Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
quote:
Dat mag ik wel hopen als je hem nieuw ontvangt ;)

Is het al bijna vrijdag?

• Montu
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 14:41
quote:
DennusB schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:55:
[...]

Dat mag ik wel hopen als je hem nieuw ontvangt ;)
Hahah. Hij bedoelt denk ik krasbestendig :P

PC Specs

• Azmodann
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 16:56
quote:
MelvinW schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:54:
Hebben jullie ook een Wireless Charging Pad besteld? Ik heb zelf voor die van Belkin gekozen.
Ik heb deze ook mee besteld :)

• dieter0901
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 21-09 18:05
quote:
Montu schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:56:
[...]

Hahah. Hij bedoelt denk ik krasbestendig :P
Dat dus...

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 14:50

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

quote:
MelvinW schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:54:
Hebben jullie ook een Wireless Charging Pad besteld? Ik heb zelf voor die van Belkin gekozen.
Ik haal hem bij de Ikea. Die stond bij de keynote ook erbij als partner.

A wise man once said: 'Work is not a place."

• Dliggy
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 30-09-2017
Ik wil een iPhone 8+ bestellen (eventueel gelijk betalen) en ophalen in Apple store Haarlem. Ik kan alleen kiezen voor ophalen en alleen vrijdag 22 september? Iemand had het over online betalen en dat je iPhone dan 7 dagen lang beschikbaar is om op te halen?

90710

Bij mij staat er bij de bestelling in de Apple store "Bestelling geplaatst" (De datums worden bevestigd zodra je betaling is ontvangen.) Maar ik heb 'm bet iDeal betaalt, hoe lang duurt dit ongeveer?

• mprkooij
  • Registratie: maart 2012
  • Nu online
Zo hard gaan de iPhone's niet hoor. Het overgrote deel is nog te bestellen en is op te halen of te verzenden op 22 september.

• MartijnMartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17:02
quote:
sanderev66 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:27:
Bij mij staat er bij de bestelling in de Apple store "Bestelling geplaatst" (De datums worden bevestigd zodra je betaling is ontvangen.) Maar ik heb 'm bet iDeal betaalt, hoe lang duurt dit ongeveer?
Een paar minuten tot een half uur denk ik.

90710

quote:
martijnmartijn schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:33:
[...]

Het is al anderhalf uur geleden :p

• YaYo86
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 17-09 15:39
quote:
martijnmartijn schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:33:
[...]

09.03 besteld, status nog steeds hetzelfde. Duurt dus wel wat langer.

• A_A_R
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 03:12
iDeal schijnt langer te duren dan CC. Waarom weet ik niet want een iDeal betaling is voor de winkelier ook direct bevestigd (en gegarandeerd door de betreffende bank). Zo lang Apple niet de CC betalers voor laat gaan en ze afwijken van het tijdslot zoals opgegeven met bestellen zal het me boeien.

A_A_R wijzigde deze reactie 15-09-2017 10:37 (3%)

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
iPhone 8 of iPhone 8 Plus. Dubio. De Plus-varianten altijd te groot gevonden en niet nodig voor mijn gebruik. Maar de (zeker nu) beter accu en de camera zouden me nog kunnen overtuigen.

Echter denk ik dat je dan onderhand een iPhone X kan nemen, die ik pertinent omwille van het uiterlijk niet wil.

MacBook  iPhone 11 Pro  Apple Watch  Apple TV  AirPods  AirPort Express

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 17:00
quote:
A_A_R schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:37:
iDeal schijnt langer te duren dan CC. Waarom weet ik niet want een iDeal betaling is voor de winkelier ook direct bevestigd (en gegarandeerd door de betreffende bank). Zo lang Apple niet de CC betalers voor laat gaan en ze afwijken van het tijdslot zoals opgegeven met bestellen zal het me boeien.
Credit Card wordt pas belast op moment van verzenden, dus tijdens het bestellen valt er niets te bevestigen. Bij iDeal moet het hele bedrag meteen betaald en bevestigd worden. Dat duurt even.

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone 11 Pro Max Silver 256GB - Apple Watch Series 5 Hermès

• Citroentaart
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 16:29
quote:
mprkooij schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:28:
Zo hard gaan de iPhone's niet hoor. Het overgrote deel is nog te bestellen en is op te halen of te verzenden op 22 september.
Of er zijn veel meer iPhones beschikbaar dan andere jaren. Of er wordt bewust schaarste gecreëerd. De plus gaat harder, maar misschien zijn er maar 50 stuks beschikbaar...

• A_A_R
quote:
MelvinW schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:47:
[...]

