Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-08 13:17

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

mprkooij schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 17:33:
Heb de 6 gehad, 7 en wil graag een 8 Plus. Dit omdat ik de Plus altijd erg mooi heb gevonden :9~ Maar ik heb nogal kleine handen. Ik heb de iPhone 7 Plus in mijn handen gehad en dacht WOW dit is fcking groot :P Iemand die nog meer kleine handen heeft en zegt dat het een kwestie van wennen is, of is dat het niet?
Ik heb 2 jaar lang de 6 Plus gehad en bediend met mijn kleine handen. Het ging... op een bepaald moment had ik zelfs de behendigheid ontwikkeld om het ding met één hand te bedienen.

Wat ik ook wel moet zeggen: Die 6 Plus is me van alle iPhone die ik heb gehad ook verreweg het vaakste uit mijn handen gevallen en uiteindelijk zat ik met een kapot scherm. Ondertussen heeft me dit overtuigd om nooit meer voor een Plus-editie van de iPhone te gaan. Een paar maanden geleden ben ik gesidegraded naar een iPhone SE. (In se heeft de SE de batterijduur van de 6 Plus en door de camera upgrade in de SE mis ik de mechanische stabilisatie minder.)

At any rate, ik ben blij dat de iPhone X qua formaat meer richting de vanilla cijfertjes (dus gewone 6, 7, 8) gaat qua omvang. Dat ding wordt deze cycle (of de volgende) mijn nieuwe telefoon aangezien het ding mijninziens het perfecte compromis is tussen omvang, scherm, camera enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFangirl
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik wilde voor de Keynote gaan upgraden naar de beste iPhone. Maar die X gaat em voor mij echt niet worden. Ik vind em lelijk (sorry), te langwerpig/smal en dat gekke zwarte blokje van boven, nee. Face ID lijkt me niet handig, langzamer als Touch ID en nogal vatbaar voor kinderziektes en gedoe. En geen homeknop trek ik ook nog niet.

Dus ik wil nu voor de 8 Plus gaan. Heb nu een 6s, ik vind het scherm te klein worden. Ik hou mn telefoon altijd met 2 handen vast als ik wat doe. Dus het hele '1 hand' argument volg ik niet zo.

Maar nu mis ik bij de 8 Plus wel erg de mogelijkheid voor 128 GB. Ik heb nu 64 GB, en daar heb ik genoeg aan. Maar met een betere camera lijkt het me hard gaan...?

Dus om een lang verhaal kort te maken twijfel ik nu ineens tussen de 8 Plus en welk formaat dan, of de 7 Plus, zo lang die nog verkrijgbaar is in 128 GB.

Zucht.

Ik heb trouwens een week geleden (!), mijn in perfecte staat zijnde iPhone laten vallen voor de 100ste keer. En nu zit er een barst in het scherm *huil*. Loont het om die te laten maken voor ik hem verkoop of haal je dat er niet uit?

MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AppleFangirl schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 23:45:

Ik heb trouwens een week geleden (!), mijn in perfecte staat zijnde iPhone laten vallen voor de 100ste keer. En nu zit er een barst in het scherm *huil*. Loont het om die te laten maken voor ik hem verkoop of haal je dat er niet uit?
6s heb ik onlangs voor het eerst het scherm van vervangen, bij fixjeiphone kocht ik een scherm voor ong. 60euro. was een kwestie van 10 minuten.

Prima te doen, zit zelf een instructie filmpje op de website.

/en back on-topic

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2017 23:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind deze er bv ook gaaf uitzien: https://www.bol.com/nl/p/...50/?suggestionType=browse

Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/0/5/3/3/9200000050173350_1.jpg
Wekkerradio met Qi ondersteuning, ziet er heel handig en leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:17
Donstil schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 22:30:
[...]

Serieus? Een oplaad schijf van €1,40 en daar leg jij met een goed gevoel je nieuwe speeltje op?

Als je iets niet moet vertrouwen dan is het wel goedkope Chinese (oplaad) elektronica.
Ik snap de essentie van je bericht, maar echt niet alle goedkope Chinese (oplaad) elektronica is slecht. Volgens mij bewijst @dodge_911 dat toch wel met zijn blog en kanaal

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 22:30:
[...]

Serieus? Een oplaad schijf van €1,40 en daar leg jij met een goed gevoel je nieuwe speeltje op?

Als je iets niet moet vertrouwen dan is het wel goedkope Chinese (oplaad) elektronica.
Zonde om meer te betalen als het niet boeit. Qi opladen is in principe gewoon een spoeltje, wat kan je er aan verknoeien?

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:29

swv

Donstil schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 23:13:
[...]

Opzich niet verkeerd, staat beter op mijn nachtkastje dan al die plastic dingen.
Aangezien ik al veel meubels van Ikea heb (ook in deze kleur) vind ik het eigenlijk wel wat hebben om toch maar eens op draadloos laden over te stappen. Voor de nachtelijke uurtjes dan. Ik blijf het in mijn beeldvorming (nog geen ervaring mee) gek vinden dat ik de iPhone dan niet kan gebruiken (oppakken) tijdens het laden

• einreb73
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-07 19:06
Ik heb deze gister besteld voor mn nieuwe speeltje :

https://www.amazon.de/Pow...words=Anker+Power+Port+Qi

Was in totaal 16 euro kwijt incl shipping. Anker is wel redelijk goed spul, heb zelf een verticale muis van ze die prima is.

