Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
roland_otto schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:23:
Bij Gearbest is de Xiaomi Mi Vacuum (https://www.gearbest.com/...l?wid=1640583#goodsDetail) €252 bij verzending vanaf fast-23. Nu heb ik gechat met ze maar zij geven aan dat ze niet durven zeggen of er taxes etc. bij komen. Het wordt verstuurd vanuit Tjechie, volgens mij komen er dan toch geen kosten bij?
EU = vrij verkeer van goederen! :)

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roland_otto schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:23:
Bij Gearbest is de Xiaomi Mi Vacuum (https://www.gearbest.com/...l?wid=1640583#goodsDetail) €252 bij verzending vanaf fast-23. Nu heb ik gechat met ze maar zij geven aan dat ze niet durven zeggen of er taxes etc. bij komen. Het wordt verstuurd vanuit Tjechie, volgens mij komen er dan toch geen kosten bij?
Ik heb deze gisteren besteld dus we gaan het zien. Hoe kom je bij verzending vanuit Tsjechië?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roland_otto
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-08 18:29
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 14:31:
[...]

Ik heb deze gisteren besteld dus we gaan het zien. Hoe kom je bij verzending vanuit Tsjechië?
Ik had gechat met Gearbest, Fast- 23 is Tjechie in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me helder, dan zouden er geen kosten bij kunnen komen. Wel pas verzending in september. Prijs was gisteren 261 en nu alweer 265 vanaf dat depot.

• ThunderStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-10 21:49
Heeft iemand ervaring met de 'virtual wall' magneetstrips. Halen jullie de originele van Xiaomi of volstaan er ook cloontjes die werken op de Roborock? Iemand nog goede adressen om ze te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThunderStorm schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 12:08:
Heeft iemand ervaring met de 'virtual wall' magneetstrips. Halen jullie de originele van Xiaomi of volstaan er ook cloontjes die werken op de Roborock? Iemand nog goede adressen om ze te bestellen?
Ik heb enkel de originele virtual walls van Xiaomi. Het aantal gauss van de magneet moet wel voldoende zijn vooraleer dit zou werken (indien je van een ander merk zou willen). Enkele jaren geleden bij Geekbuying enkele gekocht omdat er toen nog problemen waren om magnetische producten te versturen. Inmiddels zijn er ook andere kanalen om dit te komen. Prijs wat toen een 13 euro per rol. Je knipt de lengte af die je wenst. Het aantal meter per rol is 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-10 19:35
Hier is hij 341,- en over 2 dagen waarschijnlijk maar 315,-
https://www.aliexpress.com/item/-/32859682920.html

Ik zit me alleen beetje af te vragen of bij de basis versie wel alles compleet is. Wat denken jullie? Zijn die exra packs vervangende onderdelen? Of al direct nodig bij eerste gebruik als je die basis versie koopt?

[My Home Automations]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AapBart
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
PuckStar schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 23:00:
Ik zit me alleen beetje af te vragen of bij de basis versie wel alles compleet is. Wat denken jullie? Zijn die exra packs vervangende onderdelen? Of al direct nodig bij eerste gebruik als je die basis versie koopt?
Apparaat is zeer compleet, zit al extra filter en extra dwijldoek bij, en is klaar voor uuren plezier. De onderdelen slijten door gebruik en moeten vervangen worden, die kun je extra aanschaffen, in de app kun je volgen na hoeveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-10 13:05
PuckStar schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 23:00:
Hier is hij 341,- en over 2 dagen waarschijnlijk maar 315,-
https://www.aliexpress.com/item/-/32859682920.html

Vervangen doe je pas na een anderhalf jaar. Kan je zelfs uitstellen als je borstels etc. onderhoud (gaat erg gemakkelijk).
Filter kan je uitblazen (versie1) / uitwassen (versie2) tussendoor. Maar denk dat het beter is als je die toch vervangt na een jaar intensief gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
AapBart schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 09:09:
[...]

Apparaat is zeer compleet, zit al extra filter en extra dwijldoek bij, en is klaar voor uuren plezier. De onderdelen slijten door gebruik en moeten vervangen worden, die kun je extra aanschaffen, in de app kun je volgen na hoeveel tijd.
Ok bedankt!

[ Voor 193% gewijzigd door PuckStar op 26-08-2018 11:16 ]

[My Home Automations]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bottom line
Alles zit al ingebouwd in de robot ;) dus de extra packs zijn reserve.
Veel plezier er later mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
denken jullie dat het kwa garantie hetzelfde zal zijn als ik hier bestel: https://www.aliexpress.com/item/-/32859682920.html
of bij Perfect Technology?

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornholio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-09 13:19
PuckStar schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 22:25:
denken jullie dat het kwa garantie hetzelfde zal zijn als ik hier bestel: https://www.aliexpress.com/item/-/32859682920.html
Geen idee, maar waarom zou je het risico nemen? Je betaald 11 euro verzendkosten waarna het op hetzelfde bedrag neerkomt als PT:
https://nl.aliexpress.com...terilize/32852382914.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Cornholio schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 08:24:
[...]

Geen idee, maar waarom zou je het risico nemen? Je betaald 11 euro verzendkosten waarna het op hetzelfde bedrag neerkomt als PT:
https://nl.aliexpress.com...terilize/32852382914.html
Ah ik zie nu pas dat het bij PT ook in de aanbieding is. Nouja te laat want vanmorgen bij die andere besteld (betaal je ook 11euro verzendkosten dus totaal komt op hetzelfde neer).
Die shop bestaat ook al 7 jaar dus ik vertrouw het wel.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
Misschien wordt er spoedig een nieuwe versie aangekondigd is aangezien ze overal in de aanbieding zijn?! :)

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RWW_86
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-05-2024
Even een vraagje. Bij Ali heeft Xiaomi deze week alles in de aanbieding dus wil de RoboRock (v2) bestellen via de shop van Perfect Technology.

Als ik via de zoekbalk roborock S50 invoer krijg ik meerdere resultaten met de roborock voor +/- € 305,-. Wil ik deze vervolgens samenstellen (spare parts: nee, ships from: germany, plug type: EU) dan kom ik alsnog op €343,- uit. Op zich ook geen probleem maar ik vroeg me af waar dit hem in zit.

Laten versturen vanuit China, Spain of Rusland heeft geen effect op het totlaalbedrag. Rusland zelfs ietsje duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
RWW_86 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 20:12:
Even een vraagje. Bij Ali heeft Xiaomi deze week alles in de aanbieding dus wil de RoboRock (v2) bestellen via de shop van Perfect Technology.

Als ik via de zoekbalk roborock S50 invoer krijg ik meerdere resultaten met de roborock voor +/- € 305,-. Wil ik deze vervolgens samenstellen (spare parts: nee, ships from: germany, plug type: EU) dan kom ik alsnog op €343,- uit. Op zich ook geen probleem maar ik vroeg me af waar dit hem in zit.

Laten versturen vanuit China, Spain of Rusland heeft geen effect op het totlaalbedrag. Rusland zelfs ietsje duurder.
Ik begrijp dat ook niet helemaal maar alsnog een hele scherpe prijs natuurlijk. Hier in NL verkopen ze het voor 500euro!