Credit Card wordt pas belast op moment van verzenden, dus tijdens het bestellen valt er niets te bevestigen. Bij iDeal moet het hele bedrag meteen betaald en bevestigd worden. Dat duurt even.
Dank voor je info mbt CC betaling. Ik snap dan nog steeds niet waarom Apple meer dan een uur nodig heeft voor een betaalbevestiging, aangezien deze direct is afgegeven bij een iDeal transactie. Dat is nl het basisprincipe van iDeal (direct bevestigd - gegarandeerde betaling -> direct kunnen verwerken). Andere online resellers krijgen dit wel voor elkaar.
Ik heb overigens om 9:10 een zwarte 8 Plus 256 GB besteld en betaald via iDeal, maar nog geen bevestiging van betaling...

• DennusB
  • Niet online
quote:
A_A_R schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:59:
[...]

Dank voor je info mbt CC betaling. Ik snap dan nog steeds niet waarom Apple meer dan een uur nodig heeft voor een betaalbevestiging, aangezien deze direct is afgegeven bij een iDeal transactie. Dat is nl het basisprincipe van iDeal (direct bevestigd - gegarandeerde betaling -> direct kunnen verwerken). Andere online resellers krijgen dit wel voor elkaar.
Ik heb overigens om 9:10 een zwarte 8 Plus 256 GB besteld en betaald via iDeal, maar nog geen bevestiging van betaling...
Ik besteld om 09:04 zwarte 8 256GB, ook al bevestiging van iDeal betaling gehad!

Is het al bijna vrijdag?

• mprkooij
  • Nu online
quote:
Citroentaart schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:52:
[...]

Of er zijn veel meer iPhones beschikbaar dan andere jaren. Of er wordt bewust schaarste gecreëerd. De plus gaat harder, maar misschien zijn er maar 50 stuks beschikbaar...
Ik denk dat veel mensen die een iPhone 7 / 7 Plus hebben dit jaar niet upgraden. Of gaan voor de iPhone X.

• MelvinW
quote:
A_A_R schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:59:
[...]

Een hele hoop betalingen op hetzelfde moment zal vast wat vertraging brengen. Apple levert uit op volgorde van ordernummer, dus no worries.

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone 11 Pro Max Silver 256GB - Apple Watch Series 5 Hermès

• Citroentaart
quote:
mprkooij schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:01:
[...]

Ik denk dat veel mensen die een iPhone 7 / 7 Plus hebben dit jaar niet upgraden. Of gaan voor de iPhone X.
Ik bedoel eigenlijk op basis van de levertijd kun je niet zeggen of het hard gaat of niet. Als de iPhone 8 heel snel uitverkocht was dan zou je zeggen dat het hard gaat. Maar als er maar weinig beschikbaar waren dan kan het zijn dat het helemaal niet hard is gegaan.

• MelvinW
quote:
Citroentaart schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:12:
[...]

Ik bedoel eigenlijk op basis van de levertijd kun je niet zeggen of het hard gaat of niet. Als de iPhone 8 heel snel uitverkocht was dan zou je zeggen dat het hard gaat. Maar als er maar weinig beschikbaar waren dan kan het zijn dat het helemaal niet hard is gegaan.
Vergeleken met vorig jaar gaat het erg langzaam. Er zijn een hoop landen waar elk model nog op voorraad is. Dat is nog nooit eerder gebeurd.

• Tommie12
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 21-09 08:31
Kan ook zijn dat de voorraden enorm veel groter zijn.

• Wouter36
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 11:34
iPhone 8 plus besteld. Kom van een 6s.

• Erik1805
  • Registratie: december 2010
  • Nu online
quote:
mprkooij schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:01:
[...]

Precies. Ik heb de 7 plus. Zie totaal geen reden om te upgraden.

• mprkooij
  • Nu online
quote:
Tommie12 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:23:
Kan ook zijn dat de voorraden enorm veel groter zijn.
Denk het niet. Laten we het niet met met z'n allen gaan goedpraten en zeggen dat er waarschijnlijk veeeeeel meer voorraad is. Ik denk serieus dat de vraag ernaar een stuk minder is.

• Montu
quote:
Wouter36 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:25:
iPhone 8 plus besteld. Kom van een 6s.
Welke kleur :)? En die van je 6s?

Montu wijzigde deze reactie 15-09-2017 11:29 (4%)

PC Specs

• Citroentaart
quote:
mprkooij schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:28:
[...]

Denk het niet. Laten we het niet met met z'n allen gaan goedpraten en zeggen dat er waarschijnlijk veeeeeel meer voorraad is. Ik denk serieus dat de vraag ernaar een stuk minder is.
Dat denk ik ook wel. Maargoed echt weten doe je dat niet.

