• GHB363
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-05 22:20
Is 50 euro prijsdaling niet wat aan de lage kant? Verschil tussen de 6s en 7 is 110 euro, en tussen de 7 en 8 150. Zal de 6s in september niet verdwijnen, en zullen de 7 en 8 dan niet een stapje omlaag gaan?
Ik zou als ik het nu nog tot oktober met mijn huidige telefoon vol kan houden, pas in september de keuze maken als de nieuwe prijsstelling bekend is. Dan kan je eventueel ook nog een van de uitgaande modellen ergens met korting zoeken.

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Ik mag over enkele maanden een nieuwe telefoon kiezen, ik ga denk ik (voor de laatste keer) voor een iPhone 8 Plus.

Maar een toesttel van glas vind ik eigenlijk niks. Ook al zal ik hem in een Otterbox doen.
(Heb nog nooit een gebroken scherm of toestel gehad en laat hem ook niet vallen.)

Wat zijn jullie ervaringen met een toestel van glas?

• ro3lie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-05 23:16
Berlinetta schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 19:41:
Ik mag over enkele maanden een nieuwe telefoon kiezen, ik ga denk ik (voor de laatste keer) voor een iPhone 8 Plus.

Maar een toesttel van glas vind ik eigenlijk niks. Ook al zal ik hem in een Otterbox doen.
(Heb nog nooit een gebroken scherm of toestel gehad en laat hem ook niet vallen.)

Zelf durf ik het toestel niet zonder hoesje te gebruiken. Lijkt mij erg kwetsbaar, heel tevreden over originele Apple case.
Wel fijn is het draadloos laden wat door het glas dus mogelijk is.

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 16:03
Hackus schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 18:06:
[...]

met geen moest het zijn :)
Doe jij nu een Trumpje? ;)

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:57
ro3lie schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 19:44:
[...]

Zelf durf ik het toestel niet zonder hoesje te gebruiken. Lijkt mij erg kwetsbaar, heel tevreden over originele Apple case.
Wel fijn is het draadloos laden wat door het glas dus mogelijk is.
Dat, plus dat de achterkant erg glad is en dus makkelijk ergens afglijdt. Leren hoesje van Apple lost dat ook op.

• botwood
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08:37
Berlinetta schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 19:41:

Ik heb er totaal geen moeite mee. Heb er sowieso altijd een hoesje/cover om heen zitten. En hoe je het ook wendt of keert; als een mobiel op de grond klettert met of zonder een glazen behuizing, je telefoon is gewoon beschadigd. Glas splintert of barst, aluminium/kunststof krijgt een dikke mega deuk en/of lelijke krassen.

Je gaat hoe dan ook je mobiel laten repareren ;)

• botwood
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08:37
PeaceNlove schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 21:21:
[...]

Dat, plus dat de achterkant erg glad is en dus makkelijk ergens afglijdt. Leren hoesje van Apple lost dat ook op.
Ja of een cover van het merk Spigen. Deze heb ik momenteel om mijn iPhone 8 Plus zitten en ik vind het een heel goede cover.

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-05 17:15
botwood schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 09:14:
Ik heb er totaal geen moeite mee. Heb er sowieso altijd een hoesje/cover om heen zitten. En hoe je het ook wendt of keert; als een mobiel op de grond klettert met of zonder een glazen behuizing, je telefoon is gewoon beschadigd. Glas splintert of barst, aluminium/kunststof krijgt een dikke mega deuk en/of lelijke krassen.
Dit. Daar komt bij dat de meeste schade na een val niet zichtbaar is, namelijk de haarscheurtjes op de printplaat. Een telefoon kan tegenwoordig wel wat hebben, maar de G-krachten van een val zijn gewoon niet goed voor elektronica op nanometer schaal.

Dat je niet met barsten in een scherm of glazen achterkant zit, betekent niet dat er geen schade is. Een goed hoesje is dus altijd aan te raden.

Ik gebruik trouwens een Otterbox Strada folio om m'n iPhone 8, bevalt prima. Bankpas met NFC doet het meestal zonder de folio open te klappen, bij sommige PIN-apparaten moet ik 'em even open flippen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Rmorren
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 30-11-2021
Bedankt voor het meedenken. Misschien dan toch maar even wachten tot september. Volgende maand zal er vast meer bekend zijn over de nieuwe modellen.

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-05 20:05
Voor wat het waard is, Mediamarkt heeft best goede aanbiedingen op de iPhones. Al is september minder dan 2 maanden weg dus zou niet nu een iPhone kopen tenzij t echt moet.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
het gerucht gaat dat de komende iPhone's een groter scherm hebben dan 5", kijkend naar de gehele afmeting van de X, kun je ongeveer inschatten of het wat voor je is. Ik verwacht geen grote prijsdaling (dit jaar)

nieuws: Foto toont vermoedelijk voorkant van drie nieuwe iPhone-modellen

[Voor 31% gewijzigd door Hackus op 20-07-2018 13:10]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 17:03

cv8x

Tsjakkaaaa

Goedemorgen,
Gisterenavond mijn iPhone 8+ ontvangen.
Iphone bleek helemaal leeg te zijn...

Is dit normaal?

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-05 08:15
cv8x schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 09:37:
Goedemorgen,

Is dit normaal?
Kan gebeuren! Had dat ook met mijn 8.

DaveD

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

cv8x schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 09:37:
Goedemorgen,

Is dit normaal?
Tevens had ik niet dit opstart scherm, maar de achtergrond met die zee.. (weet niet of dat uitmaakt)

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 13:20
Dan heb je een nepper te pakken...

PSN: Sluuz

• Hackus
  • Niet online
@cv8x Meestal is de batterij 30-50% vol, maar komt vaak voor dat ie leeg is.
welke achtergrond doet er weinig toe. als je het niet vertrouwt ga je terug naar de shop van aankoop

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Sluuz schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 10:40:
Dan heb je een nepper te pakken...
Grapje neem ik aan :)
iPhone komt van Mobiel.nl

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 13:20
Ja grapje.

