Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Montu
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 05-08 00:35
Ik ben van plan om de iPhone 8 Plus te kopen. Ik kom van de 6S, maar deze is helaas gestolen dus ben ik genoodzaakt om een nieuwe telefoon te kopen, anders had ik mijn 6S gehouden.

Ik twijfel nog tussen de witte en de grijze variant. Ik vind wit eigenlijk mooier, maar bij de plus variant vind ik het op de een of andere manier wel erg vrouwelijk uitzien...

Verder wil ik ook een abonnement afsluiten. Snel 4G is een vereieste en minimaal 3GB aan data. Bellen en SMS is niet nodig. Ik denk aan Tele2, hun abonnementen zijn denk ik het goedkoopst. Of hebben jullie beter advies?

PC Specs

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Nu online
quote:
Montu schreef op donderdag 14 september 2017 @ 23:08:
Ik ben van plan om de iPhone 8 Plus te kopen. Ik kom van de 6S, maar deze is helaas gestolen dus ben ik genoodzaakt om een nieuwe telefoon te kopen, anders had ik mijn 6S gehouden.

Ik twijfel nog tussen de witte en de grijze variant. Ik vind wit eigenlijk mooier, maar bij de plus variant vind ik het op de een of andere manier wel erg vrouwelijk uitzien...

Verder wil ik ook een abonnement afsluiten. Snel 4G is een vereieste en minimaal 3GB aan data. Bellen en SMS is niet nodig. Ik denk aan Tele2, hun abonnementen zijn denk ik het goedkoopst. Of hebben jullie beter advies?
Wil je de iPhone los kopen en vervolgens een sim-only of een iPhone i.c.m. abonnement?

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone Xs Max Gold 256GB - Apple Watch Series 4 Hermès

• Montu
quote:
MelvinW schreef op donderdag 14 september 2017 @ 23:10:
[...]

Wil je de iPhone los kopen en vervolgens een sim-only of een iPhone i.c.m. abonnement?
Incl. abonnement :) Dat is bij providers als Tele2 goedkoper.

Montu wijzigde deze reactie 14-09-2017 23:15 (8%)

PC Specs

• MelvinW
  • Nu online
quote:
Montu schreef op donderdag 14 september 2017 @ 23:15:
[...]

Incl. abonnement :) Dat is bij providers als Tele2 goedkoper.
Providers hebben hun prijzen nog niet bekendgemaakt voor de iPhone 8, dus ik denk dat je het beste tot morgen kan wachten en dan even vergelijkt.

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone Xs Max Gold 256GB - Apple Watch Series 4 Hermès

• MisterMartyP
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 17-08 17:38
Iemand toevallig de beschikbaarheid over de directe voorraad URL zoals deze vorig jaar werkte met reserve.cdn-apple.com ??

• MelvinW
  • Nu online
quote:
MisterMartyP schreef op donderdag 14 september 2017 @ 23:17:
Iemand toevallig de beschikbaarheid over de directe voorraad URL zoals deze vorig jaar werkte met reserve.cdn-apple.com ??
Heb ik een paar posts terug al neergezet ;). https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

• Montu
quote:
MelvinW schreef op donderdag 14 september 2017 @ 23:17:
[...]

Providers hebben hun prijzen nog niet bekendgemaakt voor de iPhone 8, dus ik denk dat je het beste tot morgen kan wachten en dan even vergelijkt.
Hier had ik de prijzen gevonden: https://www.iphoned.nl/kopen/iphone-8-plus/

Ze zijn denk ik niet officiceel, maar ze zouden wel kunnen kloppen toch?

PC Specs

• MelvinW
  • Nu online
quote:
Montu schreef op donderdag 14 september 2017 @ 23:19:
[...]

Hier had ik de prijzen gevonden: https://www.iphoned.nl/kopen/iphone-8-plus/

Ze zijn denk ik niet officiceel, maar ze zouden wel kunnen kloppen toch?
Officiële prijzen worden pas morgen bekend gemaakt door de providers.

• MisterMartyP
quote:
Thanks, overheen gelezen. Is dezelfde URL als vorig jaar inderdaad. Is nu nog access denied, zal dat morgenochtend werken? Ik herriner me dat er vorig jaar ook zoiets aan de hand was met deze URL? Klopt?

• MelvinW
  • Nu online
quote:
MisterMartyP schreef op donderdag 14 september 2017 @ 23:34:
[...]

