Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

@Remy!!!! Kun je niets instellen in NF ? denk niet dat je iOS te maken heeft met NF instellingen, maar alleen met video die je zelf maakt.
(ik kijk niet via iPhone)

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• Remy!!!!
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 21:40
@Hackus Ik kan in de instellingen van Netflix nergens iets vinden met betrekking tot HDR.

• mrpink83
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 23:41
Ik heb iets heel vreemds op mijn Iphone 8.

Ik heb zowel de outlook app als gmail app op mijn telefoon. Vanaf een week komen mails die gericht zijn aan mijn gmail adres, ook binnen op mijn outmail app. Dit, terwijl in de mail alleen mijn gmail adres vermeld staat (en niet mijn hotmail adres).

Als ik kijk bij Gmail instellingen via de pc, dan staat Doorsturen niet ingeschakeld.
@Remy!!!! Heb je een voorbeeld waarbij dit gebeurt, of is het overal? Met de dolby vision afleveringen heb ik op de X zo geen problemen. Kan straks wel eens op de 8 kijken en dan vergelijken en ff checken. :)
Dat de 8 ook HDR-ondersteund verbaast me, ik dacht dat het scherm dat niet kon hebben.

• Pannekoek81
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 00:45
Netflix + HDR:
https://www.phonearena.co...the-iPhone-X-does_id98751

De 8 kan dus niet volledig HDR aan en de X wel.

Er zijn meerdere artikelen te vinden, ondanks dat er gezegd wordt dat het moet werken is het niet optimaal.

• Remy!!!!
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 21:40
WhatsappHack schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 10:46:
@Remy!!!! Heb je een voorbeeld waarbij dit gebeurt, of is het overal? Met de dolby vision afleveringen heb ik op de X zo geen problemen. Kan straks wel eens op de 8 kijken en dan vergelijken en ff checken. :)
Dat de 8 ook HDR-ondersteund verbaast me, ik dacht dat het scherm dat niet kon hebben.
Ik had het laatst bij Narcos Mexico. Is qua HDR totaal geen interessante serie, maar toch vonden ze het blijkbaar leuk om toe te voegen.

• Banshee
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 22-02 10:48
Is het normaal dat je binnen 2 maanden al 3% accu capaciteit verliest in een nieuwe 8?
Ligt bij 10-15% aan de lader, dus van mishandeling ofzo is geen sprake.
Die van mijn vrouw is tegelijkertijd gekocht, en staat op 99.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

@Banshee Dat had ik naar 98%, maar staat nu nog steeds op 98%

• Sluuz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 22-02 15:48
Had ik ook vrij snel en bleef toen heel lang op 98 staan. Nu staat hij na een jaar op 95. Maak me er niet echt druk om.

PSN: Sluuz

• Banshee
Oké, dan kijk ik het gewoon aan. En anders breng ik hem binnen 😉
Banshee schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:40:
Oké, dan kijk ik het gewoon aan. En anders breng ik hem binnen 😉
En wordt je vervolgens verteld dat het prima in orde is en je terug mag komen als hij onder de 80% komt. ;)

• Banshee
WhatsappHack schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 22:14:
[...]

En wordt je vervolgens verteld dat het prima in orde is en je terug mag komen als hij onder de 80% komt. ;)
Haha, als hij op dit tempo doorgaat, kan ik over 14 maanden binnenlopen 😂

• RigolleM
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23-02 14:50
Mijn i8 stond na 1 jaar op 99%. Elke nacht op de draadloze (5W) lader.
Zal straks eens zien bij mijn zoon, hoe hij er nu voor staat, wordt iets meer misbruikt = hogere SOT, slechte laadtijden, regelmatig aan de iPad lader. Heeft hem 2 maand in gebruik... Wordt dus vervolgd!
EDIT: staat nu op 95%... dus misbruik heeft inderdaad een serieuze invloed!

RigolleM wijzigde deze reactie 09-12-2018 09:00 (12%)

MS SP3 i5/8Gb/256Gb - Fujifilm X-T1/X70

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Sluuz schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:31:
Had ik ook vrij snel en bleef toen heel lang op 98 staan. Nu staat hij na een jaar op 95. Maak me er niet echt druk om.
Inderdaad, dat is normaal verbruik

• Dancing_Animal
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 01:08

Dancing_Animal

Niet omdat het moet.

Net even in de Apple store met zowel de 8 als de Xs staan spelen. Beide iOS 12.1.2. Wat is de camera van de 8 traag. En die van de Xs supersnel. Volgens de verkoper moeten de prestaties gelijk zijn, want hardware 8 en X (die staat er niet eens) "zijn hetzelfde". Toen met hem de 8 bekeken. Hem viel de delay ook op. Je richt ergens op en bijna een volle seconde later kun je de volgende foto maken. Toen werd me verteld dat de winkel een beetje donker is (die is bij de Xs hetzelfde), "het toestel is een jaar oud" en "er staat demosoftware op".
Toen naar de volgende MediaMarkt :) gegaan en daar met iOS 12.1.1 op de 8 en de X gespeeld. Zelfde delay bij de 8, X iets sneller. Nu thuis de iPhone 5c met iOS 9.3.3 geprobeerd en daarop krijg ik dus direct een foto op het moment dat ik de foto maak.

Is dit (typisch) Apple die de 8 een vernieuwende experience :) geeft nu er nieuwere toestellen zijn of is het echt de demosoftware?

Hoe dan?

• Haga
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 00:01
Dancing_Animal schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 19:42:
Net even in de Apple store met zowel de 8 als de Xs staan spelen. Beide iOS 12.1.2. Wat is de camera van de 8 traag. En die van de Xs supersnel. Volgens de verkoper moeten de prestaties gelijk zijn, want hardware 8 en X (die staat er niet eens) "zijn hetzelfde". Toen met hem de 8 bekeken. Hem viel de delay ook op. Je richt ergens op en bijna een volle seconde later kun je de volgende foto maken. Toen werd me verteld dat de winkel een beetje donker is (die is bij de Xs hetzelfde), "het toestel is een jaar oud" en "er staat demosoftware op".
Toen naar de volgende MediaMarkt :) gegaan en daar met iOS 12.1.1 op de 8 en de X gespeeld. Zelfde delay bij de 8, X iets sneller. Nu thuis de iPhone 5c met iOS 9.3.3 geprobeerd en daarop krijg ik dus direct een foto op het moment dat ik de foto maak.

Is dit (typisch) Apple die de 8 een vernieuwende experience :) geeft nu er nieuwere toestellen zijn of is het echt de demosoftware?
Net even gespeeld met mijn IPhone 8.
Merk geen vertraging met het maken van foto’s.
Ook niet bij meerdere foto’s achter elkaar.

• Dancing_Animal

Dancing_Animal

Niet omdat het moet.

Haga schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 22:20:
[...]

Net even gespeeld met mijn IPhone 8.
Merk geen vertraging met het maken van foto’s.
Ook niet bij meerdere foto’s achter elkaar.
Ok. En als je iets ver fotografeert en dan dichtbij en dat een paar keer? Welke iOS versie heb je?

Hoe dan?

• RigolleM
Dancing_Animal schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 22:22:
[...]

Ok. En als je iets ver fotografeert en dan dichtbij en dat een paar keer? Welke iOS versie heb je?
De camera van de X en de 8 zijn inderdaad indentiek maar de X heeft een extra camera met telelens en 2x optische zoom. Dit maakt inderdaad het verschil als je inzoomt (van ver fotograferen). Met de XS zijn er minimale verschillen tussen X en XS, maar één belangrijke is de blur (bokeh zoals Apple het durft noemen) die ontbreekt op de X (ook XR) in de portretmodus.

• Leffunk
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 21-02 17:18
Heeft iemand ondertussen al een glazen screenprotector waar je tevreden over bent? Heb net iPhone 8 en zit al een Tech21 hoesje rond achterkant , maar zoek dus nog iets om voorkant te beschermen.

• DaveD1109
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 21:39
RigolleM schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 08:30:
[...]

De camera van de X en de 8 zijn inderdaad indentiek maar de X heeft een extra camera met telelens en 2x optische zoom. Dit maakt inderdaad het verschil als je inzoomt (van ver fotograferen). Met de XS zijn er minimale verschillen tussen X en XS, maar één belangrijke is de blur (bokeh zoals Apple het durft noemen) die ontbreekt op de X (ook XR) in de portretmodus.
De x heeft ook blur hoor!😉

DaveD

• Nicj56
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 22:51
DaveD1109 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 21:08:
[...]

De x heeft ook blur hoor!😉
Alle iPhones met dubbel camera systeem.

• HereIsTom
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 23-02 15:06
Leffunk schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 19:03:
Heeft iemand ondertussen al een glazen screenprotector waar je tevreden over bent? Heb net iPhone 8 en zit al een Tech21 hoesje rond achterkant , maar zoek dus nog iets om voorkant te beschermen.
Ik heb deze screenprotector er al 1,5 jaar op zitten werkt perfect!

https://www.belsimpel.nl/...pple-iphone-7-plus-2-pack

 iPad Air 2 | Laptop: MSI GT780DX i7 / 128GB SSD / 16GB DDR3 | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB

• RigolleM
@Nicj56 @DaveD1109
Nu ik het nalees zie ik mijn fout, ik doelde op het aanpassen van de blur na het nemen van de foto met de originele foto app.

RigolleM wijzigde deze reactie 06-02-2019 08:18 (3%)

• jasjenl
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 21-02 14:15

jasjenl

Liab A Tymo

Dancing_Animal schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 19:42:

Ik gok dat op de ene live photo uit stond en op de andere aan, dan maak je in feite steeds als je een foto maakt een filmpje en dat geeft wat vertraging. Op mijn iPhone 8 kan ik in ieder geval geen merkbare vertraging constateren.

jasjenl wijzigde deze reactie 06-02-2019 12:51 (3%)

AMD Athlon 64 X2 4600+ Venice/Asus A8N-SLI/Gainward Bliss 8800GT PCX/Corsair Valueselect PC3200 4x512 MB/Samsung Spinpoint 250gb/Benq DW 1640/Thermaltake Tsunami/Scythe Ninja/Nexus NX-5000/Dell 2405FPW

• Dancing_Animal

Dancing_Animal

Niet omdat het moet.

jasjenl schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:48:
[...]

Ik gok dat op de ene live photo uit stond en op de andere aan, dan maak je in feite steeds als je een foto maakt een filmpje en dat geeft wat vertraging. Op mijn iPhone 8 kan ik in ieder geval geen merkbare vertraging constateren.
Op beide uit gezet.

Hoe dan?

• jasjenl
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 21-02 14:15

jasjenl

Liab A Tymo

Hm, ja, dan geen idee. Ik kan ieder geval niet zeggen dat ik foto's maken op mijn iPhone 8 traag vind. Maar wellicht is het maar net wat je gewend bent.

AMD Athlon 64 X2 4600+ Venice/Asus A8N-SLI/Gainward Bliss 8800GT PCX/Corsair Valueselect PC3200 4x512 MB/Samsung Spinpoint 250gb/Benq DW 1640/Thermaltake Tsunami/Scythe Ninja/Nexus NX-5000/Dell 2405FPW

• Dancing_Animal

Dancing_Animal

Niet omdat het moet.

jasjenl schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:37:
[...]

Hm, ja, dan geen idee. Ik kan ieder geval niet zeggen dat ik foto's maken op mijn iPhone 8 traag vind. Maar wellicht is het maar net wat je gewend bent.
Ik ben een iPhone 5c gewend en die is sneller. Of het is een bug in de demosoftware die toevallig naar voren komt op de 8 of Apple maakt de 8 in de winkel trager zodat je een duurdere koopt.

Hoe dan?

• HereIsTom
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 23-02 15:06
Dancing_Animal schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 19:29:
[...]

Ik ben een iPhone 5c gewend en die is sneller. Of het is een bug in de demosoftware die toevallig naar voren komt op de 8 of Apple maakt de 8 in de winkel trager zodat je een duurdere koopt.
Nou ik weet wel zeker dat mijn iPhone 8 sneller foto’s maakt dan de 5c.

 iPad Air 2 | Laptop: MSI GT780DX i7 / 128GB SSD / 16GB DDR3 | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB

• Sunri5e
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 23-02 15:15
Ik heb een klein probleempje met het volume van mijn iPhone. Als ik met mensen aan het bellen ben moet ik echt heel goed luisteren wat het geluid is erg zacht. Ik kan het softwarematige ook niet harder zetten. Ik heb het idee dat er veel stof in de speaker zit. Iemand een idee hoe ik dat kan checken en hoe ik deze stof eventueel verwijder?

• Hackus
  • Niet online

Hackus

@Dancing_Animal Het klopt, dat een iPhone8 soms wat traag is met scherpstellen.

Pagina: 1 ... 30 31 32 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True