• boosterbosch
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 20-09 12:38

boosterbosch

The Travelling Belgian

gouden 8 64gb voor de vrouw besteld

Je kan me volgen op: Facebook | Instagram | Twitter

• Dliggy
iPhone 8 + besteld, ophalen in Apple Store. Als ik het tijdslot niet haal blijft hij wel beschikbaar voor een aantal dagen neem ik aan?

edit: je krijgt tot twee keer bericht om op te halen

Dliggy wijzigde deze reactie 15-09-2017 11:40 (17%)

• Wouter36
quote:
Montu schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:29:
[...]

Welke kleur :)? En die van je 6s?
Spacegrey beide, toen zitten twijfelen tussen de gewone en de plus. Deze keer voor de plus gegaan.

• Vaniska
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 21-09 23:22
Wat me nog niet helemaal duidelijk is, zijn deze telefoons nou hoogglans? Van de iPhone 7 had je 2 varianten zwart toch? Glans en mat? hoe zit dat met deze dan precies? oogt hij als de hoogglans? Zo ja, dan is dat super vet :+

“Never underestimate the determination of a kid who is time-rich and cash-poor.”

• DennusB
  • Niet online
quote:
Vaniska schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:42:
Wat me nog niet helemaal duidelijk is, zijn deze telefoons nou hoogglans? Van de iPhone 7 had je 2 varianten zwart toch? Glans en mat? hoe zit dat met deze dan precies? oogt hij als de hoogglans? Zo ja, dan is dat super vet :+
Ja, want er ligt glas overheen aan de achterkant. Dus hij glimt :D

Is het al bijna vrijdag?

• jorgen83
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 20-09 13:20
Maar met matte zijkanten.

• Vaniska
quote:
DennusB schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:43:
[...]

Ja, want er ligt glas overheen aan de achterkant. Dus hij glimt :D
yay awesome :+
Proberen me SE te verkopen en de 8 te bestellen dan:) Of alvast de 8 pre-orderen :9~

“Never underestimate the determination of a kid who is time-rich and cash-poor.”

• tanh92
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 09:10
Kom van een samsung galaxy s5 dus kom maar op! Zit nog wel te twijfelen tussen 64 of 256 gb. Iemand enig idee hoeveel 4k 60fps opnemen per minuut in beslag gaat nemen?

• A_A_R
quote:
MelvinW schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:06:
[...]

Een hele hoop betalingen op hetzelfde moment zal vast wat vertraging brengen. Apple levert uit op volgorde van ordernummer, dus no worries.
Inmiddels bevestiging binnen, dus tussen moment van bestellen en bevestiging van betaling zat ongeveer 2,5 uur... :z

• DennusB
  • Niet online
quote:
tanh92 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:44:
Kom van een samsung galaxy s5 dus kom maar op! Zit nog wel te twijfelen tussen 64 of 256 gb. Iemand enig idee hoeveel 4k 60fps opnemen per minuut in beslag gaat nemen?
Veel, op m'n iPhone 7 gaat het schieten in 4K al rete hard, en dan doe ik nog niet eens 240fps... Als je t kan betalen zou ik de 256GB halen

Is het al bijna vrijdag?

• MelvinW
quote:
tanh92 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:44:
4K@30fps neemt 170MB per minuut in beslag, dus 60fps zal wel rond de 300MB zitten.

90710

Inmiddels staat er dat m'n bestelling wordt verwerkt en volgende week vrijdag met standaardverzending wordt geleverd :) Ik blij.

• Maart1992
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 16:11
quote:
Dliggy schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:31:
iPhone 8 + besteld, ophalen in Apple Store. Als ik het tijdslot niet haal blijft hij wel beschikbaar voor een aantal dagen neem ik aan?

edit: je krijgt tot twee keer bericht om op te halen
Ja, de telefoon zal er 20 dagen blijven liggen.

• keanu_
  • Registratie: augustus 2005
Wat mij opvalt, als ik bij vodafone f&f kijk, dat de losse toestelprijs (bij keuze van abo doorgeklikt), lager is dan de apple store.
Is iemand dit ook opgevallen?
Bijv: de 8plus 256GB is 984,- ipv 1089,-
https://directsales.vodaf...lengen/details/18987/8016

• YaYo86
quote:
keanu_ schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:27:
Wat mij opvalt, als ik bij vodafone f&f kijk, dat de losse toestelprijs (bij keuze van abo doorgeklikt), lager is dan de apple store.
Is toch normaal, je betaald ook nog een X bedrag/maand.

Als je de slider onderaan helemaal naar links sleept zie je rechts:

Eenmalig € 988,24

Uiteindelijk ben je dus veel meer kwijt dan 984.

• ErwinJ
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 16:06
quote:
keanu_ schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:27:
Yup al gezien de 8 256 is 888,-
Ik denk dat Vodafone een korting geeft bij af sluiten abbo
quote:
YaYo86 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:33:
[...]

Is toch normaal, je betaald ook nog een X bedrag/maand.

Als je de slider onderaan helemaal naar links sleept zie je rechts:

Eenmalig € 988,24

Uiteindelijk ben je dus veel meer kwijt dan 984.
Dat ben je niet.
Je betaald gewoon je Abbo en niks voor je IPhone

Twijfel is het begin van wijsheid en Kennis is nog geen wijsheid

• Vaniska
quote:
ErwinJ schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:35:
[...]

Dat ben je niet.
Je betaald altijd een groot deel voor je iPhone. Kijk maar eens wat ze rekenen voor het toestel per maand.
Voor niks gaat de zon op, en dan houd het op hoor :+

Vaniska wijzigde deze reactie 15-09-2017 12:40 (8%)

• YaYo86
quote:
ErwinJ schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:35:
[...]
Dat ben je niet.
Het is maar net hoe je het bekijkt denk ik. Je abo hoort bij je telefoon. Is gewoon een marketing trucje denk ik. Uitendelijk betaal je over 2 jaar meer dan wanneer je 2jr sim-only neemt voor 15eu/mnd bij KPN.
quote:
Vaniska schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:40:
[...]

Je betaald altijd een groot deel voor je iPhone. Kijk maar eens wat ze rekenen voor het toestel per maand.
Voor niks gaat de zon op, en dan houd het op hoor :+
Precies dat.

YaYo86 wijzigde deze reactie 15-09-2017 12:42 (70%)

• Montu
quote:
YaYo86 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:40:
[...]

Het is maar net hoe je het bekijkt denk ik. Je abo hoort bij je telefoon. Is gewoon een marketing trucje denk ik. Uitendelijk betaal je over 2 jaar meer dan wanneer je 2jr sim-only neemt voor 15eu/mnd bij KPN.

[...]

Precies dat.
Nee hoor, als je toch van plan bent om een abo te nemen, dan is het goedkoper om dat in combinatie te doen met de iPhone. Bij Tele2 wel in elk geval.

PC Specs

• YaYo86
quote:
Montu schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:44:
[...]

Nee hoor, als je toch van plan bent om een abo te nemen, dan is het goedkoper om dat in combinatie te doen met de iPhone. Bij Tele2 wel in elk geval.
Ongetwijfeld. Ik vermoed alleen dat de consument evengoed nog maandelijkste toestelkosten betaald ook al staat er 0eu. Maar dat is meer een vermoeden en mijn wantrouwen in de providers :+

• Vaniska
quote:
Montu schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:44:
[...]

Is maar wat je liever hebt, abbonement zit je wel met elke maand hogere kosten dan een sim-only, en je zit er dan ook meteen 2 jaar aan vast. althans, ik neem aan dat we het hier hebben over een 2 jarig abbonement? anders zijn ze meestal nog een stuk duurder. Ik ga het liefst even in 1x aftikken en vervolgens een stuk minder betalen per maand. Uiteraard, is dit een persoonlijke voorkeur.

• YaYo86
quote:
Vaniska schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:46:
[...]

Is maar wat je liever hebt, abbonement zit je wel met elke maand hogere kosten dan een sim-only, en je zit er dan ook meteen 2 jaar aan vast. althans, ik neem aan dat we het hier hebben over een 2 jarig abbonement? anders zijn ze meestal nog een stuk duurder. Ik ga het liefst even in 1x aftikken en vervolgens een stuk minder betalen per maand. Uiteraard, is dit een persoonlijke voorkeur.
Helemaal mee eens. Ieder z'n voorkeur, we kunnen niet in een ander z'n portemonnee kijken.

• MartijnMartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17:02
Ik vind de invloed van Apple toch wel heel mooi. Nu komt het ineens van de grond.
quote:
Starbucks’ wireless charging pads are getting updated to support the iPhone X and iPhone 8, as reported by Chris Davies at SlashGear, who investigated the issue.

If you’re wondering why this would be an issue in the first place, that’s because up until now, Starbucks hasn’t support the Qi charging standard that the iPhone 8 and X will use. Instead, when Starbucks started adding wireless chargers to its stores back in 2015, it partnered with Powermat — which provides power solutions for a variety of retail stores, as well as selling consumer charging pads — to supply the systems. However, Powermat’s technology relies on PMA, the other major charging standard, which won’t be compatible with the forthcoming iPhones.
https://www.theverge.com/...harging-qi-pma-iphone-x-8

• piqueno11
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 14-09 23:30
8+ 64gb zwart besteld door verlenging contract. Kom van de s7 edge. Ben android zat.

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

• Trouble
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 02:03

Trouble

Meisje!

quote:
martijnmartijn schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:48:
Ik vind de invloed van Apple toch wel heel mooi. Nu komt het ineens van de grond.

[...]

https://www.theverge.com/...harging-qi-pma-iphone-x-8
Ja, Starbucks ziet alle hipsters met de X al muiten over het gebrek aan oplaadmogelijkheden natuurlijk ;)

Trouble wijzigde deze reactie 15-09-2017 12:55 (61%)

Trouble Brigitte von Tweaker

5183

Zou het lederen hoesje van de iPhone 6S ook om de iPhone 8 passen? Qua maten scheelt het niet veel namelijk.

Zou weer € 55 schelen :P

• MelvinW
quote:
Coritchando schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 13:14:
Zou het lederen hoesje van de iPhone 6S ook om de iPhone 8 passen? Qua maten scheelt het niet veel namelijk.

Nee, camera van de 8 is groter en zit iets anders gepositioneerd.

MelvinW wijzigde deze reactie 15-09-2017 13:17 (6%)

• Montu
quote:
YaYo86 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:46:
[...]

Ongetwijfeld. Ik vermoed alleen dat de consument evengoed nog maandelijkste toestelkosten betaald ook al staat er 0eu. Maar dat is meer een vermoeden en mijn wantrouwen in de providers :+
Dat is dan inderdaad wantrouwen. Bij Tele2 (en ook bijvoorbeeld KPN) kun je ervoor kiezen om het hele toestel in 1x te betalen (840 euro voor Plus 64GB), de maandelijkse kosten zijn dan exact evenveel als hetzelfde simonly abonnement.

PC Specs

• YaYo86
quote:
Coritchando schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 13:14:

Ligt aan hoe je hoesje eruit ziet. Ik heb de 6 met hoesje en volgens mij moet die passen. De inkeping voor de camera is groter dan waar hij eigenlijk voor bedoeld is in mijn geval.

• carpachio
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 17-09 16:33
Vanmorgen om 09:10 de iphone 8 (space grijs) besteld, via ideal betaald. Redelijk snel een mail gekregen dat de bestelling wordt verwerkt. Ook een betalingsbevestiging gekregen van de Rabobank. Echter heb ik no g geen betalingsbevestiging van Apple gekregen en is het bedrag ook nog niet afgeschreven. Hebben meer mensen dit?

• YaYo86
quote:
carpachio schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 13:24:
Vanmorgen om 09:10 de iphone 8 (space grijs) besteld, via ideal betaald. Redelijk snel een mail gekregen dat de bestelling wordt verwerkt. Ook een betalingsbevestiging gekregen van de Rabobank. Echter heb ik no g geen betalingsbevestiging van Apple gekregen en is het bedrag ook nog niet afgeschreven. Hebben meer mensen dit?
Bij mij is het afgeschreven (ING), verder heb ik wel een betalingsbevestiging van Apple gehad.

YaYo86 wijzigde deze reactie 15-09-2017 13:26 (6%)

• Dliggy
quote:
carpachio schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 13:24:
Rond 10:00 uur besteld, eerst "Uw betaling wordt verwerkt." en vervolgens tweede mail " Uw bestelling wordt verwerkt. We sturen je een e-mail als je je artikelen kunt ophalen." _/-\o_ :)

• giantgiantus
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 08:29
Zeker bij vooruitbestelling altijd met cc betalen. Veel sneller en ook nog eens aankoopverzekering.

giantgiantus wijzigde deze reactie 15-09-2017 13:45 (6%)

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 16:17
quote:
giantgiantus schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 13:45:
Zeker bij vooruitbestelling altijd met cc betalen. Veel sneller en ook nog eens aankoopverzekering.
Yup creditcard is veel sneller, bij bankoverschrijving, ook met iDeal gaan ze eerst je betaling nakijken. CC gebruikers krijgen veel eerder hun iPhone al :)

• carpachio
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 17-09 16:33
quote:
Dliggy schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 13:40:
[...]

Rond 10:00 uur besteld, eerst "Uw betaling wordt verwerkt." en vervolgens tweede mail " Uw bestelling wordt verwerkt. We sturen je een e-mail als je je artikelen kunt ophalen." _/-\o_ :)
Oke, dus het 2e mailtje (Bedankt voor uw bestelling) is het laatste mailtje wat je gekregen hebt?
Die heb ik namelijk ook vrij snel ontvangen...

• boosterbosch

boosterbosch

The Travelling Belgian

quote:
YaYo86 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 13:18:
[...]

Ligt aan hoe je hoesje eruit ziet. Ik heb de 6 met hoesje en volgens mij moet die passen. De inkeping voor de camera is groter dan waar hij eigenlijk voor bedoeld is in mijn geval.
de 8 is ook groter dan de 6 dus volgens mij niet.

• YaYo86
quote:
boosterbosch schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:08:
[...]

de 8 is ook groter dan de 6 dus volgens mij niet.
Dat zou ruk zijn..

• boosterbosch

boosterbosch

The Travelling Belgian

quote:
iPhone 6(s) en 7
138.3mm x 67.1mm x 7.1mm

iPhone 8
138.4mm x 67.3mm x 7.3mm

niet bijzonder veel groter maar toch

• YaYo86
quote:
boosterbosch schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:10:
[...]

iPhone 6(s) en 7
138.3mm x 67.1mm x 7.1mm

iPhone 8
138.4mm x 67.3mm x 7.3mm

niet bijzonder veel groter maar toch
Dat past gewoon dus!

• Vaniska
En de camera dan?

• YaYo86
quote:
Zoals ik al zei:

• Vaniska
quote:
YaYo86 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:25:
[...]

Zoals ik al zei:

Excuseer, had daar overheen gelezen. Is me duidelijk wat ge bedoeld :)

• Azmodann
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 16:56
[quote]YaYo86 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:11:
[...]

Dat past gewoon dus!
[/quote
IPhone 6 hoesje past perfect op mijn iPhone 7 , alleen de camera inkeping

hier een foto https://imgur.com/a/n6Xm0

iPhone 7 met iPhone 6 hoesje
en iPhone 6 met een hoesje van de 7

• keanu_
  • Registratie: augustus 2005
Hm, denk dat ik toch voor een nieuwe verlenging ga iPhone 8plus 64GB: (Vodafone F&F)

Losse prijs (919,-), Sim only RED 3GB (dubbele data) 2 jaar met Ziggo korting (19,- per maand) = totaal 1375,-

Abonnement Met 3GB (dubbele data) 2 jaar met Ziggo korting (52,- per maand en 4,24 administratie) = totaal 1252,-

Scheelt toch wat!

(Ik zie nog geen topic over kosten, dus excuus als ik hem hier drop, dit gezien eerdere discussie of prijzen en sim-only ;))

• Krullebol.nl
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 17-09 08:07
quote:
keanu_ schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 15:21:
Hm, denk dat ik toch voor een nieuwe verlenging ga iPhone 8plus 64GB: (Vodafone F&F)

Losse prijs (919,-), Sim only RED 3GB (dubbele data) 2 jaar met Ziggo korting (19,- per maand) = totaal 1375,-

Abonnement Met 3GB (dubbele data) 2 jaar met Ziggo korting (52,- per maand en 4,24 administratie) = totaal 1252,-

Scheelt toch wat!

(Ik zie nog geen topic over kosten, dus excuus als ik hem hier drop, dit gezien eerdere discussie of prijzen en sim-only ;))
Zo doe ik dat met de iPhone 8 ook (Vodafone), toestel is dan bijna € 90,- goedkoper dan los kopen.
Ik betaal wel een groot deel van het toestel meteen, blijven de maandelijkse kosten ook lekker laag >:)

Diablo Profile - WoW

• jorgen83
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 20-09 13:20
Bij T-Mobile hebben ze de levertijd van de 8+ 256GB nu ook naar 22-09 vervroegd. Stond eerst op 13-10. Fingers crossed dat ik hem ook gewoon volgende week vrijdag heb!

• skybluega
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 20-10-2018
anyone know if you can have a try in the mediamarkt already?

• boosterbosch

boosterbosch

The Travelling Belgian

quote:
skybluega schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 16:06:
anyone know if you can have a try in the mediamarkt already?
no. not before 22/09

• mprkooij
  • Nu online
Grappig ;-) Ze hebben vanmiddag de iPhone 8 boven de iPhone X gezet op de frontpage. Eerst stond de X boven toen je op die pagina kwam.

mprkooij wijzigde deze reactie 15-09-2017 16:24 (4%)

• skybluega
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 20-10-2018
quote:
:? :? :? that is the last day of my contract....still not sure how the real device feel like in my hand. would like to know whether a 8plus 64G or 7plus 128G is better

• Mentox
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 16:40
quote:
skybluega schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 16:27:
[...]

:? :? :? that is the last day of my contract....still not sure how the real device feel like in my hand. would like to know whether a 8plus 64G or 7plus 128G is better
The feel of both devices will be pretty much the same as the dimensions are the same. If you are doubting between the 7 Plus 128GB and the 8 Plus 64GB, ask yourself do you need the additional space? If not go for the 8 Plus.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

• mprkooij
  • Nu online
Heb de 6 gehad, 7 en wil graag een 8 Plus. Dit omdat ik de Plus altijd erg mooi heb gevonden :9~ Maar ik heb nogal kleine handen. Ik heb de iPhone 7 Plus in mijn handen gehad en dacht WOW dit is fcking groot :P Iemand die nog meer kleine handen heeft en zegt dat het een kwestie van wennen is, of is dat het niet?

• Tdem
  • Niet online
Vanochtend ook een 8 plus, silver 64 gb besteld. Staat nu op "verzending wordt voorbereid", gaat lekker snel :). Can't wait!

• rclahsen
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 16:41
quote:
mprkooij schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 17:33:
Heb de 6 gehad, 7 en wil graag een 8 Plus. Dit omdat ik de Plus altijd erg mooi heb gevonden :9~ Maar ik heb nogal kleine handen. Ik heb de iPhone 7 Plus in mijn handen gehad en dacht WOW dit is fcking groot :P Iemand die nog meer kleine handen heeft en zegt dat het een kwestie van wennen is, of is dat het niet?
Zolang je in je jas flinke zakken hebt (zodat je hem wel ergens kunt opbergen), went het formaat snel genoeg :P

• YaYo86
Oh yeah, status gewijzigd van mijn order: van Bestelling in behandeling naar Verzending wordt voorbereid. Levering 22 Sep door standaardlevering!
in de VS komen nu al de 1ste statusmeldingen van ''shipped'', binnen. Das op zich erg vlot. Lijkt me wel sterk dat mensen de telefoon voor de 22ste ook bezorgd zullen krijgen.

Geert1976 wijzigde deze reactie 15-09-2017 18:53 (6%)

• Appleb0y
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 22-09-2017
quote:
Geert1976 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 18:53:
in de VS komen nu al de 1ste statusmeldingen van ''shipped'', binnen. Das op zich erg vlot. Lijkt me wel sterk dat mensen de telefoon voor de 22ste ook bezorgd zullen krijgen.
Dat gebeurt vaker daaro, echter heeft UPS de opdracht gekregen deze pas de 22e uit te leveren, daar glipt er nog wel eens een doorheen...

• Brabso
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 21-09 21:32
quote:
mprkooij schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 17:33:
Zelf kwam ik van de normale 6 naar de 6s Plus.
Deze nu een jaartje gebruikt maar wil weer terug naar de normale.(als ik al voor de iphone 8 ga)
De plus is mij echt net te groot, net niet met een hand overal bij en te groot/ onhandig voor in je broek.

Ps heb een stel normale size klauwen ;)

• bitpixl
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
Ik ben juist voor de Plus gegaan omdat ik eens wil kijken of ik dan mijn ipad de deur uit kan doen. Het kijken van video, langere batterijduur, groter scherm (en resolutie) hebben voor mij de doorslag gegeven. Het helpt ook wel dat ik nooit strakke broeken draag :P

OnePlus 6/5 * Moto X Style * iPhone-8S/6/4/3GS/3G iPad-Pro(9.7)/Mini2/Air/Mini/2/1 * Galaxy-S7/S3/S2 * One/HD2/Diamond/S710/P4350 * Nexus-7 * rx3715/3640 * S200/8310 * Tungsten-T,E2,E/M505/M500/IIIc

• mprkooij
  • Nu online
Haha ja ik vind het lastig. Ik ben het formaat van de iPhone 6/7 gewend en toen ik de iPhone 7 Plus in mijn handen had vond ik hem echt super groot. Maar het is zo'n mooi apparaat.

Daarom vraag ik me af of het meer wennen is of niet... Ik merk dat als ik typ of iets wel automatisch met twee handen ga werken :P

mprkooij wijzigde deze reactie 15-09-2017 19:28 (27%)

• bitpixl
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online

OnePlus 6/5 * Moto X Style * iPhone-8S/6/4/3GS/3G iPad-Pro(9.7)/Mini2/Air/Mini/2/1 * Galaxy-S7/S3/S2 * One/HD2/Diamond/S710/P4350 * Nexus-7 * rx3715/3640 * S200/8310 * Tungsten-T,E2,E/M505/M500/IIIc

5183

Zou zoiets werken voor het laden van een 8?
https://nl.aliexpress.com...-Nexus-5/32758218273.html

90710

Het is een Qi lader, maar ik weet niet hoe universeel ze zijn. Dat is iets wat ik mezelf ook wel afvraag..

• DennusB
  • Niet online
quote:
sanderev66 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 22:08:
Het is een Qi lader, maar ik weet niet hoe universeel ze zijn. Dat is iets wat ik mezelf ook wel afvraag..
QI is QI toch?

Is het al bijna vrijdag?

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Let wel even op de output. Je hebt 1.000mAh, maar ook 1.500mAh en 2.000mAh. Dat kan nogal uitmaken voor het opladen en de snelheid daarvan volgens mij.

MacBook  iPhone 11 Pro  Apple Watch  Apple TV  AirPods  AirPort Express

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 12:34

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Serieus? Een oplaad schijf van €1,40 en daar leg jij met een goed gevoel je nieuwe speeltje op?

Als je iets niet moet vertrouwen dan is het wel goedkope Chinese (oplaad) elektronica.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Vaniska
quote:
Donstil schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 22:30:
[...]

Serieus? Een oplaad schijf van €1,40 en daar leg jij met een goed gevoel je nieuwe speeltje op?

Als je iets niet moet vertrouwen dan is het wel goedkope Chinese elektronica.
Want? Ik zeg niet dat je ongelijk heb, maar so far so good hier. Heb al wel vaker "goedkope chinese elektronica" gekocht op ali, en so far, werkt het altijd.

• Wouter36
Ik ben het kwa oplader wel eens met Donstil. Al vertrouw ik wel het spul van aukey, anker en blitzwolf. Maar de echt vage merken ben ik ook wat voorzichtig mee. Belkin geeft garantie tot 2500 euro schade aan je device. Dat geeft toch wat meer vertrouwen voor mij.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Wouter36 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 22:36:
Ik ben het kwa oplader wel eens met Donstil. Al vertrouw ik wel het spul van aukey, anker en blitzwolf. Maar de echt vage merken ben ik ook wat voorzichtig mee. Belkin geeft garantie tot 2500 euro schade aan je device. Dat geeft toch wat meer vertrouwen voor mij.
Die drie merken schaar ik ook niet onder de goedkope rommel hoor. Vooral Anker is de laatste tijd erg goed bezig. In het X topic (dacht ik) poste iemand een 16,- kostende Anker laad puk, daar zou ik hem wel zo opleggen bv.
quote:
Vaniska schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 22:31:
[...]

Want? Ik zeg niet dat je ongelijk heb, maar so far so good hier. Heb al wel vaker "goedkope chinese elektronica" gekocht op ali, en so far, werkt het altijd.
Ik bedoelde meer Chinese oplaad producten. Ik heb mijn post iets aangepast.
Er zijn tientallen artikelen te vinden waar ze hoogwaardige laders met goedkope laders vergelijken. Nooit komt de Chinese troep er goed vanaf en is vaak/regelmatig zelfs brand gevaarlijk.

• Vaniska
quote:
Donstil schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 22:41:
[...]

Die drie merken schaar ik ook niet onder de goedkope rommel hoor. Vooral Anker is de laatste tijd erg goed bezig. In het X topic (dacht ik) poste iemand een 16,- kostende Anker laad puk, daar zou ik hem wel zo opleggen bv.

[...]

Ik bedoelde meer Chinese oplaad producten. Ik heb mijn post iets aangepast.
Er zijn tientallen artikelen te vinden waar ze hoogwaardige laders met goedkope laders vergelijken. Nooit komt de Chinese troep er goed vanaf en is vaak/regelmatig zelfs brand gevaarlijk.
Kijk, weer wat geleerd, dit was mij namelijk nog niet bekent, Danku :)

• Remy!!!!
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 13:55
Let wel op dat de goedkopere qi opladers minder 'spoelen' hebben. Dus je moet je telefoon er preciezer opleggen voordat hij kan opladen.

Bij de qi oplader van m'n Lumia 930 zaten 3 spoelen in en kon ik hem makkelijk op alle mogelijke manier erop plaatsen.
Maar een tijdje terug had ik een noname versie van 5 euro gehaald (om m'n 950XL op diverse plekken in huis van stroom te kunnen voorzien). Maar daar moest ik hem op de halve centimeter af precies erop leggen, anders werkte het niet.

• Tdem
  • Niet online
Zou deze lader van IKEA iets zijn?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40289792/

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Opzich niet verkeerd, staat beter op mijn nachtkastje dan al die plastic dingen.

Pagina: 1 2 3 ... 33 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Grand prix

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True