[My Home Automations]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deze week op AliExpress zijn er op verschillende webshop acties op de Roborocks V1 en V2. Een soort van solden.
Altijd mooi meegenomen. Kijk voor bij de webshops met EU warehouse (Germany/Spain). Op die manier gaat verzending een stuk vlotter en komen er geen extra kosten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RWW_86
PuckStar schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 21:48:
[...]

Ik begrijp dat ook niet helemaal maar alsnog een hele scherpe prijs natuurlijk. Hier in NL verkopen ze het voor 500euro!
Inmiddels al een reactie van de verkoper. Hij geeft aan dat (nu inmiddels) € 341,- klopt. Waar die € 305,- dan vandaan komt, geen idee. Heb hem zojuist besteld met 2x coupon. € 337,- totaal. Ben benieuwd! 8)

Er zijn minmiddels ook 2 nieuwe modellen beschikbaar.

Maart 2018 -> Xiaowa sweeping robot Lite version
Mei 2018 -> Xiaowa Sweeping robot Route Planning version

Geen van beide is een rechtstreekse opvolger van de S5 serie maar een soort van upgrade van V1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• clemient
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-05 10:20
En er is natuurlijk de zwarte S55 versie. Qua functionaliteit gelijk aan de S50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undersurface
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 25-08 20:44
Ik heb gisteren een Roborock S50 besteld bij Perfection Technology (AliExpress), uit German Warehouse voor €342. Na aftrek van verkoper coupons en Aliexpress Select bonnen heb ik €296,71 betaald.
Als je dus genoeg Select bonnen hebt gespaard kan je nu toeslaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RWW_86
undersurface schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:33:
Ik heb gisteren een Roborock S50 besteld bij Perfection Technology (AliExpress), uit German Warehouse voor €342. Na aftrek van verkoper coupons en Aliexpress Select bonnen heb ik €296,71 betaald.
Hoe spaar je AE select bonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

undersurface schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:33:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik heb net ff door de app zitten klikken en heb nu iets van €65 aan select bonnen, maar als ik de roborock ga afrekenen krijg ik er maar €13 korting mee :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RWW_86 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:12:
[...]

Inmiddels al een reactie van de verkoper. Hij geeft aan dat (nu inmiddels) € 341,- klopt. Waar die € 305,- dan vandaan komt, geen idee. Heb hem zojuist besteld met 2x coupon. € 337,- totaal. Ben benieuwd! 8)

Er zijn minmiddels ook 2 nieuwe modellen beschikbaar.

Maart 2018 -> Xiaowa sweeping robot Lite version
Mei 2018 -> Xiaowa Sweeping robot Route Planning version

Geen van beide is een rechtstreekse opvolger van de S5 serie maar een soort van upgrade van V1.
De v1 is nog steeds beter (en ietsje duurder) dan de xiaowa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undersurface
RWW_86 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:55:
[...]

Hoe spaar je AE select bonnen?
Door de verschillende spelletjes te doen, elke dag aanmelden of zoals nu worden ze elke dag weggegeven tijdens speciale acties. Als je elke dag langsgaat en spelletjes speelt kan je munten verdienen en die zijn voor select bonnen te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undersurface
pposthoorn schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:27:
[...]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik heb net ff door de app zitten klikken en heb nu iets van €65 aan select bonnen, maar als ik de roborock ga afrekenen krijg ik er maar €13 korting mee :'(
Ik zie het nu ook. Je krijgt nu nog maar $8 korting per $150. Gisteren was dat nog $2 per $15 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornholio
Ik heb vrijdag de Roborock besteld bij Perfect Technology, maar hij staat nu nog steeds op "Zending gereed voor verzending"
en:
Traceringsinformatie zal binnen 5 tot 10 dagen beschikbaar zijn

Zal m deze week wel niet meer worden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-10 15:26
PuckStar schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 22:25:
Ik zit ook te twijfelen of ik hem bij higo188 zal bestellen daar kost ie mij 300 en bij die van perfect 338

Is ie al verzonden ?

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Laatst online: 08-10 14:24
Zojuist de V1 besteld voor €271 inclusief spareparts bij Perfection Technology op Aliexpress. Best een goede deal al zeg ik het zelf. Komt vanuit Duitsland met EU plug. Ben benieuwd wanneer die geleverd gaat worden :)

Qua garantie vind ik het best een risico, iemand al ervaring mee?

[ Voor 13% gewijzigd door Dannydekr op 29-08-2018 10:56 ]

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
deurklinkje schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 10:31:
[...]

Ik zit ook te twijfelen of ik hem bij higo188 zal bestellen daar kost ie mij 300 en bij die van perfect 338

Is ie al verzonden ?
Korte versie: maandag besteld en wordt vandaag verzonden (ze zouden er weer op voorraad hebben dus neem aan dat als je nu besteld het wat sneller wordt verzonden.

Langere versie:
Het loopt een beetje apart als in. Maandag stonden er 2 op voorraad dus ik bestelde en stuurde gelijk een bericht met de vraag of ik 1 van die 2 zou krijgen. Een vaag bericht kwam terug met "we sturen het binnen 2 a 3 drie dagen op".
Dus ik vroeg of ik dus moet wachten op een nieuwe voorraad of niet.
Kwam niet snel genoeg reactie dus ik heb PT gevraagd of zij het dezelfde dag zouden sturen als ik bestelde en zij zeiden van wel.
Dus ik heb de eerste order gecancelled maar moest wachten op bevestiging daarvan.
De volgende dag (gisteren dus) bericht dat het die dag op voorraad zou zijn en ze zsm zouden sturen en mijn Cancel verzoek was dus niet goedgekeurd.
Ik zag de bui al hangen dat het dus langer zou duren. Gisteravond heb ik weer gevraagd en vanmorgen zeiden ze dat het vandaag verstuurd wordt. Tot op heden echter nog geen bevestiging.

Een volgende keer ga ik eerst vragen of iets echt op voorraad is en dan pas bestellen.
Afgaan op de voorraad die genoemd wordt kan verkeerd uitpakken.

Als je die flinke korting bij hun kunt krijgen zou ik het gewoon toch daar bestellen. Waarschijnlijk is het nu dus wel goed op voorraad en anders duurt het ook niet echt heel veel langer.

