van PT. Nog nooit gelezen dat iemand iets moest retourneren.
Ik wil iedereen waarschuwen voor PT. Wij hebben ons product met tracking naar China gestuurd (mocht niet naar Duitsland van PT), product lijkt door PT bewust niet opgehaald te worden bij de Douane, want daar ligt het al maanden. PT houd zich van de domme en het lijkt er nu op dat daardoor zelfs AliExpress Buyerprotection onze claim niet aanneemt terwijl we gewoon de tracking hebben doorgeven en foto's dat alles echt is verzonden. PT onderneemt ondertussen geen actie richting ons en beantwoord vragen niet.

De beloofde vergoeding van verzendkosten richting China hebben wij dus bovenop de aankoopprijs nog niet terug gezien. :(

Verwijderd

Da's balen dat ze je niet willen helpen. Als je betaalt hebt met CC of Paypal, kan je daar geen dispute openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJ_V
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2018 @ 20:18:
Da's balen dat ze je niet willen helpen. Als je betaalt hebt met CC of Paypal, kan je daar geen dispute openen?
Nee, het valt blijkbaar niet onder CC garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-10 10:35

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Zojuist bij PT op Aliexpress.com een besteld. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
Die van mij is gister binnen gekomen. Ik had hem de vrijdag voor kerst besteld. Al met al best snel met alle feestdagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 22:23

NoE

Que?

Binnen 5 dagen geleverd, precies voor de kerst. Grasshopper (spaans distri). Wachten is nu op de uitbreiding met meerdere verdiepingen. Of ik moet de robot kunnen "delen" tussen verschillende rooms in de MI app. Uberhaubt verplaatsen in de app is al niet mogelijk (toch?).

Ondertussen al 8x door het huis gegaan. De kinderen vinden het helemaal geweldig en ruimen nog beter op! Jaja anders wordt het speelgoed opgegeten he ;)

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:56
-- ik had mijn order bij CIS gecanceld en na 4 dagen nog steeds geen confirmation dat hij gecanceld was.
Herhaaldelijk berichten verzonden om het te cancellen etc, maar nooit reactie.

Toch maar bij PT besteld gisteren...

Krijg ik vandaag natuurlijk 2x bericht dat zowel CIS als PT de order verwerkt hebben en de items gaan shippen...

CIS reageert helemaal nergens op. Ben bang dat ik straks dus 2x een S50 in huis heb staan...
ben benieuwd welke er eerder in huis is ;)

[ Voor 16% gewijzigd door ny-hardcore op 31-12-2018 13:18 ]

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
@ny-hardcore gewoon een disput openen en laten weten. Ik zou graag willen dat ze CIS verbieden.

Zelf had ik een disput geopend wil niet dat ze opsturen. Beter meteen me geld terug. Maar je kan net zoals @menzo op V&A zetten.

[ Voor 40% gewijzigd door theduke1989 op 31-12-2018 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
EJ_V schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 10:35:
[...]

Ik wil iedereen waarschuwen voor PT. Wij hebben ons product met tracking naar China gestuurd (mocht niet naar Duitsland van PT), product lijkt door PT bewust niet opgehaald te worden bij de Douane, want daar ligt het al maanden. PT houd zich van de domme en het lijkt er nu op dat daardoor zelfs AliExpress Buyerprotection onze claim niet aanneemt terwijl we gewoon de tracking hebben doorgeven en foto's dat alles echt is verzonden. PT onderneemt ondertussen geen actie richting ons en beantwoord vragen niet.

De beloofde vergoeding van verzendkosten richting China hebben wij dus bovenop de aankoopprijs nog niet terug gezien. :(
Wat is de reden daarvoor dat je terug hebt gestuurd? Want qua garantie is het alleen op onderdelen die ze opsturen en je zelf moet fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
theduke1989 schreef op maandag 31 december 2018 @ 16:49:
@ny-hardcore gewoon een disput openen en laten weten. Ik zou graag willen dat ze CIS verbieden.

Zelf had ik een disput geopend wil niet dat ze opsturen. Beter meteen me geld terug. Maar je kan net zoals @menzo op V&A zetten.
Ik heb mijn geld terug gekregen van CIS omdat ik hem niet voor kerst had. Hij was ook nog niet opgestuurd.

[ Voor 3% gewijzigd door menzo op 31-12-2018 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
menzo schreef op maandag 31 december 2018 @ 19:11:
[...]

Ik heb mijn geld terug gekregen van CIS omdat ik hem niet voor kerst had. Hij was ook nog niet opgestuurd.
Tja het is voor mij een no-go winkel ongeacht dat het enkele euro's goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
ny-hardcore schreef op maandag 31 december 2018 @ 13:13:
-- ik had mijn order bij CIS gecanceld en na 4 dagen nog steeds geen confirmation dat hij gecanceld was.

Krijg ik vandaag natuurlijk 2x bericht dat zowel CIS als PT de order verwerkt hebben en de items gaan shippen...

CIS reageert helemaal nergens op. Ben bang dat ik straks dus 2x een S50 in huis heb staan...
Hey jij ook aan de roborock? :)
NoE schreef op maandag 31 december 2018 @ 02:49:
Binnen 5 dagen geleverd, precies voor de kerst. Grasshopper (spaans distri). Wachten is nu op de uitbreiding met meerdere verdiepingen. Of ik moet de robot kunnen "delen" tussen verschillende rooms in de MI app. Uberhaubt verplaatsen in de app is al niet mogelijk (toch?).
Wat bedoel je met verplaatsen? En wat zoek je precies? Want je weet neem ik aan dat je gewoon de zuiger op een andere verdieping kunt zetten en daar laten zuigen?
EJ_V schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 10:35:
[...]

