• Anoniem: 970563
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
https://i.imgur.com/y5WcVxn.png

De Apple iPhone 8 heeft een volledig glazen behuizing. Dit levert niet alleen een strak design op, maar maakt draadloos opladen ook mogelijk. Hierdoor heb je geen adapter meer nodig om tegelijkertijd je favoriete muziek te beluisteren en je iPhone op te laden. Met de 12 megapixel camera maak je naast scherpe foto's ook heldere video's dankzij de 4K resolutie. Maak je graag selfies? Ook in het donker creëer je duidelijke zelfportretten met de 7 megapixel selfiecamera met flitser. Bekijk je foto's en video's op het 4,7 inch Retina HD beeldscherm met True Tone technologie. Deze technologie corrigeert de kleuren op het beeldscherm, waardoor alle kleuren er hetzelfde uitzien bij elk omgevingslicht.

De Apple iPhone 8 Plus heeft een glanzende glazen behuizing. Dit geeft de smartphone een luxe uitstraling en maakt draadloos opladen voor het eerst bij een iPhone mogelijk. Met de dubbele 12 megapixel camera maak je scherpe foto's, ook in het donker. Dankzij de optische beeldstabilisatie zijn je foto's ook scherp wanneer je de telefoon licht beweegt. Je bekijkt de foto's op het 5,5 inch Retina HD scherm. Net als iPhone 7 Plus is iPhone 8 Plus waterdicht, zodat je zonder problemen in de regen belt.

Prijzen:
  • iPhone 8 v.a. €809 voor 64gb, €979 voor de 256gb
  • iPhone 8 Plus v.a. €919 voor 64gb, €1.089 voor de 256gb

[Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 970563 op 19-09-2017 11:27]

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-03 20:32
KIjk, hier wachtte ik op. Klopt het dat de pre-orders vrijdag om 09:01 beginnen?

Ioniq 5 Connect+ 73kWh RWD SSG | 5670Wp PV

• Niet online
RobbieB schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:37:
KIjk, hier wachtte ik op. Klopt het dat de pre-orders vrijdag om 09:01 beginnen?
Klopt inderdaad!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
mooi!

zeer benieuwd naar de Tweakers hier, die ook net als ik de iPhone 8 of 8 Plus gaan pre orderen aanstaande vrijdagochtend 09.01u :)

Ik hoop dat nu de iPhone een glazen achterkant krijgt, de grip hiermee ook verbeterd wordt t.o.v. mijn iPhone 7

[Voor 29% gewijzigd door _Bailey_ op 13-09-2017 19:49]

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:37

JB

Cédric roelt!

Is er bekend welk modem er in de iPhone 8 komt? De iPhone 7 heeft een Intel modem en daar heb ik issues mee op mijn carkit. Geen enkele voorganger (4, 4S, 5, 5S, 6 en 6S) heeft ooit problemen gegeven met Bluetooth totdat ik de 7 kreeg met Intel modem. Qualcomm modem in de 7 geeft geen issues maar helaas niet in NL leverbaar.

[Voor 13% gewijzigd door JB op 13-09-2017 19:58]

Mijn boefje is liev!

• Niet online
JB schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:54:
Is er bekend welk modem er in de iPhone 8 komt? De iPhone 7 heeft een Intel modem en daar heb ik issues mee op mijn carkit. Geen enkele voorganger (4, 4S, 5, 5S, 6 en 6S) heeft ooit problemen gegeven met Bluetooth totdat ik de 7 kreeg met Intel modem. Qualcomm modem in de 7 geeft geen issues maar helaas niet in NL leverbaar.
Er is in ieder geval wel Bluetooth 5. De modem is nog niet bekend en dit zal pas na lancering komen.. Neem aan dat hij het iig gewoon weer doet :)

• RobbieB
Ik zit nog in dubio over de opslagcapaciteit. Heb nu een 128GB SE, maar die 256GB is wel fiks duurder zeg...

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik zit te kijken naar welke meerwaarde de 8 over de 7 zou hebben. Maar het valt me op dat de 8 o.2 me dikker en 10 gram zwaarder is. Dat is imo een beste toename. Waar zit die extra massa eigenlijk in?

De X is trouwens nog eens 20 gram zwaarder, maar daar zit veel andere hardware in die wellicht wat verklaren.

Qua specs: wireless opladen en truetone scherm. Dat is geen 10% extra gewicht waard.

[Voor 12% gewijzigd door Delerium op 13-09-2017 20:32]

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
Delerium schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:24:
Ik zit te kijken naar welke meerwaarde de 8 over de 7 zou hebben. Maar het valt me op dat de 8 o.2 me dikker en 10 gram zwaarder is. Dat is imo een beste toename. Waar zit die extra massa eigenlijk in?

De X is trouwens nog eens 20 gram zwaarder, maar daar zit veel andere hardware in die wellicht wat verklaren.
Het glas is zwaarder

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gaat voor mij een 64GB iPhone 8 worden, heb nu een 3 jaar oude 64GB iPhone 6, dus ga er iig op vooruit :P
De andere vind ik toch echt te duur, en de plus te groot.
Ben benieuwd idd hoe het glas aanvoelt, meer grip of gladder dan de 6? En de krasbestendigheid van het glas...

• _Bailey_
  • Niet online
RobbieB schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:21:
Ik zit nog in dubio over de opslagcapaciteit. Heb nu een 128GB SE, maar die 256GB is wel fiks duurder zeg...
128Gb voor mij. Ik zit al op zo'n 40 a 50 Gb aan opslag afgelopen jaren. Ik stream muziek via Spotify, speel geen spelletjes en verder ong 50 apps op mn telefoon staan

• LockeJohn
Foxke schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:26:
Gaat voor mij een 64GB iPhone 8 worden, heb nu een 3 jaar oude 64GB iPhone 6, dus ga er iig op vooruit :P
Ben benieuwd idd hoe het glas aanvoelt, meer grip of gladder dan de 6? En de krasbestendigheid van het glas...
Zal gladder zijn, maar niet zo glad als de X vanwege de aluminium bezel.