Thanks, overheen gelezen. Is dezelfde URL als vorig jaar inderdaad. Is nu nog access denied, zal dat morgenochtend werken? Ik herriner me dat er vorig jaar ook zoiets aan de hand was met deze URL? Klopt?
Rond 09:01 gewoon blijven refreshen. URL doet het vanzelf :) Vorig jaar was het iets later beschikbaar dan 09:01. Ik heb toen eerst een online order geplaatst en vervolgens lukt het om alsnog een reservering te plaatsen. Online order toen geannuleerd.

• MisterMartyP
quote:
MelvinW schreef op donderdag 14 september 2017 @ 23:40:
[...]

Rond 09:01 gewoon blijven refreshen. URL doet het vanzelf :) Vorig jaar was het iets later beschikbaar dan 09:01. Ik heb toen eerst een online order geplaatst en vervolgens lukt het om alsnog een reservering te plaatsen. Online order toen geannuleerd.
Ja, ik heb hem vorig jaar goed kunnen gebruiken. Kan je nou daarmee ook thuis laten bezorgen of alleen in de winkel reserveren? Dat weet ik even niet meer. Alleen winkel reserveren zeker?

• Montu
quote:
MelvinW schreef op donderdag 14 september 2017 @ 23:40:
[...]

Verwacht je dat de iPhones bij de providers incl abonnement ook snel uitverkocht zullen raken? Ik heb geen idee hoe dit in voorgaande jaren was. Als ik er morgen 1tje via een provide bestel hoop ik hem wel ook volgende week al te hebben.

Montu wijzigde deze reactie 14-09-2017 23:45 (8%)

PC Specs

• MelvinW
  • Nu online
quote:
MisterMartyP schreef op donderdag 14 september 2017 @ 23:43:
[...]

Ja, ik heb hem vorig jaar goed kunnen gebruiken. Kan nou daarmee ook thuis laten bezorgen of alleen in de winkel reserveren? Dat weet ik even niet meer. Alleen winkel vastleggen zeker?
Via die link kun je ‘m inderdaad alleen reserveren in de winkel en zul je ‘m op 22 september moet ophalen op het door jou gekozen tijdslot.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 22:44

Donstil

Grab them by the 🐈.

Weinig animo nog. Het is helemaal stil in het levertijden topic. Dat was de andere jaren wel anders zeg.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• MelvinW
  • Nu online
quote:
Montu schreef op donderdag 14 september 2017 @ 23:44:
[...]

Verwacht je dat de iPhones bij de providers incl abonnement ook snel uitverkocht zullen raken? Ik heb geen idee hoe dit in voorgaande jaren was. Als ik er morgen 1tje via een provide bestel hoop ik hem wel ook volgende week al te hebben.
Hoe sneller je door de bestelling heen bent hoe beter natuurlijk. Plus modellen zijn altijd minder in voorraad dan het normale model. Ook hebben providers minder voorraad dan Apple zelf natuurlijk. Ik verwacht wel veel minder animo voor dit toestel dan voorgaande jaren. Veel mensen zullen wachten op de X. Dat zou het dit jaar iets makkelijker moeten maken, maar ik verwacht dat het toestel nog steeds binnen het eerste half uur uitverkocht is.

MelvinW wijzigde deze reactie 14-09-2017 23:48 (4%)

• HeatWave
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 05:02

HeatWave

Back to my tweakersroots!

quote:
Donstil schreef op donderdag 14 september 2017 @ 23:45:
Weinig animo nog. Het is helemaal stil in het levertijden topic. Dat was de andere jaren wel anders zeg.
Sja, het echte nieuwe is er ook wel een beetje vanaf. Ik blijf bij iPhone, maar hoef niet per se nu mijn 6S+ te vervangen. Pas als ik onder redelijke voorwaarden kan verlengen kies ik een nieuwe iPhone, maar hoef niet morgen een 8 ofzo.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Montu
quote:
MelvinW schreef op donderdag 14 september 2017 @ 23:48:
[...]

Hoe sneller je door de bestelling heen bent hoe beter natuurlijk. Plus modellen zijn altijd minder in voorraad dan het normale model. Ook hebben providers minder voorraad dan Apple zelf natuurlijk. Ik verwacht wel veel minder animo voor dit toestel dan voorgaande jaren. Veel mensen zullen wachten op de X. Dat zou het dit jaar iets makkelijker moeten maken, maar ik verwacht dat het toestel nog steeds binnen het eerste half uur uitverkocht is.
Binnen een half uur, bedoel je daarmee de Apple voorraad of de voorraad bij providers incl abo?