Wallpaper ligt aan de iOS versie die erop staat. Soms wordt bij een update de default anders ingesteld. Verder zijn marketingafbeeldingen natuurlijk niet altijd representatief.

Tenzij het natuurlijk ineens de foto is van iemand z'n kat ofzo.

[Voor 15% gewijzigd door Sluuz op 01-08-2018 10:52]

PSN: Sluuz

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-04 21:09
In de winkel merkte ik dat je bij de landscape modus nog steeds een kleiner toetsenbord het als de breedte van de telefoon. Waardoor je niet echt een voordeel hebt met typen, in de winkel hier niemand over gesproken i.v.m. drukte.
Weet iemand hier of dat een instelling is of dat het altijd zoveel 'smaller' is waardoor typen nog niet veel sneller gaat in landscape modus?

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Het lijkt net of mijn iPhone 8 mijn oplaadkabels sloopt. Klinkt iemand dit bekend?
Zowel origineel als aftermarket.

Ik ga ermee laden en na een aantal keer gaat het laden met haperingen. Dit wordt steeds erger. In de auto werkt de laad kabel nog maar op één manier. Als ik de andere kant voorop doe, werkt hij helemaal niet meer.

Youtube: DashcamNL

• PeaceNlove
Ik heb mijn kabels nog opgerold zitten in het doosje, ik laad alleen maar draadloos en op vakantie duw ik de oplaadkabel van mijn BeatsX er in.
Volgens mij probeert Apple je gewoon te dwingen draadloos te laden ;)

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:46
dfrenner schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 13:49:
Het lijkt net of mijn iPhone 8 mijn oplaadkabels sloopt. Klinkt iemand dit bekend?

Ik ga ermee laden en na een aantal keer gaat het laden met haperingen. Dit wordt steeds erger. In de auto werkt de laad kabel nog maar op één manier. Als ik de andere kant voorop doe, werkt hij helemaal niet meer.
Ik gebruik nog een originele lightning kabel van mijn iPhone 5s (2014), ondertussen een 6s (2016) gepasseerd en nu een 8 en nog steeds in perfecte conditie. Sinds de 8 wordt hij ook meer draadloos opgeladen dan via de kabel. Ik denk dat het eerder aan het(de) gebruik(er) ligt ;)

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Dat heb ik alleen bij kabels die ik meeneem. Heb thuis een kabel bij mijn bureau en bed die eigenlijk nooit verplaatst worden, die doen het al jaren :).

• Hackus
  • Niet online

Gebruik MFI of org. ik heb nergens last van. in de auto als het nodig is aan de Belkin lader met org. kabel en thuis alles org. (action) kabels lijken goedkoop en handig, maar veroorzaakt schade op je toestel.

• pietertie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-05 09:22
Ik zit sinds vanmiddag met een iPhone 8 met een zwart scherm en een (soort van) strandbal. Telefoon reageert nergens meer op. De reset heb ik al meerdere malen geprobeerd. Ik heb nu het idee om maar gewoon te wachten tot de batterij het begeeft tenzij jullie nog magistrale ideeën hebben.
De telefoon is niet gevallen/gezonken, etc.

 MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD |  iPhone 6s | Synology DS213+

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-05 11:00
pietertie schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:30:
Ik zit sinds vanmiddag met een iPhone 8 met een zwart scherm en een (soort van) strandbal. Telefoon reageert nergens meer op. De reset heb ik al meerdere malen geprobeerd. Ik heb nu het idee om maar gewoon te wachten tot de batterij het begeeft tenzij jullie nog magistrale ideeën hebben.
Dus eenmaal drukken op volume omhoog, volume omlaag en aan/uit knop vasthouden tot dat Apple logo op je scherm komt helpt dus niet...

Indien dit niet werkt dan ben ik bang dat je toch moet proberen te recoveren via ITunes.

[Voor 9% gewijzigd door beezjeh op 18-08-2018 18:43]

• Jasperoo
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 01-02 17:37
Ik hoor wisselende geluiden over het al dan niet goedkoper worden van de iphone 8 / 8 plus.
Wat is de ervaring mtb prijsdalingen?
Tele2 heeft nu een leuke discount voor de 8, maar neig stiekem naar de 8 plus.
thanks!

• Hackus
  • Niet online
Jasperoo schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 19:08:
Ik hoor wisselende geluiden over het al dan niet goedkoper worden van de iphone 8 / 8 plus.
Wat is de ervaring mtb prijsdalingen?
Tele2 heeft nu een leuke discount voor de 8, maar neig stiekem naar de 8 plus.
thanks!
Zie niet zo,n prijsdaling. actie kun je altijd tegenkomen. als je kunt wachten, wacht je. maar dat zal november worden denk ik, voordat de prijs wat zakt. er komt waarschijnlijk een 6.06"(6.1) LCD met A12 soc en die zou wel eens een vol scherm kunnen krijgen (ipv de zwarte witte randen nu)Speculaties mbt nieuw uit te komen iPhones

• Jasperoo
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 01-02 17:37
Dank voor je reactie.
Die 6.1” lcd is interessant, maar zal te duur zijn. 7-800€ wat mogelijk eerder 800€ zal zijn?

• Hackus
  • Niet online
Jasperoo schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 16:22:
Dank voor je reactie.
Die 6.1” lcd is interessant, maar zal te duur zijn. 7-800€ wat mogelijk eerder 800€ zal zijn?
$600-700.- is het gerucht

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:25

Geronimous

Moderator Spielerij

pietertie schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:30:
Apple komt vandaag met een reparatieprogramma voor iPhone 8 (Niet de plus) die problemen hebben met onverwacht uitschakelen of vast blijven hangen.

https://www.apple.com/sup...oard-replacement-program/
Apple has determined that a very small percentage of iPhone 8 devices contain logic boards with a manufacturing defect. Affected devices may experience unexpected restarts, a frozen screen, or won't turn on. Apple will repair eligible devices, free of charge.
Dus: check je serienummer op de website!