Waarom teruggestuurd? En je hebt bewijs dat PT zei dat als je het terugstuurt je al je geld terug krijgt?

[ Voor 62% gewijzigd door PuckStar op 01-01-2019 13:15 ]

[My Home Automations]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ny-hardcore
PuckStar schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 13:12:
[...]

Hey jij ook aan de roborock? :)
:)
Als ie binnen is direct in HASS opnemen en die nieuwe component met dynamic maps uit proberen :)

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerv47
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 09:03
Gisteren ook mijn Roborock S55 besteld voor €350, ik kan niet wachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 22:23

NoE

Que?

[quote]

Wat bedoel je met verplaatsen? En wat zoek je precies? Want je weet neem ik aan dat je gewoon de zuiger op een andere verdieping kunt zetten en daar laten zuigen?
[\quote]

Bij een soortgelijke stofzuiger 360 S6 kan je de robot (of eigenlijk de software) onderscheid laten maken tussen verschillende ruimtes cq verdiepingen.

De software lijkt sterk op elkaar dus vermoed dat de map save modus zoals ie nu is nog sterk uitgebreid kan worden.

Daarnaast is er binnen de Mi Home software ook een mogelijkheid tot het definieren van ruimtes (staat los van de stofzuiger), echter kan je elk device maar 1x toekennen, zonder een complete her-initialisatie te moeten doen. Het Sharen gaat onderling meerdere gebruikers. (Ik gebruik gewoon 1 familie email account)

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJ_V
PuckStar schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 13:12:

[...]

Waarom teruggestuurd? En je hebt bewijs dat PT zei dat als je het terugstuurt je al je geld terug krijgt?
Ja bewijs hebben we, maar er gebeurt weinig momenteel. We wachten Ali nog even af. PT heeft zelf aangegeven dat we hem moesten terug sturen naar China aangezien zij ook geen oplossing wisten voor het mankement.

[ Voor 16% gewijzigd door EJ_V op 02-01-2019 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
@EJ_V wat was het mankement? welke onderdeel was kapot?

Op de pagina van PT staat dat ze onderdelen ''gratis'' verzenden en de koper het zelf moet installeren.
Dus wat was er bij jouw kapot gegaan?

Ik heb al ongeveer 3 stuks besteld bij PT allemaal netjes aangekomen binnen de tijd.
Ik wacht nu op een levering van 4 stuks en gaan allemaal weer naar mensen toe. Qua levering goed. Hopelijk ook een beetje voor de garantie.

[ Voor 36% gewijzigd door theduke1989 op 02-01-2019 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJ_V
theduke1989 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 15:46:
@EJ_V wat was het mankement? welke onderdeel was kapot?

Op de pagina van PT staat dat ze onderdelen ''gratis'' verzenden en de koper het zelf moet installeren.
Dus wat was er bij jouw kapot gegaan?

Ik heb al ongeveer 3 stuks besteld bij PT allemaal netjes aangekomen binnen de tijd.
Ik wacht nu op een levering van 4 stuks en gaan allemaal weer naar mensen toe. Qua levering goed. Hopelijk ook een beetje voor de garantie.
De stofzuiger heeft nooit gewerkt, PT wist het ook niet. Daarom moest hij op hun verzoek naar China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
ny-hardcore schreef op maandag 31 december 2018 @ 13:13:

Lijkt erop dat PT gaat winnen, dat pakje is onderweg met DHL naar Nederland.
CIS pakje staat nog steeds bij DHL dat ze shipping info ontvangen hebben, maar meer nog niet...

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:55

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

ny-hardcore schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 08:10:
[...]

Lijkt erop dat PT gaat winnen, dat pakje is onderweg met DHL naar Nederland.
CIS pakje staat nog steeds bij DHL dat ze shipping info ontvangen hebben, maar meer nog niet...
Ik heb je PM gestuurd als je er eentje over hebt.
Scheelt mij weer wachten.
Bij PT is hij nu 344

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:30
Naast de beroemde en beruchte PT store is er ook nog een Roborock global store die +/- zo’n €25 duurder is op AE. Is dit the real deal of is dit toevallig ook typische Chinese namaak :P

Linkje: https://roborockglobal.al...536.pcShopHead_12356903.3

Ze bestaan pas sinds november 2018 en weinig tot geen reviews. Vandaar hier even een sanity check..

[ Voor 13% gewijzigd door Miki op 04-01-2019 14:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PuckStar
@ iedereen:

Ik ben nu mede-auteur aangezien derhenno te weinig tijd heeft dus als iemand iets wil laten wijzigen aan de topic start post stuur me aub een PM/DM !

.
.
.
.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
Zojuist de 'We missed you" melding van DHL gekregen ...
Via PT besteld op 29-12-18 om 18.53u en zojuist op 4-1-19 om 13:58u werd er aangebeld door DHL...
5 dagen , 19 uur en 5 minuten

(uitgerekend op dat ene moment deze week waarop er niemand thuis is....)

CIS staat nog steeds alleen aangemeld bij DHL, nog niks ontvangen.
Die is besteld op 25-12-18 om 23:43u

[ Voor 4% gewijzigd door ny-hardcore op 04-01-2019 14:39 . Reden: duur in dagen, uur , min ]

cd /pub && more beer

Pagina: 1 ... 11 ... 17 Laatste

Let op:
Technische discussie over model 1 (2016) kan in Xiaomi Mi Vacuum (robotstofzuiger) 2016
Technische discussie over model 2 (2017) kan in Xiaomi Mi Vacuum 2017 (versie 2)
Technische discussie over Xiaomi Mi Vacuum 1S (2019) kan in [Xiaomi Mi Vacuum 1S (2019)] Ervaringen & Discussie