[ Voor 4% gewijzigd door PuckStar op 29-08-2018 13:30 ]

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 06:45
Ik heb afgelopen maandag de V1 versie besteld via Chinese Intelligent Store.
Na 24 uur stond de status nog steed op processing .
Ik heb toen contact opgenomen met de shop en die gaven aan dat ze 7 dagen hebben voor ze moeten verzenden.
Ik heb aangegeven dat ik dit te lang vond en ze nog 8 uur de tijd gaf.
Ook vond ik de kwaliteit van het Engels echt te belabberd.
Ik heb de bestelling gisteren (mede door het lezen van verhalen over 3 weken levering tijd) geannuleerd (is na 18 uur nog steeds niet bevestigd door de shop).
Ik heb meteen erna hetzelfde product besteld via Perfection Technology.
De communicatie met deze partij is een stuk beter.
Ik hoop dat ze snel tot verzending over gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Nordcore schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:39:
Ik heb afgelopen maandag de V1 versie besteld via Chinese Intelligent Store.
Na 24 uur stond de status nog steed op processing .
Ik heb toen contact opgenomen met de shop en die gaven aan dat ze 7 dagen hebben voor ze moeten verzenden.
Ik heb aangegeven dat ik dit te lang vond en ze nog 8 uur de tijd gaf.
Ook vond ik de kwaliteit van het Engels echt te belabberd.
Ik heb de bestelling gisteren (mede door het lezen van verhalen over 3 weken levering tijd) geannuleerd (is na 18 uur nog steeds niet bevestigd door de shop).
Ik heb meteen erna hetzelfde product besteld via Perfection Technology.
De communicatie met deze partij is een stuk beter.
Ik hoop dat ze snel tot verzending over gaan.
Het risico is dus dat die shop het wel verstuurd en je cancellation niet approven. In dat geval zul je het product weer terug moeten sturen (eigen kosten) om je geld terug te krijgen.
Vandaar dat ik heb gewacht op confirmation van de cancellation.....die dus niet kwam.

Engels bij de AE shops is meestal belabberd. Ook die van PT is niet perfect. Ik schreef het e.e.a. wat volkomen te begrijpen was maar hij berichtte terug "sorry my friend I don't understand you".

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dannydekr schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 10:55:
Zojuist de V1 besteld voor €271 inclusief spareparts bij Perfection Technology op Aliexpress. Best een goede deal al zeg ik het zelf. Komt vanuit Duitsland met EU plug. Ben benieuwd wanneer die geleverd gaat worden :)

Qua garantie vind ik het best een risico, iemand al ervaring mee?
Ik gebruik de V1 al enkele jaren en nog geen probleem mee gehad.
De garantie bij Perfection Technology op AliExpress is bij defect, dat ze enkel de onderdelen naar je opsturen om het te herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een beetje offtopic:
Inmiddels is er de Xiaomi Roidmi F8 uitgekomen. Dit is een draadloze stofzuiger. Een mooie aanvulling voor de plaatsen waarbij de robotstofzuiger niet bij kan.

[ Voor 8% gewijzigd door blowk op 29-08-2018 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenEco
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
blowk schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:25:
Een beetje offtopic:
Inmiddels is er de Xiaomi Roidmi F8 uitgekomen. Dit is een draadloze stofzuiger. Een mooie aanvulling voor de plaatsen waarbij de robotstofzuiger niet bij kan.
Net deze week de Xiaomi Roidmi F8 binnen gekregen, met alle te verkrijgen accessoires voor 285 euro.
uur te gebruiken op 1 acculading, vacuum een stuk beter dan de Dibea C17. doet niet onder voor een Dyson alleen in prijs. :)
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/30dl9nn.jpg

@Roelio86 Gekocht bij Gearbest (code GB$APRM) met priority line, maar op aliexpress is de prijs al lager ondertussen.

[ Voor 18% gewijzigd door BenEco op 30-08-2018 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BenEco schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:56:
[...]

Net deze week de Xiaomi Roidmi F8 binnen gekregen, met alle te verkrijgen accessoires voor 285 euro.
uur te gebruiken op 1 acculading, vacuum een stuk beter dan de Dibea C17. doet niet onder voor een Dyson alleen in prijs. :)
[afbeelding]
Super. Ik kan niet echt vergelijken met een Dyson maar de prijs is inderdaad verschillend. Ik heb het toestel enkele weken getest en denk er stilletjes aan om eentje voor mezelf te kopen.
Dyson V10 zou op papier iets beter moeten zijn, maar doet idd niet onder.
Laat me weten wat jij van het toestel vind.

[ Voor 13% gewijzigd door blowk op 31-08-2018 11:14 ]

• Cornholio
De roborock kwam gisteren plotseling binnen met DHL, had hem vrijdag besteld dus keurige levertijd van Perfect Technology. Wel vreemd dat ik nergens een melding had gekregen, tracking info zei dat hij nog verstuurd moest worden

• Roelio86
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 19:22
BenEco schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:56:
[...]

[afbeelding]
Waar heb je hem gekocht als ik vragen mag?

• Nordcore
PuckStar schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 18:00:
[...]

Het risico is dus dat die shop het wel verstuurd en je cancellation niet approven. In dat geval zul je het product weer terug moeten sturen (eigen kosten) om je geld terug te krijgen.
Vandaar dat ik heb gewacht op confirmation van de cancellation.....die dus niet kwam.

Engels bij de AE shops is meestal belabberd. Ook die van PT is niet perfect. Ik schreef het e.e.a. wat volkomen te begrijpen was maar hij berichtte terug "sorry my friend I don't understand you".
Cancellation is vanochtend approved.
Het is nu wachten tot Perfection Technology een verzend bevestiging verstuurd (alhoewel ik hier op het forum lees dat meerdere personen het pakketje al binnen kregen voordat de status op de site veranderd was naar verzonden)

• PuckStar
Nordcore schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 12:27:
[...]

Cancellation is vanochtend approved.
Het is nu wachten tot Perfection Technology een verzend bevestiging verstuurd (alhoewel ik hier op het forum lees dat meerdere personen het pakketje al binnen kregen voordat de status op de site veranderd was naar verzonden)
Dat die status niet goed update helpt ook niet mee dan. Ik probeer al sinds maandag een Shipping confirmation te krijgen maar krijg die maar niet.
Maar het kan dus ook zijn dat als ik nu Cancel het product toch ineens gaat verschijnen.
Zucht. Volgende keer check ik eerst beter of het op voorraad is en dan pas bestel ik.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-10 20:08

IJsrace

null

Cornholio schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:37:
De roborock kwam gisteren plotseling binnen met DHL, had hem vrijdag besteld dus keurige levertijd van Perfect Technology. Wel vreemd dat ik nergens een melding had gekregen, tracking info zei dat hij nog verstuurd moest worden
Hier ook de Roborock besteld bij Perfection Technology (voor 332 euro). Dinsdagavond besteld, vandaag geleverd. Netjes de track & trace code ontvangen dus niets dan lof van mij uit voor deze seller :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Bloederig schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:39:
[...]

Hier ook de Roborock besteld bij Perfection Technology (voor 332 euro). Dinsdagavond besteld, vandaag geleverd. Netjes de track & trace code ontvangen dus niets dan lof van mij uit voor deze seller :).
Ik heb hem woensdagochtend besteld, maar nog geen verzendbevestiging gekregen (heb de V1 met spareparts gekozen).

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PuckStar
Jullie hebben weinig aan mijn bericht behalve de waarschuwing om nooit hier te kopen: HiGo188 https://www.aliexpress.com/store/106530

Ik denk dat ik weet wat er aan de hand is bij mijn seller. Ik lees deze review van iemand
"Product is good and conform. BUT, be aware that if you choose to buy a product in stock from a warehouse in Europe (France in my case): - there is no warehouse nor stock in Europe; - the parcel will be shipped from China anyway to an intermediary in Poland (M.B.B. LOGISTICS) and then shipped accross Europe to the final destination. The result is long delivery time (twice as described in the ad) and about a week with no news after shipping as there is no package follow-up until it reached Europe. When you ask the seler, there is a real lack of transparency: they answer everytime with "don't worry, be patient". ..."