PC Specs

• MelvinW
  • Nu online
quote:
Montu schreef op donderdag 14 september 2017 @ 23:51:
[...]

Binnen een half uur, bedoel je daarmee de Apple voorraad of de voorraad bij providers incl abo?
Met providers geen ervaring, maar bij Apple is de eerste voorraad er wel vrij snel doorheen. Gewoon zorgen dat je om 09:01 klaar zit en snel bestelt.

Nog eens een dagje goed over nagedacht... geen pre order iPhone 8 voor mij zometeen.
Er is voor mij geen reden voor een upgrade. Voor mij persoonlijk zijn de verschillen gewoon echt te klein, mijn huidige iPhone 7 vs de 8.

Werkelijk voor het eerst sinds de iPhone 3GS dat ik een nieuw model / iPhone pre order, oversla.

Maar heb je een iPhone 6 of 6S, geloof ik zeer zeker dat de upgrade naar een iPhone 8 (Plus) daadwerkelijk een echte upgrade is,

Voor iedereen die zometeen om 09.01u een pre order gaat plaatsen...heel veel plezier en succes!!!! :)

Geert1976 wijzigde deze reactie 15-09-2017 06:46 (5%)

• mprkooij
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 23:07
Voor de mensen die voor een iPhone 8/8Plus gaan. Waarom niet de X? Gewoon uit nieuwsgierigheid.

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
quote:
mprkooij schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 07:18:
Voor de mensen die voor een iPhone 8/8Plus gaan. Waarom niet de X? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Vooral FaceID en de prijs!

Andere vraag : Gaan de meeste mensen hier voor de 64 of 256GB versies?

Poll: 64GB of 256GB?
64GB
256GB
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Is het al bijna vrijdag?

• ErwinJ
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23-08 14:56
quote:
Ik twijfel nog altijd tot nu toe zie ik de meerwaarde ( behalve gimmick en premium gevoel ) van de X nog niet.
Daarbij is dit misschien wel de eerste gen en zitten er nog veel kinderziektes in.

De 8 is doorgebouwd op de 7 en die is gewoon goed en betrouwbaar op alle vlakken.
Daarbij ben ik eerder aan het twijfelen tussen de 8 en de 8+ :)

Ik heb gelukkig de keuze dat ik in december/januari er 1 kan halen waarvan mijn baas 500,- betaald ( ons telefoon budget om de 2 jaar ) maar dat wil niet zeggen dat ik dan meteen voor de X ga .

Twijfel is het begin van wijsheid en Kennis is nog geen wijsheid

• Slasher
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

quote:
De prijs.

90710

quote:
1. Prijs. € 1159 gaat gewoonweg over het limiet wat ik voor een telefoon wil betalen.
2. Op de camera's en het scherm na niet echt een verbetering tov de iPhone 8.
3. Ontbreken van de home button, zeg wat je wil maar ik wil nog gewoon een home button :)

• DennusB
  • Niet online
Ik twijfel echt enorm tussen de 8 64GB en de 8 256GB. Heb nu een 7 met 128GB waarvan 81GB in gebruik, maar daar staat m'n halve Spotify offline gesynct terwijl ik unlimited 4G heb.... wat zouden jullie doen?

Is het al bijna vrijdag?

• ErwinJ
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23-08 14:56
quote:
sanderev66 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 07:38:
[...]

1. Prijs. € 1159 gaat gewoonweg over het limiet wat ik voor een telefoon wil betalen.
2. Op de camera's en het scherm na niet echt een verbetering tov de iPhone 8.
3. Ontbreken van de home button, zeg wat je wil maar ik wil nog gewoon een home button :)
idd de go Home button :)

Makkelijker als je je telefoon weer eens kwijt bent aan de kids :P die snappen die knop heel goed :)

Twijfel is het begin van wijsheid en Kennis is nog geen wijsheid

• Brabso
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 09:00
quote:
DennusB schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 07:39:
Ik twijfel echt enorm tussen de 8 64GB en de 8 256GB. Heb nu een 7 met 128GB waarvan 81GB in gebruik, maar daar staat m'n halve Spotify offline gesynct terwijl ik unlimited 4G heb.... wat zouden jullie doen?
256GB no-brainer ;)
Anders ga je spijt krijgen, zelf heb ik genoeg aan 64gb maar als dit krap geworden was had ik ook voor 256gb gegaan.
Ook waardeloos dat ze geen 128GB hebben met deze uitmelk-strategie want dan hadden de meesten denk ik daarvoor gegaan.