En gelijk ook maar een leather case bij de Apple store gehaald deze waren al binnen.

[ Voor 10% gewijzigd door einreb73 op 16-09-2017 10:29 ]

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:34
6129(15) schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 23:28:
[...]
At any rate, ik ben blij dat de iPhone X qua formaat meer richting de vanilla cijfertjes (dus gewone 6, 7, 8) gaat qua omvang. Dat ding wordt deze cycle (of de volgende) mijn nieuwe telefoon aangezien het ding mijninziens het perfecte compromis is tussen omvang, scherm, camera enz.
Ik kan mij hierin vinden. Nu nog even de reviews afwachten...
Edit: ik zit verkeerd.

[ Voor 89% gewijzigd door Donstil op 16-09-2017 11:49 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 15:00

CasGas

.

Ik zelf gisteren ook een 8 plus besteld en ik heb nu een 6s (ook 64gb). Voor mij is dat voldoende, foto's en video trek ik er op een gegeven moment vanaf en die worden allemaal weer op de NAS gezet, meer heeft voor mij geen meerwaarde.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 23:51:
Ik vind deze er bv ook gaaf uitzien: https://www.bol.com/nl/p/...50/?suggestionType=browse

[afbeelding]
Wekkerradio met Qi ondersteuning, ziet er heel handig en leuk uit.
Ik heb deze ook wel eens ergens anders gezien maar de reviews waren niet heel goed dacht ik mij te herinneren, dat het laden niet altijd oppakt.. hij zag er in ieder geval hetzelfde uit.

Zelf zoek ik ook nog een goede Qi charger, maar die ga ik dan ook in mijn buro maken, dus de boel eruit frezen zodat je er niks van ziet.

Zijn alle tegenwoordige Qi chargers al toevallig met trickle charging of is dat altijd nog de vraag?

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:16
Ik verwacht dat je de 22ste gewoon naar binnen kunt lopen bij een Apple Store naar keuze en waarschijnlijk het model kan kopen die je wilt :) Er is of meer voorraad of het loopt minder hard dan ze hadden verwacht.

Ik ga zelf waarschijnlijk voor de iPhone 8 Plus Spacegrey 64GB (256 net te veel...)

[ Voor 16% gewijzigd door mprkooij op 16-09-2017 12:18 ]

Verwijderd

mprkooij schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:17:
Ik verwacht dat je de 22ste gewoon naar binnen kunt lopen bij een Apple Store naar keuze en waarschijnlijk het model kan kopen die je wilt :) Er is of meer voorraad of het loopt minder hard dan ze hadden verwacht.

Ik ga zelf waarschijnlijk voor de iPhone 8 Plus Spacegrey 64GB (256 net te veel...)
Is dat zo? Volgens mij is de 8 spacegrey 64gb wel uitverkocht hoor

• mprkooij
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:23:
[...]

Is dat zo? Volgens mij is de 8 spacegrey 64gb wel uitverkocht hoor
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/a0j3vq.png

Verwijderd

Ahhh verzenden staat wel 1-2 weken ipv 22 september, maar in de winkel gewoon af te halen. Nice:)

• mprkooij
Ga dus toch voor de Plus :-) Waarschijnlijk wel zonder hoesje want met hoesje is die te groot. En anders zo'n slimcase eromheen. Waarschijnlijk is de grootte ook gewoon even wennen.

Verwijderd

mprkooij schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:52:
Ga dus toch voor de Plus :-) Waarschijnlijk wel zonder hoesje want met hoesje is die te groot. En anders zo'n slimcase eromheen. Waarschijnlijk is de grootte ook gewoon even wennen.
Ja Nice,
Is bij mij momenteel ook een overweging. Ik heb jaren en grote bek gehad dat 4" meer dan zat is. Maar ik ben nu wel eens toe aan wat groters. De plus is echter wel een heel stuk groter. Keuzes keuzes. Moeilijk man!

Verwijderd

Hmm, aan het twijfelen om mijn OnePlus 5 in te ruilen voor een 8+ of toch een 7+ :/ ?

De OP5 is super maar als ik de foto's bekijk op mijn PC dan zie ik gewoon veel ruis en dat zint me niet, zeker niet met de foto's van ons pasgeboren dochter.

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 13:03:
Hmm, aan het twijfelen om mijn OnePlus 5 in te ruilen voor een 8+ of toch een 7+ :/ ?

De OP5 is super maar als ik de foto's bekijk op mijn PC dan zie ik gewoon veel ruis en dat zint me niet, zeker niet met de foto's van ons pasgeboren dochter.
al wel bekend met iOS of altijd Android telefoons gehad? Zo ja, dan zul je in de aanloop wel ff een learning curve hebben, alhoewel iOS rete simpel en overall oersaai is (maar wel zeer stabiel en smooth!)

