Even vanaf de telefoon dus zonder quotes, veels te onhandig met multi quote.
Hier in Almelo heb ik twee keuzes. En ondanks dat ik mijn pc bij multi media center heb laten bouwen, voelde ik me daar niet welkom dus blijft digi total detec over.
Die vroeg 50 euro voor voeding, cable management, en testen.
Multimedia center rekent 25 euro per kwartier ongeveer dus wat dat betreft gelijk.
Azerty ga ik niet meer heen, en haal ik alleen onderdelen los. Nu al 2 keer achter elkaar problemen gehad met een pc van een vriend van me.
Andere optie zou nog Twente pc rijssen kunnen zijn, maar die weet ik niet wat die vragen.
En daar bovenop vind ik 50 euro met drie jaar assemblage garantie ook nog niet heel duur.
Wat betreft de pcb crack, Bedankt voor de tip, en had die gigabyte uitgekozen omdat ie maar 869 euro is. Rond de 900 euro heb ik meer keuze, dus ik ga wel even kijken voor een ander merk.
Iemand nog tips voor max 950 euro?
Verloopjes.. check! Dacht ik al dat niet handig was vandaar ook die cooler master voeding, want bij beide zit een 12v hwpr kabel. Bij de v gold 850 zit er ook een 16 pin die je rechtstreeks in de voeding in plugt, bij de mwe gold heb je een kabel met aan de ene kant een 16 pin en aan de andere kant 3 8 pins. Dus zelfde als de convertors eigenlijk maar dan met een male aansluiting ipv female die rechtstreeks in de voeding gaat.
Waar ik het aan merk is dat mijn fan in de voeding rare geluiden maakt onder load, laatst vooral gemerkt bij hzd maxed out. Nog geen zware spellen verder getest, maar bij hzd doet ie het nu altijd.
Mbt die sata aansluitingen, idd ook een reden om het uit te besteden.
Ik ben trouwens nog vergeten te melden dat ik een rgb controller heb, en als ik de kabels een beetje probeer uit te waren lijken er ook 2 fans nog met molex aangesloten.
Dus zou een combi worden van veel sata en een paar molex nog. Nog een reden om het niet zelf te doen dus, want ik hou niet van priegelwerk. Nogmaals ik kan het echt zelf wel maar dan ben ik liever lui dan moe, zelfs als me dat 50 euro kost. En ook dat ik dan assemblage garantie krijg helpt daarin mee.
En ja, tegenwoordig is het vooral veel software dingetjes in Windows oplossen, mods maken voor games, soms tegen betaling en vooral op verzoek, of iets van geheugen bij plaatsen, video kaart, dat soort simpele dingen.
En idd gebogen pin op mn hele oude 8350. Die overigens in de oude pc van mn broertje nog altijd werkt. Maar sindsdien besteed ik dingen die gecompliceerder zijn dan videokaart en dergelijke liever toch uit.
Oh ja nog even @
nero355
Idd ik vind het erg leuk. Zo leuk dat ik buiten het vleermuis seizoen nog ander ecologisch werk doe voor onze stichting, zoals vogels tellen, andere fauna of analytisch werk.
Zo nu een hele lange post zonder quotes en nogmaals sorry daarvoor maar multi quote op de telefoon is echt een beetje gekkenwerk
Quick edit. Huidige voeding is semi modulair, cooler master g750m die dit jaar zn 11e levensjaar haalt.
En idd alles is ge cable managed,😁