• DennusB
  • Niet online
quote:
Brabso schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 07:47:
[...]

256GB no-brainer ;)
Anders ga je spijt krijgen, zelf heb ik genoeg aan 64gb maar als dit krap geworden was had ik ook voor 256gb gegaan.
Ook waardeloos dat ze geen 128GB hebben met deze uitmelk-strategie want dan hadden de meesten denk ik daarvoor gegaan.
Dat doen ze natuurlijk gewoon express, de 128GB liep als een trein nu moet iedereen de duurdere 256GB nemen... tja, slim of afzetters... i'm not sure xD

Is het al bijna vrijdag?

• MelvinW
  • Nu online
Goedemorgen! Nog een uurtje en dan kunnen we pre-orderen :D. 256GB iPhone 8 Plus in de kleur Goud voor mij. Nemen jullie ook AppleCare+ erbij?

• DennusB
  • Niet online
quote:
MelvinW schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:01:
Goedemorgen! Nog een uurtje en dan kunnen we pre-orderen :D. 256GB iPhone 8 Plus in de kleur Goud voor mij. Nemen jullie ook AppleCare+ erbij?
Goud ja? Ik vind hem (afgaande op de handson video's) een beetje creme, vond m niet zo mooi eig!
Nee, Applecare niet. Als t echt mis gaat pak ik m'n inboedelverzekering wel.... de AppleCare+ is echt duur geworden...

Is het al bijna vrijdag?

• MelvinW
  • Nu online
quote:
DennusB schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:04:
[...]

Goud ja? Ik vind hem (afgaande op de handson video's) een beetje creme, vond m niet zo mooi eig!
Nee, Applecare niet. Als t echt mis gaat pak ik m'n inboedelverzekering wel.... de AppleCare+ is echt duur geworden...
Ik vind Goud juist de mooiste kleur dit jaar :P Smaken verschillen. AppleCare+ maakt het zo makkelijk om een vervangend toestel te krijgen mocht je 'm laten vallen. Heb een keer m'n Apple Watch laten vallen met als gevolg dat het hele scherm er af lag en kreeg de volgende ochtend meteen nieuwe voor €65. Als ik geen AppleCare+ had dan moest ik 300 euro neerleggen.

• DennusB
  • Niet online
quote:
MelvinW schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:11:
[...]

Ik vind Goud juist de mooiste kleur dit jaar :P Smaken verschillen. AppleCare+ maakt het zo makkelijk om een vervangend toestel te krijgen mocht je 'm laten vallen. Heb een keer m'n Apple Watch laten vallen met als gevolg dat het hele scherm er af lag en kreeg de volgende ochtend meteen nieuwe voor €65. Als ik geen AppleCare+ had dan moest ik 300 euro neerleggen.
Ja eens, maar je betaalt alleen voor AppleCar nu al ruim 200 euro.... daar kan je het scherm ook bijna voor laten vervangen

Is het al bijna vrijdag?

• MelvinW
  • Nu online
quote:
DennusB schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:11:
[...]

Ja eens, maar je betaalt alleen voor AppleCar nu al ruim 200 euro.... daar kan je het scherm ook bijna voor laten vervangen
Klopt, maar als de achterkant van de 8 Plus breekt denk ik niet dat het goedkoop gaat zijn om dat te laten repareren. Dat is meer mijn zorg bij dit model. Bij de Apple Watch vond ik AppleCare+ een no-brainer, aangezien het maar €50 kost.

quote:
DennusB schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:11:
[...]

AppleCare+ voor de iPhone 8 (Plus) kost in Nederland €149 (voor de iPhone X zal dit €229 worden :X :X )

Geert1976 wijzigde deze reactie 15-09-2017 08:18 (8%)

• MelvinW
  • Nu online
Als ik de serviceprijzen voor de iPhone 8 Plus bekijken dan kost het €451 voor overige schade en €201 voor een schermreparatie. Als een gebroken achterkant onder overige schade valt, dan wil je echt wel AppleCare+ hebben :P

• DennusB
  • Niet online
quote:
MelvinW schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:21:
Als ik de serviceprijzen voor de iPhone 8 Plus bekijken dan kost het €451 voor overige schade en €201 voor een schermreparatie. Als een gebroken achterkant onder overige schade valt, dan wil je echt wel AppleCare+ hebben :P
Of je belt gewoon je inboedelverzekering...