Ik denk dat het dus een bedrijf is wat liegt. Ik heb Germany gekozen en vraag elke dag (soms een paar keer) of het al is opgestuurd en elke dag zegt de verkoper iets als "we will offer tracking number soon".

Maandag ochtend heb ik besteld en gevraagd wanneer het wordt opgestuurd:
"we will send out soon within 2-3 working days later"
later op de dag:
"the Germany warehouse will have in stock soon today and we will inform the shipping soon"
Dinsdag: "we will inform the warehouse soon and once they will have in stock today later they will start preparation for packing and send out tomorrow soon"
Woensdag: "the warehouse get the shipping information and will pack it ,send out today soon"
Donderdag: "we will update the status tomorrow"
en in de avond: "we need to confirm with our shipping department tomorrow"
Vrijdagochtend: "Sorry for the delay and will offer you tracking number soon"
en in de avond: "we will offer tracking number soon".
Maar tot op heden dus nog steeds eigenlijk geen enkele zinvolle informatie over of het is opgestuurd en waar het vandaan komt, laat staan wanneer het ooit aankomt.

Ik had dus een Cancellation gevraagd maandag avond maar die was gereject. Als een seller dat doet heb je geen poot om op te staan helaas. Pas als de periode voorbij is waarbinnen zij moeten processen heb je zelf een veto in de cancellation maar volgens mij kunnen ze dat ook nog extenden. Of een fake shipping order maken. Dat las ik ook in een review van iemand namelijk.

Jullie hebben weinig aan mijn bericht behalve de waarschuwing om nooit hier te kopen: HiGo188 https://www.aliexpress.com/store/106530
Maar ik moet ook even mijn frustratie kwijt :). Hoop dat ik ooit het product krijg....

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Nou de kogel is door de kerk, ik heb ook een V2 besteld! oOo
Mijn woonverdieping is op de eerste etage dus er is een trap naar beneden op de gang. Zou in principe goed moeten gaan natuurlijk, maar denk dat ik toch zo'n magneetstrip er langs leg. Heeft iemand een link naar zo'n strip op AliExpress die werkt met de Roborock en voor een fatsoenlijke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Afgelopen vrijdag om 22:00 de verzendbevestiging gekregen met een Duitse T&T. Deze code werkt nog niet, maar denk dat het wel goed gaat komen. Als ik kijk naar jullie ervaringen met deze retailer, verwacht ik geen problemen. Hoop hem in enkele dagen te krijgen in ieder gevak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
Dinsdagavond 28-08-2018 besteld via Perfection Technology, gekozen voor V1 + extra parts uit Germany WH
Zaterdag 1-9-2018 bevestiging van verzending via DHL welke te tracken valt via https://nolp.dhl.de
Dinsdag 4-9-2018 00:04 Rodgau, Germany. De zending word naar het land van bestemming vervoerd en daar aan de bezorgdienst overgedragen.
Dinsdag 4-9-2018 11:30: Expected delivery moment: Wednesday‎, ‎September‎ ‎5 11‎:‎00‎ ‎AM - ‎3‎:‎00‎ ‎PM

Als hij inderdaad morgen geleverd word betekend dit dat de levertijd 8 dagen is geweest.
Dit is een stuk langer als veel mensen hier melden...
ter vergelijking (ik heb op dinsdag 28-8 ook een tuinmeubel-hoes besteld in china en deze is gisteren geleverd)

[ Voor 80% gewijzigd door Nordcore op 04-09-2018 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Dannydekr schreef op maandag 3 september 2018 @ 09:49:
Afgelopen vrijdag om 22:00 de verzendbevestiging gekregen met een Duitse T&T. Deze code werkt nog niet, maar denk dat het wel goed gaat komen. Als ik kijk naar jullie ervaringen met deze retailer, verwacht ik geen problemen. Hoop hem in enkele dagen te krijgen in ieder gevak!
Heb een Duits tracking nummer gekregen, begint nu eindelijk wat te gebeuren:

2018-09-03 23:49
Köln, Germany, The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: https://www.dhlparcel.nl/en/private/receiving )

Rodgau, Germany, The shipment has been processed in the parcel center

2018-09-03 15:49
Saulheim, Germany, The shipment has been processed in the parcel center

2018-09-01 18:30
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

Staat vervolgens: Planning wordt gemaakt

EDIT:

Ah, zie dat die net is aangepast :)
EXPECTED DELIVERY MOMENT
WEDNESDAY, SEPTEMBER 5
11:00 AM - 3:00 PM

[ Voor 7% gewijzigd door Dannydekr op 04-09-2018 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Dannydekr schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:34:
[...]

Heb een Duits tracking nummer gekregen, begint nu eindelijk wat te gebeuren:

Köln, Germany, The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: https://www.dhlparcel.nl/en/private/receiving )

Rodgau, Germany, The shipment has been processed in the parcel center

2018-09-03 15:49
Saulheim, Germany, The shipment has been processed in the parcel center

2018-09-01 18:30
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

Staat vervolgens: Planning wordt gemaakt

EDIT:

Ah, zie dat die net is aangepast :)
EXPECTED DELIVERY MOMENT
WEDNESDAY, SEPTEMBER 5
11:00 AM - 3:00 PM
Volgens mij ligt die van mij op dezelfde pallet want ik heb dezelfde tracking info als jij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:01
Mijn Xiaomi 1e generatie is door DHL kwijtgemaakt :(, inmiddels geld terug van Gearbest en opnieuw bestellen helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Hier even een update op mijn vorige bericht:
Ik heb niet meer nagevraagd want merkte al dat dat toch niets uitmaakt en mijn frustratie alleen maar groter werd.
Maar vanmorgen eindelijk een melding dat het is opgestuurd en volgens de info op ali zou dat wel degelijk vanuit Duitsland zijn! Ze moesten ook wel want de periode dat het anders automatisch gecancelled zou worden zou vannacht ook aflopen. Dus ben benieuwd of dit een beetje forged is of gewoon echt.
Logistics company: Seller's Shipping Method - DE
Shipment time: 2018-09-05 01:25:18

Ben benieuwd wanneer het binnenkomt en of het dan echt vanuit Duitsland kwam.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esoroach
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:15
Gezien de positieve berichten gaat mijn voorkeur uit naar (Perfection Technology):
aliexpress link

Zijn er mensen die bij GB prettige of juist onprettige ervaring hebben gehad?
gearbest link1
gearbest link2

Vanavond maar eens bestellen, als ik de knoop heb doorgehakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
esoroach schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:04:
Gezien de positieve berichten gaat mijn voorkeur uit naar (Perfection Technology):
aliexpress link

gearbest link1
gearbest link2

GB is even goed, duurt alleen wat langer (+-3 weken ipv. 1 week).
Kies wel voor priority line shipping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
Mijn Xiaomi Mi Robot Vacuum (V1) is vanmiddag gearriveerd.
Ik heb hem besteld op 28-08-2018 bij Perfection Technology op Aliexpress vanuit het Germany Warehouse en hij is dus 8 dagen later geleverd.