Overweeg je ook nog andere telefoons ? Essential,mimix2,V30,S8 ?
Of ga je voor de iPhone 8 omdat je in dat ecosysteem wil blijven ?

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
LockeJohn schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:40:
[...]

Zal gladder zijn, maar niet zo glad als de X vanwege de aluminium bezel.

Overweeg je ook nog andere telefoons ? Essential,mimix2,V30,S8 ?
Of ga je voor de iPhone 8 omdat je in dat ecosysteem wil blijven ?
Wil wel in het eco systeem blijven, en al sinds de 3G aan de iphone, dus ook gewenning. Met android heb ik altijd ruzie :P

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik denk eerder dat het gewicht is toegenomen door het stalen frame wat in de iPhone schijnt te zitten.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• tom.cx
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-03 17:48
Ik ben heel erg benieuwd. Zelf ga ik overstappen van een iPhone 6S naar een iPhone 8 Plus. Ik moet alleen wel toegeven dat ik de naam erg bijzonder vind. Ze hadden het met de huidige verbeteringen net zo goed de iPhone 7s kunnen noemen. Ik snap de sprong naar 8 niet helemaal.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:24

Oekol

waka waka hey hey

Geert1976 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:44:
mooi!

zeer benieuwd naar de Tweakers hier, die ook net als ik de iPhone 8 of 8 Plus gaan pre orderen aanstaande vrijdagochtend 09.01u :)

Ik hoop dat nu de iPhone een glazen achterkant krijgt, de grip hiermee ook verbeterd wordt t.o.v. mijn iPhone 7
Dat den ik wel, echter heb je straks ook aan twee kanten je scherm kapot als je hem laat flikkeren.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:37

JB

Cédric roelt!

Geert1976 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:39:
[...]

128Gb voor mij. Ik zit al op zo'n 40 a 50 Gb aan opslag afgelopen jaren. Ik stream muziek via Spotify, speel geen spelletjes en verder ong 50 apps op mn telefoon staan
Er is geen 128 GB iPhone 8 :?

Mijn boefje is liev!

• _Bailey_
  • Niet online
JB schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:57:
[...]

Er is geen 128 GB iPhone 8 :?
Sorry, knurft ik! 8)7

Bedoelde de 64Gb

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-03 18:28
Geert1976 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:44:
mooi!

Ik dacht dat jij wel de iPhone X zou halen. :)

Persoonlijk vind ik de iPhone 8 wel mooi met dat glas maar dat het design en scherm nog steeds hetzelfde is, vind ik een tegenvaller. De X is wel mooi maar vind ik te duur dus voorlopig blijf ik bij mn S8.
Misschien als ik een mooie deal tegenkom dat ik van gedachten verander.

• Niet online
Ben ik de enige die eerst de 8 haalt en bij release de X en vervolgens de 8 verkoopt.... ?

• _Bailey_
  • Niet online
Garret1410 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:03:
[...]

Ik dacht dat jij wel de iPhone X zou halen. :)
Dacht ik in eerste instantie zelf ook...was erg hyperdehyper ;)
Totdat ik de prijs zag...

• tom.cx
Anoniem: 970563 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:06:
Ben ik de enige die eerst de 8 haalt en bij release de X en vervolgens de 8 verkoopt.... ?
Ik ga ook voor de 8. Vind de 10/x echt te duur en het niet waard. Ook vind ik het een gebrek dat er geen touchID meer op zit eigenlijk. Dus ik ga voor de 8 plus.

• Niet online
tom.cx schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:13:
[...]

Ik ga ook voor de 8. Vind de 10/x echt te duur en het niet waard. Ook vind ik het een gebrek dat er geen touchID meer op zit eigenlijk. Dus ik ga voor de 8 plus.
Heb ik ook idd. TouchID is life 8)

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-03 21:28
Ik wacht met face ID tot het zover is ingeburged dat ik een doorsnee app als simplenote ermee kan unlocken. Dat zal dus denk ik de volgende iPhone X zijn. Tot die tijd hou ik het ook bij touch ID.

[Voor 7% gewijzigd door deBennie op 13-09-2017 22:20]

• LockeJohn
Waarom zou je dat doen ? De X komt niet zo lang na de 8 toch of bedoel je de X n jaar later ?

• Niet online
LockeJohn schreef op woensdag 13 september 2017 @ 23:22:
[...]

Waarom zou je dat doen ? De X komt niet zo lang na de 8 toch of bedoel je de X n jaar later ?
Tsjah... Ben een iPhone freak, scheelt toch 2 maanden en heb nu een 5C doordat me 7 al weg is 8)7 8)7
Die 5C is toch wel afgeschreven merk ik :9~

• banaan91
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:21
Heb nu een galaxy s4, wilde eigenlijk upgraden naar een s8. Echter, gaat het toch een iPhone 8 worden aangezien ik ook Airpods en een Apple Watch wil gaan gebruiken.

• tom.cx
Anoniem: 970563 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 23:23:
[...]

Tsjah... Ben een iPhone freak, scheelt toch 2 maanden en heb nu een 5C doordat me 7 al weg is 8)7 8)7
Dan zal je een heel goed verschil merken. Ik vind persoonlijk dat de 5C ook wel zijn beste tijd heeft gehad. Kwam laatst nog iemand mee voorbij. Hij was niet echt vooruit te branden.

• LockeJohn
[...]

Respect de 5C vind ik een van de mooiste ooit :D

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:38

SalimRMAF

SpaceX - 4K

[...]

Ik wilde eigenlijk ook de X halen, maar omdat ik mijn 7 (ook) heb verkocht en niet zo lang op de trage iPhone 6 kan werken, kies ik voor de 8. ;)

Gulfstream G650

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
[...]