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 16-09-2017 13:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Geert1976 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 13:43:
[...]

al wel bekend met iOS of altijd Android telefoons gehad? Zo ja, dan zul je in de aanloop wel ff een learning curve hebben, alhoewel iOS rete simpel en overall oersaai is (maar wel zeer stabiel en smooth!)
Alles na de iPhone 6 geskipped. Ik weet hoe het werkt :) De bestelpagina op coolblue staat open op een 8+ Silver...nog een twijfel over Space Gray.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 13:03:

Met zoiets bijzonders en moois in huis d:)b zou ik eerder een echte camera aanschaffen om echte strakke plaatjes te schieten. Dat is de moeite waard. Met een goede compact camera kom je al een eind, denk bijv aan een Sony RX100 II model a EUR 500. Of wil je iets meer (m.n. mogelijkheden door verwisselbare lenzen) dan is een systeem camera een pracht optie, bijv een Sony A5100 of A6000.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 13:51:
[...]

Met zoiets bijzonders en moois in huis d:)b zou ik eerder een echte camera aanschaffen om echte strakke plaatjes te schieten. Dat is de moeite waard. Met een goede compact camera kom je al een eind, denk bijv aan een Sony RX100 II model a EUR 500. Of wil je iets meer (m.n. mogelijkheden) dan is een systeem camera een pracht optie, bijv een Sony A5100 of A6000.
Ik heb een systeem camera voor op 'echte uitstappen' :p Maar die wil ik niet altijd meesleuren, dan kan ik maar beter een deftige smartphone kopen voor onderweg snel wat filmpjes en grappige foto's te maken.

en ik wil ook gewoon de nieuwste iPhone eens :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2017 13:55 ]

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 13:54:
[...]

Ik heb een systeem camera voor op 'echte uitstappen' :p Maar die wil ik niet altijd meesleuren, dan kan ik maar beter een deftige smartphone kopen voor onderweg snel wat filmpjes en grappige foto's te maken.

Dan heb je je antwoord al en dan heeft de iPhone 8 Plus al een fantastische camera om mooie foto's van dat kleine wondertje te maken. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

• dafmay
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 13:54:
[...]

I hear ya >:)

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:11
Sorry als de vraag al is langs gekomen maar ik kan geen definitief antwoord vinden, past een hoesje voor de iPhone 7 op de iPhone 8? Ik weet dat de afmetingen (H x W x D) vrijwel gelijk zijn maar hoe zit het met de camera?

Kijkend naar de afbeeldingen op de Apple site lijkt het alsof ze even groot zijn en op dezelfde plaat zitten?

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:43
Ja, dat past.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mentox schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 14:13:
Sorry als de vraag al is langs gekomen maar ik kan geen definitief antwoord vinden, past een hoesje voor de iPhone 7 op de iPhone 8? Ik weet dat de afmetingen (H x W x D) vrijwel gelijk zijn maar hoe zit het met de camera?

Kijkend naar de afbeeldingen op de Apple site lijkt het alsof ze even groot zijn en op dezelfde plaat zitten?
https://www.apple.com/nl/...one8%26fh%3D458b%252B4957

Compatibiliteit:
iPhone-modellen
iPhone 8
iPhone 7

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-09 20:37
Heb nu een iphone 7 plus jet black en mij een 8 plus aangeschaft.
Lijkt die achterkant zowat op de jetblack of niet ?
Vind nergens terug of de jet black ook voledig glas was de achterkant.

Heb de space grey besteld.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02:09
iPhone 7 Jet Black was geen glas.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• svenn15
Dus ik zal zeker verschil zien tussen de beide telefoons ?
svenn15 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:22:
[...]

Dus ik zal zeker verschil zien tussen de beide telefoons ?
Yup

• Voodoo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-01 13:46

Voodoo

Lurker

Heeft iemand van jullie Tweakers al wat info betreft de SAR waarden van beider iphone 8's kunnen vinden? Ben hier erg nieuwsgierig naar en hecht er daarnaast toch wel wat waarde aan in mijn zoektocht naar een nieuw toestel. Alvast bedankt!

• mprkooij
Jullie al enig idee welke draadloze oplader jullie gaan gebruiken i.c.m. de iPhone 8/8 Plus? Denk dat ik zelf voor de Mophie ga.

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik verwacht binnenkort een wildgroei aan qi chargers, zowel cheap als goed ontwikkelde versies. ik wacht het nog even af :)

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:11
mprkooij schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 20:01:
Jullie al enig idee welke draadloze oplader jullie gaan gebruiken i.c.m. de iPhone 8/8 Plus? Denk dat ik zelf voor de Mophie ga.
Ik heb die van Belkin besteld. Ik wilde eerst die van IKEA halen, maar die blijkt langzamer op te laden en is zeer slecht verkrijgbaar.

• Maart1992
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-08 11:03
Ik denk dat ik die van de Ikea bestel.

Verwijderd

Hoeveel RAM hebben ze eigenlijk? Is dat al officieel bekend, want het staat nergens op de website van Apple. Neem aan gewoon 2GB en 3GB?!

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 12:15
Ik heb deze Ikea lamp al op mijn nachtkastje staan:
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/40280678/

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 12:15
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 20:58:
Hoeveel RAM hebben ze eigenlijk? Is dat al officieel bekend, want het staat nergens op de website van Apple. Neem aan gewoon 2GB en 3GB?!
Zelfde als de 7 en 7 plus: 2 en 3 GB idd.