Is het al bijna vrijdag?

quote:
MelvinW schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:21:
Of gewoon een buitenshuisdekking van je inboedelverzekering, a zo’n gemiddeld €1,50 per maand voor alle elektronica tot +/- €1500 per incident met €100 eigen risico. Partner meteen meeverzekerd ook. En dit geld dan meestal binnen de gehele EU, dus als je op reis gaat geen reisverzekering voor deze spullen nodig. Scheelt ook weer.
En in tegenstelling tot AppleCare ben je dan ook verzekerd voor verlies en diefstal.

Heb je dus geen AppleCare voor nodig hoor :P Alleen na een jaar wordt ‘t tot dagwaarde vergoed. (Gelukkig is die bij Apple standaard hoger dan de reparatiekosten dus dat scheelt.)

WhatsappHack wijzigde deze reactie 15-09-2017 08:26 (11%)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• MelvinW
  • Nu online
quote:
WhatsappHack schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:23:
[...]

Of gewoon een buitenshuisdekking van je inboedelverzekering, a zo’n gemiddeld €1,50 per maand voor alle elektronica tot +/- €1500 per incident met €100 eigen risico. Partner meteen meeverzekerd ook.

Heb je geen AppleCare voor nodig hoor :P Alleen na een jaar wordt ‘t tot dagwaarde vergoed. (Gelukkig is die bij Apple standaard hoger dan de reparatiekosten dus dat scheelt.)
Oh uiteraard, gebruik zelf altijd m'n American Express kaart en die heeft ook een prima verzekering. Met AppleCare+ is het alleen altijd wat sneller geregeld om een nieuw toestel te hebben.

quote:
MelvinW schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:25:
[...]

Oh uiteraard, gebruik zelf altijd m'n American Express kaart en die heeft ook een prima verzekering. Met AppleCare+ is het alleen altijd wat sneller geregeld om een nieuw toestel te hebben.
Dat is waar. Ik heb zelf ook AC+, maar denk dat ik dat voor m’n telefoon ga stopzetten binnenkort.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Tommie12
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 22:32
Op de site van Switch in België kan je je order al ingeven...

Staat wel direct bij dat er geen stock is.

• Maart1992
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 24-08 16:51
Even een korte vraag, als ik hem op wil halen bij de Apple store. Moet ik hem dan online betalen of kan dat bij de apple store?

• DennusB
  • Niet online
quote:
Maart1992 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:49:
Even een korte vraag, als ik hem op wil halen bij de Apple store. Moet ik hem dan online betalen of kan dat bij de apple store?
Dat kan in de Apple store.

Spannend, nog 10 minuten!

Is het al bijna vrijdag?

• MelvinW
  • Nu online
Vergeet niet om de Apple Store app te gebruiken, die is altijd ietsje eerder :)

• dieter0901
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 22-08 13:26
moet je constant refreshen of komt het er vanzelf op?
Even geduld staat er nu...
quote:
DennusB schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:50:
[...]

die tien minuten voor zo'n pre order.....heerlijk gevoel elke keer weer!

good luck! :) :) :)

• MelvinW
  • Nu online
quote:
dieter0901 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:52:
Refreshen vanaf 09:01, eerder heeft geen zin.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:45
quote:
dieter0901 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:52:
Het is ook nog geen 9:01. ;)
En andere jaren is het ook wel eens voorgekomen dat het pas 9:10 online kwam.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Maart1992
Nog niet he?

• PurpleMadness
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 23-08 19:18
Ik heb hem zojuist besteld in de Apple store app

• SalimRMAF
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 20-08 21:22

SalimRMAF

4KStudio.nl

Helemaal niets!

Gulfstream G650

• Azmodann
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 13:50
Hij is besteld via de app

En bevestigingsmail is binnen :)

Azmodann wijzigde deze reactie 15-09-2017 09:04 (43%)

• Brabso
Dan is de app sneller dan de site in ieder geval ;)

• jmetselaars
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 14-09-2018
App wel. Gewoon kunnen bestellen

• JackRyan
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 19:11
Hier ook besteld via de app, de website doet nog niks.

• Brabso
Ik kijk ook op de Vodafone site, daar tellen ze af en opeens komen er weer minuten bij.
Het lijken wel windows minuten, haha.

• mprkooij
Kan ik niet selecteren dat ik wil betalen in de winkel bij ophalen?

• Slasher
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

besteld via de website :)

• Azmodann
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 13:50
Op Coolblue kan je nu ook preorderen

• MisterMartyP
Ik heb hem ook - iPhone 8 - 256GB Spacegrijs, via de Apple Store app.

• Armo
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 24-08 09:43
Via de apple store app kon je om 09:01 gelijk bestellen maar via de website moest je 5 min extra wachten :o

Armo wijzigde deze reactie 15-09-2017 09:12 (16%)

• mprkooij

• MelvinW
  • Nu online
quote:
Nevermind, werkt niet voor Nederland.

MelvinW wijzigde deze reactie 15-09-2017 09:14 (21%)

• SalimRMAF
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 20-08 21:22

SalimRMAF

4KStudio.nl

quote:
DennusB schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:50:
[...]

Ik moest hem direct via iDeal betalen hoor.

Gulfstream G650

• MelvinW
  • Nu online
quote:
SalimRMAF schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:13:
[...]

Ik moest hem direct via iDeal betalen hoor.
Reserveren voor pick-up en betalen in de winkel is blijkbaar niet meer in Nederland beschikbaar. Heb 'm hier in Dubai wel op die manier kunnen reserveren, dus verschilt per land nu.

• Cardwizard
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 11:29

Cardwizard

Goed goan

Nog nooit zo makkelijk te bestellen geweest een nieuwe iPhone ! Nog steeds beschikbaar , ik wil eigenlijk de X maar begin te twijfelen 😂

What is this internet? is it a techno utopia or is it a digital dictatorship...

• Maart1992
Bestelling kunnen plaatsen!

• NVOS82
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 07:32
Besteld! Ging vrij relax

• Trouble
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 23:13

Trouble

Meisje!

Via de app de 64GB 8 besteld, space grey. Om 3 over 9 had ik de bestelbevestiging binnen :P

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22:50

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

Besteld.. 8+ 64GB Goud.

A wise man once said: 'Work is not a place."

• Armo
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 24-08 09:43
quote:
Je kan hem via de store bestellen en daar kiezen voor ophalen maar ik zie dat je geen store kan selecteren dus het is niet mogelijk in NL of het is nog niet "open".

Apple.de kun je wel reserveren en ophalen zie ik...

https://imgur.com/a/078fc

Edit: Zwart/Grijs kan je wel ophalen in NL apple stores zie ik net, Zilver niet...

Armo wijzigde deze reactie 15-09-2017 09:22 (8%)

• Flipm0de
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 13:22
quote:
WhatsappHack schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:23:
[...]

Of gewoon een buitenshuisdekking van je inboedelverzekering, a zo’n gemiddeld €1,50 per maand voor alle elektronica tot +/- €1500 per incident met €100 eigen risico. Partner meteen meeverzekerd ook. En dit geld dan meestal binnen de gehele EU, dus als je op reis gaat geen reisverzekering voor deze spullen nodig. Scheelt ook weer.
En in tegenstelling tot AppleCare ben je dan ook verzekerd voor verlies en diefstal.

Heb je dus geen AppleCare voor nodig hoor :P Alleen na een jaar wordt ‘t tot dagwaarde vergoed. (Gelukkig is die bij Apple standaard hoger dan de reparatiekosten dus dat scheelt.)
Heel erg off-topic, maar ik ben wel benieuwd naar waar jij 1,50e betaalt?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• mprkooij
Alles is nog steeds beschikbaar. Gaat toch niet zo hard als verwacht.

• aGraPusher
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 19-08 14:56
Ik wil de iPhone X sowieso maar ben ook benieuwd naar de iPhone 8. Als ik deze bestel en uitpak, kan deze dan ook nog retour?

iPhone XS Max 64GB Zilver - Apple Watch 42mm Series 3 - iPad Pro 256GB Spacegrey - Apple TV 4K 32GB - MacBook Pro 13" 2017 - 100% Philips Hue

• Appleb0y
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 22-09-2017
quote:
S. Oortwijn schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:21:
Ik wil de iPhone X sowieso maar ben ook benieuwd naar de iPhone 8. Als ik deze bestel en uitpak, kan deze dan ook nog retour?
Gezien er genoeg voorraad is, grote kans dat hij gewoon als demo ligt bij alle retailers v.a. de 22e!2

• MelvinW
  • Nu online
quote:
mprkooij schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:20:
Alles is nog steeds beschikbaar. Gaat toch niet zo hard als verwacht.
In Nederland wel, in andere landen, waaronder de VS, nu 1-2 weken. Zal niet lang meer duren eerste voorraad er doorheen is. Vooral de Plus gaat hard.

• MisterMartyP
quote:
S. Oortwijn schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:21:
Ja, dat kan. Zonder opgaaf van reden 14 dagen retour bij Apple.

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 18:30
quote:
Brabso schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:05:
Ik kijk ook op de Vodafone site, daar tellen ze af en opeens komen er weer minuten bij.
Het lijken wel windows minuten, haha.
Als ik kijk kwa providers in Vodafone deze keer aardig aantrekkelijk :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

• ndthien
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 21:53
Ik wil graag de iPhone 8 kopen in Amerika, zal deze vlekkeloos gaan werken in Nederland of zitten hier nog haken en ogen aan?

• aGraPusher
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 19-08 14:56
quote:
MisterMartyP schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:22:
[...]

Thanks, wist dat het met Macbooks wel kon.
iPhone 8 64GB Goud & Zwart besteld + Apple TV 4K :)

Nu al zin in 22 sep!

iPhone XS Max 64GB Zilver - Apple Watch 42mm Series 3 - iPad Pro 256GB Spacegrey - Apple TV 4K 32GB - MacBook Pro 13" 2017 - 100% Philips Hue

• Appleb0y
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 22-09-2017
quote:
MisterMartyP schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:22:
[...]

Kun je hem dan ook gewoon gebruiken? :o

• Paperbag24
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 17-08 22:02
De plus is al niet meer te bestellen.

• MelvinW
  • Nu online

• Fliene
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 17-08 14:29
Ik twijfel hééél erg! Ik wil hem gaan bestellen, maar eigenlijk wil ik de gouden kleur, maar ik ben bang dat ie té roze wordt... Ik heb nu ook een gouden namelijk, de 6 nog, en ik vind de kleur heel mooi... Maar als die echt roze wordt dan vind ik dat minder... O-)

Fliene wijzigde deze reactie 15-09-2017 09:29 (35%)

• MisterMartyP
quote:
Appleb0y schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:26:
[...]

Ja dat kan, je hem gebruiken en hem gewoon uit de verpakking halen. Ik had vorig jaar de 7 Plus een paar dagen was ik hem zat omdat ik hem te groot vond, teruggegaan, nieuwe normale 7 gekregen en verschil terug gehad. Je kan ook je volledige aankoopbedrag terugkrijgen. Als je twijfelt bel maar met de Apple Store. ;)

• Montu
quote:
Fliene schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:28:
Ik twijfel hééél erg! Ik wil hem gaan bestellen, maar eigenlijk wil ik de gouden kleur, maar ik ben bang dat ie té roze wordt...
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar als manzijnde vind ik de gold variant er gewoon te vrouwelijk uitzien :P Ik twijfel tussen de zwarte en de witte (Plus)..

PC Specs

• Paperbag24
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 17-08 22:02
quote:
[...]

Ja dat kan volgens de regels van Apple kan je 14 dagen ruilen van kleur grote zonder opgaaf van reden. :)

• Fliene
quote:
Montu schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:30:
[...]

Je moet het natuurlijk zelf weten, maar als manzijnde vind ik de gold variant er gewoon te vrouwelijk uitzien :P Ik twijfel tussen de zwarte en de witte (Plus)..
Scheelt dat ik een vrouw ben :)

• Montu
quote:
Fliene schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:31:
[...]

Scheelt dat ik een vrouw ben :)
Haha dan zou ik zeker voor de gold variant gaan, want ik vind hem wel het mooiste van de drie.

PC Specs

• DennusB
  • Niet online
Nou, nog een weekje wachten en dan komt m'n 256GB Silver 8. Zin an :D

Is het al bijna vrijdag?

• Fliene
quote:
Montu schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:32:
[...]

Haha dan zou ik zeker voor de gold variant gaan, want ik vind hem wel het mooiste van de drie.
Haha, ik denk dat ik dat ook doe! Ik heb de rosegold altijd te roze gevonden (wel mooi, maar ik ben niet zo'n vrouw die alles roze wil, ik raak daarop uitgekeken) terwijl mijn gouden, ik over de kleur nog steeds tevreden ben.

En als die tegenvalt moet ik maar een hoesje kopen die het volledig bedekt ;)

• MisterMartyP
quote:
Fliene schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:33:
[...]

Haha, ik denk dat ik dat ook doe! Ik heb de rosegold altijd te roze gevonden (wel mooi, maar ik ben niet zo'n vrouw die alles roze wil, ik raak daarop uitgekeken) terwijl mijn gouden, ik over de kleur nog steeds tevreden ben.

En als die tegenvalt moet ik maar een hoesje kopen die het volledig bedekt ;)
Je kan hem ook binnen 2 weken zonder opgaaf van reden omruilen. Ik vind de goude ook het mooist voor een vrouw. :)

• alwaysleft
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 22-04 11:43
quote:
[...]

Yes. Maar wel hoesje omheen doen. Gebruikerssporen geeft geen recht op retour.

• Fliene
quote:
MisterMartyP schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:36:
[...]

Je kan hem ook binnen 2 weken zonder opgaaf van reden omruilen. Ik vind de goude ook het mooist voor een vrouw. :)
Ik bestel hem bij verlenging van mijn abo, dus ik weet niet of Telfort daar zo makkelijk in is. Jullie overtuigen me wel en ik denk dan ook weer zo, als die echt meer roze was geweest hadden ze hem wel rosegold ofzo genoemd, net zoals de vorige. Ok, das geen garantie natuurlijk, maar toch ;)
quote:
Fliene schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:37:
[...]

Ik bestel hem bij verlenging van mijn abo, dus ik weet niet of Telfort daar zo makkelijk in is. Jullie overtuigen me wel en ik denk dan ook weer zo, als die echt meer roze was geweest hadden ze hem wel rosegold ofzo genoemd, net zoals de vorige. Ok, das geen garantie natuurlijk, maar toch ;)
Bij en abonnement heb je ook gewoon 14 dagen zichttermijn, tenzij je hem in een fysieke winkel haalt. (Al biedt KPN daar ook 14 dagen, geen idee wat Telfort doet)
quote:
Flipm0de schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:20:
[...]

Heel erg off-topic, maar ik ben wel benieuwd naar waar jij 1,50e betaalt?
Nergens, gezien mijn dekking veel hoger is.
Maar ik betaal geloof ik €2,75 p/m voor iets van €2600 buitenshuisdekking bij ABN.

WhatsappHack wijzigde deze reactie 15-09-2017 09:41 (22%)

• Montu
Zijn er meer mensen die de 8(+) incl abo kopen? De Tele2 deal vind vind ik wel aantrekkelijk, 50 euro p.m., maar alsnog 1200 euro natuurlijk na 2 jaar.

PC Specs

• MisterMartyP
quote:
Fliene schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:37:
[...]

Ik moet ook zeggen dat ik het jammer vind dat ze de zwarte variant nu "spacegrijs" noemen... Waarschijnlijk door het glas waardoor de kleur er iets lichter uitkomt. Jammer. Want ik vind de iPhone 7 matzwart echt veel mooier dan de oude spacegrijze 6s.

• PurpleMadness
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 23-08 19:18
quote:
MisterMartyP schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:39:
[...]

Ik moet ook zeggen dat ik het jammer vind dat ze de zwarte variant nu "spacegrijs" noemen... Waarschijnlijk door het glas waardoor de kleur er iets lichter uitkomt. Jammer. Want ik vind de iPhone 7 matzwart echt veel mooier dan de oude spacegrijze 6s.
Noemden ze de zwarte iPhone 7 ook niet spacegrijs?

• MisterMartyP
quote:
PurpleMadness schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:40:
[...]

Noemden ze de zwarte iPhone 7 ook niet spacegrijs?
Nope... matzwart en gitzwart.... matte black en jet black ;-)

• MelvinW
  • Nu online
Hebben jullie ook een Wireless Charging Pad besteld? Ik heb zelf voor die van Belkin gekozen.

• dieter0901
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 22-08 13:26
Is het scherm eigenlijk krasvrij?
Pagina: 1 2 3 ... 33 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True