Je zou 6 weken moeten wachten als je er een op launch zou kunnen krijgen, dat valt ook wel mee toch en zou je een hoop geld besparen.
SalimRMAF schreef op donderdag 14 september 2017 @ 01:09:
[...]

Ik wilde eigenlijk ook de X halen, maar omdat ik mijn 7 (ook) heb verkocht en niet zo lang op de trage iPhone 6 kan werken, kies ik voor de 8. ;)
Jij hebt tenminste nog een iPhone na de verkoop van je 7, mijn 7 Plus is gister verkocht en zit verplicht op een Android telefoon te werken.

Ik twijfel heel erg tussen een X en een 8 Plus. De 8 Plus heeft nog steeds het grootste schermoppervlak om op te werken en door de niet 16:9 verhouding van de X gaan video's en dergelijke gecropped zijn of gehinderd zijn door de cut-out. Apps zullen met de tijd wel aangepast worden aan de nieuwe schermverhouding van de iPhone X maar het browsen bijvoorbeeld zal door het wegvallen van breedte, door de niet 16:9 verhouding, overeenkomen met de schermgrootte van de iPhone 6/7/8 non Plus. Dit is voor mij een groot minpunt, als er een iPhone X Plus was geweest was het een no-brainer voor mij. Die Plus versie van de X wordt gerumored voor volgend jaar dus die zou er dan sowieso wel komen.

Voordelen van de 8 Plus tov. de X zijn het schermoppervlak, de batterijduur en Touch ID. De iPhone X heeft dan wel weer oled, betere camera en mooier uiterlijk. Ik ben alleen bang dat volgend jaar de iPhone 8/8 Plus in verhouding veel in waarde gaat zakken omdat het de "mindere" iPhone van dit jaar is.

 15" rMBP i7-16GB-512-GT750M  iPhone 7 Plus 128GB Jet Black  42mm Watch Sport Gold

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-03 22:45
Ik doe precies hetzelfde. Eerst een 8 Plus en daarna de X :p

• _Bailey_
  • Niet online
BoomTree schreef op donderdag 14 september 2017 @ 05:01:
[...]
Ik ben alleen bang dat volgend jaar de iPhone 8/8 Plus in verhouding veel in waarde gaat zakken omdat het de "mindere" iPhone van dit jaar is.
ja, heb er gisteravond laat ook nog eens goed over zitten nadenken. Kwam ook wel tot een soortgelijke conclussie.
Denk dat de iPhone 8 (Plus) een telefoon gaat worden die vlg jaar sterker in restwaarde zal zakken dan vorige modellen.

Ga er vandaag nog eens verder goed over nadenken ;)

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:33
Ik blijf het jammer vinden dat er geen 128GB versie is :(

Ik denk dat ik de 8 plus te groot ga vinden en wil ik echt zo een groot scherm hebben met het formaat van de 8 zou de X de betere zijn.
Echter ben ik nog niet overtuigd over de meerwaarde van de X want de touch ID werkt gewoon gelikt met de Home button.

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-03 08:08
Zelf ga ik denk ik voor de normale 8 (of zelfs de nieuwe Google Pixel 2 maar dat is een ander verhaal) , heb nu de 6s plus.
De plus versie vind ik na een jaar gebruikt te hebben te groot om normaal mee te slepen in je broekzak.
Ook het gebruik met 1 hand lukt net niet,
De X is mij te duur, ik kan dat hier niet verantwoorden momenteel om zo veel geld bij te leggen voor een telefoon ( je hebt er 2x een Nokia 8 voor).
Het design van de X vind ik tegenvallen.
Het gemis van Touch-iD lijkt mij zwaar wennen maar de tijd zal het leren wat de ervaringen zijn.
Face-iD heb ik zoals het nu lijkt nog geen 100% vertrouwen in en komt wat experimenteel over van Apple maar wederom de tijd zal het leren.
Het zal met niks verbazen als het volgende toestel van Apple zonder de hap uit het scherm komt en met Touch-iD.
Volgend jaar kan ik sowieso weer mijn 2e abonnement verlengen en kijk dan wel weer hoe het ervoor staat met de ervaringen met de X, misschien dat ik dan overstap .

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ErwinJ schreef op donderdag 14 september 2017 @ 07:27:
Ik blijf het jammer vinden dat er geen 128GB versie is :(

Ik denk dat ik de 8 plus te groot ga vinden en wil ik echt zo een groot scherm hebben met het formaat van de 8 zou de X de betere zijn.
Echter ben ik nog niet overtuigd over de meerwaarde van de X want de touch ID werkt gewoon gelikt met de Home button.
Ik snap wel hoe ze bij Apple hebben gedacht : "Ah de 128GB van de 7 verkoopt lekker. Top, sloop die uit het segment, dan moet iedereen wel upgraden naar 256GB :D "

• Riderider
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Ik ben alleen bang dat volgend jaar de iPhone 8/8 Plus in verhouding veel in waarde gaat zakken omdat het de "mindere" iPhone van dit jaar is.
Ook over nagedacht. Ik denk het juist niet. Volgend jaar zal er wellicht een 11 uitkomen. Deze zal ongetwijfeld de specs van de X hebben in een goedkopere variant.

Buiten dat denk ik niet dat je de X volgend jaar voor €750 gaat kopen (uitgaande van de variant 64GB), is dat al minimaal €400 afschrijving in één jaar (1150-750). Ter vergelijking: mijn iPhone 7 128GB heb ik icm met een abonnement vorig jaar gekocht (ter waarde van €880). Die verkoop ik na een jaar voor €600. Dat vind ik te overzien.