(1-2-2022) in memoriam: Mike aka poor Leno

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-05 14:22
Geronimous schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 08:39:
[...]

Apple komt vandaag met een reparatieprogramma voor iPhone 8 (Niet de plus) die problemen hebben met onverwacht uitschakelen of vast blijven hangen.

https://www.apple.com/sup...oard-replacement-program/

[...]

Dus: check je serienummer op de website!
Geldt alleen voor toestellen verkocht in Australië, China, Hong Kong, India, Japan, Macau, Nieuw-Zeeland en de VS. Niet iets om je zorgen over te maken als je je toestel gewoon in de EU hebt gekocht.

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:39
MelvinW schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 10:12:
[...]

Geldt alleen voor toestellen verkocht in Australië, China, Hong Kong, India, Japan, Macau, Nieuw-Zeeland en de VS. Niet iets om je zorgen over te maken als je je toestel gewoon in de EU hebt gekocht.
Toch heb ik een iPhone die zo nu en dan vast loopt. Het programma wat ik aan het gebruiken ben werkt dan heel sloom, de thuisknop doet niks op dat moment en de aan/uit knop doet het ook niet. Op een gegeven moment gaat het scherm naar halve helderheid terwijl ik het uitschakelgeluidje hoor. Heel raar... dus ik was blij verrast door het programma maar inderdaad niet voor de EU.

PSN: PcDCch

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-05 14:22
Mozart schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 10:18:
[...]

Toch heb ik een iPhone die zo nu en dan vast loopt. Het programma wat ik aan het gebruiken ben werkt dan heel sloom, de thuisknop doet niks op dat moment en de aan/uit knop doet het ook niet. Op een gegeven moment gaat het scherm naar halve helderheid terwijl ik het uitschakelgeluidje hoor. Heel raar... dus ik was blij verrast door het programma maar inderdaad niet voor de EU.
Klinkt alsof je toestel te heet wordt. De iPhone beschermt zichzelf dan door de processor op een lagere snelheid te laten werken en de helderheid van het scherm wordt verlaagd tot het toestel weer is afgekoeld. Heeft dus niks met dit reparatieprogramma te maken, maar kan wel duiden op een ander probleem. Probeer eens een herstel met iTunes en kijk of dat het oplost.

[Voor 4% gewijzigd door MelvinW op 01-09-2018 10:26]

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:39
MelvinW schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 10:25:
[...]

Klinkt alsof je toestel te heet wordt. De iPhone beschermt zichzelf dan door de processor op een lagere snelheid te laten werken en de helderheid van het scherm wordt verlaagd tot het toestel weer is afgekoeld. Heeft dus niks met dit reparatieprogramma te maken, maar kan wel duiden op een ander probleem. Probeer eens een herstel met iTunes en kijk of dat het oplost.
Ik was al bang voor deze tip :) Het is niet iets wat ik graag doe maar ik zal er morgenochtend eens de tijd voor nemen.
Wel jammer dat je geen diagnostics tot je beschikking hebt op de iPhone zodat je weet wat er aan de hand is. Trouwens, vanmorgen gebeurde het nadat de iPhone de hele nacht op een draadloze oplader had gelegen en ik whatsapp startte. Lijkt me niet dat hij dan al te heet is.

PSN: PcDCch

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:25

Geronimous

Moderator Spielerij

MelvinW schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 10:12:
[...]

Whoops, overheen gekezen :)

Maar als je je serienummer checkt weet je ook meteen of je in aanmerking komt ;)

Sommige winkels in NL willen nog wel ns toestellen uit t buitenland halen namelijk...

(1-2-2022) in memoriam: Mike aka poor Leno

Novadecasa schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 11:40:
In de winkel merkte ik dat je bij de landscape modus nog steeds een kleiner toetsenbord het als de breedte van de telefoon. Waardoor je niet echt een voordeel hebt met typen, in de winkel hier niemand over gesproken i.v.m. drukte.
Weet iemand hier of dat een instelling is of dat het altijd zoveel 'smaller' is waardoor typen nog niet veel sneller gaat in landscape modus?
Ietsjes, ja. Maar hele brede toetsen tikt ook echt niet lekker weg. ;)
Naar mijn weten is dit niet te wijzigen in de instellingen. Wel kan je wellicht een ander keyboard installeren natuurlijk.
Mozart schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 10:34:
[...]

Ik was al bang voor deze tip :) Het is niet iets wat ik graag doe maar ik zal er morgenochtend eens de tijd voor nemen.
Wel jammer dat je geen diagnostics tot je beschikking hebt op de iPhone zodat je weet wat er aan de hand is. Trouwens, vanmorgen gebeurde het nadat de iPhone de hele nacht op een draadloze oplader had gelegen en ik whatsapp startte. Lijkt me niet dat hij dan al te heet is.
Als je weet hoe je logs moet interpreteren kan je uit een sysdiagnose (die kan je zelf triggeren en dan via iTunes binnen harken of in Privacy menu van je toestel) best veel info halen. Daarnaast kan je ook aan Apple vragen op chat of telefonisch een diagnose te starten op je iPhone.

Als je telefoon zo warm wordt tijdens draadloos laden dat ie aan de rem trekt is er mogelijk iets mis met je oplader of toestel of accu.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:01

Agent47

I always close my contracts.

Ik twijfel ook om een 8 aan te schaffen. Heb nu de 7 maar 32 GB is me toch net te krap.
Of toch de 8 plus?
Tevens kan ik eigenlijk niet wachten tot het Apple event. Waarschijnlijk komen er dan meer iPhones 8 te koop bij V&A

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Hackus
  • Niet online
Agent47 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 13:22:
Ik twijfel ook om een 8 aan te schaffen. Heb nu de 7 maar 32 GB is me toch net te krap.
Of toch de 8 plus?
Tevens kan ik eigenlijk niet wachten tot het Apple event. Waarschijnlijk komen er dan meer iPhones 8 te koop bij V&A
als je je 7 wil verkopen, zou ik maar snel zijn dan. Die prijzen zullen ook zakken in V&A. de X toestelen komen waarschijnlijk pas in November in de winkel. en de LCD 6.1 zal de eerst verkrijgbare zijn na 12 sept.
is de verwachting

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-05 16:22
Hackus schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:39:
[...]
als je je 7 wil verkopen, zou ik maar snel zijn dan. Die prijzen zullen ook zakken in V&A. de X toestelen komen waarschijnlijk pas in November in de winkel. en de LCD 6.1 zal de eerst verkrijgbare zijn na 12 sept.
is de verwachting
Was het niet dat de lcd versie later zou komen ?
En de nieuwe x meteen na 12 september...

• RigolleM
ErwinJ schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 15:13:
[...]

Was het niet dat de lcd versie later zou komen ?
En de nieuwe x meteen na 12 september...
Yup, zo had ik het ook begrepen. 6.1" LCD komt later wegens problemen met LCD display, vanaf 14/9 zijn de Xs'en te preorderen.

• Hackus
  • Niet online
@ErwinJ @RigolleM Lees het net ja. Ze willen natuurlijk meer nieuwe X toestellen verkopen. Maar ik denk wel dat de 2e hands prijs van een 7 zal dalen. Ik hoor toch al veel wensen voor een nieuw toestel die de 8 en X hebben overgeslagen.

• RigolleM
[b][message=56375011,noline]Maar ik denk wel dat de 2e hands prijs van een 7 zal dalen. Ik hoor toch al veel wensen voor een nieuw toestel die de 8 en X hebben overgeslagen.
Is bij iedere nieuwe release toch zo dat de oudere toestellen in waarde zakken, alles schuift gewoon door... De waarde van de 8(plus) en X gaan ook zakken...

• Diocha
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-04 16:37
Zou de Iphone 8 nu nog wat in prijs dalen, of is die hoop tevergeefs? Ik had nog even gewacht op het event om te zien of ik één van de nieuwe iPhones wilde, maar ik ga het toch maar houden bij de 8. Is nu het juiste moment om te kopen?

• Patriek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11-2022

Patriek

edit koning

Diocha schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:50:
Zou de Iphone 8 nu nog wat in prijs dalen, of is die hoop tevergeefs? Ik had nog even gewacht op het event om te zien of ik één van de nieuwe iPhones wilde, maar ik ga het toch maar houden bij de 8. Is nu het juiste moment om te kopen?
Ik zit met dezelfde vraag. Tijdens het event van gisteravond is de prijsverlaging voor een iPhone 8 bepaald met 100.- USD bij Apple. De vraag is nu hoe snel retailers daar op (kunnen) inspelen. Ik weet niet hoe dat gaat bij die verkoopkanalen - zou Apple voor de huidige voorraden geld terug geven voor het verschil? Of wellicht kunnen ze het terugsturen en nieuwe voorraad voor actuele prijzen inkopen? Geen idee...

De prijs van een toestel is lager als je deze koopt i.c.m. een nieuw contract. Zo betaal je momenteel bij Ritel slechts 504.- voor een iPhone 8 64GB i.c.m. een Tele2 abo (check bijv. telecomvergelijker.nl voor actuele vergelijkingen). Terwijl de prijzen van een toestel los kopen beginnen op 680.- momenteel.

Persoonlijk wacht ik nog max. 3 weken om te zien of het toestel onder de 500.- komt.

[Voor 11% gewijzigd door Patriek op 13-09-2018 12:07]

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-05 16:08
Weet er iemand waar je de Apple leren case in Cosmos Blue nog kunt krijgen voor de iPhone 8? Ik wil die van mij vervangen, maar kan ze nergens meer vinden..

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:45

Japie.G

Colour Classic

Wat is de gouden tip voor een ‘bouwvakker proof’ iphone 8 plus hoes?? Hoeft niet mooi te zijn maar wel bizar veel protectie bieden.

De hartelijke groeten van mij!

• Zarhrezz
Japie.G schreef op zondag 16 september 2018 @ 11:57:
Wat is de gouden tip voor een ‘bouwvakker proof’ iphone 8 plus hoes?? Hoeft niet mooi te zijn maar wel bizar veel protectie bieden.
Otterbox Defender is al wel redelijk stuiter-proof. Hangt natuurlijk van je definitie van 'bizar veel protectie' af, maar ik vermoed dat je industrieel moet gaan voor meer bescherming.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:45

Japie.G

Colour Classic

Zarhrezz schreef op zondag 16 september 2018 @ 13:13:
[...]

Otterbox Defender is al wel redelijk stuiter-proof. Hangt natuurlijk van je definitie van 'bizar veel protectie' af, maar ik vermoed dat je industrieel moet gaan voor meer bescherming.
Die stond inderdaad op mijn lijstje. Dank!

De hartelijke groeten van mij!

• kaos001
  • Laatst online: 25-05 08:16
Dit weekend een iPhone 8 gekocht, heerlijk toestel, maar ik merk bij het hands-free bellen dat het speakertje af en toe kraakt en/of resoneert. Het is niet bij elk gesprek, maar als je bijvoorbeeld naar Belsimpel belt, dan kraakt het bandje wat speelt zo nu en dan. Ligt dit aan de opname van het bandje of aan mijn telefoon?

Kan iemand dit misschien testen die ook een iPhone 8 (geen plus) heeft?
Het gaat om dit nummer: 050 210 34 04

edit: Met muziek afspelen op youtube, soundcloud, etc geen problemen.
edit2: Collega met een iphone 6 heeft het probleem minder. Het is nog steeds niet loepzuiver, maar het resoneert wel minder erg als bij mij. Hoop dat iemand hier het ook even kan testen met een iPhone 8.