Verwijderd

jorgen83 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 20:59:
[...]

Zelfde als de 7 en 7 plus: 2 en 3 GB idd.
Toch wel dus. Gelukkig is 2GB voorlopig nog zat, want anders ben je verplicht een groter, duurder model te nemen en zeelfs met mijn relatief grote handen ligt een non-plus wat fijner in de hand (geen balanceren op vingertoppen nodig om het hele scherm goed te benutten).

• mprkooij
Maakt het veel uit als je de inchecktijd net wel/niet haalt? Ik zal waarschijnlijk 5 a 10 minuten later arriveren dan de inchecktijd :P

• MelvinW
mprkooij schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 21:05:
Maakt het veel uit als je de inchecktijd net wel/niet haalt? Ik zal waarschijnlijk 5 a 10 minuten later arriveren dan de inchecktijd :P
5-10 minuten is geen probleem. Je bent vast niet de enige in dat tijdslot, dus je zult sowieso even moeten wachten.

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Ook maar de 8 besteld, wilde eigenlijk de X, maar uiteindelijk vond ik die toch te duur. Daarnaast is m'n 4s letterlijk uit elkaar aan het vallen en kan ik niet nog ruim een maand wachten...

Ben benieuwd!

Verwijderd

TheThomas schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 21:10:
Ook maar de 8 besteld, wilde eigenlijk de X, maar uiteindelijk vond ik die toch te duur. Daarnaast is m'n 4s letterlijk uit elkaar aan het vallen en kan ik niet nog ruim een maand wachten...

Ben benieuwd!
vind ook niet dat de X de meerprijs waard is, maar hij is wel mooi. Misschien als de software problemen opgelost worden, anders is een 8 (plus) de betere keus. Wel jammer dat de gewone versie nog steeds geen 3GB RAM heeft. Aangezien het de laatste van zijn soort is, zou het een leuk afscheidscadeau zijn geweest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Afbeeldingslocatie: https://wx4.sinaimg.cn/mw690/701cac0cgy1fjluhp41xpj20zk0zk78j.jpg
Afbeeldingslocatie: https://wx2.sinaimg.cn/mw690/701cac0cgy1fjluhqlc7oj2140140465.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Verwijderd

Wat staat er nou eigenlijk op die doos? 1GB=10?! WTF?!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 22:16:
[...]

Wat staat er nou eigenlijk op die doos? 1GB=10?! WTF?!
1GB = 10 miljoen bytes

Gulfstream G650

Verwijderd

Ow. Staat er iets nuttigs op de doos eigenlijk?

• THE_BASE
  • Niet online
Ik dacht dat 1GB 10.24 miljoen bytes was. We worden al jaren genept. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

• dafmay
Moeten we dat plaatje interessant vinden ofzo?

En zo ja...waarom dan precies?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Laatst online: 01:53
Op amazon staat deze https://www.amazon.de/dp/...ID0&coliid=I2NFP54YQNO6FO

Belkin Qi, 10 watt , lijkt me wel een goede voor 20 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
Ik heb de draadloze oplader van belkin besteld. via de apple site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 08:56
YaYo86 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:40:
[...]

Het is maar net hoe je het bekijkt denk ik. Je abo hoort bij je telefoon. Is gewoon een marketing trucje denk ik. Uitendelijk betaal je over 2 jaar meer dan wanneer je 2jr sim-only neemt voor 15eu/mnd bij KPN.

[...]

Precies dat.
Late reactie maar toch even ter verduidelijking.
Een Vodafone FF aanbieding is icm ziggo
Maandelijkse kosten
Red Super 1 jaar
€ 34,00
€ 5 korting + dubbele data
€ -5,00
Factuurkorting
€ -2,00
Geen maandelijkse toestelbetaling 1 jaar
€ 0,00

Eenmalige kosten
Bijbetaling Apple iPhone 8 256 GB [space grijs]
€ 888,00
Thuiskopieheffing
€ 4,24

Totale kosten
Per maand
€ 27,00
Eenmalig
€ 892,24

SIM ONLY
Maandelijkse kosten
Red Super 1 jaar
€ 34,00
€ 5 korting + dubbele data
€ -5,00

Totale kosten

Per maand
€ 29,00
Eenmalig
€ 0,00

Zoals jij ziet is in dit geval sim only 2 euro duurder per maand
Je betaal dus 892,24 voor een IPhone 8 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter0901
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:58
Op de site van Apple kan je een draadloos oplaadstation bestellen van Mophie of Belkin.
Is er een verschil tussen de 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 10:04
dieter0901 schreef op zondag 17 september 2017 @ 09:58:
Op de site van Apple kan je een draadloos oplaadstation bestellen van Mophie of Belkin.
Wat zei google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
belkin laad sneller op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 10:04
dafmay schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 23:33:

Ja en wat wil ie er mee zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
De Belkin oplader is wit en heeft een statuslampje. De Mophie oplader is zwart en heeft geen statuslampje. Oplaadsnelheid is hetzelfde (7,5W).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:22

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

THE_BASE schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 23:21:
Ik dacht dat 1GB 10.24 miljoen bytes was. We worden al jaren genept. :)
Nee hoor.