De 8 daarintegen is dit jaar relatief gezien goedkoper. Ik denk dat je ook die wel over een jaar voor circa 550 kunt verkopen. Dat is met €250 afschrijving al véél minder (800-550)

• DennusB
  • Niet online
Ik ben toch stiekem wel heel benieuwd hoeveel voorraad Apple klaar heeft liggen morgen bij de launch. Hopen dat er genoeg 8'tjes op voorraad zijn!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-03 08:41
Voor mij wordt het sowieso ook een 8, waarvan ik de Plus te groot blijf vinden.
De X leek me wel leuk, maar het gebrek aan Touch ID en de toevoeging van Face ID staan me iets teveel tegen.
Ja, het scherm enz is prachtig maar ik kan het mezelf niet verkopen een toestel van € 1160,- aan te schaffen. |:(

• Saitek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:04
Dionlinn schreef op donderdag 14 september 2017 @ 08:12:
[...]

Ook over nagedacht. Ik denk het juist niet. Volgend jaar zal er wellicht een 11 uitkomen. Deze zal ongetwijfeld de specs van de X hebben in een goedkopere variant.

Buiten dat denk ik niet dat je de X volgend jaar voor €750 gaat kopen (uitgaande van de variant 64GB), is dat al minimaal €400 afschrijving in één jaar (1150-750). Ter vergelijking: mijn iPhone 7 128GB heb ik icm met een abonnement vorig jaar gekocht (ter waarde van €880). Die verkoop ik na een jaar voor €600. Dat vind ik te overzien.

De 8 daarintegen is dit jaar relatief gezien goedkoper. Ik denk dat je ook die wel over een jaar voor circa 550 kunt verkopen. Dat is met €250 afschrijving al véél minder (800-550)
Zal de 8, hopelijk de plus, zoveel in waarde dalen ja? Mijn idee was om mijn telefoon nog een jaartje mee te laten gaan en vervolgens over te stappen op de 8 (plus)

• DennusB
  • Niet online
Krullebol.nl schreef op donderdag 14 september 2017 @ 08:21:
Voor mij wordt het sowieso ook een 8, waarvan ik de Plus te groot blijf vinden.
De X leek me wel leuk, maar het gebrek aan Touch ID en de toevoeging van Face ID staan me iets teveel tegen.
Ja, het scherm enz is prachtig maar ik kan het mezelf niet verkopen een toestel van € 1160,- aan te schaffen. |:(
Hier precies t zelfde, vind de X best wel vet, maar ik durf t niet aan om een telefoon met alleen FaceID te kopen. Het ziet er allemaal uit alsof t nog best wel in de kinderschoenen staat, volgend jaar op de 8s hoop ik en dan neem ik het ook wel!

• Riderider
  • Nu online
Saitek schreef op donderdag 14 september 2017 @ 08:22:
[...]

Zal de 8, hopelijk de plus, zoveel in waarde dalen ja? Mijn idee was om mijn telefoon nog een jaartje mee te laten gaan en vervolgens over te stappen op de 8 (plus)
Meestal zakt Apple zelf in prijs met €100 na één jaar. Dan is de 8 64GB nieuw nog €700 waard. Dan kan je hem tweedehands ongeveer voor 550 verkopen denk ik.

• _Bailey_
  • Niet online
DennusB schreef op donderdag 14 september 2017 @ 08:25:
[...]

Het ziet er allemaal uit alsof t nog best wel in de kinderschoenen staat, volgend jaar op de 8s hoop ik en dan neem ik het ook wel!
tsja, het is sowieso een bijna bekend begrip dat je nooit een 1ste compleet nieuwe product moet aanschaffen bij Apple. Legio voorbeelden te noemen, allereerste iPhone met TouchID is zo'n voorbeeld.

Ergens zie ik deze iPhone X als een voorzichtig proto type iPhone (twv €1159-€1300) van de toekomst. Met flaws die heus wel in het loop van 2018 (2019?) gladgestreken zullen worden.

• Saitek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:04
Dionlinn schreef op donderdag 14 september 2017 @ 08:28:
[...]

Meestal zakt Apple zelf in prijs met €100 na één jaar. Dan is de 8 64GB nieuw nog €700 waard. Dan kan je hem tweedehands ongeveer voor 550 verkopen denk ik.
Super, thanks! Ga ik volgend jaar kijken naar de Plus

• Niet online
SalimRMAF schreef op donderdag 14 september 2017 @ 01:09:
[...]

De vraag is ook een beetje. Wat zou de 8 over 2/3 maanden nog opleveren? Denk sowieso dat 80% van de X klanten teleurgesteld wordt want ik denk niet de Apple aan de vraag kan voldoen...

• _Bailey_
  • Niet online
Anoniem: 970563 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 08:52:
[...]

Denk sowieso dat 80% van de X klanten teleurgesteld wordt want ik denk niet de Apple aan de vraag kan voldoen...
Oh, Apple kan best wel aan de vraag voldoen. Kans is alleen zeer groot dat als je niet binnen 3 seconden bij de start van pre orders op 27 oktober een geslaagde bestelling hebt kunnen plaatsen, je zo kan aankijken tegen minimaal 10 tot 14 weken levertijd.

Deze pre order van de X wordt volgens mij een klassieke herhaling van de jetblack iPhone 7 (Plus) van vorig jaar als ook de AirPods.
Ook omdat het een vrijwel wereldwijde pre order van de iPhone X wordt, je kunt je voorstellen dat op 1 en exact hetzelfde moment (tientallen) miljoenen mensen over de hele wereld dat ding willen bestellen.

Deze AirPods waren na ruim 5 maanden na introductie nog steeds zeer slecht leverbaar met soms levertijden van 6 tot 8 weken, zelfs zo rond april/mei van dit jaar

[Voor 34% gewijzigd door _Bailey_ op 14-09-2017 09:10]

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-03 10:53
http://www.techradar.com/reviews/iphone-8

Ze zeggen dat het scherm van de 7 hetzelfde is als de iphone 8. Maar hier staat finally full hd??? Wat bedoelen ze daarmee iemand een idee?

İk weet dat de 8 True Tone heeft maar in de basis is het scherm hetzelfde als de 7 d8 ik right?