Het apparaat overtreft tot nu toe alle verwachtingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-10 08:31
esoroach schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:04:
aliexpress link

gearbest link1
gearbest link2

Ik krijg de hele tijd de melding dat ik een kleur moet selecteren, maar er valt niks te selecteren :P

[ Voor 0% gewijzigd door Ninjetsu NL op 05-09-2018 17:05 . Reden: Bleek aan mij te liggen... ]

• Dannydekr
Mijne is gisterenmiddag netjes aangekomen. Goed verpakt, helemaal compleet en werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edvb
  • Laatst online: 03-04-2021
Gisteren binnengekomen dinsdag besteld bij Perfection technologie! Eerste rondje al gedraaid. Heeft iemand nog een compacte beschrijving hoe e.a werkt mbt instellingen Ed.? Zat trouwens aardig pakketje reserveonderdelen bij...

[ Voor 13% gewijzigd door edvb op 08-09-2018 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Ondertussen wacht ik er al minimaal 2 weken op :(.
Woensdag dus eindelijk een tracking code en zou hij opgestuurd zijn maar de code werkt nog steeds niet op de DHL site dus ik vertrouw het voor geen meter.

Dit soort feedback op de shop HiGo188 bij aliexpress geeft me niet veel hoop:
04 Sep 2018 06:42 "Seller is SCAMMING RAT. You pay money and won't see your vacuum ever. Sent spare parts trying to pass tracking number for vacuum tracking number. Some parts arrived,vacuum never came. Said do not worry they send a new vacuum within 7days. never received send vacuum. Said I have to pay €30 for parts. what is purpose getting parts if you vont get vacuum. save your nerves and money do Not Order here."

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
  • Laatst online: 10-10 09:32
@PuckStar Ik heb bij HiGo188 ook een bestelling lopen. Ook al 2 weken. Fake DHL code gehad. Ondertussen heb ik regelmatig contact met verkoper. Reageert snel maar kortaf. Zou deze week een update van de tracking moeten krijgen...

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Muyz schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:58:
@PuckStar Ik heb bij HiGo188 ook een bestelling lopen. Ook al 2 weken. Fake DHL code gehad. Ondertussen heb ik regelmatig contact met verkoper. Reageert snel maar kortaf. Zou deze week een update van de tracking moeten krijgen...
:(
En een dispute openen kan pas 10 dagen nadat het is opgestuurd. Wat een drama.
Eerste keer dat ik deze slechte ervaring heb met Aliexpress. En ik heb echt al tientallen zaken besteld bij ze over de jaren.

EDIT:
Ik ben het helemaal zat met die gast. Ik vertrouw het voor geen meter. 5 september (vlak voordat de tijd om te moeten shipping zou verlopen, want anders zou ik kunnen cancellen zonder zijn goedkeuring) heeft hij een tracking code gemaakt en de status op shipped gezet.
Maar omdat de code nog steeds niet werkt vertrouw ik het dus niet.

Ik heb net gechat met Aliexpress en zij gaan proberen de hele order te cancellen. Zodra ik dan mijn geld terug heb bestel ik bij een ander.
Waar ik wel bang voor ben is dat er een discussie gaat komen tussen Alie en de seller waarbij de seller natuurlijk meer kan liegen en vertragen.
Ben erg benieuwd.......wordt vervolgd.

Het is trouwens jammer dat er best wel negatieve reviews geschreven zijn van die shop maar dat de reviewer dan alsnog wel veel sterren geeft. Op die manier blijft het gemiddelde veel te hoog.

[ Voor 45% gewijzigd door PuckStar op 10-09-2018 13:04 ]

[My Home Automations]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muyz
Ik kreeg ook de 5e een T&T code, vlak voor 'auto-cancellation'. Ook gechat. Advies is om 16 sept een dispute te openen om mijn geld veilig te stellen als ik op dat moment nog geen voortgang zie. Dat doe ik dan maar :-)

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PuckStar
Resultaat van mijn chat is blijkbaar dat ze een mail hebben gestuurd naar mij en de verkoper (dus iedereen weet elkaars prive email adres nu (niet heel happy mee maar ok).
Hier een printscreen daarvan https://i.imgur.com/4sZou1U.png

Ben wel erg benieuwd hoe dit verder loopt want nogmaals ik denk dat de verkoper gaat vertragen en moeilijk doen en weet ik veel wat. pffff. Ik wil gewoon mijn geld terug en ergens anders bestellen. Ik zie trouwens dat bij Perfection Technology Germany en ander EU warehouses ze ook niet meer op voorraad hebben. hmmmm

Het moet ook juist allemaal zo stom lopen als ik iets duurs koop hè. Als het nou een screenprotector was van 55 cent ofzo.

[ Voor 9% gewijzigd door PuckStar op 10-09-2018 18:46 ]

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
Ik wacht het af en denk dat het met een sisser zal aflopen. Heb sowieso ook via PayPal met creditcard betaald. Met buyers protection van Ali zal het dan echt wel goed aflopen.

Het vervelendst vind ik nog de vertraging. Ik heb mijn vorige robotstofzuiger verkocht en wil graag met deze aan de slag (meteen rooten, anders verdwijnen de WiFi credentials in de Xiaomi cloud...en dan integreren in Home Assistant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Muyz schreef op maandag 10 september 2018 @ 22:21:
Ik wacht het af en denk dat het met een sisser zal aflopen. Heb sowieso ook via PayPal met creditcard betaald. Met buyers protection van Ali zal het dan echt wel goed aflopen.

Het vervelendst vind ik nog de vertraging. Ik heb mijn vorige robotstofzuiger verkocht en wil graag met deze aan de slag (meteen rooten, anders verdwijnen de WiFi credentials in de Xiaomi cloud...en dan integreren in Home Assistant).
Ik heb met CC betaald. Dus niet nog PP er tussen maar dat maakt denk ik niet veel uit.
Aan de ene kant ben ik niet zo bang dat ik mijn geld of product niet (terug) zie maar wat jij al zegt, de tijd van wachten is wel heel vervelend.
Aliexpress zegt nu dat ik echt moet wachten tot de 20e. Als het product dan niet binnen is kan ik pas een dispute openen.
Ook kan het zijn (wat andere reviewers schreven) dat ik 1 onderdeeltje ontvang en nog veel langer op het product zelf moet wachten.
Ik kan nu ook niet gelijk al ergens anders bestellen want als deze toch aankomt zit ik met 2 zuigers.
Of ik moet de ene boven zetten ;). Maar is wel beetje duur bij elkaar.

Wat leuk dat je over Hass begint. Ik gebruik dat ook al heel lang. Hoor graag hoe je gaat rooten en wat je in Hass gaat doen. Dat mag in een PB aangezien dat niet echt over levering gaat :).

