Ik ben op zoek naar een witte voeding en zat te kijken naar deze NZXT. Nu heb ik gehoord van het principe "white tax" maar die vind ik voor de 1000w versie wel wat overdreven zachtjes gezegd...Djarune schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 17:12:
[...]
De Corsair is het beste van de 3 die je noemt. De Vertex is een coil whine model.
De
uitvoering: NZXT C850 Gold ATX 3.1, Zwart is beter dan de Corsair en bovendien goedkoper.
De uitvoering: be quiet! Power Zone 2 850W is vooral stil en efficiënt.
/f/image/4dUVF1NLYE1xBetm1cu2uaxA.png?f=fotoalbum_large)
Vier winkels die ruim €8000 (acht duizend) euro vragen!
En waarom geldt geldt bij vier winkels? Is dat een stukje automatische prijsaanpassing á la "prijs = prijs concurrent - 5%"?
On topic: ik zoek een voeding met witte kabels en connectoren, en liefst ook de laatste ATX standaard. Is de uitvoering: Gigabyte AORUS ELITE 80+ Platinum ICE 850W iets, of zijn de eerdere Gigabyte waarschuwingen die ik in dit topic zag zeer gegrond en is de uitvoering: NZXT C850 Gold ATX 3.1, Wit de 2 tientjes extra waard? En kan ik beter voor een toekomstige 9070xt / next-gen gpu alvast voor 1000w gaan?
Systeem atm heeft een 5700X3D, 2 NVME SSDs, en 4 SATA SSDs, maar CPU zal waarschijnlijk dit decennium nog naar 9800X3D of dan last-gen equivalent gaan.
Edit: behuizing is een uitvoering: be quiet! Silent Base 802 Wit, budget is ~€150.
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Masaki180 op 28-06-2025 09:39 ]

/f/image/NS0AlgBtUjWqBW0zkM8TiUPy.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/zNCSA00bEsL2p2Q2VcRrF2yO.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/gwOHXO6PLWzhPRFbYF4aTbtB.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/bd13NB01J2uHsGzVaLpjYTl0.jpg?f=fotoalbum_large)

:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/6a6XJ6prdDjNxGb4ClCx7gXL.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Bxm5IA6F6WzQPTJ9yKICvUub.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/UHTSCEEHcOv4py0EtFW0WPfc.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ivqOz0Q4bgSxEmLOcUDqE5Ks.png?f=fotoalbum_large)