İk twijfel heel erg tussen de 8 of een topmodel android nu omdat de X te duur is en de 8 snel zal verouderen ben ik bang... Gelukkig nog genoeg tijd om te verlengen.

[Voor 12% gewijzigd door Roflmao op 14-09-2017 09:20]

• matje90
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-03 08:20
Ik ben momenteel in het bezit van een 5s en neig ook naar de 8. Kan iemand mij vertellen of er standaard een aux/lightning adapter word meegeleverd? In de auto wil ik hem namelijk kunnen aansluiten op mijn aux aansluiting en tegelijkertijd opladen. Zo niet, welke adapter raden jullie aan?

• bitpixl
  • Niet online
Ik overweeg om weer te switchen naar IOS nu weer een tijdje op Android te hebben gezeten. Hoe ik Android ook aanpas/tweak, het haalt het gewoonweg niet bij de "smoothness" en gebruiksvriendelijkheid van IOS. Nu heb ik wel een vraag omdat ik sinds de iPhone 6 geen iPhone meer heb gehad. Gaat de iphone met solide homebutton nog steeds aan als je je vinger er op plaatst? Of moet je vanaf de 7 nu eerst de iphone oppakken of aanzetten met de powerknop?

• bitpixl
  • Niet online
Roflmao schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:19:
http://www.techradar.com/reviews/iphone-8

Ze zeggen dat het scherm van de 7 hetzelfde is als de iphone 8. Maar hier staat finally full hd??? Wat bedoelen ze daarmee iemand een idee?
De iPhone 8 heeft een "Retina HD" scherm met een resolutie van 1334-by-750-pixels (326 ppi). 720-achtige HD ;)

[Voor 5% gewijzigd door bitpixl op 14-09-2017 09:26]

• DennusB
  • Niet online
matje90 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:21:
Ik ben momenteel in het bezit van een 5s en neig ook naar de 8. Kan iemand mij vertellen of er standaard een aux/lightning adapter word meegeleverd? In de auto wil ik hem namelijk kunnen aansluiten op mijn aux aansluiting en tegelijkertijd opladen. Zo niet, welke adapter raden jullie aan?
Ja die zit er bij. Staat bij de specs op de Apple site!

• matje90
DennusB schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:34:
[...]

Ja die zit er bij. Staat bij de specs op de Apple site!
Oké bedankt!

• quankiquanki
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-03 14:25
Heeft 1 van jullie een video van de iphone 8 gold uitvoering in de echte wereld? Op de foto's ziet het er nog best okay uit, maar weet niet of dat werkelijk zo is.

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Foxke schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:26:
Jep, vooral hier zit ik mee.
Ik twijfel nog erg tussen een 7 of een 8...
quankiquanki schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:48:
Heeft 1 van jullie een video van de iphone 8 gold uitvoering in de echte wereld? Op de foto's ziet het er nog best okay uit, maar weet niet of dat werkelijk zo is.
Als ik voor de 8 ga, dan denk ik voor zilver.
Maar ik zit ook nog heel erg met het 7 idee in mijn hoofd...

Grrrr keuzes...

Youtube: DashcamNL

• DennusB
  • Niet online
quankiquanki schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:48:
Ik heb er gisteren een video van gezien, ziet er een beetje creme uit, niet echt goud of zo.

Anoniem: 471837

Ik ga van iPhone 6 naar iPhone 8 Plus, ik merk dat ik de laatste tijd toch veel bezig ben met Netflix, voetbal kijken en daar lijkt me de Plus geschikt voor. :)

Iemand ervaring met thuisbezorging nieuwe iPhone(s)? Via UPS neem ik aan?
Of toch meer een aanrader om naar de Apple Store te gaan?

• matje90
Terugkomend op de aux/lightning adapter, wellicht lees ik het verkeerd bij de specs op de Apple site. Maar bedoelen zij een kabel van lightning naar aux? Ik bedoel namelijk een lightning naar aux+lightning.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb nu een iPhone 7 met 128GB. Voldoet prima en kan nog zeker 2 jaar mee. Maar de restwaarde is dan laag, dus ik twijfel om toch over te stappen naar een nieuw model. Qua uiterlijk ben ik niet gecharmeerd van de iPhone X. Ik hou niet van chrome en het krasgevoelig, daarnaast is die notch voor mij echt een dealbreaker, evenals het missen van Touch ID.

Dan kom je automatisch op een iPhone 8 of iPhone 8 Plus. Ik heb nu een iPhone 7, groter kan fijn zijn. Maar wat ik er mee doe is het standaard verhaal en geen films, series of uitzending gemist. Dat stream ik naar Apple TV. Lijkt mij het handigst om voor de iPhone 8 te gaan.

iPhone 8 heeft mijn inziens een prachtig uiterlijk gekregen met de glazen achterkant, draadloos opladen is dan een mooie bijkomstigheid. Echter ga ik dan van 128GB naar 64GB. Niet onoverkomelijk, wel jammer.

Het verschil in iPhone 7 en iPhone 8 is alleen het draadloos opladen volgens mij?

Komt mijn visie nog om de hoek kijken: de iPhone 8 had vorig jaar de iPhone 7 moeten zijn en de iPhone X had dit jaar de iPhone 8 kunnen zijn. Maar het is Apple, dus lekker kleine stappen maken en uitmelken die handel. :)

LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80  MacBook Air M1  iPhone 14 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods Pro 2  AirTag’s  AirPort Express

• XBOX360GOLD
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-12-2021
Bedankt voor de bevestiging!!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:11
matje90 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:57:
Terugkomend op de aux/lightning adapter, wellicht lees ik het verkeerd bij de specs op de Apple site. Maar bedoelen zij een kabel van lightning naar aux? Ik bedoel namelijk een lightning naar aux+lightning.
Het eerste: lightning naar aux.