[Voor 24% gewijzigd door kaos001 op 17-09-2018 13:53]

Soundcloud

• Fl0werp0wer
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 14-12-2020
Wat is jullie ervaring, is het upgraden naar de Iphone x van de Iphone 8 plus nou echt een verbetering?
Ik heb het nu in mijn kop gekregen dat ik toch de Iphone x wil. Iedereen zegt me om het nu niet te doen. Toch mijn iphone 8 plus te koop gezet en ook weer van marktplaats gehaald na de 4e fraudeur die reageerde op mijn advertentie. |:( |:(

• Whisky
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-10-2022
kaos- schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:25:
Kan iemand dit misschien testen die ook een iPhone 8 (geen plus) heeft?
Het gaat om dit nummer: 050 210 34 04
Dat heb ik bij meerdere instanties. Opnames zullen of slecht zijn of slecht overgebracht naar je telefoon.
Het nummer wat je opgaf heb ik geprobeerd, zelfs met m'n bijgeleverde iPhone dopjes kraaktie :+ ligt niet aan je telefoon lijkt me

Freedom for everyone..

• kaos001
Hm, toch vind ik het raar. Het kraakt wel echt een stuk erger op mijn telefoon dan als ik bijvoorbeeld via mijn bluetooth carkit in de auto bel. Daar is geen enkel kraakje te horen. Heb het even snel vergeleken in de auto en het verschil is duidelijk hoorbaar. :(

Kan me niet herinneren dat ik dit ooit heb gehad met mijn oude iPhone SE.

edit: bandje van klantenservice KPN is wel gewoon normaal, ik snap er niks van :')

[Voor 11% gewijzigd door kaos001 op 17-09-2018 15:10]

Soundcloud

• kaos001
Andere telefoons als referentie ernaast gelegd (ook een andere iPhone 8 ) en deze hebben het probleem niet. Gevalletje garantie dus. Hier zat ik dus zo niet op te wachten he :(

Soundcloud

• ambiance85
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-08-2022
Ik heb de leren cover van Apple voor mijn Iphone 8.
Raden jullie aan om ook een screenprotector te nemen?

En zo ja, zijn er goede bekend, welke je bijna niet bemerkt? ;)

• PeaceNlove
Ja, heb ooit een keer het hotelpasje en een zandkorrel samen met mijn iPhone 8 in mijn broekzak gehad. Veel kleine krasjes daardoor.

• GHB363
  • Laatst online: 27-05 22:20
Tot en met mijn iPhone 6 plus nooit een screenprotector gebruikt en ook nooit last gehad van krassen en gebroken schermen. Met de 8Plus had ik na een paar weken al kleine krasjes aan de bovenkant van het scherm. Geen idee hoe. Maar gebruik hem als het al anders is voorzichtiger dan de 6plus. Op de 8plus nu wel een screen protector gezet, zodat ik de krasjes niet meer zie. Screenprotector zit nu een barst in over de hele lengte. Kan ook niet bedenken wat er gebeurd is zodat deze gebarsten is. Ik ben benieuwd hoe het glas eronder nu is. Mag hopen dat dat nog goed is. Screenprotector was panzerglass privacy van de Mediamarkt, weet niet of dat nou de beste is, maar ik was er best tevreden mee.

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Heeft Apple onlangs besloten geen lightning naar mini-jack adapter meer mee te leveren met de iPhone 8? Gisteren een nieuwe besteld bij bol.com en ik kom zojuist tot de ontdekking dat de adapter niet in de verpakking zit.

Mijn vriendin heeft ook een iPhone 8, nu ongeveer een half jaar, en bij haar werd wel een adapter meegeleverd. Op de Apple site zie ik bij "Inhoud verpakking" de adapter ook niet meer staan :?

Het enige wat me verder aan de verpakking opvalt als ik de doos van mijn toestel vergelijk met die van mijn vriendin, is dat mijn verpakking geen Nederlandse tekst heeft op de sticker achterop de doos (of een taal die ik herken, lijken alleen maar oostblok talen?)

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• Mfpower
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-05 21:38

Mfpower

In dubio

Klopt sinds de Keynote van september zitten de adaptors er helaas niet meer bij.

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Joh! Die had ik niet meegekregen, wat suf!

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 13:07
Ik heb sinds vorige week mijn 8 ingebruik genomen, die de SE vervangt.
So far so good uiteraard, alleen valt het mij op dat wanneer je de muziek wat harder zet, het beeldscherm best wel trilt.
Nu zitten er stereo speakers in, en gaat het net allemaal iets harder als bij de vorige, maar klopt dat ?

• Rmorren
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 30-11-2021
Ik sta op het punt een Iphone 8 te kopen. GSMsale en Ritel hebben momenteel de beste aanbieding in combinatie met een abonnement. Mijn verwachting is dat de prijs ervan niet verder meer zal dalen. Echter, Black Friday en Cyber Monday staan in het verschiet.. Heeft het nut om hier nog op te wachten?

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-05 08:57
Rmorren schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:48:
Ik sta op het punt een Iphone 8 te kopen. GSMsale en Ritel hebben momenteel de beste aanbieding in combinatie met een abonnement. Mijn verwachting is dat de prijs ervan niet verder meer zal dalen. Echter, Black Friday en Cyber Monday staan in het verschiet.. Heeft het nut om hier nog op te wachten?
Glazen bol is stuk.

• Flipm0de
Over glazen bollen gesproken;

Ik ben aan t twijfelen tussen de Xr of toch een 8. De Xs is mij te duur. Twijfel vooral omdat ik denk dat de Xr te groot is. Heb m even vastgehouden en was idd best groot! 8 lijkt dan de veilige keus. Ik moet wel 3 jaar met t toestel kunnen doen. Neem aan dat de 8 nog wel 3 iOS updates mee gaat? Iemand dezelfde keuze gemaakt?

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-05 10:49
Flipm0de schreef op zondag 11 november 2018 @ 22:47:
Over glazen bollen gesproken;

Ik ben aan t twijfelen tussen de Xr of toch een 8. De Xs is mij te duur. Twijfel vooral omdat ik denk dat de Xr te groot is. Heb m even vastgehouden en was idd best groot! 8 lijkt dan de veilige keus. Ik moet wel 3 jaar met t toestel kunnen doen. Neem aan dat de 8 nog wel 3 iOS updates mee gaat? Iemand dezelfde keuze gemaakt?
Ik. wilde ook voor xr gaan. Maar dat ding is me toch echt te groot en te dik. Ook de bezels vond ik echt lelijk.

Dus vorige week voor een 8 gegaan. Prima accuduur en lekker handzaam.

Aangezien de iphone 8 van vorig jaar is ga ik er stiekem toch vanuit dat deze zeker 3 ios upgrades krijgt, en anders pech gehad.

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Hai,
Sinds een week de rode 8plus :9~ (als vrouw zijnde, heb t idee dat hier alleen mannen zitten ?) ik probeer alles te lezen hier, ben op pagina 32 :D
Heb 2 minpuntjes, als ik bel naar een familielid die een iphone7 heeft, ben ik heel slecht te verstaan (zeggen ze)
Ik ben niet iemand die via de speaker belt, maar gewoon tegen mijn oor.
Ik houd hem al niet plat tegen m'n wang..

2e minpunt: ik dacht dat hij wat sneller zou zijn. Hij laadt vaak (cirkeltje) voordat hij wat start. Maar kan aan mij liggen.
Verder de rode kleur..zo mooi, maar ja hoesje eromheen. Otterbox bookcase met magneet, werkt prima. Hij is groot en zwaar, maar ben er wel blij mee.
Ik heb de meeste v iphones gehad, als laaste toch een samsung s8 (beviel ook wel, t formaat is wat smaller)
Maar ben weer blij met de fijne iphone.

Maar hij moet ook fijn kunnen bellen }:|

• Flipm0de
touchie75 schreef op maandag 12 november 2018 @ 21:38:
Hai,
Sinds een week de rode 8plus :9~ (als vrouw zijnde, heb t idee dat hier alleen mannen zitten ?) ik probeer alles te lezen hier, ben op pagina 32 :D
Heb 2 minpuntjes, als ik bel naar een familielid die een iphone7 heeft, ben ik heel slecht te verstaan (zeggen ze)

2e minpunt: ik dacht dat hij wat sneller zou zijn. Hij laadt vaak (cirkeltje) voordat hij wat start. Maar kan aan mij liggen.
Verder de rode kleur..zo mooi, maar ja hoesje eromheen. Otterbox bookcase met magneet, werkt prima. Hij is groot en zwaar, maar ben er wel blij mee.
Ik heb de meeste v iphones gehad, als laaste toch een samsung s8 (beviel ook wel, t formaat is wat smaller)

Waarom de 8 genomen en niet de xr?

Dat je cirkels krijgt lijkt mij niet ok. Bij bepaalde apps alleen? De a11 chip zou echt supersnel moeten zijn.

• touchie75
  • Niet online
Flipm0de schreef op maandag 12 november 2018 @ 22:43:
[...]

Waarom de 8 genomen en niet de xr?

Dat je cirkels krijgt lijkt mij niet ok. Bij bepaalde apps alleen? De a11 chip zou echt supersnel moeten zijn.
De xr is nog groter dan de plus ?
bij best veel apps eigenlijk. De reset lukt me ook niet.. volume knop boven, onder en dan uitknop..

Ik verkoop mijn 6s voor 150 euro, is dat reëel?

• Berlinetta
  • Niet online
@touchie75 Ik dacht alleen dat de iPhone 7 slecht te verstaan was tijdens bellen. Ik heb voor de mijne een nieuwe gekregen en daarbij was het probleem nog steeds niet opgelost. Ik heb hem daarna naar verkocht. De oplossingen op internet brachten geen soelaas.

• RigolleM
touchie75 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 00:13:
[...]
De xr is nog groter dan de plus ?
Puur op afmetingen is de XR kleiner, maar het scherm is wel groter (volledig vullend).

• touchie75
  • Niet online
RigolleM schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:02:
[...]

Puur op afmetingen is de XR kleiner, maar het scherm is wel groter (volledig vullend).
8 plus heeft 5.5 inch scherm
Xr heeft 6.1 inch scherm, geen 3d touch, maar haptic touch en geen touchid
en een stuk duurder natuurlijk

• touchie75
  • Niet online
Berlinetta schreef op woensdag 14 november 2018 @ 02:20:
@touchie75 Ik dacht alleen dat de iPhone 7 slecht te verstaan was tijdens bellen. Ik heb voor de mijne een nieuwe gekregen en daarbij was het probleem nog steeds niet opgelost. Ik heb hem daarna naar verkocht. De oplossingen op internet brachten geen soelaas.
Ik baal daar ook van. Het is alleen als ik m'n moeder bel, zij heeft een iphone 7. Kan ook aan haar toestel liggen natuurlijk. :o

• RigolleM
touchie75 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:07:
[...]

8 plus heeft 5.5 inch scherm
Xr heeft 6.1 inch scherm, geen 3d touch, maar haptic touch en geen touchid
en een stuk duurder natuurlijk

Scherm is groter maar het toestel is kleiner :-p
Binnen 2 jaar zijn er geen nieuwe toestellen meer met Touch ID, haptic touch werkt even goed.
Voor die € 60 extra had je wel een vernieuwde iPhone.
Soit, veel suc6 met je nieuwe iPhone :-)

• touchie75
  • Niet online
RigolleM schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:20:
[...]

[Afbeelding]
Scherm is groter maar het toestel is kleiner :-p
Binnen 2 jaar zijn er geen nieuwe toestellen meer met Touch ID, haptic touch werkt even goed.
Voor die € 60 extra had je wel een vernieuwde iPhone.
Soit, veel suc6 met je nieuwe iPhone :-)
Hey leuk om te zien zo .
oh nu snap ik je pas :$
Ik heb via een abo de iphone8+

Ik ga me er nog even in verdiepen. (y)
Welke heb jezelf ?

• RigolleM

• Berlinetta
  • Niet online
touchie75 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 11:08:
[...]

Ik baal daar ook van. Het is alleen als ik m'n moeder bel, zij heeft een iphone 7. Kan ook aan haar toestel liggen natuurlijk. :o
Dan denk ik dat het aan de iPhone 7 van jouw moeder ligt.

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:46
Ik zit te dubben om een Iphone 8 Plus te nemen voor zakelijk gebruik. Ik heb nu een Galaxy A5 en daarop heb ik een app genaamd Pitch Black Wallpaper en nog een theme die Minu Black V2 heet. Dit om alles zoveel mogelijk zwart te maken. Beter voor mijn ogen en beter voor de batterij. Al weet ik dat alleen voor OLED geldt en volgens mij heeft de Iphone 8 Plus geen OLED.

Maar goed, mijn vraag is, is het op de Iphone ook mogelijk om wallpaper maar ook achtergrond van applicaties zwart te maken??

En is het tegenwoordig (mijn laatste iphone was de 4S) ook mogelijk om op het hoofdscherm 5 icoontjes naast elkaar te hebben? Ipv 4.

• RigolleM
r_buren956 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 23:16:
Ik zit te dubben om een Iphone 8 Plus te nemen voor zakelijk gebruik. Ik heb nu een Galaxy A5 en daarop heb ik een app genaamd Pitch Black Wallpaper en nog een theme die Minu Black V2 heet. Dit om alles zoveel mogelijk zwart te maken. Beter voor mijn ogen en beter voor de batterij. Al weet ik dat alleen voor OLED geldt en volgens mij heeft de Iphone 8 Plus geen OLED.
Waarom zou je voor een iPhone 8 plus gaan als er een XR voor € 60 meer bestaat, met een veel groter scherm (5.5" vs 6.1") in een 'iets' kleiner formaat.
Maar goed, mijn vraag is, is het op de Iphone ook mogelijk om wallpaper maar ook achtergrond van applicaties zwart te maken??
Ja, 3x op de zijknop drukken en alles wordt zwart (feature van iOS 12)
En is het tegenwoordig (mijn laatste iphone was de 4S) ook mogelijk om op het hoofdscherm 5 icoontjes naast elkaar te hebben? Ipv 4.
Neen, nog steeds 4, maar je hebt nu widgets en een control center die je naar je hand kunt zetten.

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:46
RigolleM schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:31:
[...]

Waarom zou je voor een iPhone 8 plus gaan als er een XR voor € 60 meer bestaat, met een veel groter scherm (5.5" vs 6.1") in een 'iets' kleiner formaat.

[...]

Ja, 3x op de zijknop drukken en alles wordt zwart (feature van iOS 12)

[...]

Neen, nog steeds 4, maar je hebt nu widgets en een control center die je naar je hand kunt zetten.
Omdat een tweedehands 8plus goedkoper is dan een nieuwe XR. En tweedehands XR zal denk ik nog niet veel bestaan.

Stom van Apple :( (van die 4 iconen, dat is te weinig)

[Voor 22% gewijzigd door r_buren op 16-11-2018 10:03]

• Mb04
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 03-04-2022
Is de iPhone XR zoveel meer (of iets) een vooruitgang op de 8?

• Oogje
  • Niet online
Ik ben overgestapt van een SE naar een 8, vind die wel duur genoeg. Tot op heden absoluut geen spijt van.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-05 22:48
Naar mijn mening zijn de iPhone 8 en iPhone 8 plus de beste iPhones van dit moment en best bang for your buck!

Touch ID ( lang leven Touche ID!! )
A11 Bionic chip is abnormaal snel!
Retina van lcd type en dus geen fratsen met inbranden.

Ik zelf heb een 8 plus, heb NIKS met amoled schermen en heb niks met face ID. Zit er aan te denken om een back up 8 plus te kopen voordat de touch ID helemaal niet meer bestaat..

• RigolleM
Furrr schreef op woensdag 21 november 2018 @ 08:43:
Naar mijn mening zijn de iPhone 8 en iPhone 8 plus de beste iPhones van dit moment en best bang for your buck!
Is een mening, maar had je wel de bucks was je wellicht voor de XS of XS Max gegaan... :9
Touch ID ( lang leven Touche ID!! )
A11 Bionic chip is abnormaal snel!
Retina van lcd type en dus geen fratsen met inbranden.
Ik krijg nu tenminste mijn iPhone ontgrendeld als mijn handen nat zijn... _/-\o_
A12 Bionic is nog sneller en inbranden... ik word daar zo moe van :z
Ik zelf heb een 8 plus, heb NIKS met amoled schermen en heb niks met face ID. Zit er aan te denken om een back up 8 plus te kopen voordat de touch ID helemaal niet meer bestaat..
Platenspelers kennen nu ook een revival na 25 jaar... misschien komt voor U de Touch ID wel ooit eens terug ;w

Als ze aan mij komen vragen wat ze het best kiezen en de iPhone X(R) valt binnen hun budget dan raad ik hen deze aan. Volgens mij als je een iPhone wilt is de iPhone 7 de best bang voor de bucks ;)

[Voor 9% gewijzigd door RigolleM op 21-11-2018 09:50]

• Ronwiel
  • Niet online
Op dit moment maken de bf deals het helemaal moeilijk. De 8 bij tele 2 voor 515 en de x voor 850. Tja, is het scherm en face id echt zo veel waard?

• Hackus
  • Niet online
Als je daar €335,- extra voor wil uitgeven. Dit is met Ab. toch, of los toestel ?

• Ronwiel
  • Niet online
@Hackus maandelijks opzegbaar abo.

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

3DDude

I void warranty's

Ik wil de 8 plus los kopen. Zag een 8 voor 500 ish .. is de 8 plus nog steeds ~ 720.

Iemand een betere aanbieding gezien?
(ik heb al sim only)

Vroeger mocht dit niet; goh waarom nu wel?

