Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Appleb0y
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 22-09-2017
https://i.imgur.com/y5WcVxn.png

De Apple iPhone 8 heeft een volledig glazen behuizing. Dit levert niet alleen een strak design op, maar maakt draadloos opladen ook mogelijk. Hierdoor heb je geen adapter meer nodig om tegelijkertijd je favoriete muziek te beluisteren en je iPhone op te laden. Met de 12 megapixel camera maak je naast scherpe foto's ook heldere video's dankzij de 4K resolutie. Maak je graag selfies? Ook in het donker creëer je duidelijke zelfportretten met de 7 megapixel selfiecamera met flitser. Bekijk je foto's en video's op het 4,7 inch Retina HD beeldscherm met True Tone technologie. Deze technologie corrigeert de kleuren op het beeldscherm, waardoor alle kleuren er hetzelfde uitzien bij elk omgevingslicht.

De Apple iPhone 8 Plus heeft een glanzende glazen behuizing. Dit geeft de smartphone een luxe uitstraling en maakt draadloos opladen voor het eerst bij een iPhone mogelijk. Met de dubbele 12 megapixel camera maak je scherpe foto's, ook in het donker. Dankzij de optische beeldstabilisatie zijn je foto's ook scherp wanneer je de telefoon licht beweegt. Je bekijkt de foto's op het 5,5 inch Retina HD scherm. Net als iPhone 7 Plus is iPhone 8 Plus waterdicht, zodat je zonder problemen in de regen belt.

Prijzen:
  • iPhone 8 v.a. €809 voor 64gb, €979 voor de 256gb
  • iPhone 8 Plus v.a. €919 voor 64gb, €1.089 voor de 256gb

Appleb0y wijzigde deze reactie 19-09-2017 11:27 (98%)

• Foxke
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Gaat voor mij een 64GB iPhone 8 worden, heb nu een 3 jaar oude 64GB iPhone 6, dus ga er iig op vooruit :P
De andere vind ik toch echt te duur, en de plus te groot.
Ben benieuwd idd hoe het glas aanvoelt, meer grip of gladder dan de 6? En de krasbestendigheid van het glas...

Last.fm profile
Mee grof schuurpapier kunde ok heel fijn schuren!

• Foxke
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
quote:
LockeJohn schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:40:
[...]

Zal gladder zijn, maar niet zo glad als de X vanwege de aluminium bezel.

Overweeg je ook nog andere telefoons ? Essential,mimix2,V30,S8 ?
Of ga je voor de iPhone 8 omdat je in dat ecosysteem wil blijven ?
Wil wel in het eco systeem blijven, en al sinds de 3G aan de iphone, dus ook gewenning. Met android heb ik altijd ruzie :P

Last.fm profile
Mee grof schuurpapier kunde ok heel fijn schuren!

• BillSpaarbank
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
quote:
Ik denk eerder dat het gewicht is toegenomen door het stalen frame wat in de iPhone schijnt te zitten.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• tom.cx
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 16-05 12:18
Ik ben heel erg benieuwd. Zelf ga ik overstappen van een iPhone 6S naar een iPhone 8 Plus. Ik moet alleen wel toegeven dat ik de naam erg bijzonder vind. Ze hadden het met de huidige verbeteringen net zo goed de iPhone 7s kunnen noemen. Ik snap de sprong naar 8 niet helemaal.

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 08:49

Leoon.

waka waka hey hey

quote:
Geert1976 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:44:
mooi!

zeer benieuwd naar de Tweakers hier, die ook net als ik de iPhone 8 of 8 Plus gaan pre orderen aanstaande vrijdagochtend 09.01u :)

Ik hoop dat nu de iPhone een glazen achterkant krijgt, de grip hiermee ook verbeterd wordt t.o.v. mijn iPhone 7
Dat den ik wel, echter heb je straks ook aan twee kanten je scherm kapot als je hem laat flikkeren.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• JB
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 09:15

JB

Cédric roelt!

quote:
Geert1976 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:39:
[...]

128Gb voor mij. Ik zit al op zo'n 40 a 50 Gb aan opslag afgelopen jaren. Ik stream muziek via Spotify, speel geen spelletjes en verder ong 50 apps op mn telefoon staan
Er is geen 128 GB iPhone 8 :?

Mijn boefje is liev!

• Garret1410
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 07-05 21:45
quote:
Geert1976 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:44:
mooi!

zeer benieuwd naar de Tweakers hier, die ook net als ik de iPhone 8 of 8 Plus gaan pre orderen aanstaande vrijdagochtend 09.01u :)

Ik hoop dat nu de iPhone een glazen achterkant krijgt, de grip hiermee ook verbeterd wordt t.o.v. mijn iPhone 7
Ik dacht dat jij wel de iPhone X zou halen. :)

Persoonlijk vind ik de iPhone 8 wel mooi met dat glas maar dat het design en scherm nog steeds hetzelfde is, vind ik een tegenvaller. De X is wel mooi maar vind ik te duur dus voorlopig blijf ik bij mn S8.
Misschien als ik een mooie deal tegenkom dat ik van gedachten verander.

• tom.cx
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 16-05 12:18
quote:
Appleb0y schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:06:
Ben ik de enige die eerst de 8 haalt en bij release de X en vervolgens de 8 verkoopt.... ?
Ik ga ook voor de 8. Vind de 10/x echt te duur en het niet waard. Ook vind ik het een gebrek dat er geen touchID meer op zit eigenlijk. Dus ik ga voor de 8 plus.

• deBennie
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 22:16
Ik wacht met face ID tot het zover is ingeburged dat ik een doorsnee app als simplenote ermee kan unlocken. Dat zal dus denk ik de volgende iPhone X zijn. Tot die tijd hou ik het ook bij touch ID.

deBennie wijzigde deze reactie 13-09-2017 22:20 (7%)

• LockeJohn
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 20-05 08:24
quote:
Ben ik de enige die eerst de 8 haalt en bij release de X en vervolgens de 8 verkoopt.... ?
Waarom zou je dat doen ? De X komt niet zo lang na de 8 toch of bedoel je de X n jaar later ?

• BoomTree
  • Registratie: oktober 2013
  • Niet online
quote:
Appleb0y schreef op woensdag 13 september 2017 @ 23:23:
[...]

Tsjah... Ben een iPhone freak, scheelt toch 2 maanden en heb nu een 5C doordat me 7 al weg is 8)7 8)7
Die 5C is toch wel afgeschreven merk ik :9~
Je zou 6 weken moeten wachten als je er een op launch zou kunnen krijgen, dat valt ook wel mee toch en zou je een hoop geld besparen.
quote:
SalimRMAF schreef op donderdag 14 september 2017 @ 01:09:
[...]

Ik wilde eigenlijk ook de X halen, maar omdat ik mijn 7 (ook) heb verkocht en niet zo lang op de trage iPhone 6 kan werken, kies ik voor de 8. ;)
Jij hebt tenminste nog een iPhone na de verkoop van je 7, mijn 7 Plus is gister verkocht en zit verplicht op een Android telefoon te werken.

Ik twijfel heel erg tussen een X en een 8 Plus. De 8 Plus heeft nog steeds het grootste schermoppervlak om op te werken en door de niet 16:9 verhouding van de X gaan video's en dergelijke gecropped zijn of gehinderd zijn door de cut-out. Apps zullen met de tijd wel aangepast worden aan de nieuwe schermverhouding van de iPhone X maar het browsen bijvoorbeeld zal door het wegvallen van breedte, door de niet 16:9 verhouding, overeenkomen met de schermgrootte van de iPhone 6/7/8 non Plus. Dit is voor mij een groot minpunt, als er een iPhone X Plus was geweest was het een no-brainer voor mij. Die Plus versie van de X wordt gerumored voor volgend jaar dus die zou er dan sowieso wel komen.

Voordelen van de 8 Plus tov. de X zijn het schermoppervlak, de batterijduur en Touch ID. De iPhone X heeft dan wel weer oled, betere camera en mooier uiterlijk. Ik ben alleen bang dat volgend jaar de iPhone 8/8 Plus in verhouding veel in waarde gaat zakken omdat het de "mindere" iPhone van dit jaar is.

 15" rMBP i7-16GB-512-GT750M  iPhone 7 Plus 128GB Jet Black  42mm Watch Sport Gold

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Nu online
quote:
Ik doe precies hetzelfde. Eerst een 8 Plus en daarna de X :p

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone Xs Max Gold 256GB - Apple Watch Series 4 Hermès

• ErwinJ
  • Registratie: oktober 2009
  • Nu online
Ik blijf het jammer vinden dat er geen 128GB versie is :(

Ik denk dat ik de 8 plus te groot ga vinden en wil ik echt zo een groot scherm hebben met het formaat van de 8 zou de X de betere zijn.
Echter ben ik nog niet overtuigd over de meerwaarde van de X want de touch ID werkt gewoon gelikt met de Home button.

Twijfel is het begin van wijsheid en Kennis is nog geen wijsheid

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
quote:
ErwinJ schreef op donderdag 14 september 2017 @ 07:27:
Ik blijf het jammer vinden dat er geen 128GB versie is :(

Ik denk dat ik de 8 plus te groot ga vinden en wil ik echt zo een groot scherm hebben met het formaat van de 8 zou de X de betere zijn.
Echter ben ik nog niet overtuigd over de meerwaarde van de X want de touch ID werkt gewoon gelikt met de Home button.
Ik snap wel hoe ze bij Apple hebben gedacht : "Ah de 128GB van de 7 verkoopt lekker. Top, sloop die uit het segment, dan moet iedereen wel upgraden naar 256GB :D "

Is het al bijna vrijdag?

• Krullebol.nl
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 17-05 09:52
Voor mij wordt het sowieso ook een 8, waarvan ik de Plus te groot blijf vinden.
De X leek me wel leuk, maar het gebrek aan Touch ID en de toevoeging van Face ID staan me iets teveel tegen.
Ja, het scherm enz is prachtig maar ik kan het mezelf niet verkopen een toestel van € 1160,- aan te schaffen. |:(

Diablo Profile - WoW

• DennusB
  • Niet online
quote:
Krullebol.nl schreef op donderdag 14 september 2017 @ 08:21:
Voor mij wordt het sowieso ook een 8, waarvan ik de Plus te groot blijf vinden.
De X leek me wel leuk, maar het gebrek aan Touch ID en de toevoeging van Face ID staan me iets teveel tegen.
Ja, het scherm enz is prachtig maar ik kan het mezelf niet verkopen een toestel van € 1160,- aan te schaffen. |:(
Hier precies t zelfde, vind de X best wel vet, maar ik durf t niet aan om een telefoon met alleen FaceID te kopen. Het ziet er allemaal uit alsof t nog best wel in de kinderschoenen staat, volgend jaar op de 8s hoop ik en dan neem ik het ook wel!

Is het al bijna vrijdag?

• Dliggy
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 30-09-2017
Ik ga van iPhone 6 naar iPhone 8 Plus, ik merk dat ik de laatste tijd toch veel bezig ben met Netflix, voetbal kijken en daar lijkt me de Plus geschikt voor. :)

Iemand ervaring met thuisbezorging nieuwe iPhone(s)? Via UPS neem ik aan?
Of toch meer een aanrader om naar de Apple Store te gaan?

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Ik heb nu een iPhone 7 met 128GB. Voldoet prima en kan nog zeker 2 jaar mee. Maar de restwaarde is dan laag, dus ik twijfel om toch over te stappen naar een nieuw model. Qua uiterlijk ben ik niet gecharmeerd van de iPhone X. Ik hou niet van chrome en het krasgevoelig, daarnaast is die notch voor mij echt een dealbreaker, evenals het missen van Touch ID.

Dan kom je automatisch op een iPhone 8 of iPhone 8 Plus. Ik heb nu een iPhone 7, groter kan fijn zijn. Maar wat ik er mee doe is het standaard verhaal en geen films, series of uitzending gemist. Dat stream ik naar Apple TV. Lijkt mij het handigst om voor de iPhone 8 te gaan.

iPhone 8 heeft mijn inziens een prachtig uiterlijk gekregen met de glazen achterkant, draadloos opladen is dan een mooie bijkomstigheid. Echter ga ik dan van 128GB naar 64GB. Niet onoverkomelijk, wel jammer.

Het verschil in iPhone 7 en iPhone 8 is alleen het draadloos opladen volgens mij?

Komt mijn visie nog om de hoek kijken: de iPhone 8 had vorig jaar de iPhone 7 moeten zijn en de iPhone X had dit jaar de iPhone 8 kunnen zijn. Maar het is Apple, dus lekker kleine stappen maken en uitmelken die handel. :)

MacBook  Apple Watch  iPhone XS  Apple TV  AirPods  AirPort Express

• RobbieB
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 09:02
Voor de mensen die twijfelen tussen de 8 en X, hieronder even een post van mij op de frontpage met de reden waarom ik juist voor de 8 ga dit jaar:
De iPhone X zie ik gewoon een 1st gen Apple product:

- Unlocken met Face ID
- Geen home knop meer en vrijwel volledig gesture-based
- scherm met de 'notch' bovenin

zijn allemaal nieuwe technologieën en/of mogelijkheden die nog niet uitontwikkeld zijn en vast nog kinderziektes gaan hebben.

Ik heb zelf jarenlang in een Apple Store gewerkt en als ik 1 ding geleerd heb, is dat je eigenlijk geen 1e gen product wil, voorbeelden:

- De 1e MacBook Air had een ruk accuduur en dat irritante klepje voor USB, daarnaast ging de scharnier v/h scherm na 2 jaar defect bij 75% v/d apparaten. De 2e gen had 10 uur, fatsoenlijke connecties, betere hardware etc. en was een stuk goedkoper
- De 1e iPad t.o.v. de iPad 2 was een wereld qua verschil qua formaat, mogelijkheden en performance. De prijs was hetzelfde, maar de iPad was destijds al niet duur
- De 1e Apple Watch was traag, had geen GPS, helderheid was minder en accuduur liet te wensen over. Allemaal opgelost in de 2nd gen, en die was ook weer goedkoper.

Kortom, het is gewoon zeer verstandig om nog een jaartje te wachten en dan de iPhone "X2" te kopen omdat dan de kinderziektes eruit zijn en de nieuwe technologieën verder geoptimaliseerd.

Ik heb de luxe om te kunnen zeggen dat geld voor mij het probleem niet is, maar ik ga toch voor de iPhone 8 als upgrade voor mijn iPhone 6 (die ik eigenlijk 4 weken geleden al heb vervangen voor een SE die nu naar mijn vriendin gaat als ik de 8 heb :)).

• CasGas
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 23:09
quote:
DennusB schreef op donderdag 14 september 2017 @ 08:18:
Ik ben toch stiekem wel heel benieuwd hoeveel voorraad Apple klaar heeft liggen morgen bij de launch. Hopen dat er genoeg 8'tjes op voorraad zijn!
De 22ste zal toch pas de uitlevering hiervan plaatsvinden en vanaf de 15e om 09:01 het kunnen bestellen?

A7III | 5D3 | 7D | 14 2.8 | 24 1.4 | 24 TS-E | 40 2.8 | 50 1.4 | 50 1.8 | 60 2.8 | 85 1.8 | 100 2.8 | 135 1.8 | 300 4 | 16-35 4 | 15-85 | 24-105 4 | 70-200 2.8 II IS | 150-600 G2 | Sony a6300 | 12 2.0 | 16-55 | 16-70 4 | 21 1.4 | 35 2.8

quote:
CasGas schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:09:
[...]

De 22ste zal toch pas de uitlevering hiervan plaatsvinden en vanaf de 15e om 09:01 het kunnen bestellen?
klopt.
pre orders starten morgenvroeg om 09.01u en levering is (vanaf) 22 september

• Vaniska
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 08:20
Ben benieuwd of ze genoeg op voorraad hebben liggen voor de pre-orders :)

“Never underestimate the determination of a kid who is time-rich and cash-poor.”

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Nu online
quote:
Net als de telefoons en interesse.

• MelvinW
  • Nu online
quote:
Tdem schreef op donderdag 14 september 2017 @ 18:39:
Nu een 6S en wil ook overstappen naar de 8. Eerst dacht ik dat ik een 8 Plus te groot zou vinden, maar gisteren de 7 Plus vastgehouden en het werkt toch ook wel erg lekker. Ergens toch nog twijfel... Iemand die me over de streep kan trekken? ;-)

Hoe werkt dat eigenlijk bij preorderen via Apple? Kun je dan ook aangeven wanneer je de telefoon op komt halen? Volgend weekend namelijk niet in de gelegenheid :(
Je kunt de iPhone online bestellen en dan wordt 'ie gewoon naar je huisadres verzonden of een Apple Store naar keuze voor pick-up. Je moet dan online betalen. Een andere optie is om het toestel te reserveren. Je kiest dan een tijdslot en moet het toestel dan op dit tijdstip op releasedatum ophalen en rekent vervolgens af in de Apple Store. Reserveren is vanaf zaterdag elke dag mogelijk vanaf 06:00, mits er voorraad is. In jouw geval is online bestellen en laten bezorgen denk ik het beste.

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone Xs Max Gold 256GB - Apple Watch Series 4 Hermès

• bitpixl
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
Grappig trouwens dat zo weinig mensen het hebben over de (gigantische) 70% performance increase t.o.v. de iphone 7. Volgens mij gaat de 8 (en X) rondjes rennen om alles wat Android heet.

OnePlus 6/5 * Moto X Style * iPhone-8S/6/4/3GS/3G iPad-Pro(9.7)/Mini2/Air/Mini/2/1 * Galaxy-S7/S3/S2 * One/HD2/Diamond/S710/P4350 * Nexus-7 * rx3715/3640 * S200/8310 * Tungsten-T,E2,E/M505/M500/IIIc

• MelvinW
  • Nu online
quote:
Appleb0y schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:38:
[...]

als je m betaald en wilt ophalen kan t dan ook zaterdag?
Je hebt 7 dagen de tijd om je bestelling op te halen als je online betaalt. Bij een reservering moet je het op de dag zelf ophalen.

• Appleb0y
quote:
MelvinW schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:44:
[...]

Je hebt 7 dagen de tijd om je bestelling op te halen als je online betaalt. Bij een reservering moet je het op de dag zelf ophalen.
Ga ik doen thanks :)

• Appleb0y
quote:
Tdem schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:47:
[...]

Dat het 7 dagen klaarligt, klinkt ook wel prettig. Dat is dan 7 dagen vanaf het moment (22 september?) dat de iPhone beschikbaar is neem ik aan? :)
Yes dat klopt :9

• MelvinW
  • Nu online
quote:
Tdem schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:55:
Mogen we het hier ook over hoesjes hebben? Zoals een sleeve voor de iPhone 8 Plus?
Ben benieuwd naar mooie/goeie bescherming.

Bij de Apple Store kun je ook een screenprotector op je scherm laten zetten. Iemand daar ervaring mee? :)

Oeeeh, zin om morgen te bestellen!
Kun je beter in het iPhone 7 topic voor hoesjes zijn. Hoesjes van de iPhone 7 passen ook gewoon om de 8. Ik ga de leather case van m'n 7 Plus ook gewoon voor de 8 Plus gebruiken, scheelt weer :P

• Hanky74
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 09:26
Ben benieuwd of de accuduur minder is bij de 8 ten opzichte van de 7. Dit omdat de accu van de 8 kleiner is geworden. 1960mah voor de 7 vs 1821mah voor de 8.

Vraag me ook af wat te reden hiervan is. Misschien om het gewicht niet teveel te laten toenemen? De 8 is 10 gram zwaarder dan de 7.

Hanky74 wijzigde deze reactie 14-09-2017 22:18 (37%)

• MelvinW
  • Nu online
quote:
Dionlinn schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:42:
[...]

Betekent dus dat ik het beste meteen kan betalen?
Ja, dan heb je het meeste kans. Apple charged je CreditCard overigens pas bij verzending, tenzij je iDeal gebruikt. Ik raad echter aan om een CreditCard te gebruiken, aangezien dat een stuk sneller is.

• MelvinW
  • Nu online
quote:
MisterMartyP schreef op donderdag 14 september 2017 @ 23:17:
Iemand toevallig de beschikbaarheid over de directe voorraad URL zoals deze vorig jaar werkte met reserve.cdn-apple.com ??
Heb ik een paar posts terug al neergezet ;). https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

Nog eens een dagje goed over nagedacht... geen pre order iPhone 8 voor mij zometeen.
Er is voor mij geen reden voor een upgrade. Voor mij persoonlijk zijn de verschillen gewoon echt te klein, mijn huidige iPhone 7 vs de 8.

Werkelijk voor het eerst sinds de iPhone 3GS dat ik een nieuw model / iPhone pre order, oversla.

Maar heb je een iPhone 6 of 6S, geloof ik zeer zeker dat de upgrade naar een iPhone 8 (Plus) daadwerkelijk een echte upgrade is,

Voor iedereen die zometeen om 09.01u een pre order gaat plaatsen...heel veel plezier en succes!!!! :)

Geert1976 wijzigde deze reactie 15-09-2017 06:46 (5%)

• ErwinJ
  • Registratie: oktober 2009
  • Nu online
quote:
mprkooij schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 07:18:
Voor de mensen die voor een iPhone 8/8Plus gaan. Waarom niet de X? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Ik twijfel nog altijd tot nu toe zie ik de meerwaarde ( behalve gimmick en premium gevoel ) van de X nog niet.
Daarbij is dit misschien wel de eerste gen en zitten er nog veel kinderziektes in.

De 8 is doorgebouwd op de 7 en die is gewoon goed en betrouwbaar op alle vlakken.
Daarbij ben ik eerder aan het twijfelen tussen de 8 en de 8+ :)

Ik heb gelukkig de keuze dat ik in december/januari er 1 kan halen waarvan mijn baas 500,- betaald ( ons telefoon budget om de 2 jaar ) maar dat wil niet zeggen dat ik dan meteen voor de X ga .

Twijfel is het begin van wijsheid en Kennis is nog geen wijsheid

• Slasher
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

quote:
mprkooij schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 07:18:
Voor de mensen die voor een iPhone 8/8Plus gaan. Waarom niet de X? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
De prijs.

• Brabso
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 16-05 10:14
quote:
DennusB schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 07:39:
Ik twijfel echt enorm tussen de 8 64GB en de 8 256GB. Heb nu een 7 met 128GB waarvan 81GB in gebruik, maar daar staat m'n halve Spotify offline gesynct terwijl ik unlimited 4G heb.... wat zouden jullie doen?
256GB no-brainer ;)
Anders ga je spijt krijgen, zelf heb ik genoeg aan 64gb maar als dit krap geworden was had ik ook voor 256gb gegaan.
Ook waardeloos dat ze geen 128GB hebben met deze uitmelk-strategie want dan hadden de meesten denk ik daarvoor gegaan.

• MelvinW
  • Nu online
quote:
DennusB schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:04:
[...]

Goud ja? Ik vind hem (afgaande op de handson video's) een beetje creme, vond m niet zo mooi eig!
Nee, Applecare niet. Als t echt mis gaat pak ik m'n inboedelverzekering wel.... de AppleCare+ is echt duur geworden...
Ik vind Goud juist de mooiste kleur dit jaar :P Smaken verschillen. AppleCare+ maakt het zo makkelijk om een vervangend toestel te krijgen mocht je 'm laten vallen. Heb een keer m'n Apple Watch laten vallen met als gevolg dat het hele scherm er af lag en kreeg de volgende ochtend meteen nieuwe voor €65. Als ik geen AppleCare+ had dan moest ik 300 euro neerleggen.

• MelvinW
  • Nu online
quote:
DennusB schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:11:
[...]

Ja eens, maar je betaalt alleen voor AppleCar nu al ruim 200 euro.... daar kan je het scherm ook bijna voor laten vervangen
Klopt, maar als de achterkant van de 8 Plus breekt denk ik niet dat het goedkoop gaat zijn om dat te laten repareren. Dat is meer mijn zorg bij dit model. Bij de Apple Watch vond ik AppleCare+ een no-brainer, aangezien het maar €50 kost.

quote:
DennusB schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:11:
[...]

Ja eens, maar je betaalt alleen voor AppleCar nu al ruim 200 euro.... daar kan je het scherm ook bijna voor laten vervangen
AppleCare+ voor de iPhone 8 (Plus) kost in Nederland €149 (voor de iPhone X zal dit €229 worden :X :X )

Geert1976 wijzigde deze reactie 15-09-2017 08:18 (8%)

• MelvinW
  • Nu online
Als ik de serviceprijzen voor de iPhone 8 Plus bekijken dan kost het €451 voor overige schade en €201 voor een schermreparatie. Als een gebroken achterkant onder overige schade valt, dan wil je echt wel AppleCare+ hebben :P

• DennusB
  • Niet online
quote:
MelvinW schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:21:
Als ik de serviceprijzen voor de iPhone 8 Plus bekijken dan kost het €451 voor overige schade en €201 voor een schermreparatie. Als een gebroken achterkant onder overige schade valt, dan wil je echt wel AppleCare+ hebben :P
Of je belt gewoon je inboedelverzekering...

Is het al bijna vrijdag?

quote:
MelvinW schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:21:
Of gewoon een buitenshuisdekking van je inboedelverzekering, a zo’n gemiddeld €1,50 per maand voor alle elektronica tot +/- €1500 per incident met €100 eigen risico. Partner meteen meeverzekerd ook. En dit geld dan meestal binnen de gehele EU, dus als je op reis gaat geen reisverzekering voor deze spullen nodig. Scheelt ook weer.
En in tegenstelling tot AppleCare ben je dan ook verzekerd voor verlies en diefstal.

Heb je dus geen AppleCare voor nodig hoor :P Alleen na een jaar wordt ‘t tot dagwaarde vergoed. (Gelukkig is die bij Apple standaard hoger dan de reparatiekosten dus dat scheelt.)

WhatsappHack wijzigde deze reactie 15-09-2017 08:26 (11%)

• Tommie12
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 20-05 11:19
Op de site van Switch in België kan je je order al ingeven...

Staat wel direct bij dat er geen stock is.

• DennusB
  • Niet online
quote:
Maart1992 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:49:
Even een korte vraag, als ik hem op wil halen bij de Apple store. Moet ik hem dan online betalen of kan dat bij de apple store?
Dat kan in de Apple store.

Spannend, nog 10 minuten!

Is het al bijna vrijdag?

• MelvinW
  • Nu online
Vergeet niet om de Apple Store app te gebruiken, die is altijd ietsje eerder :)

• dieter0901
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 17-05 11:07
moet je constant refreshen of komt het er vanzelf op?
Even geduld staat er nu...
quote:
DennusB schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:50:
[...]

Dat kan in de Apple store.

Spannend, nog 10 minuten!
die tien minuten voor zo'n pre order.....heerlijk gevoel elke keer weer!

good luck! :) :) :)

• MelvinW
  • Nu online
quote:
dieter0901 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:52:
Refreshen vanaf 09:01, eerder heeft geen zin.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

quote:
dieter0901 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:52:
Het is ook nog geen 9:01. ;)
En andere jaren is het ook wel eens voorgekomen dat het pas 9:10 online kwam.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Azmodann
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 02:12
Hij is besteld via de app

En bevestigingsmail is binnen :)

Azmodann wijzigde deze reactie 15-09-2017 09:04 (43%)

• Fliene
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 04-04 18:47
quote:
Montu schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:30:
[...]

Je moet het natuurlijk zelf weten, maar als manzijnde vind ik de gold variant er gewoon te vrouwelijk uitzien :P Ik twijfel tussen de zwarte en de witte (Plus)..
Scheelt dat ik een vrouw ben :)

• DennusB
  • Niet online
Nou, nog een weekje wachten en dan komt m'n 256GB Silver 8. Zin an :D

Is het al bijna vrijdag?

• DennusB
  • Niet online
quote:
Dat mag ik wel hopen als je hem nieuw ontvangt ;)

Is het al bijna vrijdag?

• Montu
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 08-05 04:19
quote:
DennusB schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:55:
[...]

Dat mag ik wel hopen als je hem nieuw ontvangt ;)
Hahah. Hij bedoelt denk ik krasbestendig :P

PC Specs

• dieter0901
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 17-05 11:07
quote:
Montu schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:56:
[...]

Hahah. Hij bedoelt denk ik krasbestendig :P
Dat dus...

90710

quote:
martijnmartijn schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:33:
[...]

Een paar minuten tot een half uur denk ik.
Het is al anderhalf uur geleden :p

• A_A_R
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 16-05 10:23
quote:
MelvinW schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:47:
[...]

Credit Card wordt pas belast op moment van verzenden, dus tijdens het bestellen valt er niets te bevestigen. Bij iDeal moet het hele bedrag meteen betaald en bevestigd worden. Dat duurt even.
Dank voor je info mbt CC betaling. Ik snap dan nog steeds niet waarom Apple meer dan een uur nodig heeft voor een betaalbevestiging, aangezien deze direct is afgegeven bij een iDeal transactie. Dat is nl het basisprincipe van iDeal (direct bevestigd - gegarandeerde betaling -> direct kunnen verwerken). Andere online resellers krijgen dit wel voor elkaar.
Ik heb overigens om 9:10 een zwarte 8 Plus 256 GB besteld en betaald via iDeal, maar nog geen bevestiging van betaling...

• MelvinW
  • Nu online
quote:
A_A_R schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:59:
[...]

Dank voor je info mbt CC betaling. Ik snap dan nog steeds niet waarom Apple meer dan een uur nodig heeft voor een betaalbevestiging, aangezien deze direct is afgegeven bij een iDeal transactie. Dat is nl het basisprincipe van iDeal (direct bevestigd - gegarandeerde betaling -> direct kunnen verwerken). Andere online resellers krijgen dit wel voor elkaar.
Ik heb overigens om 9:10 een zwarte 8 Plus 256 GB besteld en betaald via iDeal, maar nog geen bevestiging van betaling...
Een hele hoop betalingen op hetzelfde moment zal vast wat vertraging brengen. Apple levert uit op volgorde van ordernummer, dus no worries.

• Citroentaart
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 08:26
quote:
mprkooij schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:01:
[...]

Ik denk dat veel mensen die een iPhone 7 / 7 Plus hebben dit jaar niet upgraden. Of gaan voor de iPhone X.
Ik bedoel eigenlijk op basis van de levertijd kun je niet zeggen of het hard gaat of niet. Als de iPhone 8 heel snel uitverkocht was dan zou je zeggen dat het hard gaat. Maar als er maar weinig beschikbaar waren dan kan het zijn dat het helemaal niet hard is gegaan.

• MelvinW
  • Nu online
quote:
Citroentaart schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:12:
[...]

Ik bedoel eigenlijk op basis van de levertijd kun je niet zeggen of het hard gaat of niet. Als de iPhone 8 heel snel uitverkocht was dan zou je zeggen dat het hard gaat. Maar als er maar weinig beschikbaar waren dan kan het zijn dat het helemaal niet hard is gegaan.
Vergeleken met vorig jaar gaat het erg langzaam. Er zijn een hoop landen waar elk model nog op voorraad is. Dat is nog nooit eerder gebeurd.

• Erik1805
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 07:12
quote:
mprkooij schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:01:
[...]

Ik denk dat veel mensen die een iPhone 7 / 7 Plus hebben dit jaar niet upgraden. Of gaan voor de iPhone X.
Precies. Ik heb de 7 plus. Zie totaal geen reden om te upgraden.

• Montu
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 08-05 04:19
quote:
Wouter36 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:25:
iPhone 8 plus besteld. Kom van een 6s.
Welke kleur :)? En die van je 6s?

Montu wijzigde deze reactie 15-09-2017 11:29 (4%)

PC Specs

• jorgen83
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 23:05
Maar met matte zijkanten.

• Vaniska
quote:
DennusB schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:43:
[...]

Ja, want er ligt glas overheen aan de achterkant. Dus hij glimt :D
yay awesome :+
Proberen me SE te verkopen en de 8 te bestellen dan:) Of alvast de 8 pre-orderen :9~

“Never underestimate the determination of a kid who is time-rich and cash-poor.”

90710

Inmiddels staat er dat m'n bestelling wordt verwerkt en volgende week vrijdag met standaardverzending wordt geleverd :) Ik blij.

• MartijnMartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 07:27
Ik vind de invloed van Apple toch wel heel mooi. Nu komt het ineens van de grond.
quote:
Starbucks’ wireless charging pads are getting updated to support the iPhone X and iPhone 8, as reported by Chris Davies at SlashGear, who investigated the issue.

If you’re wondering why this would be an issue in the first place, that’s because up until now, Starbucks hasn’t support the Qi charging standard that the iPhone 8 and X will use. Instead, when Starbucks started adding wireless chargers to its stores back in 2015, it partnered with Powermat — which provides power solutions for a variety of retail stores, as well as selling consumer charging pads — to supply the systems. However, Powermat’s technology relies on PMA, the other major charging standard, which won’t be compatible with the forthcoming iPhones.
https://www.theverge.com/...harging-qi-pma-iphone-x-8

• Trouble
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20-05 20:39

Trouble

Meisje!

quote:
martijnmartijn schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:48:
Ik vind de invloed van Apple toch wel heel mooi. Nu komt het ineens van de grond.

[...]

https://www.theverge.com/...harging-qi-pma-iphone-x-8
Ja, Starbucks ziet alle hipsters met de X al muiten over het gebrek aan oplaadmogelijkheden natuurlijk ;)

Trouble wijzigde deze reactie 15-09-2017 12:55 (61%)

• MelvinW
  • Nu online
quote:
Coritchando schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 13:14:
Zou het lederen hoesje van de iPhone 6S ook om de iPhone 8 passen? Qua maten scheelt het niet veel namelijk.

Zou weer € 55 schelen :P
Nee, camera van de 8 is groter en zit iets anders gepositioneerd.

MelvinW wijzigde deze reactie 15-09-2017 13:17 (6%)

• YaYo86
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 20-05 11:20
quote:
Coritchando schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 13:14:
Zou het lederen hoesje van de iPhone 6S ook om de iPhone 8 passen? Qua maten scheelt het niet veel namelijk.

Zou weer € 55 schelen :P
Ligt aan hoe je hoesje eruit ziet. Ik heb de 6 met hoesje en volgens mij moet die passen. De inkeping voor de camera is groter dan waar hij eigenlijk voor bedoeld is in mijn geval.

• giantgiantus
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 08:56
Zeker bij vooruitbestelling altijd met cc betalen. Veel sneller en ook nog eens aankoopverzekering.

giantgiantus wijzigde deze reactie 15-09-2017 13:45 (6%)

• Vaniska
quote:
YaYo86 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:25:
[...]

Zoals ik al zei:

Ligt aan hoe je hoesje eruit ziet. Ik heb de 6 met hoesje en volgens mij moet die passen. De inkeping voor de camera is groter dan waar hij eigenlijk voor bedoeld is in mijn geval.
Excuseer, had daar overheen gelezen. Is me duidelijk wat ge bedoeld :)

• Azmodann
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 02:12
[quote]YaYo86 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:11:
[...]

Dat past gewoon dus!
[/quote
IPhone 6 hoesje past perfect op mijn iPhone 7 , alleen de camera inkeping

hier een foto https://imgur.com/a/n6Xm0

iPhone 7 met iPhone 6 hoesje
en iPhone 6 met een hoesje van de 7

• rclahsen
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 06:33
quote:
mprkooij schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 17:33:
Heb de 6 gehad, 7 en wil graag een 8 Plus. Dit omdat ik de Plus altijd erg mooi heb gevonden :9~ Maar ik heb nogal kleine handen. Ik heb de iPhone 7 Plus in mijn handen gehad en dacht WOW dit is fcking groot :P Iemand die nog meer kleine handen heeft en zegt dat het een kwestie van wennen is, of is dat het niet?
Zolang je in je jas flinke zakken hebt (zodat je hem wel ergens kunt opbergen), went het formaat snel genoeg :P

• YaYo86
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 20-05 11:20
Oh yeah, status gewijzigd van mijn order: van Bestelling in behandeling naar Verzending wordt voorbereid. Levering 22 Sep door standaardlevering!
in de VS komen nu al de 1ste statusmeldingen van ''shipped'', binnen. Das op zich erg vlot. Lijkt me wel sterk dat mensen de telefoon voor de 22ste ook bezorgd zullen krijgen.

Geert1976 wijzigde deze reactie 15-09-2017 18:53 (6%)

• Appleb0y
quote:
Geert1976 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 18:53:
in de VS komen nu al de 1ste statusmeldingen van ''shipped'', binnen. Das op zich erg vlot. Lijkt me wel sterk dat mensen de telefoon voor de 22ste ook bezorgd zullen krijgen.
Dat gebeurt vaker daaro, echter heeft UPS de opdracht gekregen deze pas de 22e uit te leveren, daar glipt er nog wel eens een doorheen...

• bitpixl
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online

OnePlus 6/5 * Moto X Style * iPhone-8S/6/4/3GS/3G iPad-Pro(9.7)/Mini2/Air/Mini/2/1 * Galaxy-S7/S3/S2 * One/HD2/Diamond/S710/P4350 * Nexus-7 * rx3715/3640 * S200/8310 * Tungsten-T,E2,E/M505/M500/IIIc

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 00:14

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Serieus? Een oplaad schijf van €1,40 en daar leg jij met een goed gevoel je nieuwe speeltje op?

Als je iets niet moet vertrouwen dan is het wel goedkope Chinese (oplaad) elektronica.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 00:14

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Opzich niet verkeerd, staat beter op mijn nachtkastje dan al die plastic dingen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

90710

Ik vind deze er bv ook gaaf uitzien: https://www.bol.com/nl/p/...50/?suggestionType=browse

Wekkerradio met Qi ondersteuning, ziet er heel handig en leuk uit.

• Trolololo
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 05-05 17:59
quote:
Geert1976 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 13:43:
[...]

al wel bekend met iOS of altijd Android telefoons gehad? Zo ja, dan zul je in de aanloop wel ff een learning curve hebben, alhoewel iOS rete simpel en overall oersaai is (maar wel zeer stabiel en smooth!)
Alles na de iPhone 6 geskipped. Ik weet hoe het werkt :) De bestelpagina op coolblue staat open op een 8+ Silver...nog een twijfel over Space Gray.

• dafmay
  • Registratie: juli 2004
quote:
Trolololo schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 13:03:
Hmm, aan het twijfelen om mijn OnePlus 5 in te ruilen voor een 8+ of toch een 7+ :/ ?

De OP5 is super maar als ik de foto's bekijk op mijn PC dan zie ik gewoon veel ruis en dat zint me niet, zeker niet met de foto's van ons pasgeboren dochter.
Met zoiets bijzonders en moois in huis d:)b zou ik eerder een echte camera aanschaffen om echte strakke plaatjes te schieten. Dat is de moeite waard. Met een goede compact camera kom je al een eind, denk bijv aan een Sony RX100 II model a EUR 500. Of wil je iets meer (m.n. mogelijkheden door verwisselbare lenzen) dan is een systeem camera een pracht optie, bijv een Sony A5100 of A6000.

• Trolololo
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 05-05 17:59
quote:
dafmay schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 13:51:
[...]

Met zoiets bijzonders en moois in huis d:)b zou ik eerder een echte camera aanschaffen om echte strakke plaatjes te schieten. Dat is de moeite waard. Met een goede compact camera kom je al een eind, denk bijv aan een Sony RX100 II model a EUR 500. Of wil je iets meer (m.n. mogelijkheden) dan is een systeem camera een pracht optie, bijv een Sony A5100 of A6000.
Ik heb een systeem camera voor op 'echte uitstappen' :p Maar die wil ik niet altijd meesleuren, dan kan ik maar beter een deftige smartphone kopen voor onderweg snel wat filmpjes en grappige foto's te maken.

en ik wil ook gewoon de nieuwste iPhone eens :+

Trolololo wijzigde deze reactie 16-09-2017 13:55 (3%)

• Wouter36
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 23:39
Ja, dat past.

90710

quote:
Mentox schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:13:
Sorry als de vraag al is langs gekomen maar ik kan geen definitief antwoord vinden, past een hoesje voor de iPhone 7 op de iPhone 8? Ik weet dat de afmetingen (H x W x D) vrijwel gelijk zijn maar hoe zit het met de camera?

Kijkend naar de afbeeldingen op de Apple site lijkt het alsof ze even groot zijn en op dezelfde plaat zitten?
https://www.apple.com/nl/...one8%26fh%3D458b%252B4957

Compatibiliteit:
iPhone-modellen
iPhone 8
iPhone 7

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

quote:
THE_BASE schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 23:21:
Ik dacht dat 1GB 10.24 miljoen bytes was. We worden al jaren genept. :)
Nee hoor.

1GB = 1.000.000.000 Bytes = 8.000.000.000 bits.

Een gigabyte, afgekort GB, is een eenheid van informatie. Deze term is niet eenduidig bepaald. Volgens het standaard internationale SI-stelsel betekent "giga" 1 miljard; volgens deze definitie is 1 GB dus gelijk aan 1.000.000.000 oftewel 109 bytes. Deze definitie is vergelijkbaar met "1 gigahertz" = 1 miljard hertz. De meest algemeen gebruikte betekenis wat RAM betreft is de binaire vorm. Volgens deze definitie is een gigabyte 1.073.741.824 bytes, 10243 of 230 bytes, oftewel 7% meer dan de eerste definitie. Vanwege het conflict van deze twee definities van gigabyte is het advies van de International Electrotechnical Commission om de aanduiding gibibyte, afgekort GiB, te gebruiken om te verwijzen naar 1.073.741.824 bytes.

Tylen wijzigde deze reactie 17-09-2017 10:52 (59%)

A wise man once said: 'Work is not a place."

• dafmay
quote:
YaYo86 schreef op zondag 17 september 2017 @ 10:33:
[...]

Ja en wat wil ie er mee zeggen..
Pessies! Ik zeg...lekker belangrijk :O

• MartijnMartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 07:27
Wat mij opviel aan de persfoto’s: de lelijke letters op de achterkant zijm er eindelijk af. Net als het CE logo. Ik hoop echt dat dit zo blijft.

• dafmay
quote:
Rivanov schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:48:
[...]

Jij moet helemaal niets. We leven in een vrije wereld.
En zo is het.

Maar leg ons sufferds nou nog even uit wat er nu zo enorm spannend is aan de door jou geplaatste foto. We zijn allemaal zo razend nieuwsgierig...vooral omdat je zo lekker veel tekst&uitleg erbij hebt gegeven.

:*)

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Je ziet de prachtige verpakking van de nieuwe iPhone 8 die klaarstaat voor transport.
That's it. Happy?

• dafmay
Aha! En ik maar denken dat er iets buitengewoon bijzonders of spannends werd gemeld.

Vol verwachting klopt ons hart...

8)

dafmay wijzigde deze reactie 17-09-2017 12:00 (16%)

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
quote:
martijnmartijn schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:47:
Wat mij opviel aan de persfoto’s: de lelijke letters op de achterkant zijm er eindelijk af. Net als het CE logo. Ik hoop echt dat dit zo blijft.
Dat zou een stuk strakker zijn. _/-\o_

MacBook  Apple Watch  iPhone XS  Apple TV  AirPods  AirPort Express

• walletje-w
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 20-05 07:24
Je zou wel de draadloze lader op je telefoon kunnen leggen :+

• Nickname27
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 19-05 23:32
quote:
bram1984 schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:20:
Ik ben nu toch wel aan het twijfelen geslagen. Ik heb een 6s en heb de 7 bewust overgeslagen vorig jaar, omdat de s-modellen toch altijd wel beter zijn en leuke toevoegingen hebben gekregen zoals 3D touch en touch ID. De 8 is echter, in mijn optiek, nauwelijks een vooruitgang ten opzichte van de 7. Draadloos laden boeit me echt heel weinig en laten we eerlijk zijn: zowel de 6s en de 7 kunnen nog prima mee wat snelheid betreft. De X is op zich wel gaaf, maar de prijs vind ik echt absurd. Ik denk eraan gewoon een 7 (wellicht Plus) te halen. Vooral ook omdat die er gewoon in 128 GB is. Ik heb nu 64 GB met nog iets van 15 GB over, maar foto's gaan natuurlijk weer meer ruimte in beslag nemen etc.
Ik twijfelde in eerste instantie om dezelfde reden tussen de 7 en de 8 (inmiddels zit ik al drie jaar met mijn iPhone 6). Had bijna de keuze gemaakt en de 7 besteld, totdat ik dit artikel tegenkwam: https://www.macrumors.com...ic-chip-geekbench-scores/.

Kennelijk is de A11 Bionic twee (!) keer zo snel als de A10 Fusion. :o Ik ga waarschijnlijk dus alsnog voor de 8.

• opa_paul
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 13-01 13:02
quote:
MelvinW schreef op zondag 17 september 2017 @ 10:37:
[...]

De Belkin oplader is wit en heeft een statuslampje. De Mophie oplader is zwart en heeft geen statuslampje. Oplaadsnelheid is hetzelfde (7,5W).
Is er nog geen apart topic voor de draadloos Qi opladers voor de nieuwe iPhones? 8, 8 plus en de X?
Lees idd veel over de Anker, Belkin, Movi enz.
Maar er moet toch wat duidelijkheid over kunnen komen?!

Ps, heb gewoon twee nieuwe besteld. 8 voor m'n vrouw en een 8 plus voor mezelf.
Beide 64 GB. (Nu twijfel ik over 256GB want zie dat mijn 6S toch vrij vol zit met 40GB en heb al vrij grote opruiming gedaan. Zeker gezien de updates qua video en foto's denk ik dat je snel tekort gaat komen. Tenzij ik al m'n foto's standaard op Flickr gooi en alle video's op YouTube?! Naja, gewoon een gedachtegang)

• MelvinW
  • Nu online
quote:
opa_paul schreef op zondag 17 september 2017 @ 18:20:
[...]

Is er nog geen apart topic voor de draadloos Qi opladers voor de nieuwe iPhones? 8, 8 plus en de X?
Lees idd veel over de Anker, Belkin, Movi enz.
Maar er moet toch wat duidelijkheid over kunnen komen?!

Ps, heb gewoon twee nieuwe besteld. 8 voor m'n vrouw en een 8 plus voor mezelf.
Beide 64 GB. (Nu twijfel ik over 256GB want zie dat mijn 6S toch vrij vol zit met 40GB en heb al vrij grote opruiming gedaan. Zeker gezien de updates qua video en foto's denk ik dat je snel tekort gaat komen. Tenzij ik al m'n foto's standaard op Flickr gooi en alle video's op YouTube?! Naja, gewoon een gedachtegang)
Het is even afwachten tot mensen de iPhone 8 in handen hebben, dan komen er vanzelf meer details naar buiten over welke Qi charger het beste is. Er is ook nog veel onduidelijkheid. Op de productpagina van de Mophie en Belkin oplaadstation staat namelijk dat snel snel draadloos opladen pas later dit jaar komt met een software-update. Dat zou dus betekenen dat het momenteel niet echt uitmaakt welke Qi charger je gebruikt, aangezien het waarschijnlijk nu nog maximaal 5W is en later pas 7,5W wordt.

In iOS 11 wordt op de iPhone 7 en nieuwer overigens gebruik gemaakt van HEIF en HEVC voor foto's en video's. Daarmee bespaar je 40% tot 50% aan opslagruimte, zonder dat de kwaliteit achteruit gaat. Ook met 64GB kun je dus een hoop foto's en video's opslaan.

• walletje-w
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 20-05 07:24
Mijn usb poort was kapot op mijn huidige telefoon. Groot probleem, maar ik kon er dus nog wel mee werken want ik kon hem draadloos opladen. Verder is het handig om op plekken (bij je bureau) een oplaad basis te leggen. Zo laad je hem standaard bij.

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

quote:
wes- schreef op maandag 18 september 2017 @ 07:46:
[...]

Ik verwacht niet dat er erg veel aandacht zal gaan naar de 8/8+ want dat is geen X :)
Ik heb zelf de 8+ 64GB besteld. Ik pak meestal de "S" variant en de 8 is gewoon een snellere doorontwikkelde 7 waar de kinderziektes hopelijk uit zijn.
Welke kinderziektes zitten er volgens jou in de 7? ;)

Pagina: 1 2 3 ... 9

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Huawei

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True