• RobbieB
Voor de mensen die twijfelen tussen de 8 en X, hieronder even een post van mij op de frontpage met de reden waarom ik juist voor de 8 ga dit jaar:
De iPhone X zie ik gewoon een 1st gen Apple product:

- Unlocken met Face ID
- Geen home knop meer en vrijwel volledig gesture-based
- scherm met de 'notch' bovenin

zijn allemaal nieuwe technologieën en/of mogelijkheden die nog niet uitontwikkeld zijn en vast nog kinderziektes gaan hebben.

Ik heb zelf jarenlang in een Apple Store gewerkt en als ik 1 ding geleerd heb, is dat je eigenlijk geen 1e gen product wil, voorbeelden:

- De 1e MacBook Air had een ruk accuduur en dat irritante klepje voor USB, daarnaast ging de scharnier v/h scherm na 2 jaar defect bij 75% v/d apparaten. De 2e gen had 10 uur, fatsoenlijke connecties, betere hardware etc. en was een stuk goedkoper
- De 1e iPad t.o.v. de iPad 2 was een wereld qua verschil qua formaat, mogelijkheden en performance. De prijs was hetzelfde, maar de iPad was destijds al niet duur
- De 1e Apple Watch was traag, had geen GPS, helderheid was minder en accuduur liet te wensen over. Allemaal opgelost in de 2nd gen, en die was ook weer goedkoper.

Kortom, het is gewoon zeer verstandig om nog een jaartje te wachten en dan de iPhone "X2" te kopen omdat dan de kinderziektes eruit zijn en de nieuwe technologieën verder geoptimaliseerd.

Ik heb de luxe om te kunnen zeggen dat geld voor mij het probleem niet is, maar ik ga toch voor de iPhone 8 als upgrade voor mijn iPhone 6 (die ik eigenlijk 4 weken geleden al heb vervangen voor een SE die nu naar mijn vriendin gaat als ik de 8 heb :)).

• matje90
Volkan1984 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:19:
[...]

Het eerste: lightning naar aux.
Oké, daar was ik al bang voor. Toevallig een aan te raden adapter voor wat ik wil?

• Maart1992
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:15
Ik heb besloten om voor de iPhone 8 plus te gaan ipv de iPhone X. Ik heb zelf helemaal niks met randloze telefoons en FaceID trekt me ook niet. Maar wel wil ik de dual camera en de nieuwe hardware!

• DennusB
  • Niet online
Net even gechat met mobiel.nl, die verwachten de nieuwe iPhone 8 ook vanaf 22 Sept te kunnen uitleveren :) Dus dat kan ik morgen nog proberen als t op Apple.nl snel is uitverkocht!

• Vaniska
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:35
Ik ga ook mee met de hype. iPhone 8 it is :+

BMW S1000R https://link.marktplaats.nl/m1828833848

• Voodoo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-03 10:42

Voodoo

Lurker

Heeft iemand de SAR-waarden van de iphone 8 en 8 plus al ergens kunnen achterhalen? Ben hier toch wel nieuwsgierig naar gezien de kleine "rel" rondom de waardes van de 7 en 7 plus.

[Voor 20% gewijzigd door Voodoo op 14-09-2017 15:12]

• loeberce
  • Laatst online: 17:59
matje90 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:31:
[...]

Oké, daar was ik al bang voor. Toevallig een aan te raden adapter voor wat ik wil?
Bol.com

[Voor 23% gewijzigd door loeberce op 14-09-2017 12:19]

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:07
Heb ook momenteel de 6 64gb, ik wil terug iphone maar groter formaat deze keer. dus de 8 plus zal het worden.

De X is te weinig extra scherm tov 6 ( als die iets breder was dan had ik de X wel gekozen).

• _Bailey_
  • Niet online
RobbieB schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:26:
Voor de mensen die twijfelen tussen de 8 en X, hieronder even een post van mij op de frontpage met de reden waarom ik juist voor de 8 ga dit jaar:

- Unlocken met Face ID

zijn allemaal nieuwe technologieën en/of mogelijkheden die nog niet uitontwikkeld zijn en vast nog kinderziektes gaan hebben.

Ik heb zelf jarenlang in een Apple Store gewerkt en als ik 1 ding geleerd heb, is dat je eigenlijk geen 1e gen product wil, voorbeelden:

- De 1e MacBook Air had een ruk accuduur en dat irritante klepje voor USB, daarnaast ging de scharnier v/h scherm na 2 jaar defect bij 75% v/d apparaten. De 2e gen had 10 uur, fatsoenlijke connecties, betere hardware etc. en was een stuk goedkoper
- De 1e iPad t.o.v. de iPad 2 was een wereld qua verschil qua formaat, mogelijkheden en performance. De prijs was hetzelfde, maar de iPad was destijds al niet duur
- De 1e Apple Watch was traag, had geen GPS, helderheid was minder en accuduur liet te wensen over. Allemaal opgelost in de 2nd gen, en die was ook weer goedkoper.

Kortom, het is gewoon zeer verstandig om nog een jaartje te wachten en dan de iPhone "X2" te kopen omdat dan de kinderziektes eruit zijn en de nieuwe technologieën verder geoptimaliseerd.

Ik heb de luxe om te kunnen zeggen dat geld voor mij het probleem niet is, maar ik ga toch voor de iPhone 8 als upgrade voor mijn iPhone 6 (die ik eigenlijk 4 weken geleden al heb vervangen voor een SE die nu naar mijn vriendin gaat als ik de 8 heb :)).
hear! hear!
jouw post zou een sticky (cq. waarschuwing) moeten zijn hier op Tweakers voor mensen die een 1st generation Apple device willen gaan aanschaffen!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Volkan1984
  • Laatst online: 19:11
RobbieB schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:26:

- Unlocken met Face ID

Ik heb zelf jarenlang in een Apple Store gewerkt
Welke Apple Store was dat als ik vragen mag?