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:53
Misschien een domme vraag; die tele2 aanbieding is een iPhone 8 voor 515 euro icm een maandelijks opzegbaar abonnement van 9 euro per maand. Minimale looptijd is 1 maand. Dat zou betekenen dat de iPhone dan 524 euro kost. Prima deal of zie ik iets over het hoofd?

• Ronwiel
  • Niet online
Klopt inderdaad.

• Hackus
  • Niet online
Dr_Frickin_Evil schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:00:
Misschien een domme vraag; die tele2 aanbieding is een iPhone 8 voor 515 euro icm een maandelijks opzegbaar abonnement van 9 euro per maand. Minimale looptijd is 1 maand. Dat zou betekenen dat de iPhone dan 524 euro kost. Prima deal of zie ik iets over het hoofd?
Eenmalige kosten 515,70

Aanbetaling toestel
480
Thuiskopieheffing
€ 5,70
Aansluitkosten
€ 30

plus €11,- pmnd 2GB data

• Dr_Frickin_Evil
Ik lees niks over een simlock, is dat iets van vroeger, of bestaat dat nog?

• Fl0werp0wer
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 14-12-2020
touchie75 schreef op maandag 12 november 2018 @ 21:38:
Hai,

Hier heb ik ook last van gehad. Eigenlijk al vanaf het begin maar ik belde nooit zoveel. Laatst toch terug gegaan naar de winkel na bijna een jaar omdat mensen dachten dat ze steeds op de speaker stonden. Werd gelijk een nieuwe besteld en een paar dagen later kon ik hem ophalen. Bij deze iPhone 8+ geen problemen meer.
Maar het zou ook aan de iPhone 7 van je moeder kunnen liggen.

• fredde
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09:42
Dr_Frickin_Evil schreef op zondag 25 november 2018 @ 20:45:
Ik lees niks over een simlock, is dat iets van vroeger, of bestaat dat nog?
"De mobiele telefoons met abonnement van Tele2 bevatten géén simlock. Een mobiele telefoon met Tele2 Prepaid bevat wél een simlock, maar deze vervalt automatisch na een jaar."

Aldus:

https://www.tele2.nl/klan...biel/simlock-verwijderen/

• Dr_Frickin_Evil
Ik had het inmiddels al gelezen en ik heb een iphone 8 besteld.

• mike30
  • Laatst online: 19-05 17:14
Ik heb sinds dat ik IOS 12.1 op m'n 8plus heb staan een aanzienlijk slechtere batterijduur. Vanmorgen van de lader gehaald en nu op 48 % terwijl ik hiervoor makkelijk 2 dagen met een lading deed en hem toch wel vrij veel gebruikte.
Heb de batterijconditie bekeken en die zit op 94 % maar dat staat hij al 2 maanden of zo.
Ik heb de 8 plus nu 15 maanden of zo maar voordat ik een andere batterij erin laat zetten ben ik toch wel benieuwd of meer mensen dit probleem ondervinden.

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-05 00:06
mike30 schreef op maandag 26 november 2018 @ 19:43:
Ik heb sinds dat ik IOS 12.1 op m'n 8plus heb staan een aanzienlijk slechtere batterijduur. Vanmorgen van de lader gehaald en nu op 48 % terwijl ik hiervoor makkelijk 2 dagen met een lading deed en hem toch wel vrij veel gebruikte.
Heb de batterijconditie bekeken en die zit op 94 % maar dat staat hij al 2 maanden of zo.
Ik heb de 8 plus nu 15 maanden of zo maar voordat ik een andere batterij erin laat zetten ben ik toch wel benieuwd of meer mensen dit probleem ondervinden.
8 hier, geen problemen met accuduur. Misschien een factory reset doen, kijken of het dan beter wordt?

Mijn 8 geeft na meer dan een jaar nog steeds 100% accucapaciteit aan. Ik laad hem iedere nacht op mijn Ikea draadloze lader, die in mijn nachtkastje ingebouwd zit.

iRacing Profiel

• mike30
  • Laatst online: 19-05 17:14
Die van mij begon best snel af te takelen. Ik laadde hem meestal om de dag op. Misschien maandagmorgen modelletje of. Maar je bedoeld factory reset en dan weer opnieuw instellen? Zou het eens kunnen proberen. Doe ik morgen even

• Zarhrezz
Ik zit op 96% Maximum capacity na 11 maanden gebruik. Die van mij gaat elke 3-4 dagen aan de snellader (de PD poort van een Anker multi-port lader).

Gebruik van een snellader heeft kennelijk dus wel iets invloed op de maximum capacity, maar dat mag geen verassing zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

• SqueakyClean
  • Laatst online: 07-05 00:17

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Edit: ff een apart topic aangemaakt.

[Voor 88% gewijzigd door SqueakyClean op 27-11-2018 11:56]

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:59
Geen idee of ik de vraag op de juiste plek stel, maar ik heb een iPhone 8 en gebruik daar al tijden Netflix met het standaard abonnement op, sinds gisteren hebben wij het premium abonnement en nu kan ik dus 'genieten' van HDR.
We hebben premium genomen omdat wij sinds kort wat meer mensen in het huishouden hebben die gebruik maken van Netflix.

Maar nu valt het mij sinds gisteren op dat als ik op mijn iPhone Netflix kijk dat ik dus HDR heb en als er dan een donkere scene is, en er vervolgens ondertiteling in beeld komt, dan wordt het hele scherm wat lichter. En dat stoort mij nogal, ik heb al gegoogled maar ik kan zo snel niet echt iets vinden. De optie bij 'instellingen --> Video's --> Download HDR-video's' heeft verder geen invloed. Nu las ik op het internet een tip om bij je accountinstellingen op Netflix de kleur van je ondertiteling aan te passen, maar ik heb nog geen fijne kleur gevonden waarbij het volledig weggaat.
Is het dus mogelijk om op de iPhone HDR in zijn geheel uit te schakelen? Of anders alleen in Netflix?

Laat maar even weten als de vraag beter in een ander topic kwijt hoort, of als ik een nieuw topic moet aanmaken.
Pagina: 1 ... 31 ... 34 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 8, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee