Ik heb 2 jaar lang de 6 Plus gehad en bediend met mijn kleine handen. Het ging... op een bepaald moment had ik zelfs de behendigheid ontwikkeld om het ding met één hand te bedienen.mprkooij schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 17:33:
Heb de 6 gehad, 7 en wil graag een 8 Plus. Dit omdat ik de Plus altijd erg mooi heb gevondenMaar ik heb nogal kleine handen. Ik heb de iPhone 7 Plus in mijn handen gehad en dacht WOW dit is fcking groot
Iemand die nog meer kleine handen heeft en zegt dat het een kwestie van wennen is, of is dat het niet?
Wat ik ook wel moet zeggen: Die 6 Plus is me van alle iPhone die ik heb gehad ook verreweg het vaakste uit mijn handen gevallen en uiteindelijk zat ik met een kapot scherm. Ondertussen heeft me dit overtuigd om nooit meer voor een Plus-editie van de iPhone te gaan. Een paar maanden geleden ben ik gesidegraded naar een iPhone SE. (In se heeft de SE de batterijduur van de 6 Plus en door de camera upgrade in de SE mis ik de mechanische stabilisatie minder.)
At any rate, ik ben blij dat de iPhone X qua formaat meer richting de vanilla cijfertjes (dus gewone 6, 7,