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:53
DennusB schreef op donderdag 14 september 2017 @ 08:18:
Ik ben toch stiekem wel heel benieuwd hoeveel voorraad Apple klaar heeft liggen morgen bij de launch. Hopen dat er genoeg 8'tjes op voorraad zijn!
De 22ste zal toch pas de uitlevering hiervan plaatsvinden en vanaf de 15e om 09:01 het kunnen bestellen?

A7III | 5D3 | 7D | 24 1.4 | 24 TS-E | 40 2.8 | 50 1.4 | 50 1.8 | 60 2.8 | 85 1.8 | 100 2.8 | 135 1.8 | 300 4 | 16-35 4 | 15-85 | 70-200 2.8 II IS | 150-600 G2 | Sony a6300 | 12 2.0 | 16-55 | 16-70 4 | 21 1.4 | 35 2.8

• _Bailey_
  • Niet online
CasGas schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:09:
[...]

De 22ste zal toch pas de uitlevering hiervan plaatsvinden en vanaf de 15e om 09:01 het kunnen bestellen?
klopt.
pre orders starten morgenvroeg om 09.01u en levering is (vanaf) 22 september

• Vaniska
Ben benieuwd of ze genoeg op voorraad hebben liggen voor de pre-orders :)

• Tdem
  • Niet online
Nu een 6S en wil ook overstappen naar de 8. Eerst dacht ik dat ik een 8 Plus te groot zou vinden, maar gisteren de 7 Plus vastgehouden en het werkt toch ook wel erg lekker. Ergens toch nog twijfel... Iemand die me over de streep kan trekken? ;-)

Hoe werkt dat eigenlijk bij preorderen via Apple? Kun je dan ook aangeven wanneer je de telefoon op komt halen? Volgend weekend namelijk niet in de gelegenheid :(

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@Anoniem: 970563 De OP is wel een beetje karig als je deze vergelijkt met de voorgaande topics ;)

[iPhone 7 & iPhone 7 Plus] Ervaringen & discussie
[iPhone 6s & iPhone 6s Plus] Ervaringen & discussie

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• Vaniska

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:54
Net als de telefoons en interesse.

• MelvinW
Tdem schreef op donderdag 14 september 2017 @ 18:39:
Nu een 6S en wil ook overstappen naar de 8. Eerst dacht ik dat ik een 8 Plus te groot zou vinden, maar gisteren de 7 Plus vastgehouden en het werkt toch ook wel erg lekker. Ergens toch nog twijfel... Iemand die me over de streep kan trekken? ;-)

Hoe werkt dat eigenlijk bij preorderen via Apple? Kun je dan ook aangeven wanneer je de telefoon op komt halen? Volgend weekend namelijk niet in de gelegenheid :(
Je kunt de iPhone online bestellen en dan wordt 'ie gewoon naar je huisadres verzonden of een Apple Store naar keuze voor pick-up. Je moet dan online betalen. Een andere optie is om het toestel te reserveren. Je kiest dan een tijdslot en moet het toestel dan op dit tijdstip op releasedatum ophalen en rekent vervolgens af in de Apple Store. Reserveren is vanaf zaterdag elke dag mogelijk vanaf 06:00, mits er voorraad is. In jouw geval is online bestellen en laten bezorgen denk ik het beste.

• Tdem
  • Niet online
MelvinW schreef op donderdag 14 september 2017 @ 20:47:
[...]

Je kunt de iPhone online bestellen en dan wordt 'ie gewoon naar je huisadres verzonden of een Apple Store naar keuze voor pick-up. Je moet dan online betalen. Een andere optie is om het toestel te reserveren. Je kiest dan een tijdslot en moet het toestel dan op dit tijdstip op releasedatum ophalen en rekent vervolgens af in de Apple Store. Reserveren is vanaf zaterdag elke dag mogelijk vanaf 06:00, mits er voorraad is. In jouw geval is online bestellen en laten bezorgen denk ik het beste.
Thanks! _/-\o_

• bitpixl
  • Niet online
Grappig trouwens dat zo weinig mensen het hebben over de (gigantische) 70% performance increase t.o.v. de iphone 7. Volgens mij gaat de 8 (en X) rondjes rennen om alles wat Android heet.

• Niet online
als je m betaald en wilt ophalen kan t dan ook zaterdag?

• MelvinW
Anoniem: 970563 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:38:
[...]

als je m betaald en wilt ophalen kan t dan ook zaterdag?
Je hebt 7 dagen de tijd om je bestelling op te halen als je online betaalt. Bij een reservering moet je het op de dag zelf ophalen.

• Niet online
MelvinW schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:44:
[...]

Je hebt 7 dagen de tijd om je bestelling op te halen als je online betaalt. Bij een reservering moet je het op de dag zelf ophalen.
Ga ik doen thanks :)

• Tdem
  • Niet online
Dat het 7 dagen klaarligt, klinkt ook wel prettig. Dat is dan 7 dagen vanaf het moment (22 september?) dat de iPhone beschikbaar is neem ik aan? :)

• Niet online
Tdem schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:47:
[...]

Dat het 7 dagen klaarligt, klinkt ook wel prettig. Dat is dan 7 dagen vanaf het moment (22 september?) dat de iPhone beschikbaar is neem ik aan? :)
Yes dat klopt :9

• Tdem
  • Niet online
Mogen we het hier ook over hoesjes hebben? Zoals een sleeve voor de iPhone 8 Plus?
Ben benieuwd naar mooie/goeie bescherming.

Bij de Apple Store kun je ook een screenprotector op je scherm laten zetten. Iemand daar ervaring mee? :)

Oeeeh, zin om morgen te bestellen!

• MelvinW
Tdem schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:55:
Mogen we het hier ook over hoesjes hebben? Zoals een sleeve voor de iPhone 8 Plus?
Ben benieuwd naar mooie/goeie bescherming.