1GB = 1.000.000.000 Bytes = 8.000.000.000 bits.

Een gigabyte, afgekort GB, is een eenheid van informatie. Deze term is niet eenduidig bepaald. Volgens het standaard internationale SI-stelsel betekent "giga" 1 miljard; volgens deze definitie is 1 GB dus gelijk aan 1.000.000.000 oftewel 109 bytes. Deze definitie is vergelijkbaar met "1 gigahertz" = 1 miljard hertz. De meest algemeen gebruikte betekenis wat RAM betreft is de binaire vorm. Volgens deze definitie is een gigabyte 1.073.741.824 bytes, 10243 of 230 bytes, oftewel 7% meer dan de eerste definitie. Vanwege het conflict van deze twee definities van gigabyte is het advies van de International Electrotechnical Commission om de aanduiding gibibyte, afgekort GiB, te gebruiken om te verwijzen naar 1.073.741.824 bytes.

[ Voor 59% gewijzigd door Tylen op 17-09-2017 10:52 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Azmodann schreef op zondag 17 september 2017 @ 01:09:
[...]

Op amazon staat deze https://www.amazon.de/dp/...ID0&coliid=I2NFP54YQNO6FO

Belkin Qi, 10 watt , lijkt me wel een goede voor 20 euro
De laatste tijd een paar Anker producten gebruikt en die zijn prima bevallen ik ga daarom voor onderstaande die iemand hier poste.

https://www.amazon.de/dp/...5UzbTZ8VPT6?tag=macr05-21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
YaYo86 schreef op zondag 17 september 2017 @ 10:33:
[...]

Ja en wat wil ie er mee zeggen..
Pessies! Ik zeg...lekker belangrijk :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:37
Wat mij opviel aan de persfoto’s: de lelijke letters op de achterkant zijm er eindelijk af. Net als het CE logo. Ik hoop echt dat dit zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
dafmay schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 23:33:

Jij moet helemaal niets. We leven in een vrije wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
martijnmartijn schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:47:
Wat mij opviel aan de persfoto’s: de lelijke letters op de achterkant zijm er eindelijk af. Net als het CE logo. Ik hoop echt dat dit zo blijft.
Dat is alleen in Amerika zo. In Europa moet het nog steeds op de achterkant staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
Rivanov schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:48:
[...]

Jij moet helemaal niets. We leven in een vrije wereld.
En zo is het.

Maar leg ons sufferds nou nog even uit wat er nu zo enorm spannend is aan de door jou geplaatste foto. We zijn allemaal zo razend nieuwsgierig...vooral omdat je zo lekker veel tekst&uitleg erbij hebt gegeven.

:*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Je ziet de prachtige verpakking van de nieuwe iPhone 8 die klaarstaat voor transport.
That's it. Happy?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
Aha! En ik maar denken dat er iets buitengewoon bijzonders of spannends werd gemeld.

Vol verwachting klopt ons hart...

8)

[ Voor 16% gewijzigd door dafmay op 17-09-2017 12:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
martijnmartijn schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:47:
Dat zou een stuk strakker zijn. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaganzza
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:43
Wat ik me afvraag:

Ik slaap steeds met de app Sleep Cycle op mijn nachtkast. Hiervoor moet je je iPhone met je scherm naar beneden liggen. Kan je draadloos opladen combineren met sleep cycle? Op alle foto's totnogtoe van draadloos laden zie ik steeds de achterkant op de mat liggen, maar heb geen idee of je ook draadloos kan opladen terwijl je scherm op de mat ligt...

 iPhone 17 256GB Zwart|  Apple Watch S11 SG |  Mac Mini M1 (2020) |  MacBook Air 13" (2025) Blauw |  Apple TV 4K (2x) |  Airpods 4 (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vaganzza schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:52:
Wat ik me afvraag:

Ik slaap steeds met de app Sleep Cycle op mijn nachtkast. Hiervoor moet je je iPhone met je scherm naar beneden liggen. Kan je draadloos opladen combineren met sleep cycle? Op alle foto's totnogtoe van draadloos laden zie ik steeds de achterkant op de mat liggen, maar heb geen idee of je ook draadloos kan opladen terwijl je scherm op de mat ligt...
Nee dat kan niet. De achterkant moet op de laad mat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:51
Je zou wel de draadloze lader op je telefoon kunnen leggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Of gewoon de stekker erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik ben nu toch wel aan het twijfelen geslagen. Ik heb een 6s en heb de 7 bewust overgeslagen vorig jaar, omdat de s-modellen toch altijd wel beter zijn en leuke toevoegingen hebben gekregen zoals 3D touch en touch ID. De 8 is echter, in mijn optiek, nauwelijks een vooruitgang ten opzichte van de 7. Draadloos laden boeit me echt heel weinig en laten we eerlijk zijn: zowel de 6s en de 7 kunnen nog prima mee wat snelheid betreft. De X is op zich wel gaaf, maar de prijs vind ik echt absurd. Ik denk eraan gewoon een 7 (wellicht Plus) te halen. Vooral ook omdat die er gewoon in 128 GB is. Ik heb nu 64 GB met nog iets van 15 GB over, maar foto's gaan natuurlijk weer meer ruimte in beslag nemen etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickname27
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-09 13:35
bram1984 schreef op zondag 17 september 2017 @ 15:20:
Ik ben nu toch wel aan het twijfelen geslagen. Ik heb een 6s en heb de 7 bewust overgeslagen vorig jaar, omdat de s-modellen toch altijd wel beter zijn en leuke toevoegingen hebben gekregen zoals 3D touch en touch ID. De 8 is echter, in mijn optiek, nauwelijks een vooruitgang ten opzichte van de 7. Draadloos laden boeit me echt heel weinig en laten we eerlijk zijn: zowel de 6s en de 7 kunnen nog prima mee wat snelheid betreft. De X is op zich wel gaaf, maar de prijs vind ik echt absurd. Ik denk eraan gewoon een 7 (wellicht Plus) te halen. Vooral ook omdat die er gewoon in 128 GB is. Ik heb nu 64 GB met nog iets van 15 GB over, maar foto's gaan natuurlijk weer meer ruimte in beslag nemen etc.
Ik twijfelde in eerste instantie om dezelfde reden tussen de 7 en de 8 (inmiddels zit ik al drie jaar met mijn iPhone 6). Had bijna de keuze gemaakt en de 7 besteld, totdat ik dit artikel tegenkwam: https://www.macrumors.com...ic-chip-geekbench-scores/.

Kennelijk is de A11 Bionic twee (!) keer zo snel als de A10 Fusion. :o Ik ga waarschijnlijk dus alsnog voor de 8.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• opa_paul
  • Laatst online: 19-07-2024
MelvinW schreef op zondag 17 september 2017 @ 10:37:
[...]

De Belkin oplader is wit en heeft een statuslampje. De Mophie oplader is zwart en heeft geen statuslampje. Oplaadsnelheid is hetzelfde (7,5W).
Is er nog geen apart topic voor de draadloos Qi opladers voor de nieuwe iPhones? 8, 8 plus en de X?
Lees idd veel over de Anker, Belkin, Movi enz.
Maar er moet toch wat duidelijkheid over kunnen komen?!

Ps, heb gewoon twee nieuwe besteld. 8 voor m'n vrouw en een 8 plus voor mezelf.
Beide 64 GB. (Nu twijfel ik over 256GB want zie dat mijn 6S toch vrij vol zit met 40GB en heb al vrij grote opruiming gedaan. Zeker gezien de updates qua video en foto's denk ik dat je snel tekort gaat komen. Tenzij ik al m'n foto's standaard op Flickr gooi en alle video's op YouTube?! Naja, gewoon een gedachtegang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Mijn keuze is ook een iPhone 8 (Plus). Ik heb nu 128GB waarvan 36GB in gebruik is. In principe zou ik dan nog 24GB over houden met een 64GB-versie.

De vraag is natuurlijk of dat genoeg is voor het aankomende jaar, ik wissel namelijk ieder jaar van iPhone. Anderzijds is 256GB veel te veel opslag. Ik mag niet zeuren, maar had het bij deze iPhones dan 32GB en 128GB gelaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 07:51

emzed

*

THE_BASE schreef op zondag 17 september 2017 @ 19:00:
Mijn keuze is ook een iPhone 8 (Plus). Ik heb nu 128GB waarvan 36GB in gebruik is. In principe zou ik dan nog 24GB over houden met een 64GB-versie.

De vraag is natuurlijk of dat genoeg is voor het aankomende jaar, ik wissel namelijk ieder jaar van iPhone. Anderzijds is 256GB veel te veel opslag. Ik mag niet zeuren, maar had het bij deze iPhones dan 32GB en 128GB gelaten...
In dat geval zou ik gewoon voor de 64 Gb gaan. Zelf wil ik weer een jaar of 2,5 aan 3 ermee doen en heb de 8+ 256 besteld. Absolute overkill, maar over pakweg 1,5 jaar wel lekker.
Ik heb op dit moment een 6 64 Gb en die zit nog niet vol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
opa_paul schreef op zondag 17 september 2017 @ 18:20:
[...]

Is er nog geen apart topic voor de draadloos Qi opladers voor de nieuwe iPhones? 8, 8 plus en de X?
Lees idd veel over de Anker, Belkin, Movi enz.
Maar er moet toch wat duidelijkheid over kunnen komen?!

Ps, heb gewoon twee nieuwe besteld. 8 voor m'n vrouw en een 8 plus voor mezelf.
Beide 64 GB. (Nu twijfel ik over 256GB want zie dat mijn 6S toch vrij vol zit met 40GB en heb al vrij grote opruiming gedaan. Zeker gezien de updates qua video en foto's denk ik dat je snel tekort gaat komen. Tenzij ik al m'n foto's standaard op Flickr gooi en alle video's op YouTube?! Naja, gewoon een gedachtegang)
Het is even afwachten tot mensen de iPhone 8 in handen hebben, dan komen er vanzelf meer details naar buiten over welke Qi charger het beste is. Er is ook nog veel onduidelijkheid. Op de productpagina van de Mophie en Belkin oplaadstation staat namelijk dat snel snel draadloos opladen pas later dit jaar komt met een software-update. Dat zou dus betekenen dat het momenteel niet echt uitmaakt welke Qi charger je gebruikt, aangezien het waarschijnlijk nu nog maximaal 5W is en later pas 7,5W wordt.

In iOS 11 wordt op de iPhone 7 en nieuwer overigens gebruik gemaakt van HEIF en HEVC voor foto's en video's. Daarmee bespaar je 40% tot 50% aan opslagruimte, zonder dat de kwaliteit achteruit gaat. Ook met 64GB kun je dus een hoop foto's en video's opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvdv
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 20:09
Met betrekking tot het draadloos laden ben ik benieuwd of dit net zo snel, of veel trager gaat dan met een kabel. Ook of dit mogelijk is met een kunstof beschermhoesje om je toestel.

Benieuwd naar de eerste gebruikerservaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:09

Japie.G

Colour Classic

Vraag me uberhaupt t nut van draadloos laden af. Lijkt me alleen maar nadelig? Enige voordeel is dat t je kapotte kabeltjes scheelt op den duur. Maar verder? Iemamd daar een heldere visie over?

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:51
Mijn usb poort was kapot op mijn huidige telefoon. Groot probleem, maar ik kon er dus nog wel mee werken want ik kon hem draadloos opladen. Verder is het handig om op plekken (bij je bureau) een oplaad basis te leggen. Zo laad je hem standaard bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:50
Japie.G schreef op zondag 17 september 2017 @ 22:13:
Vraag me uberhaupt t nut van draadloos laden af. Lijkt me alleen maar nadelig? Enige voordeel is dat t je kapotte kabeltjes scheelt op den duur. Maar verder? Iemamd daar een heldere visie over?
Hoezo zou dat nadelig zijn?
Ik heb een aantal jaar geleden een nokia 920 gehad die je draadloos kon opladen. Ik had er een dt900 Qi oplader bij, enorm relaxed want je legt je telefoon erop en huptakee, hij laadt op. Geen stekkers erin doen, gewoon neerleggen en laden. Stukje gemak. Niet essentieel, maar iets waar je heel makkelijk aan went.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:09

Japie.G

Colour Classic

Nouja,, stel mijn batterij raakt wat leeg en ben net druk bezig in een of ander whatsapp gesprek. Vind ik het veel handiger om ff de stekker er in te doen en verder fe gaan waar je mee bezig bent. Als ik hem op een plaatje moet leggen gaat dat een stukje lastiger. Lijkt me nadelig. Op te lossen door bij je qi plaat ook een kabel te leggen, maar dan kun je net zo goed altijd die kabel gebruiken.

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oplaadplaatjes zou je bv in een lamp of een meubelstuk kunnen verwerken zodat je eigenlijk alleen maar je telefoon er op hoeft te leggen en dat hij dan automatisch gaat laden. Heb je minder kabels rondslingeren in huis.

Bv een lamp als deze van IKEA: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40280678/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japps
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:02
Japie.G schreef op zondag 17 september 2017 @ 22:38:
Nouja,, stel mijn batterij raakt wat leeg en ben net druk bezig in een of ander whatsapp gesprek. Vind ik het veel handiger om ff de stekker er in te doen en verder fe gaan waar je mee bezig bent. Als ik hem op een plaatje moet leggen gaat dat een stukje lastiger. Lijkt me nadelig. Op te lossen door bij je qi plaat ook een kabel te leggen, maar dan kun je net zo goed altijd die kabel gebruiken.
Dan zou je straks de originele apple wireless charger kunnen halen. Daar zit een lightning kabel in dus die kan je dan gewoon daaruit halen en in je telefoon stoppen wanneer dat handiger is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Japie.G schreef op zondag 17 september 2017 @ 22:38:
stel mijn batterij raakt wat leeg en ben net druk bezig in een of ander whatsapp gesprek. Vind ik het veel handiger om ff de stekker er in te doen en verder fe gaan waar je mee bezig bent. Als ik hem op een plaatje moet leggen gaat dat een stukje lastiger. Lijkt me nadelig.
Maar dat moet ook niet. Het is extra. Wil jij een kabel gebruiken dan gebruik je toch gewoon lekker een kabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
De eerste reviews zullen de komende dagen wel online komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:05
svenn15 schreef op zondag 17 september 2017 @ 23:09:
De eerste reviews zullen de komende dagen wel online komen.
Ik verwacht niet dat er erg veel aandacht zal gaan naar de 8/8+ want dat is geen X :)
Ik heb zelf de 8+ 64GB besteld. Ik pak meestal de "S" variant en de 8 is gewoon een snellere doorontwikkelde 7 waar de kinderziektes hopelijk uit zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
wes- schreef op maandag 18 september 2017 @ 07:46:
[...]

Ik verwacht niet dat er erg veel aandacht zal gaan naar de 8/8+ want dat is geen X :)
Ik heb zelf de 8+ 64GB besteld. Ik pak meestal de "S" variant en de 8 is gewoon een snellere doorontwikkelde 7 waar de kinderziektes hopelijk uit zijn.
Welke kinderziektes zitten er volgens jou in de 7? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
Rivanov schreef op maandag 18 september 2017 @ 08:12:
[...]

Ben ik ook wel eens benieuwd na. Ik heb vanaf de iPhone 5 jaarlijks elke nieuwe iPhone gehad en altijd elke eerste levering, nog nooit met welke iPhone dan ook problemen gehad, 0 kinderziektes dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

[...]

Er waren wel wat ziektes al zullen die nooit bekend gemaakt worden door Apple.
De eerste batch had wat last van een microphone die niet helemaal lekker werkte.

Of het bij een latere batch ook nog was geen idee..
Ik heb toen wel een nieuwe gekregen(was nog niet goed) dus de microfoon laten vervangen en soms zeggen mensen nog dat ze mij niet goed kunnen verstaan. Moet gewoon iets harder praten dan normaal zeg maar (geen schreeuwen).

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Nooit last gehad van kinderziektes. En al zat het er wel in. Er zit garantie op dus dan nog niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:05
[...]

https://gathering.tweaker...message/48542617#48542617

Dat was mijn ervaring, andere mensen hadden er ook last van, telefoon retour gebracht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Tylen schreef op maandag 18 september 2017 @ 08:28:
Nooit last gehad van kinderziektes. En al zat het er wel in. Er zit garantie op dus dan nog niks aan de hand.
juist, en dit is de reden dat ik telkens terugkom bij Apple/iPhone.

De garantie afhandeling (oa evt omruilen met ander nieuw exemplaar) bij Apple is gewoon King. Er is in mijn ogen geen andere smartphone fabrikant wat zo'n sterke garantie afhandeling heeft als Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 07:51

emzed

*

Ik heb een blauwe maandag een Samsung S7 Edge gehad met draadloos opladen. Dit werkte alleen zonder hoesje of met een heel dunne. Een wat dikkere leren book cover of Mofi cover hield het al teveel tegen. Ik weet niet of dat lag aan het vermogen van mijn lader destijds (1 jaar geleden), aan de telefoon of aan de gebruikte standaard.

Toch denk ik dat draadloos laden gaat wel overal gemeengoed gaat worden nu Apple het omarmt en zelfs gekozen heeft voor een bestaande standaard (QI). In potentie is het gehannes met niet goed werkende (niet officiële) lightning cables voorbij. De Starbucksen van deze wereld gaan laders integreren in hun tafels en barretjes - want het wordt een reden om even langs te gaan. Dit had weliswaar ook wel met kabels gekund, maar persoonlijk gebruik ik die liever niet, want een kapotte lightning kabel kan schade toebrengen aan je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 11:23
Japie.G schreef op zondag 17 september 2017 @ 22:13:
Ik heb het gebruikt op mijn Lumia 950Xl, is voor mij zeker geen must.
Ik heb er altijd een hoesje om zitten, die mag dan niet te dik zijn, anders laad het niet lekker of wordt het hoesje eng warm, althans mijn ervaring met de Lumia. Wanneer je een melding krijg en je wilt kijken wat het is, 9 van de 10x til je hem van de lader op en onderbreek je het laadproces, zal tegenwoordig niet meer zo slecht zijn voor je batterij als vroeger, maar ben nu eenmaal wat gedateerd :).

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Vaganzza schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:52:
Wat ik me afvraag:

Waarom moet dat? Is het misschien genoeg als de proximity sensor bedekt is zodat ie het scherm uit doet?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• opa_paul
  • Laatst online: 19-07-2024
Geert1976 schreef op maandag 18 september 2017 @ 08:54:
[...]

juist, en dit is de reden dat ik telkens terugkom bij Apple/iPhone.

De garantie afhandeling (oa evt omruilen met ander nieuw exemplaar) bij Apple is gewoon King. Er is in mijn ogen geen andere smartphone fabrikant wat zo'n sterke garantie afhandeling heeft als Apple.
Ook de reden dat ik nu wederom twee iPhones direct via Apple heb gekocht ipv via Vodafone Friends and Family. Zo'n geklooi om je telefoon te laten maken via VF. Apple zei; "och meneer, had m toch direct naar ons toe gestuurd. Wij maken dit wel even ook al valt dit buiten de garantie". - maken lukte niet, dus stuurden ze een nieuwe op.

Heb nu twee SO abo van 19€ lopen wat maar 100€ pp meer kost dan direct abo met iPhone.

Ps, zeer benieuwd naar de toestellen komende vrijdag. Alleen kan ik ze zondag pas openen want zit momenteel even in Kos haha.

Ps 2, werkt draadloos laden niet met een leren Apple hoesje?! Alleen met siliconen hoesjes?!

[ Voor 4% gewijzigd door opa_paul op 18-09-2017 10:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
Case is binnen, nu de iPhone zelf nog :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7B3ka8o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie nog op zoek is naar een hele mooie lederen hoes van Nederlands bedrijfje: https://jolioriginals.com/

Gebruik deze hoesjes als jaren en werkelijk topspul. Plus, het ziet ook nog eens mooi uit.
Pagina: 1 ... 4 ... 34 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 8, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.