[My Home Automations]

• PuckStar
Geen idee wie dit interessant vind maar hier weer even een update :).
De HiGo188 seller schrijft nu:

"Hello,friend,sorry for the warehouse left the parcel on the corner and today they find it
Could we know if you still need it so we can urge them send out soon
Or we can refund you
Sorry for the trouble
Jeff"

Mooi verhaal dus maar ik geloof het niet en geloof ook niet dat het dan nu wel in 1 keer goed zal gaan.
Als ik het wel zou geloven zou het alsnog een erg suf verhaal zijn. Er wordt een T&T code gemaakt maar het pakket laten ze in een hoekje staan?

Dus ik heb nu gezegd dat ik gewoon zsm mijn geld terug wil. Dan betaal ik nu wel wat meer bij een andere shop (omdat de sales period voorbij is helaas).
Ik ga ook liever naar een andere shop omdat ik dan ook verwacht betere after care te krijgen als er ooit iets met het apparaat is. Bij deze HiGo188 shop heb ik op de 1 of andere manier niet dat gevoel :)

[My Home Automations]

• Muyz
Mazzel dat ze zelf een refund aanbieden...als ze die ook uitvoeren tenminste :) Vaag verhaal inderdaad. Hier nog geen pakket onderweg via de T&T code die ik kreeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PuckStar
Muyz schreef op woensdag 12 september 2018 @ 11:42:
Mazzel dat ze zelf een refund aanbieden...als ze die ook uitvoeren tenminste :) Vaag verhaal inderdaad. Hier nog geen pakket onderweg via de T&T code die ik kreeg.
Ik denk dat jouw pakket naast die van mij ligt in een hoekje van tha warehouse :P.

Ik zou trouwens dat de prijzen helemaal niet echt meer omhoog zijn gegaan na de sales periode!
Bij PT 350,-. Scheelt maar 2 euro met waar ik nu had besteld.

[My Home Automations]

• Muyz
Ik heb ze net laten weten dat ik zondag een refund ga eisen en dat ik het al met AliExpress zelf heb besproken. Antw.:"ok;we urged the warehouse and will update you soon". Tsja...wat is 'soon'? :P

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-10 11:21
Net na de goede ervaringen hier, de v2 besteld bij Perfection Technology via AliExpress.

Hoe hebben jullie betaald? Als ik wilde betalen met PayPal zou er € 13,77 bijkomen!
Ik heb nu maar met iDeal betaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PuckStar
Dirtbiter schreef op woensdag 12 september 2018 @ 21:25:
Net na de goede ervaringen hier, de v2 besteld bij Perfection Technology via AliExpress.

Hoe hebben jullie betaald? Als ik wilde betalen met PayPal zou er € 13,77 bijkomen!
Ik heb nu maar met iDeal betaald.
Ik betaal al vele jaren via creditcard bij Aliexpress en nooit problemen mee gehad.

[My Home Automations]

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-10 11:21
PuckStar schreef op donderdag 13 september 2018 @ 13:08:
[...]

Ik betaal al vele jaren via creditcard bij Aliexpress en nooit problemen mee gehad.
Dat had inderdaad ook nog gekund. Ik dacht met PayPal en gekoppelde creditcard dubbele bescherming te hebben.
Ik had natuurlijk ook voor creditcard met enkele bescherming kunnen kiezen.

• Muyz
@PuckStar : hoe is het met je refund afgelopen? Ik ben inmiddels ook zover dat het verzoek via de AliExpress servicedesk bij HiGo188 ligt.

• PuckStar
Muyz schreef op donderdag 13 september 2018 @ 16:49:
@PuckStar : hoe is het met je refund afgelopen? Ik ben inmiddels ook zover dat het verzoek via de AliExpress servicedesk bij HiGo188 ligt.
Nog niet zo best. Ze treuzelen en vroegen de dag daarop (gisteren) wéér of ik het pakket echt niet meer wil.
https://i.imgur.com/zwhwRl8.png bovenaan is het laatste bericht. tijdzone is die van hun denk ik.
Mijn Engels is normaal gesproken beter maar ik denk dat ze mij met hun manier van Engels praten beter begrijpen. Ook het lekker overdrijven doe ik expres omdat zij ook vaak zo praten :)
Echt een prut bedrijf.

[ Voor 5% gewijzigd door PuckStar op 13-09-2018 22:23 ]

[My Home Automations]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PuckStar
Dit geloof je niet. Vanmorgen krijg ik ineens dit bericht "Hello,the warehosue has got the shipping information and send it out".
Echt WTF. Ik ga weer Ali contacten.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
Da's echt niet goed :( Laat ff weten hoe het loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Als iemand het vervolg liever niet in dit topic ziet laat het even weten dan ga ik wel in prive berichten verder met Muyz.

Echt heel irritant loopt het. Hier het vervolg tot nu toe: https://i.imgur.com/QouAQRC.png
Hij vertraagd en doet niet wat we hadden afgesproken en gaat nu weer vertragen door te zeggen dat hij weer contact moet zoeken met de warehouse. Dus dat gaat weer een paar dagen duren.
Dat geloof je toch niet?
Het maakt ook 0,0 uit wat ik naar hem schrijf volgens mij. Hij gaat toch zijn eigen gang.

Omdat hij het over een andere tracking code heeft ben ik ook een beetje bang dat als hij die code inderdaad wijzigt de tijd waarbinnen hij moet shippen voordat ik zonder zijn goedkeuring mag cancellen ook weer opschuift!
Wordt dit een neverending story? :/

EDIT:
Net maar weer gechat met Alie. Die herhalen dat ik pas officieel een dispute kan indienen 10 dagen nadat het op Shipped is gezet. Dat was de 5e dus de 16e kan ik dat doen.
Ik heb meerdere malen gevraagd of die datum kan opschuiven als de Seller ineens een nieuwe shipping code plaatst maar volgens hun blijft die datum vast.
Je kunt chats niet makkelijk opslaan dus copy paste ik ze maar in Word om te bewaren.

Ik kan dus op zijn vroegst zondag eend dispute indienen.
Hoe lang het dan daarna weer duurt voordat dat behandelt is en ik mijn geld krijgen.......who knows.

Mijn sores hier delen helpt trouwens wel een beetje bij het verwerken :).

[ Voor 29% gewijzigd door PuckStar op 14-09-2018 11:57 ]

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:19

Ankh

|true

Ik heb een aanbieding gehad van Gearbest voor de 1e generatie voor € 233,55 vanaf HK locatie. Best nette prijs, de andere partijen is vele malen duurder? Ik moet alleen rekening houden met extra kosten volgens mij?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:00

knakworst

Get more sats!

Ankh schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:48:
Ik heb een aanbieding gehad van Gearbest voor de 1e generatie voor € 233,55 vanaf HK locatie. Best nette prijs, de andere partijen is vele malen duurder? Ik moet alleen rekening houden met extra kosten volgens mij?
Kies EU Priority Line, 99% kans geen extra kosten. Heb je een link naar die prijs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

knakworst schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:22:
[...]

Kies EU Priority Line, 99% kans geen extra kosten. Heb je een link naar die prijs?
Standaard al Priority Line, kan alleen nog expedited kiezen.

https://www.gearbest.com/...6_e71&eo=YIXVP1B7FDW7XYIF

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:00

knakworst

Get more sats!

Ankh schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:36:
[...]

Standaard al Priority Line, kan alleen nog expedited kiezen.

https://www.gearbest.com/...6_e71&eo=YIXVP1B7FDW7XYIF
Mooie aanbieding, gewoon priority line laten. Houd rekening met 3-4 weken levertijd en track&trace werkt pas zodra het pakket in Engeland aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Ah goed om te weten! Overigens nog 5$ korting d.m.v. Paypal betaling. Daarnaast als het goed is nog een cashback van 3% omdat ik een nieuwe klant bij gearbest ben.

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:28
Ankh schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:52:
Ah goed om te weten! Overigens nog 5$ korting d.m.v. Paypal betaling. Daarnaast als het goed is nog een cashback van 3% omdat ik een nieuwe klant bij gearbest ben.
Via deze site kun je nog 3% extra krijgen. https://www.cashbacksvergelijken.nl/korting/gearbest

• Ankh

Ankh

|true

ja daarom had ik 3% cashback

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PuckStar
Hier nog even een kleine update: Zowel Alieexpress als de seller zeiden dat ik maar moest wachten tot de periode van 10 dagen voorbij was, nadat de seller aangaf dat hij het product had opgestuurd, ik een Dispute moest openen.
Dus ondanks dat de seller al bevestigde dat er iets mis was gegaan met opsturen moest ik toch wachten op die 10 dagen.
Die 10 dagen eindigden gisteren dus ik heb gelijk een Dispute geopend en gelukkig vandaag de bevestiging van de seller dat ik mijn geld terug krijg.

3 weken gezeur en tijd verloren en nog geen stofzuiger in huis. Mijn slechtste Aliexpress ervaring ooit (meer dan 100 spullen gekocht daar en nog nooit problemen gehad).

Nu maar bij Perfection Technology bestellen.

Nog even voor de duidelijkheid: Bestel nooit iets bij de Aliexpress shop HiGo188 (http://www aliexpress.com/store/106530) !!!!!

[My Home Automations]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duc848
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-10 18:29
Vorige week maandag besteld via aliexpress, 355 euro betaald. Vanuit het duitse warehouse laten opsturen naar mij, en afgelopen zaterdag was hij er al!

Helaas afgeleverd bij de buren (kapperszaak die pas vandaag weer openging).. Dus ik heb hem net pas opgehaald, alles keurig netjes voorelkaar, en hij is nu zijn eerste rondje aan het maken!

• dagobert1966
  • Laatst online: 08-10 23:11

dagobert1966

P2, nonPP, 19", leer, trekhaak

Zelfde ervaring hier als PuckStar, maar nu met "Chineese Intelligence Store"
Exact dezelfde ervaring, inclusief het vergeten pakje in de hoek.

(lees van onder naar boven ...)

Do NOT send the parcel!
Please cancel the order and give me my money back!!

2018-09-19 08:44
charlene bulss
18/09/18 18:42
Hello, I received the bad news that: the new employee of the warehouse left the parcel on the corner and until now they find it.
Could you pls confirm if you still need it now and we will send again today and you will get it 3-8 days.
Sorry for the trouble!

Hi,

you need to communicate more honestly!
If you just tell the truth and update honestly, there is no problem.
But now it does not feel good and I will be very hessitant to order again from your store or recommand your store!

Not smart business!!

18/09/18 02:24
charlene bulss
18/09/17 18:32
Dear, sorry for that. I will confirm with the logistics department and reply to you later.
Have a good day.
Hi,

DHL still has not received the parcel, no trackjing information available.

The add on ALiExpress said: delivery within 15 days ...
Those 15 days are over now and no delivery done.

I think you are sending from China and not Gemany?
If I have to pay any extra tax I will refuse shipment and open a dispute.

Kind regards,

18/09/16 23:44
charlene bulss
18/09/13 02:51
Dear, don`t worry. There is a delay in logistics information, you can get updated news in 2 days. If any question, feel free to contact us.
Have a good day.
Hi,

thanks for shipping.
I do have a question: DHL germany still shows this tracking number as "not received yet".
This is very uncommon for german DHL: they normally update the tracking info very punctually and quickly once they receive the parcel.
So why is it not updated by them yet?
It seems they do not have the parcel yet?

Kind regards,

18/09/13 00:50
charlene bulss
18/09/11 01:47
Dear, sorry for the waiting time, we will ship your parcel tomorrow. You will receive it in a few days.
Have a good day.

Dear seller,

the payment for my order was accepted on 3rd September and the stated processing time is 7 days, that means it should be shipped today.
Can you please let me know when you will ship my order?

Kind regards,

Dus: NIET kopen bij "" Chineese Intelligence Store", https://nl.aliexpress.com/store/412759

• PuckStar
dagobert1966 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:56:
Zelfde ervaring hier als PuckStar, maar nu met "Chineese Intelligence Store"
Exact dezelfde ervaring, inclusief het vergeten pakje in de hoek.

(lees van onder naar boven ...)

Do NOT send the parcel!
Please cancel the order and give me my money back!!

2018-09-19 08:44
charlene bulss
18/09/18 18:42
Hello, I received the bad news that: the new employee of the warehouse left the parcel on the corner and until now they find it.
Could you pls confirm if you still need it now and we will send again today and you will get it 3-8 days.
Sorry for the trouble!

Hi,

you need to communicate more honestly!
If you just tell the truth and update honestly, there is no problem.
But now it does not feel good and I will be very hessitant to order again from your store or recommand your store!

Not smart business!!

18/09/18 02:24
charlene bulss
18/09/17 18:32
Dear, sorry for that. I will confirm with the logistics department and reply to you later.
Have a good day.
Hi,

DHL still has not received the parcel, no trackjing information available.

The add on ALiExpress said: delivery within 15 days ...
Those 15 days are over now and no delivery done.

I think you are sending from China and not Gemany?
If I have to pay any extra tax I will refuse shipment and open a dispute.

Kind regards,

18/09/16 23:44
charlene bulss
18/09/13 02:51
Dear, don`t worry. There is a delay in logistics information, you can get updated news in 2 days. If any question, feel free to contact us.
Have a good day.
Hi,

thanks for shipping.
I do have a question: DHL germany still shows this tracking number as "not received yet".
This is very uncommon for german DHL: they normally update the tracking info very punctually and quickly once they receive the parcel.
So why is it not updated by them yet?
It seems they do not have the parcel yet?

Kind regards,

18/09/13 00:50
charlene bulss
18/09/11 01:47
Dear, sorry for the waiting time, we will ship your parcel tomorrow. You will receive it in a few days.
Have a good day.

Dear seller,

the payment for my order was accepted on 3rd September and the stated processing time is 7 days, that means it should be shipped today.
Can you please let me know when you will ship my order?

Kind regards,

Dus: NIET kopen bij "" Chineese Intelligence Store", https://nl.aliexpress.com/store/412759
Balen zeg :(.
En ook echt stom dat ze dus blijkbaar vaker die kutsmoes gebruiker. Wat een prutsers.
Ik lees bij die shop ook veel negatieve reviews over fake codes en lange delivery.

Mijn nieuwe bestelling gaat gelukkig echt 100% beter.
Zondag besteld. en vaak informatie van de seller o.a. dat ze erg veel order krijgen maar hun best doen om het zsm op te sturen. En zowaar volgens DHL komen ze morgen bezorgen!

[My Home Automations]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PuckStar
Vanmorgen is hij binnengekomen! Dus zondag avond besteld en vandaag in huis!

[My Home Automations]

• dagobert1966

dagobert1966

Ik heb een dispuut geopend.
De seller (Chineese Intellegence Store) doet exact hetzelfde als bij PuckStar.
Ongelovelijk hoe het inderdaad niet uitmaakt wat je antwoord en hoe vaak je zegt dat je de order wilt annuleren.
Nu een dispuut geopend en maar eens zien hoe het zich ontwikkelt.
Geeft opeens wel een slecht gevoel om te shoppen bij AlieExpress!
En wat heeft die verkoper eraan om het proces zo te frustreren?
Hij krijgt zijn geld pas van AliExpress als de transactie afgelopen is ... dus waarom zo vervelend doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisje1983
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:52
Edit> Verkeerde post

[ Voor 95% gewijzigd door Chrisje1983 op 23-09-2018 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
PuckStar schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 19:39:
Vanmorgen is hij binnengekomen! Dus zondag avond besteld en vandaag in huis!
Bij mij mij idem: zondag besteld en vrijdag avond ontvangen. Heeft net mijn keuken gezogen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
dagobert1966 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 22:31:
Ik heb een dispuut geopend.
De seller (Chineese Intellegence Store) doet exact hetzelfde als bij PuckStar.
Ongelovelijk hoe het inderdaad niet uitmaakt wat je antwoord en hoe vaak je zegt dat je de order wilt annuleren.
Nu een dispuut geopend en maar eens zien hoe het zich ontwikkelt.
Geeft opeens wel een slecht gevoel om te shoppen bij AlieExpress!
En wat heeft die verkoper eraan om het proces zo te frustreren?
Hij krijgt zijn geld pas van AliExpress als de transactie afgelopen is ... dus waarom zo vervelend doen?
Ik denk dat het bij een deel wel gewoon snel en goed gaat maar bij een deel niet en hij hoopt gewoon dat jij niet cancelled en lekker 3 a 4 weken gaat wachten op je product.

Ik denk dat het ook vooral misgaat bij orders uit Duitsland (waarbij de vraag is of er eigenlijk wel een warehouse is in Duitsland of dat het gewoon alsnog altijd gewoon uit China wordt verstuurt. Waardoor die shipping tijd dus best lang is).

Als je gaat klagen komt hij met smoesjes om alles te vertragen en te hopen dat je niet cancelled/dispute opent.

Maar het lijkt me wel een goed idee om in de opening post de blacklist verkopers (HiGo188 en dus Chineese Intellegence Store) te noemen en de whitelist (Perfection Technology is er 1)

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:17
Hoe zorg ik dat in de s50 van PT binnen week in huis heb. Hij geeft aan 14-21 dagen vanuit Duitsland en 7-14 vanuit China..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dagobert1966

dagobert1966

@ PuckStar: inderdaad, in mijn geval is er zeker geen warehouse in Duitsland.
Ik heb een paar dagen geleden een dispuut geopend omdat hij/zij gewoon doorgaat en zich niets van mijn cancelations aantrekt.
Het pakketje is dus ook nogmaals verstuurd (weer uit China) en, volgens de Duitse DHL site, zal het morgen ook gebracht worden....
Als het morgen komt is de 2e zending dus wel redelijk snel gegaan (9 dagen vanuit China).
Ik ben benieuwd. Heeft het al met al bijna 4 weken geduurd en de leugens en vertragingstactiek maakt dat het niet goed voelt.
Ik zal wel terug rapporteren als ik het pakketje heb ontvangen of het nu allemaal uiteindelijk toch goed is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 11:47

xyl

Ik heb besloten om ook voor de V1 te gaan. Volgens mij is heeft Perfect Technology nu de beste aanbieding voor 255 euro met verzending uit Dld via de app: https://s.click.aliexpress.com/e/c4zLhkQk.
Of eventueel de eerder gemelde link op Gearbest maar dan met risico op invoerkosten. Of heeft iemand recent nog ergens een lagere prijs gezien?

Ik heb op zich geen haast om er een te bestellen maar ik gok dat de eerstvolgende grote sale bij AliExpress rond black friday zal zijn? Dat duurt nog twee maanden, is wel weer erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
BasvanS schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 20:04:
Hoe zorg ik dat in de s50 van PT binnen week in huis heb. Hij geeft aan 14-21 dagen vanuit Duitsland en 7-14 vanuit China..
Je moet DHL_DE kiezen als bezorger.
Dus Duitsland en dan DHL_DE, op die manier was hij er bij in 5 dagen.

[My Home Automations]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Piv0
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-10 12:57
BasvanS schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 20:04:
Ik heb Conchita 19 september besteld en vandaag ontvangen via Perfection Technology seller. Is door DHL bezorgd vanuit Duitsland.

Ze heeft net haar eerste rondjes gedaan!
In eerste instantie vond mijn vriendin het maar niks, maar is er nu toch ook wel blij mee! :P

Top apparaat! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 21:13
Ik krijg een aanbiedingmail van Gearbest voor de V1, met verzending €241.93:

https://www.gearbest.com/...l?wid=1349303#goodsDetail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJ_V
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-10 20:10
Hebben mensen ervaring met het terug sturen van een defect product naar Perfection Technology (via AliExpress)? Onze Xiaomi Mi Vacuum werkt namelijk niet (mogelijk batterij probleem). Zit er niet op te wachten om zelf de €64 aan shipping richting China te betalen als deze niet wordt vergoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clemient
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-05 10:20
EJ_V schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 10:34:
Hebben mensen ervaring met het terug sturen van een defect product naar Perfection Technology (via AliExpress)? Onze Xiaomi Mi Vacuum werkt namelijk niet (mogelijk batterij probleem). Zit er niet op te wachten om zelf de €64 aan shipping richting China te betalen als deze niet wordt vergoed.
Ben je er uit gekomen met PT? Ik zag dat meerdere andere gebruikers uit garantie onderdelen toegestuurd kregen van PT. Nog nooit gelezen dat iemand iets moest retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJ_V
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-10 20:10
clemient schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 18:26:
[...]

Ben je er uit gekomen met PT? Ik zag dat meerdere andere gebruikers uit garantie onderdelen toegestuurd kregen van PT. Nog nooit gelezen dat iemand iets moest retourneren.
Ok, we zijn nog in conclaaf met hun. Mogelijk dat ze zelf ook niet helemaal weten wat er kapot is want wij hebben niet zo'n voorstel gehad.
Pagina: 1 ... 9 ... 17 Laatste

Let op:
Technische discussie over model 1 (2016) kan in Xiaomi Mi Vacuum (robotstofzuiger) 2016
Technische discussie over model 2 (2017) kan in Xiaomi Mi Vacuum 2017 (versie 2)
Technische discussie over Xiaomi Mi Vacuum 1S (2019) kan in [Xiaomi Mi Vacuum 1S (2019)] Ervaringen & Discussie