Bij de Apple Store kun je ook een screenprotector op je scherm laten zetten. Iemand daar ervaring mee? :)

Oeeeh, zin om morgen te bestellen!
Kun je beter in het iPhone 7 topic voor hoesjes zijn. Hoesjes van de iPhone 7 passen ook gewoon om de 8. Ik ga de leather case van m'n 7 Plus ook gewoon voor de 8 Plus gebruiken, scheelt weer :P

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:53
Ben benieuwd of de accuduur minder is bij de 8 ten opzichte van de 7. Dit omdat de accu van de 8 kleiner is geworden. 1960mah voor de 7 vs 1821mah voor de 8.

Vraag me ook af wat te reden hiervan is. Misschien om het gewicht niet teveel te laten toenemen? De 8 is 10 gram zwaarder dan de 7.

[Voor 37% gewijzigd door Hanky74 op 14-09-2017 22:18]

• Tdem
  • Niet online
Hanky74 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:11:
Ben benieuwd of de accuduur minder is bij de 8 ten opzichte van de 7. Dit omdat de accu van de 8 kleiner is geworden. 1960mah voor de 7 vs 1821mah voor de 8.

Vraag me ook af wat te reden hiervan is. Misschien om het gewicht niet teveel te laten toenemen? De 8 is 10 gram zwaarder dan de 7.
Er zit toch ook een chip in die voor de minder eisende taken een langzamer en energiezuiniger deel gebruik?

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:53
Tdem schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:19:
[...]

Er zit toch ook een chip in die voor de minder eisende taken een langzamer en energiezuiniger deel gebruik?
Klopt de vraag is dus of die de 9% capaciteit afname kan compenseren. De tijd zal het leren. ☺

• Riderider
  • Nu online
Je hebt zo te lezen dus 3 opties: klopt dat?

1) bezorgen
2) reserveren( en in winkel betalen?)
3) online betalen

Aantal vragen:

is de kans groot dat als je voor bezorgen kiest je hem ook al de 22e hebt of is de kans groter bij reserveren betalen?

Wat is het verschil tussen reserveren en online betalen?

Tot slot: wat is het slimste om te doen als je hem zsm wilt hebben?

• MelvinW
Dionlinn schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:25:
Je hebt zo te lezen dus 3 opties: klopt dat?

1) bezorgen
2) reserveren( en in winkel betalen?)
3) online betalen

Aantal vragen:

is de kans groot dat als je voor bezorgen kiest je hem ook al de 22e hebt of is de kans groter bij reserveren betalen?

Wat is het verschil tussen reserveren en online betalen?

Tot slot: wat is het slimste om te doen als je hem zsm wilt hebben?
Dat klopt. Bij online betalen wordt de iPhone niet naar je huisadres verzonden maar naar een Apple Store naar keuze. Dat is dus de voorraad voor online orders. Bij reserveren wordt er een toestel van de winkelvoorraad voor je vastgelegd. Bij online betalen ligt het toestel 7 dagen voor je klaar in de Apple Store en bij reserveren moet je het op de dag zelf ophalen. Online voorraad is vaak het grootst.

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:01
Ik heb vorig jaar bij de launch op de apple site de IPhone 7 gereserveerd en 20 seconden later bij Coolblue.
Het voordeel als je op de apple site besteld, dat het bedrag pas van je creditcard gaat als het verstuurd word. Dus die preorder kan je altijd online annuleren.
Ik had via Coolblue de iPhone het snelst, dus gewoon bij apple geannuleerd .

Morgenvroeg ga ik hetzelfde doen denk ik.

Ik twijfel alleen nog tussen de witte of grijze iphone

• MelvinW
Hier kun je overigen morgen terecht voor reserveren. De link doet het nu nog niet, maar gaat morgen rond 09:01 live. Blijven refreshen rond die tijd dus en dan is het vrij gemakkelijk om het gewenste model te scoren. Zo doe ik het al sinds de iPhone 6 en altijd het model gescoord die ik wilde hebben.

• Tdem
  • Niet online
MelvinW schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:40:
Hier kun je overigen morgen terecht voor reserveren. De link doet het nu nog niet, maar gaat morgen rond 09:01 live. Blijven refreshen rond die tijd dus en dan is het vrij gemakkelijk om het gewenste model te scoren. Zo doe ik het al sinds de iPhone 6 en altijd het model gescoord die ik wilde hebben.
Heb zelf de Apple Store app geïnstalleerd en de iPhone naar keuze alvast toegevoegd aan m'n favorieten :)

• Riderider
  • Nu online
MelvinW schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:34:
[...]

Dat klopt. Bij online betalen wordt de iPhone niet naar je huisadres verzonden maar naar een Apple Store naar keuze. Dat is dus de voorraad voor online orders. Bij reserveren wordt er een toestel van de winkelvoorraad voor je vastgelegd. Bij online betalen ligt het toestel 7 dagen voor je klaar in de Apple Store en bij reserveren moet je het op de dag zelf ophalen. Online voorraad is vaak het grootst.
Betekent dus dat ik het beste meteen kan betalen?

• MelvinW
Dionlinn schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:42:
[...]

Betekent dus dat ik het beste meteen kan betalen?
Ja, dan heb je het meeste kans. Apple charged je CreditCard overigens pas bij verzending, tenzij je iDeal gebruikt. Ik raad echter aan om een CreditCard te gebruiken, aangezien dat een stuk sneller is.

• Niet online
MelvinW schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:34:
[...]

Thanks voor de duidelijke uitleg :)

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 970563 op 14-09-2017 22:47]

• MelvinW
Anoniem: 970563 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:46:
[...]

Weet je dit zeker? Je kunt hem dus als je hem direct betaald niet vrijdag afhalen? :o
Jup, heb je 7 dagen de tijd.

• Riderider
  • Nu online
MelvinW schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:44:
[...]

Ja, dan heb je het meeste kans. Apple charged je CreditCard overigens pas bij verzending, tenzij je iDeal gebruikt. Ik raad echter aan om een CreditCard te gebruiken, aangezien dat een stuk sneller is.
Super, dankje👍
Pagina: 1 2 3 ... 34 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 8, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee